Er komt later ook een special research voor Meltan, voor mensen die geen Switch hebben.SuperVeloce schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 23:49:
[...]
Toen 1 meltan gezien op radar, mja kon niet ff naar park lopen.
Nu kan je meltan alleen krijgen, als je ruilt via Nintendo Switch Lets Go Pikachu (of Eevee).
Maar heb nu een Ditto
Vooral Shuckle zal helpenHassiebassie schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 21:32:
Ben wel heel erg benieuwd wat de nieuwe CP leiders gaan worden. Espeon was enorm hoog, Rhydon was generfd, Alakazam was veel hoger, Blissey veel generfd. Machamp opeens veel sterker.
Kan niet wachten, hopelijk Steelix en Shuckle ook veel beter
Enige nut hier van is dat gyms nog makkelijker gesloopt worden! Machamp sterker en Blissey / Chansey zwakker.
Hogere Alakazam en Espeon heeft ook nul nut. Psyhic is enkel nuttig tegen fighting nou wie zet die nu in een gym en een level 3 Machamp raid kon je al vrij eenvoudig solo doen.
Hogere Alakazam en Espeon moet je ook niet als aanvallers gebruiken maar als verdedigers, juist tegen die sterkere MachampC_V_S schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:11:
Enige nut hier van is dat gyms nog makkelijker gesloopt worden! Machamp sterker en Blissey / Chansey zwakker.
Hogere Alakazam en Espeon heeft ook nul nut. Psyhic is enkel nuttig tegen fighting nou wie zet die nu in een gym en een level 3 Machamp raid kon je al vrij eenvoudig solo doen.
Verstuurd (Gwystyl)TheFlexos schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 09:05:
Ook ik heb wat vrienden nodig voor de quest
5840 7207 7996
Voel je vrij om me toe te voegen
Ik ga zo eens mijn lijstje doorlopen wat er nou precies veranderd is bij mij.
Weet iemand ook of alolan Raichu nog lang in raids blijft zitten? Ik ben nu net/bijna sterk genoeg om die alleen te kunnen pakken volgens Calcy IV. Vorige week heb ik het op de gok twee keer geprobeerd met wat Pokémon Go me aanraadde, maar beide keren hopeloos gefaald.
edit: as we speak heb ik vanaf mijn werkplek uitzicht op een gym met een Alolan Raichu raid, en geen tijd om er heen te gaan
[ Voor 10% gewijzigd door gwystyl op 16-10-2018 11:45 ]
Die zijn toch zo dood met de juiste counters (Tyranitar) oftewel vrij nutteloos.sixtiek schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 10:41:
[...]
Hogere Alakazam en Espeon moet je ook niet als aanvallers gebruiken maar als verdedigers, juist tegen die sterkere Machamp.
Bijna iedereen heeft wel 1 of meerdere maxxed TTAR's
Uiteraard, maar als een aanvaller eerst met zijn Machamp langs de altijd aanwezige Blissey/Snorlax/Chansey beukt kan 'ie toch beter ff wisselen naar die Ttar als er ineens een Psychic-type voor zijn neus staat. Sowieso gaat je gym wel omC_V_S schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:26:
[...]
Die zijn toch zo dood met de juiste counters (Tyranitar) oftewel vrij nutteloos.
Bijna iedereen heeft wel 1 of meerdere maxxed TTAR's

Uiteraard gaat die om dat was altijd al zo enkel met het downgraden van Chansey en Blissey wordt dit nog makkelijker gemaakt.sixtiek schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:33:
[...]
Uiteraard, maar als een aanvaller eerst met zijn Machamp langs de altijd aanwezige Blissey/Snorlax/Chansey beukt kan 'ie toch beter ff wisselen naar die Ttar als er ineens een Psychic-type voor zijn neus staat. Sowieso gaat je gym wel ommaar je kan er wel voor zorgen dat het ietsje minder eenvoudig wordt.
Kan iemand mij toevoegen als vriendje?
9168 4011 3782
9168 4011 3782
Ik krijg de AR functie niet uit bij het vangen. Hebben jullie dat ook? Vrij irritant.
Wit scherm met pokie en bal? Zelf geen last van maar wel bij anderen gezien. Schijnt dat het helpt als je de camerapermissies in je telefoon (dus niet in het spel!) even aan en uit zet.Largo schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:40:
Ik krijg de AR functie niet uit bij het vangen. Hebben jullie dat ook? Vrij irritant.
Heel veel zwarte pokemons in de nearby,,, Gen 4 is los ???
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Pokemon go heeft er bij wel.heel veel.moeite mee bij de les te blijven. Maar dat had ik al verwacht als.iedereen moet gaan downloaden en gaat spelen.
Ik ben nog opzoek naar een aantal pokemon trainers die bevriend willen worden. Add me gerust:
6853 3241 4140
6853 3241 4140
Ik krijg nu opeens een rood/zwarte cheat melding, iemand anders ook toevallig ?
(Ik heb niet gecheat)
Edit: ik ben niet de enige zo te zien:
https://www.reddit.com/r/...a_random_warning_appeard/
(Ik heb niet gecheat)
Edit: ik ben niet de enige zo te zien:
https://www.reddit.com/r/...a_random_warning_appeard/
[ Voor 37% gewijzigd door So_Surreal op 16-10-2018 17:58 ]
Iemand een nieuwe discord invite link?
Mijn friend code: 8669 0855 6681
Mijn friend code: 8669 0855 6681
[ Voor 32% gewijzigd door Brummetje op 16-10-2018 18:10 ]
Current reports list the available Gen 4 Pokémon as:
Turtwig, Grotle, Torterra
Chimchar, Monferno, Infernape
Piplup, Prinplup, Empoleon
Starly, Staravia, Stararaptor
Bidoof, Bibarel
Kricketot, Kricketune
Buneary, Lopunny
Chatot
Carnivine
Turtwig, Grotle, Torterra
Chimchar, Monferno, Infernape
Piplup, Prinplup, Empoleon
Starly, Staravia, Stararaptor
Bidoof, Bibarel
Kricketot, Kricketune
Buneary, Lopunny
Chatot
Carnivine
Gebruikt er iemand Fake GPS op android?
Bij de ingang van kantoor zit een PokeStop alleen in zit precies aan de andere kant van het gebouw waardoor ik er niet bij kan vanaf mijn werkplek
Bij de ingang van kantoor zit een PokeStop alleen in zit precies aan de andere kant van het gebouw waardoor ik er niet bij kan vanaf mijn werkplek
@TerrorSource
Elke 7 minuten een loopje is goed voor je.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Helemaal mee eensfranssie schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 21:39:
@TerrorSource

Alleen werkzaamheden en baas vinden dat niet leuk
Hmm, net per ongeluk een friend verwijderd die ik uit dit topic had. Vivienne387... waren al een leuk stuk op weg naar ultra friends. Als deze persoon hier nog rondhangt, dan zou ik graag weer verder willen
Sinds vandaag doet mijn account het weerfrickY schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 11:56:
Ik heb zojuist een permanent account termination te pakken

Het moet toch CalcyIV geweest zijn.
Vraag me af voor hoelang ik weer mag. Lijkt namelijk een bugje in te zitten; ik mocht 2 mythical catches opnieuw doen en heb nu 2 Mew en 2 Celebi

Ik kan ook onbeperk Field Research Catch Reward blijven vangen...
Maar ben nu anderhalf miljoen stardust aan het opmaken aan powerups, en dan trade ik alles naar m'n vrouw, en ben ik er wel klaar mee. Maandje zonder was even wennen, maar beviel prima.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 17-10-2018 00:29 ]
Mailtje naar Niantic dan had je het geweten waaromfrickY schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 23:23:
[...]
Sinds vandaag doet mijn account het weer
[Afbeelding]
Het moet toch CalcyIV geweest zijn.
Vraag me af voor hoelang ik weer mag. Lijkt namelijk een bugje in te zitten; ik mocht 2 mythical catches opnieuw doen en heb nu 2 Mew en 2 Celebi
[Afbeelding]
Ik kan ook onbeperk Field Research Catch Reward blijven vangen...
Maar ben nu anderhalf miljoen stardust aan het opmaken aan powerups, en dan trade ik alles naar m'n vrouw, en ben ik er wel klaar mee. Maandje zonder was even wennen, maar beviel prima.
Als lijstjes van Gen4 beschikbaar?
Ik moest gisteren opeens al mijn Blisseys en Chanseys healen...:(
Wel leuk weer wat te doen
Dat zou je verbazen.
Ik heb meermaals gemaild maar kreeg continue een standaard template mailtje terug.
Het meest concrete dat ik kreeg was
Gewoon de normale game uit de Play Store en CalcyIV die werkt op basis van screenshots.
Het zou ook nog een false flag kunnen zijn. Ik was de week voor de ban op vakantie en speelde heel veel (met Go-tcha). Als je puur naar catch/spin rates kijkt zou dat op een bot kunnen lijken.
Ik heb meermaals gemaild maar kreeg continue een standaard template mailtje terug.
Het meest concrete dat ik kreeg was
Volgens de ToS bedoelen ze hiermee een aangepaste game, of bots die je account gegevens gebruiken. Maar beide heb ik niet.Your account has been temporarily suspended due to the use of unofficial third-party software
Gewoon de normale game uit de Play Store en CalcyIV die werkt op basis van screenshots.
Het zou ook nog een false flag kunnen zijn. Ik was de week voor de ban op vakantie en speelde heel veel (met Go-tcha). Als je puur naar catch/spin rates kijkt zou dat op een bot kunnen lijken.
[ Voor 80% gewijzigd door frickY op 17-10-2018 08:35 ]
Carnivine/Pachirisu/Chatot als regionals tot nu toe.
Benieuwd wat ze met Mr.Mime gaan doen aangezien Mime Jr. nu een ding wordt.
Erg jammer. Geen van die drie in Europa.Akaendra schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:36:
Carnivine/Pachirisu/Chatot als regionals tot nu toe.
Ook zitten Riolu en Shinx alleen in 10km eitjes (en Shinx als raid), wat je bijna een pay-wall kan noemen. Maar was te verwachten, zo is het spel nou eenmaal. Die Shiny Shinx is wel heel cool. Die zal genoeg raidpassen verkopen weer!
Hier hetzelfde probleem sinds de update van gisteren. Camerapermissie al tig keer aan en uit gezet, maar niks helpt. Iemand nog tips?sixtiek schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:51:
[...]
Wit scherm met pokie en bal? Zelf geen last van maar wel bij anderen gezien. Schijnt dat het helpt als je de camerapermissies in je telefoon (dus niet in het spel!) even aan en uit zet.
Btw: my friends code is 2910 2284 9213
[ Voor 4% gewijzigd door Geen12 op 17-10-2018 09:06 ]
Shinx zit in een raid level 1. Het meest irritante daaraan is dat je 2 minuten moet wachten. Dat is nauwelijks een paywall te noemen.Megalodon86 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 08:58:
[...]
Erg jammer. Geen van die drie in Europa.
Ook zitten Riolu en Shinx alleen in 10km eitjes (en Shinx als raid), wat je bijna een pay-wall kan noemen. Maar was te verwachten, zo is het spel nou eenmaal. Die Shiny Shinx is wel heel cool. Die zal genoeg raidpassen verkopen weer!
Riolu is wat lastiger, maar dat hangt van zn hatchrate af. Die Chimecho heb ik pas van de week voor het eerst gehatched, maar dat maakt het juist wat bijzonderder dan hem op iedere straathoek vangen.
Daarnaast is het spel gewoon door te spelen zonder deze twee Pokemon. Sterker nog, je hebt er niks aan, het is niet de nieuwe Machamp of TTar...
De app verwijderen en opnieuw installeren. Dit hielp bij mij iig.Geen12 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:02:
[...]
Hier hetzelfde probleem sinds de update van gisteren. Camerapermissie al tig keer aan en uit gezet, maar niks helpt. Iemand nog tips?
Uiteraard, als je maar genoeg geduld hebt, en veel speelt, komt alles wel een keer langs (al ben je met regionals afhankelijk van reizen of events). Zoals ik al zei, zo is het spel ook gewoon.mat.hi.as schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:04:
[...]
Shinx zit in een raid level 1. Het meest irritante daaraan is dat je 2 minuten moet wachten. Dat is nauwelijks een paywall te noemen.
Riolu is wat lastiger, maar dat hangt van zn hatchrate af. Die Chimecho heb ik pas van de week voor het eerst gehatched, maar dat maakt het juist wat bijzonderder dan hem op iedere straathoek vangen.
Daarnaast is het spel gewoon door te spelen zonder deze twee Pokemon. Sterker nog, je hebt er niks aan, het is niet de nieuwe Machamp of TTar...
Ik heb twee Chimecho's gevangen toen de scanners het nog deden, daarna nooit meer gezien, ook niet uit een eitje en ook niet via tips van de groepschat. Die heeft trouwens een baby versie in gen4, die zal ook wel uit eitjes komen.
[ Voor 3% gewijzigd door Megalodon86 op 17-10-2018 09:09 ]
Nog een leuke:
Shinx zit ook in de game en is een raid exclusive in raid level 1. Shinx kan tevens shiny zijn.
Edit: stond hierboven blijkbaar ook al. Overheen gelezen
Shinx zit ook in de game en is een raid exclusive in raid level 1. Shinx kan tevens shiny zijn.
Edit: stond hierboven blijkbaar ook al. Overheen gelezen
[ Voor 29% gewijzigd door Zeror op 17-10-2018 09:28 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Eens. Voor de F2P speler zal het alleen wat langer duren om zijn dex te vullen!mat.hi.as schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:04:
[...]
Shinx zit in een raid level 1. Het meest irritante daaraan is dat je 2 minuten moet wachten. Dat is nauwelijks een paywall te noemen.
Tijd om even te klagen hier. Ik wil nog een shiny Mawile en Absol. Daar komt nu dus Shinx bij. Alle drie raid only. Shit, weer een extra stimulans om raids te doen

Stack Sats
Ik vind het heel nice van Niantic dat je 1 gratis pasje per dag krijgt. Daarnaast met een beetje gymmen/bijzetten/overnemen haal je zo de 50 muntjes per dag. Als je dat een beetje netjes bijhoudt, kan je de ultra box kopen zonder enige echte euro's erin stoppen. Ik heb in het begin twee keer 10 euro erin gestopt, maar sindsdien niet meer, en heb al genoeg boxen en upgraden gekocht
Ik ken ook level 40 spelers die er nog nooit een cent in gestoken hebben
Ken echt prima hoor!
Ken echt prima hoor!
Sinds vandaag na het opstartscherm van PGO krijg ik een zwart scherm? (iOS)
Update iOS 12.0.1 was oplossing

[ Voor 23% gewijzigd door william89 op 17-10-2018 11:34 ]
Helaas, dat zwarte scherm lijkt de helft van de tijd tevoorschijn te komen. App geforceerd sluiten en herstarten helpt meestal.william89 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:30:
Sinds vandaag na het opstartscherm van PGO krijg ik een zwart scherm? (iOS)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Over de shop, weet iemand waar je (liefst op voorhand) kan te weten komen wat er in de special, great & ultrabox zal komen?
Als je de box aantikt zie je precies wat de inhoud is.drbootygrabber schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:51:
Over de shop, weet iemand waar je (liefst op voorhand) kan te weten komen wat er in de special, great & ultrabox zal komen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
de vraag was over de boxen die volgen op de huidigeSnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:53:
[...]
Als je de box aantikt zie je precies wat de inhoud is.
Bij mij ook.livranca schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:07:
[...]
De app verwijderen en opnieuw installeren. Dit hielp bij mij iig.
Dat is doorgaans niet bekend. Je moet het doen met wat er op dat moment is. Als dan later blijkt dat die beter was dan de volgende, heb je gewoon pech. Doen ze natuurlijk bewust op die manier.drbootygrabber schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:51:
Ah zo. Ik wist niet eens dat er nieuwe boxen komen. Sorry, verkeerd begrepen dus.drbootygrabber schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 12:15:
[...]
de vraag was over de boxen die volgen op de huidige
Nieuwe generatie, maar nog steeds geen mogelijkheid om uitbreiding te kopen voor pokemon-storage
En dat terwijl er met shinies, luckies e.d. de laatste maanden al een hoop bewaar-exemplaren zijn bijgekomen.
Hoezo niet? Pokémon storage upgrade is toch gewoon in de shop? 200 muntjesOekiejoekie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:38:
Nieuwe generatie, maar nog steeds geen mogelijkheid om uitbreiding te kopen voor pokemon-storageEn dat terwijl er met shinies, luckies e.d. de laatste maanden al een hoop bewaar-exemplaren zijn bijgekomen.
Bij vorige generaties die uitkwamen werd het maximum steeds met 500 verhoogd. Nu niet. Dus nee, als ik hem aanklik, krijg ik nog steeds de melding dat ik al aan mijn maximum zit.Gitarist schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Hoezo niet? Pokémon storage upgrade is toch gewoon in de shop? 200 muntjes
Google Rewards helpt ook enorm. Ben bijna level 40 en heb maar 3 euro ingestoken in het spel voor mijzelf. Heb wel met regelmaat een pasje voor een ander gekocht vorig jaar, want we hadden die nodig voor de raids.mat.hi.as schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:20:
Ik vind het heel nice van Niantic dat je 1 gratis pasje per dag krijgt. Daarnaast met een beetje gymmen/bijzetten/overnemen haal je zo de 50 muntjes per dag. Als je dat een beetje netjes bijhoudt, kan je de ultra box kopen zonder enige echte euro's erin stoppen. Ik heb in het begin twee keer 10 euro erin gestopt, maar sindsdien niet meer, en heb al genoeg boxen en upgraden gekocht
Woon in een dorpje namelijk.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Oowhh bedoel je dat. Wist niet dat er een max was. Maar gooi jij de overbodige Pokémon niet weg dan?Oekiejoekie schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:48:
[...]
Bij vorige generaties die uitkwamen werd het maximum steeds met 500 verhoogd. Nu niet. Dus nee, als ik hem aanklik, krijg ik nog steeds de melding dat ik al aan mijn maximum zit.
Ik bewaar er altijd maar één of twee per soort. Weliswaar dan wel degene met de hoogste stats.
Dan heb je met een max van ± 650 wel genoeg.
Ik ben ook opzoek naar wat friends!
Heb er hier een paar al toegevoegd.
Friendcode: XXXXXXXXXX
Heb er hier een paar al toegevoegd.
Friendcode: XXXXXXXXXX
[ Voor 80% gewijzigd door degroot op 17-10-2018 21:29 ]
www.degroot-it.nl
Bij de gen 4 die uit eitjes moeten komen: geldt dat dan voor eitjes die je vanaf gisteren hebt opgepikt of uitbroedt?
Alleen eieren die je gisteren hebt opgepikt na dat gen 4 live was.
Helaas werkt dat ook niet. Weet nu ook geen oplossing meer....livranca schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 09:07:
[...]
De app verwijderen en opnieuw installeren. Dit hielp bij mij iig.
haha , had ik net een shitload aan friendrequests vandaag, Dacht ik "Ik heb er nu wel genoeg", krijg ik nu ineens die quest dat ik er 3 moet maken
Zie friendcode hierboven
www.degroot-it.nl
Ook ik ben op zoek naar vriendjes 
5121 3384 0503
5121 3384 0503
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Iemand een overzichtje hoeveel candy je nodig hebt voor de evolves?
Wacht bij de Pokemons met 2 evolves namelijk tot ik genoeg heb voor de laatste evolve
Kan ik het mooi doen als ik een goede IV heb
Wacht bij de Pokemons met 2 evolves namelijk tot ik genoeg heb voor de laatste evolve
Kan ik het mooi doen als ik een goede IV heb
Verwijderd
Waarschijnlijk:
Rhyhorn >25> Rhydon > 100 Rhyperiol [oid].
Niet zeker natuurlijk.
Ik heb 500+ candy voor meta relevant Pokémon die ik wil evolven maar ook wil boosten naar max CP.
Rhyhorn >25> Rhydon > 100 Rhyperiol [oid].
Niet zeker natuurlijk.
Ik heb 500+ candy voor meta relevant Pokémon die ik wil evolven maar ook wil boosten naar max CP.
Misschien handig als de "Vriendjes-zoekers" even vermelden of het alleen is voor de "Make 3 friends" quest voor Celebi, of dat ze ook echt actief gifts heen en weer willen sturen om XP te gaan scoren.
Leeg - Sinds 20180907
Bedoelde voor de Pokemons die er nu al zijn van Gen 4Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:54:
Waarschijnlijk:
Rhyhorn >25> Rhydon > 100 Rhyperiol ~~~[oid].
Niet zeker natuurlijk.
zoeken bij google naar 'gen 4 evolutions' -->C_V_S schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:07:
[...]
Bedoelde voor de Pokemons die er nu al zijn van Gen 4
https://rankedboost.com/pokemon-go/gen-4-evolutions/
Hier staan alle evoluties in, daar moet je dus in zoeken voor bestaande Pokémon die nieuwe evoluties hebben gekregen.
In dit artikel staan de evoluties van de Pokémon van gen I, II en III naar gen IV: https://pokemongohub.net/...oss-generation-evolution/
[ Voor 33% gewijzigd door gwystyl op 18-10-2018 10:16 ]
Voor poki's met 2 evoluties is vaak de eerste evolutie 25 candy en de tweede 100.
Dus 125 candy als je een goeie wil doorzetten tot de tweede evolutie.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
124, gezien je er bij een evolutie 1 terug krijgt.CAP-Team schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:19:
Voor poki's met 2 evoluties is vaak de eerste evolutie 25 candy en de tweede 100.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Er zijn veel spelers die wel meer spelen dan u en helemaal niet toekomen met de ruimten. Je kan bv man/vrouw/shinys/ luckys/ alle verschillende event pikachys's/ alolans/ vrij veel verschillende legacy aanvallen verzamelen.Gitarist schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Oowhh bedoel je dat. Wist niet dat er een max was. Maar gooi jij de overbodige Pokémon niet weg dan?
Ik bewaar er altijd maar één of twee per soort. Weliswaar dan wel degene met de hoogste stats.
Dan heb je met een max van ± 650 wel genoeg.
Van de meta relevante pokemons wil je er ook meerdere. Bv is er niks met 6x tyranitar met bite crunch + 6x smackdown stone edge.
Als ik een volledige dag speel kan ik 700 pokemon vangen en die plaats wil ik vrij hebben zonder halverwege mijn speeltijd te moeten sorteren dus kan mijn storage max 800/1500 zijn na sorteren.
Plaats om pokemon bij te houden voor een evolutie sessie schiet er al helemaal niet over.
In onze groep zitten minstens 30 mensen (van de 140) die ook steeds tegen hun max aan zitten. Om redenen zoals hierboven ook genoemd; bewaren van meerdere legendaries, >6 machamps, >6 tyranitars etc. shinies, 100% IV's, luckies, verschillende versies per pokémon (zoals Pikachu) etc etc.
Ik snap ook niet precies waarom Niantic er zo moeilijk over doet, is gewoon cashen voor hun. Desnoods doen ze het achter een paywall. Dus betalen met echt geld ipv muntjes.
Ik snap ook niet precies waarom Niantic er zo moeilijk over doet, is gewoon cashen voor hun. Desnoods doen ze het achter een paywall. Dus betalen met echt geld ipv muntjes.
De enige reden die ik kan bedenken is dat ze ergens tegen een grens aanlopen van capaciteit/performance van een database. En dat ze bezig zijn met een workaround hiervoor.Megalodon86 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:07:
123 dan.JamesB009 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:36:
[...]
124, gezien je er bij een evolutie 1 terug krijgt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nee, want die krijg je pas terug NA de evolve..
124 candy
Evolve 1 = -25 candy = 99
Na evolve 1 terug -> 100 candy
Evolve 2 = -100 candy = 0
Na evolve 1 terug -> 1 candy.
Dus 124 nodig, na volledige evolve houd je er 1 over.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
124 nodig, maar hij verbruikt er maar 123 dan.
Nee, je verbruikt er 125 maar je krijgt er 2x 1 terugZeror schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 11:35:
124 nodig, maar hij verbruikt er maar 123 dan.

Vanaf morgen een paar dagen in New York te vinden, ben benieuwd wat daar allemaal te vinden is
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een hoop Tauros, Illumise en wellicht een Seviper en Lunatone.sjorremans schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:38:
Vanaf morgen een paar dagen in New York te vinden, ben benieuwd wat daar allemaal te vinden is
Alleen Illumise is leuk, de rest heb ik wel..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Geen nieuwe gen 4 regionals. Volgens Forbes zijn dit de nieuwe regionals met lokatie:sjorremans schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 16:38:
- Chatot (possible southern hemisphere regional)
- Carnivine (reports mainly from southern US)
- Pachirisu (possible arctic regional)
Ik zoek er ook nog een aantal 
1624 4570 4745
1624 4570 4745
Dat was al bekend hoormat.hi.as schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 17:31:
[...]
Geen nieuwe gen 4 regionals. Volgens Forbes zijn dit de nieuwe regionals met lokatie:
- Chatot (possible southern hemisphere regional)
- Carnivine (reports mainly from southern US)
- Pachirisu (possible arctic regional)
Je vangt die starters wel makkelijk zeg! Heb enkel nog wat candy te weinig voor die 3e evolutie maar echt lang zal dat niet meer duren
3 x een Sfinx raid gedaan dus das een kwestie van tijd voor genoeg candy
Er zitten inderdaad veel starter spawns... de harde kern van onze groep hebben alles al weer. Ik moet er zelf nog een stuk of 5 van elk vangen met pinap en dan ben ik ook compleet qua vangsten. Dan nog even een Sfinx raid tegenkomen, en 10km eitjes (krijg alleen maar 5........)
Ik heb mij voorgenomen wat relaxter te gaan spelen zodat ik er langer plezier aan hebMegalodon86 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:18:
Er zitten inderdaad veel starter spawns... de harde kern van onze groep hebben alles al weer. Ik moet er zelf nog een stuk of 5 van elk vangen met pinap en dan ben ik ook compleet qua vangsten. Dan nog even een Sfinx raid tegenkomen, en 10km eitjes (krijg alleen maar 5........)
Sfinx nu 3 keer gedaan (IV 91 was hoogste) dus die komt uiteindelijk wel!
Vraag mij af welke raid boss we krijgen na Mewto. Ik gok op een Gen4 Legendary
Ja, je zou verwachten Giratina, aangezien die nogal aanwezig was in de Gen4 trailer. Het kan ook weer een oude legendary zijn, met shiny kans, bijvoorbeeld Rayquaza of Groudon.C_V_S schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Ik heb mij voorgenomen wat relaxter te gaan spelen zodat ik er langer plezier aan heb
Ik erken ook zeker dat er spelers zijn die meer spelen dan mij, maar ik had niet verwacht dat er mensen zijn die -zoals u stelt- 6 versies van een Pokémon met dezelfde moveset bewaren. Daarnaast voeg ik daar geen waardeoordeel aan toe, maar het was gewoon een oprechte vraag en een stukje over hoe ik het doe.Gravediggerxx schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Er zijn veel spelers die wel meer spelen dan u en helemaal niet toekomen met de ruimten. Je kan bv man/vrouw/shinys/ luckys/ alle verschillende event pikachys's/ alolans/ vrij veel verschillende legacy aanvallen verzamelen.
Van de meta relevante pokemons wil je er ook meerdere. Bv is er niks met 6x tyranitar met bite crunch + 6x smackdown stone edge.
Als ik een volledige dag speel kan ik 700 pokemon vangen en die plaats wil ik vrij hebben zonder halverwege mijn speeltijd te moeten sorteren dus kan mijn storage max 800/1500 zijn na sorteren.
Plaats om pokemon bij te houden voor een evolutie sessie schiet er al helemaal niet over.
Voor raids is het wel handig om battle parties te hebben. de Tyra's met dark moves komen dan veel voor, en dan heb je het liefst 6 (of 12x) klaarstaan.Gitarist schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
Ik erken ook zeker dat er spelers zijn die meer spelen dan mij, maar ik had niet verwacht dat er mensen zijn die -zoals u stelt- 6 versies van een Pokémon met dezelfde moveset bewaren. Daarnaast voeg ik daar geen waardeoordeel aan toe, maar het was gewoon een oprechte vraag en een stukje over hoe ik het doe.
Het zullen eerst Azelf/Uxie/Mesprit zijn icm Dialga/Palkia/Giratina, dat gok ik dan maar.C_V_S schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Ik heb mij voorgenomen wat relaxter te gaan spelen zodat ik er langer plezier aan heb
Daarnaast zullen we ook nog Cresellia/Darkrai/Heatran/Regigigas etc krijgen.
Ben benieuwd wie ze zullen doen als mythical research, Shaymin of Manaphy/Phione.
Arceus zal wel een nieuwe EX raid gaan worden gok ik zo.
[ Voor 19% gewijzigd door Akaendra op 19-10-2018 10:55 ]
Ja er zijn er genoeg deze generatie! En dan ook allemaal nog een keer opnieuw met shiny kans.Akaendra schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:51:
[...]
Het zullen eerst Azelf/Uxie/Mesprit zijn icm Dialga/Palkia/Giratina, dat gok ik dan maar.
Daarnaast zullen we ook nog Cresellia/Darkrai/Heatran/Regigigas etc krijgen.
Ik denk allemaal wel uiteindelijk. Maar eerst nog Meltan!Ben benieuwd wie ze zullen doen als mythical research, Shaymin of Manaphy/Phione.
Arceus zal wel een nieuwe EX raid gaan worden gok ik zo.
Verwijderd
Volgens reports is CD in Azie nagenoeg niet speelbaar. Nul spawns, geen gyms/stops. Als er wat spawnt is het zeer gering en mensen moeten de app elke 3 minuten opnieuw opstarten.
Merk zelf ook dat ik hier 1 grote blank draw.
=[
Edit: https://twitter.com/Pokem.../1053868262881148928?s=19
Beldum Community Day cancelled. Nog onduidelijk of dat Asia only is, of wereldwijd.
Merk zelf ook dat ik hier 1 grote blank draw.
=[
Edit: https://twitter.com/Pokem.../1053868262881148928?s=19
Beldum Community Day cancelled. Nog onduidelijk of dat Asia only is, of wereldwijd.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2018 06:51 ]
https://twitter.com/Pokem.../1053873718714236928?s=19
Hier in het Engels, is iets makkelijker te lezen dan Japans
.
Daar staat nog niks over de rest van de wereld, dus ik ga er nu van uit dat dat gewoon doorgaat
Hier in het Engels, is iets makkelijker te lezen dan Japans
Daar staat nog niks over de rest van de wereld, dus ik ga er nu van uit dat dat gewoon doorgaat
Verwijderd
Normaal gesproken van 11:00 tot 14:00.Uthog schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:18:
Klinkt inderdaad alleen als asia. Event bij ons loopt nog gewoon van 11 tot 1 toch?
Plus, tot 15:00 de tijd om te evolven voor de exclusieve move.
Oow ja dat waren de tijden dankje! Mijn pogo app meld nu ook net dat het event eraan komt dus geen reden om te denken dat die niet doorgaat.Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 08:20:
[...]
Normaal gesproken van 11:00 tot 14:00.
Plus, tot 15:00 de tijd om te evolven voor de exclusieve move.
Ik ben blij dat we tegenwoordig een icoon voor shiny hebben. Volgens mij is deze Beldum nauwelijks te onderscheiden van een normale. Happy CD allen!
@wortelsoft morgen kunnen we best friends worden. Heb jij een voorkeur qua dag / tijdstip?
@wortelsoft morgen kunnen we best friends worden. Heb jij een voorkeur qua dag / tijdstip?
Stack Sats
Morgen om 18:30 de lucky egg aanzetten?Luuksche schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 10:02:
Ik ben blij dat we tegenwoordig een icoon voor shiny hebben. Volgens mij is deze Beldum nauwelijks te onderscheiden van een normale. Happy CD allen!
Ik heb nog gifts genoeg over, heb jij dat ook. Voeg me dan toe - > 5226 7995 1739
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Telt alleen voor eieren die je tijdens het event in je incubator stopt (zelfde als vorige keren).Cartman! schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 11:54:
Het eieren uitlopen met 4x snelheid doet t niet?
In een kleine anderhalf uur 117 Beldums gevangen waarvan 8 shiny. Goed te doen weer
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ohschaapiej schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 12:42:
[...]
Telt alleen voor eieren die je tijdens het event in je incubator stopt (zelfde als vorige keren).

Verwijderd
Meerdere shiny's, maar allemaal enorm lage IV's, dus voer voor de transfer optie.
Wel op 50 meter van huis [op de terugweg] een 100% IV scheetaap uit een 5KM ei.
En een rare, niet Gen4 Pokémon uit een 10KM ei die ik nog niet had. Heeft de vorm van een stropdas ongeveer.
Het zonnetje maakte veel goed, want om 09:00 was het nog erg koud.
Wel op 50 meter van huis [op de terugweg] een 100% IV scheetaap uit een 5KM ei.
En een rare, niet Gen4 Pokémon uit een 10KM ei die ik nog niet had. Heeft de vorm van een stropdas ongeveer.
Het zonnetje maakte veel goed, want om 09:00 was het nog erg koud.
5 Shinies maar allemaal <50% IV. Nouja, toch leuk voor de verzameling.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Top! Open ik jouw gift morgen op dat tijdstip!
Ik vond het een redelijke CD. 270 Beldum gevangen waarvan slechts 9 shiny. Misschien was het karma aangezien de aller eerste direct shiny was.
Stack Sats
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6