Ik heb Niantic weer flink staan te vervloeken vanavond. Eerst een raid tegen een Exeggcutor waar ie eerst bijna K.O. is... en er dan tóch plotseling nog een stukje balk bij krijgt... wat je dan weer wegknokt... maar ook met een lege balk blijft ie vrolijk doorgaan met je beesten pijn te doen terwijl hij zelf immuun blijft... en dan mag je overnieuw beginnen.
Tweede keer die Pokeboss wel even een rotschop gegeven.
Dan ga je nog even als laatste een wat meer afgelegen gym in de polder die al een paar dagen staat nog even opruimen. Gaat goed totdat er in de derde ronde twee beesten uit zijn... en dan is er weer een Dragonite die immuun is en vrolijk doorgaat tot de tijd weer om is... Network Error...vastloper...opnieuw opstarten... weer vastlopen na op startknop voor battle drukken... weer opstarten... nog meer ellende... kost me zeker tien minuten... ondertussen sta ik daar opgefroten te worden door de muggen...

en dan gaan dus er de nodige verwensingen aan Niantic door mijn hoofd...

eindelijk werkt het weer en kan ik die laatste beesten eruit mieteren en er eentje van mij in zetten en gauw weer wegfietsen.
De lol wordt voorlopig nog grondig verpest in die gymbattles door al die bugs die je oeverloos weel tijd kosten. Je bent meer tijd aan het wachten op, en oplossen van die bugs dan je aan het spelen bent.

Ik ben dan ook voorlopig nog vrij selectief in het overnemen van gyms, domweg omdat het me veel te veel tijd en frustratie kost.

Ik mag hopen dat er snel weer een update komt met de nodige bugfixes dan wel dat Niantic aan de serverkant e.e.a. wat adequater kan laten werken.
Edit:
Kreeg net om precies 0:00 in mijn journal een beest terug dat ik vanavond had uitgezet. Mooi geen muntjes.

volgens mij is 23:59:59 nog gisteren en is het om 0:00 toch vandaag.

Ook een herstart leverde niets op.
Moet zeker minstens 0:01 zijn. Weten we dat ook weer.
[
Voor 8% gewijzigd door
CaptJackSparrow op 08-07-2017 00:09
]