Op zoek naar friends die wel dagelijks cadeaus sturen om te levelen. 2765 8993 7205
Zit nu op 12/12 Mewtwo sinds lv5. Mooie grote vangcirkel, 75% of meer excellent curved, 25% great curved schat ik zo.
Gebruik je wel de truc om eerst in te stellen, en dan als hij aanvalt snel te gooien?
Gebruik je wel de truc om eerst in te stellen, en dan als hij aanvalt snel te gooien?
Niet kunnen vangensjibbie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:56:
Niet kunnen raiden, of niet kunnen vangen?
Hier 27 uit 29 uit de L5 raids.
Wel altijd minimaal 16 ballen, dat helpt wel
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik begreep dat Pichu met hoed er dit keer niet in zat.
Klopt dit?
Klopt dit?
Dat klopt!C_V_S schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:13:
Ik begreep dat Pichu met hoed er dit keer niet in zat.
Klopt dit?
Dat klinkt niet best... ik heb sinds het een L5 raid is een score van 1 uit 1, verder niet echt aan toegekomen. Heb er wel 20 uit 22 ex-raidsCAP-Team schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 16:32:
Sinds Mewtwo lvl5 raid boss is, is het me nog niet gelukt om hem te vangen. pff
Ik heb er wel 2 van ex raids.
En vang net op weg naar de zaak een shiny Drowzee
[ Voor 7% gewijzigd door Megalodon86 op 08-10-2018 08:25 ]
Afgelopen weekend wel voor mijn zoontje en vrouw een Mewtwo gevangen.
"Papa wil jij hem voor mij vangen?"
Op zijn account dus wel gevangen maar op mijn eigen account nu al 3 keer niet gelukt.
"Papa wil jij hem voor mij vangen?"
Op zijn account dus wel gevangen maar op mijn eigen account nu al 3 keer niet gelukt.
Vorige week klaagde iemand dat ie Deoxys niet had gevangen. Bleek dat hij maar 8 ballen had! Was gewoon in een groep van >10 man gestapt.
Uitgelegd dat ie volgende keer even 2 teamgenoten moet zoeken met het liefst een ultrafriend ertussen.
Uitgelegd dat ie volgende keer even 2 teamgenoten moet zoeken met het liefst een ultrafriend ertussen.
Screw you guys... I'm going home.
Klopt @sjibbie, het helpt wel of je 16 of 8 ballen hebt, zeker als je nog moeite hebt met gooien. Ik had het geluk dat ik Deoxys in de eerste bal had, met een curved great. Toen had ik ook iets van 14 ballen geloof ik, we waren met ongeveer 30 man bij de Ex-raid, ook vanwege de nieuwe uitnodigings functie. Toen hebben we voor elke kleur een groep gemaakt, dus dan lopen de ballen aardig op (teambonus en friendsbonus).
Vanochtend eindelijk de questline voor Mew afgerond
Nu nog even werken aan die voor Celebi..
Yay, prei-eend ook in the pocket
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Knip, bedankt
!
[ Voor 95% gewijzigd door Cassius op 09-10-2018 20:43 ]
De meeste mensen deugen!
Ben ook op zoek naar wat "friends" om wat cadeautjes aan elkaar te geven om wat XP en items te pakken.
Edit: En natuurlijk mijn code: 7947 0195 2980.
Edit: En natuurlijk mijn code: 7947 0195 2980.
[ Voor 19% gewijzigd door Dutchlawer op 08-10-2018 20:38 ]
Ik wil mij bij deze aanmelden als actief gebruiker en volg dit forum al een tijdje. Mochten er behoefte naar zijn hierbij mijn code.
172575521124
172575521124
Field Service Engineer Mobile
Zouden mislukte raids (dus waarbij je de boss niet verslagen hebt) ook mee tellen voor het triggeren van een ex-raid?
Ik heb nu al 2 keer geprobeerd met 4 accounts een mewtwo te verslaan. Steeds op het nippertje mislukt.
Accounts zijn 2x40 en 2x35. Aanvankelijk op de helft van de tijd al ruim de helft van de health van het beest er af, maar dan volgen de rejoins, en dat kost tijd, ofwel er komen te zwakkere beesten voor terug. Als je het spel zelf laat kiezen krijg je ook nogeens allemaal kyogres en aggrons.
Ik heb nu al 2 keer geprobeerd met 4 accounts een mewtwo te verslaan. Steeds op het nippertje mislukt.
Accounts zijn 2x40 en 2x35. Aanvankelijk op de helft van de tijd al ruim de helft van de health van het beest er af, maar dan volgen de rejoins, en dat kost tijd, ofwel er komen te zwakkere beesten voor terug. Als je het spel zelf laat kiezen krijg je ook nogeens allemaal kyogres en aggrons.
Geen idee, maar als het steeds niet lukt, probeer dan de volgende dingen eens;hneel schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:25:
Zouden mislukte raids (dus waarbij je de boss niet verslagen hebt) ook mee tellen voor het triggeren van een ex-raid?
1. lege battle party maken en selecteren in de lobby, op het laatste moment je echte bp selecteren.
2. rejoinen met je sterkste team, door max revives te gebruiken.
Tip: als je Aggron niet meer revive't zit 'ie ook niet meer in de recommendedhneel schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:25:
Als je het spel zelf laat kiezen krijg je ook nogeens allemaal kyogres en aggrons.
Dat is nog slimmer. In mijn geval was het: transfer. Dan maar geen Aggron.sixtiek schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:03:
[...]
Tip: als je Aggron niet meer revive't zit 'ie ook niet meer in de recommended.
Stack Sats
De Sinnoh Pokémon zijn aangekondigd
https://www.serebii.net/
Wat een *** website is dat zegperryvdbosch schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:54:
De Sinnoh Pokémon zijn aangekondigdhttps://www.serebii.net/
Is er al meer informatie welke en wanneer ze komen?
Volgens mij is er nog niets bekend verder, maar de verwachtingen zijn dat er tijdens het halloween/herfst event de eerste zullen komen. Waarschijnlijk na het lopende event.
Ik denk dat het weer in stapjes zal gaan, net als gen3. Zo kan Niantic de nieuwe pokémon over de gehele herfst en winter uitsmeren.
Ik denk dat het weer in stapjes zal gaan, net als gen3. Zo kan Niantic de nieuwe pokémon over de gehele herfst en winter uitsmeren.
En maar goed ook, anders zijn er velen die met een weekje weer klaar zijn.Megalodon86 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:21:

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nou als ze er maar wel een stuk of 70 gelijk releasenavotar schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:50:
[...]
En maar goed ook, anders zijn er velen die met een weekje weer klaar zijn.
Die 7 KM eitjes met Regionals is toch afgelopen weekend al afgelopen? Vanmorgen ontving ik een Kangaskhan uit een ei...
Volgens mij hangt het er vanaf wanneer je het ei kreeg, niet wanneer het uitkwam.william89 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:50:
Die 7 KM eitjes met Regionals is toch afgelopen weekend al afgelopen? Vanmorgen ontving ik een Kangaskhan uit een ei...
Ben ook nog opzoek naar wat mensen waar ik eventueel gifts kan dumpen. Soms van die dagen dat ik er gewoon niet vanaf kom
4418 6650 1163
4418 6650 1163
Ik had zondagavond Farfetch'd, Tauros en Kangaskhan achter elkaar uit een ei. Wel met crappy stats maar ik was blij

Nou het is om te janken die eieren. Ik heb er 20 uitgelopen. 1 farfetched. Die ik al had
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Daarna kreeg ik Alolan Meowth, Vulpix en normale Digglet. Meteen die Alolan Vulpix in een ninetales omgezetDj Neo Ziggy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:12:
Nou het is om te janken die eieren. Ik heb er 20 uitgelopen. 1 farfetched. Die ik al had
Die werden weer geruild met dochterlief omdat ze die nog niet had.Joosie200 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:22:
[...]
Daarna kreeg ik Alolan Meowth, Vulpix en normale Digglet. Meteen die Alolan Vulpix in een ninetales omgezet
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik heb ook zo'n 20 7km-eieren uitgelopen en dat heeft me 1 kangoeroe, 3 stieren en uiteindelijk op de valreep 2 prei-eenden opgeleverd gelukkig. Voor de rest allemaal mimes, vulpixen, geodudes en degelijke crap die ik al 100x heb getransfered.
Meowth en Digglet gingen direct door de shredder. Maar ik had nog niet genoeg Vulpix om een Ninetales eraan over te houden.Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Die werden weer geruild met dochterlief omdat ze die nog niet had.
Mede-nerds! XXXX YYYY ZZZZ als je vriendjes wil worden met een Belg in het warme San Diego, CA.
EDIT: Bedankt voor alle adds! Tis wat veel om dagelijkse cadeautjes te garanderen dus ik ga ff een wervingsstop moeten inlassen. Peace and love!
EDIT: Bedankt voor alle adds! Tis wat veel om dagelijkse cadeautjes te garanderen dus ik ga ff een wervingsstop moeten inlassen. Peace and love!
[ Voor 50% gewijzigd door Gwyllion op 11-10-2018 02:34 ]
En toegevoegd vanuit het heerlijk nazomeren NederlandGwyllion schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:32:
Mede-nerds! 3338 3853 0021 als je vriendjes wil worden met een Belg in het warme San Diego, CA.
Eerlijk, deze zomer was het warmer in de BeNeLux dan hier in Californie. Mag ook wel eensJoosie200 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:39:
[...]
En toegevoegd vanuit het heerlijk nazomeren Nederland
Ook ik ben op zoek naar wat friends. Voel je vrij om mij toe te voegen:
0474 3812 0597
0474 3812 0597
Serebii vind ik totaal onoverzichtelijk dus gebruik ik altijd https://pokemongohub.net/C_V_S schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:19:
[...]
Wat een *** website is dat zeg
Is er al meer informatie welke en wanneer ze komen?
Ook ik kan nog wel wat vriendjes gebruiken
XXXX YYYY ZZZZ
[edit]
Heb nu wel even genoeg vrienden
XXXX YYYY ZZZZ
[edit]
Heb nu wel even genoeg vrienden
[ Voor 41% gewijzigd door HarryL op 15-10-2018 07:38 ]
I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich
Verwijderd
Iemand die op t Bioscience park in Leiden is van ma-vrijdag tussen 8 en 5 die wil traden? Is nodig om die special research task te completen en ben einzelganger pokemon go speler dus geen vrienden die ik kan vragen. Daarna altijd gifts dus please?
Voor mensen die nog vriendjes zoeken, voeg mij gerust toe!
3856 4526 8609
3856 4526 8609
Gaat lekker met de Ex-raids:
https://www.reddit.com/r/...wave_that_never_happened/
Helaas zelf niks gehad, want had best 2 gratis raidpassen gewild.
https://www.reddit.com/r/...wave_that_never_happened/
Helaas zelf niks gehad, want had best 2 gratis raidpassen gewild.
Google even of er voor jouw woonplaats whatsapp groepjes zijn, zo heb ik die voor mijn woonplaats ook gevonden. 1 en 2 sterren raids kan je ook prima solo doen.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:28:
Iemand die op t Bioscience park in Leiden is van ma-vrijdag tussen 8 en 5 die wil traden? Is nodig om die special research task te completen en ben einzelganger pokemon go speler dus geen vrienden die ik kan vragen. Daarna altijd gifts dus please?
Ja, of registreer op de silphroad.com zodat je de community map gebruiken kuntmennoo schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:48:
[...]
Google even of er voor jouw woonplaats whatsapp groepjes zijn, zo heb ik die voor mijn woonplaats ook gevonden. 1 en 2 sterren raids kan je ook prima solo doen.
Rip blissey. Met het niewe cp systeem gaat die haar max cp van 3219 dalen tot 2665...
Krijg je de gespendeerde stardust terug?Gravediggerxx schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:15:
Rip blissey. Met het niewe cp systeem gaat die haar max cp van 3219 dalen tot 2665...
https://www.reddit.com/r/...look_like_if_the_base_hp/
Dus die 2665 is gewoon verzonnen. Zou natuurlijk wel evt zo kunnen worden.
-edit- Volgens een andere speculatie zou Blissey zelfs op 2314 uitkomen. https://www.reddit.com/r/...ptankiness_ranking_could/
Dus die 2665 is gewoon verzonnen. Zou natuurlijk wel evt zo kunnen worden.
-edit- Volgens een andere speculatie zou Blissey zelfs op 2314 uitkomen. https://www.reddit.com/r/...ptankiness_ranking_could/
[ Voor 47% gewijzigd door Wim8282 op 11-10-2018 11:48 ]
Kun je rekenen ???Spacewide schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:40:
[...]
Krijg je de gespendeerde stardust terug?
Slowbro is een paar maanden na introductie van het spel ook flink teruggezet in CP. Was toen ook een typisch gevalletje "jammer dan".
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Lapras was ook generved toch?
Weet iemand hoe je de nieuwste update (0.123.1) kunt forceren naar je android toestel? Ik heb eigenlijk geen geduld om te wachten tot mijn telefoon er zelf mee komt.
Niet forceren. Maar wel apk'tje downloaden.dukejan schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:16:
Weet iemand hoe je de nieuwste update (0.123.1) kunt forceren naar je android toestel? Ik heb eigenlijk geen geduld om te wachten tot mijn telefoon er zelf mee komt.
Zal wel ergens te vinden zijn.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Thx, ik was daar altijd wat huiverig voor, maar is gelukt.murphylee schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:42:
[...]
Niet forceren. Maar wel apk'tje downloaden.
Zal wel ergens te vinden zijn.
Wachten met uppen dus voorlopig..Gravediggerxx schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:15:
Verwijderd
dat is nog allemaal speculatie

ja, er gaat wat veranderen maar hoe het precies gaat is nog niet bekend gemaakt
Dus wachten met uppen 
Net pasje voor dinsdag gekregen!! 13.00-13.45, heerlijke tijd
Net pasje voor dinsdag gekregen!! 13.00-13.45, heerlijke tijd
lol
Ik loop al sinds bijna het begin dat je buddy kon maken met chansey als buddy. 5430 km ondertussen
Wegens gebrek aan het krijgen van goede iv,s lang candy's gespaard.
Na introductie van chansey in quests die ook overal elke keer ging halen toen die in onze whatsapp geplaatst werd wel met veel moeite goed iv gekregen.
Uiteindelijk 2x 96 iv uit gekregen en besloot omdat ik dicht inde buurt van 1000 candy zat even voor de lol dat aantal af te wachten. Ook toen dat ik dat haalde nog ook nog besloten om enkel powerups tedoen bij het krijgen van power up x keer quests
Ondertussen sta ik nog op 1125 candy

1 chansey op lvl 34,5 en de andere op 35,5

Ik heb dan weer de drang om die volledig te maxen

Voorlopig zal ik ze wel als chansey laten.
Het enige probleem is dat ik nu niet weet welke pokemon nog zinvol is om als buddy te nemen.
Verwijderd
je (shiny) mascotte natuurlijkGravediggerxx schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:03:
[...]
lol
Het enige probleem is dat ik nu niet weet welke pokemon nog zinvol is om als buddy te nemen.
Ik ben niet een van die opscheppers.
Loop ik vanavond lekker een ommetje, zie ik om 22:00 sharp ineens dat witte draaiende rondje verschijnen. Even gebeurt er helemaal niets en dan ineens struikel ik over de Wobbuffet, Snubbull, Luvdisc en Nidoranvrouwtje. Blijkbaar zitten we in een mini-event:
https://twitter.com/Pokem...50479093626621962/photo/1
PokemonGoApp tweette:
Trainers, a greater number of female Pokémon have now been spotted in the wild until October 12 at 1 p.m. PDT. Keep an eye out, as lucky Trainers might also spot a Shiny Nidoran♀, Nidorina, or Nidoqueen 👑 ! Enjoy searching for Nidoran♀ and friends on this special day!

https://twitter.com/Pokem...50479093626621962/photo/1
So you want an event? We put an event in an event, so you can event during the event!
Wel weer leuk, nog een shiny die ik niet heb.
Wel weer leuk, nog een shiny die ik niet heb.
[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 12-10-2018 06:45 ]
Hierom;Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 06:23:
Waarom is dit event zo kort?
En waarom een event tijdens een event? =[
Wikipedia: Wereldmeisjesdag
Verwijderd
Shiny Snubbull zie ik opeens lekker snubben! (Kwam het vorige week al tegen in een gym dacht ik, nog nooit gezien!)
Vanuit PoGo loopt daarvoor nu een beta in (ik meende) de V.S. In Nederland kun je nog stops indienen via Ingress, die worden dan echt toegevoegd, als de kwaliteit goed is.TerrorSource schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:36:
Is het trouwens mogelijk om zelf PokeStops in te dienen en worden die dan ook echt toegevoegd?
Ok. Ik ken niemand die Ingress speeltEddos schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:27:
[...]
Vanuit PoGo loopt daarvoor nu een beta in (ik meende) de V.S. In Nederland kun je nog stops indienen via Ingress, die worden dan echt toegevoegd, als de kwaliteit goed is.
Dan zit er niks anders op als te wachten totdat het in NL ook kan denk ik zo..
Hoe zit het precies met die "Use items to evolve Pokemon 2 times"? (6/8) Ik zie daarin een evolve zoals je met Pidgey gaat doen alleen dan nu met items. Welke Pokemon gebruikt men daar voor?
[ Voor 41% gewijzigd door Arethusa op 12-10-2018 13:03 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Arethusa schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:02:
Hoe zit het precies met die "Use items to evolve Pokemon 2 times"? (6/8) Ik zie daarin een evolve zoals je met Pidgey gaat doen alleen dan nu met items. Welke Pokemon gebruikt men daar voor?

Oh ik las het als 1 pokemon 2x evolven met items

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Dat wordt inderdaad erg lastig, aangezien die er niet zijnArethusa schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:07:
[...]
Oh ik las het als 1 pokemon 2x evolven met items
Haha daarom ook de vraag. Bedankt!demo31051987 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Dat wordt inderdaad erg lastig, aangezien die er niet zijn
Of zelf gaan spelen. Het is een aantal weken flink aaanpoten, maar het is te doen.TerrorSource schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:45:
[...]
Ok. Ik ken niemand die Ingress speelt![]()
Dan zit er niks anders op als te wachten totdat het in NL ook kan denk ik zo..
Nog nietdemo31051987 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:11:
[...]
Dat wordt inderdaad erg lastig, aangezien die er niet zijn
Ik dacht dat het coming out dag was..
Nee, op coming out day werd bekend gemaakt dat de roze blissey terug het verdomhoekje in moest...
Iemand enig idee ofdat er shiny rates geboost zijn? Ik hab al 1 shiny nidoran en echt niet veel gevangen.
Is er dit weekend nog iets bijzonders te doen in Pokémon go? Of gewoon een standaard weekend zonder events of zo
Tot de 14e nog de psychic rotzooi.jaydenjarno schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:29:
Is er dit weekend nog iets bijzonders te doen in Pokémon go? Of gewoon een standaard weekend zonder events of zo
Niks dus eigenlijk haha begin toch wel wat af te haken. Weinig leuke dingen meer. Tijd voor nieuwe generaties. En dan volledig dus niet 3 stuks of zo
Zo Ex raid pas is hier binnen op een tijd en dag dat ik kan
Dus das mooi meegenomen!
Voor de rest is het wachten tot gen 4
Dus das mooi meegenomen!
Voor de rest is het wachten tot gen 4
120 aangetikt, geen shiny.Gravediggerxx schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:07:
Iemand enig idee ofdat er shiny rates geboost zijn? Ik hab al 1 shiny nidoran en echt niet veel gevangen.
Stack Sats
Verwijderd
Ooit begonnen met spelen en sinds kort weer zéér actief opgepakt. Mochten mensen nog behoefte hebben om over en weer gifts te sturen, voel je vrij om me toe te voegen: 628563582129
Iemand nog tips voor een ditto, ivm mew quest?
Ik weet welke pokemons het zijn, vang ze ook, maar nog steeds geen ditto
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Volhouden is dan de enige tip.SuperVeloce schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:32:
Of vraag het in een lokale spelersgroep om een Ditto te melden als die gevangen wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door Megalodon86 op 15-10-2018 16:19 ]
Vanmorgen nog een Ditto gevangen met mijn Go-Tcha
Zowel de Android als de iOS app zijn bijgewerkt voor gen 4. Geruchten gaan dat die vanavond om 22.00u al zou komen? Wat denken jullie?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
CP balans is bijgewerkt. Iedereen heeft nu veel lotions nodig...
Laatst met al die meltans waren er genoegSuperVeloce schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:32:
Lotions :}william89 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:51:
CP balans is bijgewerkt. Iedereen heeft nu veel lotions nodig...
Wacht even met die heals, Niantic doet dat zo wel voor ons.
Ze zijn een beetje aan het klooien ... maar de patch komt er inderdaad aan zo het lijkt
.
De meeste mensen deugen!
RIP 100% Blissey
nog maar 2757 CP.
Oh sorry zie nu pas dat het is terug gedraait lol
maar zal wel weer aangepast worden als ze de bugs er uit hebben.
Oh sorry zie nu pas dat het is terug gedraait lol
[ Voor 64% gewijzigd door Ricmaniac op 15-10-2018 21:20 ]
Hoe hadden ze niet gezien tijdens het testen dat iedereen ineens 100 potions nodig had ... bijzonder wel. Misschien nu even vertraagd. Zijn dit de notes?
- Pokemon originally discovered in the Sinnoh region are arriving in Pokemon GO
- Friend Requests and Gift notifications will stack now
- Pokemon GO AR+ is now available on select Android devices
- You can now select multiple Pokemon at a time when preparing to battle at a Gym or participate in a Raid Battle
- Various bug fixes and performance updates
Die zou al eerder uitgekomen zijn, maar er stacked nog geen notificatie bij mij als Android user - noch kan ik meerdere pokemon selecteren tijdens een gym battle/raid.
- Pokemon originally discovered in the Sinnoh region are arriving in Pokemon GO
- Friend Requests and Gift notifications will stack now
- Pokemon GO AR+ is now available on select Android devices
- You can now select multiple Pokemon at a time when preparing to battle at a Gym or participate in a Raid Battle
- Various bug fixes and performance updates
Die zou al eerder uitgekomen zijn, maar er stacked nog geen notificatie bij mij als Android user - noch kan ik meerdere pokemon selecteren tijdens een gym battle/raid.
De meeste mensen deugen!
Ben wel heel erg benieuwd wat de nieuwe CP leiders gaan worden. Espeon was enorm hoog, Rhydon was generfd, Alakazam was veel hoger, Blissey veel generfd. Machamp opeens veel sterker.
Kan niet wachten, hopelijk Steelix en Shuckle ook veel beter
Kan niet wachten, hopelijk Steelix en Shuckle ook veel beter
Toen 1 meltan gezien op radar, mja kon niet ff naar park lopen.Tinusvolkel schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:53:
[...]
Laatst met al die meltans waren er genoegdus als je die tegenkomt meteen vangen
Nu kan je meltan alleen krijgen, als je ruilt via Nintendo Switch Lets Go Pikachu (of Eevee).
Maar heb nu een Ditto
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ook ik heb wat vrienden nodig voor de quest
---- ---- ----
Voel je vrij om me toe te voegen
---- ---- ----
Voel je vrij om me toe te voegen
[ Voor 12% gewijzigd door TheFlexos op 20-10-2018 09:43 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6