[iOS/Android] Pokémon GO - Deel 5 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 141 Laatste
Acties:
  • 572.432 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik heb momenteel alleen 7 km eieren.. Hopelijk komt er nog wat leuks uit (lees: Tauros)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08:47
Helaas heb ik nog geen Tauros mogen hatchen. Heb de hoop bijna opgegeven. Gister wel twee keer een Mr. Mime (wauw..)!

Heeft iemand van jullie de update naar IOS 12 al gemaakt icm een Pogo+? Ben benieuwd of het nog soepel werkt.

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Net ook weer twee Mr Mimes uitgelopen :')
Eén Tauros en ik ben gelukkig, kom op zeg, al die altla's, mimes en kangoeroes interesseren me echt helemaal niets... zonde van die afstanden :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:19

avotar

P0werd by Black Coffee

Na 25 eieren is mijn buit 2 x een Tauros, 1 Mr Mime, 2x een vulpix die ik nog niet had en verder alleen maar alohan zooi, een polygon of 4 en een tangela.

Ik moet nog steeds een Kanga.

Ik zit nu met het probleem dat ik Celebi niet te pakken krijg.
Alle quests af, maar mijn telefoon heeft geen AR. Dus vrij snel switcht hij naar normaal en krijg ik hem gewoon niet geraakt.
Elke bal is te kort. :X

[ Voor 37% gewijzigd door avotar op 18-09-2018 12:35 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 21:33
Daarstraks ook m'n eerste regional uit een geel ei... Mr. Mime :/

Come on, eitjes! 1 Tauros is all I need...
avotar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:33:
Alle quests af, maar mijn telefoon heeft geen AR. Dus vrij snel switcht hij naar normaal en krijg ik hem gewoon niet geraakt.
Even inloggen op een telefoon van iemand die wel AR kan en dan daar Celebi vangen... optie?

[ Voor 65% gewijzigd door Chillz op 18-09-2018 12:36 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuksche schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:07:
Heeft iemand van jullie de update naar IOS 12 al gemaakt icm een Pogo+? Ben benieuwd of het nog soepel werkt.
Geüpdate naar IOS12 en alles werkt nog steeds als een zonnetje. (y)
Ik gebruik geen Pogo+ maar de Go-tcha, deze verbind nog steeds probleemloos. Een keer aanklikken en verbonden.
Voor mijn gevoel is het zelfs zo dat Pogo aanmerkelijk sneller opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:12:
[...]

Geüpdate naar IOS12 en alles werkt nog steeds als een zonnetje. (y)
Ik gebruik geen Pogo+ maar de Go-tcha, deze verbind nog steeds probleemloos. Een keer aanklikken en verbonden.
Voor mijn gevoel is het zelfs zo dat Pogo aanmerkelijk sneller opstart.
Top!

Zie net dat ik een 100% IV Rhyhorn gevangen heb. Tijd om daar wat stardust in te pompen voor gen 4! :9~

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:08
avotar schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:33:
Na 25 eieren is mijn buit 2 x een Tauros, 1 Mr Mime, 2x een vulpix die ik nog niet had en verder alleen maar alohan zooi, een polygon of 4 en een tangela.

Ik moet nog steeds een Kanga.

Heel makkelijk, bij mij gaf AR ook een error. Mew heb ik toen gevangen door Pokemon Go simpelweg geen toegang te geven tot de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Chillz schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:35:

[...]

Even inloggen op een telefoon van iemand die wel AR kan en dan daar Celebi vangen... optie?
Moet ik nog proberen. Maar de meest logische kandidaat daarvoor was even niet beschikbaar.
Akaendra schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:59:
[...]

Heel makkelijk, bij mij gaf AR ook een error. Mew heb ik toen gevangen door Pokemon Go simpelweg geen toegang te geven tot de camera.
Gaan we dat eens proberen.

Man man man... gisterenavond en vanochtend twee keer zeker een half uur bezig geweest.... en maar proberen... 8)7 8)7 8)7

En nu .. de camera toegang ingetrokken. En zo raak ik hem drie keer achter elkaar |:( |:( |:( 8)7
Niets geen animatie, niets geen beweging.

:>

[ Voor 19% gewijzigd door avotar op 18-09-2018 14:11 ]

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Luuksche schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:29:
[...]

Top!

Zie net dat ik een 100% IV Rhyhorn gevangen heb. Tijd om daar wat stardust in te pompen voor gen 4! :9~
Zou hem wel even bewaren en niet meteen evolueren naar Rhyperior. Ik ben er persoonlijk vrij zeker van dat die nog een leuke Community Day move gaat krijgen nl! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Autofan1985 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:44:
[...]

Zou hem wel even bewaren en niet meteen evolueren naar Rhyperior. Ik ben er persoonlijk vrij zeker van dat die nog een leuke Community Day move gaat krijgen nl! ;)
Of Rampardos met Head Smash :D .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36
De melding is vandaag veranderd in
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zSNI2dPHMys3j0WbHrI8bq2G/medium.png

Dat klinkt al minder definitief.
Wellicht dat m'n appeal in behandeling is genomen en m'n account nu wordt onderzocht?
Akaendra schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:59:
Dat heb ik ook gedaan met Celebi en nu dus een ban.
Niet gezegd dat het hier door komt, maar verder ben ik me van geen kwaad bewust.

[ Voor 25% gewijzigd door frickY op 18-09-2018 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
Autofan1985 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 14:44:
[...]

Eens! “Hij” moet sowieso nog even geduld hebben, ben druk bezig om mijn 15/15/14 Chansey naar level 40 te brengen.

Stack Sats

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 03:48
Tot nu toe ook niet veel geluk met Tauros :(
Elk eitje heeft een 3% kans.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Hoewel de kans op regionals in het algemeen best klein is heb ik al wel een aardige verzameling mimes en kangaskahns uitgelopen waar amerikanen jaloers op zouden zijn :/

Humankind… be both.

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
zwahillius schreef op woensdag 19 september 2018 @ 07:46:
Tot nu toe ook niet veel geluk met Tauros :(
Elk eitje heeft een 3% kans.
Gewoon stoppen met proberen. 3% is belachelijk laag en volgend jaar geven ze wel een evenement waar je ze met hopen kan vangen.
Als je ze echt nu wilt hebben kan je ook gewoon ruilen en dan verspil je daar geen incubators voor.

Verwijderd

Ik heb redelijk veel mazzel deze keer, 5 super incuators gebruikt en dus in 15 eitjes uitgelopen 2x een Tauros.

Vandaag dus via leaks bekend geworden dat Deoxys de nieuwe EX Raid boss gaat worden en Beldum een community dag krijgt (waarschijnlijk 21 oktober)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:36
Heb een reactie van Niantic
Thank you for your inquiry. Your account has been temporarily suspended due to the use of unofficial third-party software which violates the [Pokémon GO Terms of Service](https://www.nianticlabs.com/terms/pokemongo/en) and the [Trainer Guidelines](https://support.pokemongo...com/hc/articles/221993967).
Het enige dat ik gebruik zijn een Go-tcha en Calcy IV.
Is nu een 90 day suspension geworden, maar is denk een goed moment om definitief te stoppen.

[ Voor 6% gewijzigd door frickY op 19-09-2018 09:24 ]

• perryvdbosch
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 16-09 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:04:

en Beldum een community dag krijgt (waarschijnlijk 21 oktober)
omg _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
frickY schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:22:
[...]

[...]

Is nu een 90 day suspension geworden, maar is denk een goed moment om definitief te stoppen.
Is gewoon al een tijd bekend dat je Calcy IV niet mag gebruiken..

PSN: Fruitschaaltje

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:56
Ik en tientallen mensen in de lokale whatsapp-groep gebruiken al meer dan een jaar Calcy (ik zelfs dagelijks) en ik heb nog nooit gehoord dat iemand hiervoor een ban/waarschuwing zou hebben gekregen.

Of het wel of niet mag is volgens mij een grensgeval; ik heb iig nooit een bron gezien wat nou precies niet mag aan dit soort software.

PV Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Eindelijk Gen1 compleet door een Tauros te traden :*)

Update van https://gathering.tweaker...message/55075343#55075343

Lvl 36 (Caught: 366 / Seen: 371)
1382802 van 2000000 XP

To do:

Generation 1
128 Tauros (regional)
144 Articuno (legendary)
145 Zapdos (legendary)
150 Mewtwo (legendary)

Generation 2
214 Heracross (regional)
222 Corsola (regional)
235 Smeargle
242 Blissey
244 Entei (legendary)
245 Suicune (legendary)
250 Ho-Oh (legendary)
251 Celebi (mythical)

Generation 3
257 Blaziken
272 Ludicolo
281 Kirlia
282 Gardevoir
288 Vigoroth
289 Slaking
290 Nincada
291 Ninjask
292 Shedinja
308 Medicham
314 Illumise (regional)
321 Wailord
324 Torkoal (regional)
327 Spinda
330 Flygon
334 Altaria
338 Solrock
345 Lileep
346 Cradily
348 Armaldo
350 Milotic
352 Kecleon
357 Tropius (regional)
358 Chimecho
362 Glalie
366 Clamperl
367 Huntail
368 Gorebyss
369 Relicanth (regional)
372 Shelgon
373 Salamence
377 Regirock (legendary)
378 Regice (legendary)
379 Registeel (legendary)
381 Latios (legendary)
382 Kyogre (legendary)
383 Groudon (legendary)
384 Rayquaza (legendary)
385 Jirachi (mythical)
386 Deoxys (mythical)

[ Voor 94% gewijzigd door CAP-Team op 19-09-2018 10:34 ]

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 03:48
Quincy5 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:48:
Ik en tientallen mensen in de lokale whatsapp-groep gebruiken al meer dan een jaar Calcy (ik zelfs dagelijks) en ik heb nog nooit gehoord dat iemand hiervoor een ban/waarschuwing zou hebben gekregen.

Of het wel of niet mag is volgens mij een grensgeval; ik heb iig nooit een bron gezien wat nou precies niet mag aan dit soort software.
Ik gebruik nu Poke genie. Hiervoor Calcy gebruikt. Volgens mij is dit inderdaad geen probleem, zolang de software niet inlogt. Zolang de app alleen je scherm scant is voor zover ik weet niks aan de hand.

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

[...]

[...]

Goed voor je. 90 dagen ban is klote, maar daar kom je wel overheen.
Het sterkt mij in mijn idee dat Niantic bijna nooit een perma-ban uitdeelt :)

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Verwijderd

Definitief stoppen? Wat als je na 100 dagen inactiviteit ineens 5000 gratis Canadough krijgt? ;)

Verwijderd

Quincy5 schreef op woensdag 19 september 2018 @ 09:48:

Niantic is daar vrij duidelijk in.

Ik heb ooit onderstaand gestuurd naar Niantic Support:

Hello,

I’ve been playing Pokémon Go since almost the beginning but there something I and along with me many many other players are missing in the game. When I catch a Pokémon there’s no accurate way to check it’s IV and stats. Yes, I can use Appraise but that’s only an indication, not the exact value’s. I was wondering why this isn’t implemented in the game? It would be really helpful if the values where there when I looked at the Pokémon along with its stats like HP, Weight, Height and Type.
The only way now is either to use an IV checker or website.
Is there a reason for not doing this? You can even make it something as a reward for reaching a specific level in the game or something.

Hope to hear from you.

Kind regards,

Thanks for contacting Pokémon GO support.

I see that you have a suggestion about having an option to check the stats of Pokémon to make Pokémon GO better and interesting.

As a fellow Trainer, I completely see a valid point in the feedback. I really appreciate the concern that you have towards Pokémon community. It means a lot and we are happy to have a valuable player like you in our community.

We value the time and efforts that you have taken to share your feedback. I wish you good luck for further Pokémon hunt!

Also, there are currently no authorized third-party apps or services for Pokémon GO. Using these applications may negatively affect your gameplay.

If you have any other questions, please feel free to get in touch with us.

Best regards,

Shawn
Niantic Support

Nou gebruik ik al bijna sinds het begin Poke Genie en sinds een jaar de Go-Tcha en dat gaat probleemloos. O-)

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Dat een 3rd party app een negatieve invloed heeft op je gameplay betekent niet dat het een bannable offence is... Dus nee, zo duidelijk zijn ze niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:41
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2018 @ 14:32:
[...]

Niantic is daar vrij duidelijk in.

Ik heb ooit onderstaand gestuurd naar Niantic Support:

Hello,

I’ve been playing Pokémon Go since almost the beginning but there something I and along with me many many other players are missing in the game. When I catch a Pokémon there’s no accurate way to check it’s IV and stats. Yes, I can use Appraise but that’s only an indication, not the exact value’s. I was wondering why this isn’t implemented in the game? It would be really helpful if the values where there when I looked at the Pokémon along with its stats like HP, Weight, Height and Type.
The only way now is either to use an IV checker or website.
Is there a reason for not doing this? You can even make it something as a reward for reaching a specific level in the game or something.

Hope to hear from you.

Kind regards,

Thanks for contacting Pokémon GO support.

I see that you have a suggestion about having an option to check the stats of Pokémon to make Pokémon GO better and interesting.

As a fellow Trainer, I completely see a valid point in the feedback. I really appreciate the concern that you have towards Pokémon community. It means a lot and we are happy to have a valuable player like you in our community.

We value the time and efforts that you have taken to share your feedback. I wish you good luck for further Pokémon hunt!

Also, there are currently no authorized third-party apps or services for Pokémon GO. Using these applications may negatively affect your gameplay.

If you have any other questions, please feel free to get in touch with us.

Best regards,

Shawn
Niantic Support

Nou gebruik ik al bijna sinds het begin Poke Genie en sinds een jaar de Go-Tcha en dat gaat probleemloos. O-)
Lijkt me duidelijke dat Shawn een bot is.

• Chillz
Nee joh. Hij is een 'fellow trainer'
:+

Leeg - Sinds 20180907

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
The Mythical Pokémon Deoxys Transforms EX Raids!

It’s time to prepare for a new challenge from a powerful Mythical Pokémon originally discovered in the Hoenn region! The DNA Pokémon, Deoxys, will arrive for EX Raid Battles. This Psychic-type Mythical Pokémon will be available to challenge in its Normal Forme beginning with the next cycle of EX Raid invitations.

Are you new to EX Raids? You can become eligible to receive an EX Raid Pass when you win a Raid Battle at a qualifying Gym. And from now on, you’ll be able to see which Gyms can host an EX Raid through a handy tag when you look at the Gym details. EX Raid Passes will give you the date and time when you’ll be able to challenge Deoxys, so mark your calendar and prepare your Pokémon for an epic battle!

Battling Deoxys will be a difficult challenge that requires Trainers to take advantage of every opportunity—and maybe get a little help from a friend! From now on, when you receive an EX Raid Pass, you will be able to invite one friend to go with you! Keep in mind that invites can only be sent to an Ultra Friend or Best Friend, so don’t forget to battle with friends, send Gifts, and trade Pokémon to build up your Friendship level.

Do you have what it takes? Best of luck, Trainer—Deoxys Normal Forme is waiting!

https://pokemongolive.com/en/post/exraid-deoxys/

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
En wat als er 2 gyms op 1 dag is?
Mogelijk 2 te doen door ex raid en friend invite?

Verwijderd

Schijnbaar woon ik in spoof-city. Ik doe mijn ronde altijd in de ochtend, en ondanks dat ik niemand bij gyms zie [ook niet in geparkeerde auto's] is er veel activiteit.

Op zich helemaal niet erg, maar de laatste tijd begint het wel irritant te worden.

Ik clear een gym en zet er een crappy Rhydon in. Ik loop nog niet door want eerst even de Pokémon vangen die rond de gym zitten en tevens m'n Pokémons reviven of healen daar waar nodig.
Binnen 1 minuut nadat ik de Rhydon erin heb gezet is de gym alweer under attack. Wederom is er in velde of wegen niemand te bekennen.
Mijn Rhydon is defeated, en er staan inmiddels 2 andere Pokémon in. Als ik die wil aanvallen blijft de trainer berries voeren tot ik het opgeef.

In een ander scenario merk ik de aanval snel genoeg op en berry ik mijn eigen Rhydon. Dit zorgt ervoor dat de trainer die aanvalt even niks doet. Ik loop uiteindelijk door en 10 minuten later krijg ik m'n Rhydon terug.

Tikje irritant, dus:
Hoe report je eigenlijk een spoofer?

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 06:21:

Tikje irritant, dus:
Dit, en hoe bewijs je dit. Wij waren recentelijk met zes man gyms aan het klappen en ineens drukt iemand zich in een gym. Dit was een gym waar als dat gebeurd je zichtbaar bent en hij staat al bekend als spoofer.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

....
Tikje irritant, dus:
4Real schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:30:
[...]
Dit, en hoe bewijs je dit. Wij waren recentelijk met zes man gyms aan het klappen en ineens drukt iemand zich in een gym. Dit was een gym waar als dat gebeurd je zichtbaar bent en hij staat al bekend als spoofer.
https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319948

Maar verwacht er niet te veel van, ik heb ook meerdere keren spoofers en pestkoppen die je bijna als terroristen zou kunnen bestempelen aangegeven. Maar daar hoor je nooit meer wat van. Online zie je ook veel dat mensen dit soort gaten aangeven maar dat er zelden wat aan gedaan wordt.

Humankind… be both.

• Gravediggerxx
Spoofers zijn ook moeilijk te bewijzen door de spelers zelf. Ik heb al vaak mensen andere mensen horen beschuldigen op plaatsen waar bv genoeg huizen of auto's in de buurt staan en waar ze dan daar vandaan kunnen spelen.

Als er een groep spelers iets tegen u hebt omdat je hun gyms afpakt dan kunnen ze u ook als spoofer opgeven en als niantic daar dan rekening mee zou houden kan je iedereen bannen.
(of iemand met meerdere accounts die u onterecht als spoofer meld)

Niantic moet gewoon zelf beter acties nemen tegen de aps die het spoofen mogelijk maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 08:45:
Spoofers zijn ook moeilijk te bewijzen door de spelers zelf. Ik heb al vaak mensen andere mensen horen beschuldigen op plaatsen waar bv genoeg huizen of auto's in de buurt staan en waar ze dan daar vandaan kunnen spelen.

Als er een groep spelers iets tegen u hebt omdat je hun gyms afpakt dan kunnen ze u ook als spoofer opgeven en als niantic daar dan rekening mee zou houden kan je iedereen bannen.
(of iemand met meerdere accounts die u onterecht als spoofer meld)

Niantic moet gewoon zelf beter acties nemen tegen de aps die het spoofen mogelijk maakt.
Spoofers kun je zelden bewijzen inderdaad, maar zelfs als spelers in chatgroepen zelf aangeven dat ze sporen en meerdere accounts hebben kun je daarvan screenshots naar Niantic sturen zonder dat daar actie op ondernomen wordt. Sure, dat kun je faken natuurlijk, maar ik zou zeggen dat het op zijn minst reden is om wat logs te gaan checken, en als er 3 spelers zijn die steeds om de beurt inloggen via hetzelfde ip en met regelmaat even naar de andere kant van de wereld vliegen om een regional of 100%je op te pikken om dezelfde dag weer terug te zijn... tja...
Dat lijkt me voor Niantic een makkelijke zaak, maar goed. Die mensen blijven gewoon ongehinderd doorspelen.
Maar owee als je een app gebruikt die je direct IVs laat zien en je 13 keer klikken uitspaart :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Niantic is altijd heel vaag met info. Ik ging er altijd vanuit dat je geen iv checkers mocht gebruiken die op uw account inloggen doordat die de server extra belasten ofzo? Ze hebben nog nooit letterlijk gezegd of dat calcy iv wel of niet mag.

Hun communicatie is echt het meest frustrerende aan dit spel. Nog erger dan de spoofers/ multi accounters.

Die reactie van niantic in het bericht van @Verwijderd vond ik ook maar vaag doordat het een standaart antwoord is die ze naar veel mensen sturen.

• Megalodon86
Niantic's communicatie is echt ruk inderdaad.

Calcy IV is in principe niets anders dan een screencapture programma. Dat zou nooit verboden mogen zijn.

• Gravediggerxx
Van mij mogen ze echt de beloning van muntjes uit gyms wegnemen zodat je het nog maar puur voor het plezier doet. Dan ga je die spoofers en multi accounters tenminste niet overal zien staan
Alhoewel dat een paar gekken het gaan blijven doen om andere spelers te pesten |:(

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-09 23:11
Schijnbaar woon ik in spoof-city. Ik doe mijn ronde altijd in de ochtend, en ondanks dat ik niemand bij gyms zie ~~~[ook niet in geparkeerde auto's] is er veel activiteit.

Op zich helemaal niet erg, maar de laatste tijd begint het wel irritant te worden.

Ik clear een gym en zet er een crappy Rhydon in. Ik loop nog niet door want eerst even de Pokémon vangen die rond de gym zitten en tevens m'n Pokémons reviven of healen daar waar nodig.
Binnen 1 minuut nadat ik de Rhydon erin heb gezet is de gym alweer under attack. Wederom is er in velde of wegen niemand te bekennen.
Mijn Rhydon is defeated, en er staan inmiddels 2 andere Pokémon in. Als ik die wil aanvallen blijft de trainer berries voeren tot ik het opgeef.

In een ander scenario merk ik de aanval snel genoeg op en berry ik mijn eigen Rhydon. Dit zorgt ervoor dat de trainer die aanvalt even niks doet. Ik loop uiteindelijk door en 10 minuten later krijg ik m'n Rhydon terug.

Tikje irritant, dus:
1x gelukt, maar dat was mssn niet alleen door mij, maar door de hele community die in die wijk speelde die gewoon anti-spoofers waren. Het gebeurde bij een gym die helemaal afgelegen was, het was een uitkijktoren naast een rivier en alleen lopend/fietsend te benaderen. Niks om je achter te verstoppen, gewoon helemaal in het open.

Situatie was, ik en vrouw waren samen gewoon avondje lopen en gyms overnemen. Deze 'uitkijktoren' gym dus overgenomen en we lopen verder en zien ineens dat de gym aangevallen wordt. We kijken achterom en niemand te bekennen. Teruggelopen, screenshots gemaakt dat de gym aangevallen werd. Met haar telefoon een foto gemaakt van de omgeving + mijn scherm van de telefoon. Daarna screenshots van de 3 mensen die erin gingen.

Zodoende die 3 (exacte) namen nooit meer teruggezien. Het hielp dat die personen ook allemaal maxed out Tyranitars hadden terwijl gen2 nog niet zo lang uit was...zou vast wel in de logs terug te vinden zijn dat ze overal en nergens heen vlogen voor Larvitars.

Ik denk dat je weinig kans maakt als de gyms niet helemaal in het open zijn, want dan heb je altijd het excuus van dat je vanuit de auto/huis kan spelen.

----

Wat betreft die Calcy IV, wat doet die app eigenlijk? Ze gooien informatie over het scherm terwijl je in het spel zit? Of is dat het, ik maak een schreenshot en laat de app de foto/screenshot bekijken?

[ Voor 6% gewijzigd door WahWah op 20-09-2018 09:12 ]

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:44
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:09:
Van mij mogen ze echt de beloning van muntjes uit gyms wegnemen zodat je het nog maar puur voor het plezier doet. Dan ga je die spoofers en multi accounters tenminste niet overal zien staan
Alhoewel dat een paar gekken het gaan blijven doen om andere spelers te pesten |:(
Hoe kom je dan aan muntjes om de premium raidpasses e.d. te kopen?

• Gravediggerxx
@WahWah Die kan even goed gewoon gestopt zijn of een automatische ban van het spoofen hebben gehad zonder dat ze rekening hebben gehouden met jullie melding.

Calcy iv geeft gewoon een knopje die je hebt openstaan over pogo die je dus tijdens het spelen kan indrukken zodat je dan een screenshot maakt die dan de iv geeft. Je kan zelf voor je een pokemon vangt die screenshot maken om al een idee te krijgen ofdat het mogelijk een goede iv kan zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Gravediggerxx op 20-09-2018 09:26 ]

• Gravediggerxx
demo31051987 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:11:
[...]

Hoe kom je dan aan muntjes om de premium raidpasses e.d. te kopen?
Ze kunnen je andere opdrachten geven om muntjes te laten verdienen zoals quests.

• Chillz
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:14:

Ze kunnen je andere opdrachten geven om muntjes te laten verdienen zoals quests.
Dan komen er vast ook wel weer spoofers die die opdrachten bij elkaar spoofen

Ik denk trouwens dat de meeste spoofers het doen om zo snel mogelijk ver in het spel te komen; XP, pokedex vullen, hoge (100%) IV's, gouden gyms, best friends, enzo.
Die 50 muntjes max. per dag zal maar weinig boeien als je verder alles gewoon voor elkaar krijgt. Die muntjes krijgen ze ook wel als ze 1x op een dag echt buiten komen en een poppetje in een gym bijzetten.

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:13:
@WahWah Die kan even goed gewoon gestopt zijn of een automatische ban van het spoofen hebben gehad zonder dat ze rekening hebben gehouden met jullie melding.
Vandaar dat ik zei dat ik de exacte namen niet meer terugzag. Tenminste 1 van de 3 had een nieuwe account (of alt account) waarmee hij nog speelde met gelijke naam.

Ik deel alleen mijn ervaring hoe ik spoofers report had met hard bewijs (wat gevraagd werd). Of Niantic daar uiteindelijk wat mee deed, geen idee. Resultaat was er en ik wil best geloven dat Niantic wel wat deed met mijn report.
Calcy iv geeft gewoon een knopje die je hebt openstaan over pogo die je dus tijdens het spelen kan indrukken zodat je dan een screenshot maakt die dan de iv geeft. Je kan zelf voor je een pokemon vangt die screenshot maken om al een idee te krijgen ofdat het mogelijk een goede iv kan zijn.
Een app die je foto/screenshot leest buiten het spel om is waterdicht. Niantic kan niks zeggen over een andere app die jouw screenshots bekijkt. Maar een app die tijdens het spelen van het spel iets doet, is een ander verhaal. Je veranderd in principe de UI en beinvloed daarmee de spelervaring (positief, maar dat terzijde). Je ziet immers informatie die anderen niet kunnen zien tijdens het spelen, oftewel je cheat. En ja daar kan je van alles overzeggen, maar zwart op wit is dit het. Gebruik dus die app die je screenshot leest en niet dit wat tijdens het spel gebeurt.

[ Voor 38% gewijzigd door WahWah op 20-09-2018 11:13 ]

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:09:
Voor mij persoonlijk is er geen andere motivatie als de dagelijkse 50 coins beloning om gyms over te nemen en te verdedigen .
Ja goud maken maar dan is het daarna wel klaar. Als je die beloning wegneemt haal ik geen gym meer leeg.

Of ze zouden iets nieuws moeten verzinnen bv. het trainen van je Pokemon waardoor ze sterker worden/hogere IV krijgen. En je coins dan ergens anders mee laten verdienen want ik wil geen geld in het spel stoppen en het kunnen doen met de gratis muntjes.

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:30

fub

Ik zit in een app-groep met lokale spelers, en dat is erg interessant. Ze schelden graag op die ene speler met meerdere accounts die hun uit de gyms 'schaaft' en dan zijn eigen pokemon er bij zet. Maar als het hun uitkomt, dan spelen ze zelf ook met meerdere accounts en wordt er zelfs gespoofed. Bah.
Mijn vrouw zit in een ander team dan ik, dus zo heel af en toe schaaf ik iemand uit een gym zodat zij er een pokemon in kan zetten. Werd op de app melding van gemaakt, maar ik vond het wel best: als zij dat mogen, dan mag ik dat ook.

(En van mij zou je ook kunnen denken dat ik spoof, maar ik woon net voor een gym en kan er vanaf de bank in de huiskamer bij...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Chillz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:51:
[...]

Dan komen er vast ook wel weer spoofers die die opdrachten bij elkaar spoofen

Ik denk trouwens dat de meeste spoofers het doen om zo snel mogelijk ver in het spel te komen; XP, pokedex vullen, hoge (100%) IV's, gouden gyms, best friends, enzo.
Die 50 muntjes max. per dag zal maar weinig boeien als je verder alles gewoon voor elkaar krijgt. Die muntjes krijgen ze ook wel als ze 1x op een dag echt buiten komen en een poppetje in een gym bijzetten.
Ik heb alleen last van spoofers wanneer ze gyms overnemen. Voor de rest doen ze maar wat ze willen.
Ik heb trouwens meer last van de multi account gebruikers die gyms overnemen. Dat is even erg als spoofers want ze nemen plaats in van een ander in een gym en ze doen ook maar 1x de verplaatsing naar de gym.

Als zo iemand een tweede account in een gym zet dan heeft dat hetzelfde effect als er een echte speler de gym overneemt en er nadien zich een spoofer bijzet.
Dus vind ik het altijd grappig dat een multi accounter iets tegen spoofers heeft 8)7

Verwijderd

Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:01:
[...]

Ik heb alleen last van spoofers wanneer ze gyms overnemen. Voor de rest doen ze maar wat ze willen.
Ik heb trouwens meer last van de multi account gebruikers die gyms overnemen. Dat is even erg als spoofers want ze nemen plaats in van een ander in een gym en ze doen ook maar 1x de verplaatsing naar de gym.

Als zo iemand een tweede account in een gym zet dan heeft dat hetzelfde effect als er een echte speler de gym overneemt en er nadien zich een spoofer bijzet.
Dus vind ik het altijd grappig dat een multi accounter iets tegen spoofers heeft 8)7
Behalve dat een spoofer thuis zit en iemand met meer accounts bij de gym aanwezig moet zijn.
En dat een spoofer zijn team behoorlijk kan versterken door overal ter wereld Pokemon op te halen met een hoog IV en easy candy kan verzamelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
fub schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:25:
[...]
Mijn vrouw zit in een ander team dan ik, dus zo heel af en toe schaaf ik iemand uit een gym zodat zij er een pokemon in kan zetten. Werd op de app melding van gemaakt, maar ik vond het wel best: als zij dat mogen, dan mag ik dat ook.
Dit vind ik gewoon creatief met meerdere spelers actief zijn :)

Dr is er hier in de buurt ook wel een met meerdere accounts van verschillende teams;
en die haalt dan met zn rode account 1 pokemon uit de blauwe gym, om zo plek te maken voor eentje van zijn eigen blauwe account.
Dat vind ik vies :(

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 13:17:
[...]

Dit vind ik gewoon creatief met meerdere spelers actief zijn :)

Dr is er hier in de buurt ook wel een met meerdere accounts van verschillende teams;
en die haalt dan met zn rode account 1 pokemon uit de blauwe gym, om zo plek te maken voor eentje van zijn eigen blauwe account.
Dat vind ik vies :(
O ja als je dat voor je vrouw doet is het creatief, en als je het voor je zelf doet vies.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chillz
Ja,
In het ene geval: 2 personen, 2 accounts
Tegenover: 1 persoon, multi-account

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Chillz schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:28:
Ja,
In het ene geval: 2 personen, 2 accounts
Tegenover: 1 persoon, multi-account
Er is niets creatiefs aan shaven, dat is gewoon fucking irritant.
Sloop dan gewoon een hele gym en ga er zelf in staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2018 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gravediggerxx
fub schreef op donderdag 20 september 2018 @ 11:25:
Ja tuurlijk als een ander valsspeelt moet je het zelf ook maar doen 8)7 . Shaven is gewoon asociaal.

En spelen voor een familielid is net hetzelfde als iemand anders dat een ander een tweede account heeft.
De logica om een ander in uw plaats te laten spelen begrijp ik ook niet. Als ik wil gaan voedballen laat ik dan ook een ander in mijn plaats gaan als ik geen tijd heb?

Vaak gaat het dan nog over accounts van volwassen mensen die dan een babysit voor hun account nodig hebben. Het is niet het einde van de wereld als je eens een pokemon/raid of een paar muntjes mist die amper 50 cent waard zijn.

• fub

fub

Gravediggerxx schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:09:
[...]
Ja tuurlijk als een ander valsspeelt moet je het zelf ook maar doen 8)7 . Shaven is gewoon asociaal.
Ik zie niet hoe ik zou vals spelen als ik een pokemon uit een gym van een ander team gooi. Ik heb maar 1 account, net zoals mijn partner, dus we houden ons gewoon aan de regels.
(En ja, mijn partner was aanwezig, dus die zette zelf de pokemon in die gym. Ik was niet met 2 telefoons op stap ofzo.)

Zou het niet asociaal zijn geweest als ik de hele gym had leeg geveegd en er zelf in was gaan zitten? Wat als ik de gym leeg had gelaten en dat een ander er dan in was gekomen? Is het asociaal om een pokemon te plaatsen in een gym van jouw team als daar nog plek in zit?

Ik vind de 'ethiek' (of het gebrek er aan) nogal verwarrend. Speel het ook nog niet zo lang, dus de 'mores' van de spelers onderling zijn nieuw voor me.

[ Voor 6% gewijzigd door fub op 20-09-2018 17:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gravediggerxx
fub schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:24:
[...]

Ik zie niet hoe ik zou vals spelen als ik een pokemon uit een gym van een ander team gooi. Ik heb maar 1 account, net zoals mijn partner, dus we houden ons gewoon aan de regels.
(En ja, mijn partner was aanwezig, dus die zette zelf de pokemon in die gym. Ik was niet met 2 telefoons op stap ofzo.)

Zou het niet asociaal zijn geweest als ik de hele gym had leeg geveegd en er zelf in was gaan zitten? Wat als ik de gym leeg had gelaten en dat een ander er dan in was gekomen? Is het asociaal om een pokemon te plaatsen in een gym van jouw team als daar nog plek in zit?

Ik vind de 'ethiek' (of het gebrek er aan) nogal verwarrend. Speel het ook nog niet zo lang, dus de 'mores' van de spelers onderling zijn nieuw voor me.
Door er maar 1 speler eruit te gooien geef je uw vrouw met minimale moeite een groter overlevingskans in de gym.
De speler die er dan uitvliegt kan dan ook niet de gym terugnemen zoals het normaal hoort want de gym steekt vol met spelers van het eigen team en dat zorgt dan voor frustraties.
Zonder er kwade bedoelingen mee te hebben beinvloed je zo andere spelers hun spel.

Veel hangt ook af van de situatie. Bijvoorbeeld kan je moeilijk iets hebben tegen iemand die spooft maar nooit in een gym komt. Al is die kans erg klein.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2018 @ 16:53:
[...]

Er is niets creatiefs aan shaven, dat is gewoon fucking irritant.
Sloop dan gewoon een hele gym en ga er zelf in staan.
Ik deed het wel eens voor mijn vriendin overigens, maar dan gingen alle 10+ uur spelers eruit en de jongere bleven staan en kon zij erbij.

Het is een beetje op het randje inderdaad maar soit, als ik dan de gym overnam had ik er ook niets aan (al op de limiet van 50 coins en de gym al goud hebbende schiet ik er niets mee op).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
En ik wordt moe van dat gezeur met 10 uur regeltjes voor Gyms, ik ben blij als ik tijdens een 60 urige werkweek en 2 kleine kinderen tussendoor wat kan spelen, ik ga dan echt niet kijken bij gyms hoelang iemand er al staat.

Ik val dan iedere gym aan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Mars18 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 07:39:
En ik wordt moe van dat gezeur met 10 uur regeltjes voor Gyms, ik ben blij als ik tijdens een 60 urige werkweek en 2 kleine kinderen tussendoor wat kan spelen, ik ga dan echt niet kijken bij gyms hoelang iemand er al staat.

Ik val dan iedere gym aan
Idem. Ik merk hier in Middelburg in de paar gyms die ik wel eens pak dat ik er soms na een kwartier al uitlig.
Ik ga niet spelers dezelfde curtisy geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
Gyms... ja dat is eigenlijk een heel raar systeem. Om muntjes te krijgen moet een andere kleur je eruit gooien, maar je moet er ook lang genoeg in staan anders krijg je weer (bijna) geen muntjes. En dan moet je daarna met dezelfde mensen een groepje bij elkaar zien te krijgen om een raid te doen. Bij ons in de chat zijn hier ook al de nodige frustraties en ruzies over geweest.

Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk prima, geloof dat de meest fanatieke het niet zo veel meer uitmaakt, die zijn al lang en breed level 40 en staan vaak op genoeg gyms voor hun muntjes. Of ze halen gewoon even een itunes kaart en dan heb je ook muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Over Gyms. Ik heb alleen "gecheat" door een spoofer het heel heel erg lastig te maken.
Zodra ik de gym (elk moment van de dag) aanviel en mijn beestje erin zette werd de gym meteen aangevallen door dezelfde persoon. Echt gewoon instant. Dus geen muntjes. Dan maar met 2 accounts 3 beesten erin die je niet zomaar down krijgt (Blissey, Slaking en Snorlax). En dan maar golden berries blijven voeren totdat het echt vervelend word voor de spoofer. Uiteindelijk na 3 dagen had ie wel door dat ie er niet meer moest zijn.

Ik weet dat er in het westland wel een soort afspraak is dat je elkaar minimaal 8 uur in de gym laat staan.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Megalodon86 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 08:19:
Gyms... ja dat is eigenlijk een heel raar systeem. Om muntjes te krijgen moet een andere kleur je eruit gooien, maar je moet er ook lang genoeg in staan anders krijg je weer (bijna) geen muntjes. En dan moet je daarna met dezelfde mensen een groepje bij elkaar zien te krijgen om een raid te doen. Bij ons in de chat zijn hier ook al de nodige frustraties en ruzies over geweest.

Maar de laatste tijd gaat het eigenlijk prima, geloof dat de meest fanatieke het niet zo veel meer uitmaakt, die zijn al lang en breed level 40 en staan vaak op genoeg gyms voor hun muntjes. Of ze halen gewoon even een itunes kaart en dan heb je ook muntjes.
Ben het met je eens, het systeem is echt niet meer logisch, maar nog steeds beter dan het eerste systeem vind ik. Sinds de release van het raid systeem leerden mensen elkaar wat meer kennen, maar dit bracht ook de irritaties met zich mee. Kheb die chats meegemaakt en zit tegenwoordig in geen enkele chat meer.

Die team verdeling heeft echt zo weinig nut meer tegenwoordig. Ik hoop dat ze de kleuren teams eruit halen en het gym systeem gewoon helemaal omgooien. Zet gewoon een NPC in de gyms, geef deze moeilijkheid 1-5* ofzo (of keuze door speler zelf, of op basis van player level) en als je deze gymleader NPC verslaat krijg je coins ofzo.

Zou een leuke oplossing zijn. Iedereen moet zelf actie ondernemen om coins te verdienen (nu kan je gewoon in een gym gaan die open staat en hopen op coins). En als je max coins hebt ofzo, krijg je Stardust als rewards? Kunnen de fanatiekelingen lekker doorgaan ook. Niantic, als je meeleest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:08
Mja, waar ik woon gooit iedereen elkaar er wel uit, no matter hoe lang je er soms instaat.
Wordt er zelf ook wel eens binnen 10 minuten weer uitgegooid als ik net een gym heb overgenomen, niet erg, loop gewoon even terug en pak de gym weer terug ;)
Kom echt wel aan mijn muntjes, zonder in chats e.d te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonyuri
  • Nu online

bonyuri

Investigator!

fub schreef op donderdag 20 september 2018 @ 17:24:
[...]

Even voor de beeldvorming:

Jij (Team X) valt een gym aan met daarin Pokemon van Team Y.
Op het moment dat jij de eerste Pokemon hebt verslagen (wat dus zou betekenen dat je steeds de battle verlaat en weer opnieuw joined om zo dezelfde Pokemon te kunnen battlen) laat je je vrouw (die Team Y is) haar Pokemon er bij zetten?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb tot nu toe 1 keer een nare ervaring gehad met 2 jongens toen ik ze uit de gym schopte. Helemaal boos en vloeken waarom. Nou gewoon het is onderdeel van het spel en dan haal je mij er daarna toch weer uit. Bleven moeilijk doen en boos worden. Toen de hond maar uit het gras geroepen en door gelopen zonder verder aandacht te schenken. Heb gelukkig veel meer goede ervaringen dus datcis positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

bonyuri schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 10:37:
[...]
Even voor de beeldvorming:

Jij (Team X) valt een gym aan met daarin Pokemon van Team Y.
Op het moment dat jij de eerste Pokemon hebt verslagen (wat dus zou betekenen dat je steeds de battle verlaat en weer opnieuw joined om zo dezelfde Pokemon te kunnen battlen) laat je je vrouw (die Team Y is) haar Pokemon er bij zetten?
Soms staat een pokemon al zo lang in de gym dat'ie na 1 verloren gevecht al de gym verlaat. Ik had die dag een Field Research om een Gym Battle te winnen, maar had geen resources om de hele gym leeg te vegen, dus ik hield het bij de eerste.
Tien minuten nadat de aanval is gestopt, kunnen er weer pokemon van team Y in de gym gezet worden, dus we hebben daar even op gewacht en zijn toen doorgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:10

Shiro

Serenity

Kan een paar mensen mij toevoegen voor de quest A Ripple im Time ? Ik had ervoor al een paar mensen toegevoegd, dus sommige zullen zien dat ik al in de friend list status.

En ja, ongeveer een meer dan 6 maanden geleden gestopt en laatste maand weer sporadisch wat Pokémon go aan het spelen

Bedankt voor de friend requests alle. Ik heb mijn code voorlopig maar weer verwijderd

[ Voor 15% gewijzigd door Shiro op 22-09-2018 10:22 ]

SR+ MiC

• Sjoerd
  • Niet online
Hetzelfde geldt voor mij, ongeveer 6 maanden geleden gestopt en nu weer actief :).

7643 8601 2927

Wel echt een hoop leuke dingen toegevoegd zag ik al.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Heel lang geleden gestopt, maar voor de lol eens gekeken of mijn account nog actief was. Dat is idd het geval!

6751 3108 7336

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sloot aan chikorita gevangen. En net een mewtwo met 20 man. Met mijn laatste bal en golden berry. Geen eens met een great throw. Stomme birdies lukte mij niet maar Mewtwo heb ik meteen O+

Verwijderd

Ik zag weer groupies in de stad en dacht Community Day! Thuis pogo even aangezet en 2/3 chicoritas vanaf de bank waren Shiny! Hogere spawnrate dan normaal?

• Sunfalls
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 12:08
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 12:14:
Ik zag weer groupies in de stad en dacht Community Day! Thuis pogo even aangezet en 2/3 chicoritas vanaf de bank waren Shiny! Hogere spawnrate dan normaal?
Denk gewoon geluk...

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Geluk. Of ik had pech. Heb 2 shinies van de 71 die ik gevangen heb.

• Haan
  • Laatst online: 10:43

Haan

dotnetter

Het kan nog erger, ik heb er een stuk of zestig gevangen en 0 shiny :(

Kater? Eerst water, de rest komt later

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:16
Ik heb zeven shinies kunnen vangen tot nu toe, waarvan twee geovolved naar bayleef en meganium.

Ook twee unknown op de radar gezien, maar die waren te ver weg en verdwenen voordat ik er was.

[ Voor 33% gewijzigd door wortelsoft op 22-09-2018 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Is er sinds 14u een of ander vreemd Ditto event aan de gang?
Alleen maar deze in de sightings
DittoSightings

En in het echt zien ze er zo uit. Ditto’s met een moer als hoofd...
Ditto
50% van alles wat ik nu vang zijn Ditto’s...

Verwijderd

Restart de app even, dat waren Chikorita spawns.

Hier 7 shiny. Die allemaal getransfered gaan worden als ze een crappy IV hebben.

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:18:
Restart de app even, dat waren Chikorita spawns.

Hier 7 shiny. Die allemaal getransfered gaan worden als ze een crappy IV hebben.
Ah, een bug dus. Ik vind het wel geinig voor even 😉

Edit: opnieuw gestart, het is nog steeds zo

[ Voor 7% gewijzigd door Gitarist op 22-09-2018 14:26 ]

Verwijderd

Gitarist schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:20:
[...]

Ik zie ze nog steeds trouwens, ook na reboot. =[

En ik heb al 500+ Ditto candy.

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 16:08
Gitarist schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:20:
[...]

Ik betwijfel of het een bug is, zie hier https://www.serebii.net/letsgopikachueevee/pokemon.shtml

Toevallig vingen een vriend en ik deze al rond 11:30. Het was dat hij er al over op Serebii had gelezen en we waren helemaal hyped. Toen was het dus al een Ditto ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sirhc_95 op 22-09-2018 14:26 ]

• fheerens
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-08 23:43

fheerens

ir.

53 Chikorita's waarvan 17 shiny. Heb ze dan ook wel een beetje uitgezocht en laatste 15 minuten alleen maar gevangen met pinap's om wat candy te krijgen.
Stom, alleen vergeten er 1 te evolven voor de special move...

In AvE we trust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:14

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Hier ook overal Ditto's nu. Bizar.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Gitarist
  • Niet online

Gitarist

Jan

En de Ditto’s zijn weer weg...

Was wel even leuk. Ben nu wel nieuwsgierig wat de echte bedoeling van die Ditto-met-moer-Pokemon is!

• CAP-Team

CAP-Team

Bij ons in de app worden ze Nutto's genoemd :D

Maar goed mission accomplished. 3 shinies gevangen waarvan 1 van boven de 80% IV, nu twee wonder Meganiums rijker, met Frenzy Plant move.

Tevens genoeg grass types gevangen voor de Celebi quest, en ook nog eens een excellent throw gedaan dus Celebi nu ook in de pocket :*)

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Heb maar een zooitje van die Nutto's gevangen. Just in case.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Megalodon86
Vandaag alleen vanaf de bank/keuken gespeeld. Toch 2 shiny van de ~30. Ik ben blij :-)

En nog zo'n Nutto/Ditto geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Gitarist schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 14:35:
En de Ditto’s zijn weer weg...

Was wel even leuk. Ben nu wel nieuwsgierig wat de echte bedoeling van die Ditto-met-moer-Pokemon is!
Het was een zogenaamde bug, maar inwerkelijkheid om Go Pikachu/Eevee te promoten.
Dit is een nieuwe Gen8 pokemon die je exclusief naar je Pokemon Go kan transeferen als je de Switch game koopt.

In Azie was t ook na de Comday event, zal niet anders zijn strax in Amerika

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Eek2nd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:01:
[...]

Dit is een nieuwe Gen8 pokemon die je exclusief naar je Pokemon Go kan transeferen als je de Switch game koopt.
Heb je hier een bron van? Ben wel benieuwd, want je kunt zover ik weet niets van de Switch games naar Pokemon GO transferen. Dat werkt namelijk alleen de andere kant op (van GO naar Lets Go)

Verwijderd

Hebben jullie er ook echt een gevangen? (Lees niet getransformeerd naar ditto?)

• fheerens

fheerens

ir.

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:50:
Hebben jullie er ook echt een gevangen? (Lees niet getransformeerd naar ditto?)
Helaas niet, heb er 11 gevangen (3 voor event, 8 erna), allen Ditto.

[ Voor 4% gewijzigd door fheerens op 22-09-2018 15:54 ]

In AvE we trust

• Stovirpi
Ik vond het een geslaagde CD. Tien shinies gevangen en een aantal Mewtwo raids! The hunt voor een 100% Mewtwo gaat door..!

Stack Sats

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

130 chikorita gevangen en 0 shiny. Me vrouw ook ongeveer 100 en 0 shiny's. Extreme pech blijkbaar.

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

Totaal 14 shinies gevangen vandaag op grofweg 100 gevangen. Maar ook veel aangeklikt en weg gegaan als het geen shiny was.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
xPhantom schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:06:
[...]

Heb je hier een bron van? Ben wel benieuwd, want je kunt zover ik weet niets van de Switch games naar Pokemon GO transferen. Dat werkt namelijk alleen de andere kant op (van GO naar Lets Go)
Via een gift vanuit Lets Go kun je een nieuwe pokemon in Go krijgen. Dat komt uit de trailer. Maar volgens mij is verder nog niet officieel bekend gemaakt welke dat is.

YouTube: Pokémon: Let's Go, Pikachu! and Pokémon: Let's Go, Eevee! Tr... (rond 3:00)

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Megalodon86
DidierB schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 16:01:
130 chikorita gevangen en 0 shiny. Me vrouw ook ongeveer 100 en 0 shiny's. Extreme pech blijkbaar.
Ja dat is zeker extreme pech... Balen zeg! Misschien volgende keer een ander rondje lopen?>

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 14:54

OverloadOfRed

Bla, blabla

Mijn vrouw en ik beide 50~ gevangen, allebei 1 shiny :P Het was een -vanuit-huis community day deze keer, dus ik vind het zeker geslaagd!

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

• fheerens

fheerens

ir.

Late Celebi vraagje, heb wat vrienden nodig. O-)

Members only: code
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 9% gewijzigd door fheerens op 01-10-2018 00:55 ]

In AvE we trust

Verwijderd

Er zat net (1 min geleden) nog zo'n 'ding' bij mij in de straat...ditto again

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 18:51:
Er zat net (1 min geleden) nog zo'n 'ding' bij mij in de straat...ditto again
Die 'dingen' spawnen wereldwijd sinds vanmorgen. Alleen zeer weinig (rare). Tijdens het half uurtje na CD is de spawnrate voor de betreffende regio enorm verhoogd. Ben benieuwd of het ook na CD in USA blijft spawnen.

• Eek2nd
xPhantom schreef op zaterdag 22 september 2018 @ 15:06:
[...]

https://www.facebook.com/...0/posts/1910579382362278/
Pagina: 1 ... 112 ... 141 Laatste

Dit topic is gesloten.