[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.511 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-09 08:36
C_V_S schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:30:
[...]

En lekker met 4 accounts een gym bezet houden of jezelf uit gyms gooien...
Of bij een raid aan mij vragen of ik ff wil helpen met één van je telefoons omdat ik er maar één mee heb |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sixtiek schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Of bij een raid aan mij vragen of ik ff wil helpen met één van je telefoons omdat ik er maar één mee heb |:( .
Haha ja die ken ik ook nou ik begin er allemaal niet aan.

Kijk iedereen speelt voor zichzelf hoor maar de manier hoe sommige het zich makkelijk maken onder allerlei noemers vind ik wat apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:37
2345 5455 3142

Ik zoek nog wat mensen om dagelijks gifts .ee te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt verder niet uit hoe mensen er zelf over denken, als je de TOS breekt ben je aan het cheaten.
Gravediggerxx schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:07:Als lvl 40 speler met 6 gemaxte beste aanvallers zou je wel eigenlijk een lvl 5 solo moeten kunnen.
Niet mee eens.

Een Level 5 raid is Legendary. Er is weinig legendarisch aan het kunnen verslaan van een legendarische raidboss in je eentje.
Ik heb ooit een weekly breakthrough legendary encounter gevangen met 1 pinap berry en mijn eerste, normale, Pokéball. Hoewel prettig is het behoorlijk lame en totaal niet legendary.

Als je in een MMORPG 80% van alle worldbosses in je eentje kan farmen dan klopt de balans in de game niet.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2019 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Of een Mythical die je in je eentje kan verslaan... kuch Deoxys Attack form.. kuch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eek2nd schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:13:
Of een Mythical die je in je eentje kan verslaan... kuch Deoxys Attack form.. kuch..
Die moeten ze ook gewoon een paar keer zo sterk maken naar mijn mening

Ook het feit dat je de juiste counters kiest mag wel zwaarder gaan wegen worden die mensen die Aggron gebruiken in raids ook eens gestraft :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 10:48
C_V_S schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:31:
[...]

Die moeten ze ook gewoon een paar keer zo sterk maken naar mijn mening

Ook het feit dat je de juiste counters kiest mag wel zwaarder gaan wegen worden die mensen die Aggron gebruiken in raids ook eens gestraft :)
Dat is dus in feite wat ze nu gedaan hebben. De super effectiveness buff zorgde er voor dat de raidbosses veel makkelijker geworden zijn. Dat passen ze nu aan door de raidbosses 20% meer hp te geven. Daarmee kom je ongeveer weer op hetzelfde niveau als vóór de super effectiveness buff. Maar als je die buff niet benut, ben je dus nog langer bezig en haal je raidbosses niet meer neer met de verkeerde counters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:43

hneel

denkt er het zijne van

Waar ik niet blij mee ben is dat de viewrange voor gyms weer verkleind is. Die was nou nota bene nog maar pas geleden juist verhoogd!
Voorheen kon ik 7 van de 9 gyms in ons dorp zien. Daarna 8. En nu nog maar 5. Ik wil toch graag minstens elke dag een raid doen. Dat wordt nu een stuk lastiger. Er waren er toch al niet altijd veel, en nu zie je ze niet eens meer.

Al die extra moves vind ik ook een nadeel. Vorrheen was je met een fast-TM zeker van wat je kreeg. Nu wordt dat voor veel beesten een gok, en de kans dat je met een charge degene krijgt die je wilt is ook lager geworden. En ik heb het idee dat ik de laatste tijd een stuk minder TM's uit raids krijg. Ik heb pas volop Groudon en Kyogre raids gedaan en ik heb er nu nog steeds maar weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
hneel schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:30:
Waar ik niet blij mee ben is dat de viewrange voor gyms weer verkleind is. Die was nou nota bene nog maar pas geleden juist verhoogd!
Voorheen kon ik 7 van de 9 gyms in ons dorp zien. Daarna 8. En nu nog maar 5. Ik wil toch graag minstens elke dag een raid doen. Dat wordt nu een stuk lastiger. Er waren er toch al niet altijd veel, en nu zie je ze niet eens meer.
Inderdaad, hopelijk wordt dat snel aangepast.
Al die extra moves vind ik ook een nadeel. Vorrheen was je met een fast-TM zeker van wat je kreeg. Nu wordt dat voor veel beesten een gok, en de kans dat je met een charge degene krijgt die je wilt is ook lager geworden. En ik heb het idee dat ik de laatste tijd een stuk minder TM's uit raids krijg. Ik heb pas volop Groudon en Kyogre raids gedaan en ik heb er nu nog steeds maar weinig.
Inderdaad; dat moeten ze ook herzien vind ik; óf maak de volgorde vast; dat je altijd door de lijst van mogelijkheden TM't, óf maak het gewoon een keuzemenu. 10 TM's verspillen doordat je steeds heen en weer van optie 1 naar 2 gaat, terwijl je 3 wilt, slaat nergens op.

[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon86 op 01-02-2019 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Gravediggerxx schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:07:
Echt stom dat ze raids moeilijker maken. De enige uitdaging aan raids was het om die met weinig mensen of solo te doen.
Het is ook niet altijd makkelijk om genoeg mensen te vinden en dan maken ze dit nog moeilijker |:(

Als lvl 40 speler met 6 gemaxte beste aanvallers zou je wel eigenlijk een lvl 5 solo moeten kunnen.

Dat niantic samenspel aanmoedigt is wel goed maar nu ben je gewoon verplicht en de meeste spelers doen het liever solo want dat is veel minder gedoe dan telkens men verschillende mensen te moeten afsreken.

Alle spelers met meerdere accounts tonen dit gewoon duidelijk aan.
Hangt er van af. Ik woon in centrum van amsterdam. Veel whatsapp groepen hier. Kan eigenlijk de hele dag door raiden als ik dat wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 15:45:
[...]

Hangt er van af. Ik woon in centrum van amsterdam. Veel whatsapp groepen hier. Kan eigenlijk de hele dag door raiden als ik dat wil.
Geweldig! Maar als je niet in de stad woont...

Spelen in hartje Amsterdam of spelen in een klein dorpje ergens in de polder, heeft een compleet andere beleving van het spel. Stad vs platteland dus. Dat is een probleem dat wereldwijd speelt; als je 3 stops en 1 gym in de buurt hebt, zit je altijd zonder ballen, maar in de stad gooi je ze constant weg omdat je vol zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Megalodon86 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:15:
[...]

Geweldig! Maar als je niet in de stad woont...

Spelen in hartje Amsterdam of spelen in een klein dorpje ergens in de polder, heeft een compleet andere beleving van het spel. Stad vs platteland dus. Dat is een probleem dat wereldwijd speelt; als je 3 stops en 1 gym in de buurt hebt, zit je altijd zonder ballen, maar in de stad gooi je ze constant weg omdat je vol zit.
Ja, daar zouden we wel iets mee/aan kunnen doen. Het is een oneerlijke strijd voor mensen die buiten de stad wonen. Hoewel je er wel voor kunt kiezen om tijdens een CD naar de stad te gaan ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 16:31:
[...]

Ja, daar zouden we wel iets mee/aan kunnen doen. Het is een oneerlijke strijd voor mensen die buiten de stad wonen. Hoewel je er wel voor kunt kiezen om tijdens een CD naar de stad te gaan ofzo.
Dat lukt niet altijd, voorheen ging ik altijd naar Stadshart Amstelveen met CD, maar dat is niet zo'n feest meer daar. Maar inderdaad, voor events is het nog wel de moeite een betere plek op te zoeken. Al is het maar richting een groter dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

hneel schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 14:30:
Dan denk je dat Niantic zowaar eens een adequaat inzicht heeft gehad en doen ze tot je verbazing iets goeds waar ik daadwerkelijk wat aan heb... maar dan 'corrigeren' ze die gedachte binnen de kortste keren weer en laten ze zien dat ze toch écht zulke sukkels zijn als ik al vele jaren denk. :X

On-voor-stel-baar! |:(

Ik vraag me af of het zicht op meer gyms er misschien toe leidde dat mensen hun gratis pasjes efficiënter konden gebruiken en dat dit tot minder verkochte pasjes leidde. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 17:09:
Ik vraag me af of het zicht op meer gyms er misschien toe leidde dat mensen hun gratis pasjes efficiënter konden gebruiken en dat dit tot minder verkochte pasjes leidde. :|
Lijkt me eerder omgekeerd: als je meer gyms kan zien zie je meer raids om te doen. Eerst zag je mss één Palkia, nu drie. Snel ff pasje kopen :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik merkte dat op een ander toestel dat ik nog niet naar de laatste versie geüpdate had ik nog wel het grotere bereik heb. Mijn hoofdtoestel dus nog maar even gedowngrade naar v. 0.131.4 en presto... die kijkt ook weer lekker ver... zolang als het duurt tot de geforceerde update. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 13:03:
Het maakt verder niet uit hoe mensen er zelf over denken, als je de TOS breekt ben je aan het cheaten.

[...]
Niet mee eens.

Een Level 5 raid is Legendary. Er is weinig legendarisch aan het kunnen verslaan van een legendarische raidboss in je eentje.

Als je in een MMORPG 80% van alle worldbosses in je eentje kan farmen dan klopt de balans in de game niet.
In normale mmorpg ben je ook niet beperkt tot het aantal spelers die je in je omgeving wonen.
In de gameboy spelletjes kan je mewtwo toch ook in je eentje vangen. Al is het niet echt in je eentje als je meerdere pokemon moet gebruiken.

Een legendarische verslaan met 7-20 man waarbij de meerderheid gewoon de auto select neemt vind ik pas saai. De laatste lvl 5 raid die bij mij mislukte was mischien een half jaar geleden dus dat is totaal niet spannender dan een solo raid.

Vanaf dat je nu lvl 30 bent komt er eigenlijk niks meer bij in verdere levels dat het de moeite maakt om een hogere lvl te krijgen wat je wel hebt in andere mmorpg's.

Mijn idee om raids te verbeteren is gewoon de timer te verwijderen en dan de mensen gewoon te laten vechten tot de raid baas dood is. Hoe lager je level hoe meer potions en revives je nodig hebt.
Dus het blijft de moeite om samen te werken maar het is geen verplichting meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 11:33:
[...]

In normale mmorpg ben je ook niet beperkt tot het aantal spelers die je in je omgeving wonen.
In de gameboy spelletjes kan je mewtwo toch ook in je eentje vangen. Al is het niet echt in je eentje als je meerdere pokemon moet gebruiken.

Een legendarische verslaan met 7-20 man waarbij de meerderheid gewoon de auto select neemt vind ik pas saai. De laatste lvl 5 raid die bij mij mislukte was mischien een half jaar geleden dus dat is totaal niet spannender dan een solo raid.

Vanaf dat je nu lvl 30 bent komt er eigenlijk niks meer bij in verdere levels dat het de moeite maakt om een hogere lvl te krijgen wat je wel hebt in andere mmorpg's.

Mijn idee om raids te verbeteren is gewoon de timer te verwijderen en dan de mensen gewoon te laten vechten tot de raid baas dood is. Hoe lager je level hoe meer potions en revives je nodig hebt.
Dus het blijft de moeite om samen te werken maar het is geen verplichting meer.
Die timer is inderdaad bloed irritant. Lekker 120 seconden wachten voor een T1 raid die binnen 10 seconden klaar is. Het zou prettig zijn als je bij level 40 de optie unlocked om die timer te skippen. Want het klopt verder ook wat je zegt; naast de redelijk nette level rewards is er weinig rede om door te levelen na 38. Dat was het level waarop je Pokémon kan maxen, toch?

Maar verder blijf ik erbij dat een Legendary Pokémon lastig moet zijn om te bemachtigen. Heb vanmorgen een [research breakthrough] Raikou gevangen met de 3e normale Pokéball en een Pinap berry. Dat voelt enorm "meh" aan, terwijl het wel gaat om de allerbeste electric type Pokémon die momenteel in de game zat. Dat hoort een "omg wow" moment te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 14:53:

Maar verder blijf ik erbij dat een Legendary Pokémon lastig moet zijn om te bemachtigen. Heb vanmorgen een [research breakthrough] Raikou gevangen met de 3e normale Pokéball en een Pinap berry. Dat voelt enorm "meh" aan, terwijl het wel gaat om de allerbeste electric type Pokémon die momenteel in de game zat. Dat hoort een "omg wow" moment te zijn.
Tsja, eigenlijk is het een 6 raikou candy reward hè, tenzij het echt een hoge IV is, gooi je hem toch weg; level 15 is te laag als je ze al op level 20 of 25 gevangen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:32
C_V_S schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:30:
[...]

En lekker met 4 accounts een gym bezet houden of jezelf uit gyms gooien...
Ik doe niets met gyms en alts. Gyms boeien me niet. Mijn main heeft alle storage op max, en nog 40 pasjes oid. Raid misschien 2x per week, dus zit eigenlijk nooit meer in gyms.
sixtiek schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:36:
[...]

Heb hier twee man in de buurt zitten waarmee we die raids doen. En die pakken graag een telefoon aan zodat we het met zijn 3-en kunnen doen.

Waar mensen zich al druk over kunnen maken. Laat iedereen lekker spelen zoals hij/zij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
FireAge schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 19:40:
[...]

Ik doe niets met gyms en alts. Gyms boeien me niet. Mijn main heeft alle storage op max, en nog 40 pasjes oid. Raid misschien 2x per week, dus zit eigenlijk nooit meer in gyms.

[...]

Heb hier twee man in de buurt zitten waarmee we die raids doen. En die pakken graag een telefoon aan zodat we het met zijn 3-en kunnen doen.

Waar mensen zich al druk over kunnen maken. Laat iedereen lekker spelen zoals hij/zij wil.
Zolang je eerlijk speelt prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
[...]

Precies. Als je het nodig vindt om tegen de TOS in meer dan één telefoon te gebruiken dan moet je dat maar lekker doen. Maar dan moet je niet oenig naar mij kijken als ik daar even niet aan meehelp :*) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Waar mensen zich al druk over kunnen maken. Laat iedereen lekker spelen zoals hij/zij wil.
Oh nee, zeker niet. Want "iedereen lekker laten spelen zoals hij/zij wil" betekend ook dat mensen Pokémon Go spelen terwijl ze een auto aan het besturen zijn.

Wees niet zo verbaasd als mensen het er niet mee eens zijn dat je de regels breekt. Ik bedoel, waar mensen zich al druk over kunnen maken. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/k6zaq2orqbe21.jpg

Wat er nog aan ontbreekt is de special move. Oh en de guaranteed 5 Sinnoh Stones bij PVP battles.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2019 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Wat zijn nu fijne Pokemons om de Spinda Quest van 5 great curveballs op te gooien?

Nu Groudon en de vogels weg zijn is het lastiger.....

Misschien in mijn zeven dagen streak hopen op een Ho-Oh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vulpix onder andere. Research task "Transfer 3 Pokémon" kom ik erg vaak tegen, en het is kinderlijk eenvoudig om ff via zoekterm "recent" wat crappy iv trashmons op te sporen.

Verder kom ik veel Spheal tegen, die zijn redelijk rustig met een doable great circle. Nu het kouder weer is tevens Snover. Die heeft vaker een wat geel/orange cirkel. Het doel is om de Pokémon niet te vangen. Je wilt dat hij ontsnapt, zodat je een +1 poging krijgt om een great curveball te gooien.

En geduld. Soms sta ik 30 seconden niks te doen omdat een of andere koffie verslaafde pokemon maar blijft springen. Ik gooi bij zo'n opdracht enkel na een aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:44:
Wat zijn nu fijne Pokemons om de Spinda Quest van 5 great curveballs op te gooien?

Ik had de Quest gecomplete op palkia. Was de eerste spinda Quest en palkia raid die ik deed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

C_V_S schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:44:

oefenen zodat je het op elke pokemon kan. dit probleem heb ik echt nooit haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook niet, totdat het moet. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Wailmer zit hier zat, eitje voor great curved. Verder wat @Ricmaniac zegt, en dan kwestie van Nanabs spammen zodat ie blijft zitten, en dan met gewone ballen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op zondag 3 februari 2019 @ 04:09:
[...]
Oh nee, zeker niet. Want "iedereen lekker laten spelen zoals hij/zij wil" betekend ook dat mensen Pokémon Go spelen terwijl ze een auto aan het besturen zijn.

Niks mis mee toch als je in een Tesla zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 12:53:
[...]

Ik had de Quest gecomplete op palkia. Was de eerste spinda Quest en palkia raid die ik deed :o
Palkia is wel erg goed te gooien idd, hij staat ver weg, maar erg prettig ver..
Echt he.. of dan vind je geen grotere beesten meer en als er eentje is, vang je ze 'per ongeluk' met de eerste bal.

Gelukkig heb ik al 2 van #5, dus druk is er vanaf als ik überhaupt nog 1 quest vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 16:43
Wonen jullie allemaal in gebieden waar er veel geraid word?? hier in het dorp zie ik nooit mensen lvl5 raids doen etc....ik heb echt nog nooit een legendary raid kunnen doen bv. misschien hebben jullie tips hoe ik dat wel kan doen ofzo? Met hoeveel man zou je een lvl 5 raid kunnen doen en met welk lvls?

Twtich: Highf33d Steam: Highfeed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Huidige Rais Boss, Palkia met 4/5 level 40 acounts
(ook al zijn er video's die het met 2 accounts doen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw event!

Van ergens gisterenavond tot 13 February boosted spawns van de volgende Pokémon:
-Rattata
-Mankey
-Dratini
-Mareep
-Electabuzz
-Ponyta
-Torchic
-Poochyena
-Buneary
-Ekans
-Spoink

Die laatste kan tevens shiny zijn. Iemand vroeg gisteren op welke Pokémon je gemakkelijk great curveballs kan gooien? Ponyta is the one.

Verder is er 2x Catch XP en 2x Evolve XP, en een verhoogde kans op Lucky Pokémon tijdens het traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 15:43
Binnen nu en drie dagen kan ik Ultra friends worden met de volgende gebruikers

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wie o wie zijn dit?

Als (een van) jullie hier een ei voor aan willen zetten kunnen we dat even afspreken.

[ Voor 13% gewijzigd door kleautviool op 05-02-2019 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
kleautviool schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 08:28:
Binnen nu en drie dagen kan ik Ultra friends worden met de volgende gebruikers

Members only:

Wie o wie zijn dit?

Als (een van) jullie hier een ei voor aan willen zetten kunnen we dat even afspreken.
Present!

Ik zou graag een lucky egg aanzetten. Als het kan zou ik wel een dagje langer willen wachten. Vandaag over 4 dagen word ik namelijk best friends met iemand, dan kan ik die er meteen bij pakken.

Overigens kan ik dan ultra friends worden met:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Verwijderd schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 01:58:
Nieuw event!

Verder is er 2x Catch XP en 2x Evolve XP, en een verhoogde kans op Lucky Pokémon tijdens het traden.
Yes! Nu in 21 trades 4 luckies, waaronder de max (15/15/15 machop) en de min (12/12/12 growlithe) al gehad haha. Maar het huzarenstuk was een lucky Meltan, na 40+ dagen elke dag een Meltan ruilen zonder lucky.
Highfeed schreef op maandag 4 februari 2019 @ 20:59:
Wonen jullie allemaal in gebieden waar er veel geraid word?? hier in het dorp zie ik nooit mensen lvl5 raids doen etc....ik heb echt nog nooit een legendary raid kunnen doen bv. misschien hebben jullie tips hoe ik dat wel kan doen ofzo? Met hoeveel man zou je een lvl 5 raid kunnen doen en met welk lvls?
En welke omgeving is dat? Anders even op een mooie dag richting de 'stad' gaan. Vantevoren even zoeken naar een whatapp/facebook/discord groep misschien?

[ Voor 39% gewijzigd door Megalodon86 op 05-02-2019 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Megalodon86 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:35:
[...]

Yes! Nu in 21 trades 4 luckies, waaronder de max (15/15/15 machop) en de min (10/10/10 growlithe) al gehad haha. Maar het huzarenstuk was een lucky Meltan, na 40+ dagen elke dag een Meltan ruilen zonder lucky.
Lucky pokemon minimum is toch 12/12/12 sinds die verandering van een tijd geleden?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:34
Musta schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:52:
[...]

Lucky pokemon minimum is toch 12/12/12 sinds die verandering van een tijd geleden?
Bij best friends is de minimum inderdaad 12/12/12 :)

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Klopt, was 12/12/12 inderdaad! Excuus :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Verwijderd schreef op maandag 4 februari 2019 @ 21:15:
Huidige Rais Boss, Palkia met 4/5 level 40 acounts
(ook al zijn er video's die het met 2 accounts doen)
Het geheim is counters gebruiken, dat hebben ze nu juist extra proberen uit te nutten met de laatste twee patches. Als Palkia niet weather boosted is kan je hem met vier level 25 spelers prima doen (vijf voor weather boost). Ik snap niet waar mensen die level 40 gekheid vandaan halen, zie het ook wel eens in appgroepen "jullie zijn met level 32 wel te laag level" 8)7 . Dezelfde mensen denken dat 10-10-10 IV's rommel zijn omdat ze dan maar 66% van het totaal potentieel zijn ... base stats zijn vaak onbekend.

Als je zes level 25 dubbel-draken hebt (v.s. Hydro Pump / Fire Blast) en/of zes level 25 fairies (v.s. Draco Meteor) gaat het gewoon lukken met 4 man (5 bij weatherboost) met time to spare. En die spelers kunnen zelfs level 23 spelers zijn die goed weten wat ze doen, al is de kans natuurlijk klein dat ze die resources hebben.
peto84 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:58:
[...]
Bij best friends is de minimum inderdaad 12/12/12 :)
Bijna; bij best friends is de trading floor voor IV's 5/5/5 (3/3/3 voor UF), bij luckies is deze altijd 12/12/12 ook als je een lucky krijgt van een 1-day friend (dus friend-status onafhankelijk). Dat laatste was nodig om 2016 spelers toentertijd terug te trekken in PGO.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Cassius schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 11:16:
[...]

Het geheim is counters gebruiken, dat hebben ze nu juist extra proberen uit te nutten met de laatste twee patches. Als Palkia niet weather boosted is kan je hem met vier level 25 spelers prima doen (vijf voor weather boost). Ik snap niet waar mensen die level 40 gekheid vandaan halen, zie het ook wel eens in appgroepen "jullie zijn met level 32 wel te laag level" 8)7 .
Ik snap je denkwijze, maar in de praktijk, zijn level 32 spelers wel te laag. Zo makkelijk als je levelt (zeker dankzij friendship bonussen), ben je op level 32 waarschijnlijk nog maar net begonnen; je kan er niet vanuit gaan dat die spelers 6 level 30 Dragonites hebben. Daar hebben ze de stardust niet eens voor.
Dezelfde mensen denken dat 10-10-10 IV's rommel zijn omdat ze dan maar 66% van het totaal potentieel zijn ... base stats zijn vaak onbekend.
Klopt. Met base stats van 200, maakt + 10 of + 15 weinig uit. Alleen de hardcore spelers zullen voor de hoogst mogelijke IV's gaan. Maar als je wat minder speelt en moet kiezen tussen een level 30 66% en een level 5 100%, dan zal ik toch aanraden die level 30 te evolven. Die is nl direct nuttig.
Als je zes level 25 dubbel-draken hebt (v.s. Hydro Pump / Fire Blast) en/of zes level 25 fairies (v.s. Draco Meteor) gaat het gewoon lukken met 4 man (5 bij weatherboost) met time to spare. En die spelers kunnen zelfs level 23 spelers zijn die goed weten wat ze doen, al is de kans natuurlijk klein dat ze die resources hebben.
Precies, je zegt het zelf ook al :)
Bijna; bij best friends is de trading floor voor IV's 5/5/5 (3/3/3 voor UF), bij luckies is deze altijd 12/12/12 ook als je een lucky krijgt van een 1-day friend (dus friend-status onafhankelijk). Dat laatste was nodig om 2016 spelers toentertijd terug te trekken in PGO.
Die oude 10/10/10 floor was echt drama... ik heb bijv. een 'slechte' Kyogre geruild; lucky, maar iv was nog lager....

Met 12/12/12 voelt het veel meer als lucky, in ieder geval voor de raid-rewards (die toch al 10/10/10 minimum waren).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die IV's voeden onterecht de verzamelwoede - erger nog voor legendaries! De kans dat je een 100% uit een raid krijgt is 1/6^3 (want 10,11,12,13,14 en 15 per stat) = 0,5% gunstig afgerond. Dat betekent, uitzonderingen daargelaten waarbij ze dingen ophogen voor events, dat je grofweg ~200 raids (!?!?) moet doen voor een redelijke zekerheid op een 100%. Gekkigheid.

En dat wordt nog versterkt doordat PokeGenie en CalcyIV die waarde zo rapporteren ... is gewoon zonde als ik jonge kids (10~15 jaar) verdrietig legendaries zien weggooien omdat het ze "niet eens 80%" zijn. Wat nou als die tools eerlijk zouden rapporteren, bijvoorbeeld bij Kyogre/Groudon. Hun (identieke) base stats: 270 attack, 228 defence, 205 stamina.

Een 15-15-15 gevangen, yes een 100%, ofwel:
285 attack, 243 defence, 220 stamina

Een 10-10-10 gevangen, shit een 66%, ofwel:
280 attack, 238 defence, 215 stamina

In het ergste geval is onderste Pokémon 2,3% "slechter" dan de bovenste, in het beste geval maar 1,8%. Gemiddeld 2% variatie in al die 200 raids voor een verzamelwoede dat vooral de zak geld voedt van Niantic.

Als die screenshot tools zouden rapporteren 100% en 98% ... wat zou er dan gebeuren? Is een stuk dichter bij de "waarheid" en echte performance dan die 66% onzin.

/rant :O

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:50

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

OMG ik vanmorgen vanaf me werkplek een shiny spoink op me 2e accountje gevangen.. check ik nu +-4 uur later ze IV is het gewoon een 100% :o altijd weer me 2e account die geluk heeft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
@Cassius klopt ja. Maargoed, daar staat wel tegenover... de kans een 80%+ uit een raid is vrij groot, dus iets wat daaronder zit, zal je doorgaans nooit uppen, je kiest toch altijd wel je hoogste iv(s) uit daarvoor.

@Ricmaniac damn! Dat is lekker! 100% shiny is de droom. Jammer dat het een Spoink is dan haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 23:53
Vind Palkia wel te doen met 2 personen als je wat rayquazas hebt (in windy weather) Ik heb t zelf 2x duo gedaand in windy weather met rays en dragonites, dus boosted palkia maar de rays zijn dan natuurlijk ook boosted. Gelukkig had de palkia geen draco meteor :p

Zonder boost zou t echt op t nippertje worden, sommigen in de groep kunnen t na die recente raid buff het nog doen mr die hebben dan ook 10 stuks maxed rayquazas en redden t op t nippertje O-)

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 15:43
Kingsanity schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:18:
[...]

Present!

Ik zou graag een lucky egg aanzetten. Als het kan zou ik wel een dagje langer willen wachten. Vandaag over 4 dagen word ik namelijk best friends met iemand, dan kan ik die er meteen bij pakken.

Overigens kan ik dan ultra friends worden met:
Members only:
Ik ben Mrizzle en over vier dagen is prima. Dat wordt dan zaterdag ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
Iemand bekend hier met account Ciska1985?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 23:21
kleautviool schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 16:17:
[...]

Ik ben Mrizzle en over vier dagen is prima. Dat wordt dan zaterdag ergens?
Ja klopt, zaterdag zou super zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Woot, vanmiddag gewoon twee shiny spoinks binnengehengeld :D *O*

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Shiny Meltan zit in de game. Daarnaast kun je tijdelijk elke 3 dagen een mystery box openen.

https://pokemongolive.com/post/shinymeltan

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Zeror schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:15:
Shiny Meltan zit in de game. Daarnaast kun je tijdelijk elke 3 dagen een mystery box openen.

Net een Meltan kistje open gemaakt en 1 van de spawns was een Shiny. Erg groot verschil met de normale.... :X

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gisterenavond meteen een mystery box aangezet, helaas geen shiny. Wel een shiny spoink voor mn huis gevangen! Dus die is ook maar weer binnen.

Dat traden is wel geniaal, nu ook al een 100% lucky Shinx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Morgen krijg ik ook een Meltan box :)

Kan je er trouwens meerdere per dag krijgen van meerdere personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
C_V_S schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:02:
Morgen krijg ik ook een Meltan box :)

Kan je er trouwens meerdere per dag krijgen van meerdere personen?
Je kan er nu (tijdelijk) 1 per 3 dagen openen. Meerdere krijgen heeft dan geen zin

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

schaapiej schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 08:47:
[...]

Net een Meltan kistje open gemaakt en 1 van de spawns was een Shiny. Erg groot verschil met de normale.... :X
Shiny is iets donkerder en heeft een blauw staartje ipv rood.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
TerrorSource schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 11:03:
[...]

Je kan er nu (tijdelijk) 1 per 3 dagen openen. Meerdere krijgen heeft dan geen zin
Ja maar ik krijg er een via ruilen met iemand.

Als ik dat nu met meerdere personen op een dag doen? Alhoewel zal wel onder special trade vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 19-09 16:59
Overigens wel grappig dat ze van alle Pokemon die er nu zijn juist Electabuzz hebben gepakt om de Tijger te vertegenwoordigen :P
Had dan Shinx gepakt ofzo, dat is meer een tijger dan Electabuzz ooit zal zijn XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Woei, de shiny mazzel gaat door!
Zet net een meltan box aan, de eerste die omhoog springt is shiny :D
Mazzel, of is de shiny kans erg hoog?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Spike_wolf schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:13:
Woei, de shiny mazzel gaat door!
Zet net een meltan box aan, de eerste die omhoog springt is shiny :D
Mazzel, of is de shiny kans erg hoog?
Ik heb één geval gezien van iemand die er 2 had uit 1 box. Maar de meeste hebben er 0 na 19 pogingen.

Nog te vroeg voor conclusies, maar het zal wel iets van 1/40 zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Zeror schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 22:15:

Super kansloos weer van Niantic

Ze zetten het event live en dan pas de melding: als je je box openmaakt voor het event duurt het niet 3 maar de reguliere tijd.... Zijn veel mensen die hem 15 min voor het event hadden opgemaakt.. Die moeten 7 dagen wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
wimpie007 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:19:
[...]

Super kansloos weer van Niantic

Ze zetten het event live en dan pas de melding: als je je box openmaakt voor het event duurt het niet 3 maar de reguliere tijd.... Zijn veel mensen die hem 15 min voor het event hadden opgemaakt.. Die moeten 7 dagen wachten....
Doen ze t 6 uur van tevoren aankondigen, zijn er ook mensen die 6,5 uur te vroeg hebben opengemaakt... maar wel balen dat je dan 7 dagen moet wachten
Ik kan vanavond mijn box openen gelukkig..
Akaendra schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:06:
Overigens wel grappig dat ze van alle Pokemon die er nu zijn juist Electabuzz hebben gepakt om de Tijger te vertegenwoordigen :P
Had dan Shinx gepakt ofzo, dat is meer een tijger dan Electabuzz ooit zal zijn XD
Dan doen ze eerder Meowth XD
Electabuzz heeft iig nog tijgerprint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Akaendra schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 12:06:
Ze hadden gewoon growlithe moeten kiezen of denken ze nu echt dat dieop een hond lijkt ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Eek2nd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:38:
[...]

Doen ze t 6 uur van tevoren aankondigen, zijn er ook mensen die 6,5 uur te vroeg hebben opengemaakt... maar wel balen dat je dan 7 dagen moet wachten
Ik kan vanavond mijn box openen gelukkig..
Gewoon een week van tevoren melden lost dat op he...
Dan hou je er rekening mee.

Of gewoon op start event alle timers resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
wimpie007 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 13:56:
[...]

Gewoon een week van tevoren melden lost dat op he...
Dan hou je er rekening mee.

Of gewoon op start event alle timers resetten
Het is Niantic he.. Die denken nooit in de perspectief van de spelers...
Altijd weer nieuwe beestjes uitbrengen en dan na een dag of 2 meteen een event, zodat de nieuwe beestjes haast niet meer spwanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Megalodon86 schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 09:35:
Vantevoren even zoeken naar een whatapp/facebook/discord groep misschien?
Dit advies opgevolgd, verbaasd mij eigenlijk hoeveel er nog actief zijn in mijn dorpje. Bedankt voor de tip. hopen dat ik nu wat leukere pokemons binnen krijg.

En mooi ff een shiny spoink binnen gehaald. :D nu eigenlijk nog eentje zodat ik de evaluatie ook als shiny heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Ik durf het bijna niet toe te geven..., maar ik ben nog steeds bezig met de hele Meltan quest. Nu bij opdracht 7/9. Sta al enkele weken stil, ben aan het wachten op een Cubone spawn. :X

Ik neem aan dat er uit die ene box waar iedereen het nu over heeft bij mij geen Meltan zal komen (aangezien ik de Meltan quest nog niet heb voltooid)?
edit: oh nevermind, dat geldt alleen voor mensen met een Switch

[ Voor 9% gewijzigd door Gitarist op 06-02-2019 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitarist schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:21:
Ik durf het bijna niet toe te geven..., maar ik ben nog steeds bezig met de hele Meltan quest. Nu bij opdracht 7/9. Sta al enkele weken stil, ben aan het wachten op een Cubone spawn. :X
"Use 5 Razz berries to help catch Pokémon" met een mogelijk shiny Cubone als reward.
En die task is enkel Razz berries gooien, je hoeft de Pokémon niet eens te vangen. Dus technisch gezien kan je dit op 1 lastig te vangen Pokémon doen [reguliere ballen bij een rode vangcirkel].

Net weer even op pad geweest voor shiny Spoink, maar helaas. Wel een 3e shiny Poochyena. Ik zou er bijna over gaan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Verwijderd schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:25:
[...]
"Use 5 Razz berries to help catch Pokémon" met een mogelijk shiny Cubone als reward.
[...]
Ja, van die quest ben ik op de hoogte, maar helaas heb ik die nog niet uit een stop gekregen. :/

En als ik die Cubone vind, dan wordt de volgende quest ook nog een uitdaging.

M'n vrouw zit in hetzelfde schuitje (staat ook al weken stil, aan het wachten op de Cubone), maar zij heeft iig nog een Aerodactyl reward klaar staan voor de volgende quest. Zo slim was ik helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highfeed
Gitarist schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 18:46:
[...]

Ja, van die quest ben ik op de hoogte, maar helaas heb ik die nog niet uit een stop gekregen. :/

En als ik die Cubone vind, dan wordt de volgende quest ook nog een uitdaging.

M'n vrouw zit in hetzelfde schuitje (staat ook al weken stil, aan het wachten op de Cubone), maar zij heeft iig nog een Aerodactyl reward klaar staan voor de volgende quest. Zo slim was ik helaas niet.
ik heb hier ook een tijd mee gelopen....inderdaad toen ook die quest gekregen zonder dat ik wist dat Cubone eruit kwam. Dus was stom verbaasd en blij :D. Je komt er wel, heb geduld. hoe irritant ook. En ja ik had wel de Aerodactyl bewaard gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:51

Haan

dotnetter

Het kan erger, ik zit op 1/5 exeggutes :X die dingen kom ik zelden tegen. Aerodactyl staat al wel klaar voor ooit. Ik heb volgens mij ook nog een of meer cubones klaarstaan, maar die komen na de Aerodactyl aan de beurt waardoor ik er eigenlijk niks aan heb, toch?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:15
Haan schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 19:43:
Het kan erger, ik zit op 1/5 exeggutes :X die dingen kom ik zelden tegen. Aerodactyl staat al wel klaar voor ooit. Ik heb volgens mij ook nog een of meer cubones klaarstaan, maar die komen na de Aerodactyl aan de beurt waardoor ik er eigenlijk niks aan heb, toch?
Raids tellen toch ook mee? Zo ja, dan kan je Exeggutor raid doen.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Exeggcutes komen momenteel ook uit quests (ik had er vanmorgen 1, volgens mij uit Hatch 1 egg)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Ik neem aan dat er uit die ene box waar iedereen het nu over heeft bij mij geen Meltan zal komen (aangezien ik de Meltan quest nog niet heb voltooid)?
edit: oh nevermind, dat geldt alleen voor mensen met een Switch
uhm.. 3/9 ditto.. :z

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 00:13
Mijn Meltan quest hangt ook nog bij 3/9 wegens gebrek aan een Ditto om te vangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik zit ook vast op de Exeggcutes (nu 2/5, 1e kwam uit een raid een maand geleden, de tweede spawnde toevallig eergisteren). Verder heb ik net als hierboven een paar encounters bewaard, maar ik weet inmiddels niet meer in welke volgorde :X.

Gelukkig heeft de vriendin van een collega de Switch, en heb ik vandaag (gelukkig na het begin van de event) een box gekregen. Ben nu dus druk Meltans aan het vangen _/-\o_ . Hopelijk neemt hij die switch de komende weken nog een paar keer mee zodat ik genoeg candy kan sparen om Melmetal te maken.... Die quests komen dan later wel; exeggcutor kan zich niet eeuwig verstoppen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:37
ik zit met connectieproblemen met de switch. Zowel met mijn iphone als ipad kan ik geen verbinding krijgen. Mijn oude samsung tablet doet het wel. ik denk dat er een bug is met het connecten van de switch met een ios apparaat. Zijn er meer die dezelfde verbindingsproblemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
aljooge schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 22:33:
ik zit met connectieproblemen met de switch. Zowel met mijn iphone als ipad kan ik geen verbinding krijgen. Mijn oude samsung tablet doet het wel. ik denk dat er een bug is met het connecten van de switch met een ios apparaat. Zijn er meer die dezelfde verbindingsproblemen hebben?
Probeer dit eerst even: Switch in handheld mode pakken, drie seconde de powerknop indrukken, -> herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:37
Megalodon86 schreef op woensdag 6 februari 2019 @ 23:17:
[...]

Probeer dit eerst even: Switch in handheld mode pakken, drie seconde de powerknop indrukken, -> herstarten.
Al een paar keer gedaan. Hielp allemaal niet totdat ik mijn oude samsung tablet weer uit de la haalde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Gisteren ook moeite gehad om Go met de Switch te laten verbinden, wat uiteindelijk heeft geholpen is het spel af te sluiten (home -> X -> confirm) en vervolgens de joycons los te halen, switch rebooten en het spel opnieuw op te starten met 1 joycon (in mijn geval de rechter, weet niet of het wat uitmaakt). Daarna kon ik direct verbinden en de mystery box rechargen.

Dit bericht op reddit, dus; https://www.reddit.com/r/...y_pokego_account/eftpu0k/

[ Voor 17% gewijzigd door xPhantom op 06-02-2019 23:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.gamepress.gg/sites/pokemongo/files/2019-02/SinnohStone_TierList_06-02.png

Ditmaal met de nieuwe Gen4 evoluties erbij.

Niantic is trouwens op de hoogte van de Switch connect problemen: https://twitter.com/NianticHelp/status/1093319165690216450

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2019 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo alle Gen4 Pokemons die je met de steen kan verkrijgen zijn binnen.

Nu even een lading stenen verzamelen voor reserve :) Volgende week op shiny en hoge level IV Swinub

Denk dat ik 1 hoge IV tot level 40 trek en hoop een stuk of 5 op level 30 te kunnen vangen!

Heb ook al een Articuno op een hoog level.

Een Weavile en Electrice heb je toch geen reet aan met alle Raikou, TTar, Zapdos en Gengars die er al zijn?

Vanochtend een mystery box gehad vanavond even uitpakken en hopen op een shiny ondanks dat ik Melmetal al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
Alleen jammer dat het zo ontzettend lastig is om aan die Sinnoh Stones te komen..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:21:
Alleen jammer dat het zo ontzettend lastig is om aan die Sinnoh Stones te komen..
Iedere dag 3 x een gevecht doen dan krijg je er wel minimaal 5 per week hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakdipity
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 15:16
Mijn zoontje is ‘stuck’ bij A ripple in time - special research. Hij heeft nog 2 friends nodig. Wie helpt hem? Trainer Code is 3687 6249 5361

Alvast thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tweakdipity schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:35:
Mijn zoontje is ‘stuck’ bij A ripple in time - special research. Hij heeft nog 2 friends nodig. Wie helpt hem? Trainer Code is 3687 6249 5361

Alvast thanks!
Toegevoegd.

Ik heb gisteren een mystery box uitgepakt. Gewoon thuis op de bank met de kaart ongeveer volledig ingezoomd, want meltan is vrij klein en spawnt bij je voeten; 18 spawns, helaas geen shiny. Wel allemaal een ananas gegeven, dus ik heb nu zo'n meltan 120 candy. Dit trucje moet ik dus nog 3x herhalen om een Melmetal te maken, en daarna nog 3 à 4 x als er een shiny bij komt die ik ook wil evolueren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik heb gisterenavond 8 mysteryboxen uitgedeeld, blijf bezig haha. Maargoed, krijg er over het algemeen leuke beestjes voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-09 13:33
Gelukkig, ben niet de enigste dus. Ben al weken alle stops aan het spinnen om die ene opdracht voor de cubone te vinden, maar nog steeds niet gelukt. Ondertussen wel al 3x Aerodactyls gestackt en de rest om de Meltan quest af te ronden, alleen de Cubone ontbreekt nog (en paar candies om die Scyther te evolven, maar dat gaat wel lukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Ik was er al bang voor dat die Meltan quests lastig zouden worden, dus heb die gewoon in de week van het event toen meteen afgerond *O*

Ik las trouwens dat je die quest Meltan ook shiny zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
C_V_S schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 08:35:
[...]

Iedere dag 3 x een gevecht doen dan krijg je er wel minimaal 5 per week hoor.
Ik heb nog geen 1 stone uit een gevecht gekregen, ik heb er zelfs nog maar 2 uit weekly quest gehad. Doe ik iets verkeerd?

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:02
gielie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:42:
[...]

Ik heb nog geen 1 stone uit een gevecht gekregen, ik heb er zelfs nog maar 2 uit weekly quest gehad. Doe ik iets verkeerd?
Nee, ik krijg ze wel maar zit op 10% van de keren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Je kan 3 trainer battles doen per dag, en 1 oefen battle tegen teammascotte. Daarna kan je wel doorgaan, maar krijg je niks meer. Je hebt dus elke dag 4 kansen.

Ik heb totaal iets van 30 stones gehad tot nu toe (heb er nog 20 in mn tas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
Megalodon86 schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:24:
Je kan 3 trainer battles doen per dag, en 1 oefen battle tegen teammascotte. Daarna kan je wel doorgaan, maar krijg je niks meer. Je hebt dus elke dag 4 kansen.

Ik heb totaal iets van 30 stones gehad tot nu toe (heb er nog 20 in mn tas).
Zoals ik al aangaf, ik heb er nog nooit 1 uit een trainer battle gekregen en heb er al velen gedaan.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Ik heb er 2 uit trainer battles gekregen de afgelopen week, en ik had me niet gerealiseerd dat trainer battles beloningen gaven daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
gielie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 09:42:
[...]

Doe je er al die 6 weken iedere dag 3 gevechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
C_V_S schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:45:
[...]

Doe je er al die 6 weken iedere dag 3 gevechten?
Nee zoveel vrienden heb ik niet, maar ik heb er denk ik wel 50 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Naast het gegeven dat ik nog met die Meltan quest bezig ben, loop ik er idd ook tegenaan dat ik nog maar twee Sinnoh stones heb ontvangen, uit de 7-day-streak research quests (of hoe je die dan ook wilt noemen).

Ik heb ook toen die battles er net waren een paar dagen een aantal van die battles gedaan, maar helaas geen stone gekregen.

Toen ben ik eigenlijk een beetje de "spirit" verloren.
Ik speel nog wel elke dag Pokémon Go, maar niet meer zo fanatiek als eerst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:38

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

16 feb krijg je van je eerste 5 battles (tegen andere spelers maar ook tegen NPC!) gegarandeerd een sinnoh stone. Dat gaat wel helpen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
gielie schreef op donderdag 7 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Nee zoveel vrienden heb ik niet, maar ik heb er denk ik wel 50 gedaan.
Zorg voor meer vrienden dan...ieder dorp / stap heeft volgens mij wel een Whatsapp groep om te vechten en raids te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Uit de trainer battles heb ik er sinds launch ook slechts 2 gekregen terwijl ik t echt iedere dag probeer. Battles met friends is nog steeds niet gelukt; heb wel vrienden om dat mee te doen maar er wordt nooit gehoord gegeven (ook niet als er net n pakketje open is), heb verder geen andere info van deze users dan hun username binnen de game dus kan ze ook niet ff appen om wat af te spreken.
Pagina: 1 ... 129 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.