[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 141 Laatste
Acties:
  • 573.246 views

Verwijderd

Luuksche schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:32:
[...]

Houdt er rekening mee dat als de gym bestaat uit zes 'defenders' dat zij de Blissey ook kunnen bijvoeren! Zo kan de Blissey dus meer dan tien besjes per half uur krijgen!
Er stond nog maar één Blissey in, de rest was al verslagen. Diegene was wel lv 40 die erin stond, misschien heeft hij wel meer dan 100 golden raspberry's.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:11
Die persoon kan inderdaad maar maximaal tien besjes per dertig minuten voeren, zoals eerder aangegeven. Jij verslaat de blissey twee keer, hij voert, jij verslaat, hij voert etc. Dan kun je het stiekem nog wel even volhouden als defender! Zeker wanneer jouw Pokemon nog niet erg sterk zijn!

Stack Sats

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:25:
[...]

Er stond nog maar één Blissey in, de rest was al verslagen. Diegene was wel lv 40 die erin stond, misschien heeft hij wel meer dan 100 golden raspberry's.
Niet zo vreemd toch meer dan 100 golden razz.. ik heb meer dan 300..
Je zou eventueel 10 minuten laten staan, misschien dat die dan denkt dat je het hebt opgegeven en kijkt ie er niet meer naar

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:40
Megalodon86 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Welk level ben je?

Breloom of Machamp, beide met Counter / Dynamic Punch zouden het snelste door een Blissey heen moeten gaan. Zeker met weatherboost (cloudy).

Er zit een max van 10 besjes per half uur op een gymdefender, dus je moet volhouden; maar als het niet binnen 30 min lukt, dan kan je net zo goed opgeven. Dan is je enige optie extra spelers vragen om hulp.
Ik heb een 98IV Machamp, nu 100% geupt met de volgende aanvallen:
Counter
Rock Slide
Heavy Slam (gekocht met 50k dust)

Welke zal ik met een TM proberen te vervangen voor Dynamic Punch?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• makooy
Ik ben op zoek naar "MisterD05"

Vrijdavond 20u open ik onze laatst gift voor BestFriends dus als je lucky egg wilt gebruiken :)

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-12 22:29
TerrorSource schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:12:
[...]

Counter
Rock Slide
Heavy Slam (gekocht met 75k dust)

Ik zou zelf Heavy Slam vervangen door Dynamic Punch. Rock slide is nog wel handig in gyms tegen flying type. (geen idee hoe de moves in pvp zijn als dat belangrijk is voor je)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Verwijderd

Toekomstige shiny releases:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/b4fz7kf7nsl21.jpg

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gyj23gsomsl21.jpg

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ur8gy7psprl21.png

Aangezien je Arceus alleen in T5 raids tegen gaat komen, komt dit een beetje over als uitmelken. :F

Verwijderd

Zoals met elke T5 raid..

1. Eerste release
2. Boss terug met speciale move
3. Terug als shiny

Verwijderd

TerrorSource schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:12:
[...]

Counter
Rock Slide
Heavy Slam (gekocht met 75k dust)

Dan ben je opgelicht, ik heb hem gekocht voor 50.000 dust :+
Zeker Heavy Slam vervangen door Dynamic Punch :Y

• makooy
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:54:
[...]

Dan ben je opgelicht, ik heb hem gekocht voor 50.000 dust :+
Zeker Heavy Slam vervangen door Dynamic Punch :Y
Was inderdaad 50k :X

Thanks voor de hulp! Attack is veranderd. Wordt soms zo gek van Chansey/Blissey en heb er nu iets tegen.

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:58

bonyuri

Investigator!

Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:50:
Toekomstige shiny releases:

Aangezien je Arceus alleen in T5 raids tegen gaat komen, komt dit een beetje over als uitmelken. :F
FTFY

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Iedereen weet toch dat het zo werkt? :)

Ben blij dat al die events nu eens over zijn.

Kan ik eindelijk eens op zoek naar de missende gen4 Pokemons

Verwijderd

TerrorSource schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:06:
[...]

Was inderdaad 50k :X

Thanks voor de hulp! Attack is veranderd. Wordt soms zo gek van Chansey/Blissey en heb er nu iets tegen.
Je maakt ook best een paar extra machamps omdat die nog steeds snel dood gaan. Dan moet je die ene niet steeds healen waardoor je sneller terug de blisseu kan aanvallen waardor je tegenstander minder tijd heeft om een gouden bes te geven.

Ook voor raids is een team van machamps wel handig.

De juiste aaval is trouwens veel belangrijker dan lvl of iv :)

Verwijderd

C_V_S schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:18:
[...]

Iedereen weet toch dat het zo werkt? :)

Ben blij dat al die events nu eens over zijn.

Kan ik eindelijk eens op zoek naar de missende gen4 Pokemons
Ik mis nu al een event _O-
Dubbel dust was wel nice. :Y

Gen 4 compleet overigens op de regionals/baby (bonsley) na.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2019 16:51 ]

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-12 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:50:
[...]

Ik mis nu al een event _O-
Dubbel dust was wel nice. :Y

Gen 4 compleet overigens op de regionals/baby (bonsley) na.
Niet toevallig een riolu dubbel? Dat is de enige die ik nog mis. Misschien kunnen we vriendjes worden en ruilen.

• makooy
Sunfalls schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 17:19:
[...]

Niet toevallig een riolu dubbel? Dat is de enige die ik nog mis. Misschien kunnen we vriendjes worden en ruilen.
Als jij een Unknown hebt kunnen wij ook vriendjes worden :)
Riolu's heb ik er een aantal van namelijk..

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:31
@summetje we kunnen best friends worden, wil je afspreken om een ei aan te zetten?

[ Voor 45% gewijzigd door wortelsoft op 14-03-2019 05:37 ]

• Sunfalls
TerrorSource schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:42:
[...]

Als jij een Unknown hebt kunnen wij ook vriendjes worden :)
Riolu's heb ik er een aantal van namelijk..
Dat ligt eraan. Ik heb mijn unowns gekregen van iemand die het spel niet "eerlijk' speelt. Dus weet niet hoe je daar tegenover staat...

• makooy
Sunfalls schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 07:27:
[...]

Dat ligt eraan. Ik heb mijn unowns gekregen van iemand die het spel niet "eerlijk' speelt. Dus weet niet hoe je daar tegenover staat...
Je kan ze niet door-traden dus dat gaat niet :)

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-12 23:04
Ik dacht dat shiny trade met great friends 20000 stardust kost
Een vriend van mij wil een Shiny drifloon naar mij sturen en ik een normale drifloon.
Maar we krijgen de melding Not enough stardust??

Terwijl overal staat dat je 20k nodig hebt of 16k.
Terwijl we beide 22K hebben.

PSN: McMillan0984

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:52
Clavat schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:33:
Een vriend van mij wil een Shiny drifloon naar mij sturen en ik een normale drifloon.

Als jij de shiny nog niet hebt kost het meer. Voor great friends is dat 800k.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Verwijderd

Je mist nog 18000 dust.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zsaxlq84hco11.png

• Clavat
Als ik de chart volg
dan moet ik 16k hebben.
drifloon is in beide bekend en gevangen.
en we zijn great friends.
Dus dan klopt dat niet.

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:52
Clavat schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:57:
[...]

Als ik de chart volg
dan moet ik 16k hebben.
Dus dan klopt dat niet.
Heb jij shiny drifloon al in je pokedex? Zo nee, dan kost het meer.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Clavat
Aha op die fiets dan moeten we dus meer stardust gaan verzamelen.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-12 19:59
Clavat schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:57:
[...]

Als ik de chart volg
dan moet ik 16k hebben.
Dus dan klopt dat niet.
De eerste vraag is shiny or legendary, daar ga je al mis. Je moet rechts.

Oh wacht, dan ga je vervolgens links, maar dan moet je dus weer rechts. shiny en non-shiny zijn aparte pokédex entries.

[ Voor 15% gewijzigd door Megalodon86 op 14-03-2019 09:12 ]

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-12 21:13
Deze klopt niet, de 100 discount zit er niet bij. Want met best/ultra friends is het ook maar 8 of 4 zoiets. Maar goed, wel handig dat je eerst die vragen hebt om te bekijken waar je heen moet.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-12 22:59
wortelsoft schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 05:35:
@summetje we kunnen best friends worden, wil je afspreken om een ei aan te zetten?
Ben al lvl 40, xp maakt me niet zoveel meer uit.
Je mag het giftje openen wanneer het je uitkomt.

• Sunfalls
TerrorSource schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:16:
[...]

Je kan ze niet door-traden dus dat gaat niet :)
Misschien is er nog wat anders wat je mist?

• makooy
Sunfalls schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:42:
[...]

Misschien is er nog wat anders wat je mist?
Nope, alleen nog Unknown voor een volle dex.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 18:04
Momenteel zit ik in een park in Kennett Square, PA, USA en wat een verademing met mijn thuis stad.
zeker 50+ pokestops, 75% at least lured, bijna 12 gyms in een rechthoekachtige layout en bijna allemaal ex raid gyms ( waarvan ik thuis er 1 heb en dan nog 6km buiten het centrum )

En heel dit park is 1 groot machop nest momenteel dus lekker verder shiney hunten na het event, ook een ton eevee spawns en andere shiny kanshebbers zoals aron, swablu, pinsir etc.
Elke 100 meter die ik doe spawnen minstens 3 machops ( lured stops dicht op elkaar + nest )

Sure die laatste paar zie ik thuis soms ook, maar hier toch een ton meer.
Ook continue mensen in legendary raids en 4 stars, iets wat in mijn thuis stad zo goed als nooit is ( yes its a shithole )

Nu begrijp ik eindelijk waarom heel die pokemon go youtubers dit spel zo amazing vinden, het is gewoon een ton leuker als je bijna 50 lured pokestops hebt op een hoop en bijna elke gym een ex raid gym is + continue volk heeft om effectief raids te doen.
Vergeleken met mijn thuis stad waar er wel wat stops zijn in het centrum maar nooit lured, nooit mensen voor 4 star of higher raids, geen ex raid gym, zelfde shitty pokemon buiten events.

Verwijderd

Katmi schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:22:
Momenteel zit ik in een park in Kennett Square, PA, USA
Ik ga van de zomer naar Amerika, LA richting San Fransisco.
Daar wil ik ook wel wat Pokemonen. Heb jij of iemand anders hier een goede tip mbt een sim voor in mijn telefoon?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12 22:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Katmi schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:22:
Momenteel zit ik in een park in Kennett Square, PA, USA en wat een verademing met mijn thuis stad.
zeker 50+ pokestops, 75% at least lured, bijna 12 gyms in een rechthoekachtige layout en bijna allemaal ex raid gyms ( waarvan ik thuis er 1 heb en dan nog 6km buiten het centrum )

En heel dit park is 1 groot machop nest momenteel dus lekker verder shiney hunten na het event, ook een ton eevee spawns en andere shiny kanshebbers zoals aron, swablu, pinsir etc.
Elke 100 meter die ik doe spawnen minstens 3 machops ( lured stops dicht op elkaar + nest )

Sure die laatste paar zie ik thuis soms ook, maar hier toch een ton meer.
Ook continue mensen in legendary raids en 4 stars, iets wat in mijn thuis stad zo goed als nooit is ( yes its a shithole )

Nu begrijp ik eindelijk waarom heel die pokemon go youtubers dit spel zo amazing vinden, het is gewoon een ton leuker als je bijna 50 lured pokestops hebt op een hoop en bijna elke gym een ex raid gym is + continue volk heeft om effectief raids te doen.
Vergeleken met mijn thuis stad waar er wel wat stops zijn in het centrum maar nooit lured, nooit mensen voor 4 star of higher raids, geen ex raid gym, zelfde shitty pokemon buiten events.
Wat meer stops dan in het gemiddelde dorp in NL lijkt me wel leuk, maar zoveel stops en spawns dat je er bijna kramp van in je vingers krijgt lijkt me toch minder leuk. Ik vind het leuker om een beetje moeite te moeten doen en geluk te hebben om verder te komen dan dat ik alleen maar hoeft te wachten tot mijn dex vol is.

Dat gezegd hebbende: in de hele fighting event periode heb ik voor mijn doen redelijk actief gespeeld (elke dag een km of 5 door de stad gelopen met zo'n 30-50 stops per sessie denk ik), en ben ik geen enkele shiny tegen gekomen. Shiny Meditite had ik al, maar vooral Machamp ziet er wel mooi uit in het groen :+

• Megalodon86
De spel ervaring is inderdaad totaal verschillend per plaats. Stops, gyms, actieve spelers, spawns... hoort natuurlijk bij het idee van het spel, maar toch.

Verwijderd

Hier in de buurt waren enkele mensen die met meerdere accounts in gyms stonden. Vaak 2, soms zelfs 4 van 1 persoon. Maar ineens is dat helemaal over..

Is er een banwave geweest of iets dergelijks?

• Highfeed
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 09:26:
Hier in de buurt waren enkele mensen die met meerdere accounts in gyms stonden. Vaak 2, soms zelfs 4 van 1 persoon. Maar ineens is dat helemaal over..

Is er een banwave geweest of iets dergelijks?
Of ze hebben de gym goud en gaan weer verder naar andere gyms.

• Megalodon86
Precies. Uiteindelijk is 50 muntjes de max per dag, en als je dat via 1 of 2 gyms binnenhaalt, dan hoef je verder alleen maar op andere gyms te staan als je die (snel) goud wilt hebben.

In mijn dorpje staan 2 gyms. Daarom hebben we het maar op een gentlemans agreement gegooit; overdag laten we hem rood, snachts laten zij hem blauw. Dat gaat in de regel best goed, totdat er mensen van buiten het dorp langskomen. Dat valt dan ook meteen wel op. Dat zijn vaak incidenten, en soms duurt het een paar weken, die zie je dan elke dag, een tijdje, en daarna nooit meer.

Verwijderd

Als jullie beide zo weinig stardust hebben is het wel zonde om dit aan een pokemonruil uit te geven.
Persoonlijk vind ik er totaal geen meerwaarde aan om een shiny te krijgen van iemand anders die ik mis.
Er worden meer en meer shinys toegevoegd in pokemon go waardoor je er meer en meer op willekeurige momenten zelf gaat kunnen vangen en dan zit er vroeg of laat die drifloon ook wel eens tussen.

Verwijderd

Highfeed schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:54:
[...]

Of ze hebben de gym goud en gaan weer verder naar andere gyms.
Niet deze personen. Ik ken ze van gezicht, ze spelen vanaf dag 1 en wonen hier in deze buurt. Die hadden waarschijnlijk binnen een maand de gyms waar ik ze eerder met meerdere accounts in zag staan op goud.

Misschien zijn ze tot de realisatie gekomen dat ze andere spelers benadelen als ze met meerdere accounts een gym verdedigen. =]

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10:47
wat is een goede site om evenementen bij te houden? de niantec site is niet heel duidelijk. Zoek echt alleen voor Nederland. Via google veel varianten maar nog geen mooie met een duidelijk overzicht gezien..

• Megalodon86
jaydenjarno schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:50:
wat is een goede site om evenementen bij te houden? de niantec site is niet heel duidelijk. Zoek echt alleen voor Nederland. Via google veel varianten maar nog geen mooie met een duidelijk overzicht gezien..
Gewoon https://reddit.com/r/TheSilphRoad/ in de gaten houden.

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:10
jaydenjarno schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 14:50:
https://p337.info/pokemongo/index.php

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 18:04
gwystyl schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 08:34:
[...]

Wat meer stops dan in het gemiddelde dorp in NL lijkt me wel leuk, maar zoveel stops en spawns dat je er bijna kramp van in je vingers krijgt lijkt me toch minder leuk. Ik vind het leuker om een beetje moeite te moeten doen en geluk te hebben om verder te komen dan dat ik alleen maar hoeft te wachten tot mijn dex vol is
Ik vind het gewoon eens leuk dat ik ergens ben waar mensen effectief 4 en 5 star raids doen, in mijn thuis stad is dat 0% tenzij een nieuwe pokemon verschijnt in een 5 star raid en dan zie je soms eens een groep in de eerste week...

Wil ik een 4 of 5 star daarbuiten doen moet ik al 25km en 25km terug naar een nabije grotere stad, en dat is dan soms ook een gok of er effectief een groep bezig is.
Verder is het hier ook leuk om een massive nest te hebben ( heb ik in mijn stad ook niet ) en dan bv de USA regional pokemon en ik zie hier ook veel evolved forms gewoon in het wild ( vileplume, goldduck, etc ) zie ik in mijn stad ook nooit.

Verder is dit park ook een echte hotspot voor swablu, chikorita, pinsir, dingen die ik thuis ook wel spordisch vind maar wat ik nu al heb gevangen van die pokemon op 2 dagen duurt me thuis 2 maanden :P

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:29:
[...]

Daar wil ik ook wel wat Pokemonen. Heb jij of iemand anders hier een goede tip mbt een sim voor in mijn telefoon?
Tip:

2 jaar geleden was ik in die regio voor t werk. Had een huurauto, zonder navi. Die wilde ik er extra bij hebben. Nu zijn er daar varianten met 4G verbinding erop, unlimited data. Koste 200 dollar voor een week (baas betaalde toch). Ding was ook in te stellen als hotspot.....

Heeft dus een week lang in mn rugzak gezeten terwijl ik probeerde Taurus te zoeken (destijds niet gelukt, grote frustratie).

Kortom, wil je een auto huren, navi heb je waarschijnlijk toch nodig. Zoek de juiste erbij uit.

Op SF airport zag ik sims liggen in een automaat voor 60 dollar oid? Was voor mij voor een week ook een optie indien ik geen navi had kunnen huren.

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Katmi schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 19:31:
[...]

Ik vind het gewoon eens leuk dat ik ergens ben waar mensen effectief 4 en 5 star raids doen, in mijn thuis stad is dat 0% tenzij een nieuwe pokemon verschijnt in een 5 star raid en dan zie je soms eens een groep in de eerste week...

Wil ik een 4 of 5 star daarbuiten doen moet ik al 25km en 25km terug naar een nabije grotere stad, en dat is dan soms ook een gok of er effectief een groep bezig is.
Verder is het hier ook leuk om een massive nest te hebben ( heb ik in mijn stad ook niet ) en dan bv de USA regional pokemon en ik zie hier ook veel evolved forms gewoon in het wild ( vileplume, goldduck, etc ) zie ik in mijn stad ook nooit.

Verder is dit park ook een echte hotspot voor swablu, chikorita, pinsir, dingen die ik thuis ook wel spordisch vind maar wat ik nu al heb gevangen van die pokemon op 2 dagen duurt me thuis 2 maanden :P
is ook gewoon eens super leuk zo. Lekker als een idioot beesten vangen :) bepaalde quests zijn ineens meer voor handen, grotere kans op shiny hieruit etc.

kan me wel voorstellen als dit altijd zo is, dat het op een gegeven moment gaat vervelen.

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:17
Voor sim gewoon een random telefoon winkel binnen lopen. Ik had 6 GB meen ik, voor een maand, voor iets van 25 dollar

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-12 17:51

Zerora

Ik Henk 'm!

Vandaag lekker op pad geweest om Rayquaza raids te doen. Heb geen boeiende gevangen jammer genoeg. Wel een stuk of 15 Rayquaza's rijker, allemaal weatherboosted ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 18-03-2019 09:03 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Megalodon86
Vrijdag een lucky Rayquaza gekregen, 87%.... dat was mn hoogste (had vorig jaar geen hogere dan 84 gevangen). Dit weekend, 5 raids, allemaal lager dan 84%. Dussssssss.... wel 2 met silver pinap gevangen. Maar het wordt dus toch die lucky uppen, of ik moet morgen nog (bij een klein wonder) een poging kunnen doen, vangen, én hoger dan 87% zijn.

• C_V_S
  • Niet online
Hier ook een paar raids gedaan (had er niet zo veel zin vanwege het weer) maar 1 gevangen, was wel Weatherboosted :)

Zijn er nog websites waar je nests of is dergelijks kan vinden?

Shieldon en Cranidos gaan niet bepaald hard hier

[ Voor 33% gewijzigd door C_V_S op 18-03-2019 15:02 ]

• tvanzal
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-12 16:11
[...]

Ik zit op dit moment in LA voor een half jaar en heb via SIMPLE Mobile een abbonement lopen. Deze is maandelijks opzegbaar en kost mij $40 pm voor ik geloof 10 gb.

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 18 maart 2019 @ 07:47:

Zijn er nog websites waar je nests of is dergelijks kan vinden?
Waarom vragen mensen zo van die simpele vragen hier eigenlijk.

Je kan dit beter aan de alwetende mijnheer google vragen.

Typ "pokemon go nest map" en het eerste resultaat zal u verder helpen

mvg ;)

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:30
Na een korte break ook maar weer begonnen met PoGo. Tijdje terug alles onder IV90% verwijderd... nu best wel spijt van dus maar weer opnieuw begonnen met me LivingDex. Alleen met zoveel varianten van sommige pokemon (lucky, shiny, event) werd het erg lelijk. Had o.a. tig Pikachu met allemaal een ander hoofddeksel.

Nu noem ik me Pokemon als volgt, en vervolgens order ik de Pokemon op Name.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yQHMJf1nyhvKqlbheB3CmhZG/thumb.jpg
In het geval van een speciale versie zet ik gewoon de letter ervoor. S voor shiny, A voor Alolan, L voor lucky, enz enz.

Ben nog wel een poosje bezig met het renamen maar ben wel benieuwd of er meer tweakers puur voor living dex gaan en hoe jullie dit ordenen.

PSN Profile

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:12:
[...]

Waarom vragen mensen zo van die simpele vragen hier eigenlijk.

Je kan dit beter aan de alwetende mijnheer google vragen.

Typ "pokemon go nest map" en het eerste resultaat zal u verder helpen

mvg ;)
Ja das leuk maar dan vind je de usal zooi die niet bepaald helpen / werken :)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12 22:57

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Megalodon86 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 23:02:
Vrijdag een lucky Rayquaza gekregen, 87%.... dat was mn hoogste (had vorig jaar geen hogere dan 84 gevangen). Dit weekend, 5 raids, allemaal lager dan 84%. Dussssssss.... wel 2 met silver pinap gevangen. Maar het wordt dus toch die lucky uppen, of ik moet morgen nog (bij een klein wonder) een poging kunnen doen, vangen, én hoger dan 87% zijn.
Hmmm was gisteren toevallig de laatste dag van Rayquaza? Ik zag wel verdacht veel activiteit in de raid app groep waar ik in zit, maar had gisteren zelf geen tijd. Ik had gehoopt dat ik hem vanavond nog zou kunnen vangen....

Ik zie dat hij er op Silphroad al uit is gehaald bij deRaid bosses. Nou heb ik Dialga ook nog niet, maar ik heb het vermoeden dat er vanavond niet veel mensen willen. Die zullen wel wachten op de volgende lvl 5 boss.....

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:51
Royy90 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:33:
Na een korte break ook maar weer begonnen met PoGo. Tijdje terug alles onder IV90% verwijderd... nu best wel spijt van dus maar weer opnieuw begonnen met me LivingDex. Alleen met zoveel varianten van sommige pokemon (lucky, shiny, event) werd het erg lelijk. Had o.a. tig Pikachu met allemaal een ander hoofddeksel.

Nu noem ik me Pokemon als volgt, en vervolgens order ik de Pokemon op Name.
[Afbeelding]
In het geval van een speciale versie zet ik gewoon de letter ervoor. S voor shiny, A voor Alolan, L voor lucky, enz enz.

Ben nog wel een poosje bezig met het renamen maar ben wel benieuwd of er meer tweakers puur voor living dex gaan en hoe jullie dit ordenen.
Je kan gewoon sorteren op dex nummer, scheelt je weer drie karakters in de naam ;)

In het geval ik verschillende uit elkaar moet houden gebruik ik iets als
(afkorting) naam - attack stat - eerste letter(s) moveset - IV

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-12 10:08
Trade tussen nieuwe lucky friends wordt gegarandeerd lucky? En Adventure Sync gaat nearby pokemons melden ook al is PGO closed?

Nu nog wereldwijde Pokestop submission...

source: @Chrales op Twitter

• Royy90
kleautviool schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 09:33:
[...]

Je kan gewoon sorteren op dex nummer, scheelt je weer drie karakters in de naam ;)

In het geval ik verschillende uit elkaar moet houden gebruik ik iets als
(afkorting) naam - attack stat - eerste letter(s) moveset - IV
Dat werkt helaas niet voor mij. De speciale Pokemon zoals alolan, event, Lucky, shiny etc die staan er dan gewoon tussen. Op mijn huidige manier niet.

PSN Profile

Verwijderd

william89 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 11:34:
Trade tussen nieuwe lucky friends wordt gegarandeerd lucky? En Adventure Sync gaat nearby pokemons melden ook al is PGO closed?

Nu nog wereldwijde Pokestop submission...

source: @Chrales op Twitter
Lucky friends? Bedoel je gewoon nieuwe vrienden of good/great/ultra/ best friends.
Dat lijkt me een slecht idee want dan kun je gewoon een nieuwe account aanmaken en ruilen als je bv een gegarandeerde lucky legendary wil.

Verwijderd

Bij welk team zitten jullie? Ik zit bij geel en ben lv 31.

• william89
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:04:
[...]

Lucky friends? Bedoel je gewoon nieuwe vrienden of good/great/ultra/ best friends.
Dat lijkt me een slecht idee want dan kun je gewoon een nieuwe account aanmaken en ruilen als je bv een gegarandeerde lucky legendary wil.
Ik denk een nieuwe categorie vrienden, zodat je niet stopt bij best friends :+

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:04:
[...]

Klinkt als een friend status die je kan verdienen, met bepaalde actie, of als random kans? Je eerstvolgend trade met die vriend is gegarandeerd lucky. Daarna vervalt de lucky friend status weer natuurlijk.

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:07:
[...]

Klinkt als een friend status die je kan verdienen, met bepaalde actie, of als random kans? Je eerstvolgend trade met die vriend is gegarandeerd lucky. Daarna vervalt de lucky friend status weer natuurlijk.
Klinkt nuttig als je nog een legendary wil uppen. Scheelt een hoop natuurlijk :D

• Megalodon86
Op zich wel ja, maar bij legendaries is vaak candy het probleem hier, niet zo zeer dust. Maar inderdaad, kan je ze wel uitzoeken :*)

Verwijderd

Maar ja een Lucky wil nog niet zeggen dat die ook een hoge IV heeft, dan ga ik hem nog steeds niet uppen.

• Musta
  • Laatst online: 15-12 22:29
Denk dat de Lucky friend feature random zal worden zoals hierboven gezegd en na een gegarandeerde lucky trade weer normaal ? Is wel een mooie incentive om voor besties nog wat gifts te sturen. Anders gebeurt dat bijna nooit meer nu..

Laatste dag van Ray ook een mooie 100% gevangen. Die kwam ik ook tegen toen Ray er voor t eerst was, maar die rende destijds wrg :(

[ Voor 22% gewijzigd door Musta op 19-03-2019 16:42 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

• sixtiek
NWTV en serebii.net melden een mini-event tijdens de Heroes Dutch Comic Con in Utrecht dit weekeinde. Je krijgt extra veel Sinnoh starters (Turtwig, Chimchar en Piplup), vier uur lures en dubbele Stardust.

Vorig jaar waren er ook Unowns dus de hype train begint alweer te rollen :P ...

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nwtv.nl/wp-content/uploads/2019/03/Dutch-Comic-Con-Mini-event-960x540.png

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46
sixtiek schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 00:40:
NWTV en serebii.net melden een mini-event tijdens de Heroes Dutch Comic Con in Utrecht dit weekeinde. Je krijgt extra veel Sinnoh starters (Turtwig, Chimchar en Piplup), vier uur lures en dubbele Stardust.

Vorig jaar waren er ook Unowns dus de hype train begint alweer te rollen :P ...

[Afbeelding]
Never mind ;-) Was wel vorig jaar

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 20-03-2019 01:16 ]

• C_V_S
  • Niet online
Vorig jaar in het najaar was er helemaal niks bij Comic Con

Verwijderd

C_V_S schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 07:30:
Vorig jaar in het najaar was er helemaal niks bij Comic Con
Vorig jaar in het voorjaar wel ;) comic con unowns spawnden er toen

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:50:
[...]

Vorig jaar in het voorjaar wel ;) comic con unowns spawnden er toen
Ja weet ik :) Enkel was ik er in het najaar

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-12 21:09

Largo

Donderdraak

[...]

Walmart heeft veel aanbieders, tussen 20-40$ krijg je dan een 2-6GB abbo wat na een maand afloopt als je het niet zelf verlengt. Ik heb van een ipad mini een hotspot gemaakt.

• Akaendra
  • Laatst online: 14:11
Voor zover ik mij kan herinneren heeft San Fran ook gratis Wifi in de binnenstad. dat was niet veel soeps in 2016, wellicht dat het inmiddels wat beter is :D
Voor Pogo alleen heb je ook niet meer dan 2gb in de maand nodig.

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12 11:50
wimpie007 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 01:14:
[...]

Never mind ;-) Was wel vorig jaar
Dit is eergisteren geplaatst op de FB van DCC

Pokemon Dutch Comic COn

• C_V_S
  • Niet online
Zolang er geen Unowns zijn is het toch niet bepaald nuttig....

Althans ik zit niet op deze zooi te wachten :)

Verwijderd

2x dust is wel leuk, maar daar rij ik niet voor naar Utrecht.
Vraag me trouwens af hoe ze dat regelen voor een bepaalde plek. Je hoeft je hier toch niet voor te registreren?

• Megalodon86
Het hele spel draait om je locatie, bepaald via GPS. Dus dat komt wel goed denk ik :-)

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-12 22:42
En iemand al een unown gezien rond de jaarbeurs?

[ Voor 2% gewijzigd door sjkellner op 23-03-2019 10:17 . Reden: Typo ]

• sixtiek
sjkellner schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 10:17:
En iemand al een unown gezien rond de jaarbeurs?
Een paar Discord-maatjes van me zijn er. Geen Unown te zien :| . Helaas!

• sjkellner
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-12 22:42
Dankje voor de reactie

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-12 21:09

Largo

Donderdraak

sixtiek schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 13:39:
[...]

Een paar Discord-maatjes van me zijn er. Geen Unown te zien :| . Helaas!
Jammerrr. Mocht er nog iets gebeuren: let us know :-)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-12 17:51

Zerora

Ik Henk 'm!

Zo! 12 shinies en 1x 100% treecko gevangen 8)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Ik heb mijn shiny record verbroken.

25 shiny (op meer dan 450 treecko)

Hoogste iv shiny was 82% en lvl 5 :P

Hoogste iv op alles was slechts 1x 87% 8)7

Moet ik dit nu als geluk bezien of tegenslag :*)

• Royy90
Hier iets minder geluk. 7 shinies en hoogste iv was 80%(incl. de non-shiny). Ach, me living dex is weer een stukje voller in elk geval.

PSN Profile

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-12 11:11

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hele dag in de Jaarbeurs gestaan, maar geen Unowns inderdaad.
Wat community day ook niet best voor mij, heb er daar 20 gevangen, maar geen shinys helaas :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• C_V_S
  • Niet online
45 min rond gefietst en 5 shinies gevangen. IV allemaal ruk maar dat boeit toch niet.

Zaterdag weer een research dag event nu gelukkig wat langer van 11:00 - 20:00 en dan kan je een shiny Lotad krijgen.

Hopelijk kan ik er dan ook weer 3 krijgen

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jaj9ldjxa3o21.jpg

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft iemand nog een omanyte / pincer te ruilen? :)
Heb de pokemons nodig voor pokemon lets go Pikachu

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-12 10:02
Ongeveer een half jaar heb ik op het account van mijn vriendin meegespeeld als ze aan het rijden was ofzo, maar omdat ik het niet eens was maar manier van spelen ben ik zelf maar begonnen :)

Ik ben nu twee weken bezig en kan wel wat vrienden gebruiken. Deels voor de field research en ook omdat die gifts in mijn bag nergens goed voor zijn als ik ze niet op kan sturen. En best friends worden is natuurlijk ook leuk.

ID: 5258 0762 9730

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wat ik me wel eens afvraag met die shinies enzo... Zoals met die Lotad komende zaterdag. Kun je die shinies nou alleen maar tijdens zo'n speciale dag vinden of blijft shiny Lotad daarna in het spel en is er bij iedere Lotad die je dan tegenkomt een kans dat ie shiny is? Kan ik nu nog steeds shiny Magicarps tegenkomen bijvoorbeeld?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• william89
SnoeiKoei schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:43:
Wat ik me wel eens afvraag met die shinies enzo... Zoals met die Lotad komende zaterdag. Kun je die shinies nou alleen maar tijdens zo'n speciale dag vinden of blijft shiny Lotad daarna in het spel en is er bij iedere Lotad die je dan tegenkomt een kans dat ie shiny is? Kan ik nu nog steeds shiny Magicarps tegenkomen bijvoorbeeld?
Shinies blijven, maar kans is zeer klein >:)

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

william89 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:08:
[...]

Shinies blijven, maar kans is zeer klein >:)
Dat de kans klein is geeft me niks maar dan heeft het iig nog wel zin om sommige pokemons nog even te checken die ik verder niet nodig heb.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
SnoeiKoei schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:23:
[...]

Dat de kans klein is geeft me niks maar dan heeft het iig nog wel zin om sommige pokemons nog even te checken die ik verder niet nodig heb.
Inderdaad. :)

Nu is het natuurlijk wel zo, hoe meer shinies ze toevoegen aan het spel, hoe hoger de kans wordt dat je er een tegen komt.

Ik heb overigens te maken met een 'shiny makuhita vloek', ik heb er in de afgelopen 2 weken 6 gevangen... WTF? 8)7 (alles via got-cha)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:34

markvt

Peppi Cola

Ik kan nog wel wat gifts uitdelen
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Normaal gezien blijven alle shinys die vrijgegeven worden in het spel zitten.
(meltan is hier een uitzondering van)

De meeste wilde pokemon hebben een kans van 1/450 om shiny te zijn dus is het gewoon moeilijk te krijgen als deze niet in verhoogde aantallen aanwezig zijn zoals bij events.

In het geval van lotad uit quest gaat de kans veel groter zijn want niemand kan op 1 dag 450 quests doen 8)7

Nadien blijft die shiny te vangen met 1/450.

Tijdens community day is de kans 1/25 dus zeker veel makkelijker om ze dan te krijgen.

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ook ik (of eigelijk, mijn vrouw) kan dit bevestigen: ze liep vorige week nog een shiny Chikorita tegen het lijf!

===

In other news: wij zijn gisteren teruggekomen van 2,5 week huwelijksreis naar de VS. De eerste week zijn we in Austin, Texas geweest (voor SXSW). De rest van de dagen hebben we door Florida gereisd. 8)

Ondanks dat we geen internetbundel voor de VS hadden en we dus waren aangewezen op de wifi van de supermarkten, restaurants, koffietentjes en pretparken hebben we onze Pokédexen lekker kunnen aanvullen met diverse Tauros, Heracross (m/v), Illumise, Carnivine en Corsola. En natuurlijk zo veel mogelijk cadeautjes en eitjes verzameld om ook in de nabije toekomst nog op iets moois te kunnen hopen.
Afgelopen zaterdag tijdens het event waren we in Disney's Animal Kingdom in Orlando en ook daar gelukkig vele Treecko's gevangen (waarvan één shiny).

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gefeliciteerd :)

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:49:
[...]

Normaal gezien blijven alle shinys die vrijgegeven worden in het spel zitten.
(meltan is hier een uitzondering van)
Klopt. Wel is het zo dat er in het verleden nog wel eens een shiny per ongeluk weer uitgezet is, waarschijnlijk doordat er teveel events/versies/bugfixes door elkaar liepen ofzo. Maar in principe is het inderdaad eens shiny, altijd (kans op) shiny.
De meeste wilde pokemon hebben een kans van 1/450 om shiny te zijn dus is het gewoon moeilijk te krijgen als deze niet in verhoogde aantallen aanwezig zijn zoals bij events.

In het geval van lotad uit quest gaat de kans veel groter zijn want niemand kan op 1 dag 450 quests doen 8)7

Nadien blijft die shiny te vangen met 1/450.

Tijdens community day is de kans 1/25 dus zeker veel makkelijker om ze dan te krijgen.
Klopt ook allemaal. Daar kan ik nog aan toevoegen dat als je een shiny uit een raid krijgt, 100% in de bal blijft zitten. Je hoeft letterlijk alleen maar raak te gooien.

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
Megalodon86 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:33:
[...]

Klopt. Wel is het zo dat er in het verleden nog wel eens een shiny per ongeluk weer uitgezet is, waarschijnlijk doordat er teveel events/versies/bugfixes door elkaar liepen ofzo. Maar in principe is het inderdaad eens shiny, altijd (kans op) shiny.

[...]

Klopt ook allemaal. Daar kan ik nog aan toevoegen dat als je een shiny uit een raid krijgt, 100% in de bal blijft zitten. Je hoeft letterlijk alleen maar raak te gooien.
Dat laatste stukje geldt alleen voor 5 star raids dus effectief alleen voor shiny legendaries.

• Highfeed
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:38:
[...]

Dat laatste stukje geldt alleen voor 5 star raids dus effectief alleen voor shiny legendaries.
Dit heb ik dus nooit geweten, zo leer je nog eens wat hier. _/-\o_
Ik ben niet zo gelukkig met Shinys. ik heb er maar 18. Ik vind de RnG sowieso niet zo kloppen in het spel. ik ben een uur bezig geweest (treeko event) en gewoon genoeg treeko gezien en geen shiny. iemand anders in whatsapp chat had een half uur de tijd en had er 12 (foto gezien). Dan zakt mijn broek wel ff hoor. 8)7

Verwijderd

Highfeed schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 07:08:
[...]
Ik vind de RnG sowieso niet zo kloppen in het spel.
Zo werkt het niet...

https://nianticlabs.com/blog/earthday2019/
Pagina: 1 ... 133 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.