[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 18:39
Kooistra9 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:01:
...maar de IV stats checkers zijn niet meer te gebruiken wegens ban, cheat gevaar.
Tja, ik gebruik al sinds lange tijd deze IV-calculator webpagina om van mijn gevangen Pokémon de IV te bepalen. In eerste instantie tijdens het vangen gewoon ff snel via de in-game APPRAISE functie checken of het een 'Wonder' is of niet. Zo ja, dan FAVORITE maken, en later wanneer ik tijd heb en achter een PC zit de IV nader bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Kooistra9 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:01:
Er is nog een bug dat als je pokemon met een rode streep erdoor evolved de rode streep weer weg gaat, had het namelijk met een vrij hoge ghastly en die is zo naar een haunter gegaan zonder rode streep, voor de rest is het vrij zuur maar de IV stats checkers zijn niet meer te gebruiken wegens ban, cheat gevaar.
Je hebt er verschillende die iv checken door screenshots die geen problemen geven.
Die namen sla ik door elkaar want ik gebruik ook gewoon 1 online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Haay schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:35:
[...]

Tja, ik gebruik al sinds lange tijd deze IV-calculator webpagina om van mijn gevangen Pokémon de IV te bepalen. In eerste instantie tijdens het vangen gewoon ff snel via de in-game APPRAISE functie checken of het een 'Wonder' is of niet. Zo ja, dan FAVORITE maken, en later wanneer ik tijd heb en achter een PC zit de IV nader bepalen.
Dat dus, ik check ook alleen alles wat Wonder is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Net uit een 5 km ei kreeg ik Exeggcute
Kon hem evolueren naar Exeggutor van 2020

Mooi meegenomen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Mars18 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:49:
Net uit een 5 km ei kreeg ik Exeggcute
Kon hem evolueren naar Exeggutor van 2020

Mooi meegenomen :)
Dat moet dan een heeeel oud eitje geweest zijn, want ze komen al een tijdje uit de 2km eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:20:
Ik kap nu gewoon met dit spel, elke keer is er weer gedoe. Al mijn sterke pokemon zijn nu gemarkeerd als non-legitiem met een rode streep er doorheen. Ik heb nooit gecheat, hoogstens IV calculators gebruikt, maar dat valt dan ook onder cheaten blijkbaar. Sorry dat ik dit hier kom melden, maar ben gewoon zuur. Zoveel geld ingestopt, tijd, km's en dan zo worden 'beloond'.

Ik begrijp dat dit misschien beter is dan compleet een account bannen, en de cheaters verzieken ook veel en ze moeten er iets mee, maar zo heb ik er ook geen lol aan. Hoe moeilijk kan het zijn om een goede algoritme te vinden die alleen cheaters aanpakt ipv normale spelers. Zo lang gedaan over m'n Dragonite, Snorlax etc. Die vang ik niet zo even opnieuw.. *end rant*..
Ik heb dit nog nooit gehoord en echt sterke Pokemon heb je ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
WahWah schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:52:
[...]

Dat moet dan een heeeel oud eitje geweest zijn, want ze komen al een tijdje uit de 2km eieren.
Ik ga nu twijfelen, kan het niet terug zien in het journal?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nitai schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:57:
[...]

Dan snap ik niet waarom ze doorstreept zijn. Ik heb nooit gespoofd, zou niet weten hoe, of bots gebruikt om Pokemons te vangen ofzo. Wel op twee telefoons tegelijkertijd ingelogd voor het evolueren. Maar dat doe ik al sinds het begin, en dan met voornamelijk ratata's en pidgeys.
Ik heb een support mail gestuurd maar ik verwacht daar weinig van.

Ja ik kan ze gebruiken alleen doen ze weird. Geen damage bijvoorbeeld in gevechten.

Na ja, ik ben al wat minder woest. Ga ze transferen en maar opnieuw beginnen. Raid battles kan ik wel op m'n buik schrijven.
Ik zou eerst even de reactie van Niantic afwachten voordat je ze tranfert, er even van uit gaande dát je ze kunt transferren. Want de beestenruimte vol laten lopen met onbruikbare niet-transferbare beesten bij échte spoofers zou wel mooi zijn natuurlijk. :+

Misschien wordt het nog ongedaan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Als je iemand vermoed van cheaten, aka rondlopen vanuit je huis, gyms overnemen. Wat is het beste actie die je kan ondernemen, waar dan ook echt iets uit ''kan'' komen (onderzocht word naar zijn of haar bewegingen). Er is hier iemand die echt continue gyms overneemt en het is mateloos irritant.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
JinShepard schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:47:
Als je iemand vermoed van cheaten, aka rondlopen vanuit je huis, gyms overnemen. Wat is het beste actie die je kan ondernemen, waar dan ook echt iets uit ''kan'' komen (onderzocht word naar zijn of haar bewegingen). Er is hier iemand die echt continue gyms overneemt en het is mateloos irritant.
Eerst moet je echt 100% zeker zijn dat het een cheater is. Ik hoor vaak genoeg mensen iemand anders beschuldigen zelfs als ze zelf niet buiten gaan en zien ofdat er wel echt iemand bij de gym staan.

Soms is het moeilijk te zien door mensen die in hun auto blijven en bij veel gyms kan er iemand vanaf thuis aan.
In dat geval kan die account naam dat wel maar op 1 locatie doen. Tenzij je bij een vriend speelt ofzo ...
Laten we er dan vanuit gaan dat er geen huizen in de buurt hebt.

Ga in de game naar settings. Report critical issue. Dan report inappropriate gameplay.
Je zult wel iets van bewijzen moeten kunnen geven bv foto van dat er niemand staat.

Ik denk dat het echt moeilijk is om effectief te bewijzen dat er echt niemand is. Niantic zal ook niet onterecht willen bannen dus hebben ze goed bewijs nodig.

Zelfs meerdere spelers die een naam doorgeven is eigenlijk geen bewijs want dan kan een groepje spelers die hun concurrent beu is zo iemand aangeven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 16:33

Nitai

Live the life you love.

CaptJackSparrow schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:02:
[...]

Ik zou eerst even de reactie van Niantic afwachten voordat je ze tranfert, er even van uit gaande dát je ze kunt transferren. Want de beestenruimte vol laten lopen met onbruikbare niet-transferbare beesten bij échte spoofers zou wel mooi zijn natuurlijk. :+

Misschien wordt het nog ongedaan gemaakt.
Dat was misschien wel slim geweest |:( , maar ik heb ze nu al getransferred, kreeg er gewoon candy voor.
Toch bedankt voor de tip.
xienator schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:55:
[...]
Ik heb dit nog nooit gehoord en echt sterke Pokemon heb je ook niet.
Voor mij waren ze wel sterk, naast een fulltime baan en gezin ben ik wellicht niet zo ver als anderen, des te meer gehecht was ik aan m'n Dragonite. Ach misschien was het een foutje, maar ik heb ze al getransferred uit frustratie dus denk niet dat Niantic dit kan of wil rechttrekken.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Dan kan men ook nog op iemand anders zijn account inloggen om vervolgens iets te doen, mijn zus en ik gebruiken elkaars account om pokestops te pakken, als ik ergens heen fiets of zij met d'r auto van werk. Daarom is het zo lastig. Het zou minder ergs zijn als er wat meer '' geel '' was in deze wijk, anders kan je nog wat tegen stribbelen.

Laatst was ik bij de gym, niemand om mij heen, en hij pakte het, ik keek op de parkeerplaats, liep rond, maar ja.. als hij dichtbij woont en je avatar begint aan zijn wandeling uit zichzelf kan je vaak genoeg dichtbij komen, neemt niet weg dat die persoon dan ook een andere gym paar 100 meter verder pakt, kweet niet, klinkt als een mega opgaven om goede '' bewijzen'' te vinden.

Als er nou een chat functie in zat kon ik het gewoon vragen 8)7 (Alsof die dan ja gaat zeggen ofzo maar ..)

[ Voor 7% gewijzigd door JinShepard op 03-07-2017 15:13 ]

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
JinShepard schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:12:
Dan kan men ook nog op iemand anders zijn account inloggen om vervolgens iets te doen, mijn zus en ik gebruiken elkaars account om pokestops te pakken, als ik ergens heen fiets of zij met d'r auto van werk. Daarom is het zo lastig. Het zou minder ergs zijn als er wat meer '' geel '' was in deze wijk, anders kan je nog wat tegen stribbelen.

Laatst was ik bij de gym, niemand om mij heen, en hij pakte het, ik keek op de parkeerplaats, liep rond, maar ja.. als hij dichtbij woont en je avatar begint aan zijn wandeling uit zichzelf kan je vaak genoeg dichtbij komen, neemt niet weg dat die persoon dan ook een andere gym paar 100 meter verder pakt, kweet niet, klinkt als een mega opgaven om goede '' bewijzen'' te vinden.

Als er nou een chat functie in zat kon ik het gewoon vragen 8)7 (Alsof die dan ja gaat zeggen ofzo maar ..)
Niantic kan wel het patroon van een speler bestuderen maar dat is handmatig werk en ze werken er al met te weinig volk om updates snel genoeg te laten komen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
JinShepard schreef op maandag 3 juli 2017 @ 15:12:

Ik heb weleens mensen gerapporteerd aan Niantic. Na de patch heb ik die namen niet meer gezien in de gyms, dus wellicht heeft het geholpen. Ik heb inderdaad fotos gestuurd van een afgelegen gym (Uitkijktoren op een dijk, niks er omheen). Was samen met vrouwtje dus kon een photo maken met een gym die aangevallen werd, maar niemand stond erbij. En hop even later 3 personen in die gym. Screenshot en alle 3 de namen doorgegeven. Verder nog iemand aangegeven die 4-5 Tyranitars had op 3.5K+, wat ook gewoon erg onwaarschijnlijk is (screenshots gemaakt van de verschillende gyms waar hij in zat). Die zie ik ook niet meer....of ze zijn uitgekeken op het spel of ze zijn gebanned....wie weet. Je krijgt alleen een bevestiging dat je report is verstuurt, maar niet of ze er wat mee gedaan hebben.

Verder is account sharing ook niet in lijn met de terms en agreements van Niantic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog leuker zou zijn dan die rode strepen, is dat je er niets van merkt in je storage maar dat ze een duidelijke rode waas krijgen eens ze in een gym gedropt worden. Dan iedereen kan zien dat er 'een probleem' is met die pokemon in kwestie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:21
Gym gesloopt met 3 personen. Een andere kleurgenoot zet er een pokemon in. De 3 harde werkers krijgen 'gym is under attack!' en kunnen zonder beloning weer oprotten. Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
assasinbats schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:06:
Gym gesloopt met 3 personen. Een andere kleurgenoot zet er een pokemon in. De 3 harde werkers krijgen 'gym is under attack!' en kunnen zonder beloning weer oprotten. Waardeloos
Ik heb gemerkt dat dit na de nieuwe update geen 8-10 minuten meer duurt, maar 2-3 minuten. Is dus nu op te wachten. Zou evengoed met battlewinners-have-priority moeten werken (dacht ook dat dat er nog in zat; waren jullie niet wat langzaam met inzetten?).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17:27
Supertof die raids. Er was nog geen WhatsApp groep en had er vorige week dinsdag zelf 1 opgestart en is nu volop operationeel. Het lijkt erop dat de groepering nu vorm gaat krijgen.

Heel gaaf om met veel een level 4 raid boss te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Haay schreef op maandag 3 juli 2017 @ 13:35:
[...]

Ik gebruik zelf al ik weet niet hoe lang de app IV Go op Android. Tot op heden nog geen problemen mee gehad.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:43
aljooge schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:58:
Supertof die raids. Er was nog geen WhatsApp groep en had er vorige week dinsdag zelf 1 opgestart en is nu volop operationeel. Het lijkt erop dat de groepering nu vorm gaat krijgen.

Heel gaaf om met veel een level 4 raid boss te verslaan.
Hoe kom je aan nieuwe mensen? Ik ben namelijk zelf op zoek naar een groep, maar weet niet precies hoe.

Lage land / Prinsenland / Alexanderpolder eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:08:
[...]

Brons +1 Zilver +2 Goud +3? Ik heb zelf alleen nog maar brons, vandaar de vraag :)
Voor de duidelijkheid

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/gb8xlyc63dsc8.png

je krijgt overigens 125 XP als je hem spint.

[ Voor 9% gewijzigd door Peter F op 03-07-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Wel jammer dat ik nu al 2x een Raid heb verloren in de laatste 5 seconden. In beide gevallen had de raid pokemon nog maar nauwelijks health over en moest ik hem nog maar een aantal keer raken. Helaas stopt het gevecht al als er nog maar 5 seconden over zijn en je krijgt langzaam het time-out scherm te zien. Mijn vriendin stond naast mij en die kon wel door, alleen was haar pokemon net niet sterk genoeg om het gevecht te beëindigen.

Waarschijnlijk gewoon een time-sync issue van de private raid group, of vanuit de app, maar irritant is het zeker. Dag raid pass...

Ook de constante errors tijdens normale gym gevechten. Ben je net klaar of moet je nog 1 gevecht doen voordat je de gym kan overnemen, krijg je weer tientallen errors achter elkaar en zit er naderhand opeens een ander team in...

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-09 15:43
Peter F schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:33:
[...]

Voor de duidelijkheid

[afbeelding]

je krijgt overigens 125 XP als je hem spint.
Thanks. Drie voor gouden medaille dus. En twee als teambonus? Ik krijg er normaliter maar 1. Is dat ook afhankelijk van je badge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19

hneel

denkt er het zijne van

Je mag toch gewoon nog een keer proberen? Tot het uur om is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
hneel schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:01:
[...]

Je mag toch gewoon nog een keer proberen? Tot het uur om is?
Tijd was helaas al bijna om, en omdat ik te weinig potions had, had ik alleen nog maar low-cp pokemon over :/

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
mat.hi.as schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:30:
[...]

Hoe kom je aan nieuwe mensen? Ik ben namelijk zelf op zoek naar een groep, maar weet niet precies hoe.

Van het vangen in het centrum en van gymbattelen ken je al spelers, Die kennen weer anderen en dan breidt een groep zich vanzelf uit, Op een gegeven moment willen er echt wel meer in de groep.

Mijn fietskilometers zijn trouwens nog niet minder geworden nu. Voor een level 4 boss mag ik soms naar het andere eind van de stad en zo blijft het doel lichaamsbeweging ook nog gewaarborgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
aljooge schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:56:
[...]

Van het vangen in het centrum en van gymbattelen ken je al spelers, Die kennen weer anderen en dan breidt een groep zich vanzelf uit, Op een gegeven moment willen er echt wel meer in de groep.

Mijn fietskilometers zijn trouwens nog niet minder geworden nu. Voor een level 4 boss mag ik soms naar het andere eind van de stad en zo blijft het doel lichaamsbeweging ook nog gewaarborgd.
Echt he ik heb al 15 km van de ene naar de andere boss moeten sprinten om er op tijd te geraken.
Jammer dat ik nu 90 % van de tijd tegen 15 km/uur fiets dus dart er niks bijkomt |:(

Chansey heeft al wel ondertussen 1000 km achter mij gelopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:56:
[...]

Thanks. Drie voor gouden medaille dus. En twee als teambonus? Ik krijg er normaliter maar 1. Is dat ook afhankelijk van je badge?
ik weet niet waar de 2de vandaan komt, mogelijk ook met de gouden batch te maken.

nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gistermiddag 2x een zelfde raid geprobeerd die van niv 2 was, helaas telkens net wat te kort gekomen om te winnen. Was daar alleen bezig.

Gisteravond 2x een raid geprobeerd en 2x de raid gewonnen. Helaas bij de 1e kreeg ik een Magikarp van 112 cp ?

Bij de 2e raid hielpen 2 mensen mee en was het zo gebeurd, echter kon ik de pokemon niet vangen met 12 ballen. En zo ontsnapte de Pokemon die ik nog niet had.

Wat mij dan wel opviel is dat je de gym dan niet kunt inchecken, en ook geen pokemon kan toevoegen aan de gym, hij is dan gewoon een uur niet bespeelbaar.

En klopt het dat je tegenwoordig niet kunt zien welk level een gym is? Ik zie nu wel de namen van de Gyms, maar niet welk level ze zijn.

Bijna level 28.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Toch moet ik even klagen, want of het nou een bug is of een connectie probleem.
Het duurt nu ongeveer 45 sec. voordat ik een pokestop kan draaien.
Daarna krijg ik meestal een Network error. Zowel op wifi als op 4g, en diverse netwerken.

Ik denk dat er ernstig onderhoud nodig is.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
Mars18 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 06:29:
Gistermiddag 2x een zelfde raid geprobeerd die van niv 2 was, helaas telkens net wat te kort gekomen om te winnen. Was daar alleen bezig.

Gisteravond 2x een raid geprobeerd en 2x de raid gewonnen. Helaas bij de 1e kreeg ik een Magikarp van 112 cp ?
Alle Pokies die je uit een raid krijgt zijn maximaal level 20, net als eieren. Die kunnen dus geen top CP hebben, Wel gemiddeld een beter IV.
Bij de 2e raid hielpen 2 mensen mee en was het zo gebeurd, echter kon ik de pokemon niet vangen met 12 ballen. En zo ontsnapte de Pokemon die ik nog niet had.

Wat mij dan wel opviel is dat je de gym dan niet kunt inchecken, en ook geen pokemon kan toevoegen aan de gym, hij is dan gewoon een uur niet bespeelbaar.
Klopt. Zorg er dus voor dat je Pokie er net voor een raid inzit, heb je sowieso al een uur gratis gedefend :)
En klopt het dat je tegenwoordig niet kunt zien welk level een gym is? Ik zie nu wel de namen van de Gyms, maar niet welk level ze zijn.

Bijna level 28.
Gyms hebben geen level meer. Het level van de Pokies die er in zitten bepalen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
mat.hi.as schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:05:
[...]
Alle Pokies die je uit een raid krijgt zijn maximaal level 20, net als eieren. Die kunnen dus geen top CP hebben, Wel gemiddeld een beter IV.
Ik heb daar gisteren toch wel een 100% Exeggutor uit gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:08:
[...]

Ik heb daar gisteren toch wel een 100% Exeggutor uit gekregen.
IV is dus inderdaad bovengemiddeld, maar maximaal level 20 (=2500 stardust om te upgraden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Waar ik voor de gym rework constant potions aan 't weg knikkeren was omdat ik die teveel kreeg (en met 200+ rond liep) is het nu exact het tegenovergestelde. Krijg echt ontzettend weinig potions nu :-(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
schaapiej schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:46:
Waar ik voor de gym rework constant potions aan 't weg knikkeren was omdat ik die teveel kreeg (en met 200+ rond liep) is het nu exact het tegenovergestelde. Krijg echt ontzettend weinig potions nu :-(
Misschien is dat ook omdat je ze nu meer gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Niantic is niks te vroeg met het aankondigen van het verjaardagsevent. Ik mag toch aannemen dat ze 6 juli als de datum daarvoor gebruiken. Of beschouwden ze een latere datum als de officiële lanceerdatum?
schaapiej schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:46:
Nee joh. Je krijgt teveel ballen. :+ Wegknikkeren die. Of naar beesten gooien. Als je teveel met gyms speelt en niet genoeg beesten vangt farm je gewoon te weinig. ;)

Vandaag al lekker vroeg mijn muntjes binnen. Uurtje geleden al een beest teruggekregen. :)

Ter informatie nog even de lijst met 'Known Issues': https://support.pokemongo.../en-us/articles/221958208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:52:
Misschien is dat ook omdat je ze nu meer gebruikt ;)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:54:
Nee joh. Je krijgt teveel ballen. :+ Wegknikkeren die. Of naar beesten gooien. Als je teveel met gyms speelt en niet genoeg beesten vangt farm je gewoon te weinig. ;)
Ja, ik gebruik nu meer potions.
Maar ik maak dezelfde rondes als voorheen en ik krijg absoluut minder potions dan ik eerst kreeg :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-09 15:43
schaapiej schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:05:
[...]

[...]

Ja, ik gebruik nu meer potions.
Maar ik maak dezelfde rondes als voorheen en ik krijg absoluut minder potions dan ik eerst kreeg :)
Dat zal toch niet te maken hebben met het feit dat je die nu ook kunt kopen in de shop hè? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dat is echt een eindeloze discutie die ik ook al maanden zie passeren. Net zoals dat een bepaald park meer potions geeft en een ander meer ballen.

Het is gewoon willekeurig maar als je toevallig eens wat meer potions krijgt een paar stops achter elkaar dan lijkt het gewoon dat je er meer krijgt.
Meestal ligt het ook aan een ander verbruik van ballen of potions.

Om het echt te weten moet je een vergelijking aangaan door bij te houden hoeveel en welke items je krijgt op een groot aantal stops bv 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Gravediggerxx schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:08:
Dat is echt een eindeloze discutie die ik ook al maanden zie passeren. Net zoals dat een bepaald park meer potions geeft en een ander meer ballen.

Het is gewoon willekeurig maar als je toevallig eens wat meer potions krijgt een paar stops achter elkaar dan lijkt het gewoon dat je er meer krijgt.
Meestal ligt het ook aan een ander verbruik van ballen of potions.

Om het echt te weten moet je een vergelijking aangaan door bij te houden hoeveel en welke items je krijgt op een groot aantal stops bv 1000.
Helemaal geen discussie, ik constateer dat ik beduidend minder potions krijg dan voorheen.
Zoals ik al zei; normaal liep ik met 200+ potions rond en was ik constant potions weg aan het doen. Nu ben ik constant Pokéballs weg aan het doen en is mijn voorraad potions zo goed als weg. En tijdens een rondje Arnhem centrum komt er vrijwel niets bij. Volgens mij weet ik prima van mijzelf hoe het de laatste 35 levels is gegaan met mijn inventory ;) daar heb ik geen lijstje voor nodig...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 17:29
Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar gisteren had ik enorm veel last van vastlopers waarbij Pokemon Go om de haverklap opnieuw ging opstarten. Meer mensen hier last van gehad? Was op dat moment bezig een gym over te nemen en er waren nog twee pokies over. Het gevecht aangaan resulteerde vervolgens steeds in een error en vrijwel direct een vastloper..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
schaapiej schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:13:
[...]

Helemaal geen discussie, ik constateer dat ik beduidend minder potions krijg dan voorheen.
Zoals ik al zei; normaal liep ik met 200+ potions rond en was ik constant potions weg aan het doen. Nu ben ik constant Pokéballs weg aan het doen en is mijn voorraad potions zo goed als weg. En tijdens een rondje Arnhem centrum komt er vrijwel niets bij. Volgens mij weet ik prima van mijzelf hoe het de laatste 35 levels is gegaan met mijn inventory ;) daar heb ik geen lijstje voor nodig...
Ik durf het voorzichtig te beamen. Ik heb ook het idee dat ik momenteel meer ballen krijg dan potions.

Ik durf nog iets verder te gaan door te zeggen dat ik de gekregen potions vanuit gyms kreeg. En dat de stops mij alleen besjes en ballen hebben gegeven. Nu moet ik zeggen dat die uitspraak is gebaseerd op niks :+ Maar dat het wel het gevoel is dat bij me heerst
AversusZ schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:20:
Wellicht heb ik er overeen gelezen, maar gisteren had ik enorm veel last van vastlopers waarbij Pokemon Go om de haverklap opnieuw ging opstarten. Meer mensen hier last van gehad? Was op dat moment bezig een gym over te nemen en er waren nog twee pokies over. Het gevecht aangaan resulteerde vervolgens steeds in een error en vrijwel direct een vastloper..
Ik heb meer mensen gelezen die zulke problemen rapporteren. Zelf heb ik er nog geen last van gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door freggell op 04-07-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:07
freggell schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:30:
[...]

Ik durf het voorzichtig te beamen. Ik heb ook het idee dat ik momenteel meer ballen krijg dan potions.
Tsja, ik dan weer niet.

Randomness...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
mat.hi.as schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:05:
[...]

[...]

Klopt. Zorg er dus voor dat je Pokie er net voor een raid inzit, heb je sowieso al een uur gratis gedefend :)

[...]

Gyms hebben geen level meer. Het level van de Pokies die er in zitten bepalen alles.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
mat.hi.as schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:30:

Mochten er hier nog Almere Buiten spelers zijn (ongeacht van welk team) die specifiek voor L4 Raids nog spelers kunnen gebruiken dan houd ik me aanbevolen! :)

Tot nu toe heb ik vrijwel alleen nog maar solo L1 en L2 Raids (en twee keer een L3 Raid met enkele andere spelers) gedaan. Zou wel eens een L4 Raid willen doen/meemaken maar heb daar geen groep voor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
AversusZ schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:20:
Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar gisteren had ik enorm veel last van vastlopers waarbij Pokemon Go om de haverklap opnieuw ging opstarten. Meer mensen hier last van gehad? Was op dat moment bezig een gym over te nemen en er waren nog twee pokies over. Het gevecht aangaan resulteerde vervolgens steeds in een error en vrijwel direct een vastloper..
Volgens mij zijn er problemen, 45 seconden wachten op een pokestop. EN heel veel echt heel veel Network Errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het voelt geregeld weer aan als in de begintijd toen de servers ook zwaar overbelast waren. Hebben anderen ook de indruk dat het na een bepaalde tijd (als de VS actief wordt) vooral weer problemen geeft net als toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:21
Quincy5 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:30:
[...]

Ik heb gemerkt dat dit na de nieuwe update geen 8-10 minuten meer duurt, maar 2-3 minuten. Is dus nu op te wachten. Zou evengoed met battlewinners-have-priority moeten werken (dacht ook dat dat er nog in zat; waren jullie niet wat langzaam met inzetten?).
T kwam zojuist weer voor. Ik kwam een work-around tegen: even je telefoonklok 10 minuten verder zetten, en toen konden we er in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mat.hi.as
assasinbats schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:52:
[...]

T kwam zojuist weer voor. Ik kwam een work-around tegen: even je telefoonklok 10 minuten verder zetten, en toen konden we er in!
Wat ongelooflijk slecht (niet van jou, van Niantic). Net als het feit dat je problemen met raids krijgt op het moment dat je je eigen tijd hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Net terug van rondje buiten lopen tijdens lunch pauze. Tijdens de wandeling nog een L2 Raid (solo) gedaan. En verder Gyms en stops gedraaid, nog een gym met een Pokémon van mij aangevuld. Heb geen enkele error of vertraging gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
mat.hi.as schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:53:
[...]

Wat ongelooflijk slecht (niet van jou, van Niantic). Net als het feit dat je problemen met raids krijgt op het moment dat je je eigen tijd hebt ingesteld.
Komt nog bij dat de klok verzetten nog andere problemen kan veroorzaken (op de meest onverwachte plekken). Zeker als je hem eens vergeet terug te zetten.
Haay schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 13:09:
Net terug van rondje buiten lopen tijdens lunch pauze. Tijdens de wandeling nog een L2 Raid (solo) gedaan. En verder Gyms en stops gedraaid, nog een gym met een Pokémon van mij aangevuld. Heb geen enkele error of vertraging gemerkt.
Nu is de VS nog niet wakker, dus als het inderdaad met de capaciteit van de servers te maken heeft, verwacht je met een lunch-rondje geen problemen en 's avonds juist wel (en wanneer hebben we de meeste tijd om te spelen?).

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:21

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net met een collega naar een tyranitar gegaan hier in zwolle bij Isala ZH. 2 minuten voordat die uitkwam hebben we de gym Geel gemaakt en onze pokemon er in gezet en toen we hem uiteindelijk verslagen hadden kregen we geen ballen voor Gym Control.. Onze pokemons zitten nu een half uur nadat de raid voorbij is nog steeds in die gym dus we hadden wel degelijk gym control?

Gewoon een bugje of is gym controle iets anders?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net een Tyrogue uit een ei gekregen, kan hem al evolueren in een ?
Maar heb die nog nooit gezien, en blijf hem houden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Mars18 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:35:
Net een Tyrogue uit een ei gekregen, kan hem al evolueren in een ?
Maar heb die nog nooit gezien, en blijf hem houden
  • If Attack is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmonlee
  • If Defence is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmonchan
  • If Stamina / HP is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmontop
If the stats are the same - for example, all are a maximum of 15 - then the evolution will be random. If two are the same, then it'll choose between two of those possible evolutions at random. So if Attack and Defence match, it'll evolve into either Hitmonlee or Hitmonchan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

schaapiej schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:42:
[...]
  • If Attack is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmonlee
  • If Defence is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmonchan
  • If Stamina / HP is higher than other stats, Tyrogue evolves into Hitmontop
If the stats are the same - for example, all are a maximum of 15 - then the evolution will be random. If two are the same, then it'll choose between two of those possible evolutions at random. So if Attack and Defence match, it'll evolve into either Hitmonlee or Hitmonchan.
oh cool wist ik niet.. dat er ook nog hitmontop uit kwam

ik kreeg ook net tyrogue uit een ei en nu ff iv gecheckt en is 96% :)
ah.. word een hitmonchan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:19:
Net met een collega naar een tyranitar gegaan hier in zwolle bij Isala ZH. 2 minuten voordat die uitkwam hebben we de gym Geel gemaakt en onze pokemon er in gezet en toen we hem uiteindelijk verslagen hadden kregen we geen ballen voor Gym Control.. Onze pokemons zitten nu een half uur nadat de raid voorbij is nog steeds in die gym dus we hadden wel degelijk gym control?

Gewoon een bugje of is gym controle iets anders?
Volgens mij kun je vanaf dat een raid is aangekondigd de gym niet meer van kleur laten veranderen tot hij voorbij is. Waarschijnlijk om opportunisme tegen te gaan. Je zult dus gyms al van tevoren in je kleur moeten hebben wil je de bonus hebben.
Mocht je tijdens aftellen hem overnemen, wordt hij na de raid wel jouw kleur.
Bug of working as intended weet ik niet zeker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FireAge schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:
[...]

Volgens mij kun je vanaf dat een raid is aangekondigd de gym niet meer van kleur laten veranderen tot hij voorbij is. Waarschijnlijk om opportunisme tegen te gaan. Je zult dus gyms al van tevoren in je kleur moeten hebben wil je de bonus hebben.
oke thanks, Mag hopen dat dit een bug is want dat is toch juist leuk een beetje competitiveit bij de gym voor een raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb een gym wel kort voor een raid overgenomen. Alleen bleef hij de oude kleur houden toen mijn beest er al in zat. Het lijkt dat een gym dezelfde kleur houdt als er zo'n ei op staat. Evt. ook nog gedurende de raid? Niet meer op gelet toen. Daarna zal ie wel de actuele kleur krijgen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:42:
[...]

Bedankt! Is er iemand hier die in een actieve groep zit in Rotterdam? Zuid-Holland maybe? Hier zou ik graag lid van willen worden.
Niet in Rotterdam zelf, wel er vlakbij. ;)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:10:
Ik heb een gym wel kort voor een raid overgenomen. Alleen bleef hij de oude kleur houden toen mijn beest er al in zat. Het lijkt dat een gym dezelfde kleur houdt als er zo'n ei op staat. Evt. ook nog gedurende de raid? Niet meer op gelet toen. Daarna zal ie wel de actuele kleur krijgen neem ik aan.
Had het ook. De app opnieuw starten gaf toen wel de juiste kleur, maar kreeg niks voor gym control idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
FireAge schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:05:
[...]

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:10:
Als je uitlogt en daarna opnieuw inlogt zul je zien dat de gym wel van kleur is veranderd. Lijkt me meer een update bug dan iets anders.
Hoe het met de bonus zit weet ik niet zeker. Maar de laatste keer had ik die er wel zeker bij zitten. Gym 5 minuten voor de raid overgenomen. Maar wel de opnieuw opgestart ivm berichten die binnen kwamen. En toen bij opnieuw erin komen was de gym ook mijn kleur en had ik gewoon de bonus bij winst (lvl 1 raid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:57

Haan

dotnetter

Net eeen lvl 30 98iv spinarak gevangen. Vrij zeldzame combinatie (hoog lvl en goeie iv) helaas evolueert het in een Ariados met maar 1394cp, dus alsnog vrij nutteloos..

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:29
Ricmaniac schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:06:
[...]

oke thanks, Mag hopen dat dit een bug is want dat is toch juist leuk een beetje competitiveit bij de gym voor een raid
Het lijkt mij een bug, want als je je app restart veranderd de gym wél van kleur. Alleen gymcontrol is er dan ook niet?

Volgens mij is het trouwens zo dat het 'oude' team ook geen gymcontrol meer heeft, als de kleur veranderd vlak voor de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

P.K. schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:03:
[...]

Het lijkt mij een bug, want als je je app restart veranderd de gym wél van kleur. Alleen gymcontrol is er dan ook niet?

Volgens mij is het trouwens zo dat het 'oude' team ook geen gymcontrol meer heeft, als de kleur veranderd vlak voor de raid.
klopt blijkbaar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 17:15

bonyuri

Investigator!

Ik had een Premium Raid Pass gekocht, met het idee dat ik die op 1 dag meerdere keren kon gebruiken.
Nu kon ik hem inderdaad meerdere keren gebruiken, welgeteld 2 keer... :X

Heeft iemand anders ook die ervaring, of verschilt dat misschien per dag, per raid, per ???

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:34
Weet je dat zeker. Volgens mij kun je een premium pass maar 1x gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 14:09

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Is dat niet hetzelfde als een gewone gratis pass inderdaad? Die kun je voor één raid gebruiken, niet één gevecht. Als je de raid verliest en de gym niet sluit kun je gewoon nog een keer vechten tegen diezelfde raid boss.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
ik heb hier ook gezien met een ander account dat iemand hem 2 keer voor 2 gyms kon gebruiken.
ik zlf heb er 3 gekocht maar alle 3 maar 1 keer kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gister een aardige ronde gedaan gisteravond. Iets van 4 gyms overgenomen.
3 eiren zijn uitgekomen.

Ook nog 3x een Raid battle gedaan, 1x gewonnen maar dat was een * level.
*** level telkens net niet gehaald met maar een klein streepje over, maar was alleen en niemand kwam er bij.

Ging gisteren zowel lopend als op de fiets, op de fiets komen eieren zo snel uit :)

Gisteravond toch maar een nintendo new 3ds xl met Pokemon om thuis ook weer te gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mars18 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 06:42:
Gister een aardige ronde gedaan gisteravond. Iets van 4 gyms overgenomen.
3 eiren zijn uitgekomen.

Ook nog 3x een Raid battle gedaan, 1x gewonnen maar dat was een * level.
*** level telkens net niet gehaald met maar een klein streepje over, maar was alleen en niemand kwam er bij.

Ging gisteren zowel lopend als op de fiets, op de fiets komen eieren zo snel uit :)

Gisteravond toch maar een nintendo new 3ds xl met Pokemon om thuis ook weer te gamen ;)
In theorie is het mogelijk alleen een *** raid te winnen, maar ook mijn maat (L38 met alle pokies maxed out) lukte het net niet tegen een Vaporeon. We waren met zijn 2-en en wisten dat er een 3e onderweg was, zodoende dat hij het wel eens wou proberen. Daarna met 3 man was het een eitje.

P.s. was al bekend dat Pokemon maximaal L39 kunnen worden? Daar kwam mijn maat achter toen hij L38 werd. 1 Power up (van 38,5 naar 39) en die hele Power up bar verdween gewoon... ik ben iig blij dat ik dat weet: scheelt veel km lopen voor candy die ik uiteindelijk toch niet nodig heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Autofan1985 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:25:
[...]

In theorie is het mogelijk alleen een *** raid te winnen, maar ook mijn maat (L38 met alle pokies maxed out) lukte het net niet tegen een Vaporeon. We waren met zijn 2-en en wisten dat er een 3e onderweg was, zodoende dat hij het wel eens wou proberen. Daarna met 3 man was het een eitje.

P.s. was al bekend dat Pokemon maximaal L39 kunnen worden? Daar kwam mijn maat achter toen hij L38 werd. 1 Power up (van 38,5 naar 39) en die hele Power up bar verdween gewoon... ik ben iig blij dat ik dat weet: scheelt veel km lopen voor candy die ik uiteindelijk toch niet nodig heb. :P
Ik ben misschien echt dom, maar hoe zie ik welk level mijn Pokemons hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Mars18 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:41:
[...]

Ik ben misschien echt dom, maar hoe zie ik welk level mijn Pokemons hebben?
Dat kan via een IV-app (neem er wel 1 waarbij je niet op je account inlogt!) en verder kan je je Pokemon power uppen tot 1,5 level boven je trainer level. In mijn geval ben ik L36, dus kan ik mijn pokies power uppen tot L37,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 08:28
Autofan1985 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:50:
[...]

Dat kan via een IV-app (neem er wel 1 waarbij je niet op je account inlogt!) en verder kan je je Pokemon power uppen tot 1,5 level boven je trainer level. In mijn geval ben ik L36, dus kan ik mijn pokies power uppen tot L37,5.
Welke app kan je aanraden voor Android?

Ik had voor iOS wel een handige waarbij ik een screenshot maakte en die inlas in de app. Is er ook zoiets voor Anroid? Ik heb wel liever een app dan een website..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
Shifty47 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 08:54:
[...]

Welke app kan je aanraden voor Android?

Ik had voor iOS wel een handige waarbij ik een screenshot maakte en die inlas in de app. Is er ook zoiets voor Anroid? Ik heb wel liever een app dan een website..
- GoIV (volgens mij niet in Play store)
- Calcy IV

En er zullen er vast nog wel andere zijn. Deze werken allebei middels screen capture. En volgens mij is het ook wel mogelijk om het via screenshots te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan we nog iets zien van een eventje vanwege de verjaardag, of was het vuur en ijs event bedoeld om het 1-jarig bestaan te vieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:09:
Gaan we nog iets zien van een eventje vanwege de verjaardag, of was het vuur en ijs event bedoeld om het 1-jarig bestaan te vieren?
Ik gok dat morgen (volgens mij is dat de verjaardag?) gewoon alle raids of enkele raids Legendary birds hebben en Niantic dit zonder enige aankondiging gaat doen.
Ik zou dat wel een mooie actie vinden.

(Ik bewaar iig mijn raid pass vandaag, zodat ik er morgen twee heb ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 15:55

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:09:
Ja, in de code hebben ze een hint gevonden naar een event ter gelegenheid van het eenjarig bestaan:
An Anniversary Hint
The following event type has appeared:
ONE_YEAR_ANNIVERSARY

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wanneer is dat dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 15:55

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Zie onder. Wat ze gaan doen, of ze wat gaan doen, is onbekend. Er zijn nog geen officiele aankondigingen geweest, alleen speculaties.
July 6th marks the one-year anniversary of Pokemon Go. So how does Niantic plan to celebrate? Will they hold some sort of special event? Might there be an announcement?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Blinkiej schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:13:
[...]

Ik gok dat morgen (volgens mij is dat de verjaardag?) gewoon alle raids of enkele raids Legendary birds hebben en Niantic dit zonder enige aankondiging gaat doen.
Ik zou dat wel een mooie actie vinden.

(Ik bewaar iig mijn raid pass vandaag, zodat ik er morgen twee heb ;) ).
Kijk er niet raar van op als die vogels pas na het Chicago event van 22 juli komen. ;) Zeker met die team lounges daar denk ik dat ieder team zijn/haar 'eigen' vogel wel eens zou mogen proberen te raiden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Autofan1985 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:28:
[...]

Kijk er niet raar van op als die vogels pas na het Chicago event van 22 juli komen. ;) Zeker met die team lounges daar denk ik dat ieder team zijn/haar 'eigen' vogel wel eens zou mogen proberen te raiden daar.
Lijkt me ook. Ze zouden iets met de regionals kunnen doen. Een 'teleport' functie in raids of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
CaptJackSparrow schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:33:
[...]

Lijkt me ook. Ze zouden iets met de regionals kunnen doen. Een 'teleport' functie in raids of zo. :+
Ook over die regionals gaan de nodige geruchten idd. Misschien een event rond de verjaardag met tijdelijke beschikbaarheid van de regionals en/of shiny pikachu en dan na Chicago de tier 5 raids met de legendairies (verwacht zelf alleen de 3 gen 1 vogels en heel misschien mewtwo en mew er bij)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Of ze doen helemaal niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ze doen waarschijnlijk iets wat je niet verwacht :+

Maar eindelijk de legendaries hebben zou wel fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zal vast wel iets gebeuren en aankondigen gaat meestal niet zo snel bij Niantic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Autofan1985 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:28:
[...]

Je kan ook genoeg redenen bedenken waarom die Legendaries al eerder dan de 22e komen eigenlijk.

Die vogels per kleur introduceren gaan ze echt niet doen, die komen beschikbaar voor iedereen.
Legendaries introduceren bij een evenement waar 20.000 man op een klein terrein is, is ook niet logisch.
Denk maar eens aan de chaos die dat kan veroorzaken, als 20.000 mensen gaan proberen om bij een raid mee te kunnen doen.

One year anniversary lijkt mij een perfect moment om Legendaries te introduceren, dat levert veel aandacht op, en de 'chaos' is verspreid over de hele wereld.

Er werd in de aankondiging van het event gehint op Heracross en Unown, ik denk dat het heel goed mogelijk is dat dat de event Pokemon worden. En dat die gedurende een korte tijd na het event ook wereldwijd te raiden zijn.
Wellicht kan Mew ook nog een rol spelen, dat is altijd al een event Pokemon geweest en geen échte échte legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Niantic komt met events, nieuwe features, dat soort dingen - wanneer de sales inkakken.

Naar mijn idee ziet Niantic's Masterplan er als volgt uit:
1. Introduceer nieuwe gyms en raid battles om spelers terug te krijgen.
2. Een paar weken later kom je met kortingen in de shop om spelers over te halen om wat geld uit te laten geven (de eerste transactie is altijd de grens. Als er eenmaal één transactie is gedaan volgt er vaak meer)
3. Als de spelers er weer uitgekeken op raken, dán introduceer je de Legendaries om ze weer terug te laten keren.

Dus mijn verwachting:
1 year anniversary: speciale Pikachu en shopkortingen
Chicago event: wellicht kan je regionals vangen die je normaal daar niet kan vangen in Chicago
Begin tot midden augustus: Legendaries

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
P.K. schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:19:
[...]

Je kan ook genoeg redenen bedenken waarom die Legendaries al eerder dan de 22e komen eigenlijk.

Die vogels per kleur introduceren gaan ze echt niet doen, die komen beschikbaar voor iedereen.
Legendaries introduceren bij een evenement waar 20.000 man op een klein terrein is, is ook niet logisch.
Denk maar eens aan de chaos die dat kan veroorzaken, als 20.000 mensen gaan proberen om bij een raid mee te kunnen doen.

One year anniversary lijkt mij een perfect moment om Legendaries te introduceren, dat levert veel aandacht op, en de 'chaos' is verspreid over de hele wereld.

Er werd in de aankondiging van het event gehint op Heracross en Unown, ik denk dat het heel goed mogelijk is dat dat de event Pokemon worden. En dat die gedurende een korte tijd na het event ook wereldwijd te raiden zijn.
Wellicht kan Mew ook nog een rol spelen, dat is altijd al een event Pokemon geweest en geen échte échte legendary.
Doelde ook meer op de 'eerste introductie' van de vogels dat ieder team daar een soort gegarandeerde raid op zijn/haar vogel krijgt. Misschien zelfs met Masterball als reward bij winst. Daarna komen uiteraard alle vogels voor iedereen beschikbaar, aangezien heel de wereld zal mee profiteren van wat er daar gebeurt. En dan zie ik dat idd ook niet zo gebeuren dat alleen blauw Articuno kan vangen etc. Mew als Event-Pokémon is zeker ook niet ondenkbaar idd.

Verder blijkt maar weer dat er enorm veel scenario's te bedenken zijn, want ook de 'visie' van @Richh zou me niet verbazen als dat hem wordt. En aangezien Niantic het altijd ruim van tevoren aankondigt (*kuch* :+) is afwachten en hun aankondigingen regelmatig in de gaten houden eigenlijk het enige dat we kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:54:
Niantic komt met events, nieuwe features, dat soort dingen - wanneer de sales inkakken.

Naar mijn idee ziet Niantic's Masterplan er als volgt uit:
1. Introduceer nieuwe gyms en raid battles om spelers terug te krijgen.
2. Een paar weken later kom je met kortingen in de shop om spelers over te halen om wat geld uit te laten geven (de eerste transactie is altijd de grens. Als er eenmaal één transactie is gedaan volgt er vaak meer)
3. Als de spelers er weer uitgekeken op raken, dán introduceer je de Legendaries om ze weer terug te laten keren.

Dus mijn verwachting:
1 year anniversary: speciale Pikachu en shopkortingen
Chicago event: wellicht kan je regionals vangen die je normaal daar niet kan vangen in Chicago
Begin tot midden augustus: Legendaries
Ik denk toch dat ze nu wat eerder met extra content moeten komen, we staan aan het begin van de zomer. De perfecte periode om te spelen.
Je merkt nu al in de raid groepen dat de animo afneemt. De huidige raids alleen zullen mensen niet maanden bezig houden. Ze kunnen gaan roteren met Raid bosses, maar qua publiekstrekkers (lvl4) is er maar een kleine pool om uit te kiezen. Na een week of twee heeft iedereen die wel. Daarmee kunnen ze het hooguit rekken tot 22 juli.

Bovendien hebben we ook nog Gen3, die zullen ze rond september ook released willen hebben, om nog te profiteren van het eind van de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Autofan1985 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:21:
[...]
En aangezien Niantic het altijd ruim van tevoren aankondigt (*kuch* :+) is afwachten en hun aankondigingen regelmatig in de gaten houden eigenlijk het enige dat we kunnen doen.
Ik lees het hier wel, gaat sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
P.K. schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:06:
[...]

Ik denk toch dat ze nu wat eerder met extra content moeten komen, we staan aan het begin van de zomer. De perfecte periode om te spelen.
Je merkt nu al in de raid groepen dat de animo afneemt. De huidige raids alleen zullen mensen niet maanden bezig houden. Ze kunnen gaan roteren met Raid bosses, maar qua publiekstrekkers (lvl4) is er maar een kleine pool om uit te kiezen. Na een week of twee heeft iedereen die wel. Daarmee kunnen ze het hooguit rekken tot 22 juli.

Bovendien hebben we ook nog Gen3, die zullen ze rond september ook released willen hebben, om nog te profiteren van het eind van de zomer.
Het is inderdaad een beetje afhankelijk van hoe snel het afneemt. Als dat nu al minder wordt dan denk ik ook dat het eerder is :P maar ik heb daar nog mn twijfels bij.

Gen 3 komt dit najaar, dat is tussen neus en lippen door al bevestigd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
mat.hi.as schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:14:
[...]

Ik lees het hier wel, gaat sneller :+
https://twitter.com/PokemonGoApp Deze is ook meestal wel snel en ververst zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Krijg op de Whatsapp al een heel bericht binnen over een event... iemand is heel creatief geweest met iets verzinnen? :p Zie namelijk nog niets op de site van Niantic of hun Facebook. Dus tot nu toe roep ik fake! :+

Edit: Normaal gesproken eindigen ze altijd iets met '—The Pokémon GO team' dus ik vind 'm fake totdat ik echt bewijs heb hehe

Dit bericht dus:

spoiler:
Trainers,

With our 1 year anniversary coming up in a few days, we couldn't think of a better time to celebrate!

From 1:00 P.M. PDT on July 6 to 1:00 P.M. PDT on July 9, 2017, Trainers around the world will receive numerous in-game rewards.

We will change raid bosses by a trainer vote starting July 6th to determine bosses for the next 2 weeks. You will also be receiving greater XP bonuses from raids and other in-game actions. To help you with these XP bonuses, Lucky Eggs will be 50% off in the in-game shop.

To allow all trainers to enjoy raids, Premium Raid Passes will also be 50% off in the in-game shop.

A limited edition special Pikachu will also start appearing all over the world.

Trainers may find that the amount of stardust received will be increased. You may notice that Pokestops and Gyms will also start giving out more items than normal.

Get out there, enjoy yourself, and share your stories with us using #PokemonGO on your favorite social media channels.

[ Voor 74% gewijzigd door schaapiej op 05-07-2017 13:57 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Richh schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Het is inderdaad een beetje afhankelijk van hoe snel het afneemt. Als dat nu al minder wordt dan denk ik ook dat het eerder is :P maar ik heb daar nog mn twijfels bij.

heb je ook een bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Richh schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:17:
[...]

Sowieso dat we niet later dan 22 juli een aankondiging krijgen van de Legendaries, daar durf ik wel geld op in te zetten. :P
Het event is aangekondigd als onderdeel van het een-jarig bestaan van het spel, daar gaat sowieso iets gebeuren met speciale Pokemon.
Echt een bron is er niet, alleen dat Niantic vanaf dit jaar elk kwartaal een grote update wil brengen. Gen2 was de eerste, Gym rework+raids de tweede.
De volgende zal waarschijnlijk Gen3 zijn, ergens in de komende drie maand dus.
PvP schijnt ook een 'grote' update te worden, maar klimaattechnisch is het natuurlijk handiger om Gen3 aan het eind van de zomer te doen en PvP op het moment dat de dagen weer korter worden (voor het grootste gedeelte van de wereldbevolking).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
schaapiej schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 13:51:
Krijg op de Whatsapp al een heel bericht binnen over een event... iemand is heel creatief geweest met iets verzinnen? :p Zie namelijk nog niets op de site van Niantic of hun Facebook. Dus tot nu toe roep ik fake! :+

Edit: Normaal gesproken eindigen ze altijd iets met '—The Pokémon GO team' dus ik vind 'm fake totdat ik echt bewijs heb hehe

Dit bericht dus:
Ik zeg: FAKE. Te vaak het woord "also" in de tekst. En het woord "stardust" niet met hoofdletter gespeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Jeej vandaag eindelijk een wobbuffet vrouwtje gevangen :D. Deze had ik nog niet en vond ik wel leuk te hebben.

Waarschijnlijk zit er een nest nu want kwam gelijk een 2e en 3e tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Haay schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Ik zeg: FAKE. Te vaak het woord "also" in de tekst. En het woord "stardust" niet met hoofdletter gespeld.
Wat dacht je van "aniversary" :+

Keihard fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
P.K. schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:04:
Wat dacht je van "aniversary" :+

Keihard fake.
Daarom deel ik 'm ook effe, hoeft niemand die hier mee leest blij te worden door een dooie mus van iemand! :p

Zojuist nog even een Croconaw raid meegepakt, daarmee genoeg candy om een Feraligatr te maken.
Nu alleen Ampharos en Unown nog, vandaag ook een Mareep gevangen dus nog "maar" 40 candy...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Het lijkt er erg op dat ze da catch rate van de bazen hebben aangepast.
Van de eerste 15 raids die ik deed heb ik er 3 niet gevangen en 1 daarvan kon ik zelf geen ballen naar gooien omdat mijn pokemon storrage vol zat en nadien errors krijg.
Van de 15 raids daarna gingen er 7 lopen ( waarvan de 3 laatste zijn gaan lopen)

Het kan ook gewoon toeval zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Gravediggerxx op 05-07-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook. Nu al 3 uit 5 (3 en 4) raids die ontsnapt zijn. Daarvoor alles gevangen. Gewoon 11 ballen met razz en great/nice trow. Elke keer er weer uit.
Pagina: 1 ... 14 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.