[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 134 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.466 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Highfeed schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:08:
[...]

Dit heb ik dus nooit geweten, zo leer je nog eens wat hier. _/-\o_
Ik ben niet zo gelukkig met Shinys. ik heb er maar 18. Ik vind de RnG sowieso niet zo kloppen in het spel. ik ben een uur bezig geweest (treeko event) en gewoon genoeg treeko gezien en geen shiny. iemand anders in whatsapp chat had een half uur de tijd en had er 12 (foto gezien). Dan zakt mijn broek wel ff hoor. 8)7
Geen idee hoe je speelt maar bij ons in de regio zijn de mensen die er nooit veel vangen vaak de mensen die zo handig spelen

Tips:

- Fiets is veel sneller als lopen
- Aanklikken en shiny check en dan door
- Ergens heen gaan waar veel stops zijn.

Had er zaterdag 5 in 40 minuten en toegestopt.

Ik heb er 92 verschillende van de 213 die er zijn en moet er nog twee ruilen (Meltan en Sheddler)

Die 213 is enkel als je alle variaties Pikachu / Raichu mee telt trouwens dat zijn er al 18.

[ Voor 10% gewijzigd door C_V_S op 27-03-2019 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:01
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:38:
[...]

Dat laatste stukje geldt alleen voor 5 star raids dus effectief alleen voor shiny legendaries.
Hmm, niet dat ik zo veel shinies heb uit lagere raids, maar mijn shiny Absol en Mawile zaten dan per toeval in de eerste bal haha.
Highfeed schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:08:
[...]

Dit heb ik dus nooit geweten, zo leer je nog eens wat hier. _/-\o_
Ik ben niet zo gelukkig met Shinys. ik heb er maar 18. Ik vind de RnG sowieso niet zo kloppen in het spel. ik ben een uur bezig geweest (treeko event) en gewoon genoeg treeko gezien en geen shiny. iemand anders in whatsapp chat had een half uur de tijd en had er 12 (foto gezien). Dan zakt mijn broek wel ff hoor. 8)7
Afgelopen event was ideaal om in beweging te blijven en alleen maar shiny checks te doen. Je kreeg geen extra dust of xp voor vangen, maar je liep wel extra snel eitjes uit. Dus; lopen/fietsen tot je een ons weegt en overal alleen maar treecko's aanklikken, geen shiny? door naar de volgende, niet eens vangen.

Een bevriende speler had zo 44 shinies afgelopen event. Van de 81 totaal gevangen treecko's 8)7

Wat @C_V_S zegt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Inmiddels heb ik van iedere Pokemon zoveel candy dat extra candy voor evoluties niet nodig is dus dan doe ik echt enkel shiny check.

Bij nuttige (Beldum, Dratini en Larvitar) heb ik er wel heel veel extra gevangen en tevens met hoge CP bewaard.

Bij Swinub ook en daardoor heb ik nu 6 x Mamoswine met 3000+ CP voor 100.000 dust :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik had zaterdag trouwens een 100% shiny treecko, dat was wel even een leuke vangst. En daarna ook nog een 100% beldum uit een eitje. Top dag. Zelfs met de go+ nog 2 shiny treecko's gevangen.

En ik kijk ook zeker naar hoge cp/level, als ik een level 30 of hoger vang, stel ik mn iv mininum drastisch naar beneden bij; prima toch zo'n 76% swinub van level 33 :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bagon Community Day:

https://pokemongolive.com/events/community-day/

-13 April
-Van 15:00 - 18:00
-3x Catch XP
-3 Hour Lures

Als de exclusive move Outrage zou zijn [op dit moment nog onduidelijk], dan zou Salamence beter zijn dan Dragonite als het aankomt op pure attack.
En dit is hét moment om aan de Dragon Badge te werken. Voor de mensen die die badge nog missen.

Er staat in het bericht eigenlijk helemaal niks over een shiny variant, maar het zou de eerste Community Day zijn zonder een shiny, dus lijkt me sterk dat ze 'm niet releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer van 15:00-18:00 jammer. 11:00-14:00 was in alle opzichten zoveel beter :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:33:
Er staat in het bericht eigenlijk helemaal niks over een shiny variant, maar het zou de eerste Community Day zijn zonder een shiny, dus lijkt me sterk dat ze 'm niet releasen.
Volgens iemand op Reddit ziet de Bagon shiny familie er zo uit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Icr0zSW.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Buy Type Pokémon Event:

-Van 2 April tot 9 April
-Incense duurt 2x zo lang [60 minuten ipv 30]
-Meer Pokémon zullen verschijnen als je Incense gebruikt
-Bug Type Pokémon Research tasks

Kans dat Nincada terugkomt, en kans dat Volbeat en Illumise van plek wisselen [net zoals Solrock en Lunatone afgelopen event deden]. Misschien zijn ook die laatste 2 shiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
Ooooh, dus ik moet eerst troep opruimen om meer shinys te krijgen? :F
ik fiets, check ze alleen door aanklikken. ik heb gewoon pech. meer niet. maar dat geeft niet. ze komen vanzelf wel. ik was dan met treeko event op campings aan het kijken. dus kon dan niet nonstop treekos vinden, ik denk dat ik er sowieso wel 50+ heb aangeklikt. iig 1 shiny was wel leuk geweest. Ik heb met spellen sowieso niet veel geluk hoor, WoW altijd pech, klaverjassen altijd klote kaart, kut timings in Siege etc. dus ben het wel gewend dat ik wat meer mijn best moet doen. 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Highfeed op 28-03-2019 09:08 ]

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 18:33:
Bagon Community Day:

Er heeft nog nooit in een CD aankondiging gestaan dat deze ook shiny zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:11:
[...]

Er heeft nog nooit in een CD aankondiging gestaan dat deze ook shiny zou kunnen zijn.
Inderdaad dus ook nu zal die shiny zijn

En eindelijk eens een nuttige Pokemon want met Dragon Meteor is die wel gewoon goed hoor.

Hopen op windy weer zodat ze weather boosted zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD move word waarschijnlijk Outrage (2 bar charge move ), dat maakt hem zeer interessant.
Plaatst hem in de meta volgens diverse sites vlak achter Rayquaza

Mijn 100% gemaxte Bagon staat in ieder geval te trappelen om evolved te worden. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:15:
[...]

Inderdaad dus ook nu zal die shiny zijn

En eindelijk eens een nuttige Pokemon want met Dragon Meteor is die wel gewoon goed hoor.

Hopen op windy weer zodat ze weather boosted zijn :)
Die xp bonus boeit me niet, dus ik zal in eerste instantie zoeken naar shiny, als dat een beetje wil lukken, ga ik daarna wel alles vangen.

Met het oog op die lucky friends lek, hoop ik in de toekomst wel een leuke shiny te ruilen die gegarandeerd lucky wordt (= minimaal 12/12/12 shiny).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:25:
CD move word waarschijnlijk Outrage (2 bar charge move ), dat maakt hem zeer interessant.
Plaatst hem in de meta volgens diverse sites vlak achter Rayquaza

Mijn 100% gemaxte Bagon staat in ieder geval te trappelen om evolved te worden. *O*
Outrage hebben Dragonites toch ook al?

Draco Meteor is toch veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 10:51:
[...]

Outrage hebben Dragonites toch ook al?

Draco Meteor is toch veel beter.
Nope!
Check: https://www.reddit.com/r/...at_outragefly_salamences/
En die move heeft Salamance nu ook al.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2019 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 15:43
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:33:
weer van 15:00-18:00 jammer. 11:00-14:00 was in alle opzichten zoveel beter :(
eerlijk gezegd vind ik die tijden voor mij veel en veel beter dan 11:00-14:00.
Maar ja, can't please them all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ja dat zal wel maar ik vind Draco Meteor toch vaak beter in PvP :)

Daarnaast heb ik al zat Dragonites met Outrage tot max dus ga ik daar geen dust meet in stoppen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Highfeed schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 09:03:
[...]

Ooooh, dus ik moet eerst troep opruimen om meer shinys te krijgen? :F
ik fiets, check ze alleen door aanklikken. ik heb gewoon pech. meer niet. maar dat geeft niet. ze komen vanzelf wel. ik was dan met treeko event op campings aan het kijken. dus kon dan niet nonstop treekos vinden, ik denk dat ik er sowieso wel 50+ heb aangeklikt. iig 1 shiny was wel leuk geweest. Ik heb met spellen sowieso niet veel geluk hoor, WoW altijd pech, klaverjassen altijd klote kaart, kut timings in Siege etc. dus ben het wel gewend dat ik wat meer mijn best moet doen. 8)7
Volgens mijn wijlen oma heb je of geluk in het spel, of geluk in de liefde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 13:23:
[...]
Volgens mijn wijlen oma heb je of geluk in het spel, of geluk in de liefde. :P
Al 11 jaar gelukkig getrouwd, ok ik denk dat je oma gelijk heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:55
Heel vervelend! Ik moet al paar weken een Aerodactyl voor de opdracht lets go Meltan. Ik zie het beest nergens!

Ik heb voor mezelf ook nog een extra objective. Ik wil van de 1e gen alle pokemons vangen. Heeft iemand al eens een Farfetch'd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
SirMemeAlot schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:08:
Heel vervelend! Ik moet al paar weken een Aerodactyl voor de opdracht lets go Meltan. Ik zie het beest nergens!
Je krijgt een Aerodactyl als reward voor de taak "Use an item to evolve a Pokemon". Flink stopjes draaien dus op zoek naar die quest d:)b !
SirMemeAlot schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:08:
Ik heb voor mezelf ook nog een extra objective. Ik wil van de 1e gen alle pokemons vangen. Heeft iemand al eens een Farfetch'd gezien?
Je bent te laat, ze zijn ooit een poosje wereldwijd losgelaten: https://pokemongohub.net/...pture-challenge-unlocked/ . Daarna zaten ze een tijdje terug in 7km eieren maar dat inmiddels ook niet meer, zie https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-go-eggs-list.

Maar je vindt Farfetch'd natuurlijk ook in zijn eigen region, dan moet je dus even op reis naar Oost-Azië.

Succes met beide (y) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Of Farfetch'd ruilen als je een beetje een Whatsapp groep met fanatieke spelers hebt hebben hem er genoeg tig keer dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:20:
[...]

Je krijgt een Aerodactyl als reward voor de taak "Use an item to evolve a Pokemon". Flink stopjes draaien dus op zoek naar die quest d:)b !
Die quest wordt bij ons in de buurt altijd direct gemeld, omdat hij ook shiny kan zijn.

Ook zal hij vroeg of laat wel weer terugkomen als raidboss.

Zit je in de buurt van Amsterdam? vandaag een quest gemeld via https://spelned.nl/pokemon/
Ook 2 spinda (nr 2) gemeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Megalodon86 op 29-03-2019 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:07
Sjees vanochtend Giratina raid gedaan. 5x excellent throuw met oranje berry en 5x niet vangen...
Uiteindelijk geen ballen meer = dus geen Giratina...

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
[...]

[...]

Je bent te laat, ze zijn ooit een poosje wereldwijd losgelaten: https://pokemongohub.net/...pture-challenge-unlocked/ . Daarna zaten ze een tijdje terug in 7km eieren maar dat inmiddels ook niet meer, zie https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-go-eggs-list.

Maar je vindt Farfetch'd natuurlijk ook in zijn eigen region, dan moet je dus even op reis naar Oost-Azië.

Succes met beide (y) !
Ben de opdracht nog niet tegengekomen! Maar zal even flink stopjes draaien de komende dagen! Thanks voor de tip!

Ik zou graag even naar Oost-Azië willen reizen maar dat zal voorlopig niet gebeuren :+ .

@C_V_S Zijn er algemene apps waar iedereen wordt toegelaten? Ik heb verder geen vrienden die het ook spelen :'(

@Megalodon86 Helaas kom ik uit Leeuwarden, dus even heen en weer is net wat te gek :P. In Leeuwarden is nog niks gemeld vandaag zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 20:07
[b]Marnix1988 in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"

@Megalodon86 Helaas kom ik uit Leeuwarden, dus even heen en weer is net wat te gek :P. In Leeuwarden is nog niks gemeld vandaag zie ik.
Hou ook raids.nl in de gaten. Die maakt automatisch een map bij ons in de buurt van quests/pokemons/raids/gyms etc.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
SirMemeAlot schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 11:30:
@C_V_S Zijn er algemene apps waar iedereen wordt toegelaten? Ik heb verder geen vrienden die het ook spelen :'(

Volgens de Silph Road community map is er in Leeuwarden een Telegramgroep genaamd "Raidcrew Leeuwarden": https://thesilphroad.com/map#9.71/53.1964/5.6478. Die is alleen "not currently welcoming new members". Maar mss ff bij raids gaan rondhangen en mensen aanspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Zal het eens in de gaten houden. Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de zekerheid:

Het event window van Lotad Limited Research is 11:00-20:00, correct?

Altijd verwarring hier als men AM/PM erbij gaat betrekken. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 12:44:
Even voor de zekerheid:

Het event window van Lotad Limited Research is 11:00-20:00, correct?

Altijd verwarring hier als men AM/PM erbij gaat betrekken. :')
Correct

Zijn de research taken voor morgen al bekend?

[ Voor 7% gewijzigd door C_V_S op 29-03-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Correct

Zijn de research taken voor morgen al bekend?
Nog niet, maar er is wel een lijstje gevonden door Chrales:

https://twitter.com/chrales/status/1111392468736593922?s=21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo 3 shiny lotad en 3 shiny Castform gevangen vandaag.

Prima dag dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hier iets minder geluk... maar 1 shiny Lotad. Wel stuk of 5 Castform. Wou eigenlijk wel 3 Lotad zodat ik elke evolutie shiny zou hebben maar helaas. Nog wel vorige week een shiny Eevee(nu Jolteon) en Lunatone gevonden dus dat is mooi meegenomen.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:33

hneel

denkt er het zijne van

Hier 0 uit 58.
Zoontje 5 uit 32.

Wel een 6 shiny castforms gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Ik had ook het idee dat er vandaag gewoon minder spawnde dan anders. Je kent in je eigen buurt de plekjes en spawnpunten wel en weet wat je daar kan verwachten. Dat was nu echt overal minder dan anders.
Op een gegeven moment maar een hoop lures en incense aangezet om toch nog beesten te kunnen vangen om van elke stop de opdracht te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Een paar shiny Lotad, geen enkele Castform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:17
De shiny rate van Lotad was binnen onze community op 1/25, dat komt overeen met de berichten op Reddit.

Ik kan niet spreken voor de spelers die in een landelijke omgeving wonen, maar het is mijns inziens een goed alternatief voor CD. Je word namelijk geacht om daadwerkelijk op pad te gaan.

Kom maar door met de volgende researchday:-)!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschrikkelijk veel Castform spawns. Zo'n 50 gevangen, 150 aangetikt = 1 shiny.
Twee shiny Lotad uit 51 research tasks. Had af en toe moeite met het voltooien van "catch 5 with weather boost" omdat alles Castform was en er inderdaad wat minder Pokémon leken te spawnen.

Dit is beter dan een CD. Groter event window helpt ook enorm.
Wel jammer dat Lotad en Castform een beetje meh zijn verder, dat is op een CD meestal wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

2 shiny Lotads, 0 shiny castforms.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 uur gespeelt en bij godsgratie 1 shiny lotad uit ongeveer 100 questen. waardeloos event, shiny kans was veel te laag. als ik in mn eigen dorp gespeeld had, had ik nooit een shiny lotad kunnen krijgen. niantic moet echt eens rekening houden met plaatsen met weinig pokestops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20:17
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:19:
3 uur gespeelt en bij godsgratie 1 shiny lotad uit ongeveer 100 questen. waardeloos event, shiny kans was veel te laag. als ik in mn eigen dorp gespeeld had, had ik nooit een shiny lotad kunnen krijgen. niantic moet echt eens rekening houden met plaatsen met weinig pokestops.
Heb ook berichten gelezen van 3 uit de 10. RNG is niet iedereen zijn vriend helaas..

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan toch niet zo zijn dat het succes van een event valt of staat met het feit of mensen shiny's vangen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
De kans was ongeveer 1 op 20 voor shiny lotad, wellicht nog lager (1 op 40). Dat baseer ik op mijn eigen groep, waaronder een paar spelers die honderden quests gehaald hebben.

Veel mensen doen toch mee aan die events voor de shiny hunt, en zeg nou zelf, lotad vang je anders ook wel bij regen, daar hoef je geen quests voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Ik had blijkbaar geluk met de eerste lotad meteen shiny :+ daarna nog twee gewone, dus 1/3. Geen shiny castform helaas

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
[...]

[...]

Succes met beide (y) !
Eergister en gister(alleen maar Lotad natuurlijk) flink wat stops langsgeweest. Zonder succes, gisteravond op weg naar huis krijg ik deze taak twee keer :*) .

Heb nu alle speciale taken voltooid! Meltan gekregen met een CP van 439. Vraag me alleen af hoe spelers de evolutie hebben gekregen. Het is 8000KM als lopen met Meltan als buddy 8)7, hier kun je nog wel een stuk bij optellen als je ziet hoeveel Pokemon Go vaak maar registreert. Had nog wat rare 30 rare candy dus zit nu op 38. Maar dat schiet niet op, zijn daar nog tips voor?

[ Voor 3% gewijzigd door SirMemeAlot op 31-03-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
SirMemeAlot schreef op zondag 31 maart 2019 @ 20:13:
[...]

Had nog wat rare 30 rare candy dus zit nu op 38. Maar dat schiet niet op, zijn daar nog tips voor?
Iemand opzoeken die een Nintendo Switch heeft met Pokémon Lets GO, dan kun je een Mystery Box krijgen door een Pokémon naar die Switch te sturen. Dat moet wel in persoon, het kan niet op afstand.

Met die Mystery box kun je een halfuur Meltans vangen, je krijgt er dan 15 á 20, dus met Pinap krijg je er dan 105 á 140 candy van.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
C_V_S schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 19:23:
Zo 3 shiny lotad en 3 shiny Castform gevangen vandaag.

Prima dag dus
Ik heb denk een stuk of 60 quest gedaan in 2,5 uur. Eerste 30 stops zitten bij het winkelcentrum vlak bij elkaar dus dat ging best rap maar daarna flink moeten fietsen :)

Moet zeggen dat ik het best een leuk event vond ook vanwege het mooie weer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:59
1 Shiny lotad, geen shiny castform maar wel als bonus een shiny nidoran-f.

Voor het aantal stops dat ik gespinned heb toch geluk genoeg in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Als fotobom krijg je vandaag ash pet pikachu. Dit kan je 5 keer krijgen en die kan ook shiny zijn. succes iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Jaap-Jan schreef op zondag 31 maart 2019 @ 21:00:
[...]

Iemand opzoeken die een Nintendo Switch heeft met Pokémon Lets GO, dan kun je een Mystery Box krijgen door een Pokémon naar die Switch te sturen. Dat moet wel in persoon, het kan niet op afstand.

Met die Mystery box kun je een halfuur Meltans vangen, je krijgt er dan 15 á 20, dus met Pinap krijg je er dan 105 á 140 candy van.
Dan is het nog steeds een schamele 5000KM lopen :'). Maar ik zal al mijn rare candy en KM's spenderen aan de Meltan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 19:49
SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:26:
[...]

Dan is het nog steeds een schamele 5000KM lopen :'). Maar ik zal al mijn rare candy en KM's spenderen aan de Meltan :)
Dat is niet eenmalig. Nadat je hem geopend hebt, kun je een week later (exact op het tijdstip dat hij is afgelopen) weer een nieuwe Mystery Box krijgen. Als je er dus 4 geopend hebt, heb je genoeg candy bij elkaar. Ik zou er sowieso geen rare candy in stoppen, da's echt zonde.

[ Voor 40% gewijzigd door Jaap-Jan op 01-04-2019 09:29 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Ik ken helaas niemand met een Nintendo Switch. 8000KM lopen is me wat te gek, dus dat is de enige manier om de Meltan te evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:47:
Ik ken helaas niemand met een Nintendo Switch. 8000KM lopen is me wat te gek, dus dat is de enige manier om de Meltan te evolueren.
Dan rest alleen nog geduld; totdat je wel iemand kent met een Switch, of totdat je genoeg rare candy gespaard hebt. Of totdat er een nieuw event komt, met bijv. halve of kwart buddy distance, of meer vangbare Meltans. Ook kan je Meltans op gyms zetten en besjes voeren, voor een kans op candy.

Er zijn soms ook acties om aan zo'n Meltan box te komen, via bijv Comic Con, volgens mij had nwtv daar een stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:08

Haan

dotnetter

Gravediggerxx schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:21:
Als fotobom krijg je vandaag ash pet pikachu. Dit kan je 5 keer krijgen en die kan ook shiny zijn. succes iedereen.
Grappig, helaas geen shiny voor mij.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:10
SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:47:
Gewoon ruilen met iemand die wel een switch heb.
Heb zelf geen switch maar kennis van mij wel daar krijg ik regelmatig een boxje van.
En via de community doen ze hier regelmatig boxen weg geven met een meat en great etc.
Wel netjes geregeld hier.

Als je in de buurt van Alkmaar woont dan wil ik wel een meltan ruilen met je pm me dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Thanks voor de hulp en tips! Ik woon helaas niet in de buurt van Alkmaar, maar mocht ik eens in de buurt komen dan stuur ik zeker eens een PM :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:06:
Thanks voor de hulp en tips! Ik woon helaas niet in de buurt van Alkmaar, maar mocht ik eens in de buurt komen dan stuur ik zeker eens een PM :-).
Die melmetan is helemaal niet belangrijk in de meta dus waarom daar rare candy aan verspillen 8)7
Budduy candy kan je ook aan veel nuttigere pokemon besteden.
Vraag even rond in je locale comunity achter iemand met een switch. Er zijn overal wel mensen die daarmee willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:21:
[...]

Die melmetan is helemaal niet belangrijk in de meta dus waarom daar rare candy aan verspillen 8)7
Budduy candy kan je ook aan veel nuttigere pokemon besteden.
Vraag even rond in je locale comunity achter iemand met een switch. Er zijn overal wel mensen die daarmee willen helpen.
Hij is niet totaal nutteloos, maar om er al je rare candy in te stoppen zou ik ook niet aanraden inderdaad.

Ik zie het nog wel gebeuren dat er tzt een event uitkomt waarbij je speciale pvp move krijgt voor een nieuwe evolve van Meltan naar Melmetal, zoals die Ancient Power laatst. Of misschien zelfs een keer een CD, als de verkopen van de Let's Go Pikachu/Eevee genoeg ingezakt zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 01-04-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirMemeAlot
Het is gewoon iets wat ik wil hebben, niet perse iets wat ik moet hebben. Zijn leuke objectives voor mij.

Al mijn speciale opdrachten zijn al gehaald, dus dan moet je toch wat om het leuk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:24:
Het is gewoon iets wat ik wil hebben, niet perse iets wat ik moet hebben. Zijn leuke objectives voor mij.

Al mijn speciale opdrachten zijn al gehaald, dus dan moet je toch wat om het leuk te houden.
Iemand zoeken met een switch dan heb je hem zo.

Ik heb hem zelfs 2 x een shiny en niet shiny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ja maar een doel moet wel een beetje realistisch zijn he :*)

En zoals Megalodon86 al aangeeft verwacht ik ook vroeg of laat wel een event rond meltans.
Zoals elke zeldzame pokemon is het een makkelijke kandidaat om interesse te wekken.

Nieuwe spelers moeten altijd de kans krijgen om alles te kunnen krijgen ( meestal makkelijker) om andere spelers in te kunnen halen.

Dit verwacht ik wel nog niet snel dus eerder volgend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op maandag 1 april 2019 @ 11:28:
[...]

Iemand zoeken met een switch dan heb je hem zo.

Ik heb hem zelfs 2 x een shiny en niet shiny :)
Ik heb zelf een Switch, en heb, vooral tijdens dat shiny event, heel wat boxen uitgedeeld in mijn omgeving.

Zelf heb ik nu 5 Melmetals gemaakt, 2 lucky, 1 shiny en 2 gewone. Een van die gewone heb ik weer naar Let's Go getransfered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Laatst online: 11:26
Ik ben ook pas weer begonnen en kan nog wel wat vrienden gebruiken om dagelijks gifts uit te wisselen.

Edit: code weggehaald heb er nu wel genoeg 👍

[ Voor 27% gewijzigd door bronce op 02-04-2019 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58

gwystyl

Beugeltje dan maar?

SirMemeAlot schreef op maandag 1 april 2019 @ 09:26:
[...]

Of een week later diezelfde persoon weer opzoeken en hetzelfde trucje nog een paar keer doen. Ik had mazzel dat er een Meltan/Switch event was tijdens de double candy event vanwege Chinees nieuwjaar oid, waardoor ik na 4 dagen al een nieuwe box kon krijgen van een collega met een switch, en elke meltan ongeveer met 12 candy kwam. Normaal kan je na 7 dagen (168 uur na het openen van de box?) weer een nieuwe box krijgen. Dit kan je controleren door bij je items de "mystery box" aan te klikken; als er staat dat hij over 0 dagen weer geopend kan worden, kan je weer een box ruilen met een Switch.
Ik heb dus nu een shiny en normale Melmetal.......

Verder lopen de shinies vrij matig; geen enkele shiny Lotad of ander grasbeest tegen gekomen afgelopen week.

Vandaag gelukkig wel die Pickachu met pet (niet shiny) dankzij de tip even hierboven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gras event begint ook pas vanavond @gwystyl

Dus dan zullen er een stuk meer spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

@C_V_S Ah vandaar, had ik het nieuwsitem niet goed gelezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:39:

Doe er maar een dagje bij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

C_V_S schreef op maandag 1 april 2019 @ 14:39:

Bug type toch? En begint morgen, niet vandaag.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Owh oke morgen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
alle 3 invite gestuurd.

Ik kan ook nog wel wat vrienden gebruiken :)
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:20
Rule schreef op maandag 1 april 2019 @ 16:27:

alle 3 invite gestuurd.

Ik kan ook nog wel wat vrienden gebruiken :)
Ook bij mij zijn nog vrienden welkom:
Members only: title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Moet je er een pokemon voor ruilen voor die Switch boxen? Hoe werkt dat precies??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Highfeed schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 18:50:
Moet je er een pokemon voor ruilen voor die Switch boxen? Hoe werkt dat precies??
Ja je moet een gen 1 (bijv rattata) ruilen. Hoe het op de switch werkt weet ik niet precies, maar je moet ze via Bluetooth koppelen, en dan verschijnt er bij je Pokémon overzicht een switch-icon. Als je daar op drukt selecteer je de Pokémon die je wil ruilen, en de speler van de switch selecteert de box.

Zie uitgebreidere uitleg op deze pagina van Nintendo

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 02-04-2019 18:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8i172huq9xp21.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/bqgrv2u8cyp21.png

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2019 05:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://www.pokemongolive.com/en/post/pokemongosummer2019/

Nieuwe events!

De volgende Community Days dus op:

May 19
June 8
July 21
August 3

Go Fest Dortmund 4-7 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Als de zomer gaat zijn zoals vorig jaar dan moet 21 Juli en 3 Augustus al niet voor mij bij 30 graden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Waarom zijn Burmy, Wormadam en Mothim eigenlijk niet in het spel gebracht met dot bug event? Het zou een mooie gelegenheid geweest zijn. Het gaat de laatste tijd wel erg langzaamaan met de release van nieuwe gen4 beesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
hneel schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:44:
Waarom zijn Burmy, Wormadam en Mothim eigenlijk niet in het spel gebracht met dot bug event? Het zou een mooie gelegenheid geweest zijn. Het gaat de laatste tijd wel erg langzaamaan met de release van nieuwe gen4 beesten.
Ik vind het wel prima zo. Zijn nog een hoop spelers die veel pokies missen in hun dex. Denk dat er in de zomer weer wat nieuwe dex entries worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Meh.. ik moet Chingling nog (uit een eitje dus), maar verder alleen nog enkele regionals. En aangezien ik die niet kan vangen met meer spelen oid, zijn die momenteel kansloos. Oftewel, ik heb alles al. Zou graag wat nieuwe gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richardlol
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-10-2024
Heb nog wat vrienden nodig om gift mee uit te wisselen. Voeg me gerust toe! 1938 7597 7494

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Latios Raid Week:

15/4 - 22/4

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ftce379yh3r21.jpg

Shiny Latios:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/65lm86jlh3r21.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Een groene!

Heb gelukkig nog een stuks of 40 pasjes dus kan mijn best weer doen voor een shiny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb vandaag na een raid een lucky friend..
Nu twijfelen welke pokemon ruilen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/m428mvy1qar21.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/g0c5ui885ar21.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2019 05:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Kan je meerdere Lucky Friends krijgen?

Ik neem aan van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Schijnt alleen nog niet vlekkeloos te werken:
https://www.reddit.com/r/...e_didnt_quite_go_to_plan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op woensdag 10 april 2019 @ 07:59:
Kan je meerdere Lucky Friends krijgen?

Ik neem aan van wel
Ja. En dezelfde kan je meerdere keren je lucky friend worden. Je hebt echter maar één kans per dag. Net zoals je maar één keer per dag een friendship-level omhoog kon gaan (voordat je best friends werd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Wat ik heb vernomen (maar kan ernaast zitten) is dat je maar 1 lucky fd per dag kan krijgen (net als 1 special trade per dag)

Overigens had ik gisteren Rayquaza geruild, dat Gelukkig vlekkeloos verliep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eek2nd schreef op woensdag 10 april 2019 @ 09:33:
Wat ik heb vernomen (maar kan ernaast zitten) is dat je maar 1 lucky fd per dag kan krijgen (net als 1 special trade per dag)

Overigens had ik gisteren Rayquaza geruild, dat Gelukkig vlekkeloos verliep
Oke vandaag een lucky friend gehad morgen even Groudon ruilen :)

Zo is het nog wel leuk om lucky's te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Je kan meerdere lucky friends per dag krijgen, zag al screenshots langskomen van 2 en 3 lucky friends, en het is nog niet eens 24 uur live.

Ik heb er ook een te pakken, vanmiddag gaan we shiny Groudons ruilen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Megalodon86 schreef op woensdag 10 april 2019 @ 11:13:
Je kan meerdere lucky friends per dag krijgen, zag al screenshots langskomen van 2 en 3 lucky friends, en het is nog niet eens 24 uur live.

Ik heb er ook een te pakken, vanmiddag gaan we shiny Groudons ruilen :o
Good to know (van dat meerdere lucky fds per dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Ik hoop dat de spelers in mijn omgeving met nog niet zo optimale raid teams dan daar eens eindelijk gebruik van gaan maken door meta relevante pokemon te ruilen als deze gegarandeerd lucky worden.

Al verwacht ik dat er veel gewoon voor de nutteloze shiny lucky pokemons zullen gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
Ik ben ondertussen na een redelijk forse periode zonder Pokemon Go langzaam weer bezig. Ik kan de quests/field research dingen etc waarderen, zo wordt het voor solo spelers ook nog mogelijk om pokemon te vangen die normaliter enkel in hoge level raids beschikbaar zijn.

Ben benieuwd of en waar er nog groepen aan de slag gaan de 13e, in Rotterdam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 20:04
FrankoNL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:
Ik ben ondertussen na een redelijk forse periode zonder Pokemon Go langzaam weer bezig. Ik kan de quests/field research dingen etc waarderen, zo wordt het voor solo spelers ook nog mogelijk om pokemon te vangen die normaliter enkel in hoge level raids beschikbaar zijn.

Ben benieuwd of en waar er nog groepen aan de slag gaan de 13e, in Rotterdam? :)
Bij de ingang van de Markthal aan de kant van de bieb kun je altijd wel aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
FrankoNL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 17:58:

Voor Rotterdam ? Installeer Telegram, en open deze link.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:50
wortelsoft schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:25:
[...]

Bij de ingang van de Markthal aan de kant van de bieb kun je altijd wel aanhaken.
Om 3 uur?
Oekiejoekie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 18:28:
[...]

Voor Rotterdam ? Installeer Telegram, en open deze link.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 20:04
Als het event om 3 uur start dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 18:28
Over wat voor event hebben we t? De CD? Of is er een ander event nog verder?

[ Voor 82% gewijzigd door Musta op 10-04-2019 23:09 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Pagina: 1 ... 134 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.