Kon net een update doen. Volgens mij de eerste keer gedurende een weekend.
Iemand enig idee wat er in zit?
Iemand enig idee wat er in zit?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
TTar en Absol zijn zo ver ik weet niet mogelijk om solo te doen.Musta schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 21:36:
Eindelijk een Cresselia raid kunnen doen voor de dex entry en meteen een 100%
Daarna nog ff een Ho-oh gedaan en dat was t dan wel. Zou Lugia nog wel willen doen omdat ik de shiny ervan niet hebt, maar domweg geen tijd ervoor.
Tijd om Ttar en Absol eens solo te gaan proberen na mijn tentamen
Mezelf ook ff op de lijst gezet
Check redsit ff of YouTube, de damage stats zijn gewijzigd met de PvP update. Super effective moves zijn nu effectiever en het omgekeerde geldt voor de minder effectieve moves.C_V_S schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:25:
[...]
TTar en Absol zijn zo ver ik weet niet mogelijk om solo te doen.
Ho-Oh en Lugia heb ik er bergen van en ook beide shiny dus nul zin om moeite te doen.
[Afbeelding]
Alle details voor het event
Dus ook wat nieuwe baby's en ice pokemons.
Wordt weer 7 km eieren uit lopen
[ Voor 13% gewijzigd door Musta op 16-12-2018 09:41 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als ze nou ook eens die Alolan wegdoen, of nieuwe ipv die er nu uit 7km eieren zitten...C_V_S schreef op zondag 16 december 2018 @ 08:25:
[...]
[Afbeelding]
Alle details voor het event
Dus ook wat nieuwe baby's en ice pokemons.
Wordt weer 7 km eieren uit lopen
Dus als ik het goed begrijp kan ik met 6 x level 40 Machamp nu solo Absol doen?Musta schreef op zondag 16 december 2018 @ 09:40:
[...]
Check redsit ff of YouTube, de damage stats zijn gewijzigd met de PvP update. Super effective moves zijn nu effectiever en het omgekeerde geldt voor de minder effectieve moves.
Hangt waarschijnlijk ook wel af welke move je tegenover je krijgt.
Hoop echt dat ze Mamoswine olk releasen met het kerst event
Kon zo snel geen link van een video meer vinden maar dit :
https://www.reddit.com/r/...r_soloabsol_or_tyranitar/
Verwijderd
Weather Boost lijkt me een vereiste, en veel kan bepaald worden door de charge move van de raidboss.C_V_S schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:24:
[...]
Dus als ik het goed begrijp kan ik met 6 x level 40 Machamp nu solo Absol doen?
Die wil ik nog wel shiny hebben dus is de moeite wel waard
Yep, 15IV attack heeft als breakpoint lvl 38,5 met cloudy weather. Hangt natuurlijk ook van de moves van de absol af, maar begreep dat Megahorn goed te doen.C_V_S schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:24:
[...]
Hij is mogelijk, maar verdraaid lastig en het lukte diegene ook pas na enkele pogingen met 3 seconden over. Zelf zou ik dus liever een tweede account er naast houden.C_V_S schreef op zondag 16 december 2018 @ 14:24:
[...]
Precies. Van het weekend een Dark Pulse Absol met z'n 2en gedaan, level 40 en 35. Stond nog iets van 20 sec. op de klok.Autofan1985 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:46:
[...]
Hij is mogelijk, maar verdraaid lastig en het lukte diegene ook pas na enkele pogingen met 3 seconden over. Zelf zou ik dus liever een tweede account er naast houden.
FTFYAutofan1985 schreef op maandag 17 december 2018 @ 09:46:
[...]
Hij is mogelijk, maar verdraaid lastig en het lukte diegene ook pas na enkele pogingen met 3 seconden over. Zelf zou ik dus liever een tweede account speler van vlees en bloed er naast houden.
Voor mij is dat hetzelfde. Hoe zag jij het dan?
Er gaan geruchten dat sommige spelers er, geheel tegen de ToS in, meer dan één account op nahouden. Dat zou natuurlijk valsspelen zijn. Goed dat dit voor jou niet zo isAutofan1985 schreef op maandag 17 december 2018 @ 10:12:
[...]
Voor mij is dat hetzelfde. Hoe zag jij het dan?
Nee heb je niks aan...ik heb de laatste tijd Feebas en Beldum gehad een stuk of 8 xVerwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:52:
De 4e of 5e Trapinch op rij uit een 10KM. =[
Is Flygon een of andere geweldenaar?
[ Voor 8% gewijzigd door C_V_S op 18-12-2018 09:05 ]
Flygon met Dragon Claw kan leuk zijn voor de 1500 of 2500 battle league, verder heb je er niks aan. Waarschijnlijk ben je beter af met Giratina met Dragon Claw.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2018 @ 18:52:
De 4e of 5e Trapinch op rij uit een 10KM. =[
Is Flygon een of andere geweldenaar?
Alleen nieuwe. Bij het verkrijgen van het ei is er al bepaald wat er in zit.JustM3 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 11:30:
Iemand enig idee of die tijdelijke pokemon in de 7km eieren alleen in nieuw verkregen eieren zitten of ook in eieren die je al 2 weken bij je eitjes hebt staan.
Verwijderd
Nee, wat er in de gift zit wordt pas bepaald op het moment dat je de gift opentCaptJackSparrow schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:32:
Ik vraag me af of de Gift ook na het begin van het event uit een stop gekomen moet zijn of dat eieren uit oude gifts die je voor aanvang al ontvangen hebt ook de eventbeesten kunnen geven als je ze na aanvang van het event opent. Is daar duidelijkheid over?
Inderdaad!Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 12:37:
[...]
Nee, wat er in de gift zit wordt pas bepaald op het moment dat je de gift opent
[ Voor 13% gewijzigd door kleautviool op 18-12-2018 14:29 ]
Yes, over 2 uur.kleautviool schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 14:29:
[flexmode]
Wow, 6 10km eieren tegelijk uitgelopen en geen enkele Trapinch
Beldum, Shinx, Mareep, Riolu, Larvitar en Dratini
[/flexmode]
'Nieuwe' eieren zijn vanaf 22:00, right?
[ Voor 27% gewijzigd door Megalodon86 op 18-12-2018 22:52 ]
Dat moet even een shock geweest zijn toen je zag dat het geen 100% was. Mooie vangst!Megalodon86 schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 22:35:
Event is live! Veel nieuwe pokémon spawns, dubbel candy (ook voor transfer naar Let's Go) en shiny Delibird!
Melmetal ook binnen! De laatste meltan die ik vang... level 30 14/14/14
Stack Sats
[ Voor 18% gewijzigd door C_V_S op 19-12-2018 08:42 ]
Ja dat was een storm van emoties inderdaadLuuksche schreef op dinsdag 18 december 2018 @ 23:32:
[...]
Dat moet even een shock geweest zijn toen je zag dat het geen 100% was. Mooie vangst!
Die wilde spawnen erg weinig bij mij in de omgeving, alleen nog maar Glover gezien...C_V_S schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:42:
[Afbeelding]
5 nieuwe "wilde" Pokemons en 5 evoluties
3 nieuwe baby's die uit 7 km eieren komen.
Staan hier 9 x 7 km eieren van na 22:00 aan
[ Voor 39% gewijzigd door Megalodon86 op 19-12-2018 08:44 ]
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Dat is al zo sinds 1 december volgens mij.avotar schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:43:
Schijnbaar komen er nu eggxecutes uit de nieuwe "hatch an egg" quests.
Sterker nog sinds 1 november, alleen 2 weekjes uitgeweest door Let's Go eventAutofan1985 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 08:53:
[...]
Dat is al zo sinds 1 december volgens mij.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
De meeste mensen deugen!
Boeiend je hebt nu toch zat goede PokemonsCassius schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:43:
Die Heatran heeft weer een matige moveset, net als Ho-Oh, but why ...
Zo kan hij volgend jaar nog een keer terugkomen, met exclusive moveset.Cassius schreef op woensdag 19 december 2018 @ 13:43:
Die Heatran heeft weer een matige moveset, net als Ho-Oh, but why ...
Hoezo? Die legendaries kunnen zo nog in de lagere leagues gebruikt worden. En het kan alsnog, maar waarom zou je, er is helemaal geen echte reden om te moeten winnen; rewards zijn random ongeacht winst of verlies.C_V_S schreef op woensdag 19 december 2018 @ 14:40:
[...]
Boeiend je hebt nu toch zat goede Pokemons
Merk bij PvP dat een hoop mensen hun legendary's nooit hebben geupt....erg dom blijkt nu
PvP is ook wel een tactisch spel met wanneer je je schild in zet daar moet je wel even over denken zeg maar.
[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon86 op 19-12-2018 15:51 ]
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2018 18:51 ]
Same hier. in 2 dagen 6 battles. Verliezer heeft 4 sinnoh stones gekregen van de 4 losses en winnende account 1 van de 6Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:55:
Uhm, over PVP.
Tot nu toe 4 Sinnoh Stones gekregen voor 4 verloren battles.
Alle gewonnen battles leverde Stardust op.
Dus waarom heb je in godsnaam sterke Pokémon nodig voor PVP?
Maar niet in de hoogste en dan kom je er niet me je reguliere geupdateMegalodon86 schreef op woensdag 19 december 2018 @ 15:51:
[...]
Zo kan hij volgend jaar nog een keer terugkomen, met exclusive moveset.
[...]
Hoezo? Die legendaries kunnen zo nog in de lagere leagues gebruikt worden. En het kan alsnog, maar waarom zou je, er is helemaal geen echte reden om te moeten winnen; rewards zijn random ongeacht winst of verlies.
Mijn eergevoel ging overboord toen ik in de kou en sneeuw buiten op mn telefoonscherm stond te tikken om vervolgens m'n eerste Mewtwo ex-raid niet te vangen...C_V_S schreef op donderdag 20 december 2018 @ 08:43:
[...]
Maar niet in de hoogste en dan kom je er niet me je reguliere geupdate
Nee de rewards niet maar je eer gevoel wel
Ik had eerder ergens gelezen dat dit vaak komt door slechte contacten (zelf geen gotcha). Het oorspronkelijke bericht kan ik niet direct terugvinden, maar een snelle google levert oa dit op: https://www.reddit.com/r/...charging_issues_problems/ en https://www.reddit.com/r/...king_solution_for_gotcha/ (bij de video waar deze naar linkt staat ook nog wat uitleg over slecht aansluitende laadkabels).C_V_S schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:59:
Nou lekker dan mijn Go-tcha Ranger lijkt niet meer op te laden.
Lampje flikkert dat hij op laadt en hij geeft ook display als ik hem in de lader heb.
Enkel valt hij direct uit als ik hem uit de stroom (USB) haal
Je link doet het niet, hierbij de juiste: Wikipedia: Pokémon Thememat.hi.as schreef op donderdag 20 december 2018 @ 13:17:
Zit een goeie stijgende lijn in! Vorige jaren waren 1666, 232, 284 en nu dus 115. Zie ook Wikipedia.
Dank. Was copy/paste op mn telefoon.ChokingHazard schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 10:16:
[...]
Je link doet het niet, hierbij de juiste: Wikipedia: Pokémon Theme
Zaterdag dubbele candy, zondag dubbele stardust. Verder Pikachu met Muts en shiny kans, evenals Delibird met shiny kans.jaydenjarno schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:06:
is er dit weekend weer een evenement? zoontje is er weer en dan gaan we weer even op pad. Geen idee waar ik naar moet gaan zoeken :-)
Pvp gaat sowieso gespeeld worden haha
Alle events staan hier: https://leekduck.com/events/jaydenjarno schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 12:06:
is er dit weekend weer een evenement? zoontje is er weer en dan gaan we weer even op pad. Geen idee waar ik naar moet gaan zoeken :-)
Pvp gaat sowieso gespeeld worden haha
Ik vind https://p337.info/pokemongo/index.php overzichtelijker.ChokingHazard schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 13:21:
[...]
Alle events staan hier: https://leekduck.com/events/
Informaticus of vakkundig Googler?
[ Voor 19% gewijzigd door LuckyDjavo op 23-12-2018 16:51 ]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Stack Sats
[ Voor 17% gewijzigd door C_V_S op 24-12-2018 09:40 ]
Verwijderd
Vooral die Chingling gaat nog een dingetje worden met schijnbaar een belachelijk lage hatch rate.C_V_S schreef op maandag 24 december 2018 @ 09:31:
Hopeling Chingling en Mantyke nog uit een 7 km ei vandaag
Heb je een linkje van de hatchrate? Blijf voorlopig wel 7 km eieren uit lopen.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2018 @ 10:07:
[...]
Vooral die Chingling gaat nog een dingetje worden met schijnbaar een belachelijk lage hatch rate.
Verwijderd
https://old.reddit.com/r/...esults_niantic_has_hit_a/C_V_S schreef op maandag 24 december 2018 @ 11:05:
[...]
Heb je een linkje van de hatchrate? Blijf voorlopig wel 7 km eieren uit lopen.
Redelijke kans op shiny's en ook nog Pokemons die ik niet heb.
Alle andere eieren zit niks boeiends in!
Riolu moet ik ook nog dus hoop dat ik dat geluk ook nog heb.
Erg hinderlijk inderdaad. Zo moet je als niet al te fanatieke speler echt heel veel geluk hebben om deze aan je dex te kunnen toevoegen.
Ik heb er denk ook zoiets uit gelopen en 5 x Munchlax en 1 shiny babyMegalodon86 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:28:
Ik heb tot nu toe 40 7k eitjes uitgelopen sinds het event, en heb precies 0 Munchlax. En ook 0 shiny babies trouwens. Bah...
Maar weer gewoon rustig aan doen voorlopig, mooi geweest.
Ik ben er ook wel klaar mee.Megalodon86 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 00:28:
Ik heb tot nu toe 40 7k eitjes uitgelopen sinds het event, en heb precies 0 Munchlax. En ook 0 shiny babies trouwens. Bah...
Maar weer gewoon rustig aan doen voorlopig, mooi geweest.
Ik koop om die rede al lang geen incubators meer. Eitjes uitbroeden voor een pokedex entry is totaal niet efficient. Nadien komt er dan wel weer een event waardoor je die babys en de rest weer makklelijker kan krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door Musta op 26-12-2018 16:42 ]
Maar wat moet je dan met die muntjes?Gravediggerxx schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:55:
[...]
Ik koop om die rede al lang geen incubators meer. Eitjes uitbroeden voor een pokedex entry is totaal niet efficient. Nadien komt er dan wel weer een event waardoor je die babys en de rest weer makklelijker kan krijgen.
Raids vind ik wel leuk maar daar ben ik in principe een beetje tegen want eigenlijk is dat pay to win. Het zijn tenslotte de beste pokemon en daarvoor betaal je dan dure raidpassen.
Maar met 1 gratis raid kom je ook al heel ver.
Ik wil hier maar mee zeggen dat ik mijn coins vooral opspaar met de bedoeling deze te kunnen uitgeven als er eens nieuwe dingen in de shop komen![]()
7000 coins heb ik als f2p speler klaarstaan
Ik zou toch zeker even die grootste box kopen dan nu, die is geweldig qua 'value'. En je hoeft die passen en incubators niet allemaal meteen op te maken hè... Wat moet je anders met zo veel coinsGravediggerxx schreef op woensdag 26 december 2018 @ 15:55:
[...]
Raids vind ik wel leuk maar daar ben ik in principe een beetje tegen want eigenlijk is dat pay to win. Het zijn tenslotte de beste pokemon en daarvoor betaal je dan dure raidpassen.
Maar met 1 gratis raid kom je ook al heel ver.
Ik wil hier maar mee zeggen dat ik mijn coins vooral opspaar met de bedoeling deze te kunnen uitgeven als er eens nieuwe dingen in de shop komen![]()
7000 coins heb ik als f2p speler klaarstaan
Verwijderd
Verwijderd
I stand corrected:C_V_S schreef op donderdag 27 december 2018 @ 14:35:
Ik dacht dat Riolu uit een 7 km ei trouwens....
Die moet ik nog steeds!
Verwijderd
Hmm, dan moeten het 10KM eieren zijn geweest, de laatste van 11 december.Megalodon86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:17:
Dat ei icoon klopt niet met welk ei de pokémon uitkwam, is nl altijd groen/wit.
[ Voor 16% gewijzigd door champion16 op 27-12-2018 17:24 ]
Ik probeer nog steeds uit een 2km ei een Yoshi te hatchenMegalodon86 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 15:17:
Dat ei icoon klopt niet met welk ei de pokémon uitkwam, is nl altijd groen/wit.
Ik weet niet zeker of je via de trainer battles ook een Sinnoh stone krijgt, volgens mij moet je hiervoor tegen iemand anders spelen. Zelf heb ik nog nooit een stone gekregen van een trainer battle.Cartman! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:16:
Sinds de optie er is battle ik elke dag met n trainer en krijg altijd 500 rustdoe ik iets verkeerds dat ik nooit n sinnoh stone krijg of heeft de RNG weer n hekel aan mij?
PS/XBL: Nogne
Ja dat is pech... Ik heb een paar dagen geen stones uit 4 battles (3x trainer + 1x oefenen), en toen opeens 3 op een dag en daarna 2 op een dag. RNG... Heb nu totaal 12 stones gehad, sinds ze bestaan.Cartman! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:16:
Sinds de optie er is battle ik elke dag met n trainer en krijg altijd 500 rustdoe ik iets verkeerds dat ik nooit n sinnoh stone krijg of heeft de RNG weer n hekel aan mij?
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:21:
[...]
Ja dat is pech... Ik heb een paar dagen geen stones uit 4 battles (3x trainer + 1x oefenen), en toen opeens 3 op een dag en daarna 2 op een dag. RNG... Heb nu totaal 12 stones gehad, sinds ze bestaan.
Ik heb wel 1x een steen gehad uit trainer battle.Nogne schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:20:
[...]
Ik weet niet zeker of je via de trainer battles ook een Sinnoh stone krijgt, volgens mij moet je hiervoor tegen iemand anders spelen. Zelf heb ik nog nooit een stone gekregen van een trainer battle.
Ik kreeg gister met een trainer battle een sinnoh stoneNogne schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 09:20:
[...]
Ik weet niet zeker of je via de trainer battles ook een Sinnoh stone krijgt, volgens mij moet je hiervoor tegen iemand anders spelen. Zelf heb ik nog nooit een stone gekregen van een trainer battle.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
PS/XBL: Nogne
Ik doe elke dag 3 battles(je krijgt maar bij 3 dust/stones) tegen mijn 2de account (met 10-20cp pokemons)Nogne schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 10:44:
Dan ga ik vaker een trainer battle doen, in mijn omgeving heeft nog niemand een Sinnoh stone uit een trainer battle gekregen. Maar als de kans er is, dan neem ik die graag. Candy heb ik namelijk genoeg.
Ik heb al 9 van die blije ei'en uitgebroed, maar allemaal blijven ze blauw....Autofan1985 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:13:
Weet niet wie hier Fietsbel6 is, maar bedankt voor het mooie ei.
[Afbeelding]
Je moet zjn nek dichtknijpen, wordt ie vanzelf paarsMegalodon86 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:07:
[...]
Ik heb al 9 van die blije ei'en uitgebroed, maar allemaal blijven ze blauw....
Kreeg idd ook iedere set 2 of 3 van die dingen. Azurill idem. Nu dan eindelijk een shiny.Megalodon86 schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:07:
[...]
Ik heb al 9 van die blije ei'en uitgebroed, maar allemaal blijven ze blauw....
Evolved ie dan nog wel?Eek2nd schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 16:41:
[...]
Je moet zjn nek dichtknijpen, wordt ie vanzelf paars
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq