In de video verschijnen er 4 vogels en mew voor zover ik gezien heb. Dus het kan ook zo zijn dat ze alle 5 gelijk uitkomen. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
Gewoon op spoofers rekenen, die komen vanzelf welSpike_wolf schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 21:32:
[...]
Ben wel benieuwd hoeveel man er nodig gaat zijn om die vogels uit de lucht te slaan.
Ik heb tot nu toe 1 keer gehad dat ik een raid deed met twee vrienden en 3 onbekenden. Verder nog nooit onbekenden bij een raid tegen gekomen. Ben er altijd alleen of met 1 of 2 vrienden.. Op die manier gaat het nooit lukken natuurlijk
Maar stel je voor dat je zo'n legendarische vogel vangt, wat moet je er dan mee? Je kan em uiteindelijk niet in een gym zetten toch?
De gyms zitten nog steeds vol met de gebruikelijke snorlax, tyranitar en blisseys, de machamp is echt de belangrijkste raidboss momenteel en dat zal zo blijven voorlopig. Heb er nu meerdere machamps maar ja hoe kom ik aan al die stardust....
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Misschien is het allang bekend, maar is het mij volledig ontgaan...
Wat me daarstraks ineens opviel, was dat een pokestop hier in de buurt er anders uitziet.
Zie de rechter, daar zit een witte cirkel omheen.
Bij de anderen is dat niet.
Beetje de buurt rondgekeken en in de verte zag ik er nog een met zon cirkel.
https://masclem.stackstorage.com/s/PBxhXZedfH8anT5
Iemand een idee waar die cirkel voor is?
Wat me daarstraks ineens opviel, was dat een pokestop hier in de buurt er anders uitziet.
Leeg - Sinds 20180907
Stops met een witte cirkel er omheen zijn stops die je, na de gymrework, nog niet hebt gedraaidChillz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:35:
Die cirkel geeft aan dat dat stops zijn die je nog niet gedraaid hebt( sinds de gym update)Chillz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:35:
De eerste keer draaien geeft ook meer exp.
Aha! Sinds de gym-update dus.
Ik had al gedacht aan nieuwe gyms, maar dat zou niet kunnen, ik heb deze wel vaker gespinned...
(maar dat was dan inderdaad voor mijn vakantie, tijdens welke de gyms zijn bijgewerkt)
That clears things up. Thanks!
Ik had al gedacht aan nieuwe gyms, maar dat zou niet kunnen, ik heb deze wel vaker gespinned...
(maar dat was dan inderdaad voor mijn vakantie, tijdens welke de gyms zijn bijgewerkt)
Leeg - Sinds 20180907
Je krijgt 250exp (gewoonlijks 50) bij nieuwe spins, ik dacht eerst dat het een bug was, had toen meteen een lucky egg aangezet haha.
Maakt het op zich wel interessant om een LE aan te zetten als je door een stad loopt waar je nog nooit bent geweest! Uiteraard wel iets waar veel stops zijn en niet een boerendorp met 1 stopTerryb47 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 23:32:
Je krijgt 250exp (gewoonlijks 50) bij nieuwe spins, ik dacht eerst dat het een bug was, had toen meteen een lucky egg aangezet haha.
Vanuit mijn werkplek zijn er opeens 3 extra stops te zien, en er is een bestaande om gegaan naar een gym
Hopen dat er thuis ook wat is bijgekomen

Hopen dat er thuis ook wat is bijgekomen
Na bijna twee maandenHaan schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 19:41:
Net weer een Larvitar uit een 10km ei, derde keer op rij
Deze larvitar is 98% (15-14-15)

Volgende buddy moet dan maar Chansey worden, daar heb ik nog maar 15 candy van..
[ Voor 7% gewijzigd door Haan op 21-07-2017 08:05 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Er wordt alleen gezegd dat ze niet weg willen van hun trainers, dus je kan er wel mee aanvallen neem ik aan dan.Terryb47 schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:16:
[...]
Gewoon op spoofers rekenen, die komen vanzelf wel![]()
Maar stel je voor dat je zo'n legendarische vogel vangt, wat moet je er dan mee? Je kan em uiteindelijk niet in een gym zetten toch?
De gyms zitten nog steeds vol met de gebruikelijke snorlax, tyranitar en blisseys, de machamp is echt de belangrijkste raidboss momenteel en dat zal zo blijven voorlopig. Heb er nu meerdere machamps maar ja hoe kom ik aan al die stardust....
Als je vind dat ze nutteloos zijn omdat ze niet in een gym kunnen, tja dan vang je ze toch niet?
Weet je wat me een leuk idee lijkt? Wat ze doen in de gyms voor defenders ook voor aanvallers, maar 1 dezelfde pokemon in het aanval team mogelijk maken. Hoef je ook geen 6 Machamps meer te uppen
Nee hoor, je kan nog steeds met je account op meerdere devices inloggen, het staat niet helemaal duidelijk in de TOS of dit nu wel of niet mag. Wel denk ik dat het "uitgrijzen" van de button bij Level 39 van je Pokemon een bug is, en dus maak ik gebruik van dit alternatief. EN dan krijg je je Pokemons op Level 40. Het kost je gewoon de gebruikelijke hoeveelheid aan stardust en candy. 42 candy en 29000 dust om van 38,5 naar 40 te gaan.freggell schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 16:07:
[...]
Ben je niet gewoon 3x de dust en candy kwijt en staat de pokemon nog steeds op lvl 39. Anders hebben ze het wel heel erg matig afgevangen.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Vraagje, is er in de omgeving van Alphen aan den Rijn nog plekken die het waard zijn om te bezoeken 
Ben volgende week een paar dagen vrij, en zit er aan te denken om dan een stuk te gaan fietsen.
Had het topic wel al wat door gelezen maar vind niets bijzonders meer over nests ofzo. of waar beste kans is op wat zeldzamere pokemons.
Ben volgende week een paar dagen vrij, en zit er aan te denken om dan een stuk te gaan fietsen.
Had het topic wel al wat door gelezen maar vind niets bijzonders meer over nests ofzo. of waar beste kans is op wat zeldzamere pokemons.
schaapiej schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:47:
[...]
Stops met een witte cirkel er omheen zijn stops die je, na de gymrework, nog niet hebt gedraaid
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:47:
[...]
Die cirkel geeft aan dat dat stops zijn die je nog niet gedraaid hebt( sinds de gym update)
De eerste keer draaien geeft ook meer exp.
Volgens mij is dat niet sinds de gym rework, maar sinds (maximaal) een paar dagen (misschien zelfs pas sinds de laatste update). Ik had namelijk vlak na de rework hier iets over gelezen (overigens niet over de extra xp!) en een rondje tijdens de lunch gelopen om een bepaald stel stops te draaien. Toen zag ik de volgende dag de cirkels nergens meer (dacht in een onzin-verhaal getrapt te zijn), maar nu kan ik diezelfde stops vanaf mijn bureau zien en hebben ze (weer?) een cirkel en stops die ik vanmorgen wel gedraaid heb inderdaad niet.Chillz schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 22:51:
Aha! Sinds de gym-update dus.
En ik speel best veel, dus het had me allang opgevallen als ze overal de hele tijd sinds de rework hebben gezeten (zeker tijdens mijn weekendje weg 2 weken geleden).
Gisteren kwamen twee 10km eieren uit, die ik ook op dezelfde dag vrij vlot achter elkaar had gekregen. En uit beide eieren kwam een Porygon... Lijkt er dus op dat het algoritme dat bepaalt welke Pokémon in een ei zit bepaalde tijd-windows heeft en elk ei van hetzelfde type dat je binnen dat tijd-window draait bevat hetzelfde type Pokémon. Heb dit al eerder gehad met 5km eieren die ik achter elkaar kreeg en vrijwel tegelijk uitbroedde, waarbij daar ook dezelfde Pokémon in zaten.Haan schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:02:
Na bijna twee maandeneindelijk weer een 10km ei gekregen en uitgebroed, komt er gewoon weer een Larvitar uit, met maar liefst 33 candy
Inmiddels was ik met m'n Larvitar aan het lopen, dus als die z'n 5 km heeft afgerond (nog 2 te gaan) heb ik ook eindelijk een mooie Tyrannitar
Ik heb heel wat cyclussen gehad waarin ik 9 eieren tegelijk uitliep en daarna dus in 1 ruk alles weer 'vol draaide'. Als ik daarbij 3 dezelfde kreeg was het veel. Denk dat het dus gewoon toeval was.Haay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:58:
[...]
Gisteren kwamen twee 10km eieren uit, die ik ook op dezelfde dag vrij vlot achter elkaar had gekregen. En uit beide eieren kwam een Porygon... Lijkt er dus op dat het algoritme dat bepaalt welke Pokémon in een ei zit bepaalde tijd-windows heeft en elk ei van hetzelfde type dat je binnen dat tijd-window draait bevat hetzelfde type Pokémon. Heb dit al eerder gehad met 5km eieren die ik achter elkaar kreeg en vrijwel tegelijk uitbroedde, waarbij daar ook dezelfde Pokémon in zaten.
Verwijderd
Ik denk dat bedoeld wanneer je de eieren gekregen hebt uit een stop, Dus bij tussen 9-10 uur komt er porygon uit. Tussen 10-11 uur komt er Chinchou uit etc.
En @Autofan1985 zegt dat hij dit regelmatig heeft gehad dat hij eitjes op dezelfde tijd laat uitkomen (en dus ook weer binnenharkt). De N=2 die @Haay noemt is ook onvoldoende 'bewijs' om hiervan uit te gaan. Het is gewoon random
.
Dat heeft denk ik eerder te maken met het biome waar je het ei krijgt.Haay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:58:
[...]
Gisteren kwamen twee 10km eieren uit, die ik ook op dezelfde dag vrij vlot achter elkaar had gekregen. En uit beide eieren kwam een Porygon... Lijkt er dus op dat het algoritme dat bepaalt welke Pokémon in een ei zit bepaalde tijd-windows heeft en elk ei van hetzelfde type dat je binnen dat tijd-window draait bevat hetzelfde type Pokémon. Heb dit al eerder gehad met 5km eieren die ik achter elkaar kreeg en vrijwel tegelijk uitbroedde, waarbij daar ook dezelfde Pokémon in zaten.
Als je een bepaalde theorie hebt moet je u ook eens afvragen wat de rede is dat niantic het op een bepaalde manier zou doen.
Al zijn er zo wel dingen waar die rede ver te zoeken is

zo ook weer eens gedag zeggen hier. tijdje afwezig geweest hier maar ondertussen rustig doorgespeeld. raids zijn leuk maar doe eigenlijk alles solo. 3 en 4 raids zijn dus niet te doen helaas. ben wel benieuwd nu met die legendaries of er groepen afspreken om die aan te gaan vallen. vervelend dat je eerst raid pass in moet zetten om groep te zien.
Lvl 3 raids kan je ook solo maar dan moet je sparen voor de juiste counters.spocy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:44:
zo ook weer eens gedag zeggen hier. tijdje afwezig geweest hier maar ondertussen rustig doorgespeeld. raids zijn leuk maar doe eigenlijk alles solo. 3 en 4 raids zijn dus niet te doen helaas. ben wel benieuwd nu met die legendaries of er groepen afspreken om die aan te gaan vallen. vervelend dat je eerst raid pass in moet zetten om groep te zien.
Aanwezige mensen zie je wel als je buiten komt. Iedereen dat bv een gratis lobby wilt zit eigenlijk te hopen dat er spoofers zijn die komen helpen

Of misschien is het RNG algoritme dat Niantic gebruikt minder 'random' dan Niantic denkt...Gravediggerxx schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:42:
Als je een bepaalde theorie hebt moet je u ook eens afvragen wat de rede is dat niantic het op een bepaalde manier zou doen. Al zijn er zo wel dingen waar die rede ver te zoeken is
Zelf ooit Yahtzee als computerspelletje geprogrammeerd waarbij ik erachter kwam dat gebruik maken van de ingebouwde RNG bepaald niet random was zodat het rollen van dobbelstenen veel te vaak dezelfde getallen op de dobbelstenen opleverde.
Als het even kan doe ik graag mee met L3 en L4 raids, maar als je 40 uur per week werkt, en thuis een gezin hebt dat je tijd en aandacht vraagt, dan moet je de tijd pakken die je tussendoor beschikbaar hebt. En dan zijn er niet altijd L3 of L4 raids met voldoende mensen beschikbaar tijdens de lunchpauze of onderweg tussen huis en werk. Dus dan maar L1 of L2 raids solo doen om niet de gratis raid pass te laten verlopen.spocy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:44:
Helaas betekent dat wel dat je dan vrijwel geen kans hebt op TM's. Ik heb in ieder geval nog geen enkele TM uit een L1 of L2 raid gekregen.
[ Voor 35% gewijzigd door Haay op 21-07-2017 10:53 ]
Ik weet niet welke lvl je bent, maar sommige lvl 3 raids zijn wel solo te doen hoor. Zelf heb ik Gengar, Machamp en Vaporeon al solo neer gehaald. Flareon en Arcanaine lukken mij vast ook wel, maar die zijn dan weer zonder van mijn raidpassspocy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:44:
SR+ MiC
Het maakt dan ook wel weer uit welke move set de raid-boss heeft. Zo heb ik eerder wel eens fluitend een Exeggutor (L2) solo gedaan. Bleek dan uiteindelijk een <82% Exeggutor met mindere move set te zijn. Maar zojuist deed ik solo een Exeggutor die Solar Beam als charge move had, en wanneer ik de dodge daarvan miste was het one-shot kill (faint) van mijn aanvaller. Uiteindelijk waren 5 van de 6 van mijn aanvallers 'fainted' toen ik de boss neer haalde.Shiro schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:
Ik weet niet welke lvl je bent, maar sommige lvl 3 raids zijn wel solo te doen hoor. Zelf heb ik Gengar, Machamp en Vaporeon al solo neer gehaald. Flareon en Arcanaine lukken mij vast ook wel, maar die zijn dan weer zonder van mijn raidpass
Gelukkig ook gevangen, waar ik wel blij mee ben, want ik had nog geen 'Wonder' Exeggutor met Solar Beam charge move.
Verwijderd
je kan nooit weten wat het iv% van de boss is. Enkel de moveset weet je. Iedereen krijgt namelijk andere Iv's en movesets van de desbetreffende pokemon als je de boss gevangen hebt.Haay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Het maakt dan ook wel weer uit welke move set de raid-boss heeft. Zo heb ik eerder wel eens fluitend een Exeggutor (L2) solo gedaan. Bleek dan uiteindelijk een <82% Exeggutor met mindere move set te zijn. Maar zojuist deed ik solo een Exeggutor die Solar Beam als charge move had, en wanneer ik de dodge daarvan miste was het one-shot kill (faint) van mijn aanvaller. Uiteindelijk waren 5 van de 6 van mijn aanvallers 'fainted' toen ik de boss neer haalde.![]()
Gelukkig ook gevangen, waar ik wel blij mee ben, want ik had nog geen 'Wonder' Exeggutor met Solar Beam charge move.
Waarom is Flareon zonde van je raidpass en Vaporeon niet? Kan me niet voorstellen dat je nu nog geen knappe Vaporeon(s) hebt, en ze leveren dezelfde candy op... mis ik iets?Shiro schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:
Zelf heb ik Gengar, Machamp en Vaporeon al solo neer gehaald. Flareon en Arcanaine lukken mij vast ook wel, maar die zijn dan weer zonder van mijn raidpass
Verwijderd
Flareon is juist best oke. Hele hoge attack waardes. Tegen articuno straks goed bruikbaar dacht ik..
Dit precies, daarnaast zit ik in een vrij bebouwd deel van Rotterdam meestal. al een keer gehad dat er iemand in de raid zat waarvan ik dacht dat het een spoofer was. bleek aan andere kant van gebouw te staan zo bleek bij toeval later hahaHaay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:47:
Als het even kan doe ik graag mee met L3 en L4 raids, maar als je 40 uur per week werkt, en thuis een gezin hebt dat je tijd en aandacht vraagt, dan moet je de tijd pakken die je tussendoor beschikbaar hebt. En dan zijn er niet altijd L3 of L4 raids met voldoende mensen beschikbaar tijdens de lunchpauze of onderweg tussen huis en werk. Dus dan maar L1 of L2 raids solo doen om niet de gratis raid pass te laten verlopen.
Helaas betekent dat wel dat je dan vrijwel geen kans hebt op TM's. Ik heb in ieder geval nog geen enkele TM uit een L1 of L2 raid gekregen.
Volgens mij is het verschil dat de cirkeltjes eerst blauw waren, en misschien iets dunner, en dat ze nu wit zijn en mogelijk iets dikker en daardoor beduidend opvallender.Quincy5 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:55:
Volgens mij is dat niet sinds de gym rework, maar sinds (maximaal) een paar dagen (misschien zelfs pas sinds de laatste update). Ik had namelijk vlak na de rework hier iets over gelezen (overigens niet over de extra xp!) en een rondje tijdens de lunch gelopen om een bepaald stel stops te draaien. Toen zag ik de volgende dag de cirkels nergens meer (dacht in een onzin-verhaal getrapt te zijn), maar nu kan ik diezelfde stops vanaf mijn bureau zien en hebben ze (weer?) een cirkel en stops die ik vanmorgen wel gedraaid heb inderdaad niet.
En ik speel best veel, dus het had me allang opgevallen als ze overal de hele tijd sinds de rework hebben gezeten (zeker tijdens mijn weekendje weg 2 weken geleden).
Ik had laatst ook een Exeggcutor met Solar Beam in een raid maar toen ik hem gevangen had bleek ie een andere charge move te hebben.Haay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Het maakt dan ook wel weer uit welke move set de raid-boss heeft. Zo heb ik eerder wel eens fluitend een Exeggutor (L2) solo gedaan. Bleek dan uiteindelijk een <82% Exeggutor met mindere move set te zijn. Maar zojuist deed ik solo een Exeggutor die Solar Beam als charge move had, en wanneer ik de dodge daarvan miste was het one-shot kill (faint) van mijn aanvaller. Uiteindelijk waren 5 van de 6 van mijn aanvallers 'fainted' toen ik de boss neer haalde.![]()
Gisteren was ik in Rotterdam bij Pathe de Kuip. Bij het stadion stond een gym waar over een uur een L3 raid zou beginnen. Die heb ik toen overgenomen. Daarna weer elders verder gespeeld. Na zo'n 3 kwartier kwam mijn defender al weer terug. Hm, jammer, maar dan is er wellicht wel iemand aanwezig om samen de raid te doen. Nou, niet dus.
Nog wel in mijn eentje geprobeerd, maar ik kwam niet verder dan zo'n 3/4 damage.
Wel handig dat nu ook in je journal staat hoeveel muntjes je hebt gekregen als een pokemon terugkomt
Dit kan ik bevestigen, moves zijn niet altijd gelijk aan moves van raidboss.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:05:
Ik had laatst ook een Exeggcutor met Solar Beam in een raid maar toen ik hem gevangen had bleek ie een andere charge move te hebben.
Ohhhh, dus ik heb geluk gehad!CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:05:
Ik had laatst ook een Exeggcutor met Solar Beam in een raid maar toen ik hem gevangen had bleek ie een andere charge move te hebben.
Ik ook, 2x Tyranitar raid met Crunch als charge move (wat irritant!!), maar beiden hebben deze charge move niet (FireBlast en Stone Edge)spocy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:06:
[...]
Dit kan ik bevestigen, moves zijn niet altijd gelijk aan moves van raidboss.
Het is gewoon totaal random, ook voor andere spelers die dezelfde raid deden. Zo kreeg ik de mijne met FireBlast en mijn vrouw kreeg hem met Stone Edge. IV is ook weer random voor iedere speler..
[ Voor 22% gewijzigd door WahWah op 21-07-2017 11:15 ]
Ik weet bijna zeker dat die blauwe ringetjes telkens weer terug kwamen. Zal er de komende tijd eens op letten op plekken waar ik niet dagelijks kom waar ik wel/niet de cirkels zie.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 11:05:
[...]
Volgens mij is het verschil dat de cirkeltjes eerst blauw waren, en misschien iets dunner, en dat ze nu wit zijn en mogelijk iets dikker en daardoor beduidend opvallender.
Plus dat de boss allemaal de zelfde stats hebben, los van de moveset. Het is niet dat je gevangen exeggutor als raidboss zwakker was dan een exeggutor raidboss dat je vangt met 100%IV.Haay schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 10:59:
[...]
Movesets maken inderdaad wel wat uit. Een Gengar met Focus Blast is niet zo lekker om tegen aan te vallen met een Tyranitar.
[ Voor 5% gewijzigd door Shiro op 21-07-2017 12:50 ]
SR+ MiC
Oh ja, sinds de update krijg ik nu altijd de rode trainer te zien als ik op 'appraise' druk. Ik ben zelf van team geel.
Hier ook inderdaad. Viel me al op dat er een ander poppetje stondhneel schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:00:
Oh ja, sinds de update krijg ik nu altijd de rode trainer te zien als ik op 'appraise' druk. Ik ben zelf van team geel.
Die bug heeft vziw iedereen op de team Instinct app-groep waar ik in zit ook. Zijn al flink grappen over gemaakt (ben jij rood geworden etc.).hneel schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:00:
Hier ook last van ja. overigens wel nog de tekst van team geel. maar rood plaatje erbij. Weten er mensen hier toevallig of er ook een instinct appgroep is regio Rotterdam/Barendrecht? maakt de hogere raids wellicht wat nuttiger hahaQuincy5 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:21:
[...]
Die bug heeft vziw iedereen op de team Instinct app-groep waar ik in zit ook. Zijn al flink grappen over gemaakt (ben jij rood geworden etc.).
Gisteren even doorgepushed naar level 30 door wat pokemon te evolueren, sinds de Go+ gaat het een stuk harder voor mij. Meteen de 3 10km eitjes die ik had in de incubators geplaatst, en zojuist uitgekomen door de GPS drift die ik momenteel heb op 't kantoor (wss vanwege de vierdaagse, ze stonden op 1km toen ik begon met werken). Helaas 2x Sudowoodo en 1x Chansey. Chansey is op zich wel prima, dit is de eerste die ik uit een ei kreeg, en tot aan 2-3 weken geleden had ik er nog helemaal geen. Ik hoopte een beetje op een Dratini of Larvitar, of een bruikbare Lapras / Snorlax. Na 1 jaar heb ik nog steeds geen Dragonite of (400+CP Lapras), of Snorlax ><
Ach ja, misschien meer geluk bij de volgende eitjes... Hopelijk voordat Munchlax in het spel komt en Snorlax uit de eitjes gehaald wordt
Ach ja, misschien meer geluk bij de volgende eitjes... Hopelijk voordat Munchlax in het spel komt en Snorlax uit de eitjes gehaald wordt
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Met vol spanning op een lvl 4 raid gewacht.. hopend op een Tyranitair (evt. Een Laptas, want daar heb ik er maar 2 van)
Is het een Snorlax. Na ff te twijfelen maar niet gegaan, heb er al een paar en heel veel tijd heb ik niet, als ik ook nog moet wachten op andere spelers.
Is het een Snorlax. Na ff te twijfelen maar niet gegaan, heb er al een paar en heel veel tijd heb ik niet, als ik ook nog moet wachten op andere spelers.
Raids mee doen heb je zo een aantal er van. Hieral 4 x Snorlax en 6 x LaprasGrumpmeister schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:51:
Gisteren even doorgepushed naar level 30 door wat pokemon te evolueren, sinds de Go+ gaat het een stuk harder voor mij. Meteen de 3 10km eitjes die ik had in de incubators geplaatst, en zojuist uitgekomen door de GPS drift die ik momenteel heb op 't kantoor (wss vanwege de vierdaagse, ze stonden op 1km toen ik begon met werken). Helaas 2x Sudowoodo en 1x Chansey. Chansey is op zich wel prima, dit is de eerste die ik uit een ei kreeg, en tot aan 2-3 weken geleden had ik er nog helemaal geen. Ik hoopte een beetje op een Dratini of Larvitar, of een bruikbare Lapras / Snorlax. Na 1 jaar heb ik nog steeds geen Dragonite of (400+CP Lapras), of Snorlax ><
En dan heb ik er van beide ooit zelfs nog een weg gegooid.
Het is jammer van de Pokémon die eruit kwamen maar ik ben hartstikke jaloers dat jij dus 9KM kan driften terwijl je op kantoor zit. Ik zit in een kantoor waar ik altijd perfecte verbinding hebGrumpmeister schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 13:51:
Iemand enig idee hoe je de drift van een LG Nexus 5X (Android 7.1.2) kan bevorderen?
wat nou GPS drift. lopen zullen jullie!!!!!!!!!!!! :-)
Maar geen idee dus hoe dat moet
Maar geen idee dus hoe dat moet
Het is o.a. toestelafhankelijk dus met een 'verkeerd' toestel zul je niet/nauwelijks driftkilometers maken. Maar je moet in elk geval geen knoerthard GPS signaal hebben maar juist wat marginaal met een grotere onnauwkeurigheid in de locatiebepaling. Dat kun je testen met een simpel GPS appje dat dit laat zien.Mishatje schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:39:
Het is jammer van de Pokémon die eruit kwamen maar ik ben hartstikke jaloers dat jij dus 9KM kan driften terwijl je op kantoor zit. Ik zit in een kantoor waar ik altijd perfecte verbinding heb.
Iemand enig idee hoe je de drift van een LG Nexus 5X (Android 7.1.2) kan bevorderen?Ik heb al geprobeerd om mijn locatiemodus op 'alleen apparaat' te zetten ipv 'nauwkeurig' maar dit werkt helaas niet
Google Play: GPS Test
Of met deze in een overlay.
Google Play: Speed Overlay
Dus evt. verder van de ramen vandaan of anderszins het signaal afschermen als het te sterk is.
Ik zie het als een niet meer dan redelijke compensatie voor al die kilometers die ik vooral fiets maar waar nauwelijks wat van wordt geteld.
Hier op kantoor heb ik binnen geen gps ontvangst (metalen gebouw). Dan gaat hij adhv wifi signalen de positie bepalen. Maar wifi is hier ook erg zwak.
Resultaat is dat hij continu heen en weer springt tussen de echte positie en 2 punten een paar honderd meter verderop. (de exacte positie van die punten schuift langzaam in de loop van de tijd. Een van die punten lag oorspronkelijk tussen 2 stops. Die kon ik dna beide draaien. Na verloop van tijd kon ik er nog maar bij 1 vna de 2, en nu bij geen van beiden meer).
Geen driften dus, maar springen. Maar ook daarmee kunnen een paar km per dag gehaald worden.
Thuis heb ik binnen wel signaal, maar uiteraard wat zwakker dan buiten. Daar zie je her mannetje wel voortdurend driftig heen en weer wandelen of rennen.
Resultaat is dat hij continu heen en weer springt tussen de echte positie en 2 punten een paar honderd meter verderop. (de exacte positie van die punten schuift langzaam in de loop van de tijd. Een van die punten lag oorspronkelijk tussen 2 stops. Die kon ik dna beide draaien. Na verloop van tijd kon ik er nog maar bij 1 vna de 2, en nu bij geen van beiden meer).
Geen driften dus, maar springen. Maar ook daarmee kunnen een paar km per dag gehaald worden.
Thuis heb ik binnen wel signaal, maar uiteraard wat zwakker dan buiten. Daar zie je her mannetje wel voortdurend driftig heen en weer wandelen of rennen.
Snorlax en Lapras raids heb ik nog niet gezien (terwijl ik vrij wasxienator schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Raids mee doen heb je zo een aantal er van. Hieral 4 x Snorlax en 6 x Lapras
En dan heb ik er van beide ooit zelfs nog een weg gegooid.
Helaas geen idee hoe het te bevorderen, ik denk dat het nu erg komt door de vierdaagse(feesten) binnen Nijmegen dat m'n gps zo rond aan het rennen is. Ik zit zelfs aan het raam hier, dus het lijkt me sterk dat ik een (te) zwak signaal heb. Hierdoor krijg ik wel vaak de pokestop voor m'n raam (logischerwijs) in bereik, de laatste tijd ook een pokestop er vlak naast die meestal buiten bereik ligt, en soms zelfs een pokestop een meter of 50-100 verderop in bereik, omdat m'n gps denkt dat ik bij een andere straat zit. Met name dat laatste zorgt voor veel km's op een dag, en extra pokestop spins + pokemon die daar spawnenMishatje schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Het is jammer van de Pokémon die eruit kwamen maar ik ben hartstikke jaloers dat jij dus 9KM kan driften terwijl je op kantoor zit. Ik zit in een kantoor waar ik altijd perfecte verbinding heb.
Iemand enig idee hoe je de drift van een LG Nexus 5X (Android 7.1.2) kan bevorderen?Ik heb al geprobeerd om mijn locatiemodus op 'alleen apparaat' te zetten ipv 'nauwkeurig' maar dit werkt helaas niet
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Misschien dan maar een supergoedkoop Android toestelletje aanschaffen die een slechte GPS heeft?CaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:52:
[...]
Het is o.a. toestelafhankelijk dus met een 'verkeerd' toestel zul je niet/nauwelijks driftkilometers maken. Maar je moet in elk geval geen knoerthard GPS signaal hebben maar juist wat marginaal met een grotere onnauwkeurigheid in de locatiebepaling. Dat kun je testen met een simpel GPS appje dat dit laat zien.
Google Play: GPS Test
Of met deze in een overlay.
Google Play: Speed Overlay
Dus evt. verder van de ramen vandaan of anderszins het signaal afschermen als het te sterk is.
Ik zie het als een niet meer dan redelijke compensatie voor al die kilometers die ik vooral fiets maar waar nauwelijks wat van wordt geteld.
Zonder grappen, ik ben blij met mijn goede GPS maar soms kom ik er dagen niet aan toe om te gaan lopen met GO aan. Dan zou ik het fijn vinden als ik ook eens lekker kan driften zonder er wat voor te doen
Hier ook tussen de 5 en 10 km gps drift per dag op kantoor, met een Galaxy S7.
5 km fietsen, 200m erbij
PreciesCaptJackSparrow schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 14:52:

[ Voor 66% gewijzigd door Megalodon86 op 21-07-2017 16:28 ]
Het is niet zozeer de prijs van het toestel want de duurdere Samsungs driften er ook lustig op los.Mishatje schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:18:
Misschien dan maar een supergoedkoop Android toestelletje aanschaffen die een slechte GPS heeft?![]()
Zonder grappen, ik ben blij met mijn goede GPS maar soms kom ik er dagen niet aan toe om te gaan lopen met GO aan. Dan zou ik het fijn vinden als ik ook eens lekker kan driften zonder er wat voor te doen
Was het niet zo dat Pokemon Go activiteit van de stappenteller uit je telefoon gebruikt om te meten dat de afgelegde meters daarwerkelijk gelopen zijn?
Leeg - Sinds 20180907
Optimist.Chillz schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:08:
[...]
Was het niet zo dat Pokemon Go activiteit van de stappenteller uit je telefoon gebruikt om te meten dat de afgelegde meters daarwerkelijk gelopen zijn?
Ik ben er intussen bijna. Nog te gaan:
- Hitmonlee
- Pichu
- Ampharos
- Unown
- Hitmontop
- Blissey
- Miltank
- Tyrannitar
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
tuurlijk wil ik die legendaries hebben (zo ook al die region exclusives)WahWah schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 08:38:
[...]
Er wordt alleen gezegd dat ze niet weg willen van hun trainers, dus je kan er wel mee aanvallen neem ik aan dan.
Als je vind dat ze nutteloos zijn omdat ze niet in een gym kunnen, tja dan vang je ze toch niet?
alleen in het geval van legendaries zou het ook leuk zijn dat ze ook nog een beetje bruikbaar waren
nu je ze niet in gyms kan zetten, blijf je tegen dezelfde vechten. Tijdens gen 1 was het snorlax/dragonite en nu tyranitars/blissey. Het is hoog tijd voor gen 3
Ik moet zeggen dat de gyms bij mij in het dorp toch echt enorm divers zijn geworden qua pokemon. Zet er zelf ook vanalles in om na het eruit gekickt te zijn makkelijk te transferen ipv reviven en healenTerryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:37:
[...]
tuurlijk wil ik die legendaries hebben (zo ook al die region exclusives)
alleen in het geval van legendaries zou het ook leuk zijn dat ze ook nog een beetje bruikbaar waren![]()
nu je ze niet in gyms kan zetten, blijf je tegen dezelfde vechten. Tijdens gen 1 was het snorlax/dragonite en nu tyranitars/blissey. Het is hoog tijd voor gen 3
Vrijstaand 1990 | Brabant | 210m2 | Quatt Hybrid Duo | 100 m2 VVW | HR++ | 7cm spouwmuur isolatie | 7cm dakisolatie | Gasverbruik voor Quatt: 1700m3
Dat is zeker waar, ik zie nu steeds meer random crap pokies in gyms staan, ergens begrijpelijk maar tegelijkertijd vind ik het weinig respectvol naar je teammaatjes die tijd en moeite hebben genomen om de gym over te nemen.
Ach neem vaak genoeg gyms zelf over om er crap in te zetten. Simpel gezegd heb je er belang bij dat hij weer overgenomen wordt. Hebben hier nog weinig mensen door... die zitten dagen op munten te wachten om dan op 1 dag veel te veel terug te krijgen die dan niks meer opleveren.Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:52:
Dat is zeker waar, ik zie nu steeds meer random crap pokies in gyms staan, ergens begrijpelijk maar tegelijkertijd vind ik het weinig respectvol naar je teammaatjes die tijd en moeite hebben genomen om de gym over te nemen.
Ik ben met ruime voorsprong de actiefste gymsloper in de buurt. Ik moet wel slechte pokemon erin zetten (tegen mijn zin) want ik had al mijn defenders voor de gym rework boven de 3000Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:52:
Voor het grootste deel 8 vaporeons die ik maxte specifiek als defender. + 2 snorlaxen die boven de 3000 zijn en 1 blissey. Met mijn 2de blissey was ik gelukkig niet zo ver.
Voorlopig moet ik dus helemaal op nieuw beginnen met goede defenders te maxen en dat zal wel enorm lang duren.
Maar ik ben ook precies de enige die er goede pokemon in wil zetten want als ik met wat spelers samen afspreek stellen ze telkens pokemon zoals flareon charizard gyrados + alles wat ze maar nog hebben staan van wegwerppokemons voor.

Dus mijn slechte pokemon zijn ondanks lagere cp nog vaak de moeilijkste in de gyms.
Tja wat is slecht? Ik kies nu meestal voor iets rond de 2000cp, als je dan ziet dat iemand na jou dan een pikachu van 15cp erin zetten dan word ik kwaad ja

Verwijderd
Wie hier gebruikt daadwerkelijk de AR-functie, specifiek tijdens het vangen van Pokemon?
Ik verwacht een overgroot gedeelte die het uitzet, net zoals mij. Dit zodat je gewoon door kan lopen/fietsen.
Ik verwacht een overgroot gedeelte die het uitzet, net zoals mij. Dit zodat je gewoon door kan lopen/fietsen.
Beste defenders
https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-list
Gyrados mag voor mij nog een paar ranks lager want ondertussen weet iedereen wel dat die tegen jolteon waardeloos is.
Gyrados mag voor mij nog een paar ranks lager want ondertussen weet iedereen wel dat die tegen jolteon waardeloos is.
Leuk lijstje maar met het huidige systeem wil je het niet te moeilijk maken om de gym over te nemen. Beste defenders zijn een beetje lastig en makkelijk weer full health te krijgen imo. Blissey in een gym? laat maar lekker zitten, geen munten voor de eigenaar.Gravediggerxx schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:56:
Beste defenders
Nog 18,5 uur voordat we het feest begint. Ben wel benieuwd hoe ze uit gaan pakken en of we er een beetje goed beeld van krijgen via de livestream op twitter.
Morgen om 16:00 weten we meer.
Morgen om 16:00 weten we meer.
Is er eigenlijk al ergens een lijstje met welke pokemons je het beste kan inzetten tegen de legendaries?
Verwijderd
Tegens de legendary vogels is Golem de onbetwiste nummer 1 met rock moves, met als beste moveset Rock Throw/Stone Edge. Dus hiervan gewoon een stuk of 3 verzamelen. Als 2e omastar met rock moves. Ook tyranitar is zeer goed mits deze bite/stone edge heeft. Verder alles wat goed is tegen flying. Daarnaast kan je ook nog kiezen per specifieke pokemon wat goed is tegen vuur, ijs en electric, en die zal je wel weten.hneel schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:33:
Is er eigenlijk al ergens een lijstje met welke pokemons je het beste kan inzetten tegen de legendaries?
Dat was 3 keer leuk toen de app net bestond, maar sindsdien nooit meer aangeraaktVerwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:32:
Wie hier gebruikt daadwerkelijk de AR-functie, specifiek tijdens het vangen van Pokemon?
https://pokemongo.gamepress.gg/raid-boss-countershneel schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 23:33:
Ja bij elke gen(major update) zal je dat hebben. Dat ga je helaas niet tegen..Terryb47 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 17:37:
[...]
In drukke gebieden dump ik juist mijn irritante defenders. Die komen altijd wel terug hoor. Je moet een beetje kijken hoe het gaat in je buurt natuurlijk. Zelf probeer ik variatie in de gyms te gooien, want ik weet zelf hoe irritant het is als je vaak van pokemon moet wisselen.spocy schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 21:58:
[...]
Leuk lijstje maar met het huidige systeem wil je het niet te moeilijk maken om de gym over te nemen. Beste defenders zijn een beetje lastig en makkelijk weer full health te krijgen imo. Blissey in een gym? laat maar lekker zitten, geen munten voor de eigenaar.
Het is nu gewoon moeilijk te zeggen wat goed is en niet, een strategie bedoel ik dan. Soms komt mijn snorlax binnen 30min alweer terug, en dan blijft mijn Chinchou (per ongeluk) gewoon 2 dagen in een gym... ligt ook weer aan je team mates natuurlijk, maar ok. Muntjes is gewoon op goed geluk, tenzij je "afspraken" hebt met de andere teams. Zie het gewoon als een leuk extraatje en focus je er niet te veel op. Makkelijker gezegd dan gedaan sinds we een jaar op het oude systeem gedraaid hebben natuulijk...

Er staan ook weer 3 verschillende boxes in de store.
- Special box
- Great box
- Ultra box
- 6x Premium raid pass
- 10x Pinap berry
- 12x Premium raid pass
- 20x Pinap berry
- 10x Lure module
- 4x Incense
- 16x Premium raid pass
- 30x Pinap berry
- 20x Lure module
Dat is in ieder geval beter dan die verjaardagsbox. Dit scheelt inderdaad gewoon coins.
Hier ben je inderdaad als je alleen de raid passes al bekijkt steeds goedkoper uit door zo'n box te kopen. De rest is bonus. Ik denk dat ik zelf (1 of 2 keer) de ultra box pakSunfalls schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 06:45:
Dat is in ieder geval beter dan die verjaardagsbox. Dit scheelt inderdaad gewoon coins.
Hebben ze iets met de kritiek op de vorige box gedaan

[ Voor 7% gewijzigd door schaapiej op 22-07-2017 06:53 ]
Ik denk dat het chicagofest eerst gepland was op hun verjaardag, maar dat het toen niet kon en ze toen maar een "klein" iets gedaan hebben om ons toch "tevreden" te houden.
En dat je eigenlijk vandaag als hun verjaardag moet zien.
En dat je eigenlijk vandaag als hun verjaardag moet zien.
Dan fiets je gewoon te snel. je moet trager dan 10.5 km per uur fietsen maar zelfs dan mag jr al blij zijn dat er 6 /10 km bij komt . Vooral bochten rekent die moeilijk aan. (Lastig als je telkens cirkels fietst in een park )Megalodon86 schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 16:27:
Hier ook tussen de 5 en 10 km gps drift per dag op kantoor, met een Galaxy S7.
[...]
Precies5 km fietsen, 200m erbij
Mooie boxen
special box 80 coins per raid pas
great box 81.67 coins per raid pas +10 gratis lures
ultra box 92.5 coins per raid pas +20 gratis lures+ (4 incense)
Great box is de beste deal tenzij je zelf vaak lure modules koopt.
[ Voor 20% gewijzigd door Gravediggerxx op 22-07-2017 08:54 ]
Komen nu ook echt alle legendaries beschikbaar van Gen 1 en Gen 2 ?
Zou mij niks verbazen als ze alleen die drie vogels doen en de rest een andere keer
Moet wel echt ergens een app groep gaan vinden want anders ga ik ze nooit vangen
Zou mij niks verbazen als ze alleen die drie vogels doen en de rest een andere keer
Moet wel echt ergens een app groep gaan vinden want anders ga ik ze nooit vangen
Enkel degene die ze op go fest gaan krijgen worden vrij gespeeld.xienator schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:54:
Dit inderdaad. zag overigens in de eerste post wat dingen staan. weet iemand of die nog actueel zijn? telegram/whatsapp/discord. Misschien ook handig om een overzicht van groepen in een bepaalde regio te hebben.xienator schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:54:
Lugia, Moltres, Articuno en Zapdos zijn aangetroffen in de APK, áls ik ergens geld op zou moeten zetten zijn het die vier.xienator schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:54:
Maar er is niks officieels over bekend, dus we moeten afwachten tot vanavond.
Als de legendary raids daadwerkelijk met invites gaan en een lange countdown hebben kun je ook altijd er gewoon heen gaan natuurlijk, durf te wedden dat er de eerste week meer dan genoeg mensen zullen opdagen.
(En dan kan je je daar door iemand toelaten voegen in de lokale whatsapp groep
Grrmbll alweer de 3e chinchou uit een 10km ei... en nog altijd zoekende naar snorlax en aerodactyl...
Goed, verder lopen maar weer. Snap nog steeds niet wat die mislukte sidderaal in een 10km ei te zoeken heeft.
Goed, verder lopen maar weer. Snap nog steeds niet wat die mislukte sidderaal in een 10km ei te zoeken heeft.
Chinchou is in ieder geval nuttiger dan gligar of mantine zoals eerder
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
Ik heb nog steeds geen Pichu met pet en zit nu zonder 2km eieren, help!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wilde ook graag een pichu met petje, krijg ik prompt alleen maar 5k en 10k eggs, voorheen altijd 2 en 5k

ik heb er onderhand 3 gezien waarvan 2 weg renden zaten voor mij allemaal bij pokestopsRichh schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:26:
Pikachu heb ik, ik wil Pichu...hjvg schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:50:
[...]
ik heb er onderhand 3 gezien waarvan 2 weg renden zaten voor mij allemaal bij pokestops
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ah verkeerd begrepen

ik zou wel een gym in de buurt willen dichtstbijzijnde is ongeveer 3/4 km weg en ook daar is niet een ander in de buurt dus ja zo is het lastig om een raid te doen.
@Verwijderd zo ver ik vanuit huis kan zien op dit moment hier niets er bij gekomen in het dorp. wanneer zijn ze bij jouw er bij gekomen?
Verwijderd
vorige week 3 stops en een gym en gister zag ik weer een nieuwe stop erbij, speel niet meer elke dag, dus kan zijn dat hij er een paar dagen eerder al washjvg schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:02:
[...]
@Verwijderd zo ver ik vanuit huis kan zien op dit moment hier niets er bij gekomen in het dorp. wanneer zijn ze bij jouw er bij gekomen?
Verwijderd
Ik kreeg 100xp extra als 'bonus' bij het vangen van een Pokemon.
De Pokemon die ik ving bleef zitten en schudde een keer (en daarna die aparte sterretjes, weet niet hoe dat heet).
Ik vermoed dat ik om die reden Eem extra bonus kreeg?
De Pokemon die ik ving bleef zitten en schudde een keer (en daarna die aparte sterretjes, weet niet hoe dat heet).
Mijn 1e 2km ei was direct een Pichu!Richh schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:26:

kan ook komen als je je honderste van een bepaald type vangt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:58:
En er is niet exact bekend welke dit zijn?Gravediggerxx schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 08:55:
[...]
Enkel degene die ze op go fest gaan krijgen worden vrij gespeeld.
Gok dat we ze hier pas morgen kunnen vangen aangezien ze daar om 16:00 beginnen en hier de raids om 23:00 stoppen.
Jullie het gratis Go Fest T-shirt al gezien?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Sowieso moeten die mensen in Chicago eerst een opdracht doen en als die opdracht slaagt krijgen wij de legendaries.
Maar to be fair, hoe groot is de kans dat het ze niet lukt?Sunfalls schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:04:
Sowieso moeten die mensen in Chicago eerst een opdracht doen en als die opdracht slaagt krijgen wij de legendaries.
Denk niet dat Niantic het wil riskeren iedereen over de zeik te helpen door het te moeilijk te maken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ze geven ons ook een verjaardagspickachu en een te dure verjaardagsbox...
Ze kunnen ook gaan lopen trollen zo van Ha, jullie dachten de legendaries te krijgen....
Fout gedacht.
Ze kunnen ook gaan lopen trollen zo van Ha, jullie dachten de legendaries te krijgen....
Fout gedacht.
Ik vermoed dat het wel eens 'heel spannend' zou kunnen worden en dat het op het laatste moment 'dank zij een laatste indrukwekkende gezamenlijke krachtsinspanning' nog net 'op het nippertje' gehaald zou kunnen worden.Spike_wolf schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:05:
[...]
Maar to be fair, hoe groot is de kans dat het ze niet lukt?
Denk niet dat Niantic het wil riskeren iedereen over de zeik te helpen door het te moeilijk te maken
Zonder vooraf gestelde harde doelen en een real-time geverifieerde telling daarvan kunnen ze gewoon doen wat ze willen.

Ik begon sinds het begin van het 'event' alleen maar 2km eieren uit te broeden en had al vrij snel twee Petje Pichu's. Ik had toen net één 10km ei in voorraad meen ik en had er toen vrij snel vier.

Dat was een Critical catch.Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 13:58:
Krijg je idd extra XP voor.
0Spike_wolf schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:05:
[...]
Maar to be fair, hoe groot is de kans dat het ze niet lukt?
Teveel belang bij dat het goed komt (vooral commercieel).
Iedereen op pogofest krijgt bij binnenkomst een envelop met daarin een kaart waar een qr code op staat.
Deze kunnen ze scannen met pogo en dan pas komen ze binnen.
Goed geregeld dus.
Deze kunnen ze scannen met pogo en dan pas komen ze binnen.
Goed geregeld dus.
Yes ook al aangetrokken hier. zo te zien hadden we een tweeling kunnen zijn hahaSpike_wolf schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 14:04:
Jullie het gratis Go Fest T-shirt al gezien?
[afbeelding]
En toen deed de youtube live stream het niet 😂
Edit: timer op youtube is 30 minuten verschoven. twitch doet het ook niet.
Edit: timer op youtube is 30 minuten verschoven. twitch doet het ook niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Mirx_NL op 22-07-2017 17:08 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6