[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 135 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.465 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bagon's exclusive move voor Community Day is bekend.

Komende zaterdag 13 April dus. Wederom van 15:00 tot 18:00 uur.

-3x Catch XP
-3 Hour Lures

Zelfs als een mogelijke shiny Salamence met Outrage je niks boeit, is dit event toch een mooie kans om aan de Dragon Tamer medal te werken.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:01
Of voor de spelers die nog geen level 40 zijn, om lekker veel XP binnen te harken, met 3x Catch XP én lucky egg aan, gaat het hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Megalodon86 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:20:
Of voor de spelers die nog geen level 40 zijn, om lekker veel XP binnen te harken, met 3x Catch XP én lucky egg aan, gaat het hard.
Het is veel beter om de lucky eggs die je hebt alleen nog maar voor best friend bonus te krijgen. Dan krijg je meer exp en de coins die je uitspaart kun je opsparen tot er eens echt iets dat de moeite is in de shop komt.

Ik hoorde da misschien de go fest tickets in de shop gingen komen dus daar wat reserve coins hebben kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:09:
[...]

Het is veel beter om de lucky eggs die je hebt alleen nog maar voor best friend bonus te krijgen. Dan krijg je meer exp en de coins die je uitspaart kun je opsparen tot er eens echt iets dat de moeite is in de shop komt.
Klopt helemaal, maar voor mensen die nog geen level 40 zijn, helpen alle vormen van extra xp; half uurtje met 6x XP heb je toch al snel 50.000 XP, terwijl je gewoon lekker aan het CD'en bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 15:34:
[...]

Klopt helemaal, maar voor mensen die nog geen level 40 zijn, helpen alle vormen van extra xp; half uurtje met 6x XP heb je toch al snel 50.000 XP, terwijl je gewoon lekker aan het CD'en bent.
Maar zo speel je niet efficiënt. Exp is toch niet belangrijk na lvl 35. Je investeerd beter dan in het uitbouwen van een deftig team aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Megalodon86 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 09:20:
Ik gooi hem zelf ook aan, maar dat is puur om ze nog enigszins nuttig op te maken aangezien ik toch al 3x L40 ben. Voor spelers die nog geen L40 zijn zou ik het niet adviseren als ze krap in de eitjes zitten. Ter vergelijk: om de efficiëncy van een lucky egg met 1 Best Friend te evenaren moet je in een half uur tijd meer dan 150 pokies vangen. Kom je echter om in de lucky eggs is dit een prima gelegenheid om er een paar op te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 12-04-2019 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gravediggerxx schreef op donderdag 11 april 2019 @ 18:28:
[...]

Maar zo speel je niet efficiënt. Exp is toch niet belangrijk na lvl 35. Je investeerd beter dan in het uitbouwen van een deftig team aanvallers.
Tja, je hebt toch XP nodig om ooit lvl 40 te worden, dus een eitje aanzetten helpt daar wel bij. Zeker aangezien er bij een CD zoveel spawnt dat je eigenlijk continu kan vangen (en er uit de research quest voldoende ballen komen om dat ook te kunnen blijven doen).
Ik ga het meemaken. Ik heb Salamence nog niet, dus die ga ik in ieder geval bij elkaar proberen te harken (liefst ook shiny).

Het klopt dat best friends worden een stuk meer oplevert zoals @Autofan1985 zegt, maar ik vind dat vaak lastig te timen omdat ik bijna alleen maar "vrienden" op afstand heb (via GoT, of reddit) en meestal niet weet wanneer het moment van best friends worden is; als hij mijn gift opent of ik die van hem. Ik heb zelfs 100k misgelopen omdat ik vergeten was dat je ook een betere vriend wordt als je samen een raid doet :'(

[ Voor 24% gewijzigd door gwystyl op 12-04-2019 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Evolve-rondje met lucky egg aan is wel echt zonde van je tijd, maar verder is voor een non-level 40 eigenlijk elke vorm van extra xp binnenharken welkom lijkt me. Dus ookal is het beste ei-rendement van ultra en best friends, is dat ook maar beperkt tot het aantal vrienden dat je hebt en of je het kunt plannen inderdaad. Dan kan het helemaal geen kwaad om tijdens de tijd die je toch al speelt, even 6x XP binnen te harken met een (als het goed is) vermakelijke Community Day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoeveel Gen 4 (Sinnoh) Pokemon zijn er nu beschikbaar?

Ik zit nu op 78 dacht dat ik ze allemaal had buiten de regionals (Eekhoorn en die Vogel, Carnivine heb ik wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:24:
Hoeveel Gen 4 (Sinnoh) Pokemon zijn er nu beschikbaar?

Ik zit nu op 78 dacht dat ik ze allemaal had buiten de regionals (Eekhoorn en die Vogel, Carnivine heb ik wel)
Volgens mij 80 of 81. De medaille is haalbaar in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:35:
[...]

Volgens mij 80 of 81. De medaille is haalbaar in ieder geval.
Ja met regionals dan toch?

Zou niet weten welke ik mis namelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:10
Ik Zit op 78 en mis de 3 regionals dus maximaal 81 op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Oke ik heb er 78 en Carnivine al.

Dus nu even kijken welke ik mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
@C_V_S heb je alle baby pokemons al, Chingeling, Bonsly, Happiny, Munchlax
of Riolu / Lucardio, Crannidos / Rampardos of Shieldon / Bastiodon
anders mis je mogelijk nog Spiritomb quest deze was maar 2018 beschikbaar

[ Voor 7% gewijzigd door elmo_1978 op 12-04-2019 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik zit op 74. Ik mis nog;

Chingling
Lucario
Togekiss
Frosslass

Chatot
Carnivine

Dus denk dat 80 de max is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:17
C_V_S schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 12:04:
Oke ik heb er 78 en Carnivine al.

Dus nu even kijken welke ik mis....
Dan mis je waarschijnlijk Pachirisu (417) en Chatot (441).

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
elmo_1978 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:28:
@C_V_S heb je alle baby pokemons al, Chingeling, Bonsly, Happiny, Munchlax
of Riolu / Lucardio, Crannidos / Rampardos of Shieldon / Bastiodon
anders mis je mogelijk nog Spiritomb quest deze was maar 2018 beschikbaar
Nee die heb ik allemaal al en ook Spiritbomb heb ik...

Pachirisu (417) en Chatot (441) mis ik nog wel

[ Voor 6% gewijzigd door C_V_S op 12-04-2019 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
elmo_1978 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 11:53:
Ik Zit op 78 en mis de 3 regionals dus maximaal 81 op het moment
Er zijn 80 pokémon te vangen incl. regionals. Je hebt er dus of 77, of toch wel één van de regionals.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Raem schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 15:07:
[...]

Er zijn 80 pokémon te vangen incl. regionals. Je hebt er dus of 77, of toch wel één van de regionals.
Hierzo dan heb ik het toch goed en mis ik niks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richardlol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10-2024
Moet nog 2 vrienden toevoegen voor een challenge dus als jullie me willen toevoegen^^ 1938 7597 7494

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Richardlol schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:04:
Moet nog 2 vrienden toevoegen voor een challenge dus als jullie me willen toevoegen^^ 1938 7597 7494
Toegevoegd, (WatIsWijsheid)

Edit: oh we waren al friends :+

===

Het weer is hier erg slecht, dus er helaas nog niet op uitgegaan. Kon wel vanuit huis twee Bagons vangen, waarvan de tweede meteen shiny (helaas crappy stats, maar soit) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 13-04-2019 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:29
Gitarist schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:34:
[...]

Toegevoegd, (WatIsWijsheid)

Edit: oh we waren al friends :+

===

Het weer is hier erg slecht, dus er helaas nog niet op uitgegaan. Kon wel vanuit huis twee Bagons vangen, waarvan de tweede meteen shiny (helaas crappy stats, maar soit) 8)
Toegevoegd en ik ben er een goed uur uitgeweest 3 shinies. 82%/93%/92 salamance geevolved van normale bagons voor de shinies heb ik geen candy genoeg. Dat moet later maar een keer. Shiny bagon is wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 20:33
2 uurtjes op pad geweest. 750 candy haha. Even wat evolven maar dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09 22:14
Uiteindelijk nog 7 shinies weten te vangen. Helaas geen goede IV shiny of normale Bagon gezien..

Man man man, wat was het koud. Had me gekleed op iets lekkerder weer

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35
3 uur vol voor Bagon gegaan, is 1 van mijn favorieten dus ik heb zelfs het draaien achterwege gelaten en zo snel en veel mogelijk gevangen(wel 150 pinap berries gebruikt).
Uiteindelijk 320 Bagon gevangen waarvan 22(!) shinies(1 84%, 2 67% de rest allemaal slechter). Ook nog een niet shiny 98% gevangen, die en een 96% lucky geëvolueerd die ik nog had. Nu dus 4 outrage Salamances :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik weet niet hoeveel ik er gevangen heb in iets meer dan een uur, maar helaas maar 2 shinies. Eentje met een CP van7 oid (gelijk weggegooid, was de tweede die ik aantikte dus ik had verwacht er veel meer te vangen), maar de tweede was iets boven de 900 CP, wat neerkomt op een IV van 89 en lvl 28. Die ga ik dus rustig opwaarderen :).
Daarnaast ook nog een lucky friend geworden, en uit de ruil daarna ook een 89 IV lvl 30 lucky gekregen. Die heb ik dus gelijk gemaxt .... In totaal heb ik nu 3 Salamences, maar gezien het aantal Bagons die ik hiervoor ben tegengekomen (een enkele uit een 10k ei) vrees ik dat het nog wel even duurt voor ze allemaal gemaxt zijn.
Al met al wel blij met de oogst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Pfoeh, wat was het koud. Vooral die wind. En op het laatst ook nog nat geregend.
Ondanks die snijdende wind werd het niet windy in het spel, dus helaas geen weather-boosted bagons.
In totaal 7 shineys gevangen. Dit keer mag ik niet klagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Prima CD dagje hier in Alkmaar. 1e en 3e uur windy, dus boosted Bagons.
16 shiny, mijn 100% geëvolueerd naar Salamance met Outrage. En een gemaakt voor de 1500 en een voor de 2500 league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken dus voel je geroepen om me toe te voegen:
6285 6358 2129

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 23:14:
Prima CD dagje hier in Alkmaar. 1e en 3e uur windy, dus boosted Bagons.
16 shiny, mijn 100% geëvolueerd naar Salamance met Outrage. En een gemaakt voor de 1500 en een voor de 2500 league.
Dat boosted das wel lekker dat had ik toen met Dratini :) Daarom vond ik Bagon ook wat minder boeiend.

In het begin alles gevangen voor de candy maar toen ik rond de 600 candy had vond ik het wel best...

In totaal 5 x een shiny gevangen allemaal zonder hoge CP / IV

Nog wel een level 27 IV 82 gevangen en een Level 30 IV71. Die laatste maar geevolueerd, misschien dat ik nog een keer een lucky trade er mee doen maar ik heb al zoveel hoge Dragonites dat ik het niet veel dust waard vindt.

Hopelijk volgende keer wat beter weer :) Het was fris!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elmo_1978
Grappig om je hier te zien Stephan072

zwaai _/-\o_ groet elmo1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 05:21:
Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken dus voel je geroepen om me toe te voegen:
6285 6385 2129

:D
Ik krijg invalid trainer code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 14 april 2019 @ 12:35:
[...]

Ik krijg invalid trainer code :)
Oeps, het is 6285 6358 2129!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 18:23:
[...]

Oeps, het is 6285 6358 2129!
Toegevoegd! (Iprivots)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Mijn CD begon dramatisch, bijna de volle 3 uur gespeeld, maar de eerste 2 uur had ik slechts 2 shinies. Ook de spawns vielen tegen en de IV's ook. Eigenlijk was ik er al klaar mee en ben in de auto gestapt... heel langzaam naar huis gereden (met omwegen langs drukke spawnpoints) en toen toch nog 8 shinies aangetikt in de laatste drie kwartier. Helaas geen windy bij ons.

Alle shinies waren slechte IV (hoogste was 78, laagste 4) en ook de normale vangsten vielen tegen met IV. Gelukkig heb ik al wat lucky friends, dus gaan we dat zo oplossen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:57:
Mijn CD begon dramatisch, bijna de volle 3 uur gespeeld, maar de eerste 2 uur had ik slechts 2 shinies. Ook de spawns vielen tegen en de IV's ook. Eigenlijk was ik er al klaar mee en ben in de auto gestapt... heel langzaam naar huis gereden (met omwegen langs drukke spawnpoints) en toen toch nog 8 shinies aangetikt in de laatste drie kwartier. Helaas geen windy bij ons.

Alle shinies waren slechte IV (hoogste was 78, laagste 4) en ook de normale vangsten vielen tegen met IV. Gelukkig heb ik al wat lucky friends, dus gaan we dat zo oplossen :-)
Dat lucky friends schiet nog niet heel erg op hier.

Pas twee gehad met rond de 35 best friends waar bij ik tot nu toe iedere dag aan de 20 pakketjes met ze kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb er 3, waarvan één trade reeds gedaan; shiny groudon voor shiny groudon. Die van mij is 93% geworden, die van hem 98%. Dus best tevreden. Ik had geluk dat ik een weatherboosted kreeg, dus meteen van level 25 naar 35 geupt, helaas was toen mn candy op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik ook een Groudon van IV 82 (die ik weg gaf was 96 en Weather Boosted) en een Zapdos van IV 91 weather boosted. Die ik weg gaf was IV96 en niet weatherboosted :)

Wil nog een Raqueza hebben die lucky is want daar wil ik er nog wel een aantal van uppen.

Ben nu maar begonnen om van iedere soort een goed RAID team samen te stellen en dat lukt aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Rayquaza wil ik ook nog een goeie van, nog geen geluk mee gehad; zelfs een lucky, maar die was nog lager dan mn hoogst gevangen exemplaar. Hetzelfde verhaal met Raikou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:44:
Rayquaza wil ik ook nog een goeie van, nog geen geluk mee gehad; zelfs een lucky, maar die was nog lager dan mn hoogst gevangen exemplaar. Hetzelfde verhaal met Raikou.
Ice (Mamoswine)
Ground / Rock (Groudon, Rhyperion)
Dragon (Dragonite, Salamence, Raqueza)
Electric (Raikou, Zapdos, Electrive)
Water (Kyogre, Gyrandos, Vapereon)
Dark (Tyranitar)
Fighting (Machamps)
Psychic (Mewto, Espeon, Alakazam)

Heb ik al aardige / goede teams van.

De rest gebruik je toch weinig tot niet dus nu deze teams maar verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:14:
[...]

Dat lucky friends schiet nog niet heel erg op hier.

Pas twee gehad met rond de 35 best friends waar bij ik tot nu toe iedere dag aan de 20 pakketjes met ze kom.
Dat lijken me zeer mooie odds om gegarandeerd een specifieke pokemon lucky te maken.
5% kans lijk ik her en der wel te horen
In het beging wil je er mischien meer maar met wat geduduld krijg je er weekelijks meer en meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Elke dag 1 zou al prima zijn inderdaad, want voorlopig doe ik toch alleen maar special trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:41:
Elke dag 1 zou al prima zijn inderdaad, want voorlopig doe ik toch alleen maar special trades.
Hier idem dito

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Gelukkig heb ik al wat lucky friends, dus gaan we dat zo oplossen :-)
Heb je er al wel Salamence van gemaakt dan?
Want anders mis je Outrage ;-)

Ik had trouwens hetzelfde, en veel van mij team rood spelers ook.

na 2 uur pas 2 shinies, uiteindelijk 7 ;-(

terwijl anderen er makkelijk 22 hadden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx

De boost van weer maakt wel een enorm verschil maar je moet nog steeds geluk hebben met goede iv. Treecko was bij mij een ramp met 1x 87 op 450 treecko. Van de 25 shinys hoogste 82 % |:(

Deze cd

448 bagon gezien en 443 gevangen :) 20x shiny

Eigenlijk maar 2 keer iets boven 91% gevangen. Voor de eerste keer eindelijk eens een 100% op cd die wel helemaal aan de andere kant van het park spawnde maar duidelijk te vinden was door de stormloop van mensen die in 1 rechte lijn er naar toe liepen >:) Door de bossen ipv het badje te volgen enzo :P

Ook eindelijk een goede iv siny van 98% _/-\o_ _/-\o_

Ondanks dat ik alle cd's heel veel shiny's vang was hiervoor mijn hoogste iv shiny een 91% cabuto.

Ook heb ik van deze move gebruik gemaakt om 12 salamence extra te maken (slechte iv en shiny ^^ gewoon omdat het kon ) die ik dan kan ruilen voor lucky trade.

[ Voor 5% gewijzigd door Gravediggerxx op 15-04-2019 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
wimpie007 schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:12:
[...]

Heb je er al wel Salamence van gemaakt dan?
Want anders mis je Outrage ;-)

Ik had trouwens hetzelfde, en veel van mij team rood spelers ook.

na 2 uur pas 2 shinies, uiteindelijk 7 ;-(

terwijl anderen er makkelijk 22 hadden
Nee dat heb ik niet gedaan, Outrage boeit me niet zo heel erg. Maar achteraf was het wel slim geweest er een paar te doen, aangezien een ruiler misschien wel liever Outrage heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Jongens praat mij even bij aub..

Wat betekend CD
Gravediggerxx schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:17:
[...]

Eigenlijk maar 2 keer iets boven 91% gevangen. Voor de eerste keer eindelijk eens een 100% op cd die wel helemaal aan de andere kant van het park spawnde maar duidelijk te vinden was door de stormloop van mensen die in 1 rechte lijn er naar toe liepen >:) Door de bossen ipv het badje te volgen enzo :P
en hoe weten jullie zo snel die IV??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:18

bonyuri

Investigator!

CD = Community Day
IV is te achterhalen door appriasal te doen bij je trainer

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
En daarnaast heb je apps om het precies te weten te komen:
Poke genie voor iOS
Calcy IV voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
bonyuri schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:37:
CD = Community Day
IV is te achterhalen door appriasal te doen bij je trainer
Ja dat is nadat je hem gevangen hebt.. maar als iedereen rent moet er iemand het door het park geschreeuwd hebben ofzo 8)7 :D
FreqAmsterdam schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:39:
En daarnaast heb je apps om het precies te weten te komen:
Poke genie voor iOS
Calcy IV voor android
Ahaaaa zeker die betaalde versie? Geloof dat hij het dan meteen verteld toch, werkt dat goed?

[ Voor 33% gewijzigd door low_n_slow op 15-04-2019 15:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
low_n_slow schreef op maandag 15 april 2019 @ 15:39:
[...]

Ja dat is nadat je hem gevangen hebt.. maar als iedereen rent moet er iemand het door het park geschreeuwd hebben ofzo 8)7 :D

[...]

Ahaaaa zeker die betaalde versie? Geloof dat hij het dan meteen verteld toch, werkt dat goed?
Wij hier in A’dam maken altijd een aparte whatsapp CD groep om hoge IV’s door te geven.

Vwb de apps; de gratis versie werkt ook prima, maar kost je wat meer tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonyuri

bonyuri

Investigator!

Er zijn van dit soort lijstjes, die aangeven wat een 100% is voor jouw level
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/io1co9mw4e311.png
Misschien dat mensen die gebruiken om zonder hem te vangen IV te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
[...]

[...]

Door gewoon mond tot mond reclame na de vangst verspreid dat nieuws zich al snel hoor. Dan moet je gewoon het kuddegedrag observeren :P
Verder zijn er nog onderling mensen die dit via whatsapp doorzeggen of mischien wel bellen.
Tegen mij zei niemand wat maar als je 50 man ineens door de bossen zie lopen waar normaal iedereen rondloopt dan wist ik al genoeg ;)
Het was een wilde spawn en geen lure spawn want die van lures zijn al weg na 3 min dus die mis je wel vaak.

Iv is door gewoon aprraisen al vrij naukeurig en calcy iv is gewoon gratis. Vrijrecent kun je wel betalen als je da adds weg wilt.

Poke genie is ook gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

[...]

Calcy IV onder Android kan het inderdaad als je hem aangetikt hebt. Als je dan de bal vasthoudt, kan hij aan de kleur en snelheid van het kleiner worden van de ring (oid) zien welk IV en level het ongeveer is. Zit meestal nog wel wat spreiding in, maar dan weet je in ieder geval of je iets met een heel laag level en IV aan het vangefn bent of dat het de moeite waard is om er een paar ballen tegenaan te gooien.
Ik heb trouwens de betaalde versie van Calcy IV, maar ik weet niet of de gratis versie dat ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 16:01
.

[ Voor 99% gewijzigd door Kingsanity op 17-04-2019 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo vandaag een shiny Meltan geruild dus die en Melmetal zijn nu ook binnen.

Nu verder met Unown's ruilen die ik nog mis :)

Unown A
Unown I
Unown D
Unown R
Unown P
Unown C

Mis ik nog en zouden bij de event gangers goed beschikbaar moeten zijn.

Is er al informatie over het Dortmund event? Misschien wel leuk om eens heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:23

KipCurreh

Nightcrawler

Semi-active op zoek naar wat vriendjes ;)

7766 3631 5410

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
C_V_S schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:27:
[...]

Ice (Mamoswine)
Ground / Rock (Groudon, Rhyperion)
Dragon (Dragonite, Salamence, Raqueza)
Electric (Raikou, Zapdos, Electrive)
Water (Kyogre, Gyrandos, Vapereon)
Dark (Tyranitar)
Fighting (Machamps)
Psychic (Mewto, Espeon, Alakazam)

Heb ik al aardige / goede teams van.

De rest gebruik je toch weinig tot niet dus nu deze teams maar verbeteren.
Bij Dark en Ice zou ik zelf Weavile nog toevoegen en eigenlijk ook nog Giratina Origin, aangezien je Dark vooral gebruikt tegen Psychic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Was het voordeel van een Weavile als je 6 x Mamoswine hebt en 6 x Tyrantitar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Autofan1985 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:51:
[...]

Bij Dark en Ice zou ik zelf Weavile nog toevoegen en eigenlijk ook nog Giratina Origin, aangezien je Dark vooral gebruikt tegen Psychic.
Giratina Origin zou ik als Ghost gebruiken.
C_V_S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 08:52:
Was het voordeel van een Weavile als je 6 x Mamoswine hebt en 6 x Tyrantitar ?
Niks kan tippen aan 6 Mamoswine. Maar mocht je er niet zo veel hebben, dan is Weavile een optie.

[ Voor 32% gewijzigd door Megalodon86 op 16-04-2019 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Megalodon86 schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 09:32:
[...]

Giratina Origin zou ik als Ghost gebruiken.
Dat is ook precies waar ik op doel. ;) Immers is Dark vooral een team Psychic-counters en daar zou ik Giratina zeker niet in laten ontbreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik heb voor Ghost nog niet zo heel veel enkel een Gengar IV100 op Level 40...

Dus origin Giratina is een goed team voor ghost?

Wat zijn de optimale aanvallen.

6 x Mamoswine was niet zo lastig met weatherboosted Swinub en een lucky Swinub :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 12:05:
Ik heb voor Ghost nog niet zo heel veel enkel een Gengar IV100 op Level 40...

Dus origin Giratina is een goed team voor ghost?

Wat zijn de optimale aanvallen.
Absoluut. Shadow Claw / Shadow Ball.
6 x Mamoswine was niet zo lastig met weatherboosted Swinub en een lucky Swinub :D
Moest je wel tijd hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

bonyuri schreef op maandag 15 april 2019 @ 16:18:
Er zijn van dit soort lijstjes, die aangeven wat een 100% is voor jouw level
[Afbeelding]
Misschien dat mensen die gebruiken om zonder hem te vangen IV te checken?
Dit is een lijstje wat gemaakt is voor de larvitar community day van vorig jaar juni.

De levels die in het lijstje staan zijn de level van de pokemon, niet de level van je trainer.

Alle pokemon die je in het wild vangt hebben een bepaald level en een bepaalde CP. Als je trainer level 29 of lager is, dan is elke pokemon die je ziet compleet random. Ben je 30 of hoger dan is elke pokemon nog steeds random, maar met het verschil dat als 2 mensen van 30+ dezelfde pokemon aan tikken, dan is deze pokemon hetzelfde level met dezelfde CP. Als iemand van level 29 die aan tikt, dan is het compleet iets anders.

Je kunt het lijst je daarom als volgt lezen: Als je level 30 bent, dan is een larvitar die je in de wereld tegen komt met level X en combat power Y eentje met 100% stats (15,15,15). Zo'n lijstje is dus handig om snel te zien of eentje max CP is, gezien je 100-200 van die dingen vangt in paar uur.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo 4 x Latios gedaan en 2 x shiny

Ben ik weer klaar voor de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 19:04:
Zo 4 x Latios gedaan en 2 x shiny

Ben ik weer klaar voor de week
Dat is geluk hebben! Ik heb er 1 gedaan, weggerend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eggstravaganza Research Tasks:

-Hatch 1 egg = Buneary
-Hatch 3 eggs = Azumarill
-Hatch 5 eggs = Chansey

Naast shiny Buneary/Lopunny zijn ook shiny Igglybuff/Jigglypuff/Wigglytuff gespot.
Edit: er schijnt nóg een shiny gereleased te zijn. Ik vertel niet welke. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2019 06:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonyuri

bonyuri

Investigator!

Shuckle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:28
Kan azumarill ook shiny ziin in de quest?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musta schreef op woensdag 17 april 2019 @ 09:08:
Kan azumarill ook shiny ziin in de quest?
Ik weet het niet 100% zeker, maar hoogstwaarschijnlijk niet.
Shiny Azumarill verkrijg je door een shiny Azurill te hatchen uit een 2 of 7k ei. Vervolgens evolven naar uiteindelijk Azumarill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Zeer tegenvallende quests... Enige leuke is Chansey, maar die bestond al als zodanig. Die quests waren een mooie manier geweest om wat nieuwe Gen4s uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:04:
Zeer tegenvallende quests... Enige leuke is Chansey, maar die bestond al als zodanig. Die quests waren een mooie manier geweest om wat nieuwe Gen4s uit te brengen.
Chansey heb ik er echt al zoveel van.....

Dus nut daar van is ook nu minimaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Chansey quest zou eventueel nuttig kunnen zijn voor mensen die Chansey of Blissey nog niet hebben. Niet iedereen speelt de game vanaf dag 1. :P

Máár, waarom 5 eggs hatchen voor een Chansey als ik er op anderhalf uur lopen 3 in het wild tegenkom? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:19:
Die Chansey quest zou eventueel nuttig kunnen zijn voor mensen die Chansey of Blissey nog niet hebben. Niet iedereen speelt de game vanaf dag 1. :P

Máár, waarom 5 eggs hatchen voor een Chansey als ik er op anderhalf uur lopen 3 in het wild tegenkom? :')
Ik kom ze in het wild nauwelijks tegen, dus ik ben wel afhankelijk van eitjes. Nu ben ik zelfs maar met een happiny als buddy gaan lopen om mijn Blissey te kunnen opwaarderen en mijn Chansey ooit te kunnen evalueren naar nog een Blissey (met hogere IV dan mijn huidige)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:25:
[...]

Ik kom ze in het wild nauwelijks tegen, dus ik ben wel afhankelijk van eitjes. Nu ben ik zelfs maar met een happiny als buddy gaan lopen om mijn Blissey te kunnen opwaarderen en mijn Chansey ooit te kunnen evalueren naar nog een Blissey (met hogere IV dan mijn huidige)
Ik kwam ze eerder ook nauwelijks tegen in het wild, maar Chansey loopt rond met een ei, en dit is het Eggstravaganza event, dus wie weet kom je er meer tegen.

Hier de complete infograph:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YSZbG2V.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2019 @ 10:19:
waarom 5 eggs hatchen voor een Chansey als ik er op anderhalf uur lopen 3 in het wild tegenkom? :')
Nou...tijdens die anderhalf uur lopen kan je met een paar incubators gemakkelijk vijf eitjes hatchen, zeker met 2x effectiveness, dus krijg je voor je loopje zomaar een bonusChansey kado. Als je die taak twee of drie keer hebt krijg je dus zelfs twee of drie Chansey erbij, helemaal voor gratis. Daarom misschien 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

sixtiek schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:16:
[...]

Nou...tijdens die anderhalf uur lopen kan je met een paar incubators gemakkelijk vijf eitjes hatchen, zeker met 2x effectiveness, dus krijg je voor je loopje zomaar een bonusChansey kado. Als je die taak twee of drie keer hebt krijg je dus zelfs twee of drie Chansey erbij, helemaal voor gratis. Daarom misschien 8)7 ?
Hogere iv kans uit een ei is ook iets ;-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
https://pokemongohub.net/...2019-ticket-registration/

$25 $35 voor tickets.

Ik hoopte ineens in pokecoins te kunnen betalen maar daar lijkt het niet op.

Persoonlijk twijfel ik wel of ik het waard vind zo een bedrag voor dortmunt te betalen. Vorig jaar was gratis en supper leuk maar betalen voor pokemons te vangen en verder niks speciaal is toch wat gek. Het is nu ook niet dat we supper goede wifi gaan krijgen ofzo he 8)7

Daar komt ook nog naft/wegenvignet/eten bij he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:41:

$25 $35 voor tickets.

Persoonlijk twijfel ik wel of ik het waard vind zo een bedrag voor dortmunt te betalen. Vorig jaar was gratis en supper leuk maar betalen voor pokemons te vangen en verder niks speciaal is toch wat gek. Het is nu ook niet dat we supper goede wifi gaan krijgen ofzo he 8)7

Daar komt ook nog naft/wegenvignet/eten bij he ;)
En de vraag is vooral wat kan je er vangen dan?

Want daar ben ik wel het meest benieuwd naar.

Als er nu een hele berg Unown, shinies en constant level 5 raids zijn dan is het misschien wel leuk voor een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
C_V_S schreef op woensdag 17 april 2019 @ 16:00:
[...]

En de vraag is vooral wat kan je er vangen dan?

Want daar ben ik wel het meest benieuwd naar.

Als er nu een hele berg Unown, shinies en constant level 5 raids zijn dan is het misschien wel leuk voor een dag.
Bij de vorige festivals waren er idd heel veel unown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik ben eens gaan kijken hoeveel pokemons ik nog van vorig jaar in dortmund heb. 33 waarvan 1x shiny aerodactyl / 3 x shiny rosalia / 5 corsola/ 1 phanphie van 98%/ 1 earodactyl 96 % en de rest unowns.

Die rosalia kon je hier in be/nl even goed vangen als ik het me juist kan herinneren.
Eigenlijk niets echt de moeite precies geweest :*)

Betalen voor unowns is eigenlijk pure oplichterij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:11
Duss... Tot nu toe krijg ik alleen baby pokemon uit 7km eieren. Iemand hier al wat over gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Gravediggerxx schreef op woensdag 17 april 2019 @ 15:41:

$25 $35 voor tickets.

Ik denk dat het dit jaar heel rustig gaat worden in Dortmund... Met de netwerkproblemen van vorig jaar nog in gedachten (op zaterdag werkte de Wifi niet, was het mobiele netwerk in het park overbelast, en is toen het event om het netwerk te ontlasten maar over de hele stad uitgebreid), denk ik niet dat iemand daar 25-35 euro voor gaat betalen. Ik niet in ieder geval...

En daarbij... 35 euro ?? da's zowat de prijs voor een kaartje voor de Efteling ?? 8)7

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Normaal mag je wel verwachten dat met een betalend event ze een beter netwerk kunnen uitbouwen en dat het beter werkt doordat er minder volk komt.
Ze hebben alvast de ervaring van vorig jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Gravediggerxx schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:07:
Normaal mag je wel verwachten dat met een betalend event ze een beter netwerk kunnen uitbouwen en dat het beter werkt doordat er minder volk komt.
Als je dit soort prijzen vraagt, kun je toe met één accesspoint... van Sweex... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Gravediggerxx schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:07:
het ging in 2017 in chicago ook al godsgruwelijk mis. Ik vrees dus het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Torchic Community Day:
-19 Mei
-Van 15:00 tot 18:00
-3x catch stardust
-3 uur lure modules
-Shiny Torchic + evolves

Als de move Blast Burn wordt dan is het een top tier fire attacker. De shinies zijn wel te lam voor woorden. :/

Actuale Raidbosslijst:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/21uacdcpuus21.png

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2019 03:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo gisteren nog een Latios raid gedaan en weer shiny....

De 3e uit 5 raids :)

Op Koningsdag een Deoxys - Defense EX-Raid pass dus das eindelijk een dag dat ik vrij ben

Ook nog een shiny Swablu gevangen via mijn Go-Tcha.

De 5e alweer....

Lucky Friends blijft wel aardig stil eerste twee dagen had ik er 1 en daarna niet meer.

Dortmund event moet wel goed bekend worden wat je er kan verwachten anders ga ik geen moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Zo, dat is lekker zeg! Hier 1 uit 14? oid. Staatslot kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4power
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09-2020
@T4F.nl_Muad Ook geen shiny Latios nog voor mij, morgen ga ik wel shiny Lapras en shiny Shuckles vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Bij mij werkt de zoekfunctie baby niet meer. Nog iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FrankoNL schreef op woensdag 17 april 2019 @ 18:51:
[...]

het ging in 2017 in chicago ook al godsgruwelijk mis. Ik vrees dus het ergste.
Dat was dan ook hun eerste event daar. In 2018 werkte het daar wel.
Dortmund was de eerste poging in 2018 dus waarschijnlijk andere provider die op dezelfde manier het netwerk hebben onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Ik kom niet van m'n gifts af, wie maakt me los?

Gebruikersnaam: isane88a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Isane schreef op donderdag 18 april 2019 @ 23:14:
Ik kom niet van m'n gifts af, wie maakt me los?

Gebruikersnaam: isane88a
Post ff je trainercode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 18 april 2019 @ 14:58:
Zo, dat is lekker zeg! Hier 1 uit 14? oid. Staatslot kopen :-)
Zo, dat is lekker zeg! Hier 0 uit 25 :/.

Gelukkig nog voldoende kansen om er één te vangen. Er komen trouwens berichten voorbij dat vanavond om 18:00 alle gyms een 5* raid hebben. Met een beetje planning en LE kun je dus veel raids doen voor de XP!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Bij mijn eerste poging had ik de shiny al te pakken. 1 uit 1 dus.

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
Luuksche schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 10:48:
[...]

Zo, dat is lekker zeg! Hier 0 uit 25 :/.

Gelukkig nog voldoende kansen om er één te vangen. Er komen trouwens berichten voorbij dat vanavond om 18:00 alle gyms een 5* raid hebben. Met een beetje planning en LE kun je dus veel raids doen voor de XP!
Heb je hier een bron voor? Of waar staan deze berichten? Legendary Lunch Hour werd al een paar dagen van te voren aangekondigd, dus het zou vreemd zijn dat hier nog niks over bekend is gemaakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stovirpi
Raem schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 11:19:
[...]

Heb je hier een bron voor? Of waar staan deze berichten? Legendary Lunch Hour werd al een paar dagen van te voren aangekondigd, dus het zou vreemd zijn dat hier nog niks over bekend is gemaakt.
De eerste berichten en screenshots kwamen online op Reddit. Afkomstig uit NZ, waar het al 6 uur is geweest. De eieren kwamen om 17:40 met een 20 minuten timer. Vanaf 18:00 had iedere gym een level 5 raid. Uitgezonderd de gyms waar al een raid op zat.

Edit: https://www.reddit.com/r/...mptu_power_hour_in_japan/

[ Voor 7% gewijzigd door Stovirpi op 19-04-2019 11:33 . Reden: Toevoegen link ]

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
Dat is

3385 3723 0798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"As a way to celebrate our first #PokemonGOSafariZone event in Singapore, Shuckle will be spawning globally from April 20 at 6 a.m. to April 21 at 10 p.m. (local time)! Keep an eye out, and if you’re lucky, you might even encounter something Shiny... ✨"

https://twitter.com/pokem.../1119224173325426689?s=21

Van hoelaat tot hoelaat is dat hier in NL?
Pagina: 1 ... 135 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.