Remember this; very little is needed to make a happy life. ~ Marcus Aurelius Antoninus (121-180)
Ik ben benieuwd hoe sterk hij is en hoeveel man er nodig is om hem neer te halen.jaydenjarno schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:31:
In leiden zien we 2 arcituno.in leiden zuid west.wij gaan er nu heen.we heten in Pokémon go Jaydenpapa
En of die catch rate inderdaad 2% is

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Staat hier boven dat je een man of 15 nodig hebt.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 23-07-2017 08:46 ]
Verwijderd
Bedankt niantic dat je dus legendarische niet kan vangen als je in ene klein dorp woont en al blij mag zijn dat er 5 mensen zijn....frickY schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:45:
Dat zijn 4 sterren raids ook al niet.
Staat hier boven dat je een man of 15 nodig hebt.
Er zijn ook verliezers.
hier helaas ook niets voor nijmegen.ThinClientQ schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:12:
Iemand een Whatsapp groepje of et cetera voor Nijmegen? Kan via Google niks vinden.
misschien maar op de gok naar de stad gaan ?
welke omgeving woon je dan? misschien zijn er wel tweakers in de buurt wonen.Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 08:56:
[...]
Bedankt niantic dat je dus legendarische niet kan vangen als je in ene klein dorp woont en al blij mag zijn dat er 5 mensen zijn....
hier in koekange helaas geen gym
Verwijderd
In -, dus mocht er iemand zijn, stuur ff pbtjehjvg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:15:
[...]
welke omgeving woon je dan? misschien zijn er wel tweakers in de buurt wonen.
Ga vanmiddag misschien naar Rotterdam met z'n 3en dus mocht iemand daar nog een groepsapp van hebben, stuur ook maar een pb
Iedereen komt er nu aan
wellicht handig om erbij te vermelden waar. dan zouden er eventueel meer mensen aan kunnen sluiten.Aggressor schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:23:
Wij gaan hem zo proberen te verslaan en te vangen...
Iedereen komt er nu aan
Ik ga wellicht ook naar Rotterdam stad vanmiddag dus mocht niemand een app of iets weten wellicht handig om op te zetten als er genoeg tweakers gaan.
http://pokemongolive.com/en/post/legendaryrewards
[ Voor 27% gewijzigd door Feihcretsam op 23-07-2017 09:27 ]
Maandag op dinsdag 01:00Feihcretsam schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:26:
Tot maandag 5 PM PDT duren de bonussen, dus dat is dinsdag op woensdag 01:00 voor ons als het goed is.
http://pokemongolive.com/en/post/legendaryrewards
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
In Hoogeveen is de eerste lugia al gespot. Zou goed te doen moeten zijn vanuit Koekange.hjvg schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:15:
[...]
welke omgeving woon je dan? misschien zijn er wel tweakers in de buurt wonen.
klopt maar dan moet je nog hopen dat er meerdere mensen zijn. ik heb zelf niet de hoogste pokemonsTemujin schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:27:
[...]
In Hoogeveen is de eerste lugia al gespot. Zou goed te doen moeten zijn vanuit Koekange.
Meerdere legendary raids zijn op dit moment bezig in Tilburg!sarlo schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:32:
Heel toevallig is het ook de Tilburgse kermis hier. Ben benieuwd of ik hierdoor sneller kans maak op een legendary Pokemon.
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Breda beide al gespot & gevangen door verschillende mensenTemujin schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:27:
[...]
In Hoogeveen is de eerste lugia al gespot. Zou goed te doen moeten zijn vanuit Koekange.
Friesland.. Klein stadje.. Zijn al met 20 man.spocy schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:25:
[...]
wellicht handig om erbij te vermelden waar. dan zouden er eventueel meer mensen aan kunnen sluiten.
Ik ga wellicht ook naar Rotterdam stad vanmiddag dus mocht niemand een app of iets weten wellicht handig om op te zetten als er genoeg tweakers gaan.
Kleine kans dat er tweakers zijn die hier wonen
hehe er zijn hier zoveel gyms met legendaries dat je best de groepen kan missen denk ik. maar ik ga er zo eens op uit om het geluk te zoeken hahaAggressor schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:36:
[...]
Friesland.. Klein stadje.. Zijn al met 20 man.
Kleine kans dat er tweakers zijn die hier wonen
weet alleen niet als die hier gepost mag worden
deze zie ik ook veel voorbij komen Articuno al 2 of 3x gespot in hoogeveen
Vanmiddag maar eens de fiets pakken en raids level 5 zoeken
In kijkduin waren alleen niet zoveel gyms toch? die heb je wel nodig voor de legendaries natuurlijkhneel schreef op zondag 23 juli 2017 @ 10:03:
Ik zat er zelf sterk over te denken om vanmiddag naar Kijkduin te gaan. Daar moeten toch nog wel medespelers te vinden zijn?
(vorige week was ik nog bij de Kuip, en daar kwam toen geen hond op de raids af)
Weet iemand dit?Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:11:
Geeft Lucky egg nu 4X meer xp?
Same, 100K xp, genoeg om level 29 te worden.
Uiteindelijk 20 man bij elkaar en met 2 minuten over verslagen.Mirx_NL schreef op zondag 23 juli 2017 @ 09:36:
Geweldig die legendary raids...
sta je in je uppie, 15 anderen to go 😂
Helaas waren 7 ballen niet genoeg. Ongeveer de helft had hem wel.
Ja. Had vandaag mijn 7 day streak met lucky egg; 10400 XP
Al bezig?EJK schreef op zondag 23 juli 2017 @ 11:01:
Staan bij de fontein bij het Nassauplein in Groningen hebben nog mensen nodig voor een articuno
Ik kan er in +/- 15 min zijn. Ik kom er aan op mn geduct-tapete fiets.
Verwijderd
Misschien is dit iets:
https://github.com/Flinesoft/Raid-Meetup-for-Pokemon-GO
Apple gebruikers: klik op deze pagina op (appstore).
Maar net op bij mij om de hoek even gekeken bij een Lugia die al 30 minuten aanwezig is. Geen hond te bekennen.
Verwijderd
Net van Amsterdam oost naar de zuidas gefietst en 3 Articuno raids gezien.
Bij eentje zaten twee jongens te wachten en bij de rest was geen kip.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Want in het begin hadden ze tog over een legendary raid pass?
Die raids vereisen een pass dus 1x per dag maar raiden want je krijgt er een per dag en je mag niet stacken als ik het goed begrijp.
Dus ik moet zon Great of ultra box kopen toch?
Dit las ik net ook, maar volgens mij zijn het normale raids.Eek2nd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:10:
Is die Legendary raid gewoon te spelen met een normale raid pass?
Want in het begin hadden ze tog over een legendary raid pass?
[ Voor 36% gewijzigd door Zspirit op 23-07-2017 12:11 ]
Verwijderd
oke dus het is niet persee een nieuw ei voor nodig?Mirx_NL schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:06:
[...]
Het volgende ei gaat in een 0,33 incubator. Huidige ei heeft geen voordeel.
Hier 1 uit 3 gevangen (Articuno) en 0 uit 4 voor m'n zoontje. ff doorbijten vanmiddag nog dus
Ben bang dat ze pas komen als ik weer aan t werk ben
Ik wil er straks naar toe, dus ben benieuwd of het regenachtige weer niet veel mensen tegenhoud
Hier in het dorp heb ik er nog echt geen één gezien.
Een Magmar die ik half uur geleden zag nog 45 min..
Dus nu duren de raids 2 uur?
Dat is dan balen.. betekent minder kans op Legendary...
Heeft ook in een dorp geen nut die 2 uur.. want na kwartier zie je al niemand meer
Verwijderd
Rotterdam,Testpanel schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:40:
Is iemand al in Rotterdam centrum geweest? Is daar genoeg animo?
Ik wil er straks naar toe, dus ben benieuwd of het regenachtige weer niet veel mensen tegenhoud
Hier in het dorp heb ik er nog echt geen één gezien.

hoeveel man heb je nodig voor zo een raid met een legendary?
kan anders ook wel ergens naar de buurt van blaak komen. op het noordereiland zitten iig 2 articuno's toen ik net nog kon inloggen. Lijkt nu niet meer zo soepel te gaan.
The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.
overigens ook in rotterdam raid met ong 15 man gedaan totale groep die er bezig was denk ik ongeveer 40
[ Voor 27% gewijzigd door spocy op 23-07-2017 13:09 ]
Dit dorp is vervloekt door Niantic... Echt...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Verwijderd
Ik neem aan dat ze er voor altijd/heel lang in blijven zitten, maar de spawn rate zal vanaf dinsdag wel drastisch omlaag gaanVerwijderd schreef op zondag 23 juli 2017 @ 13:12:
ben wel benieuwd of die legendary's langer dan 48 uur in raids blijven zitten. Is nu gekkenhuis zoveel er spawnen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
In de vier gyms in bereik heb ik nog niet anders dan het gebruikelijke L1-2 ongedierte gezien. Drift ik net zo ver weg dat ik een vijfde kan zien... blijkt dáár een Lugia in te zitten... met toen nog 1:19 op de klok... en de regen die volgens buienalarm pas kort voor die tijd ophoudt. Maar de kans dat er dan nog genoeg mensen zullen zijn...

Join the club.CaptJackSparrow schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:02:
Het weer zit ook zo lekker mee.![]()
In de vier gyms in bereik heb ik nog niet anders dan het gebruikelijke L1-2 ongedierte gezien. Drift ik net zo ver weg dat ik een vijfde kan zien... blijkt dáár een Lugia in te zitten... met toen nog 1:19 op de klok... en de regen die volgens buienalarm pas kort voor die tijd ophoudt. Maar de kans dat er dan nog genoeg mensen zullen zijn...
Hier in het dorp zie je niemand meer, ondanks dat er in het begin groepen van 50+ man rondliepen
Zodra er hier 1 van de legendary's spawnd dan ga ik er wel op af, maar of het ook wat wordt dan betwijfel ik
Naar breda gaan vandaag zit er niet in, morgen is het weer werken ook dus maakt het ook weer lastiger (behalve toen ik nog in breda werkte)
Verwijderd
Lugia, Gemiddeld level 30= 12 manT4F.nl_Muad schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:22:
Welke groepsgrootte is er ongeveer nodig voor de legendaries? Iemand ervaring met relatief kleine groepen?
Articuno, gemiddeld level 30 = 8 man
Dat is mijn ervaring. Maar tip, zet je glasscannons (high damage, low HP) in je eerst aanval, zodra je 2e kan doen zet je je tanks er in. Weer meegemaakt dat er een speler precies alles dood had en de boss ook. Error, en je kan niets vangen.
Na een 3/4 jaar toch vandaag weer ff aangezwengeld

Hier popt de ene Articuno en Lugia na de andere.. van de 8 echter alleen maar 1 Articuno gevangen.. dat dan weer wel
Straks weer verder!
Die aparte legendary badge is nog nergens te zien.
Lugia 1/2 gevangen
Articuno 3/7 gevangen
Lugia lukte ook wel met 12 man. Je moet wel er rekening mee houden dat er niet te veel van onder lvl 30 meedoen.
Plitsen als je er met 22 man staat is best lastig

Mn golems gingen in 1 klap neer, tyanitar bleef wel wat langer staan maar ook niet veel langer. Dus zoveel mogelijk glasscanons inzetten en hopen op wat extra ballen? Het was wel weer een lagfest zeg...
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
articuno is gevangen door 1 van de 10,
lugia regen e met zijn 11en niet plat. 3 x lvl 36 2 x lvl 37 1 x lvl 38, de rest 32 en lager.
er was nog een kwart over. mijn tyranitar met byte van 3400 leek nog aardig wat schade aan te brengen, maar de rest van de pokies schoten niet op.
Het valt me trouwens op dat Articuno geen geslacht (mannelijk/vrouwelijk) heeft...
Was je naar die 2 Articuno raids in Hatert geweest? Zat zelf te twijfelen toen ik ze zag, maar ik heb thuis nog genoeg te doen en er was al wat tijd verstreken. Mocht er nog iets aan de goede kant van het kanaal spawnen dan ga ik waarschijnlijk nog wel kijken.Peter F schreef op zondag 23 juli 2017 @ 15:37:
hier 0 uit 0
articuno is gevangen door 1 van de 10,
lugia regen e met zijn 11en niet plat. 3 x lvl 36 2 x lvl 37 1 x lvl 38, de rest 32 en lager.
er was nog een kwart over. mijn tyranitar met byte van 3400 leek nog aardig wat schade aan te brengen, maar de rest van de pokies schoten niet op.
Die hogere eieren rate is wel handig trouwens, met alleen de GPS drift thuis heb ik nu al 2 5km eieren uitgebroed. Alleen jammer dat ik hier geen home-stop/gym heb, dus ik kan ze niet bijvullen
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Verwijderd
2e raid Articuno deze met een grotere groep neer gekregen en ook deze bleef in de bal zitten.
3e en 4e raid Lugia en Articuno, beide verslagen, helaas had ik hier minder geluk en zijn ze er allebei vandoor gegaan.
Op het moment is het allemaal wat rustiger, maar sinds vanochtend 10 uur tot een uur of 2 kwam de ene na de andere legendary voorbij.
Makes sense, my bad.schaapiej schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:27:
No offense maar zullen we alle raids hier NIET gaan posten?beter om daarvoor lokale whatsapp groepen o.i.d. voor te gebruiken.. veel vervuiling en weinig resultaat hier naar mijn idee!
Beter om de app groepen te posten in dat geval
Het lijkt met alle events wel zo te gaan dat je in de eerste twee uur er bij moet zijn. Hier was het vanmorgen ook bijna alle gyms met Legendary, op dit moment zijn er slechts enkele.MyBearTibbers schreef op zondag 23 juli 2017 @ 16:30:
Op het moment is het allemaal wat rustiger, maar sinds vanochtend 10 uur tot een uur of 2 kwam de ene na de andere legendary voorbij.
Score hier: Articuno aan de stadsring in Amersfoort bij KFC. Bijna 40 man
Verwijderd
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/75064_10151473769436004_241124342_n.jpg
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6