[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Toch is het knokken tegen een 2900 Blissey een stuk pittiger dan een 2000 Blissey. Voor attackers maakt het ook zeker een verschil naar mijn mening!

Er zijn gyms waarvan ik de aanvallers ook wíl afschrikken :)
Knokken om een gym te veroveren is IMHO juist een stuk makkelijker geworden. Waar ik vroeger nog wel eens drie kwartier nodig had om een L10 gym leeg te gooien, neem je hem nu al in 10 minuten over. Ongeacht wat er in staat...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:19

hneel

denkt er het zijne van

Ik las vanochtend dit toen er een ei uit kwam
Overall, you Grimer looks like it can really battle with the best of them!
Its best quality is HP.
Its Attack is great, too!
Its Defense is great, too!
Ik dacht eindelijk een 100% binnen te hebben.
Blijkt hij na checken 14/14/14 (93%) te zijn. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Dat is waar de "Its stats are the best I've ever seen! No doubt about it!" en"Its stats are really strong! Impressive." voor zijn toch?

Zodat je niet extern hoeft te checken of het 15/15/15 is of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
Oekiejoekie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:35:
[...]

Knokken om een gym te veroveren is IMHO juist een stuk makkelijker geworden. Waar ik vroeger nog wel eens drie kwartier nodig had om een L10 gym leeg te gooien, neem je hem nu al in 10 minuten over. Ongeacht wat er in staat...
Is het ook. Het is bovendien veel eerlijker. Als enkele speler een gym overnemen was ontzettend kansloos want je gym was heel snel weer 'teruggepakt'; eigenlijk moest je 'm of in je eentje tot in de eeuwigheid doortrainen, of met meerdere spelers.
Nu moet een aanvaller ook voor degene die als eerste in een gym stapt, 'm 3x verslaan, net als voor de laatste. De moeilijkheidsgraad loopt niet meer exponentieel op naar mate er meer Pokémon in zitten, wat eerlijker is voor de eerste spelers.

Desalniettemin zijn beesten zoals Blissey, Snorlax maar ook Lapras en Cloyster nog altijd een bak pittiger dan beestjes met double weakness zoals Gyrados en Dragonite. Als ik een gym met een dikke Blissey en Snorlax zie, dan loop ik toch eerder door naar de volgende :P

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 30-06-2017 14:44 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Hathor schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:42:
Dat is waar de "Its stats are the best I've ever seen! No doubt about it!" en"Its stats are really strong! Impressive." voor zijn toch?

Zodat je niet extern hoeft te checken of het 15/15/15 is of lager.
Oh, ik wist niet dat die laatste regel ook nog een rol speelde. Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hathor
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 20:47
Voor Instinct is het:

"Its stats are the best I've ever seen! No doubt about it!" - Ten minste één waarde van 15.
"Its stats are really strong! Impressive." - Hoogste waarde ligt tussen 13 en 14.
"It's definitely got some good stats. Definitely!" - Hoogste waarde ligt tussen 8 en 12.
"Its stats are all right, but kinda basic, as far as I can see." - Hoogste waarde ligt tussen 0 en 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:44:
[...]

Is het ook. Het is bovendien veel eerlijker. Als enkele speler een gym overnemen was ontzettend kansloos want je gym was heel snel weer 'teruggepakt'; eigenlijk moest je 'm of in je eentje tot in de eeuwigheid doortrainen, of met meerdere spelers.
Ik ken de frustratie nog :) Vaak genoeg een gym overgenomen en dan meteen doorgetraind tot die L8/9 was, zodat ie niet meteen weg was. En daar was je al snel ruim een uur mee bezig. Niet iets wat je even snel tusssen de lunchpauze doet...
Nu moet een aanvaller ook voor degene die als eerste in een gym stapt, 'm 3x verslaan, net als voor de laatste. De moeilijkheidsgraad loopt niet meer exponentieel op naar mate er meer Pokémon in zitten, wat eerlijker is voor de eerste spelers.

Desalniettemin zijn beesten zoals Blissey, Snorlax maar ook Lapras en Cloyster nog altijd een bak pittiger dan beestjes met double weakness zoals Gyrados en Dragonite. Als ik een gym met een dikke Blissey en Snorlax zie, dan loop ik toch eerder door naar de volgende :P
Ook Blissey en Snorlax vind ik tegenwoordig makkelijker "in te maken". 30 seconden, en ze zijn verslagen. In de 2e en 3e ronde is de CP lager en gaat het nog vlotter...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:44:
Als ik een gym met een dikke Blissey en Snorlax zie, dan loop ik toch eerder door naar de volgende :P
Dan begint het juist bij mij te kriebelen om die tot moes te slaan met mijn Machamp en Ursaring! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Kreeg zojuist mijn 1000 uur defender badge. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:38:
Netjes...

Het verbaasd me trouwens dat ze bij het badge fanatieke Niantic niet eens een badge hebben gemaakt voor 10/100/1000 Bronze/Zilveren/Gouden Gymbadges. Dan had je nog een uitdaging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Blijkbaar is het toch mogelijk om beesten te blijven voeren terwijl de gym wordt aangevallen. 20 min voor niks gevochten. De 2 overgebleven stonden weer op 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

hneel schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:35:
Blijkbaar is het toch mogelijk om beesten te blijven voeren terwijl de gym wordt aangevallen. 20 min voor niks gevochten. De 2 overgebleven stonden weer op 100%
Had ik gisteren ook met een lokale gym die 'rijp' was om geoogst te worden door de inzittenden. Er zou even een buitje vallen en ik kon er mooi onder een afdakje zitten dus leek het me wel een nuttig tijdverdrijf. Stonden na enkele minuten de beesten ook weer bijgevoerd. Ik had ondertussen mijn 50 muntjes die dag net binnen door een terugkerend beest dus ik besloot dat de verantwoordelijke er dan maar fijn kon blijven zitten en hopen dat die andere 5 mensen ook geen muntjes wilden hebben. Ik stond in nog wel meer lokale gyms. Het was weer droog dus ik ging lekker verder en mijn tijd nuttiger besteden.

In Ingress kun je bij dergelijk 'rechargen' desnoods een 'virus' gebruiken om de portal van kleur te laten veranderen, het zg. 'flippen', maar bij PoGo is daar (nog) geen equivalent voor. Wat zou kunnen beschermen is om niet tussen gevechtsronden de gym te verlaten om revives/potions te voeren maar in de gym blijven en dan desnoods maar wat andere beesten gebruiken en alles na overnemen weer healen. Dan zal de gym wellicht 'op slot' blijven. Met de vastlopers moet je tot nu toe helaas soms wel restarten dus dan lukt dat niet. Het is te hopen dat de update hier flink verbetering in zal brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-06-2017 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Vandaag niet te veel geluk gehad. Raid 1 tyranitar kunnen verslagen met 16 man maar kreeg 9 ballen en 8 kopte hij weg 1 great throw was ook niet voldoende. Bij een volgende raid weer een uur met 3 man voor niks gewacht |:( |:(

@CaptJackSparrow

Ik sta nu in 6 gyms en 4 daarvan hebben genog uren ( 35+) voor de goude medaille. Dat moet vanavond wel eens lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@Gravediggerxx Tyranitar is behoorlijk pittig inderdaad. Ik heb het ook een keertje mogen proberen. De truc is om gelijk te gooien nadat de 'wegkopanimatie' bijna is afgelopen. Maar ook dan: 7 ballen raak gegooid inclusief Golden Razz... geen succes ;w

Een gouden gymbadge krijg je pas na 28 dagen 1 gym defended te hebben. Of heb je het over de medal? Als ik 1 van mijn defenders vandaag thuis krijg (en ik hoop het, nog geen muntjes gehad...) dan heb ik de gouden medal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Grumpmeister schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:44:
Ik begin steeds meer en meer de neiging te krijgen om een nieuw account te beginnen met een ander team. Instinct is haast extinct hier, en als ik een gym pak lig ik door de activiteit van Valor en Mystic (en het feit dat er maar 1 pokemon in de gym zit) binnen 30 minuten er weer uit. Het is dus nog steeds, zelfs met de nieuwe gyms de moeite niet meer.

Ik speel ook niet echt actief, paar keer per dag een rondje door de buurt met de hond, maar ook niet echt zin om geld uit te gaan geven aan m'n instinct account. Voor mijn gevoel kan ik beter Mystic / Valor gaan en in ieder geval wat meer impact hebben lokaal.

M'n account zit op level 29, heb ook best veel verschillende pokémon, en ik verwacht dat het lastig gaat zijn om opnieuw te starten, maar het motiveert echt totaal niet zo...
Haha

ik weet niet waar je het over hebt (deeptrap)

ik heb je pokkie er gister in laten staan, maar als ik jou was zou ik gewoon voor blauw kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:36:
[...]

Over het algemeen ben ik het met je eens. Maar de gym die ik dagelijks voor woon-werkverkeer passeer en het dichtste bij mijn woonplaats ligt, die moet gewoon blauw blijven. Met mij erin :P

Ik wil een gouden badge! Weten we verder al wat je daar aan hebt eigenlijk?
ik ben op ongeveer 80 % zilver.

nog een paar dagen en dan zal ik hem wel goud hebben, nog niets over gelezen at er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Peter F schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:09:
[...]

ik ben op ongeveer 80 % zilver.

nog een paar dagen en dan zal ik hem wel goud hebben, nog niets over gelezen at er gebeurt.
Van een gym, of de persoonlijke medal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 15:38:
Je bent me net voor , ik sta op 891 uur.

optellend wat er nog in de gyms staat kom ik op 1050 + maar dat telt natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:10:
[...]

Van een gym, of de persoonlijke medal?
Van een gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Nu al? Heb je die gym al tientallen keren teruggepakt, of er veel raids gedaan ofzoiets?
Ik zit al sinds het begin in 1 gym en dat balkje heeft net 1/5e gehaald :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik dacht vanmiddag dat in een grotere plaats wellicht meer animo was om een level-4 raid te doen. Dus om 16:45 in centrum Hoogvliet. Maar weer was ik alleen.

Het hielp niet dat er in de nabije omgeving massa's andere gyms stonden waar ook raids gaande waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:16:
Ik dacht vanmiddag dat in een grotere plaats wellicht meer animo was om een level-4 raid te doen. Dus om 16:45 in centrum Hoogvliet. Maar weer was ik alleen.

Het hielp niet dat er in de nabije omgeving massa's andere gyms stonden waar ook raids gaande waren.
yup kan hier alleen maar lvl 1 en 2 doen omdat er nooit meer mensen bij een gym zijn, wat mij betreft is het 1 grote faal. cp van raid boss aanpassen aan de groep is gewoon de oplossing, maar ja.. niantic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
hneel schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:16:

dat is irritant, wat ook erg vervelend is dat je een battle joint en dan amper tijd krijgt om je pokies uit te zoeken.(iets van 20 seconden, is gewoonlijks genoeg maar met die lag werkt dat niet)
Omgekeerd heb ik het ook meegemaakt, stond ik zowat in m'n eentje damage te doen terwijl die andere gasten met de meest vage pokies aan het vechten waren.

verder heb ik gewoon pech? 5-6 raids gedaan en geen enkele TM gekregen, ook niet nadat ik de meeste damage had gedaan (dacht dat dat een voorwaarde was? blijkbaar niet...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:55:
@Gravediggerxx Tyranitar is behoorlijk pittig inderdaad. Ik heb het ook een keertje mogen proberen. De truc is om gelijk te gooien nadat de 'wegkopanimatie' bijna is afgelopen. Maar ook dan: 7 ballen raak gegooid inclusief Golden Razz... geen succes ;w

Een gouden gymbadge krijg je pas na 28 dagen 1 gym defended te hebben. Of heb je het over de medal? Als ik 1 van mijn defenders vandaag thuis krijg (en ik hoop het, nog geen muntjes gehad...) dan heb ik de gouden medal :)
Dat probeer ik ook. Het is ook maar de tweede van 14 raids die ik niet kon vangen dus dat valt wel mee. Ow ja een derde kon ik niet vangen omdat pokemon storrage vol zat en ik nadien de raids opnieuw moest doen maar daarna elke keer error omdat de medal al wel de gym als verslagen had aangerekend.
Ja ik bedoel medaille (medal)

Voorlopig heb ik nog maar 6 badges die niet zilver zijn dus dat duurt nog wel even.

Hoe zit dat eigenlijk met de badge exp die je per 24 uur krijgt? Ik vemoed dat die exp er pas ij komt als de gym verslagen wordt.
Wat als je hem 48 uur kan houden. Krijg je dan de 2x24 uur exp beloning?
Lijkt me logisch dat het wel zo is want voor de medal telt die ook alle uren als het niet bugged is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
Richh schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:15:
[...]

Nu al? Heb je die gym al tientallen keren teruggepakt, of er veel raids gedaan ofzoiets?
Ik zit al sinds het begin in 1 gym en dat balkje heeft net 1/5e gehaald :?
bijna 7 dagen defend 123 victories en 96 treats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:16
Terryb47 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:23:
verder heb ik gewoon pech? 5-6 raids gedaan en geen enkele TM gekregen, ook niet nadat ik de meeste damage had gedaan (dacht dat dat een voorwaarde was? blijkbaar niet...
Ik heb nu, inclusief vandaag, 8 Raids gedaan sinds het nieuwe systeem actief is geworden. En pas in de 7e Raid kreeg ik m'n eerste TM (een Charge TM). Dat was overigens een L2 Raid (Exeggutor) die ik solo deed.

In de 8ste Raid (de laatste die ik vandaag deed) kreeg vocht ik solo tegen een Croconaw en na winst kreeg ik uiteindelijk: 1 Rare candy + 3 Revives. :/

Is de opbrengst van goodies nou beter als je samen met anderen L3 of L4 Raids doet? Of is dat puur random?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de opbrengst van goodies nou beter als je samen met anderen L3 of L4 Raids doet? Of is dat puur random?
Naar mijn mening echt wel random.

Uit 4 Tyranitar raids geen tm's wel gouden bessen en candies, uit 2 muk raids 1 tm maar evenzeer candies...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19:54
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:25:
[...]

Mijn hoofddoel is lichaambeweging krijgen door lopen of fietsen. Als motivatie gebruik(te) ik het elke dag kunnen behalen van het maximum aantal muntjes zodat ik een reden had om einden te fietsen. De muntjes zijn daar uiteindelijk 'slechts' een (onvermijdelijk) bijproduct van.

Ik denk dat er niet veel mensen zullen zijn die aan het gymspel doen die NIET zoveel mogelijk muntjes willen verzamelen. De mensen die al een hoop muntjes hebben verdiend hebben ook eventueel makkelijk praten. De mensen die het afgelopen jaar van de zijlijn hebben moeten toekijken willen nu toch écht wel graag óók eindelijk eens wat muntjes scoren. En dan komt de 'slimme' strategie toch wel van pas. :)
Nog een kleine toevoeging hierop: degene die het het afgelopen jaar goed hebben gehad in de gyms en bijna slapend rijk werden, hebben nog steeds een dikke voorsprong op de rest. Immers ze hebben zoveel coins verzameld dat uiteraard het rugzakje en de storage op max staan, er zijn coins uitgegeven aan incubatoren waardoor er lekker veel zeldzame pokemons zijn uitgekomen. Wat te denken van al die dratini's die nu de dragonite heeft opgeleverd waar nu de raids mee worden bevochten. En dan niet te vergeten die grote hoeveelheid dust die het heeft opgeleverd, Ik schat zelf slechts ongeveer 1,5 miljoen dust puur winst, bij wat fanatiekeren zal dat aantal op het dubbele zitten.

En als laatste voordeel de lures waarmee we allemaal probeerden goede sier te maken op de meiden.

De voorsprong is er nog steeds en die wordt voorlopig nog niet ingelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Peter F schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:03:
[...]

Haha

ik weet niet waar je het over hebt (deeptrap)

ik heb je pokkie er gister in laten staan, maar als ik jou was zou ik gewoon voor blauw kiezen :)
Haha, nog bedankt ervoor :)

Hij is er om 1:15 uit getrapt. We krijgen in de buurt mogelijk nog een gym of stop, bij de school. Ik had ook op m'n weg terug van werk nog wat gyms gepakt / versterkt, dus als het niet in de buurt lukt, dan maar zo :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Grumpmeister schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:41:
[...]

Haha, nog bedankt ervoor :)

Hij is er om 1:15 uit getrapt. We krijgen in de buurt mogelijk nog een gym of stop, bij de school. Ik had ook op m'n weg terug van werk nog wat gyms gepakt / versterkt, dus als het niet in de buurt lukt, dan maar zo :')
Een algemeen Pokemon go forum is natuurlijk niet bedoeld om plaatselijke gyms te bespreken. Denk dat er weinig liethebbers zijn die willen horen dat in plaats x op plek y om 1.15 uur een gym blauw moet worden.

Gebruik wat anders aub: WhatsApp bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Peter F schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 20:13:
Je bent me net voor , ik sta op 891 uur.

optellend wat er nog in de gyms staat kom ik op 1050 + maar dat telt natuurlijk niet :)
Ik sta nu op 1277 uur. Zit weer in 10 gyms dus elke 6 minuten komt er weer een uurtje bij. 8)

Dat is inderdaad een medal en geen badge. Als Ingress speler ben ik alleen maar gewend aan badges. De keren dat ik een stop of gym voor portal uitschold in het begin was ook al snel niet meer op twee handen te tellen. ;)

Vanavond 1 gym gesloopt die al enkele dagen stond. Ongeveer een half uurtje voordat er een raid zou beginnen. Weer gedonder met network errors/vastloper zodat ik op een gegeven moment tijdens de laatste ronde maar drie van de zes de beesten uit de gym kon schoppen. Na herstart kreeg ik toen meerder keren na het begin van de battle de beruchte rode Error balk waarna je weer uit de battle gaat. Ondertussen liep de tijd door en ik begon al bang te worden dat als dit te lang zou duren dat dan de raid zou beginnen voordat ik die laatste drie pokies er uit kon gooien. Toen ik voor de zekerheid maar even een ander beest als eerste probeerde werkte het plotseling weer. Geen idee of dat nou van invloed was of dat het ergens anders door kwam.

Tijdens het slopen van die gym had ik een beest teruggekregen dat ik kort daarvoor als tweede in een net overgenomen gym had gezet. Blijkbaar vond iemand dat wel een makkelijk te veroveren gym dus die had ons er gelijk maar weer even uitgeknikkerd. De persoon die hem de eerste keer had overgenomen, en daar vermoedelijk vlak naast woont of werkt, was duidelijk niet van plan dat toe te laten want die had hem al weer teruggenomen zodat ik er een tweede keer mijn pokie bij kon zetten. :P

Ondertussen een vanavond geplaatst beest terug met 22 muntjes. Nu weer in 9 gyms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
Trouwens de euro stijgt weer, eigenlijk zou niantic de muntjes prijs weer naar het oude niveau moeten zetten. De Waardedaling van de euro was de reden om de muntjes duuder te maken, Of worden valuta fluctuaties gebruikt om de prijs op te hogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 23-09 14:51
Raids zijn nou beschikbaar voor iedereen vanaf level 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Sunfalls schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:17:
Echt? Dat is wel erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FrankoNL schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 13:58:
[...]

Echt? Dat is wel erg laag.
Het was ook de bedoeling geloof ik dat het voor iedereen beschikbaar is.

Al vind ik wel dat ze beter de grens op lvl 20 ofzo leggen dat je tenminste beloond word voor het halen van bepaalde lvls. Dat moedigt dan mensen aan om meer te spelen.

Tyranitar is ook wel overkil dat je die al op lvl 5 begint te vangen. Op die lvl moet je nog eerst blij worden met geodude ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

CaptJackSparrow schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 21:52:
Die nieuwe zoekfunctie is nog lang niet hoe ik een filterfunctie graag zou willen zien maar er zijn toch al een paar handige dingen mee mogelijk. :)

Met een komma, dubbele punt of punt komma gescheiden namen (zonder spatie ertussen) worden allemaal getoond. Het werkt als een 'OR' operator. Handig om je evolutiebeesten te selecteren voor een LE.

Iets als caterpie,weedle,pidgey,rattata,ledyba bijvoorbeeld. Je kunt zo'n string alleen niet opslaan. Misschien toch eens kijken naar iets clipboard-manager-achtigs of zo.

Verder toont +pidgey ook alle evoluties van pidgey.
Hierzo alle zoekmethodes van de zoekfunctie:
Hier is een overzicht van alle mogelijke zoekopdrachten, met voorbeelden erbij:
Naam: zowel de officiële, als zelfgegeven nicknames.
Soort: ‘Vaporeon’, ‘Cubone’…
Type: ‘Ground’, ‘Fire’…
Pokédex-nummer: ‘217’ geeft een Ursaring.
Pokédex-reeks: ’63-65′ geeft de Abra familie weer.
HP-waarde: ‘HP200’ geeft alle beestjes weer met deze HP-waarde.
HP-reeks: ‘HP400-500’ geeft de Pokémon weer met een HP tussen die waarden.
CP-waarde: ‘CP50’ geeft alle beesten weer met deze specifieke CP-waarde.
CP-reeks: ‘CP0-100’ geeft de Pokémon met een lage CP weer.
Evoluties: ‘Evolve’ levert een overzicht met alle Pokémon die genoeg Candy hebben om te kunnen evolueren.
Komma (,): een manier om zoekopdrachten te combineren. Zoekt naar meerdere van hetzelfde soort, indien de zoekwoorden gescheiden worden door een komma.
Puntkomma (;): een manier om zoekopdrachten te specificeren. Zoekt naar meerdere onderwerpen (bijvoorbeeld dark;HP300 geeft alle Dark Pokémon weer met een CP van boven de 300).
Plus (+): zo kun je een hele familie vinden; ‘+Gastly’ laat alle evoluties van deze Pokémon zien.

Een minder bekende, maar ook handige manier van zoeken is tekst vervanging (text replacement). Hierbij voeg je een uitroepteken (!) toe aan een type Pokémon. Bijvoorbeeld !fire geeft alle Pokémon weer die sterk zijn in een battle met vuurpokémon (grond, steen en water).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat !fire werkt voor geen meter. Krijg je hetzelfde als fire. Ook fire! geprobeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
Sunfalls schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 09:17:
En dan kunnen die ook direct aan een level 4 raid mee doen?

Zo ja, ik zou het logischer vinden als ze raid levels unlocken, bijvoorbeeld;
- level 5-10 unlocked raid level 1
- level 11-20 unlocked raid level 2
- level 21-30 unlocked raid level 3
- level 31+ unlocked raid level 4

Want laten we eerlijk zijn, als level 5 speler heb je niks te zoeken in een gevecht tegen een CP34k Tyranitar! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag me echt af of niantic de apps wel test voor ze live gaan, app is zo traag, veel lag, gyms zitten nogsteeds vol met bugs en errors. is geen gevecht meer te doen, balkje van tegenstander is al leeg, maar ik moet gewoon nog 30 seconde (als het meezit) wachten totdat hij echt dood is.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QAFnZXs.jpg
Tyranitar en Golem genieten wel in deze gym geloof ik zo :+
schaapiej schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:16:
[...]

En dan kunnen die ook direct aan een level 4 raid mee doen?

Zo ja, ik zou het logischer vinden als ze raid levels unlocken, bijvoorbeeld;
- level 5-10 unlocked raid level 1
- level 11-20 unlocked raid level 2
- level 21-30 unlocked raid level 3
- level 31+ unlocked raid level 4

Want laten we eerlijk zijn, als level 5 speler heb je niks te zoeken in een gevecht tegen een CP34k Tyranitar! :)
Zolang ze raid level 5 dan maar niet 35+ maken vind ik alles goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Hey mensen, hoe kan je coins krijgen van je pokemon in een gym? Die van mij zit er al 48 uur in maar heb nog geen coins ontvangen, en ik kan ook niet echt info vinden over hoe ik ze kan (op)halen.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JinShepard schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:24:
Hey mensen, hoe kan je coins krijgen van je pokemon in een gym? Die van mij zit er al 48 uur in maar heb nog geen coins ontvangen, en ik kan ook niet echt info vinden over hoe ik ze kan (op)halen.
Wachten tot iemand je uit die gym trapt.. dan krijg je de muntjes pas.
Dus geen knopje meer om te cashen en geen gegarandeerde inkomsten per dag.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
@JinShepard Je krijgt muntjes als je Pokémon uit de gym getrapt word. Je krijgt 1 muntje per 10 minuten, en maximaal 50 muntjes per dag. Dus of je 'm nou vandaag, morgen of overmorgen terug krijgt... je zal 50 muntjes ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Wauw, dat is ontiegelijk irritant dan... voor hetzelfde geld gebeurd het over een maand pas weer en dan ben ik een maand me pokemon kwijt..

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Laatst online: 23-09 12:21
JinShepard schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 17:51:
Wauw, dat is ontiegelijk irritant dan... voor hetzelfde geld gebeurd het over een maand pas weer en dan ben ik een maand me pokemon kwijt..
Dat was met het oude systeem ook al het geval en je krijgt bij plaatsing toch echt een waarschuwing! Enige verschil is nu dat de muntjes pas komen bij eruit gegooid worden.

[ Voor 9% gewijzigd door krotwijk op 01-07-2017 17:56 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Richh schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:56:
[afbeelding]
Tyranitar en Golem genieten wel in deze gym geloof ik zo :+

[...]

Zolang ze raid level 5 dan maar niet 35+ maken vind ik alles goed :P
Als je het al lang genoeg op voorhand weet dat dat iet sis voor enkel voor hogere lvls is dan is dat ook geen probleem vind ik. Als ze ineens volgende week afkomen met wat eisen voor je mag meedoen zoals min lvl 35 of zelfs 40.

Ik ben nu lvl 39 en had al lvl 40 kunnen zijn door lucky eggs te blijven gebruiken met mas evolves maar omdat ik het nut er niet van inzag ben ik ermee gestopt.
Dan sta je gewoon voor een voldonge feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Niantic moet echt dringend wel een chat toevoegen zoals bij ingress. Op deze manier afspreken voor raids is bijna niet te doen.
Al gedurende 5 uur voldoende lvl 4 raids zien passeren maar telkens via de lokale whatsapp groep niet de min 6 man die je wel nodig hebt.
Dat met een groep van 45 leden + nog wat kinderen van leden.
Ok ik geef toe dat een deel van die groep echt nooit reageert dus wel gewoon gestopt zijn maar die vinden het blijkbaar niet nodig om dat te melden of om de groep te verlaten :(

Een pas voor hele dag raids te doen lijkt me eigelijk ook nog wel interessant. Dat het veel gaat kosten lijkt me logisch. 500 coins ofzo?

Morgen eens een poging doen in centrum Antwerpen. Daar van de ene raid naar de andere fietsen. Ik verwacht het eigenlijk niet dat het daar beter gaat zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Gravediggerxx op 01-07-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Wat een ramp vanavond met die laatste update zeg. :-( Zo traag als koude stroop. Network errors lijken wel erger te zijn. Bij gyms aantikken zeer langdurig draaiende balletjes, vastlopers, battles bijna niet te doen, kortom... ik heb tegen het einde nog even een 'field downgrade' gedaan 8) en toen lieten de gyms zich in elk geval weer wat makkelijker bekijken.

Die laatste versie komt er bij mij voorlopig niet meer op. Ik wacht wel op de volgende. Meer mensen al een downgrade gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vetifuro
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:25
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:32:
Wat een ramp vanavond met die laatste update zeg. :-( Zo traag als koude stroop. Network errors lijken wel erger te zijn. Bij gyms aantikken zeer langdurig draaiende balletjes, vastlopers, battles bijna niet te doen, kortom... ik heb tegen het einde nog even een 'field downgrade' gedaan 8) en toen lieten de gyms zich in elk geval weer wat makkelijker bekijken.

Die laatste versie komt er bij mij voorlopig niet meer op. Ik wacht wel op de volgende. Meer mensen al een downgrade gedaan?
Moet zeggen dat het hele gymsysteem bij mij juist stabieler is geworden met de meest recente versie (iOS spreek ik over dan). Had juist met de vorige versie erg veel problemen, met name met het battlen (hp-bars die verspringen, pokemon die terugkomen als ze al fainted zijn, etc.)

Van al deze issues vandaag geen last gehad, terwijl ik vandaag wel intensief aan het battlen ben geweest :D En ja, ik had mijn 50 coins al binnen maar vond het battlen gewoon zo leuk dat ik het niet kon laten om gyms direct terug te pakken. Sorry aan de blauwe en gele in mijn omgeving.

Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Ik heb ook geen issues met de nieuwe update. Het is ook niet opeens beter ofzo, maar ik zie ook geen reden om te downgraden.

Gisteren twee Tyranitar Raids kunnen doen. Eentje heb ik kunnen vangen, het is mogelijk mensen! Van de 4 Tyra-raids heb ik er nu 1 kunnen krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 21:52
Lekker dan, ik zit al een week of 5 te wachten op een metal coat om een Steelix te maken. Lijkt het erop dat ik vorige week en vandaag niet eens meer een evolutie item krijg met mijn 7e dag bonus :/ heb alles in overvloed behalve de metal ....

Meer mensen hier last van?

[ Voor 8% gewijzigd door JayZeeTie op 02-07-2017 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Kreeg idd vandaag niets te zien toen ik de 7th day streak had maar in mijn bag zat wel een kings rock die ik daarvoor nog niet had. Ik zou zeggen kijk eens in je bag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:29
Als het goed is staat het ook wel in je Journal.
Je krijgt nog wél een evo-item iig, het is alleen niet altijd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayZeeTie schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:10:
Lekker dan, ik zit al een week of 5 te wachten op een metal coat om een Steelix te maken. Lijkt het erop dat ik vorige week en vandaag niet eens meer een evolutie item krijg met mijn 7e dag bonus :/ heb alles in overvloed behalve de metal ....

ik kreeg net gewoon nog een sun stone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Gisteren dankzij een raid (croconaw) rare candy en km maken. Nu genoeg candy voor 3 evoluties.

Feraligator
Tyranitar
Flaafy

Daarna moet ik alleen nog sparen voor

Ampharos
Meganium

Ook moet ik nog een Unknown. Ik wacht met de evoluties nog ff want verwacht toch wel een dubbele xp of candy event rondom het 1 jarig bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
A-Jay schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:10:
Gisteren dankzij een raid (croconaw) rare candy en km maken. Nu genoeg candy voor 3 evoluties.

Feraligator
Tyranitar
Flaafy

Daarna moet ik alleen nog sparen voor

Ampharos
Meganium

Ook moet ik nog een Unknown. Ik wacht met de evoluties nog ff want verwacht toch wel een dubbele xp of candy event rondom het 1 jarig bestaan.
Gebruik geen rare candy voor evoluties dat is gek 8)7 wacht af ofdat je die kan gebruiken voor legendarys

Weet iemand een overzicht bij welke cp je goede iv hebt bij raids? Of deie van egg hatches want die zijn ook op lvl 20+ dezelfde. Anders kunnen we die hier mischien een onderzoeklijst samen stellen ;)

Wat ik liefst wil weten is vanaf welke cp de iv minimum 90% is
De interessantste pokemon om dit te weten zijn lapras snorlax en tyranitar + machamp
afhankelijk van de iv is het interessant om een pinab te gebruiken. Zeker bij tyranitar.

Ik had een 96% larvitar die na evolve een 2084 cp tyranitar werd.
lapras iv 98 van raid had 1520 cp
lapras iv 96 van raid had 1479 cp

snorlax iv 93 van raid had 1898 cp
snorlax iv ?? van raid had 1914 cp al twijfel ofdat ik geod gezien heb want op youtube al gevonden dat een hatched snorlax 1917 cp is. Deze ging jammer genoeg lopen |:( |:( |:(

[ Voor 42% gewijzigd door Gravediggerxx op 02-07-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ook zeker die tyranitar te krijgen met een raid. Scheelt je weer 100 candy die je dan weer kan gebruiken om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 12:42
P.K. schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:07:
Als het goed is staat het ook wel in je Journal.
Je krijgt nog wél een evo-item iig, het is alleen niet altijd te zien.
Klopt. Ik moestmijn streak nog toen ik deze posts las, dus heb er extra op gelet. Het leek índerdaad alsof ik niets kreeg, maar in mijn journal stond wel dat ik een dragon scale gehad heb.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
5 minuutjes te laat bij een Tyranitair Raid :'( (Raid was al 10min open)..
Iedereen had ze gevangen en ik heb niet mee kunnen doen helaas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter F
  • Niet online
vandaag mijn gouden badge gym gehaald.

had verwacht dat er nog iets bijzonders bij de gym zou gebeuren, maar er is alleen maar 1 item bijgekomen per spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Vandaag een Ampharos kunnen maken en genoeg meters met Togepi gelopen om Togetic te verkrijgen.

Nog zo'n 30 Totodile candy te gaan... en ik heb alle beestjes van Gen 1 en Gen 2. Althans, dan Unown nog, maar die hoop heb ik een beetje opgegeven eigenlijk. Daarbij: ex regionals, ex legends natuurlijk. Nog een paar Croconow raids dus!

[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 02-07-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Zijn er meer mensen met slechte graphics?
Dingen als knipperende wegen en gras e.d
versie 0.67.1 (Android)

Zijn dit problemen van het spel, de internet verbinding og mogelijk van mijn telefoon (dat laatste verwacht ik eigenlijk niet)

Nog een vraag: Is het in de terug te zien hoeveel coins je van een terug gekeerde pokemon ontvangen hebt? Ik mis namelijk nog weleens dat er 1 terug is en weet dan ook niet hoeveel coins het waren. Enige manier die ik tot nu toe heb gevonden is bijhouden hoeveel ik had en wat ik er dan bij heb gekregen. Maar dat vind ik niet echt makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Volgens mij is dat bijhouden hoeveel je had en hoeveel erbij gekomen is de enige optie op dit moment.

En ja de graphics glitchen bij mij ook regelmatig.

Mij viel vanmorgen ineens op dat om half 8 er al verschillende raids bezig waren terwijl het volgens mij pas vanaf 9 uur was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-09 15:43
Peter F schreef op zondag 2 juli 2017 @ 22:37:
vandaag mijn gouden badge gym gehaald.

had verwacht dat er nog iets bijzonders bij de gym zou gebeuren, maar er is alleen maar 1 item bijgekomen per spin
Brons +1 Zilver +2 Goud +3? Ik heb zelf alleen nog maar brons, vandaar de vraag :)
freggell schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:26:
Zijn er meer mensen met slechte graphics?
Dingen als knipperende wegen en gras e.d
versie 0.67.1 (Android)

Zijn dit problemen van het spel, de internet verbinding og mogelijk van mijn telefoon (dat laatste verwacht ik eigenlijk niet)
Ik heb ook glitchende wegen op de kaart ja... sinds de grote update. (ik speel op een Galaxy S7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

JayZeeTie schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:10:

Metal coat op overschot hier. Vandaag eindelijk mijn eerste dragon scale gekegen daarintegen ....

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Sorki schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:37:
[...]

Metal coat op overschot hier. Vandaag eindelijk mijn eerste dragon scale gekegen daarintegen ....
Heb last van hetzelfde probleem. Had 10 metalcoats, en toen maar een stel weg gegooid.
Hou gewoon 2 van elk op voorraad en gooi de rest maar weg, neemt alleen maar ruimte in waar iets nuttigers kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:43

Bouli

9000 rpm

Heb van alle items wat.... alles wel paar keer, wat een geluk toch :)

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Dan ligt het niet aan mij, gister was de game bijna niet speelbaar. Zo ontzettend traag. Pokestops en gyms die ongeveer 6 a 7 sec. doen om te laden. Lag niet aan de provider, want zoals vodafone als KPN op dezelfde locatie hadden exact hetzelfde.
Ook last van haperende ballen als ik een beestje van. Dan verspringt de bal ineens met een andere curve die ik gegooid heb.
Voor de raids was het goed te doen....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
Richh schreef op zondag 2 juli 2017 @ 23:29:
Vandaag een Ampharos kunnen maken en genoeg meters met Togepi gelopen om Togetic te verkrijgen.

Nog zo'n 30 Totodile candy te gaan... en ik heb alle beestjes van Gen 1 en Gen 2. Althans, dan Unown nog, maar die hoop heb ik een beetje opgegeven eigenlijk. Daarbij: ex regionals, ex legends natuurlijk. Nog een paar Croconow raids dus!
Dan zitten we nu precies hetzelfde: ik moet ook alleen nog Unown en de laatste evo van Totodile. Nog geen Croconow raids gedaan; was telkens niet in de gelegenheid toen ik er een zag.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren in Hilversum gewoon 4 keer een tranny raid.
2 mee kunnen doen en 1 is mijn bal 7 keer ontsnapt.
S' avonds dan toch mijn eerste gevangen :D En met goeie IV !

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tEKHXSg.png

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Ricmaniac schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:47:
Gisteren in Hilversum gewoon 4 keer een tranny raid.
2 mee kunnen doen en 1 is mijn bal 7 keer ontsnapt.
S' avonds dan toch mijn eerste gevangen :D En met goeie IV !

[afbeelding]
mag ik vragen welke app je daarvoor gebruikt? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:24

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

FrankoNL schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:50:
[...]

mag ik vragen welke app je daarvoor gebruikt? :)
Poke Genie (is wel iOS only)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 11:59

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Moet zeggen, op mijn S8 doet PoGo het een stuk beter dan op mijn oude Huawei. Het is nu gewoon weer speelbaar, niet continu de GPS kwijt, en pokestops laden een stuk sneller.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Quincy5 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:40:
Dan zitten we nu precies hetzelfde: ik moet ook alleen nog Unown en de laatste evo van Totodile. Nog geen Croconow raids gedaan; was telkens niet in de gelegenheid toen ik er een zag.
Wat Unown betreft deel ik de smart. Die Pokémon is gewoon TE zeldzaam! Je kunt er een heel alfabet van verzamelen, maar ik moet sowieso m'n allereerste Unown überhaupt nog tegenkomen. 8)7

Van Totodile heb ik de afgelopen dagen vooral Croconaw raids (solo) gedaan. Helaas waren 3 van de 4 "certainly impressed" en dus niet waard om te bewaren. En de 4e was wel een Wonder, maar ook niet echt heel hoog. In ieder geval heb ik nu genoeg candy voor een Feraligatr, maar als ik nog een Croconaw Raid tegenkom wil ik wel kijken of ik nog een betere IV versie kan vangen. ;)

Maar met Feraligatr binnen heb ik dan wel alle Pokémon die ik als Buddy kan lopen in mijn Pokédex compleet. De enige Pokémon die ik alleen via eieren kan krijgen en waar ik tot dusverre gewoon geen geluk mee heb gehad zijn Hitmontop en Miltank.

Hopelijk gaat Niantic de Raids rouleren en komt in ieder geval Miltank ook eens als Raid boss beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
Haay schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Wat Unown betreft deel ik de smart. Die Pokémon is gewoon TE zeldzaam! Je kunt er een heel alfabet van verzamelen, maar ik moet sowieso m'n allereerste Unown überhaupt nog tegenkomen. 8)7
Ik heb hem zelfs nog niet eens als seen in mijn Pokedex.
Van Totodile heb ik de afgelopen dagen vooral Croconaw raids (solo) gedaan. Helaas waren 3 van de 4 "certainly impressed" en dus niet waard om te bewaren. En de 4e was wel een Wonder, maar ook niet echt heel hoog. In ieder geval heb ik nu genoeg candy voor een Feraligatr, maar als ik nog een Croconaw Raid tegenkom wil ik wel kijken of ik nog een betere IV versie kan vangen. ;)

Maar met Feraligatr binnen heb ik dan wel alle Pokémon die ik als Buddy kan lopen in mijn Pokédex compleet. De enige Pokémon die ik alleen via eieren kan krijgen en waar ik tot dusverre gewoon geen geluk mee heb gehad zijn Hitmontop en Miltank.
Ik ga nu wel Croconow raids doen en heb Totodile sinds kort als buddy (3 km / candy).
Hitmontop is overigens wel te evolueren (en dacht ik niet via eieren te krijgen): vanuit een Tyrogue met HP als hoogste stat.
Hopelijk gaat Niantic de Raids rouleren en komt in ieder geval Miltank ook eens als Raid boss beschikbaar.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Quincy5 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:09:

Ik ga nu wel Croconow raids doen en heb Totodile sinds kort als buddy (3 km / candy).
Hitmontop is overigens wel te evolueren (en dacht ik niet via eieren te krijgen): vanuit een Tyrogue met HP als hoogste stat.
Ik heb Unown wel in mijn Pokédex maar dat is alleen maar omdat iemand er eens een in een Gym geplaatst had en ik die Gym bezocht. :P

En ja, ik weet dat Hitmontop is te evolueren vanuit Tyrogue. Maar... dan moet je dus wel Tyrogue uit een 2km ei krijgen, en moet hij ook nog eens HP als enkele hoogste stat hebben. What are the odds... ? Sinds Tyrogue in de game gekomen is heb ik één keer een Tyrogue uit een ei gehad, en die had de verkeerde stats. Dus ja... geen geluk voor mij. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat is het nut nog van een hoger level worden met de nieuwe gym opzet?

Om sterkere Pokemons te krijgen is het niet nodig want buiten raids heb je niet veel meer aan sterkere Pokemons.

En bij een raid is het ook niet zo boeiend meer. Level 1 en 2 slaan sowieso nergens op. 3 kan je zeker met 2 man verslaan. Dus alleen voor een level 4 maar als je daar met 10 man staat heb je ook al snel genoeg sterkere Pokemons zat om hem te verslaan. Ook het kiezen van de juiste heeft nut voor het verslaan.

Daarnaast is het ook lastig om genoeg dust te verzamelen zonder de 5000 dust van de 10 gyms per dag dus het uppen naar een hoger level gaat door een dust te kort niet meer lukken op termijn.

Ik moet alleen nog de Unown Pokemon dus verzamelen is voor mij alllang niet meer boeiend. Daarnaast of ik nu in 3 of 15 gyms zit de zekerheid dat ik die 50 muntjes per dag krijg heb ik niet. Dus dat nodigt ook niet heel erg uit meer om er moeite voor te doen.

Voor de lagere level casual speler zal het spel nu zeker leuker zijn maar voor de iets meer fanatieke speler zijn deze veranderingen niet echt een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 16:33

Nitai

Live the life you love.

Ik kap nu gewoon met dit spel, elke keer is er weer gedoe. Al mijn sterke pokemon zijn nu gemarkeerd als non-legitiem met een rode streep er doorheen. Ik heb nooit gecheat, hoogstens IV calculators gebruikt, maar dat valt dan ook onder cheaten blijkbaar. Sorry dat ik dit hier kom melden, maar ben gewoon zuur. Zoveel geld ingestopt, tijd, km's en dan zo worden 'beloond'.

Ik begrijp dat dit misschien beter is dan compleet een account bannen, en de cheaters verzieken ook veel en ze moeten er iets mee, maar zo heb ik er ook geen lol aan. Hoe moeilijk kan het zijn om een goede algoritme te vinden die alleen cheaters aanpakt ipv normale spelers. Zo lang gedaan over m'n Dragonite, Snorlax etc. Die vang ik niet zo even opnieuw.. *end rant*..

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Nitai schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:20:
Ik kap nu gewoon met dit spel, elke keer is er weer gedoe. Al mijn sterke pokemon zijn nu gemarkeerd als non-legitiem met een rode streep er doorheen. Ik heb nooit gecheat, hoogstens IV calculators gebruikt, maar dat valt dan ook onder cheaten blijkbaar. Sorry dat ik dit hier kom melden, maar ben gewoon zuur. Zoveel geld ingestopt, tijd, km's en dan zo worden 'beloond'.

Ik begrijp dat dit misschien beter is dan compleet een account bannen, en de cheaters verzieken ook veel en ze moeten er iets mee, maar zo heb ik er ook geen lol aan. Hoe moeilijk kan het zijn om een goede algoritme te vinden die alleen cheaters aanpakt ipv normale spelers. Zo lang gedaan over m'n Dragonite, Snorlax etc. Die vang ik niet zo even opnieuw.. *end rant*..
Sorry dat ik het vraag maar zou je hier een foto van willen plaatsen. Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet. Kan op internet nergens foto's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Quincy5 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:09:
[...]

[...]

[...]
Heb er ooit 1 in een gym gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Ik heb er zelfs 1 gevangen :D Maar blijkbaar ben ik een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Goed om te zien dat er een community bestaat voor PGO!
Ik had geprobeerd de discord server te joinen alleen deed dat het niet, is deze veranderd?
Zijn er andere manieren om in contact te blijven met medespelers, ik heb helaas te vaak dat ik een T-tar raid join, zonder dat er mensen zijn om mee te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
De discord chat van Tweakers PoGo is volgens mij niet erg actief meer.

Ik zou je aanraden om eens op FB te kijken of er al groepen bestaan uit jouw regio en anders naar een level 4 raid gaan en kijken of je er mensen aantreft.

Btw: dit is wel een leuk artikel om te lezen: https://www.tabletsmagazi...2-miljard-dollar-omgezet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Sunfalls schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:26:
[...]

Sorry dat ik het vraag maar zou je hier een foto van willen plaatsen. Ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet. Kan op internet nergens foto's vinden.
https://tweakers.net/ext/f/RaC2KTuY5FBEretSNRKW8Hh5/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door Nitai op 03-07-2017 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunfalls schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:37:
De discord chat van Tweakers PoGo is volgens mij niet erg actief meer.

Ik zou je aanraden om eens op FB te kijken of er al groepen bestaan uit jouw regio en anders naar een level 4 raid gaan en kijken of je er mensen aantreft.

Btw: dit is wel een leuk artikel om te lezen: https://www.tabletsmagazi...2-miljard-dollar-omgezet/
Bedankt! Is er iemand hier die in een actieve groep zit in Rotterdam? Zuid-Holland maybe? Hier zou ik graag lid van willen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Mjah, zoveel sterke Pokemons heb ik niet, had alles in het levellen van die anderen gestoken. Als ik dit bij iemand anders zou zien zou ik ook denken, right, je hebt gewoon cheat. Maar nu het mijzelf is overkomen, heb ik geen vertrouwen meer in Niantic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb geen enkele pokemon doorstreept. Ik heb wel gespoofed enzo. Niet veel, maar wel Unown enzo binnengehaald op die manier.
Maar als je gps ff flipt en je vangt dan een pokemon dan ziet het spel dat al spoofen.
Het detectie systeem werkt gewoon niet goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 03-07-2017 11:46 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
Welke IV calculator was dat? Ik gebruik zelf GoIV, maar ik wil niet het risico lopen dat m'n pokemons op slot staan. Of had je eentje gebruikt waar je je accountgegevens in moest vullen?

[ Voor 23% gewijzigd door Jaap-Jan op 03-07-2017 11:50 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
Als je echt zou spoofen dan had ik ook verwacht dat je Gyarados ook een rood streeepje zou hebben.
Misschien een verkeerde (online) iv checker gebruikt. Dus 1 waarbij je moet inloggen en die dus een verbinding met je account maakt.

Kan je nog wel zien waar je ze gevangen hebt, volgens het spel?
Jaap-Jan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:49:
Welke IV calculator was dat? Ik gebruik zelf GoIV, maar ik wil niet het risico lopen dat m'n pokemons op slot staan. Of had je eentje gebruikt waar je je accountgegevens in moest vullen?
Volgens mij maakt GoIV gebruik van screenshots / Screencapture.
Zolang ze maar geen verbinding maken met een Niantec server zou je veilig moeten zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door freggell op 03-07-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Ben ook weer begonnen met PoGo.
Alleen erg jammer dat er bij ons niemand op de lvl 4 raids af komt in het dorp.
Ben al 3 keer naar een gym gelopen en gewacht om te kijken of ik mensen zie, maar het blijft akelig stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Ik denk dat ze net iets te vroeg deze update gereleased hebben. Volgende week begint hier pas de vakantie.
Daardoor heb je nu te weinig spelers om echt een 20 man raid te doen.
Nu doen we met z'n 3e de 1 en 2 levels.

Hoe leuk dat raiden ook is, ik wil nieuwe beesten :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Jaap-Jan schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:49:
GOIV en PGnexus, maar ik vermoed Pgnexus.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Haay schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:55:
[...]

Ik heb Miltank in het wild gevangen en niet uit een ei gehad...

Ook een Unkwon gezien in een toren, maar nog nooit in het echt...
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:52:
Probeer ook zeker die tyranitar te krijgen met een raid. Scheelt je weer 100 candy die je dan weer kan gebruiken om te upgraden.
Ik heb een Pupitar van 1299 die bij een evolve 3035 sterk zou worden.... ik kan wel een Tyranitar vangen in een Gym maar ben aardig door mijn dust heen.

Ik denk wel dat ik ga wachten, alleen ik heb echt een mega dust tekort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
Ik had online begrepen dat die doorgestreepte beesten met third-party software te maken had en niet zo zeer met GPS spoofen...

Misschien een vage app gebruikt? Third party bandje om beesten te vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Nitai schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:44:
[...]

Mjah, zoveel sterke Pokemons heb ik niet, had alles in het levellen van die anderen gestoken. Als ik dit bij iemand anders zou zien zou ik ook denken, right, je hebt gewoon cheat. Maar nu het mijzelf is overkomen, heb ik geen vertrouwen meer in Niantic.
De verkeerde iv calculatore gebruiken geeft geen doorstreepte pokemon. iv calculators die inloggen op uw account zorgen ervoor dat je een softban krijgt waardoor je geen zeldzame pokemon meer kan zien.
A-Jay schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:20:
[...]

Ik had online begrepen dat die doorgestreepte beesten met third-party software te maken had en niet zo zeer met GPS spoofen...

Misschien een vage app gebruikt? Third party bandje om beesten te vangen?
Dat klopt.

Kan je die doorstreepte pokemon nog gebruiken. Normaal is dat de bedoeling dat het niet kan maar ik heb al op youtube gezien dat dat zelfs niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Gravediggerxx schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:26:
[...]

De verkeerde iv calculatore gebruiken geeft geen doorstreepte pokemon. iv calculators die inloggen op uw account zorgen ervoor dat je een softban krijgt waardoor je geen zeldzame pokemon meer kan zien.

[...]

Dat klopt.

Kan je die doorstreepte pokemon nog gebruiken. Normaal is dat de bedoeling dat het niet kan maar ik heb al op youtube gezien dat dat zelfs niet werkte.
Dan snap ik niet waarom ze doorstreept zijn. Ik heb nooit gespoofd, zou niet weten hoe, of bots gebruikt om Pokemons te vangen ofzo. Wel op twee telefoons tegelijkertijd ingelogd voor het evolueren. Maar dat doe ik al sinds het begin, en dan met voornamelijk ratata's en pidgeys.
Ik heb een support mail gestuurd maar ik verwacht daar weinig van.

Ja ik kan ze gebruiken alleen doen ze weird. Geen damage bijvoorbeeld in gevechten.

Na ja, ik ben al wat minder woest. Ga ze transferen en maar opnieuw beginnen. Raid battles kan ik wel op m'n buik schrijven.

[ Voor 7% gewijzigd door Nitai op 03-07-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:08
Er is nog een bug dat als je pokemon met een rode streep erdoor evolved de rode streep weer weg gaat, had het namelijk met een vrij hoge ghastly en die is zo naar een haunter gegaan zonder rode streep, voor de rest is het vrij zuur maar de IV stats checkers zijn niet meer te gebruiken wegens ban, cheat gevaar.

have you tried turning it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ook weer volop aan het spelen, leuke nieuwe opzet van Gyms zover ik merk.
level 27, grinden duurt lang.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
Ik gebruik een handmatige IV checker, geen gevaar.
Pagina: 1 ... 13 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.