Als je een Mewtwo van zo'n hoog IV kan garanderen, zit je dan niet gewoon in de broncode te rommelen?Moraxv schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 12:07:
[...]
Precies. Hij bied zijn diensten aan om voor jou op jouw account een MewTwo te vangen van bijv. >95% IV. Kost 500 dollar. Lijkt me toch een beetje heel veel te ver gaan.
Verwijderd
Nee, hij doet net zo lang raids op jouw account totdat je een hoge iv krijgt (en vangt)aljooge schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:01:
[...]
Als je een Mewtwo van zo'n hoog IV kan garanderen, zit je dan niet gewoon in de broncode te rommelen?
Request verstuurdLazySod schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:10:
Hoi, voor mijn neefje en mezelf ben ik op zoek naar Celebi vriendjes
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Misschien kunnen we elkaar helpen want die heb ik ook nog nodig. Uitnodiging verstuurd onder naamLazySod schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 13:10:
Hoi, voor mijn neefje en mezelf ben ik op zoek naar Celebi vriendjes
Members only:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Hij heeft meerdere accounts en doet dacht ik +- 80 raids op een dag. Om tijd te winnen vangt hij enkel de 96+ iv'saljooge schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:01:
[...]
Als je een Mewtwo van zo'n hoog IV kan garanderen, zit je dan niet gewoon in de broncode te rommelen?
Als je zoveel raids doet is het een kwestie van een paar dagen om een 100% te vinden. 1/216 bij raids
<was hierboven al op gereageerd>aljooge schreef op zaterdag 29 september 2018 @ 18:01:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Moraxv op 30-09-2018 11:24 ]
Weet iemand de exacte afstand tot waar je een gym kan zien op je scherm?
Vanuit mijn huis kan ik er eentje soms net wel, soms net niet zien. En die ligt ong 633 m van ons vandaan.
Maar ik vind dat zo'n raar getal. Ook in miles is het geen afgerond getal.
Vanuit mijn huis kan ik er eentje soms net wel, soms net niet zien. En die ligt ong 633 m van ons vandaan.
Maar ik vind dat zo'n raar getal. Ook in miles is het geen afgerond getal.
Even een newbe vraag maar ik heb er nog niet eerder mee te maken gehad - wat is de definitie van 'night' in Pokemon GO? Is dat als het scherm donker wordt of 2200lt of iets anders? La ik zoek op night en nacht in dit topic lees ik eroverheen of mis ik het, en van de google resultaten in dit spel word ik ook niet wijzer, de tips die ik dan krijg zijn vaak al enkele versies achterhaald.
Waarschijnlijk denk ik te moeilijk maar toch.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Verwijderd
Is het ingame donker? Dan is het nacht volgens de game.franssie schreef op zondag 30 september 2018 @ 18:17:
Even een newbe vraag maar ik heb er nog niet eerder mee te maken gehad - wat is de definitie van 'night' in Pokemon GO? Is dat als het scherm donker wordt of 2200lt of iets anders? La ik zoek op night en nacht in dit topic lees ik eroverheen of mis ik het, en van de google resultaten in dit spel word ik ook niet wijzer, de tips die ik dan krijg zijn vaak al enkele versies achterhaald.
Dus ja, als het scherm donker is.
Zijn er echte Tweakers
in omgeving Den Bosch die normale friends kunnen zijn hier
? Heb er een paar van Tweakers eerder opgenomen (zal maar geen namen noemen) maar daarvan heb ik ooit welgeteld 1 gift ontvangen en zij ondertussen 18 dus daar wel klaar mee en verwijderd.
Voor gifters heen en weer; please add:
Voor mij zijn die gifts best een lifeline als dorpeling (zit niet in de stad)
.
Members only:
Inloggen
Voor mij zijn die gifts best een lifeline als dorpeling (zit niet in de stad)

De meeste mensen deugen!
Een stedeling hierCassius schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:14:
Zijn er echte Tweakersin omgeving Den Bosch die normale friends kunnen zijn hier
? Heb er een paar van Tweakers eerder opgenomen (zal maar geen namen noemen) maar daarvan heb ik ooit welgeteld 1 gift ontvangen en zij ondertussen 18 dus daar wel klaar mee en verwijderd.
Members only:
Voor mij zijn die gifts best een lifeline als dorpeling (zit niet in de stad).
[ Voor 0% gewijzigd door wortelsoft op 30-09-2018 21:39 . Reden: code weggehaald ]
Reddingslijn, woohoo!
De meeste mensen deugen!
@wortelsoft en ik zijn over 22 dagen Best FriendsCassius schreef op zondag 30 september 2018 @ 19:51:
Reddingslijn, woohoo!

Stack Sats
Cool, dat zijn de betere bonussen! Ik heb de code even weg gehaald anders heb ik nevernooit genoeg giftst om terug te sturen - anders wordt het een beetje een hypocriet verhaaltje. @Luuksche, jij als afsluiter erbij *wink wink*Luuksche schreef op zondag 30 september 2018 @ 21:10:
[...]
@wortelsoft en ik zijn over 22 dagen Best Friends
De meeste mensen deugen!
Aan de nearby te zien is het event nu echt afgelopen sinds 22.00 uur. Krijg ik ook bevestigd van een speler die in een ander dorp zit,
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Prima toch! Ben er wel weer klaar mee meer van hetzelfde iedere keer.Oekiejoekie schreef op zondag 30 september 2018 @ 22:10:
Aan de nearby te zien is het event nu echt afgelopen sinds 22.00 uur. Krijg ik ook bevestigd van een speler die in een ander dorp zit,
Die Mewto raids kunnen me ook niet heel warm maken...zeker nu je toch geen Shadowball kan krijgen.
Moet nog even 2 x een shiny Pikachu ruilen en dan heb ik ook alle community day shinies
Nog steeds op zoek naar een "eerlijke" Relicanth en Heracross
Voor de rest is er niet zo veel te ruilen. Meeste mensen hebben geen dubbele shinies of die ze hebben heb ik niks te ruil voor ze
Alle nieuwe raid bosses zijn nu meh. Mewtwo.. tja..
En nu weer standaard meuk.. meh.
De pokedexen van Gen 1, 2 en 3 zo goed als compleet op een paar regionals en legendaries na..
Tijd voor Gen 4
De pokedexen van Gen 1, 2 en 3 zo goed als compleet op een paar regionals en legendaries na..
Tijd voor Gen 4
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Niet voor 8 oktober denk ik... Krijg net een pop-up, dat de regionals nog tot die tijd te krijgen zijn.CAP-Team schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:30:
Tijd voor Gen 4
Idem. Mooi want ik heb nog steeds geen kangoeroe, prei-eend en whatever er nog meer uit die eieren kan komen. Alleen die stomme witte Vulpixen en blauwe Sandshrews enzo.Oekiejoekie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:33:
[...]
Niet voor 8 oktober denk ik... Krijg net een pop-up, dat de regionals nog tot die tijd te krijgen zijn.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Precies. Morgen hopelijk Deoxys binnen. Dan alleen nog wat gen2 en gen3 regionals...CAP-Team schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:30:
Alle nieuwe raid bosses zijn nu meh. Mewtwo.. tja..
Tijd voor Gen 4
Snap sws niet waarom er weer een tijdlimiet aan de regionals uit 7km eggs moet zitten.
Leuk dat het nog een 'beetje' limited blijft, maar als 90% van de spelers toch al regionals heeft, waarom dan niet die 7km eieren leuk houden? Als dit event over is ga ik weer geen gifts openen totdat ik de eieren weer vol heb ge-pokestopped
Leuk dat het nog een 'beetje' limited blijft, maar als 90% van de spelers toch al regionals heeft, waarom dan niet die 7km eieren leuk houden? Als dit event over is ga ik weer geen gifts openen totdat ik de eieren weer vol heb ge-pokestopped
Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent
Da's om er voor te zorgen dat iedereen die ze nog niet heeft, nog even snel de creditcard trekt om extra incubators bij te kopen.OverloadOfRed schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:51:
Snap sws niet waarom er weer een tijdlimiet aan de regionals uit 7km eggs moet zitten.
Omdat er bljikbaar genoeg zijn die ze nog steeds niet hebben.OverloadOfRed schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:51:
Ik heb inmiddels ongeveer 50 eieren uitgebroed en nog steeds geen Kanga gekregen.
(en nu zijn mijn muntjes en incubators op
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ahja dat is natuurlijk ook nog een categorie spelers. Even niet aan gedachtOekiejoekie schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:12:
[...]
Da's om er voor te zorgen dat iedereen die ze nog niet heeft, nog even snel de creditcard trekt om extra incubators bij te kopen.
Ik denk dat je m'n post verkeerd begreep. Ik bedoelde meer dat ik het vervelend vond dat ze überhaupt weg gaan, niet dat ik het vervelend vind dat ze een paar dagen langer in de eieren zitten.avotar schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:20:
[...]
Omdat er bljikbaar genoeg zijn die ze nog steeds niet hebben.
Ik heb inmiddels ongeveer 50 eieren uitgebroed en nog steeds geen Kanga gekregen.
(en nu zijn mijn muntjes en incubators op)
Die alola meuk mogen ze ook wel mee stoppen, was leuk voor de zomer maar het is leuk als ze de inhoud variëren binnen een bepaald thema.
Als je ze niet moet hebben dan doe je gewoon geen pakjes open wanneer je plaats hebt voor een ei.CAP-Team schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 10:59:
Die alola meuk mogen ze ook wel mee stoppen, was leuk voor de zomer maar het is leuk als ze de inhoud variëren binnen een bepaald thema.
Hierbij friencode van mijn baby account
Niet per se voor de Celebi quest, maar meer voor dagelijkse gift exchange. Heb een paar mensen van de laatste 2 pagina's ook geadd!
Members only:
Inloggen
Niet per se voor de Celebi quest, maar meer voor dagelijkse gift exchange. Heb een paar mensen van de laatste 2 pagina's ook geadd!
NS FC: SW 2742 0448 8213
Wel als je hoopt op een regionalGravediggerxx schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
Als je ze niet moet hebben dan doe je gewoon geen pakjes open wanneer je plaats hebt voor een ei.

Idem dito hier (en nog wat Unowns die op events waren en de shiny Pikachus)Megalodon86 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 09:51:
[...]
Precies. Morgen hopelijk Deoxys binnen. Dan alleen nog wat gen2 en gen3 regionals...
Ik gok dat rond het "Halloween Event" wat zeker gaat komen de Gen4 ghost types (7 stuks )alvast komen (en uiteraard shiny Ghastly) en paar weken daarna de eerste groep van Gen4 Pokemons.
Mewto loopt 23 oktober af, toevallig net voor Halloween.
Halloween is altijd spookjes vangen
Ik denk dat het aantal nieuwe ghost type pokemon voor gen 4 nogal gaat tegenvallen. De meeste zijn evoluties van bestaande pokemon. Dus zoveel nieuwe zijn er niet.C_V_S schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Idem dito hier (en nog wat Unowns die op events waren en de shiny Pikachus)
Ik gok dat rond het "Halloween Event" wat zeker gaat komen de Gen4 ghost types (7 stuks )alvast komen (en uiteraard shiny Ghastly) en paar weken daarna de eerste groep van Gen4 Pokemons.
Mewto loopt 23 oktober af, toevallig net voor Halloween.
Daarnaast ben ik er haast wel zeker van dat je Rotom niet hoeft te verwachten. Die is te speciaal om zo even te releasen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Evoluties van bestaande Pokemon zijn toch ook nieuwe?Zeror schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:53:
[...]
Ik denk dat het aantal nieuwe ghost type pokemon voor gen 4 nogal gaat tegenvallen. De meeste zijn evoluties van bestaande pokemon. Dus zoveel nieuwe zijn er niet.
Daarnaast ben ik er haast wel zeker van dat je Rotom niet hoeft te verwachten. Die is te speciaal om zo even te releasen.
Als er maar snel nieuwe komen in ieder geval
ja, het wordt wel even tijd
Maar ik bedacht me gisteren nog; we hebben nu een Gen1 evenement gehad, hoe 'Niantic' zou het zijn om dan nu ook nog een maand Gen2 te doen en daar weer een maand Gen3 achteraan te plakken... gevolgd door nog een maandje compilatie "best of Gen 1-2-3"... en dat we dan daarna nog altijd moeten wachten op Gen4

Leeg - Sinds 20180907
Ik zei het al eerder maar stop gewoon met proberen om regionale uit een ei te krijgen. Het is gewoon oplichterij want je krijgt die ook uiteindelijk wel ergens volgend jaar als ze hem vrijgeven tijdens een of ander event zoals farfetchd en kangaskhan.
Ze zijn ook niet meta relevant dat je ze echt nodig hebt.
Voor mij persoonlijk is ook niks uit eieren meer interessant want alle goede pokemons zitten nu in raids.
Tenzij chansey/larvitar maar die kan je uit quest krijgen waar je tenminste zeker mee bentdat je hetgene krijgt wat je wil.
Gebruik muntjes eerder voor storrage te maxen want daar blijf je permanent voordeel uit halen.
Als je echt coins genoeg hebt en er niets mee inzit om ze uit te geven doe je wel maar uw eigen zin
Relevant is het allemaal niet. Ben een beetje een casual collector. Ik raid niet, kijk wat ik in mijn omgeving tegenkom en loop eitjes uit, doe maandelijkse research dinges en wat dailies. Dus als ik uit eitjes wat krijg wat ik nog niet heb is het mooi meegenomen, gebeurt dat niet is het geen ramp. Ben er waarschijnlijk binnenkort ook weer op uitgekeken want in het wild zie ik zelden nieuwe dingen meer.Gravediggerxx schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:34:
[...]
Ik zei het al eerder maar stop gewoon met proberen om regionale uit een ei te krijgen. Het is gewoon oplichterij want je krijgt die ook uiteindelijk wel ergens volgend jaar als ze hem vrijgeven tijdens een of ander event zoals farfetchd en kangaskhan.
Voor mij persoonlijk is ook niks uit eieren meer interessant want alle goede pokemons zitten nu in raids.
Tenzij chansey/larvitar maar die kan je uit quest krijgen waar je tenminste zeker mee bentdat je hetgene krijgt wat je wil.
Gebruik muntjes eerder voor storrage te maxen want daar blijf je permanent voordeel uit halen.
Als je echt coins genoeg hebt en er niets mee inzit om ze uit te geven doe je wel maar uw eigen zin
Ik had nog een berg super incubators uit boxen dus die gewoon gebruiktGravediggerxx schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 14:34:
[...]
Pokedex vol krijgen is gewoon een doel op zich bij mij.
Stuk of 27 uitgelopen voor Tauros.
Nu zo nu en dan en 7 km ei uit Nieuw Zeeland uit lopen om te ruilen. Wil graag mijn afstandsbonus.
1 best friend nu ook nog 2 te gaan voor goud
En heks PikachuCAP-Team schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 12:37:
Halloween is altijd spookjes vangen

Hopelijk doen ze nu eens een ander Pikachu, met pompoenhooefd ofzo
Shiny Krabby is er ook sinds vandaag en bij het event in Taiwan komt ook shiny Pinsir dus die zal hier binnenkort ook wel komen
zou iemand mij als vriend willen toevoegen voor de celebi quest? Dit is mijn code ik zal ook zoveel mogelijk gifts sturen. Bedankt alvast
Code :
Wijziging: bedankt voor de vriend reaquest heb mijn code maar offline gehaald want de invites stroomden maar door bedankt mensen!
Wijziging: bedankt voor de vriend reaquest heb mijn code maar offline gehaald want de invites stroomden maar door bedankt mensen!
[ Voor 39% gewijzigd door Kwant02 op 02-10-2018 20:17 ]
Gedaan!Kwant02 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 17:23:
zou iemand mij als vriend willen toevoegen voor de celebi quest? Dit is mijn code ik zal ook zoveel mogelijk gifts sturen. Bedankt alvastCode : 5002 4960 4652
^idem
Het account van mijn zoontje knalde er bij de Deoxys raid vlak na de start uit. Hij kon toen niet meer rejoinen en stond in zijn eentje in de lobby.
Wie weet hoe ik hierover bij Niantic contact kan opnemen? Op de help-pagina wordt je van kastje naar de muur gestuurd.
Wie weet hoe ik hierover bij Niantic contact kan opnemen? Op de help-pagina wordt je van kastje naar de muur gestuurd.
Je kunt in-game via settings naar "Report issue". Maar ik denk niet dat Niantic hier iets mee doet.hneel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:
Het account van mijn zoontje knalde er bij de Deoxys raid vlak na de start uit. Hij kon toen niet meer rejoinen en stond in zijn eentje in de lobby.
Was de groep niet bereid te stoppen en een nieuwe lobby te starten?
Doen ze uberhaupt iets met dergelijke meldingen?hneel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:
Is het niet gewoon pech gehad?
Ik heb althans nog nooit bij een spel/game met succes iets teruggekregen dat ik verloren of gemist heb door: verbinding viel weg / lag / account gehackt of whatever....
Nou heb ik Niantic nooit gecontact, maar als ze niet kunnen controleren wat je zegt vrees ik dat ze niet zomaar Deoxys weggeven... anders kunnen ze een hoop extra mailtjes met verzoekjes verwachten

Sowieso, lekker belangrijk, komen nog 100 miljoen kansen om hem te vangen...
Verwijderd
Bespaar je de moeite. Doen ze niets aan .hneel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:
Je krijgt een mooi mailtjes terug dat je weer moet Raiden op een EX en je kans maakt op een nieuwe invite.
Als het een betaalde pas was geweest had je nog kans gehad op een vervangende.
Vandaag is Deoxys voor mij gevangen. Een 91 procent, dus zeker niet slecht voor een eerste catch.
Verder heb ik de laatste tijd geprobeerd het niveau van de lokale kanalen omhoog te krikken, maar iedereen is hier zo stug. Iedereen loopt te klagen: Whatsappgroep zit vol, quests worden niet goed gemeld, waar is die gym, etc.
Hele telegram groepen opgezet, links naar hele simpele raidplanners, maar nee hoor, het niveau is hier om te janken
Verder heb ik de laatste tijd geprobeerd het niveau van de lokale kanalen omhoog te krikken, maar iedereen is hier zo stug. Iedereen loopt te klagen: Whatsappgroep zit vol, quests worden niet goed gemeld, waar is die gym, etc.
Hele telegram groepen opgezet, links naar hele simpele raidplanners, maar nee hoor, het niveau is hier om te janken

Verwijderd
Oei, heb je de nieuwe TOS gelezenHassiebassie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:36:
Vandaag is Deoxys voor mij gevangen. Een 91 procent, dus zeker niet slecht voor een eerste catch.
Hehe
Ik snap ook niet wat er leuk aan is om hem door iemand anders te laten vangen.
Dat mocht daarvoor ook al nietC_V_S schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:00:
[...]
HeheOftewel dat mag niet
Ik snap het inderdaad ook niet wat daar leuk aan is om hem door een ander te laten vangen.
Ze willen in geen geval de kans op een goede iv missen waarschijnlijk maar zo belangrijk is deoxys ook weer niet.
Daarstraks deed ik ook mijn eerste deoxys en het viel me erg op dat ik en nog 1 andere speler de enige waren met 1 account van +- 10 man en de rest met 2 tot 5 accounts die dankzij de extra uitnodigingen nog meer raids konden doen vandaag.
Bij mewtwo had je telkens meer gematigde spelers die maar 1 account hadden om mee te doen.
Nouja, dan gaat het heel lang duren voordat ik hem wel kan vangen. Ex raids zijn altijd op onmogelijke tijdenC_V_S schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:00:
[...]
HeheOftewel dat mag niet

Of het moet net toevallig op een vrije dag vallen.
En nu hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken om die EX raids, kan ik hopelijk 's avonds nog wat Mewtwo's pakken
Hebben meer mensen last van network error (2) bij gym battles?
Elke keer als de tegenstander 50% health heeft verschijnt de error. Kan nu geen gym's neer halen
Elke keer als de tegenstander 50% health heeft verschijnt de error. Kan nu geen gym's neer halen
Heb je toevallig vandaag een raid gedaan op die gym?Silk- schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:20:
Hebben meer mensen last van network error (2) bij gym battles?
Ik heb ook al twee dagen last van die errors. Met geluk kom ik door twee gevechten heen voor ik terug naar de kaart gegooid wordt en niet meer kan vechten 
Back to the good old days waar dat ook met regelmaat gebeurde.

Back to the good old days waar dat ook met regelmaat gebeurde.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Yep vandaag inderdaad een raid gedaanxPhantom schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:35:
[...]
Heb je toevallig vandaag een raid gedaan op die gym?
Mocht iemand nog vrienden nodig hebben: 1781 7219 8480
Ik had eens gehad dat ik 2x achterelkaar tijdens een raid uit werd gegooid, liet bij de 2e x maar de spelers door spelen.hneel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:
Toen heb ik Niantic gemailt en een pasje voor terug gekregen.
BTW, vandaag vanwege de ungelockte Ex raid gyms veel vlak van tevoren gecancelde Ex raids (doordat er een ander raid aan de gang was).
De mensen kregen maar 1000 dust en 2 pasjes als vergoeding.
En net ook bericht vanuit Niantic dat ze geen nieiwe Ex raid invite als vergoeding krijgen
Daar hebben meer mensen last van heHassiebassie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 17:14:
[...]
Nouja, dan gaat het heel lang duren voordat ik hem wel kan vangen. Ex raids zijn altijd op onmogelijke tijden![]()
Of het moet net toevallig op een vrije dag vallen.
En nu hoef ik me voorlopig niet meer druk te maken om die EX raids, kan ik hopelijk 's avonds nog wat Mewtwo's pakken
Ik heb mn eerste Deoxys ook binnen, eerste bal pinap hihi, weatherboosted, maar helaas 84% IV. Maar de druk is er wel meteen af zo. Is toch maar een dex-vuller.
Inderdaad dex vuller dus niet zo boeiendMegalodon86 schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 22:40:
Ik heb mn eerste Deoxys ook binnen, eerste bal pinap hihi, weatherboosted, maar helaas 84% IV. Maar de druk is er wel meteen af zo. Is toch maar een dex-vuller.
Had hij toevallig 1 van zijn Pokémon uit de battle party in een gym staan? Dan treedt dit probleem ook op nl. Zelf ook al eens tegenaan gelopen.hneel schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 13:31:
Heb ook nog graag vrienden nodig: My Trainer Code is xxxx
Thx!
Oef, dat ging hard! Thx!
Thx!
Oef, dat ging hard! Thx!
[ Voor 28% gewijzigd door Tweakdipity op 06-10-2018 12:03 ]
Gister Deoxys gevangen, helaas maar een 75%
Heb nu een paar dagen een Go-tcha maar moet wel erg vaak opnieuw verbinden. Soms lijkt het maar 40-50min verbonden te zijn, sinds 2-3uur.
Kan die niet gewoon 24/7 verbinding houden
Kan die niet gewoon 24/7 verbinding houden

Hier hetzelfde resultaat. Wat helpt is goed volle batterij en dicht bij telefoon houden. Althans zo lijkt het.
Dat de Go+ en Go-Tcha hun sessie beeindigen ligt aan de app, niet aan het apparaatje.
Het is "by design" dat Pokemon Go na (maximaal) een uur de sessie stopt en je opnieuw moet verbinden.
in de praktijk krijg ik soms na 5 minuten al de melding dat de sessie gestopt is, soms lijkt het wel meer dan een uur. Maar meestal is het tussen 0:30 en 1u.
Het is "by design" dat Pokemon Go na (maximaal) een uur de sessie stopt en je opnieuw moet verbinden.
in de praktijk krijg ik soms na 5 minuten al de melding dat de sessie gestopt is, soms lijkt het wel meer dan een uur. Maar meestal is het tussen 0:30 en 1u.
[ Voor 3% gewijzigd door Chillz op 04-10-2018 08:31 ]
Leeg - Sinds 20180907
Sinds een paar dagen klapt Pokemon GO er hier uit, IOS12 met een Iphone 6s
Erg vervelend, kan niet meer spelen nu
Erg vervelend, kan niet meer spelen nu
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik merk bij ons in het dorp dat nu het Kanto evenement gestopt is dat de animo om Pokemon te spelen ook verdampt lijkt te zijn. En ik moet zeggen dat de animo bij mezelf nu begint weg te ebben bij gebrek aan wat leuks.
Ik merk het ook, zonder event is het spel inmiddels niet leuk meer. Nu ben ik alleen nog maar bezig met gyms op "goud" krijgen.
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Dat heb ik hier ook.CAP-Team schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:04:
Ik merk bij ons in het dorp dat nu het Kanto evenement gestopt is dat de animo om Pokemon te spelen ook verdampt lijkt te zijn. En ik moet zeggen dat de animo bij mezelf nu begint weg te ebben bij gebrek aan wat leuks.
Denk dat er 1 x een Mewto raid per dag gedaan word bij ons in het dorp. De rest gaat niet door
Speel het nu vooral tijdens lunch en van en naar werk maar voor de rest zou ik niet weten waarom ik het zou moeten spelen.
Niks meer te behalen eigenlijk
Sinds level 40 te behalen is het bij mij ook wel aardig ingezakt, deels bewust omdat er ook gewoon te veel tijd in ging zitten. Zeker nu ik alles (op wat regionals na) heb, en ook Deoxys, Celebi en Spinda (1) weer gevangen heb, is m'n enige 'missie' nog 3 best friends. De eerste zal dit weekend zijn. Verder doe ik al geeneens moeite meer om m'n dagelijkse muntjes te behalen.
Vandaag 6 7km eieren uitgelopen, eindelijk 1 stier en 1 skippy. Nu nog een prei-eend...
Et voilà:sankao schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:07:
zonder event is het spel inmiddels niet leuk meer.
pokemongoapp zegt op Instagram:
pokemongoappTrainers, we had a vision that a Psychic Spectacular will be coming to Pokémon GO on October 5! 🔮 Learn more about our prediction by visiting the link in our bio. #PokemonGO #Pokemon

https://www.instagram.com/p/BohhjfmAcs3/
Heb de shiny Krabby nog niet en moet nu al shiny Drowzee gaan zoeken...
Nu ook op https://pokemongolive.com/en/post/psychic-spectacular/:
Envision Powerful Pokémon during the Psychic Spectacular!
Trainers,
We’ve had a vision of Psychic-type Pokémon in your future! On October 5 at 1:00 p.m. PDT, the Psychic Spectacular will begin. With Mewtwo in raids, Psychic-type Pokémon such as Abra, Ralts, and Baltoy will be appearing more frequently in the wild until October 14 at 1:00 p.m. PDT. Check out the details below:
Date + Time Oct. 5, 2018, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7) to Oct. 14, 2018, at 1:00 p.m. PDT (GMT −7)
Features
● Psychic-type Pokémon will appear in the wild more frequently. ● Additional Field Research focusing on Psychic-type Pokémon will be available. ● Shiny Drowzee has a chance to appear!
We wish you good fortune while discovering powerful Psychic-type Pokémon. Stay safe, and happy exploring!
—The Pokémon GO team
Om dit nou een "event" te noemen...sixtiek schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 22:28:
[...]
Et voilà:
[...]
[Afbeelding]
https://www.instagram.com/p/BohhjfmAcs3/
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Gewoon even snel tussendoor voor de mensen die nog 40 psychics moeten voor Celebi, en om de mensen bezig te houden tot het Halloween/Herfst event.
Is voor mijn vrouw wel handig, die moet die 40 psychic/grass nog 
Verder een meh event..
Leuk om een goeie Ralts te kunnen vangen maar verder..
Verder een meh event..

OK dan, een "extravaganza"
Maar wat vinden we dan wel een event? 't Is in elk geval een uitstapje van de dagelijkse Pidgey en Weedle.
Precies, op jacht naar de L35 Male Ralts met leuke IV!CAP-Team schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:13:
Is voor mijn vrouw wel handig, die moet die 40 psychic/grass nog
Verder een meh event..Leuk om een goeie Ralts te kunnen vangen maar verder..
Edit, meer dan voldoende vriendjes inmiddels...Keukenkenner schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:51:
Mocht iemand nog vrienden nodig hebben: 1781 7219 8480
Dank daarvoor!
[ Voor 24% gewijzigd door brothermaynard op 15-10-2018 13:52 ]
Onder L35 mag ook, maar dan wel met een erg leuke IV!Megalodon86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:20:
[...]
Precies, op jacht naar de L35 Male Ralts met leuke IV!
Ik heb al een tijdje een L35 100% Male Ralts....mat.hi.as schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:18:
[...]
Onder L35 mag ook, maar dan wel met een erg leuke IV!
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
Dan mag jij niet meer meedoen.sankao schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:20:
[...]
Ik heb al een tijdje een L35 100% Male Ralts....
Wat een karig evenement.. dan maar uitkijken naar de Beldum community day!
Stack Sats
Verwijderd
Pfff, ik heb aan 1 event Pikachu genoeg, maar je struikelt er zowat over.
Is die Pikachu er zolang het psychic event duurt?
Event pikachu komt iedereen na een paar dagen uit de oren
Geniale actie weer ja... Geven ze een psychic event, overal Pikachu's.........
Ik wordt anders aardig psychic van elke keer weer een pikachu met een ander mutsje...Megalodon86 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:55:
Geniale actie weer ja... Geven ze een psychic event, overal Pikachu's.........
Die zit er maar tot morgen +- 22 uur. Ik vind het nergens terug uit officiele bron maar pokemonmaster holley zei het op youtube.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 10:57:
Pfff, ik heb aan 1 event Pikachu genoeg, maar je struikelt er zowat over.
Verwijderd
Ok.Gravediggerxx schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
Die zit er maar tot morgen +- 22 uur. Ik vind het nergens terug uit officiele bron maar pokemonmaster holley zei het op youtube.
Hoe weet zij dat zonder officiele bron?
Ietsje beter zoekenGravediggerxx schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
Die zit er maar tot morgen +- 22 uur. Ik vind het nergens terug uit officiele bron maar pokemonmaster holley zei het op youtube.
Bijvoorbeeld via https://gamerant.com/pokemon-go-pikachu-thunder-hat/ maar wel via meer links te GIYF'en.The Pikachu is being offered as a cross-promotion with streetwear designer Hiroshi Fujiwara. Fujiwara is introducing a new line of Pokemon-inspired clothing called Thunderbolt Project, including a real-life version of the hat that this Pikachu wears. They will be made available during the Hypefest fashion festival, which runs over the weekend from October 6th to October 7th in Brooklyn, New York.
Nog iets meer dan 24 uur om twee shiny Pika’s te vangen dus :9!Gravediggerxx schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:35:
[...]
Ik zie hier PKMN Master Holly staan en bedacht me dat ik de laatste weken geen enkele vlog meer volg. Het is iedere keer hetzelfde en voor het nieuws hoef je het ook niet te doen. Mensen een andere mening hier?
Stack Sats
Ik kijk altijd de filmpjes van Trainer Tips. Leuk om te kijken, en makkelijk om op de hoogte te blijven. Reversal en PkmnMasterHolly kijk ik af en toe.
Verwijderd
Trainertips Nick eet Brandon Tan farts 24/7. Hij stelt een vraag in de titel van een video, en vervolgens ga je in de comments opzoek naar de timestamp waar hij de vraag beantwoord. Vaak is dit 10+ minuten into de video. Echt een verschrikkelijk channel.
FLWvideos hier. Nuttige zooi en geen enkele poespas.
Damn dit event is faal. Twee derde van alles wat ik tegenkom is event Pikachu en Mr. Mime.
FLWvideos hier. Nuttige zooi en geen enkele poespas.
Damn dit event is faal. Twee derde van alles wat ik tegenkom is event Pikachu en Mr. Mime.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2018 11:27 ]
Mijn zoontje is net bij de ‘add 3 friends’ opdracht. Wie maakt hem los?
3687 6249 5361
3687 6249 5361
Je kan vrienden verwijderen en opnieuw toevoegen, dat telt en je verliest de friendschip voortgang niet.Tweakdipity schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 08:16:
Mijn zoontje is net bij de ‘add 3 friends’ opdracht. Wie maakt hem los?
3687 6249 5361
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Sinds Mewtwo lvl5 raid boss is, is het me nog niet gelukt om hem te vangen. pff
Ik heb er wel 2 van ex raids.
Ik heb er wel 2 van ex raids.
Niet kunnen raiden, of niet kunnen vangen?
Hier 27 uit 29 uit de L5 raids.
Wel altijd minimaal 16 ballen, dat helpt wel
Hier 27 uit 29 uit de L5 raids.
Wel altijd minimaal 16 ballen, dat helpt wel
Screw you guys... I'm going home.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6