[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.510 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Met 1 vriend 3 gevechten per dag is al genoeg.. meestal krijgt je wat dust, soms candy en af en toe een stone..
Met trainer battles krijgt je volgens mij maar 1x per dag iets (was in t begin zo, doe ze niet meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Ik zit op 18 sinnoh stones, heb niet elke dag gebatteld (ongveer de helft van de mogelijke battles niet) maar heb toevallig paar dagen geelden 3 stenen gekregen uit 3 battles. Dit heb ik nu 2x meegemaakt. Het is gewoon echt random, zit geen logica achter...
Ik heb ook al die evos niet gedaan, heb alleen 2 roserade, 1 rhypherior en 1 Weavile
Eek2nd schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 13:35:
Met 1 vriend 3 gevechten per dag is al genoeg.. meestal krijgt je wat dust, soms candy en af en toe een stone..
Met trainer battles krijgt je volgens mij maar 1x per dag iets (was in t begin zo, doe ze niet meer).
Het is nog steeds zo met trainer battle, ik heb denk ik daar vooral cany en dust uit gekregen

[ Voor 38% gewijzigd door Musta op 07-02-2019 13:47 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Friendship event: https://i.imgur.com/AQBt38C.png
Aankomend valentijdsdag event: https://twitter.com/Sereb.../1093623839895023619?s=19

Schijnbaar staat dat in de nieuwsbrief. Ik heb de ingame optie aangevinkt om nieuws via mail te ontvangen, maar inmiddels al maanden niks meer in de mailbox van Niantic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
@Gitarist
dennisvalk schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:28:
[...]

Gelukkig, ben niet de enigste dus. Ben al weken alle stops aan het spinnen om die ene opdracht voor de cubone te vinden, maar nog steeds niet gelukt. Ondertussen wel al 3x Aerodactyls gestackt en de rest om de Meltan quest af te ronden, alleen de Cubone ontbreekt nog (en paar candies om die Scyther te evolven, maar dat gaat wel lukken).
Als jullie de Cubone willen, de alola Marowak welke (als het goed is) nu in raids zit telt gewoon als Cubone voor die quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 17:49
Gitarist schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:54:
Naast het gegeven dat ik nog met die Meltan quest bezig ben, loop ik er idd ook tegenaan dat ik nog maar twee Sinnoh stones heb ontvangen, uit de 7-day-streak research quests (of hoe je die dan ook wilt noemen).

Ik heb ook toen die battles er net waren een paar dagen een aantal van die battles gedaan, maar helaas geen stone gekregen.
Idem voor mij. Ik zit met de Let's GO, Meltan quest op 6/9. Moet nog 4 Exeggcutes vangen, maar kom ze tegenwoordig nergens tegen. Dus zit een beetje vast. :|

Uit de Field Quests heb ik tot nu to 3 Shinnoh stones gekregen. Schiet dus ook nog niet erg op bij mij. Uit Trainer battles krijg ik alleen maar een beetje Stardust. Niet de moeite waard.

Laatst voor het eerst twee PvP battles met een vriend gedaan. Hij kreeg uit beide rondes een Shinnoh stone. Ik natuurlijk alleen maar wat Stardust. :/

Zat te denken ... Misschien dat degene met de laagste Ace Trainer badge een hogere kans heeft op een Shinnoh stone ? Die van mij had ik destijds al goud gemaakt, in het oude Gym systeem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mamoswine gaat waarschijnlijk Ancient Power als CD exclusive move krijgen: https://twitter.com/sereb.../1093776173342117888?s=21

Maar dat maakt Mamoswine niet waardeloos. Nog altijd de moveset Powder Snow/Avalanche, waardoor hij de beste Ice type aanvaller is. Mud Slap/Stone Egde vanuit Rock perspectief, maar dat zou zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb ook friendrequests naar @Chaos-Zero en @Grumpmeister verstuurd.

[ Voor 21% gewijzigd door Megalodon86 op 08-02-2019 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24

Dutch_Celt

Jollygood

Megalodon86 schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 12:38:
Members only:

Ik zal het doorgeven aan le gf :D
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Members only:

Ik ga proberen je dagelijks wat te sturen, zit nogal met een overvolle lijst :') (73 man nu)

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Grumpmeister schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 15:29:
[...]

Ik ga proberen je dagelijks wat te sturen, zit nogal met een overvolle lijst :') (73 man nu)
Doe rustig aan, heb geen haast, maar ik zit ook met een lijst van 100, maar daarvan sturen er steeds minder pakjes. En openen ook steeds minder, dus kan ze ook niet kwijt zeg maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ixcic2glcef21.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Members only:

Ik heb je toegevoegd ;)

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Vanmiddag een weatherboosted Palkia misgelopen door errors in de raid... bah...

MAAR, goedmakertje vanavond; een shiny Meltan! Level 27 en 91% IV! Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

@Luuksche we staan morgen op kans BF te worden met dit event (nog minus 2 dagen) en je hebt nog een unopened gift. Zou die graag even timen samen!

Members only:

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 09-02-2019 22:11 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:20
Cassius schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:10:
[...]

@Luuksche we staan morgen op kans BF te worden met dit event (nog minus 2 dagen) en je hebt nog een unopened gift. Zou die graag even timen samen!

Members only:
Prima! Ik wil morgen rond 2100 mijn gifts openen. Is dat een goed tijdstip voor jou? Anders moeten we wat anders plannen!

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@SnoeiKoei stuur maar een pvp invite als je tijd hebt. Ik zet low IV shiny's in omdat ik mijn eerste 3 battles al gedaan heb vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Luuksche schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 22:13:
[...]

Prima! Ik wil morgen rond 2100 mijn gifts openen. Is dat een goed tijdstip voor jou? Anders moeten we wat anders plannen!
Kan het dinsdag 21u? Dan kan ik het tegelijk met @wortelsoft doen - komt dat uit wortelsoft?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Cassius schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:56:
[...]

Kan het dinsdag 21u? Dan kan ik het tegelijk met @wortelsoft doen - komt dat uit wortelsoft?
Is prima wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:20
Cassius schreef op zondag 10 februari 2019 @ 17:56:
[...]

Prima! Hoeveel Best Friends zit iedereen hier inmiddels?!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamerant.com/wp-content/uploads/pokemon-go-smeargle-missing-generation-2.jpg.optimal.jpg

Official Pokémon Go Twitter account foto. Veel mensen denken dat Smeargle geteased wordt. Hopelijk zit er nieuw Special Research aan te komen, dat is altijd leuk en vaak decent rewards. Plus natuurlijk een nieuwe Pokémon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hoe zou ik hier Smeargle in moeten zien dan?

Is er al bekend wat het Valetine event gaat inhouden?

Dat Friends Event heb ik niks mee gedaan, ben lekker gyms aan het goud maken :) En met die pleuris weer ook geen zin om naar buiten te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

C_V_S schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:43:
Hoe zou ik hier Smeargle in moeten zien dan?
Je kan er niet zo zeer een Smeargle in zien, maar Smeargle heeft een verfkwast als staart waar hij van alles mee onderkalkt. Dus die verfvlekken op al die afbeeldingen wijzen wel die kant op :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 11 februari 2019 @ 08:43:
Is er al bekend wat het Valetine event gaat inhouden?
Hoogstwaarschijnlijk gebooste roze Pokémon. Sowieso Luvdisc natuurlijk, en die is tevens mogelijk shiny. Lickytung lijkt me logisch, aangezien de Gen4 evolve net uit is, al is de naam van die Pokémon een tikje shady als je bekijkt hoeveel jonge mensen de game spelen. Sowieso nog niks echt confirmed.
Spike_wolf schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:01:
[...]
Je kan er niet zo zeer een Smeargle in zien, maar Smeargle heeft een verfkwast als staart waar hij van alles mee onderkalkt. Dus die verfvlekken op al die afbeeldingen wijzen wel die kant op :)
Dit, en de andere mogelijk optie is een Splatoon gebeuren wat eigenlijk nergens op zou slaan en dus vrij onlogisch is.

Zit er al iemand op 0.133.1 [android] trouwens? Hoe zit het met de viewing distance?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2019 @ 11:48:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk gebooste roze Pokémon. Sowieso Luvdisc natuurlijk, en die is tevens mogelijk shiny. Lickytung lijkt me logisch, aangezien de Gen4 evolve net uit is, al is de naam van die Pokémon een tikje shady als je bekijkt hoeveel jonge mensen de game spelen. Sowieso nog niks echt confirmed.
Zooitje roze Pokémon inderdaad. En shiny Clefairy.
Zit er al iemand op 0.133.1 [android] trouwens? Hoe zit het met de viewing distance?
Ja. Is weer groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Megalodon86 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 16:47:
[...]

Zooitje roze Pokémon inderdaad. En shiny Clefairy.

[...]

Ja. Is weer groot _/-\o_
Niet net zo groot hier, wel weer in "originele" grootte - maar niet met die toffe extra afstand van de vorige versie :( .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Cassius schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:14:
[...]

Niet net zo groot hier, wel weer in "originele" grootte - maar niet met die toffe extra afstand van de vorige versie :( .
Ik heb vanuit huis een gym die net buiten beeld viel, 10m verder was hij wel te zien. Nu kan ik die vanuit huis weer zien dus het is ietsje groter dan vroeger, maar niet zo groot als laatst nee.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tien Sinnoh Stones gegarandeerd tijdens Swinub Community Day. Vijf uit NPC trainer battles, vijf uit PVP battles. Kan gedurende de hele dag, hoeft dus niet perse tijdens het 3 hour window.

Ancient Power is de special move, dus wordt aangeraden om niet te evolven tussen 11:00 en 15:00 [event duurt tot 14:00 maar je kan tot 1 uur na afloop van het event evolven voor Ancient Power].

Investeer in Star Pieces ivm 3x catch stardust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:03
Eindelijk een Ho-Oh gekregen na 7 dagen field research sparen :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Laatst online: 17-09 15:43
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 02:19:
Tien Sinnoh Stones gegarandeerd tijdens Swinub Community Day. Vijf uit NPC trainer battles, vijf uit PVP battles. Kan gedurende de hele dag, hoeft dus niet perse tijdens het 3 hour window.

Ancient Power is de special move, dus wordt aangeraden om niet te evolven tussen 11:00 en 15:00 [event duurt tot 14:00 maar je kan tot 1 uur na afloop van het event evolven voor Ancient Power].

Investeer in Star Pieces ivm 3x catch stardust.
Waarom zou je per sé niet evolven dan? Wie weet buffen ze de move in de toekomst en als ze het niet doen kan je altijd nog TM'en naar een andere move. Op een later moment naar TM'en naar Ancient Power zal sowieso niet meer gaan.

Ik evolve mijn hundo gewoon op de CD met een tweede charge move erbij.

[ Voor 4% gewijzigd door kleautviool op 12-02-2019 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik evolve er ook 2 naar acient power. Gewoon voor de zekerheid. Blijft toch een legacy move

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:22:
Ik evolve er ook 2 naar acient power. Gewoon voor de zekerheid. Blijft toch een legacy move
En dan een 2e aanval er bij kopen dan is het ook een leuke Pokemon voor P2P vechten :)

Zag dat al ik een lucky Swinub heb. Scheelt al wat dust...

Wel jammer dat door al die events die nieuwe Gen4 Pokies maar weinig spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleautviool schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 08:12:
[...]

Waarom zou je per sé niet evolven dan? Wie weet buffen ze de move in de toekomst en als ze het niet doen kan je altijd nog TM'en naar een andere move. Op een later moment naar TM'en naar Ancient Power zal sowieso niet meer gaan.

Ik evolve mijn hundo gewoon op de CD met een tweede charge move erbij.
Ancient Power heeft geen STAB, ook niet met een mogelijk toekomstige buff. Verder heeft Mamoswine toegang tot Stone Edge, als je per sé een [betere] rock type move op die Pokémon wilt hebben.

Buiten FOMO en verzameldrang is er gewoon geen valide rede om voor Ancient Power te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

https://pokemongolive.com/post/go-snapshot-announce

Trainers,

We’ve been inspired by the photos you’ve taken with our AR+ feature. From the smallest Wurmple to the tallest Alolan Exeggutor, Trainers have taken amazing photos that show off Pokémon in their natural habitats. Today, we’re happy to announce that a brand-new feature will arrive soon—one that’s sure to make capturing the charms of your favorite Pokémon easier than ever!

Introducing GO Snapshot—an easy way to take a photo of any Pokémon you have in your Pokémon Storage! You can find the feature when looking at a specific Pokémon or accessing the camera in your Bag of items.

It’s simple to use. Select a Pokémon and tap on the screen to throw its Poké Ball to that spot. Once your Pokémon is situated in the ideal spot, you can then move around it to find the best angle for your photo. Is your Pokémon distracted or looking the wrong way? Brush across it to get its attention, and it will be sure to face you.

Take as many photos as you like during your session. Once you’re finished, all photos are saved to your device automatically! It’s also easier than ever to share your favorite photo via social media. Just select the linked social channel you want to share with, and you can show your friends your masterpiece with a couple of quick taps.

We can’t wait to see the amazing photos you’ll take of your Pokémon! Don’t forget to send us your works of art with #GOsnapshot, so we can show them off, too! Let’s grab our cameras and GO!

—The Pokémon GO team
We kunnen straks foto's AR maken van alle mons in onze tas :D

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik vind helemaal mooi!

Kan je eindelijk op je dooie gemak die shiny vangen en later een AR foto maken hihi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 10:59:
[...]

[...]

Buiten FOMO en verzameldrang is er gewoon geen valide rede om voor Ancient Power te gaan.
Zijn die twee dingen niet exact het hele idee van dit spel ..? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
Spike_wolf schreef op maandag 11 februari 2019 @ 09:01:
[...]

Dat en de normale smeargle heeft groene verf op zijn staart, en deze vlekken zijn groen dussssss

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Akaendra schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:05:
[...]

Dat en de normale smeargle heeft groene verf op zijn staart, en deze vlekken zijn groen dussssss
Precies. Hopelijk nieuwe Special Research, dat zijn altijd leuke dingen. Mag wel wat sneller op elkaar volgen wat mij betreft.

Het wordt ook tijd voor een event om regionals uit gen 2 en 3 te kunnen krijgen; tuurlijk is het leuk dat Torkoal alleen in India zit en Relicanth in Nieuw Zeeland, maar op die 1% na, die daar daadwerkelijk heen gaat, is het vooral een spoofer ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Ik hoef enkel Relicanth nog :) De rest heb ik gelukkig kunnen ruilen.

Zijn er al mensen met een 2e aanval voor een legendary? Want lijkt mij best handig voor de battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Zoveel candy heb ik niet over. Maar ik denk dat een Mewtwo met Shadow Ball + Ice Beam best leuk kan zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleautviool schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 08:16:
[...]

Zijn die twee dingen niet exact het hele idee van dit spel ..? ;)
Iedereen speelt natuurlijk op zijn eigen manier, maar ik denk dat het doel van het spel [voor de speler] is om van de bank af te komen en actief te zijn.

Dit is Pokémon Go, niet een willekeurige andere Pokémon game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:39:
[...]
Iedereen speelt natuurlijk op zijn eigen manier, maar ik denk dat het doel van het spel [voor de speler] is om van de bank af te komen en actief te zijn.

Volledig mee eens al spelen de meeste spelers van uit hun auto 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleautviool
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:39:
[...]

Dit was ook sarcastisch op (vooral) het FOMO wat ik vrijwel dagelijks op reddit tegenkom. Vandaar de knipoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6fnvnrss7fg21.jpg

+

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zd0j0vk5bfg21.png

Die 2 en Luvdisc hoop ik de komende week aan de collectie toe te voegen.

Welke Pokémon is dit eigenlijk: https://twitter.com/zombi.../1095822403559550976?s=19

Edit: dat is dus Happiny
Edit2: Nieuwe Spinda met hartje ipv random vlek. Komt uit research "Land 5 great curve throws in a row". Die task blijkt veel makkelijker te vinden te zijn dan afgelopen anderhalve maand.
Edit3: Lures lijken niet correct te werken. Ze duren 6 uur schijnbaar, maar in die 6 uur gewoon 10 Pokémon zoals normaal, dus elke 36 minuten een spawn.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2019 06:18 ]

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

www.degroot-it.nl

• sjorremans
  • Laatst online: 23:03
degroot schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Eindelijk die 4e en 5e eggecute gevangen....
Ik moet er nog steeds 1 :')

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
@Verwijderd Bij mij stopte de lure na +- 1 uur maar de spawns waren wel normaal. Ik vermoed wel dat ze de bugs er ondertussen wel uit hebben gehaald.

Het enige dat ik jammer vind is dat er geen nieuwe shiny is die niet uit een ei komt. Hopen coins uitgeven aan incubators om misschien een shiny te krijgen is het mij gewoon niet waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:20:
@Verwijderd Bij mij stopte de lure na +- 1 uur maar de spawns waren wel normaal. Ik vermoed wel dat ze de bugs er ondertussen wel uit hebben gehaald.

Het enige dat ik jammer vind is dat er geen nieuwe shiny is die niet uit een ei komt. Hopen coins uitgeven aan incubators om misschien een shiny te krijgen is het mij gewoon niet waard.
Nouja, misschien geen nieuwe shiny, maar wel Luvdisc, Snubbul en nog andere mogelijke shiny Pokémon met boosted spawn rates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
Ik ben weer op zoek naar een paar mensen om ultra friends te worden. Als jullie een lucky egg willen gebruiken, laat het me even weten via pm:

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Iemand al een overzicht van level, IV en CP van Swinub voor morgen?

Heb al over de 1000 candy dus zo boeiend is het niet om er heel veel te vangen :)

Bij wat voor weer is Swinub trouwens boosted? Paar level 30 - 35 met een fatsoenlijk IV zouden wel lekker zijn en een hoop dust schelen.

Kan er anders nog een hoop ruilen voor een lucky Pokemon kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
C_V_S schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 10:35:

Heb al over de 1000 candy dus zo boeiend is het niet om er heel veel te vangen :)

Bij wat voor weer is Swinub trouwens boosted? Paar level 30 - 35 met een fatsoenlijk IV zouden wel lekker zijn en een hoop dust schelen.

Snow of sunny geeft swinub weather boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Sunny is morgen wel een flinke kans op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/k6zaq2orqbe21.jpg

Edit: Je kan momenteel al 5 npc battles doen voor 5 keer een reward. Sinnoh Stone niet gegarandeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2019 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

https://db.pokemongohub.net/pokemon/220

Zie voor boost ook die pokemongohub.net link --> met sneeuw en zonnig weer. Sneeuw gaan we niet zien morgen, zon hopelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Wat gebeurd er als je een Star Piece aanzet tijdens de 3x dust?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
50% bovenop de drie keer dust die je sowieso krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
kleautviool schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:26:
Dus:
100 dust x 3 = 300 * 1,5 = 450 dust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
Gewoon 450 dust, geen 450% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Dat bedoelde ik.

Ik zie dat het anders zit:

https://rankedboost.com/pokemon-go/star-piece/

100 * 1,5 = 150 + 3x = 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nvm.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-02-2019 13:47 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
kleautviool schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 13:26:
4,5 keer zo veel dust. Dus 100 -> 450. Met weatherboost bonus en/of evoluties, nog meer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-09 09:49
Wat is nu voor dit weekend het event? Valentijn en swinub shiny kunnen krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 15 februari 2019 @ 21:52:
Wat is nu voor dit weekend het event? Valentijn en swinub shiny kunnen krijgen?
Lees even het in game nieuws zou ik zeggen....

Mamoswine is hier trouwens al binnnen.

Die kan je dus gewoon al evolven :)

Had nog een lucky Swinub staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, drie keer géén Ice type charge move. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Aha. Dus wel van 11 tot 14 een special event. Had het verkeerd gelezen. Dacht gewoon iets extra spawnde maar gewoon wel extra veel. Nice

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 07:43:
Aha. Dus wel van 11 tot 14 een special event. Had het verkeerd gelezen. Dacht gewoon iets extra spawnde maar gewoon wel extra veel. Nice
No offence, maar lees je af en toe een paar posts/pagina's terug?

Het plaatje met daarop alle info met betrekking tot deze Community Day is volgens mij 2 keer gepost. :)

Maargoed, inderdaad dus de release van shiny Swinub. En wat ik zelf nog noemenswaardig vind is de increase van stardust. Normaal keer ik huiswaarts nadat ik 3 shiny's heb [of 2, als de Pokémon maar 1 evolve heeft], maar vandaag ff doorbuffelen want meer stardust is altijd welkom.

Waarschijnlijk wordt het ook mooi weer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
Ik lees wel terug. Maar soms lees je iets verkeerd. Zoals ik dus had gedaan. Sorry dat ik een foutje hebt gelezen. Zal boete gaan doen 😉.
Maar ben er blij mee. Dacht namelijk dat het wat anders was haha
No offence en no hard feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ondertussen geloof ik niet eens meer dat je Sinnoh Stones kunt krijgen uit trainer battles...sinds half januari doe ik er elke dag 1 en heb gewoon niks gekregen :{ Hopelijk werkt t systeem vandaag wel tijdens community day.

edit: Hebbes :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 16-02-2019 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Cartman! schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 09:32:
Ondertussen geloof ik niet eens meer dat je Sinnoh Stones kunt krijgen uit trainer battles...sinds half januari doe ik er elke dag 1 en heb gewoon niks gekregen :{ Hopelijk werkt t systeem vandaag wel tijdens community day.
Zojuist keurig de 5 beloofde sinnoh-stones binnengeharkt uit de trainer battles. Maar normaal gesproken, nooit.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Inderdaad, vandaag niet vergeten sinnoh-stones te verzamelen met battles. Zojuist 5x trainer battle gedaan en 5x sinnoh-stones stone gekregen zoals beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-09 07:08
De 5 sinnoh stones van de trainer battles zijn al binnen. Dus dat werkt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat er morgen weer 2 x 5 kansen zijn op een Sinnoh Stone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:49:
Ik hoop het, kom er nog 2 te kort voor mn dex...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 14:49:
Waarschijnlijk niet. Alleen op de dag zelf (vandaag) is/was het gegarandeerd. Heel misschien na 23:00 nog aangezien het gisteren om 23:00 live ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Iets meer dan 50 swinubs gevangen vanmiddag, 5 shiny. Geluk of was de kans hoger dan bij andere events?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Volgens mij kan je morgen weer 5 battles doen met rewards, maar geen gegarandeerde stone.

Edit: de shiny goden waren me goed gezind vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uL0ihAa.png

[ Voor 48% gewijzigd door FreqAmsterdam op 16-02-2019 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Vanmiddag anderhalf uur onderweg geweest met z'n drieën, 3, 5 en 7 shinys binnen. Niet slecht :)
Ik heb niet het idee dat de shiny kans hoger was dan voorheen, wel was de spawnrate x10 ofzo. Allemachtig het scherm was af en toe voor de helft bruin omdat er 10 om ons heen spawnde.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Waarschijnlijk niet. Alleen op de dag zelf (vandaag) is/was het gegarandeerd. Heel misschien na 23:00 nog aangezien het gisteren om 23:00 live ging
Ja ok, bedoelde meer zoals vrijdag. Bij zowel mensen als NPC battles 5 keer kans op een reward. Echter geen gegarandeerde Sinnoh Stones zoals vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 15:14:
[...]

Had gisteren blak voor 0.00 idd 5 stones uit trainer battles en dan na 0.00 ook weer 5.. plus 1 voor en 5 na 0.00 van PvP battles heb ik er toch mooi 16 binnen geharkt in kleine 30 minuten tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Het voelt alsof de shiny-rate hoger was inderdaad, maar dat kan ook komen doordat er gewoon héél veel Swinubs zaten. Ik ving er 5 in anderhalf uur spelen, en daarna nog 4 thuis op de bank. Die eerste 5 klopte aardig met anderhalf uur spelen op eerdere CD's, maar 4 vanaf de bank in een uur, dat is wel ongekend hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon86 schreef op zaterdag 16 februari 2019 @ 23:15:
Het voelt alsof de shiny-rate hoger was inderdaad, maar dat kan ook komen doordat er gewoon héél veel Swinubs zaten. Ik ving er 5 in anderhalf uur spelen, en daarna nog 4 thuis op de bank. Die eerste 5 klopte aardig met anderhalf uur spelen op eerdere CD's, maar 4 vanaf de bank in een uur, dat is wel ongekend hier.
Blijft random. Ik liep met m'n broertje en zusje de volle 3 uren en ik had 10 shinies, m'n zusje 5 en Broertje maar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Hangt er van af hoe je speelt. Ik ving alle 13 shinies gister via got-cha zonder enige shiny check, ik ging puur voor het volume. Dat lijkt effectiever dan zelf vangen en shiny checks doen.

PS. confirmed 5 keer reward vandaag (niet gegarandeerd een stone).

Edit: vorige CD zelfde tactiek en toen maar 6 shinies dus ik neig toch ook naar het vermoeden dat de spawn rate voor shinies hoger was. Heb ongeveer zelfde hoeveelheid swinubs gevangen als totodiles vorige CD.

[ Voor 29% gewijzigd door FreqAmsterdam op 17-02-2019 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Op zich kan het natuurlijk ook zo zijn dat de shiny-kans niet de gehele 3 uur hetzelfde is, maar dat er als het ware vlagen van 50% kans inzitten ofzo. Geen idee of dat zo is, maar er is ook niemand die dat kan controleren, alleen de dames en heren van Niantic die het geprogrammeerd hebben. Zou voor het 'gevoel' wel slim zijn, laatste 20 minuten een hogere kans, zodat mensen het gevoel hebben 'hard gewerkt, en beloning gehad'. Op die manier binden ze spelers meer dan wanneer je 3 uur rondjes loopt en < 2 shinies pakt. En het is ook beter dan de gehele 3 uur een (hele) hoge kans, want dan is het niet zo speciaal meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Megalodon86 schreef op zondag 17 februari 2019 @ 22:51:
Op zich kan het natuurlijk ook zo zijn dat de shiny-kans niet de gehele 3 uur hetzelfde is, maar dat er als het ware vlagen van 50% kans inzitten ofzo. Geen idee of dat zo is, maar er is ook niemand die dat kan controleren, alleen de dames en heren van Niantic die het geprogrammeerd hebben. Zou voor het 'gevoel' wel slim zijn, laatste 20 minuten een hogere kans, zodat mensen het gevoel hebben 'hard gewerkt, en beloning gehad'. Op die manier binden ze spelers meer dan wanneer je 3 uur rondjes loopt en < 2 shinies pakt. En het is ook beter dan de gehele 3 uur een (hele) hoge kans, want dan is het niet zo speciaal meer.
Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat het gewoon rng is. De kans op shinys tijdens alle cd's is +- 1 op 25

Deze cd spawnde er wel meer swinubs omdat ze de spawns van valentijn volledig terug hadden weg gehaald dus kon je er meer selecteren en dus meer shinys krijgen.

Niantic gaat echt niet extra spul programmeren wat dan toch meer werk en mogelijk meer bugs kan geven 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Team Medallion zit eraan te komen, een item om van team te wisselen. Cooldown: 365 dagen. [https://twitter.com/Chrales/status/1097276435318915072]

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/djmsm9oxq7h21.png

Update 0.135.0 is voor sommigen al beschikbaar en heeft een nieuw loadingscreen. Sommige users die geupdate hebben melden dat de game nu totaal niet meer speelbaar is ivm met loading issues. Dus pas ff op.

In die update zit ook Go Snapshot. Een functie om AR+ foto's van je Pokémon te maken wanneer jij wilt. Dus als je in het bos staat en je wilt een leuke foto maken van een bug type Pokémon die in je collectie zit dan kan dat. Je kan zelfs triggeren dat je Pokémon een aanvalsanimatie uitvoert.

Op moment van schrijven zijn 5 NPC battle rewards nog steeds een dingetje. PVP ook waarschijnlijk, maar niet zelf kunnen testen. Sinnoh Stones niet gegarandeerd.

Nieuwe manier van Pokémon encounteren: photobomb. Ook te zien op het nieuwe loadingscreen. Je hebt AR aan, komt een Pokémon tegen, en vervolgens springt een andere Pokémon [in dit geval Smeargle] voor de lens om te photobomben [https://twitter.com/chrales/status/1097275118991089669].

^Klinkt eigenlijk best gaaf, en een goeie manier om AR te pushen, hoewel ik persoonlijk een schijthekel heb aan vangen in AR.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2019 05:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Denk je niet dat het om die AR Snapshot functie gaat? AR aan voor een foto maken van je reeds gevangen pokémon, die nieuwe functie, en dat ze die willen pushen met photobomb encounters? Ik vind het leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Dat AR kan mij echt gestolen worden. Nul meer waarde in mijn ogen.

Had 5 shinies en een hele lading weather boosted van level 35 :) Mijn Lucky Swinub zelfs gemaxt en dubbele aanvallen gegeven voor de trainer battles

Nu dus 6 x Mamoswine van 3000+ CP met ice aanvallen.

Ideaal team om draken te slopen en daar was het mij om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
C_V_S schreef op maandag 18 februari 2019 @ 08:29:
Dat AR kan mij echt gestolen worden. Nul meer waarde in mijn ogen.

Had 5 shinies en een hele lading weather boosted van level 35 :) Mijn Lucky Swinub zelfs gemaxt en dubbele aanvallen gegeven voor de trainer battles

Nu dus 6 x Mamoswine van 3000+ CP met ice aanvallen.

Ideaal team om draken te slopen en daar was het mij om te doen.
Tenzij er pokemons tevoorschijn komen tijdens het photobommen die je normaal veel minder vaak ziet en ook niet op je nearby verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 18 februari 2019 @ 09:02:
[...]

Tenzij er pokemons tevoorschijn komen tijdens het photobommen die je normaal veel minder vaak ziet en ook niet op je nearby verschijnen.
Zou niet weten welke :) Mis alleen de nieuwe nog maar ja met die events zie je die ook zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunfalls
C_V_S schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:29:
[...]

Zou niet weten welke :) Mis alleen de nieuwe nog maar ja met die events zie je die ook zelden.
Bijvoorbeeld een smeargle of pokemon uit gen 3 of 4 die nog niet ingevoegd zijn of niet veel voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Sunfalls schreef op maandag 18 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Bijvoorbeeld een smeargle of pokemon uit gen 3 of 4 die nog niet ingevoegd zijn of niet veel voorkomen.
Zullen vast ook wel op een andere manier komen en dat is ook puur suggestief wat je oppert :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Megalodon86
De kans is vrij groot dat het Smeargle wordt, want je ziet hem photobomben op het nieuwe loading screen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben na een stop van bijna een jaar toch maar weer begonnen, zitten een weer een aantal nieuwe leuke features in de game

[ Voor 29% gewijzigd door Mad-Matt op 18-02-2019 15:26 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Mad-Matt schreef op maandag 18 februari 2019 @ 12:38:
Ben na een stop van bijna een jaar toch maar weer begonnen, zitten een weer een aantal nieuwe leuke features in de game
Inderdaad... ik hoop wel dat ze niet door blijven gaan met toevoegen van functies, want het is nu stiekem al heel uitgebreid. Ik probeerde laatst iemand in een notedop uit te leggen hoe Pokémon Go werkt, maar terwijl ik aan het vertellen was merkte ik dat ik er steeds meer dingetjes bijsleepte die nu ook kunnen of waar je aan moet denken. Voor je het weet ben je een half uur verder en weet degene aan wie je het aan het uitleggen bent niet meer wat nou het begin was.

Tijdens het spelen kom je er nu nog vrij makkelijk uit, maar ik vergeet af en toe al wat nu een handige manier is om iets te doen of welk(e type) ik nu het best kan gebruiken in welke situatie, welke pokémon ik wil evolueren of poweren etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoeliJoeli
  • Laatst online: 20-09 21:01

CoeliJoeli

Gamer

Ook recent weer begonnen... Na een stop van 2,5 jaar XD.
Moet zeggen dat ik vooral bezig ben met de IV's. Helaas nog 0 shiny tegengekomen. Voor de rest tot doel gesteld om alle 1st Gen Pokemon in bezit te krijgen (dus niet alleen Pokedex)

Twitch.tv/coelijoeli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
gwystyl schreef op maandag 18 februari 2019 @ 16:07:
[...]

Inderdaad... ik hoop wel dat ze niet door blijven gaan met toevoegen van functies, want het is nu stiekem al heel uitgebreid. Ik probeerde laatst iemand in een notedop uit te leggen hoe Pokémon Go werkt, maar terwijl ik aan het vertellen was merkte ik dat ik er steeds meer dingetjes bijsleepte die nu ook kunnen of waar je aan moet denken. Voor je het weet ben je een half uur verder en weet degene aan wie je het aan het uitleggen bent niet meer wat nou het begin was.

Tijdens het spelen kom je er nu nog vrij makkelijk uit, maar ik vergeet af en toe al wat nu een handige manier is om iets te doen of welk(e type) ik nu het best kan gebruiken in welke situatie, welke pokémon ik wil evolueren of poweren etc.
Je moet het ook niet uitleggen, gewoon zeggen ga maar spelen en als je vragen hebt hoor ik het wel. Ze krijgen uiteindelijk wel het virus te pakken! Het heeft weinig zin om alle features in 1 keer uit te leggen, daar heb je in het begin toch niks aan (zeg de eerste 10.000 pokemon).

Gewoon proberen! En ja, als je op een gegeven moment flink wat raids gedaan hebt dan weet je wel welke elementen je moet gebruiken tegen welke.

[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 18-02-2019 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clamperl Limited Research aanstaande zaterdag [23-2]:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/58d1i6xzhlh21.jpg

Clamperl en diens evoluties zijn dexvullers voor zover ik weet, maar gedurende het event zijn water type spawns boosted, dus shiny Wailmer en shiny Krabby hunten is een optie.
Clamperl evolve is random, zoals bij Eevee bijvoorbeeld.

En vergeet niet: spin geen stops voor het event begint.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2019 06:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:53
En Clamperl is gelukkig wel in t wild te vangen na het event. Waarschijnlijk wel bagon level zeldaam ofzo?

https://mobile.twitter.co.../1097978672483524609?s=09

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wel weer een leuk event kan helaas enkel niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Hmmm beetje snel na de CD.... ik kan/wil niet elke week mijn halve zaterdag opofferen om beestjes te gaan vangen. Als die evolve inderdaad random is, heb je toch een hele stapel clamperls nodig voor je ze beide hebt..... ik ga wel wat oppikken denk ik, maar niet zo fanatiek als afgelopen zaterdag.
Pagina: 1 ... 130 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.