Van 6 uur smorgen tot 10 uur savonds.Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 15:34:
"As a way to celebrate our first #PokemonGOSafariZone event in Singapore, Shuckle will be spawning globally from April 20 at 6 a.m. to April 21 at 10 p.m. (local time)! Keep an eye out, and if you’re lucky, you might even encounter something Shiny... ✨"
https://twitter.com/pokem.../1119224173325426689?s=21
Van hoelaat tot hoelaat is dat hier in NL?
Verwijderd
Shiny Lapras kan schijnbaar wereldwijd uit een research task komen. "Win 5 gym battles" om precies te zijn.
iemand met een link invite voor raids in amsterdam nieuw west?>
smart fortwo electric drive 17.6kWh
@Verwijderd Hoop dat ik een goede tag hier doe, maar laat maar even weten wanneer je het laatste pakje wilt openen.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Tijdje geleden dit verzoek gedaan, maar nu merk ik dat bij sommige het gifts sturen op dagelijkse basis een beetje af neemt.LangeQuin schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:32:
[...]
Oke nou iedereen voeg maar toe dan!, we zijn beide erg actief!
Nu wel even genoeg vrienden, zit ook vaak aan daily limit met geven nu
Dus we zijn weer opzoek naar nieuwe vrienden die actief zijn
Zie hierboven voor de trainer codes van ons beide
Wederom weer genoeg nu
[ Voor 5% gewijzigd door LangeQuin op 25-04-2019 11:13 ]
Beide toegevoegd hoor. Wel dagelijkse speler maar heb zoveel vrienden dat ik niet iedereen elke dag tevreden kan houden.LangeQuin schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:57:
[...]
Tijdje geleden dit verzoek gedaan, maar nu merk ik dat bij sommige het gifts sturen op dagelijkse basis een beetje af neemt.
Scyther, Buneary, Shuckle, baby's... voldoende aangetikt/gehatched maar ook gewoon geen shiny
Gelukkig wel 1 shiny Latios mogen vangen in 26 raids...
[ Voor 6% gewijzigd door Royy90 op 21-04-2019 14:45 ]
Dat komt omdat het nu interessant geworden is om door te traden met best friends vanwege lucky kansen en bovendien is het lastig ruilen met verre contacten.LangeQuin schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:57:
[...]
Tijdje geleden dit verzoek gedaan, maar nu merk ik dat bij sommige het gifts sturen op dagelijkse basis een beetje af neemt.
Verwijderd
Ik kon tot 3 keer toe Smeargle niet vangen net...
Drie keer een greatball en pinap gebruikt, en hij blijft hangen op het scherm waar je alleen de pokéball ziet [na succesvolle vangst] en het icoontje van het type van de pokémon al verdwenen is. De game is niet frozen, want de wolken op de achtergrond bewegen gewoon. Enkel een forced close werkt.
Bij poging 4 een ultraball gebruikt, en dat werkte gewoon zoals normaal.
Drie keer een greatball en pinap gebruikt, en hij blijft hangen op het scherm waar je alleen de pokéball ziet [na succesvolle vangst] en het icoontje van het type van de pokémon al verdwenen is. De game is niet frozen, want de wolken op de achtergrond bewegen gewoon. Enkel een forced close werkt.
Hier hetzelfde sinds een paar uur.Verwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 18:15:
Ik kon tot 3 keer toe Smeargle niet vangen net...
Royy90 schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:45:
Scyther, Buneary, Shuckle, baby's... voldoende aangetikt/gehatched maar ook gewoon geen shinyGelukkig wel 1 shiny Latios mogen vangen in 26 raids...
Waarom daarover kwaad zijn? Dit is hoe RNG werkt en shinys zijn bedoeld zeldzaam te zijn. Als ze alles de odds van cd zouden geven dan is de lol er ook snel afVerwijderd schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:35:
al 180 shuckle aangetikt, maar nog steeds geen shiny.. laat dan maar hoor

180 shuckle is ook nog niet echt veel al weet ik de shiny shuckle odds niet meer. Zelfs de spelers in sentosa kregen er maar erg weinig...
Als je daarover gefrustreerd geraakt dan kan je beter stoppen met pogo.
Ik heb in Sentosa 4x shiny Shuckles gevangen en nog wat andere shinies. Helaas geen Shiny Lapras. Super locatie, super mooi weer, maar spawnrate van Pokemon in het wild is uberhaupt laag in Singapore
Op zoek naar 00armand00. We kunnen bf’s worden. Je kan openen wanneer je wilt, ik doe niet aan eitjes.
Edit: ik ben “Luitje”...
Edit: ik ben “Luitje”...
[ Voor 14% gewijzigd door FreqAmsterdam op 22-04-2019 10:19 ]
Shiny Shuckle heb ik gelukkig binnen na heel veel geklikt te hebben 
1 zo'n shiny konijn en 3 x de Latios binnen dus twee keer mooi ruil materiaal.
Tevens een hele berg Chansey candy er bij gekregen met al die taken
Ook 4 x een Lucky Legendary en staan nog 2 ruils gepland.
Scheelt me een hele berg dust! Wil ook nog 3 x een Lucky Tyranitar er bij hebben. Kan ik een mooi team van zes maken.
1 zo'n shiny konijn en 3 x de Latios binnen dus twee keer mooi ruil materiaal.
Tevens een hele berg Chansey candy er bij gekregen met al die taken
Ook 4 x een Lucky Legendary en staan nog 2 ruils gepland.
Scheelt me een hele berg dust! Wil ook nog 3 x een Lucky Tyranitar er bij hebben. Kan ik een mooi team van zes maken.
Shiny shuckle niet gelukt, gisteren nog wel op laatste moment shiny Buneary gepakt. Ook nog een WB Giratina, dus die eerdaags even lucky ruilen. En vanavond op jacht naar een shiny Meltan (heb er al 4, maar toch leuk hè, wil er nog wel een naar Let's Go sturen).
[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 24-04-2019 09:36 ]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Latios ging lekker hier. Tijdens Legendiary Dinner al 2 shiny gepakt en zaterdag tijdens een train van 31 raids nog 2.
Bunneary uiteindelijk ook 2 van weten te scoren en Shuckle had ik na een hele zaterdag beuken eindelijk ook binnen. Om vervolgens zondagmorgen direct mijn tweede te vangen.
Uiteindelijk geslaagde events dus wat mij betreft!
@LangeQuin : zal jullie vandaag ook ff toevoegen.
@LangeQuin : zal jullie vandaag ook ff toevoegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 25-04-2019 09:38 ]
Ik heb maar 10 Latios raids kunnen doen vorige week, 0 shiny helaas.
Verwijderd
Saai zo zonder event.
Maar volgende week maandag krijgen we de Earth day rewards.
Increased spawns of Ground-type Pokémon
* 2x Stardust and Candy for Event Spawns
* Groudon in Raids
* Shiny Diglett release
* Groudon in Raids
* Shiny Diglett release

Hoe lang duurt dat event?Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:08:
Saai zo zonder event.![]()
* Groudon in Raids
* Shiny Diglett release
Kan ik mijn best doen voor het zoeken naar een Shiny Diglett
Dinsdag gelukkig nog een shiny Buneary kunnen pakken. Vanmorgen nog een shiny Meltan en zojuist een 100% lucky kadabra. Prima weekje so far.
Op naar Groudon.
Op naar Groudon.
Ik ben op zoek naar wat nieuwe vriendjes voor cadeautjes! 
5121 3384 0503
5121 3384 0503
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Lekker ff wat rustVerwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:08:
Saai zo zonder event.![]()
* Groudon in Raids
* Shiny Diglett release
jammer dat t weer Groudon, moet diKyogre n og shiny
Groudon heb ik al zal en zelfs allemaal weatherboosted....
Dus geen idee wat ik er mee moet!
Dus geen idee wat ik er mee moet!
Ik ga shiny Kyogre nog wel ruilen
Latios al gedaan die is wel leuk voor de 2500 CP league
Latios al gedaan die is wel leuk voor de 2500 CP league
Kan ik hier ook eventuele trades aanvragen??
Das lastig als je niet in de buurt van elkaar woontlimefresh2011 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 16:26:
Kan ik hier ook eventuele trades aanvragen??
Ik heb woensdagavond na 22u een meltan box geopend.
Nu met event is het 3-dagen cooldown, wat zou betekenen dat er vanavond 72u voorbij is en ik weer zou moeten kunnen openen alleen staat de timer nog op "1 day". Iemand die kan uitleggen hoe het precies zit?
Nu met event is het 3-dagen cooldown, wat zou betekenen dat er vanavond 72u voorbij is en ik weer zou moeten kunnen openen alleen staat de timer nog op "1 day". Iemand die kan uitleggen hoe het precies zit?
Ik gok dat hij het rekent per 00:00 .. nog iets meer dan een uurtje wachten dus.TerrorSource schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:43:
Verwijderd
Je kan pas weer een nieuwe box openen nadat de vorige afgelopen was. Wel weer een Pokémon naar de switch sturen natuurlijk.TerrorSource schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:43:
Het is elke 3x 24uur, daarna moet je het spel opnieuw opstarten en dan pas een trade maken.
3x24u was wel verstreken, had alleen het spel niet opnieuw opgestart waardoor de teller op "1 day" bleef staan.
3x24u was wel verstreken, had alleen het spel niet opnieuw opgestart waardoor de teller op "1 day" bleef staan.
Even uitloggen en opnieuw inloggen lost het op. Je zal zien dat de teller dan op 0 dagen staat.TerrorSource schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 22:43:
Het is wel bizar hoe dat is gedaan met die Mystery Box. De 'teller' gaat lopen vanaf de seconde dat de vorige box is afgelopen, en dan exact 72 uur (of, normaal gesproken, 168 uur) later staat de teller op 0. Dus als je op woensdagavond om 22:00 opent, dan is de volgende keer dat je kunt openen op zaterdagavond 22:30.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Vandaag geen speciale dingen geloof ik? Wel een shiny diglett toch die nieuw is? Ik ben de link kwijt van de Pokémon go evenementen overzichten
Niks zo irritant als friends die plots inactief worden op PoGo.
Voeg me gerust toe: 3220 7778 8125
Ja, bij mij is ook inmiddels 2/3 van m'n vriendenlijst inactief. Irritant!razerBE schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:53:
Ik heb je toegevoegd
Ik heb je toegevoegd (1705 0638 9368) vanuit Frankfurt!razerBE schreef op zondag 28 april 2019 @ 15:53:
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
Verwijderd
Nieuwe regionals [sinds start Earth Day event]:
-ACAP: Uxie
-America's: Azelf
-Europa: Nog geen reports binnen, wellicht Mespirit?
Overigens max rewards bereikt met Earth Day [14k in totaal geloof ik]:
-Shiny Diglett
-Meer Ground type Pokémon
-Double catch XP en candy voor het vangen van Ground type Pokémon
-Shiny Groudon in raids
Eindigt op 2 Mei, dus wees er snel bij.
Actuele Raidboss lijst:
-ACAP: Uxie
-America's: Azelf
-Europa: Nog geen reports binnen, wellicht Mespirit?
Overigens max rewards bereikt met Earth Day [14k in totaal geloof ik]:
-Shiny Diglett
-Meer Ground type Pokémon
-Double catch XP en candy voor het vangen van Ground type Pokémon
-Shiny Groudon in raids
Eindigt op 2 Mei, dus wees er snel bij.
Actuele Raidboss lijst:

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2019 07:59 ]
En zelfs met dit Ground type event is er geen normale Geodude te bekennen... Dan maar raiden!
Sinds twee weekjes ook weer aan het spelen. Zie dat je tegenwoordig vrienden toe kan voegen en dat dat wel lucratief kan zijn, voeg me vooral toe:
9003 1451 0541
Enne, wat stikt het hier ineens van de Digletts sinds gisteren
9003 1451 0541
Enne, wat stikt het hier ineens van de Digletts sinds gisteren
Haha ik zou graag met je ruilen, 0 sandshrew en 7 diglett. Gelukkig morgen we nog even door met hunten!Verwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:04:
Vandaag gewoon 3 shiny sandshrew gevangen :o!! diglett wil helaas nog niet lukken
Stack Sats
Damn! Ik had net op weg naar de zaak mn eerste shiny van dit event, diglett, met de pokeball plus gevangenVerwijderd schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 22:04:
Vandaag gewoon 3 shiny sandshrew gevangen :o!! diglett wil helaas nog niet lukken
Ik zag Mesprit in de UK: https://www.reddit.com/r/...fjm/mesprit_caught_in_uk/Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 07:23:
Zijn er al Europese reports van dat Lake Trio?
Heel veel tijd in besteedt of het geluk aan jullie zijde?Luuksche schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 23:36:
[...]
Haha ik zou graag met je ruilen, 0 sandshrew en 7 diglett. Gelukkig morgen we nog even door met hunten!
Want ik heb er toch wel aardig wat aangeklikt / gevangen maar helaas geen shiny.
Denk over de 250 tot nu toe.
Het is een combinatie van beiden denk ik. In totaliteit zo'n vier uur op pad geweest!C_V_S schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 09:21:
[...]
Heel veel tijd in besteedt of het geluk aan jullie zijde?
Want ik heb er toch wel aardig wat aangeklikt / gevangen maar helaas geen shiny.
Denk over de 250 tot nu toe.
Stack Sats
Diglett heeft hier ook nog wienig zin. Wel gisteren mijn tweede Sandshrew gevangen! Vanavond de beuk er maar weer in voor Diglett!
Tijdens mijn lunchpauze mooi een Cubone en een Diglett Shiny. Lekker op een half uurtje tijd
Ik heb nog niemand erover gehoord. Hoor en zie zojuist van iemand dat ze een Mesprit heeft gevangen in Amsterdam. Het zijn waarschijnlijk regional exclusives. Mesprit voor Europa. Maar ze spawnen, ook waarschijnlijk, nog zeldzamer dan Unown.Verwijderd schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 07:23:
Zijn er al Europese reports van dat Lake Trio?
[ Voor 11% gewijzigd door ikloon op 01-05-2019 18:51 ]
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Verwijderd
Nieuwe shiny released:
Spinda #4:

Verse research tasks:

Research Breakthrough Rewards:
spoiler:

Spinda #4:

Verse research tasks:

Research Breakthrough Rewards:

[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2019 06:58 ]
Is er geen Lapras quest meer?
Dan wordt het aardig onmogelijk om de shiny te krijgen.
Verwijderd
Enkel nog in de 10K eggs.C_V_S schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:49:
En daar gaat feitelijk je laatste kans op een shiny Lapras. De quest was al enaorm zeldzaam en nu komt er nog een Grimer uit ook.
Daar komt bij mij bijna altijd Beldum of Slakoth uit.
Zou met een Snorlax zou ik al blij zijn
Zo. Gisteravond per ongeluk een keer op het knopje 'New Attack' gedrukt terwijl ik bezig was een beest te power-uppen. Hup, 50.000 dust down the drain. Ja, dan krijg je wel een popup met de vraag of je het zeker weet, maar die krijg je bij power-up ook, dus als je even niet oplet klik je die zo weg.
Volgens mij was hij ook een soort van per ongeluk wereldwijd uitgekomen. Dus dat is niet heel vreemd hoe ze dat nu 'opgelost' hebben.C_V_S schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 07:49:
Vanochtend blijkbaar hier in Groningen ook een Mesprit gespawned.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Komen toch altijd wereldwijd uit na dat ze op zo'n event exclusief voor de regio waren?Megalodon86 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:46:
[...]
Volgens mij was hij ook een soort van per ongeluk wereldwijd uitgekomen. Dus dat is niet heel vreemd hoe ze dat nu 'opgelost' hebben.
Ja... maar dat was Shuckle toch dit event? Ik had de indruk dat Lapras echt alleen op het event zelf te 'hunten' was. Lapras zal binnenkort wel terugkomen in raids verwacht ik.C_V_S schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:19:
[...]
Komen toch altijd wereldwijd uit na dat ze op zo'n event exclusief voor de regio waren?
[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon86 op 02-05-2019 10:22 ]
Was met Sandshrew destijds hetzelfde. Spawnde hier niet extra en shiny rate werd niet geboost, maar de shiny werd wel beschikbaar. Zal met Lapras niet anders zijn lijkt me.Megalodon86 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Ja... maar dat was Shuckle toch dit event? Ik had de indruk dat Lapras echt alleen op het event zelf te 'hunten' was. Lapras zal binnenkort wel terugkomen in raids verwacht ik.
Verwijderd
Ik heb honderden Snorlax candy omdat ik die junior variant Munchlax hatch uit 7K eggs. Ongeveer 3-4 maanden lang enkel 7K eggs gelopen omdat ik die pool aan Pokémon compleet wilde hebben. Inmiddels richting de 400 candy [Munchlax hatchen is volgens mij niet echt rare].C_V_S schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 08:25:
[...]
Daar komt bij mij bijna altijd Beldum of Slakoth uit.
Zou met een Snorlax zou ik al blij zijn
Das zo daar heb ik er ook wel een aantal van inderdaad enkel niet zoveel candy omdat ik mijn IV 100% Snorlax van level 15 naar 40 heb geholpenVerwijderd schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Ik heb honderden Snorlax candy omdat ik die junior variant Munchlax hatch uit 7K eggs. Ongeveer 3-4 maanden lang enkel 7K eggs gelopen omdat ik die pool aan Pokémon compleet wilde hebben. Inmiddels richting de 400 candy [Munchlax hatchen is volgens mij niet echt rare].
In raids is ook wel leuk!Megalodon86 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 10:21:
[...]
Ja... maar dat was Shuckle toch dit event? Ik had de indruk dat Lapras echt alleen op het event zelf te 'hunten' was. Lapras zal binnenkort wel terugkomen in raids verwacht ik.
Groudon heb ik er gisteren 4 in 30 minuten gedaan vanwege legendary hour maar daar ben ik nu ook wel klaar mee.
Ahola Raichy, Shinx, Absol en Aloha Marowak zijn ook nog wel interessant vanwege de shiny kans.
Inschrijven voor Go Fest Dortmund start 13 mei. Je kunt kaarten kopen voor 1 dag à €25.
https://niantic.helpshift...n-go-fest-2019---dortmund
[ Voor 37% gewijzigd door Raem op 02-05-2019 21:05 ]
Lol "laatste kans " maak er niet zo'n drama van.Autofan1985 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 08:04:
En daar gaat feitelijk je laatste kans op een shiny Lapras. De quest was al enaorm zeldzaam en nu komt er nog een Grimer uit ook.
Die quest was mischien enorm zeldzaam maar de shiny kans was wel groot blijkbaar. Sommige spelers kregen er 3/3 shiny.
Je gaat nog genoeg kansen krijgen. Alle zeldzame pokemon steken ze vroeg of laat in een event.
Niantic voed graag fomo om achteraf het makelijker te maken
Het was totaal geen ongeluk. Alle shinys die worden vrijgegeven blijven in het spel.Megalodon86 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 09:46:
[...]
Volgens mij was hij ook een soort van per ongeluk wereldwijd uitgekomen. Dus dat is niet heel vreemd hoe ze dat nu 'opgelost' hebben.
De enige uitzondering hierop is meltan voor een of andere bizzarre reden

[ Voor 26% gewijzigd door Gravediggerxx op 02-05-2019 17:08 ]
Zijn er meer mensen die sinds de laatste up[date problemen hebben met raid battles?
Gisteren had ik er voor het eerst last van. Na een paar seconden battle'en kon ik geen damage meer doen en leip het spel vast. Paar keer er uit en er weer in en steeds hetzelfde. Maar toen had ik nog 2 toestellen op mijn hotspot op mijn telefoon en ik dacht dat het daar aan lag.
Vandaag zonder hotspot, en weer hetzelfde probleem.
Gisteren had ik er voor het eerst last van. Na een paar seconden battle'en kon ik geen damage meer doen en leip het spel vast. Paar keer er uit en er weer in en steeds hetzelfde. Maar toen had ik nog 2 toestellen op mijn hotspot op mijn telefoon en ik dacht dat het daar aan lag.
Verwijderd
Nouja, shiny event Pikachu's en die flower Eevee's zijn momenteel niet te vinden, toch?
Uxie, Mesprit, and Azelf surface in regional raids
Asia-Pacific = Uxie
Europe, the Middle East, Africa, and India = Mesprit
Noord/Zuid America, Groenland = Azelf
If you’re extraordinarily lucky, you may encounter these extremely rare Legendary Pokémon in the wild in their different regions, even after the event!

Alternatieve Counter Chart
Uxie, Mesprit, and Azelf surface in regional raids
Asia-Pacific = Uxie
Europe, the Middle East, Africa, and India = Mesprit
Noord/Zuid America, Groenland = Azelf
If you’re extraordinarily lucky, you may encounter these extremely rare Legendary Pokémon in the wild in their different regions, even after the event!

Alternatieve Counter Chart
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2019 02:24 ]
Jep, wij hadden dit tijdens diner hour en gisteravond weer.. gelukkig waren we met genoeg maar het is vrij irritant..hneel schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 21:41:
Zijn er meer mensen die sinds de laatste up[date problemen hebben met raid battles?
Hier geen problemen met raids.
Uiteindelijk nog 2 x shiny Diglett kunnen vangen en helaas geen Sandshrew
Nog mensen die naar dat event in Dortmund gaan? Zou eigenlijk niet weten wat ik er moet doen.
Of er moeten bergen shinys en Unowns zitten.
Nog mensen die naar dat event in Dortmund gaan? Zou eigenlijk niet weten wat ik er moet doen.
Zo te zien kun je er anders Carnivine gaan vangen.
Magoed, sowieso is dat soort spul ruilbaar en wellicht zelfs wereldwijd beschikbaar in mindere mate.
Magoed, sowieso is dat soort spul ruilbaar en wellicht zelfs wereldwijd beschikbaar in mindere mate.
Verwijderd
325 digllet aangetikt, maar geen shiny. 5 uur gelopen/gefietst en niks... Lekker motiverend
Die heb ik al....Florida gaan mensen weleens op vakantieAkaendra schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:25:
Zo te zien kun je er anders Carnivine gaan vangen.
Er gaan ook geruchten over dat er een nieuwe quest beschikbaar zal zijn net zoals Go-Fest usa vorig jaar waarin Celebi te vangen was. Wellicht dat ze dat nu ook met Jirachi gaan doen.C_V_S schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 08:10:
Hier geen problemen met raids.
Ja maar die is dan na een paar weken ook bij ons.Sunfalls schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:19:
[...]
Er gaan ook geruchten over dat er een nieuwe quest beschikbaar zal zijn net zoals Go-Fest usa vorig jaar waarin Celebi te vangen was. Wellicht dat ze dat nu ook met Jirachi gaan doen.
Das mij geen 2,5 uur rijden en 25 euro waard
Plus, na het laatste debacle in Duitsland kwam de toenmalige Pokemon (Corsola) ook gewoon in de rest van Europa beschikbaar.
Ik wacht wel af
Ik wacht wel af
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Bij de 25 euro zijn lokale taxen niet inbegrepen...C_V_S schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 09:22:
[...]
Ja maar die is dan na een paar weken ook bij ons.
Das mij geen 2,5 uur rijden en 25 euro waard
Ik ben vorig jaar daar naar de safari geweest en het was wel een enorm leuke dag.
Langs de andere kant ben ik tegen geldklopperij. IK begrijp goed genoeg dat ze geld willen verdienen maar zijn die events er niet om eens iets terug te doen voor de community?
Volgens mij maken ze er zelfs makkelijk winst zonder inkomprijs door sponsers/ food trucks/ merchandise ...
Je krijgt er wel een paar pokemons voor terug die nu mischien iets zeldzamer zijn. Als je het echt daarvoor wilt doen kan je die nog wel ruilen met iemand die naar daar gaat.
Ze moeten wel elk jaar het iets interessanter maken dan het jaar ervoor dus mischien ga ik wel volgend jaar weer als er bv shiny unknown / regionale te verkrijgen zijn
Nou, onverwachts zomaar twee shinies rijker vandaag. Vanmorgen een Totodile en vanavond een Duskull. Had ze beide nog niet dus dat is weer mooi meegenomen. Deze week ook nog twee shiny Meltan, een shiny Groundon en vijf shiny Diglett. Prima weekje 
edit; en als afsluiter vandaag lvl. 36 geworden.
edit; en als afsluiter vandaag lvl. 36 geworden.
[ Voor 9% gewijzigd door Royy90 op 05-05-2019 17:37 ]
Dat zijn leuke dagen @Royy90. Ik had de afgelopen weken slecht 2 shinies, een Diglett en een Pichu, maar dit weekend ook weer eens geluk; een shiny Murkrow vanaf de bank, en een shiny Meltan, ook vanaf de bank. Mimimal effort, max results

Mijn gok:
spoiler:
[Glaceon, Magnezone/Probopass en Leafeon

[ Voor 33% gewijzigd door Autofan1985 op 07-05-2019 09:04 ]
De manier waarop het verwoord is zou het kunnen betekenen dat als je in de nabijheid bent van de lure, dat je dan bepaalde Pokemons kunt evolven, niet dat ze per se uit de lure moeten komen om ze te kunnen evolven.Autofan1985 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 08:51:
[Afbeelding]
Mijn gok:
spoiler:[Glaceon, Magnezone/Probopass en Leafeon
[Afbeelding]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Dat denk ik ookJaap-Jan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:16:
[...]
De manier waarop het verwoord is zou het kunnen betekenen dat als je in de nabijheid bent van de lure, dat je dan bepaalde Pokemons kunt evolven, niet dat ze per se uit de lure moeten komen om ze te kunnen evolven.
Gok ook niet er nieuwe Pokemons komen zoals gezegd wordt.
Wel leuk dat het een lure is, daar hebben andere spelers dus ook profijt van.
Dat is mijn gok ook idd. Ik ben iig erg benieuwd hoe dit geïmplementeerd gaat worden!Jaap-Jan schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:16:
[...]
De manier waarop het verwoord is zou het kunnen betekenen dat als je in de nabijheid bent van de lure, dat je dan bepaalde Pokemons kunt evolven, niet dat ze per se uit de lure moeten komen om ze te kunnen evolven.
Shiny detective pikachu / detective pichu gaan NIET beschikbaar zijn.
Dit is bevestigd door niantic aan go hub
Dit is bevestigd door niantic aan go hub
Ik ben eerlijk gezegd blij dat er niet nóg een variant van shiny Pikachu komt. Ben wel klaar met de 500 verschillende varianten (en Pichu die je alleen kunt hatchen).
Stack Sats
Als je hem niet wilt dan vang je die toch gewoon niet en gun het de rest die het wel wiltLuuksche schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 15:54:
Ik ben eerlijk gezegd blij dat er niet nóg een variant van shiny Pikachu komt. Ben wel klaar met de 500 verschillende varianten (en Pichu die je alleen kunt hatchen).
Ik vind shinies momenteel het leukste onderdeel binnen PoGo. Lekker op pad en hopen dat je nu toch weer eens geluk hebt met een fieldquest of wilde pokemon.Gravediggerxx schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:43:
[...]
Als je hem niet wilt dan vang je die toch gewoon niet en gun het de rest die het wel wilt
Om mijn collectie (143 / 236) compleet te krijgen, moet ik nu nog drie keer Pika met een krans, drie keer met kerstmuts, drie keer met petje etc vangen. De kans dat ze op (korte) termijn terugkomen is alleen erg klein. Dat laatste is dan ook de reden dat ik “blij” ben dat er geen nieuwe versie komt..
Stack Sats
Dus omdat je er mist wil je geen nieuwe kans om er een andere shiny te krijgen? Dan heb je last va fomoLuuksche schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 18:21:
[...]
Ik vind shinies momenteel het leukste onderdeel binnen PoGo. Lekker op pad en hopen dat je nu toch weer eens geluk hebt met een fieldquest of wilde pokemon.
Om mijn collectie (143 / 236) compleet te krijgen, moet ik nu nog drie keer Pika met een krans, drie keer met kerstmuts, drie keer met petje etc vangen. De kans dat ze op (korte) termijn terugkomen is alleen erg klein. Dat laatste is dan ook de reden dat ik “blij” ben dat er geen nieuwe versie komt..
(dus zeker niet alleen in fotobomb)
Verwijderd

Wat is eigenlijk de rede dat als ik een post maak, en die 20 minuten later wil aanpassen om wat toe te voegen, ik zie dat die post er in z'n geheel niet meer is?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6