[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 117 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.457 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plek voor 2 of 3 nieuwe vriendjes. Dagelijks gifts behalve als het hondenweer is. Trainer code: -blep- [Boemklatsch].

Merken jullie ook aanzienlijk minder GEN4 spawns?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Van 170 gespotte Beldums 0 shiny en slechts 1 boven de 80%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
Ik ben een shiny 14/14/14 Lucky Metagross rijker :)

Enige nadeel was dat het een level 1 was :')

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 15:14
Mehh, 6 shinies van de ruim 200 aangetikt... onder gemiddeld. Maargoed, toch blij mee, en nog een leuke level 27 91% (geen shiny). Ik heb nu 5 Metagross (ipv 1). Wel een coole (en daadwerkelijk nuttige) shiny! De derde pas toch? Na Dragonite en Tyranitar.
Cwookie schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:04:
Van 170 gespotte Beldums 0 shiny en slechts 1 boven de 80%..
Oefff... ik hoorde bij ons ook al mensen met zulke (of nog meer) getallen en dan 0 of 1 shiny. Dan heb ik nog geluk gehad. Al waren er ook met 23 shinies van de 400 aangetikt.

[ Voor 40% gewijzigd door Megalodon86 op 21-10-2018 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

244 stuks hier en 9 shinies. Hoogste 89% en lvl 27 ofzo die was wel nice, Rest was troep.
ook in het eerste uur gewoon 7 shinies op me 2e account gevangen en toen heb ik die maar weggelegd omdat ik spelen met 2 telefoons kut vind :P

Die shinies de komende dagen even over zetten misschien komt er een leuke lucky 100% uit :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

103 gezien (eerste 2 uur vanuit huis gedaan en daarna de hort op :P), 90 gevangen waarvan 3 shiny. Ik vind 'm prima gelukt

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:07
Hier nog rond de 650 candies over en 6 Metagross geevolueerd (inc 2 shiny). Heb denk ik bijna alles wel gepinapped. Alleen mn shinies hadden wel echt bagger IV.

Gelukkig 1 100% kunnen vangen en een 100% is weggerend, aangezien iedereen in mijn groepje met wie ik meeliep het wel had gevangen. Ook leuk om te zien dat sommige de 100% shiny kregen en anderen weer niet. Vond het een prima dagje zo. De rest maar eens gaan traden voor een lucky, aangezien dat in die extra uurtje niet is gelukt

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik had 5 shinies deze keer op 97 Beldums, wat er 4 tot 5 meer zijn dan dat ik op andere events bij elkaar vang :')

Deze keer over de Boulevard in Vlissingen gelopen in plaats van het Meiveld park wat ik normaal doe. Opvallend veel spelers die net als mijn vrouw en ik (met kinderwagen) de Boulevard op en af liepen.

Helaas was er geen Mewto of een of andere legendairy raid aan de gang op het tijdstip dat ik er was ... had dat graag eens mee willen maken. Nog geen Mewto. Maar wel een stikhoge shiney Metagross. Dat was dan ook wel weer leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door avotar op 22-10-2018 10:33 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Wij hebben om 14.04u nog snel een Mewtwo raid gedaan (die afliep om 14.08u). Zowel ik als mijn zoontje hadden meer dan 14 ballen (dankzij 4 best friends ballen) en allebei in de laatste bal gevangen. Dat was een leuke afsluiting van de CD. Samen 11 (hij 8, ik 3) shinies gevangen, maar omdat we van telefoon wisselde, 6 om 5 voor de accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
8 shinies gevangen in 1,5 uur spelen aangezien ik al 600 candys van Beldum had bijna geen moeite gedaan om ze te vangen

Nu 3 x 3000+ Metagross er bij waarvan 1 x keer shiny

Ook nog een shiny Pikachy geruild (die misten ik nog!)

En nu hopen op een nieuwe leuke legendary vanaf woensdag!

Mis Heracross (ruil afspraak staat al de persoon in kwestie terug van vakantie is) en Relicanth (moet nog even best friends worden dan komt die ook) nog van de regionals

Nog 2 x een Turtwig vangen voor Toretta en dan is die ook binnen.

Dan enkel nog Riolu en evolutie en genoeg candy voor de 3e evolutie van Shinx maar dat is een kwestie van raids doen.

Ow ja ook de regionals van gen4 nog maar ja dat zal ooit wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 18-09 11:50

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteren 4 shiny Beldums gevangen, eerste was meteen 82% (vrouw jaloers :D)
Voor de rest alleen maar slechte IV's

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Al mijn IV's zaten onder de 70% maar als goedmakertje een ex raid pass gekregen gisteren voor volgende week om 1 uur maar ach werk thuis en het is om de hoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren 12 shiny Beldum kunnen vangen :)
Helaas was er maar eentje leuk genoeg, niet fantastisch, om te evolven.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Uiteindelijk 7 shinies gevangen, maar allemaal ruk IV. Vervolgens met mijn maat een lucky shiny geforceerd en hij kreeg een 12-15-15 en ik een 12-13-14 shiny Beldum. Beide zijn nu Metagross. Gezien de IV range van lucky was ik niet heel erg lucky, maar kijkend naar mijn 1-na-beste shiny ga ik er flink op vooruit (5-15-15). :P Denk dat die shiny misschien nog wel max gaat ook, want de beste IV van de dag was een 15-10-15 na 212 catches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Wij zijn naar Oberhausen gegaan. Door het aantal stops kon je aan 1 stuk door beldums vangen, dus dat heb ik dan ook gedaan! 301 Beldums in totaal. Het eerste uur geen enkele shiny, maar toen gingen we aan een tafeltje zitten op 1 van de plekken met gigantisch veel spots. Daar in een kwartier 6 gevangen, tot woede van de Duitsers die naast ons aan hetzelfde tafeltje zaten en er nog geen 1 hadden. Vriend waarmee ik ging had er in datzelfde kwartier ook nog 4. Na dat kwartier nog maar 1 extra tegengekomen voor een totaal van 7, mijn vriend had er 9.

Heel veel slechte IV's inderdaad, maar wel een 92% en een 78% shiny dus vond het allemaal wel prima.

Wel veel lag net na het event toen we Mewtwo raids gingen doen. We zijn per persoon gemiddeld 3 ballen per raid kwijtgeraakt doordat die ineens weg waren na een restart. Inmiddels zijn er een paar berichten richting Niantic gegaan maar verwacht eigenlijk niet veel.

[ Voor 5% gewijzigd door thefal op 22-10-2018 15:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wouser
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 21:32
Tweakers, is dit ook een plek waar je eventueel vrienden kan toevoegen aan de pokemon go app? Heb er namelijk nog 0 aangezien ik net terug ben om weer te spelen :)

Mijn trainer code is 5943 8070 5817 :) Cadeautjes voor de eerste drie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
https://leekduck.com/shiny/

Mooie checklist voor je shinys die je kan opslaan als *.jpg. Ideaal zeg ik!

Zit op 56 van de 118. Vind ik zelf best een aardige score! Mis enkel nog een shiny Raichu en daar is wel aan te komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 19:05
C_V_S schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 07:46:
https://leekduck.com/shiny/

Mooie checklist voor je shinys die je kan opslaan als *.jpg. Ideaal zeg ik!

Zit op 56 van de 118. Vind ik zelf best een aardige score! Mis enkel nog een shiny Raichu en daar is wel aan te komen!
Das overigens een clone, origineel staat hier: https://rplus.github.io/Pokemon-shiny/
(die je overigens prima mag clonen hoor)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Daar mist de pikachu met de cowboyhoed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
RedPixel schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Das overigens een clone, origineel staat hier: https://rplus.github.io/Pokemon-shiny/
(die je overigens prima mag clonen hoor)
Onderaan die github staat design style from leekduck, dus lijkt me andersom (of een samenwerking).

Maar handig ja! 8)
FireAge schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 10:12:
Daar mist de pikachu met de cowboyhoed toch?
Volgens mij bestaat die niet shiny.

[ Voor 20% gewijzigd door Megalodon86 op 23-10-2018 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Ow die anderen zijn shiny met hoed... ok.

Nu ja ik spaar dan ook geen shiny, dat was mij een brug te ver... 1 klik op de hue button, en kijk weer 100 pokemon om te vangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Do you feel a change in the breeze? A chill down your spine? Pokémon GO Halloween is back for a spooky good time! Ghost-type and Dark-type Pokémon originally discovered in the Sinnoh region, such as Drifloon and Stunky, join in on the fun, which begins on October 23 at 1:00 p.m. PDT! And, because you can’t have tricks without any treats, Trainers will be able to earn double Candy for every Pokémon caught until November 1 at 1:00 p.m. PDT.

During this event, it seems Professor Willow will need your help on some limited-time Special Research. He stumbled across an odd stone one day and has been experiencing strange happenings around his lab ever since! Could a Pokémon be causing this ruckus? Complete Special Research tasks and find out before whatever it is goes away! You’ll also be able to enjoy Field Research featuring Ghost-type and Dark-type Pokémon throughout the event.

Plus, the Renegade Pokémon, Giratina, will make its first appearance in Raid Battles! This Ghost- and Dragon-type Legendary Pokémon originally discovered in the Sinnoh region has emerged from the Distortion World for an extended time, so challenge it before it leaves on November 20 at 1:00 p.m. PST!

Feeling extra creepy and kooky? New avatar items featuring Ghost-type Pokémon are now available in the Style Shop! From a Drifloon Cap to a Gengar Backpack, you can show your love for these Pokémon all year round.

Steel your nerves and get ready for some strange and scary fun times! Stay safe, and happy exploring!

—The Pokémon GO team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
108 berry catches... wtf random number

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 20:04
FireAge schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:03:
108 berry catches... wtf random number
Nee het is niet random. Die professor had het over een error 108 op de computer.

Pokemon 108 is alleen geen ghost maar Lickytung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

So_Surreal schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:37:
[...]

Nee het is niet random. Die professor had het over een error 108 op de computer.

Pokemon 108 is alleen geen ghost maar Lickytung
Spiritomb is nummer 108 in de Sinnoh dex. 108 is ook een heilig getal in het Boeddhisme.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
Heel erg geluk gehad met de Halloween quest. Let op: spoilers van stage 3/3 van de quest.

spoiler: 'A spooky message' quest stage 3/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Armada. schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 04:02:
Heel erg geluk gehad met de Halloween quest. Let op: spoilers van stage 3/3 van de quest.

spoiler: 'A spooky message' quest stage 3/3
Haha vanaf 22:00 vol aan de bak gegaan zie ik :) Nou bij mij komt het wel

Gewoon lekker relaxt spelen dan heb ik er meer plezier in :)

Sfinx gaat met die dubbele candy wel lekker hard zo en ving gisteren mooi een shiny :)

Nu nog 1 schildpad vangen en die nieuwe (zijn er maar twee toch?) en mijn dex is weer vol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stage 2 heeft wel een erg nasty opdracht. =[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Laatst online: 11-01-2024
Tourniquet schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 23:58:
[...]

Spiritomb is nummer 108 in de Sinnoh dex. 108 is ook een heilig getal in het Boeddhisme.
En nog een verklaring: Spiritomb is formed by the collection of 108 spirits being trapped in an Odd Keystone due to misdeeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:22
Ook wel grappig: De reward voor 'Use 108 berries to help catch Pokemon' (oid) is Lickitung. Die heeft nummer 108 in de Pokedex.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:23:
Stage 2 heeft wel een erg nasty opdracht. =[
Yep. Ben maar naar een naastgelegen dorp gereden, want hier was niets meer.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 18-09 16:58
geloof dat de 108 in stage 2 voor de Spiritomb encounter zorgt (tenminste heb ik gelezen)
die 8 pokestops die je nog niet hebt gespinned kan redelijk simpel zijn voor mij, gewoon ergens anders naartoe lopen :D
Ben benieuwd in hoeverre ik het allemaal af ga krijgen voordat de research weg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:59
Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor de research?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
mennoo schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 08:59:
Hoeveel tijd heb je eigenlijk voor de research?
Ik las ergens limited, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen... je zou toch verwachten dat de research gewoon blijft staan?!

Ik moet zeggen, de quests zijn best hardcore als je ze in een week zou moeten halen.

Oh, en die nieuwe items in de shop zijn leuk, maar wel erg duur. 250 muntjes voor een hoedje 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Megalodon86 op 24-10-2018 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 11:59
Megalodon86 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:06:
[...]

Ik las ergens limited, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen... je zou toch verwachten dat de research gewoon blijft staan?!

Ik moet zeggen, de quests zijn best hardcore als je ze in een week zou moeten halen.
Ja precies, de casual trainer doet daar wel even over. Ik heb pas na het weekend pas weer wat tijd.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 11:38

bonyuri

Investigator!

Research is niet limited voor zo ver ik weet.
Ik zag laatst iemand die al een tijdje niet meer gespeeld had, en die had zowel de Celebi als Mew opdrachten tegelijkertijd "aan" staan. Ik zou me er niet te druk over maken :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik had exact genoeg coins van gyms voor die box met community day en toen dacht ik naja fuck it koop die van 1480 wel voor die incubators.. en dan heb je nu ineens deze box die 10x beter is imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

bonyuri schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:22:
Ik zag laatst iemand die al een tijdje niet meer gespeeld had, en die had zowel de Celebi als Mew opdrachten tegelijkertijd "aan" staan. Ik zou me er niet te druk over maken :)
Celebi en Mew heb ik ook tegelijkertijd gedaan, dat was geen probleem inderdaad. Maar volgens de professor is dit wel een limited time research. Misschien tot eind van het Halloween event?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
bonyuri schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:22:
Het staat wel letterlijk zo in de aankondiging
- Professor Willow needs help with limited-time Special Research, featuring the Ghost- and Dark-type Pokémon Spiritomb.
Nou is de discussie een beetje of dat betekent dat je de research voor een bepaalde tijd voltooid moet hebben of in ieder geval voor 1 november het spel een keer gestart moet hebben. Volgens iemand op Reddit lijkt de Japanse vertaling op dat laatste te hinten.

Niantic is echt goed in het schrijven van onduidelijke aankondigingen. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-10-2018 09:34 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:52
Ookal zou je na Halloween event nog door kunnen met deze quest, het gaat dan wel moeilijker worden, want daarna zijn Ghost- en Dark- types weer een stuk meer rare natuurlijk

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Precies. Beter gewoon ff uurtje in de avond lopen joh. die 108 berries heb je dan zo voor elkaar (als je er iig wel 108 hebt :P en daarna 108 vangen valt ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Dark types genoeg met alolan rattata. Gaat me meer om de ghosts enzo, maar die zullen makkelijk te doen zijn met alle drifloon e.a spoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel lekker van die bug gisteravond na 22:00. Was gewoon even mogelijk op shadow ball op mewtwo te krijgen 😊. Heb er eventjes gelijk 6 mewtwo met SB bijgemaakt 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zo, even terug van pauze, toch al tegen de 40 mons kunnen doen, die 108 gaat em wel worden gok ik zo, mooi tijdens mijn werk doen, en dan in het weeked wellicht 8 nieuwe pokestops opzoeken samen met pokemon vangen. die andere 108 gaat vast ook nog wel lukken, alleen zal ik mijn berries weer moeten gaan opsparen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 00:22
C_V_S schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 07:06:
[...]

Haha vanaf 22:00 vol aan de bak gegaan zie ik :) Nou bij mij komt het wel

Gewoon lekker relaxt spelen dan heb ik er meer plezier in :)

Sfinx gaat met die dubbele candy wel lekker hard zo en ving gisteren mooi een shiny :)

Nu nog 1 schildpad vangen en die nieuwe (zijn er maar twee toch?) en mijn dex is weer vol :D
Was nog niet eens heeeel erg het plan. :+ Ik was al van plan eruit te gaan voor een lekker lange avond- en nachtwandeling, en toen kwam opeens anderhalf uur van tevoren aankondiging van de quest. :9 Toen werd ik vervolgens gedwongen erg ver te lopen door een deel van de quest bij stage 2/3 en toen ging het opeens heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Research opdracht oppikken is limited. Hem completen niet.

Schijnt ook dat je enkel de 3e stage 2 opdracht hoeft uit te voeren om de encounter te krijgen. Je zou dan alsnog 8 nieuwe stops moeten spinnen om het officieel te voltooien.

Niet zeker. Reddit roddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
De reward van 108 Pokemon vangen is inderdaad de Spiritomb, dus die 8 nieuwe stops heb je niet 'nodig' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Je mist dan wel de 3x 1080 XP en de 10 en 8 extra candies. Maar het klopt inderdaad. Maar er lijkt me dus sowieso geen haast bij. Gewoon even de game aanslingeren als je ergens nieuw bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Eerste stage is hier gedaan de volgende stage doet mijn Go-tcha wel :)

Nu nog 8 stops zoeken waar ik nog niet geweest ben....

Gisteren 2 x de nieuwe legendary gedaan en 2 x keer gevangen!

Nu nog hopen op een shiny spook of dark :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:14
Iemand een idee hoe ik nu aan een Ditto kom? Al een hoop Gastly's gevangen maar nog geen Ditto.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
TerrorSource schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:52:
Iemand een idee hoe ik nu aan een Ditto kom? Al een hoop Gastly's gevangen maar nog geen Ditto.
Kwestie van volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Megalodon86 schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 22:29:
Je mist dan wel de 3x 1080 XP en de 10 en 8 extra candies. Maar het klopt inderdaad. Maar er lijkt me dus sowieso geen haast bij. Gewoon even de game aanslingeren als je ergens nieuw bent.
Voor mij is het wel een probleem. Althans op kort termijn. Heb gewoon echt alle dorpen in de omgeving gehad als fanatieke speler. Toen dat event was dat je 10x xp kreeg van nieuwe stops ben ik overal naartoe gereden om zo iets van 3miljoen xp te verkrijgen in een paar dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
Of je legt je telefoon even 30minuten weg met Go-tcha gekoppeld en vangt er 1 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 22:09

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

TerrorSource schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 10:42:
[...]

Of je legt je telefoon even 30minuten weg met Go-tcha gekoppeld en vangt er 1 >:)
30 minuten? Ik heb er sinds dat event met die nieuwe pokemon die in Ditto veranderde nog precies 1 gezien/gevangen. Zo algemeen zijn ze niet, iig niet overal.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

30 minuten? Ik heb er sinds dat event met die nieuwe pokemon die in Ditto veranderde nog precies 1 gezien/gevangen. Zo algemeen zijn ze niet, iig niet overal.
Ik dus ook. dagen "actief" bezig om er 1 te vangen en 0 gezien.
Leg de telefoon 30min weg met gotcha en klaar... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

Dito is een vervelende pokémon om te vangen. Zelf enkele dagen casual (30-60 min per dag) mijn normale rondes gelopen en wat pokémons gevangen totdat er ééntje in een dito veranderde.

Nu ik die research lang en breed achter de rug heb vind ik dito nog steeds vervelend want dan wil ik een ghastly komt er weer een Dito uit hehe.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Ik kwam er net achter dat volgens trainertips bij de start van halloween event mewto terug zijn oude movepool gekregen had. Net nog 14 sharge tm's op mewto gegooid maar niet gelukt.

Dus het lijkt dat het gefixt is??Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim H
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-01-2021
TerrorSource schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 07:52:
Ditto komt niet alleen voor bij Gastly maar ook bij Pidgey, Rattata, Zubat, Magikarp, Mankey, Hoothoot, Sentret, Yanma, Remoraid, Whismur, Gulpin, Zigzagoon en Taillow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:27:
Ik kwam er net achter dat volgens trainertips bij de start van halloween event mewto terug zijn oude movepool gekregen had. Net nog 14 sharge tm's op mewto gegooid maar niet gelukt.

Ja, dat las ik gisterenavond reeds; dat het opgelost is.
Pim H schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:41:
[...]

Ditto komt niet alleen voor bij Gastly maar ook bij Pidgey, Rattata, Zubat, Magikarp, Mankey, Hoothoot, Sentret, Yanma, Remoraid, Whismur, Gulpin, Zigzagoon en Taillow.
Klopt, maar die zitten er vanwege het event een stuk minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was binnen een kwartier weer gefixt. :'(

Ik was ook te laat met TM-en, was echt net te laat...
5 Charge TM's naar de haaien (en bij jou nog veel meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta

Yup binnen 15 minuten ofzo. Kreeg een appje van een vriend, enige wat die appte was 'Snel snel charge tm op mewtwo NU NU' :p
Kon er nog net eentje Shadow Ball geven met mn laatste TM :)

Las ook op reddit dat iemand wat TM's had verspild en 2 raid passen kreeg nadat die Niantic had gemaild

Misschien een idee om Niantic te mailen? @Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Musta op 25-10-2018 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Musta schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:27:
[...]

Yup binnen 15 minuten ofzo. Kreeg een appje van een vriend, enige wat die appte was 'Snel snel charge tm op mewtwo NU NU' :p
Kon er nog net eentje Shadow Ball geven met mn laatste TM :)

Las ook op reddit dat iemand wat TM's had verspild en 2 raid passen kreeg nadat die Niantic had gemaild

Misschien een idee om Niantic te mailen? @Verwijderd
IK ging er op voorhand van uit dat het niet ging werken.
Waarom zou je een vergoeding moeten krijgen als je een fout van niantic wil misbruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Gravediggerxx schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:20:
[...]

IK ging er op voorhand van uit dat het niet ging werken.
Waarom zou je een vergoeding moeten krijgen als je een fout van niantic wil misbruiken 8)7
Was meer voor Stephan bedoeld aangezien die t net te laat deed omdat Niantic een hotfix deed. Diegene die de passen kreeg was ook net te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
TerrorSource schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 12:20:
[...]

Ik dus ook. dagen "actief" bezig om er 1 te vangen en 0 gezien.
Leg de telefoon 30min weg met gotcha en klaar... :X
Als ik dit lees krijg ik gewoon buikpijn. Ik ving er 3, en toen kwam die challenge. In weken nog geen Ditto gezien ;(

Heb dan weer wel met al die Rattata’s en Pidgeys etc even wat xp binnen geharkt met lucky egg en evolueren :9

[ Voor 13% gewijzigd door Streskip op 25-10-2018 18:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Streskip schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:42:
[...]

Als ik dit lees krijg ik gewoon buikpijn. Ik ving er 3, en toen kwam die challenge. In weken nog geen Ditto gezien ;(

Heb dan weer wel met al die Rattata’s en Pidgeys etc even wat xp binnen geharkt met lucky egg en evolueren :9
Doordat ik een Ditto ving kreeg ik juist een Lucky Egg. Heb nog 80-90 evo’s klaar staan om te doen.

Hoeveel evo’s kan je max doen in de 30min? Mag/kan het ook op 2 telefoons tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

TerrorSource schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 06:15:
[...]

Doordat ik een Ditto ving kreeg ik juist een Lucky Egg. Heb nog 80-90 evo’s klaar staan om te doen.

Hoeveel evo’s kan je max doen in de 30min? Mag/kan het ook op 2 telefoons tegelijk?
2 telefoons tegelijk?
Ik denk dat je die vraag zelf ook wel kan beantwoorden he.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon86
Streskip schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 18:42:
[...]

Je doet je naam eer aan! Sterkte.
avotar schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:40:
[...]

2 telefoons tegelijk?
Kan wel, mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
[...]

2 telefoons tegelijk?
De vraag is minder raar dan je denkt. Je kunt namelijk gewoon inloggen in hetzelfde account op 2 telefoons tegelijk.

Maar er zijn wel softbans aan mensen die op meerdere apparaten tegelijk een evolutierondje deden.

Wel raar dat ze softbans uitdelen voor iets wat niet expliciet tegen de TOS is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
[...]

2 telefoons tegelijk?
Zo'n stomme vraag is het niet hoor. Aangezien je op meerdere telefoons tegelijk ingelogd kan zijn en kan spelen.
Jaap-Jan schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:24:
[...]
De vraag is minder raar dan je denkt. Je kunt namelijk gewoon inloggen in hetzelfde account op 2 telefoons tegelijk.

Maar er zijn wel softbans aan mensen die op meerdere apparaten tegelijk een evolutierondje deden.

Wel raar dat ze softbans uitdelen voor iets wat niet expliciet tegen de TOS is.
Ik heb alleen nog geen "hard"-bewijs gevonden van mensen die daadwerkelijk softban hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-09 12:31

Ik heb voor ik level 40 was heel veel met 2 apparaten evolve sessies gedaan. Nu zou ik het echter niet meer durven met al die ban rondes van de laatste tijd. Want het is volgens mij wel tegen de TOS en als ze het willen bestraffen is het heel makkelijk te zien in de gegevens die je naar de server stuurt.

Als ik me goed kan herinneren moet met 1 telefoon 40-50 evoluties sowieso te doen zijn.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Kan hier ook nog wel friends gebruiken: xxxx xxxx xxxx :-) Alvast bedankt!

Bedankt allemaal voor het toevoegen :-)

[ Voor 35% gewijzigd door IWriteCode op 26-10-2018 10:54 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:11
Quincy5 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:44:
Als ik me goed kan herinneren moet met 1 telefoon 40-50 evoluties sowieso te doen zijn.
Deed ik vroeger ook maar tsjongejonge, wat een saai werk :O . Je zou bijna vergeten dat je een spel aan het doen bent. Nadat ik lvl38 werd (en dus pokies kon maxen) nooit meer gedaan en rustig richting lvl40 gehobbeld.

Tegenwoordig is het met friend XP en raid days ook veel gemakkelijker (en leuker!) om snel XP te harken. Dan zetten die paar evoluties niet veel extra XP-zoden aan de dijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Nog steeds geen shiny gezien hier :( Laatste paar events ook al niet meerbehalve tijdens de CD
IWriteCode schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 09:52:
Kan hier ook nog wel friends gebruiken: 4303 9578 3622 :-) Alvast bedankt!
Toegevoegd!

[ Voor 52% gewijzigd door Musta op 26-10-2018 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
iig stap 1 gedaan als super casual voor Spiritomb. Bijna al mijn Berries op nu, hopelijk tijdens mijn lunch een ei om mijn bagspace op te vullen en dan even wat kadootjes openmaken XD die 8 nieuwe stops komen wel een keer enzo en die 10 dark types/108 pokemon zijn ook niet zo moeilijk gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
[...]

Ik heb al lang geen sessies meer gedaan. Destijds ging ik als volgt te werk: hernoem iedere Pokemon die je wilt evolueren naar een specifieke naam en zoek er daarna op. Zo kreeg je een lijst waardoor je niet meer hoefde te zoeken naar welke Pokemon je wilde evolueren.

Tegenwoordig hebben ze dit opgelost door “evolve” toe te voegen aan de search query. Voor mij resulteerde dat in 80/90 evoluties per half uur. Voor het maximale rendement zette ik een timer op 29.5 minuten.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
sixtiek schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Deed ik vroeger ook maar tsjongejonge, wat een saai werk :O . Je zou bijna vergeten dat je een spel aan het doen bent. Nadat ik lvl38 werd (en dus pokies kon maxen) nooit meer gedaan en rustig richting lvl40 gehobbeld.

Tegenwoordig is het met friend XP en raid days ook veel gemakkelijker (en leuker!) om snel XP te harken. Dan zetten die paar evoluties niet veel extra XP-zoden aan de dijk.
Ik doe het ook al enorm lang niet meer. Als je het wilt doen kan je het ook altijd beter tijdens een dubbel exp event doen.
Zelf tijdens raids lucky egg doen is meestal dom want dan moest je al minstens 4 x lvl 5 raid doen om het zelfde rendement te hebben als een evolutie sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
sixtiek schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 10:02:
[...]

Net 130k exp binnen gehaald in 25min (had te weinig pokemon voor de volle 30min)
Liep ook een beetje te kutten dus had er nog veel meer kunnen doen.

130k exp in 25min heb je nog steeds op geen andere manier toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:40
Met 20 mensen best friends worden in een half uur met lucky egg en je hebt en je hebt 4 miljoen xp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
TerrorSource schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Net 130k exp binnen gehaald in 25min (had te weinig pokemon voor de volle 30min)
Liep ook een beetje te kutten dus had er nog veel meer kunnen doen.

130k exp in 25min heb je nog steeds op geen andere manier toch? :)
great friends = 10.000 XP (20.000XP met lucky egg)
ultra friends = 50.000 XP (100.000XP met lucky egg)
best friends = 100.000 XP (200.000XP met lucky egg)

raidtrain = 10 raids per half uur, met lucky egg totaal 200.000XP.

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 26-10-2018 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:14
Over ultra en best friends gesproken. Ik heb een aantal Tweakers als vriend toegevoegd. We komen aardig dichtbij nieuwe friendshiplevels. Wie kent de volgende spelers:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Zo net de quests gedaan dus die is ook binnen.

Komt er ooit nog een evolve uit zo nee wat moet je dan met de candy? Is die nuttig om te uppen?

Moet nog 1 Turtwig voor Turterra en Luxray schiet ook aardig op met die dubbele candy.

Morgen maar eens kijken voor een shiny Gengar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 15:35
C_V_S schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:23:

Komt er ooit nog een evolve uit zo nee wat moet je dan met de candy? Is die nuttig om te uppen?

Moet nog 1 Turtwig voor Turterra en Luxray schiet ook aardig op met die dubbele candy.

Morgen maar eens kijken voor een shiny Gengar :)
Gengar is volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
rnark schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:24:
[...]
Gengar is volgende week!
Haha nou het is goed dat je het zegt want ik was echt in de veronderstelling dat het morgen was.

Goed gelezen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:04
C_V_S schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:25:
[...]

Haha nou het is goed dat je het zegt want ik was echt in de veronderstelling dat het morgen was.

Goed gelezen dus :D
Je hebt prima gelezen. Het was alleen een fout van Niantic. Zij gaven aan dat het deze zaterdag 3 november was, dus fout :P. Later hebben ze via Twitter bekend gemaakt dat het pas op 3 november is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Owh....sukkels zijn het ook kennen ook niks daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 16:52
C_V_S schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:23:

Spiritomb heeft geen evolutie

Bij Mew en Celebi kreeg je ook extra (20) candy. Er is (voorlopig nog) geen andere manier om er meer te vangen. Dus daar moet je t dan mee doen.

instellen als buddy is dan nog een érg langzame optie om nog een beetje snoep te sprokkelen

[ Voor 8% gewijzigd door Chillz op 26-10-2018 14:51 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
Chillz schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 14:50:
[...]

Spiritomb heeft geen evolutie

Bij Mew en Celebi kreeg je ook extra (20) candy. Er is (voorlopig nog) geen andere manier om er meer te vangen. Dus daar moet je t dan mee doen.

instellen als buddy is dan nog een érg langzame optie om nog een beetje snoep te sprokkelen
Spiritomb is geen Legendary, dus je kunt hem op een gym zetten en regelmatig voeren, dan krijg je ook af en toe een snoepje. En natuurlijk door Spiritomb van anderen te voeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 26-10-2018 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Maar wat moet je ermee dan?

Heeft toch geen nut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dat 'beest' is ook ontworpen/getekend door een kind van 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
C_V_S schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 16:00:
Maar wat moet je ermee dan?

Heeft toch geen nut :)
Dexvulling. Hoeveel Pokemon hebben we wel niet gehad waar je verder niks mee doet? Ook legendaries, zoals die Suicune...

In ander nieuws, shiny Caterpie! En de Research Breakthrough is een Shedinja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
mat.hi.as schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 07:06:
[...]

Dexvulling. Hoeveel Pokemon hebben we wel niet gehad waar je verder niks mee doet? Ook legendaries, zoals die Suicune...

In ander nieuws, shiny Caterpie! En de Research Breakthrough is een Shedinja :).
Maar geef me dan rare candy i.p.v. van dat stomme beest candy :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AversusZ
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 19:54
Luuksche schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 13:42:
Over ultra en best friends gesproken. Ik heb een aantal Tweakers als vriend toegevoegd. We komen aardig dichtbij nieuwe friendshiplevels. Wie kent de volgende spelers:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Adriaanvz :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het in het bericht zelf niet vinden, maar is Gengar op de 3e November een Tier 5 raid boss?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 12:38:
Ik kan het in het bericht zelf niet vinden, maar is Gengar op de 3e November een Tier 5 raid boss?
Van wat ik op reddit lees lijkt het een T4 raid boss te worden (ze halen dit uit het plaatje ofzo welke is verspreid door Niantic)

Je kan trouwens toch wel je Gstly/Haunter evolueren als je niet kan raiden voor de move Lick/Psychic. Niantic heeft een tweet verwijderd waarin ze zeggen dat het niet kan en later een tweet geplaatst met dat het 'misschien' kan.
Op de pokemon site staat er gewoon dat je kan evolueren voor de moves. Gelukkig maar, want ik kan niet raiden die dag :(
Al een hele leger Gastly's klaar staan, gister nog een lvl 31 100% uit een trade gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Als of Gengar ook maar nuttig is in raids...veel te zwak zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C_V_S schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 21:46:
Als of Gengar ook maar nuttig is in raids...veel te zwak zeg
Gengar is zeker nuttig in raids. Bijvoorbeeld tegen.... Gengar. ;)

Alleen wel actief dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40

hneel

denkt er het zijne van

Gengar is een glass canon tegen psychic types. O.a. de hoogste DPS tegen Mewtwo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Laatst online: 13-09 17:07
Wow dit is nog best wel actief, had ik niet verwacht!

Speel het ook best al een lange tijd zo nu en dan eens, ik zit nog steeds met de 'Battle in 2 raids' opdracht, maar ik ken niemand in de buurt (volgens mij doet ook bijna niemand het hier nog), iemand een idee wat daar aan te doen valt? Er is zeker geen manier om dit te passeren :(

Ik zoek ook nog wat vriendjes en vriendinnetjes, als jullie nog iemand willen toevoegen kan dat : 6061 4387 0621

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Je kunt toch gewoon 2x een level 1 raid doen? Die zijn vrij simpel alleen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
MyKey schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:56:
Wow dit is nog best wel actief, had ik niet verwacht!

Speel het ook best al een lange tijd zo nu en dan eens, ik zit nog steeds met de 'Battle in 2 raids' opdracht, maar ik ken niemand in de buurt (volgens mij doet ook bijna niemand het hier nog), iemand een idee wat daar aan te doen valt? Er is zeker geen manier om dit te passeren :(

Ik zoek ook nog wat vriendjes en vriendinnetjes, als jullie nog iemand willen toevoegen kan dat : 6061 4387 0621
Battle in 2 raids is een kwestie van een raid vinden met maar één hoofdje (level 1), die kan je solo'en.

Zoek wat rond op internet voor de beste counters, als moet level 1 altijd wel lukken. Verder even googlen op je regio + pokemon go.

[ Voor 9% gewijzigd door Megalodon86 op 28-10-2018 19:22 ]

Pagina: 1 ... 117 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.