Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro
Er staat ook niet dat je moet winnen, gewoon dat je 2x een raid moet doenMyKey schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:44:
Oh, ik heb echt nog nooit een level 1 raid gezien lol, bijna alles is 3+ in de buurt.
Heb al beetje zitten googlen naar dingen voor hier in de buurt, hoopte op een whatsapp groep oid maar kom helaas niks tegen
Ja leuk een Gengar raidVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 02:16:
[...]
Gengar is zeker nuttig in raids. Bijvoorbeeld tegen.... Gengar.
Alleen wel actief dodgen.
Inderdaad. Je kunt gewoon een willekeurige raid pakken en joinen, of je nu de enige bent of niet, en zodra je in de lobby bent weer eruit, dan telt het toch als raid battle. Je raid pass krijg je wel weer terug (1x per dag).Monga schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 21:30:
[...]
Er staat ook niet dat je moet winnen, gewoon dat je 2x een raid moet doen
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Volgens mij was het iemand's vriendin hier die zo heet? Vandaag worden we Ultra Friends, ik maak het pakketje om 20.30u open, mocht diegene een lucky egg aan willen zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 29-10-2018 08:22 ]
[ Voor 3% gewijzigd door FireAge op 29-10-2018 09:12 ]
Vermoed dat we dan eerst een paar dagen gifts moeten uitwisselen oid....
PB staat open
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Klopt, maar dit is wel een haast/geluk-hebben klus. Dus ik dacht, geef het gewoon even aanFireAge schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:11:
Lucky egg aanzetten kan ook reactief. Zodra je ziet dat iemand je gift heeft geopend, kun je een egg starten. 30 seconden later oid komt pas die Best/Ultra friends melding en de XP, die dan keurig verdubbeld wordt.
Haha, vergeten

Doe het morgen maar dan

[ Voor 6% gewijzigd door Megalodon86 op 29-10-2018 21:04 ]
Verwijderd
Ik heb al een 100% Gengar dus doe de raid en vang hem niet eens als die niet shiny is
De plaatjes laten een Level 4 zien.C_V_S schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:24:
Die Gengar dag van zaterdag. Welk level is Gengar? Want in het verleden was die level 3 en kon je hem solo doen.
Ik heb al een 100% Gengar dus doe de raid en vang hem niet eens als die niet shiny is
https://pokemongohub.net/...r-and-5-free-raid-passes/
We have no idea currently what tier this Gengar will be. These days have so far been relegated to Legendaries, that took on the stats of a tier 4 raid, including boss CP and 180 second timer instead of 300. So it will be interesting to see what they do with Gengar, a normally easily soloable tier 3.demo31051987 schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:27:
[...]
De plaatjes laten een Level 4 zien.
https://pokemongohub.net/...r-and-5-free-raid-passes/
Dat heb ik ook gelezen, maar kijk eens naar het plaatje. Men verwacht een Tier 4 raid en zoiets hoorde ik ook bij TrainerTips.C_V_S schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 10:29:
[...]
We have no idea currently what tier this Gengar will be. These days have so far been relegated to Legendaries, that took on the stats of a tier 4 raid, including boss CP and 180 second timer instead of 300. So it will be interesting to see what they do with Gengar, a normally easily soloable tier 3.
En ook op reddit verwachten ze een Tier4 raid: https://www.reddit.com/r/...1/gengar_day_infographic/
[ Voor 10% gewijzigd door Extigo op 30-10-2018 10:32 ]
Euh... Geen idee ? Ik verwachtte vandaag ook niet best friends te krijgen. De laatste was afgelopen weekend, en voor komend weekend had ik de volgende 3 gepland staan.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:56:
@Oekiejoekie ; hoe heb je het voor elkaar gekregen om de laatste stap naar 'best friends' te krijgen terwijl ik het kadootje nog moest openen? 😅😵
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Edit: Dat waren aardig wat requests in een keer.
[ Voor 21% gewijzigd door SkyThes op 30-10-2018 15:26 ]
Wie wil mij toevoegen?
xxxx-xxxx-xxxx
*Bedankt voor het toevoegen
[ Voor 33% gewijzigd door Hox op 31-10-2018 08:09 ]
De meeste mensen deugen!
Ben alleen jouw nickname vergetenCassius schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:11:
@kagarimoon, @jjvdveen en @TerrorSource vanavond om 20:31 tik ik even een eitje aan, yes?

Ultra friends worden we volgens mij. is 50k exp toch?
Zonde om daar lucky egg voor te gebruiken, heb ook niet genoeg evolves klaar staan om de 30min vol te maken.
De meeste mensen deugen!
Evolve sessies zijn inderdaad niet leuk.Cassius schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:17:
Ik vind 50k gratis prima, heb een grafhekel aan die domme evolve sessies.
Maar een lucky egg starten voor de friends xp bonux + evolve sessie kom je al snel op 200-250k totaal uit en dat is wel leuk.
De meeste mensen deugen!
Evolve met Lucky Egg is 1000 XP toch? Doe je dan 100-150 evolves in een half uurtje?TerrorSource schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:18:
[...]
Evolve sessies zijn inderdaad niet leuk.
Maar een lucky egg starten voor de friends xp bonux + evolve sessie kom je al snel op 200-250k totaal uit en dat is wel leuk.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Wat doe je nu dan? Elke 5 min spinnen als je thuis bent? En hoe krijg je "debiel veel candy"? Dan moet je toch alsnog veel vangen?Armada. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:42:
Evolvesessies werden gelukkig voor mij overbodig toen er een pokéstop vlakbij mijn huis kwam. Zo blij mee, kon die grafpidgeys en whismur echt niet meer zien. En is nu wel lachen om echt debiel veel candy voor sommige mons te hebben.
Ik ben nu ruim over de helft van level 33, en als ik dan mijn totaal XP (4.555.276) invul op mijn card op silph road, zie ik dat ik pas op 1/4 ben ofzo.... qua levels lijkt het dus aardig wat, maar voor level 40 moet je 20.000.000 XP halen dacht ik? Dat klinkt als een boel grinden/farmen. Ik ben nu nog lekker bezig met het vullen van mijn Pokédex en het uitvoeren van Research, maar ik zie het niet zitten om nog 3 jaar casual rond te lopen tot ik eindelijk level 40 haal.....
Raids doe ik niet zoveel.... ik heb er een paar gedaan met de app groep hier, maar ga meestal alleen en kan dan dus eigenlijk alleen level 1/2/3 doen.
Ik heb pas 32 miljoen XPgwystyl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Wat doe je nu dan? Elke 5 min spinnen als je thuis bent? En hoe krijg je "debiel veel candy"? Dan moet je toch alsnog veel vangen?
Ik ben nu ruim over de helft van level 33, en als ik dan mijn totaal XP (4.555.276) invul op mijn card op silph road, zie ik dat ik pas op 1/4 ben ofzo.... qua levels lijkt het dus aardig wat, maar voor level 40 moet je 20.000.000 XP halen dacht ik? Dat klinkt als een boel grinden/farmen. Ik ben nu nog lekker bezig met het vullen van mijn Pokédex en het uitvoeren van Research, maar ik zie het niet zitten om nog 3 jaar casual rond te lopen tot ik eindelijk level 40 haal.....
Raids doe ik niet zoveel.... ik heb er een paar gedaan met de app groep hier, maar ga meestal alleen en kan dan dus eigenlijk alleen level 1/2/3 doen.
En dat enkel met in mijn pauze spelen en de Go-Tcha aanzetten.
Had van de week nog een tweede shiny Shuppet en ook al een shiny Shinx uit een raid.
Van de regionals nog nodig Pachirisu, Chatot, Carnivine, alle gen4. Relicanth en Heracross komen er wel binnenkort aan. Als de personen in kwestie terug zijn van vakantie
Van badges nog nodig MagiCarp, Raids, Legendary raids, Unown, 1000x Pokemons ruilen, Afstand en aantal quests is een kwestie van tijd.
klopt rond 37.5 ben je op de helft van total xpgwystyl schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:02:
[...]
Wat doe je nu dan? Elke 5 min spinnen als je thuis bent? En hoe krijg je "debiel veel candy"? Dan moet je toch alsnog veel vangen?
Ik ben nu ruim over de helft van level 33, en als ik dan mijn totaal XP (4.555.276) invul op mijn card op silph road, zie ik dat ik pas op 1/4 ben ofzo.... qua levels lijkt het dus aardig wat, maar voor level 40 moet je 20.000.000 XP halen dacht ik?
Goede vraag; weet iemand dat...?Cassius schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:30:
Of wordt mijn friend niet verwijderd als zij die wel verwijderen, kan natuurlijk ook.
Dus stel, ik verwijder iemand uit mijn vriendenlijst; ben ik dan automatisch ook uit zijn lijst weg, of blijft dat staan?
Leeg - Sinds 20180907
Verwijderd
Als je iemand verwijderd verdwijn je ook uit de lijst van de verwijderde persoon.Chillz schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:00:
[...]
Goede vraag; weet iemand dat...?
Dus stel, ik verwijder iemand uit mijn vriendenlijst; ben ik dan automatisch ook uit zijn lijst weg, of blijft dat staan?
61 vrienden en 3 maanden tijd om level 40 te worden.Ricmaniac schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 07:21:
[...]
klopt rond 37.5 ben je op de helft van total xpbeste manier voor xp is gewoon vrienden momenteel ;p heb nu 10 best friends en die zijn al goed voor 166k xp per stuk. dan met eggs elke keer dat we level up gingen 332k. is 3.3 mill xp in 3 maanden zonder enig moeite alleen maar elke dag cadeautjes openen ;p
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
duurt wel iets langer want je kan maar 20 gifts per dag openen. dus wil je ze elke dag alle 61 dan moet je dat wel heeel goed en actief plannen hahaicy schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
61 vrienden en 3 maanden tijd om level 40 te worden.
Dat klopt ook weer en je hebt dan tevens werelds slechtse level 40 account ever.Ricmaniac schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:20:
[...]
duurt wel iets langer want je kan maar 20 gifts per dag openen. dus wil je ze elke dag alle 61 dan moet je dat wel heeel goed en actief plannen haha
Voelt dat dan niet een beetje als valsspelen?Armada. schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:27:
Go-tcha doet dat voor me. Eén keer per uur even verbinden als ik thuis ben en dan vangt hij een stuk of wat mons en spint hij de stop. Je krijgt veel candy door het spel te spelen en de candy niet meer te hoeven gebruiken voor evolves.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Je bent dan ook weg uit iemands lijst.Chillz schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:00:
[...]
Goede vraag; weet iemand dat...?
Code is ongeldig.MyKey schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 18:56:
Wow dit is nog best wel actief, had ik niet verwacht!
Speel het ook best al een lange tijd zo nu en dan eens, ik zit nog steeds met de 'Battle in 2 raids' opdracht, maar ik ken niemand in de buurt (volgens mij doet ook bijna niemand het hier nog), iemand een idee wat daar aan te doen valt? Er is zeker geen manier om dit te passeren
Ik zoek ook nog wat vriendjes en vriendinnetjes, als jullie nog iemand willen toevoegen kan dat : 6061 4387 0621
Hij doet exact hetzelfde als de officiële GO+ met als enig verschil dat je naast handmatig vangen ook voor automatisch kan kiezen. Zelfde gebruiksscenario, maar dan zonder de kermislichten van de GO+. Dat doet naar mijn idee geen afbreuk aan waar beiden precies voor bedoeld zijn: een klein beetje kunnen spelen zonder steeds aandacht aan te hoeven besteden aan je telefoon. Net als Adventure Sync dat binnenkort geïntroduceerd zal worden.avotar schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:23:
[...]
Voelt dat dan niet een beetje als valsspelen?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Stack Sats
Zelfde geldt trouwens als je lvl 40 bent.
Ach niks verbaast me meer met dit spel nadat een vriend eergisteren de 100 miljoen XP aantikte...Luuksche schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 19:35:
Oef.. er zijn ongetwijfeld hardcore spelers die mij gaan verslaan op dit vlak: 154 vrienden en 15 best friends. Nog een paar vriendachschappen en ik ben 2x level 40!

NS FC: SW 2742 0448 8213
100 miljoen XP en dan nog vrienden hebben ? Dan heb je geen leven meerMusta schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:26:
[...]
Ach niks verbaast me meer met dit spel nadat een vriend eergisteren de 100 miljoen XP aantikte...

Ben wel bang dat ik in een gat val, en dat ik alleen maar speel als er nieuwe beestjes uitkomen.
En om nou een heel nieuw account te gaan beginnen.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Brandontan zit volgens mij al op de 600 miljoenOekiejoekie schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 21:18:
[...]
100 miljoen XP en dan nog vrienden hebben ? Dan heb je geen leven meer
Heb 80 vrienden dat vond ik wel genoeg! Al die mensen die zelden of nooit spelen heb je toch geen reet aan want ruilen doe ik niet met ze.
Stuk of 10 nu als best friends
De functie dat je kan lopen ermee was er toch al een tijdje?Mars18 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:40:
Meer mensen de nieuwe functie voor de Apple Watch al gebruikt?
Functie dat hij op de achtergrond je stappen bijhoud voor de eggs komt binnenkort toch pas?
Doet ie dat al? kreeg van het weekend wel een melding of ik mijn apple watch wou gebruiken voor pokemon GO, echter zie ik verder bij instellingen of de watch app niks veranderen.TerrorSource schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:52:
[...]
De functie dat je kan lopen ermee was er toch al een tijdje?
Functie dat hij op de achtergrond je stappen bijhoud voor de eggs komt binnenkort toch pas?
Je kunt ook: 1000 candy per pokemon verzamelen. 5M stardust sparen. 2x level 40 worden. 100.000 catches.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:06:
Nou ik mezelf goed bezig, nog 1,5 mil en dan eindelijk lvl40. Vrouwlief loopt 40k xp achter op me, dus dat maakt het wel zo spannend wie het eerste lvl 40 is.
Ben wel bang dat ik in een gat val, en dat ik alleen maar speel als er nieuwe beestjes uitkomen.
Uiteindelijk ga je jezelf toch weer doelen stellen in het spel
@livranca volgens mij kunnen wij ultra friends worden. Wil je hier een Lucky Egg bij gebruiken?
Stack Sats
Kreeg ik inderdaad ook. Apple Watch app geopend en zag geen verschil.Tinusvolkel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 08:15:
[...]
Doet ie dat al? kreeg van het weekend wel een melding of ik mijn apple watch wou gebruiken voor pokemon GO, echter zie ik verder bij instellingen of de watch app niks veranderen.
Ook in HealthKit geen verschil.
Verwijderd
Dat dacht ik ook, maar ben er niet minder om gaan spelen.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:06:
Nou ik mezelf goed bezig, nog 1,5 mil en dan eindelijk lvl40. Vrouwlief loopt 40k xp achter op me, dus dat maakt het wel zo spannend wie het eerste lvl 40 is.
Niantic doet echt zijn best om het spel interessant te houden door alle events en releases van nieuwe en shiny Pokemon. Eigenlijk is er altijd wel weer een reden om door te gaan met het spel. Alle events en veranderingen in het spel volgen elkaar eigenlijk zo op dat je nooit geen doel meer hebt.
maar volgens mij is alleen de ios versie op dit moment nog maar geüpdatet en is het daarom nog niet aan gezet.
ik heb in ieder geval in android nog geen optie er bij gekregen in settings van pokemon go
Op iOS zijn er ook geen extra settings. Ik kreeg bij het openen ook de melding of ik m'n watch wilde gebruiken, als ik ja antwoordde werd ik naar de gps permissies gestuurd, die moest ik van "wanneer in gebruik" naar "altijd" switchen. Vervolges moest ik zoals altijd de watch app opstarten.hjvg schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:03:
hier word redelijk uitgelegd hoe het in te stellen is https://pokemongohub.net/...rything-you-need-to-know/
maar volgens mij is alleen de ios versie op dit moment nog maar geüpdatet en is het daarom nog niet aan gezet.
ik heb in ieder geval in android nog geen optie er bij gekregen in settings van pokemon go
Zowel in de telefoon als watch app zie ik verder geen verschil, geen andere settings, niets. Dus op de achtergrond je stappen meenemen gebeurt nog niet. En ik vraag me af waarom hij wil dat hij altijd GPS kan gebruiken als hij toegang tot de health kit progressie heeft. GPS is dan niet nodig voor wat hij meepakt van wanneer de app niet gestart is.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wat ik begrijp is dat het ook werkt met de google fit toestanden (gewoon op je Android).C_V_S schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:39:
Werkt dat eieren uitlopen ondanks dat Pogo niet aanstaat enkel met zo'n smartwatch / fitband geval of kan het ook anders?
Heb ook de update net gedaan....
Als je Shedinja wil wel.Tinusvolkel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:35:
Vanavond om 21:00 toch pas het field researche pakketje openen, toch?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Jup
De activity tracker die ik had is weer opgezocht en afgestofd. En die blijkt ook nog te synchroniseren met Google Fit. Voortaan kan ik zelfs eieren uitlopen als ik naar het toilet/koffieautomaat loopMegalodon86 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 11:14:
[...]
Wat ik begrijp is dat het ook werkt met de google fit toestanden (gewoon op je Android).
https://twitter.com/pokem.../1058070327283073026?s=21
Sowieso zou het LVL 40 moeten eindigen met een eindbaas Nintendo Stijl en dan klaar. Ik ben 36 en ik ga niet mijn doen om 40 te halen voor dit soort "voorrechten". Eigenlijk speel ik nu voornamelijk op het accountnvan mijn vriendin maar met lvl 27 oid en de quests bijna uit is de lol daar ook wel vanaf.MyKey schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:16:
De Adventure sync is nu uit voor level 40 only atm.. Beetje lame weer, hopelijk is het er snel voor iedereen.
https://twitter.com/pokem.../1058070327283073026?s=21
Het uitspelen van de game zou ook helpen tegen de 40 spelers die neits beters te doen hebben dan hun sterkste verdedegende pokies is alle gyms te zetten, dat maakt het spel voor de lagere speler niet echt interessant.
Ze hebben een aantal leuke vernieuwingen geïntroduceerd maar vooralsnog vraag ik me af waarom er geen einde in het spel zit.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hoe lang geleden heb je de laatste research gedaan?Cordfunky schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:09:
En ik open dus net het research pakketje, en ik krijg keihard een Moltres?
De laatste research was om vijf over negen, geloof ik. In ieder geval na negen uur. Ik zag op Twitter trouwens dat er meer mensen zijn die een Moltres kregen, dus het zal wel een bugje zijn. Maar goed, nog een maand kans om een Shedinja te vangen.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:42:
[...]
Hoe lang geleden heb je de laatste research gedaan?
Als het goed is moet er nu wel een shedinja uit komen.
Kreeg een mega lading ballen opeens.....
Wel weer een nieuwe leuke feature
Verwijderd
Het is niet voor niks deze maand bug monthCordfunky schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:09:
En ik open dus net het research pakketje, en ik krijg keihard een Moltres?
Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Ik heb gisteren de stappenteller weer eens afgestofd en opgeladen, en die registreert nu al mijn stappen in google fit. Pokemon Go toestemming gegeven voor toegang tot mijn fit account. In Google fit zie ik nu al een 500 stappen staan, maar in Pokemon blijft het 0 ?C_V_S schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:18:
Oke de Adventure Sync doet het.
Helaas alleen voor LVL35+ spelers....C_V_S schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:18:
Oke de Adventure Sync doet het.
Het sychroniseert elk uur, of elke zoveel uur zelfs. Dus even geduld hebben is geboden.Oekiejoekie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 07:33:
[...]
Het is me alleen nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Ik heb gisteren de stappenteller weer eens afgestofd en opgeladen, en die registreert nu al mijn stappen in google fit. Pokemon Go toestemming gegeven voor toegang tot mijn fit account. In Google fit zie ik nu al een 500 stappen staan, maar in Pokemon blijft het 0 ?
Iedereen is toch ondertussen wel level 35?! En zo niet, geduld! Het komt vanaf level 5 beschikbaar binnen korte tijd.
De bonussen lijken al weer generft, gisterenavond 5000 stardust voor 25 km en 5000 stardust voor 50 km, vanmorgen meldde een andere speler 500 stardust voor 25 km... erg jammer. Hopelijk is 5000 voor 50 km wel behouden.
LVL33Megalodon86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:22:
[...]
Het sychroniseert elk uur, of elke zoveel uur zelfs. Dus even geduld hebben is geboden.
[...]
Iedereen is toch ondertussen wel level 35?! En zo niet, geduld! Het komt vanaf level 5 beschikbaar binnen korte tijd.
De bonussen lijken al weer generft, gisterenavond 5000 stardust voor 25 km en 5000 stardust voor 50 km, vanmorgen meldde een andere speler 500 stardust voor 25 km... erg jammer. Hopelijk is 5000 voor 50 km wel behouden.
Verder boeit mij xp niet veel, wil graag mijn pokedex vullen.
Maar denk dat het vandaag nog wel naar level 30 of 25 minimum gaat.
Daar lijkt het idd wel op. Ik heb net de eerste 300 meter "bijgeschreven" gekregen. Afstanden voor ei en buddy lopen keurig mee op. Dat worden heel wat kilometers extra waar ik normaal gesproken geen pokemon-app open zou hebbenMegalodon86 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:22:
[...]
Het sychroniseert elk uur, of elke zoveel uur zelfs. Dus even geduld hebben is geboden.
ja nadat het gelanceerd is was het alleen voor lvl 40 en 4 uur later al lvl 35 als ze zo door gaan is het morgen al rond de lvl 20 zou mooi zijn
Vanmorgen kreeg ik de melding dat ik een reward kon claimen van 5km. Bovenin het scherm stond "You walked 24.3km this week!". Okay. Even in de gezondheidsalp gekeken, ja die 24km kan best kloppen
Daarna Adventure Sync aangezet in de settings.
Als ik nu naar m'n profile scherm ga staat daar dat ik maar 8.2km gelopen heb deze week
Meer mensen last van?
Humankind… be both.
Ik moest op mijn iPhone ook nog handmatig PoGo toestaan om zaken uit te lezen, en denk dat daar bij mij de fout vandaan kwam.
Vanaf deze week zal het wel gaan kloppen, ik vind het wel best
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Ja, had ik ook last van. Zullen wel 'opstartproblemen' zijn.Spike_wolf schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:34:
Hmm. Ik ben een hoop kilometers kwijt geraakt.
Vanmorgen kreeg ik de melding dat ik een reward kon claimen van 5km. Bovenin het scherm stond "You walked 24.3km this week!". Okay. Even in de gezondheidsalp gekeken, ja die 24km kan best kloppen
Daarna Adventure Sync aangezet in de settings.
Als ik nu naar m'n profile scherm ga staat daar dat ik maar 8.2km gelopen heb deze week
Meer mensen last van?
Humankind… be both.
Bij mij staat de adventure sync nu al een paar uur geactiveerd. Fitbit registreert een 1900+ stappen, maar de teller van stappen en calorieën in pokemon go blijft op 0 staan. Net de registratie verwijderd, app afgemeld, applicatie permissie verwijderd in google fit heb ik de pogo app weer opgestart, ingelogd met gmail adres, en de adventure sync geactiveerd. Ik moest opnieuw permissies geven.Eddos schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:01:
[...]
Ja, had ik ook last van. Zullen wel 'opstartproblemen' zijn.
Teller staat nog steeds op 0, vreemd. Straks nog maar eens kijken.
OVerigens denk ik niet dat de apps onderling met elkaar praten, maar dat Niantic op de achtergrond de informatie ophaald bij Google. Is deze aanname correct?
[ Voor 11% gewijzigd door dukejan op 02-11-2018 11:06 ]
Dan gok ik dat er bij Niantic een grote backlog heeft waardoor ik mijn bijgewerkte status nog niet zie. Jammer, want ik zou graag zien dat ik alles goed heb ingesteld voordat ik verder op mijn avontuur ga. Even rustig afwachten dusEddos schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:13:
Volgens mij wel, want ik moest AS toegang geven om de informatie uit mijn Google account te halen. Als de apps synchroniseren zou dat niet moeten hoeven.
PoGo krijgt alleen de stappen die Google Fit registreert, Fitbit en/of de sync van Fitbit met Google Fit wordt gezien als 'handmatige invoer' en die wordt niet meegenomen begreep ik.dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:05:
[...]
Bij mij staat de adventure sync nu al een paar uur geactiveerd. Fitbit registreert een 1900+ stappen, maar de teller van stappen en calorieën in pokemon go blijft op 0 staan. Net de registratie verwijderd, app afgemeld, applicatie permissie verwijderd in google fit heb ik de pogo app weer opgestart, ingelogd met gmail adres, en de adventure sync geactiveerd. Ik moest opnieuw permissies geven.
OVerigens denk ik niet dat de apps onderling met elkaar praten, maar dat Niantic op de achtergrond de informatie ophaald bij Google. Is deze aanname correct?
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Die snap ik. De stappen die nu in de fitbit staan zijn ook door de app zelf geregistreert.Ceased2Be schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:52:
[...]
PoGo krijgt alleen de stappen die Google Fit registreert, Fitbit en/of de sync van Fitbit met Google Fit wordt gezien als 'handmatige invoer' en die wordt niet meegenomen begreep ik.
De combinatie Google Fit en PoGo doet me vermoeden dat je Android gebruikt. Ik heb gisteren de apk van 0.125.2 van apkmirror gehaald, maar daar zit bij mij geen Activity Sync in? Ook in Google Fit (ook gisteren laatste versie geïnstalleerd) zie ik Pokémon Go niet bij apps en apparaten verschijnen, dus kan ik hem geen toestemming geven om data te delen/syncen? Heeft iemand het al werkend onder Android?dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:05:
[...]
Bij mij staat de adventure sync nu al een paar uur geactiveerd. Fitbit registreert een 1900+ stappen, maar de teller van stappen en calorieën in pokemon go blijft op 0 staan. Net de registratie verwijderd, app afgemeld, applicatie permissie verwijderd in google fit heb ik de pogo app weer opgestart, ingelogd met gmail adres, en de adventure sync geactiveerd. Ik moest opnieuw permissies geven.
Ik gebruik trouwens een Galaxy S8, maar ik vermoed dat dat geen invloed heeft? Level is bijna 34. Zou dat invloed hebben op het verschijnen van de optie?
Da's knap, een pauze van 3 à 4 jaarTinusvolkel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:30:
[...]
LVL33speel vanaf het begin redelijk casual. en heb denk ik wel een pauze van 3/4 jaar gehad.
Verder boeit mij xp niet veel, wil graag mijn pokedex vullen.
Het werkt op dit moment idd pas vanaf level 35. Dat zal in de komende uren/dagen wel verlaagd worden.gwystyl schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:05:
[...]
De combinatie Google Fit en PoGo doet me vermoeden dat je Android gebruikt. Ik heb gisteren de apk van 0.125.2 van apkmirror gehaald, maar daar zit bij mij geen Activity Sync in? Ook in Google Fit (ook gisteren laatste versie geïnstalleerd) zie ik Pokémon Go niet bij apps en apparaten verschijnen, dus kan ik hem geen toestemming geven om data te delen/syncen? Heeft iemand het al werkend onder Android?
Ik gebruik trouwens een Galaxy S8, maar ik vermoed dat dat geen invloed heeft? Level is bijna 34. Zou dat invloed hebben op het verschijnen van de optie?
Door de fitbit app of door Google Fit?dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:59:
[...]
Die snap ik. De stappen die nu in de fitbit staan zijn ook door de app zelf geregistreert.
Google Fit moet de bron zijn van de stappen begreep ik, 3rd parties die het doorpassen naar Google Fit worden niet geteld.
https://support.pokemongo...0002025707-Adventure-Sync
"Fitness data that is manually entered into Apple Health or Google Fit will not count towards your Adventure Sync progress."
[ Voor 22% gewijzigd door Ceased2Be op 02-11-2018 12:26 ]
Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid
Zolang je niet aan het level voldoet zie je niks, ook niks greyed out. Als je op je trainer links onderin klikt (om te checken of je de update hebt) Zie je hier nu je trainer en daarom je gym badges, op het moment dat je de update hebt (je hoeft je app niet zelf nog te updaten) komt er op die plek een nieuw overzicht met wat info over je gelopen km's etc.gwystyl schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:15:
Ik weet dat het pas werkt vanaf level 35, maar wordt dan ook pas de optie zichtbaar in de UI? Ik zou verwachten dat hij er wel is, maar grayed out als je het nog niet mag/kan gebruiken. De optie is er bij mij überhaupt nog niet.....
Je moet (kan nu volgens mij wel al, afhankelijk van je device) wel pokemon toegang geven tot bv 'Gezondheid' (ios), dit kan je doen (zodra je de update hebt) door naar instellingen te gaan, daar komt dan een nieuwe optie 'Advanced Sync'
Nee, echt door de google fit applicatie. Ik voer handmatig niets in. Ik heb een Xiaomi band 3, maar die synchroniseert met de Mi Fit, zonder koppeling met google. (dit heb ik net nog gecontroleerd)Ceased2Be schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:24:
[...]
Door de fitbit app of door Google Fit?
Google Fit moet de bron zijn van de stappen begreep ik, 3rd parties die het doorpassen naar Google Fit worden niet geteld.
https://support.pokemongo...0002025707-Adventure-Sync
"Fitness data that is manually entered into Apple Health or Google Fit will not count towards your Adventure Sync progress."
Ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie, maar kan niet zo snel bedenken wat. Zaken al geprobeerd:
- Pokemon Go afgemeld
- Pokemon Go aangemeld. Adventure Sync afgemeld.
- Google fit app permissie ingetrokken
- Pokemon Go Adventure Sync aangemeld. Alle permissies toegestaan.
- Pokemon go telefoonpermissies gecontroleerd. Alle schuifjes staan op groen.
- Google fit permissies gecontroleerd. Zijn aanwezig.
- Google fit opnieuw geïnstalleerd. permissies zijn nog aanwezig. WEl nogmaals afgemeld en aangemeld.
Ik zie dat ik stappen heb in de Fit app. Ik zie deze stappen niet terug komen in Pokemon Go (0 stappen, 0 calorien). Kan ik ergens controleren wat de bron van deze stappen zijn?
Google Fit moet de bron zijn van de stappen begreep ik, 3rd parties die het doorpassen naar Google Fit worden niet geteld.dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:47:
[...]
Nee, echt door de google fit applicatie. Ik voer handmatig niets in. Ik heb een Xiaomi band 3, maar die synchroniseert met de Mi Fit, zonder koppeling met google. (dit heb ik net nog gecontroleerd)
Ik ben bang dat ik iets over het hoofd zie, maar kan niet zo snel bedenken wat. Zaken al geprobeerd:
- Pokemon Go afgemeld
- Google fit opnieuw geïnstalleerd. permissies zijn nog aanwezig. WEl nogmaals afgemeld en aangemeld.
Ik zie dat ik stappen heb in de Fit app. Ik zie deze stappen niet terug komen in Pokemon Go (0 stappen, 0 calorien). Kan ik ergens controleren wat de bron van deze stappen zijn?
"Handmatig" wil niet zeggen dat JIJ ze ingevoerd hebt, maar dat een externe app de data in Google Fit inbrengt.
What Do You Call An Alligator In A Vest?
Bonyuri, dat begrijp ik. Zoals al aangegeven kan ik nergens vinden dat deze stappen niet door mijzelf zijn ingevoerd. Mijn vraag was dus ook hoe ik dit kan controleren, zodat ik vanaf daar weer voor mezelf verder kan troubleshooten.bonyuri schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:37:
[...]
"Handmatig" wil niet zeggen dat JIJ ze ingevoerd hebt, maar dat een externe app de data in Google Fit inbrengt.
Zelf zit ik op iOS.dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:47:
[...]
Nee, echt door de google fit applicatie. Ik voer handmatig niets in. Ik heb een Xiaomi band 3, maar die synchroniseert met de Mi Fit, zonder koppeling met google. (dit heb ik net nog gecontroleerd)
- Pokemon Go afgemeld
Maar dat viel me ook op dat de stappen niet uitgelezen worden uit je health/fit app.
Als je loopt met de pokemon go app open, zal je wel stappen zien in de app zelf.
Dat heb ik vanmorgen na onze ochtendwandeling ondervonden.
Los daarvan, wordt wel de health/fit app gebruikt voor je ei/buddy.
Geef het nog wat tijd.
Ik snap alleen niet waarom PoGo write rechten nodig heeft naar mijn health/fit app toe.
Ik ga ervan uit dat leesrechten meer dan genoeg is voor je ei/buddy.
edit: Ik denk dat GPS drift ook meetelt voor het uitlopen van je ei/buddy.
Nog mensen dit opgevallen?
[ Voor 5% gewijzigd door nagasy op 02-11-2018 15:10 ]
Battle.net: NagaByrd#2844
Nee, die registreert soms zelfs autiritten als wandelingen. Dus extra winst.hneel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:18:
Heeft google fit dezelfde speedcap als pokemon go?
Ok, wanhoop nabij. Ik heb de Xiaomi Mifit app gedeinstalleerd en bluetooth uitgeschakeld. Zo weet ik zeker dat het niet deze app is die mijn stappen aan het bijwerken is. (ging ik al niet vanuit, maar toch).dukejan schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:41:
[...]
Bonyuri, dat begrijp ik. Zoals al aangegeven kan ik nergens vinden dat deze stappen niet door mijzelf zijn ingevoerd. Mijn vraag was dus ook hoe ik dit kan controleren, zodat ik vanaf daar weer voor mezelf verder kan troubleshooten.
Daarna heb ik opnieuw adventure sync aan en uit gezet, maar nog geen reactie. Over een korte periode maar nogmaals proberen.
Dit topic is gesloten.
Verder in [iOS/Android] Pokémon GO - Deel 6