[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.417 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:41
Gravediggerxx schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 22:36:
[...]

Dus omdat je er mist wil je geen nieuwe kans om er een andere shiny te krijgen? Dan heb je last va fomo ;) Ze moeten wel in verhoogde hoeveelheid spawnen want anders ben je op voorhand al kansloos.
(dus zeker niet alleen in fotobomb)
Ik heb geen haast om mijn verzameling te completeren. Zo ruil ik ook geen shiny Pokemon, wil ze zelf vangen. Het gaat mij puur om het feit dat je na het event niet meer de kans hebt om de specifieke Pikachu te vangen.

Pidgey heb ik niet in de shiny vorm, maar ik heb nog wel dagelijks de kans om er eentje te vangen;)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Nog één dag tot Best Friends met 'AadjeKratje'. Ben erg benieuwd of hij hier nog actief is én of een Lucky Egg gewenst is!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Ik zoek nog minimaal 3 vrienden vanwege de Ripple in Time research. Kan/mag dat via hier..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:29

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dragon2 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:14:
Ik zoek nog minimaal 3 vrienden vanwege de Ripple in Time research. Kan/mag dat via hier..?
Ja dat is al verschillende keren door anderen gedaan, dus lijkt me geen probleem. Moet je wel ff je nummer spammen natuurlijk 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Let's be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 1951 4350 4448

Mocht er iemand vriendjes willen worden :+

edit: Top, heb de 3 benodigde vrienden :) :) :)

[ Voor 26% gewijzigd door dragon2 op 13-05-2019 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:36

hneel

denkt er het zijne van

Bah, wat een @#$% spel is het toch. :(

Heb je in principe net genoeg accounts om een raid te kunnen doen, loopt er elke keer wel eentje halverwege vast waardoor je het net niet haalt. Volgende poging: zelfde verhaal maar dan een andere telefoon. En na 3 keer ben je er dan well klaar mee.

[ Voor 8% gewijzigd door hneel op 12-05-2019 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
Sinds ik vrienden heb van hier krijg ik in eens 7 km eieren :Y (ik krijg ze nooit via pokestops)

[ Voor 21% gewijzigd door Isane op 12-05-2019 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:01
Isane schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:16:
Sinds ik vrienden heb van hier krijg ik in eens 7 km eieren :Y (ik krijg ze nooit via pokestops)
Je krijgt 7-km eieren ALLEEN uit friend gifts.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 19:06
TerrorSource schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:35:
[...]

Je krijgt 7-km eieren ALLEEN uit friend gifts.
ah zo, wist ik niet! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:14
Op zich alweer een prima weekje gehad...

Mewtwo kunnen traden waardoor gen1 nu 100% compleet.
Drie shiny Aipom, drie shiny psyduck en een shiny Bulbasaur. Ook nog een non-shiny 98% magicarp, leuk meegenomen.

PSN Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:48
Weet niet of niet of iedereen het al weet, maar voor de Pikachu met Sherlock pet moet je een Pikachu photo bomben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

wortelsoft schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:51:
Weet niet of niet of iedereen het al weet, maar voor de Pikachu met Sherlock pet moet je een Pikachu photo bomben.
En voor een Raichu met Sherlock pet moet je hem zeker tijdens het event evolueren? Ik ga er in ieder geval één evolueren, want ik heb in ieder geval geen Raichu met bloemetjes gekregen toen ik een Pikachu met bloemetjes evolueerde buiten de event periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Geen idee of dat nu gelijk moet, je hebt soms wel dat een moveset alleen tijdens of kortna het event te krijgen is.

Kwam dit nog tegen op een site 'Alolan Raichu is good for shiny hunting.' iemand een idee wat ze daarmee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat Alolan Raichu nu ook mogelijk shiny is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Alolan Raichu is sinds vorig jaar november al shiny te vangen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
wortelsoft schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:51:
Je kan eender welke pokemon foto bomben voorpikachu met pet.
gwystyl schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:56:
[...]

En voor een Raichu met Sherlock pet moet je hem zeker tijdens het event evolueren? Ik ga er in ieder geval één evolueren, want ik heb in ieder geval geen Raichu met bloemetjes gekregen toen ik een Pikachu met bloemetjes evolueerde buiten de event periode.
Nee je kan die gewoon buiten de events evolueren net als alle gekostumeerde beestjes.
Ook de bloemetjes pikatchu kan je nog naar raichu met bloemetjes doen en ik heb het net nog eens uitgetest ter controle ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
gwystyl schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:56:
[...]

Ik had geen pikachu met bloemetjes, wel eevee met bloemetjes. Toevallig gisteren geevolueerd naar een vaporeon met bloemetjes, dus die werkte wel gewoon.
Verder heb ik een stapel raichu's met kerstmutsen, feestmuts, zonnehoed en petjes dus volgens mij maakt de periode waarin je evolueert echt niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit event helaas nog nauwelijks kunnen spelen en met de Go-tcha geen geluk gehad dus helaas nog geen shiny Aipon, shiny Snubbel of shiny Psyduck....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:32
Genoeg Aipom, Psyduck. Bulbasaur en Snubbels gevangen de afgelopen week.. 0 shiny's :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

sjorremans schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:30:
Genoeg Aipom, Psyduck. Bulbasaur en Snubbels gevangen de afgelopen week.. 0 shiny's :')
Dat geldt ook voor mij helaas. Tientallen Aipoms/Psyducks etc. gevangen en geen enkele shiny. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Soms zit het gewoon niet mee. Ik heb sinds begin van het event iets meer dan 200 Aipoms gecheckt, geen shiny nog. We hebben hier een vrij hardcore speler in de buurt, die ving z'n eerste shiny Aipom bij nummertje 516.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:14
Ik ben wel benieuwd wat iedereen hier eigenlijk bewaard in zijn Pokemon Box. Zit zelf nog een beetje te twijfelen wat ik nou eigenlijk wil namelijk...

Wat ik sowieso bewaar op dit moment is:
- elke shiny, dubbele noem ik "trade" en ruil ik tegen nieuwe shinies.
- elke 100%iv
- event Pokemon
- lucky Pokemon
- non-eu regional

Daarnaast hou ik op dit moment alles boven de 82,2%iv.

Weet zelf niet zo goed wat ik nu wil met pokedex fillers... een 96% Raticate is leuk, maar is het nodig om het te houden, lastig lastig. Legendaries vind ik ook moeilijk om weg te gooien, ook onder de 82,2%.

Ik neig ernaar om te gaan voor living dex 90%+. Aan de andere kant is het ook weer handiger om van meta Pokemon meer te hebben.

Benieuwd hoe jullie het allemaal organiseren.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Royy90 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:07:
Ik ben wel benieuwd wat iedereen hier eigenlijk bewaard in zijn Pokemon Box. Zit zelf nog een beetje te twijfelen wat ik nou eigenlijk wil namelijk...

- elke 100%iv
- event Pokemon
- lucky Pokemon
- non-eu regional

Weet zelf niet zo goed wat ik nu wil met pokedex fillers... een 96% Raticate is leuk, maar is het nodig om het te houden, lastig lastig. Legendaries vind ik ook moeilijk om weg te gooien, ook onder de 82,2%.

Ik neig ernaar om te gaan voor living dex 90%+. Aan de andere kant is het ook weer handiger om van meta Pokemon meer te hebben.

Bij mij is het simpel. Ik bewaar er van alle varianten die er zijn twee*. Ik heb ook nog een tijdje gekeken naar geslacht maar dat doe ik niet meer bij Pokémon waarvan het vrouwtje en mannetje er hetzelfde uitzien.

Ik check altijd de stats (weliswaar geen IV calculator) en bewaar ze alleen als het "the best I've ever seen" (dit zegt de teamlead van team geel) is.

*Van Pikachu bijvoobeeld heb ik er van alle varianten twee (pet/muts/hoed/shiny). Zo doe ik het met alle varianten die er zijn van iedere Pokémon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx

- elke 100%iv
- event Pokemon
- lucky Pokemon
- non-eu regional

Het hangt er een beetje vanaf hoeveel plaats je hebt na sorteren. Ik probeer altijd 500 plaats te houden omdat ik dit nodig heb om cd te kunnen spelen zonder te moeten stoppen om pokemon te sorteren.

De lucky pokemon verzamel ik alvast niet omdat ik het goed genoeg vind om die in mijn dex te hebben staan. Dat bespaart alweer 1x van elke pokemon plaats.

In het begin had ik ook de grens van 82% voor niet relevante pokemon. Toen mijn storrage niet meer de 500 plaats had heb ikdit verchoven naar 91. Nu bewaar ik eerder 93/96.
Bij gen 4 heb ik zelfs alles ineens onder 93 % weg gegooid om ineens de living dex boven die iv te starten.

Hoe minder plaats ik krijg hoe strenger ik dus sorteer.

Bij de pokemon die ik wil maxen heb ik wel soms meer dan 6 exemplaren.
Voor de beste aanvallers van hun soort wil ik minstens een team van 6 dus houw ik er 6 of een veelvoud hiervan. Ik heb al 6 gemaxte machamps maar wil in de toekomst mischien wel een tweede team van 6 maken maar voorlopig heb ik andere prioriteiten. ( ik wacht eigenlijk op 6 luckys om dan dust te besparen)

Van legendarische bewaar ik er ook max 6 van elk behalve ook de meta relevante waar ik er wel een paar extra van heb om te ruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik hoorde vanuit Ingress dat Niantic spelers aan het bannen is voor het gebruik van Android Q. Ik weet niet in hoeverre ze dit doortrekken in PoGo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/e4uO1rEGLMxlzpMI4bYv23XO/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:26

- elke 100%iv
- event Pokemon
- lucky Pokemon
- non-eu regional

Ik bewaar van elke pokemon van de laatste beschikbare evolutie 3 pokemon als minimum(1 mannetje, 1 vrouwjte en 1 om eventueel naar de switch te kunnen sturen mocht de nieuwe game dat ondersteunen).

Van sterke pokemon die handig zijn zoals Dragonite, Tyranitar, etc bewaar ik van een aantal een vol team.(tyranitar op het moment zelfs 9, 5 bite/crunch en 4 smack down/Stone Edge).

Dan heb ik ook nog favoriete pokemon die handig kunnen zijn om te vechten, ik heb bijvoorbeeld nu 4 gemaxte Salamance waarvan 2 met community day move, ik heb tot nog toe 3 geëvolueerde Luxrays en als ik ooit 96%+ lapras met genoeg candy kan vinden dan worden die allemaal bewaard.

De pikachu lijn is dan weer de enige die ik living dex style bewaar, mannetje/vrouwtje van iedere variant die ik kan krijgen voor pichu/pikachu en raichu.

In het kort zou mijn advies zijn bewaar wat je nuttig vind om te gebruiken/uppen en wat je leuk vind, daarnaast zou ik niet teveel bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:04
Ik speel nu weer een weekje Pokémon GO na ongeveer 2 jaar afwezig te zijn. Als ik dit topic zo lees heb ik een hoop gemist.

Waar ik me wel een beetje aan erger op dit moment. Ik heb Adventure Sync aanstaan en ik heb op meerdere sites gelezen dat dit ook werkt met Samsung Health (dus geen Google Fit). Ik heb vandaag ruim 9300 stappen gelopen, maar ik zie dit totaal niet terug in Pokémon GO.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

RobinNL schreef op maandag 13 mei 2019 @ 19:22:
Ik speel nu weer een weekje Pokémon GO na ongeveer 2 jaar afwezig te zijn. Als ik dit topic zo lees heb ik een hoop gemist.

Waar ik me wel een beetje aan erger op dit moment. Ik heb Adventure Sync aanstaan en ik heb op meerdere sites gelezen dat dit ook werkt met Samsung Health (dus geen Google Fit). Ik heb vandaag ruim 9300 stappen gelopen, maar ik zie dit totaal niet terug in Pokémon GO.
Heb je daar een bron van? Ik heb juist Google Fit geïnstalleerd op mijn Samsung omdat Samsung Health volgens mij (vroeger iig, weet dus niet hoe het nu zit) niet ondersteund werd en Google fit wel. Ik krijg nu in ieder geval meldingen over Adventure Sync na het inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
Eindelijk klaar met Aipom. De eerste shiny had ik na 334 checks. De tweede heeft helaas wat meer moeite gekost; ruim 900 checks.

De rest van het evenement mag de gotcha weer zijn werk doen :-)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
gwystyl schreef op maandag 13 mei 2019 @ 21:45:
[...]

Heb je daar een bron van? Ik heb juist Google Fit geïnstalleerd op mijn Samsung omdat Samsung Health volgens mij (vroeger iig, weet dus niet hoe het nu zit) niet ondersteund werd en Google fit wel. Ik krijg nu in ieder geval meldingen over Adventure Sync na het inloggen.
Zelfs met Google Fit kreeg ik er geen meldingen over. Ik heb gewoon een beetje via Google zitten zoeken, ik vind op dit moment meer berichten dat het juist niet kan. Ik had een tijdje geleden Google Fit aanstaan, maar deze herkende mijn stappen niet echt. Ik heb zojuist Health Sync gedownload, die mijn Samsung Health gegevens synct met Google Fit. Hopen dat dit een beetje werkt.

Het is zonde om een aantal kilometer te lopen terwijl er niks wordt geregistreerd 8)7

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat ze aan de voorkant nieuwe zooi blijven toevoegen, maar aan de achterkant rommelt het steeds harder.

Steeds vaker merk ik dat ik, tijdens het spelen, niet aan het spelen ben. Ik wacht tot het laad icoontje weggaat, of ik herstart de app omdat de boel bevriest of wat dan ook. Al die tijd ben ik niks aan het doen, best vervelend. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Luuksche schreef op maandag 13 mei 2019 @ 22:46:
Eindelijk klaar met Aipom. De eerste shiny had ik na 334 checks. De tweede heeft helaas wat meer moeite gekost; ruim 900 checks.

De rest van het evenement mag de gotcha weer zijn werk doen :-)
Lekker bezig hoor! Shiny hunten is wel het leukste nu maar kost ook heel erg veel tijd :D

Moet het trouwens ook wel behoorlijk weer voor zijn.

Psyduck en Snubbel heb je beide ook al twee keer shiny?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
C_V_S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 09:51:
[...]

Lekker bezig hoor! Shiny hunten is wel het leukste nu maar kost ook heel erg veel tijd :D

Moet het trouwens ook wel behoorlijk weer voor zijn.

Psyduck en Snubbel heb je beide ook al twee keer shiny?
Shiny hunten is inderdaad het leukste om te doen! Daarom ben ik wel een voorstander van dit soort evenementen!

Psyduck heb ik gelukkig twee keer weten te vangen tijdens het vorige evenement en voor Snubbel is er een evenement in Keulen(?) geweest. Daar spawnde ze toen extra én in combinatie met nieuwe Unowns.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ons kleine dorpje heeft dankzij een opgespoorde Ingress speler nu 2 stops erbij (en één andere stop is een derde gym geworden).

En er zitten nog 2 aanvragen voor stops in de pijplijn (waarvan 1 waarschijnlijk ook een nieuwe gym veroorzaakt).

Top! En maakt het alleen maar duidelijker hoe we zo'n functie in PoGo missen. Hopelijk komt dat snel naar NL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Luuksche schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Shiny hunten is inderdaad het leukste om te doen! Daarom ben ik wel een voorstander van dit soort evenementen!

Psyduck heb ik gelukkig twee keer weten te vangen tijdens het vorige evenement en voor Snubbel is er een evenement in Keulen(?) geweest. Daar spawnde ze toen extra én in combinatie met nieuwe Unowns.
Psyduck vorige keer helaas maar 1 kunnen vangen en nu nog niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vang helemaal geen enkele shiny die geboost is qua spawnrate ivm dit event. :'(

Wel een shiny Ho-oh uit weekly research breakthrough, maar die kan je niet in een gym prikken en is dus waardeloos qua "kijk eens wat een gave shiny ik heb" factor. =[

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 14:19:
Ik vang helemaal geen enkele shiny die geboost is qua spawnrate ivm dit event. :'(

Wel een shiny Ho-oh uit weekly research breakthrough, maar die kan je niet in een gym prikken en is dus waardeloos qua "kijk eens wat een gave shiny ik heb" factor. =[
Als buddy dan maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 08:33:
Leuk dat ze aan de voorkant nieuwe zooi blijven toevoegen, maar aan de achterkant rommelt het steeds harder.

Steeds vaker merk ik dat ik, tijdens het spelen, niet aan het spelen ben. Ik wacht tot het laad icoontje weggaat, of ik herstart de app omdat de boel bevriest of wat dan ook. Al die tijd ben ik niks aan het doen, best vervelend. =[
Ik heb dit vooral als ik de game een tijdje niet geopend heb en verplaatst ben van positie (>2km). Ik merk wel dat ik de game zo'n 10 tot 15x per dag opnieuw opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 09:14
RobinNL schreef op maandag 13 mei 2019 @ 23:18:
[...]
Ik heb zojuist Health Sync gedownload, die mijn Samsung Health gegevens synct met Google Fit. Hopen dat dit een beetje werkt.
Geen idee of het klopt, maar ik las juist dat deze stappen niet meegenomen worden omdat Fit ze als geimporteerde stappen ziet. Bij mij werkte het met alleen Health ook niet. Bleef altijd op 0 stappen en hij telde ook mijn normale KM's in Go niet meer. Met Fit werkt het wel, een beetje. Ik zie nu ongeveer maar de helft van mijn Fit stappen terug in Go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
eborn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:39:
[...]

Geen idee of het klopt, maar ik las juist dat deze stappen niet meegenomen worden omdat Fit ze als geimporteerde stappen ziet. Bij mij werkte het met alleen Health ook niet. Bleef altijd op 0 stappen en hij telde ook mijn normale KM's in Go niet meer. Met Fit werkt het wel, een beetje. Ik zie nu ongeveer maar de helft van mijn Fit stappen terug in Go.
Ik ga kijken of het werkt, maar tot nu valt het nog tegen. Samsung Health alleen werkt niet. Enkel met Google Fit wordt zo'n 10-20% van de gelopen stappen herkend.

Ik hoop dat ze Samsung Health gaan ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

RobinNL schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:07:
[...]

Ik ga kijken of het werkt, maar tot nu valt het nog tegen. Samsung Health alleen werkt niet. Enkel met Google Fit wordt zo'n 10-20% van de gelopen stappen herkend.

Ik hoop dat ze Samsung Health gaan ondersteunen.
Health sync werkt prima bij mij.

- elke 100%iv
- event Pokemon
- lucky Pokemon
- non-eu regional
Ik trade sowieso geen Pokémon voor Pokémon die ik nog niet heb. Ik trade alleen voor de km badge en soms om een hoge lucky te krijgen. Elke nieuwe Pokémon wil ik zelf gevangen hebben. Tot nu toe gaat mij dat goed af. Heracross heb ik 'op locatie' gevangen tijdens vakantie. Tauros zat in een ei tijdens event. Kangaskhan tijdens event in Amstelveen. Corsola dankzij het Dortmund debacle zodat als goedmakertje iedereen in Europa Corsola kon vangen. De rest volgt vast vanzelf een keer.
Shinies mis ik Psyduck, Aipom, Ratata, Pidgey zo uit mijn hoofd. Rest heb ik volgens mij allemaal, maar pin mij er niet op vast.

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Als je alleen die 4 mist ben ik heel jaloers op je! Denk dat ik aardig voorzien ben qua shinies, maar ik mis er wel meer dan 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:01
..Christiaan.. schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:25:

[...]

Ik trade sowieso geen Pokémon voor Pokémon die ik nog niet heb. Ik trade alleen voor de km badge en soms om een hoge lucky te krijgen. Elke nieuwe Pokémon wil ik zelf gevangen hebben. Tot nu toe gaat mij dat goed af. Heracross heb ik 'op locatie' gevangen tijdens vakantie. Tauros zat in een ei tijdens event. Kangaskhan tijdens event in Amstelveen. Corsola dankzij het Dortmund debacle zodat als goedmakertje iedereen in Europa Corsola kon vangen. De rest volgt vast vanzelf een keer.
Shinies mis ik Psyduck, Aipom, Ratata, Pidgey zo uit mijn hoofd. Rest heb ik volgens mij allemaal, maar pin mij er niet op vast.
Hier kan je zien en bijhouden welke shiny's er zijn(of zijn geweest)
https://leekduck.com/shiny/

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
TerrorSource schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:53:
[...]

Hier kan je zien en bijhouden welke shiny's er zijn(of zijn geweest)
https://leekduck.com/shiny/
Ik zit op 115/238

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
..Christiaan.. schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:25:
[...]

Health sync werkt prima bij mij.

[...]

I kan dat maar moeilijk geloven dat je enkel die paar mist. Heb je bv alle baby s al shiny en lapras...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Blaziken krijgt de beschikking over 2 nieuwe moves tijdens CD:

Het gebruikelijke 15:00-19:00 window [CD tijden +1 uur] geeft Blast Burn.
Vanaf 15:00 en dan gewoon altijd, dus ook buiten het event window heb je de mogelijk om Blaze Kick te verkrijgen met een TM.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fat19b9z0hy21.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 01:36:
[...]

I kan dat maar moeilijk geloven dat je enkel die paar mist. Heb je bv alle baby s al shiny en lapras...
Ik denk dat hij niet weet hoeveel shinies er zijn.

Heb er zelf 111 van de 238

Trouwens is er al informatie bekend wat er te doen is bij dat Dortmund Pokemon Go Fest?

Want ik kan kaartjes kopen binnen 48 uur.

Dat er een speciale research komt weet ik maar die komt een paar weken later voor iedereen beschikbaar dus geen reden om te gaan :)

Carnivine wordt ook op gehint maar die heb ik al geruild met een bekende die in Florida was (hij is zelf lucky ) :)

Er zullen vast wel weer shinies uit komen maar die zijn tijdens het event overal te vangen (zoals Shuckle en Pinsir) en nog in een hogere rate ook dus ook geen reden :)

Komen er nog nieuwe Unowns? Dat zou leuk zijn ;)

Ow ja Team Lounge zal mij ook een zorg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Gravediggerxx schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 01:36:
[...]

87 van de 238 ;w

http://tinyurl.com/y5owdyff

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puckeduck
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
C_V_S schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:26:
[...]

Trouwens is er al informatie bekend wat er te doen is bij dat Dortmund Pokemon Go Fest?

Dat er een speciale research komt weet ik maar die komt een paar weken later voor iedereen beschikbaar dus geen reden om te gaan :)

Carnivine wordt ook op gehint maar die heb ik al geruild met een bekende die in Florida was (hij is zelf lucky ) :)

Er zullen vast wel weer shinies uit komen maar die zijn tijdens het event overal te vangen (zoals Shuckle en Pinsir) en nog in een hogere rate ook dus ook geen reden :)

Hier is de info te vinden die tot nu toe bekend is. Zo’n beetje alles wat je opnoemt dus 😉
https://pokemongolive.com/events/fest/dortmund/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Puckeduck schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:20:
[...]

Hier is de info te vinden die tot nu toe bekend is. Zo’n beetje alles wat je opnoemt dus 😉
https://pokemongolive.com/events/fest/dortmund/
Uiteraard kende ik die :)

Ging meer over geruchten :D

Misschien komen de Unowns G O F E S T wel....maar die ruil ik dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
C_V_S schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Uiteraard kende ik die :)

Ging meer over geruchten :D

Misschien komen de Unowns G O F E S T wel....maar die ruil ik dan wel
Op de afbeelding staat Unown W. Dus misschien dat "W E S T F A L E N P A R K" komt. Al zouden dat wel erg veel letters zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Kent iemand hier Jipjip92? Over twee dagen kunnen we Best Friends worden. Ik wil graag de "extra" XP!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pff ik maar 45; maar ik vind dat het ook wel een beetje doorgeslagen is als ik die lijst zo bekijk. Ik ben al blij als ik bij wijze van spreken een shiny pikachu en de evoluties daarvan heb. Ik hoef echt niet van elke variant (met andere petjes oid) ook nog de shiny variant te hebben. Bij sommige vind ik het verschil ook zo klein dat het voor mij weinig toevoegt (bijv dugduo of scyther), maar andere zou ik juist wel graag willen hebben omdat die er echt net anders uit zien (bijv Pinsir, Espeon).
Sommigen sparen volgens mij ook nog mannetjes en vrouwtjes van elke soort en variant. Ik houd het maar bij het vullen van de Pokédex (inmiddels 435 van de 471, dus aardig op weg) en leuke/mooie shinies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
[...]

Datgene wat je noemt idd. Als shiny in het lijstje Shuckle en Pinsir zou ik gaan voor Nidoran Male. Mocht er echter weer een extra shiny in komen (à la Lapras) is niet bekend. Mits hij er komt gok ik op Horsea.

Qua shinies zit ik overigens op 154/238 en dan tel ik een evolutie pas als ik er genoeg heb. Zo heb ik pas 2 Aron shiny, dus Aggron staat nog open in mijn lijstje.

[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 16-05-2019 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:35
Ik ben op zoek naar nieuwe vrienden: 5218 4763 4655

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Het zal wel ongeveer zijn zoals je zegt

Paar nieuwe unowns
Ik vermoed 2 nieuwe shinys zoals bij sentosa.
De ene die wereldwijd (relatief makkelijk) te verkrijgen is en de andere zoals lapras die wat moeilijker te verkrijgen zal zijn.
Carnivine zal het zowiso wel zijn want die staat op de aankondigingsafbeelding. Maar die hoef je dus al niet meer.

Meer info gaan weniet krijgen want hoe meer ze beloven hoe meer ze kunnen verprutsen en dus achteraf klachten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Autofan1985 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Datgene wat je noemt idd. Als shiny in het lijstje Shuckle en Pinsir zou ik gaan voor Nidoran Male. Mocht er echter weer een extra shiny in komen (à la Lapras) is niet bekend. Mits hij er komt gok ik op Horsea.

Qua shinies zit ik overigens op 154/238 en dan tel ik een evolutie pas als ik er genoeg heb. Zo heb ik pas 2 Aron shiny, dus Aggron staat nog open in mijn lijstje.
Zo tel ik ze ook die shinies :)

Maar de letter W zal er inderdaad wel zijn

Vanuit de PoGo Whatsapp groep gaan er wel een aantal.

Die vraag ik wel om ze te ruilen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik heb bijvoorbeeld een Murkrow shiny gevangen en evolved naar Honchcrow. Shiny Murkrow heb ik dus niet aangevinkt; Shiny Honchkrow wel. Dus de shinies die ik bezit tel ik; niet de shinies die ik gevangen heb én ik mijn bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

..Christiaan.. schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:57:
Ik heb bijvoorbeeld een Murkrow shiny gevangen en evolved naar Honchcrow. Shiny Murkrow heb ik dus niet aangevinkt; Shiny Honchkrow wel. Dus de shinies die ik bezit tel ik; niet de shinies die ik gevangen heb én ik mijn bezit heb.
Waarom niet? Hij staat toch als shiny unlocked in de Pokédex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:48
Ik ben begonnen met spelen. In het begin eens gespeeld maar niet echt heel veel.
Gebruiken jullie de app om alles te vangen en verzamelen of hebben jullie iets als de Go-tcha ranger?

Het leven is te kort om te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:29:
[...]

Omdat je dan 2 shinies moet hebben anders kan het niet :)
Beneveerg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:33:
Gebruiken jullie de app om alles te vangen en verzamelen of hebben jullie iets als de Go-tcha ranger?
Ik heb sinds kort een plus. Ik vind het vooral handig voor de stardust. Starpiece aan; naar 't werk fietsen en vangen maar. Als bijvangst wel 2x een shiny (sunkern & zigzagoon) en een 100%tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Beneveerg schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:33:
Ik ben begonnen met spelen. In het begin eens gespeeld maar niet echt heel veel.
Ik heb deze:

https://www.aliexpress.co...2a8f4&transAbTest=ae803_3

Is vooral handig om ook te kunnen vangen als je met andere dingen bezig bent en de GPS drift in mijn huis maakt het een ideale broedmachine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
[...]

Ik doe het ook op deze manier. Bij mij in de omgeving is het een soort van ongeschreven regel om op deze manier je shinies te registreren. Zelf zie ik het voornamelijk als een living shiny dex.

Uiteindelijk is het ook maar een stukje prestige. Speel het spel zoals je zelf wilt en waar jij je gelukkig bij voelt.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Das te makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
wortelsoft schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:
[...]

Ik heb deze:

Is vooral handig om ook te kunnen vangen als je met andere dingen bezig bent en de GPS drift in mijn huis maakt het een ideale broedmachine :P
Heeft die ook auto-catch? Of moet je drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:33:
[...]

Er staat: Auto Vangen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Vandaar mijn vraag, lijkt me sterk dat je er auto;s mee vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Megalodon86 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:33:
[...]

Die heeft auto catch en een schakelaar om dat eventueel uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
En ook auto-spin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Je zou ook gewoon even kunnen lezen op Ali?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ook auto spin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

wortelsoft schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:
[...]

Ik heb deze:

Een gotcha is niet veel duurder en je hebt dan niet de mogelijke douane die mogelijk het product in beslag neemt (imitatie originele bandje) en die kan ook auto catchen / draaien.

https://www.shop4nl.com/m...1nIAiqEAQYASABEgIa1PD_BwE

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
..Christiaan.. schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Je zou ook gewoon even kunnen lezen op Ali?
Ik hoor het liever van iemand die hem heeft, dan dat ik die half vertaalde onzin op ali moet ontcijferen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Megalodon86 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:42:
[...]

Ik hoor het liever van iemand die hem heeft, dan dat ik die half vertaalde onzin op ali moet ontcijferen.
Het grappige is dat deze vraag gewoon bij de gestelde (en beantwoorde) vragen op Ali staat. Als je Ali gewoon in het Engels laat staan heb je nooit last van die brakke vertalingen. Het is trouwens een Nederlander die de vraag beantwoord heeft :)

[ Voor 0% gewijzigd door ..Christiaan.. op 16-05-2019 18:40 . Reden: brakke vertaling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb geen idee waar die vragen (en antwoorden) dan staan... zelf niet nu je me erover vertelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

Het is gewoon een andere manier van tellen. De meeste mensen tellen de shinys die ze als shiny living dex hebben. Als je een pokemon evolueert dan bezit je de basisvorm niet meer tenzij je meerdere exemplaren hebt.

Als jij het goed genoeg vind m ze gewoon in je dex te hebben lijkt me het logischer dat je zegt dat je ... aantal shiny dex entries hebt ipv ... aantal shinys.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Extraordinary Raid Week!

Van 21 Mei tot 28 Mei:

★: Machop, Slakoth, Shinx, Bronzor

★★: Misdreavus, Kirlia, Mawile, Feebas, Clamperl, Bibarel

★★★: Alolan Raichu, Chansey, Scyther, Aerodactyl, Floatzel

★★★★: Alolan Marowak, Dragonite, Tyranitar, Absol, Metagross

+2× Raid Stardust +2× Raid XP

Dikgedrukt is mogelijk shiny, en vanaf dit event dus ook mogelijk een shiny Bronzor. In die week is op woensdag een Raid Hour [18:00 - 19:00]; The number of raids of all levels will increase during the event hour.

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/iu6v4mrysmy21.jpg

Lapras Raid Day is zaterdag de 25e van 11:00 - 14:00:

-Overal Lapras Raids
-5x Free Raid Pass
-If you’re lucky, you may encounter a Shiny Lapras! [waarschijnlijk verhoogde shiny odds, maar nog niet zeker]

Trainer Tip meneer heeft in een tweet gezegd dat Ice Beam en Ice Shard beschikbaar zullen zijn gedurende de 3 hour window.
Een andere bron zegt dat gedurende de hele week je elke dag 2 gratis raid passes krijgt ipv de gebruikelijke 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Megalodon86 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:35:
Ik heb geen idee waar die vragen (en antwoorden) dan staan... zelf niet nu je me erover vertelt.
Als ik 'm in de app open en iets naar beneden scroll zie ik 2 vragen over het autocatch gedeelte. Ik heb via de browser gekeken, maar daar kan ik idd niks vinden. Ik wilde de link even kopiëren voor je. Dus wellicht kijk je via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
..Christiaan.. schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:24:
[...]

Als ik 'm in de app open en iets naar beneden scroll zie ik 2 vragen over het autocatch gedeelte. Ik heb via de browser gekeken, maar daar kan ik idd niks vinden. Ik wilde de link even kopiëren voor je. Dus wellicht kijk je via de browser?
Ja, ik zit gewoon op de PC inderdaad. Dat verklaart het :) In ieder geval bedankt, is nu allemaal duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 04:15:
Extraordinary Raid Week!

Van 21 Mei tot 28 Mei:

Dikgedrukt is mogelijk shiny, en vanaf dit event dus ook mogelijk een shiny Bronzor. In die week is op woensdag een Raid Hour [18:00 - 19:00]; The number of raids of all levels will increase during the event hour.

spoiler:

Lapras Raid Day is zaterdag de 25e van 11:00 - 14:00:

-Overal Lapras Raids
-5x Free Raid Pass
-If you’re lucky, you may encounter a Shiny Lapras! [waarschijnlijk verhoogde shiny odds, maar nog niet zeker]

Trainer Tip meneer heeft in een tweet gezegd dat Ice Beam en Ice Shard beschikbaar zullen zijn gedurende de 3 hour window.
Een andere bron zegt dat gedurende de hele week je elke dag 2 gratis raid passes krijgt ipv de gebruikelijke 1.
Klopt, die andere bron betreft de officiële Pokémon website na even zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Weet er iemand hoe je op een Xiaomi Miui 10 telefoon (Mi9) de instellingen zo zet dat pogo niet op de achtergrond geloten wordt? Ik heb al diverse batterij besparingen uitgezet maar krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

wortelsoft schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:21:
Weet er iemand hoe je op een Xiaomi Miui 10 telefoon (Mi9) de instellingen zo zet dat pogo niet op de achtergrond geloten wordt? Ik heb al diverse batterij besparingen uitgezet maar krijg het maar niet voor elkaar.
Als je adventure sync aan hebt staan maakt het toch niet uit? Google Fit registreert dan je stappen. Ik heb een Redmi 4x (Miui 9.6) en heb nergens last van. Wel dat Pokemon uitvalt op het moment dat je 'm van de achtergrond weghaalt. Op mijn werktelefoon heb ik Samsung Health staan. Via health sync gekoppeld en nu reigstreert ook mijn stappen onder werktijd en hoef ik geen 2 telefoons bij mij te houden :)

[ Voor 13% gewijzigd door ..Christiaan.. op 17-05-2019 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 15-09 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 04:15:
Extraordinary Raid Week!

Van 21 Mei tot 28 Mei:

Dikgedrukt is mogelijk shiny (...)
Is Aerodactyl niet meer als shiny te krijgen?

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:38:
[...]

Is Aerodactyl niet meer als shiny te krijgen?
Research task "win 5 raids" en 10K eggs.

In 2018 ergens was shiny Aero uit een raid mogelijk, maar geen flauw idee of dat deze keer weer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
..Christiaan.. schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Als je adventure sync aan hebt staan maakt het toch niet uit? Google Fit registreert dan je stappen. Ik heb een Redmi 4x (Miui 9.6) en heb nergens last van. Wel dat Pokemon uitvalt op het moment dat je 'm van de achtergrond weghaalt. Op mijn werktelefoon heb ik Samsung Health staan. Via health sync gekoppeld en nu reigstreert ook mijn stappen onder werktijd en hoef ik geen 2 telefoons bij mij te houden :)
Ik heb een go-tcha en die stopt dan met vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

@wortelsoft in dat geval heb ik geen problemen. Mijn plus werkt gewoon door.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe items + Pokémons:

Glacial Lure, Mossy Lure en Magnetic Lure. Voor 200 coins in de shop, of later dit jaar als gratis rewards voor special research. Iedereen kan de lure gebruiken, dus niet alleen die persoon die 'm opgooit. Elke anderhalve minuut spawnt er dan een Pokémon.

Glaceon (Glacial lure, 25 candy) [nametrick "Rea"]
Leafeon (Mossy lure, 25 candy) [nametrick "Linnea"]
Magnezone (Magnetic lure, 100 candy)
Probopass (Magnetic lure, 50 candy)
[voor deze 4 evolves is geen Sinnoh Stone vereist]

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/lb8a2kgr9uy21.jpg

-Cherubi + Cherrim
-Burmy [female Burmy = Wormadam, male Burmy = Mothim] Wormadam kan 3 verschillende types hebben: Bug/grass, bug/ground, bug/steel
-Gible + Gabite [Garchomp voor 100 candy]
-Shellos [Gastrodon voor 50 candy, 2 versies: blauw/groen + roze. Lijkt erop dat deze regional zijn a la Volbeat en Illumise]
-Hippopotas +Hippowdon [er zit kleurverschil in de genders, dit is geen shiny]

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/506faeyx5uy21.png

Nieuwe move Earth Power, 2 bar ground type charge move voor Aerodactyl, Camerupt, Claydol, Nidoking, Nidoqueen, Gastrodon, en Hippowdon. In PVP verlaagt de move tevens de defense van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Gisteravond een West Sea Shellos gevangen. Schijnt een fout geweest te zijn, want het is een regional die er nu niet meer zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Lekker hoor, dat je die hebt. Voor degene die niet zo gelukkig waren, je moet ten westen van de meridiaan zijn. Mocht je dus nog op vakantie gaan naar de UK, west-Frankrijk, Spanje of Portugal, dan heb je geluk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slim gedaan. Zo'n tripje is voor velen een stuk toegankelijker dan een ander continent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:48:
Slim gedaan. Zo'n tripje is voor velen een stuk toegankelijker dan een ander continent.
Voor iedereen uit de US of A is het wel weer wat lastiger. Hun dichtsbijzijnde grens is namelijk 'de andere' meridiaan die tussen USA en Rusland zit, midden in de grote oceaan. Het is wel grappig als je precies erop woont, dan heb je beide varianten in beeld (zoals wij ook gisteravond :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Eeveelution naamtrucje is er weer (Eevee hernamen voor evolutie garandeert een bepaalde eeveelution). Eén keer te gebruiken per evolutiesoort:

Linnea -> Leafeon
Rea -> Glaceon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Raem schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:55:
Gisteravond een West Sea Shellos gevangen. Schijnt een fout geweest te zijn, want het is een regional die er nu niet meer zit.
Dat is dan de tweede keer dat ze die fout maken 8)7

Ik had gewoon pech. Ik moest tot 22.00 uur werken en moest mij haasten im voor 23.00 uur bj he frituur te graken. Erna onderweg naar huis de eerste beste shellos kunnen oppikken maar die was east sea. De tweede zat er 2 min rijden vandaan maar die was net weg toen ik er aan kwam. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 23:21:
[...]en moest mij haasten im voor 23.00 uur bj he frituur te graken.
Tssss, prioriteiten joh. Friet whatever, Pokémon forever! :P

Moet wel zeggen dat silhouetten in de nearby het gaafste is wat PoGo te bieden heeft. Niet weten hoe rare een spawn is, en dus maar overal pinaps op gooien.
Nu nog wat meer special research en ik ben helemaal tevreden [er zat meer special research aan te komen, toch?]

Tip voor Community Day: er is altijd wel een of andere grand uber mackdaddy pogo speler die het gehele park lured. Die zal ook wel ergens een magnetic lure uitgooien. Kan je fijn Magnezone en Probopass aan de dex toevoegen zonder coins te spenderen.

Glacial en Mossy lure lijken een tikje kansloos op het moment aangezien je beide eeveelutions kan krijgen zonder die lures.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2019 @ 05:40:
[...]

Glacial en Mossy lure lijken een tikje kansloos op het moment aangezien je beide eeveelutions kan krijgen zonder die lures.
Als ze ook van elke shiny evolutie er 1 willen maken dan moeten ze nog steeds die lure aanzetten ;)
Hopelijk denkt niantic er deze keer wel aan dat de lure spawns de torchic spawns niet verpesten he ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zondag 19 mei 2019 @ 09:13:
[...]

Als ze ook van elke shiny evolutie er 1 willen maken dan moeten ze nog steeds die lure aanzetten ;)
Hopelijk denkt niantic er deze keer wel aan dat de lure spawns de torchic spawns niet verpesten he ...
Niantic en denken zijn dingen die nou niet echt heel goed samen gaan bij ze 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens berichten uit Singapore verkloot zo'n lure dus wel de torchic spawns. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Zijn de shiny droprates aangepast voor de community day ofzo? Beetje Lucky, maar ik woon op 4 spawnpoints tegelijkertijd oid. Heb al minimaal 50 van die krengen voorbij zien komen, maar echt 0 shinies. Normaal op van die dagen heb ik er al minimaal 3/4 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Is het geaccepteerd om hier je trainerscode te delen? Ik heb helaas geen nieuwe vrienden meer die PoGo spelen en moet nog een 3 tal nieuwe vrienden toevoegen voor de special research...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Afvalzak schreef op zondag 19 mei 2019 @ 15:41:
Is het geaccepteerd om hier je trainerscode te delen? Ik heb helaas geen nieuwe vrienden meer die PoGo spelen en moet nog een 3 tal nieuwe vrienden toevoegen voor de special research...
Dat is geen probleem.
Pagina: 1 ... 137 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.