[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.541 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Dit bedoelde ik dus:
[afbeelding]

Wacht dan ff die 12 minuten extra denk ik dan. Krijg er zo dagelijks minimaal 1 terug, steeds een andere ook btw.
Vandaag 3 terug gehad rond 22 uur. Raids in het dorp waren gedaan, dus dan gaan mensen gyms slopen in de hoop dat er eentje de nacht doorkomt. Begrijpelijk, aan de ene kant ideaal zo eentje om 23u45 terugkrijgen (als je nog niks terug gekregen had...) Vervelend als er al terug waren... maar dat kunnen de anderen ook niet weten. Voor mij hoort het er gewoon bij zoals het systeem nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 19:24:
Nou spoofers zijn er dus nog steeds.
Ik sta op de gebruikelijke plek een gym over te nemen. 3 beesten erin (een van mij, vrouw en dochter)

Ik sta nog ff een beetje rond te kijken en nog geen 10 min. later zonder maar ook iemand te zien, alles eruit geknikkert en weer geel.
super frustrerend, ben je een gym aan het neerhalen (met 1-2 pokies erin) met niemand om je heen dus geen haast denk je, tijdens het healen (in 5-10 seconden) is de gym weer gevuld met 6 :(

engiste uitzondering is tijdens een raid, want soms denk je gaan we nooit halen met die paar man, doen er plots toch genoeg mensen mee, dan ben ik toch blij met die spoofers.... O-)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
schaapiej schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:29:
[...]

Part of the game? ;)

Ik krijg er elke dag wel een paar terug die geen muntjes opleveren... toppertje was dit weekend; stuk of 7 terug in een uurtje die goed waren voor een paar 100 uur op mijn defender medal. Jammer? Jup! Hoort erbij? Jup! :)
Krijg er ook tig teurg die niks opleveren, maar dat hoort er bij idd. Enige nadeel van alles terug krijgen (en daarbij ook inconsequent) net voor middernacht is dat je simpelweg niet meer er op kan reageren zodat je alsnog je coins kan pakken. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 23:37:
[...]
Vandaag 3 terug gehad rond 22 uur. Raids in het dorp waren gedaan, dus dan gaan mensen gyms slopen in de hoop dat er eentje de nacht doorkomt. Begrijpelijk, aan de ene kant ideaal zo eentje om 23u45 terugkrijgen (als je nog niks terug gekregen had...) Vervelend als er al terug waren... maar dat kunnen de anderen ook niet weten. Voor mij hoort het er gewoon bij zoals het systeem nu is.
Dat is hier ook idd. En zeker met meerdere gyms bij elkaar proberen we vaak wel onderling af te stemmen 'als jij die neemt pak ik die wel, hebben we beide onze coins morgen.' Pokies zonder coins terug krijgen is idd part of the game, maar gezien er ook gewoon gewerkt moet worden is alles terug krijgen vlak voor middernacht lastig om weer op te vangen voor je coins. Al is ook dit idd part of the game. :)
Iig had ik vandaag om 7u m'n 50 coins alweer binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:59
Terryb47 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 01:57:
[...]

super frustrerend, ben je een gym aan het neerhalen (met 1-2 pokies erin) met niemand om je heen dus geen haast denk je, tijdens het healen (in 5-10 seconden) is de gym weer gevuld met 6 :(

engiste uitzondering is tijdens een raid, want soms denk je gaan we nooit halen met die paar man, doen er plots toch genoeg mensen mee, dan ben ik toch blij met die spoofers.... O-)
Liever geen legendary dan dat een spoofer er 1tje krijgt. Daar kan gelukkig aan worden gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Zullen we hier helaas nooit krijgen, in Japan is Pokemon nog steeds wel huge :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
gister een snorlax raid gedaan met 8 man uit hilversum en nog gewonnen ook!

ging echt super maar er blijkt een raid group voor hilversum te zijn waar ik voor zou worden uitgenodigd maar tot op heden niets meer gehoord

zit er hier op het forum iemand van die raid group ??? zo ja zou die mij er nog even bij kunnen gooien alvast erg bedankt! het gaat om een raid group van 80+ man

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
copywizard schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:51:

ging echt super maar er blijkt een raid group voor hilversum te zijn waar ik voor zou worden uitgenodigd maar tot op heden niets meer gehoord

zit er hier op het forum iemand van die raid group ??? zo ja zou die mij er nog even bij kunnen gooien alvast erg bedankt! het gaat om een raid group van 80+ man
Die ben ik ook wel eens tegen gekomen maar wacht ook nog steeds op de whatsapp groep, dus mocht je ze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Sunfalls schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:56:
[...]

Die ben ik ook wel eens tegen gekomen maar wacht ook nog steeds op de whatsapp groep, dus mocht je ze vinden.
ja precies ik vermoed dat mijn nummer verloren is gegaan in de whatsapp chat maar zou wel mooi zijn als ik daar bij zou kunnen ! ik hou je op de hoogte mocht ik ze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
copywizard schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:59:
[...]

ja precies ik vermoed dat mijn nummer verloren is gegaan in de whatsapp chat maar zou wel mooi zijn als ik daar bij zou kunnen ! ik hou je op de hoogte mocht ik ze vinden.
We hebben wel een whatsapp groep in Eemnes als je daar in de buurt woont

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Komen er nog wel eens mensen in Kijkduin en is dat nog steeds de moeute waard. Vorige zomer 2x geweest env odn het wel gezellig. Binnenkort weer vakantie, maar geen idee of het daar nog een beetje leeft,

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Sunfalls schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:09:
[...]

We hebben wel een whatsapp groep in Eemnes als je daar in de buurt woont
dankjewel voor het aanbod maar ik woon zelf in hilversum dus lijkt me dat wel handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
copywizard schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 09:51:

En hoe hoog was die Snorlex die je ving?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het zo jammer dat die bosses allemaal maximaal lvl 20 zijn. Leuk als je hem nog niet hebt, maar je hebt er geen zak aan. Stardust is nog lastiger te krijgen als voorheen, dus helemaal naar mijn level (33) upgraden is echt mega duur. Raids worden voor mij steeds minder leuk zo. Waarom niet gewoon een max level 10-30 pokemon? Met een KANS erop. Dus je kan ook pech hebben dat je een slechte vangt, maar ook kans op een hele goede. Zo blijven raids interessant omdat je niet weet hoe hoog de CP van je pokemon is. Ik heb nu 9 machamps varierend van 1570-1650 ongeveer. Ik heb hier helemaal niets aan want het kost een vermogen aan stardust om die rond de 2500 CP te krijgen, om over de candy's nog maar te zwijgen.

En ja, een pokemon met goede IV krijgen is leuk, maar ik vind het verschil tussen een 90% en 100% veel te klein. Scheelt je maar heel weinig CP. Het spel zou leuker worden als het werkelijke % waren. Dus echt 90% van de maximale CP. Dat is nu bij mijn weten totaal niet het geval. (93% en 91% machamp is maar 3 CP verschil).

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2017 11:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 10:56:
[...]

En hoe hoog was die Snorlex die je ving?
1907 cp en een wonder dus mocht niet klagen in 1 worp gevangen met een normale raspberry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:23
Zondagmiddag eindelijk mensen gevonden die in de Almere Whatsapp groep zaten, en me er dus eindelijk bij kunnen krijgen. :)

Wat Raids betreft... Voor mij zijn het vooral de leuke items die je kunt krijgen die het voor mij interessant maken. Dus vooral de Rare Candy en de Technical Machines. En verder is ook de 3000XP per Raid een prettige bijkomstigheid. :)

Tot nu toe heb ik trouwens nog maar 2x een Charge TM en 1x een Fast TM gekregen. En die allemaal alleen uit L3 en L4 Raids. Uit L1 en L2 Raids krijg je hoogstens een paar Rare Candy en/of wat Golden Razz Berries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42 raids gedaan waarvan 95% L3 en L4 raids. Totaal 1 fast TM en 2 charge TM. Beetje weinig moet ik zeggen. Hebben jullie dit ook? Rare candy krijg ik ook maar weinig. Gisteren kreeg ik alleen maar 12 revives en 3000XP uit een machamp raid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:25:
42 raids gedaan waarvan 95% L3 en L4 raids. Totaal 1 fast TM en 2 charge TM. Beetje weinig moet ik zeggen. Hebben jullie dit ook? Rare candy krijg ik ook maar weinig. Gisteren kreeg ik alleen maar 12 revives en 3000XP uit een machamp raid :(
Tering! Jij hebt nog meer pech dan ik! Gisteren deed ik een L3 Raid met wat collega's op m'n werk. Ik kreeg 1 Fast TM als beloning, terwijl een (lagere level) collega uit diezelfde Raid gewoon 2 Fast TM + 1 Charge TM kreeg!

Zou het kunnen zijn dat lagere level spelers hogere kans hebben op TM's dan hogere level spelers ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik heb net me enige charged TM gebruikt op mijn 93% vaporeon en die heeft nu hydropump dus ik ben wel happy :) heb al een boel raids gedaan maar allemaal lage 1 en 2 sterren dus allemaal solo of met 2 personen max tot gisteren dan die snorlax dat was wel nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 07:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:25:
Dat schiet inderdaad niet echt op zo...
Net even gekeken en ik zit op 20 raids (denk zo'n 75% level 3 en level 4) en daarvan 7x Fast TM, 5x Charged TM en 48 rare candy.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
31 Raids verslagen (ook zo'n 75% lv4 denk ik)
2x Fast TM
5x Charged TM
51 Rare Candy
13584516 revives :')

De randomness hierin valt mij ook op. Soms krijg ik gewoon een TM na een Croconow, en moet ik het met een stapel revives en Golden Razz doen na een Snorlax.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Damn, hebben jullie zoveel coins over ofzo? De raids zijn pas 17 dagen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:04:
Je moet toch iets met die coins! :p al heb ik er pas 2 of 3 gekocht..
Bugspaces zijn maximaal, incubators wacht ik op een event wat extra candy geeft en verder zijn alleen de raid passes nuttig voor mij.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haay schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 11:13:
Zondagmiddag eindelijk mensen gevonden die in de Almere Whatsapp groep zaten, en me er dus eindelijk bij kunnen krijgen. :)

Wat Raids betreft... Voor mij zijn het vooral de leuke items die je kunt krijgen die het voor mij interessant maken. Dus vooral de Rare Candy en de Technical Machines. En verder is ook de 3000XP per Raid een prettige bijkomstigheid. :)

Tot nu toe heb ik trouwens nog maar 2x een Charge TM en 1x een Fast TM gekregen. En die allemaal alleen uit L3 en L4 Raids. Uit L1 en L2 Raids krijg je hoogstens een paar Rare Candy en/of wat Golden Razz Berries.
Dat is ook waarom ik het doe idd. Overigens las ik vanmorgen ergens dat iemand ervoer dat je niet meer dan 99 Rare Candy bij je kan dragen. Hij had er 99, kreeg er 2 na een raid en het aantal bleef 99. Ik ga het iig zelf ook in de gaten houden (zit nu op 82)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 15:35
Autofan1985 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Dat is ook waarom ik het doe idd. Overigens las ik vanmorgen ergens dat iemand ervoer dat je niet meer dan 99 Rare Candy bij je kan dragen. Hij had er 99, kreeg er 2 na een raid en het aantal bleef 99. Ik ga het iig zelf ook in de gaten houden (zit nu op 82)!
Heb toevallig gistern iemand gezien die meer dan 110 rare candies had. Dus niet altijd waar.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Sunfalls schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:04:
Blijkbaar. :) Ik heb 20 raids gedaan en 1 premium pass gekocht. Moet vandaag mijn pass/raid nog draaien/doen. Vandaag moet dus de 20e gratis raid opleveren. Alles daarboven zal men hebben moeten kopen.

Ik heb alleen L1+2 raids gedaan omdat er niet vooraf extra mensen beschikbaar waren. Daar moet echt een in-game voorziening voor komen om krachten te bundelen. Je moet op afstand kunnen aangeven dat je naar een raid wilt komen, vanaf wanneer je er verwacht te zijn en hoe lang je wilt blijven. Dan kunnen mensen zien of en wanneer er voldoende mensen zullen zijn en dan besluiten naar de raid te gaan.

Ik heb zowaar één hele Fast TM gescoord. Hoe werken die dingen eigenlijk? Ik neem niet aan dat je de nieuwe move mag uitzoeken maar dat het random is, correct? En ik vraag me dan ook af of je desnoods een move meerdere keren kunt veranderen als het de eerste keer niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

Verder 15 Rare Candy en heb nu 13 Golden Berries in voorraad. Ik wil er genoeg in voorraad houden om bij beesten die ik écht wil hebben desnoods alle ballen daarmee te kunnen gooien dus veel lager dan dit moet ik eigenlijk niet gaan. Bij lastig doende Bayleefs of zo gebruik ik ze bij bal 4 en 3 evt. maar daaronder niet meer voor geval je mis gooit of het beest de bal wegkopt en je dan een GB verspilt. Daar zijn ze momenteel nog te schaars voor.

En is al uitgezocht hoe het nou zit met het voeren? Soms levert de eerste bes die ik voer aan een beest een aanzienlijke CP toename op maar andere keren is dat nauwelijks het geval. Dat doet vermoeden dat het niet/minder uit maakt of een beest door verschillende mensen gevoerd wordt maar dat het effect per beest afneemt. Dan is ook de vraag of dat per dag reset of dat het effect misschien voor de hele verblijfsduur in de gym afneemt. Het enige dat wel werkt is een Golden Berry voeren die het beest meteen weer voor 100% herstelt. Ik weet nog niet of je dat bij meerdere beesten in één gym kunt doen, want nog te schaars.
Autofan1985 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:18:
[...]

Zat zijn inventaris misschien vol? Zou geen effect mogen hebben maar kan een bug zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-07-2017 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TKroon
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:31:
[...]

Ik heb zowaar één hele Fast TM gescoord. Hoe werken die dingen eigenlijk? Ik neem niet aan dat je de nieuwe move mag uitzoeken maar dat het random is, correct? En ik vraag me dan ook af of je desnoods een move meerdere keren kunt veranderen als het de eerste keer niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Je kunt één keer de fast move aanpassen met één Fast TM. Je kunt niet kiezen, dat gaat willekeurig. Als je meerdere Fast TM's hebt, kun je het meerdere keren proberen indien nodig, totdat je de goede hebt.

Daikin Altherma 3 LT 8 kW + 14,2 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een fast Tm is heel simpel. Bij mijn weten heb je per pokemon 2 fast moves. Heb je bijv een dragonite met steel wing, dan krijg je gegarandeerd dragon tail. Bij een charge komt het meer op geluk aan. Heb je bijv een tyranitar met crunch en wil je stone edge, dan kan je zomaar pech hebben en fire blast krijgen..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 12:31:
Zoals hierboven ook al is vermeld heeft elke Pokémon bij het 'rollen' de keuze uit 2 Fast moves en 3 Charge moves. Als je een Fast TM gebruikt op één van je Pokémon krijgt hij altijd de andere Fast move. Niantic heeft deze garantie bevestigd. Je hebt dus geen risico dat je dezelfde Fast move krijgt die je al had. ;)

Wat Charge TM betreft, omdat elke Pokémon drie verschillende moves kan hebben, krijg je dus bij gebruik van Charge TM één van de twee andere Charge moves dan welke je Pokémon al had.

Kanttekening: Als je Pokémon nog een legacy Fast of Charge move heeft, dan verliest het die legacy move en krijg je bij de Fast TM dus de ene of de andere Fast move, en bij de Charge TM at random één van de drie courante Charge moves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb drie Dragonites. Met Steel Wing/Dragon Claw, Steel Wing/Hurricane en Dragon Breath/Hyper Beam. Aangezien deze Dragon moves Legacy zijn wil je daar in principe vanaf blijven. Ik kan de Steel Wing nu dus alleen nog maar in Dragon Tail veranderen wat wel winst moet opleveren, zowel als aanvaller en verdediger, en vooral bij die eerste nog STAB moet opleveren.

Dat lijkt me momenteel dus wel een leuke kandidaat. :) Waar hebben mensen tot op heden hun TM's voor gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:13:
Dat lijkt me momenteel dus wel een leuke kandidaat. :) Waar hebben mensen tot op heden hun TM's voor gebruikt?
Ik had een Machamp (89%) met Bullet Punch (Steel) + Close Combat. Daarvoor heb ik een Fast TM gebruikt zodat hij nu Counter + Close Combat heeft. Eindelijk een goede Machamp! :*)

Ik had ook een Gyarados (96%) met Bite + Crunch. Daar heb ik een Charge TM voor gebruikt en gelukkig daarvoor Hydro Pump in de plaats van Crunch gekregen. Ook blij mee. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 25-09 16:56
Waar hebben mensen tot op heden hun TM's voor gebruikt?
Ik heb ze vooral gebruikt om van de "Steel Wing" af te komen. Bij elkaar wel 3 of 4 stuks. Daarnaast nog wat gebruikt om een goed setje aan Machamps te maken, dus af van Bullet Punch en Heavy Slam. Een 100% Charizard verder verbeterd met een Fast TM. Ook een begin gemaakt met een paar hoge IV's Alakazam's, die hadden bij mij echt bijna allemaal slechte movesets. Oh en nog 3 TM's gebruikt voor mijn Tyranitars.

Maar een leuk stukje hierover staat hier:
https://pokemongohub.net/...n-use-technical-machines/

[ Voor 14% gewijzigd door sankao op 12-07-2017 13:30 ]

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een fast gebruik op mijn machamp. Die heeft nu counter als fast move en ik heb een charge gebruikt op mijn charizard die nu Overheat heeft. Ook nog een charge gebruikt op een dragonite die nu dragon tail/outrage heeft.

Als ik ooit weer een charge krijg ga ik denk ik proberen van mijn 3281CP tyranitar met Bite/Cruch Bite Stone Edge te maken. Maar ben een beetje bang fire blast te krijgen :(

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 13:31:
Ik heb een fast gebruik op mijn machamp. Die heeft nu counter als fast move en ik heb een charge gebruikt op mijn charizard die nu Overheat heeft. Ook nog een charge gebruikt op een dragonite die nu dragon tail/outrage heeft.

Als ik ooit weer een charge krijg ga ik denk ik proberen van mijn 3281CP tyranitar met Bite/Cruch Bite Stone Edge te maken. Maar ben een beetje bang fire blast te krijgen :(
Dat risico zou ik niet nemen, de kans op Fireblast is 50%.
Bite/Crunch is helemaal geen slechte moveset, afhankelijk van de Pokemon waartegen je vecht.
Tegen Psychic, bijvoorbeeld, is B/C beter dan B/SE.

Nu met die raids is het vrij simpel om een goede Tyranitar te scoren, zou eerder voor een tweede Tyranitar gaan en die met Bite/Stone Edge uitrusten. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 12-07-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog 3 andere tyranitars:

2069CP 87% met Bite Crunch
2057CP 89% met iron tail Fire Blast
2043CP 82% met Bite Crunch

Vind het alleen soms wat lastig vechten met die crunch. Verlies voor mijn idee zoveel tijd met die kleine charge moves. Maar soms ook wel weer handig als je nog net voor je pokemon dood gaat een charge kan doen.. Lastige keuze dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
Ik zou idd een Bite/Crunch houden. Als Mewto straks als Legendary in een Raid komt, dan is dat de Pokemon die je wilt hebben voor die raid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. Ik hoop ooit nog een hele hoge larvitar te vangen in het wild en die te evolven..Heb nu 125 candy. Scheelt me bakken stardust en candy. Maar helaas zie je die zelden voorbijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik vind het ook lastig kiezen, daarom m'n TM's maar nog niet gebruikt.. Om nog maar te zwijgen over die hoge IV pokies met slechte movesets die ik in het verleden uit woede heb getransfereerd |:(

het gebrek aan stardust is wel een probleem nu zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zit er iemand in een Whatsapp groep van Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Aangezien die Dragonite mijn hoogste CP pokie is met een IV van 98 vond ik dattie die move change wel verdiende, ;) ook omdat ik ze nu eigenlijk niet meer in gyms zet vanwege hun 3k+ CP en nu dus veel gebruik als aanvaller zal ik er ook redelijk wat profijt van moeten hebben als het goed is. Nu dus "New and Improved" mét Dragon Tail/Dragon Claw. :P

Ik heb nog geen Blissey. Dit lijkt me wel een leuke kandidaat. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CzVp9vlJm4jifD8LddkQRaee/full.png

Als die voorspelde CP waarde correct is tenminste. Ik zou moeten zien dat de voorafgaande stappen ook met de berekende waarden overeenkomen voordat ik die laatste power up zou doen. Als je net over de 3k heen gaat zou dat toch weer erg zonde zijn van al die candy die ik nog zou moeten buddyen. Heb er nu 95. Daarmee kom ik in de 2,4k.

Heeft er iemand toevallig een Blissey met dezelfde stats? :)

[ Voor 3% gewijzigd door CaptJackSparrow op 12-07-2017 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
kaasaanfiets schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:33:
Zit er zelf niet in, maar ik weet dat Groningen actief is middels Telegram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even iets anders. Ik dacht dat ik gelezen had dat je hebt beste power uppen kon doen nadat je je pokemon geevolueerd had, maar dat dat wel duurder was dan dat je hem zou power uppen voor het evelueren. Nu je moves kan veranderen maakt dat niet zoveel meer uit. Wat is nu dus verstandiger of maakt het qua stardust en candy niet uit of je hem voor of na het evelueren power upt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Waar hebben mensen tot op heden hun TM's voor gebruikt?
1e gebruikt om op mijn Dragonite Steel wing naar Dragon tail aan te passen.
2e gebruikt om op mijn Blissey Pound naar Zen Headbutt aan te passen.

De overige 10 TMs moeten nog een doel vinden.. Denk dat mijn Tyranitar (Iron tail, Fireblast) een goed doel is en mijn 100% Slowking (Water gun, Fireblast) kan ook wel wat anders gebruiken! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:50:
Nog even iets anders. Ik dacht dat ik gelezen had dat je hebt beste power uppen kon doen nadat je je pokemon geevolueerd had, maar dat dat wel duurder was dan dat je hem zou power uppen voor het evelueren. Nu je moves kan veranderen maakt dat niet zoveel meer uit. Wat is nu dus verstandiger of maakt het qua stardust en candy niet uit of je hem voor of na het evelueren power upt?
Power uppen is puur een kwestie van het verhogen van het level van je pokie en onafhankelijk van de 'soort'. Dus of je nou een Magikarp van L20 naar L35 brengt of een Gyarados maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Ik heb drie Dragonites. Met Steel Wing/Dragon Claw, Steel Wing/Hurricane en Dragon Breath/Hyper Beam. Aangezien deze Dragon moves Legacy zijn wil je daar in principe vanaf blijven. Ik kan de Steel Wing nu dus alleen nog maar in Dragon Tail veranderen wat wel winst moet opleveren, zowel als aanvaller en verdediger, en vooral bij die eerste nog STAB moet opleveren.

Heb mijn Tyranitar Crunch gegeven ipv Fire Blast
Heb 2 Dragonites Dragon Tail gegeven ipv Steel Wing
Heb mijn 100% Charizard Fire Spin gegeven ipv Air Slash
Heb mijn Golem Stone Edge geprobeerd te geven, maar hij wisselde 3x tussen Earth Quake en Rock Blast. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sunfalls
https://pokemongolive.com/en/post/gosummerevents

Nieuwe info over de komende tijd.

Vind dit nog wel de leukste:

Pokémon GO Safari Zone Events in Europe

We’re excited to announce that a variety of Pokémon GO Safari Zone events will be taking place at select Unibail-Rodamco shopping centers during August and September!

 August 5, 2017
 Fisketorvet—Copenhagen, Denmark
 Centrum Cerny Most—Prague, Czech Republic

 August 12, 2017
 Mall of Scandinavia—Stockholm, Sweden
 Stadshart Amstelveen—Amstelveen, The Netherlands

 September 16, 2017
 CentrO—Oberhausen, Germany
 Les Quatre Temps—Paris, France
 La Maquinista—Barcelona, Spain

All seven Pokémon GO Safari Zone events will give Trainers the opportunity to catch a wide variety of Pokémon in special zones featuring Pokémon originally encountered in the Kanto and Johto regions, including some Pokémon never before encountered in Europe! Additionally, Trainers in attendance will join forces to take on unique and powerful Raid Bosses that will be making appearances at these events.

[ Voor 104% gewijzigd door Sunfalls op 12-07-2017 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
kaasaanfiets schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:33:
Ja, meerdere. Waar ben je in geïnteresseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:33
Sunfalls schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:15:
the opportunity to catch a wide variety of Pokémon in special zones featuring Pokémon originally encountered in the Kanto and Johto regions, including some Pokémon never before encountered in Europe!
Regionals *O* *O* *O* !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Hoe groot schatten we de kans dat die alleen in raids zullen zitten? Ga maar vast muntjes reserveren voor pasjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:43:
[...]

Hoe groot schatten we de kans dat die alleen in raids zullen zitten? Ga maar vast muntjes reserveren voor pasjes. ;)
ik schat die kans klein

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Shitttttttttt! :( Op 12 augustus kan ik niet naar Amstelveen vanwege vakantie :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:03:
Shitttttttttt! :( Op 12 augustus kan ik niet naar Amstelveen vanwege vakantie :'(
Als het een 'topevent' is heb je op sept 16 herkansing in Oberhausen. Afhankelijk waar je woont relatief dicht bij NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:05:
Als het een 'topevent' is heb je op sept 16 herkansing in Oberhausen. Afhankelijk waar je woont relatief dicht bij NL
Helaas, dan heb ik ook al een geplande activiteit in de agenda staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Ik denk dat ik 12aug maar eens naar Amstelveen moet haha :p

Even kijken of er uit de buurt nog wat mensen gaan. Mochten er van GoT gaan; wellicht leuk om als groep te gaan of daar af te spreken?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Moet helaas werken, dus wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Kut, 12 augustus heb ik al wat :( :( :( :( :( :(

16 september maar in de gaten houden dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 14:12
schaapiej schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:08:

Even kijken of er uit de buurt nog wat mensen gaan. Mochten er van GoT gaan; wellicht leuk om als groep te gaan of daar af te spreken?
Het mystic whatsapp chat in arnhem is al plannen aan het maken :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik haal het sowieso niet om een legendary Raid pass te kunnen bemachtigen, dus denk niet dat ik middagje vrij ga nemen ervoor..
Of alleen proberen regionale Pokkies te vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05

Ik ga denk ik ook maar even heen. Waarschijnlijk sowieso alleen maar misschien gaat mijn dochter ook wel mee als ze niet hoeft te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er heen met een redelijk grote Mystic Arnhem delegate (uit app die RickS29 bedoelt)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:55

Gezellig ja. Hoewel het vast erg druk wordt. En ik ga denk alleen 's morgens want 's middags al een verjaardag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23

Dus als ik het goed lees, doet de hele wereld mee tijdens dit Chicago event op 22 Juli. Iedereen buiten Chicago zal genoeg pokemon moeten vangen om de worldwide bonus te unlocken, die dus de perks verlengt bij bronze en zilver, en bij gold een 'mystery challenge' unlocked in Grant Park (Chicago). Als men in Chicago deze challenge complete, dan krijgen wij in de wereld een 'major global award' de volgende dag.

Interesting :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Net eindelijk een ** gewonne, was een Magmar, Heb hem zelfs kunnen vangen in 1x, was CP 1265
:)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij die Mystery Challenge vraag ik me dan wel af of het per team gaat. Dus elk team unlocked die voor hun team.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zeror schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:41:
Bij die Mystery Challenge vraag ik me dan wel af of het per team gaat. Dus elk team unlocked die voor hun team.
Dat lijkt me niet, hoe lullig is het dan als 1 team het niet haalt? :P

Bovendien verwacht ik dat ze enkel Mew of Mewtwo los gaan laten, en de rest nog even achter de hand houden. Die legends (ja ik ga er vanuit dat dit de mystery challange is :P) staan sowieso los van de teams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:48

Zeror

Ik Henk 'm!

Richh schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:46:
[...]

Dat lijkt me niet, hoe lullig is het dan als 1 team het niet haalt? :P
Het is lullig, maar misschien doen ze wel een timed exclusive iets. Dus vanaf een bepaalde datum, als het doel door een team gehaald wordt, voor alle teams open zetten. Tot die datum dus alleen het team wat het gehaald heeft.
Bovendien verwacht ik dat ze enkel Mew of Mewtwo los gaan laten, en de rest nog even achter de hand houden. Die legends (ja ik ga er vanuit dat dit de mystery challange is :P) staan sowieso los van de teams :)
Ik denk juist andersom. Eerst Moltres, Articuno en Zapdos. En dat Mew en Mewtwo achter de hand worden gehouden. Die twee zijn namelijk specialer ten opzichte van de drie vogels. Suicune, Raikou, Entei, Ho-oh en Lugia en Celebi verwacht ik helemaal nog niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
RickS29 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:14:
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:17:
Ik ga er heen met een redelijk grote Mystic Arnhem delegate (uit app die RickS29 bedoelt)
Klinkt interessant! Al enig idee hoe jullie gaan?
Of misschien beter; mag ik als Mystic speler uit Doorwerth, die werkt in Arnhem, ook in die groep? :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 17:09:
[...]

[...]

Klinkt interessant! Al enig idee hoe jullie gaan?
Of misschien beter; mag ik als Mystic speler uit Doorwerth, die werkt in Arnhem, ook in die groep? :D
Als je een PM met tel stuurt, kan ik je toevoegen. Ik denk dat er veel bekende ingame namen voor je in zullen zitten :) . Wij hebben ook al meervoudig gyms gedeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

sankao schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:28:
[...]

Ja, meerdere. Waar ben je in geïnteresseerd?
In een groep die actief raids speelt.

Toen ik net thuis kwam zag ik een 4 sterren ei die nog 40 minuten moest. ik snel gegeten en loop 10 minuten van tevoren deze kant op. Maar niemand te zien.
Komt het ei uit zit er een blastoise in :9~ :9~ :9~ die heb ik nog niet! Ik maak een battle aan hopende dat wat spoofers mij zouden helpen maar helaas.

Ik zat er 10 minuten komt er een man van middelbare leeftijd aan lopen met z'n telefoon in de hand die ook aan het pokemonnen was. Even een praatje mee gemaakt maar we wisten al dat het met 2 man onbegonnen werk was.

Dus eindelijk zoek ik een groepje wat gewoon gezellig speelt zodat ik niet weer voor niks naar een gym loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Mars18 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:34:
Net eindelijk een ** gewonne, was een Magmar, Heb hem zelfs kunnen vangen in 1x, was CP 1265
:)
Veldhoven Sondervinck? Haal er daar ook net een binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
WahWah schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:28:

Dus als ik het goed lees, doet de hele wereld mee tijdens dit Chicago event op 22 Juli. Iedereen buiten Chicago zal genoeg pokemon moeten vangen om de worldwide bonus te unlocken, die dus de perks verlengt bij bronze en zilver, en bij gold een 'mystery challenge' unlocked in Grant Park (Chicago). Als men in Chicago deze challenge complete, dan krijgen wij in de wereld een 'major global award' de volgende dag.

Interesting :D
Dat is zeker interessant en super gezellig op de hele wereld! _/-\o_

Bij Phase 1 (Catch Challenge) zie je verschillende Medals.
Zijn deze onze huidige Medals of de Fest Medals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
nimpie schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 22:37:
Bij Phase 1 (Catch Challenge) zie je verschillende Medals.
Zijn deze onze huidige Medals of de Fest Medals?
Wat ik begrijp is het volgende.

Phase 1:
Op Grant Park moeten ze kiezen voor welke bonus ze gaan. Bv. ze kiezen voor de Stardust Bonus (Grass medal), dan moet iedereen in de wereld Grass types vangen. Dan gaat er een teller lopen en afhankelijk van hoeveel Grass types iedereen over de hele wereld vangt gaat de Grass medal naar Brons, Zilver, Goud. En daaraan gekoppeld is dan weer de Grant Park Reward waarbij Goud de Mystery Challenge unlocked.

Phase 2: Mystery Challenge voor de spelers in Grand Park. Halen ze die Challenge, dan komt de major Global Award.

Phase 3: Global Award.

Maar... Het zou voor Niantic nogal balen (lees: anticlimax) zijn als de Gold Medal in Phase 1 niet gehaald wordt, zodat vervolgens de Mystery Challenge niet beschikbaar komt, en dus uiteindelijk ook de Global Award niet geactiveerd wordt. Dus ik denk dat we het hoe dan ook wel zullen halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Haay schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:39:
Maar... Het zou voor Niantic nogal balen (lees: anticlimax) zijn als de Gold Medal in Phase 1 niet gehaald wordt, zodat vervolgens de Mystery Challenge niet beschikbaar komt, en dus uiteindelijk ook de Global Award niet geactiveerd wordt. Dus ik denk dat we het hoe dan ook wel zullen halen. :P
Men neme een kaart... en een mes... of een breinaald. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terryb47
Denk niet dat ze er zo strikt aan gaan vasthouden, wij kunnen de cijfers/data toch niet inzien.
ze gaan de boel uiteindelijk aanzetten en roepen dat het event een groot succes is 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
Terryb47 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:48:
Denk niet dat ze er zo strikt aan gaan vasthouden, wij kunnen de cijfers/data toch niet inzien.
ze gaan de boel uiteindelijk aanzetten en roepen dat het event een groot succes is 8)
Precies. Dat was ook exact mijn punt. Zolang er niet door een onafhankelijke notaris gecontroleerd wordt dat de gestelde targets daadwerkelijk gehaald worden kan Niantic gewoon 'spelen' met de nummers en de klok zodat het spannend lijkt en we het op het nippertje halen, bv. O-)

Wat dat betreft weten ze in de VS wel hoe een fake wedstrijd met show uitgevoerd kan worden (Amerikaans Show Wrestling ;) ).

[ Voor 10% gewijzigd door Haay op 12-07-2017 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:41:
[...]

Men neme een kaart... en een mes... of een breinaald. :+
Dat klinkt meer als illegale abortus ??? :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41
PoGoGrun-Coins

Hier in Groningen blijft men bloedfanatiek. Vooral rood en blauw proberen elkaar net voor 24:00 uit elke gym te schoppen.

Lekker makkelijk, want kan nu elke ochtend gratis een pokemon in een gym of vier stoppen op weg naar het werk.

Heb nu 1x 37 coins gehad, en verder steeds 50. Met vrijwel geen effort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:04
Gaat het om 0:00 om? of later?

Want ik heb maar 1x 50 muntjes gehad bij de onderstaande situatie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kvZB4Br.png

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
RickS29 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 16:17:
[...]

Is Oberhausen dan niet een stuk handiger voor jullie? ;)

Ik ben er iig ook met een groepje uit Ridderkerk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:41
Hmm ik dacht 0:00, maar hier en daar lees je uitzonderingen. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 14:12
Autofan1985 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:14:
[...]

[...]

Ik ben er iig ook met een groepje uit Ridderkerk. :)
kwa afstanden handiger, maar we gaan waarschijnlijk ook naar beide events.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

FireAge schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:19:
Hmm ik dacht 0:00, maar hier en daar lees je uitzonderingen. Vreemd.
Het gaat om 0:00 uur, maar er is een bug waar je heel af en toe geen muntjes krijgt als een pokemon terug komt uint een gym. Die muntjes krijg je wel bijgeschreven wanneer de volgende terug komt. Je krijgt ze dus als het goed is wel, je moet er alleen even wat langer op wachten.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Haay schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 23:39:
[...]

Wat ik begrijp is het volgende.

Phase 1:
Op Grant Park moeten ze kiezen voor welke bonus ze gaan. Bv. ze kiezen voor de Stardust Bonus (Grass medal), dan moet iedereen in de wereld Grass types vangen. Dan gaat er een teller lopen en afhankelijk van hoeveel Grass types iedereen over de hele wereld vangt gaat de Grass medal naar Brons, Zilver, Goud. En daaraan gekoppeld is dan weer de Grant Park Reward waarbij Goud de Mystery Challenge unlocked.

Phase 2: Mystery Challenge voor de spelers in Grand Park. Halen ze die Challenge, dan komt de major Global Award.

Phase 3: Global Award.

Zoals ik het lees maakt het niet uit waar zij (in Chicago) voor gaan. Het heeft wel invloed, want zij "kiezen" door de pokemon te vangen, welke bonus de rest van de wereld ook gaat krijgen. Ik denk dat er net als de normale medals gewoon xx aantal pokemon gevangen moet worden voor bronze/zilver/goud. Er staat ook "perks" en "variety of other bonuses". Dus het zal niet zozeer 1 bonus zijn, maar ze kunnen ook alles unlocken zo te lezen.

Voor ons (de rest van de wereld) is het gewoon xxx aantal pokemon vangen als ik het plaatje moet geloven. De badge die daar staat afgebeeld is de collector pokemon badge (totaal aantal pokemon gevangen).

Denk inderdaad dat we de Global Award gewoon gaan halen. Anders is het wel een beetje jammer als eerste "world event". Men heeft kaartjes moeten kopen om naar dat Chicago event te gaan. En de hele speler base stel je dan teleur. Beetje gezonde riskmanagement zullen ze wel hebben toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
WahWah schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:29:
[...]

Zoals ik het lees maakt het niet uit waar zij (in Chicago) voor gaan. Het heeft wel invloed, want zij "kiezen" door de pokemon te vangen, welke bonus de rest van de wereld ook gaat krijgen. Ik denk dat er net als de normale medals gewoon xx aantal pokemon gevangen moet worden voor bronze/zilver/goud. Er staat ook "perks" en "variety of other bonuses". Dus het zal niet zozeer 1 bonus zijn, maar ze kunnen ook alles unlocken zo te lezen.

Voor ons (de rest van de wereld) is het gewoon xxx aantal pokemon vangen als ik het plaatje moet geloven. De badge die daar staat afgebeeld is de collector pokemon badge (totaal aantal pokemon gevangen).

Denk inderdaad dat we de Global Award gewoon gaan halen. Anders is het wel een beetje jammer als eerste "world event". Men heeft kaartjes moeten kopen om naar dat Chicago event te gaan. En de hele speler base stel je dan teleur. Beetje gezonde riskmanagement zullen ze wel hebben toch? :P
We spreken wel over niantic he 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:14:

Mocht het zo zijn dat alle "event rewards" blijven staan, en doortikken bij het volgend, gaan we zeker twee keer :) . Of dit zo is, en de moeite waard is zullen we op 5 aug weten. Ik denk niet dat Nia zo slim is die badges te downgraden zodra een event is afgelopen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
WahWah schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 08:29:
[...]

klopt, maar men heeft een mooi overzicht over dat wat dagelijks gevangen wordt. Lijkt me zinvol je targets daar op te baseren, evt moet men 5% extra vangen om wat uitdaging er in te gooien. Kortom, alles is vooraf al te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Zolang ze geen daadwerkelijke targets/getallen noemen is het een wassen neus :')

Ze hebben op deze manier wel een mooie 'uitweg' achter de hand, mocht de boel door technische problemen falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Hebben andere hier ook dat sommige raids gewoon simpelweg niet willen connecten?
Heb nu al 3x gehad dat een raid elke x met een error begint ook al sta ik direct bij de stop (hoevaak ik ook probeer, plus elke x 120 sec wachten). Ik heb het zowel op me one M8 als me S7edge geprobeerd en dacht eerst dat het door GPS drift kwam, maar dat zou wel erg extreem zijn bij een stabiele internet verbinding.
Haalt toch wel even de lol eruit voor je want dan kan je of 100 munten besteden of je hebt die dag geen raid en ik ga dan natuurlijk op die plek ook geen raids meer proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 10:54

Neomess

neomess.nl

Al een aantal keer last van gehad, soms speciaal naar een Tyranitar en dan krijg je een error....
Zelfs nadat ik een geslaagde raid tussendoor deed, deed dezelfde Tyranitar het nog steeds niet.
Moddie schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:08:
Hebben andere hier ook dat sommige raids gewoon simpelweg niet willen connecten?
Heb nu al 3x gehad dat een raid elke x met een error begint ook al sta ik direct bij de stop (hoevaak ik ook probeer, plus elke x 120 sec wachten). Ik heb het zowel op me one M8 als me S7edge geprobeerd en dacht eerst dat het door GPS drift kwam, maar dat zou wel erg extreem zijn bij een stabiele internet verbinding.
Haalt toch wel even de lol eruit voor je want dan kan je of 100 munten besteden of je hebt die dag geen raid en ik ga dan natuurlijk op die plek ook geen raids meer proberen..

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg zojuist een pushbericht dat 'er verschillende Pokemons in lokale parken zitten'..

Is dit een aankondiging van iets of het ter herinnering aan alle Pidgey's en rattata's aldaar die ik amper nog (wil) vang(en)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 25-09 12:48
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:57:
Ik kreeg zojuist een pushbericht dat 'er verschillende Pokemons in lokale parken zitten'..

Is dit een aankondiging van iets of het ter herinnering aan alle Pidgey's en rattata's aldaar die ik amper nog (wil) vang(en)?
Van wat ik heb begrepen op reddit is dit een aankondiging van de nest migratie.
Blijkbaar geeft Niantic ons nu informatie dat we andere pokemon kunnen vinden op de locaties.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Vetifuro schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:23:
[...]

Blijkbaar geeft Niantic ons nu informatie dat we andere pokemon kunnen vinden op de locaties.
oh dit zou wel nice zijn, ben die pincirs hier wel zat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vetifuro schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:23:
De nest-migratie vindt plaats elke twee weken op donderdag om 00.30 uur UTC (dat is 02.30 uur onze tijd tijdens de zomertijd). De vorige nest-migratie was twee weken geleden, dus afgelopen nacht vond weer een nest migratie plaats. Vandaar dat we nu weer op zoek kunnen gaan naar nieuwe nesten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LekkerBipsje
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-05 12:31
Moddie schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 10:08:
Ik heb dat ook een keer gehad tot me opviel dat de gym een andere kleur had in de map dan toen ik er op klikte. De app afsluiten en opnieuw opstarten was toen voor mij voldoende om wel de raid te voltooien.

Geniet nooit met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Haay schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 11:56:
[...]

De nest-migratie vindt plaats elke twee weken op donderdag om 00.30 uur UTC (dat is 02.30 uur onze tijd tijdens de zomertijd). De vorige nest-migratie was twee weken geleden, dus afgelopen nacht vond weer een nest migratie plaats. Vandaar dat we nu weer op zoek kunnen gaan naar nieuwe nesten. :)
Het nest een straat verder had de afgelopen twee weken charmanders, maar vandaag heb ik er daar ook alweer twee gezien. Gebeurt het vaker dat er een soort twee keer achter elkaar zit?
Heb het nest wel vaker leeg gezien, maar nog nooit dat een soort het er zo leuk vindt dat ze langer blijven.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist in Woerden m'n eerste 4*-raid Tyranitar gedaan met in totaal 8 personen!

Iedereen liep een beetje vertwijfeld rond maar uit alle hoeken kwam er een groepje (met de auto, op de fiets..)

Al-met-al Tyranitar verslagen maar, helaas voor mijzelf, niet gevangen...

Ik was als team rood wel behoorlijk onderbezet tegen allemaal blauw...

Twee jochies dachten dat ik een spoofer was (zij hadden er een ander woord voor...). Maar wie verwacht nou van die man achter de kinderwagen dat hij z'n venusaur in de nabijgelegen gym zet.. gelijk het misverstand uit de lucht geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:41:
Zojuist in Woerden m'n eerste 4*-raid Tyranitar gedaan met in totaal 8 personen!

Iedereen liep een beetje vertwijfeld rond maar uit alle hoeken kwam er een groepje (met de auto, op de fiets..)

Al-met-al Tyranitar verslagen maar, helaas voor mijzelf, niet gevangen...

Ik was als team rood wel behoorlijk onderbezet tegen allemaal blauw...

Twee jochies dachten dat ik een spoofer was (zij hadden er een ander woord voor...). Maar wie verwacht nou van die man achter de kinderwagen dat hij z'n venusaur in de nabijgelegen gym zet.. gelijk het misverstand uit de lucht geholpen!
Zou idd ook eerder verwachten dat iemand hem inzet tegen die Tyranitar dan dat die hem in een gym zet. :+ Wel zonde dat hij is weg gelopen, maar dat is helaas part of the game. Laatst 11 ballen gehad, alle 11 raak met curve en golden razz en nog ging hij er vandoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 13:44:
[...]

Zou idd ook eerder verwachten dat iemand hem inzet tegen die Tyranitar dan dat die hem in een gym zet. :+ Wel zonde dat hij is weg gelopen, maar dat is helaas part of the game. Laatst 11 ballen gehad, alle 11 raak met curve en golden razz en nog ging hij er vandoor...
Mij werd geadviseerd water in te zetten 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Nu met die max 50 coins per dag is best handig..
Eergisterenavond paar gyms gedaan, waarvan ik zelfde avond ong 10 coins terug kreeg.
Gisteren 2 pokkies terug van 20 en 30 coins en net na middenacht mijn laatste Pokkie 50 coins..
Dus vandaag hoef ik niet meer een Gym te veroveren voor coins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Die max 50coins werkt voor mij helemaal niet, of m'n pokies worden er binnen het uur uitgeschopt of ze blijven dagen lang zitten en krijg ik ze tegelijk terug :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb het geluk dat ik één Pokémon heb die al bijna 2 dagen non-stop in een gym zit. Is me nooit eerder gelukt!
Pagina: 1 ... 17 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.