[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik ben samen met mijn vriendin ook weer begonnen met spelen, waren eind 2016 afgehaakt maar nu is het weer erg leuk!
Alleen moeten we allebei voor de quest a ripple in time 2/8, 3 nieuwe vrienden maken.
Mag hier dat verzoek gewoon doen of hebben jullie daar ergens een aparte pagina voor, kan het niet vinden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:52
LangeQuin schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:18:
Ik ben samen met mijn vriendin ook weer begonnen met spelen, waren eind 2016 afgehaakt maar nu is het weer erg leuk!
Alleen moeten we allebei voor de quest a ripple in time 2/8, 3 nieuwe vrienden maken.
Mag hier dat verzoek gewoon doen of hebben jullie daar ergens een aparte pagina voor, kan het niet vinden namelijk
Mag gewoon hier, ik zou trouwens niet bij drie vrienden stoppen, vrienden levert veel xp punten op waarmee je zo door de levels heen gaat.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
wortelsoft schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:20:
[...]

Mag gewoon hier, ik zou trouwens niet bij drie vrienden stoppen, vrienden levert veel xp punten op waarmee je zo door de levels heen gaat.
Oke nou iedereen voeg maar toe dan!, we zijn beide erg actief!

7294 0599 8519
7214 0050 5141

Nu wel even genoeg vrienden, zit ook vaak aan daily limit met geven nu

[ Voor 9% gewijzigd door LangeQuin op 26-02-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:35

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

LangeQuin schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:32:
[...]

7294 0599 8519
7214 0050 5141
Beide een request gestuurd. :)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb PoGo juist even op een laag pitje gezet. Bijna level 39 .. maar weinig vernieuwend.. en we vliegen van het ene event naar het andere event. Zoals zaterdag met Clamperl vind ik dan nog wel leuk

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
CAP-Team schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 12:37:
Ik heb PoGo juist even op een laag pitje gezet. Bijna level 39 .. maar weinig vernieuwend.. en we vliegen van het ene event naar het andere event. Zoals zaterdag met Clamperl vind ik dan nog wel leuk
Eens. Ik heb wel genoeg Palkia's nu... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 16:22:
[...]

Eens. Ik heb wel genoeg Palkia's nu... 8)7
Ja ik ben ook wel wat event moe eerlijk gezegd.

En 4 weken voor een level 5 vind ik veel te lang aangezien ze toch allemaal nog wel weer een keer terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Niantic lijkt er alles aan te doen om de wintermaanden door te komen. Veel events, veel nieuwe shinies, veel bonussen. Veel roulatie in raidbossen ook. 4 weken voor een nieuwe vind ik op zich prima.

Waarschijnlijk komen Entei, Suicune en Raikou nog wel terug als raidboss; met shiny kans, zoals de vogels vorige zomer. Vooral Raikou wil ik dan niet missen!

Op korte termijn waarschijnlijk eerst Dialga, of Rayquaza met shiny kans.

[ Voor 37% gewijzigd door Megalodon86 op 20-02-2019 22:43 ]

Verwijderd

Latias Raid Event komend weekend: https://pokemongolive.com/en/post/weekendraid2019-latias/

-Friday, Feb. 22, 2019, at 1 p.m. PST (GMT −8) to Monday, Feb. 25, 2019, at 1 p.m. PST (GMT −8)
-The Legendary Pokémon Latias will be joining Raid Battles! If you’re lucky, you may encounter a Shiny Latias!

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ri8w8i2f1uh21.jpg

Ik lees helaas niets over 5 gratis Raid Passes. =[

Latios komt later nog een keer aan de beurt.

Begint op overkill te lijken dit. Kan niet zijn dat spelers minder of niet spelen omdat er zo tyfus veel events zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2019 04:35 ]

• C_V_S
  • Niet online
Nou inderdaad lijkt wel op overkill ja....

Door al die events spawnen die paar nieuwe Gen4 pokemons ook niet zo veel dus daar moet ik ook nog drie evoluties van

En moet ook nog twee baby's en Riolu en evolutie....

Dan dit weekend op pad voor Clamper en evoluties alleen geen tijd voor. Daarna nog heel veel raids doen voor shiny Latias :)

Ow ja ook nog gyms goud maken....

Veel te druk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Bij mij in de omgeving begint er wel event-moeheid op te treden... en begrijpelijk, mensen hebben nog meer te doen; overal bij willen zijn gaat gewoon niet lukken zo, waardoor Niantic zichzelf in de voet schiet; "oh ben toch al niet overal bij, dan kan ik event x ook wel overslaan"

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Megalodon86 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:46:
Bij mij in de omgeving begint er wel event-moeheid op te treden... en begrijpelijk, mensen hebben nog meer te doen; overal bij willen zijn gaat gewoon niet lukken zo, waardoor Niantic zichzelf in de voet schiet; "oh ben toch al niet overal bij, dan kan ik event x ook wel overslaan"
Begrijpelijk maar aan de andere kant is er tussen de events door ook weinig te beleven. Nieuwe pokemons spawnen nauwelijks nog, battles zijn saai en onlogisch, levelen gaat traag als dikke stront door een trechter als je eenmaal rond level 32-ish bent...

• Megalodon86
We hebben de afgelopen weken wat nieuwe (teruggekomen) aanwas, maar de meeste zijn bij ons al lang level 40. Dus voor levelen doen 'we' het al lang niet meer.

• Fitzer
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-09 10:42
LangeQuin schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 09:32:
[...]

7294 0599 8519
7214 0050 5141
Ik heb je toegevoegd, Syphblade is mijn gebruikersnaam.

7484 3779 5019

Verwijderd

Over het Latias raid weekend: het voelt als een [te] easy cashgrab van Niantic. Hoe ging het Moltres raid event eigenlijk? Daarbij kreeg je 5 gratis raid passes en de kans op een shiny was krankzinnig hoog. Dat moet aardig wat centen hebben opgeleverd.

Nu smeren ze het uit over 3 dagen, geen gratis passes. Kans om een shiny Latias te vangen na dit weekend is episch nul, dus inspelen op FOMO syndroom tot en met. =[

• FreqAmsterdam
SnoeiKoei schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:48:
[...]

Begrijpelijk maar aan de andere kant is er tussen de events door ook weinig te beleven. Nieuwe pokemons spawnen nauwelijks nog, battles zijn saai en onlogisch, levelen gaat traag als dikke stront door een trechter als je eenmaal rond level 32-ish bent...
Levellen gaat juist heel snel nu. Zeker met vriendschappen. Nee als je nu nog 32 bent dan speel je het spelletje helemaal verkeerd (niet dat dat erg is overigens, maar ik kan me niet voorstellen hoe je nu nog 32 kan zijn, dan speel je echt heel heel weinig). Heb wat collega's die amper spelen en die zijn ook inmiddels wel level 38/39.

[ Voor 9% gewijzigd door FreqAmsterdam op 21-02-2019 13:20 ]

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
FreqAmsterdam schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Levellen gaat juist heel snel nu. Zeker met vriendschappen. Nee als je nu nog 32 bent dan speel je het spelletje helemaal verkeerd (niet dat dat erg is overigens, maar ik kan me niet voorstellen hoe je nu nog 32 kan zijn, dan speel je echt heel heel weinig). Heb wat collega's die amper spelen en die zijn ook inmiddels wel level 38/39.
Oh dat is heel simpel, een halve eeuwigheid niet spelen zoals ik, ben ondertussen bijna 33. Het scheelt ook een hoop als je in een stad woont. In een random dorp moet je veel meer afstand afleggen om dezelfde hoeveelheid stops bij elkaar te sprokkelen, om het maar niet te hebben over de spawns.

Als ik tijdens de lunchpauze in Arnhem een rondje door het centrum loop heb ik meer stops te pakken dan dat ik een hele avond in het dorp bij elkaar kan lopen. De laatste tijd zijn er bij ons heel wat stops bij gekomen, dat maakt het verschil iets kleiner. En dan hebben we het nog niet eens over de raids om daar genoeg mensen voor bij elkaar te krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FreqAmsterdam schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:20:
[...]

Ik speel helemaal niks verkeerd. Ik ben laat begonnen en ben er een jaar helemaal tussenuit geweest, een keuze waar ik nooit spijt van heb gehad. Verder doe ik niet aan group raids enzo. Ik ben gewoon niet bijzonder fanatiek. Ik ben nu level 33 (bijna 34) en merk gewoon dat het supertraag gaat. Ja, friendship XP helpt enorm maar de helft van mijn friend list (allemaal Tweakers) opent en vertuurt niet eens meer gifts, zelfs als ik dat iedere dag wel doe. Catch XP en evolve XP is een druppel op een gloeiende plaat.
TheNiker2 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 13:32:
[...]
Het scheelt ook een hoop als je in een stad woont. In een random dorp moet je veel meer afstand afleggen om dezelfde hoeveelheid stops bij elkaar te sprokkelen, om het maar niet te hebben over de spawns.
Inderdaad, voor mij helpt het ook niet dat ik in een dorp van 300 inwoners in het waddengebied woon.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-02-2019 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 17:21
Gewoon lekker op je eigen tempo :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Treecko Community Day 23 Maart.

Van 15:00 tot 18:00. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Megalodon86 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 08:46:
Niantic weet goed genoeg wat ze doen. Zonder events word er veel minder gespeeld. De fomo werkt ook bij de meerderheid wan anders zouden ze geen raid passen incubators en al die andere rommel uit de shops verkopen die je eigenlijk niet nodig hebt.
Je hebt gelijk dat veel spelers event moe zijn maar diezelfde spelers gaan ook latias weekend niet aan hun neus voorbij willen laten gaan..

De cd uren zijn voor mij ook alvast slechter. Ik speel de cd in een openluchtmuseum/park dat van februarie tot maar maar open is tot 17.00 uur.
Rond 5-6 uur eten toch veel mensen normaal :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Latias weekend = Latias week [eindigt vrijdag 1 Maart]

Ik snap niet waarom de CD uren anders moeten...
Hopelijk levert het minder spelers op en laten ze het bij een eenmalige proef.

Net een shiny Articuno uit Research Breakthrough. Ik meld het hier, want ik kan er niet mee showen door 'm in een gym te prakken. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik vind het op zich wel goed dat ze de CD uren wat aanpassen, net als de dagen van zondag naar zaterdag en terug, nu weer op zaterdag, en in mijn schema is de tijd minder "midden op de dag", nu is het gewoon "de middag." Ik kan de ochtend nog plannen voor andere dingen. Of eigenlijk; nu kan ik waarschijnlijk wel, omdat ik smorgen voetbal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 05:03:
Ik was mis. Een week is al veel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 08:54:
[...]

Ik was mis. Een week is al veel beter.
Ze hebben het aangepast. Was in eerste instantie inderdaad maar 1 weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Beide accounts eerste clampert shiny :P klaar voor vandaag. helaas geen tijd om langer door te gaan.

Die op mijn hoofd account is 100% shiny :) awesome!

[ Voor 22% gewijzigd door Ricmaniac op 23-02-2019 16:13 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Uurtje kunnen spelen. 3 shiny Clamperl. Met een beetje geluk dus de hele familie shiny.

Edit: shiny evolueren gelukt. Clamperl familie compleet als shiny. Verder zag ik dat 2x 100% Clamperl ook nog had gevangen.

Heb het dus best goed gedaan in dat uurtje :o :9

[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 23-02-2019 15:18 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een probleem gehad met de task "Catch a Magikarp/Wailmer"?
Op Reddit wat meldingen van mensen die eruit werden gekickt na het claimen van die task en niet meer konden inloggen.

Zelf 3 shiny Clamperl en 2 shiny Feebass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-09 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 05:03:

Ik snap niet waarom de CD uren anders moeten...
Hopelijk levert het minder spelers op en laten ze het bij een eenmalige proef.

Net een shiny Articuno uit Research Breakthrough. Ik meld het hier, want ik kan er niet mee showen door 'm in een gym te prakken. :')
Aangezien ik een baantje heb op zaterdag en ik dan van 04:30 's nachts tot 14:00 a 15:00 uur moet werken is de verandering in tijd super fijn. Zo nu en dan een keer veranderen met tijden lijkt mij niet verkeerd, EX raids hebben dit ook om die reden. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zeror schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:24:
Uurtje kunnen spelen. 3 shiny Clamperl. Met een beetje geluk dus de hele familie shiny.

Edit: shiny evolueren gelukt. Clamperl familie compleet als shiny. Verder zag ik dat 2x 100% Clamperl ook nog had gevangen.

Heb het dus best goed gedaan in dat uurtje :o :9
Ik had ook 3 shiny maar geen geluk natuurlijk met het evolven (2x shiny huntail nu). 8)7 Wel een shiny Feebas nog, wat me tijdens het Feebas event niet gelukt was. RNG is a biatch.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 23-02-2019 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach was weer eens een faal event. Zou fijn zijn als niantic een keer rekening houd met kleine plaatsen waar maar weinig stops zijn. Heb nog eens genoeg candy om er 1 te evolueren. Een shiny heb ik ook niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:50:
Ach was weer eens een faal event. Zou fijn zijn als niantic een keer rekening houd met kleine plaatsen waar maar weinig stops zijn. Heb nog eens genoeg candy om er 1 te evolueren. Een shiny heb ik ook niet... :(
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar ik ken mensen uit miniscule gehuchten die met commie days en dergelijke events in de auto stappen richting een wat grotere stad [met meer stops en gyms].

Want over het algemeen hoor ik redelijk positieve verhalen over dit event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:02:
[...]
Ik weet niet of je de mogelijkheid hebt, maar ik ken mensen uit miniscule gehuchten die met commie days en dergelijke events in de auto stappen richting een wat grotere stad [met meer stops en gyms].

Want over het algemeen hoor ik redelijk positieve verhalen over dit event.
Ja tuurlijk kan ik dat doen. Heb alleen geen zin meer om een halve tank benzine te verrijden en dan weer teleurgesteld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Toeval of niet, maar voor mij en m'n vrouw ging het vandaag wel heel makkelijk en we hadden bovengemiddeld veel geluk met het vangen van shinies.
We hebben ongeveer een uurtje gespeeld, maar allebei iets van 7 Clamperls weten te sparen, waarvan 3 shiny. Bij mij was er van die shinies ook nog eentje met goede stats.

Verder ook een Purugly in het wild gezien en kunnen vangen en (eindelijk) een Empoleon kunnen maken

[ Voor 10% gewijzigd door Gitarist op 23-02-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:15

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:50:
Ach was weer eens een faal event. Zou fijn zijn als niantic een keer rekening houd met kleine plaatsen waar maar weinig stops zijn. Heb nog eens genoeg candy om er 1 te evolueren. Een shiny heb ik ook niet... :( mij want ik ben belangrijk.
Maar al die andere spelers dan? :P

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:03:
[...]

Maar al die andere spelers dan? :P
Wat een humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:15

Grvy

Bot

njah je hebt de oplossing al gehad.. maar jij wilt er niet aan.. not niantics fault imho.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grvy schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:21:
njah je hebt de oplossing al gehad.. maar jij wilt er niet aan.. not niantics fault imho.
Moet ik dan met elk event 40 km rijden? Op een gegeven moment houd dat wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Lees nu dat er n event was... Zijn er nog opties om n Clamperl te bemachtigen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Cartman! schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 21:13:
Lees nu dat er n event was... Zijn er nog opties om n Clamperl te bemachtigen?
Als het goed is kun je ze vanaf nu in het wild tegenkomen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Tijd voor een andere auto dan als je een halve tank leeg rijd op 80km :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:56:
[...]

Probeer het te combineren met iets anders, misschien grote boodschappen doen in een wat grotere stad?
Wellicht zijn er nog meer spelers in je dorp met dezelfde problemen? Smijt ze in je wagen [eerst netjes vragen natuurlijk] en ze bieden waarschijnlijk wel aan om te delen in de brandstofkosten.

Ik woon zelf in Weert, maar als ik om wat voor rede dan ook naar Roermond of Eindhoven moet maak ik er een dagje uit van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:40:
[...]
Probeer het te combineren met iets anders, misschien grote boodschappen doen in een wat grotere stad?
Wellicht zijn er nog meer spelers in je dorp met dezelfde problemen? Smijt ze in je wagen [eerst netjes vragen natuurlijk] en ze bieden waarschijnlijk wel aan om te delen in de brandstofkosten.

Ik woon zelf in Weert, maar als ik om wat voor rede dan ook naar Roermond of Eindhoven moet maak ik er een dagje uit van.
Het is gewoon absurd dat je zo ver moet reizen om een beetje deftig te kunnen spelen.
Zeker doordat niantic het met eenvoudige dingen kan oplossen door bijvoorbeel dat je meerdere quests uit 1 stop kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:41
Ik vond het een geslaagd evenement! Uiteindelijk 10 shinies weten te vangen én een honderd procent.

Latias is inmiddels ook weer in de shiny pocket.

Kom maar door met het volgende evenement :)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Clamperl special research was een prima event, Niantic heeft zeker geleerd van Feebas; het loonde om goed door te lopen/fietsen/rijden en onderweg te vangen en quests te halen.

Ik ging 'even' een rondje doen, maar ben uiteindelijk 42 Clamperls rijker, inclusief 5 shiny. De eerste 2 shiny evoluties waren al precies één van elk. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
Voor mij een zeer geslaagd event:
12 shiny's en 3 keer een 100%. En van die 3 waren er zelfs 2 een shiny....

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:43
Megalodon86 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 08:38:
Clamperl special research was een prima event, Niantic heeft zeker geleerd van Feebas; het loonde om goed door te lopen/fietsen/rijden en onderweg te vangen en quests te halen.

Ik ging 'even' een rondje doen, maar ben uiteindelijk 42 Clamperls rijker, inclusief 5 shiny. De eerste 2 shiny evoluties waren al precies één van elk. Top!
Mooi voor jou dat je in ieder geval tijd had om dit te doen, ik kon het helaas maar een half uurtje doen, had net genoeg om Clamperl 1x te evauleren, 1x te behouden en 1x shiny te vangen. maar goed ze zijn nu waarschijnlijk in het wild te vangen? je zal ze in ieder geval niet veel tegen komen denk ik zo maar. Wel leuk event zo, alleen mag het van mij wel wat langer duren.

7x latias raid kunnen doen, waarvan 5x gevangen maar geen shinys tegen gekomen, ik wil niet klagen maar ik heb wel veel pech met shinys want ik krijg ze maar bar weinig. 8)7

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-09 16:59
Ik heb zaterdag niet eens tijd gehad voor clamperl researches :P
maja, overhuizen was wat bel;angrijker dan Go. Hopelijk worden ze niet super zeldzaam en kan ik er nog een scoren. Anders trade ik er wel voor met mijn US vrienden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Clamperl zijn inderdaad ook wild te vinden nu, heb al wat screenshots gezien. Maar ze lijken vrij zeldzaam (misschien weersafhankelijk?). Waarschijnlijk zitten ze wel in een toekomstige quest reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 13:35
uiteindelijk 9 shiny clamperl waarvan 1 98% en 4 andere boven de 82%, ik gok dat ik extreem veel mazzel heb gehad maar bij mij gingen Gorebys/Huntail precies om en om bij het evolueren daardoor heb ik nu 4 shinies geëvolueerd en heb van beide 2 shinies en daarvan 1 mannetje en 1 vrouwtje heb ook al 2 niet shiny mannetjes (beide 98%)geëvolueerd en ook 1 Gorebys en 1 Huntail. Nou nog genoeg candy zien te krijgen om 2 gewone clamperl vrouwtjes te evolueren.

Voor de platteland vs stad discussie, in NL is het veel meer actieve Ingress community vs geen Ingress spelers in bepaalde gebieden. Tenzij je echt zover weg woont van de bewoonde wereld dat je geen winkelcentrum in de buurt hebt kan je overal in NL echt wel binnen 10-15 minuten bij een potentiële pokestop hotspot uitkomen.
Ik woon zelf in het buitengebied en ga meestal met de auto naar de stad wat 15 minuten rijden is, binnen loopafstand(paar kilometer) heb ik ongeveer 4 pokestops en 2 gyms dus dat houd niet over.
Als echter zelfs een plaatsje als Lunteren(dat is niet waar ik meestal heen ga) iets van 20 pokestops en een redelijk aantal gyms kan hebben dan kan het overal.
Alleen als er niet genoeg hoge ingress spelers daar in de buurt komen dan zijn er ook geen pokestops, als je dus wilt dat er iets verandert is het wachten tot we in pokemon go pokestop suggesties kunnen indienen of ingress spelers motiveren iets bij jou in de buurt te doen.
Meerdere opdrachten uit pokestops is iets wat ook wel kan helpen maar dan krijg je toch dat het voor de stad nog steeds een voordeel heeft, als ik in het centrum waar ik meestal heen ga iedere 30 minuten een opdracht uit een pokestop zou krijgen dan zou ik continue opdrachten kunnen pakken zonder dat ze opraken, op bepaalde plekken zouden mensen niet meer dan 100 meter hoeven te lopen om genoeg pokestops te hebben dus mensen zouden nog steeds klagen dat ze benadeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
protoss warrior schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:58:

Meerdere opdrachten uit pokestops is iets wat ook wel kan helpen maar dan krijg je toch dat het voor de stad nog steeds een voordeel heeft, als ik in het centrum waar ik meestal heen ga iedere 30 minuten een opdracht uit een pokestop zou krijgen dan zou ik continue opdrachten kunnen pakken zonder dat ze opraken, op bepaalde plekken zouden mensen niet meer dan 100 meter hoeven te lopen om genoeg pokestops te hebben dus mensen zouden nog steeds klagen dat ze benadeeld worden.
Maar de mensen met weinig pokestops gaan hier het meeste voordeel uit halen. Als je bv maar 1 stop hebt en om de 30 min een quest kan krijgen dan doe je op 3 uur 6x zoveel quests.

In een stad waar veel stops zijn kun je nu ook gewoon 3 uur spelen zonder quests te weinig te krijgen.
Dan ga je echt niet veel meer quests kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik heb helemaal niet kunnen spelen tijdens t Clamperl event, behalve als je een stop spinnen op werk spelen noemt. Heb dus gelukkig wel 1 clamperl iig.
Die avond ff snel 2 latias raids gedaan met mn gratis pasjes en direct bij de 1e raid mijn shiny. Ik had niet eens door dat het shiny was tot een vriend het zei, was niet echt aan t opletten.

Hoorde van meer vrienden dat het event veel beter te doen was dan Feebas day en iemand kam aanzetten met 17 shinies... Waarvan 3 gereserveerd voor mij nu O-)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:51
Gravediggerxx schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Maar de mensen met weinig pokestops gaan hier het meeste voordeel uit halen. Als je bv maar 1 stop hebt en om de 30 min een quest kan krijgen dan doe je op 3 uur 6x zoveel quests.

In een stad waar veel stops zijn kun je nu ook gewoon 3 uur spelen zonder quests te weinig te krijgen.
Ik had zelf iets van 55 quests gedaan in die 3uur en niet eens een goede route gekozen waardoor ik tijd verloor.
Volgende keer maar eens vooraf een route uitstippelen en kijken of ik de 70-75 stops haal.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 13:35
Gravediggerxx schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:03:
[...]

Mijn punt was dan ook eigenlijk meer dat het Niantic niet veel helpt omdat het de klachten niet wegneemt. Als je maar 1 stop hebt en 6 clamperl had kunnen krijgen had je nog steeds niet genoeg gehad om er 1 te evolven al had je dan natuurlijk wel 6 kansen op een shiny.
Met hoe makkelijk de opdrachten waren met dit event zou je een hoop stops nodig hebben wil je echt 3 uur vol kunnen maken hoor, ik heb er 50 gedaan in 1 1/2 uur waarna ik de auto heb opgezocht en nog een beetje in de wijken heb gezocht naar losse pokestops. de enige plaatsen waarvan ik denk dat er 100 zijn binnen loop afstand(dus dat je ook echt een volgende opdracht kan pakken zodra je er 1 klaar hebt) zijn echt grote winkelcentra in steden als Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/etc

Maar ik zou het dus een stuk beter vinden als ze gewoon zouden zorgen dat er meer stops komen in gebieden waar er nu weinig zijn, het liefste door pokemon go spelers de mogelijkheid te geven nieuwe stops aan te dragen en te beoordelen. Hier in de buurt zijn openbare speeltuintjes waar 2 speeltoestellen staan en een stroomhuisje met grafiti ook al pokestops geworden dus er moet altijd wel genoeg te vinden zijn om stops van te maken tenzij je midden tussen de weilanden of bossen zit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
protoss warrior schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:46:
[...]

Mijn punt was dan ook eigenlijk meer dat het Niantic niet veel helpt omdat het de klachten niet wegneemt. Als je maar 1 stop hebt en 6 clamperl had kunnen krijgen had je nog steeds niet genoeg gehad om er 1 te evolven al had je dan natuurlijk wel 6 kansen op een shiny.
Met hoe makkelijk de opdrachten waren met dit event zou je een hoop stops nodig hebben wil je echt 3 uur vol kunnen maken hoor, ik heb er 50 gedaan in 1 1/2 uur waarna ik de auto heb opgezocht en nog een beetje in de wijken heb gezocht naar losse pokestops. de enige plaatsen waarvan ik denk dat er 100 zijn binnen loop afstand(dus dat je ook echt een volgende opdracht kan pakken zodra je er 1 klaar hebt) zijn echt grote winkelcentra in steden als Amsterdam/Rotterdam/Utrecht/etc

Maar ik zou het dus een stuk beter vinden als ze gewoon zouden zorgen dat er meer stops komen in gebieden waar er nu weinig zijn, het liefste door pokemon go spelers de mogelijkheid te geven nieuwe stops aan te dragen en te beoordelen. Hier in de buurt zijn openbare speeltuintjes waar 2 speeltoestellen staan en een stroomhuisje met grafiti ook al pokestops geworden dus er moet altijd wel genoeg te vinden zijn om stops van te maken tenzij je midden tussen de weilanden of bossen zit natuurlijk.
V.w.b. het laatste stuk ben ik het met je eens. Die feature komt er aan, er lopen al betatests met het door mensen laten toevoegen van pokestops "pokestop submission".

officiele bron: https://pokemongolive.com/en/post/poi-submission-beta/

En anders kan je high level ingress halen en dan kun je ook punten submitten hehe :+ (en dat worden dan ook pokestops in pogo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:51
Smeargle is live!

https://twitter.com/TheSilphRoad/status/1100132551031611393

Heb er zelf al 1.
Er is ook een nieuwe badge bijgekomen:

The Pokémon Smeargle is now live in Pokémon GO. When using GO Snapshot, Smeargle will sometimes photobomb your photo. When you exit out, Smeargle will be in the wild and ready to catch. With this, there is a new Photo Bomb badge for every 10, 50 and 200 encounters.
Smeargle gets the moveset of the Pokémon it Photobombs

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6b1l3reduti21.jpg

High res shiny spoiler:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/raoc13gx4si21.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2019 05:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Die event is tekort. Die bloemen op die kopjes zie je echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:20:
Die event is tekort. Die bloemen op die kopjes zie je echt slecht.
Kunnen ze weer snel door naar het volgende event 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
TerrorSource schreef op maandag 25 februari 2019 @ 21:43:
Smeargle is live!

https://twitter.com/TheSilphRoad/status/1100132551031611393

Heb er zelf al 1.
Er is ook een nieuwe badge bijgekomen:

The Pokémon Smeargle is now live in Pokémon GO. When using GO Snapshot, Smeargle will sometimes photobomb your photo. When you exit out, Smeargle will be in the wild and ready to catch. With this, there is a new Photo Bomb badge for every 10, 50 and 200 encounters.
Smeargle gets the moveset of the Pokémon it Photobombs
Heb hem ook na ongeveer 150 foto's, ik spam gewoon per pokemon zon 10 foto's. Dan vang je hem wel redelijk snel. is wel maar 1 per dag dat je hem kan vangen dus morgen weer fotospammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Smeagle moet ik nog even doen. Zo boeiend is die niet voor de rest.

Heb advies nodig wat ik nu met mijn rare candy moet doen.

2 x Groudon 4000+ CP
2 x Kyogre 4000+ CP (1x met dubbele aanval)
2 x Mewto van Level 37,5+
6 x Dragonite 3300+ CP (1x met dubbele aanval)
3 x Ttar Level 40 (1x met dubbele aanval)
6 x Mamoswine 3000+ CP (1x met dubbele aanval)
6x Machamp level 37 of hoger
1 x Raikou 3100+ CP
1 x Moltress 3100+ CP
1x Entei 3000+ CP
2x Zapdop 3000+ CP
1x Raqueza 3000+ CP

Gaan er nog legendarische komen die het uppen waard zijn of maar een extra van een van bovenstaand rijtje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:10
C_V_S --> Palkia zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Die is toch niet bepaald goed naar wat ik begreep?

En heb al zoveel goede draken denk ik dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:11:
Smeagle moet ik nog even doen. Zo boeiend is die niet voor de rest.

Heb advies nodig wat ik nu met mijn rare candy moet doen.

2 x Groudon 4000+ CP
2 x Kyogre 4000+ CP (1x met dubbele aanval)
2 x Mewto van Level 37,5+
6 x Dragonite 3300+ CP (1x met dubbele aanval)
3 x Ttar Level 40 (1x met dubbele aanval)
6 x Mamoswine 3000+ CP (1x met dubbele aanval)
6x Machamp level 37 of hoger
1 x Raikou 3100+ CP
1 x Moltress 3100+ CP
1x Entei 3000+ CP
2x Zapdop 3000+ CP
1x Raqueza 3000+ CP

Gaan er nog legendarische komen die het uppen waard zijn of maar een extra van een van bovenstaand rijtje maken?
Als je rare candy over hebt zou ik zeggen:

2x extra Raikou (samen met de 2 Zapdos die je al hebt, en nog een Electivire, prachtig team)
1x extra Rayquaza (is gewoon heel sterk, maar je hebt idd ook al Dragonites)
2x extra Ttar (zeer effectief tegen veel raidbossen, kan je er best nog wat meer van hebben. evt één met dark attacks).

Als je dan nog over hebt... bewaren voor Dialga en Garchomp en Regigigas. Of stop ze in een Salamence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Highfeed schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:40:
[...]

Heb hem ook na ongeveer 150 foto's, ik spam gewoon per pokemon zon 10 foto's. Dan vang je hem wel redelijk snel. is wel maar 1 per dag dat je hem kan vangen dus morgen weer fotospammen.
Enig idee waar die foto's opgeslagen worden? Honderden foto's neemt aardig wat opslagruimte in beslag...

Oh en dat verschrikkelijke geluid als je een foto maakt met snapshot. Ik heb in het menu van de app zelf het geluid uitgeschakeld, maar zelfs als ik de telefoon op stil zet blijft het geluid.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2019 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:57:
[...]
Enig idee waar die foto's opgeslagen worden? Honderden foto's neemt aardig wat opslagruimte in beslag...

Oh en dat verschrikkelijke geluid als je een foto maakt met snapshot. Ik heb in het menu van de app zelf het geluid uitgeschakeld, maar zelfs als ik de telefoon op stil zet blijft het geluid.
Een foto neemt maar 100kb ofzo in beslag. Valt dus eigenlijk best mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:22
[...]

Ik kan ze gewoon vinden en verwijderen via de gallery van mijn Oneplus 3T. Staan gewoon tussen de normale foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
[...]

Zoals hierboven al vermeld werd, ik kon het ook gewoon in mijn galerie zien en verwijderen op Samsung. Weet niet of je een iPhone heb, dan weet ik het niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal Alolan Rattata ook shiny te vangen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:29:
[...]

Zal Alolan Rattata ook shiny te vangen zijn?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Als je rare candy over hebt zou ik zeggen:

2x extra Raikou (samen met de 2 Zapdos die je al hebt, en nog een Electivire, prachtig team)
1x extra Rayquaza (is gewoon heel sterk, maar je hebt idd ook al Dragonites)
2x extra Ttar (zeer effectief tegen veel raidbossen, kan je er best nog wat meer van hebben. evt één met dark attacks).

Als je dan nog over hebt... bewaren voor Dialga en Garchomp en Regigigas. Of stop ze in een Salamence.
Ja zal eens kijken. 2e Raikou zit al op 2600 CP.

Salamence heb ik er al 1 van van 3200 CP.

Rare candy is eigenlijk enkel voor de legendarisch vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Eens. Ik besteed ook nooit RC's aan iets anders dan legendaries. Sowieso een max groudon (1 van de sterkste pokies), max kyogre (best water), max rayquaza (best dragon) en max raikou (best electric) is een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
C_V_S schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

Ja dat vind ik ook. Maargoed, als je ze 'over' hebt, kan je er ook best eens wat 'geks' mee doen.

Maar dan dus lekker in Raikou stoppen. Verder even geduld hebben; Dialga en Regigigas zijn leuke legendaries qua stats (al weet ik hun moveset nog niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:03:
[...]

Eens. Ik besteed ook nooit RC's aan iets anders dan legendaries. Sowieso een max groudon (1 van de sterkste pokies), max kyogre (best water), max rayquaza (best dragon) en max raikou (best electric) is een goed idee.
Ja die heb ik al zeg maar althans bijna max :) Die 50 CP meer voor 40 candy vind ik onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Highfeed schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:40:
[...]

Ik kan mis zijn maar ik denk dat je 1 foto per keer moet nemen en dan naar die galerij gaan.
Tenzij er iemand hier 10 fotos neemt en diesmeargel niet op de eerste plaats staatin de gallerij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highfeed
Gravediggerxx schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 15:23:
[...]

Ik kan mis zijn maar ik denk dat je 1 foto per keer moet nemen en dan naar die galerij gaan.
Tenzij er iemand hier 10 fotos neemt en diesmeargel niet op de eerste plaats staatin de gallerij?
-onjuiste info, excuses....- ;w

[ Voor 30% gewijzigd door Highfeed op 28-02-2019 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Highfeed schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:56:
[...]

Nadat ik mijn 4de foto van de reeks 10 foto's ging bekijken zat daar smeargle. ik hoor van meerdere ook in whatsapp groepen dat je gewoon 10 foto's moet maken (want volgens mij kan je er maar 10 zien). ik heb ook gehoord dat bij iemand de 7de foto was enzo dus het heeft wel degelijk nut. :)
Normaal moet je die smeargel al in die kleine preview zien rechts onderaan je scherm dus dan weet je ook wanneer je moet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Gravediggerxx schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 07:49:
[...]

Normaal moet je die smeargel al in die kleine preview zien rechts onderaan je scherm dus dan weet je ook wanneer je moet stoppen.
Dat is mij niet opgevallen, maar daar klik ik ook te snel voor denk ik |:(. Zal het eens in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik had gisteren pas door dat er een photobomb had plaatsgevonden toen ik het na een stuk of 1000 foto's opgaf en er een Smeagol ( ;) ) spawnde die ik kon vangen. Later mijn foto's teruggekeken, was het 1 van de laatste foto's die ik gemaakt had. Duurde effe maar dan heb je ook wat, ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wat is nu de beste manier om Smeargle te vinden?

Gisteren stuk of 500 foto's gemaakt maar niks....

Moet je je foto's terug kijken en dan kijken of die er dan bij staat en dan naar je normale scherm en dan naar je normale scherm om hem daar te zien spawnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik heb net van 1 Pokemon een stuk of tig foto's gemaakt.
Daarna terug gekeken heel snel en daar stond ergens tussenin een Smeargle.

Dus je kan van 1 Pokemon wel 100 foto's maken om zo de Smeargle te kunnen vangen

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Je hoeft je foto's niet terug te kijken, als je je foto-modus afsluit zie je vanzelf of er een Smeargle gespawnd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Oke nog meer foto's maken dus.

Denk dat die medaille mij trouwens gestolen kan worden :)

1 x Smeagle is zat als Pokedex vulling

Verwijderd

Gebruikt iemand hier de shiny checklist van Leekduck?

Lijkt niet te worden geupdate. =[

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit met het probleem dat ik mijn foto's niet eens kan checken. Mijn foto's worden niet opgeslagen terwijl de app wel toegang gegeven is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Zeror schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:00:
Ik zit met het probleem dat ik mijn foto's niet eens kan checken. Mijn foto's worden niet opgeslagen terwijl de app wel toegang gegeven is.
heb ik ook, buiten dat de app om de zoveel pokemon op de foto zetten gewoon compleet hangt.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

@avotar
Heb jij Smeargle al kunnen vangen ondanks dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
Zeror schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:00:
Ik heb het juist expres zo ingesteld dat de fotos niet opslaan, dat doe ik met alle apps zodat ik geen uren fotos hoef te verwijderen en ze alleen opsla wanneer ik dat wil.
Zeror schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:22:
@avotar
Ja je kunt Smeargle gewoon vangen ook al slaan ze niet op, is mij gelukkig na een paar duizend fotos eindelijk ook gelukt. :+

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb Smeargle de eerste avond dat hij beschikbaar was gelijk gevangen, maar daarna is het nog niet weer gelukt ondanks het maken van honderden foto's en enkele tientallen vastlopers.

Ik heb gisteravond de nodige Eevee's en Pikachu's met bloemetjestooi gevangen, maar die zien er nogal nutteloos uit. Hebben evoluties van die bloemetjes-Eevee's ook bloemetjes in hun haar?

Wel grappig dat verschillende evoluties nu ook spawnen. Gisteren heb ik een Jolteon gevangen, en net een Flareon. Helaas wel met laag level, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
gwystyl schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 11:07:
Hebben evoluties van die bloemetjes-Eevee's ook bloemetjes in hun haar?
Jup

• C_V_S
  • Niet online
Leuk voor de verzameling om alle variaties te hebben....voor de rest hebben ze weinig meerwaarde

• Megalodon86
C_V_S schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Leuk voor de verzameling om alle variaties te hebben....voor de rest hebben ze weinig meerwaarde
Precies, super leuk om te vangen, maar ik laat me niet gek maken, vandaag ga ik gewoon mn eigen schema volgen, niet keihard hunten in de hoop zoiets te vinden.

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Zeror schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:22:
@avotar
Nee, maar dat komt wellicht ook omdat ik er na 2 of 3 keer hangen ook gewoon klaar ben.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Highfeed schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 06:56:
[...]

Nadat ik mijn 4de foto van de reeks 10 foto's ging bekijken zat daar smeargle. ik hoor van meerdere ook in whatsapp groepen dat je gewoon 10 foto's moet maken (want volgens mij kan je er maar 10 zien). ik heb ook gehoord dat bij iemand de 7de foto was enzo dus het heeft wel degelijk nut. :)
deze info kreeg ik door. Geen idee wat de bron is. Gisteren en vandaag relatief snel een kunnen krijgen.
Regarding SMEARGLE for those that do not know:
1. The chance of Smeargle photobomb is based on per photo SESSION. Not on per photo taken. This means if you snap the first pic, and he's not in it, exit the photo session and try again.
2. It is not based on any particular pokemon. Completely RNG and chance.
3. It's not based on how you take the picture or how many pictures were taken. Smeargle always photobombs the first picture of a photo session. (Refer to #1)
4. Smeargle will inherit the moves (fast/charged) of the pokemon you snapped a picture of. This includes LEGACY MOVES. It CANNOT learn Transform via Ditto *Thank you Sean McCallum for that confirmation.
5. Smeargle will inherit the weight and height of the pokemon you snapped a picture of. (XL/XS)
6. Smeargle can't be weather boosted like Meltan (as of now, but can change in future).
7. Smeargle can run away (careful with pinaps)! And can be caught once per day via the same method (resets at 12 AM local time).
8. Smeargle will spawn for exactly 1 hour from the geographic position you snapped the photo.
9. You do not need to check your gallery and review photos. You can see his head in the photo circle in the corner and the circle will pulsate if he indeed photobombed you.

Happy Smeargling!

• Highfeed
T4F.nl_Muad schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:39:
[...]

deze info kreeg ik door. Geen idee wat de bron is. Gisteren en vandaag relatief snel een kunnen krijgen.

[...]
Hmm zou toch zweren dat ik pas bij de vierde foto de smeargle zag...nu begin ik wel te twijfelen hoor. En degene die in de whatsapp groep zit zei later dat hij in de 7de sessie de smeargle vond omdat wat jij schrijft ook al in de groep voorkwam. Hij had het verkeerd geschreven. Nu ben ik alleen niet overtuigd van mijzelf, eens kijken of ik foto kan terug vinden.

Edit: Nee geen foto, Had screenshot van smeargle gemaakt. Nu heb ik net ook smeargle binnen gekregen op de eerste foto. Ik denk dat we allebei er naast zaten en dat je info best kan kloppen. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Highfeed op 28-02-2019 19:35 ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Highfeed schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:31:
Edit: Nee geen foto, Had screenshot van smeargle gemaakt. Nu heb ik net ook smeargle binnen gekregen op de eerste foto. Ik denk dat we allebei er naast zaten en dat je info best kan kloppen. 8)7
Nee, ik weet 100% zeker dat ik er gisteren een op de 3e foto had.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-02 21:12
Spike_wolf schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:46:
[...]

Nee, ik weet 100% zeker dat ik er gisteren een op de 3e foto had.
Hoe heb je dit bekeken? In de galerij na afloop van een serie? In de galerij staan de de eerste foto als eerste, naar rechts swipen ga je naar de 2de etc.

ik haal nu 3 dagen op rij met de eerste foto van een serie Smeargle. Statistiek van heel weinig, ben benieuwd hoe dit bij anderen klopt als men er goed op gaat letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

T4F.nl_Muad schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Hoe heb je dit bekeken? In de galerij na afloop van een serie? In de galerij staan de de eerste foto als eerste, naar rechts swipen ga je naar de 2de etc.
Meerdere foto's gemaakt, hij zat ergens in het midden, zowel in de gallery in de app als in mijn foto's app en ik zag hem in het voorbeeld rechts onder in beeld komen tijdens het maken van de foto's.

Nu net weer, drie foto's gemaakt tweede was de photobomb:

Photobomb

Vrij specifiek op gelet deze keer, drie foto's vrij snel achter elkaar, zag hem in het voorbeeld staan toen ik de derde foto maakte.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Spike_wolf schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:55:
[...]

Vrij specifiek op gelet deze keer, drie foto's vrij snel achter elkaar, zag hem in het voorbeeld staan toen ik de derde foto maakte.
Je foto wordt 2x opgeslagen, 1x met en 1x zonder photobomb. Je 1e foto had dus de photobomb in dit geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

SnoeiKoei schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:58:
[...]

Je foto wordt 2x opgeslagen, 1x met en 1x zonder photobomb. Je 1e foto had dus de photobomb in dit geval. ;)
Ik zie idd dat die eerste twee exact hetzelfde zijn ja. Okay, hier eerste foto dus.

Maar ik ben er nog steeds vrij zeker (door de situatie waarin het gebeurde) van dat m'n eerste op de derde (of dan dus de 2e) foto zat. Maar die heb ik al lang weg gegooid dus kan ik niet meer terug kijken.
Dit was wel dag 1, dus misschien dat dit Niantic stijl vrij snel aangepast is?

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 131 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.