Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-06 12:50
BoldAction schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:31:
Ik snap niet dat mensen zoveel vooroordelen over een spel kan hebben... Je weet de final release niet eens. En waarschijnlijk doet het je pijn dat je geen Exo-suit meer hebt?

Beta op PS4 gespeeld en ja natuurlijk heb ik gescholden en gedaan maar, kom op het blijft CoD. Ik ga hem sowieso halen ook puur vanwege zombies. Vind dat sledgehammer tegenover zijn vorige cod AW een grote stap heeft gezet! Het spel speelt heerlijk weg en de singleplayer ziet er ook echt tof uit.

Vanavond eens proberen met m´n i7-7700k en 1070 :)
Ging bij mij prima ;)

Ik vond het prettiger spelen dan op de PS4 in ieder geval. Gister een uurtje of 3 erin gestopt en ik vind het een prettige afwisseling t.o.v. PUBG. Beetje vlot schieten en rennen. Het blijft een CoD in alles, maar het voelt toch nét iets anders dan BOIII en IW. Echt verkocht ben ik nog niet, maar de beta is best vermakelijk. Vanavond misschien tussen FIFA en m'n SNES mini nog effe een potje spelen.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Wat is het menu een gedrocht zeg, allemachtig.

Ook wel verrassend dat je steeds vrouwen hoort roepen dat ze aan het herladen is in een WW2 shooter maar dat zal wel met politieke correctheid te maken hebben.

En waarom loop ik als Amerikaanse Infantry rond met een of ander vaag automatisch wapen* en niet met een M1 Garand?

Edit: M1941 die alleen in gebruik was bij commando eenheden. Lekker authentiek jongens :)

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 29-09-2017 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wel grappig dat er bij infantry, nederland er ook bij zit:

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/874119751173861308/CAD387B375AACE8689E4435345F0E469FDF22517/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:41

steveman

Comfortabel ten onder

De romantiek van de WW2 shooter vond ik toch wel de iron sights ipv de red dot/holo. Maar dat is nu toch ff anders.

Wikipedia: Howard Grubb

Technisch gezien kan het, maar volgens mij wordt er een behoorlijk loopje marathon genomen met de werkelijkheid door op alle wapens een holo sight te zetten, like wtf?

https://www.forgottenweapons.com/nydar-reflex-sight/
One of the first commercially fairly successful such sights was the Nydar Model 47, made by the Swain Nelson company and introduced in 1945
We haven’t tried actually using one of these, but the general consensus is that they were a bit fragile. They never really became popular, and it was really only with the fairly recent military acceptance of close-range optical sights that popular interest in them has really become widespread.
Anyway, BF heeft de lol van cod gameplay van me afgenomen, uninstall, laatste keer dat ik iets met een cod deed vrees ik. Open ruimten ftw.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 00:46
falcon123 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:48:
[...]

als je bedoeld met het bekijken van killcams, is het praktisch altijd al zo geweest dat killcams inaccuraat zijn.
Dan moet ik die maar skippen voortaan, want ga er zelf door twijfelen over hoe het kan dat ik iemand soms wel en niet raak. Dat ligt waarschijnlijk meer aan mijzelf. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:56
Uurtje gespeeld.. maar ga er geen geld aan uitgeven voor de MP in elk geval. Stroperig en veel te weinig bewegingsruimte. Echt het gevoel dat je rondjes loopt in een doolhof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
Prosac schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:08:
Uurtje gespeeld.. maar ga er geen geld aan uitgeven voor de MP in elk geval. Stroperig en veel te weinig bewegingsruimte. Echt het gevoel dat je rondjes loopt in een doolhof.
Mee eens.

Het is een gemiste kans, men had gewoon een moderne CoD2 kunnen maken maar nee, het is gewoon CoD nummertje 621 met een WW2 skin erop. Zo niet-authentiek als het maar kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik draai het spel op een 970 op 1440p op ultra met 90 fps. niet slecht...

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:17
Zojuist een aantal potjes gedaan in de beta.

Qua setting vind ik het de beste sinds BO2.. Had weinig met dat snelle heen en weer gejump (exo suit o.i.d.) en langs de muren rennen. Alleen jammer genoeg speelt het gewoon niet zo lekker weg voor mijn gevoel. Kan ook dat ik er "overheen gegroeid ben". Het is al een aantal jaar geleden dat ik echt van COD heb genoten (MW2, BO2, MW3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 01:08

SomerenV

It's something!

iantje31 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 18:41:
ik draai het spel op een 970 op 1440p op ultra met 90 fps. niet slecht...
Hier haal ik op een 1060 ook iets van 80fps maar dan regelmatig met dips naar de 30 of 40. Niet echt speelbaar dus. En het is wat anderen zeggen, gewoon CoD in een ander jasje. Doe mij dan maar Battlefield 1. Wat minder snel, veel spannender en draait als een tiet.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:00
WWII kenmerkt zich door battlefields, dit zo'n gewoon 'arenas'. Voor mijn gevoel is het Quake II met WW2 maps en een weaponpack. Totaal niets met WWII te maken (multiplayer dan). De MP maps zijn echt van bijzonder matige kwaliteit, zijn weer typische COD arenas wat eigenlijk geen maps te noemen zijn.

Ik skip.

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 29-09-2017 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 01:08

SomerenV

It's something!

RedHat schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:40:
WWII kenmerkt zich door battlefields, dit zo'n gewoon 'arenas'. Voor mijn gevoel is het Quake II met WW2 maps en een weaponpack. Totaal niets met WWII te maken (multiplayer dan). De MP maps zijn echt van bijzonder matige kwaliteit, zijn weer typische COD arenas wat eigenlijk geen maps te noemen zijn.

Ik skip.
Ik kan me ook herinneren dat de vroegere CoD's wat meer open levels hadden in plaats van deze clusterfuck aan gangen en tunnels. Als ik een corridorshooter wil dan pak ik Counter Strike er wel bij.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• RedHat
SomerenV schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:58:
[...]

Ik kan me ook herinneren dat de vroegere CoD's wat meer open levels hadden in plaats van deze clusterfuck aan gangen en tunnels. Als ik een corridorshooter wil dan pak ik Counter Strike er wel bij.
Ik snap best dat CoD hun 'achterban' trouw is (welke overigens de game weer zeer snel droppen, op de PC), ik snap hun communicatie niet. Ze deden net alsof het een 'echte WWII shooter' werd, maar komen vervolgens (MP dan) met een 'arena-shooter'. De game is niet eens zo heel slecht voor een arena shooter met dat thema, alleen de trailers, de twitterberichtjes en de hype eromheen staan echt loodrecht op wat het uiteindelijk is geworden. Dat vind ik wel erg jammer.

Prima game voor de rest (uit hun achterban gezien) maar niet hetgeen wat ze gecommuniceerd hebben. Ik zie het verschil alleen niet tussen Black Ops I en CoD:WW2 (Buiten de "arena's"/scenery om en de weapon skins).

[ Voor 5% gewijzigd door RedHat op 30-09-2017 00:15 ]

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:04
Net aantal potjes gedaan maar kan me niet overtuigen dat deze beter is dan World at War of zelfs CoD2.
Besturing voelde raar aan en voelt verder als een snelle shooter in WW2 setting.
Wie riep in een review dat het geluid zo geweldig was? dacht dat het toen lag aan het filmpje maar vind het in de oude CoD's beter klinken (Uiteraard mijn mening)
Wazig ook als je de laatste kill ziet na een potje dat alles mis is maar wel hit indicators geeft ...

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 09:24

InFamous

excommunicado

Ik heb ook een aantal potjes gedaan, maar ik heb last van een gigantische memory leak. Spel gebruikt bijna 12GB aan geheugen en wil dan zelfs nog meer waardoor het compleet onspeelbaar word.

Daarnaast voelt de besturing nogal rubberachtig aan, alsof er een micro lag in zit.

Formerly known as Ragdoll

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:26
Ik vind het maar verstikkend spelen met die verschrikkelijke fov waar het wapen niet eens in mee-gaat.

Het zou best iets kunnen worden voor de pc als ze gewoon dedicated servers gaan gebruiken met een serverlijst enz...... en via een console snel aanpassingen zou kunnen doen.

btw. ik was een half uur bezig om uit de game te komen :) heb maar alt+f4 gedaan.

Anoniem: 393088

Same old same old. Na een kleine 10 uurtjes in de beta doorgebracht te hebben ben ik er wel over uit. Het is gewoon weer een veredelde skin-pack op dezelfde oude engine die ze al jaren misbruiken. Ik sla hem weer lekker over. Spijtig, want in essentie heeft de game wel potentie. Maar de uitvoering is wederom dramatisch.

Word langzamerhand toch wel eens tijd voor wat innovatie van die jongens, want dit is echt erg matig.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weer een paar potjes gespeeld maar ik heb echt het idee dat de kills maar random zijn. Ene keer schiet ik 10 kogels in iemand zijn mik en hij gaat nog niet dood.... Andere keer ben je al dood na 2 kogels...

Zal wrs een host ding zijn maar het gaat me wel tegenstaan. Ik ben ook eerder een HC speler dus ben niet gewend om zoveel kogels er door heen te jagen :D

En nog steeds ziet het eruit als een oude game zoals BO1 / COD3

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik wordt 9 van de 10 keer in de rug geschoten door de slechte spawns, er komt altijd wel iemand achter mij het spel in. En kogels doen niets, in ieder geval niet die van mij. Ik leeg bijna een heel magazijn in de vijand en die draait vervolgens vrolijk om en doodt mij dan. En die FOV. Waarom wordt in dit spel de verticale FOV aangepast ipv de horizontale? Dit is wederom een CoD die ik hoogstwaarschijnlijk niet ga kopen. Na BO2 vind ik er gewoon niets meer aan. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik de beta heb geprobeerd want het is weer niets.

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:52
tja, ik vindt het heel basic aanvoelen. en niet de goeie WWII basic.
Het speelt niet lekker weg het is allemaal het snelle van COD maar dat hoort niet bij deze setting. misschien heb ik te veel verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• herman1990
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-06 15:46
Hallo,

Is er iemand met het zelfde probleem als mij. Als ik het spel opstart vraagt hij of ik het spel wil starten krijg ik een window met de melding: Your CPU does not meet the minimum specification for running Call of Duty: WW2

Daarna als de game gestart is en ik druk op play krijg ik na enkele seconden de melding: Call of Duty: WWII MP werkt niet meer.

Komt dit door de eerder melding over de CPU of is het wat anders aan de hand.Heb tot nu toe nooit problemen gehad met deze CPU in games als bf1 en de andere call of duty games.

Specs:
AMD phenom II X4 965
16Gb ram
RX480 8gb
Asus formula IV

Safe modes werkt niet, standaard opties werken niet en opstarten als administrator ook niet. Graag hoor ik van jullie of jullie het problemen kennen en of er misschien oplossingen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-06 22:56
6 tegen 6 = te weinig spelers
Maps zijn te klein (klote spawn points ook). Merendeel rent rond met shotguns.
Grafisch ziet het er uit als poep.
Menu is omslachig en kei lelijk.

Maargoed we kopen hem wel, in de uitverkoop dan weliswaar :P:P

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:57
herman1990 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:29:
Specs:
AMD phenom II X4 965
16Gb ram
RX480 8gb
Asus formula IV
De formele minimum specs:
CPU: Intel® Core™ i3 3225 or equivalent
RAM: 8 GB RAM
HDD: 25 GB HD space
Video: NVIDIA® GeForce® GTX 660 @ 2 GB / GTX 1050 or AMD Radeon™ HD 7850 @ 2GB
DirectX: Version 11.0 compatible video card or equivalent
Network: Broadband Internet connection
Sound Card: DirectX Compatible

Alhoewel er in de minimum specs weliswaar niets gezegd wordt over welke AMD CPU zij zien als equivalant, heb ik het vermoeden dat ze de FX (Bulldozers) als bare minimum AMDs ondersteunen. In raw performance ontloopt dat elkaar vast niet, dus ik vermoed dat het meer met coding te maken zal hebben.

Anderzijds ben ik nooit voorstander geweest van "minimale systeemeisen". Als je dan naar recommended specs kijkt, daar wordt gewoon een Ryzen 5 geadviseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-06 11:24
ik vind het leuk!
ben zo te zien 1 van de weinigen maar ik vind het echt leuk.
Gewoon om ff te knallen. Ff niet te serieus etc. Maar gewoon lekker.
Wapens voelen op zich prima aan. Ik vind de maps perfect voor 6vs6.
Ik hou wel van het CQ gevoel.

Ik hoop alleen wel dat het uiteindelijk bijvoorbeeld 16 vs 16 wordt.

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:44

HugoBoss1985

Xenotech

herman1990 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:29:
Hallo,

Is er iemand met het zelfde probleem als mij. Als ik het spel opstart vraagt hij of ik het spel wil starten krijg ik een window met de melding: Your CPU does not meet the minimum specification for running Call of Duty: WW2

Daarna als de game gestart is en ik druk op play krijg ik na enkele seconden de melding: Call of Duty: WWII MP werkt niet meer.

Komt dit door de eerder melding over de CPU of is het wat anders aan de hand.Heb tot nu toe nooit problemen gehad met deze CPU in games als bf1 en de andere call of duty games.

Specs:
AMD phenom II X4 965
16Gb ram
RX480 8gb
Asus formula IV

Safe modes werkt niet, standaard opties werken niet en opstarten als administrator ook niet. Graag hoor ik van jullie of jullie het problemen kennen en of er misschien oplossingen zijn
toon volledige bericht
Ik heb precies hetzelfde i.c.m. een systeem waar een Q6600 in zit.

Kan zijn dat het door de "beta" status komt of dat deze cpu's daadwerkelijk niet aan de minimale eisen voldoen.
Misschien missen de cpu's bepaalde instructies of het zit misschien gewoon in het spel geprogrammeerd dat je het niet kan spelen met een oudere quadcore.

Ik had het hier eerder al gepost maar ik vind het behoorlijk vreemd aangezien een dual core met HT (i3) het minimale is w.b.t. de opgegeven systeemeisen.
Die presteert misschien wél beter maar heeft minder cores.

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:14

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

De Beta draait hier voor geen meter en ik heb geen idee waar het aan ligt..

Ik speel op een 4790K met 16Gb geheugen en een 1080GTX, OS W10 en ik heb om de haverklap harde crashes. Krijg dan een zwart beeld en geen reactie meer uit m'n pc. Reset button is dan de enige optie. :(
GPU Drivers, etc zijn allemaal bijgewerkt. De gamefiles zijn verified (game ook al eens uninstalled en opnieuw geinstalleerd) Maar hij blijft maar crashen, zelfs als het spel in Safe mode start. Instellingen ingame lijken niets uit te maken, de crashes blijven.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen om de crashes te voorkomen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
beebie121 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 11:38:
ik vind het leuk!
ben zo te zien 1 van de weinigen maar ik vind het echt leuk.
Gewoon om ff te knallen. Ff niet te serieus etc. Maar gewoon lekker.
Wapens voelen op zich prima aan. Ik vind de maps perfect voor 6vs6.
Ik hou wel van het CQ gevoel.

Ik hoop alleen wel dat het uiteindelijk bijvoorbeeld 16 vs 16 wordt.
Dit heb ik ook. Gewoon om effe tussendoor te knallen. Vooral de snelle CQ gameplay met zo snel mogelijk reageren op alles vind ik wel tof als afwisseling voor de wat serieuzere games zoals Battlefield :)

• RoaDHouse
Ik verwacht niet veel updates meer van Sledgehammer, dit was ook niet het geval bij AW.

Je kan er wel vanuit gaan dat alles zo blijft als het nu is.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:21

Zorian

What the fox?

Ik vind de game leuk. :D Draait 100% stabiel, 0 crashes en stable 144 fps. :)

Kan het ook nog steeds. :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rFjKKRul.jpg

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:19
verkeerd

[ Voor 91% gewijzigd door Aggressor op 30-09-2017 15:12 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Voor zover ik weet neemt het spel je Steam nickname over.

Steam: Grim

• Aggressor
  • Laatst online: 21:19
Grim schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 15:13:
[...]

Voor zover ik weet neemt het spel je Steam nickname over.
dat was het inderdaad. Ik moest mijn steam naam nog veranderen ...
En zonet heb ik het spel gespeeld ..... maar het is niet echt mijn ding.

Speelt niet echt lekker, ziet er niet zo mooi uit...
Dan vind ik Battlefield toch lekkerder spelen

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:44

OB1

Ik moet zeggen dat hoewel het grafisch allemaal niet je van het is dat ik toch best veel plezier heb in dit spel, ook al speel ik normaal op console en valt het nogal tegen voor me met KBM (KD is rond de 0.9). vrij fast paced maar de maps lijken wel nog kleiner. Hij draait overigens opvallend lekker bij mij, speel op 1080P met i7 7700hq en 1050TI (oc'ed) op behoorlijk hoge settings met steady 60fps.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

• Mosin
  • Laatst online: 23:52
Ik speel op de aller hoogste settings en het spel overtuigd mij niet en waarom?
- Het speelt niet zoals COD
- Ik krijg zo'n heel lichtelijk Battlefield gevoel
- zeer matige sfeer
- Menu had iets beter uitgewerkt moeten worden. Zal in de complete game misschien wel aangepast worden

Positieve punten zijn:
- Grafisch vind ik het helemaal niet zo erg als ik dacht. Ik ben wel iemand die de gameplay veeeel belangrijker vind.
- Ze lijken er wel wat werk in gestoken te hebben
- Andere opzet in de menu's

Ik vind het op het gebied van Close Quarters (wat Call of Duty is) erg tegenvallen. In vergelijking met oudere cod games ben ik zeer traag in reactie op 5 meter. Waardoor het wel iets meer van Battlefield weg heeft. De bayonet charge is 1 op 1 gepikt. De sfeer is niet helemaal aanwezig, iets wat in World At War brutaal aanwezig is.

Ѫа$тёя чѳця аят

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nog een keer geprobeerd maar de MP gaat me niet meer terug krijgen. Ik haal deze game enkel voor de single player en voor de multiplayer ervaring wacht ik op dit project: YouTube: Hell Let Loose Infantry Gameplay Reveal

:)

• RedHat
Zorian schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:02:
Ik vind de game leuk. :D Draait 100% stabiel, 0 crashes en stable 144 fps. :)

Kan het ook nog steeds. :D

[afbeelding]
Tja, 6 tegen 3 kan ik het ook :+

• Zorian
  • Laatst online: 20:21

Zorian

What the fox?

RedHat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:33:
[...]

De andere 3 waren al weggegaan. :+

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 09:33
Game draait echt poep, het ene moment draai ik 150 fps, dan draai ik een beetje naar een open gebied en duikt hij gewoon naar 40/50 fps. Zelfs op recommended settings, het maakt geen verschil met alles op ultra of alles op low.

Specs

R9 Fury OC
16GB ddr3
i7 2600k 3.4

Iemand anders hier problemen mee? Op reddit lees ik dat de game veel van de CPU vraagt. Maar waarom duikt hij dan als ik open gebieden in kijk, dan zou je toch denken dat daar de GPU om de hoek komt kijken?

Speelt voor geen meter zo iig.

• Mosin
Denk eerlijk gezegd dat jullie pech hebben. Ik draai hem op ultra vrij soepel, de happeringen komen waarschijnlijk van mijn 8GB ram af.
Een 2600k, R9 Fury met 16GB ram zou dit spel 3x op Ultra moeten draaien. Het is echt pech of geluk hebben, denk ik.

Dat open gebied heeft meer te maken met de slechte optimalisatie. Ik vind het namelijk al erg idioot dat erbij recommended specs een GTX 1060 6GB staat..

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 30-09-2017 21:17 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

• Paulus07
  • Niet online
swoutr schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:50:
Game draait echt poep, het ene moment draai ik 150 fps, dan draai ik een beetje naar een open gebied en duikt hij gewoon naar 40/50 fps. Zelfs op recommended settings, het maakt geen verschil met alles op ultra of alles op low.

Specs

R9 Fury OC
16GB ddr3
i7 2600k 3.4

Iemand anders hier problemen mee? Op reddit lees ik dat de game veel van de CPU vraagt. Maar waarom duikt hij dan als ik open gebieden in kijk, dan zou je toch denken dat daar de GPU om de hoek komt kijken?

En als je de anti-aliasing eens uitzet of lager zet? (als test)

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-06 09:33
Paulus07 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:47:
[...]

En als je de anti-aliasing eens uitzet of lager zet? (als test)
Ja gedaan, maar draait nog steeds niet top, de game voelt gewoon overal “off” een console game geport. 2x opgestart en daar blijft het ook bij denk ik.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06 09:24

InFamous

excommunicado

Ik heb er ook last van, begint eventjes goed en dan zakt alles in alsof je een stopmotion filmpje aan het bekijken bent.

Ik draai met een 980X op 4,8Ghz een R9 290 op 1145Mhz core en 1400Mhz mem en 12GB op 1866Mhz alles op ultra in BF4 op 2560x1440. Met v-sync aan een steady 60FPS. Settings in COD op 1920x1080 zetten heeft geen zin, alle eye candy uit heeft geen zin en toch presteert COD het om 12GB aan geheugen op te vreten.

Formerly known as Ragdoll

• Paulus07
  • Niet online
Hier geen last van fps drops etc met de volgende waardes:

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4494/23564159938_8e2d015b10_o.png

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:12
Hier ook geen last van drops, continu een gemiddelde van 120-130 fps op hoogste settings 1440p met i76700/1080Ti.

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 20:59
swoutr schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:50:

Specs

R9 Fury OC
16GB ddr3
i7 2600k 3.4

2600k op 3.4 is erg laag. Durf te wedden dat een moderne cpu (of een zeer hoge overklok, i.c.m. Snelst mogelijke RAM) het probleem op lost, ik had hetzelfde probleem toen met een 2500k op 4.8ghz bij BF1, fps drops of micro stutters.
De tijd is echt aangekomen dat de 2500k's en de 2600k's problemen opleveren, jammer genoeg.

Een groep van 5 vrienden en ikzelf hebben vloeiende gameplay voor Cod WW2. Een moderne processor is het belangrijkst. Zelfs met een lower end videokaart draait het ook vloeiend, bij lagere settings.
Dat is/was bij veel voorgaande Cod games wel anders jammer genoeg.

Zelf heb ik een 6700k met een Sapphire Tri-X 290X. Speel op 1440p bij max fov.

Settings wat lager zetten en ik zit op 100-140 fps, maar vooral: het speelt vloeiend..!

Ik moet wel zeggen dat 1 vriend met een 1080ti vaak crashes heeft van het spel.

(We spelen bijna allemaal 2560x1440p op 144hz, gtx 970 t/m 1080ti)

[ Voor 6% gewijzigd door Stef87 op 30-09-2017 23:25 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

• Solotov
  • Laatst online: 12-06 20:03
Voor de AMD mensen, AA op FXAA zetten, en VSync aan. Ik draai met een 6600k, 8GB ram, RX 480 op 1450 mhz core gewoon steady 75fps op ultra settings.

Verder speel ik zowel met T+M als met een XBO controller. Bij de controller heb ik t idee dat ze qua aim assist een stuk minder agressief hebben ingezet als op IW en MWR. Iemand die dit kan bevestigen?

• falcon123
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:19:
nog een keer geprobeerd maar de MP gaat me niet meer terug krijgen. Ik haal deze game enkel voor de single player en voor de multiplayer ervaring wacht ik op dit project: YouTube: Hell Let Loose Infantry Gameplay Reveal

Ik hoop niet dat je dit soort gameplay zou verwachten bij een call of duty? :P
Maar ziet er wel cool uit btw

Ik vind die war mode wel leuk om te doen. Net een potje gehad waarbij ik 80 kills en 10 defends had.

[ Voor 9% gewijzigd door falcon123 op 30-09-2017 23:59 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:14

D4NG3R

kiwi

Vanmiddag en zojuist de beta wat gespeeld.

1e impressie; Het speelt lekker weg, maar nog steeds is het verre van wat ik gehoopt had. Not to mention dat het spel bar slecht draait. Met een i5 4460 en een RX470 verwacht ik niet randomly naar 45-ish frames te hoeven droppen.

Ga ik mij er dit weekend mee vermaken? Ja, maar kopen doe ik niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Paulus07
  • Niet online
falcon123 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 23:52:
[...]

Ik hoop niet dat je dit soort gameplay zou verwachten bij een call of duty? :P
Maar ziet er wel cool uit btw
Neuh ik had gehoopt op een meer cod2 gameplay/maps/wapens etc Niet een black ops 3 met een ww2 skin pack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Laatst online: 06-08-2023
Toch nog een keer aangeslingerd. Het is voor mij door de gun kick en muzzle flash vrijwel onmogelijk om op langere afstand iets met een AR te raken, laat staan een SMG. Ik heb ook regelmatig dat ik een heel magazijn in de tegenstander leeg en er gebeurt dan niets. Diegene draait dan om en legt mij neer. Wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
DervishD schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 00:03:
Toch nog een keer aangeslingerd. Het is voor mij door de gun kick en muzzle flash vrijwel onmogelijk om op langere afstand iets met een AR te raken, laat staan een SMG. Ik heb ook regelmatig dat ik een heel magazijn in de tegenstander leeg en er gebeurt dan niets. Diegene draait dan om en legt mij neer. Wtf?
Ik zal je eens iets leuk vertellen. In de Multiplayer heb ik meestal de laagste ping en ben ik altijd als eerste in het potje, maar verlies regelmatig in onderlinge duels tijdens een potje Battlefield of Call of Duty.. Daar gaat je bek pas scheef van staan :9

Dat Stuhrgewehr44 (STG) heeft een recoil waarvan je gaat huilen, maar het blijft wel een vrij prettig wapen.

Ik heb wel een zeer dubbel gevoel over dit spel. Vanavond is een maat bij mij thuis komen spelen en hij vond het best vet, vooral de war mode. Waar ik de vrij kritische COD fan ben, liet hij het meer vanuit een speelbare kant merken. En ergens heeft het spel wel iets heel erg pakkends, maar verwacht je er toch iets meer van. De BETA brengt nu eenmaal problemen met zich mee, maar dit moeten ze zich niet gaan veroorloven bij de release.
Bij de War mode, hebben ze dat heel vet gedaan met die tanks en dat als je wint er een leuk eind filmpje komt waarbij 4/5 FLAK 88's de lucht ingaan. Dat vind ik best origineel gedaan. De tank verwachte ik trouwens niet, dus dat was een leuke binnen komer.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

En dan ineens heb je een hacker (Improve) in de beta :')

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/869616151539093246/34369490D6355CDBE17C7479AE07B1461C6BF664/

Turkse gast aan zijn Steam profile te zien maar blijkbaar is de code nog steeds zo lek als een mandje.
Zijn aim jumpte van player naar player.

Paratroopers zijn gewoon bots met jouw naam (die cheater had ze gekregen met al dat hacken)
Was ook maar weer gelijk klaar met de game. Het kan me nog echt niet overtuigen....

[ Voor 13% gewijzigd door Frostbite op 01-10-2017 00:29 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23:44

OB1

RedHat schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:33:
[...]

Zegt bijna niks in COD zolang het om een niet-objective gamemode gaat. Je kan zelfs in 2v5 of 2v6 een okay-ish score neerzetten zonder te campen, maar objective winnen gaat niet lukken.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-06 08:44
1e hacker gevonden, please report.

Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/d15b5dd8c0d4e9eaf3608d73cecb6f8f.jpg

Steam profile --> http://steamcommunity.com/id/QuexxDE/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Hoeft geen hacker te zijn,,, niveau is gewoon erg hoog, daar heb je soms geen idee van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rolandos582
RoaDHouse schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:03:
Hoeft geen hacker te zijn,,, niveau is gewoon erg hoog, daar heb je soms geen idee van.
Ja nog even. 95% headshot ratio, preaim op de plek waar je komt aanlopen en door wallbang spots en alles met headshots heen schieten. Geen idee of jij al 100+ gezien hebt in 10minuten, maar die kans is vrijwel nihil. Dit was een 100% hacker. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
rolandos582 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 01:25:
[...]

Ja nog even. 95% headshot ratio, preaim op de plek waar je komt aanlopen en door wallbang spots en alles met headshots heen schieten. Geen idee of jij al 100+ gezien hebt in 10minuten, maar die kans is vrijwel nihil. Dit was een 100% hacker. 8)7
Ja,,, dat weet ik ook wel dat het een hacker is....... hetzelfde is bij quake-champions maar toen werd ik gelijk afgebrand omdat ik geen idee had hoe hoog de skill daar is.

Dus zeg ik nu hetzelfde :) ...... het was sarcasme van mijn kant.

( voor de rest het spel is 'DIKKE BOUT' met alle hackers die er nu al zijn, dat beloofd volgende maand wat :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Laatst online: 13-06 22:56
Ik heb ook al hackers mogen ervaren in het spel. Slechte zaak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
12 uurtjes gespeeld totaal, level 35. Speelt wel aardig en toch een paar mooie score's neergezet. Maar in die 12 uur ook wel zeker 5 hackers tegen gekomen met blatant headshot/aimhack en wallhack. Gewoon duidelijk locken op iemand zen hoofd door een muur en dan schieten zodra hij visual is. Best wel triest, binnen 1 dagen al hacks ontwikkelen.

Maarja dat is PC, daar is het zo makkelijk. Voor elke game bestaan wel cheats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Had gisteren een gozert in mijn potje zitten, genaamd: InsaneSquad.
Ik raakte ook insane aan de schijterij van die gast. Hij schoot tussen de hoofden van een team genoot en mij in, waarbij hij 2x head shot maakte -_-' Hij was ook flink bezig met hacken, een goede sniper/speler maakt je compleet af, maar er zijn dingen die je verklikken als je gaat hacken.

[ Voor 24% gewijzigd door Mosin op 01-10-2017 08:44 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmanX
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Net de bèta geprobeerd. Speelt eigenlijk best wel leuk, als in knalt wel lekker weg, voor een paar ronden. Ik mis wel de sfeer, muziek en grootsheid van BF1.. Zal een beetje afhangen van de SP of ik hem haal in november.

Draait overigens veel beter dan ik had verwacht op 3840x2160 met de FX-8350 en R9 Fury X. Meeste instellingen staan op ultra en heb alleen af en toe wat dips gezien in de Point du Hoc map. :9

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 20:59
Mensen roepen vaak wel erg snel hacker, hacker! Een van mijn vrienden bijvoorbeeld is bij elke FPS game altijd zo'n beetje bij de top 0.5%. Die vriend van mij gaat letterlijk met zijn eerste potje, waar nog de mouse sensitivity en graphics worden aangepast, al gelijk 32-1, nog voordat de game halfverwege is.

Bij black ops 3 heeft die ook regelmatig games met 100+, door bijvoorbeeld 3 motherships te halen in een enkel spel. Word gelijk uitgemaakt voor hacker door iedereen, maar die gozer kán gewoon echt heel goed mikken/spelen.

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Dit is toch wel enigszins nice dat het lijkt dat ze naar de feedback luisteren:
Happy Saturday, all. Tomorrow is October! Then it's November... 3rd! The PC Open Beta has been exciting for sure. We’ve seen a lot of you streaming, playing with friends, leaving feedback, and it’s been great. It's been fun watching the action in Kill Confirmed, and during the chase for the new player ranks. So thank you for your support and efforts in helping us make this a great test. We wanted to share some more updates on some of the topics you have been discussing and let you know what we’re working on for launch.
We’ve heard your feedback and are actively looking into changes in the following areas:
• Mouse performance
• Connection quality optimizations
• Playing with multiple monitors
• Better switching between the game and other apps
• Rendering performance tuning
• More keyboard bind options
• UI improvements
• FOV concerns

We’ve also heard comments on the following items, which we’re working to address for launch:
• In War Mode, some buildable walls showing the gamertag of the person hiding behind them, giving away their position.
• Implementing an option to quit the game from the MP menu, rather than having to go to Settings – Main Menu – Exit
• Adding functionality to use numbers to set sensitivity, not just a slider
• Allowing hold on Shift key to keep sprinting
• Allowing hold and release Tab for the scoreboard
• Some weapon muzzle flashes may be too strong in 1st person view model perspective
Again, thank you all so much for taking the time to play and share your feedback. Keep letting us know what you think and reporting any issues you are seeing. When in doubt, consult our Troubleshooting Guide on Steam for more help.
Have fun, and fight hard!
Cheers, Condrey
https://www.reddit.com/r/...beta_is_now_live/dnqq6dx/

Ik heb mij tot nu wel redelijk vermaakt met de beta. Spel is zeker niet perfect, maar wel way better dan de vorige versies(IW/MWR). Benieuwd naar de release versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Stef87 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 23:25:
Mensen roepen vaak wel erg snel hacker, hacker! Een van mijn vrienden bijvoorbeeld is bij elke FPS game altijd zo'n beetje bij de top 0.5%. Die vriend van mij gaat letterlijk met zijn eerste potje, waar nog de mouse sensitivity en graphics worden aangepast, al gelijk 32-1, nog voordat de game halfverwege is.

Bij black ops 3 heeft die ook regelmatig games met 100+, door bijvoorbeeld 3 motherships te halen in een enkel spel. Word gelijk uitgemaakt voor hacker door iedereen, maar die gozer kán gewoon echt heel goed mikken/spelen.
Yep, 100% headshot ratio op +/- 100 kills, preaimen door muren in killcams. Ja sure bro, deze gasten zijn vast gewoon ''beter'' dan mij. Ik speel het spelletje aardig mee, mijn 1e game had ik gewoon 50 kills. En heb al genoeg hoge scores gehaald. Maar er is een verschil tussen ''goed'' zijn en ''obvious hacken''. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 20:13

Bluebe

Roar

Gister ook even geprobeerd, duurde even voordat ik de beta aan de praat kreeg. De COD:WW2 stopped working foutmelding waar meerdere mensen last van hebben.

Het spel schiet lekker weg, geen honderd duizend vliegtuigen, helikopters, atoombommen, etc. die je afmaken maar gewoon weer lekker knallen. De toegevoegde dingetjes zoals muren bouwen, machinegeweren deployen en een brug bouwen zijn leuk. Ik vond het er wel minder mooi uitzien dan Battlefield 1, maar de gameplay was prima in orde. Wat ik wel slecht vond is dat er gewoon tijdens de beta alweer hackers waren, daar mogen ze nog wel hard aan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Implementing an option to quit the game from the MP menu, rather than having to go to Settings – Main Menu – Exit
Waarom ze dit uberhaupt zo verzonnen hadden........ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren not even gespeeld.

Eerste potje hacker, tweede potjes andere hacker (50-0 scores enzo /preaim / aimbot).
Pas bij een War potje was het wel te doen.

Zeker het gemak waarmee er weer gehacked kan worden (wrs zelfde als mw2/mw3) ben ik nu veel sceptischer geworden om hem aan te gaan schaffen. Reporten van hackers kan ook nog niet waardoor ze nu vrij spel hebben.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Frostbite schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:25:
Reporten van hackers kan ook nog niet waardoor ze nu vrij spel hebben.
Dit kan wel. Via scorescreen en via social menu kan je steam profile van iemand inzien en dan via Steam de speler reporten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TDFDouma
  • Laatst online: 17-04-2019
Vandaag de beta nog even een aantal uren mogen proberen en ben toch wel teleurgesteld. Ik ben nog van de eerste generatie CoD/UO games en heb gespeeld tot CoD2 en mis het WW2 gevoel gewoon totaal.Het voelt een beetje alsof ik in een modern warfare game stap, maar dan in een WW2 jasje. Ik ben geen fan van je wapen volledig kunnen tweaken of het inroepen van airstrikes, recon of andere zaken, Nee ik wil simpelweg een wapen in mijn handen gedrukt krijgen en zonder al die poes pas de vijand overhoop schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Het reporten van spelers heeft weinig zin,, in het verleden heeft het ook nix gebracht. Ik ben er ook legio tegen-gekomen de afgelopen dagen.

Wat me wel opvalt is dat bij de blackop versies dit veel minder voorkomt of helemaal niet,,, het is mij nooit opgevallen in ieder geval.

Ik speel voor de lol nog wel eens mw3 en daar kom je ze nog steeds tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 00:46
Die cheeta zijn wel een heel groot probleem in de beta. Als de game na release 1 week cheat vrij blijft mag men blij wezen.

Heb me tot nu wel vermaakt met de beta maar de game is verre van 60 euro waard naar mijn mening.

Het is niet wat ik gehoopt had. Is mw met een ww2 jasje, het voelt en ademt voor mij niet ww2.

Op steam las ik een wel grappige reactie. Iemand zei daar I had no idea ww2 was about black woman quick scoping each orher 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Pas08 op 02-10-2017 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12-06 21:54
Pas08 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 15:31:

Op steam las ik een wel grappige reactie. Iemand zei daar I had no idea ww2 was about black woman quick scoping each orher 8)7
Maak daar ook nog eens: "black nazi woman" van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Laatst online: 07-06 21:13
Heb aan deze CoD (beta) meer leut gehad dan aan de CoD's van de afgelopen jaren. Echter het heeft me nog niet overtuigd om te spelen. Ik mis echt de dedicated servers/server browser en het feit dat er na 2 dagen in de bèta al hacks beschikbaar zijn vind ik voor nu nog niet veel goeds voorspellen. Misschien dat ik m eens een keer in een sale of kinguin of iets ga kopen al is het alleen maar voor de zombies om op een lanparty te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 23:29

Gundogan

Rip and tear, until it is done

RoaDHouse schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:45:
Het reporten van spelers heeft weinig zin,, in het verleden heeft het ook nix gebracht. Ik ben er ook legio tegen-gekomen de afgelopen dagen.

Wat me wel opvalt is dat bij de blackop versies dit veel minder voorkomt of helemaal niet,,, het is mij nooit opgevallen in ieder geval.

Ik speel voor de lol nog wel eens mw3 en daar kom je ze nog steeds tegen :)
Treyarch heeft hun eigen (actieve) anti cheat en lijken er ook veel meer op te zitten. Sowieso doen die meer met de PC versie (voor zover het nog kan).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Best wel jammer allemaal, het zou best een goede game kunnen worden als ze de hackers een beetje onder de duim kunnen 'willen' houden.

Met een paar dedicated servers en een goede FOV aanpassing speelt het best lekker ook al is het een oude engine. Het gaat me vooral om de gameplay en niet hoe mooi alles er uitziet.

We gaan het wel beleven op 3 november :) .... je kan de game al voor 35 euro hier en daar verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gundogan schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:11:
[...]

Treyarch heeft hun eigen (actieve) anti cheat en lijken er ook veel meer op te zitten. Sowieso doen die meer met de PC versie (voor zover het nog kan).
Klopt dat gevoel heb ik ook. In de Black Ops games ben ik hooguit een aantal hackers tegengekomen maar in de mw2 en mw3 , ghosts, aw en zelfs iw liepen er genoeg.

Misschien dat ik bo3 maar weer installeer. Die speelt prima en lekker soepel en hackers zag ik zelden.
RoaDHouse schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:43:
Best wel jammer allemaal, het zou best een goede game kunnen worden als ze de hackers een beetje onder de duim kunnen 'willen' houden.

Met een paar dedicated servers en een goede FOV aanpassing speelt het best lekker ook al is het een oude engine. Het gaat me vooral om de gameplay en niet hoe mooi alles er uitziet.

We gaan het wel beleven op 3 november :) .... je kan de game al voor 35 euro hier en daar verkrijgen.
Ja het is een oude engine maar het ding wordt compleet uitgemolken.
Basisengine is hetzelfde en er worden wat nieuwe dingen overheen geplakt en weer verkocht als nieuwe game die uniek moet zijn. Ik zie nog die presentatie voor me waarin we allemaal lekker gemaakt worden met 'Boots in the ground' en een paar gelikte filmpjes waar je van gaat watertanden.

In de praktijk blijkt dat ze gewoon op de oude voet (lees engine) verder zijn gegaan....
Nee hoe graag ik het ook wil maar ik denk dat ik deze COD oversla...

[ Voor 49% gewijzigd door Frostbite op 03-10-2017 00:02 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik roep ook altijd dat ik hem ga overslaan,,,, maar dan kan ik me weer niet inhouden en koop hem toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Laatst online: 23:56
Ik heb het maar weer een paar uur kans gegeven. Maar ik kan er gewoonweg niet aan wennen. De snelle actie is prima, maar het is me ook een beetje TE chaotisch. Maps lijken te klein en te krap, het is echt alsof je in een hamsterdoolhof aan het rondrennen bent. Er zijn eigenlijk geen alternatieve routes. Ik ben geen graphics-hoer, maar ik had nou niet bepaald het gevoel dat er een gigantische stap sinds Blackops II is gemaakt (toen ben ik “uitgestapt”).
Ook de grote ergernis over het cheaten maakte dat ik er eigenlijk al weer klaar mee ben.

Misschien ben ik gewoon te verwend met de grote ruimtes van PUBG en Battlefield (hoewel ik bij BF3 de close quarters uitbreiding ook wel lekker vond voor de afwisseling).

Ben wel heel benieuwd naar de singleplayer, want dat zat altijd wel goed. Misschien is dat een reden om hem alsnog te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
Ik ben altijd fan geweest van COD. Gekocht t/m Black Ops 2. Dat gespring heb ik geskipped.
Battlefield Hardline en Battlefield 1 uitgespeeld qua campaign.

Gisteravond een klein uurtje MP gespeeld van BF 1. Het ziet er fantastisch uit, maar geef mij maar de snelle actie van COD WW2 (beta). Ik vind de maps weer te groot in BF1. Het blijft dus echt iets persoonlijks.

Interessante topics Reddit:
https://www.reddit.com/r/...assic_perk_system_before/
https://www.reddit.com/r/...ased_his_codwwii_netcode/

[ Voor 6% gewijzigd door Roodey op 03-10-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:49
Roodey schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:54:
Ik ben altijd fan geweest van COD. Gekocht t/m Black Ops 2. Dat gespring heb ik geskipped.
Battlefield Hardline en Battlefield 1 uitgespeeld qua campaign.

Gisteravond een klein uurtje MP gespeeld van BF 1. Het ziet er fantastisch uit, maar geef mij maar de snelle actie van COD WW2 (beta). Ik vind de maps weer te groot in BF1. Het blijft dus echt iets persoonlijks.

Interessante topics Reddit:
https://www.reddit.com/r/...assic_perk_system_before/
https://www.reddit.com/r/...ased_his_codwwii_netcode/
Je kan ook DOM of TDM spelen in BF1, daar zijn de mappen klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuim
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 23:09

Schuim

Sup?

Prosac schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 09:32:
Maps lijken te klein en te krap, het is echt alsof je in een hamsterdoolhof aan het rondrennen bent.
Kijk dat is nou precies de verwoording die er maar niet voor kon vinden en je beschrijft hier exact mijn gevoel. _/-\o_

Ongeïnspireerde aangeslotenen gangenstelsels met een ruimte tussen door.
Dit is altijd al wel een beetje geweest vanaf COD MW3, en is ook nodig om de snelheid er in te krijgen en de snipers niet de overhand te geven.
Maar dit slaat alles.

En ook al hadden ze nog zo hun best gedaan om de boel grafisch nog verder op te leuken.
Het voelde mij erg zielloos aan.

Daarbij had ik als Heavy Gunner totaal niet het gevoel dat je op je eerste levels van betekenis was, en was het grinden voor het leukere spul.
Eigenlijk pas vanaf de MG15 samen met een paar extensies voelde ik pas de push die ik verwacht bij een Heavy Gunner.
Bi-pod, fijn dat die er in zit, hulde daar voor.
Maar waarom moet die nou vastgelijmd aan de grond blijven zitten..
Als ik een loop/kruip beweging maak, dan verschuift dat ding in het echt toch ook?? 8)7

Vond ik dan iets wel positief?
Ja de speelsnelheid, wat was dat lekker ouderwets chaotisch : :9
Ook het

AMD5800x3D, 6900XT, 16GB 3600mhz, SSD's Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:49
Schuim schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 13:39:
[...]

Kijk dat is nou precies de verwoording die er maar niet voor kon vinden en je beschrijft hier exact mijn gevoel. _/-\o_

Ongeïnspireerde aangeslotenen gangenstelsels met een ruimte tussen door.
Dit is altijd al wel een beetje geweest vanaf COD MW3, en is ook nodig om de snelheid er in te krijgen en de snipers niet de overhand te geven.
Maar dit slaat alles.
Idd, gewoon alle maps er uit gooien en die van COD2 er in! Beste ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Laatst online: 13-06 21:28

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

Ik had me zo verheugd op dit spel toen het werd aangekondigd, maar de ervaringen die ik zo lees zijn niet te best, had gehoopt dat ze het dit keer eindelijk goed zouden doen. Lamg geleden dat ik een goedde cod gespeeld heb. (Bij bf ook het zelfde sinds bf2 alhoewel bf1 nu ook goed is maar niet super)
Is het spel echt zo slecht? Of zijn jullie gewoon heel erg kritisch?😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Sowieso goede game, zou hem het liefst op PC spelen maar de community is gewoon te klein daarvoor. De console community is vele malen groter. Denk dat ik maar een PS4 haal voor fifa18/cod. Geen hackers, grotere community en gewoon lekker knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat een hemelse zegen! _/-\o_
Blijf ook maar fijn in het console topic voor CoD WW2!

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik denk dat de algemeenheid van deze game niet serieus te nemen is wat de community betreft. Op de consoles en PC zitten er vreselijk irritant kinderen.

Als je vrienden hebt of specifiek zoekt naar die serieuze community, dan zal de console even goed wel de betere zijn. De game zelf zal ook streepjes voor hebben op de console. 1 Ding is al duidelijk. Er is geen pro edition voor de PC, waarbij de remake van Carentan zit uit Call of Duty 2. Op zijn zachts gezegd, schandalig.

Er is mij trouwens iets opgevallen wat ik graag wil checken. De map: Aken, heeft enorm veel weg van een level dat ik gezien heb uit Black Ops 2 of 3. Dat zou een copy paste zijn, iets waar ik een vreselijke schijthekel heb. Dan kun je niet serieus genomen worden als ontwikkelaar.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:11
Na de beta gespeeld te hebben kan ik met overtuiging zeggen dat ik deze game niet ga halen voor de multiplayer. Ik speel nog bijna dagelijks CoD4, maar dit voelt nog veel gedateerder aan en dan nog met slecht ontworpen maps en alleen maar chaos. Toch ga ik deze game halen. Waarom? Voor de single player, ik blijf een sucker voor WO2 games. Grote kans dat ie na het uitspelen van de campaign richting Vraag & Aanbod mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik vind COD4 juist een grote bende geworden in de multiplayer. Zelfs World at War heeft minder balans naar mijn idee. De war mode voegt wel zeker iets toe.

De beta gaf mij een gevoel dat het half afgemaakt is, maar dat is beter dan niet eraan doen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ze hebben de map Carentan in de Season Pass gestopt. Op Reddit wordt veel geklaagd dat dit vanaf dag 1 de MP community gaat splitsen.
Ik game te weinig om een Season Pass te halen, maar Carentan had ik graag gespeeld vanwege 'the good old days' met rifle only.

Offtopic:
Ik baal dat ik COD, COD UO en COD2 niet aan de praat krijg op Windows 10 :(
Anders zou ik het nog geregeld spelen.
Ik heb deze games nog op schijf, maar puur gekocht om ze ook in mijn Steam bibliotheek te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Incoming News - Carentan Bonus Map Coming to Call of Duty: WWII!

https://blog.activision.c...f-Duty-WWII/ba-p/10432606

Afbeeldingslocatie: https://blog.activision.com/eikmo72643/attachments/eikmo72643/call-of-duty/1154/1/Carentan_main2.jpg

Eerst roepen dat het een iconische map is blablabla en dan:
Carentan will be made available at launch as a Bonus Map for all Season Pass holders. The Season Pass for Call of Duty: WWII is already bursting at the seams, but the addition of Carentan puts it over the top.
:(

[ Voor 11% gewijzigd door Paulus07 op 06-10-2017 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Roodey schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:22:
Ze hebben de map Carentan in de Season Pass gestopt. Op Reddit wordt veel geklaagd dat dit vanaf dag 1 de MP community gaat splitsen.
Ik game te weinig om een Season Pass te halen, maar Carentan had ik graag gespeeld vanwege 'the good old days' met rifle only.

Offtopic:
Ik heb deze games nog op schijf, maar puur gekocht om ze ook in mijn Steam bibliotheek te hebben.
heb cod2 hier tijdje terug nog zitten spelen op W10 :) paar keer die point du hoc missies etc gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Paulus07 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 22:35:
Eerst roepen dat het een iconische map is blablabla en dan:

[...]

:(
Helaas allemaal marketingpraat om je te overtuigen zo snel mogelijk die season pass te verkopen. :'(

Steam: Grim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:08

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als ik deze game koop word het toch voor de single player.
Ik vond met name de mouse response kloterig aanvoelen, kan niet precies de vinger er opleggen wat het is maar ik heb het idee dat er onwijs gesmooth word terwijl dat toch echt uit staat.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 05-06 23:16
Let wel dat de beta is om te fine tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Roodey schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:22:
Offtopic:
Krijg je een fout melding bij het opstarten?
Op Google zou je normaal gesproken heel veel oplossingen moeten vinden.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oII2gFw.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NERuWbk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Zondag via G2A een preordered geplaatst.
Krijg ik nou vrijdag pas de code of vanaf het moment dat je kunt preloaden op Steam?
Ik hoop het laatste zodat ik vrijdags direct kan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Roodey schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:03:
Zondag via G2A een preordered geplaatst.
Krijg ik nou vrijdag pas de code of vanaf het moment dat je kunt preloaden op Steam?
Ik hoop het laatste zodat ik vrijdags direct kan knallen.
Ik heb mijn spel via gamesplanet gekocht, maar mijn spel is al reeds gepreload.
Je kon blijkbaar al sinds afgelopen vrijdag preloaden:

https://community.sledgeh...-Steam/ba-p/10449084#M259

GeForce Game Ready Driver voor Call of Duty WWII:

https://www.geforce.com/drivers/results/126179

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Official Call of Duty®: WWII - Carentan Trailer

[ Voor 11% gewijzigd door falcon123 op 30-10-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
falcon123 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb mijn spel via gamesplanet gekocht, maar mijn spel is al reeds gepreload.
Je kon blijkbaar al sinds afgelopen vrijdag preloaden:

https://community.sledgeh...-Steam/ba-p/10449084#M259
Ik heb mijn code nog niet gekregen... Die krijg ik vrijdag vermoedelijk pas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Wie gaat er ook naar de nacht opening bij Mediamarkt Zwolle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sVkYvH80tWvXnXGGOLEencLi/full.jpg

↓ volgende bericht hieronder ↓

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste