[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.541 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:23
jaydenjarno schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:21:
bijna level 30. Krijg je dan nog iets speciaals of extra's?

moet wachten tot vanavond als mn zoontje erbij is. anders krijg ik strafpunten van hem haha
Level 30 is nog wel lekker (bron):

Ultra Ball x30
Max Potion x20
Max Revive x20
Razz Berry x20
Incense x3
Lucky Egg x3
Egg Incubator x3
Lure Module x3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
dat ziet er nog goed uit. max revive is zeker lekker :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mat.hi.as
jaydenjarno schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:23:
dat ziet er nog goed uit. max revive is zeker lekker :-)
Probleem is dat dat je laatste echte bonus is voor een level up. Van level 30 naar 35 duurt zo lang :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 14:55
Ik ga dit weekend voor lvl 29, ben er bijna. Nog niet veel raids gedaan, maar dat komt ook omdat m'n zoontje 'geen-beeldscherm-straf' had, beetje de 2017 versie van huisarrest hehe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 11:13
mat.hi.as schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:01:
Als je in een keer 10 gyms neerhaalt van dezelfde kleur in dezelfde buurt, is de kans erg aannemelijk dat daar genoeg mensen tussen zitten die in meerdere gyms zaten, en daardoor nu maar 1 dag profiteren van de 50 coins. En waarschijnlijk kan je zelf de nacht uitzitten, waardoor je met 1 of 2 Pokies al aan je 50 coins/dag zit.
Tenzij ze dat iedere dag doen. Dan zet je in de ochtend 1 pokemon in een gym en je bent klaar voor de rest van de dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:23
Nou, bij gebrek aan een spectaculair verjaardagsevent van Niantic heb ik maar op m'n eigen manier 1 jaar Pokémon Go gevierd:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3Kz1fvM.jpg

Afgelopen dagen met Pikachu gewandeld, en vanochtend precies de 10km gehaald waardoor hij op m'n schouder sprong. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Trouwens, bedankt voor degene die in de buurt van Oosterflank alle gyms geel had gemaakt. Ik kon, met een beetje omfietsen, 5 nieuwe Pokemon in gyms zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
stap mijn auto uit bij mijn werk terwijl ik weg loop pogo aangezet en eerste pokemon die ik zie (en vang)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yYhWiym334LtoRaxcnBuVyIr/medium.png

maar idd voor een one year aniversery is dit een aanfluiting.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:33
copywizard schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:00:
stap mijn auto uit bij mijn werk terwijl ik weg loop pogo aangezet en eerste pokemon die ik zie (en vang)

[afbeelding]

maar idd voor een one year aniversery is dit een aanfluiting.
Ik vind 'm wel leuk hoor :Y . Zag er gisteren vlak voordat ik in bed kroop één op de nearby, ik heb er vertrouwen in dat ze minder schaars zullen zijn dan Party Pikachu. Een mooie reden om weer lekker te gaan lopen.

...Maar als enige verjaardags"event" is dit inderdaad wel erg mager. Zoals hierboven al iemand zei: Niantic had de gym update niet vlak achter het Solstice-event moeten plakken maar gewoon nog ff die keutel binnenhouden, en nu (i.e. gisteren) moeten releasen. Erg matige timing van Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Er is zoveel te bedenken. Ze hadden desnoods bijv. drie dagen lang geregeld raids met Raichu's mét hoedje kunnen houden die vrij toegankelijk zijn zonder pas. En dan level 3 of zo zodat men daar met meerdere mensen moet zijn zodat je dat samenwerken stimuleert. Of L3 zonder hoedje en L4 mét hoedje. :*)

Doe iets geks, maar dóé iets. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 07:50
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:46:
Er is zoveel te bedenken. Ze hadden desnoods bijv. drie dagen lang geregeld raids met Raichu's mét hoedje kunnen houden die vrij toegankelijk zijn zonder pas. En dan level 3 of zo zodat men daar met meerdere mensen moet zijn zodat je dat samenwerken stimuleert. Of L3 zonder hoedje en L4 mét hoedje. :*)

Doe iets geks, maar dóé iets. :P
Ze doen toch ook iets... wat dacht je van een super awesome box in de store! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
schaapiej schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:04:
[...]

Ze doen toch ook iets... wat dacht je van een super awesome box in de store! :+
je zou bijna denken dat ze bij Niantic gewoon effe willen testen hoe dom mensen zijn 8)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Terryb47 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:27:
[...]

je zou bijna denken dat ze bij Niantic gewoon effe willen testen hoe dom mensen zijn 8)
Nee, ik denk dat ze dat allang weten! :) Dus logische stap dat ze daar een slaatje uit willen slaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Ach je kan het ook positief bekijken. In plaats van alleen maar weedles en pigdey's te zien, is er nu weer eenmalig een schaduw in je nearby te zien van een pokemon die je nog niet hebt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Sunfalls schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:38:
Ach je kan het ook positief bekijken. In plaats van alleen maar weedles en pigdey's te zien, is er nu weer eenmalig een schaduw in je nearby te zien van een pokemon die je nog niet hebt :X
ben erg benieuwd welke je dan bedoeld gezien die pikachu gewoon als een reguliere pikachu word gezien dacht ik? dus tenzij je pikachu nog niet had zou het kunnen maar vermoed dat meeste mensen geen eenmalige schaduw gaan zien in hun nearbly list door dit event ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Oh man, op Reddit kwam voorbij dat Pichu's nu met een pet hatchen.... dus we hebben 3 weken de tijd om een pichu te hatchen willen we onze dex "compleet" hebben :/
Lekker dan.

https://www.reddit.com/r/..._can_hatch_with_ashs_hat/

Hoewel de kans dat deze petjes nog een keer terug komen (net als de kerstmuts enzo) vrij groot is denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 07-07-2017 13:46 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nee, vanmorgen zag ik hem echt als schaduw in mijn nearby staan en heb echt al een picka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-09 09:54

avotar

P0werd by Black Coffee

Sunfalls schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:46:
Nee, vanmorgen zag ik hem echt als schaduw in mijn nearby staan en heb echt al een picka
Idem en genoeg candy voor een Raichu, dus ook maar gelijk ge-evolved.
Nu nog een Pichu en we zijn klaar.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Spike_wolf schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:46:
Oh man, op Reddit kwam voorbij dat Pichu's nu met een pet hatchen.... dus we hebben 3 weken de tijd om een pichu te hatchen willen we onze dex "compleet" hebben :/
Lekker dan.

Hoewel de kans dat deze petjes nog een keer terug komen (net als de kerstmuts enzo) vrij groot is denk ik.
Proberen ze daarmee die crappy box door je strot te drukken? :p
Ga er geen incubators voor kopen denk ik...
Sunfalls schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:46:
Klopt, zojuist ook als schaduw gehad (en gevangen).

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Klopt zag ook plots een schaduw op m'n nearby, en gelijk ontsnapt ook nog :')
maar ik heb nog 3 weken de tijd om hem te vangen d:)b

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Spike_wolf schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:46:
Lekker dan.

Das inderdaad jammer... denk dat ik die niet ga krijgen... heb bijna altijd pech met eieren :X

Behalve die éne igglybuff die ik bijna meteen na de baby introductie had :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
avotar schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:53:
[...]

Idem en genoeg candy voor een Raichu, dus ook maar gelijk ge-evolved.
Nu nog een Pichu en we zijn klaar.
Ik dacht al ben ik gek geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Heb al een speciale Pikachu gevangen. Nu naar Frankrijk dus tijdje geen PoGo want daar is gewoon niks van stops of gyms te bekennen helaas :')

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Lothiriel schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:14:
Heb al een speciale Pikachu gevangen. Nu naar Frankrijk dus tijdje geen PoGo want daar is gewoon niks van stops of gyms te bekennen helaas :')
Daar gaat je 7day streak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moddie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08-11-2024
Sunfalls schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:21:
[...]

Daar gaat je 7day streak 8)7
Met insense kan je iig je catch streak in leven houden en als er echt geen stops in de buurt zijn levert dat in de regel ook iets zeldzamere pokies op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Wat een heerlijke dag voor Pokemon, gefietst met mijn vrouw en schoonvader. Ei uitgebroed en kreeg een Pitchu, geevolueerd naar Pikachu helaas zonder pet ;)

En nog een ** raid gedaan en een Exxgegutor gevangen, alleen kan ik die raid net niet aan.

Straks weer vangen ;) jammer dat er geen dubbel xp is ofzo

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Bij de Groninger app groep interesseerd ze de eigen muntjes niet. Belangrijk is gewoon dat alles altijd en overal blauw is.

Continu meldingen van gesloopte gyms en hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:30

hneel

denkt er het zijne van

Zo, dus je kan niet alleen TIJDENS een gevecht je pokemons berry's bijvoeren, maar je kan er ook doodleuk nieuwe pokemons in zetten. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lothiriel
FireAge schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 18:30:
Bij de Groninger app groep interesseerd ze de eigen muntjes niet. Belangrijk is gewoon dat alles altijd en overal blauw is.

Continu meldingen van gesloopte gyms en hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn.
De beste manier om het spel te slopen, zulke acties ;)

Ik probeer ook veel in te palmen, maar ik gun m'n medespelers van andere kleuren ook wat. Wat is er nu leuk aan een spel dat competitief zou moeten zijn zonder noemenswaardige tegenstand?

Ben zelf overigens ook blauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er toevallig iemand uit de buurt van Driel? Ik probeer een app groep op te richten of me aan te sluiten bij een bestaande groep, om de level 3 en 4 raids te kunnen spelen. Nu is er helaas nooit iemand in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
Zag vandaag een pichu met pet in een gym. Zou je dat deze week moeten hatchen, of deze week als ei moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pichu met pet kan je gewoon overal vangen. Nu al 5 stuks gevangen zonder echt erop uit te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Je zal waarschijnlijk een pickachu bedoelen. Pichu is inderdaad met pet op deze weken tot de 21ste ook te hatchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 19:42:
Komt er toevallig iemand uit de buurt van Driel? Ik probeer een app groep op te richten of me aan te sluiten bij een bestaande groep, om de level 3 en 4 raids te kunnen spelen. Nu is er helaas nooit iemand in de buurt.
Ik ken het probleem. Helaas ook nog steeds geen raid groep gevonden om me bij aan te sluiten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:58
Vandaag heb ik mijn rugzak uitgebreid, max is nu 1500. Aan 1000 had ik met al die rare candy en andere items niet meer genoeg. Had steeds een volle rugzak en geen ballen. Wel een investering: 2000 muntjes vandaag, heb nu nog maar 700 over.

Raids gingen ook goed: gisteren had ik een machamp, gevangen met pinap, meteen 20 candy erbij. Ook een tyranitar gevangen met golden razberry. Lapras is me helaas niet gelukt, maar ja aljooge en lapras is nooit een fijne combinatie gebleken, altijd pech met vangen... Lapras en aljooge is water en ijs... grrr

Vandaag nog een machamp en en snorlax kunnen toevoegen. Dan niet te vergeten nog 3 pikachus met pet. En wat kwam er uit mijn 2 km ei? Een pichu: helaas gevangen vlak voor het event, petloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb Niantic weer flink staan te vervloeken vanavond. Eerst een raid tegen een Exeggcutor waar ie eerst bijna K.O. is... en er dan tóch plotseling nog een stukje balk bij krijgt... wat je dan weer wegknokt... maar ook met een lege balk blijft ie vrolijk doorgaan met je beesten pijn te doen terwijl hij zelf immuun blijft... en dan mag je overnieuw beginnen. :X

Tweede keer die Pokeboss wel even een rotschop gegeven. })

Dan ga je nog even als laatste een wat meer afgelegen gym in de polder die al een paar dagen staat nog even opruimen. Gaat goed totdat er in de derde ronde twee beesten uit zijn... en dan is er weer een Dragonite die immuun is en vrolijk doorgaat tot de tijd weer om is... Network Error...vastloper...opnieuw opstarten... weer vastlopen na op startknop voor battle drukken... weer opstarten... nog meer ellende... kost me zeker tien minuten... ondertussen sta ik daar opgefroten te worden door de muggen... :-( en dan gaan dus er de nodige verwensingen aan Niantic door mijn hoofd... :( eindelijk werkt het weer en kan ik die laatste beesten eruit mieteren en er eentje van mij in zetten en gauw weer wegfietsen.

De lol wordt voorlopig nog grondig verpest in die gymbattles door al die bugs die je oeverloos weel tijd kosten. Je bent meer tijd aan het wachten op, en oplossen van die bugs dan je aan het spelen bent. |:( Ik ben dan ook voorlopig nog vrij selectief in het overnemen van gyms, domweg omdat het me veel te veel tijd en frustratie kost. }:| Ik mag hopen dat er snel weer een update komt met de nodige bugfixes dan wel dat Niantic aan de serverkant e.e.a. wat adequater kan laten werken.

Edit:
Kreeg net om precies 0:00 in mijn journal een beest terug dat ik vanavond had uitgezet. Mooi geen muntjes. -O- volgens mij is 23:59:59 nog gisteren en is het om 0:00 toch vandaag. :Y Ook een herstart leverde niets op.

Moet zeker minstens 0:01 zijn. Weten we dat ook weer. :/

[ Voor 8% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-07-2017 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022
0:01 kwam er eentje terug met de 1e 11 muntjes voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik blijk er later toch 12 muntjes bijgekregen te hebben voor dat om 0:00 teruggekeerd beest. Vreemd dat herstarten van de app die update niet eens forceerde terwijl elke bal die je gooit wel onmiddellijk in je inventaris bijgewerkt wordt.

Zou dat iets te maken hebben met het feit dat muntjes ook gekocht kunnen worden voor écht geld en dat op een andere server bijgehouden wordt dan de spelhandelingen of zoiets?

In elk geval... ook bij Niantic begint de nieuwe dag blijkbaar uiteindelijk, zij het met terugwerkende kracht, precies om middernacht. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• greyfoxhl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 11:31
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 23:57:
Ik heb Niantic weer flink staan te vervloeken vanavond. Eerst een raid tegen een Exeggcutor waar ie eerst bijna K.O. is... en er dan tóch plotseling nog een stukje balk bij krijgt... wat je dan weer wegknokt... maar ook met een lege balk blijft ie vrolijk doorgaan met je beesten pijn te doen terwijl hij zelf immuun blijft... en dan mag je overnieuw beginnen. :X

Tweede keer die Pokeboss wel even een rotschop gegeven. })

Dan ga je nog even als laatste een wat meer afgelegen gym in de polder die al een paar dagen staat nog even opruimen. Gaat goed totdat er in de derde ronde twee beesten uit zijn... en dan is er weer een Dragonite die immuun is en vrolijk doorgaat tot de tijd weer om is... Network Error...vastloper...opnieuw opstarten... weer vastlopen na op startknop voor battle drukken... weer opstarten... nog meer ellende... kost me zeker tien minuten... ondertussen sta ik daar opgefroten te worden door de muggen... :-( en dan gaan dus er de nodige verwensingen aan Niantic door mijn hoofd... :( eindelijk werkt het weer en kan ik die laatste beesten eruit mieteren en er eentje van mij in zetten en gauw weer wegfietsen.

De lol wordt voorlopig nog grondig verpest in die gymbattles door al die bugs die je oeverloos weel tijd kosten. Je bent meer tijd aan het wachten op, en oplossen van die bugs dan je aan het spelen bent. |:( Ik ben dan ook voorlopig nog vrij selectief in het overnemen van gyms, domweg omdat het me veel te veel tijd en frustratie kost. }:| Ik mag hopen dat er snel weer een update komt met de nodige bugfixes dan wel dat Niantic aan de serverkant e.e.a. wat adequater kan laten werken.

Edit:
Kreeg net om precies 0:00 in mijn journal een beest terug dat ik vanavond had uitgezet. Mooi geen muntjes. -O- volgens mij is 23:59:59 nog gisteren en is het om 0:00 toch vandaag. :Y Ook een herstart leverde niets op.

Moet zeker minstens 0:01 zijn. Weten we dat ook weer. :/
Deed me een beetje denken aan onderstaande op reddit :+
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/sglq1p88n68z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:52
Zojuist weer eens het spel opgestart, en meteen al een crash naar mn hokescreen en vervolgens gezien dat ze zijn overgestapt naar pay2win.
Pokeballs kopen nog tot daar aan toe, maar max potions en max revives??? Had dan regulars gedaan!
Ik ga er nog eens heel hard over denken of ik hoer wel weer opnieuw mijn tijd in will stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

ArcticTiger schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:09:
Zojuist weer eens het spel opgestart, en meteen al een crash naar mn hokescreen en vervolgens gezien dat ze zijn overgestapt naar pay2win.
Pokeballs kopen nog tot daar aan toe, maar max potions en max revives??? Had dan regulars gedaan!
Ik ga er nog eens heel hard over denken of ik hoer wel weer opnieuw mijn tijd in will stoppen.
Je krijgt ze ook nog gewoon uit stops hoor, maar mensen die er weinig tijd in willen/kunnen steken maar wel geld in willen/kunnen steken hebben nu ook de mogelijkheid om wat met gyms te doen. En misschien ook voor als spelers tegen elkaar kunnen vechten/trainen, dat ook potions en revives kost, en wel veel willen spelen maar niet veel willen farmen dat ze dan kunnen kopen voor die mensen ook een prima optie is.

Ik zal er geen gebruik van maken maar ik ben niet representatief voor de rest van de wereld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
ArcticTiger schreef op zaterdag 8 juli 2017 @ 19:09:
Dat is niet echt pay to win. Eerder cash from dummies.
Potions en revives krijg je genoeg tenzij je echt afgelegen woont dus zoveel voordeel krijg je daar niet uit.

Raid passen kopen vind ik dan eerder wel pay to win al krijg je elke dag een gratis dus binnen een paar maanden heeft iedereen meer dan 6 x 96 + tyranitars enzo 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zo, m'n Pichu is in de pocket :D

Pichu

Hoef ik daar niet meer over te stressen :P
Het eerste 2km ei dat sinds het event uit een stop viel gisteren, dus dat is niet verkeerd :P

[Edit]
Wat wel wazig was is dat ik net een gouden Fairy medaille kreeg. Toevallig heb ik vanmiddag nog gekeken hoeveel ik er daarvan nog moest, nog 4. Een uur of wat later een Togepi uit een 2km ei gehad. En nu net, nog eens een aantal uur later kreeg ik spontaan de medaille :? Geen fairy dingen gezien verder... nja, t zal wel :P

[Edit 2]
En er zat net een gewone pika met pet aan het einde van de straat, die ook even opgehaald, nu nog eentje om te evolueren en dan is het "evenement" niet interessant meer :P

[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 08-07-2017 21:21 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De eerste petjepika die ik als schaduw op mijn nearby zag vanavond zat aan de overkant van een kanaal waar naartoe het al gauw een half uurtje omfietsen zal zijn. Die moet nog even wachten dus. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nestor1958
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 29-12-2022
Vanavond wat rond gefietst en waar een plaatsje vrij was mijn Pokemon er in gezet.
Ook nog enkele gyms platgegooid. Dat gaat nu makkelijk voor een gele speler die altijd in de minderheid is geweest.
Kreeg Error toen ik een pokemon in de veroverde gym wilde plaatsen. Netwerk error continue en vastlopers. Na 10 minuten proberen maar opgehouden. Kon er wel items uit halen bij de lege gym. Constant Error bij een nieuwe poging.
Volgende gym veroverd en hetzelfde probleem. Kreeg intussen een melding dat een Pokemon weer thuis kwam. Toen ging het plaatsen ineens wel. Even bij de lijst gekeken en maximaal 20 gyms kun je dus hebben.
Geen idee of dit al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Vandaag een goed dagje gedraaid, Een mareep in het wild is niet verkeerd. Nog wat bosses gepakt, De tyranitar had ik en ook nog een snorlax. Opmerkelijk want vandaag was ik in het groepje degene met de minste ballen. Een toevallig ondertal van rood. Ik vind het best wel een raar systeem: je gaat er met een groep op uit, verslaat de boss met zijn allen en vervolgens krijgt de 1 maar 6 ballen en de ander 11, terwijl je er allemaal hard voor hebt gewerkt. Bovendien, maar 2 rare candy per boss en geen TMs, in ondertal zijn qua kleur heeft wel heel veel nadelen, terwijl je als groep gelijk bent aan elkaar. Hoe verzin je het? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt gewoon het eerste 5km ei die uitkomt sinds ze de pokemon die uit eieren komen veranderd hebben....is een mantime..... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 02:32:
Echt gewoon het eerste 5km ei die uitkomt sinds ze de pokemon die uit eieren komen veranderd hebben....is een mantime..... :'(
Zolang ze het drop % van mantines niet verlagen maakt het niet echt uit of ze in 5 of 10 km eitjes zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 02:32:
Is daar al ergens een nieuw overzicht van?
Kom uiteraard alleen maar lijstjes tegen met Mantine in 10km :p

Edit: ah toch wat gevonden.

2KM Eggs
  • Pichu now hatches with Ash’s hat
  • Spinarak added
5KM Eggs
  • Pineco added (was 10KM)
  • Gligar added (was 10KM)
  • Mantine added (was 10KM)
  • Teddiursa added
  • Totodile added
  • Chikorita added
  • Cyndaquil added
  • Hoppip added
  • Wooper added
  • Swinub added
  • Snubull added
  • Natu added
  • Marill added
10KM Eggs
  • Porygon added (was 5KM)
  • Chinchou added
Chinchou uit 10km 7(8)7 -O-

[ Voor 52% gewijzigd door schaapiej op 09-07-2017 09:39 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
Chinchou is zo slecht niet, Lanturn is een mooie toevoeging, zeker met volledig elektrische moves. Vaporeonkiller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff. chinchou toegevoegd bij de 10km eieren. Ik heb verdorie 8 lanturns en nog 796 chinchou candy. Wat een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Lothiriel schreef op zondag 9 juli 2017 @ 11:39:
Chinchou is zo slecht niet, Lanturn is een mooie toevoeging, zeker met volledig elektrische moves. Vaporeonkiller :P
Tegen water beesten is het inderdaad geen verkeerd attacker.

Alleen waarom in 10km? Die beesten kom je echt vaak zat tegen! Na 10km lopen wil je een soort van reward hebben, geen teleurstelling. Die hebben we al met Sudowoodo uit 10km :X En ik hoef echt niet uit elk ei een Snorlax of Chansey, maar dit is gewoon kut.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ach wat klagen we eigenlijk over eieren. Raid bosses hebben alle eieren in mijn ogen overbodig gemaakt. Ik koop sws geen extra incubators meer. Ik hoef geen larvitars meer uit 10km als ik nu gratis een tyranitar kan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Verwijderd schreef op zondag 9 juli 2017 @ 13:22:
Ach wat klagen we eigenlijk over eieren. Raid bosses hebben alle eieren in mijn ogen overbodig gemaakt. Ik koop sws geen extra incubators meer. Ik hoef geen larvitars meer uit 10km als ik nu gratis een tyranitar kan vangen.
Als Hollanders moeten we iets te klagen hebben toch?! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Moet je wel eerst een Tyranitar gym vinden en genoeg mensen vinden om mee te doen. Tot nu toe: 1 waar ik niet bij kon omdat hij te ver stond en 2 waar niemand op af kwam.

Ik loop dus nog steeds met larvitar als vriendje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
Ik vind laturn maar een lage damage output hebben. Weet niet of dit aan de cp ligt, maar een niet veel hogere cp jolteon deed het altijd beter tegen gyaradossen en vaporeons.
Hoe dan ook werkte het wel tegen 2700 cp gyaradossen, met een 1600 cp lanturn met charge beam en thunder haalde je die wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 25-09 15:24

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Sinds de nieuwe Gym's loop ik tegen het probleem aan dat ik niemand in de buurt heb die mee doet aan een raid als ik er ben..

Ik lees hierboven dat er meerdere mensen met WhatsApp groepen zijn.. Weet iemand toevallig of die er ook voor Amsterdam-Noord (Molenwijk/Tuindorp) zijn? Dat zou een hoop schelen en dan kan je ook *** raids pakken inplaats van * in je eentje.

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Vanochtend in alle vroegte eruit voor een snorlax, had hem pas bij de 1 na laatste bal. Maar 2 rare candy en geen Tms.. Bij de tweede level 4 raid heb ik niet meegedaan, alleen in geval van nood. Ik ben iets minder geïnteresseerd in een charizard. Heb nog maar 700 coins. Die rugzak naar max uitbreiden had bijna alle spaarmuntjes gekost, het is het waard

Vanavond nog een stukje gelopen en nog een lucky egg sessie gedaan, nog maar 290k om level 38 te bereiken. Het zou mooi zijn dit te halen precies 1 jaar nadat ik begon op 14 juli. Nieuw doel voor deze week ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:22:
[...]

Wachten tot 12 uur :D en dan de dag erna weer opstaan om 6 uur. Nee toch niet ;) meestal spelen we tussen 20 en 24 uur, beetje serieus blijven he ;) Er is geen verschil tussen 's middags, 's ochtends, 's avonds, 's nachts spelen 1 gym terugkrijgen volstaat meer is jammer ongeacht het tijdstip (uitgaande van het feit dat de pokes al 9 uur zitten).Als je tussen middernacht en 1 uur 3 lokale gyms sloopt heb je echt gewoon hetzelfde effect in coins = trainer krijgt te veel pokemons terug op 1 dag.
Tussen 20 en 24 uur vind ik wat anders dan in het laatste half uur 3 pokies terug krijgen zoals ik hier nog geregeld mee maak. ;) Verschil tussen werklozen (met alle respect) die graag van 22:00 tot 02:00 spelen en mensen met baan die er de volgende dag weer vroeg uit moeten idd.
Trishul schreef op zondag 9 juli 2017 @ 14:16:
Ik vind laturn maar een lage damage output hebben. Weet niet of dit aan de cp ligt, maar een niet veel hogere cp jolteon deed het altijd beter tegen gyaradossen en vaporeons.
Hoe dan ook werkte het wel tegen 2700 cp gyaradossen, met een 1600 cp lanturn met charge beam en thunder haalde je die wel neer.
Jolteon heeft een attack van 232 tegenover 146 voor Lanturn. Niet zo gek dus dat Jolteon dan meer damage doet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Gisteren veel gefietst, uit een 5 km ei kwam Magby, die had ik nog nooit gezien.
2 gyms overgenomen, en een 1* raid gedaan, maar de pokemon kon ik helaas niet vangen. helaas nog geen *** gedaan of hoger..

Afgelopen vrijdag wel een ** raid gedaan met vrouw en schoonvader :9

[ Voor 7% gewijzigd door Mars18 op 10-07-2017 09:16 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Aan de ene kant, Cinchou uit 10 KM eieren is gek. Maar het is positief dat ik geen Mantines meer uit een 10 KM ei kreeg. Werd die echt zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Janusi schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:08:
Aan de ene kant, Cinchou uit 10 KM eieren is gek. Maar het is positief dat ik geen Mantines meer uit een 10 KM ei kreeg. Werd die echt zat.
Volgende visje waar je gek van wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Laatst online: 18-09 10:42
Het nieuwe gym systeem / coin systeem is nog niet bij elke speler bekend. :)
Het blauwe team wil graag elke gym in de buurt actief gevuld hebben wat ik prima vind. Tot nu toe lukt het aardig om aan de 50 coins per dag te komen.

Het blauwe team heeft een aantal spelers die ik meerdere malen zie terug komen bij verschillende gyms. Het zijn ook altijd de zelfde spelers die mijn Pokemon terug sturen. Nu hebben ze een gym met een +3000 snorlax en Blissey die al 4 dagen in de gym zitten. Die slaan we natuurlijk elke dag netjes over >:) Iemand blijft ze ook herstellen tot 100%.

Met 5 minuten op de fiets heb ik een paar gyms in een park die een stuk rustiger zijn en makkelijker zijn over te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Niet alle eieren zijn overbodig. Voor mij in ieder geval niet, want ik moet nog steeds een Miltank (10km ei) voor m'n Pokédex, en een Hitmontop (dus de juiste Tyrogue uit een 5km ei). Miltank heb ik nog nooit in het wild gezien, dus ik moet echt gewoon mazzel hebben om die uit een 10km ei te krijgen. En die krijg ik ook al vrijwel nooit! :/

Helaas is de spoeling nog dunner geworden met al die extra Pokémon die aan de 5km eieren zijn toegevoegd, dus de kans op een Tyrogue met de juiste stats krijgen is voor mij nog kleiner geworden! :(
Tjeerdtq schreef op maandag 10 juli 2017 @ 10:28:
Nu hebben ze een gym met een +3000 snorlax en Blissey die al 4 dagen in de gym zitten. Die slaan we natuurlijk elke dag netjes over >:) Iemand blijft ze ook herstellen tot 100%.
Tja, misschien zijn ze nog aan het sparen voor de Gym Leader badge op goud (1000 uur) te krijgen? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Haay op 10-07-2017 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Instinct begint toch een beetje uit z'n schulp te kruipen bij mij in de buurt, ik ben gelukkig niet meer de enige die zo nu en dan een gym pakt, en soms komt het zelfs voor dat er uiteindelijk 2-3 pokemon in de gym staan. Een unicum voor m'n buurt. Door in ieder geval wat actiever te kijken / spelen kom ik in ieder geval aan wat coins per dag, dus eindelijk wat storage / pokemon storage upgrades. De laatste keer dat ik die had gehaald was door 10 euro aan google enquetes uit te geven aan coins :P

Ook eindelijk de Ash-hat Pikachu gevangen, hoewel ik 'm nog nergens op een sighting voorbij heb zien komen. Hopelijk krijg ik nog wat 2km eitjes om voor de Pichu te gaan, maar zo niet, dan niet.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Zojuist 9(!) 10km eieren uitgelopen, resultaat:
- 3x Dratini
- 1x Mareep(!)
- 1x Pineco
- 1x suduwodo
- 1x Lapras
- 1x Aerodactyl
- 1x Miltank

Vooral Mareep ben ik erg blij mee, die had ik nog niet. Direct als buddy gezet.
Dratini zijn altijd welkom qua candy en IV, dus al met al tevreden!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
JamesB009 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 13:02:
Zojuist 9(!) 10km eieren uitgelopen, resultaat:
- 3x Dratini
- 1x Mareep(!)
- 1x Pineco
- 1x suduwodo
- 1x Lapras
- 1x Aerodactyl
- 1x Miltank

Vooral Mareep ben ik erg blij mee, die had ik nog niet. Direct als buddy gezet.
Dratini zijn altijd welkom qua candy en IV, dus al met al tevreden!
Heb je Niantic omgekocht voor die 9 10 km eieren? Ik heb er al maanden geen gezien, krijg alleen maar 2 en een enkele 5 waar dan waardeloze dingen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Nee, heb ze ook niet in 1 dag gekregen, dit was enkele weken / maanden sparen. ;)
Sunfalls schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:28:
[...]

Heb je Niantic omgekocht voor die 9 10 km eieren? Ik heb er al maanden geen gezien, krijg alleen maar 2 en een enkele 5 waar dan waardeloze dingen in zitten.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Sunfalls schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:28:
[...]

Niet zo lui zijn en meer km doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Gravediggerxx schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:36:
[...]

Niet zo lui zijn en meer km doen ;)
Tis meer een kwestie van een registratie van Niantic die niet altijd kloppend is en tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Dat probleem hebben wij allemaal, dus geen excuus. ;)
Sunfalls schreef op maandag 10 juli 2017 @ 14:38:
[...]

Tis meer een kwestie van een registratie van Niantic die niet altijd kloppend is en tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
JamesB009 schreef op maandag 10 juli 2017 @ 15:26:
Dat probleem hebben wij allemaal, dus geen excuus. ;)

[...]
Probeer wel elke dag een ei uit te lopen maar zoals vandaag krijg ik een slugma uit een 2 km ei en gister een vulpix... Ze kunnen toch wel zien in mijn dex dat ik alleen nog babypokemon nodig heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Begint net een L3 raid met Jolteon in de buurt. Heeft iemand die wel in zijn eentje kunnen pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Nu online
Kreeg vaporeon op 3% in mijn eentje met 4x cp 2300+ executor. Neem aan dat jolteon kan met 3 a 4 goede ryhorn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Ik krijgt op 3 verschillende accounts en 3 verschillende telefoons: failed to get game data.

Zijn er meer?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 10 juli 2017 @ 20:18:
Ik krijgt op 3 verschillende accounts en 3 verschillende telefoons: failed to get game data.

Zijn er meer?
ja krijg het ook net toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:05
CaptJackSparrow schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:43:
Begint net een L3 raid met Jolteon in de buurt. Heeft iemand die wel in zijn eentje kunnen pakken?
Volgens mij op reddit zelfs nog steeds niemand....
Misschien met 6x maxed golems met mud slap oid?
Golem met mud slap werkt trouwens wel lekker tegen muk zeg, moest alleen even wennen aan de attack animatie van golem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
ik zal straks even de screenshots posten maar zag afgelopen dagen in een gym een heracross zitten! die wil ik ook !!! maar heb geen geld en tijd om even op en neer te hoppen naar zuid amerika!

p.s. staat nu wel in me seen list wat aan de ene kant handig is dan weet ik welk nummer ik toch nooit zal krijgen en aan de andere kant zonde omdat ik zo nooit mijn seen inhaal met mijn caught hahaha

[ Voor 34% gewijzigd door copywizard op 11-07-2017 09:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
copywizard schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:26:
ik zal straks even de screenshots posten maar zag afgelopen dagen in een gym een heracross zitten! die wil ik ook !!! maar heb geen geld en tijd om even op en neer te hoppen naar zuid amerika!
Nederlandse Antillen (Curaçao/Aruba/Bonaire) schijnt perfect te zijn om zowel Heracross als Corsola te kunnen vangen. Toch maar eens met m'n vrouw over hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:31:
[...]

Nederlandse Antillen (Curaçao/Aruba/Bonaire) schijnt perfect te zijn om zowel Heracross als Corsola te kunnen vangen. Toch maar eens met m'n vrouw over hebben... ;)
En dan op de heenreis via Amerika (Tauros) en vervolgens terug via Australië (Kangaskhan) en Japan (Farfetch'd). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:38:
[...]

En dan op de heenreis via Amerika (Tauros) en vervolgens terug via Australië (Kangaskhan) en Japan (Farfetch'd). :+
Haay schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:31:
[...]

klinkt als een duur maar wel gaaf tripje :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CxfgiJzTD17o3XjLdMpBszaQ/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y6bsQwxeCwfL5xYnsVyxrXAN/medium.png

helaas vergeten op het personage te klikken voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
Of ook door de USA (Texas, Florida, Louisiana, Mississippi of Alabama) of Noord-Mexico, dan kun je ook nog Tauros meepakken:

Afbeeldingslocatie: https://boygeniusreport.files.wordpress.com/2017/02/pokemon-go-region-exclusives.jpg?quality=98&strip=all&strip=all

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap-Jan op 11-07-2017 10:13 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 25-09 14:12
Voor Californie moet je dan wel heel zuidelijk zitten, ben daar paar weken terug geweest en geen spoor van corsola of heracross daar, alleen tauros.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:22:
[...]

Wachten tot 12 uur :D en dan de dag erna weer opstaan om 6 uur. Nee toch niet ;) meestal spelen we tussen 20 en 24 uur, beetje serieus blijven he ;) Er is geen verschil tussen 's middags, 's ochtends, 's avonds, 's nachts spelen 1 gym terugkrijgen volstaat meer is jammer ongeacht het tijdstip (uitgaande van het feit dat de pokes al 9 uur zitten).Als je tussen middernacht en 1 uur 3 lokale gyms sloopt heb je echt gewoon hetzelfde effect in coins = trainer krijgt te veel pokemons terug op 1 dag.
Dit bedoelde ik dus:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XwFHO5E.jpg

Wacht dan ff die 12 minuten extra denk ik dan. Krijg er zo dagelijks minimaal 1 terug, steeds een andere ook btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19
RickS29 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:51:
Voor Californie moet je dan wel heel zuidelijk zitten, ben daar paar weken terug geweest en geen spoor van corsola of heracross daar, alleen tauros.
Californie was een fout, de lijn begint net ten zuiden van de Mexicaanse grens.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 16:57
Enige waar je Corsola/Heracross in de US kan krijgen is Texas, veelal omdat ik een vriendin heb die ze beide in het uiterste zuiden van Texs heeft gevangen.

Ikzelf heb nog een stuk of 11 Tauros, jammer dat er nog geen trade mogelijkheid is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03
Akaendra schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:19:
Enige waar je Corsola/Heracross in de US kan krijgen is Texas, veelal omdat ik een vriendin heb die ze beide in het uiterste zuiden van Texs heeft gevangen.

Ikzelf heb nog een stuk of 11 Tauros, jammer dat er nog geen trade mogelijkheid is :P
ik heb 13 corsolas.... ;)
Gevangen afgelopen week op tenerife

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:47
En weer 8 Golden Razz verspilt aan een Croconow. 8 rake curved nice/great throws en dat rotbeest blijft natuurlijk niet zitten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:12

Haan

dotnetter

Dan heb ik wel geluk gehad laatst, ik ving er een bij de eerste worp, niet eens met razz maar met ananas voor de extra candy :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Autofan1985 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Dit bedoelde ik dus:
[afbeelding]

Wacht dan ff die 12 minuten extra denk ik dan. Krijg er zo dagelijks minimaal 1 terug, steeds een andere ook btw.
Of juist niet. Gisteren kreeg ik om 23.25 uur nog mijn laatste coins binnen om aan 50 coins te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_Donselaar
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 22:28
Akaendra schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 12:19:

In Utah/Colorado afgelopen september redelijk wat Tauros gezien en gevangen, nu afgelopen maand in Washington/Oregon slechts 1x op de radar

Utah/Colorado ook veel Geodude, Ponyta, Rhyhorn. Washington/Oregon is veel meer zoals hier thuis, ratata en pidgeys all over the place...

[ Voor 12% gewijzigd door R_Donselaar op 11-07-2017 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Gravediggerxx schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 13:45:
[...]

Of juist niet. Gisteren kreeg ik om 23.25 uur nog mijn laatste coins binnen om aan 50 coins te komen.
Met de activiteit hier in het dorp heb ik echt uiterlijk 10:00 mijn 50 coins wel. Mits ik dus niet overal in de laatste minuten voor middernacht uit gekegeld word... Dan moet ik na het werk meerdere gyms zien te slopen om zo opgeteld alsnog die 50 coins te bemachtigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Autofan1985 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Dit bedoelde ik dus:
[afbeelding]

Part of the game? ;)

Ik krijg er elke dag wel een paar terug die geen muntjes opleveren... toppertje was dit weekend; stuk of 7 terug in een uurtje die goed waren voor een paar 100 uur op mijn defender medal. Jammer? Jup! Hoort erbij? Jup! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik probeerde in mijn eentje een level 2 te verslaan maar dat lukte me niet. Is er een lijstje welke pokemon geschikt zijn tegen die mega pokemons ?

IK zag zondag een snorlax in een gym maar kon er helaas niet heen. Zoek al erg lang een snorlax :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
kaasaanfiets schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:36:
Ik probeerde in mijn eentje een level 2 te verslaan maar dat lukte me niet. Is er een lijstje welke pokemon geschikt zijn tegen die mega pokemons ?

IK zag zondag een snorlax in een gym maar kon er helaas niet heen. Zoek al erg lang een snorlax :(
Een level 1 of level 2 raid zou niet heel moeilijk moeten zijn in je eentje.
Tegen welke Pokémon moest je? En wat heb je er tegen in gezet?

Wellicht heb je hier nog wat aan: link
Verder eigenlijk gewoon de counters inzetten die je normaal ook zou inzetten.
Dus gras/elektro tegen water, water tegen vuur, vuur tegen gras etc.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice, 1 nieuwe gym en 2 stops erbij in mn dorp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Nou spoofers zijn er dus nog steeds.
Ik sta op de gebruikelijke plek een gym over te nemen. 3 beesten erin (een van mij, vrouw en dochter)

Ik sta nog ff een beetje rond te kijken en nog geen 10 min. later zonder maar ook iemand te zien, alles eruit geknikkert en weer geel.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

schaapiej schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 17:46:
[...]

Een level 1 of level 2 raid zou niet heel moeilijk moeten zijn in je eentje.
Tegen welke Pokémon moest je? En wat heb je er tegen in gezet?

Wellicht heb je hier nog wat aan: link
Verder eigenlijk gewoon de counters inzetten die je normaal ook zou inzetten.
Dus gras/elektro tegen water, water tegen vuur, vuur tegen gras etc.
Eem Weezing
Ik koos de pokemon die het spel had geselecteerd. Waaronder een dragonite en espeon
Maar kreeg hem tot +- 80% verslagen.
Dankje voor het lijstje. Ik deed niet veel met gyms dus weet ook niet goed wie tegen wie moet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sunfalls
Dit heeft niet echt met pogo te maken maar is wel leuk:

http://www.nsmbl.nl/te-cu...met-een-pikachu-mcflurry/
Pagina: 1 ... 16 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.