[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.542 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
schaapiej schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:15:
[...]

Daarom deel ik 'm ook effe, hoeft niemand die hier mee leest blij te worden door een dooie mus van iemand! :p

Zojuist nog even een Croconaw raid meegepakt, daarmee genoeg candy om een Feraligatr te maken.
Nu alleen Ampharos en Unown nog, vandaag ook een Mareep gevangen dus nog "maar" 40 candy...
Wat ironisch dat Schaapiej de laatste evolutie van het schaapje nog niet heeft :P

Grappig dat we zo ongeveer gelijk lopen. Ik moet nog 40 candy voor Feraligatr, is ook de laatste die ik nog moet, Ampharos heb ik eerder deze week kunnen evolueren :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:25
Ik snap niks van hoeveel coins je nou krijgt als je in een gym zit.

Heb 10 dagen met een snorlex in 1 gym gezeten. Kreeg er maar 50 muntjes voor, dat klopt toch niet???

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Korkss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:04:
Ik snap niks van hoeveel coins je nou krijgt als je in een gym zit.

Heb 10 dagen met een snorlex in 1 gym gezeten. Kreeg er maar 50 muntjes voor, dat klopt toch niet???
Jawel je krijgt 1 coin per 10 minuten in een gym. De limiet is 50 coins per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Ja ik zat daar 10 dagen in.. dat is dan toch 10(dagen) x 50(coins) ????

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Al zit je er een jaar in. Het blijft 50. En als je pech hebt en eerder die dag heb je al 50 gekregen van een andere pokemon, dan krijg je 0 voor jouw pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Korkss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:15:
Ja ik zat daar 10 dagen in.. dat is dan toch 10(dagen) x 50(coins) ????
Helaas niet... het is maximaal 50 coins per dag. Ongeacht hoe lang en hoeveel je op een dag terug krijgt. Dus na 8 uur en 20 minuten in een gym zit je op het maximale aantal per dag. Alles daar boven; leuk voor je defender medal! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Vrij logisch anders was ik schatrijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
Dan hoef ik het voor de coins dus ook niet te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Korkss schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:26:
Dan hoef ik het voor de coins dus ook niet te doen..
Dat klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:15

hneel

denkt er het zijne van

Maar ja, hoe kom je anders aan coins?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon door 's avonds laat 3 gyms te pakken en te hopen dat ze in de ochtend pas de eerste afbreken (en de andere overmorgen en de laatste op de dag daarna om het helemaal af te maken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Of kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 19:07
Raids zijn wel irritant hoor. Of er zijn niet genoeg mensen, of je komt aan lopen als ze net bezig zijn of je krijgt netwerk errors.

Tot nu toe maar 1 keer een level 4 raid kunnen doen. Krijg steeds minder zin om ernaar te lopen. Ondertussen kan je ook niks met die gyms doen weer, ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:48:
Raids zijn wel irritant hoor. Of er zijn niet genoeg mensen, of je komt aan lopen als ze net bezig zijn of je krijgt netwerk errors.

Tot nu toe maar 1 keer een level 4 raid kunnen doen. Krijg steeds minder zin om ernaar te lopen. Ondertussen kan je ook niks met die gyms doen weer, ugh.
Tip, als je de andere spelers kent: vraag of ze op run willen drukken. Je kan de raidpass bij diezelfde raid zo vaak als je maar wil hergebruiken! En dit tot de raidboss van de toren verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:56:
[...]
Tip, als je de andere spelers kent: vraag of ze op run willen drukken. Je kan de raidpass bij diezelfde raid zo vaak als je maar wil hergebruiken! En dit tot de raidboss van de toren verdwijnt...
Weet ik, maar zoals net bijvoorbeeld, ik zit in de lobby en krijg netwerk error zodra het begint.
Ze halen het net niet (sommige hadden verkeerde pokemon gekozen), dus ze gaan nog een keer. MAar in die 5 minuten kan ik nooit in die gym komen (3 min vechten, 2 min nieuwe lobby). Toen haalde ze hem wel en ik kon nog steeds niet in die gym komen, ruim 15 min uiteindelijk en toen maar weg gelopen aangezien ze toch klaar waren. Van het weekend had ik dit ook al.

Ik ken de andere niet echt (aangezien er maar 20 actieve spelers oid zijn heb ik de meeste wel inmiddels een keer gezien) en voel me bezwaard om te vragen eindeloos te wachten of de game het ooit wil doen bij mij. Een andere jongen had vandaag hetzelfde.

En 9 van de 10 keer komen er gewoon niet genoeg mensen, zeker bij de level 3 (machamp / alakazam zijn toch goed om een aantal van te hebben). Zit nu dan in een whatsapp groep maar ik doe liever gewoon een raid terwijl ik al loop ipv speciaal er op uit moeten (wat ik net dus deed en die network errors kreeg), maar daar zijn gewoon niet genoeg spelers meer voor jammergenoeg.

Beetje jammer allemaal gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat je tijd op automatisch of was dit weer een andere error?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:39
DaitoX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:48:

Vandaag iets van 20 minuten staan wachten bij een L4 raid (Snorlax). Er kwam helemaal niemand opdagen, dus uiteindelijk maar weggegaan.

Tot nu toe nog geen enkele L4 raid kunnen doen helaas. En dat heeft ook z'n weerslag op het aantal TMs dat ik tot nu toe gehaald heb. Namelijk maar één. De droprate van TMs is gewoon erg laag bij L1 en L2 raids, en dat zijn de enige die ik solo kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Hmm, ik denk dat er vandaag geen nieuws meer komt. Meestal is het tussen 19:00 en 22:00 onze tijd. Maar tot nu toe blijft alles angstvallig stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Sunfalls schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:16:
Hmm, ik denk dat er vandaag geen nieuws meer komt. Meestal is het tussen 19:00 en 22:00 onze tijd. Maar tot nu toe blijft alles angstvallig stil...
De recente update is sinds net geforceerd, dat is meestal een teken dat er iets aan zit te komen.

We zullen het morgen wel zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:41:
Staat je tijd op automatisch of was dit weer een andere error?
Op automatisch, anders had dat het kunnen zijn inderdaad. Ik heb voor de zekerheid de app data / cache maar geleegd net, hopelijk gaat het morgen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaitoX schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:29:
[...]

Op automatisch, anders had dat het kunnen zijn inderdaad. Ik heb voor de zekerheid de app data / cache maar geleegd net, hopelijk gaat het morgen beter.
Toevallig je wifi aan staan? Ik deed net een raid met iemand en toen de RET bus langs kwam rijden kreeg hij ook de error. Hij connecte dus met het wifi van de bus ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 22:35:
[...]

Toevallig je wifi aan staan? Ik deed net een raid met iemand en toen de RET bus langs kwam rijden kreeg hij ook de error. Hij connecte dus met het wifi van de bus ;P
Haha :P, nee ook niet. App data / cache is enige wat ik kan bedenken. Heb voor de zekerheid klok even op handmatig gezet, tijd verandert en terug op automatisch weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22:29
Haay schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:50:
[...]

Vandaag iets van 20 minuten staan wachten bij een L4 raid (Snorlax). Er kwam helemaal niemand opdagen, dus uiteindelijk maar weggegaan.

Tot nu toe nog geen enkele L4 raid kunnen doen helaas. En dat heeft ook z'n weerslag op het aantal TMs dat ik tot nu toe gehaald heb. Namelijk maar één. De droprate van TMs is gewoon erg laag bij L1 en L2 raids, en dat zijn de enige die ik solo kan doen.
Ik had gisteren 2 tyranitars en 1 machamp. Dan nog iets van 35 rare candy i totaal 6 fast tms en 2 charged. De app brengt pogo hier in deze plaats tot leven. Vandaag niet gespeeld alleen een raid pass kunnen halen, maar denk dat als er dit weekend een tyranitar in de raid zit, we de groep al moeten splitsen. Dit wordt een hele toffe zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Viel mij gister op dat de vecht animaties bij een gym weer terug zijn.
Zag ineens weer wat donkerwolkjes etc rond een gym.

Vanochtend met het voeren van beesten even opgelet en dat ging 10x goed. De 11e gaf een error. Een half uurtje later kon ik wel weer een ander beest voeren... is er al ergens bevestigd wat daar de limieten van zijn?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Volgens mij is het 10 berries of 1 zo'n oranje berry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:37:
Gewoon door 's avonds laat 3 gyms te pakken en te hopen dat ze in de ochtend pas de eerste afbreken (en de andere overmorgen en de laatste op de dag daarna om het helemaal af te maken)
Erg fijn idd die figuren die dan tussen 11 en 12 je gyms slopen. |:( Wacht dan ff tot na 12-en...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Gisteren was ik klaar met sporten en zag in de buurt een level 4 raid (Tyranitar) met nog 30 minuten op de klok, en dacht.. ik ga er wel even heen om te kijken. "Zal toch niemand meer zijn" dacht ik nog.
Kwam ik aan, stond een groepje hem al te doen, maar ook 3 man te wachten op een nieuwe groep. Dus er bij gaan staan, iedereen wat mensen proberen te regelen. Kwamen steeds meer man bij, met nog 10 minuten op de klok waren wij met 21 man, dus 2 groepen gemaakt.

Tijdens dat "mijn groep" aan het vechten was kreeg iedereen network error de hele tijd, dus schoot niet op. Iedereen is er toen uit gegaan en hebben een nieuwe lobby gejoined, deze ging gelukkig wel goed, want de raid was nog maar 2 minuten.

Lang verhaal kort, we hebben de Tyranitar verslagen en ik kreeg 11 ballen om hem te vangen, met bal 6 had ik hem!
82% IV, dus ben blij! (2050CP en Iron Tail met Stone Edge)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
JamesB009 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:20:
Gisteren was ik klaar met sporten en zag in de buurt een level 4 raid (Tyranitar) met nog 30 minuten op de klok, en dacht.. ik ga er wel even heen om te kijken. "Zal toch niemand meer zijn" dacht ik nog.
Kwam ik aan, stond een groepje hem al te doen, maar ook 3 man te wachten op een nieuwe groep. Dus er bij gaan staan, iedereen wat mensen proberen te regelen. Kwamen steeds meer man bij, met nog 10 minuten op de klok waren wij met 21 man, dus 2 groepen gemaakt.

Tijdens dat "mijn groep" aan het vechten was kreeg iedereen network error de hele tijd, dus schoot niet op. Iedereen is er toen uit gegaan en hebben een nieuwe lobby gejoined, deze ging gelukkig wel goed, want de raid was nog maar 2 minuten.

Lang verhaal kort, we hebben de Tyranitar verslagen en ik kreeg 11 ballen om hem te vangen, met bal 6 had ik hem!
Netjes man, ik ook nog steeds geen enkele level 4 raid kunnen doen omdat er bij ons niemand op komt dagen. Ik blijf proberen, misschien ooit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Niantic had een goede update vanmorgen op twitter zeg
Thanks for joining us for an amazing first year of #PokemonGO, Trainers! Tweet us your favorite Pokémon GO story.
Je verwacht een schitterende aankondiging over legendaries of zo. Krijg je dit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Hoezo nog geen nieuws. Ok mischien vanavond want meestal starten events om 21-22 uur.

Gisteren wel +2000 uren bij gym leader badge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
Gravediggerxx schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 09:32:
Hoezo nog geen nieuws. Ok mischien vanavond want meestal starten events om 21-22 uur.

Gisteren wel +2000 uren bij gym leader badge.
Misschien is het nieuws wel zo 'big' dat ze het direct willen laten ingaan.

Dubbele stardust + gratis lures ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Legendaries gaan ze echt niet zomaar in het spel stoppen.

Voor mij is de eerste volgende mogelijkheid dat we wat over legendaries horen het event in Chicago. Het is het perfecte moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Chicago event mag je geen eten meenemen en maximaal 2 liter water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-09 10:36
aljooge schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:39:
Chicago event mag je geen eten meenemen en maximaal 2 liter water.
Is er hier iemand die daarheen gaat? Ik niet, btw.

Edit: en is er afgelopen zaterdag nog iemand naar Oberhausen geweest?

[ Voor 13% gewijzigd door sixtiek op 06-07-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimpie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-06 08:10
Alle trainers van Harte Gefeliciteerd met 1 jaar Pokemon Go!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LVtFDj3.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
sixtiek schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 10:42:
[...]

Is er hier iemand die daarheen gaat? Ik niet, btw.

Edit: en is er afgelopen zaterdag nog iemand naar Oberhausen geweest?
Ja, ik ben er heen geweest. Het aantal lures daar was gewoonweg bizar:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9rqV1XD.jpg

Echter was het geheel iets te veel van het goede. Of het nu de grote hoeveelheid spawns was door de lures, overbelasting van het netwerk door de vele spelers... Ik weet het niet. Maar het spel had veel lag, regelmatig app crashes. Verder waren er wel heel veel spawns, maar vooral Pidgey, Rattata, Sentret, Hoothoot, Natu en Murkrow. Af en toe een verdwaalde Magikarp of een evolutie a la Tentacruel, maar verder werkelijk niks bijzonders. Eigenlijk gewoon de normale spawns van hier *100. Op zich lekker XP rammen daar, maar door het vele gedoe met de app + de matige spawns was de lol er toch wel ruim voortijdig af en zodoende zijn we om 14:00 al naar huis gegaan. Mogelijk dat het buiten de events om beter te doen is, maar voor zulke spawns zou ik iig geen uren in de auto stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Waar blijft het event? :P

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Leuk stukje over het 1e jaar,

http://www.ad.nl/binnenla...ver-van-de-hype~ada2948c/

Ik zou ook graag in een Whatsapp groep komen in Rotterdam-Zuid.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
JamesB009 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:20:

Mooi stuk, in welke plaats is dat?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Haha ik zei nog: of ze doen helemaal niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mars18 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:27:
Leuk stukje over het 1e jaar,

http://www.ad.nl/binnenla...ver-van-de-hype~ada2948c/

Ik zou ook graag in een Whatsapp groep komen in Rotterdam-Zuid.
Mag net ten zuiden van Rotterdam-Zuid ook? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Autofan1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:32:
[...]

Mag net ten zuiden van Rotterdam-Zuid ook? :+
Zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Welke kleur ben je? We hebben een groep in Ridderkerk met momenteel 10 spelers. Meeste er van zijn wel blauw, dus om de verdeling een beetje eerlijk te houden (is niet alleen voor raids) proberen we geen nieuwe team-blauw-spelers meer toe te voegen. Wel zitten we meestal in het centrum van Ridderkerk. Ik kan niet inschatten hoe gunstig dit voor jou is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Mars18 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:27:
[...]

Mooi stuk, in welke plaats is dat?
Oh ja, wellicht handig om te vermelden.
Dit was in Arnhem :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Autofan1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:06:
[...]

Ja, ik ben er heen geweest. Het aantal lures daar was gewoonweg bizar:
[afbeelding]

Echter was het geheel iets te veel van het goede. Of het nu de grote hoeveelheid spawns was door de lures, overbelasting van het netwerk door de vele spelers... Ik weet het niet. Maar het spel had veel lag, regelmatig app crashes. Verder waren er wel heel veel spawns, maar vooral Pidgey, Rattata, Sentret, Hoothoot, Natu en Murkrow. Af en toe een verdwaalde Magikarp of een evolutie a la Tentacruel, maar verder werkelijk niks bijzonders. Eigenlijk gewoon de normale spawns van hier *100. Op zich lekker XP rammen daar, maar door het vele gedoe met de app + de matige spawns was de lol er toch wel ruim voortijdig af en zodoende zijn we om 14:00 al naar huis gegaan. Mogelijk dat het buiten de events om beter te doen is, maar voor zulke spawns zou ik iig geen uren in de auto stappen.
Klinkt alsof ik niks gemist heb! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Zouden jullie een 84 % iv quilava evolueren of wachten op een betere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:44
Evolueren. De hele CP race is een beetje gekilled door de gym rework. Het is niet meer noodzakelijk om zo hoog mogelijk te zijn. Sterker nog, je moet onder de 3000CP blijven.
Typhlosion is niet een super goede attacker (zoals bijvoorbeeld Dragonite of Gyrados) waar het wel een beetje belangrijk is. Als defender maakt het niet echt meer uit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
mat.hi.as schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:41:
Evolueren. De hele CP race is een beetje gekilled door de gym rework. Het is niet meer noodzakelijk om zo hoog mogelijk te zijn. Sterker nog, je moet onder de 3000CP blijven.
Typhlosion is niet een super goede attacker (zoals bijvoorbeeld Dragonite of Gyrados) waar het wel een beetje belangrijk is. Als defender maakt het niet echt meer uit dus.
Maar misschien met het oog op PVP word IV wel weer belangrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik zou wachten op een hoger IV, gewoon omdat ik hoger IV leuker vindt om te hebben.
Zolang je hem nog niet nodig hebt dus lekker wachten, dat zou ik doen.
rdlfcuboy schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 13:17:
Zouden jullie een 84 % iv quilava evolueren of wachten op een betere ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Autofan1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:08:
[...]

Welke kleur ben je? We hebben een groep in Ridderkerk met momenteel 10 spelers. Meeste er van zijn wel blauw, dus om de verdeling een beetje eerlijk te houden (is niet alleen voor raids) proberen we geen nieuwe team-blauw-spelers meer toe te voegen. Wel zitten we meestal in het centrum van Ridderkerk. Ik kan niet inschatten hoe gunstig dit voor jou is.
Grappig, Ridderkerk kom ik vandaan, woon alleen in Beverwaard nu, Net zat het tegen, Raid van 2 ** geprobeerd een Magmar van 12718, kwam een heel klein balkje te kort, was alleen. Spelen zo weinig spelers overdag merk ik.

En vandaag is mijn papadag, vandaar dat ik overdag even kon ;)

Nog een mooi gesprek gehad met een vrouw van tegen de 50 jaar, ik viel een rode gym aan bij haar flat, leuk gesprek gehad over Pokemon GO,

Hopelijk mag ik nog die whatsapp groep in, al kom ik door het drukke leven niet heel veel in Ridderkerk centrum nu ;)

Ben alleen wel blauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Zijn er Tweakers woonachtig in Tiel? Is er al een wa-groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik ben een beetje aan het twijfelen over een Pokemon Go Plus. Ergens lijkt het me ideaal aangezien ik relatief casual speel, en ik op werk een pokestop (soms 2) binnen bereik heb en dus lekker kan restocken ermee. Batterijduur en niet de hele tijd met de telefoon lopen is ook wel een plus voor me, zeker met de lunchwandelingen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat aan de prijs.

Wat zijn hier de ervaringen hiermee? Is het de moeite / het bedrag wel waard?

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Grumpmeister schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:47:
Ik ben een beetje aan het twijfelen over een Pokemon Go Plus. Ergens lijkt het me ideaal aangezien ik relatief casual speel, en ik op werk een pokestop (soms 2) binnen bereik heb en dus lekker kan restocken ermee. Batterijduur en niet de hele tijd met de telefoon lopen is ook wel een plus voor me, zeker met de lunchwandelingen. Maar aan de andere kant is het natuurlijk wel wat aan de prijs.

Wat zijn hier de ervaringen hiermee? Is het de moeite / het bedrag wel waard?
Het is wel handig voor op je werk met de pokestops, alleen trilt die zo hard dat andere collegas het wel merken ;)

Helaas kan jij bij Gyms er niet mee draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
http://www.eurogamer.net/...vent-anniversary-box-4819

vooralsnog is dit het evenement, bron lijkt een persbericht welke door Serebii bevestigd is.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mars18 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:17:
[...]

Grappig, Ridderkerk kom ik vandaan, woon alleen in Beverwaard nu, Net zat het tegen, Raid van 2 ** geprobeerd een Magmar van 12718, kwam een heel klein balkje te kort, was alleen. Spelen zo weinig spelers overdag merk ik.

En vandaag is mijn papadag, vandaar dat ik overdag even kon ;)

Nog een mooi gesprek gehad met een vrouw van tegen de 50 jaar, ik viel een rode gym aan bij haar flat, leuk gesprek gehad over Pokemon GO,

Hopelijk mag ik nog die whatsapp groep in, al kom ik door het drukke leven niet heel veel in Ridderkerk centrum nu ;)

Ben alleen wel blauw ;)
Begrijpelijk. Ik kan het overleggen met de groepsbeheerder, maar hij gaf gisteren aan dat hij 6 spelers per team (dat wat er in een gym past) eigenlijk wel de max vond. Vandaag zie ik hem niet, maar morgen zal ik hem eens polsen als ik het niet vergeet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Laatst online: 13-09 11:55
Mars18 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:08:
[...]

Het is wel handig voor op je werk met de pokestops, alleen trilt die zo hard dat andere collegas het wel merken ;)

Helaas kan jij bij Gyms er niet mee draaien.
Och, dat je gyms niet kan draaien vind ik niet zo'n ramp. Voor mij zou het met name het gemak zijn op 't kantoor, tijdens de lunchwandeling en de fietstochtjes van/naar huis, zonder dat ik dus de hele tijd op m'n telefoon aan het staren ben. De plus zou ik dan wel in m'n hand houden met een wandeling / fietsen, gewoon blind tikken.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Moet ik weer twee Pikachu gaan zoeken om de boel compleet te krijgen :')

Wel benieuwd wat de inhoud van die action packs gaat worden en wat ze precies gaan kosten. Ja, ik moet het eigenlijk niet doen... maar een pack met Raid Passes ga ik toch wel weer kopen ben ik bang... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Maar dat zou dus betekenen dat je dus meerdere Raid passes mag hebben. Anders zou het dus raar zijn dat je die packs kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Sunfalls schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:28:
Maar dat zou dus betekenen dat je dus meerdere Raid passes mag hebben. Anders zou het dus raar zijn dat je die packs kan kopen.
Je kon sowieso al meerdere premium tickets hebben, alleen slechts 1 free raid pass.

[ Voor 9% gewijzigd door mat.hi.as op 06-07-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net een Tyranitar raid hier in de buurt, maar uiteraard was er niemand anders :/ Tijdje gewacht, maar helemaal niets... Nja, verder dan een kwart energie eraf kwam ik natuurlijk niet. Jammer dat je niet kunt zien of er mensen zijn voor je de raid pass gebruikt, want ik stond wel tussen twee flats in, potentieel dus tientallen andere spelers.. maar nope.. helemaal in m'n uppie :'(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prestige93
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07-2024
Spike_wolf schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:31:
Net een Tyranitar raid hier in de buurt, maar uiteraard was er niemand anders :/ Tijdje gewacht, maar helemaal niets... Nja, verder dan een kwart energie eraf kwam ik natuurlijk niet. Jammer dat je niet kunt zien of er mensen zijn voor je de raid pass gebruikt, want ik stond wel tussen twee flats in, potentieel dus tientallen andere spelers.. maar nope.. helemaal in m'n uppie :'(
dit heeft mij ook al een paar keer een raidpass gekost, op een drukke plek bij een winkelcentrum. zou inderdaad fijn zijn als dit anders zichtbaar was.

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net uit een * ster raid een Bayleef van 717 gekregen nadat ik hem had verslagen.
Had hem nog nooit eerder gezien;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
http://pokemongolive.com/en/post/birthday2017

Blijkbaar dus toch alleen petje en een verjaardagsbox vanavond vanaf 10 uur.

[ Voor 50% gewijzigd door Sunfalls op 06-07-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 11:59

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Het is tegenwoordig wel leuk met die events. Een week een event, dan weer een week of 2/3 zonder event, dan weer een event, enz.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:42
Ik loop rustig van mijn werk naar de bus, staat daar ineens een Gyarados van 1600+ :) Above average met Bite en Crunch. Niet echt gym material, maar het scheel wel 400 candy. Uppen of niet? Moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zenomyscus schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:17:
Ik loop rustig van mijn werk naar de bus, staat daar ineens een Gyarados van 1600+ :) Above average met Bite en Crunch. Niet echt gym material, maar het scheel wel 400 candy. Uppen of niet? Moeilijk...
zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 17:05:
http://pokemongolive.com/en/post/birthday2017

Blijkbaar dus toch alleen petje en een verjaardagsbox vanavond vanaf 10 uur.
Wooptiefuckindoo! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeVader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 13:44
Autofan1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 12:08:
[...]

Ik heb zelf ook wel behoefte aan een groep regio barendrecht -> ridderkerk. Wel van kleur Blauw maar speel casual.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nounou. Weer een Pika met hoedje en een combipakket in de shop. Niantic pakt wel groots uit zeg. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ach ja, het was te verwachten dat het hier bij blijft :P

Begin augustus legendaries. Je las het hier als eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:26:
Nounou. Weer een Pika met hoedje en een combipakket in de shop. Niantic pakt wel groots uit zeg. -O-
een ash pet voor je poppetje had ik persoonlijk leuker gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
Richh schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:53:
Ach ja, het was te verwachten dat het hier bij blijft :P

Begin augustus legendaries. Je las het hier als eerste :)
Ik had wel iets meer verwacht eigenlijk. Niet veel meer, maar double exp of star dust of candy van je buddy of iets. Nu doet het minder dan normale events terwijl het toch een mijlpaal is.

En legendaries begin augustus? Dan denk ik dat tijdens Go fest Chicago waarschijnlijker is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:42

OmeJoyo

This is me

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:26:
Je kan ook het hele bericht lezen dan zie je dat er diverse events staan gepland voor de aankomende maanden. Natuurlijk gaan ze niet nu in 1 keer alles doen.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
6 Egg incubators, 6 max revive, 2 premium raid pass en 20 ultra ballen voor 1200 Coins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Lol, 1200 coins voor die box :')

6 incubators
6 max revives
2 Raid passes
20 Ultra balls

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga echt geen 100 coins uitgeven voor een paar revives en ultra ballen. Hiermee begaan ze echt een flinke blunder vind ik. Doe er dan een pasje in voor een dag raids doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

Met korting op raid passes hadden ze in een keer veel geld binnen kunnen harken denk ik als ik de geluiden om me heen zo hoor. Gemiste kans. Niemand hier lijkt deze box ook maar te overwegen...

Dan maar aan de Pika medaille werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:39
Sunfalls schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:17:
6 Egg incubators, 6 max revive, 2 premium raid pass en 20 ultra ballen voor 1200 Coins...
Say WHAT? 6x incubators (6x 150= 900 coins) en 2x premium raid passes (2x 100= 200) samen kost je 1100 coins. Die revives recycle ik nu al regelmatig en ultra ballen krijg je vaak genoeg uit pokestops en gyms draaien.

Wat een compleet waardeloze 'anniversary box' ! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

OmeJoyo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:38:
[...]

Je kan ook het hele bericht lezen dan zie je dat er diverse events staan gepland voor de aankomende maanden. Natuurlijk gaan ze niet nu in 1 keer alles doen.
Ja... maar op de verjaardagsdatum zelf doe je toch iets dat een béétje 'feestelijker' is dan dit. Dan is een Pika met hoedje en die box een beetje een aanfluiting.

6 Incubators kosten normaliter 900 muntjes en 2 Raid Passes 200, totaal 1100.

6 Max Revives en 20 Ultra ballen? Serieus? Ik heb nu 277 Max Revives en 117 Ultra ballen in mijn inventaris.

Dan ga ik toch NOOIT van zijn leven 1200 muntjes uitgeven voor iets dat voor mij maar een waarde van 1100 muntjes vertegenwoordigt?

Nee, dit is een beetje een grote aanfluiting Niantic. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:37:
[...]

Ja... maar op de verjaardagsdatum zelf doe je toch iets dat een béétje 'feestelijker' is dan dit. Dan is een Pika met hoedje en die box een beetje een aanfluiting.

6 Max Revives en 20 Ultra ballen? Serieus? Ik heb nu 277 Max Revives en 117 Ultra ballen in mijn inventaris.

Dan ga ik toch NOOIT van zijn leven 1200 muntjes uitgeven voor iets dat voor mij maar een waarde van 1100 muntjes vertegenwoordigt?

Damn 277 max revives... kom ik aan met 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
OmeJoyo schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 21:38:
[...]
Wat voor acties? Legendaries die 99 procent allicht nooit zal vangen, Chicago event wat enkel in Chicago plaatsvindt, events in shoppingscentra in heel Nederland enz?

Extra XP of stardust had er wel afgekund, nee?

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow we kijgen gewoon een ripoff box! Hoe cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Autofan1985 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:17:
[...]

Erg fijn idd die figuren die dan tussen 11 en 12 je gyms slopen. |:( Wacht dan ff tot na 12-en...
Wachten tot 12 uur :D en dan de dag erna weer opstaan om 6 uur. Nee toch niet ;) meestal spelen we tussen 20 en 24 uur, beetje serieus blijven he ;) Er is geen verschil tussen 's middags, 's ochtends, 's avonds, 's nachts spelen 1 gym terugkrijgen volstaat meer is jammer ongeacht het tijdstip (uitgaande van het feit dat de pokes al 9 uur zitten).Als je tussen middernacht en 1 uur 3 lokale gyms sloopt heb je echt gewoon hetzelfde effect in coins = trainer krijgt te veel pokemons terug op 1 dag.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
En ik kan weer totaal niet inloggen. Typisch niantic |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:18:
Wow we kijgen gewoon een ripoff box! Hoe cool...
Als Niantic er nou nog een random evolutie item + 10 rare candy erbij had gedaan, dan was de box goed geweest.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zeror schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:10:
[...]

Als Niantic er nou nog een random evolutie item + 10 rare candy erbij had gedaan, dan was de box goed geweest.
Hoezo waarvoor heb je nog meer evolutie items voor nodig? Je krijgt ze al gegarandeerd bij je 7 dagen streak+ wat extra van stops als je moeite doet.
Gebruik enkel de evolutie items voor pokemon met goede iv die je echt gaat poweruppen dat zijn er zeker niet zo veel.
En als ze er rare candy indoen dan is het gewoon pure pay to win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
geen extra dust, xp, candy. Buddy afstand hetzelfde, aanbieding is geen aanbieding. Pikachu met pet niet gevonden.

Is er een event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:17:
geen extra dust, xp, candy. Buddy afstand hetzelfde, aanbieding is geen aanbieding. Pikachu met pet niet gevonden.

Is er een event?
ja het nianticheefthetwergeflikt event 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:17:
[...]

En als ze er rare candy indoen dan is het gewoon pure pay to win.
Ik heb al het gevoel dat het die kant opgaat met het raid systeem. Denk dat het wordt, zonder aan bepaalde raids mee te doen krijg je sommige pokemons gewoon niet in het wild. Dan is het pay to win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:20:
[...]

Ik heb al het gevoel dat het die kant opgaat met het raid systeem. Denk dat het wordt, zonder aan bepaalde raids mee te doen krijg je sommige pokemons gewoon niet in het wild. Dan is het pay to win.
Ja dat dacht ik eigenlijk ook terwijl ik het aan het typen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Gravediggerxx schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:23:
[...]

Ja dat dacht ik eigenlijk ook terwijl ik het aan het typen was :P
Sowieso, ik had nog wat muntjes liggen, wat van gebruikt en 40 rare candy. Kassa. Maar zouden de muntjes op zijn en ik zou niet betalen, dan geen rare candy en zijn de chansey, dratini, larvitar enz. te verkrijgen in een wel erg laag tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Wat mij betreft kunnen ze die ash hat in hun r**t stoppen ;) geen eens dubbele exp of dust, vooral dat laatste is welkom. de raid pokemons zijn zo low level of niet aantrekkelijk, volgens mij bloedt dat heel snel dood die raids.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
This week on 'how to piss off your community': Niantic with Pokémon Go!

_O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 10:55

avotar

P0werd by Black Coffee

Ze hadden gewoon een week of wat langer op hun gym update moeten blijven zitten.
Dan had iedereen blij geweest.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:56
Eindelijk unown in de dex. De F. Gisteren om 10 uur 's avonds in de appgroep dat hij bij een sporthal in Beijum (wijk van Groningen) zat. 10 minuten scheuren later was ie binnen.

Zijn op andere plaatsen de app groeps ook zo fanatiek. Hier in Groningen gaan ze elke avond met een groep de hele stad door om alles voor 24:00 blauw te maken, om zo team rood/geel muntjes te onthouden.

En de hele dag door Tyra raid hier, Snorrie raid daar... studenten hoeven blijkbaar niet meer te studeren.

Wel grappig, bij de change van gym's dacht ik dat het voor mij voorbij zou zijn ivm werk en kind. Maar inmiddels sta ik gewoon af en toe met mijn vrouw met de app groep waar we tot nu toe nooit inzaten lvl4 raids te doen. (Met de kleine in zijn fietsstoeltje :'-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:42

OmeJoyo

This is me

CaptJackSparrow schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:37:
[...]

Wat betreft de inhoud van de box ben ik het helemaal met je eens, in verhouding met de holiday boxen is dit inderdaad ronduit slecht.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

FireAge schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:01:
Hier in Groningen gaan ze elke avond met een groep de hele stad door om alles voor 24:00 blauw te maken, om zo team rood/geel muntjes te onthouden.
De enige manier om mensen muntjes 'te onthouden' is juist door gyms niet te slopen... Met de huidige implementatie heb je in totaal maar 8,5 uur 'gym tijd' in totaal nodig per dag. Dus 8 pokies een uur in een gym en je hebt je maximale aantal van 50 al bijna bereikt. Dat is een stuk leuker als op 1 dag 4 pokemon terug krijgen die er allemaal al een paar dagen in staan en je dus alles boven de 50 muntjes ziet verdwijnen.

Ik hoop dat Niantic met de komende gym fight update het coin mechanisme verder weet te verbeteren zodat we (nog) meer gym activity zien. Zonder dat mensen elkaar gaan lopen trollen want dat risico is momenteel wel heel erg groot.

Bij ons in de 'algemene' PGO app groep komen ook steeds meer verzoeken binnen aan andere team om een bepaalde gym neer te halen. Leven en laten leven en zo heeft iedereen er meer plezier van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Als je in een keer 10 gyms neerhaalt van dezelfde kleur in dezelfde buurt, is de kans erg aannemelijk dat daar genoeg mensen tussen zitten die in meerdere gyms zaten, en daardoor nu maar 1 dag profiteren van de 50 coins. En waarschijnlijk kan je zelf de nacht uitzitten, waardoor je met 1 of 2 Pokies al aan je 50 coins/dag zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

FireAge schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:01:
Zijn op andere plaatsen de app groeps ook zo fanatiek. Hier in Groningen gaan ze elke avond met een groep de hele stad door om alles voor 24:00 blauw te maken, om zo team rood/geel muntjes te onthouden.
Je bedoelt dat ze iedereen die die dag nog geen (50) muntjes heeft gescoord nog even op de valreep die muntjes bezorgen?

Of pakken ze alleen pas kort staande gyms die men overgenomen had in de hoop dat die door de nacht zouden staan?. Dan haalt men op den duur de bereidheid er bij de tegenstanders uit om die blauwe gyms nog te slopen en dan verdient blauw ook geen muntjes meer. Om elk spel te kunnen spelen heb je een actieve tegenstander nodig. In het huidige systeem hebben we elkaar nodig als je een beetje leuk muntjes wilt verdienen over een wat langere termijn en niet wilt dat het gymspel al snel weer doodbloedt. Leven en laten leven, geven en nemen en een beetje sportief spel zou iedereen sieren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
bijna level 30. Krijg je dan nog iets speciaals of extra's?

moet wachten tot vanavond als mn zoontje erbij is. anders krijg ik strafpunten van hem haha
Pagina: 1 ... 15 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.