Megalodon86 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:57:
Mijn CD begon dramatisch, bijna de volle 3 uur gespeeld, maar de eerste 2 uur had ik slechts 2 shinies. Ook de spawns vielen tegen en de IV's ook. Eigenlijk was ik er al klaar mee en ben in de auto gestapt... heel langzaam naar huis gereden (met omwegen langs drukke spawnpoints) en toen toch nog 8 shinies aangetikt in de laatste drie kwartier. Helaas geen windy bij ons.
Alle shinies waren slechte IV (hoogste was 78, laagste 4) en ook de normale vangsten vielen tegen met IV. Gelukkig heb ik al wat lucky friends, dus gaan we dat zo oplossen :-)
De boost van weer maakt wel een enorm verschil maar je moet nog steeds geluk hebben met goede iv. Treecko was bij mij een ramp met 1x 87 op 450 treecko. Van de 25 shinys hoogste 82 %
Deze cd
448 bagon gezien en 443 gevangen

20x shiny
Eigenlijk maar 2 keer iets boven 91% gevangen. Voor de eerste keer eindelijk eens een 100% op cd die wel helemaal aan de andere kant van het park spawnde maar duidelijk te vinden was door de stormloop van mensen die in 1 rechte lijn er naar toe liepen

Door de bossen ipv het badje te volgen enzo
Ook eindelijk een goede iv siny van 98%
Ondanks dat ik alle cd's heel veel shiny's vang was hiervoor mijn hoogste iv shiny een 91% cabuto.
Ook heb ik van deze move gebruik gemaakt om 12 salamence extra te maken (slechte iv en shiny ^^ gewoon omdat het kon ) die ik dan kan ruilen voor lucky trade.
[
Voor 5% gewijzigd door
Gravediggerxx op 15-04-2019 15:21
]