[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Y
Top! Mocht iemand een virtuele vriend willen, hier is mijn code :D
7367 6037 8352
https://pasteboard.co/IfqRltb.jpg

Edit: Thanks Tweakers dat was snel!

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 19-05-2019 18:22 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:14
Terranova schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:25:
Zijn de shiny droprates aangepast voor de community day ofzo? Beetje Lucky, maar ik woon op 4 spawnpoints tegelijkertijd oid. Heb al minimaal 50 van die krengen voorbij zien komen, maar echt 0 shinies. Normaal op van die dagen heb ik er al minimaal 3/4 gezien.
Ik denk toch gewoon bad luck. Ik heb er tijdens het event totaal zo'n 80 gevangen en daarvan waren er 4 shiny. Geen idee wat de normale rates zijn, maar dat is toch 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
eborn schreef op zondag 19 mei 2019 @ 18:37:
[...]

Ik denk toch gewoon bad luck. Ik heb er tijdens het event totaal zo'n 80 gevangen en daarvan waren er 4 shiny. Geen idee wat de normale rates zijn, maar dat is toch 5%.
Haha, dat was het zeker. Ik ben toch maar even gaan lopen. Uiteindelijk in 3 uur nonstop spelen toch nog 2 shinies gevangen, normaal heb ik er echt minimaal 5 vanuit m'n luie stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Terranova schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:25:
Zijn de shiny droprates aangepast voor de community day ofzo? Beetje Lucky, maar ik woon op 4 spawnpoints tegelijkertijd oid. Heb al minimaal 50 van die krengen voorbij zien komen, maar echt 0 shinies. Normaal op van die dagen heb ik er al minimaal 3/4 gezien.
Ik heb er zo'n 80 gevangen volgens mij, en maar één shiny met hele beroerde stats :(. Ik heb 'm geevolueerd voor de heb, maar praktisch nut is echt 0....daar ga ik geen stardust of veel candy in steken verwacht ik.

Is Blaziken überhaupt ergens goed voor? Mijn hoogste is rond de 2400 CP, maar ik heb bijvoorbeeld ook een Heatran die ruim 3300 is en ook aardig goede moves heeft. Daarnaast nog een stapeltje Flareons..... ik ben benieuwd of Blaziken nog spontaan gebruikt wordt als ik gyms aanval. Ik ben ook al eens verbaasd toen er ineens een Jumpluf gekozen werd :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaziken met Blast Burn is top tier Fire DPS voor het feit dat het een non legendary is. En aan Torchic candy komen is eenvoudiger dan aan Heatran candy komen.
For Torchic Community Day, Niantic blessed Blaziken with two wonderful Fire-type Charge Moves. While it still lacks in bulk, it's high attack stat and two new powerful moves makes it the Gengar of the Fire-types (but with actual resistances to boot).

If you missed out on the exclusive Blast Burn, Blaze Kick is still very good though worse after a 10% nerf). As one of the most common and powerful Fire-types, Blaziken is a welcome addition to your battle parties.

As a Fighting-type, Blaziken is still in contention as the third best Fighting type. It's Fire typing also adds some unique resistances over Breloom and Machamp. It resists Iron Tail and Fire Blast and only takes neutral damage from Dazzling Gleam. In this capacity, it edges out Machamp.
De goden waren me gunstig gezind gisteren: vijf minuten voor cd begon haalde ik een shiny Machop uit een research task. Zeven minuten na 15:00 de eerste shiny. Om 15:48 de derde shiny. En om 15:50 begon het behoorlijk hard te regen en kon ik huiswaarts. Begon de dag met 600 candy, geeinigd met 1000 candy.

In totaal 68 Torchics gevangen/gechecked.

Ondanks dat CD met lekker weer begon waren er hier opvallend weinig spelers..
Niantic houdt 15:00-18:00 aan, dus schijnbaar levert dat meer spelers/inkomsten op. Hoe zit het bij jullie community's? Was 11:00-14:00 beter/drukker?

'Google trekt Android Licentie voor Huawei in'

Gaat dit nog gelazer opleveren voor PoGo spelers met een Huawei device?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2019 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier 7 shinies gevangen in een minuut of 50. Aangezien ik zat candy had deed ik enkel klikken en shiny checken :)

Heeft iemand een goed overzicht van de nieuwe Pokemons er nu uitgekomen zijn en hoeveel candy je nodig hebt voor de evoluties?

Dit weekend ook mijn 81e gym goud gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nllight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 16:51
10 shinies gevangen gister. Waarvan eentje 96 eentje 89 en 87 procent iv. In totaal zo'n 150 gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
mat.hi.as schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:04:
Lekker hoor, dat je die hebt. Voor degene die niet zo gelukkig waren, je moet ten westen van de meridiaan zijn. Mocht je dus nog op vakantie gaan naar de UK, west-Frankrijk, Spanje of Portugal, dan heb je geluk :+
Ga naar Spanje, maar wel de Noord-oostkust. Volgens de tekening zit ik dan om en nabij de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:51
Stuk of 9 in een klein uurtje tijd, was na de regen richting centrum eindhoven gelopen en daar stond alles aan qua lures in ieder geval. Ook wat magnetic lures gezien dus ook meteen even magneton/nosepass geevolueerd dus dat is ook altijd mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Ik had er 3 in een kwartiertje. Uiteindelijk met 5 geëindigd. Wel zet ik mijn lijn door om alleen shinies met een lage iv te vangen. Niet de volle 3 uur benut trouwens. Om 18:15 uur donderde het hier (Zwolle) de lucht uit. Qua timing prima :).

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Akaendra schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:51:
Stuk of 9 in een klein uurtje tijd, was na de regen richting centrum eindhoven gelopen en daar stond alles aan qua lures in ieder geval. Ook wat magnetic lures gezien dus ook meteen even magneton/nosepass geevolueerd dus dat is ook altijd mooi meegenomen.
Ik had helaas niet veel tijd en liep met zoonlief van bijna 4 "even" de stad in, dus ik heb helaas niet veel lures kunnen checken. Toen ik thuis was zag ik dat het hele centrum wel ongeveer onder de lures zat, maar ik heb er tijdens het lopen niet op gelet en heb dus nog geen Magnezone of Nosepas evolutie. Ik zag wel een Magnezone in de gym vlakbij mijn huis zitten 's avonds, dus er zijn wel magnetic lures aan geweest blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 03:36:
Blaziken met Blast Burn is top tier Fire DPS voor het feit dat het een non legendary is. En aan Torchic candy komen is eenvoudiger dan aan Heatran candy komen.

[...]

Niantic houdt 15:00-18:00 aan, dus schijnbaar levert dat meer spelers/inkomsten op. Hoe zit het bij jullie community's? Was 11:00-14:00 beter/drukker?

'Google trekt Android Licentie voor Huawei in'

Gaat dit nog gelazer opleveren voor PoGo spelers met een Huawei device?
Op zo een korte tijd kan niantic die vergelijking van opbrengst niet maken. Opkomst kan afhangen van oa het weer/seizoen/ hoe interessant en cd pokemon is...
De interesse in pokemon go zakt toch jaar naa jaar dus mischien komt er wel minder volk terwijl er meer volk het een beter uur vind.

Persoonlijk voor mij is het wel slechter want deze keer had ik een bbq en als het 11 tot 14 uur was had ik perfect de tijd om ervoor te gaan.

Ik denk dat ze mischien om het half jaar gaan wissellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik moet zeggen dat het IV heel erg tegen viel. Ik vond eentje met IV98% de rest wat beroerd slecht. Denk dat ik er 100 gevangen heb waarvan 4 shiny met prut IV.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 03:36:

[...]

Ik vind 15:00 - 18:00 uur beter. Van 11:00 tot 14:00 heb je net niks aan je dag.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

..Christiaan.. schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Ik vind 15:00 - 18:00 uur beter. Van 11:00 tot 14:00 heb je net niks aan je dag.
Juist wel, kan je nog iets zinnigs doen ná CD. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:42:
Ik moet zeggen dat het IV heel erg tegen viel. Ik vond eentje met IV98% de rest wat beroerd slecht. Denk dat ik er 100 gevangen heb waarvan 4 shiny met prut IV.
Dat is altijd zo al geweest. Voor een goede iv in het wild te vangen moet je erg veel geluk hebben dus mag je al erg blij zijn met 1x 98%.
IV is ok totaal niet zo belangrijk alsn(bijna ) iedereen denkt.
Het verschil tussen een 0% en 100 % is maar iets van +- 10% extra schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:53:
[...]

Dat is altijd zo al geweest. Voor een goede iv in het wild te vangen moet je erg veel geluk hebben dus mag je al erg blij zijn met 1x 98%.
IV is ok totaal niet zo belangrijk alsn(bijna ) iedereen denkt.
Het verschil tussen een 0% en 100 % is maar iets van +- 10% extra schade.
En Torchic is ook nog eens een totaal nutteloze pokemon :)

Vooral leuk voor de heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:08:
[...]

En Torchic is ook nog eens een totaal nutteloze pokemon :)

Vooral leuk voor de heb...
Elke starter is nutteloos op die manier. Het is de bedoeling dat je voor de laatste evolve gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:27:
[...]
Elke starter is nutteloos op die manier. Het is de bedoeling dat je voor de laatste evolve gaat? :P
Ja die is ook nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:51
gwystyl schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:33:
[...]

Ik had helaas niet veel tijd en liep met zoonlief van bijna 4 "even" de stad in, dus ik heb helaas niet veel lures kunnen checken. Toen ik thuis was zag ik dat het hele centrum wel ongeveer onder de lures zat, maar ik heb er tijdens het lopen niet op gelet en heb dus nog geen Magnezone of Nosepas evolutie. Ik zag wel een Magnezone in de gym vlakbij mijn huis zitten 's avonds, dus er zijn wel magnetic lures aan geweest blijkbaar.
Was dat een gym in de heuvel, want dat kan goed mijn Magnezone zijn geweest XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:37:
[...]
Juist wel, kan je nog iets zinnigs doen ná CD. :P
Tja, als je een uitslaper bent snap ik het. Tot 10:30 in je nest; ontbijtje en op pad, maar met kids die om 8 uur wakker zijn is het net ff anders. :)
Maar aan de andere kant; 1x per maand.....waar hebben we het over :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:55:
[...]

Ja die is ook nutteloos :)
Dan zou ik toch nog maar eens wat beter onderzoek gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Christiaan.. schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:35:
[...]

Tja, als je een uitslaper bent snap ik het. Tot 10:30 in je nest; ontbijtje en op pad, maar met kids die om 8 uur wakker zijn is het net ff anders. :)
Maar aan de andere kant; 1x per maand.....waar hebben we het over :)?
In de winter maakt de tijd geen bal uit. In de zomer heb ik het toch liever van 11:00-14:00. 3 uur spelen in 30+ graden vind ik geen pretje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:58:
[...]

Dan zou ik toch nog maar eens wat beter onderzoek gaan doen. :)
Slechter dan Entei en Moltress en dacht ook Charizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:47:
[...]

Beter bedoel je. Blaziken met fire spin/blast burn heeft de hoogste dps van alle vuur Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:47:
[...]

Hij heeft anders meer DPS dan alle 3. Hooguit kan je stellen dat het een Glass Canon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post deze plaatjes niet uit verveling he. ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fat19b9z0hy21.png

Die Blaziken met Blaze Kick hoort lager te staan, dit plaatje is nog van voor dat Blaze Kick generfed werdt.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2019 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Totaal van Entei en Moltress is beter in ieder geval :)

En inderdaad ook Glass Canon

Oftewel nog steeds nutteloos :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:23:

Nee, want dan zou Gengar ook nutteloos zijn en dat is 'ie niet.

Tevens is Torchic candy makkelijker te verkijgen dan Moltres of Entei candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:26:
[...]

Precies, dit is de grootste pro van Blaziken; iedereen die een beetje speelt kan een team van 6 hoge Blazikens maken (zeker nu na de CD). 6 Hoge Moltres/Entei is een stuk moeilijker, zeker als je niet zo veel legendary raids doet (en dus weinig rare candy hebt).

Dus als je fire attackers nodig hebt, niks mis met een gemengd team van Blaziken, Moltres, Entei en Charizard.

[ Voor 9% gewijzigd door Megalodon86 op 21-05-2019 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:23:

Team opstelling is voor iedereen persoonlijk, maar zelf begin ik eigenlijk altijd met een High DPS Glass Canon, gevolgd door de overall betere counters met (mits beschikbaar) aan het eind een meer Tanky Pokémon a la Lugia om het laatste zetje te geven.
Je hebt een punt dat een team met 6 Glass Canons zoals Blaziken niet gaat werken, maar mijn ervaring is dat 1 aan het begin als de boss ook nog moet chargen wel erg lekkere damage doet. Mijn Gengar weet er ook altijd 2, meestal 3 Shadow Ball uit te krijgen voor hij faint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:26:
[...]

Hoewel je zeker gelijk heb met hoe veel sneller je torchic candies krijgt, heb ik wel een 'overshot' aan rare candies. Dus even wachten op lucky friends met iemand en dan pomp ik liever rare candies en dust in een entie of moltres :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik heb net 200 muntjes geïnvesteerd in zo'n speciale (magnetic) lure module en die bij een stop aangezet, maar de genoemde Pokémon kan ik niet evolueren (in mijn geval Magnemite en Nosepass). Of kan dat alleen in het geval er een (nieuwe) Nosepass of Magnemite spawnt bij die stop?

edit: Ah ik snap het al. Je moet binnen het bereik van die stop staan (waar de lure aanstaat), wachten totdat er Pokémon uit het lijstje spawnt en die vangen. Pas daarna kan je er een evolueren (dat hoeft niet per sé de laatste gevangenen te zijn)

edit2: Aahh... je moet idd binnen het bereik van de cirkel staan :+

[ Voor 36% gewijzigd door Gitarist op 21-05-2019 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 04:51
Nee, zou gewoon zonder problemen met een bestaande moeten kunnen. Sta je er dicht genoeg bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gitarist schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:56:
Ik heb net 200 muntjes geïnvesteerd in zo'n speciale (magnetic) lure module en die bij een stop aangezet, maar de genoemde Pokémon kan ik niet evolueren (in mijn geval Magnemite en Nosepass). Of kan dat alleen in het geval er een (nieuwe) Nosepass of Magnemite spawnt bij die stop?
Sta je dichtbij genoeg? Om de stop heen verschijnt er een cirkel, daar moet je in staan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Spike_wolf schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:59:
[...]

Sta je dichtbij genoeg? Om de stop heen verschijnt er een cirkel, daar moet je in staan.
Kennelijk is de afstand waarin je een lure module kan plaatsen bij een stop groter dan de cirkel waarbinnen je moet staan om te kunnen evolueren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:09:
[...]

Team opstelling is voor iedereen persoonlijk, maar zelf begin ik eigenlijk altijd met een High DPS Glass Canon, gevolgd door de overall betere counters met (mits beschikbaar) aan het eind een meer Tanky Pokémon a la Lugia om het laatste zetje te geven.
Je hebt een punt dat een team met 6 Glass Canons zoals Blaziken niet gaat werken, maar mijn ervaring is dat 1 aan het begin als de boss ook nog moet chargen wel erg lekkere damage doet. Mijn Gengar weet er ook altijd 2, meestal 3 Shadow Ball uit te krijgen voor hij faint.
Ik heb 2 x hoge Entie en 2 x hoge Moltress.

Daarnaast nog hoge Charizard en Flareon.

Dan ga ik geen dust meer in een glass cannon steken. Liever in iets echt nuttigs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:58
Gitarist schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:07:
[...]

Kennelijk is de afstand waarin je een lure module kan plaatsen bij een stop groter dan de cirkel waarbinnen je moet staan om te kunnen evolueren. 8)7
En je moet even aan de stop draaien voordat je kan evolueren 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Dan ga ik geen dust meer in een glass cannon steken. Liever in iets echt nuttigs
Dat snap ik ja. Ik heb juist bewust Charizard niet gedaan wetende dat er beteren aan zaten te komen zoals Blaziken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Dan is Blaziken met Blast Burn dus niet nuttig, voor jou. Wil niet zeggen dat het geen meta relevante Pokémon is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:32:
Wil niet zeggen dat het geen meta relevante Pokémon is. :)
Ach, ieder zijn eigen meta lijkt me ;) .

Waar komt die term eigenlijk vandaan? Nooit begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik kom net tot de conclusie dat ik de Torchick evo naar Blaziken die ik gevangen heb van IV98 en tijdens die 4 uur window helemaal geen blast burn heb gekregen maar overheat.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Ach, ieder zijn eigen meta lijkt me ;) .

Waar komt die term eigenlijk vandaan? Nooit begrepen.
Volgens het interweb:
In the world of gaming, meta is used in two ways. Meta can be used as an acronym for “most effective tactics available,” and calling something “meta” means that it’s an effective way to achieve the goal of the game, whether it’s to beat other players or beat the game itself. Meta can also be short for metagame, which is using information about the game, derived from the world beyond the game or its rules, to influence the outcome of the game or gain a competitive edge.
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:47:
Ik kom net tot de conclusie dat ik de Torchick evo naar Blaziken die ik gevangen heb van IV98 en tijdens die 4 uur window helemaal geen blast burn heb gekregen maar overheat.
Das mooi balen. Waarschijnlijk ge-evolved tijdens een GPS hickup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:32:
[...]
Dan is Blaziken met Blast Burn dus niet nuttig, voor jou. Wil niet zeggen dat het geen meta relevante Pokémon is. :)
Nee moet er ook dust in steken en dat doe ik niet aan glass cannon vind ik zonde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Extraordinary Raid Week Research Tasks:

Win 1 raid - Bronzor
Win 3 raids - Absol
Win 5 raids - 1x Charged TM

Actuele raid boss lijst:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/93b16099toz21.png

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2019 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Dat word een hoop 3 raid questjes stacken. Zal en moet toch ooit die shiny Absol krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Barnagma schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 08:46:
Dat word een hoop 3 raid questjes stacken. Zal en moet toch ooit die shiny Absol krijgen
Dat heb ik dus met Shinx.... is me nog niet gegund! Absol shiny bij mn 2de of 3de poging :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:00:
[...]

Dat heb ik dus met Shinx.... is me nog niet gegund! Absol shiny bij mn 2de of 3de poging :D
Ondertussen heb ik al 2 shiny shinxes gehad. Maar ik raid die ook wat vaker dan Absol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Heeft iemand een goed overzicht (met hoeveelheid candy) van de nieuwe Gen4 pokemons die er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:05:
Heeft iemand een goed overzicht (met hoeveelheid candy) van de nieuwe Gen4 pokemons die er zijn?
Van wat ik gezien heb gewoon standaard:
- 1 step evolutions 50 candy
- 2 step evolutions 25 en 100 candy
- Eeveelutions 25 candy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Autofan1985 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Van wat ik gezien heb gewoon standaard:
- 1 step evolutions 50 candy
- 2 step evolutions 25 en 100 candy
- Eeveelutions 25 candy
Ze hebben Magnemite -> Magneton veranderd naar 25 candy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Barnagma schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 10:11:
[...]

Ze hebben Magnemite -> Magneton veranderd naar 25 candy
Klopt, van 1 step naar 2 step omdat Magnezone erbij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Is er trouwens een maximum aan lucky friends wat je tegelijk kan hebben?

Ik heb er nu al een dag of 10-15 3 stuks en krijg geen nieuwe er bij.

Ondanks dat ik per dag 20 pakketjes open maak en nog meer verstuur naar best friends.

Of is het puur toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
C_V_S schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:42:
Is er trouwens een maximum aan lucky friends wat je tegelijk kan hebben?

Ik heb er nu al een dag of 10-15 3 stuks en krijg geen nieuwe er bij.

Ondanks dat ik per dag 20 pakketjes open maak en nog meer verstuur naar best friends.

Of is het puur toeval?
Ik heb er nu 6 staan, ik heb niet het idee dat er een maximum aan zit.
Verder schijnt de kans op een Lucky Friend 2% te zijn.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
De kans is zeker weten verlaagd. In de eerste 14 dagen had ik evenzoveel lucky friends. Nu zit in al 15 dagen op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:23:
De kans is zeker weten verlaagd. In de eerste 14 dagen had ik evenzoveel lucky friends. Nu zit in al 15 dagen op 0.
Dat zal het wel zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Update van CAP-Team in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"

Lvl 39 (Caught: 444 / Seen: 455)
1.641.269 van 5.000.000 XP

To do:

Generation 2
214 Heracross (regional)
235 Smeargle
245 Suicune (legendary)
251 Celebi (mythical)

Generation 3
282 Gardevoir
290 Nincada
291 Ninjask
292 Shedinja
314 Illumise (regional)
324 Torkoal (regional)
352 Kecleon
357 Tropius (regional)
366 Clamperl
367 Huntail
368 Gorebyss
369 Relicanth (regional)
383 Groudon (legendary)
384 Rayquaza (legendary)
385 Jirachi (mythical)
386 Deoxys (mythical)

Generation 4
387 Turtwig
388 Grotle
389 Torterra
390 Chimchar
391 Monferno
392 Infernape
393 Piplup
394 Prinplup
395 Empoleon
396 Starly
397 Staravia
398 Staraptor
399 Bidoof
400 Bibarel
401 Kricketot
402 Kricketune
403 Shinx
404 Luxio
405 Luxray
406 Budew
407 Roserade
408 Cranidos
409 Rampardos
410 Shieldon
411 Bastiodon
412 Burmy
413 Wormadam
414 Mothim
415 Combee
416 Vespiquen
417 Pachirisu
418 Buizel
419 Floatzel
420 Cherubi
421 Cherrim
422 Shellos
423 Gastrodon
424 Ambipom
425 Drifloon
426 Drifblim
427 Buneary
428 Lopunny
429 Mismagius
430 Honchkrow
431 Glameow
432 Purugly
433 Chingling
434 Stunky
435 Skuntank
436 Bronzor
437 Bronzong
438 Bonsly
439 Mime Jr.
440 Happiny
441 Chatot
442 Spiritomb
443 Gible
444 Gabite
445 Garchomp
446 Munchlax
447 Riolu
448 Lucario
449 Hippopotas
450 Hippowdon
451 Skorupi
452 Drapion
453 Croagunk
454 Toxicroak
455 Carnivine (regional)
456 Finneon
457 Lumineon
458 Mantyke
459 Snover
460 Abomasnow
461 Weavile
462 Magnezone
463 Lickilicky
464 Rhyperior
465 Tangrowth
466 Electivire
467 Magmortar
468 Togekiss
469 Yanmega
470 Leafeon
471 Glaceon
472 Gliscor
473 Mamoswine
474 Porygon-Z
475 Gallade
476 Probopass
477 Dusknoir
478 Froslass
479 Rotom
480 Uxie
481 Mesprit
482 Azelf
483 Dialga
484 Palkia (legendary)
485 Heatran (legendary)
486 Regigigas
487 Giratina (legendary)
488 Cresselia (legendary)
489 Phione
490 Manaphy
491 Darkrai
492 Shaymin
493 Arceus
494 Pokémon Egg
495 Manaphy Egg
496 Deoxys
497 Deoxys
498 Deoxys
499 Wormadam
500 Wormadam
501 Giratina
502 Shaymin
503 Rotom
504 Rotom
505 Rotom
506 Rotom
507 Rotom

Generation ??
808 Meltan
809 Melmetal

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
8 juni nieuwe community day met Slakoth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

C_V_S schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:47:
Goed nieuws. Ik zoek nog een goeie Slakoth om te evolueren.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:18
Chatot is ook een regional, en Leafeon en Glaceon zijn (eenmalig) te krijgen door een Eevee 'Linnea' (voor Leafeon) of 'Rea' (voor Glaceon) te noemen en vervolgens te evolueren. Je kunt zien of je het goed doet omdat het icoontje voor de 'Evolve' knop verandert in de Pokemon waar Eevee in zal evolueren.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:40
CAP-Team schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:30:

Ik zit inmiddels op 479 caught.

Alleen deze nog:
Burmy (sandy) (heb de andere 2 wel)
Wormadam (sandy) (heb de andere 2 wel)
Cherubi
Cherrim (sunny)(heb de andere al wel)
Gible
Gabite
Garchomp
Uxie
Azelf

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
CAP-Team schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 14:30:

417 Pachirisu
480 Uxie
482 Azelf
Pachirisu is ook regional. (Canada e.d.) Uxie en Azelf zijn voor alsnog ook regional.
Melmetal is btw gen 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:15
Zaterdag lapras met kans op shiny. Kon even niet vinden hoeveel sterren raid het wordt. Neem aan een 5 sterren versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 21:28:
Zaterdag lapras met kans op shiny. Kon even niet vinden hoeveel sterren raid het wordt. Neem aan een 5 sterren versie
Waarschijnlijk gewoon 4 sterren, aangezien lapras al eerder in 4* raids zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 15:47:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/xtasdxy5irz21.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/19jv1bbnopz21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Heb voor Lapras een beetje zitten puzzelen qua team, maar zijn typing is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend om 1 goed gebalanceerd team tegenover te zetten. De helft van zijn weaknesses worden weer gecovered door zijn andere typing. Zo is Rock sterk tegen ice, maar weer zwak voor water en Gras weer andersom. Uiteindelijk waren het enige neutrale volgens mij Electric (op Zapdos na ivm Ice > Flying) en Fighting (Op Blaziken en Breloom na ivm Water > Fire en Ice > Gras).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:35:
Heb voor Lapras een beetje zitten puzzelen qua team, maar zijn typing is echt Kwalitatief Uitermate Teleurstellend om 1 goed gebalanceerd team tegenover te zetten. De helft van zijn weaknesses worden weer gecovered door zijn andere typing. Zo is Rock sterk tegen ice, maar weer zwak voor water en Gras weer andersom. Uiteindelijk waren het enige neutrale volgens mij Electric (op Zapdos na ivm Ice > Flying) en Fighting (Op Blaziken en Breloom na ivm Water > Fire en Ice > Gras).
Dat is ook precies wat het plaatje hierboven laat zien; Electric en Fighting. Dus gewoon een team van Raikous en Machamps en je zit gebakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Is het raar dat die teams mij niet veel interesseren? Je bent toch met een groepje? Ik kom daarnaast om in de revives en potion, dus het boeit mij niet zoveel welk team ik opstel. Als ik gym's verover heb ik een team machamp + 1 tyranitar klaarstaan voor de blissey en chanseys. Tyranitar is voor de gardevoir die vaak als combi gedaan word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Een goed team maakt het verschil voor;

- damage ballen (en dus rewards);
- snelheid van raid afronden (en dus snel verder naar de volgende).

Er zijn spelers die zo veel mogelijk raids willen doen tijdens een event, dat gaat het beste met een een betrekkelijk klein groepje, die allemaal veel damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ah op die fiets. Ons groepje bestaat zeker uit een man of tien dus team is niet zo belangrijk, maar ik zal m'n raikou en machamp wel ff klaarzetten. Lijkt het alsof ik erover nagedacht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 09:19:
[...]

Dat is ook precies wat het plaatje hierboven laat zien; Electric en Fighting. Dus gewoon een team van Raikous en Machamps en je zit gebakken.
Daar schaar ik Roserade bijvoorbeeld al niet onder, welke op plek 3 staat. ;) Verder speel ik persoonlijk niet met armies, dus heb er in principe van iedere pokie maar 1. Houdt het voor mezelf ook meer uitdagend om daar wat goeds uit te bakken. Echter denk ik dat ik nu gewoon 2 teams ga maken: 1 aangevuld met gras voor water en 1 aangevuld met rock voor ice. En dan op basis van de Recommended bepalen welke ik inzet, aangezien je daar vaak al de moveset uit kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Klopt, maar die heeft wel een vermelding 'niet bij ice attacks', net als Zapdos bijvoorbeeld.

Machamp en Tyranitar heb ik legers van, verder ook niet echt veel dubbele hoog. Ik ga Lapras te lijf met;

Raikou L35
Raikou L35
Machamp L38
Machamp L38
Electivire L37
Magnezone L35

Moet goed komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Ik denk dat ik het ook gewoon hou bij machamp. Wij gaan ook met een goep van een mannetje of 8. En ik heb gemerkt bij de vorige raiddagen dat ballen nou niet bepaald een issue zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001

hneel

denkt er het zijne van

Zouden er nu in de Raid Week meer raids moeten zijn? Nog weinig van te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Barnagma schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:21:
Ik denk dat ik het ook gewoon hou bij machamp. Wij gaan ook met een goep van een mannetje of 8. En ik heb gemerkt bij de vorige raiddagen dat ballen nou niet bepaald een issue zijn.
Je gaat toch voor een shiny.....100% catch rate toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Alleen bij een legendary. Andere shinies moet je nog gewoon vangen met kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:03:
Klopt, maar die heeft wel een vermelding 'niet bij ice attacks', net als Zapdos bijvoorbeeld.

Machamp en Tyranitar heb ik legers van, verder ook niet echt veel dubbele hoog. Ik ga Lapras te lijf met;

Raikou L35
Raikou L35
Machamp L38
Machamp L38
Electivire L37
Magnezone L35

Moet goed komen :-)
Juist die vermelding bij veel pokies doelde ik op. Heb alleen 2 Machamps, omdat ik na mijn 93% gemaxt te hebben nog een L33 100% Machop ving. Zodoende die ook maar gebouwd en max getrokken, dus neig naar 2 teams:
Bij water
- Raikou
- Machamp
- Machamp
- Zapdos
- Heracross
- Venusaur

Bij Ice
- Rampardos
- Raikou
- Machamp
- Machamp
- Heracross
- Tyranitar

Ben er nog niet aan toegekomen om pokies zoals Roserade, Electivire, Breloom te maxen. Dat helpt dan ook niet echt. Al heb ik met name bij Roserade en Breloom mijn twijfels of ik ook echt beide wel wil. Zeker gezien de beperkte bruikbaarheid van gras.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:48
hneel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:39:
Niet meer, maar andere. En meer stardust en XP.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7HwrTnW4AACXTc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001

hneel

denkt er het zijne van

Dit is wat CalcyIV mij aanraad voor de Lapras:

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20190523_123541_2019-05-23%2011.47.05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:39:
Zelden zo'n treurig event gezien inderdaad....
mat.hi.as schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 11:46:
Alleen bij een legendary. Andere shinies moet je nog gewoon vangen met kans
Is dat zo? Hoe was dat bij Gengar Raidday toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Megalodon86 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:33:
Is dat zo? Hoe was dat bij Gengar Raidday toen?
`
Kan me herinneren dat dat een bug was. Sowieso had ik het bij Zapdos en Moltres. Dat ze niet met 1 bal bleven zitten als er een pinnap op zat. Wel zonder berry of (golden) razz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 12:36:
Dit is wat CalcyIV mij aanraad voor de Lapras:

[Afbeelding]
Dat klopt wel met het gedeelde plaatje... qua DPS is Rampardos 100%, qua TDO is Raikou 100%. En Magnezone.

DPS: Damage Per Second
TDO: Total Damage Output

Oftewel, Rampardos is glass-canon, goed om als eerste te zetten. Daarna Raikous en aanvullen met Machamps.

[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon86 op 23-05-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Barnagma schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:34:
[...]

`
Kan me herinneren dat dat een bug was. Sowieso had ik het bij Zapdos en Moltres. Dat ze niet met 1 bal bleven zitten als er een pinnap op zat. Wel zonder berry of (golden) razz
Zapdos en Moltress waren 100% vang kans bij een shiny hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
C_V_S schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 13:48:
[...]

Zapdos en Moltress waren 100% vang kans bij een shiny hoor.
Ik had het ook maar 2 keer dat een shiny niet in 1 keer bleef zitten met een pinnapje er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik ben opzoek naar Jipanicat en kingcharles1986 om wat af te spreken voor een eitje voor de extra xp als we Best Friend worden, mocht jullie dit lezen zouden jullie dan een berichtje kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik zag tussen 11 en 14 uur staan bij het event van morgen. Das toch niet de tijd die we hier hebben. Hier is het toch 13 tot 16 uur of zit ik mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:12
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:35:
ik zag tussen 11 en 14 uur staan bij het event van morgen. Das toch niet de tijd die we hier hebben. Hier is het toch 13 tot 16 uur of zit ik mis?
Je zit mis. :) Er staat op de officiele site (pokemongolive) 11 tot 14 uur locale tijd.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
haha dus bij ons wel gewoon vanaf 11 uur nu. dacht dat dat allemaal aangepast was haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

...en 5 extra pasjes net als bij Gengar?

Zo ja, hou er dan rekening mee dat als je in de gym zit je er niet uit moet gaan anders is je pasje weg. Normaal niet, maar nu wel. #eigenervaringmetGengartoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:57
Jeej, Kyogre én Groudon terug in de raids. Ik denk dat ik mijn pasjes ga uitgeven aan de nieuwe shiny van het (komende) event: Cresselia!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net met m'n zus een kort rondje door de wijk gelopen, drie raids gedaan, twee shiny's en onderweg nog een shiny Buneary tegen gekomen :)
Nuttig halfuurtje :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb vanaf de 2e raid 3 shiny Lapras achterelkaar gekregen :p
Uiteindelijk 5 shinies uit ong 25 raids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Op mijn eigen account 25 raids gedaan, 3 shiny, (waarvan 2 in de laatste 4) en op het andere account (van mn zoontje, soort van) 7 gedaan, de 5de was shiny). Prima resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik voel me voor het eerst genaaid met zo'n raid dag. Normaal altijd wel 3-4 shinies oid omdat we meestal 24-28 raids redden... nu 28 gedaan op 2 accounts (56 total dus) 0 shinies.. echt bizar gewoon. was echt gefrustreerd. Wel een 100% ..dat dan weer wel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ricmaniac schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 23:49:
Ik voel me voor het eerst genaaid met zo'n raid dag. Normaal altijd wel 3-4 shinies oid omdat we meestal 24-28 raids redden... nu 28 gedaan op 2 accounts (56 total dus) 0 shinies.. echt bizar gewoon. was echt gefrustreerd. Wel een 100% ..dat dan weer wel
Jjj hebt dus echt totaal geen recht op klagen. Een 100% is vele zeldzamer dan een shiny.
Als jij 3-4 shinies krijgt op 24-28 raids heb je al super veel geluk gehad de voorgaande keren.
Verwacht jij elke keer meer geluk dan het gemiddelde te hebben misschien?
Als je daar gefrustreerd door geraakt kan je beter niet raiden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Mwoah. 56 raids en geen shiny is wel lullig...

Maar goed een shiny kun je nog ruilen. Een 100% krijgen uit een ruil is wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

14 raids.....0 shinies maar gelukkig wel een 100% :). Iedereen in 'mijn' groep (18 man) had meerdere shinies. Dan is het wel wel balen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Hoorde net dat shiny percentage 10 was. Dan zit je met 56 raids op 2,7 promille kans om geen shiny te hebben. Met 14 raids zit je op 22% dat is nog best significant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 Raids, 0 shiny :-(

Best bizar, die Raid dagen zijn niet voor mij de dagen om een shiny te krijgen, Geen Articonjo, Zapdos, Gengar en Lapras. De enigste dat dat RNG met me was was op Moltres Day, 2 shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Het is en blijft natuurlijk wel een 'kans op een shiny'. Ik had er in het eerste uur al 3 op alle twee mn acounts, en daarna gewoon niks meer (wij hebben er 31 gedaan). terwijl 1 iemand uit mijn groep er de eerste 2 uur geen had en toen stroomde ze binnen.

En gelukkig kan je altijd nog ruilen ;)
Pagina: 1 ... 138 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.