[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.541 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Handige lijstje voor raids, zo weet je altijd welke poke's je het beste kan gebruiken:
https://i.redd.it/cnfno05mt79z.jpg

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:50:
[...]

Mij werd geadviseerd water in te zetten 😅
Klopt, maar ook gras is super effective tegen rock. ;) Meestal neem ik Vaporeon als eerste, dan Venusaur (Exeggutor moet nog een keer omhoog... #stardusttekort) en dan maak ik het wel af met Rhydons Mudslap indien nodig.
prestige93 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:59:
Handige lijstje voor raids, zo weet je altijd welke poke's je het beste kan gebruiken:
https://i.redd.it/cnfno05mt79z.jpg
Als je daar de types van pakt heb je een prima lijstje idd. Alleen de x2 is niet van toepassing op PoGo en (mede?) daardoor zitten er aparte keuzes bij die ik zelf nooit zou nemen. Zo zou ik Magneton nooit tegen een Blastoise inzetten ivm mogelijke Ice Beam (super effective tegen Steal zoals Magneton).

[ Voor 41% gewijzigd door Autofan1985 op 13-07-2017 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Hmm staat er eens een keer een level 4 raid met een tyranitar in een gym. Bijna een uur gestaan maar helaas niemand gezien... Leuk zo'n klein dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Goede lijst, maar ik mis ze wel van 1 en 2 koppig

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:23
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:41:
Zojuist in Woerden m'n eerste 4*-raid Tyranitar gedaan met in totaal 8 personen!

Iedereen liep een beetje vertwijfeld rond maar uit alle hoeken kwam er een groepje (met de auto, op de fiets..)

Al-met-al Tyranitar verslagen maar, helaas voor mijzelf, niet gevangen...
Gistermiddag rond 17:45 uur ook een Tyranitar Raid in Almere Buiten gedaan. Er kwamen allemaal spelers achter elkaar bij elkaar tot we met z'n 15'en waren. Die Tyranitar ging dus lekker vlot neer. Helaas wilde hij in geen van de 10 ballen (+ Golden Razz) blijven zitten bij mij :( En de beloning die ik kreeg viel ook erg tegen: 2x Golden Razz, 3 Revives en de XP. Weer geen TMs... |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Sinds gisteren heb ik een Pokemon Go Plus, wel een geinig dingetje. Op kantoor hou ik 'm wel in m'n broekzak, maar ook daar zijn die paar KM die ik rond drift wel fijn. Jammer genoeg heeft m'n GPS hier op het kantoor wat kuren (misschien te maken met de paar extra antenne's die opgezet zijn door Vodafone voor de vierdaagse), waardoor ik soms ik een compleet ander deel van Nijmegen zit volgens m'n GPS. Met name jammer omdat het kantoor een pokestop heeft waar ik normaliter bij kan (soms 2).

Uiteindelijk wel fijn om een stuk meer stardust en exp te krijgen zonder constant op je scherm te kijken, ook al vang je toch een groot deel van de pokemon niet.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Grumpmeister schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:52:
Sinds gisteren heb ik een Pokemon Go Plus, wel een geinig dingetje. Op kantoor hou ik 'm wel in m'n broekzak, maar ook daar zijn die paar KM die ik rond drift wel fijn. Jammer genoeg heeft m'n GPS hier op het kantoor wat kuren (misschien te maken met de paar extra antenne's die opgezet zijn door Vodafone voor de vierdaagse), waardoor ik soms ik een compleet ander deel van Nijmegen zit volgens m'n GPS. Met name jammer omdat het kantoor een pokestop heeft waar ik normaliter bij kan (soms 2).

Uiteindelijk wel fijn om een stuk meer stardust en exp te krijgen zonder constant op je scherm te kijken, ook al vang je toch een groot deel van de pokemon niet.
Daarvoor was deze tip onder andere. :) CaptJackSparrow in "\[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Laatst online: 08-09 15:06
Sunfalls schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 14:53:
Hmm staat er eens een keer een level 4 raid met een tyranitar in een gym. Bijna een uur gestaan maar helaas niemand gezien... Leuk zo'n klein dorp.
Dit heb ik ook altijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Ik weet alleen niet of dat hier op het kantoor gewaardeerd wordt puur voor Pokemon Go :P

Normaliter is het ontvangst ook prima, maar ik denk dat de extra (tijdelijke) zendmasten het een beetje verstoren op deze locatie. Over 2 weken is dat ook weer weg, dus zo erg is dat niet.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Haay schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 15:21:
[...]

Gistermiddag rond 17:45 uur ook een Tyranitar Raid in Almere Buiten gedaan. Er kwamen allemaal spelers achter elkaar bij elkaar tot we met z'n 15'en waren. Die Tyranitar ging dus lekker vlot neer. Helaas wilde hij in geen van de 10 ballen (+ Golden Razz) blijven zitten bij mij :( En de beloning die ik kreeg viel ook erg tegen: 2x Golden Razz, 3 Revives en de XP. Weer geen TMs... |:(
Je moet eens proberen de groep op te delen naar 6 à 7 mensen.
Wij hebben al gemerkt dat je dan meer rewards krijgt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Jeeeeeej, net eindelijk mijn eerste gouden Gymbadge gekregen voor een gym. Ik had mijn pokemon er in gezet sinds de nieuwe gyms er waren en bijna elke dag alle pokemon gevoerd met berry's en nu na 18 dagen is hij goud. Dan kan hij nu langzaam weer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik ving net een Gligar , tot op heden nog nooit gezien.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die een Powerbank met iets van fast charge mogelijkheid kan aanraden? +- 10.000 mah

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeronis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-05 18:53
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:59:
Iemand hier die een Powerbank met iets van fast charge mogelijkheid kan aanraden? +- 10.000 mah
Ik gebruik de powerbank van blitzwolf.. prima dingetje van 9000 mah en 18 euro via banggood dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij noemt het geluk, ik zou het pech noemen. Of krijg je van andere pokemons uit gyms je coins? Ik zit in sommige 6 dagen al. Leuk voor je badge, maar je zal zien dat hij terug komt als ik al de 50 coins zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 19:08:
jij noemt het geluk, ik zou het pech noemen. Of krijg je van andere pokemons uit gyms je coins? Ik zit in sommige 6 dagen al. Leuk voor je badge, maar je zal zien dat hij terug komt als ik al de 50 coins zit.
Is dat zon probleem? Niets houd u tegen wat extra gyms te gaan veroveren om zo alsnog elke dag coins te krijgen.

Bij vorig gym systeem vond ik het altijd vreemd dat je zonder moeite te doen gewoon elke dag kon kashen.

Je mag wel wat weken voor je coins. Elke dag vind ik vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik heb tot nu toe gewoon elke dag 50 coins gekregen. Het is echt niet mijn enige gym waar ik mijn pokemon in zet. Heb er zelf in 20 tegelijk gezeten. Maar vond het wel tof om een gouden badge te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:55
Tsja, voor kleine dorpjes met 1 of 2 gyms schiet het nieuwe systeem niet echt op, maar als je minimaal 10 gyms op loop/fiets afstand hebt, dan is het gewoon een leuk(er) systeem zoals het nu gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:23
Toen ik nog fanatiek Ingress speelde was er onder Ingress-spelers eigenlijk maar één merk dat met kop en schouders boven alle andere merken uitstak qua prestaties: Anker.

Ik had destijds een Nexus 5, en zowel met goedkope Chinese powerbanks (import uit China of bij de Action gekocht), als met een meer gerenommeerd merk als Xtorm, had ik dat de batterij van m'n Nexus 5 tijdens het spelen van Ingress nog steeds leeg liep. Langzamer, maar nog steeds liep de batterij leeg. Tot ik een Anker powerbank kocht op aanraden van een heleboel Ingress spelers. En verdomd! Zelfs tijdens intensief Ingress spelen laadde de batterij van mijn Nexus 5 gewoon op vanaf die Anker!

Nog extra uitleg over Anker: http://www.powerbankguide...wer-banks-things-to-know/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:27

Shiro

Serenity

Los van hoeveel mah zo'n powerbank heeft, let op de output, met 2amp zit je wel goed, met 1a kan het nog zo zijn dat je misschien net genoeg hebt om je batterij niet te laten zakken of heel langzaam leeg loopt.

Ik zou zelf voor een Xiao Mi gaan. Ze hebben dacht ik een 20000mah met 2a output.

Juniper RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:03
Gebruik zelf deze: pricewatch: Varta Powerbank 10400mAh

Bevalt prima, maar heb geen vergelijkingsmateriaal...

PoGoGrunActive
Fanatiekelingen :'-)

[ Voor 24% gewijzigd door FireAge op 14-07-2017 07:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FireAge schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 00:02:

[afbeelding]
Die van mij kwam om 3.30 binnen 8)7 Om 24.00 urr zat zijn buikje nog mooi vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:55
Iedere tweaker weet toch dat 's nachts gamen het leukst is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 11:31
De xiaomi 10000 mah met Quick Charge 2.0 is te koop bij banggood voor € 14.15 (met code 20bgxmpb)

https://www.banggood.com/...Power-Bank-p-1088932.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
misschien wel leuk dat de mensen die wel naar amstelveen gaan iets gaan afspreken om elkaar een keer te ontmoeten ik zal er zeker zijn !

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:30

bonyuri

Investigator!

FireAge schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 00:02:

[afbeelding]
Misschien wel iemand die uit de nachtdienst komt? Ik heb er hier in de buurt ook zo een rondlopen die rond 02:00 veel gyms overneemt.
Wel slim, want tegen de ochtend heeft hij er al bijna 8 uur ingezeten :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emok74
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 19-09 12:43
Zoals Haay ook al zegt: Anker is zeker qua powerbanks echt een topper voor spellen als Ingress en Pogo. Ik heb de 10.000 mAh. Ik heb de mijne via Amazon.de, die hebben een ruim assortiment aan Anker producten.

[ Voor 0% gewijzigd door emok74 op 14-07-2017 12:47 . Reden: typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:26:
misschien wel leuk dat de mensen die wel naar amstelveen gaan iets gaan afspreken om elkaar een keer te ontmoeten ik zal er zeker zijn !
Ik wil er heel graag heen, het lijkt me zeker leuk om af te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Kijk eens wat Xiaomi en Blitzwolf aanbieden bij Banggood. Prima stuff voor een heel betaalbare prijs ;)
Zelf heb ik een 5000mAh Xiaomi powerbank. Daarmee laad ik m'n S8 nog een keer helemaal op. Met twee batterijladingen kom je de dag wel door... toch? Waarom dan nog meer capaciteit mee slepen?
Fast charging is natuurlijk tof, maar als PoGo speler heb je daar weinig aan. Veel smartphones supporten Fast Charging alleen als het display uit staat, en bovendien word je toestel waarschijnlijk al warm genoeg van PoGo alleen.

Ik zou niet snel iets anders kopen dan de twee merken hierboven. A-merken (Samsung heeft hele mooie) zijn veeeuuul te duur en B-merken vertrouw ik echt niet aan een dure smartphone.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:19:
[...]

Ik wil er heel graag heen, het lijkt me zeker leuk om af te spreken.
iemand een idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken ?

misschien tegen die tijd van het event een whatsapp groep maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Kijk eens wat Xiaomi en Blitzwolf aanbieden bij Banggood. Prima stuff voor een heel betaalbare prijs ;)
Zelf heb ik een 5000mAh Xiaomi powerbank. Daarmee laad ik m'n S8 nog een keer helemaal op. Met twee batterijladingen kom je de dag wel door... toch? Waarom dan nog meer capaciteit mee slepen?
Fast charging is natuurlijk tof, maar als PoGo speler heb je daar weinig aan. Veel smartphones supporten Fast Charging alleen als het display uit staat, en bovendien word je toestel waarschijnlijk al warm genoeg van PoGo alleen.

Ik zou niet snel iets anders kopen dan de twee merken hierboven. A-merken (Samsung heeft hele mooie) zijn veeeuuul te duur en B-merken vertrouw ik echt niet aan een dure smartphone.
tis maar net hoeveel gemnak je wilt hebben en wat je uit wilt geven. Ik heb 2x anker 20000 ma. Echt een monster kun je de hel dag op spelen. Heb er twee om te wisselen. het opladen van de powerbank duurt wel even :)

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:40:
[...]

iemand een idee hoe we dit het beste kunnen aanpakken ?

misschien tegen die tijd van het event een whatsapp groep maken ofzo?
zoiets ;) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M30QphZuvkm1sUxfWvVa60X1/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Ik wil ook wel gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:11
Beetje tegenstrijdige info, zoals jij het hier beschrijft koop je beter niks, maar je gebruikt zelf een B-merk (Xiaomi). Ikzelf heb Anker (5-10-20k mAh) voor allerlei toestellen: iPhone(s), iPad(s), Samsung S7E, Surface Pro,... en nog nooit miserie gehad, integendeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@Laryx 40.000 mAh? Ik kan met mijn 5.000 accu + een S8 met 3.500 al zeker 8 uur non-stop PoGo spelen. Ik ben nog niet in situaties terecht gekomen waarin dat te weinig is :P Speel jij 40 uur non-stop?

@RigolleM Leuk geprobeerd, maar Xiaomi is verre van een B-merk natuurlijk. Iedere review onderschrijft de stabiele power output van de Xiami en Blitzwolf-powerbanks, die zeer ruim binnen de toegestane marges valt.
Anker is overigens ook een prima merk, maar is (net als Samsung powerbanks) imho echt veel te duur voor wat het levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:33
Hoe snel gaan jullie telefoons dan leeg? Mijn iPhone SE houdt het wel een dagdeel vol op een volle accu. En als die leeg is heb ik er zakelijk nog één :+ .

(en voor de zekerheid nog een Fresh 'n Rebel Powerbank 5200 mAh uit de uitverkoop :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:18:
@Laryx 40.000 mAh? Ik kan met mijn 5.000 accu + een S8 met 3.500 al zeker 8 uur non-stop PoGo spelen. Ik ben nog niet in situaties terecht gekomen waarin dat te weinig is :P Speel jij 40 uur non-stop?
Neuh ik geef toe dat het overkill is maar Ik heb wel eens een 10+ uur gespeeld vorig jaar.
I Like to keep my options open :)

Mijn telefoon is nu bijna 2 jaar dus zonder powerbank is ie binnen 1,5 uur op

[ Voor 8% gewijzigd door Laryx op 14-07-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:35
sixtiek schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:34:
Hoe snel gaan jullie telefoons dan leeg? Mijn iPhone SE houdt het wel een dagdeel vol op een volle accu. En als die leeg is heb ik er zakelijk nog één :+ .

(en voor de zekerheid nog een Fresh 'n Rebel Powerbank 5200 mAh uit de uitverkoop :*) )
Moto X Force nog geen 2 uur (en is na de gym rework update merkbaar minder geworden). Met 2 powerbanks ( 3350 + 5000 mAh) amper een halve middag + avond in Kijkduin doorgekomen vorige maand.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:18:

@RigolleM Leuk geprobeerd, maar Xiaomi is verre van een B-merk natuurlijk. Iedere review onderschrijft de stabiele power output van de Xiami en Blitzwolf-powerbanks, die zeer ruim binnen de toegestane marges valt.
Anker is overigens ook een prima merk, maar is (net als Samsung powerbanks) imho echt veel te duur voor wat het levert.
Anker duur? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
@RigolleM euhm ja? 8)7 30-40 euro voor 10.000 mAh is duur. Een Xiaomi of Blitzwolf heb je voor 15 euro wel met dezelfde specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Nochtans maar €17,99 betaald ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
hahaha geniaal!

ik zal even voor het event een whatsapp groep starten en dan hiet posten en dan denk ik dat tegen die tijd mensen zich kunnen aanmelden door hun 06 nummer te pmen dan blijft het ook redelijk anoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:59:
@RigolleM euhm ja? 8)7 30-40 euro voor 10.000 mAh is duur. Een Xiaomi of Blitzwolf heb je voor 15 euro wel met dezelfde specs.
Overdrijven is ook een kunst. ;)

Een 10 Ah Anker koop je bij Amazon.de momenteel voor 23 euri.

https://www.amazon.de/Ank...fRID=WW1YPJ24AZS49QQN45NY

En ik zag dat ondertussen al gepost is dattie zelfs voor nog minder te halen is via de Italiaanse tak. :P

Daar zitten drie 18650 cellen in.

Wat je ook kunt doen is bijv. zes van deze kopen bij een betrouwbare leverancier zodat je wéét dat je goede kwaliteit cellen hebt. Kost €27 met verzenden.

https://sk.nkon.nl/rechar...18650b-made-in-japan.html

En er dan twee lege cases bij kopen die je hier kunt uitzoeken.

https://www.aliexpress.co...xt=diy+power+bank+3x18650

Zeg dat je ze van 5 euri kiest. Ben je in totaal €37 voor twee 10 Ah powerbanks kwijt met gegarandeerde kwaliteitscellen. Of de elektronica in die behuizingen nog erg veel in kwaliteit kan verschillen is wat lastiger te beoordelen maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat de chipjes die daarin gebruikt worden die het eigenlijke werk doen maar door een zeer beperkt aantal fabrikanten gemaakt worden en daar dan weinig verschillen in zitten.

Weet iemand dáár toevallig meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 16:18:
[...]

Overdrijven is ook een kunst. ;)

Een 10 Ah Anker koop je bij Amazon.de momenteel voor 23 euri.

https://www.amazon.de/Ank...fRID=WW1YPJ24AZS49QQN45NY

En ik zag dat ondertussen al gepost is dattie zelfs voor nog minder te halen is via de Italiaanse tak. :P
Oke, I stand corrected :)
Of de elektronica in die behuizingen nog erg veel in kwaliteit kan verschillen is wat lastiger te beoordelen maar het zou wel eens zo kunnen zijn dat de chipjes die daarin gebruikt worden die het eigenlijke werk doen maar door een zeer beperkt aantal fabrikanten gemaakt worden en daar dan weinig verschillen in zitten.
Persoonlijk zou ik daar niet op vertrouwen; dan liever 1x een goede Anker of Xiaomi halen. Zo veel scheelt het immers dan ook weer niet, terwijl je dan wel een behuizing hebt van hogere kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik kan momenteel niet inloggen. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:50:
Same here, noch mijn zoontje noch ik kunnen inloggen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 19:50:
https://www.reddit.com/r/...ts/6nahek/log_in_trouble/

jup :P
M'n zwager kan er wel op :/ (android)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lekker dit. :-( Wou er net opuit trekken om een raid te doen en wat gyms bij te zetten/pakken. Gelukkig dat ik mijn pasje vandaag na middernacht al gedraaid had en die desnoods tot morgen kan bewaren.

Gekke is dat hier geen problemen gemeld worden: https://www.jooas.com/go

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dacht dat ik de enigste was, met m'n google account kom ik er wel in. De boel gedelete opnieuw geinstalleerd naar tevergeefs. hopelijk weet ik m'n wachtwoord nog :(

wel positief vandaag voor het eerst Tyranitar gevangen (1 uit 4) en kreeg er zo waar een charged TM ook nog d:)b

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
probeer in te loggen op de pokemon go site met je ptc account je zal dan vermoedelijk iets aparts zien ik krijg net screenshots van een vriend dat op de pokemom go site na inloggen is te zien dat ze op randje staan van het introduceren van het trade system in pogo!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:51:
probeer in te loggen op de pokemon go site met je ptc account je zal dan vermoedelijk iets aparts zien ik krijg net screenshots van een vriend dat op de pokemom go site na inloggen is te zien dat ze op randje staan van het introduceren van het trade system in pogo!!!!
:?
Aanmelden op pokemon.com? Wat daar staat over traden gaat over een digitale card collecting game. Niet Pokemon Go ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

hneel

denkt er het zijne van

Zo, eindelijk een Mareep uit een 10 km ei! Daar zat ik al heel lang op te wachten/hopen. Meteen 25 candy er bij zodat ik hem gelijk kon evolven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 20:57:
[...]

:?
Aanmelden op pokemon.com? Wat daar staat over traden gaat over een digitale card collecting game. Niet Pokemon Go ;)
ik ga me best doen zijn screenshot te posten via me mobiel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hbuYsTQ69XmAJyg1aGw0p3fm/medium.jpg

straks als ik toegang heb tot me pc zal ik het linkje delen

[ Voor 26% gewijzigd door copywizard op 14-07-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:00:
[...]

ik ga me best doen zijn screenshot te posten via me mobiel

[afbeelding]

straks als ik toegang heb tot me pc zal ik het linkje delen
Dat is niet ingelogd op de PoGo site maar een hele oude op rankedboost met enkel speculatie.
https://rankedboost.com/pokemon-go/trading/

Laatste edit op 19/8/2016

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:10:
[...]

Dat is niet ingelogd op de PoGo site maar een hele oude op rankedboost met enkel speculatie.
https://rankedboost.com/pokemon-go/trading/

Laatste edit op 19/8/2016
hij kent geheel rankedboost niet en heeft daar ook geen account maar ik hoop datbhij hey nog kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 21:20:
[...]

hij kent geheel rankedboost niet en heeft daar ook geen account maar ik hoop datbhij hey nog kan vinden
Jouw foto is identiek aan die pagina, tot aan de omranding en achtergrondkleur aan toe ;)
En kijk ook naar de social media buttons.

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 14-07-2017 21:33 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Uit wat bovenaan op dat blauwe twitterknopje staat kun je afleiden dat je gewoon naar een pagina op rankedboost zit te kijken. Het is ook geen screenshot maar een foto van een scherm/monitor.

Duurt nu al uren deze ellende. Schijnt (weer) een PTC specifiek probleem te zijn. Bah. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik zit er weer in! :D
Pokémon account op iOS.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik had er maar 10 minuten last van. Stond klaar bij een Tyranitar raid met 15 mensen. Toen eerst het spel niet in, toen de raid niet in. Uiteindelijk wel verslagen maar was 1 van de 4 pechvogels waar hij eruit vloog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Werkt hier ook weer. GO! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ok sorry was inderdaad vals alarm ik vermoed dat hij niet doorhad dat hij op rankedboost zat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Pfft, kan weer inloggen (met geluk dat ik het wachtwoord op m'n pc had opgeslagen, kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst heb moeten inloggen op m'n telefoon, ergens vorig jaar?

heb wel last van een hoop lag, die servers mogen ze mooi een schop geven voordat de events beginnen :(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
Vanochtend eindelijk een Tyranitar raid gespot waar ik bij kon zijn, komt er niemand :(

Waarschijnlijk nog te vroeg in de ochtend, zelfs geen spoofers (de enige keer waar je er op hoopt :P)... Ach ja, het was mijn free pass van gisteren, volgende keer beter.

De PoGo+ helpt mij wel gigantisch in experience en stardust zeg. Voorheen gaf ik echt 0,0 om de standaard troep en wilde ik daar de moeite niet voor nemen. Nu hoef ik er niet eens naar om te kijken maar krijg ik vaak de experience wel. En ook is die km tracking stukken secuurder geworden, waardoor ik lekkerder door de eieren heen ga. Prima aankoop geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:07

Haan

dotnetter

Weer inlog problemen nu?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik zag al een uurtje geleden dat die hevig gemeld werden maar ik kwam er gewoon in. :?

https://www.jooas.com/go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werk weer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Zijn er buiten de aankondiging van de Summer events ook nog tijden bekend gemaakt?

Voor het Pokémon Go Fest staan er wel tijden. Ondanks dat het wereldwijd is passen ze de tijd daar niet op aan zo lijkt het. 10 AM t/m 7 PM CDT komt voor ons neer op 17:00-02:00. Moet toch niet zo lastig zijn om de tijd voor iedereen gelijk te hebben...

Phase 1 Catch challenge
Challenge window 1 - 18:00 - 18:30 (11:00 AM - 11:30 AM)
Challenge window 2 - 19:00 - 19:30 (12:00 PM - 12:30 PM
Challenge window 3 - 22:00 - 22:30 (3:00 PM - 3:30 PM)

Leuke tijden voor de kleintjes onder ons! :)

Bij de Safari Zone Events staat nog helemaal niets, hoop dat ze daar binnenkort wat duidelijkheid over geven!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Er zou volgens mij nog meer info komen over tijden e.d.

Ps: niantic heeft ook eindelijk bevestigd dat pichu met pet uit een ei komt https://twitter.com/PokemonGoApp/status/886322327583154176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:16
Nu de CP race aardig afgelopen is: wat is nu een reden om nog veel xp te verzamelen? Anders dan de gifts na een level up kan ik me niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

assasinbats schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:41:
Nu de CP race aardig afgelopen is: wat is nu een reden om nog veel xp te verzamelen? Anders dan de gifts na een level up kan ik me niet bedenken.
De meeste noodzaak voor meer XP > hoger spelerslevel > hogere CP pokies is ondertussen wel uit het spel gehaald ja. Voor vooral hogere raids is het wel makkelijker omdat je dan minder mensen nodig hebt.

Misschien dat het met PvP battles nog een factor kan gaan zijn. Zou wel goed zijn als ze verschillende opties creëren. Zowel waarbij CP geen significante factor is (categorieën/klassen/zelf vrij grenzen kiezen) als varianten waarbij dat wel speelt ('open' klasse of zoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
schaapiej schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:32:
Zijn er buiten de aankondiging van de Summer events ook nog tijden bekend gemaakt?

Voor het Pokémon Go Fest staan er wel tijden. Ondanks dat het wereldwijd is passen ze de tijd daar niet op aan zo lijkt het. 10 AM t/m 7 PM CDT komt voor ons neer op 17:00-02:00. Moet toch niet zo lastig zijn om de tijd voor iedereen gelijk te hebben...

Phase 1 Catch challenge

Bij de Safari Zone Events staat nog helemaal niets, hoop dat ze daar binnenkort wat duidelijkheid over geven!
Zo erg belangrijk zijn die chalange windows ook weer niet. De eekste 2 kunnen de jonge spelers ook wel meedoen.
Vanaf de dagen nadien heb je pas iets aan de gewonnen bonussen en die zijn heel de dag geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:29

PB-powell

Mr. Laziness

Zo dit weekend samen met m'n vriendin Rotterdam bezocht. Leuke stad, gaan we zeker nog een keer heen.
Daarnaast ook een hoop Pokémon gespeeld, een aantal gyms en raids gedaan met daarbij in ieder geval een muk mogen vangen :) nu nog een grimer maar die lijkt net zo bijzonder te zijn als mewto :|
Maar wat mij vooral opviel was dat er nauwelijks spannende Pokémon te vangen waren. Veel meer dan een squirtle en een pidgeot was het niet. En heb uiteraard tientallen stops gedraaid, maar geen een keer een evolutie item mogen ontvangen. Sowieso denk ik dat ik zeker 350 stops heb gedraaid sinds ik voor het laatst zo'n item heb gehad.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Zorgen dat je elke dag een stop draait krijg je de 7e dag sowieso een evolutie item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:29

PB-powell

Mr. Laziness

Sunfalls schreef op zondag 16 juli 2017 @ 15:51:
Zorgen dat je elke dag een stop draait krijg je de 7e dag sowieso een evolutie item
Die kreeg m'n vriendin gister anders niet, die kreeg er gewoon een tijdens de derde of vierde toevallig

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
schaapiej schreef op zondag 16 juli 2017 @ 10:32:

Phase 1 Catch challenge

Zoals ik het zie is het gewoon de bedoeling om pokemon te vangen of zoveel mogelijk te vangen?
Want dan is kijkduin natuurlijk wel een optie voor veel beesten. Ook al is het nu helemaal uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dj Neo Ziggy schreef op zondag 16 juli 2017 @ 17:54:
[...]

Zoals ik het zie is het gewoon de bedoeling om pokemon te vangen of zoveel mogelijk te vangen?
Want dan is kijkduin natuurlijk wel een optie voor veel beesten. Ook al is het nu helemaal uitgestorven.
Ja wij moeten gewoon zo veel mogelijk vangen en het maakt ook niet uit wat.
Ze zullen het doel dat we minimum moeten vangen niet al te hoog leggen want anders komt er geen mystery chalange en dan is hun eerste event een grote flop.
Daarom dat ze ook geen exact cijfer zullen geven van hoeveel we moeten vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Hoe groot is het winkelcentrum in Amstelveen? Her en der hoor ik dat er allemaal bussen uit het hele land worden gecharterd. Het gaat heel erg druk worden. Zou dit allemaal passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
aljooge schreef op zondag 16 juli 2017 @ 18:37:
Hoe groot is het winkelcentrum in Amstelveen? Her en der hoor ik dat er allemaal bussen uit het hele land worden gecharterd. Het gaat heel erg druk worden. Zou dit allemaal passen?
Wat past er in Hoog Catherijne ? Ongeveer vergelijkbaar, maar dan zonder station...

Willie vierde daar z'n eerste koningsdag... Ik gok zeker 40.000 man voordat je het (inclusief de buitenterreinen) vol hebt...

[ Voor 14% gewijzigd door Oekiejoekie op 16-07-2017 19:20 ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik verwacht dat het supper druk gaat zijn met de gekende verbinding problemen zoals in het begin van pogo.

Ik weet nog niet ofdat ik zelf ga want als het voor een unknown+ regionale is doe ik de moeite niet 200 km enkel te rijden.
Voor een legendary zeker wel dus het zal afwachten zijn wat er exact gaat gebeuren 5 augustus in Denemarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik hoop niet op project x taverelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Nu online
Oekiejoekie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 19:16:
[...]

Wat past er in Hoog Catherijne ? Ongeveer vergelijkbaar, maar dan zonder station...

Willie vierde daar z'n eerste koningsdag... Ik gok zeker 40.000 man voordat je het (inclusief de buitenterreinen) vol hebt...
Dat formaat. Gaat helemaal goedkomen. Hopen dat ik die dag vrij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan je alleen op die events de regio pokemons vangen van Gen 1 en 2 ?

Moet zeggen dat ik uit die posting van Niantic niks concreets kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
xienator schreef op zondag 16 juli 2017 @ 21:19:

Ik denk dat dat ook later nog bekend gemaakt zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sZg9E08.jpg

Van http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/gosummerevents... Een Kangashkan in Spanje... ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
En in Engeland niks... Normaal is Niantic niet snel, maar die Brexit is bij hun al rond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Oekiejoekie schreef op zondag 16 juli 2017 @ 22:24:
[...]

En in Engeland niks... Normaal is Niantic niet snel, maar die Brexit is bij hun al rond :D
Unibail-Rodamco heeft toch sowieso geen malls in de UK?
http://www.unibail-rodamc...tre/shopping-centres.html
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ukbFbHR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
Nee, en in Italie ook niet, maar daar staat wel een dikke Snorlax... De gyms zijn inderdaad de Unibail Rodamco-locaties. Maar dat lege Groot-Brittannie viel gewoon op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23

All seven Pokémon GO Safari Zone events will give Trainers the opportunity to catch a wide variety of Pokémon in special zones featuring Pokémon originally encountered in the Kanto and Johto regions, including some Pokémon never before encountered in Europe! Additionally, Trainers in attendance will join forces to take on unique and powerful Raid Bosses that will be making appearances at these events.
"Never seen before in Europe" is een hint naar regionals
"Unique and powerful Raid Bosses", hint naar andere raid bosses dan die nu spawnen

Er zijn stops/gyms die specifiek "sponsored" zijn (hier een voorbeeld: link). Ik heb ze hier in Nederland niet gezien, want ik ben nooit naar die shopping mall geweest. Maar toen ik in Japan was, waar McDonalds/7-Eleven/etc. sponsors zijn van PoGo, zag ik overal stops die "Sponsored" zijn. Ik neem aan dat men dan alleen bij deze sponsored stops/gyms de regionals en unieke raid bosses laat spawnen.

Ik ga er denk ik wel heen. Spaar nu ook me muntjes op voor de mogelijkheid om extra raid passes te kopen mochten er echt interessante "unieke" raid bosses komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Uit eigen ervaring kan ik de pricewatch: Xtorm Power Bank Free 15000mAh XB102 aanraden! Flinke capaciteit en genoeg output om mijn OnePlus 2 bij te kunnen houden qua opladen.
copywizard schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 10:26:
Ik ben er sowieso met een groepje hier uit het dorp. :) Op dit moment gaan we met 5 van de 9 personen uit de app-groep. Kunnen we afspreken bij dat Unown-nest? :9
Richh schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 13:22:
[...]

Ik heb een keer op een dagje Kijkduin een complete 15.000 mAh powerbank leeg getrokken. :+ Wel praat ik dan over 12 uur bijna continu PoGo spelen. Zodoende nog een 2e bankje er bij genomen. Dan zit ik iig safe qua capaciteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 23:07
Ik ben er ook bij.

Ik vraag me alleen af: Hoe gaat dit in zijn werk? Moet je je binnenkort ergens aanmelden? Ik kan me voorstellen dat het een chaos wordt als er 5000 + mensen op een vrij klein gebied afkomen.

Kunnen de GPS masten dit wel aan? (bij sportevenementen hebben die het ook zwaar) .. Beetje jammer als je geen bereik/bandbreedte hebt als je daar staat.

Ik heb overigens een powerbank van 10.000 mah. Hoop dat het voldoende is.

[ Voor 9% gewijzigd door FrankoNL op 17-07-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 22:57
Grumpmeister schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 09:57:
Vanochtend eindelijk een Tyranitar raid gespot waar ik bij kon zijn, komt er niemand :(
Ik had er gisteren een die ik zelf juist niet gespot had.
Maar ik was onderweg naar huis en zag ergens een ongebruikelijk grote groep diverse mensen staan... Ik wist dat daar in de buurt wel een gym was, dus ff checken, bleek ook een Tyranitar raid te zijn.

Toch maar even ingehaakt. Was zo gepiept.
En hij was met 1 bal gevangen :) Was toch even een momentje voor vrolijkheid :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:51:
Ik ben er ook bij.

Ik vraag me alleen af: Hoe gaat dit in zijn werk? Moet je je binnenkort ergens aanmelden? Ik kan me voorstellen dat het een chaos wordt als er 5000 + mensen op een vrij klein gebied afkomen.

Kunnen de GPS masten dit wel aan? (bij sportevenementen hebben die het ook zwaar) .. Beetje jammer als je geen bereik/bandbreedte hebt als je daar staat.

Ik heb overigens een powerbank van 10.000 mah. Hoop dat het voldoende is.
Normaal moeten ze tijdelijk extra masten plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gravediggerxx schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Ja maar dat zijn vaak groot opgezette evenementen waarbij diverse partijen betrokken zijn. Denk aan de politie, gemeente, providers etc etc.

Niantic kennende hebben ze dit op eigen houtje besloten. Dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op maandag 17 juli 2017 @ 10:53:
[...]

Had in Oberhausen sterk het idee dat het daar iig niet gebeurd is op 1 juli. ;) Wat een drama was dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Autofan1985 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:14:
[...]

Had in Oberhausen sterk het idee dat het daar iig niet gebeurd is op 1 juli. ;) Wat een drama was dat!
Daarom heb ik er ook een hard hoofd in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 11:04:
Ja maar dat zijn vaak groot opgezette evenementen waarbij diverse partijen betrokken zijn. Denk aan de politie, gemeente, providers etc etc.

Niantic kennende hebben ze dit op eigen houtje besloten. Dus ben benieuwd :)
Hier is natuurlijk ook het winkelcentrum partij bij. Je kunt het ze dan ook evt. gewoon vragen. :)

http://stadshartamstelveen.nl/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ik heb al een 10.000 powerbank, maar voor het event in Amstelveen een 2e bank besteld voor mijn vrouw.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Nu al zin in :)

Bijna level 29

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Mars18 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:04:
Ik heb al een 10.000 powerbank, maar voor het event in Amstelveen een 2e bank besteld voor mijn vrouw.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Nu al zin in :)

Bijna level 29
Ik ook! Kan niet wachten op een regional _/-\o_

PS: Ik ben niet bekend met het winkelcentrum, maar is het voornamelijk binnen? Dan kan de GPS wel eens lastig gaan doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door FrankoNL op 17-07-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
FrankoNL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:40:
[...]

Ik ook! Kan niet wachten op een regional _/-\o_

PS: Ik ben niet bekend met het winkelcentrum, maar is het voornamelijk binnen? Dan kan de GPS wel eens lastig gaan doen :)
Van hun website:
Stadshart Amstelveen staat voor sfeervol en elegant winkelen. Het overdekte winkelcentrum biedt onderdak aan grote, bekende namen zoals de Bijenkorf, Zara, Massimo Dutti, G-Star Women, Van Gils, Starbucks en Superdry. Maar er zijn ook diverse boetiekjes en vernieuwende concepten zoals het eerste Bose Experience Centre in Nederland en een Nespresso Boutique. Zowel 2013 als 2015 is Stadshart Amstelveen door de Winkelcentrum Kwaliteitsmonitor uitgeroepen tot 'Beste winkelcentrum van Nederland'. En in 2012 kreeg het als eerste (en vooralsnog enige) Nederlandse winkelcentrum 4 sterren toegekend. Deze internationale classificatie staat voor de kwaliteit en service die een winkelcentrum biedt. Naast de vele winkels is er een uitgebreid aanbod aan horeca en cultuur, zoals P60, Schouwburg Amstelveen, Cinema Amstelveen en het Cobramuseum. Stadshart Amstelveen is elke zondag geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shadow_J
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 16:15
Er zal zo te zien wel een soort van registratie nodig zijn om mee te kunnen doen :

https://pokemongohub.net/...am-lounges-special-raids/

Belangrijk : "The event is freely accessible, and no tickets need to be bought. Registration takes place at the event itself."
Pagina: 1 ... 18 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.