Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Je kunt ook even de ingame music aanzetten. ‘s Nachts is het deuntje anders.Dreanor schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:53:
Duidelijk bedankt! Ik dubbelcheck het even want ik dacht dat mogelijk het puur op tijd gaat, dus 22.00 uur is nacht oid. En mijn eevee is uiteraard nog buddy die meer dan 10km gelopen heeft.
Mijn zwager is afgelopen week level 40 geworden. Ik ben bijna 37
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Leuke feature (denk en hoop ik)Megalodon86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:17:
PvP is er nu echt bijna, geteased door Niantic via Twitter:
https://twitter.com/PokemonGoApp
Vanavond vanaf 22:00 start het event toch?
Dat verklaard waarom ik vanmiddag alleen maar troep tegen kwam.Megalodon86 schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 16:29:
Ja, vanaf 22.00u overal (super) CD spawns, met grote shiny kans.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
omdat het deze keer overal om dezelfde tijd begint (en eindigt)Cassius schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 19:16:
Vier nachten in CD NL, terwijl ze in USW er maar drie hebben met - waarom syncen ze het weekend niet zoals ze wel de zaterdag drie uur doen?
alleen de bonussen zijn zoals altijd van 11:00-14:00 morgen
En ja ik had n research van vandaag gedaan.
[ Voor 21% gewijzigd door mark-k op 01-12-2018 02:54 ]
Knuppel. Het is al sinds het begin zo dat het in de avond van de eerste dag van de maand is dat het veranderd....mark-k schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 02:53:
Gvd, ik doe mn research breakthrough, krijg ik toch nog zo'n kut shedinja ipv n bird...
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Verwijderd
De paraplu is al ongeveer 4000 jaar oud.Streskip schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:21:
Volgens de weersvoorspelling zitten we precies goed tot 14:00, dan komt de regen vanuit zee Nederland binnen. In de avonduren zal het weer grotendeels droog worden en kunnen we weer naar buiten
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Voor zover bekend zijn ze allen offline. Legend tells dat ze de boel aan het "kraken" zijn, maar dat duurt inmiddels ook alweer maanden.TomTorquay schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:05:
Zijn er tegenwoordig nog werkende scanners?
Tot hoe laat heb ik morgen/maandag de tijd om te evolven voor de speciale moves?
Maandagochtend 8 uur is het 3 daagse event afgelopen.Verwijderd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 15:00:
[...]
Voor zover bekend zijn ze allen offline. Legend tells dat ze de boel aan het "kraken" zijn, maar dat duurt inmiddels ook alweer maanden.
Tot hoe laat heb ik morgen/maandag de tijd om te evolven voor de speciale moves?
Raids.nl, je moet een beetje geluk hebben met je locatie gezien niet veel steden op het moment bijgehouden worden.TomTorquay schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:05:
Zijn er tegenwoordig nog werkende scanners?
Tja dat weet ik niet als ik pas weer anderhalve maand wat doe. Normaal verandert alles on 12 uur snachts, pokestops, first catches, etc.avotar schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 07:57:
[...]
Knuppel. Het is al sinds het begin zo dat het in de avond van de eerste dag van de maand is dat het veranderd....
![]()
![]()
Vraag geldt ook voor Dragonair en Venusaur
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik had juist express voor 22.00 geopend, want heb liever een rare Shedinja dan de togste bird of hondmark-k schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 02:53:
Gvd, ik doe mn research breakthrough, krijg ik toch nog zo'n kut shedinja ipv n bird...
Helaas ook maar één shiny larvitar, maar wel lekker veel gewone met pinap kunnen vangen, dus heb ik nu 7 Smack Down Tyranitars
[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon86 op 01-12-2018 23:02 ]
Kort antwoord? Ja!TerrorSource schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 21:17:
Als ik nu een Larvitar > Tyranitar evolve, krijg ik dan de special move “Smack Down”?
Vraag geldt ook voor Dragonair en Venusaur
Stack Sats
Top.
Inmiddels Tyra met Smack Down en een Metagross met speciale move.
Venusaur alleen nog niet. Ga geen 80IV Balbasaur evolven

Ik heb alle birds nog niet dus vandaar...Eek2nd schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:54:
[...]
Ik had juist express voor 22.00 geopend, want heb liever een rare Shedinja dan de togste bird of hond

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Gelukkig toch een extra Tyrannitar, Venausar, Charizard en Metagross. Van het schaap had ik de tweede evolutie nog niet, maar die is nu ook binnen.
Ik heb zelfs dit weekend niet eens 1 wonder Charmender kunnen vangen

en per ongeluk een 100% Dratini wegggegooid

Denk dat ik nog wel wat ga evolueren van Bulba, Beldum en Larvitar, Dratini houd ik voor Outrage
NS FC: SW 2742 0448 8213
Enkel een shiny Pikachu gevangen en dat was de enige die ik nog misten
Dan slaat het al helemaal nergens op dat je zo loopt te vloeken.mark-k schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 16:36:
[...]
Tja dat weet ik niet als ik pas weer anderhalve maand wat doe. Normaal verandert alles on 12 uur snachts, pokestops, first catches, etc.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Want? Ik had in 2016 mn pokedex compleet op de onkrijgbare en regionals na, ben kort geleden weer begonnen, hoor dat vanaf 1 december eindelijk de birds te krijgen zijn voor mij, doe op 1 december mn breakthrough en krijg toch weer een nutteloze pokemon.avotar schreef op maandag 3 december 2018 @ 07:10:
[...]
Dan slaat het al helemaal nergens op dat je zo loopt te vloeken.
Ik hebzo tussen 50-75 trades gedaan met 2 andere accounts, heb 3 lucky larvitar en 1 Mareep.. helaas geen lucky Beldum of shiny.Musta schreef op zondag 2 december 2018 @ 21:04:
Gisteren 100 trades gedaan met alleen CD pokemons en dan vooral Larvitar/Beldum en Dratini, maar 0 lucky gekregen... Toeval of is de rate verlaagd ofzo?
en per ongeluk een 100% Dratini wegggegooid![]()
Denk dat ik nog wel wat ga evolueren van Bulba, Beldum en Larvitar, Dratini houd ik voor Outrage
Maar had wel lucky Beldum van vorige CD
Ouch van de dratini btw.
Enige hoge shiny die ik had is Chikorita van 96IV en hoog CP
Nou geen Sinnoh Stone uit mijn 7 dagen opdrachten quest en niet uit mijn 7 dagen Pokestop draaien.
Fijn! Snel hopen op een leuk event want heb weer weinig uitdaging.
Ik trade alle slechte IV's in de hoop op een leuke reroll van IV's, met lucky is dat sowieso 12/12/12 of hoger. Minder stardust benodigd voor het uppen is leuk meegenomen. Zeker de laatste paar levels zijn anders erg duur.C_V_S schreef op maandag 3 december 2018 @ 09:38:
Dat lucky heeft toch in 99/100 gevallen geen nut? Alle goede Pokemons had ik allang geupt voor dat lucky kwam.
Nou geen Sinnoh Stone uit mijn 7 dagen opdrachten quest en niet uit mijn 7 dagen Pokestop draaien.
Fijn! Snel hopen op een leuk event want heb weer weinig uitdaging.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ah... nee als je niet eens begrijpt waarom je overtrokken reageert, dan houdt het voor mij op.mark-k schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:51:
[...]
Want? Ik had in 2016 mn pokedex compleet op de onkrijgbare en regionals na, ben kort geleden weer begonnen, hoor dat vanaf 1 december eindelijk de birds te krijgen zijn voor mij, doe op 1 december mn breakthrough en krijg toch weer een nutteloze pokemon.
Volgende keer wachten.

Uiteindelijk in 200 trades in 2 dagen maar 3 lucky gehad, allemaal toevallig een Larvitar maar niks boven de 12 attack.
Niantic mag dit wel een standaard format maken, heel weekend als Community weekend en de 3 uurtjes gebruiken voor extra bonussen en hogere shiny rate. Vond het een zeer geslaagd event doordat het zo verspreid was.
[ Voor 31% gewijzigd door Musta op 03-12-2018 10:19 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
mark-k schreef op maandag 3 december 2018 @ 08:51:
[...]
Want? Ik had in 2016 mn pokedex compleet op de onkrijgbare en regionals na, ben kort geleden weer begonnen, hoor dat vanaf 1 december eindelijk de birds te krijgen zijn voor mij, doe op 1 december mn breakthrough en krijg toch weer een nutteloze pokemon.
Ja is op zich wel leuk zo ja, alleen heb ik maar één shiny buiten de 3 bonus uren gevonden. Terwijl ik ongeveer even veel gevangen heb buiten de 3 uur en binnen de 3 uur.Musta schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:18:
Niantic mag dit wel een standaard format maken, heel weekend als Community weekend en de 3 uurtjes gebruiken voor extra bonussen en hogere shiny rate. Vond het een zeer geslaagd event doordat het zo verspreid was.
Verwijderd
Tijdens die 3 uur heb ik niet gespeeld, dat had ik achteraf misschien wel moeten doen.

Toch nog 3 shiny Pika's, en 2 roze schapen maar die had ik zaterdagochtend al.
Vanmorgen zowaar voor het eerst een 10K ei uit mijn fitness reward.

Ben heel benieuwd naar PvP, hopelijk wordt dat morgen gelanceerd.
Nu had ik heel snel 10 raids moeten doen. Want het event is nu al afgelopen. Hoe kom ik nu aan een aerodactyl
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
En idd ook geen Sinnoh stone bij mijn 7 day breakthrough
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwachting is dat het langer gaat duren. Vooral omdat uit verschillende tweets blijkt dat de press-embargo pas einde van deze week eraf mag (zie https://twitter.com/garfep/status/1068561264958304256)Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:22:
klopt wel. Zonder inzet van 'betaalde' raid-passes zou het haast niet te doen zijn om het allemaal binnen de event-periode af te rondenDj Neo Ziggy schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:38:
Het kan aan mij liggen maar met het laatste special event merk ik opeens dat je dit ineens niet meer casual kan spelen.
Nu had ik heel snel 10 raids moeten doen. Want het event is nu al afgelopen. Hoe kom ik nu aan een aerodactyl
Leeg - Sinds 20180907
Tsja, het is ook niet de bedoeling dat je het voor altijd gratis speelt hè.Chillz schreef op maandag 3 december 2018 @ 13:18:
[...]
klopt wel. Zonder inzet van 'betaalde' raid-passes zou het haast niet te doen zijn om het allemaal binnen de event-periode af te ronden
En je kan het nog steeds prima gratis spelen, je moet alleen wat meer geduld hebben, vroeg of laat komt die Aerodactyl heus wel weer terug als raidboss of quest-spawn.
Ja die stap van 10 raids is gewoon een laffe verkooptruc om mensen passen te laten uitgeven aan raids die je zelf normaal niet zou doen. En het werkt helaas...Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:38:
Het kan aan mij liggen maar met het laatste special event merk ik opeens dat je dit ineens niet meer casual kan spelen.
Die aerodactyl had je via een quest gewoon opzij kunnen zetten. Na het afronden van die quest gewoon claimen en dan gaan lopen zo kan je 100 pokemon bewaren.
Ik zelf zit ook nog maar aan 6/10 raids maar hecht totaal geen waarde meer aan raids ondanks dat ik een supper actieve speler was (77 mil exp ondertussen

Meltan is ook niet echt belangrijk en je mist niks als je die niet hebt. Maar blijf gewoon casual spelen en uiteindelijk krijg je die quest ook wel rond.
Eerlijk gezegd vond ik de vorige special research irritanter, met die spin a stop 7 days in a row. Als je daar een keer een dag geen zin/tijd hebt, werd je keihard afgestrafd met terug naar nul... Ik heb toevallig een stop die ik vanuit huis kan spinnen, maar als je om 23.00 uur nog de deur uit moet voor die spin na een dag werken, word je daar denk ik niet vrolijk van...Gravediggerxx schreef op maandag 3 december 2018 @ 14:10:
[...]
Ja die stap van 10 raids is gewoon een laffe verkooptruc om mensen passen te laten uitgeven aan raids die je zelf normaal niet zou doen. En het werkt helaas...
Deze keer kon je tenminste nog kiezen. Koop je die 8 raidpassen, of wacht je er op dat je ze gratis krijgt ? En iedereen die hier vaker mee leest, wist dat die opdracht er aan zat te komen. Dan had je al een dag of 4 kunnen anticiperen door in een gym te gaan staan en 50 muntjes/dag te verdienen. Dat was al; 2 raidpassen extra. en vervolgens per 2 dagen een extra koop-raidpas.
Zo heb ik een aantal vrienden getipt waar de Ditto, Aerodactyl en Scyther researches zaten. Inderdaad, wel claimen en niet vangen, en hij blijft gewoon bovenaan in de lijst staan om te vangen op het moment dat je hem nodig hebt, en je krijgt gewoon een nieuwe research.Die aerodactyl had je via een quest gewoon opzij kunnen zetten. Na het afronden van die quest gewoon claimen en dan gaan lopen zo kan je 100 pokemon bewaren.
Ik zelf zit ook nog maar aan 6/10 raids maar hecht totaal geen waarde meer aan raids ondanks dat ik een supper actieve speler was (77 mil exp ondertussen)
Wat ik aan de laatste special research wel frustrerend vond... het kostte me 3 dagen om de excellent throw voor een Ditto te doen. En toen ik die eenmaal gedaan had, gooide ik er 4 in 30 minuten...

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Ja dat begrijp ik wel maar ik heb van alles al 80+ IV en de rest gooi ik toch weg.Megalodon86 schreef op maandag 3 december 2018 @ 10:04:
[...]
Ik trade alle slechte IV's in de hoop op een leuke reroll van IV's, met lucky is dat sowieso 12/12/12 of hoger. Minder stardust benodigd voor het uppen is leuk meegenomen. Zeker de laatste paar levels zijn anders erg duur.
Dus echt veel nut heeft het niet.
Zo had ik de aerodactyl encounter ook bewaard, maar toen ik daarna een paar scyther encounters bewaarde, kon ik daar niet meer bij zonder eerst de aerodactyl te vangen :x. Uiteindelijk heb ik dus de scythers maar gevangen om te evolueren, en kreeg ik gelukkig de quest waarna je de aerodactyl encounter krijgt nog net voor het einde van de let's go periode.Oekiejoekie schreef op maandag 3 december 2018 @ 15:07:
[...]
Eerlijk gezegd vond ik de vorige special research irritanter, met die spin a stop 7 days in a row. Als je daar een keer een dag geen zin/tijd hebt, werd je keihard afgestrafd met terug naar nul... Ik heb toevallig een stop die ik vanuit huis kan spinnen, maar als je om 23.00 uur nog de deur uit moet voor die spin na een dag werken, word je daar denk ik niet vrolijk van...
Deze keer kon je tenminste nog kiezen. Koop je die 8 raidpassen, of wacht je er op dat je ze gratis krijgt ? En iedereen die hier vaker mee leest, wist dat die opdracht er aan zat te komen. Dan had je al een dag of 4 kunnen anticiperen door in een gym te gaan staan en 50 muntjes/dag te verdienen. Dat was al; 2 raidpassen extra. en vervolgens per 2 dagen een extra koop-raidpas.
[...]
Zo heb ik een aantal vrienden getipt waar de Ditto, Aerodactyl en Scyther researches zaten. Inderdaad, wel claimen en niet vangen, en hij blijft gewoon bovenaan in de lijst staan om te vangen op het moment dat je hem nodig hebt, en je krijgt gewoon een nieuwe research.
Wat ik aan de laatste special research wel frustrerend vond... het kostte me 3 dagen om de excellent throw voor een Ditto te doen. En toen ik die eenmaal gedaan had, gooide ik er 4 in 30 minuten...
Nu moet ik alleen een cubone vangen, en die kom ik ook nergens meer tegen terwijl ik ze tot net voor het weekend best veel tegen kwam.
Iets met geduld inderdaad. Niet mijn beste eigenschap....
In deze video van Trainer Tips verteld Nick dat de NDA ergens deze week vervalt mbt het geheim houden van info over Trainer Battles.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 3 december 2018 @ 18:25:
3 december hadden ze het toch over? Ik las alleen al weer dat dat met een slag om de arm genomen moest worden
Dus verwacht ergens deze week een officiele aankondiging (geen tweets etc..) van Niantic. Tevens zal er IGN een uitgebreid artikel verschijnen hierover.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik las dat die Alolan Marowak raid ook telt als Cubone.gwystyl schreef op maandag 3 december 2018 @ 19:29:
[...]
Zo had ik de aerodactyl encounter ook bewaard, maar toen ik daarna een paar scyther encounters bewaarde, kon ik daar niet meer bij zonder eerst de aerodactyl te vangen :x. Uiteindelijk heb ik dus de scythers maar gevangen om te evolueren, en kreeg ik gelukkig de quest waarna je de aerodactyl encounter krijgt nog net voor het einde van de let's go periode.
Nu moet ik alleen een cubone vangen, en die kom ik ook nergens meer tegen terwijl ik ze tot net voor het weekend best veel tegen kwam.
Iets met geduld inderdaad. Niet mijn beste eigenschap....
Maar ik was 3 dagen voor t einde al klaar en zit nog met de encounters XD
Net shiny Drowzee erbij

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verder al wel redelijk wat Tauros gevangen, maar die is niet heel speciaal meer door het eieren-event.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Zit er een Shinx in mijn 10K ei, en nog een slechte ook.Verwijderd schreef op maandag 3 december 2018 @ 11:22:
Vanmorgen zowaar voor het eerst een 10K ei uit mijn fitness reward.![]()
En dus wel PvP, woei!

Zal er zelf dus niet veel mee doen in ieder geval. Niantic kennende zullen ze er wel Pokemon achter gooien om mensen het te laten doen tho.
Ligt ook enigzins aan de rewards die je gaat krijgen denk ik danAkaendra schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:38:
PvP zal me dus echt niet boeien, zeker niet in dezelfde stijl als gym/raid battles.
Zal er zelf dus niet veel mee doen in ieder geval. Niantic kennende zullen ze er wel Pokemon achter gooien om mensen het te laten doen tho.
Voor potions e.d. ga ik geen moeite doen. Mocht je rare candy krijgen dan is het leuk!
Ook het syteem heeft veel invloed. Loop ik ergens en kan ik dan vechten met een totaal onbekende in een straal van X meter dan is het wel leuk. Als je vrienden moet zijn minder
Zal ook wel weer een badge komen maar ja om daar nu veel moeite voor te doen.
12 april?Zeror schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 06:51:
Daar istie dan. De aankondiging van PvP.
[Afbeelding]
Een aankondiging van de aankondiging.Zeror schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 06:51:
Daar istie dan. De aankondiging van PvP.
[Afbeelding]

[insert Xzibit meme]
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 04-12-2018 10:26 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Rare candy, stardust, sinnoh stones, yes pleaseC_V_S schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 08:53:
[...]
Ligt ook enigzins aan de rewards die je gaat krijgen denk ik dan
Voor potions e.d. ga ik geen moeite doen. Mocht je rare candy krijgen dan is het leuk!
Ook het syteem heeft veel invloed. Loop ik ergens en kan ik dan vechten met een totaal onbekende in een straal van X meter dan is het wel leuk. Als je vrienden moet zijn minder
Zal ook wel weer een badge komen maar ja om daar nu veel moeite voor te doen.

https://pokemongolive.com/post/trainerbattlesThe Pokémon GO team schreef:
Looking to learn the ropes or sharpen your budding battle skills? Team leaders Spark, Candela, and Blanche are eager to test your bravery! You can earn rewards once per day when training with a team leader, including Stardust to help power up your Pokémon. Work toward earning an Ace Trainer medal!
Leuk voor u maar ik had die al goud door een totaal andere manier van trainen en het was dus iets unieks dat ze zo verpesten.sixtiek schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 15:06:
Eindelijk die Ace Trainer medaille goud!
[...]
https://pokemongolive.com/post/trainerbattles
Om de goud te krijgen heb ik gyms zitten optrainen met het oude gym systeem en zelfs nadat ik er al inzat...
Ze hadden gewoon een optie moeten geven om de oude badge te verwijderen en dan nu een andere badge toevoegen.
Ik heb 'm ook dik zilver hoor maar ja, das war einmal. Deze vorm van trainen lijkt veel meer op battle tegen andere trainers zoals in de core games. Trainen in het oude gymsysteem leek daar veel minder op, vanuit die optiek begrijp ik best dat ze voor het nieuwe trainen de Ace Trainer medaille hergebruiken. Verpesten is uw mening, ik deel deze niet.Gravediggerxx schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:02:
[...]
Leuk voor u maar ik had die al goud door een totaal andere manier van trainen en het was dus iets unieks dat ze zo verpesten.
Om de goud te krijgen heb ik gyms zitten optrainen met het oude gym systeem en zelfs nadat ik er al inzat...
Ze hadden gewoon een optie moeten geven om de oude badge te verwijderen en dan nu een andere badge toevoegen.
Het gaat er mij gewoon over dat je met een totaal andere prestatie die badge goud kan halen.sixtiek schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 16:49:
[...]
Ik heb 'm ook dik zilver hoor maar ja, das war einmal. Deze vorm van trainen lijkt veel meer op battle tegen andere trainers zoals in de core games. Trainen in het oude gymsysteem leek daar veel minder op, vanuit die optiek begrijp ik best dat ze voor het nieuwe trainen de Ace Trainer medaille hergebruiken. Verpesten is uw mening, ik deel deze niet.
Naar een gym toegaan en dan met een cp van de helft of minder dan de verdediger aanvallen tov thuis vanuit je zetel tegen bevriende spelers vechten.
Hoe trainen in de core games anders is doet niet ter zaken maar dan is de naam van de badge mischien niet goed gekozen.
Ik heb ook wel meermaals in de kou en in het donker een gym gesloopt en die daarna weer een eind opgetraind zodat er meer dan 3 spelers hun beest erin konden zetten zodat ie snel sterker kon worden en niet snel weer om te halen was. Zit dan ook over de 2200 met die badge, die dus 2 maal+ goud is.Gravediggerxx schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:02:
[...]
Naar een gym toegaan en dan met een cp van de helft of minder dan de verdediger aanvallen tov thuis vanuit je zetel tegen bevriende spelers vechten.
Ik snap ook wel dat het voor de mensen die hem niet (goud) hebben kunnen halen een frustrerende badge was maar ook in Ingress heb je badges die niet (meer) door iedereen te halen zijn. Was dus ook niet erg geweest om er een nieuwe PvP Badge voor te maken.
Ik ook. Je vergeet de regenCaptJackSparrow schreef op dinsdag 4 december 2018 @ 17:14:
[...]
Ik heb ook wel meermaals in de kou en in het donker een gym gesloopt en die daarna weer een eind opgetraind zodat er meer dan 3 spelers hun beest erin konden zetten zodat ie snel sterker kon worden en niet snel weer om te halen was.
Eens. Maar dat heeft Niantic niet gedaan, ze hebben de Ace Trainer medal weer van stal gehaald en dat vind ik leukWas dus ook niet erg geweest om er een nieuwe PvP Badge voor te maken.

Zie ook niks van nuttige rewards voor de PvP
Moet enkel nog de regionals van gen4, Relicanth, Riolu en evolutie en een berg met Sinnoh stone (candy zat)
Van medailles die beide voor raids, 1000 Pokemons ruilen, afstand ruilen zit ik op 770k en die van MagiCarp.
Dus das ook niet heel veel uitdaging meer
Dus ja ik doe meestal niet veel meer op een dag.
Beetje klikken of het een shiny is of niet en zorgen dat ik mijn dagelijkse stempel krijg alleen daar heb ik ook al geen zekerheid over een Sinnoh Stone meer.
Vandaag pakketje geopend, geen Sinnoh Stone en een SuicuneC_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:24:
Nou geen nieuwe badge...weg nieuwe uitdaging.
Moet enkel nog de regionals van gen4, Relicanth, Riolu en evolutie en een berg met Sinnoh stone (candy zat)
Van medailles die beide voor raids, 1000 Pokemons ruilen, afstand ruilen zit ik op 770k en die van MagiCarp.
Dus das ook niet heel veel uitdaging meerAlle gyms in regio werk en thuis heb ik al goud ook....
Beetje klikken of het een shiny is of niet en zorgen dat ik mijn dagelijkse stempel krijg alleen daar heb ik ook al geen zekerheid over een Sinnoh Stone meer.
Voor saus dus 7 dagen stempels gehaald..
Idem maar ik kreeg een Articuno (had ik ook al, ik moet Moltress en die derde vogel nog).TerrorSource schreef op woensdag 5 december 2018 @ 08:35:
[...]
Vandaag pakketje geopend, geen Sinnoh Stone en een Suicune(enige legendary die ik al had)..
Voor saus dus 7 dagen stempels gehaald..
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Shinnoh StoneC_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:24:

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2018 09:11 ]
Klinkt bekend idd. Wel slecht dat ze het laatste unieke voor de oude garde er nu uit halen. Dit gecombineerd met het steeds herhalen van zetten doet me geregeld afvragen waarom ik nog zo mijn best doe. Speel dan ook steeds minder aangezien alles toch wel 50x terug komt en steeds makkelijker. Moet Riolu nog en een berg Sinnoh Stone evoluties, maar ga me niet scheel lopen voor Riolu. Zal je zien dat je hem eindelijk hebt gaan ze de overige babies introduceren.C_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 07:24:
Nou geen nieuwe badge...weg nieuwe uitdaging.
Dus das ook niet heel veel uitdaging meerAlle gyms in regio werk en thuis heb ik al goud ook....
Babies heb ik allemaal al en komen toch uit 7 km eieren tegenwoordig? Riolu is een 10 km ei.Autofan1985 schreef op woensdag 5 december 2018 @ 09:55:
[...]
Klinkt bekend idd. Wel slecht dat ze het laatste unieke voor de oude garde er nu uit halen. Dit gecombineerd met het steeds herhalen van zetten doet me geregeld afvragen waarom ik nog zo mijn best doe. Speel dan ook steeds minder aangezien alles toch wel 50x terug komt en steeds makkelijker. Moet Riolu nog en een berg Sinnoh Stone evoluties, maar ga me niet scheel lopen voor Riolu. Zal je zien dat je hem eindelijk hebt gaan ze de overige babies introduceren.Pas als die er allemaal inzitten ga ik mogelijk wat fanatieker eieren lopen.
Die staat hier nu wel aan althans er staat een 10 km ei
Ow ja MelMetal moet ik ook nog maar dat gaat nog wel even duren zonder Switch
Yes. Je kunt deze verdienen door actief deel te nemen aan de battles. Voor mij de motivatie om het dus wél te doen. Anders had ik het vechten denk ik links laten liggen.C_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:12:
[...]
Heb nergens gelezen dat dat een reward is bij PvP ?
Stack Sats
Tijdens event maar wat (tegen zin in) incubators gekocht. Maar er kwam alleen maar poep uit....
Ja dan is het wel leuk om te doen want het heeft (voorlopig) nuttige rewards.Luuksche schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:14:
[...]
Yes. Je kunt deze verdienen door actief deel te nemen aan de battles. Voor mij de motivatie om het dus wél te doen. Anders had ik het vechten denk ik links laten liggen.
Kan er wel een stuk of twintig gebruiken
Denk dat je Chingling, Bonsly, Mime Jr., Happiny, Munchlax en Mantike nog mist hoor.C_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:13:
[...]
Babies heb ik allemaal al en komen toch uit 7 km eieren tegenwoordig? Riolu is een 10 km ei.
Die staat hier nu wel aan althans er staat een 10 km eiHopelijk een Riolu
Ow ja MelMetal moet ik ook nog maar dat gaat nog wel even duren zonder Switch
[ Voor 7% gewijzigd door Autofan1985 op 05-12-2018 11:44 ]
Verwijderd
Staat zelf bij je in game news.C_V_S schreef op woensdag 5 december 2018 @ 10:12:
[...]
Heb nergens gelezen dat dat een reward is bij PvP ?
Earn rewards, including a change of rare Evolution items, for participating in battle.
Ja nu ook gevondenVerwijderd schreef op woensdag 5 december 2018 @ 11:59:
[...]
Staat zelf bij je in game news.
Earn rewards, including a change of rare Evolution items, for participating in battle.
Liep wat achter
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Je kan ze transferen idd, maar niet in bulk. Je moet dus per legendairy/shiny/event pokemon naar de pokemon gaan en daar via het menu transferen en dubbel bevestigen. Ruilen kan eventueel ook natuurlijk.Desutoroiya schreef op donderdag 6 december 2018 @ 08:04:
Kan je legendarische Pokemon ook kwijt raken... Ik heb 10 Cresellia gehaald toen ik in Amerika zat. Maar zo raakte mijn box wel heel snel vol.
[ Voor 4% gewijzigd door Autofan1985 op 06-12-2018 09:09 ]
Tsja, goede reden om raidpassen te kopen.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 6 december 2018 @ 07:31:
Wat wel leuk is dus dat je legendaries kan gebruiken in PVP. Is dat niet een enorm niveau verschil?
Ik kreeg net een Zapdos van net onder de 1500CP uit de weekly research; ben benieuwd of die wat potten kan breken in de great league.
Hopen dat in mijn kleine stadje dan maar eens verschijntAutofan1985 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:09:
[...]
Je kan ze transferen idd, maar niet in bulk. Je moet dus per legendairy/shiny/event pokemon naar de pokemon gaan en daar via het menu transferen en dubbel bevestigen. Ruilen kan eventueel ook natuurlijk.
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik kreeg mijn zesde shiny Moltres met ruk IV eruit...Megalodon86 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 09:12:
[...]
Tsja, goede reden om raidpassen te kopen.
Ik kreeg net een Zapdos van net onder de 1500CP uit de weekly research; ben benieuwd of die wat potten kan breken in de great league.

[ Voor 5% gewijzigd door Autofan1985 op 06-12-2018 11:37 ]

Die 2nd Charge move schijnt dus ook buiten PvP beschikbaar te komen... Maakt het wel extra interessant! Zal ik Groudon Earthquake of Solar beam geven? Weet je wat: ik doe beide!
[ Voor 33% gewijzigd door Autofan1985 op 06-12-2018 13:06 ]
Ik kan met een remote battle dus vechten vanaf mijn stoel? Das wel chill zegAutofan1985 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:04:
Een overzichtje mbt PvP:
[Afbeelding]
Die 2nd Charge move schijnt dus ook buiten PvP beschikbaar te komen... Maakt het wel extra interessant! Zal ik Groudon Earthquake of Solar beam geven? Weet je wat: ik doe beide!
Alleen met je ultra of best friends, maar alsnog prettig idd.C_V_S schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:30:
[...]
Ik kan met een remote battle dus vechten vanaf mijn stoel? Das wel chill zeg
En... eindelijk interactie mogelijk met je besties van ver weg
[ Voor 0% gewijzigd door sixtiek op 06-12-2018 14:01 . Reden: grammatica ]
Vanmorgen wel een zapdos gekregen maar geen sinnoh stone:(
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6