[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Hier: https://www.facebook.com/events/1622550377778653/
staat onderaan een knopje met "Free admission" maar als je daarop klikt moet je inloggen. :(

Ik heb geen feesboek en wil ook geen feesboek. Ik ga in geen honderdmiljoenmiljard jaar een feesboek account maken voor dergelijke koppelverkoopzaken als dat het is wat gebeurt. :N
Die knop laat je een overzicht zien van allerlei events die gratis te bezoeken zijn. Staat verder los van dit event..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
[...]

staat onderaan een knopje met "Free admission" maar als je daarop klikt moet je inloggen. :(

Ik heb geen feesboek en wil ook geen feesboek. Ik ga in geen honderdmiljoenmiljard jaar een feesboek account maken voor dergelijke koppelverkoopzaken als dat het is wat gebeurt. :N
En als je leest zie je: "Het registratieplatform komt spoedig online via dit evenement en op onze website."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@cpt thx. Ik geloof dat wij het zelfde denken over het suckerberg imperium . ;) . We zullen zien of inschrijving mogelijk is/wordt als één van 2000 :( . Ze kunnen beter het Malieveld afhuren imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Haan

dotnetter

Eerder vanmiddag weer m'n snorlax terug die ik gistermiddag geplaatst heb, gewoon weer netjes met 50 coins. Bij mij tot nu toe nooit een probleem met verdwijnende muntjes, gelukkig.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:43:
@cpt thx. Ik geloof dat wij het zelfde denken over het suckerberg imperium . ;) . We zullen zien of inschrijving mogelijk is/wordt als één van 2000 :( . Ze kunnen beter het Malieveld afhuren imho
De gemeentelijke driehoek moet er ook nog wat van vinden he. Kan me voorstellen dat de Burgemeester van Den Haag niet zo zit te wachten op 30.000 pokemon spelers op het malieveld. Moet weer beveiligd worden, politie inzet, ambulance, brandweer en een anti religie-boem-doen-gekkies-eenheid.

Komt een hoop bij kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door FrankoNL op 18-07-2017 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:46:
[...]

De gemeentelijke driehoek moet er ook nog wat van vinden he. Kan me voorstellen dat de Burgemeester van Den Haag niet zo zit te wachten op 30.000 pokemon spelers op het malieveld. Moet weer beveiligd worden, politie inzet, ambulance, brandweer en een anti religie-boem-doen-gekkies-eenheid.

Komt een hoop bij kijken.
Zit wat in, zo'n kudde galopperend naar de rechterachterhoek van het Malieveld omdat daar een Unown of Heracross zit is niet echt controleerbaar maar beter als in een afgesloten koopcentrum met voor de deur een kudde boze trainers omdat ze er niet in mogen.
En op t Malieveld hebben ze ervaring met kuddes fnv petjes ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Iemand enig idee wat ze met iOS gaan doen aangezien daar nog steeds die 'promo code' optie niet in zit?
Betekent dit dat je een Android toestel moet hebben om aan het event mee te kunnen doen?

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 21-09 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:59:
[...]

Zit wat in, zo'n kudde galopperend naar de rechterachterhoek van het Malieveld omdat daar een Unown of Heracross zit is niet echt controleerbaar maar beter als in een afgesloten koopcentrum met voor de deur een kudde boze trainers omdat ze er niet in mogen.
Ja dan hadden ze van te voren maar de berichtgeving in de gaten moeten houden. Het is nu duidelijk dat je enkel binnenkomt met een ticket + ID. Zo niet dan kom je er niet in. Nu dat duidelijk is verwacht ik niet dat er tienduizenden spelers op komen draven.

Ben er ook niet blij mee, want de kans dat je een ticket kan bemachtigen is klein, maar ik begrijp de redenering wel. 2000 mensen in een winkelcentrum is een stuk beter te managen dan 30.000 + pokemon spelers ergens in de stad.

Wat ik wel kwalijk vind is dat het eerst werd gecommuniceerd als zijnde een gratis event waar iedereen terecht kon, "no registration required". Er zijn dus mensen die vrij hebben gevraagd, hotel hebben geboekt, treinreizen etc die nu lekker de vinger krijgen.

Die PR afdeling van Niantic he? Werken daar 7 jarigen? Het gaat werkelijk altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53

TAA

Liever IRC

Gewoon die regionals tijdelijk op vakantie sturen en overal laten spawnen i.p.v. in een beperkt toegankelijk safari gebied... Snap best dat er ergens geld verdient moet worden maar zet ze dan desnoods (tijdelijk) in de raids overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
TAA schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:11:
Gewoon die regionals tijdelijk op vakantie sturen en overal laten spawnen i.p.v. in een beperkt toegankelijk safari gebied... Snap best dat er ergens geld verdient moet worden maar zet ze dan desnoods (tijdelijk) in de raids overal...
speciale raidpasses waar regionals uit kunnen komen. Ff in de shop kopen, klaar. Maar, niet spoofer proof. Maar die hebben ze toch al lang :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
[...]

Laat die paniek eens achterwege. :P
Facebook is een communicatiekanaal, geen ticketingsysteem.
LekkerBipsje schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:02:
Iemand enig idee wat ze met iOS gaan doen aangezien daar nog steeds die 'promo code' optie niet in zit?
Betekent dit dat je een Android toestel moet hebben om aan het event mee te kunnen doen?
Nee, natuurlijk niet. Ze gaan echt iOS gebruikers niet uitsluiten.

Dikke kans dat je na het kopen van je kaartje, dat ticket moet koppelen aan je Pokemon account.
In Amstelveen wordt je ticket gescand, na die scan krijgt jouw account toegang tot het event. Dat zal wss serverside gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 18-07-2017 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach, denk wel dat ze nu dit event houden en dan als soort exclusiviteit eerst tijden de events de regionale laten spawnen, die op een later moment gewoon vrijgegeven gaan worden voor de rest van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 18:21:
ach, denk wel dat ze nu dit event houden en dan als soort exclusiviteit eerst tijden de events de regionale laten spawnen, die op een later moment gewoon vrijgegeven gaan worden voor de rest van de wereld
Dat gok ik ook anders verliezen ze te veel spelers

Het is ook nog een vakantie periode waarin veel mensen gewoon weg op vakantie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 09:59
xienator schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Dat gok ik ook anders verliezen ze te veel spelers

Het is ook nog een vakantie periode waarin veel mensen gewoon weg op vakantie zijn.
Daarom juist, Vakantie naar Nederland. Zijn al veel buitenlanders die een vliegticket en hotel geboekt hebben tegen hoogseizoen tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Ik heb sinds ongeveer een week het probleem dat ik op één van mijn telefoons niet meer kan inloggen. Ik krijg dan de melding "Unable to authenticate. Please try again.".

Het gaat om een Acer Liquid ZEST 4G met Android 6.0. Orginele ROM, geen root of andere aanpassingen.

Op mijn primair toestel, een Motorola Moto G4 met Android 7.0 kan ik wèl probleemloos inloggen met hetzelfde account. Dus het is geen blokkade van mijn account. Als ik uitlog op de Motorola kan ik nog steeds niet inloggen op de Acer, dus is ook geen probleem van tegelijkertijd ingelogd zijn.

Verder speel ik niet heel vaak en zonder gadgets, hacks of wat dan ook.

Wat kan de rede zijn dat ik op mijn Acer toestel niet meer kan inloggen? :/

Ik heb reeds de cache leeggemaakt en zelfs al eens Pokemon Go opnieuw geïnstalleerd... het helpt niets :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Josefien schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 23:39:
Ik heb sinds ongeveer een week het probleem dat ik op één van mijn telefoons niet meer kan inloggen. Ik krijg dan de melding "Unable to authenticate. Please try again.".

Het gaat om een Acer Liquid ZEST 4G met Android 6.0. Orginele ROM, geen root of andere aanpassingen.

Op mijn primair toestel, een Motorola Moto G4 met Android 7.0 kan ik wèl probleemloos inloggen met hetzelfde account. Dus het is geen blokkade van mijn account. Als ik uitlog op de Motorola kan ik nog steeds niet inloggen op de Acer, dus is ook geen probleem van tegelijkertijd ingelogd zijn.

Ik heb reeds de cache leeggemaakt en zelfs al eens Pokemon Go opnieuw geïnstalleerd... het helpt niets :/
Je Google account op die telefoon eraf gooien en daarna er weer opzetten. Heb dat ook een keer gehad en dat werkte uiteindelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Haan

dotnetter

Ik heb het zelfde, maar dan met iPhone en alleen als ik thuis op wifi zit :/ Schakel ik wifi uit, kan ik wel inloggen en daarna met wifi weer aan werkt alles wel gewoon. Heel vreemd.
Added the ability for Trainers to spin the Photo Disc at a Gym after completing a Raid Battle.
Nice, dat was wel irritant namelijk.
Added the ability for Trainers to send Berries to their Pokémon defending Gyms through the Pokémon info screen when they are not nearby. Motivation regained will be less effective through this method.
why?
Added the ability for Trainers to give Berries to Pokémon defending Gyms if their motivation meter is full.
why?
Fixed an issue where Pokémon are not properly returned to their Trainer after defending a Gym.
Zou dat met de muntjes te maken hebben?

[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 19-07-2017 07:52 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Added the ability for Trainers to send Berries to their Pokémon defending Gyms through the Pokémon info screen when they are not nearby. Motivation regained will be less effective through this method.
Aan de ene kant willen ze mensen in beweging krijgen en vervolgens kun je vanaf je luie bank beesten voeren.
Logisch! 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Zeror

Ik Henk 'm!

FrankoNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 16:03:
Wat ik wel kwalijk vind is dat het eerst werd gecommuniceerd als zijnde een gratis event waar iedereen terecht kon, "no registration required". Er zijn dus mensen die vrij hebben gevraagd, hotel hebben geboekt, treinreizen etc die nu lekker de vinger krijgen.

Die PR afdeling van Niantic he? Werken daar 7 jarigen? Het gaat werkelijk altijd mis.
Ik heb niet het idee dat het gebrek aan info komt door niantic bij dit event maar door het stadshart Amstelveen.

Ik heb stadshart Amstelveen een bericht gestuurd met de vraag waar je die ticket voor nodig hebt (en waarom maar 2000...). Hopelijk krijg ik antwoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 19-07-2017 08:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000

TAA

Liever IRC

schaapiej schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:32:
[...]
Aan de ene kant willen ze mensen in beweging krijgen en vervolgens kun je vanaf je luie bank beesten voeren.
Logisch! 8)7
Het was juist de sport geworden hier om gyms over te gaan nemen nadat mensen hun 'rondje' gedaan hadden... Dit kost alleen maar extra tijd en kan een hoop frustratie en getroll opleveren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:03
Laten we hopen dat "less effective" ook echt significant minder effectief is, anders wordt het overnemen heel vervelend. Als de stardust maar wel gelijk blijft, dan kan je het voornamelijk daarvoor gebruiken :)

[ Voor 27% gewijzigd door mat.hi.as op 19-07-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
De teller op de FB pagina staat inmiddels op 2400....Dus zo'n duizend mensen meer dan gistermiddag. Ik zie ze al rond te tafel zitten: "was dit wel zo'n goed idee" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Added the ability for Trainers to give Berries to Pokémon defending Gyms if their motivation meter is full.
Waarom zou je dit willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Er is een kans dat je een candy krijgt van de desbetreffende pokemon. En je kan eventueel ook je gouden gymbadge halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
En je kan overtollige berries weggooien op een manier dat je er nog wat aan hebt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
Als die registratie voor het Amstelveen event vergelijkbaar is met Ingress registratie voor Anomaly events, dan is dat voornamelijk omdat iedereen die geregistreerd is een unieke eenmalig te gebruiken code (op een kartonnen kaartje) krijgt die je in-game kunt invoeren.

Bij Ingress krijg je op basis van die code in-game een unieke badge voor dat event (om mee te kunnen pronken). Bij Pokémon Go zou daar ook een speciale "medal" in-game voor kunnen komen, plus mogelijk dat je met die registratiecode een Legendary Raid pass krijgt, zodat alleen geregistreerde spelers aan een Legendary Raid mee kunnen doen...

Overigens, uit de nieuwste APK datamine zien we de volgende interessante informatie:

1. Event Check-In Mechanics (QR code scan)
2. Special Event Badge (Chicago 2017 Event badge)
3. "Exclusive Raids" item:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xaJGQcK.png
These special Raids have their own Exclusive Raid Invites/Tickets , which appear to have details, a picture, congratulatory text, an event time, and even a link to Google Maps directions.
4. Event PokeStops & Gyms (server side managed, zodat ze verborgen (hidden) kunnen zijn voor niet-geregistreerde personen)
...
12. Legendaries
  • A new attribute for all Pokemon called: IsLegendaryOrMythic
  • A new warning message if you try to transfer a legendary
  • A new error message if you try to deploy a legendary to a gym, called DISABLED_LEGENDARY_KEY
  • A new check for Raid Bosses called get_IsEventLegendary

[ Voor 45% gewijzigd door Haay op 19-07-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Haay schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:26:
Als die registratie voor het Amstelveen event vergelijkbaar is met Ingress registratie voor Anomaly events, dan is dat voornamelijk omdat iedereen die geregistreerd is een unieke eenmalig te gebruiken code (op een kartonnen kaartje) krijgt die je in-game kunt invoeren.

Bij Ingress krijg je op basis van die code in-game een unieke badge voor dat event (om mee te kunnen pronken). Bij Pokémon Go zou daar ook een speciale "medal" in-game voor kunnen komen, plus mogelijk dat je met die registratiecode een Legendary Raid pass krijgt, zodat alleen geregistreerde spelers aan een Legendary Raid mee kunnen doen...
Die Legandary is een veel te grote melkkoe om het exclusief te maken.

Die komen vast na de zomer als de activiteit weer in kakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Zeror schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:34:
[...]
Ik heb stadshart Amstelveen een bericht gestuurd met de vraag waar je die ticket voor nodig hebt (en waarom maar 2000...). Hopelijk krijg ik antwoord.
Hahaha, geweldig initiatief! *O*

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
:? Dus ik pak in de morgen een gym en kan de gehele dag op afstand berries voeren om mijn pokemon daar te houden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Tot een max van 10 berries. Maar heb geen idee of dat per dag is of per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sixtiek schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:08:
[...]

Je bent niet de enige :X ...

Er ging een gerucht dat je als je een Magikarp raid boss had verslagen, je meer kans zou hebben dat de bonus-Magikarp shiny zou zijn. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb ook na een aantal Magikarp-raids nog geen shiny gezien :'( .
Ik heb 2 shiny magikarp, eentje gevangen tijdens het water event in maart. De andere heb ik gevangen eind juni, voordat de nieuwe raids waren begonnen. Het gerucht lijkt mij dus niet te kloppen. Ik heb tot nu toe 2 magikarp raids gedaan, maar daarna nog geen shiny magikarp gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Loadichus schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:39:
:? Dus ik pak in de morgen een gym en kan de gehele dag op afstand berries voeren om mijn pokemon daar te houden ....
Als de Gym aangevallen wordt dan gaat er veel meer CP van jouw Pokémon af per keer dat het verslagen wordt dan jij met berries bij kunt voeren. :P Hoogstens dat je het nog wat kunt vertragen, maar voorkomen dat je Pokémon gaat flauw vallen kun je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
dubbel :X

[ Voor 92% gewijzigd door P.K. op 19-07-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50

hneel

denkt er het zijne van

Wat denken jullie dat er komende zondag/maandag gaat gebeuren?

Er zullen misschien speciale pokemons komen, maar hoe? Als dat dmv een raid (leven 5/6?) gaat, dan zal je ws een grote groep nodig hebben om die te vangen. Dan is het zaak je op een plek te bevinden met veel spelers in de buurt. Bv Kijkduin? In het eigen dorp gaat dat dan never nooit lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Waarom zou je dit _niet_ willen?

- mogelijke candy
- overtollige berries omzetten in stardust

Over dat remote voeren heb ik nog m'n bedenkingen, zolang het niet kan tijdens aanvallen lijkt het mij prima.
Aan de andere kant... de aanvallende partij komt er sowieso wel doorheen als ze willen.
hneel schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:59:
Wat denken jullie dat er komende zondag/maandag gaat gebeuren?

Er zullen misschien speciale pokemons komen, maar hoe? Als dat dmv een raid (leven 5/6?) gaat, dan zal je ws een grote groep nodig hebben om die te vangen. Dan is het zaak je op een plek te bevinden met veel spelers in de buurt. Bv Kijkduin? In het eigen dorp gaat dat dan never nooit lukken.
Ik verwacht wel dat er een legendary beschikbaar komt, maar dat is sowieso afwachten natuurlijk. We gaan het zien dit weekend. :P

Voor een legendary hoef je echt niet naar Kijkduin, in elke stad zijn er nu wel raidgroepen te vinden, daar kan je wel genoeg mensen bij elkaar harken.

[ Voor 45% gewijzigd door P.K. op 19-07-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
P.K. schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:59:
[...]
- overtollige berries omzetten in stardust
Wait! What? Is dit mogelijk.
Zo ja, hoe kan je dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Voor elke berry die je geeft krijg je 20 stardust geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Loadichus schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:07:
[...]

Wait! What? Is dit mogelijk.
Zo ja, hoe kan je dit doen?
Geef een berry aan een Pokemon in een gym en kijk in de rechterbovenhoek, you'll be suprised. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien om het systeem duidelijker te maken. Ik kan mij best voorstellen dat het verwarrend is wanneer je nu wel of niet een berrie kan geven als je hier verder niet in verdiept hebt. Nu het dus eigenlijk altijd kan, is het veel duidelijker. Dat je dan een berrie verliest wanneer ie al vol, is slechts bijzaak.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:32
nieuwe informatie die gevonden is in de apk mine: https://thesilphroad.com/...clusive-raids-legendaries

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb begrepen van het event in amstelveen dat als je dus niet van die speciale tickets krijgt en je toch naar amstelveen komt je gewoon naar binnen mag maar je een soort shadowban krijgt voor die locatie waardoor je dus geen speciale pokemon ziet

p.s. net een nieuwe powerbank gekocht voor dit event :(

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 19-07-2017 10:33 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Daar zitten serieus mooie nieuwe dingen in: ISLEGENDARYORMYTHIC, badges, heal animation, en natuurlijk de raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta
  • Registratie: September 2013

Fanta

FordPerformance™️

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 09:51:
[...]

Ik heb 2 shiny magikarp, eentje gevangen tijdens het water event in maart. De andere heb ik gevangen eind juni, voordat de nieuwe raids waren begonnen. Het gerucht lijkt mij dus niet te kloppen. Ik heb tot nu toe 2 magikarp raids gedaan, maar daarna nog geen shiny magikarp gezien.
Ik heb vorige week 2 shiny gevangen in het wild. Dus ze zijn er nog gewoon!

Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Fanta schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 10:56:
[...]

Ik heb vorige week 2 shiny gevangen in het wild. Dus ze zijn er nog gewoon!
hoeveel magikarps vang jij per dag dan ?

ik vang er doordeweeks iedere dag maximaal maar 3, en nog geen enkele shiny gehad bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
RickS29 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:02:
[...]

ik vang er doordeweeks iedere dag maximaal maar 3, en nog geen enkele shiny gehad bij mij.
Dat is het nadeel van random...

Ken iemand die tot nu toe 54 Magikarps heeft gevangen waarvan 2 shiny...

Ik heb 0 shiny en hebt tot nu toe 734 Magikarps gevangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

[...]

Dat valt wel mee hoor, denk dat ik gewoon geluk heb gehad. Ik probeer wel elke magikarp mee te pakken, voor het geval dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb nu 1000 magicarp candy en nog 0 shiny gezien dus geen idee hoe random random is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
A-Jay schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 06:29:
[...]

Je Google account op die telefoon eraf gooien en daarna er weer opzetten. Heb dat ook een keer gehad en dat werkte uiteindelijk.
Net geprobeerd... werkt niet :'( Ik meld me overigens aan met een PTC account.
Haan schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 07:48:
[...]

Ik heb het zelfde, maar dan met iPhone en alleen als ik thuis op wifi zit :/ Schakel ik wifi uit, kan ik wel inloggen en daarna met wifi weer aan werkt alles wel gewoon. Heel vreemd.
In dit 2e toestel zit geen SIM-kaart, dus geen internet als ik Wifi uitschakel ;( Of zou ik om te testen de SIM-kaart even uit mijn primaire toestel moeten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Josefien schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:38:
In dit 2e toestel zit geen SIM-kaart, dus geen internet als ik Wifi uitschakel ;( Of zou ik om te testen de SIM-kaart even uit mijn primaire toestel moeten halen...
Heeft dat toestel evt. recent nog een OTA firmware-update gehad?

Verder zat ik ook te denken dat er iets in de verbinding, buiten het toestel dus, niet goed door zou kunnen komen. Andere router of firmware-update daarvan? Eens op een ander WiFi netwerk proberen of via de hotspot functie van je andere foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Mijn Magikarp stats:
Seen: 437
Caught: 429

Ik heb volgens mijn Pokédex zowel de shiny mannelijke als de shiny vrouwelijke Magikarp gevangen of gezien. Ik heb wel een vrouwelijke shiny Magikarp, maar die is zo slecht (CP11, 'above average') dat ik daar geen Magikarp candy aan ga verspillen. :P Ik bewaar deze 'karp als curiositeit.

Werkt alleen Pokémon Go niet op die Acer of werkt geen enkele Internet app ?

[ Voor 45% gewijzigd door Haay op 19-07-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Magikarps:
Seen: 717
Caught: 679
Candies 1311 (op dit moment)

Nog steeds geen shiny...je hebt geluk of niet..

[ Voor 5% gewijzigd door WahWah op 19-07-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb 1195 Magikarps gevangen, heb 10 Gyaradossen, waarvan eentje in het wild gevangen, en heb momenteel 1725 candy... maar geen shiny. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

[...]

Pokemon Go
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2sWo5odQ5avEdeEaT0ASU12J/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dDQvIlIe47G819INqGoS8lF2/thumb.pngAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GfCIf2cXsVYf6NZWPA2pwSH8/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
WahWah schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:52:
[...]

Met z'n allen naar Hillegom!! :+
Daar heb ik net 1,5 week een inbedrijfstelling gehad. Heb geen enkele magicarp gezien (kan ook komen doordat ik aan het werk was :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
WahWah schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:49:
Magikarps:
Nog steeds geen shiny...je hebt geluk of niet..
Tja, toen de evolutie-items net nieuw waren had ik in no-time elk type van de 5 evolutie items uit Pokéstops gedraaid en dus heel snel alle mogelijke evoluties al gehaald, terwijl er nog heel lang mensen bleven klagen bepaalde evolutie items gewoon niet te krijgen.

En nu heb ik de pech dat ik gewoon geen TMs uit Raids krijg. De laatste raids telkens L3 en L4 raids gedaan, en bij geen enkele van die Raids ook maar één TM gekregen.

Oftewel... soms zit het mee, en soms zit het tegen. Zoals je al zei. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

Tsja ik heb wel vaker mazzel. Gisteren een Unown gevangen die gewoon op mijn normale fietsroute zat, dat was ook een kadootje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Fanta schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:55:
Tsja ik heb wel vaker mazzel. Gisteren een Unown gevangen die gewoon op mijn normale fietsroute zat, dat was ook een kadootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:19

Arethusa

Niet die server

Net de APK voor de nieuwe versie geinstalleerd. Zie nu inderdaad dat ik via klikken op Pokémon naar "Go to gym" kan gaan. Zowel of WIFI en 4G gebeurt er na drukken op "Go to gym" niks, hebben meer mensen dat? Of moet ik deinstalleren en de update van de store afwachten.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
TAA schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 08:34:
[...]

Het was juist de sport geworden hier om gyms over te gaan nemen nadat mensen hun 'rondje' gedaan hadden... Dit kost alleen maar extra tijd en kan een hoop frustratie en getroll opleveren :(
Daar heb ik ook echt problemen mee. Ik stop telkens met gyms overnemen om 2 uur. Is der een gek die elke keer om 4 uur zijn toer doet 8)7
Lekker makkelijk voor hem want ik sta er dan overal aleen in die gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:45:
[...]

Heeft dat toestel evt. recent nog een OTA firmware-update gehad?

Verder zat ik ook te denken dat er iets in de verbinding, buiten het toestel dus, niet goed door zou kunnen komen. Andere router of firmware-update daarvan? Eens op een ander WiFi netwerk proberen of via de hotspot functie van je andere foon.
Nee, het toestel heeft al heel lang geen firmware-updates meer gehad. Ook aan het Wifi-netwerk thuis is niks veranderd.

Nu werkt het weer, door het toestel even op de hotspot-functie van het andere toestel te zetten en PoGo aan te melden. Daarna werkt aanmelden ook weer terug op het eigen netwerk thuis :o

Hoe kan dit? :o Een bug? :/
Haay schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:45:
Werkt alleen Pokémon Go niet op die Acer of werkt geen enkele Internet app ?
Andere apps hadden wel internettoegang.

Overigens nu opgelost door eenmalig aan te melden via een ander Wifi netwerk. Nu terug op het eigen netwerk werkt het ook. Erg vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanta

Fanta

FordPerformance™️

WahWah schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:56:
[...]

Dat was in Leiden! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Met z'n allen naar Leiden!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Josefien schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:00:
Overigens nu opgelost door eenmalig aan te melden via een ander Wifi netwerk. Nu terug op het eigen netwerk werkt het ook. Erg vreemd :?
Ik gebruik een firewall op mijn toestellen en zie daarom wat er allemaal door apps gedaan wordt m.b.t. internetverbinding want ik moet alles toestaan of niet.

PoGo komt met enige regelmaat met plotseling een nieuw IP adres waar het verbinding mee wil maken. Het zou kunnen dat er iets van port-forwarding in de router ingesteld staat of dat bepaalde poorten standaard geblokkeerd worden. Zou zelfs evt. bij de provider kunnen gebeuren. Mogelijk dat het daardoor niet wou maar dat door de verbinding via het andere netwerk er nu een update van IP adressen waar PoGo verbinding mee kan maken heeft plaatsgevonden waardoor het nu een alternatieve verbindingsmogelijkheid heeft die het eerder nog niet had en waardoor het nu weer wel op het oude netwerk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
"6. Pokemon GO Plus Tweaks

New Pokemon GO Plus states have appeared for the peripheral, including PLUGIN_NOT_READY, INTERNAL_ERROR, NOT_SUPPORTED, NOT_IMPLEMENTED_YET and more. Hopefully these point towards more intelligent (re)connection behaviors - or maybe even eventual new functionality?"

ik vermoed dat dat not supported gaat slaan op mijn codejunkies go-chta bracelet :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
Arethusa schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 11:57:
Net de APK voor de nieuwe versie geinstalleerd. Zie nu inderdaad dat ik via klikken op Pokémon naar "Go to gym" kan gaan. Zowel of WIFI en 4G gebeurt er na drukken op "Go to gym" niks, hebben meer mensen dat? Of moet ik deinstalleren en de update van de store afwachten.
Ik heb vanochtend vroeg ook meteen de APK (APK-mirror) gedownload en geïnstalleerd. Als je redelijk in de buurt bent (je kunt de Gym op de kaart zien, maar bent wel buiten bereik) dan kun je er naar toe springen via Go To Gym. Maar als je te ver weg bent (andere stad bv) dan gebeurt er niks. Je kunt ook alleen die knop Go To Gym gebruiken wanneer dat cirkeltje is ingevuld met een plaatje en een soort radar symbool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
copywizard schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:09:
"6. Pokemon GO Plus Tweaks

New Pokemon GO Plus states have appeared for the peripheral, including PLUGIN_NOT_READY, INTERNAL_ERROR, NOT_SUPPORTED, NOT_IMPLEMENTED_YET and more. Hopefully these point towards more intelligent (re)connection behaviors - or maybe even eventual new functionality?"

ik vermoed dat dat not supported gaat slaan op mijn codejunkies go-chta bracelet :(
las op het reddit gedeelde van de apk mine dat de go-chta nog steeds werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
RickS29 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:11:
[...]

las op het reddit gedeelde van de apk mine dat de go-chta nog steeds werkt
ok heb je daar een linkje van dan kan ik dat in de gaten gaan houden?

maar wie weet hebben ze alleen dat not supported toegevoegd aan de code en nog niet in werking gezet dus kan misschien nog komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
copywizard schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:13:
[...]

ok heb je daar een linkje van dan kan ik dat in de gaten gaan houden?

maar wie weet hebben ze alleen dat not supported toegevoegd aan de code en nog niet in werking gezet dus kan misschien nog komen?
excuus, het was handig geweest als ik deze al in eerste instantie geplaatst had.

Hierbij alsnog de link: https://www.reddit.com/r/...ine_of_v0690_is_complete/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
RickS29 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:15:
[...]

excuus, het was handig geweest als ik deze al in eerste instantie geplaatst had.

Hierbij alsnog de link: https://www.reddit.com/r/...ine_of_v0690_is_complete/
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:19

Arethusa

Niet die server

Haay schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Ik heb vanochtend vroeg ook meteen de APK (APK-mirror) gedownload en geïnstalleerd. Als je redelijk in de buurt bent (je kunt de Gym op de kaart zien, maar bent wel buiten bereik) dan kun je er naar toe springen via Go To Gym. Maar als je te ver weg bent (andere stad bv) dan gebeurt er niks. Je kunt ook alleen die knop Go To Gym gebruiken wanneer dat cirkeltje is ingevuld met een plaatje en een soort radar symbool.
Ah, duidelijk, nu weet ik hoe dit werkt. Thanks _/-\o_

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
*LOL* ... even wat overtollige berries aan Pokémon in een Gym gevoerd. Waren allemaal al 100% maar je kunt gewoon door blijven voeren tot de melding komt dat die Pokémon al "very happy" is met de suggestie om een andere Pokémon te voeren. Maar wel voor elke berry +10 op de Gym rating erbij, en 20XP erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Haay schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Dus eigenlijk kun je dan maar enkel besjes voeren als je al vlak in de buurt bent en even goed daar naar toe kan wandelen.
In mijn geval zie ik 2 gyms op de map als ik thuis zit en die heb ik net een uur geleden goud kunnen maken dus voor de rest heb ik er niks aan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Hoevaak doen jullie *** raids?
Net een 22646 Alakazam, was met nog iemand, helaas tot 75 procent gekomen,

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:54:
3 stars doe ik haast niet af en toe een machamp met 2 man is wel te doen maar ik ga eigenlijk alleen voor de 4 stars de deur uit en daarvoor komen ok vaak veel meer mensen op draven gisteren voor een lapras 22 man !!!

p.s. heb zelfs een 100% machamp gehad uit een 3* raid me is very happy!

[ Voor 7% gewijzigd door copywizard op 19-07-2017 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Mars18 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 12:54:
Die *** raids rammen we met 2 man easy neer, maar als het even kan gaan we voor een **** raid. Die *** pakken we alleen als we een pas op moeten maken en er geen **** komt waar we genoeg man hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
Ik vond dit wel een nuttig stukje, over het nut van gouden Gym-badges:
https://pokemongohub.net/.../gold-gym-badge-analysis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Autofan1985 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:12:
[...]

Die *** raids rammen we met 2 man easy neer, maar als het even kan gaan we voor een **** raid. Die *** pakken we alleen als we een pas op moeten maken en er geen **** komt waar we genoeg man hebben.
Helaas waren de pokemons van persoon 2 niet hoger dan 1500
Mijne waren 3x 2600 en rest 2200

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Heeft iemand al een soort van vuistregeltje uitgevogeld wat de totaal bij elkaar opgetelde CP sterkte van de pokies van verschillende spelers moet zijn voor de verschillende levels raids? En of dat überhaupt lineair bij elkaar opgeteld mag worden?

Dat zou het makkelijker maken om te beoordelen of je met een mix van lagere en hogere spelers genoeg slagkracht hebt of niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Mars18 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:31:
[...]

Helaas waren de pokemons van persoon 2 niet hoger dan 1500
Mijne waren 3x 2600 en rest 2200
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:43:
Heeft iemand al een soort van vuistregeltje uitgevogeld wat de totaal bij elkaar opgetelde CP sterkte van de pokies van verschillende spelers moet zijn voor de verschillende levels raids? En of dat überhaupt lineair bij elkaar opgeteld mag worden?

Dat zou het makkelijker maken om te beoordelen of je met een mix van lagere en hogere spelers genoeg slagkracht hebt of niet.
Mogelijk dat het daar al mis gaat: als je je te veel op CP focust neem je mogelijk de verkeerde pokies mee. Om het voorbeeld van de Alakazam van @Mars18 aan te halen: Na Tyranitar met dubbele darkmove zou mijn eerste keuze Umbreon zijn. Ondanks zijn lage CP. Het gaat er meer om dat je de juiste pokies mee neemt met de juiste types en movesets dan maar een zo hoog mogelijke CP. Een Umbreon van 1609 CP met Feint Attack/Foul Play zal veel meer effect hebben doen dan een Gyarados van 3000 CP met Dragon tail/Outrage.

Zelf kies ik meestal mijn eerste 3 pokies op type/moveset, dan 2 hardhitters en indien nodig nog een Blissey als 6e om het uit te zingen. Voor Alakazam zou ik dan vermoedelijk gaan voor (in deze volgorde) Tyranitar - Umbreon - Houndoom - Dragonite - Dragonite - Blissey

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 13:43:

Lijkt me niet te doen. Te veel variabelen.
vb. ik kan 6x dragonite meenemen met allen hoge CP, maar 6x vaporeon zal beter werken tegen die Tyranitar....CP boeit hier dan zeer weinig.

De soort aanvallen die je pokkies heeft zal dan nog meer uitmaken dan CP.
vb. 6x Vaporeon met aqua tail of 6x met hydro pump

Edit:
Niet om lullig te doen, maar ga je nou echt iedereen af die daar staat en vragen "wat is je totale CP?" voordat je gaat beginnen? Ook een rekenmachine mee natuurlijjk, want hoofdrekenen doen we niet meer. "Ja sorry we komen 28CP tekort om deze raid te doen jongens".

Denk dat je aan het aantal koppen die er zijn wel een beetje kan zeggen of het gaat lukken of niet. En anders probeer je het nog een keer.

Ik stond vorige keer bij een Tyranitar raid. Eerste 10min in me eentje, daarna kwamen er 3 man bij. Zij startte een groep en ik ging erbij, met 4man, niet echt te doen. Volgende ronde waren we 6, we kwamen net tekort. 3de poging met 7 en toen lukte het. Trial and error.

[ Voor 29% gewijzigd door WahWah op 19-07-2017 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 11:50
Iemand anders al opgevallen dat er pokestops/gyms bij zijn gekomen? Ik heb opeens naast mijn werk een gym en pokestop, gisteren zat hier nog helemaal niets :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt. Vlakbij mijn huis een nieuwe Gym erbij. Was niet eens eerst een pokestop. Dus wel beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zijn die ook te zien zonder de nieuwe update geinstalleerd te hebben? Ik heb m nog niet binnen ivm ontbrekend wifi netwerk en zie niets nieuws hier in de omgeving.

[ Voor 14% gewijzigd door mat.hi.as op 19-07-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:24
JeVader schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:07:
Iemand anders al opgevallen dat er pokestops/gyms bij zijn gekomen? Ik heb opeens naast mijn werk een gym en pokestop, gisteren zat hier nog helemaal niets :).
Ja, sinds de update wel vaker gemerkt. Tenminste twee 'golven' opgemerkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

WahWah schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 14:01:
[...]

Lijkt me niet te doen. Te veel variabelen.
vb. ik kan 6x dragonite meenemen met allen hoge CP, maar 6x vaporeon zal beter werken tegen die Tyranitar....CP boeit hier dan zeer weinig.

De soort aanvallen die je pokkies heeft zal dan nog meer uitmaken dan CP.
vb. 6x Vaporeon met aqua tail of 6x met hydro pump

Edit:
Niet om lullig te doen, maar ga je nou echt iedereen af die daar staat en vragen "wat is je totale CP?" voordat je gaat beginnen? Ook een rekenmachine mee natuurlijjk, want hoofdrekenen doen we niet meer. "Ja sorry we komen 28CP tekort om deze raid te doen jongens".

Denk dat je aan het aantal koppen die er zijn wel een beetje kan zeggen of het gaat lukken of niet. En anders probeer je het nog een keer.

Ik stond vorige keer bij een Tyranitar raid. Eerste 10min in me eentje, daarna kwamen er 3 man bij. Zij startte een groep en ik ging erbij, met 4man, niet echt te doen. Volgende ronde waren we 6, we kwamen net tekort. 3de poging met 7 en toen lukte het. Trial and error.
Dat spelers aanvallers gebruiken met een beetje toepasselijke moveset dat nam ik natuurlijk als vanzelfsprekend aan. 8)7 En als je in een drukke omgeving speelt waar je alleen maar hoeft te wachten tot er meer spelers komen is het ook makkelijk.

Als je in een stillere omgeving speelt en het aantal aanwezige spelers marginaal is en er ook lagere spelers bij zitten kan een vuistregeltje domweg handig zijn. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen leek me.
JeVader schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:07:
Er wordt door een groeiend aantal Ingress spelers hard gewerkt om achterstallige zg. 'portal submissions' weg te werken wat er toe leidt dat er momenteel frequent nieuwe portals in Ingress verschijnen. Ik zie daar geregeld lijstjes van langskomen in de lokale community. Die transplanteert Niantic natuurlijk ook weer naar PoGo. Zodoende. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door CaptJackSparrow op 19-07-2017 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:23:
[...]

Dat spelers aanvallers gebruiken met een beetje toepasselijke moveset dat nam ik natuurlijk als vanzelfsprekend aan. 8)7 En als je in een drukke omgeving speelt waar je alleen maar hoeft te wachten tot er meer spelers komen is het ook makkelijk.

Als je in een stillere omgeving speelt en het aantal aanwezige spelers marginaal is en er ook lagere spelers bij zitten kan een vuistregeltje domweg handig zijn. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen leek me.
Ga er gewoon van uit dat je met 6 moet zijn voor een lvl 4 raid. Lage level spelers onder bv lvl 20 kan je bijna negeren want die weten toch nooit wat voor goede pokemon ze moeten gebruiken. Of ze hebben niet genoeg goede pokemons.
Een makkelijkere vuistregel kun je niet hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaringen van de raids op een gemiddelde van lvl 30:

Blastoise: 5 man
Rhydon: 4 man
Charizard: 4 man
Snorlax: 5/6 man
Tyranitar: 6 man
Lapras: 5 man
Venasaur: 4/5 man

Dat is meer een vuistregel die je kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:35:
Mijn ervaringen van de raids op een gemiddelde van lvl 30:

Blastoise: 5 man
Rhydon: 4 man
Charizard: 4 man
Snorlax: 5/6 man
Tyranitar: 6 man
Lapras: 5 man
Venasaur: 4/5 man

Dat is meer een vuistregel die je kan gebruiken.
Klopt dat Rhydon en Charizard vaak wat sneller plat gaan, maar het hangt soms ook een beetje van het (CP, moveset) niveau van de baas af.
Heb al paar x een Tyranitar klein gekregen met 3 mensen die gewoon goede counters hadden. Maar zeker bij defensive pokies (Snorlax, Lapras, etc.) duurt gewoon wat langer, dan kan je in tijdnood komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
CaptJackSparrow schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 15:23:
[...]

[...]
Een vuistregeltje....je kwam met de vraag of het te berekenen was door CP bij elkaar op te tellen en dan wel of niet linear optelbaar...

Zie voorbeelden hierboven voor een vuistregeltje. Gewoon koppen tellen.

Het is pokemon, geen rocket science...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:28
Stadshart Amstelveen meldt zojuist op hun Facebook pagina dat er 3500 gratis tickets zijn te vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
Kleintje pils schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:32:
Stadshart Amstelveen meldt zojuist op hun Facebook pagina dat er 3500 gratis tickets zijn te vergeven.
Bron?

Ik zie nog steeds 2000 op hun Facebook.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Hier het meeste recente bericht van Stadshart Amstelveen:
https://www.facebook.com/...rmalink/1625094700857554/

Ook de volgende pagina in de gaten gaan houden dus:
https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco

[ Voor 30% gewijzigd door NeonovA op 19-07-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
NeonovA schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:40:
Hier het meeste recente bericht van Stadshart Amstelveen:
https://www.facebook.com/...rmalink/1625094700857554/

Ook de volgende pagina in de gaten gaan houden dus:
https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco
Daar staat bij mij ook nog altijd "2000 gratis tickets beschikbaar".

Geniet nooit met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
LekkerBipsje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:43:
[...]

Vreemd, hier staat toch echt het volgende:

"Beste Trainers, goed nieuws! We hebben totaal 3500 gratis tickets voor het Pokémon GO Safari Zone evenement beschikbaar kunnen maken in Stadshart Amstelveen op 12 augustus.

Het registratieplatform komt spoedig online, waar je je kunt inschrijven voor je gratis ticket. Dus we vragen nog even je geduld, houd onze Facebookpagina in de gaten en de officiele Pokémon GO event page."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WahWah
LekkerBipsje schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 16:43:
[...]

Je moet naar "discussie" gaan. Daar staat de comment dat ze 3500 kaartjes zullen hebben. Ze hebben het nog niet in de event informatie aangepast. We zeiken echt keihard daar in die discussie op die post...

In Denemarken hebben ze er 3000 zo te zien https://www.facebook.com/fisketorvet

En Zweden 4000 https://www.facebook.com/mallofscandinavia

Alle posts verwijzen naar de link https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamco
Denk dat het een grote kans is dat daar de registratie gaat plaatsvinden.

[ Voor 35% gewijzigd door WahWah op 19-07-2017 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Dit gaat 1 grote ramp worden :') veeel te weinig tickets en een crappy registratiesite...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 17:39:
Dit gaat 1 grote ramp worden :') veeel te weinig tickets en een crappy registratiesite...
Heb je de registratiesite al gezien? :+
Pagina: 1 ... 20 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.