[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.539 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:35
Shadow_J schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:44:
Er zal zo te zien wel een soort van registratie nodig zijn om mee te kunnen doen :

https://pokemongohub.net/...am-lounges-special-raids/

Belangrijk : "The event is freely accessible, and no tickets need to be bought. Registration takes place at the event itself."
Ik zag dit ook. Vrees dat we ons op moeten maken voor lang in de rij staan om te kunnen registreren als de verwachte busladingen inderdaad komen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
Niantic heeft natuurlijk wel al de nodige ervaring opgebouwd met Ingress Anomaly Events, waar ook duizenden Ingress spelers bij samenkomen. Ik heb als veteraan Ingress speler diverse Anomalies in Nederland meegemaakt (1ste: Amsterdam, 2e: Rotterdam, 3e Utrecht). Bij die eerste in Amsterdam was er veel lag doordat er simpelweg te weinig mobiele-data capaciteit was. Maar bij de Rotterdam Anomaly waren er extra 3G masten geregeld en daar ging het prima. Ook in Utrecht werkte het prima.

Omdat dit officiële door Niantic georganiseerde Pokémon Go events zijn waar ook Niantic medewerkers bij aanwezig zullen zijn verwacht ik dat het wel goed gepland zal worden. Vergelijk dit niet met door die winkelcentra zelf georganiseerde Lure-events...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Quincy5 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:48:
[...]

Ik zag dit ook. Vrees dat we ons op moeten maken voor lang in de rij staan om te kunnen registreren als de verwachte busladingen inderdaad komen.
Ben er bang voor ja...
Zou mooi zijn als ze even laten weten hoe laat het begint. Dat kan de keuze voor auto of OV nog enigszins beïnvloeden!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Haay schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:54:
Niantic heeft natuurlijk wel al de nodige ervaring opgebouwd met Ingress Anomaly Events, waar ook duizenden Ingress spelers bij samenkomen. Ik heb als veteraan Ingress speler diverse Anomalies in Nederland meegemaakt (1ste: Amsterdam, 2e: Rotterdam, 3e Utrecht). Bij die eerste in Amsterdam was er veel lag doordat er simpelweg te weinig mobiele-data capaciteit was. Maar bij de Rotterdam Anomaly waren er extra 3G masten geregeld en daar ging het prima. Ook in Utrecht werkte het prima.

Omdat dit officiële door Niantic georganiseerde Pokémon Go events zijn waar ook Niantic medewerkers bij aanwezig zullen zijn verwacht ik dat het wel goed gepland zal worden. Vergelijk dit niet met door die winkelcentra zelf georganiseerde Lure-events...
Ondanks de ervaring met ingress lijken ze steeds dingen te onderschatten. Reken maar minstens op zelfde aantal mensen en dan X10.
Met hun ervaring hadden ze bijvoorbeeld in mij ogen ook al op voorhand meer anti spoof maatregels kunnen nemen.
Ze lijken ook nog maar recent door te hebben dat ze wel degelijk met de comunity moet communiceren.
Waarom ze niet een chat zoals bij ingress kunnen toevoegen is echt raar al zal die er ook wel komen.
Met hun zogezegde ervaring had die er al makelijk kunnen inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
Gravediggerxx schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:02:
Ze lijken ook nog maar recent door te hebben dat ze wel degelijk met de comunity moet communiceren.
Waarom ze niet een chat zoals bij ingress kunnen toevoegen is echt raar al zal die er ook wel komen.
Met hun zogezegde ervaring had die er al makelijk kunnen inzitten.
Communiceren met de community wilde Niantic wel, maar mocht niet vanuit Nintendo / The Pokémon Company. Nu langzamerhand beginnen die partijen (Nintendo en TPC) wat te ontdooien en te accepteren dat éénrichtingsverkeer, zeker bij een Massive Online Mobile Game, niet meer van deze tijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:56
Er zal zo te zien wel een soort van registratie nodig zijn om mee te kunnen doen :

Belangrijk : "The event is freely accessible, and no tickets need to be bought. Registration takes place at the event itself."
haha dat wordt chaos dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08

2 uur in de rij >:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
offff: Het is na 1000 man gewoon vol. Dat zou wat zijn :/. Toch maar om 10 uur zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Maak het mogelijk om in al die winkels te registreren+ wat extra personeel voorzien dan gaat dat wel snel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:09:
offff: Het is na 1000 man gewoon vol. Dat zou wat zijn :/. Toch maar om 10 uur zijn dan
Gok dat ze dan toch wel een groot probleem hebben. Een probleem van enkele duizenden spelers groot die een lange reis gemaakt hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Autofan1985 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:19:
[...]

Gok dat ze dan toch wel een groot probleem hebben. Een probleem van enkele duizenden spelers groot die een lange reis gemaakt hebben. ;)
Zeker .. Er staat wel dat er "designated" area's zijn voor de verschillende teams. Daar lijkt me toch een limiet op te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Stadshart Amstelveen added an event.
4 hrs ·

Stadshart Amstelveen wordt een van de bestemmingen voor de Pokemon GO Safari Zone in Europa. Noteer 12 augustus in je agenda! We houden je hier op de hoogte van het event.

Het evenement is vrij toegankelijk, en er hoeven geen tickets verkocht te worden. Registratie vindt plaats op het evenement zelf.

Wij werken zeer nauw samen met Niantic om jou te beste live ervaring te kunnen geven. Meer informatie over het programma volgt spoedig.

Algemene informatie:

Trainers in Europa krijgen de unieke kans om deze zomer in zeven steden samen te werken tijdens de Pokémon GO Safari Zone evenementen, waar ze zeldzame Pokémon kunnen vangen, speciale beloningen krijgen en krachtige Raid Bosses aan te pakken.

Pokémon GO Safari Zone-evenementen geven Trainers de kans om een ​​verscheidenheid aan Pokémon te vangen die oorspronkelijk werden aangetroffen in de regio's Kanto en Johto, waaronder sommige Pokémon die nog nooit eerder in Europa werden gezien!

In English:

Stadshart Amstelveen becomes one of the destinations for the Pokemon GO Safari Zone in Europe. Note August 12 in your calendar! We will keep you posted on the event.
The event is freely accessible, and no tickets need to be bought. Registration takes place at the event itself.
We work very closely with Niantic to give you the best live experience. More information about the program will follow soon.

General info:
Trainers in Europe will have a chance to team up this summer across seven cities during Pokémon GO Safari Zone events, where they can catch rare Pokémon, obtain special rewards, and take on powerful Raid Bosses.
Pokémon GO Safari Zone events will give Trainers the opportunity to catch a variety of Pokémon from special zones featuring Pokémon originally encountered in the Kanto and Johto regions, including some Pokémon never before encountered in Europe!
:P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:24:
[...]

Zeker .. Er staat wel dat er "designated" area's zijn voor de verschillende teams. Daar lijkt me toch een limiet op te zitten.
Op go fest in chicago liggen die wel vrij ver uit elkaar maar in een winkelcentrum gaat het zo veel volk zijn dat alles gewoon door elkaar zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Net een cadeautje uit m'n 2km ei!

Pichu

Nu heb ik ze alle drie (Pichu, Picachu en Raichu) met petje. Leuk.

Ook een Machamp uit een raid. Helaas verkeerde attacks 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Hmmm ik ben benieuwd. Is toch goed om te horen dat er een soort van samenwerking is met Niantic voor de Safari Zone Events.

Betreft het registreren, ik vind het erg positief dat ze dit doen om cheaters/spoofers tegen te gaan (en ze willen natuurlijk weten hoeveel man er op af is gekomen). Hoop alleen dat het niet te veel tijd gaat kosten om dit te doen. Hoe deden ze dit bij Ingress? Username registreren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat in willen richten. Er gaan in ieder geval duizenden mensen op afkomen, zelfs uit mijn woonplaats in het hoge noorden willen we met enkele tientallen die kant op gaan. Laat staan dat de volledige UK en een gedeelte van België ook waarschijnlijk naar Amstelveen af gaat reizen (zelf kan ik in augustus niet, en reis naar Oberhausen in september; zelfde verhaal).

Ik verwacht tienduizenden mensen eigenlijk... en die moeten zich allemaal laten registreren? Ik mag hopen dat het meer is dan een marktkraampje met misschien ~5000 vouchercodes, of nog erger: twee studenten met een iPad waarop je je accountgegevens in moet vullen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik las zelfs al van een Noor die wou komen speciaal voor dit event! Verder zie ik meerdere events langs komen voor dit met elk een paar 100 mensen die gaan. Nog even los van de groepen waar ik geen zicht op heb... Gaat dus sowieso een drukke dag worden. :) Ben dus ook heel benieuwd hoe ze die registratie willen gaan doen zonder dat de rij pas weg is tegen sluitingstijd. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Autofan1985 op 17-07-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Autofan1985 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:25:
Ik las zelfs al van een Noor die wou komen speciaal voor dit event! Verder zie ik meerdere events langs komen voor dit met elk een paar 100 mensen die gaan. Nog even los van de groepen waar ik geen zicht op heb... Gaat dus sowieso een drukke dag worden. :) Ben dus ook heel benieuwd hoe ze die registratie willen gaan doen zonder dat de rij pas weg is tegen sluitingstijd. 8)7
Valt me ook op dat het maar van 12:00 tot 17:00 is. Je zou zeggen dat ze het wat meer spreiden over de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
In een andere aankondiging las ik 10:00 tot 17:00 uur. Ik hoop dat er nog wat meer duidelijkheid over de tijden etc komt (al blijft het Niantic natuurlijk).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Quincy5 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 15:58:
In een andere aankondiging las ik 10:00 tot 17:00 uur. Ik hoop dat er nog wat meer duidelijkheid over de tijden etc komt (al blijft het Niantic natuurlijk).
Makes more sense aangezien dat de openingstijden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tussen 10:00-12:00 verzamelen/inschrijven en vanaf 12:00 los. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
CaptJackSparrow schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:14:
Tussen 10:00-12:00 verzamelen/inschrijven en vanaf 12:00 los. :P
12:01: Eerste Farfetche'd spawned aan de andere kant van het winkelcentrum: Stampedeeee! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:36
Zou je als 'normaal' winkelvolk wel naar binnen mogen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
mat.hi.as schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:27:
Zou je als 'normaal' winkelvolk wel naar binnen mogen?
Zou je als 'normaal' winkelvolk wel naar binnen willen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
WahWah schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:34:
[...]

Zou je als 'normaal' winkelvolk wel naar binnen willen? :+
Inderdaad, zou je dat wel willen... Amstelveen heeft veel winkels in het hogere segment, en de klanten die daar op af komen spelen doorgaans geen Pokemon... De enige ondernemers die er voordeel bij hebben zijn de horecaondernemers. Lijkt mij dat als alle normale klanten verdreven worden naar Hoofddorp of Amsterdam, er veel winkeliers gaan klagen... Maar goed, Amstelveen zal ook wel gekozen zijn omdat er de grootste Japanse gemeenschap van Nederland woont...

En nu allemaal naar Kruidvat. Dagkaart naar het event voor 13,99 >:)

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:38
Oekiejoekie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:40:
[...]

Inderdaad, zou je dat wel willen... Amstelveen heeft veel winkels in het hogere segment, en de klanten die daar op af komen spelen doorgaans geen Pokemon... De enige ondernemers die er voordeel bij hebben zijn de horecaondernemers. Lijkt mij dat als alle normale klanten verdreven worden naar Hoofddorp of Amsterdam, er veel winkeliers gaan klagen... Maar goed, Amstelveen zal ook wel gekozen zijn omdat er de grootste Japanse gemeenschap van Nederland woont...

Nee niet naar het kruidvat. Ns groepsretour is veel goedkoper. Bij 10 personen nog maar 7 euro pp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Oekiejoekie schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:40:
[...]

Wait, hebben die een aanbieding? Dan heb ik wel interesse :P

Ik zie het nu ja. Het ding is alleen: Hoe kom ik door de dichte poortjes op Rotterdam centraal? :P

[ Voor 6% gewijzigd door FrankoNL op 17-07-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
aljooge schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:53:
[...]

Nee niet naar het kruidvat. Ns groepsretour is veel goedkoper. Bij 10 personen nog maar 7 euro pp
Ik ga niet met de hele lokale Facebook-groep...

Voor degenen die met de auto gaan voorzie ik mogelijk nog wel een verkeersinfarctje... Aan de noordkant (bij Afrit A9) zitten een parkeergarage en grote parkeerkelder die een uitrit delen en daar loopt het als het wat drukker wordt snel vast. Aan de zuidzijde (Parkeerkelder en P-garage V&D) zijn er meer mogelijkheden om weg te komen... OV is dus aan te raden...

@FrankoNL E-tickets hebben een QR-code die je kunt scannen...

[ Voor 5% gewijzigd door Oekiejoekie op 17-07-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 16:38
Nog even iets over de go-tcha. Vooralsnog is niemand nog geband vanwege het gebruik van deze go-tcha. Toch weerhoudt het sommigen ervan dit te gebruiken: een beetje vervelend als Niantic je bant als je al dik level 30 gepasseert bent. Geeft geen fijn gevoel als dat een risico is. Gelukkig: De kans op een ban is niet heel groot, als je weet hoe dit gebouwd is. Welke chip is er eigenlijk gebruikt voor deze Go-tcha? Dezelfde als bij de pokemon go plus. Niantic heeft namelijk de chip van de xiaomi band gebruikt, zie ook de verwijzing naar een oude review: productreview: Xiaomi Mi Band 1S Aluminium (Zwart) review door Chocoball

De makers van Go-tcha hebben de band gebruikt waar Niantic de chip uit heeft onttrokken en hier dezelfde software opgezet. Een iets ander stroomcircuit en de autocatch functie is aan. Het is daarom door Niantic niet mogelijk om Go-tchas en pokemon go plus van elkaar te detecteren. De bankans is daarom gelukkig zeer klein.

De levering van de Go-tcha gaat al problemen geven: aangezien Xiaomi de fitness polsbandjes heeft vervangen voor een nieuwere versie. Ik vermoed dat het aantal dat nu nog in de online shops aanwezig is de totale voorraad is en er niet meer bijgemaakt zullen worden. Op amazon.co.uk zijn nog wat leveranciers te vinden, maar ook al een aantal die zijn uitverkocht.

Voor wie nog wil autocatchen, ik denk dat het veilig is, ken iemand die dit 2 maanden al gebruikt, ikzelf ook en het zou weleens een geval op=op kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in een vakantiepark aan het Veluwemeer,... geen Gym, geen stop, geen nearby Pokemon, zelfs helemaal niks op de radar!...

Ach ja, dan maar op echte magikarps vissen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:54
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:20:
Ik zit in een vakantiepark aan het Veluwemeer,... geen Gym, geen stop, geen nearby Pokemon, zelfs helemaal niks op de radar!...

Ach ja, dan maar op echte magikarps vissen!
Afbeeldingslocatie: http://www.apkdlmod.com/wp-content/uploads/2017/05/pok-mon-magikarp-jump.jpg
https://itunes.apple.com/...agikarp-jump/id1162679453 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister nog een Totodile gevangen, kwam ik tot dus ver nog nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:26:
[...]

12:01: Eerste Farfetche'd spawned aan de andere kant van het winkelcentrum: Stampedeeee! :p
Als iedereen dan ff daar heen rent pak ik die Wonder Heracross wel die om 12:03 aan de voorkant spawned. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:38

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ben ik deze keer nou echt 50 muntjes mis gelopen? Ik heb al een keer of 2-3 eerder gehad dat een pokemon uit een gym terug kwam zonder dat er muntjes bijgeschreven werden, maar tot nu toe kwamen die wel tevoorschijn als de app opnieuw opgestart werdt of als er nog een pokemon terug kwam (dat was toen wel op dezelfde dag, misschien dat dat hielp).
Maar nu heb ik de afgelopen drie dagen elke dag één pokemon terug gekregen (speel eigenlijk nog maar met één gym :P ), waarvan de tweede dus niets opgeleverd heeft :/

:/

Snorlax kreeg op de 16e 50 muntjes, maar gisteren kwam hij zonder buit terug. Dragonite is er vannacht uit gekickt en die had netjes 46 muntjes bij zich.
Ik denk dat ik naar die 50 muntjes kan fluiten :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als het Safari Zone event wordt gehouden is dat alleen maar in Amstelveen of heb je er in de rest van Nederland ook nog voordeel aan?

Ik ben namelijk niet van plan om daar heen te gaan.

Als er regionale Pokemons te vangen zijn zou ik het jammer vinden als ik die niet kan vangen. Nieuwe raid bosses (zolang het geen legendary zijn) kan mij weinig boeien.

Pichu, Pikachu en Raichu met pet zijn ook binnen mis nog steeds alleen Unknown (en de regionale maar die zijn niet te vangen momenteel)

[ Voor 16% gewijzigd door C_V_S op 18-07-2017 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:49:
Als het Safari Zone event wordt gehouden is dat alleen maar in Amstelveen of heb je er in de rest van Nederland ook nog voordeel aan?

Ik ben namelijk niet van plan om daar heen te gaan.

Als er regionale Pokemons te vangen zijn zou ik het jammer vinden als ik die niet kan vangen. Nieuwe raid bosses (zolang het geen legendary zijn) kan mij weinig boeien.

Pichu, Pikachu en Raichu met pet zijn ook binnen mis nog steeds alleen Unknown (en de regionale maar die zijn niet te vangen momenteel)
Alleen daar, waar het event gehouden neem ik aan. Zal je net zien, Unknown als raid boss tijdens het event :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Dat is jammer, tussen 12 en 5. Ik verwacht zo'n enorme drukte dat ik daar niet zo'n zin in heb. Was van plan om lekker vroeg in de ochtend te gaan, maar dat gaat dus weinig zin hebben. Ik vraag me ook af hoe ze gaan zorgen dat er geen 100.000 mensen op af komen.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 08:27:
Ben ik deze keer nou echt 50 muntjes mis gelopen? Ik heb al een keer of 2-3 eerder gehad dat een pokemon uit een gym terug kwam zonder dat er muntjes bijgeschreven werden, maar tot nu toe kwamen die wel tevoorschijn als de app opnieuw opgestart werdt of als er nog een pokemon terug kwam (dat was toen wel op dezelfde dag, misschien dat dat hielp).
Maar nu heb ik de afgelopen drie dagen elke dag één pokemon terug gekregen (speel eigenlijk nog maar met één gym :P ), waarvan de tweede dus niets opgeleverd heeft :/

"Plaatje"

Snorlax kreeg op de 16e 50 muntjes, maar gisteren kwam hij zonder buit terug. Dragonite is er vannacht uit gekickt en die had netjes 46 muntjes bij zich.
Ik kreeg gister via een whats app groep binnen, dat ze de muntjes gedisabled schijnen te hebben, ik heb het ook al een paar keer gehad. het disabelen schijnt gedaan te zijn om en ik quote uit het berichtje: " Dit is een reactie van Niantic op een bug waarmee mensen meer dan 50 coins per dag konden krijgen door de tijdszone op hun telefoon te wijzigen".
Ik heb hier helaas geen officiele berichtgeving van, maar kan wel bevestigen dat ik geen munten krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:12
Ik heb vanochtend wel gewoon punten gekregen voor een pokemon die ik er gisteravond ingezet heb.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
WahWah schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:03:
[...]

Alleen daar, waar het event gehouden neem ik aan. Zal je net zien, Unknown als raid boss tijdens het event :+
Dat is jammer dan maar ik heb geen zin om daar in een massa mensen te zitten.

Op 12 augustus is er ook een bier event in Rotterdam, ga ik liever heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:27:
[...]

Ik kreeg gister via een whats app groep binnen, dat ze de muntjes gedisabled schijnen te hebben, ik heb het ook al een paar keer gehad. het disabelen schijnt gedaan te zijn om en ik quote uit het berichtje: " Dit is een reactie van Niantic op een bug waarmee mensen meer dan 50 coins per dag konden krijgen door de tijdszone op hun telefoon te wijzigen".
Ik heb hier helaas geen officiele berichtgeving van, maar kan wel bevestigen dat ik geen munten krijg!
Ik heb er zojuist nog 50 gekregen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Haan

dotnetter

Ik gisteren ook gewoon, vandaag maar even wachten tot de gym waar ik inzit wordt gesloopt.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:49:
[...]

Ik heb er zojuist nog 50 gekregen hoor.
heel vreemd, ik heb bij beide pokemon vandaag en gister niets terug gehad, terwijl ze wel aan de "criterium" voldeden, ook de coins niet verlaat gekregen zoals vaak wel het geval is. Daarna stuurde iemand dat bericht in de plaatselijke "diehard" PoGo app, dat het me niet verbaasde. Excusses voor de foutte berichtgeving, kon het ook zelf niet vinden via officiele kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
xienator schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:44:
[...]

Dat is jammer dan maar ik heb geen zin om daar in een massa mensen te zitten.

Op 12 augustus is er ook een bier event in Rotterdam, ga ik liever heen :P
En op een bier event is geen massa mensen op 1 plek zeker :p

Achja bier of pokemon, of beiden ;)
Zie dat het Hop Festival tot 23:00 is....Safari Zone Event is maar tot 17:00 dus...mssn plak ik dat er ook aan op die dag. Ik reis toch via Rotterdam terug :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:35

Ik heb gisteren ook geen muntjes gekregen en vandaag weer wel, voldeden beide keren aan alle eisen. Lijkt iets mis te gaan bij Niantic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 22:28
Ik heb gisteren ook geen muntjes gekregen van Feraligatr die om 1.21u terug kwam. Tot nu toe is er geen andere Pokemon terug om te checken of het nu wel weer goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:06:
[...]

heel vreemd, ik heb bij beide pokemon vandaag en gister niets terug gehad, terwijl ze wel aan de "criterium" voldeden, ook de coins niet verlaat gekregen zoals vaak wel het geval is. Daarna stuurde iemand dat bericht in de plaatselijke "diehard" PoGo app, dat het me niet verbaasde. Excusses voor de foutte berichtgeving, kon het ook zelf niet vinden via officiele kanalen.
Neem je ook niks kwalijk. In tegendeel: dergelijke geruchten ontstaan naar mijn mening niet zonder reden. Er gaat dus wel degelijk iets mis met de coins. Gelukkig heb ik goed contact met team rood, dus krijg altijd een seintje als die 'mijn' gym hebben omgetikt zodat ik ff kan checken of de muntjes er zijn. :) En andersom tik ik of een collega-blauwspeler er weer 1 van hun om: iedereen blij!
Shifty47 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:27:
[...]

Ik heb gisteren ook geen muntjes gekregen en vandaag weer wel, voldeden beide keren aan alle eisen. Lijkt iets mis te gaan bij Niantic
Zoiets lijkt er eerder aan de hand te zijn idd. Hopelijk lossen ze het snel op! Al gaat het bij mij tot nu toe nog goed. *Klop*Klop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:37

TAA

Liever IRC

Gisteravond tussen 19:00 en 22:00 geen muntjes gehad bij het omvallen van gyms (waren de eerste die omvielen die dag dus zat niet aan de cap). Vanmorgen om 05:51 weer 50 coins in da pocket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Ik heb sinds vanochtend een kleine silhouette van een pickachu bij een gymbadge staan, is dit een reward voor als de xp balk vol is?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Zomaar een gedachte met betrekking tot de muntjes: zou het kunnen zijn dat de cap nu per 24 uur is ipv dat hij om 0:00 uur gereset wordt? Mogelijk met de bug als reden/aanleiding. Blijft trouwens onbegrijpelijk dat de check of je al recht hebt op muntjes client side gedaan wordt.
Met het plaatje van @Spike_wolf lijkt dat te kloppen en mogelijk ook met de andere tijden die hierboven genoemd worden.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
Quincy5 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:47:
Zomaar een gedachte met betrekking tot de muntjes: zou het kunnen zijn dat de cap nu per 24 uur is ipv dat hij om 0:00 uur gereset wordt? Mogelijk met de bug als reden/aanleiding. Blijft trouwens onbegrijpelijk dat de check of je al recht hebt op muntjes client side gedaan wordt.
Met het plaatje van @Spike_wolf lijkt dat te kloppen en mogelijk ook met de andere tijden die hierboven genoemd worden.
Denk het niet. Ik had er gisteren ook last van, terwijl dat de eerste gym in ruim een week is waar ik een pokemon in had gezet.

edit: zie net dat niantec het ook zelf heeft gemeld: https://twitter.com/niantichelp/status/887042081884995585 (en het is ondertussen gefixed)

[ Voor 10% gewijzigd door kaesve op 18-07-2017 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zethiel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:47:
Ik heb sinds vanochtend een kleine silhouette van een pickachu bij een gymbadge staan, is dit een reward voor als de xp balk vol is?
Dat silhouette betekent volgens mij alleen dat je op die gym op dat moment een Pokémon hebt staan die de gym verdedigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 15:23
Autofan1985 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Dat silhouette betekent volgens mij alleen dat je op die gym op dat moment een Pokémon hebt staan die de gym verdedigt.
Aw prima, beetje raar wel dat het een silhouette is van een andere pokemon.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Stadshart Amstelveen wordt een van de bestemmingen voor de Pokemon GO Safari Zone in Europa. Noteer 12 augustus in je agenda! We houden je hier op de hoogte van het event.
Er zijn 2000 gratis tickets beschikbaar. Het registratieplatform komt spoedig online via dit evenement en op onze website. Met dit ticket kun je je op locatie aanmelden.
Wij werken zeer nauw samen met Niantic om jou de beste live ervaring te kunnen geven. Meer informatie over het programma volgt spoedig.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Bron?
2000 is natuurlijk veel te weinig..

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Quincy5 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Bron?
De FB van Stadshart Amstelveen. Heb het net ook gelezen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Volgens mij zei revearsal( of trainertips) dat al de safari events gratis gingen zijn maar dat daar nog wat misverstanden rond zijn.

Als ze maar 2000 tickets weggeven verwachten ze niet echt veel volk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Quincy5 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:10:
[...]

Bron?
Zoals onder je al wordt gezegd, FB pagina van Stadshart Amstelveen

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:12:
[...]

Volgens mij zei revearsal( of trainertips) dat al de safari events gratis gingen zijn maar dat daar nog wat misverstanden rond zijn.

Als ze maar 2000 tickets weggeven verwachten ze niet echt veel volk 8)7
Ze verwachten waarschijnlijk wel veel volk maar kunnen niet veel volk kwijt. Het is een winkelcentrum en niet een of ander groot plein, zoals het museumplein in Amsterdam of zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
The_Ghost16 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:13:
[...]

Ze verwachten waarschijnlijk wel veel volk maar kunnen niet veel volk kwijt. Het is een winkelcentrum en niet een of ander groot plein, zoals het museumplein in Amsterdam of zo ;)
Ik kan nou al wel raden wat er gaat gebeuren; 2000 tickets komen online beschikbaar en staan zodra ze op zijn op marktplaats! 8)7 Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit nu gaan doen, als je alleen maar online een tickets hoeft aan te vragen dan houdt het spoofers niet tegen. Ze zullen dan moeten werken met een promo code ofzo die je daar krijgt?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
schaapiej schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:15:
[...]

Ik kan nou al wel raden wat er gaat gebeuren; 2000 tickets komen online beschikbaar en staan zodra ze op zijn op marktplaats! 8)7 Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit nu gaan doen, als je alleen maar online een tickets hoeft aan te vragen dan houdt het spoofers niet tegen. Ze zullen dan moeten werken met een promo code ofzo die je daar krijgt?
Die tickets hoeven totaal niks te maken hebben met de anti spoof methode die ze gaan doen.
Net zoals in chicago gaan ze gewoon een of andere plaatselijke registratie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Die tickets hoeven totaal niks te maken hebben met de anti spoof methode die ze gaan doen.
Net zoals in chicago gaan ze gewoon een of andere plaatselijke registratie doen.
Dat bedoel ik dus ook met die promo code :P (of wat voor naam je het wil geven)

Edit: de tijd is overigens ook aangepast op hun FB pagina, staat nu: Saturday, August 12 at 10 AM - 6 PM
En gister stond er: Saturday, August 12 at 12 PM - 5 PM

[ Voor 18% gewijzigd door schaapiej op 18-07-2017 12:24 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
schaapiej schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:19:
[...]

Dat bedoel ik dus ook met die promo code :P (of wat voor naam je het wil geven)
Een promo code gaat snel gelekt worden. Tenzij iedereen een persoonlijke promo code krijgt.
Ik denk eerder dat je lokaal een barcode gaat moeten scannen.

Edit :) Die 10 tot 12 uur zal voor eventuele registratie zijn (zoals iemand het hier al eerder zei). Lures zullen ook wel aan staan maar dat is niet echt speciaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Gravediggerxx op 18-07-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow valt tegen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:18:
[...]

De mensen die naar Chicago gaan hebben een polsband ontvangen die ze vooraf moeten registreren.
In Chicago hoeft dan alleen nog maar die polsband gescand te worden. (efficient en snel)
Dat is de antispoof methode...

Voor de Safarizone events zou een vergelijkbaar concept gebruikt kunnen worden. Elk ticket wordt gekoppeld aan een account, je krijgt een qrcode die gescand wordt in Amstelveen en daarmee wordt het event ingame ontgrendelt.

Gelukkig zijn er op 5 augustus al events in Kopenhagen en Praag, wij weten dus grotendeels waar we aan toe zijn. Als het daar tegenvalt qua content, zal het in Amstelveen ook niet zo druk worden gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Helemaal gek van die spoofers. Zit in the middle of nowhere. En met zn 3e een gym aangevallen. Nog binnen de 10 minuten alles en iedereen eruit gegooid. Terwijl je niemand ziet.

Dus sjiznit lvl 36 reported

[ Voor 8% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 18-07-2017 12:31 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
P.K. schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:26:
[...]

De mensen die naar Chicago gaan hebben een polsband ontvangen die ze vooraf moeten registreren.
In Chicago hoeft dan alleen nog maar die polsband gescand te worden. (efficient en snel)
Dat is de antispoof methode...

Voor de Safarizone events zou een vergelijkbaar concept gebruikt kunnen worden. Elk ticket wordt gekoppeld aan een account, je krijgt een qrcode die gescand wordt in Amstelveen en daarmee wordt het event ingame ontgrendelt.

Gelukkig zijn er op 5 augustus al events in Kopenhagen en Praag, wij weten dus grotendeels waar we aan toe zijn. Als het daar tegenvalt qua content, zal het in Amstelveen ook niet zo druk worden gok ik.
Ik denk dat vooral iedereen er teveel van verwacht. In chicago ga je wel een legendary krijgen maar in die safari zones volgens mij niet.
Dan is het nog de vraag of je het de moeite vind om voor een regionale (+ unown) er naar toe te gaan.
In mijn geval vind ik daarvoor 200 km (enkel) rijden net iets teveel.
Het blijven maar pokemon om de dex te vullen dus die ga ik eigenlijk nooit gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Gravediggerxx op 18-07-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gravediggerxx schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 12:37:
[...]

Ik denk dat vooral iedereen er teveel van verwacht. In chicago ga je wel een legendary krijgen maar in die safari zones volgens mij niet.
Dan is het nog de vraag of je het de moeite vind om voor een regionale (+ unown) er naar toe te gaan.
In mijn geval vind ik daarvoor 200 km (enkel) rijden net iets teveel.
Het blijven maar pokemon om de dex te vullen dus die ga ik eigenlijk nooit gebruiken.
Ik verwacht toch heel de dag super veel lures die daar aanstaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dat zal op normale dagen daar ook wel zijn als je bv ziet hoeveel stops er in oberhause zijn.
Dan is het tenminste niet zo druk dat je ook effectief rond kan wandelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
aljooge schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:18:
Nog even iets over de go-tcha. Vooralsnog is niemand nog geband vanwege het gebruik van deze go-tcha. Toch weerhoudt het sommigen ervan dit te gebruiken: een beetje vervelend als Niantic je bant als je al dik level 30 gepasseert bent. Geeft geen fijn gevoel als dat een risico is. Gelukkig: De kans op een ban is niet heel groot, als je weet hoe dit gebouwd is. Welke chip is er eigenlijk gebruikt voor deze Go-tcha? Dezelfde als bij de pokemon go plus. Niantic heeft namelijk de chip van de xiaomi band gebruikt, zie ook de verwijzing naar een oude review: productreview: Xiaomi Mi Band 1S Aluminium (Zwart) review door Chocoball

De makers van Go-tcha hebben de band gebruikt waar Niantic de chip uit heeft onttrokken en hier dezelfde software opgezet. Een iets ander stroomcircuit en de autocatch functie is aan. Het is daarom door Niantic niet mogelijk om Go-tchas en pokemon go plus van elkaar te detecteren. De bankans is daarom gelukkig zeer klein.

De levering van de Go-tcha gaat al problemen geven: aangezien Xiaomi de fitness polsbandjes heeft vervangen voor een nieuwere versie. Ik vermoed dat het aantal dat nu nog in de online shops aanwezig is de totale voorraad is en er niet meer bijgemaakt zullen worden. Op amazon.co.uk zijn nog wat leveranciers te vinden, maar ook al een aantal die zijn uitverkocht.

Voor wie nog wil autocatchen, ik denk dat het veilig is, ken iemand die dit 2 maanden al gebruikt, ikzelf ook en het zou weleens een geval op=op kunnen zijn.
Interessant om te lezen! In de review vind ik echter nergens een verwijzing terug :p

Zelf heb ik toevallig eind vorige week een Go-Cha besteld op Ebay, waarschijnlijk krijg ik 'm deze week nog binnen. Ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Oef, 2000 tickets maar. Dat wordt die Facebook pagina heel goed in de gaten houden, voor het zelfde geld ben je te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Laatst online: 23-05-2024
FrankoNL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:19:
Oef, 2000 tickets maar. Dat wordt die Facebook pagina heel goed in de gaten houden, voor het zelfde geld ben je te laat.
Dit dus, vind het wel irritant dat er maar 2000 tickets zijn. Wil er dus met mijn zoon er heen, dus wij zijn al met 3 man. (incl vrouw) en dan maar hopen dat je op tijd bent.
Maar goed we wachten het maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Naiki schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:23:
[...]

Dit dus, vind het wel irritant dat er maar 2000 tickets zijn. Wil er dus met mijn zoon er heen, dus wij zijn al met 3 man. (incl vrouw) en dan maar hopen dat je op tijd bent.
Maar goed we wachten het maar af.
Ja, en ik ben niet in staat om elke 5 minuten die pagina te refreshen |:(.

Met dit soort praktijken werken ze spoofen in de hand. Ik snap ook wel dat een winkel centrum een limiet heeft maar dan moeten ze een andere locatie kiezen, of het verdelen over de verschillende partner steden in Nederland. Dus dat er ipv 1, 3 evenementen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door FrankoNL op 18-07-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
2.000 is echt veel te weinig. Ik verwacht dat er meer dan 20.000 op af komen, door heel Nederland, België, de UK en misschien zelfs uit Duitsland en/of core players elders uit Europa.

Mag ik iedereen vragen hier over te klagen op Facebook en op Reddit? Niantic moet echt inzien dat dit veel te weinig is.

Zelf ga ik naar Oberhausen omdat ik dan niet kan... hoop toch dat ze daar wat meer spelers toe laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Richh schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:25:
2.000 is echt veel te weinig. Ik verwacht dat er meer dan 20.000 op af komen, door heel Nederland, België, de UK en misschien zelfs uit Duitsland en/of core players elders uit Europa.

Mag ik iedereen vragen hier over te klagen op Facebook en op Reddit? Niantic moet echt inzien dat dit veel te weinig is.

Zelf ga ik naar Oberhausen omdat ik dan niet kan... hoop toch dat ze daar wat meer spelers toe laten.
Ik gok dat de de tickets binnen 5 minuten weg zijn. Wie biedt minder? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die 2000 zijn in 2 minuten weg, en 3 minuten later staan er 1800 voor €40+ op marktplaats.

Ik snap dat ze niet meer dan zoveel mensen tegelijk daar willen hebben, maar ik verwacht niet dat iedereen daar de hele dag gaat rondhangen. Wat kunnen we daar vinden? De regionals spawnen? Leuk, als je die allemaal hebt ben je klaar en ga je naar huis.. ruimte voor andere spelers.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

[...]
Dit heb ik dus ook al enkele keren gehad. Ben sinds begin vorige week actief geworden met het battelen in gyms (wel al eens eerder gedaan, maar niet vaak) en heb gemiddeld continue 2 Pokémon in gyms zitten. Heb nog maar één keer 50 muntjes gehad. De andere keren dat een Pokie terug kwam na enkele uren of zelfs dagen kreeg ik niks!
Is er inmiddels al meer bekend of dit een bug is, of dat er echt een cap is.

Inmiddels zijn er al enkele dagen verstreken sinds ik de muntjes had moeten ontvangen en heb ik uiteraard diverse keren Pokémon Go! opnieuw gestart, maar helaas zonder resultaat.
Tjeerdtq schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:28:
Het nieuwe gym systeem / coin systeem is nog niet bij elke speler bekend. :)
Het blauwe team wil graag elke gym in de buurt actief gevuld hebben wat ik prima vind. Tot nu toe lukt het aardig om aan de 50 coins per dag te komen.

Het blauwe team heeft een aantal spelers die ik meerdere malen zie terug komen bij verschillende gyms. Het zijn ook altijd de zelfde spelers die mijn Pokemon terug sturen. Nu hebben ze een gym met een +3000 snorlax en Blissey die al 4 dagen in de gym zitten. Die slaan we natuurlijk elke dag netjes over >:) Iemand blijft ze ook herstellen tot 100%.
[...]
Misschien behoor ik ook tot de groep spelers die het coinsysteem nog niet volledig snapt, maar kan je uitleggen waarom je die Snorlax + Blissey niet zou bevechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gitarist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:28:
[...]

Dit heb ik dus ook al enkele keren gehad. Ben sinds begin vorige week actief geworden met het battelen in gyms (wel al eens eerder gedaan, maar niet vaak) en heb gemiddeld continue 2 Pokémon in gyms zitten. Heb nog maar één keer 50 muntjes gehad. De andere keren dat een Pokie terug kwam na enkele uren of zelfs dagen kreeg ik niks!

Inmiddels zijn er al enkele dagen verstreken sinds ik de muntjes had moeten ontvangen en heb ik uiteraard diverse keren Pokémon Go! opnieuw gestart, maar helaas zonder resultaat.

[...]

Misschien behoor ik ook tot de groep spelers die het coinsysteem nog niet volledig snapt, maar kan je uitleggen waarom je die Snorlax + Blissey niet zou bevechten?
omdat die godsgruwelijk vervelend dood te krijgen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Spike_wolf schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:28:
Die 2000 zijn in 2 minuten weg, en 3 minuten later staan er 1800 voor €40+ op marktplaats.

Ik snap dat ze niet meer dan zoveel mensen tegelijk daar willen hebben, maar ik verwacht niet dat iedereen daar de hele dag gaat rondhangen. Wat kunnen we daar vinden? De regionals spawnen? Leuk, als je die allemaal hebt ben je klaar en ga je naar huis.. ruimte voor andere spelers.
Dit dus. Ik ga echt geen 40 euro betalen, puur uit principe :). Dan maar geen regionals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gitarist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:28:
[...]

Je krijgt er maximaal 50 per dag. 1 muntje voor elke 10 minuten dat een pokemon in een gym staat. Komt die na 8 uur en 20 minuten of meer terug dan krijg je 50 muntjes. Komt er diezelfde dag nog een pokemon terug dan krijg je daar geen muntjes meer voor, hoe lang die ook in een gym gestaan heeft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Spike_wolf schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:38:
[...]

Je krijgt er maximaal 50 per dag. 1 muntje voor elke 10 minuten dat een pokemon in een gym staat. Komt die na 8 uur en 20 minuten of meer terug dan krijg je 50 muntjes. Komt er diezelfde dag nog een pokemon terug dan krijg je daar geen muntjes meer voor, hoe lang die ook in een gym gestaan heeft.
Dank voor het ophelderen.

In dat geval moet er sprake zijn van een bug, want ik zou zéker recht moeten hebben op minimaal 3 x 50 muntjes (want drie dagen hebben Pokies van mij in een gym gezeten).

Maar kennelijk ben ik dus niet de enige die dit ervaart..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik zit nog steeds te wachten op een shiny Magikarp :(
Zie je trouwens meteen dat deze shiny is? Of is het net zoals Ditto pas na de vangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:12
Loadichus schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:50:
Zie je trouwens meteen dat deze shiny is? Of is het net zoals Ditto pas na de vangst?
zodra je in het ballen gooi venster zit dan zie je de goude kleur, ik mis die van mij ook nog overigens

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gitarist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:49:
[...]

Dank voor het ophelderen.

In dat geval moet er sprake zijn van een bug, want ik zou zéker recht moeten hebben op minimaal 3 x 50 muntjes (want drie dagen hebben Pokies van mij in een gym gezeten).

Maar kennelijk ben ik dus niet de enige die dit ervaart..?
Stel je hebt 1 pokemon, die 1 maand in een gym zit. De dag dat hij terugkomt uit die gym krijg je alsnog maar het maximum van 50 muntjes per dag.

Dus geen 30x 50muntjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Zethiel schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:47:
Nee, dat wil gewoon zeggen dat er een Pokemon van jou in die gym staat op dat moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Nadat je op hem klikt zie je de kleur.
En het is ook dat het totaal random is voor iedere speler. Mijn vrouw en ik waren samen en klikte op dezelfde magikarp. Die van haar was goud en die van mij gewoon de normale kleur :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:54
Je bent niet de enige :X ...

Er ging een gerucht dat je als je een Magikarp raid boss had verslagen, je meer kans zou hebben dat de bonus-Magikarp shiny zou zijn. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb ook na een aantal Magikarp-raids nog geen shiny gezien :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

WahWah schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 13:52:
[...]

Stel je hebt 1 pokemon, die 1 maand in een gym zit. De dag dat hij terugkomt uit die gym krijg je alsnog maar het maximum van 50 muntjes per dag.

Dus geen 30x 50muntjes...
Ok, ook helder.

Maar stel als Pokie1 op dag 2 terugkomt en hij heeft er een dag in een gym gestaan, zou je toch recht hebben op 50 coins?
En als Pokie2 op dag 3 terugkomt uit een andere gym en ook hij heeft een dag in de gym gestaan, zou je toch weer recht hebben op 50 coins?

Dat is zeg maar wat er bij mij gaande was. Maar ik heb dus 0 muntjes gekregen... wat ik stom vind! |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Gitarist op 18-07-2017 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Gitarist schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 14:09:
[...]

Ok, ook helder.

Maar stel als Pokie1 op dag 2 terugkomt en hij heeft er een dag in een gym gestaan, zou je toch recht hebben op 50 coins?
En als Pokie2 op dag 3 terugkomt uit een andere gym en ook hij heeft een dag in de gym gestaan, zou je toch weer recht hebben op 50 coins?

Dat is zeg maar wat er bij mij gaande was. Maar ik heb dus 0 muntjes gekregen... wat ik stom vind! |:(
Naja als dat het geval is, moet je contact opnemen met Niantic.

Ik kreeg gisteren 50 coins voor mijn snorlax die 4 dagen in een gym zat. Dus ik heb nog niks raars gezien. Kheb nog 2 pokemon in gyms zitten die al meer dan 500minuten erin zitten. Zal in de gaten houden of ik wat krijg als ze terug komen....als ze terugkomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dus er zijn 2000 gratis tickets? En zijn er daar bovenop dan soms ook nog niet-gratis tickets? En als er maar 2000 mensen mee mogen doen wat doen ze dan als er nog 10.000 mensen op komen dagen?

Voorkomen dat tickets doorverkocht worden is niet moeilijk. Domweg koppelen aan je spelersaccount en dat je een code krijgt die je ook op dat account moet invoeren en die op geen enkel ander account werkt. Makkelijk zat. Ze moeten het alleen wel zo (of vergelijkbaar) doen. Anders snappen ze het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Kon me herinneren dat de teller op ongeveer 800 stond gistermiddag toen ik die FB pagina zag. Het staat inmiddels op 1300...nog 3 weken te gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WahWah schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:08:
Kon me herinneren dat de teller op ongeveer 800 stond gistermiddag toen ik die FB pagina zag. Het staat inmiddels op 1300...nog 3 weken te gaan :D
Betekent dat dat je lid moet worden van dat ^%$%^feesboek om mee te mogen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:36
Ik lees dat de 20k kaartjes in Chicago binnen 5 minuten uitverkocht waren, en zelfs betaald ($20). Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:12:
[...]

Betekent dat dat je lid moet worden van dat ^%$%^feesboek om mee te mogen doen ?
Er zijn 2000 gratis tickets beschikbaar. Het registratieplatform komt spoedig online via dit evenement en op onze website. Met dit ticket en je ID kun je je op locatie aanmelden.
Je kan je ook registreren via hun website (zeggen ze)

Oeh zie nu pas die laatste zin, die stond er daarnet nog niet.
Met dit ticket en je ID kun je je op locatie aanmelden.

Dus ze gaan op naam :)

[ Voor 14% gewijzigd door WahWah op 18-07-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
[...]

Nee, maar wel eerder weet wanneer de ticket inschrijving begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
mat.hi.as schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:16:
Ik lees dat de 20k kaartjes in Chicago binnen 5 minuten uitverkocht waren, en zelfs betaald ($20). Klopt dat?
https://www.polygon.com/2...est-tickets-for-sale-ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunfalls schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Nee, maar wel eerder weet wanneer de ticket inschrijving begint.
Gelukkig rolt dat snel uit de Mystic app te voorschijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:54

avotar

P0werd by Black Coffee

Dat wordt echt op vrijdagavond al voor de deur liggen.
Lachen joh.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hier: https://www.facebook.com/events/1622550377778653/
staat onderaan een knopje met "Free admission" maar als je daarop klikt moet je inloggen. :(

Ik heb geen feesboek en wil ook geen feesboek. Ik ga in geen honderdmiljoenmiljard jaar een feesboek account maken voor dergelijke koppelverkoopzaken als dat het is wat gebeurt. :N
Pagina: 1 ... 19 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.