[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 113 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.434 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:09

Zeror

Ik Henk 'm!

Video van Chrales op Twitch over deze Nutto:

https://www.twitch.tv/videos/312965080

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Genoeg shinys gevangen gister, alle evolutie zijn nu ook shinys.
En gister level 36 geworden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbootygrabber
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-08 13:27
iemand een idee waar ik vrij snel nog aan een Pokémon Go Plus horloge kan geraken? Zie dat die ball uitkomt in November...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drbootygrabber schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:59:
iemand een idee waar ik vrij snel nog aan een Pokémon Go Plus horloge kan geraken? Zie dat die ball uitkomt in November...
Je bedoelt gewoon een Go+? Waarom ga je niet voor een Go-tcha of Go-tcha ranger?
Als je die bij Nedgame besteld heb je hem morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
drbootygrabber schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:59:
Het eerste resultaat in Google. Voor dezelfde prijs heb je echter ook een Go-tcha.

[ Voor 12% gewijzigd door Autofan1985 op 24-09-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbootygrabber
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 10:59:
[...]

Je bedoelt gewoon een Go+? Waarom ga je niet voor een Go-tcha of Go-tcha ranger?
Als je die bij Nedgame besteld heb je hem morgen in huis.
super, totaal overgekeken! wel jammer 50euro :o hij ging voor 3 tientjes in het verleden...
Bij Go+ kan ik zelf kiezen of ik hem via gsm vang of via het knopje terwijl bij een Go-tcha moet ik telkens in de settings gaan en aan/uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drbootygrabber
thanks voor de feedback, had er overgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drbootygrabber schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:15:
[...]

super, totaal overgekeken! wel jammer 50euro :o hij ging voor 3 tientjes in het verleden...
Bij Go+ kan ik zelf kiezen of ik hem via gsm vang of via het knopje terwijl bij een Go-tcha moet ik telkens in de settings gaan en aan/uit zetten
Je kunt de hetzelfde instellen als de Go+ als dat je voorkeur heeft, dus dat je moet tikken voor vangen.
Autospinnen van stops is echt heel chill. Ik zou nooit kiezen voor de Go+. Maar ja je moet het natuurlijk lekker zelf weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Een weekje eerder en heel veel mensen hadden voor Ebay ook nog 10 euro korting, waardoor je Go-tcha op rond de 23 euro zou kosten (iig, een jaar geleden was t 33 eur inc verzend)

Go-tcha is ideaal als je auto rij of fietst.. kan ie nog een paar vangen en spinnen.
En je kan idd op t scherm ook kiezen of je spinnen/vangen automatisch doet of handmatig tikken..
Maar ik stel het meestal wel via de app in, omdat t vrij lastig is als er veel pokemon in de buurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2018 @ 12:54:
[...]

Je kunt de hetzelfde instellen als de Go+ als dat je voorkeur heeft, dus dat je moet tikken voor vangen.
Autospinnen van stops is echt heel chill. Ik zou nooit kiezen voor de Go+. Maar ja je moet het natuurlijk lekker zelf weten. ;)
Ik heb de Gotcha veel gebruikt, maar ben sinds kort weer overgestapt naar de Go+. Zeker met zo'n evenement als nu zijn er ontzettend veel potentiële shinies. Met de Go+ kan ik gemakkelijk éérst checken of de Pokemon shiny is. De Gotcha geeft mij te weinig terugkoppeling aangezien je geen fysieke knop hoeft in te drukken.

Voor het automatisch vangen en draaien van stops blijft de Gotcha ideaal.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Automatisch spinnen en gooien kan met de plus ook als je niet bang bent om een soldeerbout te gebruiken. Heb het zelf ook gedaan met mijn Go+ en het werkt prima.

video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drbootygrabber
Luuksche schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:40:
[...]

Ik heb de Gotcha veel gebruikt, maar ben sinds kort weer overgestapt naar de Go+. Zeker met zo'n evenement als nu zijn er ontzettend veel potentiële shinies. Met de Go+ kan ik gemakkelijk éérst checken of de Pokemon shiny is. De Gotcha geeft mij te weinig terugkoppeling aangezien je geen fysieke knop hoeft in te drukken.

Voor het automatisch vangen en draaien van stops blijft de Gotcha ideaal.
zo denk ik er ook helemaal over, dat fysieke knopje blijft het voor mij
nokia 3310 vs touchscreen all over again :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hoe zie je op een Go+ dan dat het een shiny is?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Dan gaat dat knopje shinen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
CAP-Team schreef op maandag 24 september 2018 @ 20:48:
Hoe zie je op een Go+ dan dat het een shiny is?
Niet.

Pokemon checken door hem ‘aan te tikken’ en daarna de Go+ hem te laten vangen indien het geen shiny is. Helaas is in 99.99% van de tijd het geval..

(Vandaag een shiny Togepi uit een ei!!)

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Eek2nd schreef op maandag 24 september 2018 @ 13:39:
En je kan idd op t scherm ook kiezen of je spinnen/vangen automatisch doet of handmatig tikken..
Maar ik stel het meestal wel via de app in, omdat t vrij lastig is als er veel pokemon in de buurt is
Huh, hoe stel je het via de app in? :o

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
SnoeiKoei schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 08:37:
[...]

Huh, hoe stel je het via de app in? :o
Fout geformuleerd: in de app kan je (bij instelling, Pokemon Go Plus) instellen of de stops/pokemon worden weergegeven(doorgezonden) naar de Go-tcha/plus.
Dus niet of je het auto of handmatig kan spinnen/vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Gotcha is erg duur tegenwoordig. Ga eens kijken op ali expres. Daar staan go + op die ze hebben aangepast met een schakelaar om hem ook op automatisch vangen te zetten.
Let erop dat ze er misschien officieel uitzien maar het helemaal net zijn !!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

*O* *O* *O*
Na 7 Mr Mimes, 8 Kangaskahns, 3 Farfetcheds en wat vulpixen enzo eindelijk een Tauros!!!!! *O* *O*
Gen 1 dex na 2 jaar eindelijk helemaal compleet :)

Zijn er meer mensen die na het overschakelen naar een nieuwe iPhone niet meer kunnen syncen met hun Apple Watch?
Apple Watch doet alles dat hij moet doen, alleen de pokemon app niet, als ik die start krijg ik enkel een generic poppetje op L1 te zien met de melding dat ik pokemon op m'n iPhone moet starten. Verder gebeurt er helemaal niets.
Ik heb de app zowel op m'n telefoon als watch al eens opnieuw geïnstalleerd, ook beide apparaten opnieuw gestart, maar hij wil niet meer aan de gang :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 09:15
drbootygrabber schreef op maandag 24 september 2018 @ 15:12:
[...]

zo denk ik er ook helemaal over, dat fysieke knopje blijft het voor mij
nokia 3310 vs touchscreen all over again :P
Je kunt op de Gotcha zelf toch ook het automatisch vangen uitzetten? Dan kun je klikken, en daarna bepalen of de Gotcha hem mag vangen door op de knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eddos schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 10:57:
[...]

Je kunt op de Gotcha zelf toch ook het automatisch vangen uitzetten? Dan kun je klikken, en daarna bepalen of de Gotcha hem mag vangen door op de knop te drukken.
Dat is het juist ze willen een knoppie, geen aanraak scherm :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 21:33
Luuksche schreef op maandag 24 september 2018 @ 21:41:
Niet.

Pokemon checken door hem ‘aan te tikken’ en daarna de Go+ hem te laten vangen indien het geen shiny is. Helaas is in 99.99% van de tijd het geval..
In dat geval zou ik altijd zelf ook vangen.

Go+/ Go-tcha gooien alleen rechte rode ballen.
Voor een beetje sterke of bijzondere pokemon wil je (ik in ieder geval dan) toch waarschijnlijk een berry gebruiken en een blauwe/ gele curveball gooien. Gewoon voor meer zekerheid van de vangst (en dubbele candy)
Ik zou dan niet op mn Go-tcha vertrouwen, zoveel als daarvan fled.

Go-tcha gebruik ik op de momenten dat ik zelf niet actief m'n app kan gebruiken. Dus stopje draaien tijdens het werk, of wanneer ik in de auto zit, of rondloop er ergens anders mee bezig ben.
Wanneer ik zelf naar de app kan kijken heb ik het liever zelf in de hand.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:56
Nutto = Meltan = Mythical :o ?
The Pokémon GO team schreef:
Trainers from all over the world have reported sightings of a mysterious Pokémon!

A mysterious Pokémon suddenly began appearing all over the world in recent days. Have you spotted it yet?

Ditto all over the world have been transforming into this Pokémon, which has now been identified as the Mythical Pokémon Meltan!

It seems that Professor Willow has already contacted Professor Oak in the Kanto region, and the two have been cooperating in their investigation of Meltan! Please check the Pokémon YouTube channel for more on their efforts!

Sightings of Ditto that have transformed into Meltan are still being reported. If you haven't encountered one, it's time to get out there and GO!
Afbeeldingslocatie: https://pokemongolive.com/img/posts/meltan-announcement.jpg

https://pokemongolive.com/post/meltan-announcement
Sightings of Ditto that have transformed into Meltan are still being reported.
Andersom toch :? ?

[ Voor 6% gewijzigd door sixtiek op 25-09-2018 17:21 . Reden: Andersom quote toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 13:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nee de Dittos zijn in Melton’s veranderd. Op het moment dat jij ze vangt veranderen ze TERUG naar hun oorspronkelijke vorm :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Sightings of Ditto that have transformed into Meltan are still being reported. If you haven't encountered one, it's time to get out there and GO!
Hoe dan? Random vangen; hopen dat ie verandert in n Ditto en daarna in n Melton :?

Melton is te vangen maar als je ze vangt wordt n Ditto...later met die game kun je hem overzetten en wordt t weer n Melton?

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 25-09-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lol die nieuwe video is ook in het nederlands uitgekomen XD best cringe haha maar wel leuk gedaan met betrekking tot die meltan die we na community day hadden gespot

[YouTube: Nieuwe Pokémon ontdekt: Introductie van Meltan!]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24

hneel

denkt er het zijne van

Vandaag trouwens nog een gewone ditto gevangen, die uit een ratata kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Chillz schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 11:20:
[...]

In dat geval zou ik altijd zelf ook vangen.

Go+/ Go-tcha gooien alleen rechte rode ballen.
Voor een beetje sterke of bijzondere pokemon wil je (ik in ieder geval dan) toch waarschijnlijk een berry gebruiken en een blauwe/ gele curveball gooien. Gewoon voor meer zekerheid van de vangst (en dubbele candy)
Ik zou dan niet op mn Go-tcha vertrouwen, zoveel als daarvan fled.

Go-tcha gebruik ik op de momenten dat ik zelf niet actief m'n app kan gebruiken. Dus stopje draaien tijdens het werk, of wanneer ik in de auto zit, of rondloop er ergens anders mee bezig ben.
Wanneer ik zelf naar de app kan kijken heb ik het liever zelf in de hand.
Er zijn zeer zeker ook Pokemon die ik daadwerkelijk zelf wil vangen i.v.m benodigde candy voor power up of evolutie, maar het grootste gedeelte van de spawns is nutteloos. Denk aan bijvoorbeeld Pidgey, Barboach en Sentret. Deze mag de Go+ voor mij vangen. Vangt de Go+ hem niet? Jammer, maar toch 50XP erbij. Vangt de Go+ hem wel? Mooi, 150XP en stardust erbij.

Met ruim 3.500.000 aan stardust zie niet de noodzaak om hier veel energie in te steken. Tevens kan de Go+ in een kort tijdsbestek meer Pokemon proberen te vangen dan ikzelf, waardoor de stardust toch wel komt.

Na het behalen van level 40 en het completeren van de pokedex, was de uitdaging weer snel weg. Voor mij is daardoor het “shiny hunten” een stuk leuker geworden. De rest is iets minder belangrijk.

Bovenstaande situatie is wel degelijk beïnvloed door het friendship systeem. Op geen enkele manier kun je sneller en gemakkelijker XP farmen dan door friendships.

Uiteindelijk speelt iedereen het spel gelukkig op zijn / haar eigen manier én heeft eigen doelen :)

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sixtiek
Ik vind dat ze het leuk doen hoor:
Op Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! | Meltan staat:
What Is Meltan?

A new species of Pokémon—one that nobody has ever seen before—has been discovered! This Pokémon is called Meltan, and as of now, it is quite the enigma.

Name: Meltan
Category: Hex Nut Pokémon
Type: Steel
Height: 0'08"
Weight: 17.6 lbs.

Most of Meltan’s body is made from liquid metal, and its shape is very fluid. It can use its liquid arms and legs to corrode metal and absorb it into its own body.

Meltan generates electricity using the metal it absorbs from outside sources. It uses this electricity as an energy source and also as an attack that can be fired from its eye.

Clearly a curious Pokémon, Meltan is very expressive and shows an interest in all kinds of things.
Afbeeldingslocatie: https://pokemonletsgo.pokemon.com/assets/img/new-pokemon/925_new_screen4.jpg

https://pokemonletsgo.pokemon.com/en-us/new-pokemon/

• C_V_S
  • Niet online
Maar wat moet je nu met die Meltan want als ik hem vang wordt het een Ditto toch?

Ben nu al een hele tijd level 40 maar buiten wat raids en af en toe een community dag is het leuke er wel af.

Moet nog wat missende Pokemons ruilen maar dat is een kwestie van tijd.

Wordt tijd voor Gen4 :)

[ Voor 57% gewijzigd door C_V_S op 26-09-2018 07:49 ]

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:33
nieuws: Nederlands kabinet wil telefoon vasthouden op de fiets vanaf juli 201...

Hmm. Toch maar weer een Go-Tcha aanschaffen dan :/. De vorige kwam doormidden terug nadat ik hem aan de vrouw had meegegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:06
C_V_S schreef op woensdag 26 september 2018 @ 07:41:
Maar wat moet je nu met die Meltan want als ik hem vang wordt het een Ditto toch?

Ben nu al een hele tijd level 40 maar buiten wat raids en af en toe een community dag is het leuke er wel af.

Moet nog wat missende Pokemons ruilen maar dat is een kwestie van tijd.

Wordt tijd voor Gen4 :)
Ik begrijp dat het een nieuwe pokémon is, die je nog niet kunt vinden/vangen. Ditto heeft hem al wel gezien, en kan dus doen alsof hij een Meltan is. Gewoon een leuke manier van een nieuwe pokémon teasen.

Uiteindelijk zal dit de nieuwe pokémon zijn die je op de e.o.a. manier kunt krijgen door Go en Let's Go te combineren, als ik het goed begrepen heb.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Me 2. Was erg verrast toen ik zat te zappen op Youtube gisteravond en dat filmpje ineens voorbij zag komen. Kan niet wachten tot Let's Go Pikachu/Eevee uitkomt en wat voor nieuws we gaan krijgen :)

Vraag me af of er Pokemon Go spelers zijn die speciaal de Switch aanschaffen voor die Let's Go games...iemand hier?

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:19
WahWah schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:06:
[...]

Vraag me af of er Pokemon Go spelers zijn die speciaal de Switch aanschaffen voor die Let's Go games...iemand hier?
Ik ga het waarschijnlijk doen. maar ik ben sowieso wel light Nintendo fan

[ Voor 7% gewijzigd door mat.hi.as op 26-09-2018 09:13 ]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
[...]

Me 2. Was erg verrast toen ik zat te zappen op Youtube gisteravond en dat filmpje ineens voorbij zag komen. Kan niet wachten tot Let's Go Pikachu/Eevee uitkomt en wat voor nieuws we gaan krijgen :)

Ik overwoog sowieso al een switch, dus dit helpt niet om de kosten in bedwang te houden zeg maar. :P

• C_V_S
  • Niet online
Megalodon86 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 09:01:
[...]

Ik begrijp dat het een nieuwe pokémon is, die je nog niet kunt vinden/vangen. Ditto heeft hem al wel gezien, en kan dus doen alsof hij een Meltan is. Gewoon een leuke manier van een nieuwe pokémon teasen.

Uiteindelijk zal dit de nieuwe pokémon zijn die je op de e.o.a. manier kunt krijgen door Go en Let's Go te combineren, als ik het goed begrepen heb.
Oke logisch verhaal :)

Switch is wel leuk maar heb toch geen tijd om te gamen naast PoGo :)

• Megalodon86
[...]

Ik heb de Switch Let's Go Eevee bundel in de pre-order staan. Evenals de Super Mario Party Joycon bundel trouwens.

Dus ja, Let's Go was wel het laatste zetje om hem te kopen. Nou was ik sowieso al direct enthousiast over de Switch, maar zag nog geen noodzaak omdat ik al een Wii U heb (en dus Mario Kart 8 al jaren speel).

• Mdrpdr
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16-09 11:36
Ik heb een vraagje, ik gebruik zelf de Calcy IV app voor android. Wat is nu de beste app voor iOS om IV mee te berekenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Mdrpdr schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:35:
Ik heb een vraagje, ik gebruik zelf de Calcy IV app voor android. Wat is nu de beste app voor iOS om IV mee te berekenen?
Poke Genie

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

Old skool alles handmatig invoeren bij een website. En geen flauwekulletjes! :P

Elke dag krijg ik research task "send 5 gifts to friends". En elke dag krijg ik die task op het moment dat ik naar AL mijn vriendjes al een gift gestuurd heb. Best irri.

Inmiddels een 100% Flygon en Weezing binnen.

Ik merk overigens dat sommige Kanto Pokémon totaal niet spawnen. Sinds het event begonnen is werkelijk waar niet 1 Tentacruel tegengekomen, bijvoorbeeld.

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:23:
Ik merk overigens dat sommige Kanto Pokémon totaal niet spawnen. Sinds het event begonnen is werkelijk waar niet 1 Tentacruel tegengekomen, bijvoorbeeld.
Sommige pokemons blijven zeldzaam in bijv gras of stad biomes.
Zo heb ik tijdens het hele kanto event nog geen Ekans en 'normale' pikachu gezien. Mis nog 10 pokemons om m'n kanto dex te voltooien, dus doorzetten :P

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:16
Ik heb net eindelijk een tauros uit een ei en daarmee kanto vol. *O* *O* *O*

• C_V_S
  • Niet online
Nieuwe community day wordt Beldum

Leuke Pokemon om shiny te krijgen!

Dus even drie vangen en dan ben ik er weer klaar mee :)

• makooy
  • Laatst online: 08:52
Zijn er nog trackers die werken? Heb het van ellende maar weer eens geinstalleerd maar doelloos rond lopen/rijden is niet mijn ding ;)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Verwijderd

TerrorSource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 07:55:
Zijn er nog trackers die werken? Heb het van ellende maar weer eens geinstalleerd maar doelloos rond lopen/rijden is niet mijn ding ;)
Verwijder het dan maar weer. Trackers zijn al sinds maart dacht ik offline en ik denk niet dat ze ooit nog terugkomen

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:51

Grvy

Bot

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:24:
[...]

Verwijder het dan maar weer. Trackers zijn al sinds maart dacht ik offline en ik denk niet dat ze ooit nog terugkomen
Nou.. het zou je verbazen in onze app groep is op dit moment iemand bezig met een kleine tracker; en het lijkt erop dat het werkt. En ik neem aan dat die source code wel ergens op github staat oid. (hij heeft het niet zelf gemaakt) :P

Dit is een account.

• makooy
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:24:
[...]

Ah balen. Zag dat er ook een Gotcha is nu. Spint die ook de pokestops als je in de auto zit (35+km/u)?
Grvy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:30:
[...]

Nou.. het zou je verbazen in onze app groep is op dit moment iemand bezig met een kleine tracker; en het lijkt erop dat het werkt. En ik neem aan dat die source code wel ergens op github staat oid. (hij heeft het niet zelf gemaakt) :P
Kan je hem eens vragen wat hij gebruikt?

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 06:51
[...]

En er zijn ook al echt beestjes zichtbaar? Want voor zover ik weet kun je wel iets als RocketMap gebruiken, maar door de beveiliging van Niantic kun je geen bots gebruiken, dus hou je alleen een website met een lege kaart van je omgeving over.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Megalodon86
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2018 @ 17:23:

Ik heb het idee dat we met dit event in een omgekeerde biome zitten...
C_V_S schreef op donderdag 27 september 2018 @ 06:56:
Nieuwe community day wordt Beldum

Leuke Pokemon om shiny te krijgen!

Dus even drie vangen en dan ben ik er weer klaar mee :)
Die is zeker leuk, zowel shiny, als de special move die hij zeer waarschijnlijk krijgt. Ik ga (na 2 commdays rustig aan) weer helemaal los.

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:51

Grvy

Bot

Jaap-Jan schreef op donderdag 27 september 2018 @ 08:48:
[...]
En er zijn ook al echt beestjes zichtbaar? Want voor zover ik weet kun je wel iets als RocketMap gebruiken, maar door de beveiliging van Niantic kun je geen bots gebruiken, dus hou je alleen een website met een lege kaart van je omgeving over.
Jup; ik weet helaas niet wat die gebruikt, zal binnenkort even wat screens posten. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Grvy op 27-09-2018 09:11 ]

Dit is een account.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

In mijn regio gebruiken ze een map met raids en research die door mensen zelf zijn ingevoerd via Telegram.

• C_V_S
  • Niet online
daniëlpunt schreef op donderdag 27 september 2018 @ 09:22:
In mijn regio gebruiken ze een map met raids en research die door mensen zelf zijn ingevoerd via Telegram.
Das toch niet zo boeiend.....

Raids komt wel goed en die 2/3 nuttige quests worden wel gedeeld via Whatsapp

• makooy
C_V_S schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:49:
[...]

Whatsapp groep is lastig te vinden als je er niemand in kent :/
Ook in de user sheet in de OP staat niemand in mijn woonplaats (Spijkenisse).

• C_V_S
  • Niet online
TerrorSource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:53:
[...]

Whatsapp groep is lastig te vinden als je er niemand in kent :/
Ook in de user sheet in de OP staat niemand in mijn woonplaats (Spijkenisse).
Nou Spijkenisse heeft een mega actieve Whatsgroep hoor.

Moet je er in? PM je nummer maar regel ik dat wel voor je.

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

C_V_S schreef op donderdag 27 september 2018 @ 11:49:
[...]

Er staat ook een Google Maps link bij, dus dat is handiger dan een screenshot van een Pokéstop in WhatsApp, zeker als je niet alle stops of gyms kent in een stad. En we hebben ook een bot in Telegram voor raids, dus dan kan je gewoon een tijd aangeven dat je kan of als je wat later komt ipv kopiëren/plakken in WA.

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ergens begint bij mij te kriebelen dat ze toch nu wel iets moeten gaan aankondigen over de volgende GEN.
Of dat nou 4,5 of 8 is.
Vorige keer begonnen ze ook op of rond Halloween. En das nu bijna een jaar geleden.
Tenzij ze heel erg dik gaan inzetten op de koppeling met de switch...

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04
Wou dat pokemon GO hier nog actief was, helaas moet ik al naar omliggende steden wil ik een keer wat doen.

• C_V_S
  • Niet online
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:04:
Ergens begint bij mij te kriebelen dat ze toch nu wel iets moeten gaan aankondigen over de volgende GEN.
Of dat nou 4,5 of 8 is.
Vorige keer begonnen ze ook op of rond Halloween. En das nu bijna een jaar geleden.
Zal toch wel Gen4 worden. Wordt wel tijd ook!

En de nieuwe EX-raid passen gaan uit delen ook

Moet ik wel hopen op een invite van iemand :)

• makooy
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 13:04:
Of dat nou 4,5 of 8 is.
Nu weet ik dat ik er een tijdje uit ben geweest maar ik heb de normale(gen1) pokedex nog lang niet vol :X
Ook nog geen enkele gen2/3 gevangen de afgelopen week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elmo_1978
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:43
TerrorSource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:22:
[...]

Nu weet ik dat ik er een tijdje uit ben geweest maar ik heb de normale(gen1) pokedex nog lang niet vol :X
Slacker.

Hier alles al vol van generatie 1 minimaal alles 3x (inclusief regionals)
genereatie 2 ook bijna compleet de pokedex, alleen heracross nog.

Genratie 3 ook compleet op troucoual en ilimius na.

dus klaar voor generatie 4 en 5

• Chillz
TerrorSource schreef op donderdag 27 september 2018 @ 14:22:

Dat kan redelijk kloppen, aangezien het op het moment voor pakweg 99% Gen1 is wat spawnt

Leeg - Sinds 20180907

Verwijderd

[...]

Hier ben ik heel benieuwd naar.
Zover ik weet is hashing nog steeds niet gekraakt dus kunnen er geen werkende maps zijn, tenzij gevuld door gebruikers.

• Eek2nd
Chillz schreef op donderdag 27 september 2018 @ 16:01:
[...]

Dat kan redelijk kloppen, aangezien het op het moment voor pakweg 99% Gen1 is wat spawnt
Spinda quests zoeken :p

Mocht er iemand nog een Go-Tcha via Ebay willen bestellen, ik heb net een code voor 15% kortong gekregen (weet noet of t account gebonden is)

[ Voor 23% gewijzigd door Eek2nd op 27-09-2018 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gisteren een goeie 7 km-ei dag gehad. Naast de zoveelste Alola Grimer, Vulpix en Sandshrew nu ook een Tauros, Farfetch'ed, Mr. Mime en een 100% Kangashkan :*)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik moet de eerste Tauros, Farfetch'd of Kangaskhan nog zien :-(

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11:52

Meneer iCy

swarma

Mijn eitjes sinds de extra regional: 5x vulpix, 2x grimer, 1x meowth, 1x Porygon❤, 2x Kanghaskan, 2x Tauros, 1x mr mime

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

icy schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:03:
Mijn eitjes sinds de extra regional: 5x vulpix, 2x grimer, 1x meowth, 1x Porygon❤, 2x Kanghaskan, 2x Tauros, 1x mr mime
Bizar. ik heb vanaf dat ze uit zijn minimaal 108 alola eieren uitgelopen. nog steeds geen vulpix

ja oke heb er wel 1 maar die komt van een ruil vorige week omdat ik hem nog steeds niet had. werd er gek van

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• DragonChaser
  • Laatst online: 13-01-2023
Even een noob vraag, wat is de hoogste level wild pokemon die je kan vinden?, dit is gebonden aan je player level?.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb allemaal alolan troep uit eieren maar ook een Vulpix idd. Nog geen enkele regional. Dus dadelijk heb ik mijn Pokédex van gen 1 op alles compleet min regionals en legendary birdies _O- Zeg maar waar menigeen 2 jaar geleden al op kwam met een beetje doorspelen :+

• wortelsoft
  • Laatst online: 16-09 20:16
Ricmaniac schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:05:
[...]

Bizar. ik heb vanaf dat ze uit zijn minimaal 108 alola eieren uitgelopen. nog steeds geen vulpix

ja oke heb er wel 1 maar die komt van een ruil vorige week omdat ik hem nog steeds niet had. werd er gek van
Ik heb een heel stel vulpix alolan door gestuurd naar de shredder van de professor, omdat ik die nogal veel kreeg. Het is niet eerlijk verdeeld. :+

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

DragonChaser schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:33:
Even een noob vraag, wat is de hoogste level wild pokemon die je kan vinden?, dit is gebonden aan je player level?.
Zover ik weet is het max level in het wild jouw level + 1,5. Dus ben je lvl 20 dan kun je max. level 21,5 vinden. Hier zit een maximum op tot lvl 30 in het wild. Als er een weatherboost is dan kun je 5 levels hoger vinden (lvl 35 max.).

• Marascon
Net een Ex pas gekregen voor Dinsdag half 6, niet de beste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Niet online
Hier zijn op 3 gyms EX-Raid passen uitgedeeld. Allemaal op 2 oktober in de middag.

Oftewel ik kan toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is er 1 of andere catch bug in Pokemon bij raids? De laatste 89 (ja negenentachtig) great of excellent curve ball throws met golden berries op raid Pokemon zijn allemaal mislukt en de Pokemon is iedere keer ontsnapt.

Het is zelfs zo erg dat ik totaal geen motivatie meer heb om überhaupt het spel nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:27
Jeej, m'n allereerste EX-Raid pas ontvangen.. :o
Maarja dinsdag 12:00, kansloos :/
Beetje jammer dat je een raid doet in het weekeind en de EX-raid dan door de week krijgt.... Bovendien wie kan er nou uberhaupt door de week om 12:00, iedereen met school/universiteit of werk gaat hoogst waarschijnlijk niet en dat lijkt me toch 80+% vd bevolking

-edit- zinsstructuur aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door davidov op 28-09-2018 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Bij ons ook 3 gyms een ex-raid getriggerd. Ik heb er ook een voor de mooiste tijd; 18.00-18.45u *O*

De andere 2 zijn in de middag rond 13.00 en 15.00u geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
xelfer schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:28:
Is er 1 of andere catch bug in Pokemon bij raids?
Geen idee, ik ben minder fanatiek met raiden maar bij die tien raids de afgelopen avonden liep ik ze ook mis. Ondanks golden berry en great of excellent throw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:35
Ik weet wel dat ik de alolan sandshrew/vulpix die ik extra heb ga doorsturen naar Let's go :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:59
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 09:15:
Bij ons ook 3 gyms een ex-raid getriggerd. Ik heb er ook een voor de mooiste tijd; 18.00-18.45u *O*

De andere 2 zijn in de middag rond 13.00 en 15.00u geloof ik.
Marascon schreef op donderdag 27 september 2018 @ 23:57:
Net een Ex pas gekregen voor Dinsdag half 6, niet de beste tijd.
Met half 6 of 6 uur zou ik heel blij zijn.
In mijn buurt zijn ze om 13:00 en 13:30 en ik heb er een voor de laatstgenoemde tijd. Ik heb niet zoveel vakantie-uren meer, vind het zonde ze hieraan te besteden en verder begint het ook een principe dingetje te worden dat ik daar mee wil stoppen.
Ik hoop dat ze de tijden ooit nog eens anders gaan doen; de eerste in het weekend is waarschijnlijk pas over 8 weken.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
xelfer schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:28:
Is er 1 of andere catch bug in Pokemon bij raids? De laatste 89 (ja negenentachtig) great of excellent curve ball throws met golden berries op raid Pokemon zijn allemaal mislukt en de Pokemon is iedere keer ontsnapt.

Het is zelfs zo erg dat ik totaal geen motivatie meer heb om überhaupt het spel nog te spelen.
Twee dagen geleden had ik ditzelfde. Moet niet te vaak gebeuren anders is de lol er snel af.

Ook een ex raid pass gekregen. Maar zoals gewoonlijk doordeweeks in de middag op een tijd dat niet uitkomt. Waarom zetten ze die dingen nou nooit op een uur of 20.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11:52

Meneer iCy

swarma

Ricmaniac schreef op donderdag 27 september 2018 @ 17:05:
[...]

Klopt, de rest van alola eitjes heb ik maar 1 vulpix gekregen dus ben verbaast dat ik zoveel heb gekregen. Nu gaan de eitjes niet zo hard meer, want de super incubators zijn op.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonChaser
  • Laatst online: 13-01-2023
Moraxv schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:54:
[...]

Zover ik weet is het max level in het wild jouw level + 1,5. Dus ben je lvl 20 dan kun je max. level 21,5 vinden. Hier zit een maximum op tot lvl 30 in het wild. Als er een weatherboost is dan kun je 5 levels hoger vinden (lvl 35 max.).
Hoe vertaalt dit zich in CP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Ondertussen 3x Tauros uit een ei, (de rest had ik al)
dus ik ben ook weer gestopt met actief incubators kopen en inzetten en extra km's maken.

Vanmorgen eens gekeken;
786 Magikarp gevangen tot nu toe. Waarvan nog maar 1 enkele shiny. Maar ik heb ooit begrepen dat de catchrate van shinykarp zo'n 1 op 400 is, dus ik heb goede hoop dat er binnenkort weer eentje gaat verschijnen... :)

ja, ik weet ook wel dat het puur random is, maar je kan maar ergens op hopen... ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Moraxv schreef op donderdag 27 september 2018 @ 22:54:
[...]

In het wild zal je geen halve levels vinden.
Chillz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:22:
Vanmorgen eens gekeken;
786 Magikarp gevangen tot nu toe. Waarvan nog maar 1 enkele shiny. Maar ik heb ooit begrepen dat de catchrate van shinykarp zo'n 1 op 400 is, dus ik heb goede hoop dat er binnenkort weer eentje gaat verschijnen... :)

ja, ik weet ook wel dat het puur random is, maar je kan maar ergens op hopen... ;)
Hoeveel daarvan waren "Big Magikarps"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Chillz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:22:

Vanmorgen eens gekeken;

Normale catchrate is 1/450 dacht ik voor een shiny in het wild.

Je moet ook geen rekening houden met de magikarps die je voor de invoering van de shiny gevangen hebt he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Megalodon86 schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 11:56:
Hoeveel daarvan waren "Big Magikarps"?
weinig, in verhouding.
117

M'n enige shiny is trouwens ook maar CP 10 :P
Gravediggerxx schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:05:
Normale catchrate is 1/450 dacht ik voor een shiny in het wild.

Je moet ook geen rekening houden met de magikarps die je voor de invoering van de shiny gevangen hebt he ;)
Shinykarps waren er toch redelijk vanaf het begin dacht ik.

Achja, m'n doel is niet alle shinies compleet te hebben, want dat is toch puur random.
Maar met zo'n aantal gevangen, vind ik het toch wel een keer tijd worden. Ondertussen genoeg candy gespaard om er een super rode Gyra van te maken :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zijn die special en ultra box nog de moeite waard om te overwegen? Heb inmiddels genoeg bij elkaar voor de special en moet nog wat voor de ultra. Het liefst heb ik een diy box waarin je de samenstelling kunt aanpassen. Want dan wil ik vooral incubators en raid passen. En geen lure, incense of lucky eggs. Maar alle items los kopen is een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Chillz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:10:
[...]

Achja, m'n doel is niet alle shinies compleet te hebben, want dat is toch puur random.
Als ze in verhoogde hoeveelheid spawnen zoalls geodude en grimer nu dan kan je er wel achter jagen. (of bij een nest)
Anders is het inderdaad heel random.

Maar als ze uiteindelijk alles shiny vrijgeven en je vangt bv op 1 dag 500 pokemon. Dan kan je dagelijks wel een shiny krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Chillz schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:10:
[...]

weinig, in verhouding.
117

M'n enige shiny is trouwens ook maar CP 10 :P
Aj... ik heb er ook heel weinig, schiet niet op met die medaille.
[...]

Maar met zo'n aantal gevangen, vind ik het toch wel een keer tijd worden. Ondertussen genoeg candy gespaard om er een super rode Gyra van te maken :)
Klopt, dat was de eerste shiny in het spel.

Ik heb 3 shiny magikarps.... 1 met een event in Amstelveen (14-10-2017), de tweede een paar uur daarna (15-10-2017, go figure) en de derde was paar weken geleden.

[ Voor 66% gewijzigd door Megalodon86 op 28-09-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sixtiek
Gravediggerxx schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:16:
Maar als ze uiteindelijk alles shiny vrijgeven en je vangt bv op 1 dag 500 pokemon. Dan kan je dagelijks wel een shiny krijgen.
Zo werkt kansrekening niet helemaal. Iedere keer dat je een pokie vangt is de kans 1 op 450* dat 'ie shiny is. Elke keer opnieuw. Je hebt niet na 450 pokies gegarandeerd een shiny.

*ongeveer, als ik het goed onthouden heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
sixtiek schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 12:38:
[...]

Zo werkt kansrekening niet helemaal. Iedere keer dat je een pokie vangt is de kans 1 op 450* dat 'ie shiny is. Elke keer opnieuw. Je hebt niet na 450 pokies gegarandeerd een shiny.

*ongeveer, als ik het goed onthouden heb
Gemiddeld genomen zal je dan wel ongeveer 1 shiny per dag vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Iemand een Go-tcha? Heb mijne vandaag binnen gekregen maar lijkt er op dat hij niet auto-spin doet terwijl alleen die optie aan staat in de app. Gaat soms best lang over heen voordat hij hem spint.

Pokemon Go:
X Nearby Pokemons
V Nearby PokeStops

Go-tcha app:
X Auto Campture Unknown
X Auto Capture Known
V Auto Collect Stops
X Vibrate
V Disable animations
X Dark Theme
X Community Compare

[ Voor 7% gewijzigd door makooy op 28-09-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

TerrorSource schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:44:
Iemand een Go-tcha? Heb mijne vandaag binnen gekregen maar lijkt er op dat hij niet auto-spin doet terwijl alleen die optie aan staat in de app. Gaat soms best lang over heen voordat hij hem spint.

Pokemon Go:
X Nearby Pokemons
V Nearby PokeStops

Go-tcha app:
X Auto Campture Unknown
X Auto Capture Known
V Auto Collect Stops
X Vibrate
V Disable animations
X Dark Theme
X Community Compare
Ja, ik heb niks ingesteld via de app maar alles op de go-tcha zelf. Autospin werkt best vaak niet, zelfs als je gewoon langs een pokestop wandelt en er tijd genoeg is lukt het niet altijd. Plus dat met het touch screentje in mijn broekzak vaak willekeurig settings veranderd worden, een soort screen lock was niet overbodig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marascon
TerrorSource schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:44:

Pokemon Go:
X Nearby Pokemons
V Nearby PokeStops

Go-tcha app:
X Auto Campture Unknown
X Auto Capture Known
V Auto Collect Stops
X Vibrate
V Disable animations
X Dark Theme
X Community Compare
Heb zelf een gotcha, zal vanavond eens voor je kijken of ik iets zie met die instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:24

hneel

denkt er het zijne van

Afbeeldingslocatie: https://www.xs4all.nl/~hneel/misc/20180928_205335_raids.png

Waarom gaat het bijna elke dag zo?

Ik herinner me dat vorig jaar, toen we nog maar 1 gym hadden, we bijna elke avond wel een raid konden doen.

Nu hebben we 8 gyms op het dorp, maar is er 's avonds meestal geen zak meer te beleven.

• Eek2nd
SnoeiKoei schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 15:57:
[...]

Ja, ik heb niks ingesteld via de app maar alles op de go-tcha zelf. Autospin werkt best vaak niet, zelfs als je gewoon langs een pokestop wandelt en er tijd genoeg is lukt het niet altijd. Plus dat met het touch screentje in mijn broekzak vaak willekeurig settings veranderd worden, een soort screen lock was niet overbodig geweest.
Go-tcha geeft de voorkeur aan eerst Pokemon vangen, dan pas spinnen, dus komt vaak voor dat ie niet of laat spint doordat er veel beestjes in de buurt is.
Als je alleen wilt spinnen, kan je via de app Pokemon vangen uitvinken, dan moet ie in principe meer stops/gyms pakken.

Ik had ook vaak las van dat ie in de broekzak de instelling wijzigt, heb uiteindelijk een zwart bandje gehaald op ali en draag t vaak om mn pols.
Ook aan een bandje in de broekzak veranderd de instellingen minder vaak. En in borst/jaszak al helemaal beter.

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
hneel schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 20:55:
[Afbeelding]

Waarom gaat het bijna elke dag zo?

Ik herinner me dat vorig jaar, toen we nog maar 1 gym hadden, we bijna elke avond wel een raid konden doen.

Nu hebben we 8 gyms op het dorp, maar is er 's avonds meestal geen zak meer te beleven.
Bij mij in het dorp exact hetzelfde, waar ik werk dan weer het tegenovergestelde. Vanmiddag 6 raids waarvan 6 Mewtwo's toen ik naar huis ging. En dan ken ik natuurlijk niemand uit die omgeving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
BrandonTAn91 geband

https://www.reddit.com/r/...banned_for_tos_violation/

https://twitter.com/brandontan91/status/1045830939350200321

Hij overtreed bijna elke tos regel en dan vraagt hij zich af waarom 8)7

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Precies. Hij bied zijn diensten aan om voor jou op jouw account een MewTwo te vangen van bijv. >95% IV. Kost 500 dollar. Lijkt me toch een beetje heel veel te ver gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-09 16:15

LazySod

Scumbag with a mission

Hoi, voor mijn neefje en mezelf ben ik op zoek naar Celebi vriendjes

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Pagina: 1 ... 113 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.