Een Tweakers-PoGo-Battle-Partysixtiek schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:59:
[...]
Alleen met je ultra of best friends, maar alsnog prettig idd.
En... eindelijk interactie mogelijk met je besties van ver weg! Lekker 's ochtends uitgenodigd worden door je friends uit Australië of Japan, en dan 's avonds battlen met je Noord- en Zuid-Amerikaanse buddies. Benieuwd hoe leuk dat is!
Kun je die tweede charge move ook gebruiken in de raid/gym battles of alleen in pvp battles?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Die 2e charge move is permanent. Dus ja, je kan die ook in Raid/Gym Battles gebruiken.Zeror schreef op donderdag 6 december 2018 @ 17:52:
Kun je die tweede charge move ook gebruiken in de raid/gym battles of alleen in pvp battles?
Ik vind wel dat nieuwe spelers ook de kans moeten krijgen om even sterk te kunnen worden. Dat ze leg moves zoals smackdown om meteor mash laten terugkomen moet dan wel anders is dat echt oneerlijk.Autofan1985 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:55:
[...]
Klinkt bekend idd. Wel slecht dat ze het laatste unieke voor de oude garde er nu uit halen. Dit gecombineerd met het steeds herhalen van zetten doet me geregeld afvragen waarom ik nog zo mijn best doe. Speel dan ook steeds minder aangezien alles toch wel 50x terug komt en steeds makkelijker. Moet Riolu nog en een berg Sinnoh Stone evoluties, maar ga me niet scheel lopen voor Riolu. Zal je zien dat je hem eindelijk hebt gaan ze de overige babies introduceren.Pas als die er allemaal inzitten ga ik mogelijk wat fanatieker eieren lopen.
Maar aan een ace trainer badge of oud pikachu met hoedje missen ze niets.
Als je beide tegelijk gaat moeten verbinden gaat dat erg moeilijk zijn als je geen manier hebt om af te spreken.sixtiek schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:59:
[...]
Alleen met je ultra of best friends, maar alsnog prettig idd.
En... eindelijk interactie mogelijk met je besties van ver weg! Lekker 's ochtends uitgenodigd worden door je friends uit Australië of Japan, en dan 's avonds battlen met je Noord- en Zuid-Amerikaanse buddies. Benieuwd hoe leuk dat is!
Ik vraag me ook af ofer een limiet op het aantal gevechten met eenzelfde speler/dag gaat zijn. Anders vechten mensen met 2 acounts gewoon hele tijd met hunzelf....
Nou zou ik verwachten dat je je beesten hierbij ook zult moeten voorzien van revives/potions dus de voorraad daarvan gaat dan op een geven moment wel limiterend worden voor de mensen die niet naast een stop/gym wonen/werken.Gravediggerxx schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:16:
[...]
Ik vraag me ook af ofer een limiet op het aantal gevechten met eenzelfde speler/dag gaat zijn. Anders vechten mensen met 2 acounts gewoon hele tijd met hunzelf....
Staat letterlijk in dat plaatje dat je geen revives of potions nodig hebt.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 17:47:
[...]
Nou zou ik verwachten dat je je beesten hierbij ook zult moeten voorzien van revives/potions dus de voorraad daarvan gaat dan op een geven moment wel limiterend worden voor de mensen die niet naast een stop/gym wonen/werken.
https://tweakers.net/ext/f/gws5kpJBZToIZLwgvv8HIz4u/full.jpg
Dat priegelplaatje heb ik niet bekeken. Véél te lage resolutie.mark-k schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:38:
[...]
Staat letterlijk in dat plaatje dat je geen revives of potions nodig hebt.
Kunt er gewoon op klikken dan is t prima te lezen.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:00:
[...]
Dat priegelplaatje heb ik niet bekeken. Véél te lage resolutie.
Verwijderd
Hoe kom je erachter dat een plaatje een te lage resolutie heeft zonder er naar te kijken?
Vanmorgen weer een Sinnoh stone bij de Research Breaktrough trouwens. Na Rypherior en Electrive nu ook Weavile aan het rooster toegevoegd.
Vanmorgen weer een Sinnoh stone bij de Research Breaktrough trouwens. Na Rypherior en Electrive nu ook Weavile aan het rooster toegevoegd.
Ik had het natuurlijk over het full-size plaatje. Dat ziet er niet uit.
Is gewoon te lezen hoor niet zo moeilijk doen!CaptJackSparrow schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:22:
Ik had het natuurlijk over het full-size plaatje. Dat ziet er niet uit.
Deze week 6 x 10 km eieren gehad en uitgelopen en geen Riolu....
Level 4/5 raids zijn hier ook erg dood dus doe maar een solo raid zo nu en dan
Nou weer geen Sinnoh Stone deze week
[ Voor 5% gewijzigd door C_V_S op 10-12-2018 14:53 ]
Ik ben op zoek naar nieuwe vrienden om kado's (xp) mee uit te wisselen
. Heb nu een aantal best friends en dus capaciteit hiervoor
.
Trainer code: 9706-5714-6455
Aan het nieuwe startscherm te zien, wordt PVP-battelen nu eindelijk uitgerold.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ik heb je een request gestuurd, ik zoek zelf ook nog meer vrienden om gifts mee uit te wisselen en om op termijn PvP mee te doen.Yintha schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 09:56:
Ik ben op zoek naar nieuwe vrienden om kado's (xp) mee uit te wisselen. Heb nu een aantal best friends en dus capaciteit hiervoor
.
Trainer code: 0425 3099 6124
Verwijderd
Wel, net zoals bij de Adventure Sync feature, gefaseerd. Level 40 spelers eerst and so on.Oekiejoekie schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 16:09:
Aan het nieuwe startscherm te zien, wordt PVP-battelen nu eindelijk uitgerold.
Ik heb net de update gedraaid maar nog niks helaas....Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 05:15:
[...]
Wel, net zoals bij de Adventure Sync feature, gefaseerd. Level 40 spelers eerst and so on.
Het zal pas live gaan als de update verplicht is. waarschijnlijk om 22.00u een dezer dagen.
Verwijderd
Nog 1 keer een event Pikachu en ik maak mezelf van Kanto...
Voor de rest redelijke safe bets. Die shiny's kunnen me gestolen worden, maar de nieuwe set GEN 4 evolve's daar zat ik op te wachten. Is die 2e van links Glaceon?
En special research is altijd erg leuk, vooral vanwege de rewards.
Voor de rest redelijke safe bets. Die shiny's kunnen me gestolen worden, maar de nieuwe set GEN 4 evolve's daar zat ik op te wachten. Is die 2e van links Glaceon?
En special research is altijd erg leuk, vooral vanwege de rewards.
Verwijderd
Staat erbij.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:34:
Is die 2e van links Glaceon?

Ik moet nog 4 Pika's dan heb ik mijn doel van 1000 catches bereikt.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2018 09:38 ]
Iedereen kan zoiets bedenken, maar die special boxes zijn er ondertussen. En vooral die Ultra box is van zeer goede waarde!C_V_S schreef op woensdag 12 december 2018 @ 09:29:
Kreeg gisteren deze door:
[Afbeelding]
Uiteraard een gerucht maar zou wel tof zijn
Ja ik zag het echt een heel mooi ding zegMegalodon86 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:32:
[...]
Iedereen kan zoiets bedenken, maar die special boxes zijn er ondertussen. En vooral die Ultra box is van zeer goede waarde!
Enkel doe ik nauwelijks raids momenteel
Hopelijk is de goede waarde aan raidpassen een voorteken voor de opvolger van Cresselia...Megalodon86 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:32:
[...]
Iedereen kan zoiets bedenken, maar die special boxes zijn er ondertussen. En vooral die Ultra box is van zeer goede waarde!
Vwb die geruchten: ik betwijfel of we 3 shinies gaan krijgen, maar de rest hou ik zeker niet voor onmogelijk. Jirachi heb ik al meer geruchten over gezien nl en waar rook is... Dat Delibird terug komt is zelfs al bevestigd las ik. Of hij dan ook shiny zal kunnen zijn is dan de volgende vraag.
Helaas zorgt de update er wel voor dat al je parties weg zijn. Fijn kan ik weer alles opnieuw gaan configgen.
BTW en ik zoek een bevestiging, als je een alolan marowak doet, telt ie dan mee als Cubone catch?
Dit ivm de laatste quest van meltan.
BTW en ik zoek een bevestiging, als je een alolan marowak doet, telt ie dan mee als Cubone catch?
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Wat ik gehoord heb wel, maar kan het helaas niet voor je bevestigen. Had die quest al afgerond toen er nog tig Cubones spawnden.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:48:
Helaas zorgt de update er wel voor dat al je parties weg zijn. Fijn kan ik weer alles opnieuw gaan configgen.
Dit kan ik voor je bevestigen.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:48:
Eindelijk een lekkere Ultra Box!

Die ultrabox is best goed, alleen wat heb je aan zoveel lucky eggs als je lvl 40 bent.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Ik heb er ook iets van 60, gebruik ze eigenlijk alleen bij Freindship levelen en op CD als ik veel achter elkaar speel en er XP bonus is.
Maar deze Ultra Box is wel erg goed, meteen een gehaald.
Maar deze Ultra Box is wel erg goed, meteen een gehaald.
Niet veel, maar alleen al de combinatie starpieces en incubators zorgt ervoor dat deze zeer waardevol is voor stardust én leuke eitjes. Raidpassen doe ik niks mee, krijg amper m'n gratis passen op.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 11:00:
Die ultrabox is best goed, alleen wat heb je aan zoveel lucky eggs als je lvl 40 bent.
Oh, dat had ik niet eens door. Thanx..Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 12 december 2018 @ 10:48:
Pfff....Weer geen sinoh stone op de 7th day…. Wel twee evo items uit 1 stop. Maar die gooi ik toch weg meestal.
Reasearch gaf 'm laatste 2x ook al niet.
Dat schiet niet op zo
Wat anders:
is er (hier) iemand die ALLE shinies al in zijn bezit heeft?
Ons boeit het niet zo. Mooie shinies vindt ik wel leuk, maar zo'n Ponyta...missen we niks aan...
Dat schiet niet op zo
Wat anders:
Ons boeit het niet zo. Mooie shinies vindt ik wel leuk, maar zo'n Ponyta...missen we niks aan...
Binnenkort krijg je shinoh stone uit pvp en later mischien op andere manieren dus lig daar maar niet wakker van want dan heb je er snel te veel net zoals de evolutie items nu.readytoflow schreef op woensdag 12 december 2018 @ 14:39:
Pfff....Weer geen sinoh stone op de 7th day…. Wel twee evo items uit 1 stop. Maar die gooi ik toch weg meestal.
Dat schiet niet op zo
Wat anders:
Het grote verschil met shinys is ofdat je ze zelf vangt of ruilt. Ik ken wel een multi accounter die het grootste deel al heeft door gewoon met meerdere acounts te ruilen.
Ze gewoon maar ruilen is vrij makkelijk maar daar is niks opwindend aan dus doe ik het niet.
Ben ik de enige die denkt dat niantic pvp gaat verpesten? Ik hoop maar dat je bij het vechten op afstand een soort van automatische zoekfunctie hebt om automatisch iemand te vinden die beschikbaar is.
Wat ik echter denk is dat je gelijktijdig moet verbinden met een specifieke trainer. Dus doordat ik geen manier hebom met buitenlandse "vrienden" te communiceren ga ik ook zo nooit tegen hun kunnen vechten.
Hopelijk ben ik mis
Multi account is gewoon cheaten in mijn en Niantic's ogen dus zo een berg shiny's hebben is geen kunst.
PvP lijkt me erg leuk en hoop inderdaad dat je iets kan instellen dat je ziet wie er beschikbaar is om te vechten.
PvP lijkt me erg leuk en hoop inderdaad dat je iets kan instellen dat je ziet wie er beschikbaar is om te vechten.
Verwijderd
Ook al over na zitten te denken. Misschien komt er een optie dat je kan zien wie 'online' is?Gravediggerxx schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:08:
Ben ik de enige die denkt dat niantic pvp gaat verpesten? Ik hoop maar dat je bij het vechten op afstand een soort van automatische zoekfunctie hebt om automatisch iemand te vinden die beschikbaar is.
Wat ik echter denk is dat je gelijktijdig moet verbinden met een specifieke trainer. Dus doordat ik geen manier hebom met buitenlandse "vrienden" te communiceren ga ik ook zo nooit tegen hun kunnen vechten.
Ja, weet ik...Maar hoopte er toch weer eens één te krijgen.Gravediggerxx schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:08:
[...]
Binnenkort krijg je shinoh stone uit pvp en later mischien op andere manieren dus lig daar maar niet wakker van want dan heb je er snel te veel net zoals de evolutie items nu.
Het grote verschil met shinys is ofdat je ze zelf vangt of ruilt. Ik ken wel een multi accounter die het grootste deel al heeft door gewoon met meerdere acounts te ruilen.
Ze gewoon maar ruilen is vrij makkelijk maar daar is niks opwindend aan dus doe ik het niet.
Hopelijk ben ik mis
Ik vermoed dat pvp gaat zoals met ruilen? Je vraag t aan. wacht op acceptatie.
Communicatie daarover zal buiten PG om moeten gaan.
Er zal vast wel een notification voor komen en een tijd waarbinnen je het gevecht moet accepteren.
En nee, natuurlijk zal het niet vlekkeloos gaan. Maar ik moet zeggen, hoe ik zie dat ze het uitgewerkt hebben, ziet er best goed uit. Ook de verdeling in leagues is leuk. Ook spelers die nog geen level 40 zijn of alle legendaries hebben, maken op deze manier kans.
Verbinding/Lag zal denk de grootste bottleneck zijn.
Denk dat de de gene die wordt uitgedaagd voor pvp een push notificatie krijgt en dan bijv x aantal minuten heeft te accepteren
Multi account vind ik niet cheaten, maar ik zou echt niet blij zijn als er onder mijn shiny/100iv een andere trainer naam staat.C_V_S schreef op woensdag 12 december 2018 @ 15:22:
Multi account is gewoon cheaten in mijn en Niantic's ogen dus zo een berg shiny's hebben is geen kunst.
PS/XBL: Nogne
Niantic vindt van wel.Nogne schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:18:
[...]
Multi account vind ik niet cheaten, maar ik zou echt niet blij zijn als er onder mijn shiny/100iv een andere trainer naam staat.

https://niantic.helpshift...o-trainer-guidelines&l=en
Speel zelf ook met één account. Level playing field en zo.No cheating.
Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
Met Ingress was een tweede account ook nog véél 'cheatier' want dat gaf je de mogelijkheid om een 'mule' account te hebben waarmee je je inventarisruimte kon 'uitbreiden' met nog eens 2000 extra ruimte waarin je extra Bursters ('bommetjes') kon bewaren (bij het 'farmen' waarbij je anders op een gegeven moment vol zit) die je tussen beide accounts kan overhevelen waardoor een enkele speler zijn aanvalscapaciteit kan verveelvoudigen.
Zeer onsportief en daar zijn de meeste spelers dan ook niet van gecharmeerd. Die houding heb ik dan ook meegenomen naar PoGo.
Multi acounters verpesten het gewoon als ze in gyms gaan zitten. Ze pakken dan plaats af voor andere spelers.Nogne schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:18:
[...]
Multi account vind ik niet cheaten, maar ik zou echt niet blij zijn als er onder mijn shiny/100iv een andere trainer naam staat.
Als ze dan nog eens beginnen te voederen kan je zelfs niet een gym afpakken als je alleen vecht tegen iemand die met 2 accounts voedert
Op het eerste zicht lijken ze te helpen bij raids maar is dat wel echt zo? Ik zie zo bij plaatselijke raids de mensen met meerdere accounts minder dan zou moeten.
Ze spreken gewoon onderling af en zijn dan al met 2 spelers met genoeg om een lvl 5 aan te kunnen waardoor ze geen moeite meer doen om de rest te verwittigen.
Zonder (weer) een hele discussie te willen starten over het gebruik van meerdere accounts, ben ik wel van mening dat er ook verschillende “cheaters” zijn. Een level 40 speler die een tweede account begint uit verveling en deze naar level 40 wil brengen? Prima.CaptJackSparrow schreef op woensdag 12 december 2018 @ 18:02:
[...]
Niantic vindt van wel.![]()
https://niantic.helpshift...o-trainer-guidelines&l=en
[...]
Speel zelf ook met één account. Level playing field en zo.
Met Ingress was een tweede account ook nog véél 'cheatier' want dat gaf je de mogelijkheid om een 'mule' account te hebben waarmee je je inventarisruimte kon 'uitbreiden' met nog eens 2000 extra ruimte waarin je extra Bursters ('bommetjes') kon bewaren (bij het 'farmen' waarbij je anders op een gegeven moment vol zit) die je tussen beide accounts kan overhevelen waardoor een enkele speler zijn aanvalscapaciteit kan verveelvoudigen.
Zeer onsportief en daar zijn de meeste spelers dan ook niet van gecharmeerd. Die houding heb ik dan ook meegenomen naar PoGo.
Een speler die een tweede account heeft om gyms te shaven? Not done
Een speler die twee, drie, vier of vijf accounts heeft om volledige gyms te bezetten? Not done
Een speler die tweede account heeft voor ondersteuning bij raids? Prima.
Ik ben benieuwd hoe PvP de beloningen gaat doen. Er zijn meerdere situaties denkbaar waarin de multi accounter een groot voordeel heeft..
Stack Sats
Ik ben heel benieuwd naar de PVP, ik mis het wel een beetje maar het is niet zo erg dat het een must is voor mij.
Multi accounters zijn zo vervelend, zitten er hier een paar die 4 accounts hebben en dat is niet leuk. Ook niet bij raids want ze nemen spots in. Ben je met 20 man komen er 3 gasten aan met 2-4 accounts en dan niet communiceren maar gewoon mass meedoen met de raids.
Multi accounters zijn zo vervelend, zitten er hier een paar die 4 accounts hebben en dat is niet leuk. Ook niet bij raids want ze nemen spots in. Ben je met 20 man komen er 3 gasten aan met 2-4 accounts en dan niet communiceren maar gewoon mass meedoen met de raids.
Laten we die discussie dan maar kortsluiten: multi accounters spelen niet volgens de regels en zijn dus cheaters, linksom of rechtsom. Geen excuus, gewoon niet doen.Luuksche schreef op woensdag 12 december 2018 @ 23:06:
[...]
Zonder (weer) een hele discussie te willen starten over het gebruik van meerdere accounts, ben ik wel van mening dat er ook verschillende “cheaters” zijn.
Ze hebben tijd genoeg gehad om pvp deftig uit te werken. Kijk maar eens naar draconius go want daar kon het al van dag 1...readytoflow schreef op woensdag 12 december 2018 @ 16:50:
[...]
Ja, weet ik...Maar hoopte er toch weer eens één te krijgen.
Ik vermoed dat pvp gaat zoals met ruilen? Je vraag t aan. wacht op acceptatie.
Communicatie daarover zal buiten PG om moeten gaan.
Er zal vast wel een notification voor komen en een tijd waarbinnen je het gevecht moet accepteren.
En nee, natuurlijk zal het niet vlekkeloos gaan. Maar ik moet zeggen, hoe ik zie dat ze het uitgewerkt hebben, ziet er best goed uit. Ook de verdeling in leagues is leuk. Ook spelers die nog geen level 40 zijn of alle legendaries hebben, maken op deze manier kans.
Verbinding/Lag zal denk de grootste bottleneck zijn.

Maar bij pokemon go houden ze vast aan hun principe dat ze interactie willen tussen spelers (vechten tegen willekeurige spelers in een park).
Dit is mischien leuk voor als je ens af en toe een gevechtje wilt doen maar als je een uur lang bv tegen verschillende spelers wilt vechten is dit een grove beperking van een functie die echt leuk kan zijn.
Mijn gedacht is dat ze de keuze aan de spelers moeten laten om samen te spelen of niet en ze niet te verplichten

Verwijderd
PVP is live.
Aan de animaties te zien wordt dit een epische battery drainer, dus voorlopig doe ik het enkel vanuit huis.
Oh, ik ben level 39, dus ze zijn al even bezig met uitrollen.
Edit: ik invite friends voor een battle, maar of er gebeurt niks [friend prolly offline] of ik blijf hangen in het wait for trainer to accept challenge scherm. Kan nog niet echt zien of iemand online is.
En het lijkt er ook op dat het mogelijk is om 2 Sinnoh Stones te krijgen voor een battle, maar niets is gegarandeerd. Mijn eerste battle leverde me 300 Stardust op. =[
Je kan volgens mij oneindig battlen tegen die Team Leader trianers [Blanche en die 2 anderen], en het levert elke keer +1 voor de Ace Trainer badge, maar slechts eenmaal een reward.
Final edit: ik [Geboefte] ben dagelijks beschikbaar voor pvp battles tussen 12:00 en 17:00.
Aan de animaties te zien wordt dit een epische battery drainer, dus voorlopig doe ik het enkel vanuit huis.
Oh, ik ben level 39, dus ze zijn al even bezig met uitrollen.
Edit: ik invite friends voor een battle, maar of er gebeurt niks [friend prolly offline] of ik blijf hangen in het wait for trainer to accept challenge scherm. Kan nog niet echt zien of iemand online is.
En het lijkt er ook op dat het mogelijk is om 2 Sinnoh Stones te krijgen voor een battle, maar niets is gegarandeerd. Mijn eerste battle leverde me 300 Stardust op. =[
Je kan volgens mij oneindig battlen tegen die Team Leader trianers [Blanche en die 2 anderen], en het levert elke keer +1 voor de Ace Trainer badge, maar slechts eenmaal een reward.
Final edit: ik [Geboefte] ben dagelijks beschikbaar voor pvp battles tussen 12:00 en 17:00.
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 06:31 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Iedereen een steen en ik krijg weer 300 en 500 dust
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 08:44 ]
Hier ook helaas.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 08:37:
Iedereen een steen en ik krijg weer 300 dust
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vandaag een zapdos gekregen uit de research tasks, dat is dan wel weer leuk
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Pvp is totaal uitgevoerd hoe ik het vermoedde en dat is teleurstellend...
Pvp in draconius go is veel beter.
Pvp in draconius go is veel beter.
Door te doen denk ik?readytoflow schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:35:
Hoe train je eigenlijk de battles?
Heb ook nog niet gevonden hoe de attacks aan te passen zijn.
Je kan een tweede aanval openen als je klikt op een Pokemon. Ik vind het wel erg prijzig. Zo kost een tweede aanval bij een Yanma bijvoorbeeld 50 candy en 50.000 stardustTerrorSource schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:44:
[...]
Door te doen denk ik?
Lol meen je dat?? Het is spot goedkoop. Voordien moest je voor een andere charge move een tweede pokemon maxen en dan ben je al snel 200/250 K dust kwijt.demo31051987 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:47:
[...]
Je kan een tweede aanval openen als je klikt op een Pokemon. Ik vind het wel erg prijzig. Zo kost een tweede aanval bij een Yanma bijvoorbeeld 50 candy en 50.000 stardust
(tmmen kan ook natuurlijk maar dat ga je niet dagelijks doen)
Dat is waar, maar dan nog vind ik het niet goedkoop. Had liever gezien dat ze deze gewoon gaven en dat je met een TM het eventueel kon aanpassen.Gravediggerxx schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:58:
[...]
Lol meen je dat?? Het is spot goedkoop. Voordien moest je voor een andere charge move een tweede pokemon maxen en dan ben je al snel 200/250 K dust kwijt.
(tmmen kan ook natuurlijk maar dat ga je niet dagelijks doen)
Mensen zijn ook nooit tevreden he als je er iets voor moet doen XD
Sommige vind ik ook wel duur zoals mewtwo 100k maar je hebt ook gewoon goedkopere zoals golem 10k, gyarados 10k en rhydon 50k allemaal gewoon prima getallen.
Imo zijn er genoeg waar je niet eens echt een 2e voor hoeft te kopen (nog geen 1 gedaan althans)
Vind het wel erg jammer dat het battelen alsnog gewoon weer tikken is. snel rammen en af en toe je special er in knallen waarbij je nog sneller moet rammen
Sommige vind ik ook wel duur zoals mewtwo 100k maar je hebt ook gewoon goedkopere zoals golem 10k, gyarados 10k en rhydon 50k allemaal gewoon prima getallen.
Imo zijn er genoeg waar je niet eens echt een 2e voor hoeft te kopen (nog geen 1 gedaan althans)
Vind het wel erg jammer dat het battelen alsnog gewoon weer tikken is. snel rammen en af en toe je special er in knallen waarbij je nog sneller moet rammen

[ Voor 76% gewijzigd door Ricmaniac op 13-12-2018 10:19 ]
Extra move is erg duur ja, vooral 100 candy voor een legendary move (en 100.000 stardust) is mij te gortig. Ik wacht wel even, gaat vast nog wel omlaag binnenkort; of een halve prijs event ofzo.
Verder merk ik dat je met een telefoon die lag geeft meteen kansloos bent. Ik verloor 5 potjes achter elkaar tegen iemand (op afstand) en besloot daarna tegen mn zoons/tweede account te spelen, gewoon 2 telefoons voor mn neus. Dat verloor ik dus ook gewoon, omdat mijn hoofdtelefoon (S7) zwaar lagt, terwijl de 2de telefoon (oude huawai) prima reageerde.
Verder merk ik dat je met een telefoon die lag geeft meteen kansloos bent. Ik verloor 5 potjes achter elkaar tegen iemand (op afstand) en besloot daarna tegen mn zoons/tweede account te spelen, gewoon 2 telefoons voor mn neus. Dat verloor ik dus ook gewoon, omdat mijn hoofdtelefoon (S7) zwaar lagt, terwijl de 2de telefoon (oude huawai) prima reageerde.
Die 100 candy voor een legendarische vind ik het enige dat duur is. Als F2P speler is dat een werkje van maanden spelen om dat bij elkaar te krijgen. 100k dust kan je op 1 dag bij elkaar krijgen.
Tegen Spark, Blanche en Candela bedoel ik. Daar kan je toch tegen trainen zo vaak als je wil (meen ik ergens gelezen te hebben)?TerrorSource schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:44:
[...]
Door te doen denk ik?
Waar doe je dat?
Vanuit je Nearby Pokemon/Raid scherm. Daar is een nieuwe optie bij gekomen (links)readytoflow schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:42:
[...]
Tegen Spark, Blanche en Candela bedoel ik. Daar kan je toch tegen trainen zo vaak als je wil (meen ik ergens gelezen te hebben)?
Waar doe je dat?
Ah ja! had ik nog niet gekeken. Thx.R_Donselaar schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:50:
[...]
Vanuit je Nearby Pokemon/Raid scherm. Daar is een nieuwe optie bij gekomen (links)
Leuk man dat PvP enkel nog geen Sinnoh Stone gehad...
Ook nog eens nieuwe gyms hier dus heb weer wat te doen
Ook nog eens nieuwe gyms hier dus heb weer wat te doen
Vanochtend meteen uitgeprobeerd: ik won en kreeg 500 stardust, de verliezer kreeg een Sinnoh StoneC_V_S schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:09:
Leuk man dat PvP enkel nog geen Sinnoh Stone gehad...

Verwijderd
Volgens mij krijg je max. 4 rewards per dag.
1x voor een Team Leader, 1x voor elke League.
Hier ook tweemaal geen steen uit de npc+friend battle en ook maar 1 uit vier boxen, dus ... de tussenstand is 1 gehele steen en een Roserade
.
Aantal dingen die wel slecht zijn:
1. De nieuwe move knop zit onder het optie menu op de Pocophone schermgrootte, ik heb nu al 4* alleen in een 20 minuten spelen de pop-over gekregen of ik een nieuwe move wil toekennen aan mijn Bidoof of Pidgey of welke rommel. Zwaar gevaarlijk, dit gaat nog mis
.
2. Battlen tegen NPC start op het moment van klikken op de league knop. Dus als je even rustig je pokemon selecteert nemen je pokemon ondertussen al damage en kom je binnen met een 40% MewTwo.
3. Ik kan niet aanvallen totdat de NPC de eerste charge attack afgevuurd heeft ... vooral dit soort dingen; hoe komt dat door echte testen heen?
!
1. De nieuwe move knop zit onder het optie menu op de Pocophone schermgrootte, ik heb nu al 4* alleen in een 20 minuten spelen de pop-over gekregen of ik een nieuwe move wil toekennen aan mijn Bidoof of Pidgey of welke rommel. Zwaar gevaarlijk, dit gaat nog mis
2. Battlen tegen NPC start op het moment van klikken op de league knop. Dus als je even rustig je pokemon selecteert nemen je pokemon ondertussen al damage en kom je binnen met een 40% MewTwo.
3. Ik kan niet aanvallen totdat de NPC de eerste charge attack afgevuurd heeft ... vooral dit soort dingen; hoe komt dat door echte testen heen?
Vanochtend 9 battles gedaan, iedere league tegen iedere trainer, 1 x 300 stardust. Dus nee, dat is zeker niet standaard waarVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:23:
[ Voor 17% gewijzigd door Cassius op 13-12-2018 11:24 ]
De meeste mensen deugen!
Voor al dat soort zaken dien je een extra bevestigingsvraag te krijgen. Heb in de loop der tijd ook meermaals per ongeluk een Lucky Egg of Incense aangezet en ook een enkele keer een beest geëvolueerd. Eventueel in settings instelbaar maken of je die bevestiging wel of niet wilt.Cassius schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:24:
Hier ook tweemaal geen steen uit de npc+friend battle en ook maar 1 uit vier boxen, dus ... de tussenstand is 1 gehele steen en een Roserade.
1. De nieuwe move knop zit onder het optie menu op de Pocophone schermgrootte, ik heb nu al 4* alleen in een 20 minuten spelen de pop-over gekregen of ik een nieuwe move wil toekennen aan mijn Bidoof of Pidgey of welke rommel. Zwaar gevaarlijk, dit gaat nog mis.
Oh is dat het. Ik snapte al niet waarom dat gebeurde. De eerste keer was het met een Groudon en daar heb ik er nog eentje van staan die nog een pietsje potion nodig heeft en ik dacht daardoor dat je beesten de HP overnamen van hun huidige toestand of zo.2. Battlen tegen NPC start op het moment van klikken op de league knop. Dus als je even rustig je pokemon selecteert nemen je pokemon ondertussen al damage en kom je binnen met een 40% MewTwo.
Ook dom ja. Sta je daar weerloos klappen te incasseren.3. Ik kan niet aanvallen totdat de NPC de eerste charge attack afgevuurd heeft ... vooral dit soort dingen; hoe komt dat door echte testen heen?
Wat ik zelf eigenlijk het allerdomst vind is dat je NOG STEEDS niet de moves van je beesten kunt zien bij het selecteren. Dat wordt nu NOG relevanter dan het al was bij raids. Denken ze bij Niantic dat we allemaal de moves van die beesten uit ons hoofd kenen? Zo fanatiek ben ik écht niet. Je zou ook van de beesten die geselecteerd zijn moeten kunnen zien welke moves ze hebben. Gewoon eronder zetten.
Ik was allang gestopt met zo' n kut spel!
Vermaak me er wel weer een paar weken mee voorlopig
Vermaak me er wel weer een paar weken mee voorlopig
Verwijderd
Stephan072 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:23:Cassius schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:24:
Vanochtend 9 battles gedaan, iedere league tegen iedere trainer, 1 x 300 stardust. Dus nee, dat is zeker niet standaard waar!
Battlen is vrij zinloos zodra je de dagelijkse rewards binnen hebt. Tenzij je heel fanatiek bent met vriendschappen en aan je 20 gifts per dag zit, dan kan je nog battlen voor de vriendschaps-punten.
Je kan via het zoekveld met bijvoorbeeld @Crunch alle pokemon zoeken die de move Crunch kennen. Combineer dit via de komma met een zoekopdracht voor bijvoorbeeld Tyranitar en je hebt alle Tyranitars met Crunch.CaptJackSparrow schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:03:
Wat ik zelf eigenlijk het allerdomst vind is dat je NOG STEEDS niet de moves van je beesten kunt zien bij het selecteren. Dat wordt nu NOG relevanter dan het al was bij raids. Denken ze bij Niantic dat we allemaal de moves van die beesten uit ons hoofd kenen? Zo fanatiek ben ik écht niet. Je zou ook van de beesten die geselecteerd zijn moeten kunnen zien welke moves ze hebben. Gewoon eronder zetten.
Verwijderd
Hoi allen,
Ik ben nieuw hier
Is er ergens een lijstje gemaakt met de trainer codes van de spelers hier?? altijd handig extra buddies
Thanks!
Ik ben nieuw hier
Is er ergens een lijstje gemaakt met de trainer codes van de spelers hier?? altijd handig extra buddies
Thanks!
Verwijderd
haha.. wauwsixtiek schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:19:
[...]
Vanochtend meteen uitgeprobeerd: ik won en kreeg 500 stardust, de verliezer kreeg een Sinnoh Stone.
Jazeker:Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2018 @ 14:52:
Hoi allen,
Ik ben nieuw hier![]()
Thanks!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 36% gewijzigd door Megalodon86 op 13-12-2018 15:12 ]
Grappig: Zie daar zo wat trainernamen tussen staan waarvan ik meteen denk: volgens mij ken ik die vanuit OGame.Megalodon86 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:10:
[...]
Jazeker:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Die lijst is handig, kan je mij erbij zetten?Megalodon86 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:10:
[...]
Jazeker:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ingame name Uthog
Trainercode is 022709104907
Hmm. net na een battle een item mis gelopen (evolutie steen?) omdat m'n item bag vol zat. Fijn dat die niet in de que/over de limiet gegooid worden ofzo dan 
De drie battles erna niets gekregen, ook geen stardust
blegh... laat maar dan 
Also, net door een loser van hetzelfde team uit de locale gym gesaved
De gym verder (net in zicht) staat de loser die me er gisteren uit shavede net een kwartier in voor ik als enige uit de volle gym hier iets verderop gekickt werd. Het is een kwartier lopen tussen de gyms dus grote kans dat het die zelfde loser is als gisteren. Een loser die met minimaal 6 accounts van verschillende kleuren speelt (elk dezelfde naam maar met andere beginletter).
Erg jammer dat het onmogelijk is om hem door Niantic te laten bannen. Die lijken niets met meldingen te doen helaas.... wordt een beetje moe van die loser, gisteren maakte hij de gym een andere kleur en pleurde er 3 van zijn accounts in.

De drie battles erna niets gekregen, ook geen stardust

Also, net door een loser van hetzelfde team uit de locale gym gesaved
De gym verder (net in zicht) staat de loser die me er gisteren uit shavede net een kwartier in voor ik als enige uit de volle gym hier iets verderop gekickt werd. Het is een kwartier lopen tussen de gyms dus grote kans dat het die zelfde loser is als gisteren. Een loser die met minimaal 6 accounts van verschillende kleuren speelt (elk dezelfde naam maar met andere beginletter).
Erg jammer dat het onmogelijk is om hem door Niantic te laten bannen. Die lijken niets met meldingen te doen helaas.... wordt een beetje moe van die loser, gisteren maakte hij de gym een andere kleur en pleurde er 3 van zijn accounts in.
[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 13-12-2018 22:33 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Tot op heden nog niet kunnen battlen tegen iemand uit de friendslist.
In dit scenario is de friend online.
Ik krijg een invite, klik accept, er gebeurd vervolgens helemaal niets [terug naar map] of error code 22.
Ik stuur een invite, weet zeker dat de friend online is en wilt battlen, maar er komt geen accept.
Snap er niks van.
Edit: oh nu lukt het wel.
Ik merk ook dat ik geen signaal heb als de telefoon op tafel ligt. Hebben meer mensen dit?
Ik krijg een invite, klik accept, er gebeurd vervolgens helemaal niets [terug naar map] of error code 22.
Ik stuur een invite, weet zeker dat de friend online is en wilt battlen, maar er komt geen accept.
Snap er niks van.
Ik merk ook dat ik geen signaal heb als de telefoon op tafel ligt. Hebben meer mensen dit?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2018 05:23 ]
Klinkt meer als telefoonprobleem. Ik herken het probleem verder niet.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 05:12:
Snap er niks van.
Wel merk ik dat als mn telefoon te veel te doen heeft (bluetooth, hotspot etc) dat het battlen heel laggy wordt, en dan ben je eigenlijk kansloos.
Nog een tip voor als je battlen wél werkt; 2 of 3 bar attacks zijn echt goud waard
gebeurd heel erg veel momenteel. is gewoon buggyVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 05:12:
Snap er niks van.
Verwijderd
Ik heb het startscherm niet eens volstaan met app icoontjes.Megalodon86 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 08:38:
[...]
Klinkt meer als telefoonprobleem. Ik herken het probleem verder niet.
Wel merk ik dat als mn telefoon te veel te doen heeft (bluetooth, hotspot etc) dat het battlen heel laggy wordt, en dan ben je eigenlijk kansloos.
Nog een tip voor als je battlen wél werkt; 2 of 3 bar attacks zijn echt goud waard

Inmiddels werkt het wel prima. Tot op heden enkel startdust ontvangen though. =[
En het vooruitzicht van 1000 npc trainer battles moeten doen voor de Ace Trainer badge is ook een beetje beangstigend. Ze gebruiken altijd dezelfde Pokémon en nooit een shield, dus is het veel te makkelijk.
Ook graag de mogelijkheid om in de friendslist te filteren op 'online', óf een error boodschap als de friend offline is.
Als je er elke dag een stuk of 3 doet, ben je over een jaar wel klaar met die Ace Trainer Badge.
Liever niet online, maar beschikbaar... Ik heb mijn telefoon tijdens het thuiswerken vaak er naast liggen om eens in de 5 a 10 minuten een spin te kunnen doen. Als ik dan continu PVP-verzoeken krijg,, kom ik helemaal niet meer aan werken toeVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:51:
[...]
Ook graag de mogelijkheid om in de friendslist te filteren op 'online', óf een error boodschap als de friend offline is.
Ik heb hem al op 3500 staan... Die is voor mij al geen uitdaging meer.Megalodon86 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 13:46:
Als je er elke dag een stuk of 3 doet, ben je over een jaar wel klaar met die Ace Trainer Badge.
[ Voor 22% gewijzigd door Oekiejoekie op 14-12-2018 13:51 ]
Als je een PvP battle aan het doen bent en de tegenstander wisselt van pokemon(omdat de vorige dood ging) dan moet je gewoon door blijven tikken. Als de pokemon van de tegenstander dan gespawnd wordt dan heeft die meteen max 40% damage.
Tenzij die een schild omhoog gooit, want die optie krijgt hij gewoon tijdens het wisselen.TerrorSource schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 14:42:
Als je een PvP battle aan het doen bent en de tegenstander wisselt van pokemon(omdat de vorige dood ging) dan moet je gewoon door blijven tikken. Als de pokemon van de tegenstander dan gespawnd wordt dan heeft die meteen max 40% damage.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
PvP is bij mij en 3 vrienden een drama. Zodra we willen spelen freezed het scherm en tegen Blanche, Candela of Spark gooit ie wel de Pokemons uit de ballen, maar gebeurd er verder niets.
Naast mij speelt mijn vriendin wel gewoon vrolijk, met een identieke S7 en zelfde software (beetje andere apps)
Naast mij speelt mijn vriendin wel gewoon vrolijk, met een identieke S7 en zelfde software (beetje andere apps)

Schijnt dat bij veel mensen hielp als je de tijd van je telefoon op automatisch zet, als die dat niet was.
Als je tel wel al op auto tijd staat, dan heb je pech en hopen dat er een update komt om te verhelpen
Als je tel wel al op auto tijd staat, dan heb je pech en hopen dat er een update komt om te verhelpen
Gisteren mijn eerste Sinnoh Stone gehad met battlen...:)
Komt trouwens een kerst event aan:
Holiday Event Details (December 18 to January 2)
- Delibird makes its return and you might even encounter it in its Shiny form.
- Pikachu with a festive hat.
- Increased Ice-type spawns including Jynx, Sneasel, Swinub, Snorunt, Spheal, and Snover.
- Pokémon such as Smoochum, Azurill, and Munchlax will appear in 7 km eggs.
- Trainers can get a free single-use incubator once per day from PokéStops until January 2.
- New Delibird-themed clothing in the Style Shop
============
Timed Bonuses
============
December 18 to December 22:
- Double Candy for catching and transferring Pokémon
December 22 to December 26:
- Double Catch Stardust
December 26 to December 30:
- Double Catch EXP
December 30 to January 2:
- Half Incubator Distance
- Increased Ice-type spawns including Jynx, Sneasel, Swinub, Snorunt, Spheal, and Snover.
- Trainers can get a free single-use incubator once per day from PokéStops until January 2.
============
Timed Bonuses
============
- Double Catch Stardust
- Double Catch EXP
Ik moet voor die tijd nog wel zorgen dat ik een lvl 5 raid doe, want ik verwacht daar Cresselia dan ook verdwijnt?
Ja dinsdaggwystyl schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 07:31:
Ik moet voor die tijd nog wel zorgen dat ik een lvl 5 raid doe, want ik verwacht daar Cresselia dan ook verdwijnt?
Double Catch XP gaat wellicht niet tellen voor evolves? Het is inmiddels bijna één jaar geleden dat we nog double xp kregen voor evolves, dus jammer.C_V_S schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 06:43:
Gisteren mijn eerste Sinnoh Stone gehad met battlen...:)
============
Timed Bonuses
============
- Double Catch Stardust
- Double Catch EXP
Ik speel sinds kort weer pgo. Ik woon in Amsterdam centrum (bij CS) en zoek nog een raid groep.
trainer code: 3815 5020 1297
Ik ben doordeweeks actief na werktijd en zou graag dagelijks willen raiden.
trainer code: 3815 5020 1297
Ik ben doordeweeks actief na werktijd en zou graag dagelijks willen raiden.
[ Voor 23% gewijzigd door FreqAmsterdam op 15-12-2018 14:19 ]
al veel langer dan een jaar. heb er ruim een jaar op gewacht en op een gegeven moment maar gedacht van: ffuck it ik evolve maar gewoon want werden te veel plekjes in me pokemonbagLe Enfant! schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:06:
[...]
Double Catch XP gaat wellicht niet tellen voor evolves? Het is inmiddels bijna één jaar geleden dat we nog double xp kregen voor evolves, dus jammer.
Memsen hier al geluk gehd met een shiny Lugia of Ho-oh? Ik helaas niet, wel een 100% :-)
Stack Sats
Niet zo klagen. Pikachu met kerstmuts is gewoon een decembertraditie.. Uit dezelfde categorie als pinstoringen, en gourmetten met je schoonfamilie...
Weinig animo, er gingen 3 raids door hier... 2 lugia's en 1 ho-oh. Ik was sowieso maar bij 1 raid, andere vielen net verkeerd qua timing. Geen shiny. Dus sta nog steeds op 0 shiny lugia's.Luuksche schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 19:52:
Memsen hier al geluk gehd met een shiny Lugia of Ho-oh? Ik helaas niet, wel een 100% :-)
Eindelijk een Cresselia raid kunnen doen voor de dex entry en meteen een 100% 
Daarna nog ff een Ho-oh gedaan en dat was t dan wel. Zou Lugia nog wel willen doen omdat ik de shiny ervan niet hebt, maar domweg geen tijd ervoor.
Tijd om Ttar en Absol eens solo te gaan proberen na mijn tentamen
Mezelf ook ff op de lijst gezet
Daarna nog ff een Ho-oh gedaan en dat was t dan wel. Zou Lugia nog wel willen doen omdat ik de shiny ervan niet hebt, maar domweg geen tijd ervoor.
Tijd om Ttar en Absol eens solo te gaan proberen na mijn tentamen
Mezelf ook ff op de lijst gezet
[ Voor 18% gewijzigd door Musta op 15-12-2018 21:39 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6