Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:56:
[...]
Tip, als je de andere spelers kent: vraag of ze op run willen drukken. Je kan de raidpass bij diezelfde raid zo vaak als je maar wil hergebruiken! En dit tot de raidboss van de toren verdwijnt...
Weet ik, maar zoals net bijvoorbeeld, ik zit in de lobby en krijg netwerk error zodra het begint.
Ze halen het net niet (sommige hadden verkeerde pokemon gekozen), dus ze gaan nog een keer. MAar in die 5 minuten kan ik nooit in die gym komen (3 min vechten, 2 min nieuwe lobby). Toen haalde ze hem wel en ik kon nog steeds niet in die gym komen, ruim 15 min uiteindelijk en toen maar weg gelopen aangezien ze toch klaar waren. Van het weekend had ik dit ook al.
Ik ken de andere niet echt (aangezien er maar 20 actieve spelers oid zijn heb ik de meeste wel inmiddels een keer gezien) en voel me bezwaard om te vragen eindeloos te wachten of de game het ooit wil doen bij mij. Een andere jongen had vandaag hetzelfde.
En 9 van de 10 keer komen er gewoon niet genoeg mensen, zeker bij de level 3 (machamp / alakazam zijn toch goed om een aantal van te hebben). Zit nu dan in een whatsapp groep maar ik doe liever gewoon een raid terwijl ik al loop ipv speciaal er op uit moeten (wat ik net dus deed en die network errors kreeg), maar daar zijn gewoon niet genoeg spelers meer voor jammergenoeg.
Beetje jammer allemaal gewoon.