[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 14:40
Spike_wolf schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:05:
[...]

Ik zie idd dat die eerste twee exact hetzelfde zijn ja. Okay, hier eerste foto dus.

Maar ik ben er nog steeds vrij zeker (door de situatie waarin het gebeurde) van dat m'n eerste op de derde (of dan dus de 2e) foto zat. Maar die heb ik al lang weg gegooid dus kan ik niet meer terug kijken.
Dit was wel dag 1, dus misschien dat dit Niantic stijl vrij snel aangepast is?
Bij mij was het op de tweede foto van een sessie van 3. Ik was toen op sessies van 3 overgegaan omdat ik gelezen had dat hij op de eerste paar foto's komt. Bewijis heb ik eventueel ook in mijn galerij staan.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Zeror schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:22:
@avotar
Heb jij Smeargle al kunnen vangen ondanks dit probleem?
Kleine update.. ik heb AR+ uitgezet en toen hing hij niet meer.
Na 7 verschillende pokemon te fotograferen had ik ineens een photobomb van Smeargle.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

avotar schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 11:37:
[...]

Kleine update.. ik heb AR+ uitgezet en toen hing hij niet meer.
Na 7 verschillende pokemon te fotograferen had ik ineens een photobomb van Smeargle.
Kleine update van mij: Gisteravond had ik na zo'n 20-25 foto's een photobomb van Smeargle.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:10
Vraagje slaan jullie de foto's op in de galerij op IOS
Of kan je dit ook uit zetten ?
dit zodat je niet elke keer foto's moet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Quincy5 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:55:
[...]

Bij mij was het op de tweede foto van een sessie van 3. Ik was toen op sessies van 3 overgegaan omdat ik gelezen had dat hij op de eerste paar foto's komt. Bewijis heb ik eventueel ook in mijn galerij staan.
zoals hierboven al stond word van de foto met smeargel een copie gemaakt waardoor het origineel in je gallerij op 1 staat en de smeargel op plaats 2.

Dus bij de eerste foto van de sessie krijg je smeargel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 11:52
elmo_1978 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 12:46:
Vraagje slaan jullie de foto's op in de galerij op IOS
Of kan je dit ook uit zetten ?
dit zodat je niet elke keer foto's moet verwijderen.
Ik kan ze sowieso niet vinden in de galerij van IOS. Zowel op een iPad als IPhone niet. Of moet ik dan ergens anders kijken? Op mijn Samsung zet hij ze gewoon weg in de galerij en is zo verwijderd.

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Highfeed schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:32:
[...]

Ik kan ze sowieso niet vinden in de galerij van IOS. Zowel op een iPad als IPhone niet. Of moet ik dan ergens anders kijken? Op mijn Samsung zet hij ze gewoon weg in de galerij en is zo verwijderd.
Bij mij komen ze gewoon bij m’n foto’s te staan. Misschien heb je een keer toestemming geweigerd? Je kunt dat controleren in de iOS Instellingen app > Pokemon Go.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb nu 338 keer 10 fotos gemaakt van allerlei pokemon, maar Smeargle photobombed nooit. Zijn er bekende bugs/issues? Iphone X gebruiker hier.

Korte update.... kort daarna heb ik de Wifi uitgezet en toen spawnde Smeargle opeens 2 keer op een rij bij 2 fotosessies.

[ Voor 30% gewijzigd door xelfer op 03-03-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:03
Weird. Had je AR wel aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
xelfer schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:34:
Ik heb nu 338 keer 10 fotos gemaakt van allerlei pokemon, maar Smeargle photobombed nooit. Zijn er bekende bugs/issues? Iphone X gebruiker hier.

Korte update.... kort daarna heb ik de Wifi uitgezet en toen spawnde Smeargle opeens 2 keer op een rij bij 2 fotosessies.
Komt toch maar 1x per dag voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xelfer schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:34:

Je moet de foto's 1 per 1 nemen. Reeksen van 10 helpen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustM3
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 13:32
Een vriend van me is opzoek naar wat nieuwe vriendjes
5492 2209 3833
Geïnteresseerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:13:
[...]

Je moet de foto's 1 per 1 nemen. Reeksen van 10 helpen niet.
Oh, ik las ergens anders dat het juist hielp als je meerdere foto’s van dezelfde Pokemon nam. Ik heb gewoon zonder te kijken iedere x 10 foto’s genomen en dan geswitcht naar een andere Pokemon. Had uiteindelijk 4371 foto’s in mijn recent verwijderd folder.
Eek2nd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Eek2nd schreef op zondag 3 maart 2019 @ 16:13:
[...]

Hij photobombe mij 2 keer, maar heb er maar 1 kunnen vangen. Ik kon idd geen 2e spawn vinden. Weet niet precies hoe het werkt.

Ik vraag me nu ook af hoe het werkt met WiFi. Heeft dat invloed of is het gewoon stom toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Ik vraag me nu ook af hoe het werkt met WiFi. Heeft dat invloed of is het gewoon stom toeval?
Toeval. Ik gebruik telefoon met alleen wifi-access en krijg Smeargle daar ook te pakken.
Ik doe steeds 1 foto van steeds een andere Pokémon. Heb helaas regelmatig dat toestel vastloopt op het moment dat je naar je zojuist genomen foto wilt gaan. Ook vastloper gehad precies toen Smeargle zich liet zien. Na herstart spawnde hij netjes opnieuw. Ook met een ander toestel (met hetzelfde account) krijg je Smeargle dan te zien. Hij spawnt dus niet specifiek voor je toestel maar op je account. Schijnt dat hij 1 uur beschikbaar blijft nadat hij gespawnd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Zal wel ee n foutje zijn met de 2e foto...
Ken ook iemand die een vastloper kreegt bij een foto van zn 96%Mew2 met Shadow ball..
En na herstart was zijn Mew2 verdwenen.. hij helemaal in paniek en Niantic vol gespamt..
Uiteindelijk kwam zijn Mew2 weer terug na 2 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die Smeagle heb ik nog niet.

Moet zeggen dat ik het maar een irritante manier van vangen vindt. Als best wat foto's gemaakt maar duurt mij allemaal te lang.

Of ik ruil hem of hij komt wel :)

Dialga wel al 3 uit 4 gevangen waarvan 1 stuks die weatherboosted was en IV 91 had.

Volgens mij ook wel een aardige om te uppen toch?

Zit Mr. Mime JR. nu al in het spel? Volgens Leekduck wel maar ik heb er nog niemand over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
C_V_S schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:21:
Die Smeagle heb ik nog niet.

Moet zeggen dat ik het maar een irritante manier van vangen vindt. Als best wat foto's gemaakt maar duurt mij allemaal te lang.

Of ik ruil hem of hij komt wel :)
Valt wel mee toch? Ik heb er 6 nu, in 6 dagen. Paar foto's maken, soms 3 soms 15. Maar als ik de medaille brons heb, vind ik het wel even prima. Verder toch een nutteloze pokémon.
Dialga wel al 3 uit 4 gevangen waarvan 1 stuks die weatherboosted was en IV 91 had.

Volgens mij ook wel een aardige om te uppen toch?
Ja is een leuke ja, kan over de 4000CP halen. Z'n moveset is alleen ondermaats helaas. Ik had ook een leuke WB gisteren :*)
Zit Mr. Mime JR. nu al in het spel? Volgens Leekduck wel maar ik heb er nog niemand over gehoord.
Niet dat ik weet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Nou bij mij gaat het niet zo rap met die Smeagle.

Denk nu rond de 2000 foto's gemaakt maar geen Smeagle

Movesets zijn toch best goed voor Dialga? O.a. Draco Meteor dacht ik.

[ Voor 25% gewijzigd door C_V_S op 04-03-2019 10:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:42:
Nou bij mij gaat het niet zo rap met die Smeagle.

Denk nu rond de 2000 foto's gemaakt maar geen Smeagle

Movesets zijn toch best goed voor Dialga? O.a. Draco Meteor dacht ik.
Ik ga steeds uit de fotomodus, en dan naar de volgende pokémon. Dan maak ik 1 foto, en dan weer van vooraf aan.

Ja.. Draco Meteor is niet slecht nee, maar qua fast move was hij beter geweest met Dragon Tail dan met Dragon Breath. En Outrage is een leukere chargemove vanwege 2-bar. En qua attackstats zit hij onder Rayquaza en Palkia. Maar hij heeft wel heel veel resistances, en géén extra damage van dragon. Dus ideaal als dragon counter lijkt me.

Maargoed, ik heb geen 6 Rayquaza's, dus ga ook zeker wel een Dialga uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Is Rayquaza nog ergens te vinden?
Of is dat niet te doen als je solo speelt.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Clavat schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:04:
Nee niet te vinden en niet te spelen

Komt vast wel weer terug met shiny optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Nee niet te vinden en niet te spelen

Komt vast wel weer terug met shiny optie :D
Dan ga ik echt los O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zal vast wel over een paar maanden komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:33
Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken. Dagelijkse speler, probeer zoveel mogelijk te giften.

TC: xxxxxx en genoeg ^^, thnx

ps; gelieve niet te quoten, als ik genoeg vrienden heb dan verwijder ik de code weer ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Royy90 op 24-03-2019 12:56 ]

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Clavat schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:04:
Er gaan geruchten dat deze maand een weekend is gepland voor de shiny versie, die is wel echt vet mooi.
En nee, solo ga je die niet redden. Maar idd, voor deze shiny ga ik volop aan de bak. Heb hem sowieso nog niet dus hoop dat hij snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Tourniquet schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:33:
[...]

Bij mij komen ze gewoon bij m’n foto’s te staan. Misschien heb je een keer toestemming geweigerd? Je kunt dat controleren in de iOS Instellingen app > Pokemon Go.
Ik vind het eigenlijk wel prima, ik hoef ze niet te verwijderen en smeargle komt evengoed :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Highfeed schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:05:
[...]

Er gaan geruchten dat deze maand een weekend is gepland voor de shiny versie, die is wel echt vet mooi.
En nee, solo ga je die niet redden. Maar idd, voor deze shiny ga ik volop aan de bak. Heb hem sowieso nog niet dus hoop dat hij snel komt.
Dan ga ik hem helaas weer missen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
[...]

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
[...]

Dat gerucht heb ik ook langs zien komen. Lijkt me onzin. Er klopt niks aan dat verhaal.

Ik verwacht deze maand een Latios weekend, zoals afgelopen maand een Latias weekend was.

Rayquaza shiny zal zeker wel komen, maar ik denk eerder zoals Groudon en Kyogre er waren, gewoon twee weken of langer. Of hij komt zoals de Moltres/Zapdos/Articuno dagen, 3 uur lang shiny kans, overal raids en 5 gratis passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik denk ook eerder Latios.
Maar aan de andere kant, ze hebben Rayquaza ook overgeslagen na Groudon/Kyogre door Latias in te zetten..
Dus wie weet weer een sprongetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
xelfer schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:45:
[...]

Had uiteindelijk 4371 foto’s in mijn recent verwijderd folder.
Als je zoveel foto's moet nemen dan besef je toch zelf wel datje iets verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Hoi allemaal,
Ik en mijn partner spelen dit spel al een tijdje samen met anderen in Utrecht Leidsche Rijn. We merken dat hier een vrij actieve groep mensen zijn, waar we raids mee kunnen doen. Alleen moeten we hier binnenkort afstand van nemen. We gaan namelijk verhuizen naar Amersfoort Vathorst.
De vraag of iemand hier ervaring heeft met een actieve whatsapp of telegram groep in Amersfoort Vathorst, waar we mee kunnen doen?

Let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:04:
[...]

Als je zoveel foto's moet nemen dan besef je toch zelf wel datje iets verkeerd doe?
Ik deed niets verkeerd volgens de internet fora en guides. Er schijnen wel wat bugs te zijn met Smeargle. Sowieso kost het amper extra tijd om 10 foto's te maken ipv 1, er vanuit gaande dat je telefoon Pokemon Go een beetje makkelijk aan kan.

Er is ook weinig wat je er verkeerd aan kan doen volgens mij. De enige vereiste is dat je foto's maakt van een Pokemon en dan de foto's reviewed (je hoeft ze niet eens te bekijken), waarna Smeargle kan spawnen.

Tis gewoon een kwestie van RNG. Sommige mensen nemen 1 foto en hij spawned, anderen 10.000 en hij spawnt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Niet online
xelfer schreef op maandag 4 maart 2019 @ 19:39:
[...]

Ik deed niets verkeerd volgens de internet fora en guides. Er schijnen wel wat bugs te zijn met Smeargle. Sowieso kost het amper extra tijd om 10 foto's te maken ipv 1, er vanuit gaande dat je telefoon Pokemon Go een beetje makkelijk aan kan.

Er is ook weinig wat je er verkeerd aan kan doen volgens mij. De enige vereiste is dat je foto's maakt van een Pokemon en dan de foto's reviewed (je hoeft ze niet eens te bekijken), waarna Smeargle kan spawnen.

Tis gewoon een kwestie van RNG. Sommige mensen nemen 1 foto en hij spawned, anderen 10.000 en hij spawnt niet.
4000+ foto’s is wel erg veel. Hoewel idd rng.. tip is volgens mij:
- kies een Pokémon voor de foto
- tik hem aan
- neem een foto terwijl die zijn actie uitvoerd
- doe dit 1 a 2/3 keer per Pokémon (incl aantikken voor de actie foto)
- ga terug naar het hoofdscherm en selecteer een andere pokemon
- zodra je terug op het hoofscherm komt en er glinstert wat, dan mag de smeargle vangen.

Natuurlijk niet wetenschappelijk bewezen. Maar van wat ik lees en zelf ervaar ga je van 2000+ foto’s naar onder de 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik moet hem aan tikken zodat die iets doet die Pokemon.

Dat lees ik nu voor het eerst :)

Straks eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach heb 1 smeargle en vind het wel prima. Ar+ werkt ook amper. Je moet eerst een half uur met je telefoon heel je kamer filmen voordat je misschien eens de Pokémon kan plaatsen en vervolgens heb je nog maar een kans op een smeargle. Te veel moeite alles bij elkaar voor een nutteloze Pokémon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:01

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

C_V_S schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:37:

Straks eens proberen.
Tot nu toe heb ik alle 6 mijn Smeargles gevangen zonder de pokemon aan te tikken. Beslist niet nodig dus. Het is gewoon een loterij, de eerste keer kostte het me 1000 foto's ofzo en de keren daarna ging het wel redelijk vlot, soms al bij de eerste foto van de eerste sessie. In 1 ding moet ik anderen gelijk geven die hierboven commentaar hebben gegeven: als het binnen de eerste pak-m-beet 5 foto's van een sessie niet lukt kun je beter de fotosessie afsluiten, een andere Pokemon kiezen en opnieuw proberen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:07:
Ach heb 1 smeargle en vind het wel prima. Ar+ werkt ook amper. Je moet eerst een half uur met je telefoon heel je kamer filmen voordat je misschien eens de Pokémon kan plaatsen en vervolgens heb je nog maar een kans op een smeargle. Te veel moeite alles bij elkaar voor een nutteloze Pokémon
Precies.
Ik heb er 1, goed voor de registratie in de Dex.
Daarna nog wel een aantal keer geprobeerd, maar wilde niet weer komen. Laat dan maar, het is goed zo :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:34:
[...]

Tot nu toe heb ik alle 6 mijn Smeargles gevangen zonder de pokemon aan te tikken. Beslist niet nodig dus. Het is gewoon een loterij, de eerste keer kostte het me 1000 foto's ofzo en de keren daarna ging het wel redelijk vlot, soms al bij de eerste foto van de eerste sessie. In 1 ding moet ik anderen gelijk geven die hierboven commentaar hebben gegeven: als het binnen de eerste pak-m-beet 5 foto's van een sessie niet lukt kun je beter de fotosessie afsluiten, een andere Pokemon kiezen en opnieuw proberen.
Net gedaan met aantikken en toen lukte het wel.....

Hoe vaak kan die per dag Photobomben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:01

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

C_V_S schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:11:
[...]

Net gedaan met aantikken en toen lukte het wel.....

Hoe vaak kan die per dag Photobomben?
Je kunt er 1 per dag vangen maar misschien kun je wel meer photobombs krijgen als je hem niet vangt? Geen idee eigenlijk, nog niet geprobeerd....

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 16:01
Voor de speler met de naam
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
, morgen level ik één iemand naar ultra en één iemand naar best friends. Als het kan zou ik jou er graag bij pakken voor ultra. Ik ben van plan dit om 18:30 te doen. Stuur me even een pm als je dit nog leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:37:

Straks eens proberen.
Hem aantikken haalt niks uit. Een andere pokemon selecteren haalt niks uit. Een extra mooie foto nemen maakt ook niks uit.
De programmeurs houden het gewoon ook liefst eenvoudig he waarom zouden ze dan moeite doen om onnodige dingen extra aan de codes te moeten toevoegen wat dan ook achteraf voor extra fouten kan zorgen.

De beste tip is gewoon de previeuw van de foto in het oog houden en daar al zien dat de smeargel verschijnt want dan moet je niet wachten tot je de foto in de gallerij kan zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:07:
Als ik op camera tik zie ik pokemon gelijk, ik hoef niet eerst voetstapjes of iets dergelijks vinden voordat ik foto kan maken, maar mijn vrouwtje met der iPhone moet inderdaad wel die stappen ondernemen. Ik heb een Samsung S6 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:05
Highfeed schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 19:16:
[...]

Als ik op camera tik zie ik pokemon gelijk, ik hoef niet eerst voetstapjes of iets dergelijks vinden voordat ik foto kan maken, maar mijn vrouwtje met der iPhone moet inderdaad wel die stappen ondernemen. Ik heb een Samsung S6 8)7
Spelers op IOS kunnen gelukkig ar+ ook uitschakelen.

Vandaag een 2307 Dialga gevangen. Yes, yes dat is een 100% :*)

Stack Sats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highfeed
Luuksche schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:06:
[...]

Spelers op IOS kunnen gelukkig ar+ ook uitschakelen.

Vandaag een 2307 Dialga gevangen. Yes, yes dat is een 100% :*)
Heb er 3 gevangen, maar geen 100%. Een 2244, 2255 en een 2832. 8)7 Maar we houden hoop O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Highfeed op 05-03-2019 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe shinies!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/eest3bux6dk21.png

Battle Showdown Event:

-Van 5 Maart tot 12 Maart
-Fighting Type Pokémon zoals Mankey, Machop, Makuhita en Meditite zullen vaker te vinden zijn in het wild
-Vanaf nu dus een mogelijk shiny Mankey en Machop
-2x Catch, Battle en Raid Stardust
-2x XP voor Gym Badges
-PVP tegen een andere speler levert 5 keer een reward op, PVP tegen een NPC levert 3 keer een reward op
-Nieuwe move gereleased: Power-Up Punch. Poliwrath, Hitmonchan, Kangaskhan, Medicham en Lucario [volgens mij ook nog anderen] kunnen deze move leren

Overzicht van Research Task Rewards voor Maart & April:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/jm86wm0djck21.png

Alleen staan daar de nieuwe event quests nog niet bij. :+
Oh, een nieuwe Research Task met Charged TM als reward = Use 7 super effective attacks in gym battles.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2019 06:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Toch een dag of vier zonder event!

Ik ben eigenlijk meer op zoek naar Shieldon en Cranidos die spawnen al niet zo veel en met die events zijn ze helemaal niet te vinden!

Clamperl heb ik ook nog een berg candy voor nodig maar veel spawnen doet die volgens mij ook niet.

Misschien dat ik Shiny Gorebyss en Gorebyss nog kan ruilen met iemand....

Vanavond Happiny ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik had van het weekend eindelijk zelf een Happiny uit een eitje. Nu rest enkel nog die super zeldzame; chingling.

Cranidos wil ik nog een goeie van, heb wel genoeg candy nu. Shieldon nu als buddy, want daar pas één van gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Happiny rare? Letterlijk 5 op een dag gehatched met Valentijns dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:51
Megalodon86 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:21:
Ik had van het weekend eindelijk zelf een Happiny uit een eitje. Nu rest enkel nog die super zeldzame; chingling.

Cranidos wil ik nog een goeie van, heb wel genoeg candy nu. Shieldon nu als buddy, want daar pas één van gevangen.
Ik wordt helemaal knetter gek van die Happiny, Cleffa en Aloha pokemon uit 7km eggs.
Ik moet alleen die freaking Bonsly nog |:(

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:21:

Chingling heb ik ook al kunnen ruilen.

Cranidos heb ik er pas 1 van gevangen en Shieldon 2

Hoor ik ook niet veel mensen dat ze ze zien. Cranidos is hier mijn buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij zit er weer een bug in Go. De laatste tijd heb ik als ik een gym aanval, dat de pokémon daarna automatisch weer ge-healed worden. Kon hierdoor de gym niet veroveren.

Ik denk dat ik al mijn shiny's van Go naar let's go ga overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:15:
Volgensmij zit er weer een bug in Go. De laatste tijd heb ik als ik een gym aanval, dat de pokémon daarna automatisch weer ge-healed worden. Kon hierdoor de gym niet veroveren.

Ik denk dat ik al mijn shiny's van Go naar let's go ga overzetten.
Weet je zeker dat er niet iemand (op afstand) besjes zit te voeren? Heb deze bug namelijk nog nooit gehad!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuksche schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:00:
[...]

Weet je zeker dat er niet iemand (op afstand) besjes zit te voeren? Heb deze bug namelijk nog nooit gehad!
Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem meegemaakt. Je kan maar iets van 10 berry's max voeren en ik had die gym wel een stuk of 5 keer aangevallen. Tijdens het vechten zag ik ook dat de pokémon steeds op dezelfde waardes werd bijgevuld.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:11:
[...]

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem meegemaakt. Je kan maar iets van 10 berry's max voeren en ik had die gym wel een stuk of 5 keer aangevallen.
Gouden besjes maken de pokemon in 1x vol. Dus dan geven ze 1 bes nadat je 2x hebt aangevallen en dan moet je dus minstens 20x aanvallen.

Als er meerdere accounts in de gym zitten waarmee ze voederen dan kun je er lang staan want na 30 min kunnen ze opnieuw 10 bessen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:11:
[...]

Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem meegemaakt. Je kan maar iets van 10 berry's max voeren en ik had die gym wel een stuk of 5 keer aangevallen. Tijdens het vechten zag ik ook dat de pokémon steeds op dezelfde waardes werd bijgevuld.
10 berries per halfuur per pokemon per account. Dus als iemand 2 accounts heeft of een vriend inseint, kan 'ie in totaal 20 berries in een halfuur voeren.

En met Golden Razz is de Pokemon in een klap weer vol, dus met 5 keer aanvallen hoeft de tegenstander hooguit 5 berries te voeren, en als 'ie slim is slechts 3.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:17:
[...]
10 berries per halfuur per pokemon per account. Dus als iemand 2 accounts heeft of een vriend inseint, kan 'ie in totaal 20 berries in een halfuur voeren.

En met Golden Razz is de Pokemon in een klap weer vol, dus met 5 keer aanvallen hoeft de tegenstander hooguit 5 berries te voeren, en als 'ie slim is slechts 3.
Maar je kan je pokémon niet healen tijdens een battle. Het was een bug want hij healde de pokémon niet 100% maar iets van 25% en kwam steeds op hetzelfde getal qua cp staan. De eerste pokémon van een gym val ik altijd 2x keer aan, ik ga dan na de eerste keer verlaan de gym uit en ga gelijk weer aanvallen. Het systeem kan andere spelers ook geen tijd geven om te healen want ik zit er dan tegelijk weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:27:
[...]

Maar je kan je pokémon niet healen tijdens een battle. Het was een bug want hij healde de pokémon niet 100% maar iets van 25% en kwam steeds op hetzelfde getal qua cp staan. De eerste pokémon van een gym val ik altijd 2x keer aan, ik ga dan na de eerste keer verlaan de gym uit en ga gelijk weer aanvallen. Het systeem kan andere spelers ook geen tijd geven om te healen want ik zit er dan tegelijk weer in.
Je kan wel healen tijdens een gevecht en dat is altijd al geweest. Het is geen bug!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

TAA

Liever IRC

De enige manier om healen onmogelijk te maken is via een goed getimede, gestackte aanval met meerdere accounts... als jij gewoon met 1 account loopt aan te vallen is dat eenvoudig te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:27:
[...]

Dit zijn gewoon mensen met een bot op hun Pokemons

Hier ook in de regio gehad bij de nieuwe gyms die we pas kregen.

Na een dag of 15 waren ze weg want toen hadden ze de gyms vast goud.

Heel irritant maar weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:35:
[...]

Ik denk dat het hackers zijn of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:35:
[...]

Je moet niet altijd direkt alles op bots steken. Uit wat meesie verteld valt totaal niet af te lijden dat het al dan niet om een bot gaat.
Hij viel slechts 5x aan ... Dat is niet moeilijk te verdedigen.

En een bot healt ook gewoon ineens de pokemon vol.

Waarschijnlijk versloeg hij de pokemon nadat de verdediger een bes gaf tijdens de aanval en dan is de pok maar 66% vol na het verslaan en niet volledig vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:44:
[...]

Je moet niet altijd direkt alles op bots steken. Uit wat meesie verteld valt totaal niet af te lijden dat het al dan niet om een bot gaat.

Waarschijnlijk versloeg hij de pokemon nadat de verdediger een bes gaf tijdens de aanval en dan is de pok maar 66% vol na het verslaan en niet volledig vol.
Kon je nu ook remote feeden? Wat is dan de beste strategy om die gym te verslaan? Zo kan je nooit een gym veroveren in je eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gravediggerxx schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:44:
[...]

Nou hier in de regio voeden ze 24/7 maakte niet uit wanneer je aanviel...nou dan geloof ik er niet zo in hoor dat het geen bots zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Kon je nu ook remote feeden? Wat is dan de beste strategy om die gym te verslaan? Zo kan je nooit een gym veroveren in je eentje.
Meestal 1 per 1 verslagen.

Je moet gewoon beseffen dat de verdediger een waarschuwing krijgt toegestuurd als je een volle pokemon 2x verslagen hebt. Dan moet je zorgen dat je voor de derde aanval je zo weinig tijd verliest . Healen kan al te veel tijd kosten.

Vanaf dat ze beginnen voederen kan je in je eentje weinig doen tegen bv snorlaw blissey en chansey. Dan kan je beter even afwachten. Rustig wat pokemon inde buurt vangen ofzo en dan na 10 min nog eens een poging doen zodat ze ondertussen het spel niet meer in het oog houden.

Als ik tijd genoeg heb blijf ik gewoon aanvallen zonder pauzes ook al duurt het langer dan een uur :9
C_V_S schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:00:
[...]

Nou hier in de regio voeden ze 24/7 maakte niet uit wanneer je aanviel...nou dan geloof ik er niet zo in hoor dat het geen bots zijn :)
Dat is dan een geheel andere situatie. Waar ik woon hebben we zo een groepje van 6 spelers die allen zeer actief zijn en meerdere accounts hebben. Met het oude gymsysteem waren ze moeilijk te verslaan want ook zij kwamen na elke aanval op hun gyms al snel naar hun gyms toegereden met de auto en stonden daar dan al voor ik de gym kon neerhalen (of vlak er achtertoen ik aan de tweede gym begon).

Het waren dan wel geen bots maar het resultaat door het delen van hun accounts was net hetzelfde.

Al vond ik de rivaliteit wel veel leuker toen. :P tijdens een mini oorlog had ik eens 13 lvl 10 torens van hun op 1 dag nergehaald en dan wilde ze ineenswel vrede sluiten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Gravediggerxx schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:24:
[...]

Meestal 1 per 1 verslagen.

Je moet gewoon beseffen dat de verdediger een waarschuwing krijgt toegestuurd als je een volle pokemon 2x verslagen hebt. Dan moet je zorgen dat je voor de derde aanval je zo weinig tijd verliest . Healen kan al te veel tijd kosten.

Vanaf dat ze beginnen voederen kan je in je eentje weinig doen tegen bv snorlaw blissey en chansey. Dan kan je beter even afwachten. Rustig wat pokemon inde buurt vangen ofzo en dan na 10 min nog eens een poging doen zodat ze ondertussen het spel niet meer in het oog houden.

Als ik tijd genoeg heb blijf ik gewoon aanvallen zonder pauzes ook al duurt het langer dan een uur :9

[...]

Dat is dan een geheel andere situatie. Waar ik woon hebben we zo een groepje van 6 spelers die allen zeer actief zijn en meerdere accounts hebben. Met het oude gymsysteem waren ze moeilijk te verslaan want ook zij kwamen na elke aanval op hun gyms al snel naar hun gyms toegereden met de auto en stonden daar dan al voor ik de gym kon neerhalen (of vlak er achtertoen ik aan de tweede gym begon).

Het waren dan wel geen bots maar het resultaat door het delen van hun accounts was net hetzelfde.

Al vond ik de rivaliteit wel veel leuker toen. :P tijdens een mini oorlog had ik eens 13 lvl 10 torens van hun op 1 dag nergehaald en dan wilde ze ineenswel vrede sluiten >:)
Haha mooi verhaal. 8)

Ik vang de verkeerde shinies. Al 2 shiny makuhita gevangen vandaag die ik al had, en niks geen machop of mankey. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
FreqAmsterdam schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:05:
[...]

Haha mooi verhaal. 8)

Ik vang de verkeerde shinies. Al 2 shiny makuhita gevangen vandaag die ik al had, en niks geen machop of mankey. ;(
Bij vorige events werd er vaak geklaagd dat er te veel event spawns waren. Het lijkt dat ze nu een andere balans hebben gevonden ( minder event spawns)
Met de pidgey en rattata event merkte ik het verschil ook erg.
Dit zal voor de gematigde speler beter zijn omdat ze vanalles wat kunnen vangen maar voor het hunten naar shinys is dat niet ideaal.
Dat zal zich in verloop van tijd wel oplossen want het aantal pokemon met shiny kans blijft stijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van 15 Maart tot 18 Maart Rayuaza Raid Weekend.

Er gaat een tweet rond van het japanse Pokémon Go kanaal wat zegt dat er geen shiny Rayquaza beschikaar zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 01:48:
Van 15 Maart tot 18 Maart Rayuaza Raid Weekend.

Er gaat een tweet rond van het japanse Pokémon Go kanaal wat zegt dat er geen shiny Rayquaza beschikaar zal zijn.
Schiet toch niet op geen shiny....

Bericht werd gisteren in de Whatsapp groep gedeeld zag een paar reacties van owh leuk nou als die shiny was stond je bergen raids met 40 man en ging iedereen weer pasjes kopen.

Shiny hunten gaat mij ook niet lekker af, heb er nog geen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Gravediggerxx schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 21:26:
[...]

Bij vorige events werd er vaak geklaagd dat er te veel event spawns waren. Het lijkt dat ze nu een andere balans hebben gevonden ( minder event spawns)
Met de pidgey en rattata event merkte ik het verschil ook erg.
Dit zal voor de gematigde speler beter zijn omdat ze vanalles wat kunnen vangen maar voor het hunten naar shinys is dat niet ideaal.
Dat zal zich in verloop van tijd wel oplossen want het aantal pokemon met shiny kans blijft stijgen :*)
Ja daar lijkt het inderdaad op. Had in het verleden altijd het idee dat bij een nieuw event de eerste paar uur (of eerste dag) de kans op shiny best hoog lag en dan er na minder. Had heel vaak bij de start van een event direct de betreffende shiny en dan de dagen er na niks. Nu hopelijk dan andersom, ik wil shiny machop en zijn familie heel graag. Machop is cool!

Gister was het helaas bijna de hele dag regen en dus geen weather boost voor machop. Hopelijk vandaag cloudy voor meer machop spwans, maar voorlopig nog regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu pas dat je je pokémon ook op afstand kunt healen. Vindt sommige spelers echt fanatiek, net alsof ze nooit hoeven te werken en alleen maar lopen te campen of hun gym wordt aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:47:
Ik zie nu pas dat je je pokémon ook op afstand kunt healen. Vindt sommige spelers echt fanatiek, net alsof ze nooit hoeven te werken en alleen maar lopen te campen of hun gym wordt aangevallen.
Haha dat is toch wel een aardige basis functie.

Als ik een gym goud wil hebben voer ik ook regelmatig golden berries en als ik weet dat die aangevallen wordt voer ik hem ook bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Nu gaat het 2 keer zo hard met badge XP voor gouden gyms, ideaal! Ik ben wel door al mn besjes heen nu haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Megalodon86 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:54:
[...]

Dat gerucht heb ik ook langs zien komen. Lijkt me onzin. Er klopt niks aan dat verhaal.

Ik verwacht deze maand een Latios weekend, zoals afgelopen maand een Latias weekend was.

Rayquaza shiny zal zeker wel komen, maar ik denk eerder zoals Groudon en Kyogre er waren, gewoon twee weken of langer. Of hij komt zoals de Moltres/Zapdos/Articuno dagen, 3 uur lang shiny kans, overal raids en 5 gratis passen.
Nog steeds onzin dit verhaal? :9 ;) haha, alleen geen shiny dat dan weer niet. ik ga hem zeker vangen, dit omdat ik hem niet heb en het is ook een goede voor de raids. ben zelf pas nu een anderhalf maand aan het raiden. Jammer dat ik niet eerder een whatsapp groep ben gaan zoeken..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Valt mij wel op dat best wel veel spelers (ook in mn whatsapp groep) nog geen Rayquaza hebben, terwijl ze wel de eerste waves Groudon en Kyogre hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Highfeed schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:53:
[...]

Nog steeds onzin dit verhaal? :9 ;) haha, alleen geen shiny dat dan weer niet. ik ga hem zeker vangen, dit omdat ik hem niet heb en het is ook een goede voor de raids. ben zelf pas nu een anderhalf maand aan het raiden. Jammer dat ik niet eerder een whatsapp groep ben gaan zoeken..... 8)7
Haha, lucky shot. Het originele verhaal ging ook over 5 gratis raidpassen en shiny, beide niet waar.

Ik voorspel bij deze dat Mewtwo deze zomer terug komt in raids! Met shiny variant!

[ Voor 53% gewijzigd door Megalodon86 op 08-03-2019 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:15
Ik ben op zoek naar Pokkebaas, wij kunnen Best Friends worden :)

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Megalodon86 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:03:
[...]

Ik voorspel bij deze dat Mewtwo deze zomer terug komt in raids! Met shiny variant!
Zou mooi zijn, want heb Mewtwo nog helemaal niet. _/-\o_ Vandaag wel een Dialga 98% binnengehaald. 15-15-14 CP2878. Mooi man. 5 van de 6 raids heb ik hem gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Highfeed schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:01:
[...]

Zou mooi zijn, want heb Mewtwo nog helemaal niet. _/-\o_ Vandaag wel een Dialga 98% binnengehaald. 15-15-14 CP2878. Mooi man. 5 van de 6 raids heb ik hem gevangen.
Mooi, dat is een perfecly imperfect versie van Dialga....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Vanochtend (zaterdag, dus eigenlijk gisteren) kreegt iemand in mn PoGo vrienden app 2 shiny babies, daarna kregen nog 2 anderen een shiny machop en caterpie... werd het al omgedoopt tot shinydag...
Helaas had ik niks... maar beste voor laatst bewaard: In de avond kreeg ik een shiny Meditite en Mankey... en tussendoor met nog 1 minuut op de klok snel een raid gedaan: shiny Shinx!
Hele week goedgemaakt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Berries voederen in gyms is wel heel relaxed qua dust rewards tijdens dit event.

Tipje: doe het snel achter elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 10-03-2019 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:57:
Berries voederen in gyms is wel heel relaxed qua dust rewards tijdens dit event.

Gaat lekker snel zo met de punten.

Hoef enkel nog maar 1 gym goud in mijn woonplaats. Waren wat nieuwe en die had ik nog niet.

Nu op 72 gouden gyms :) Ben wel beetje door alles heen rond huis en werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Zitten Metaleagle98 en TrainerRaymon hier? We staan nu al een lange tijd op twee dagen tot Ultra Friends. Graag contact om wat af te stemmen!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik ben het hele event redelijk serieus op zoek naar shiny Meditite, Machop en Mankey... wat vang ik thuis op de bank... shiny Minun. Tjongejonge, daar zakt je broek van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:51:
Ik ben het hele event redelijk serieus op zoek naar shiny Meditite, Machop en Mankey... wat vang ik thuis op de bank... shiny Minun. Tjongejonge, daar zakt je broek van af.
Haha hier ook al een keer gehad.

Dat shiny hunten heb ik geen zin meer in. Gaat zoveel tijd in zitten met veelal resultaat nul.

Er zijn nu ook al zoveel shiny's dat het toch niet lukt ze allemaal te krijgen.

Gisteren wel een shiny Meltan geruild en een Melmetal van gemaakt.

Shiny Meltan staat ook nog op de lijst om te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
C_V_S schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:43:
[...]

Gaat lekker snel zo met de punten.

Hoef enkel nog maar 1 gym goud in mijn woonplaats. Waren wat nieuwe en die had ik nog niet.

Nu op 72 gouden gyms :) Ben wel beetje door alles heen rond huis en werk.
Heeft het nog nut dat gyms goud zijn behalve dat je meer items krijgt? Krijg je dan ook meer ballen om een raidboss te vangen etc? Meer friends punten ofzo? Meer xp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Highfeed schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:28:
[...]

Heeft het nog nut dat gyms goud zijn behalve dat je meer items krijgt? Krijg je dan ook meer ballen om een raidboss te vangen etc? Meer friends punten ofzo? Meer xp?
Alleen meer items. Maar dat kan voor mensen met weinig gyms/stops in de buurt echt enorm uitmaken. En het gaat in verhouding omhoog; als je de 7day spin op een gouden gym doet, die ook nog eens je eigen kleur is, dan pak je 30 items in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

FreqAmsterdam schreef op zondag 10 maart 2019 @ 10:57:

Wow, ik merk het nu pas.. Daar was toch niks over bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
hneel schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:57:
[...]

Wow, ik merk het nu pas.. Daar was toch niks over bekend gemaakt?
Jahwel is gewoon gemeld in het event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Staat alleen iets in over dubbel stardust. Niet dat het cumulatief wordt als je het snel acher lekaar doet.
1e berry 20, 2e 40, 3e 60, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Hmm, uiteindelijk is er na 10 berries voeren toch maar 200 dust bij gekomen. En dus geen 1100.
Lijkt een bug(/feature) van de laatstye update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik wou al zeggen, lijkt me een bug, ik heb dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ja ik heb het gister ook gecheckt. Je krijgt inderdaad gewoon normale rewards.

Helaas, met een volle gym kreeg je echt bizar veel dust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:36
hneel schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:16:
1e berry 20, 2e 40, 3e 60, etc.
Dit is alleen een andere weergave in de laatste update. Vroeger zag je voor elk besje +20, nu onthoudt het spel dat je al een besje gegeven hebt als je het kort achter elkaar doet, en telt de dust op. Netto resultaat is dus hetzelfde: 10x besje geven levert nog steeds 200 dust op. Alleen zie je die 200 dust nu dus na tien besjes als +200 in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Nu online

hneel

denkt er het zijne van

Ja, nu snap ik het. Maar zo begreep ik het dus niet omdat ik gewend was dat iedere popup de dust van dat ene besje weer gaf.. Daar hebben ze bij die wijziging niet goed over na gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan nog steeds niet een gym met een blissey verslaan, echt irritant omdat hij telkens ge-healed wordt. Ik vind het echt OP. Iemand tips om snel een Blissey te kunnen verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
Kan nog steeds niet een gym met een blissey verslaan, echt irritant omdat hij telkens ge-healed wordt. Ik vind het echt OP. Iemand tips om snel een Blissey te kunnen verslaan?
Welk level ben je?

Breloom of Machamp, beide met Counter / Dynamic Punch zouden het snelste door een Blissey heen moeten gaan. Zeker met weatherboost (cloudy).

Er zit een max van 10 besjes per half uur op een gymdefender, dus je moet volhouden; maar als het niet binnen 30 min lukt, dan kan je net zo goed opgeven. Dan is je enige optie extra spelers vragen om hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Megalodon86 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:21:
[...]

Welk level ben je?

Breloom of Machamp, beide met Counter / Dynamic Punch zouden het snelste door een Blissey heen moeten gaan. Zeker met weatherboost (cloudy).

Er zit een max van 10 besjes per half uur op een gymdefender, dus je moet volhouden; maar als het niet binnen 30 min lukt, dan kan je net zo goed opgeven. Dan is je enige optie extra spelers vragen om hulp.
Houdt er rekening mee dat als de gym bestaat uit zes 'defenders' dat zij de Blissey ook kunnen bijvoeren! Zo kan de Blissey dus meer dan tien besjes per half uur krijgen!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:09:
Een goede tip is wel het stuk voor stuk slopen van Pokemon, dus niet het hele rijtje achter elkaar bij een volle gym. Dus eerst de eerste defender kapot maken, dan pas naar de volgende. En onderop je scherm tikken zodat meteen je charge aanval wordt gedaan.
Pagina: 1 ... 132 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.