[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.410 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Helaas geen enkele Lapras raid kunnen doen.

Wel het weekend 2 x een Shinx een raid gedaan en ja hoor 2 x een shiny er uit.....blijft toch vaag.

Heb de hele evolutie nu shiny :)

Lapras maar even kijken of ik die nog kan ruilen met iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Hi

JosAZ
shebanian
Syphblade
Sander117

even een tijd afspreken voor een eitje?
DM me!

[ Voor 5% gewijzigd door Largo op 27-05-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gisteren weer eens in Kijkduin geweest. Er spawnen nog steeds veel Pokémon, maar helaas deze keer niet veel bijzonders. Heel weinig nieuwe gen4 (maar ik heb het idee dat die nergens "veel" spawnen)

Wel heb ik m'n Pokédex aan kunnen vullen. Doordat we met z'n drieën waren, konden we raids doen die ons (mij en m'n vrouw) normaal gesproken niet redden:
- Alolan Marowak uit een raid (had ik nog steeds niet)
- Absol uit een raid (had ik ook nog steeds niet)
- Hippopotas (was ik nog nergens tegengekomen)

Ook twee Shinxen uit een raid, maar helaas niet shiny.

Al met al dus toch weer met een redelijk positief gevoel weggegaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gitarist op 27-05-2019 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Absol zit ook in 'win 3 raids' quest, als beloning. waarschijnlijk alleen vandaag nog, want was vanwege raid week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

3 raids gedaan, 1 shiny :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:46
1 raid, 1 shiny, klaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:09
47 Lapras Raids gedaan met 1 account. 8 Shiny...

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puckeduck
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 15:14
Zaterdag 25 lapras raids gedaan en slechts 1 shiny, met een iv van 73%. Een mooie kandidaat voor een lucky trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Gitarist schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:06:
Gisteren weer eens in Kijkduin geweest. Er spawnen nog steeds veel Pokémon, maar helaas deze keer niet veel bijzonders. Heel weinig nieuwe gen4 (maar ik heb het idee dat die nergens "veel" spawnen)

Wel heb ik m'n Pokédex aan kunnen vullen. Doordat we met z'n drieën waren, konden we raids doen die ons (mij en m'n vrouw) normaal gesproken niet redden:
- Alolan Marowak uit een raid (had ik nog steeds niet)
- Absol uit een raid (had ik ook nog steeds niet)
- Hippopotas (was ik nog nergens tegengekomen)

Ook twee Shinxen uit een raid, maar helaas niet shiny.

Al met al dus toch weer met een redelijk positief gevoel weggegaan ;)
Absol kan je ook met zn 2en doen, allemaal Machamp/Hariyama gebruiken.

De quest zitten trouwens nog tot vanavond (dinsdag) 22.00

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xp5sC3u.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jD4iT7W.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HkhrBUB.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IG3k40t.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1xhkR5j.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bqU1UJh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kqXGmJD.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9LTbSvU.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lJrs2Mo.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0Rf5QVW.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qWRFgY5.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Vannacht is er het een en ander aangekondigd.

Nieuwe apparaatje: Pokemon Go Plus Plus
https://www.gameinformer....lled-pokemon-go-plus-plus

Nieuwe dienst: Pokemon Home (live begin 2020):
https://www.ign.com/artic...do-switch-and-smartphones

Nieuw event nu live: Slapende Snorlax overal :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Gisteren 1e Cresselia raid......shiny :).

Was ik wel aan toe na geen Aipom, Mankey, Bronzor, Shinx, Lapras.....

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
..Christiaan.. schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:17:
Gisteren 1e Cresselia raid......shiny :).

Was ik wel aan toe na geen Aipom, Mankey, Bronzor, Shinx, Lapras.....
Gisterenavond 7 gedaan, de laatste was shiny. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Wat ik begrepen heb zou de gele Burmy (Sandy Cloak) op het strand moeten zitten. Nu heeft mijn maat zowel op Kijkduin als Scheveningen al gekeken, maar 0,0 gele Burmy daar. Iemand enig idee waar deze wel te vinden is (buiten de nieuwe T1 raids)?

Over de nieuwe raids gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gqqLhFDmo1f5JpzoSETvcpgU/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 08:05:
Vannacht is er het een en ander aangekondigd.

Nieuwe apparaatje: Pokemon Go Plus Plus
https://www.gameinformer....lled-pokemon-go-plus-plus

Nieuwe dienst: Pokemon Home (live begin 2020):
https://www.ign.com/artic...do-switch-and-smartphones

Nieuw event nu live: Slapende Snorlax overal :P
Die naam is verschrikkelijk, en slapende Snorlax is een gimmick. Ook is er nog iets als Pokémon Sleep waarvan ik dacht [net als bij die plus plus pokebal] dat het een grapje was.

Hier spenderen ze tijd en geld aan. Hoeveel mensen vroegen om een slapende Snorlax of een Pokéball Plus Plus? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:40:
[...]
Die naam is verschrikkelijk, en slapende Snorlax is een gimmick. Ook is er nog iets als Pokémon Sleep waarvan ik dacht [net als bij die plus plus pokebal] dat het een grapje was.

Hier spenderen ze tijd en geld aan. Hoeveel mensen vroegen om een slapende Snorlax of een Pokéball Plus Plus? :/
Content is content. En de huidige plus is bijna niet te verkrijgen, en ook zeker aan een nieuwe versie toe. Dus ik zie zeker wel een rede waarom ze hier tijd en geld aan spenderen.

Daarbij stond er in het nieuws berichtje dat er deze zomer nog meer van dit soort events aan komen. Dus we kunnen best wel leuke pokemons verwachten (oke, eerst zien dan geloven. But you get the point)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is geen event. Een bepaalde Pokémon [geen nieuwe in dit geval] kom je wat vaker tegen op de map. Hij ligt te slapen in plaats van het normale rechtop staan. Bij een Snorlax van CP2500 had ik ooit een bloedrode ring, maar nu is die groen. Die slaap animatie is de eerste keer leuk, daarna is het gewoon een andere animatie en meer niet.

Dit is hetzelfde als shinies releases: low effort content.

Want veel bugs waar mensen de hele tijd over klagen zijn er nog. Features waar veel mensen al langere tijd om vragen blijven uit. Ze hebben wellicht geen tijd om zich daar mee bezig te houden omdat ze te druk zijn met het maken van een slapende Snorlax animatie waar niemand om vroeg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Het is wel jammer ja dat veel bugs er te lang in blijven zitten. Maar ik kan me moeilijk voor stellen dat ze hun hele development team op de liggende snorlax hebben gezet. Je weet niet wat ze achter de schermen doen

Misschien ben ik te optimistisch, maar ik zie het wel. (ik heb zelf weinig last van de bugs). Ik kan nu rustig mn quest voor de 100% lucky snorlax voort zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Barnagma schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 11:27:
Het is wel jammer ja dat veel bugs er te lang in blijven zitten. Maar ik kan me moeilijk voor stellen dat ze hun hele development team op de liggende snorlax hebben gezet. Je weet niet wat ze achter de schermen doen

Misschien ben ik te optimistisch, maar ik zie het wel. (ik heb zelf weinig last van de bugs). Ik kan nu rustig mn quest voor de 100% lucky snorlax voort zetten :)
Ik krijg niet echt de indruk dat ze met veel volk aan pokemon go zitten te werken. Ondanks de vele miljoenen die ze aan pogo verdienen duurt het belachelijk lang om bugs op te lossen.

Er komt maar vrij weinig nieuwe content.
Nieuwe pokemons /shinys kan ik maar moeilijk als nieuwe content bezien.
De events lijken me ook niet moeilijk om te maken. Dat is maar een kwestie van spawnrate*s+ beloningen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Over welke bugs hebben we het?

Moet zeggen dat ik niet zo snel iets kan bedenken wat ik nu echt vervelend vindt....

Vandaag een shiny Absol uit een quest :D

En shiny Lapras krijg ik ook nog...gaat lekker met de shiny's zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Nog steeds bugs genoeg hoor. En steeds weer nieuwe. Komt "All your Pokémon have fainted! Please try again." bekend voor? Je snapt werkelijk niet hoe zoiets er doorheen glipt. 8)7

En ik hoor weer van genoeg mensen dat ze allang weer tegen de limiet van 2000 beesten aanhikken. Niet verbazend als er steeds weer nieuwe beesten met special moves bijkomen, die je ook shiny moet hebben natuurlijk, en shinies van alle evoluties, en beesten met legacy moves kunnen ook niet echt weg natuurlijk, en alles boven de 9x IV heeft zoveel moeite gekost dat je die ook niet achteloos weggooit, en natuurlijk extra beesten om te ruilen, en lucky beesten, die desnoods ook in shiny, en ga zo maar door. En natuurlijk ook gewoon steeds weer geregeld nieuwe beesten. En 'souvenirpokies' van buitenlandse trips anyone? Ik vond toen ze naar 2000 gingen ook al dat ze de limieten voor beide meteen naar 3000 hadden moeten ophogen.

Het blijft neerkomen op een gebrek aan adequaat inzicht o.a. ook in hoe (divers) mensen het spel spelen.

De tijd dat een Snorlax speciaal was ligt in elk geval definitief achter ons. Als je in juli 2016 twee Snorlaxen naast elkaar was tegengekomen dan zou je screenshot de hele wereld over zijn gegaan. :P

Wel luuks dat je er maar één Pinapje op hoeft te gooien. Was wel eerst even verwarrend dat je maar die foutmelding kreeg als je er een volgende op wou gooien nadat ie ontsnapt was. Vanwege het groene cirkeltje eerst maar gewoon met een rode bal. Na de eerste keer ontsnappen dan maar met een blauwe bal. Na de tweede keer ontsnappen dan maar met een gele bal. Toen hebben. Dus ging ik vanwege de wens voor een beetje vlot vangen maar meteen steeds gele ballen gooien. Flink wat Excellent ook. Langste streak 7 maal achter elkaar verdeeld over meerdere beesten. Tot ik nl. op een gegeven moment doorkreeg dat ze consequent na drie ballen bleven zitten.

Compleet onnodig om gele ballen te verspillen dus. Gewoon Pinapje erop als je wilt, drie rode ballen gooien en kassa! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb de Field quest "Make 3 Great Throws in a row", maar daarbij werd ook gewoon pas de derde great throw gedetecteerd bij Snorlax. Het lijkt dus wel of je de eerste twee keer sowieso voor Jan met de korte achternaam gooit.. Bij andere beesten registreert hij ze wel zodra je een great throw gooit, of je de Pokémon nou vangt of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het mag gewoon niet te moeilijk worden voor de casual spelers. Stel je voor dat er enige vaardigheid en inspanning/toewijding aan te pas zou moeten komen om ze met een beetje fatsoenlijk kans te kunnen vangen. Zoals Excellent throws en genoeg 'zware' ballen. Dus dumben we het gewoon weer down tot twee obligate 'mislukte' vangpogingen waarna er gegarandeerd succes volgt. Iedereen blij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:02
CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 23:46:
Nog steeds bugs genoeg hoor. En steeds weer nieuwe. Komt "All your Pokémon have fainted! Please try again." bekend voor? Je snapt werkelijk niet hoe zoiets er doorheen glipt. 8)7

En ik hoor weer van genoeg mensen dat ze allang weer tegen de limiet van 2000 beesten aanhikken. Niet verbazend als er steeds weer nieuwe beesten met special moves bijkomen, die je ook shiny moet hebben natuurlijk, en shinies van alle evoluties, en beesten met legacy moves kunnen ook niet echt weg natuurlijk, en alles boven de 9x IV heeft zoveel moeite gekost dat je die ook niet achteloos weggooit, en natuurlijk extra beesten om te ruilen, en lucky beesten, die desnoods ook in shiny, en ga zo maar door. En natuurlijk ook gewoon steeds weer geregeld nieuwe beesten. En 'souvenirpokies' van buitenlandse trips anyone? Ik vond toen ze naar 2000 gingen ook al dat ze de limieten voor beide meteen naar 3000 hadden moeten ophogen.

Het blijft neerkomen op een gebrek aan adequaat inzicht o.a. ook in hoe (divers) mensen het spel spelen.

De tijd dat een Snorlax speciaal was ligt in elk geval definitief achter ons. Als je in juli 2016 twee Snorlaxen naast elkaar was tegengekomen dan zou je screenshot de hele wereld over zijn gegaan. :P

Wel luuks dat je er maar één Pinapje op hoeft te gooien. Was wel eerst even verwarrend dat je maar die foutmelding kreeg als je er een volgende op wou gooien nadat ie ontsnapt was. Vanwege het groene cirkeltje eerst maar gewoon met een rode bal. Na de eerste keer ontsnappen dan maar met een blauwe bal. Na de tweede keer ontsnappen dan maar met een gele bal. Toen hebben. Dus ging ik vanwege de wens voor een beetje vlot vangen maar meteen steeds gele ballen gooien. Flink wat Excellent ook. Langste streak 7 maal achter elkaar verdeeld over meerdere beesten. Tot ik nl. op een gegeven moment doorkreeg dat ze consequent na drie ballen bleven zitten.

Compleet onnodig om gele ballen te verspillen dus. Gewoon Pinapje erop als je wilt, drie rode ballen gooien en kassa! :*)
je kunt de snorlax ook met de go plus vangen, blijft meteen zitten en spaar je 2 ballen uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Ik dacht dat er maar 1 pokeball van je items wegging als je 3x op snorlax gooit, las zoiets op reddit maar moet t ff bekijken als ik weer een snorlax tegenkom.

Wel jammer dat een ultra rare pokemon nu zo makkelijk te verkrijgen is voor iedereen, vroeger ging je diehard racen als je een bericht kreeg dat er ergens een snorlax spawnt.

Zijn de charge TM quests trouwens weg? Die van win 5 raids?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
C_V_S schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:53:

Moet zeggen dat ik niet zo snel iets kan bedenken wat ik nu echt vervelend vindt....

Ik denk vooral aan de dodge bug waarbij je pokemon schade kreeg na een succesvolle ontwijking van een aanval en erna die hp terug bijkwam en zo echt irritant was tijdens het vechten in gyms / raids.
Dit duurde 2.5 jaar voordat ze deze konden fixen 8)7

Nu het absurde gedoe hoe je de snorlaxen op de derde bal telkens vangt? Of is dit echt de bedoeling?
Ik denk van niet want het is veel te verwarrend met besjes/ballen die je gooit en niet verbruikt. De first catch bonus die je dan weer wel krijgt.
Als ik niet mis ben krijg je wel de gooibonus hoe je de derde bal gooit?

We zijn de meeste bugs al zo gewoon dat we ze maar gewoon negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Musta schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 09:51:
Ik dacht dat er maar 1 pokeball van je items wegging als je 3x op snorlax gooit, las zoiets op reddit maar moet t ff bekijken als ik weer een snorlax tegenkom.
Zou me niets verbazen. Aangezien ik nooit tekort aan ballen heb had ik hier gisteren totaal nog niet op gelet. Maar het zou overeen komen met het maar één besje verbruiken en het maar één bal verbruiken bij mensen met een Plus. Zou anders ook een beetje oneerlijk zijn als mensen zonder Plus drie keer zoveel ballen zouden verbruiken voor het vangen van dit beest.

Maar het is natuurlijk wel een gigantische inbreuk op een elementair facet van het spel. In alle andere situaties tot nu toe had je bij elke vangpoging een random KANS die je kon vergroten door minder makkelijk verkrijgbare ballen te gebruiken en door moeilijker te gooien Great of Excellent throws te gooien, en curveballs natuurlijk waarvan je nog altijd wel hoort dat mensen die niet gebruiken omdat ze die zo moeilijk vinden. :/

Nu speel je bij deze slapende Snorlaxen bijna een filmpje af met een vaststaande uitkomst en met altijd een 'happy end' natuurlijk. Dat heeft niets meer met het originele proces van het vangen te maken. Ik vraag me af of Niantic nog meer van dergelijke afwijkende zaken voor de spelers in petto heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Schandalig, Snorlax wordt gewoon geprostitueerd. Dit is echt beneden Snorlax waardigheid. :P

Edit: en ja 2000 inventory space is echt een probleem de laatste tijd. Moet een nieuw systeem voor komen. Deposit boxen, bill's computer ofzoiets.

[ Voor 44% gewijzigd door FreqAmsterdam op 30-05-2019 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

In welke mate heeft Niantic eigenlijk de vrijheid om PoGo zo te maken als ze zelf willen?

Pokémon is een verschrikkelijk waardevolle merknaam. En het moet toch zo zijn dat TPC dit wilt beschermen en dus niet wilt dat Pokémon een slechte naam krijgt via een enkel brakker wordende mobiele game...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

FreqAmsterdam schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:00:
Edit: en ja 2000 inventory space is echt een probleem de laatste tijd. Moet een nieuw systeem voor komen. Deposit boxen, bill's computer ofzoiets.
Ook dat ja. Als ik 3000 ruimte zou hebben zou ik er zo nog een paar dikke boxen bijkopen. Niantic snijdt zichzelf in de vingers door het niet te doen. Eerst de uitbreidingen verkopen en dan ook de boxen? Dubbele winst toch? Wil Niantic nou dat we muntjes uitgeven of niet?

Aan de andere kant hoor ik wel regelmatig van fanatieke spelers dat ze hopen gekochte items weggooien omdat ze de boxen voor andere zaken kopen. Dat natuurlijk omdat ze niet genoeg ruimte hebben. Met 3000 ruimte zouden ze dat niet zo snel meer doen. Levert dat meer 'winst' op voor Niantic dan wanneer mensen meer ruimte hebben?

Kan ik me niet direct iets bij voorstellen maar is lastig met zekerheid in te schatten. Ik vind het wel van gebrek aan respect voor de belangen van de spelers getuigen dat Niantic mensen er min of meer toe dwingt om gekochte items weg te gooien en zo in feite ook hun geld weg te gooien.

En ik heb net kunnen verifiëren dat je inderdaad maar één bal verbruikt per slapende Snorlax, en First Throw bonus krijgt bij de derde bal. 8)7 Er drie vier vanaf de bank kunnen vangen, waarvan twee tegelijk spawnden op de meest dichtbije locaties.

[ Voor 45% gewijzigd door CaptJackSparrow op 30-05-2019 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Zelfs als we 3000 plaatsen kunnen kopen gaan de spelers die nu alles vol hebben zitten ook terug snel vol zitten.
Bij items is het probleem het kleinst omdat je het verzamel aspect niet zo hebt. Als je dingen sneller binnenkrijgt dan dat je ze verbruikt kun je ze even goed weggooien. Als je raid passen koopt ook al zitten ze in boxen terwijl je er al teveel hebt dan ben je gewoon dom bezig.

Bij pokemons moet je gewoon begrijpen dat je niet alles kan verzamelen.
Als je u kan beperken tot enkel pokemons die je echt wilt gebruiken/maxen dan kom je al toe met een paar honderd plaats.
Persoonlijk verzamel ik meta relevante pokemon die ik max om te gebruiken.
Een living dex 96- 100% iv. (GEEN man+vrouw! )
Shinys maar daar moet ik er ook van weggooien want ik vang er wel elke cd 15+ (1x elke evolutie is verder genoeg)
Lucky pokemon is voldoende om ze in de dex te hebben.

Het probleem bij mij is dan ook wel dat ik te veel pokemon wil bewaren om te ruilen op een moment wanneer ze de kans op lucky pokemon tijdens een event verhogen (zoals een tijd terug van 5 naar 15%)

Dus ja mijn box van pokemon zit ook op 1800 na sorteren als ik niet genoeg ruil :P

Ik ken niets van games programmeren maar kost het hun misschien geld als ze onze pokemon storrage moeten opslaan op hun server waardoor ze het verdiende geld terug kwijtraken aan opslag? IK kan me echt geen andere reden bedenken om ons ongelimiteerde opslag te laten kopen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mensen die vooral incubators willen hebben bijv. meer dan 150 raidpasjes in voorraad en mensen die de pasjes willen gooien hopen lures en lucky eggs weg. Slechte zaak natuurlijk dat Niantic mensen daartoe dwingt. Deze mensen kopen die boxen met muntjes gekocht met écht geld.

Wat je aan hoeveelheid bytes nodig hebt om een pokie te definiëren in de database is knap triviaal. Meerdere/vele grootteordes kleiner dan bijv. video aan opslagruimte inneemt. En YouTube krijgt per minuut 400 uur video aan uploads binnen. Dát is pas data. :P Ik heb zelf >25TB aan storage in huis. Daar kom je al een heel eind mee. Niantic heeft echt wel genoeg geld om dat op te slaan en naar de spelers te sturen. Ze staan nog steeds als #1 Top Grossing in de Play Store. Je inventaris(ruimte) zijn gewoon een paar getalwaarden. Luttele bytes. Daar is al helemáál geen extra opslagruimte op de servers voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adventure Week makes an earth-shattering return!

Van Dinsdag, June 4, 2019, at 1 p.m. to Dinsdag, June 11, 2019, at 1 p.m. PDT (GMT −7):

-Rock type Pokémon zoals Geodude, Rhyhorn, Omanyte, Aron, Lileep, Anorith en vele andere verschijnen vaker in het wild
-Laat 2KM eieren uitkomen voor Pokémon als: Onix, Larvitar, Lileep, Anorith, and Shieldon
-Onyx en andere Rock type bosses in raids
-Shiny Onyx, Lileep en Anorith released

-4x Buddy Candy [met een Magikarp elke 250 meter 1 candy, maar ook een Legendary krijgt nu 1 candy na 5KM lopen]
-Spin nieuwe Pokéstops voor 10x exp op de eerste spin
-Trainers die Adventure Sync aan hebben staan en 50KM lopen krijgen 50K stardust en 15 rare candy

-Specially themed Field Research tasks will be available for a limited time during this event

Nieuwe Shinies

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/414u4vomme131.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/esgyujgx7f131.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Gaaf man al die hoge afstandsbonussen.... zorgen ze wel dat ze voor die tijd AdventureSync even fixen dan, dat werkt sinds de update van 2 weken geleden al niet meer :-(

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Spike_wolf schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 07:14:
Gaaf man al die hoge afstandsbonussen.... zorgen ze wel dat ze voor die tijd AdventureSync even fixen dan, dat werkt sinds de update van 2 weken geleden al niet meer :-(
Lees op Reddit dat support het heeft bevestigd dat het gefixt is met de komende update. Weet alleen niet of de support nog wel te vertrouwen is.. :X

Android heeft trouwens een nieuwe update waar je Snorlax met de hand eindelijk ook direct kan vangen met 1 bal
Gardevoir/Gallade CD incoming?

[ Voor 108% gewijzigd door Musta op 31-05-2019 12:48 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Musta schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Lees op Reddit dat support het heeft bevestigd dat het gefixt is met de komende update. Weet alleen niet of de support nog wel te vertrouwen is.. :X
Dat zou heel mooi zijn.
Dat hakt er wel ineens in zeg als AdventureSync weg valt. Ben van gemiddeld 35-45 km per week naar 7 gekelderd :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Spike_wolf schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Dat zou heel mooi zijn.
Dat hakt er wel ineens in zeg als AdventureSync weg valt. Ben van gemiddeld 35-45 km per week naar 7 gekelderd :P
mmm het was mij nog niet opgevallen. Maar misschien verklaard dit waarom ik de afgelopen 2 weken mn 25km+ mark niet heb gehaald. 8)7 (dit of ik ben lui geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:33
Ben benieuwd of 1neokarasu1 en pebbels2003 hier nog actief meelezen. We kunnen over een paar dagen best friends worden. Hoor graag of jullie het willen afstemmen voor maximale xp

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:03:
[...]

Dat zou heel mooi zijn.
Ik heb het idee dat het hier nog altijd wel aardig werkt alhoewel meestal heb ik Pokemon met Go-tcha in mijn zak zitten :)

Trouwens weer nieuwe shiny's in de adventure week :)

Had van de week nog eindelijk een shiny Absol uit een quest ;) Nu nog Creselia en ik loop weer op schema.

Met dit mooie weer is het ook wel weer leuk om op shiny hunt te gaan.

Die Snorlaxen gaan nergens over....jaren lang moeite gedaan voor Snorlax en nu vang ik er bergen zonder moeite....

Lucky trade met een shiny Tyranitar leverde mij een 98% op :) Die is nu uiteraard max.

Nu nog een shiny Bagon lucky traden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 16:50

..Christiaan..

..zwll..

Vanochtend een 100% Snorlax (lvl33) geplusd. Sinds dit weekend vang ik gegarandeerd een Snorlax in de 1e bal..... Ik ben er blij mee :)

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Musta schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 12:46:
[...]

Gardevoir/Gallade CD incoming?
Hoop het, al kan Gardevoir zelf geen Charm leren. Ralts en Kirlia daarentegen weer wel. Zelfde probleem heb je ook bij Togekiss. Dus nu de vraag hoe Niantic daar mee om gaat... In principe werkt CD alleen via evolutie, wat het zou ondersteunen dat alleen een geëvolueerde Gardevoir deze move krijgt. De Togepi-familie is alleen via ei (baby), dus ook daar zal het via evolutie moeten. Niks wat ze tegen houdt zou je zeggen, maar Gardevoir en Togekiss ZELF kunnen geen Charm.

[ Voor 31% gewijzigd door Autofan1985 op 03-06-2019 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
JAAA vandaag dankzij de box een shiny Latios kunnen vangen. Deze heb ik tijdens het vorige event, met ruim 60 pogingen, niet weten te vangen. Het blijft RNG, maar ik ben er blij mee!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
C_V_S schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:53:

Veel irritante bugs in gym battles en pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Deze bug heb ik vorig jaar enorm veel gehad. Meerdere malen elke dag. Máánden lang. Op twee toestellen. Op een gegeven moment was het een aantal maanden weg. Het is nu al weer een tijdje terug maar gelukkig minder frequent. Misschien niet elke dag maar toch al weer vervelend.

Gewoon plotseling tijdens het spelen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SJW5lqUkJ7X7CzTvRCoN5fQz/full.png

Daarna krijg je dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6TxWLKXmO4DVpWa3ia2TYktK/full.png

Dat retry werkt dan niet. Moet je ander account optie kiezen. Force closen en cache wissen. Dan moet je weer opnieuw inloggen en je settings weer voor de duizendste keer instellen. Want die server-side opslaan zou vééls te handig zijn. Dus daar beginnen ze bij Niantic niet aan. |:(

Mogelijk specifiek voor PTC accounts.

[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-06-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:08:
Deze bug heb ik vorig jaar enorm veel gehad. Meerdere malen elke dag. Máánden lang. Op twee toestellen. Op een gegeven moment was het een aantal maanden weg. Het is nu al weer een tijdje terug maar gelukkig minder frequent. Misschien niet elke dag maar toch al weer vervelend.

[Afbeelding]

Daarna krijg je dan:

[Afbeelding]

Dat retry werkt dan niet. Moet je ander account optie kiezen. Force closen en cache wissen. Dan moet je weer opnieuw inloggen en je settings weer voor de duizendste keer instellen. Want die server-side opslaan zou vééls te handig zijn. Dus daar beginnen ze bij Niantic niet aan. |:(

En dan ben ik benieuwd of je in beide telefoons een simkaart hebt zitten?

Die melding heb ik ook al een paar keer gehad. Vooral als ik met de tweeede telefoon van wifi netwerk wisselde terwijl ik het spel niet open had. Dus de app opnieuw openen nadat je van verbinding veranderd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Maakt niet echt uit. Het punt is dat ik aan mijn kant niets verander en dat deze bug komt en gaat (en komt ;( ). De enige variabele die dan overblijft is toch echt Niantic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 02:26
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 21:39:
Maakt niet echt uit. Het punt is dat ik aan mijn kant niets verander en dat deze bug komt en gaat (en komt ;( ). De enige variabele die dan overblijft is toch echt Niantic.
Wat bij mij werkt is switchen van netwerk naar mijn hotspot als het spel open staat op de tweede telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Beide toestellen zitten meestal op een hotspot. Maar ik heb het thuis als ik op mijn eigen netwerk zit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09

[Afbeelding]

Daarna krijg je dan:

[Afbeelding]

Ik heb exact hetzelfde probleem, op 2 toestellen zonder sim-kaarten die gebruik maken van wifi/hotspot.
Toestellen waar sim-kaart in zit heb ik dit een heel stuk minder (iphone 0x en Android heel sporadisch)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Field research voor het adventure week event:

-Catch 5 Aron = 1 Metal Coat [evolve item]
-Evolve a Lileep or Anorith = Onix
-Hatch 2 eggs = 1 Rare Candy / Lileep
-Spin 2 PokéStops you haven't visited before = Shieldon
-Spin 25 PokeStops = Cranidos
-Earn 3 Candies walking with your buddy = Anorith
-Catch 5 Omanyte or Kabuto = Aerodactyl

Als ik het goed heb kunnen alle Pokémon die met deze research tasks te maken hebben shiny zijn behalve Shieldon en Cranidos.

Raid bosses gedurende adventure week:

Tier 1: Kabuto, Lileep, Anorith, Geodude, Omanyte
Tier 2: Nosepass, Magcargo, Sudowoodo, Mawile
Tier 3: Solrock/Lunatone (regional), Shuckle, Onix, Aerodactyl
Tier 4: Rhydon, Tyranitar, Aggron, Absol, Alolan Marowak
Tier 5: Cresselia

Hier alle info in een fancy infographic

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2019 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:55

[Afbeelding]

Daarna krijg je dan:

[Afbeelding]

Dat is een PTC account bug, google account koppelen aan PTC account en daarmee inloggen en dan heb je er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Cool cool... ondertussen dus gewoon dikke peg. Heb nu al 3 keer een weekbonus gemist omdat ik met de app aan amper genoeg KMs maak om voor de eerste tier te kwalificeren.
Nu adventure week begonnen is is dat helemaal kloten. Die beloningen gaan hem niet worden hier :/

Benieuwd hoe ze dit willen gaan fixen, door dagen te missen zijn wij erg benadeeld, door de tiers omlaag te halen hebben anderen veel meer voordeel dan de getroffenen, enkel de getroffenen compenseren is niet echt mogelijk, dus we zijn gewoon de sjaak. Lekker :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
wortelsoft schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 06:22:
[...]

Dat is een PTC account bug, google account koppelen aan PTC account en daarmee inloggen en dan heb je er geen last meer van.
Google account aan pokemon go koppelen, inderdaad. Sindsdien heb ik geen last meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• predacore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-08 15:37

predacore

@TychoV

zodra het droog is er even op uit om wat nieuwe stops te vinden!
Heeft iemand een tip voor een plaats in de buurt van Rotterdam met veel pokestops?

Voor mensen die nog niet in Rotterdam hebben gedraaid, vanaf centraal station richting Blaak, naar het Noordereiland en je hebt er een goeie middag draaien op zitten.

Ik zat zelf aan dordrecht of delft te denken. Of heeft iemand hier nog een goede suggestie voor in de buurt.

The Buddha Boy - Nemo - Liquidgenius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

So, learned something new.

Wanneer je iemand een gift gestuurd hebt en het openen van die gift duwt jullie over de Best Friends lijn. Maar jij bent niet online wanneer die gift geopend wordt, en de andere partij verwijderd je direct na het openen uit zijn lijst.. dan is de andere partij de enige die de 100K XP krijgt -O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
predacore schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:21:
Voor mensen die nog niet in Rotterdam hebben gedraaid, vanaf centraal station richting Blaak, naar het Noordereiland en je hebt er een goeie middag draaien op zitten.
Goeie route. Ik fiets met regelmaat langs de maas boulevard richting de esch, en ik zie als nog heel veel stops die ik nog moet pakken (er zitten best veel parken en speeltuinen in de buurt.)

Den Haag centrum zitten ook veel clusters aan pokestops btw ;) Tijden communityday zeker aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:36

bonyuri

Investigator!

Iemand al gezien dat een nieuwe attack voor een Legendary nog maar 25 candy kost?
Was vroeger toch 100?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
bonyuri schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:14:
Iemand al gezien dat een nieuwe attack voor een Legendary nog maar 25 candy kost?
Was vroeger toch 100?
Helaas is dat al weer aangepast. Ik heb er één gedaan; Palkia. Verder had ik van geen enkele legendary, die er echt wat aan heeft, genoeg candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Spike_wolf schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
So, learned something new.

Wanneer je iemand een gift gestuurd hebt en het openen van die gift duwt jullie over de Best Friends lijn. Maar jij bent niet online wanneer die gift geopend wordt, en de andere partij verwijderd je direct na het openen uit zijn lijst.. dan is de andere partij de enige die de 100K XP krijgt -O-
Ben je ook lekker klaar mee dan. Besties laat ik meestal gewoon lekker in mijn lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:08:
[Twitter]
Cool cool... ondertussen dus gewoon dikke peg. Heb nu al 3 keer een weekbonus gemist omdat ik met de app aan amper genoeg KMs maak om voor de eerste tier te kwalificeren.
Nu adventure week begonnen is is dat helemaal kloten. Die beloningen gaan hem niet worden hier :/

Benieuwd hoe ze dit willen gaan fixen, door dagen te missen zijn wij erg benadeeld, door de tiers omlaag te halen hebben anderen veel meer voordeel dan de getroffenen, enkel de getroffenen compenseren is niet echt mogelijk, dus we zijn gewoon de sjaak. Lekker :/
Nadat ik forced syncs deed vanuit Google Fit, en allerlei andere dingen die ik op internet las die uiteindelijk niet hielpen ben ik de AC functie compleet gaan negeren. Jammer dan, die rewards. Scheelt wel een hoop frustratie. :P

Máár.... vanmorgen geüpdate naar 0.145.1, en de AC afstand is nagenoeg gelijk aan de daadwerkelijk gelopen afstand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Even een dubbelpost dan maar, want het lijkt me redelijk belangrijk:

Update 0.145.1 schakelt Adventure Sync uit. Je moet deze dus in de settings opnieuw aanzetten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:29
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 01:17:
Even een dubbelpost dan maar, want het lijkt me redelijk belangrijk:

Update 0.145.1 schakelt Adventure Sync uit. Je moet deze dus in de settings opnieuw aanzetten!
Bedankt voor de waarschuwing. Hij stond bij mij ook uit.
Hoe krijgen ze het voor elkaar precies tijdens Adventure week :N

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
Quincy5 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:36:
Bedankt voor de waarschuwing. Hij stond bij mij ook uit.
Hoe krijgen ze het voor elkaar precies tijdens Adventure week :N
Er was een bug met Adventure Sync, dus ik ga er vanuit dat die bug is opgelost in de nieuwste versie, maar dat daarmee het eerst handmatig door de gebruiker weer aangezet moet worden om correct te werken.

Communicatie daarover had wel beter gekund. Maar dat is nog steeds een puntje voor Niantic... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik kreeg toen ik net de app aanzette wel de bekende strook in beeld dat ik x meter gelopen had met AS sinds de laatste login. Even in de gaten houden of het nu iid weer werkt.

Wel een minpuntje dat zorgen baart, de app liet net m'n iPhone herstarten :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Voor de mensen met een Apple telefoon:
IV checken is een stukje makkelijker geworden met de nieuwe app PokeKeys.

https://www.nwtv.nl/18800...ebruiker-live-iv-checker/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:38

Nogne

>.<

Zeror schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:18:

Deze IV checker kan niet zo live IV checken zoals het artikel doet vermoeden. Je moet een screenshot maken van je Pokémon en dan met een andere toetsenbord kan je de IV controleren van je laatste screenshot binnen de Go app.

Je kan dus niet de IV checken van een Pokémon die je tegen komt zoals bij Android.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:09
Zeror schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:18:

Op gebied van security en privacy zou ik deze app ook niet aanbevelen.
Je moet namelijk toestemming geven dat de app al jouw toetsaanslagen kan/mag uitlezen |:(
Moet ook toegang hebben tot Foto's.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken op mijn baby account Moeaah:

[ Voor 10% gewijzigd door wortelsoft op 07-06-2019 19:39 . Reden: Even genoeg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trainers, in light of the ongoing Adventure Sync issues, the additional rewards for walking 50km have been extended another week, until July 17th, 9AM. Earn 50,000 Stardust and 15 Rare Candies by walking 50km each week, for both this week and the next!
https://twitter.com/NianticHelp/status/1136726295172091904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
Betekend dit dat we tot 17 juni de tijd hebben om 50 km te lopen of dat we 10 juni een reward krijgen en dan van 10 tot 17 juni weer 50 km kunnen proberen te halen?

Kan het niet zo snel uit de tweet en de reacties halen. Tussen al het gezeik en de shiny screen shots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
each week, en both weeks, zou je antwoord moeten zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Nogne schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:34:
[...]

Deze IV checker kan niet zo live IV checken zoals het artikel doet vermoeden. Je moet een screenshot maken van je Pokémon en dan met een andere toetsenbord kan je de IV controleren van je laatste screenshot binnen de Go app.

Je kan dus niet de IV checken van een Pokémon die je tegen komt zoals bij Android.
Eh nee? Filmpje gezien? Dat is dus het hele idee van deze nieuwe app, dat hoeft niet meer. Hij doet het realtime via screen recording.

edit: dat is een premium feature denk ik? Ik zeg het op basis van filmpje, heb het zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 8% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-06-2019 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:51:
[...]

Eh nee? Filmpje gezien? Dat is dus het hele idee van deze nieuwe app, dat hoeft niet meer. Hij doet het realtime via screen recording.

edit: dat is een premium feature denk ik? Ik zeg het op basis van filmpje, heb het zelf nog niet geprobeerd.
Klopt die manier kan ook, maar bij mij werkt het niet met Pokemons die je wild tegen komt. Alleen bij Pokemons die je al hebt gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Nu wel getest. De niet premium feature om realtime iv's te checken is echt geweldig. Ik ben hier heel blij mee. Gaat me heel veel tijd schelen. Ook even gecontroleerd met oude pokies waarvan ik iv's zeker weet en het is accuraat. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door FreqAmsterdam op 07-06-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

FreqAmsterdam schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:19:
Nu wel getest. De niet premium feature om realtime iv's te checken is echt geweldig. Ik ben hier heel blij mee. Gaat me heel veel tijd schelen. Ook even gecontroleerd met oude pokies waarvan ik iv's zeker weet en het is accuraat. _/-\o_
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dat je de IV kan controleren van Pokemons die je nog niet hebt gevangen? Of bedoel je dat het werkt met al gevangen Pokemons?

Ik zou namelijk graag van te voren willen weten wat de IV is. Heel veel Pokemons hoef ik niet meer maar een 100IV is nooit verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 16:18
nu is het event weer van 15 tot 18 uur haha. Het is wel elke keer opletten hoor. Vorige keer was die van 11 tot 14 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
Dit is al weer de derde keer dat hij van 15 tot 18 is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
wortelsoft schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 19:46:
Ik kan nog wel wat vrienden gebruiken op mijn baby account Moeaah: 2662 6357 4277
Ga ik toevoegen! Zeker als die net zo goed in cadeautjes openen is als Wortelsoft zelf!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 16:18
Megalodon86 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:07:
Dit is al weer de derde keer dat hij van 15 tot 18 is :-)
Klopt. Maar de laatste met de raids van lapras was weer vroeger. Vandaar altijd even opletten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
Luuksche schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:05:
[...]

Ga ik toevoegen! Zeker als die net zo goed in cadeautjes openen is als Wortelsoft zelf!
Speel meestal met beide tegelijk dus dat komt wel goed, alleen de komende dagen gaat het hem even niet worden ergens een virusje meegenomen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

wortelsoft schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:49:
[...]

Speel meestal met beide tegelijk dus dat komt wel goed, alleen de komende dagen gaat het hem even niet worden ergens een virusje meegenomen :-(
Malwarescanner vergeten te updaten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Medjai
Mijn vriendin is nog op zoek naar actieve spelers die best Friends willen worden.

Edit: Bedankt voor alle vriendschap requests, ze kan voorlopig wel even vooruit!

[ Voor 33% gewijzigd door Medjai op 09-06-2019 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• protoss warrior
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 12:58
Community day in Ede is niet goed gegaan, ik had nog wel 7 shinies het 1e uur maar nadat het regenfront rond 16:15 passeerde zijn alle slakoth weggewaaid, er waren vrijwel geen spawns van 16:30 tot 17:50(de laatste 10 minuten kwamen er nog een paar uit lures).

Is het in de rest van NL wel de volle 3 uur goed gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Laatst online: 22:48
veel regen vandaag maar gelukkig nog wel 3 shinies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

In Apeldoorn ook gewoon tot 18u spawns. Ik heb één keer een netwerk error gehad maar verder ging het prima.
Ik weet niet precies hoeveel slakoths ik heb gevangen maar ik heb nu nog drie redelijke en drie shinies over nadat ik twee slakings gemaakt heb.

Aan de ene kant vind ik dit soort events wel leuk, maar het haalt ook een beetje van de lol weg. Ik heb mijn eerste slaking nog niet zo lang en was daar heel blij mee omdat ik er veel moeite en tijd in heb gestoken. Ik heb tientallen km's met vigoroth als buddy gelopen en de spaarzame slakoths die ik tegen kwam allemaal ananas gevoerd; af en toe om gereden als hij op de radar stond etc.
Nu heb ik er in 3u nog 2 bij en kan ik er volgens mij nog één maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

protoss warrior schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:13:
Community day in Ede is niet goed gegaan, ik had nog wel 7 shinies het 1e uur maar nadat het regenfront rond 16:15 passeerde zijn alle slakoth weggewaaid, er waren vrijwel geen spawns van 16:30 tot 17:50(de laatste 10 minuten kwamen er nog een paar uit lures).

Is het in de rest van NL wel de volle 3 uur goed gegaan?
In heel Europa en Afrika was het een fiasco. Het weer in pogo was uit. En daarmee waren vrijwel alle slakoth spawns weg. Niantic zwijgt. Europa is niet belangrijk voor ze, dus ze staan gewoon met hun middelvinger omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
Nogne schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:34:
[...]
Met welke app doe je dit? Want dit lijkt me erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

GLeenders schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:39:
[...]

Met welke app doe je dit? Want dit lijkt me erg fijn.
PokéKeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5/59, rond 16:00 huiswaarts gegaan. Daarna thuis nog een keer opgestart, inderdaad erg weinig spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:27
Ze hebben wel gewoon gereageerd op Twitter, valt reuze mee qua middelvinger dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op zondag 9 juni 2019 @ 06:23:
Ze hebben wel gewoon gereageerd op Twitter, valt reuze mee qua middelvinger dus...

[Twitter]
Ik zie hier nergens staan dat Europa en Afrika een herkansing krijgen van deze community day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:27
Niet als community day letterlijk, maar "the return of Slakoth". Klinkt als in ieder geval een verhoogde spawn rate. Wat wil je nog meer?

Ik wil in ieder geval nog een shiny Slakoth, had gister niks :+

[ Voor 19% gewijzigd door mat.hi.as op 09-06-2019 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:15
Medjai schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:06:
Mijn vriendin is nog op zoek naar actieve spelers die best Friends willen worden.
Haar code is:
1357 9440 7721
Toegevoegd!

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat.hi.as schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:04:
Niet als community day letterlijk, maar "the return of Slakoth". Klinkt als in ieder geval een verhoogde spawn rate. Wat wil je nog meer?

Ik wil in ieder geval nog een shiny Slakoth, had gister niks :+
dit klinkt mij meer als: verhoogde slakoth spawns komen terug, maar met een event wat toch al geplant stond. anders kunnen ze het toch veel eerder inhalen? ipv ergens aan het einde van de zomer.

en wat ik nog meer wil? een goedwerkend spel na 3 jaar. maar dat is ze nog steeds niet gelukt, erg triest voor een bedrijf wat miljarden winst maakt

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2019 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Internationaal Pokémon GO evenement mogelijk naar Hoorn in 2020

Het is nog niet meer dan de intentie om zich kandidaat te stellen, maar je weet maar nooit.

Het is me overigens niet precies duidelijk over welk event het nou zou gaan. Het Europese Fest-equivalent?

CD spawns stortten hier een dik uur voor het einde ook in. Flinke blunder weer van Niantic. Wel goed dat ze zullen proberen het later te compenseren. Melding met bevestiging van het probleem had wel sneller gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GLeenders
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09 16:44
Deze is voor iPhone toch? Wat is een fijne app voor Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

GLeenders schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:50:
[...]

Deze is voor iPhone toch? Wat is een fijne app voor Android?
Calcy IV (is wel een batterij vreter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
Ik gebruik pokegenie op android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 00:02
CaptJackSparrow schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:46:
Internationaal Pokémon GO evenement mogelijk naar Hoorn in 2020

Het is nog niet meer dan de intentie om zich kandidaat te stellen, maar je weet maar nooit.

Het is me overigens niet precies duidelijk over welk event het nou zou gaan. Het Europese Fest-equivalent?

CD spawns stortten hier een dik uur voor het einde ook in. Flinke blunder weer van Niantic. Wel goed dat ze zullen proberen het later te compenseren. Melding met bevestiging van het probleem had wel sneller gemogen.
Ambitieus, maar volgens mij is Hoorn niet geschikt voor een internationaal pokemon go fest. Je kan toestroom van spelers niet tegen houden. Lastig om een elke toegangsweg te blokkeren om te controleren wie wel en wie niet de binnenstad in mag. Mag wettelijk ook gewoon niet. Gevolg is dat er 150k mensen door de oude binnenstad heen aan het jagen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Festafa
  • Laatst online: 26-08 17:08
Ben ook op zoek naar spelers die ''Friends'' willen worden

9716 6973 8553
Pagina: 1 ... 139 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.