[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.536 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:38
Toch denk ik dat meer tickets echt geen mogelijkheid is. Als je kijkt hoe klein dat winkelcentrum is... Ik verwacht ook niet dat er nog betaalde tickets gaan bijkomen eerlijk gezegd. Zelfs met dit aantal gaat het al een puinbak worden, dan de mensen die gewoon komen terwijl ze geen ticket hebben en nog de mensen die aan het winkelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
P.K. schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:46:
[...]

Heb je de registratiesite al gezien? :+
Ik snap wat je bedoelt :P

Punt is, ik verwacht geen Ticketmaster-achtige loadbalancers op een site als deze: https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco
En die zijn wel nodig :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Er staat met de nieuwe update ook met welke bal je de betreffende Pokémon gevangen hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Richh schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 18:16:
[...]

Ik snap wat je bedoelt :P

Punt is, ik verwacht geen Ticketmaster-achtige loadbalancers op een site als deze: https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco
En die zijn wel nodig :P
Wil ook niet zeggen dat de bestellingen daar gedaan worden, de bestelling van GoFest tickets ging volgens mij ook via een extern ticketingsysteem. :P
Gewoon doorgelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Heeft dat toestel evt. recent nog een OTA firmware-update gehad?

Verder zat ik ook te denken dat er iets in de verbinding, buiten het toestel dus, niet goed door zou kunnen komen. Andere router of firmware-update daarvan? Eens op een ander WiFi netwerk proberen of via de hotspot functie van je andere foon.
Hij deed het vanmiddag weer even toen ik 'm tijdelijk op de mobiele hotspot zette, inlogde en weer terug op het thuisnetwerk.

Maar nu ik vanavond weer eens PoGo startte kwam het probleem weer terug :? Als ik hetzelfde doe dan werkt het weer, maar voorspel ik dus dat het vroeg of laat weer terugkomt.

Wat kan de oorzaak zijn dat hij even tijdelijk op een ander netwerk moet om het weer even te doen? :? Aan het thuisnetwerk mankeert niks... mijn primaire toestel zit er ook op en heeft dit probleem niet... alleen deze Acer heeft er plots last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Eindelijk Unown gevangen :9~ ! Hij zat ineens in Den Bosch. Alleen Elekid nog, dan is de pokedex compleet op de region exclusives na :)

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Josefien schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:24:
Maar nu ik vanavond weer eens PoGo startte kwam het probleem weer terug :? Als ik hetzelfde doe dan werkt het weer, maar voorspel ik dus dat het vroeg of laat weer terugkomt.
Wacht even op de nieuwe update die elk moment in de Play Store kan verschijnen, er van uit gaande dat je die nog niet hebt, en kijk eerst of het daarmee misschien weg is. Zou ook zo maar kunnen. Scheelt weer gedoe. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06:28
Ik vroeg me al af hoe wij op de hoogte zouden worden gehouden van wat er in Chicago allemaal gebeurt, maar GO Fest wordt live op Twitch gestreamd:
@PokemonGoApp tweette op woensdag 19 juli 2017 @ 20:28:
We're excited to announce that #PokemonGOFest will be streamed live on Twitch! Watch live this Saturday at https://www.twitch.tv/pokemongo.
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/887740870262349824

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Waar kan je nu kaartjes aanvragen voor het event in Amstelveen en van wanneer begint de verkoop?

Ik heb geen Facebook account dus hoop niet dat het via Facebook moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:47
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:45:
Waar kan je nu kaartjes aanvragen voor het event in Amstelveen en van wanneer begint de verkoop?

Ik heb geen Facebook account dus hoop niet dat het via Facebook moet.
Niemand weet wanneer het begint, maar ze noemen de site https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco. Waarschijnlijk (hopelijk) gaat het via daar. Misschien een vooraankondiging via die Facebook, maar dat zal dan ook snel hiernaartoe druppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Sunfalls schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 19:24:
Er staat met de nieuwe update ook met welke bal je de betreffende Pokémon gevangen hebt...
En bij alle beesten die uit een ei kwamen staat een gewone pokebal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
mat.hi.as schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:47:
[...]

Niemand weet wanneer het begint, maar ze noemen de site https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco. Waarschijnlijk (hopelijk) gaat het via daar. Misschien een vooraankondiging via die Facebook, maar dat zal dan ook snel hiernaartoe druppelen :)
Die bookmarken we dan maar.

Na zaterdag zullen we vast meer weten wat we kunnen verwachten.

Is er trouwens al bekend wanneer je een candy krijgt van een Pokemon als je hem voert?

En wat hebben die gym badges voor nut? Ik heb nu een gouden maar het is niet dat ik er nu voordeel van merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 14:35
Al iemand een Pokemon een besje kunnen geven terwijl je niet in de buurt van de gym bent?
Ik krijg de foutmelding dat ik dicht bij de gym moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
StugIII schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:54:
Al iemand een Pokemon een besje kunnen geven terwijl je niet in de buurt van de gym bent?
Ik krijg de foutmelding dat ik dicht bij de gym moet zijn.
Ik zat ruim 10km verderop. Het leuke was dat ik ook andere Pokies in diezelfde gym een besje kon geven! Hierdoor kan je dus best makkelijk trollen...

Ik heb helaas niet opgelet hoeveel exp/stardust/gym exp/happiness ik hiervoor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-09 14:35
Is er een bepaalde afstand die je moet hebben? Zou ik er te dicht bij zijn zodat het niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
StugIII schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:04:
Is er een bepaalde afstand die je moet hebben? Zou ik er te dicht bij zijn zodat het niet kan?
Dat zou erg raar zijn, wanneer er een dooie band tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier werkt het geven van berries op een afstand ook nog niet.

Kan je trouwens ook niet meer besjes voeren aan een vijandelijke gym?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Volgens mij is het voeren van berries op afstand nog steeds tijdelijk uitgeschakeld:
https://twitter.com/PokemonGoApp/status/887834037275971584

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
LekkerBipsje schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:20:
Volgens mij is het voeren van berries op afstand nog steeds tijdelijk uitgeschakeld:
Hmm, het lukte mij inderdaad voor dat tijdstip, ik denk rond een uur of 8, half 9. Wel lekker, wat overtollige berries inruilen voor (waarschijnlijk) stardust en exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Kheb nu net de update binnen en het lukt mij inderdaad ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeonovA
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:19:
Hier werkt het geven van berries op een afstand ook nog niet.

Kan je trouwens ook niet meer besjes voeren aan een vijandelijke gym?
Nee dit kan echt alleen bij een GYM waar je Pokemon op dat moment in zit.
De enige optie om berries te geven is klikken op de "Go to GYM" knop die bij je Pokemon staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
NeonovA schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:38:
[...]

Nee dit kan echt alleen bij een GYM waar je Pokemon op dat moment in zit.
De enige optie om berries te geven is klikken op de "Go to GYM" knop die bij je Pokemon staat. :)
Dankje!

Krijg nu alleen network errors als ik op Go To Gym klik

Zit er een kilometer of twintig vandaan nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 09:07:
[...]

Dankje!

Krijg nu alleen network errors als ik op Go To Gym klik

Zit er een kilometer of twintig vandaan nu
Momenteel is deze functie uitgeschakeld, zie onderstaand bericht van LekkerBipsje:
LekkerBipsje schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 08:20:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

(jarig!)
Gisteren een raid opgezocht, bleek nog een Tyranitar raid in de buurt te zijn, dus die kant op gegaan (communicatie via groeps app), stonden er nog 2 man te wachten en er was er nog 1 onderweg. Dus met mij er bij 4 man.

Best krap voor een Tyranitar, maar besloten het te proberen.
1 iemand level 40, team blauw
1 iemand lever 37 team rood
1 iemand level 36 team blauw
1 iemand level 25 team geel

Op papier dus een zware klus, en dat bleek ook. Het ging gestaag, en met nog 15 seconden op de teller ging de Tyranitar down!
Had het eerlijk gezegd echt niet verwacht, maar wel heel relax dat het is gelukt.

Uurtje later was er weer een Tyranitar, hier waren we gelukkig met meer mensen, dus die gelukkig ook nog gedaan.

Al met al, mooie dag voor raids gisteren voor mij! :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
En beide gevangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 00:42

Nitai

Live the life you love.

Gisteren meegedaan aan een Tyranitar raid, was super goed te doen met 15 man, zelf met m'n lowlevel pokemons. Helaas heb ik hem niet gevangen, al m'n golden raspberries gegooid maar het mocht niet baten. :(

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

(jarig!)
Ja, beiden gevangen! 8)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mazzel, mn tyranitar vangst staat op 1 uit 6 :')

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zou lekker zijn

Maar dan nog het nut van hoge Pokemons is er niet meer

Dus een hoger level heeft weinig nut meer en veel dust ook niet. Daarnaast is dust nu ook een stuk schaarser zonder de 5000 dust per 20 uur voor 10 gyms.

Het nieuwe gym systeem heeft het spel naar mijn idee redelijk dood gemaakt voor fanatiekere spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:35:
[...]

Zou lekker zijn

Dus een hoger level heeft weinig nut meer en veel dust ook niet. Daarnaast is dust nu ook een stuk schaarser zonder de 5000 dust per 20 uur voor 10 gyms.

Het nieuwe gym systeem heeft het spel naar mijn idee redelijk dood gemaakt voor fanatiekere spelers.
Hoge pokemon heeft zeker nog nut. Een atacker wil je liefst zo hoog mogelijk. Zeker als je bv lvl 3 raids aleen gaat doen.
Defenders maak je best ook tot vlak onder 3000 cp want dan heeft uw vijand meer tijd ervoor nodig. Ook al is het maar 5 min extra dan moet je het nog zo moeilijk mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:40:
[...]

Hoge pokemon heeft zeker nog nut. Een atacker wil je liefst zo hoog mogelijk. Zeker als je bv lvl 3 raids aleen gaat doen.
Defenders maak je best ook tot vlak onder 3000 cp want dan heeft uw vijand meer tijd ervoor nodig. Ook al is het maar 5 min extra dan moet je het nog zo moeilijk mogelijk maken.
Tot ze zeggen 'bekijk het maar' en die andere gym pakken: dag coins. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Autofan1985 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:45:
[...]

Tot ze zeggen 'bekijk het maar' en die andere gym pakken: dag coins. ;)
In die andere gyms moet je ook zitten he >:)

Als ik ergens naar een gym ga dan ga ik die niet ineens laten staan omdat er betere pokemon inzitten dan verwacht. Het duurt iets langer waardoor ik op dezelfde speeltijd gewoon minder gyms ga kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:53:
[...]

In die andere gyms moet je ook zitten he >:)

Als ik ergens naar een gym ga dan ga ik die niet ineens laten staan omdat er betere pokemon inzitten dan verwacht. Het duurt iets langer waardoor ik op dezelfde speeltijd gewoon minder gyms ga kunnen doen.
Zo denk ik zelf ook, maar helaas genoeg spelers die toch liever die hoge pokies (met name Blissey en Snorlax) overslaan en die gym even verderop dan maar pakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

(jarig!)
[...]

Zou lekker zijn

Mwa, hoge CP Tyranitar tegen Pshycic gaat nuttig worden, als in... Mew en Mewto ;)
En soms is een hoge (3000>) voor in een gym juist wel handig, lokt uit om neer te halen, en dus muntjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
[...]

Zou lekker zijn

Ik was een fanatieke speler (denk ik zelf), tot april...ben weer begonnen met de nieuwe update van gyms/raids...maar blijkbaar val ik onder een andere categorie spelers. Voor mij heeft het weer wat leven in het spel gebracht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Hey sinds een week of twee heb ik last dat mijn avatar niet staat waar ik woon, hij loopt continue naar een andere plek en staat daar stil, als ik mijn GPS uitzet en weer aan gaat hij waar ik woon, om vervolgens weer terug te lopen. Enige idee hoe dit te fixen?

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

JinShepard schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:23:
Hey sinds een week of twee heb ik last dat mijn avatar niet staat waar ik woon, hij loopt continue naar een andere plek en staat daar stil, als ik mijn GPS uitzet en weer aan gaat hij waar ik woon, om vervolgens weer terug te lopen. Enige idee hoe dit te fixen?
Verhuizen naar waar je avatar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
JinShepard schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:23:
In geval van Android, wellicht is kijken bij de GPS instellingen. Staat deze op Hoge precisie, Batterijvoeiding besparen of Alleen telefoon? Probeer is te switchen tussen die drie om te kijken of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:24

hneel

denkt er het zijne van

Grappig die nieuwe update. Blijkbaar heb ik ook mijn eieren met een pokeball gevangen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Ik heb het spel zeker een half jaar links laten liggen, maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de veranderingen. Ik ben zelfs in een paar dagen van lvl 28 naar 29 gegaan. Beetje zoeken weer naar hoe alles ook alweer zat en welke popkies goed zijn die ik heb, maar ik heb er weer lol in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd wanneer ik de update krijg. Hoor er wel goede dingen over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:43:
ik ben benieuwd wanneer ik de update krijg. Hoor er wel goede dingen over :D
Ik heb 'm zowel op m'n iPhone als Android tablet binnen dus ik verwacht dat iedereen 'm binnen moet kunnen halen.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik kijk bij android in play store staat hij niet gereed. Kan ik hem op een andere manier sneller binnenhalen of gewoon geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:45:
als ik kijk bij android in play store staat hij niet gereed. Kan ik hem op een andere manier sneller binnenhalen of gewoon geduld hebben?
Apkmirror?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Laatst online: 21-09 14:00
NeonovA schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:34:
[...]

In geval van Android, wellicht is kijken bij de GPS instellingen. Staat deze op Hoge precisie, Batterijvoeiding besparen of Alleen telefoon? Probeer is te switchen tussen die drie om te kijken of dat verschil maakt.
Staat op hoge precisie, ik zal kijken naar de andere.

[ Voor 56% gewijzigd door JinShepard op 20-07-2017 11:58 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heb update vanmorgen kunnen ophalen. Heb ook beest terug uit gym. Wel handig dat er in het Journal nu meteen bij staat hoeveel muntjes ie heeft meegenomen. De 50 zitten weer in de knip. :9

Sinds de gym rework heb ik elke dag weer het maximum gehaald. De eerste dag zelfs nog 100 muntjes voordat het die dag veranderde naar 50. Geldt dat nou nog steeds als een doorlopende streak, :P die even drie dagen in de pauzestand is gezet door Niantic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol ik had 850 inventory dus dacht oke ik breng hem even naar 1000 want zat vol.
Ik gewoon klikken had ik niet mee gekregen dat de max increased is XD heb ik ineens 1100 nu ..
shit :P wilde ook pokemon bag increasen maar nu geen muntjes meer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hehe... ik heb in het begin ook een keertje de verkeerde upgrade gekocht. Was nog voordat ik 100 muntjes per dag verdiende geloof ik. Zat toen op 60-70 als ik het goed zie in mijn historie. Ik denk dat ik toch twee dagen later al de juiste kon kopen met genoeg voor een LE in reserve. Het is nu makkelijker om ze te verdienen maar het gaat helaas wel langzamer. Maar gaat vast wel goed komen. ;)

Ik zie dat ik ondertussen ook over de 4000 gymuren heen ben. Die 1000 voor goud is een beetje weinig als plafond. Ook hier lijkt men de meer casual speler ter wille te zijn en die toch het gevoel te willen geven dat men een prestatie heeft geleverd door de lat niet al te hoog te leggen. Misschien dat tegen de tijd dat een fors deel van de actieve spelers goud heeft dat ze er nog één of twee niveaus boven plakken. Net als in Ingress, Platina en Onyx bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:59

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CaptJackSparrow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:21:
Hehe... ik heb in het begin ook een keertje de verkeerde upgrade gekocht. Was nog voordat ik 100 muntjes per dag verdiende geloof ik. Zat toen op 60-70 als ik het goed zie in mijn historie. Ik denk dat ik toch twee dagen later al de juiste kon kopen met genoeg voor een LE in reserve. Het is nu makkelijker om ze te verdienen maar het gaat helaas wel langzamer. Maar gaat vast wel goed komen. ;)

Ik zie dat ik ondertussen ook over de 4000 gymuren heen ben. Die 1000 voor goud is een beetje weinig als plafond. Ook hier lijkt men de meer casual speler ter wille te zijn en die toch het gevoel te willen geven dat men een prestatie heeft geleverd door de lat niet al te hoog te leggen. Misschien dat tegen de tijd dat een fors deel van de actieve spelers goud heeft dat ze er nog één of twee niveaus boven plakken. Net als in Ingress, Platina en Onyx bijv.
Platinum, Diamond en Master :P

ja ding is bij mij alleen dat ik ze kocht met echt geld haha en niet met verdiend door gyms. want ik was een tijd gestopt geruim 7/8 maanden dus loop erg achter. kan nooit lang echt een gym houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 20-07-2017 13:26 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
1000 raid battles voor de gouden medal is zeker ook voor de meer casual spelers 8)7

Heeft iemand hier trouwens al goud voor die magikarp,rattata en pikachu medals?

Ik zit op:
Magikarp 90/300
Rattata 289/300
Pikachu 81/300

[ Voor 46% gewijzigd door WahWah op 20-07-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:25:
1000 raid battles voor de gouden medal is zeker ook voor de meer casual spelers 8)7

Heeft iemand hier trouwens al goud voor die magikarp,rattata en pikachu medals?

Ik zit op:
Magikarp 90/300
Rattata 289/300
Pikachu 81/300
Is wel erg casual idd. 8)7
Magikarp en Pikachu over de helft, Rattata op goud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Ik zit hier in Duitsland met een echt een hele slappe WiFi dus ik kan die update niet downloaden omdat de update groter is dan 100mb. Ik geef toch expliciet toestemming om over die limiet te gaan. Echt een minpunt van Apple dit.

En vakantiehuisjes horen niet aan te geven dat ze gratis WiFi hebben als het niet eens werkt... man man man. Wat een drama

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tiny Rattata op 319. 8)
Big Karps op 202. :/
Pikachu op 83. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Big karps op 51/300
Pika 67/300
Youngster 32/50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
WahWah schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 11:12:
[...]

Ik was een fanatieke speler (denk ik zelf), tot april...ben weer begonnen met de nieuwe update van gyms/raids...maar blijkbaar val ik onder een andere categorie spelers. Voor mij heeft het weer wat leven in het spel gebracht...
Kan me hierbij aansluiten, hier was het tot de update gewoon dood qua gyms, alles was een kleur level 10 en als je iets eentje neerhaalde (20-30 min tijd), was hij een uur later weer dezelfde kleur of kwam niemand op tijd om hem te levelen. Geen lol aan na verloop van tijd.

Nu ben je juist afhankelijk van activiteit bij de andere teams om aan muntjes te komen. Plekken waar je elke keer er weer direct wordt uitgeknikkerd laat ik lekker staan, dit zijn dan vaak ook gyms waar pokies 5-6 dagen inblijven en dus weinig muntjes opleveren en niet bruikbaar zijn voor raids, etc.
Gyms waarbij het wisselen wat vloeiender is (8-24 uur), zijn functioneler en leveren meer op en dit geeft ook de kans aan kleuren die in de minderheid zijn, omdat 1 gym (niet 10) per dag genoeg kan zijn. Ben echt verbaasd over hoeveel meer tijd ik nu stop in gyms en hoeveel plezier ik hiermee beleef. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aDutchCow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:34:
Ik zit hier in Duitsland met een echt een hele slappe WiFi dus ik kan die update niet downloaden omdat de update groter is dan 100mb. Ik geef toch expliciet toestemming om over die limiet te gaan. Echt een minpunt van Apple dit.

En vakantiehuisjes horen niet aan te geven dat ze gratis WiFi hebben als het niet eens werkt... man man man. Wat een drama
Zitten daar toch wel winkels/winkelcentra met gratis WiFi netwerkjes? Of werken die dan ook niet? Snap ook niet goed waarom er een limiet op WiFi zou zitten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
CaptJackSparrow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Zitten daar toch wel winkels/winkelcentra met gratis WiFi netwerkjes? Of werken die dan ook niet? Snap ook niet goed waarom er een limiet op WiFi zou zitten. :?
Had het misschien beter moeten verwoorden maar ik wil de update over 4G downloaden aangezien er nu geen extra kosten zijn. Echter staat Apple dat simpelweg niet toe en dat vind ik een beetje ouderwets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:40:
[...]

Ik heb al 12 Pokemons boven de 3000+

Wat moet ik er met nog meer?

Daarnaast die tijd extra voor een Pokemon met een hogere CP is zo minimaal. De 3000+ Pokemons gaan ook lekker snel in motivatie naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raid Boss's verslaan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Daar heb ik aan die 12 stuks wel genoeg hoor.

En dan heb ik meer aan meer spelers

Daarnaast die raid bosses leuk en aardig maar ik heb ze allemaal ook al.

Tyranitor is leuk want daar heb ik er nog maar 1 van maar de rest redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aDutchCow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Had het misschien beter moeten verwoorden maar ik wil de update over 4G downloaden aangezien er nu geen extra kosten zijn. Echter staat Apple dat simpelweg niet toe en dat vind ik een beetje ouderwets ;)
O op die fiets. :+

Kun je dan niet desnoods via een ander toestel een hotspot maken en het via die WiFi installeren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Tyranitor is leuk want daar heb ik er nog maar 1 van maar de rest redelijk nutteloos.
Ik ben ook wel toe aan nieuwe bosses. Maar ja, welke dan. Blissey, dragonite, Guarados, Golem? Dan houdt het wel een beetje op.

Ik heb wel gezien dat je om de huidige bosses te verslaan heel veel hebt aan machamp's. Ik heb er nu 4 van rond de 2550CP, en dat vecht best lekker. Je kan ze goed gebruiken tegen Tyranitar, Snorlax, Rhydon, Lapras. Zet er een hoge blissey en snorlex achter en je hebt een prima team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:55:
[...]

Als je het zo bekijkt kan je even goed stoppen met spelen.
Ik heb er 15 van boven de 3000 en daar komt nog 1 extra dragoniite en 2 tyranitars bij.
Dan wil k nog 20 goede defenders max hebben die zelfs niet boven 3000 gaan op lvl 40
4 gemaxte machamps zijn ook nog wel handig voor raids ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gravediggerxx op 20-07-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-09 12:57
CaptJackSparrow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Kun je dan niet desnoods via een ander toestel een hotspot maken en het via die WiFi installeren? :)
Jammer inderdaad dat dat zo moet. Moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend de update wel gewoon via 4G heb kunnen binnenhalen. Enige app-update die ik nooit via 4G kan binnenhalen is Facebook.
Erg balen dat Apple dit niet voor elkaar krijgt, want normaal gesproken zou deze restrictie weggehaald zijn.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:14:
[...]

Als je het zo bekijkt kan je even goed stoppen met spelen.
Ik heb er 15 van boven de 3000 en daar komt nog 1 extra dragoniite en 2 tyranitars bij.
Dan wil k nog 20 goede defenders max hebben die zelfs niet boven 3000 gaan op lvl 40
4 gemaxte machamps zijn ook nog wel handig voor raids ;)
Nou ik speel al minder want het is te weinig vernieuwend naar mijn idee.

Ook het punt dat je nog maar weinig dust krijgt maakt het lastig om ze te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Nou ik speel al minder want het is te weinig vernieuwend naar mijn idee.

Ook het punt dat je nog maar weinig dust krijgt maakt het lastig om ze te uppen.
Hmm volgens mij krijg je dust door berries te geven nu, wat voorheen niet kon.
Ook krijg je nu meer dust als je evolved pokkies vangt...was voorheen ook niet zo.
Als je meer speelt, kan je dus meer dust verdienen dan die extra 5K per dag van voorheen!!
Of zie ik het verkeerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:33:
[...]

Hmm volgens mij krijg je dust door berries te geven nu, wat voorheen niet kon.
Ook krijg je nu meer dust als je evolved pokkies vangt...was voorheen ook niet zo.
Als je meer speelt, kan je dus meer dust verdienen dan die extra 5K per dag van voorheen!!
Of zie ik het verkeerd? :?
Ten opzichte van het oude systeem moet ik nu 250 berries per dag voeren om evenveel dust te krijgen. Oftewel waar ik voorheen meestal dust over had heb ik nu gewoon een zwaar tekort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Ten opzichte van het oude systeem moet ik nu 250 berries per dag voeren om evenveel dust te krijgen. Oftewel waar ik voorheen meestal dust over had heb ik nu gewoon een zwaar tekort...
Nou inderdaad

En alle Pokemons die je kan vangen in raids zijn level 20 om die naar een acceptabel level te brengen ben je zo 100.000 aan dust verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
xienator schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:37:
[...]

Nou inderdaad

En alle Pokemons die je kan vangen in raids zijn level 20 om die naar een acceptabel level te brengen ben je zo 100.000 aan dust verder.
Maak er maar het dubbele van als ze op max level zitten. Ik zit nu al op 184,5k dust van L20 naar mijn max en daar komen voor de max van de Pokies nog 3 powerups bij à 9k (en 12 candy) per stuk. Kom je op 211,5k dust uit per Pokemon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Nou inderdaad

Nu moet je gewoon moeite doen voor dust en coins. Ik vond het nooit logisch om elke keer gratis coins en dust te krijgen van gyms waar je maanden in bleef staan.
Het is vrij normaal dat je moeite moet doen om in een spel voorruit te graken en niet slapend rijk te worden.

Met de raids krijg je nu veel te veel hoge iv pokemon . Is het niet beter te veel kandidaten te hebben om te power uppen dan geen kandidaat maar wel de dust? Dat probleem had ik voordien.
Maar de meeste spelers vinden wel altijd wat om over te klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Autofan1985 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Klopt, het kost je wat meer moeite. Leuk voor de fanatieke diehard spelers toch?

Wees eerlijk, hoeveel moeite moest je nou doen voorheen doen om die 5k dust te verdienen. Gyms waren stabiel, weinig beweging. Ik kon weken als het geen maanden was gewoon cashen zonder extra inspanning.

Het was alleen voor een klein percentage spelers mogelijk om die "extra" dust te krijgen, om zo doende het verschil tussen sterk en sterkst nog groter te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
WahWah schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 14:48:
[...]

Klopt, het kost je wat meer moeite. Leuk voor de fanatieke diehard spelers toch?

Wees eerlijk, hoeveel moeite moest je nou doen voorheen doen om die 5k dust te verdienen. Gyms waren stabiel, weinig beweging. Ik kon weken als het geen maanden was gewoon cashen zonder extra inspanning.

Het was alleen voor een klein percentage spelers mogelijk om die "extra" dust te krijgen, om zo doende het verschil tussen sterk en sterkst nog groter te maken.
Het kost niet meer moeite, het is gewoon onmogelijk geworden dankzij al die errors in dat systeem. Nog even los van het feit of je iedere dag 250 berries weet te verzamelen. Voor die gyms in het oude systeem moest ik overigens genoeg doen, juist in tegenstelling tot nu. Voorheen moest ik regelmatig gyms (terug)pakken om niet onder de 10 te komen, waar ik nu gewoon lekker bij kan zetten in 2/3 gyms en zo automatisch mijn coins toch wel krijg. Het is dat ik af en toe nog wat voor de lol sloop, maar de noodzaak om nog te vechten is compleet verdwenen hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

(jarig!)
Nieuws: http://pokemongolive.com/en/post/legendarypokemon

Legendary pokemon komen er dus aan, als men genoeg vangt komt er een legendary raid boss op GoFest, wordt die verslagen dan komen er legedanry raid bosses over de hele wereld, gekkenhuis! :) _/-\o_
On July 22, thousands of Trainers in Grant Park for Pokémon GO Fest and the millions of others around the world will be working together to unlock in-game bonuses for the entire Pokémon GO community. If they manage to catch enough Pokémon during the Pokémon GO Fest Challenge Windows, the first Legendary Pokémon will be revealed in Grant Park. If the Trainers in Chicago succeed in defeating the Legendary Pokémon, that Pokémon will start appearing in Raid Battles around the world, after Pokémon GO Fest.

[ Voor 92% gewijzigd door JamesB009 op 20-07-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dus op 22 juli moeten de spelerrs in Chicago eerst genoeg Pokemon vangen om de Legendary tevoorschijn te toveren, dan moeten ze die verslaan voordat ze bij ons terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees ik tussen de lijnen door dat elk team (kleur) alleen zijn eigen legendary bird kan vangen..?

Of staat dat er niet letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:49
mat.hi.as schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:03:
Dus op 22 juli moeten de spelerrs in Chicago eerst genoeg Pokemon vangen om de Legendary tevoorschijn te toveren, dan moeten ze die verslaan voordat ze bij ons terecht komen.
moet te doen zijn, in de trailer staat de waarde van bijvoorbeeld lugia op 35k cp. tyranitar is niet veel lager.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:06:
lees ik tussen de lijnen door dat elk team (kleur) alleen zijn eigen legendary bird kan vangen..?

Of staat dat er niet letterlijk.
Dat kan hieruit te halen zijn:
If Trainers and their team are able to successfully defeat a Legendary Raid Boss, they’ll have the opportunity to catch a Legendary Pokémon of their own
maar ze bedoelen waarschijnlijk het Raid-team, dus niet de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
-nvm

[ Voor 96% gewijzigd door prestige93 op 20-07-2017 15:11 ]

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
JamesB009 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:02:
Nieuws: http://pokemongolive.com/en/post/legendarypokemon

Legendary pokemon komen er dus aan, als men genoeg vangt komt er een legendary raid boss op GoFest, wordt die verslagen dan komen er legedanry raid bosses over de hele wereld, gekkenhuis! :) _/-\o_

[...]
Wat een bende amateurs. Vechten met hoothoot pikachu misdreavus ..... |:(

Maak het realistischer en stuur er 50 dragonites op af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:49
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:15:
[...]

Wat een bende amateurs. Vechten met hoothoot pikachu misdreavus ..... |:(

Maak het realistischer en stuur er 50 dragonites op af O-)
dan was de video 10x zo kort geweest :D

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het zou wel leuk zijn als er een mogelijkheid kwam om gyms op je telefoon in AR mode daadwerkelijk in de omgeving te kunnen zien staan en daar battles in te kunnen observeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
CaptJackSparrow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar ik ben degene met de beste connectie en meeste MBs haha, de rest heeft allemaal EDGE-verbinding 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Nou inderdaad

Om een pokemon van lvl 20 tot lvl 39 te doen heb je 205K dust en 218 candy nodig.
Net maar eens uitgetest op mijn tyranitar >:)
Na lvl 39 verdwijnt de power up knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:59:
[...]

Om een pokemon van lvl 20 tot lvl 39 te doen heb je 205K dust en 218 candy nodig.
Net maar eens uitgetest op mijn tyranitar >:)
Na lvl 39 verdwijnt de power up knop.
Jammer, je had hem beter even op 38,5 kunnen laten staan. Dan kan je daarna met 3 telefoons tegelijkertijd hem wel naar lvl 40 krijgen.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sankao schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:02:
[...]

Jammer, je had hem beter even op 38,5 kunnen laten staan. Dan kan je daarna met 3 telefoons tegelijkertijd hem wel naar lvl 40 krijgen.
Hadden ze dat al niet verholpen met een vorige update? 3 keer tegelijk op de power up kon drukking ging ook normaal niet meer.
Ook als ik weet dat het wel gaat had ik het nog niet gedaan omdat die pokemon mischien bugged raakt.
Misschien geeft het wel problemen wanneer ze de level cap verhogen.
Dat is me het risico helemaal niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
sankao schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:02:
[...]

Ben je niet gewoon 3x de dust en candy kwijt en staat de pokemon nog steeds op lvl 39. Anders hebben ze het wel heel erg matig afgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
freggell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:07:
[...]

Ben je niet gewoon 3x de dust en candy kwijt en staat de pokemon nog steeds op lvl 39. Anders hebben ze het wel heel erg matig afgevangen.
Een half jaar geleden kon je door 3 keer tegelijk op de powerup te tikken zo 3 x een power up tegelijk doen en zo zelf boven je lvl pokemon powerups geven.
Al de nodige dust en candy werd wel aangerekend dus goedkoper was het niet.
Hoe het met meerdere telefoons werkt/werkte weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

aDutchCow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 15:52:
[...]

Zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar ik ben degene met de beste connectie en meeste MBs haha, de rest heeft allemaal EDGE-verbinding 😂
Even jouw SIM in een ander toestel en hoppa! Jouw megabijts. :P

Of is het megabeits? :?

Oh nee. :+

Afbeeldingslocatie: https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/verfplaneet/image/cache/full/40afacfc5dd8177f834c531b4d74cfbeb8e1b06b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
maar er komen nu dus legendary pokemon? gewoon vanaf zaterdag of zondag pas. Is dat dan met de Raids zoals ze nu ook zijn?

Ik ben op werk en de site van pokemon go kan ik niet benaderen. (games sites geblokkeerd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LekkerBipsje
jaydenjarno schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:32:
maar er komen nu dus legendary pokemon? gewoon vanaf zaterdag of zondag pas. Is dat dan met de Raids zoals ze nu ook zijn?

Ik ben op werk en de site van pokemon go kan ik niet benaderen. (games sites geblokkeerd)
Dit is het volledige bericht van Niantic:

Trainers,

As part of our ongoing celebration of Pokémon GO’s one-year anniversary, we’re excited to reveal that Legendary Pokémon are nearly here! Soon, millions of Trainers around the world will be able to discover, battle, and catch these extremely rare and very powerful Pokémon.

As Trainers around the world go out and explore their neighborhoods in search of Pokémon and Raid Battles, they can keep an eye out for unique Legendary Eggs appearing at Gyms. If Trainers and their team are able to successfully defeat a Legendary Raid Boss, they’ll have the opportunity to catch a Legendary Pokémon of their own! While Legendary Pokémon will help them take on the toughest Raid Bosses and Gym Battles, they’re not willing to leave their Trainer’s side, so they can’t be left to defend Gyms.

On July 22, thousands of Trainers in Grant Park for Pokémon GO Fest and the millions of others around the world will be working together to unlock in-game bonuses for the entire Pokémon GO community. If they manage to catch enough Pokémon during the Pokémon GO Fest Challenge Windows, the first Legendary Pokémon will be revealed in Grant Park. If the Trainers in Chicago succeed in defeating the Legendary Pokémon, that Pokémon will start appearing in Raid Battles around the world, after Pokémon GO Fest.

Trainers everywhere can tune in to watch the action taking place in Grant Park live and join in the conversation using #PokemonGOFest on social media. Follow the official livestream on Twitch or YouTube for the latest news coming out of Pokémon GO Fest including Challenge Window updates, exclusive interviews, and the reveal of the first Legendary Pokémon!

It’s time for Trainers everywhere to start powering up their Pokémon for battle because there are many legendary adventures to come!

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-09 12:50
dank je wel!!!

dus het is even afwachten wanneer de legendarys komen. Hopelijk dit weekend al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Cool! Wij zijn enthousiast. Echter op vakantiepark en slechts 1 gym beetje in de buurt.
Maar...welke Pokemon moeten we straks tegen die 3 legendarische in gaan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
readytoflow schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 18:43:
Cool! Wij zijn enthousiast. Echter op vakantiepark en slechts 1 gym beetje in de buurt.
Maar...welke Pokemon moeten we straks tegen die 3 legendarische in gaan zetten?
YouTube: LEGENDARY POKÉMON COUNTERS - HOW TO BEAT LEGENDARIES IN POKÉMON GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Ik ben die avond in de Efteling, hopen op lange rijen :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dus de spelers in Chicago moeten de eerste vogel zien te verslaan zodat we hem overal ter wereld in raids kunnen tegenkomen. Top.
Maar "the first". Dus de rest moeten we langer op wachten?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Spike_wolf schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:19:
[...]

Dus de spelers in Chicago moeten de eerste vogel zien te verslaan zodat we hem overal ter wereld in raids kunnen tegenkomen. Top.
Maar "the first". Dus de rest moeten we langer op wachten?
Dat is wel wat ik hoop/ verwacht want als ze die meer geleidelijk vrijgeven kunnen ze de interesse langer versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:23:
[...]

Dat is wel wat ik hoop/ verwacht want als ze die meer geleidelijk vrijgeven kunnen ze de interesse langer versterken.
Ben wel benieuwd hoeveel man er nodig gaat zijn om die vogels uit de lucht te slaan.
Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat ik een raid deed met twee vrienden en 3 onbekenden. Verder nog nooit onbekenden bij een raid tegen gekomen. Ben er altijd alleen of met 1 of 2 vrienden.. Op die manier gaat het nooit lukken natuurlijk :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1 ... 21 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.