18 research tasks gedaan op mijn account, 0 shiny. M'n zoon ook 0 shiny, uit 13.
CD vind ik leuker, niet zo zeer qua shiny kansen (heb ook eens gehad dat ik 0 shinies had bij Belsum CD), maar CD is gezelliger als je met een groep bent.
De tempo is (in het begin) redelijk gelijk bij iedereen en kan je dus met elkaar spelen.
Bij deze quest-event was t voor iedereen zo anders.
want niet iedereen gooit even goed (vooral niet als het vriest) of loopt evenredig snel met eitjes/buddies, waardoor de groep al snel uitelkaar valt.
Ook dat iedereen niet de zelfde quest draait zorgt dat men andere routes moeten nemen.
Dus dit is misschien leuk als je alleen of met 1 a 2 vrienden speelt.
Maar ja, Community Day heet niet voor niks Community Day
Overigens 0 shinies helaas, wel 1 shiny Groudon, maar die kans is wel veel groter ^-^"
Vind 15 nice en vooral 10 great wel erg veel om lekker door te kunnen spelen. Moest tactiek snel omdraaien van eerst gooien dan lopen, naar eerst lopen dan gooien.
Dit was de eerste keer, dus geef ze nog wel een 2e kans als er weer zo n event komt.
De tempo is (in het begin) redelijk gelijk bij iedereen en kan je dus met elkaar spelen.
want niet iedereen gooit even goed (vooral niet als het vriest) of loopt evenredig snel met eitjes/buddies, waardoor de groep al snel uitelkaar valt.
Ook dat iedereen niet de zelfde quest draait zorgt dat men andere routes moeten nemen.
Overigens 0 shinies helaas, wel 1 shiny Groudon, maar die kans is wel veel groter ^-^"
Vind 15 nice en vooral 10 great wel erg veel om lekker door te kunnen spelen. Moest tactiek snel omdraaien van eerst gooien dan lopen, naar eerst lopen dan gooien.
Dit was de eerste keer, dus geef ze nog wel een 2e kans als er weer zo n event komt.
Voor iedereen die hier friends met mij is: Ik ben L40, en die xp maakt me dus niet veel meer uit (zo lang er geen levels bij komen dan). Ik gun de ander wel de dubbele XP, dus als ik zie dat ik met het openen van een gift ga levelen, open ik die gift dan niet. Dus @Cassius , ga je gang, kies jij het moment maar uit.Cassius schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:02:
@Oekiejoekie wilde jij dat BFF gebeuren nog timen met een ei of maakt het je niet uit met lvl40?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ik ben makooy1989Cassius schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:02:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ik vond het Feebas erg leuk om te doen. Heb ergens tussen 20-25 research quests gedaan. Daaruit kwam 1 Shiny Feebas. Daarnaast heb ik nog een 100% Feebas gevangen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Feebas was een erg leuk event. Vooral dat niet iedereen (inclusief mezelf) een shiny heeft. 39 field researches complete en geen shiny. op me 2e account 20 field researches en 1 shiny.
Op me 2e accountje vanmiddag ook een mooie Shiny weatherboosted Groudon. wel maar 82% maarja.. shiny
Main account heeft altijd pech.
Kyogre inmiddels op 32 stuks en nog geen shiny
Op me 2e accountje vanmiddag ook een mooie Shiny weatherboosted Groudon. wel maar 82% maarja.. shiny
Kyogre inmiddels op 32 stuks en nog geen shiny
Dit dacht ik ook. had er namelijk 2 van 117.. allebei 98%Zeror schreef op zondag 20 januari 2019 @ 17:59:
. Daarnaast heb ik nog een 100% Feebas gevangen.
[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 20-01-2019 23:23 ]
Ik ben jjvdveen. Wat mij betreft mag je zelf kiezen wanneer je een cadeautje opent. Wel zou ik het handig vinden als je even een berichtje stuurt als je hem geopend hebt, zodat ik na het aanzetten van het spel een eitje aan kan zetten.Cassius schreef op zondag 20 januari 2019 @ 10:02:
Members only:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Zo was een goed weekend!
Meerdere Groudon's met Weatherboost gevangen o.a. IV 96 en 98 (en ik had al een 100%)
Daarnaast een shiny Kyogre gevangen (had ik al maar mooi ruilmiddel!)
Deoxys in zijn attack vorm kunnen doen en vangen.
Een shiny Zigazoog gevangen door mijn Go-Tcha en een Carnivine kunnen ruilen die lucky werd.
En door alle rare candy is mijn tweede Mewto met shadowball nu ook level 34...zoek dus weer een nieuwe Pokemon om te gaan uppen. Denk dat ik mijn 2e Raikou maar ga uppen
Nu enkel nog een shiny Groudon nodig.
Meerdere Groudon's met Weatherboost gevangen o.a. IV 96 en 98 (en ik had al een 100%)
Daarnaast een shiny Kyogre gevangen (had ik al maar mooi ruilmiddel!)
Deoxys in zijn attack vorm kunnen doen en vangen.
Een shiny Zigazoog gevangen door mijn Go-Tcha en een Carnivine kunnen ruilen die lucky werd.
En door alle rare candy is mijn tweede Mewto met shadowball nu ook level 34...zoek dus weer een nieuwe Pokemon om te gaan uppen. Denk dat ik mijn 2e Raikou maar ga uppen
Nu enkel nog een shiny Groudon nodig.
Ik had gisteren ook best een leuke dag; Deoxys gevangen (slechte IV), 2 WB Groudons (80 en 82 IVs helaas) en 1 Kyogre. Ik klaag al weken dat ik nooit rare candy krijg, soms 3. Gisteren 0, 3, 12 en 15!! Dat was eigenlijk nog wel waar ik het blijst mee was. Ook nog 1 rare candy van een Kirlia raid. Geen shinies dit keer.
Dan ben je toch al te laat?Jaap-Jan schreef op zondag 20 januari 2019 @ 23:44:
[...]
Ik ben jjvdveen. Wat mij betreft mag je zelf kiezen wanneer je een cadeautje opent. Wel zou ik het handig vinden als je even een berichtje stuurt als je hem geopend hebt, zodat ik na het aanzetten van het spel een eitje aan kan zetten.
I see red pixels.
Nope, pas als je de notificatie in beeld ziet krijg je de punten.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Zodra je de app opent en de notificatie ziet ben je dan toch te laat om n ei aan te zetten?Jaap-Jan schreef op maandag 21 januari 2019 @ 08:54:
[...]
Nope, pas als je de notificatie in beeld ziet krijg je de punten.
Je hebt een paar seconden de tijd om het menu in te gaan en een ei aan te zetten. Het vereist wat snelheid maar het is wel mogelijk. Ik heb dat al een paar keer zo gedaan.Cartman! schreef op maandag 21 januari 2019 @ 09:01:
[...]
Zodra je de app opent en de notificatie ziet ben je dan toch te laat om n ei aan te zetten?
Dit was ook vooral mijn gedacht. CD ben ik altijd in een park waar ik veel medespelers tegen kom en regelmatig eens een praatje doe en een toertje mee rond wandel. Bij dit event ben ik alleen er op uit getrokken en voelde je meer de druk om vlug quests af te werken om de kans te hebben op een shiny.Eek2nd schreef op zondag 20 januari 2019 @ 02:11:
CD vind ik leuker, niet zo zeer qua shiny kansen (heb ook eens gehad dat ik 0 shinies had bij Belsum CD), maar CD is gezelliger als je met een groep bent.
Daarbij hebben wij in het dorp maar 7 stops, dus nadat ik hier geen shiny had ben ik naar de stad verderop gereden. Na een 20-tal extra quests dan eindelijk 1 shiny erbij. Het event liet dus niet toe om in omgevingen met minder stops te spelen / mensen in groep te laten spelen / zeker te zijn van toch wel 1 shiny / enz
Er is duidelijk werk aan de winkel om dit soort events veel beter te laten verlopen + ook meer een feeling te laten hebben met de shiny Pokémon waar het om gaat. Daar in vindt ik de grotere quest lines veel interessanter, alleen kan je deze spijtig genoeg maar 1x afwerken. Er is zeker nog verbetering mogelijk
Aan de andere kant ik heb nu 8km gewandeld terwijl ik op een CD meestal maar 5-6km haal. Dit terwijl ik zeker een half uur minder gespeeld heb door de verplaatsing en iets later te starten
Met dit soort events is het ook jammer dat er een limiet van 3 quests op zit en je dus niet meerdere kunt verzamelen. Al gooien ze alleen tijdens deze events dit aantal wat omhoog zou het al leuker maken. bij ons in klein dorp weinig stops, en kreeg veel quests walk a candy / hatch an egg en als je dan ook nog eens 5km eitjes krijgt is de lol er wel snel af.
Ik had ook een 117 cp Feebas waarvan PokeGenie aangaf dat ie 98% was. Maar na een powerup en een redefine via appraisal gaf PG uiteindelijk 100% aan. Ik gok dat de jouwe ook 100% is.Gravediggerxx schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:04:
1 x getrolled geweest door een 117 cp feebas (waarvan ik dacht dat die gegarandeerd 100% was) maar bleek 98 wat natuurlijk totaal niet mis is
Dat kun je ook zien zonder powerup, door de Appraisal van Pokemon GO te gebruiken.ChokingHazard schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:40:
[...]
Ik had ook een 117 cp Feebas waarvan PokeGenie aangaf dat ie 98% was. Maar na een powerup en een redefine via appraisal gaf PG uiteindelijk 100% aan. Ik gok dat de jouwe ook 100% is.
Daar twijfelde ik dus over, maar dat werd inderdaad bevestigd door een vriend van meJaap-Jan schreef op maandag 21 januari 2019 @ 18:01:
[...]
Dat kun je ook zien zonder powerup, door de Appraisal van Pokemon GO te gebruiken.
Soo lekker paar groudon raids gedaan, helaas maar 3 met 15 attack waarvan 1 weatherboosted.
Een vriend heeft een 100% weatherboosted shiny Groudon
Lijkt alsof niemand te porren is voor Kyogre hier, het zijn toch vooral de Groudon raids die veel mensen trekken
Een vriend heeft een 100% weatherboosted shiny Groudon

Lijkt alsof niemand te porren is voor Kyogre hier, het zijn toch vooral de Groudon raids die veel mensen trekken
NS FC: SW 2742 0448 8213
Opzich mag ik om het volgende niet klagen maar het frustreert mij XD
Op mijn 2e accountje een Shiny feebas, shiny Groudon, 100% Kyogre en een shiny zigzagoon in 1 weekend.
Main acccount.... none of the above terwijl ik daar veel meer raids op doe en meer mee speel etc.
Maargoed.. heb ze wel dus kan altijd traden =p (op die 100% na)
Op mijn 2e accountje een Shiny feebas, shiny Groudon, 100% Kyogre en een shiny zigzagoon in 1 weekend.
Main acccount.... none of the above terwijl ik daar veel meer raids op doe en meer mee speel etc.
Maargoed.. heb ze wel dus kan altijd traden =p (op die 100% na)
Ik speel al sinds het begin Pokémon Go, ben er een tijdje mee gestopt, maar speel het nu weer casual. Blijft toch leuk om af en toe te kijken welke Pokémon er zijn als je even niks te doen hebt 
Ik zie dat je nu ook vrienden kunt worden in de game en dat er een aantal quests aan verbonden zijn, dus mocht iemand interesse hebben dan kunnen jullie mij toevoegen zodat we elkaar een beetje kunnen helpen met gifts.
Mijn code is: 3068 9428 1495
Ik zie dat je nu ook vrienden kunt worden in de game en dat er een aantal quests aan verbonden zijn, dus mocht iemand interesse hebben dan kunnen jullie mij toevoegen zodat we elkaar een beetje kunnen helpen met gifts.
Request verzonden, speel zelf ook niet heel fanatiek maar heb het geluk dat er een pokestop binnen het bereik van mijn kantoor lokatie zitSchildje schreef op maandag 21 januari 2019 @ 22:11:
Ik speel al sinds het begin Pokémon Go, ben er een tijdje mee gestopt, maar speel het nu weer casual. Blijft toch leuk om af en toe te kijken welke Pokémon er zijn als je even niks te doen hebt
Ik moet nog tot vrijdag wachten helaas, maar het sneeuwt nu... Iemand die nu Meltans weatherboosted kan vangen? Werkt dat?
Ja, met sneruw is ie weather boosted.
Hopelijk morgen ook sneeuw (niet dat t nu sneeuwt bij mij), mijn box staat op 1 dag nog
Hopelijk morgen ook sneeuw (niet dat t nu sneeuwt bij mij), mijn box staat op 1 dag nog
Goeiedag allemaal.
Ik speel nu een tijdje PoGO, maar nooit hier naar een draadje gezocht. Is het gewenst om trainercodes te delen?
Ik speel nu een tijdje PoGO, maar nooit hier naar een draadje gezocht. Is het gewenst om trainercodes te delen?
Ik zou zeggen scroll even wat omhoog, daar staan er al een paar. Geen probleem dus. Desgewenst in [mo] tags zodat je niet door iedereen gevonden kan worden.....Petert87 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:29:
Goeiedag allemaal.
Dank je, bij deze:gwystyl schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:45:
[...]
Ik zou zeggen scroll even wat omhoog, daar staan er al een paar. Geen probleem dus. Desgewenst in [mo] tags zodat je niet door iedereen gevonden kan worden.....
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat is jouw ingame name?Cassius schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:05:
Members only:
Kan je wachten met openen tot een berichtje van mij? Heb er nog 3 die op 89d staan dus die moet ik even optrommelen
Jullie weten toch hopelijk dat je niet allebei op hetzelfde moment de lucky egg moeten doen. Als 1 van de 2 spelers de vriendschap verhoogt dan kan de tweede speler vlak na het opstarten van het spel gewoon een lucky egg aanzetten voor de pop up van de exp komt.
Dat maakt plannen al veel makkelijker doordat bv als je er 3 tegelijk wilt doen dat er dan 1bv om 12 uur een pakje opent/ 2de om 13 uur/ 3de 14.00 uur. Dan kan je zelf om bv op het gemak om 20 uur een lucky egg aanzetten zolang je het spel hiervoor niet geopend hebt natuurlijk.
Dat maakt plannen al veel makkelijker doordat bv als je er 3 tegelijk wilt doen dat er dan 1bv om 12 uur een pakje opent/ 2de om 13 uur/ 3de 14.00 uur. Dan kan je zelf om bv op het gemak om 20 uur een lucky egg aanzetten zolang je het spel hiervoor niet geopend hebt natuurlijk.
Klopt! Het moment van het ontvangen van de melding is bepalend. Het is overigens wel 'spannend', je moet het snel doen voor een goede afloop. Het is minder foutgevoelig om het samen te plannen.Gravediggerxx schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:17:
Jullie weten toch hopelijk dat je niet allebei op hetzelfde moment de lucky egg moeten doen. Als 1 van de 2 spelers de vriendschap verhoogt dan kan de tweede speler vlak na het opstarten van het spel gewoon een lucky egg aanzetten voor de pop up van de exp komt.
https://pokemongolive.com/events/community-day/
Omg, Swinub CD! En je kan Mamoswine krijgen door te evolven met een stone tijdens CD!
Gelukkig weer op een zaterdag, 16 febrauri
Zou wel echt iets zijn voor Niantic om rayquaza terug te brengen en hem als raidboss te verwijderen net voor de CD
Omg, Swinub CD! En je kan Mamoswine krijgen door te evolven met een stone tijdens CD!
Zou wel echt iets zijn voor Niantic om rayquaza terug te brengen en hem als raidboss te verwijderen net voor de CD

[ Voor 25% gewijzigd door Musta op 22-01-2019 22:29 ]
Wel een shiny rayquaza danMusta schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:28:
https://pokemongolive.com/events/community-day/
Zou wel echt iets zijn voor Niantic om rayquaza terug te brengen en hem als raidboss te verwijderen net voor de CD![]()
Alhoewel ik shiny Groudon nog steeds niet heb
Verwijderd
Sinnoh Stones gegarandeerd tijdens Swinub Community Day:
https://twitter.com/NianticHelp/status/1088160614176804864
Edit: op zaterdag krijg je de Stones bij je eerste 5 battles, ongeacht of dit tussen 11:00 en 14:00 plaatsvind:
https://twitter.com/Niant.../1088214573826506755?s=20
https://twitter.com/NianticHelp/status/1088160614176804864
Edit: op zaterdag krijg je de Stones bij je eerste 5 battles, ongeacht of dit tussen 11:00 en 14:00 plaatsvind:
https://twitter.com/Niant.../1088214573826506755?s=20
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2019 05:21 ]
Groudon inmiddels binnen (had ik nog niet), shiny vind ik niet zo boeiend.
Nu Rayquaza nog.
Nu Rayquaza nog.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik zou elke mogelijkheid die je hebt pakken voor Groudon, ik geloof niet dat er een betere Ground pokémon is, of komt. Dus zo hoog mogelijke IV's en zo veel mogelijk candy is aan te raden.CAP-Team schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:34:
Groudon inmiddels binnen (had ik nog niet), shiny vind ik niet zo boeiend.
Nu Rayquaza nog.
In ander nieuws; dit weekend wordt er ter ere van het Pokémon Go event in Brazilië, wereldwijd meer Psyduck gespawnd, uiteraard is de verwachting dat deze shiny kan zijn.
Verwijderd
Als Mamoswine een Frenzy Plant/Hydro Cannon Dynamic Punch achtige ground type charge move krijgt, dan is 'ie volgens mij redelijk on par met Groudon, of zelfs een tikje beter. Was een topic over op Reddit.
Edit: https://www.reddit.com/r/..._a_dynamic_punch_clone_a/
Maargoed, nu nog speculatie.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2019 09:57 ]
Ja... En als hij wel een Frenzy Plant/Hydro Cannon achtige ground move krijgt, is hij zeker beter. In ieder geval totdat Primal Groudon zou komen.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:54:
Als Mamoswine een Frenzy Plant/Hydro Cannon Dynamic Punch achtige ground type charge move krijgt, dan is 'ie volgens mij redelijk on par met Groudon, of zelfs een tikje beter. Was een topic over op Reddit.
Maar dat is momenteel speculatie inderdaad; en Groudon zou op zich ook nog een betere ground aanval kunnen krijgen in de toekomst; qua stats blijft het de beste ground pokémon, het is dat Niantic met movepools loopt te kloten.
Ik vind het vooral fijn Mamoswine een geweldige ice Pokemon is
Mamoswine zit nu toch nog niet in PoGo? Of mis ik iets? Ik zie bij Piloswine geen knop om verder te evolven iig.C_V_S schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:24:
Ik vind het vooral fijn Mamoswine een geweldige ice Pokemon is
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Die wordt 16 februari geïntroduceerd met de Swinub CD. Tevens krijgt hij dan meteen een 'Exclusive move'.SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 10:43:
[...]
Mamoswine zit nu toch nog niet in PoGo? Of mis ik iets? Ik zie bij Piloswine geen knop om verder te evolven iig.
Bedankt. Ik dacht al dat dat het geval was maar er werd over gepraat alsof mensen 'm al hadden of alle stats en moves al wisten.Autofan1985 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:20:
[...]
Die wordt 16 februari geïntroduceerd met de Swinub CD. Tevens krijgt hij dan meteen een 'Exclusive move'.
Die zijn ook al allemaal al bekend, behalve dan wat de exclusieve move wordt op CD.SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:25:
[...]
Bedankt. Ik dacht al dat dat het geval was maar er werd over gepraat alsof mensen 'm al hadden of alle stats en moves al wisten.
Iets zegt me dat dat Earthquake of Blizzard wordt. Maar het is Niantic: dan weet je het nooit! Voor hetzelfde geld releasen ze Earth Power bijvoorbeeld.Megalodon86 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:38:
[...]
Die zijn ook al allemaal al bekend, behalve dan wat de exclusieve move wordt op CD.
En als die Earth Power krijgt dan moet ik er een boel berg van die gevallen hebben ondanks dat ik al een hoop Level 40 Rhyperions en hoge Groudons heb?
Ligt weer helemaal aan de parameters die Niantic hem dan mee geeft. Earth Power heeft potentie, net als Meteor Mahs bijvoorbeeld. Maar dat hat Psycho Boost van Deoxys ook en kijk wat dat geworden is...C_V_S schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:36:
En als die Earth Power krijgt dan moet ik er een boel berg van die gevallen hebben ondanks dat ik al een hoop Level 40 Rhyperions en hoge Groudons heb?
Ja, dan wel inderdaad. 6 stuks moet wel genoeg zijn.C_V_S schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:36:
En wanneer weten we dat?Autofan1985 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:46:
[...]
Ligt weer helemaal aan de parameters die Niantic hem dan mee geeft. Earth Power heeft potentie, net als Meteor Mahs bijvoorbeeld. Maar dat hat Psycho Boost van Deoxys ook en kijk wat dat geworden is...
Zodra hij in de code zit. Dan zal hij uitgebreid geanalyseerd gaan worden door de bekende sites.
ik ben opzoek naar wat nieuwe vriendje,iemand geintereseerd?
Members only: title
Inloggen
Verwijderd
Over ongeveer 8 uur begint het Safari Event [https://pokemongolive.com/en/post/safarizone-portoalegre/] in Brazilie. Dat is 13:00 lokale tijd.
Voor de mensen die shiny Psyduck willen hunten.
Ik heb je toegevoegd (ik ben WatIsWijsheid)JustM3 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:06:
ik ben opzoek naar wat nieuwe vriendje,iemand geintereseerd?
Members only: title
Voor mensen die ook nog behoefte hebben aan friends, mijn code:
Members only:
Inloggen
Hebben wij nu meer psyduck spawns? Of is dit alleen in BrazilieVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 05:06:
Over ongeveer 8 uur begint het Safari Event [https://pokemongolive.com/en/post/safarizone-portoalegre/] in Brazilie. Dat is 13:00 lokale tijd.
Waarschijnlijk in t weekend extra psyduck / shiny kans?champion16 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:26:
[...]
Hebben wij nu meer psyduck spawns? Of is dit alleen in Brazilie
Wat we wel direct hebben is lag

Heb vandaag iig geen Psyduck gezien.
Zal wel het weekend zijn net als bij Roselia, Wingull en Pinsir
Ook met een verhoogde kans op een shiny. Vorige keren is het mij in ieder geval vrij makkelijk gelukt om ze te vangen.
Ook met een verhoogde kans op een shiny. Vorige keren is het mij in ieder geval vrij makkelijk gelukt om ze te vangen.
Verwijderd
Nou echt geboost zijn de psyduck spawns niet helaas... Wanneer leert niantic het eens om niet 2 events tegelijk te houden...
Verwijderd
Hoe lang heb je rond gelopen?Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:59:
Nou echt geboost zijn de psyduck spawns niet helaas... Wanneer leert niantic het eens om niet 2 events tegelijk te houden...
0/61 hier.
Wel een shiny Tailow weten te vangen.
Verwijderd
2 uur ongeveer.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:32:
[...]
Hoe lang heb je rond gelopen?
0/61 hier.
Wel een shiny Tailow weten te vangen.
Nooit denk ikVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:59:
Hier wel één gevangen in ieder geval
Verwijderd
Achja morgen geen tijd om te spelen. En al zou ik tijd hebben had ik nog niet extra gaan lopen. Wordt zo moe van al die 'events'. De ene nieuwe shiny na de andere. Hou het niet meer bij allemaal haha. Beetje rustig aan mag ook wel vind ik
Ik wist niet dat vrienden in pogo zoveel xp gaven! Ben bijna een level verder in een week tijd!
Verder merk ik wel dat sommige quests lastig zijn. Catch a ditto.. zal me een paar weken gaan kosten denk ik..
Verder merk ik wel dat sommige quests lastig zijn. Catch a ditto.. zal me een paar weken gaan kosten denk ik..
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Verwijderd
Ik geef het ook op. Nul Shiny Psyduck uit een totaal van 103. Klagen lukt me echter niet want naast de Tailow van gisteren, vandaag een shiny Zigzagzoon gevangen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 20:42:
Achja morgen geen tijd om te spelen. En al zou ik tijd hebben had ik nog niet extra gaan lopen. Wordt zo moe van al die 'events'. De ene nieuwe shiny na de andere. Hou het niet meer bij allemaal haha. Beetje rustig aan mag ook wel vind ik
Dat is de 11e shiny sinds nieuwjaar.
Probeer de volgende Pokémon te vangen als je ze tegenkomt:Xanderk89 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:01:
Ik wist niet dat vrienden in pogo zoveel xp gaven! Ben bijna een level verder in een week tijd!
Meltan
Remoraid
Gulpin
Hoothoot
Mankey
Pidgey
Rattata
Sentret
Whismur
Yanma
Zubat
Dat is de updated [15-01-2019] lijst van mogelijke Ditto's. Gezien het Hoenn event bezig is, ga je Gulpin en Wishmur het meeste tegenkomen. Mankey mogelijk uit een research task.
Bedankt! Ik kom hier weleens whismur en gulpin tegen. Zal zien wat dat oplevert:
Meltan
Remoraid
Gulpin
Hoothoot
Mankey
Pidgey
Rattata
Sentret
Whismur
Yanma
Zubat
Dat is de updated [15-01-2019] lijst van mogelijke Ditto's. Gezien het Hoenn event bezig is, ga je Gulpin en Wishmur het meeste tegenkomen. Mankey mogelijk uit een research task.
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
Ik heb gelezen dat als een van die "common" Pokemon in je Nearby helemaal vooraan staat dat het dan een Ditto is...misschien helpt t jeXanderk89 schreef op zondag 27 januari 2019 @ 11:38:
[...]
Bedankt! Ik kom hier weleens whismur en gulpin tegen. Zal zien wat dat oplevert
Hmm centrum van A'dam stikt van de psyducks. Gister al een shiny duck in mn inventory toen ik thuis kwam zonder dat ik er mee bezig was (via gotcha gevangen).
Shiny Groudon is ook binnen hier! Gisteren eindelijk.
Had ook nog een Swablu shiny gevangen die is mooi om te ruilen want dit is de 3e al.
Shiny Kyogre heb ik nu ook dubbel en ga ik ruilen voor een shiny Aron een shiny Aggron had ik al dus gaat de goede kant op met de shinies
2e Mewto zit ook al op 37xx CP dus moet weer iets anders hebben om te uppen
Had ook nog een Swablu shiny gevangen die is mooi om te ruilen want dit is de 3e al.
Shiny Kyogre heb ik nu ook dubbel en ga ik ruilen voor een shiny Aron een shiny Aggron had ik al dus gaat de goede kant op met de shinies
2e Mewto zit ook al op 37xx CP dus moet weer iets anders hebben om te uppen
Ik ben op zoek naar digitalslice, volgens mij kunnen wij best friends worden vandaag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Present! Ik heb alleen geen lucky eggs meer. Maar maakt ook niet zoveel uitsjorremans schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 09:51:
Ik ben op zoek naar digitalslice, volgens mij kunnen wij best friends worden vandaag
www.degroot-it.nl
Verwijderd
Hoe relatief shinies kunnen zijn. Ik heb ooit 5 shiny Aron's gedelete omdat ik de gehele familie al had.[b]C_V_S in "[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5"Shiny Kyogre heb ik nu ook dubbel en ga ik ruilen voor een shiny Aron een shiny Aggron had ik al dus gaat de goede kant op met de shinies :
Inmiddels ben ik ook weer aardig hooked na een tijd te zijn gestopt. Ik moet voor een field research 3 friends toevoegen. Wie nog op zoek is naar een friend voor een field research dan kun je mij toevoegen:
Ik speel in de omgeving van Leeuwarden en zit in team geel.
Heb een field research dat ik 5 great curveballs moet gooien. Ben 1x dichtbij geweest met 4, maar wat een kl*** opdracht
Members only: Trainer code
Inloggen
Ik speel in de omgeving van Leeuwarden en zit in team geel.
Heb een field research dat ik 5 great curveballs moet gooien. Ben 1x dichtbij geweest met 4, maar wat een kl*** opdracht

[ Voor 32% gewijzigd door SirMemeAlot op 30-01-2019 09:56 ]
Field researches mag je weggooien, en daarna kun je gewoon een nieuwe spinnen, die hopelijk makkelijker is. Special researches kun je niet skippen.SirMemeAlot schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 18:44:
Inmiddels ben ik ook weer aardig hooked na een tijd te zijn gestopt.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Wij kunnen morgen Best friends worden, geef maar een seintje als je toch nog een ei vindt.... anders gooi ik 'm morgenavond rond 20u aan.degroot schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 11:04:
[...]
Present! Ik heb alleen geen lucky eggs meer. Maar maakt ook niet zoveel uit
Vandaag op de valreep toch nog Groudon en Kyogre gevangen. Ik heb nu een 96 IV Groudon met Dragon Tail / Fire Blast, en 93 IV met Mud Shot / Solar Beam. Welke kan ik het best uppen als ik hem wil gebruiken om gyms aan te vallen en raids te doen?
[ Voor 26% gewijzigd door gwystyl op 29-01-2019 22:46 ]
In die field research zit volgens mij spinda nr 5, dus die zou ik niet zomaar weggooienOekiejoekie schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 21:26:
[...]
Field researches mag je weggooien, en daarna kun je gewoon een nieuwe spinnen, die hopelijk makkelijker is. Special researches kun je niet skippen.
Eerste Palkia is binnen! 89IV met 15 Attack, kon slechter! Met 4 man gedaan, gelukkig had hij Hydro Pump, dus vol in kunnen zetten op Dragonites en Rayquaza's. 7 Revives nodig gehad.
Verwijderd
Hoezo "natuurlijk"?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 23:00:
Die 96% natuurlijk.
Je hebt toch gewoon TM's om die moveset aan te passen.
De Pokémon gaat gebruikt worden voor aanval dingen, dus ik zou checken welke van de 2 de hoogste attack stat heeft.
Heb weer een eitje! 20u vanavond is picobello!gwystyl schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 22:42:
[...]
Wij kunnen morgen Best friends worden, geef maar een seintje als je toch nog een ei vindt.... anders gooi ik 'm morgenavond rond 20u aan.
Vandaag op de valreep toch nog Groudon en Kyogre gevangen. Ik heb nu een 96 IV Groudon met Dragon Tail / Fire Blast, en 93 IV met Mud Shot / Solar Beam. Welke kan ik het best uppen als ik hem wil gebruiken om gyms aan te vallen en raids te doen?
www.degroot-it.nl
Ik ben weer op zoek naar twee spelers om ultra friends te worden.
Stuur me even een pm, over twee dagen wil ik best friends worden met drie andere vrienden dus als jullie daarbij kunnen zou dat super zijn.
Members only:
Inloggen
Stuur me even een pm, over twee dagen wil ik best friends worden met drie andere vrienden dus als jullie daarbij kunnen zou dat super zijn.
Vanaf hoeveel dagen kun je ultra friends worden? Ik heb vaak dat er twee dagen staat, maar wanneer de gift geopend word dan word ik al best friends met iemand.
Na 90 dagen gifts sturen volgens mijLe Enfant! schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:10:
Vanaf hoeveel dagen kun je ultra friends worden? Ik heb vaak dat er twee dagen staat, maar wanneer de gift geopend word dan word ik al best friends met iemand.
Iets wat ik op het internet niet kan vinden. Wat gebeurd er als met 2 personen een raid doet, persoon 1 faint halverwege de battle en persoon 2 voltooid de raid.
Kan persoon 1 dan alsnog de pokemon van de raid vangen? Of is dat alleen voorbehouden aan persoon 2.
Kan persoon 1 dan alsnog de pokemon van de raid vangen? Of is dat alleen voorbehouden aan persoon 2.
Nee, persoon 1 komt dan automatisch ook in vangscherm terecht. (Mits ie nog in lobby zit)champion16 schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 20:41:
Iets wat ik op het internet niet kan vinden. Wat gebeurd er als met 2 personen een raid doet, persoon 1 faint halverwege de battle en persoon 2 voltooid de raid.
Als er staat nog 2 dagen te gaan dan heb je nog twee interacties nodig. Dus als jullie bijde een pakje hebben staan dat je kan openen en als jij dan het voorlaatste pakje opent dan kan je vriend vanaf middernacht direkt het laatste punt claimen. De lokale tijd is hiervoor belangrijk dus dit kan voor ons nog voor middernacht zijn.Le Enfant! schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:10:
Verwijderd
Nieuwe content!
Te vinden in het wild:
-Combee
-Glameow
-Cranidos
-Shieldon
Nieuwe Sinnoh Stone evoluties:
-Gallade [vanuit een male Ralts]
-Froslass [vanuit een female Snorunt]
-Lickylicky
-Tangrowth
-Ambipom
-Yanmega
Verder krijgen veel Pokémon toegang tot nieuwe moves [zonder dat oude verdwijnen], en hebben de T3/T4/T5 Raid Bosses een HP boost gekregen, waardoor ze moeilijker zijn en mogelijk niet meer te solo-en.
Meer info en details: https://www.reddit.com/r/...emon_wave_moveset_update/
Te vinden in het wild:
-Combee
-Glameow
-Cranidos
-Shieldon
Nieuwe Sinnoh Stone evoluties:
-Gallade [vanuit een male Ralts]
-Froslass [vanuit een female Snorunt]
-Lickylicky
-Tangrowth
-Ambipom
-Yanmega
Verder krijgen veel Pokémon toegang tot nieuwe moves [zonder dat oude verdwijnen], en hebben de T3/T4/T5 Raid Bosses een HP boost gekregen, waardoor ze moeilijker zijn en mogelijk niet meer te solo-en.
Meer info en details: https://www.reddit.com/r/...emon_wave_moveset_update/
Geweldige update...sinds vorige keer klagen n paar weken terug nog steeds geen Sinnoh stone gekregen uit training battles. Kan al die evoluties doen qua candy dus de lol gaat er wel af voor mij zo
ik stuur friends veel invites maar krijg nooit n reactie.

Heb nog 3 x een Sinnoh Stone nodig voor de nieuwe evoluties.
Heb gelukkig ook een shiny female Snorunt dus een shiny Frolass komt er ook aan.
Dus moet weer de nodige gevechten gaan doen
Ow ja Palkia gisteren 3 x gedaan en 2 x gevangen. Ook nog een dubbele shiny Kyogre geruild voor een shiny Aron.
Heb nu nog een shiny Swablu te ruil want dit is de 3e al die ik heb gevangen.
Dat raids niet meer solo te doen zijn vind ik prima. Zit in T3 toch nooit iets boeiends
Heb gelukkig ook een shiny female Snorunt dus een shiny Frolass komt er ook aan.
Dus moet weer de nodige gevechten gaan doen
Ow ja Palkia gisteren 3 x gedaan en 2 x gevangen. Ook nog een dubbele shiny Kyogre geruild voor een shiny Aron.
Heb nu nog een shiny Swablu te ruil want dit is de 3e al die ik heb gevangen.
Dat raids niet meer solo te doen zijn vind ik prima. Zit in T3 toch nooit iets boeiends
Ik wacht maar eventjes met de nieuwe evolves. bewaar de stones voor Mammoswines met community day. Weet nog niet hoe veel ik er wil maken.
Dat is wel balen, hopelijk lukt duo Tyranitar nog wel. Anders moet ik daar weer andere mensen voor zien op te trommelen.Verwijderd schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 04:26:
Precies, ik zou er minstens 6 bewaren voor CD!Ricmaniac schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:15:
Ik wacht maar eventjes met de nieuwe evolves. bewaar de stones voor Mammoswines met community day. Weet nog niet hoe veel ik er wil maken.
Waarom zou je zoveel stenen nodig hebben?Megalodon86 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:16:
[...]
Dat is wel balen, hopelijk lukt duo Tyranitar nog wel. Anders moet ik daar weer andere mensen voor zien op te trommelen.
[...]
Precies, ik zou er minstens 6 bewaren voor CD!
Op de swine CD krijg je toch gegarandeerd een aantal stones van battles?
Dan kan je 6 Mamoswines maken tijdens de CD uren.RobPete89 schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:17:
[...]
Waarom zou je zoveel stenen nodig hebben?
Klopt inderdaad! Als dat allemaal goed gaat, zou je met wat minder af kunnen.SnoeiKoei schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:18:
Op de swine CD krijg je toch gegarandeerd een aantal stones van battles?
Wat ik ga doen; ik zoek even 3 'evolve with an item' quests op, en dan doe ik ze. Toch weer 3 kansen op shiny Aerodactyl.
[ Voor 11% gewijzigd door Megalodon86 op 01-02-2019 09:26 ]
Echt stom dat ze raids moeilijker maken. De enige uitdaging aan raids was het om die met weinig mensen of solo te doen.
Het is ook niet altijd makkelijk om genoeg mensen te vinden en dan maken ze dit nog moeilijker
Als lvl 40 speler met 6 gemaxte beste aanvallers zou je wel eigenlijk een lvl 5 solo moeten kunnen.
Dat niantic samenspel aanmoedigt is wel goed maar nu ben je gewoon verplicht en de meeste spelers doen het liever solo want dat is veel minder gedoe dan telkens men verschillende mensen te moeten afsreken.
Alle spelers met meerdere accounts tonen dit gewoon duidelijk aan.
Het is ook niet altijd makkelijk om genoeg mensen te vinden en dan maken ze dit nog moeilijker

Als lvl 40 speler met 6 gemaxte beste aanvallers zou je wel eigenlijk een lvl 5 solo moeten kunnen.
Dat niantic samenspel aanmoedigt is wel goed maar nu ben je gewoon verplicht en de meeste spelers doen het liever solo want dat is veel minder gedoe dan telkens men verschillende mensen te moeten afsreken.
Alle spelers met meerdere accounts tonen dit gewoon duidelijk aan.
Yup. Heb het druk genoeg met baan, kinderen etc. ‘s avonds half uurtje tot een uur waarin wat kan. Maar met 4 accounts kan ik in ieder geval nu alles meepakken. Enige nadeel is kramp in je vingers van 300 seconden lang tik tik tik tik op 4 telefoons.
Mijn alt accounts zijn niet supersterk maar door lv3 raids te farmen, kun je lv4 doen, en door lv4 te farmen kun je lv5 doen.
Mijn alt accounts zijn niet supersterk maar door lv3 raids te farmen, kun je lv4 doen, en door lv4 te farmen kun je lv5 doen.
En lekker met 4 accounts een gym bezet houden of jezelf uit gyms gooien...FireAge schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 11:21:
Yup. Heb het druk genoeg met baan, kinderen etc. ‘s avonds half uurtje tot een uur waarin wat kan. Maar met 4 accounts kan ik in ieder geval nu alles meepakken. Enige nadeel is kramp in je vingers van 300 seconden lang tik tik tik tik op 4 telefoons.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6