Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 17:21:
Erg mooie trailer die Sand Cinematic trailer, ben benieuwd of ze dit element ook op die manier in de game verwerken. Nog iets minder dan een maandje.
Ja toch vind hem ook enorm gaaf. Idd nog iets minder dan een maand. Heb er zin in mensen

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Hier voor de geïnteresseerden al een unboxing van de Dawn of the Creed Collector's Edition:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MjLUHG-gHlk&feature=youtu.be]

Als het goed is komt er ook zeer binnenkort nieuwe gameplay!

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 13:17
Wat een mooie box is dat. Daar is beter over nagedacht dan eerdere collector's editions.

Latin capital letter y with diaeresis

heb nu al zin in een nieuwe gameplay.

@caesar1000 die unboxing ziet er wel gaaf uit. ik twijfel nu wel weer bedankt daar voor ;)

ik vind hem denk alleen ites te duur daarvoor. ga zelf denk voor de gold edition

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
we hebben weer een nieuw video'tje

toch leuk om de weekelijkse (maandelijkse in dit geval) weetjes op een rijtje te hebben.

erg leuk kanaal ook voor origins

[ Voor 40% gewijzigd door gamerboy op 02-10-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
caesar1000 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:31:
Hier voor de geïnteresseerden al een unboxing van de Dawn of the Creed Collector's Edition:

[video]

Als het goed is komt er ook zeer binnenkort nieuwe gameplay!
Kan aan mij liggen maar ik kan de video niet afspelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
gamerboy schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 00:14:
we hebben weer een nieuw video'tje

[video]

toch leuk om de weekelijkse (maandelijkse in dit geval) weetjes op een rijtje te hebben.

erg leuk kanaal ook voor origins
Again: Lazzerz en Long Eared Fox zijn zielige copy paste kereltjes. Ze jatten alle informatie van bronnen zoals de twitter van Ash of video's die Ubi publiceert en produceren daarmee hun 'content'.

Mijn tip: kijk dagelijks even op de subreddit van AC en je weet alles zonder dat je hun kiddiemening erbij geserveert krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Again: Lazzerz en Long Eared Fox zijn zielige copy paste kereltjes. Ze jatten alle informatie van bronnen zoals de twitter van Ash of video's die Ubi publiceert en produceren daarmee hun 'content'.

Mijn tip: kijk dagelijks even op de subreddit van AC en je weet alles zonder dat je hun kiddiemening erbij geserveert krijgt.
vind ik een beetje een overdreven reactie. bedankt voor de tip, maar ik weet dat hun niet de bronnen zijn. gaat erom dat ze het samenvoegen in een goeie video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 15:52
Het meest vette wat er in de laatste video die @gamerboy hier posste werd verteld, was wat mij betreft wel de mogelijkheid om Origins voor educatie te gebruiken. Bij een update van begin 2018 komt er een optie waarbij alle combat enzo wordt uitgezet en je heel veel kan leren over het oude Egypte. In de video was er het voorbeeld van uitleg over het mummificatie proces waarbij er een 20 minuten durende uitleg zit. Ook stond er een fototje in het spel, bij waaronder het copyright stond van het Rijksmuseum van Oudheden in mijn hometown Leiden. Ze hebben dus samen gewerkt met musea en Egyptologen om de info zo accuraat mogelijk te krijgen. Echt super tof dat ze hier zo onwijs veel moeite in gestoken hebben. Het had namelijk echt niet gehoeven, maar ze doen het toch!
Nog een paar weken wachten tot hij in de bus ligt!

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Who Am I? schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:54:
Het meest vette wat er in de laatste video die @gamerboy hier posste werd verteld, was wat mij betreft wel de mogelijkheid om Origins voor educatie te gebruiken. Bij een update van begin 2018 komt er een optie waarbij alle combat enzo wordt uitgezet en je heel veel kan leren over het oude Egypte. In de video was er het voorbeeld van uitleg over het mummificatie proces waarbij er een 20 minuten durende uitleg zit. Ook stond er een fototje in het spel, bij waaronder het copyright stond van het Rijksmuseum van Oudheden in mijn hometown Leiden. Ze hebben dus samen gewerkt met musea en Egyptologen om de info zo accuraat mogelijk te krijgen. Echt super tof dat ze hier zo onwijs veel moeite in gestoken hebben. Het had namelijk echt niet gehoeven, maar ze doen het toch!
heel even off-topic LEIDEN FOR THE WIN 3 oktober vieren maat :D ;)

weer on topic:

idd het zijn gewoon de samengevoegde informatie die in een video gestopt zitten die het makkelijk maken. niemand zegt dat hij met die informatie zelf komt we weten allemaal dat dat geen nieuwe informatie hoeft te zijn.

overigens van de educatieve modus heb ik eerder hier al een post van gemaakt ;)

Ook een nieuwe video voor jullie.

een serie die net van start is gegaan. genaamd lore essentials: interessant om te kijken

[ Voor 6% gewijzigd door gamerboy op 02-10-2017 18:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
Who Am I? schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:54:
Sowieso werkt Ubisoft bij de Assassin's Creed games samen met experts om de ervaring, en vooral de gamewereld, echt te laten aansluiten op hoe het destijds was. Het is natuurlijk mooi om te zien dat ze nog een stap verder gaan en ook voor de echt geïnteresseerden/educatie de Discovery Tour introduceren. :)

Hopelijk krijgen we deze week nog nieuwe gameplay voorgeschoteld. Gamer Centerstrain01 gaf vorige week maandag al aan dat er zeer binnenkort nieuwe gameplay zou verschijnen.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat weet ik 😁👌 @caesar1000

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
caesar1000 schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:06:
[...]

Sowieso werkt Ubisoft bij de Assassin's Creed games samen met experts om de ervaring, en vooral de gamewereld, echt te laten aansluiten op hoe het destijds was. Het is natuurlijk mooi om te zien dat ze nog een stap verder gaan en ook voor de echt geïnteresseerden/educatie de Discovery Tour introduceren. :)

Hopelijk krijgen we deze week nog nieuwe gameplay voorgeschoteld. Gamer Centerstrain01 gaf vorige week maandag al aan dat er zeer binnenkort nieuwe gameplay zou verschijnen.
Ik voorspel: vandaag.. ;)

https://mobile.twitter.com/Centerstrain01?p=s

Hij suggereerde gisteren verschillende dingen met 1 dag.

Daarnaast is er een ietwat vage lek die vandaag aangaf, gevonden op reddit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razorbite
Told you:

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hier ook video's voor tales from the tomb

Hier zijn ze alle 10 op een rijtje:

ook nog wat andere video's :

nieuw ingame footage:

nieuwe free-running actie:

een mooie gemaakte video met wat vette footage:

!!! en we hebben weer een nieuwe samenvatting zoals ik eerder deze week ook een video van had geplaatst!!!

ik heb de video hieronder. dus heb je even deze week geen origin news kunnen zien maar wil je toch bij blijven, hier is de ideale video. ik help je er wel aan ;) !!!

[ Voor 86% gewijzigd door gamerboy op 04-10-2017 23:12 . Reden: nieuwe video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Jezus, die marketing machine draait daar ook overuren of wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Gaaf om te zien. Die trailer waarin hij zegt: ''There is a new Creed''.
NICE!!

Enige minpunt... Een predator bow waarmee je de pijlen kan besturen...
Ik vond het gaaf dat we terug gingen in de tijd en geen elektrobommen en ziplines meer hebben. Krijgen we een bow met bestuurbare pijlen... Really ?!?

Scheelt wel aan de ene kant, want daar ga ik dus geen skill points aan spenderen :D

[ Voor 12% gewijzigd door Dubrillion op 05-10-2017 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Dubrillion schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:07:
Gaaf om te zien. Die trailer waarin hij zegt: ''There is a new Creed''.
NICE!!

Enige minpunt... Een predator bow waarmee je de pijlen kan besturen...
Ik vond het gaaf dat we terug gingen in de tijd en geen elektrobommen en ziplines meer hebben. Krijgen we een bow met bestuurbare pijlen... Really ?!?

Scheelt wel aan de ene kant, want daar ga ik dus geen skill points aan spenderen :D
Ze benadrukken iedere keer dat je het inderdaad niet móet doen als je niet wilt. "It's there for you". Persoonlijk ga ik het ook niet gebruiken, dan speel ik wel Splinter Cell. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Razorbite schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:17:
[...]

Ze benadrukken iedere keer dat je het inderdaad niet móet doen als je niet wilt. "It's there for you". Persoonlijk ga ik het ook niet gebruiken, dan speel ik wel Splinter Cell. ;)
Hahha inderdaad. Dan speel ik wel een ander spel.

Ik wil juist die stealth route af en toe spelen. En dan de perfecte headshot geeft een hoop meer voldoening dan wanneer je de pijl kan besturen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Die predator bow was ook het enige tot nu toe waarvan ik zoiets heb van dat past niet in die tijd, want het bestaat gewoon niet. Maar gelukkig is er de optie om hem niet te gebruiken, op mij komt hij nogal overpowered over in ieder geval. De andere skills heb ik niet allemaal even goed bekeken, maar ik denk dat ik weer veel lol ga hebben met de sleeping darts en dat in combinatie met taming beasts lijkt me erg handig (hoewel dat ook discutabel is hoe ver dat in het echt zou kunnen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:05

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben ik de enige die hyped is voor het spel maar totaal niet gekeken heeft naar de 239482349 filmpjes die hier gepost worden :P

Ik heb uiteraard de launch trailer gezien met gameplay beelden, maar voor de rest wil ik het graag over mij heen late komen op het moment dat ik het spel in handen heb.

Aan de andere kant; ik wilde ook voor deat mijn kinderen geboren werden, weten wat het geslacht zou zijn. Is hetzelfde principe :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Ze zijn toch angstvallig in het laten zien van daadwerkelijke story missions. Ash heeft gezegd dat het hem zo'n 50 uur heeft gekost die door te lopen. Wat er nu te vinden is op Youtube is vooral free roam en sidequests (stuk of 15 van de "hundreds"). Dan hebben ze 1 van de 20 tombes laten zien. Ik ben kortom totaal niet bang teveel gespoild te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Razorbite schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:40:
Ze zijn toch angstvallig in het laten zien van daadwerkelijke story missions. Ash heeft gezegd dat het hem zo'n 50 uur heeft gekost die door te lopen. Wat er nu te vinden is op Youtube is vooral free roam en sidequests (stuk of 15 van de "hundreds"). Dan hebben ze 1 van de 20 tombes laten zien. Ik ben kortom totaal niet bang teveel gespoild te worden!
dat hebben ze marketing technisch ook zo afgesproken. ze hebben de kleinste tombe laten zien (dus ja er komen nog VEEL GROTERE) en 1 main story mission. dat zijn er nu 2 met de video die ik had geplaatst in me laatste post. maar inderdaad dat is misschien net aan 30 minuten main story in totaal.

als ash gelijk heeft met de 50 uur gameplay hebben we niks om te vrezen voor het spoileren van story informatie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het gaat mij nog niet eens om de verhaal spoilers; ik wil gewoon niet weten wat de nieuwe features zijn, hoe het eruit ziet etc.

Kan niet wachten tot hij afgeleverd wordt oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:20:
Het gaat mij nog niet eens om de verhaal spoilers; ik wil gewoon niet weten wat de nieuwe features zijn, hoe het eruit ziet etc.

Kan niet wachten tot hij afgeleverd wordt oOo
haha ik kan dat respecteren. top van je man. had zelf ook getwjfeld om het op die manier aan te pakken. maar is me helaas niet gelukt omdat ik te nieuwschierig was :):)

veel succes nog de laatste paar dagen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Erg veel zin in deze game. Lijkt me echt een super game te worden. Maar Shadow of War komt volgende week al uit, dus begin ik pas aan Origins als ik War uit heb :) Kijken of ik de verleiding kan weerstaan :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
gamerboy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:50:
[...]
Haha ik kan dat respecteren. Top van je man. Had zelf ook getwijfeld om het op die manier aan te pakken. Maar is me helaas niet gelukt omdat ik te nieuwsgierig was :):)

Veel succes nog de laatste paar dagen hé ;)
Je kunt ook vooral de trailers kijken en de gameplay niet al teveel bekijken. Zo heb je best of both worlds. ;)
-SaveMe- schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:27:
Erg veel zin in deze game. Lijkt me echt een super game te worden. Maar Shadow of War komt volgende week al uit, dus begin ik pas aan Origins als ik War uit heb :) Kijken of ik de verleiding kan weerstaan :)
Je hebt dan 17 dagen de tijd om Shadow of War uit te spelen, zodat je gelijk verder kunt met Origins. :+

Vanaf morgen nog 3 weken te gaan tot de release!

Mochten mensen nog twijfelen of hun (game)PC Origins wel soepel kan draaien:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DLYw-TCXoAEoECH.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@caesar1000 Moet goed Komen met me i7-6700K en gtx 1080-ti 😁😁👌

ben trouwens wel benieuwd hoe goed het geoptimaliseerd is en hoe goed hij op 4K gaat draaien. :)

[ Voor 36% gewijzigd door gamerboy op 05-10-2017 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

caesar1000 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:34:
Je hebt dan 17 dagen de tijd om Shadow of War uit te spelen, zodat je gelijk verder kunt met Origins. :+
Shadow of War is alleen ook een hele grote game, ga ik vast niet redden ;)
caesar1000 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:34
Mochten mensen nog twijfelen of hun (game)PC Origins wel soepel kan draaien:

[afbeelding]
Mijn PS4 Pro gaat dat prima draaien :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 18:36:
@caesar1000 Moet goed Komen met me i7-6700K en gtx 1080-ti 😁😁👌

ben trouwens wel benieuwd hoe goed het geoptimaliseerd is en hoe goed hij op 4K gaat draaien. :)
Mijn GTX1060 op 1080p moet het ook prima doen hoor! Wel opvallend is de recommended spec van GTX760. Dat was mijn vorige kaart en die zou nu 5 jaar oud zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ziet er naar uit dat de game erg goed geoptimaliseerd is. Althans laten we hopen😁 @Razorbite

Ook nog even wat nieuwe gameplay special voor de mensen die geen spoilers een heb ik 2 video's waar geen spoilers over de story worden gegeven. De andere is alleen free roam(das de laatste video) is ook niet echt spoiler.

No spoiler

No spoiler

FREE Roam

[ Voor 65% gewijzigd door gamerboy op 06-10-2017 00:51 . Reden: Video's toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Het is maar net wat je zelf onder spoiler verstaat. Voor iemand die zelf wil ontdekken wat er onderwater is, kan een onderwater video dus al een deel van de beleving spoilen. Dat er geen verhaal wordt getoond, geeft dus aan dat er geen story spoilers zijn. De Free Roam video ga ik bijvoorbeeld niet meer kijken omdat ik dat deel voor het grootste deel zelf wil ontdekken, dit zou dus voor mij de ervaring spoilen nu. Heb me ook voorgenomen om vanaf nu tot aan release verder geen filmpjes meer te kijken, hopelijk raak ik dan nog wat dingen kwijt en kan ik het opnieuw zelf ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@YdieresiS ja ik doe nu het zelfde ik heb de free roam video overigens zelf niet gezien vandaar dat ik daar verder ook niet veel over zeg. enige wat ik zei is dat de no spoiler video's geen storyline spoilers bevatten dat klopt.

ik wil verder ook zo min mogelijk bekijken deze maand en gewoon lekker genieten van de game als hij uit komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Boven de filmpjes staat no spoiler, als je je tekst niet verder leest, dan zou je daar iets uit kunnen opmaken wat niet zo is, maar dat boeit verder niet zo heel veel, klein detail verschil :).

Zo had ik bij het stuk over de animus database die dus gaat veranderen, de daadwerkelijke verandering tussen spoilers gezet, omdat het best kan zijn dat iemand dit zelf wil ontdekken. Het blijft wel heel lastig om helemaal niets te spoileren omdat je enthousiast bent en je in dit topic waarschijnlijk toch wel een aantal dingen tegenkomt die je misschien niet wilt lezen. Als je helemaal niet gespoilerd wilt worden moet je dit soort topics eigenlijk helemaal vermijden. In mijn vorige post heb ik ook een aantal dingen niet in spoiler tags gezet terwijl dat misschien wel beter was geweest.

Maar goed, terug naar de game, want daar draait het om :) Nog 20 dagen en 13 uur 8) : https://www.igdb.com/games/assassins-creed-origins/countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Ik vind het prima hoor al die filmpjes! Als ik het spel eenmaal aan het spelen ben is de beleving toch helemaal anders. Het is gewoon leuk om alvast wat voorpret te hebben.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@YdieresiS ja dat van je spoiler waar je dan op moet klikken had ik gezien. hoe doe ik dat?

vind ik wel handig want tot nu toe heb ik nog geen spoilers geschreven.
:) en je commentaar klopt volledig hoor ben het ook met je eens tis maar net hoe je "spoiler" ziet ;)

@Who Am I? ben ik zeker met je eens hoor :D

[ Voor 8% gewijzigd door gamerboy op 06-10-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

gamerboy schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:04:
@YdieresiS ja dat van je spoiler waar je dan op moet klikken had ik gezien. hoe doe ik dat?

vind ik wel handig want tot nu toe heb ik nog geen spoilers geschreven.
:) en je commentaar klopt volledig hoor ben het ook met je eens tis maar net hoe je "spoiler" ziet ;)

@Who Am I? ben ik zeker met je eens hoor :D
Zet het in [ spoiler ] [ / ] tags ;) (zonder de spaties, uiteraard)

spoiler:
zo dus

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 06-10-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:05:
[...]

Zet het in [ spoiler ] [ / ] tags ;) (zonder de spaties, uiteraard)

spoiler:
zo dus
Thanks die wist ik nog niet meer ik ook weer wat ;)

Deze parodie moest ik delen want hij is echt heel goed.

OMG IK BEN ZO BLIJ NU!!!!

ik heb zojuist officieel gold edition ge pre-orderd. :D:D:D

voor mensen die origins (of een andere ubisoft game) willen kopen met 20% korting hier is een code voor je

spoiler:
FIRSTLOOK2017

deze korting werkt ook op pre-orders en is geldig tot 15 oktober

[ Voor 45% gewijzigd door gamerboy op 07-10-2017 20:54 . Reden: nieuwe update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
gamerboy schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 15:06:
[...]
Voor mensen die origins (of een andere ubisoft game) willen kopen met 20% korting hier is een code voor je.

spoiler:
FIRSTLOOK2017

Deze korting werkt ook op pre-orders en is geldig tot 15 oktober.
Waar heb je de code vandaan? Heb 'm op meerdere producten geprobeerd waarbij de code zich wel activeert, maar niet toegepast wordt. :?

Centerstrain01 heeft de afgelopen dagen 10 AC: Origins video's geüpload, dus als er nog mensen zijn die wat footage zoeken zou ik zeker op dat YouTube kanaal kijken (naast het officiële Ubisoft kanaal). Hierboven ook wat video's gepost door @gamerboy.

Daarnaast een nieuwe video bij Gamespot:

[ Voor 8% gewijzigd door caesar1000 op 08-10-2017 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@caesar1000 Een maatje stuurde het naar me.

Raar dat ie bij mij wel werkte 😂 heb ik dan denk toch echt geluk gehad. Sorry jongens voor het valse vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

caesar1000 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 16:22:
[...]

Waar heb je de code vandaan? Heb 'm op meerdere producten geprobeerd waarbij de code zich wel activeert, maar niet toegepast wordt. :?

Centerstrain01 heeft de afgelopen dagen 10 AC: Origins video's geüpload, dus als er nog mensen zijn die wat footage zoeken zou ik zeker op dat YouTube kanaal kijken (naast het officiële Ubisoft kanaal). Hierboven ook wat video's gepost door @gamerboy.

Daarnaast een nieuwe video bij Gamespot:

[video]
Die code kwam van Ubi NL hun FB pagina af:

https://nl.pepper.com/kor...scode-ubisoft-store-51467

Ik had al bij de aankondiging een pre order staan voor de Dawn editie door Ubi pinten in te leveren en op die manier 20% korting te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
gamerboy schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:01:
@caesar1000 Een maatje stuurde het naar me.

Raar dat ie bij mij wel werkte 😂 heb ik dan denk toch echt geluk gehad. Sorry jongens voor het valse vertrouwen
Notna schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:15:
[...]
Die code kwam van Ubi NL hun FB pagina af:

https://nl.pepper.com/kor...scode-ubisoft-store-51467

Ik had al bij de aankondiging een pre order staan voor de Dawn editie door Ubi pinten in te leveren en op die manier 20% korting te krijgen ;)
Nog even gecheckt en op de "Mario + Rabbids Kingdom Battle - Collectors Edition", welke ook in het voorbeeld stond (link van @Notna), doet de code het wel. Apart. :S

Edit: Heb even wat 'onderzoek' gedaan en het blijkt dat de code alleen geldig is voor games die al uit zijn. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door caesar1000 op 08-10-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
caesar1000 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:40:
[...]

[...]

Nog even gecheckt en op de "Mario + Rabbids Kingdom Battle - Collectors Edition", welke ook in het voorbeeld stond (link van @Notna), doet de code het wel. Apart. :S

Edit: Heb even wat 'onderzoek' gedaan en het blijkt dat de code alleen geldig is voor games die al uit zijn. ;)
gaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
caesar1000 schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 19:40:

Er wordt bij de code duidelijk aangegeven (ook via de link van Notna) dat het om het huidige aanbod gaat. Hier de afbeelding van Firstlook (klikbaar):
Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/59db0a1d4e8c0/59db0a1d3c1d4-DLrD6Y5W4AAu5wn.thumb.jpg

Zoals ook al door anderen aangegeven, als je UbiPoints hebt, dan kun je er een aantal van inleveren en krijg je ook 20% korting, deze werkt sowieso op AC (heb hem ook zo besteld).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
YdieresiS schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 07:33:
[...]

Er wordt bij de code duidelijk aangegeven (ook via de link van Notna) dat het om het huidige aanbod gaat. Hier de afbeelding van Firstlook (klikbaar):
[afbeelding]

Zoals ook al door anderen aangegeven, als je UbiPoints hebt, dan kun je er een aantal van inleveren en krijg je ook 20% korting, deze werkt sowieso op AC (heb hem ook zo besteld).
Maar dat zei @gamerboy er in eerste instantie niet bij. :+

Gelukkig staat mijn pre-order ook al een aantal maanden online, maar wilde 't wel even uitzoeken omdat er nog genoeg andere leuke games in de Ubisoft store te vinden zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@caesar1000 omdat het bij mij ook niet zo was (even door lezen ;) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YdieresiS
Geen idee of het hier al bekend is, maar in een interview met Gamesradar meldt Ashraf het volgende:
Some people play for the historic context, some people for the narrative, some for the gameplay, and what we felt was by going deeper into the gameplay challenge of the game we’re feeding one part of the audience, but not others so it was a natural step for us to think ‘well, let’s give difficulty settings.’
Bron: http://www.gamesradar.com...me-in-the-series-history/

Assassin's Creed Origins gaat dus meerdere moeilijkheidsgraden hebben: easy, medium en hard. En deze moeilijkheidsgraad moet tijdens het spelen aan te passen zijn. Voor wie dus niet genoeg uitdaging had in de vorige delen, zou dat hopelijk wel kunnen vinden in Origins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 09:32:
Geen idee of het hier al bekend is, maar in een interview met Gamesradar meldt Ashraf het volgende:

[...]

Bron: http://www.gamesradar.com...me-in-the-series-history/

Assassin's Creed Origins gaat dus meerdere moeilijkheidsgraden hebben: easy, medium en hard. En deze moeilijkheidsgraad moet tijdens het spelen aan te passen zijn. Voor wie dus niet genoeg uitdaging had in de vorige delen, zou dat hopelijk wel kunnen vinden in Origins.
overigens is er ook al bekend dat hoe hoog/laag je de diffeculty zet niet uitmaakt voor het aantal XP wat je krijgt of de beloningen met uitzondering van arena ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Heb je daar ook een bron voor? Klinkt wel logisch, maar ik mag altijd graag dingen verifiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YdieresiS schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 11:30:
Heb je daar ook een bron voor? Klinkt wel logisch, maar ik mag altijd graag dingen verifiëren.
Een van de video's die ik eerder deze week heb geüpload vertellen het. (Een van de summerize videos) de dingen die je in je post had verteld waren eerder vorige week al bekend ;)

nieuwe video EP2 van the lore essentials

[ Voor 11% gewijzigd door gamerboy op 09-10-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Voor de trophie/achievement hunters onder ons; de trophies zijn bekend:

https://www.exophase.com/...eed-origins-psn/trophies/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Who Am I?
-SaveMe- schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:55:
Voor de trophie/achievement hunters onder ons; de trophies zijn bekend:

Ik ben heel snel gestopt met alle achievements lezen...hele dikke spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Who Am I? schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Thanks voor de waarschuwing dan ga ik maar niet kijken 😁😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Enig idee wanneer Ubisoft de collector's edities gaat verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Seal9 schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:35:
Enig idee wanneer Ubisoft de collector's edities gaat verzenden?
Ik gok op een moment dat je hem op de dag van de release hebt. Afhankelijk van of ze een distributiecentrum in Europa hebben en dus goed weten hoe lang de tijd tot aflevering is. Als je bij bol.com hebt besteld denk ik dat ze helaas pas op de releasedatum verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Who Am I? schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:59:
[...]

Ik gok op een moment dat je hem op de dag van de release hebt. Afhankelijk van of ze een distributiecentrum in Europa hebben en dus goed weten hoe lang de tijd tot aflevering is. Als je bij bol.com hebt besteld denk ik dat ze helaas pas op de releasedatum verzenden.
Nah ik heb hem direct bij Ubisoft besteld. Maar ik woon op het moment in de US dus ik wacht geduldig af dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x_nCWno7EyI&t=0s]

omg nieuwe video met informatie over wat er in de dlc gaat zitten en wat er als gratis updates gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:43:
[video]

omg nieuwe video met informatie over wat er in de dlc gaat zitten en wat er als gratis updates gaat komen
Even een kritische noot: Wil je a.j.b. letten op interpunctie en shout-outs als "omg"? Dat komt de kwaliteit van je post(s) erg ten goede. Geef bijvoorbeeld je mening over het filmpje.

Verder, bedankt voor je enthousiasme en het posten van, bijvoorbeeld, dit filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Razorbite gaan we doen. Was even in een moment van enthousiasme 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Pas op spoilergevoelig!

Dit is de lijst met Trophies in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Who Am I? schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Woops, sorry. Wilde niks spoileren. Heb ze zelf wel even snel bekeken, maar dat ben ik straks toch al weer vergeten :)

EDIT
Info over DLCs en gratis content
The season pass is headlined by The Curse of the Pharaohs in March 2018. Before that, the first DLC to launch will be a Roman-themed epilogue to Origins, The Hidden Ones, due in January. Both DLCs will feature main character Bayek.

[ Voor 38% gewijzigd door -SaveMe- op 10-10-2017 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
gamerboy schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:43:
[video]

The Curse of the Pharaoh's DLC doet me wel heel veel denken aan The Witcher 3 in een woestijn setting. De mytische beesten die daar genoemd worden komen wel overeen met de witcher contracts en de beesten die je daar moest afmaken. Ubisoft verhult dus helemaal niet waar de inspiratie vandaan komt. Deze en trial of the gods lijken me zelf minder leuk, omdat er afgeweken wordt van de historische context, als in wat er echt gebeurt is en meer in de richting van de fantasieverhalen van die tijd gaat. Spreekt mij toch minder aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@YdieresiS snap ik heel goed maar er zitten ook nog veel historisch correcte dingen in heb ik al ergens gelezen ik ga kijken of ik de link nog kan vinden voor je.

Gr Gamerboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
YdieresiS schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:50:
[...]

The Curse of the Pharaoh's DLC doet me wel heel veel denken aan The Witcher 3 in een woestijn setting. De mytische beesten die daar genoemd worden komen wel overeen met de witcher contracts en de beesten die je daar moest afmaken. Ubisoft verhult dus helemaal niet waar de inspiratie vandaan komt. Deze en trial of the gods lijken me zelf minder leuk, omdat er afgeweken wordt van de historische context, als in wat er echt gebeurt is en meer in de richting van de fantasieverhalen van die tijd gaat. Spreekt mij toch minder aan.
Precies wat ik denk! Alleen de content van de eerste DLC spreekt me echt aan. Moet wel zeggen dat de Curse of the Pharaoh zoals ik voorspeld had het gebied rond Thebe bevat. Dat is dan wel weer gaaf. Ga het een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik ga het ook zeker wel een kans geven, heb de season pass bij de editie die ik heb aangeschaft en het zal vast wel leuke gameplay opleveren, maar ik vind het binnen de setting niet goed passen. Ik heb me prima vermaakt met de Witcher, maar daar zijn de monsters ook onderdeel van de setting. Als je een historische Egypte setting hebt, dan past het wat mij betreft daar niet in. Dat zegt dan niet meteen dat het geen leuke gameplay oplevert, maar het spreekt mij gewoon echt minder aan, ik ben bang dat het me uit de ervaring haalt omdat ik het dus niet in de setting vind passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YdieresiS schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 12:21:
Ik ga het ook zeker wel een kans geven, heb de season pass bij de editie die ik heb aangeschaft en het zal vast wel leuke gameplay opleveren, maar ik vind het binnen de setting niet goed passen. Ik heb me prima vermaakt met de Witcher, maar daar zijn de monsters ook onderdeel van de setting. Als je een historische Egypte setting hebt, dan past het wat mij betreft daar niet in. Dat zegt dan niet meteen dat het geen leuke gameplay oplevert, maar het spreekt mij gewoon echt minder aan, ik ben bang dat het me uit de ervaring haalt omdat ik het dus niet in de setting vind passen.
laten we eerst maar eens gaan zien hoe ze het gaan aanpakken. bij "The fights against the gods" modus zit er ook een verhaal achter. de animus die gemanipuleerd is.

enige tip die ik geef. eerst zien dan geloven. laten we eerst eens zien of het wel allemaal zo fictie is of dat er een goed onderbouwd verhaal achter zit wat een hoop kan verklaren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
YdieresiS schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 07:50:
[...]

Ach iets met "beter goed gejat". Je krijgt in ieder geval fatsoenlijk animaties een een stuk betere besturing dan TW3, dus dat is weer een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@bram1984 Niet helemaal mee eens maar grof gezegd klopt het 👍

Nieuwe video met alle updates en nieuwtjes die uit zijn gekomen deze week

LET OP!!! Bevat halverwege de video content over de trofeeën dus kan als spoilers gezien worden met hier dus op vandaar de videolink als spoiler

[ Voor 80% gewijzigd door gamerboy op 11-10-2017 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gamerboy schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 20:38:
@bram1984 Niet helemaal mee eens maar grof gezegd klopt het 👍

Nieuwe video met alle updates en nieuwtjes die uit zijn gekomen deze week

LET OP!!! Bevat halverwege de video content over de trofeeën dus kan als spoilers gezien worden met hier dus op vandaar de videolink als spoiler
Waar ben je het precies niet mee eens? Je kan moeilijk ontkennen dat de Assassins Creed games beter besturen dan TW3. Dat is eigenlijk gewoon een feit en ook de AC games zijn lang niet altijd perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@bram1984 Tw3 is ander bestuurd dat is waar maar het is jouw mening dat het beter is. Dus ja dat kan ik zeker wel ontkennen. Is namelijk heel mening gevoelig he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
@bram1984 Tw3 is ander bestuurd dat is waar maar het is jouw mening dat het beter is. Dus ja dat kan ik zeker wel ontkennen. Is namelijk heel mening gevoelig he
Als veel mensen dezelfde mening zijn toegedaan wordt het toch wel redelijk snel een feit.

Ik vind de besturing van TW ook niet ideaal, maar de rest van de game is zo ijzersterkt dat ik daarmee kan leven.

Ik wil wel zeggen: kijk uit met vergelijkingen met andere games zoals TW3 (imho een van de beste games ooit), dan kan je ook niet zo snel teleurgesteld raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Razorbite schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:01:
[...]

Als veel mensen dezelfde mening zijn toegedaan wordt het toch wel redelijk snel een feit.

Ik vind de besturing van TW ook niet ideaal, maar de rest van de game is zo ijzersterkt dat ik daarmee kan leven.

Ik wil wel zeggen: kijk uit met vergelijkingen met andere games zoals TW3 (imho een van de beste games ooit), dan kan je ook niet zo snel teleurgesteld raken.
Mee eens! Maar de besturing in TW3 is helemaal niet zo slecht. Ik zelf heb het op pc gespeeld en met wat tweaking krijg ik hem echt super fijn.

En even snel tussen door veel meningen maken ABSOLUUT niet een feit.

Dat is hoe ik het noem een mooie Donald Trump opmerking 😂😁

[ Voor 4% gewijzigd door gamerboy op 12-10-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
gamerboy schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:53:
Huh, ben je serieus? Dus of een auto snel optrekt of niet is dan ook een mening?

Het is gewoon een feit dat bijvoorbeeld de combat van AC sneller en directer aanvoelt en een stuk minder houterig is dan TW3, net als dat de combat van de Arkham games weer superieur is aan dat van AC. Daarmee hand in hand gaan de animaties van de hoofdpersoon en ook die zijn feitelijk beter in AC.

Dus nee, dit zijn gewoon meet- en waarneembare aspecten van een game en niet zozeer een mening (tenzij je bovenstaande natuurlijk "fijner" vindt spelen, maar dan kun je ook zeggen dat je Shadow of War betere graphics vindt hebben dan Horizon Zero Dawn, terwijl dat natuurlijk ook niet zo is; zo kun je alles wel een mening noemen).

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 12-10-2017 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

Huh, ben je serieus? Dus of een auto snel optrekt of niet is dan ook een mening?

Het is gewoon een feit dat bijvoorbeeld de combat van AC sneller en directer aanvoelt en een stuk minder houterig is dan TW3, net als dat de combat van de Arkham games weer superieur is aan dat van AC. Daarmee hand in hand gaan de animaties van de hoofdpersoon en ook die zijn feitelijk beter in AC.

Dus nee, dit zijn gewoon meet- en waarneembare aspecten van een game en niet zozeer een mening (tenzij je bovenstaande natuurlijk “fijner” vindt spelen, maar dan kun je ook zeggen dat je Shadow of War betere graphics heeft dan Horizon Zero Dawn, terwijl dat natuurlijk ook niet zo is).
Je beschrijft nu precies waarom het meningsgewijs is. Ik vind persoonlijk de besturing van AC origins beter dan tw3 maar niet alle AC games beter dan tw3.

Laten we het voor nu maar weer richten op origins. Voordat het de verkeerde kant op gaat 😁👌

NOG 15 dagen tot origins. veel plezier vandaag iedereen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mailtje van Ubi oOo
Hallo Notna8310,

Kijken jij ook reikhalzend uit naar Assassin's Creed Origins? Gelukkig is het al bijna 27/10/2017, de dag waarop het spel beschikbaar komt.

Ontdek hier de wereld van Assassin's Creed Origins .

Je bestelling wordt voorbereid en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat het spel op de dag van de release bij je op de mat ligt.

Zodra we je spel hebben verzonden, ontvang je per e-mail een track & trace-nummer zodat je je bestelling kunt volgen.

Informatie over reserveringsaanbiedingen:

Je ontvangt een extra missie : Secrets of the first pyramids. Deze items kun je inwisselen met een sleutel die je in een aparte e-mail zult ontvangen op de dag van release.

Deze content activeren in de game:
- PC DVD: Je kunt je sleutel inwisselen op Uplay PC
- Xbox One: Je kunt je sleutel inwisselen op Xbox Live
- PS4: Je kunt je sleutel inlossen op PSN

BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Als u meer informatie moet aangeven over de levering (Digicode, huisnummer of verdiepingsnummer, etc..), neem alstublieft direct contact op met UPS via het volgende nummer: 0900 2255877
Let op: Zonder uw digicode, zal uw pakket niet geleverd worden doordat de koerier dan geen toegang tot uw huis/flat kan krijgen.

Assassin's Creed Origins development team has released official specs for the PC version of the game. You'll find the full list of system requirements below:

MINIMUM CONFIGURATION
OS : Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset : Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS : Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR : Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD : NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM : 8GB
Resolution : 1080p
Video Preset : High

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik zag hem ook net, goed bericht dat ze bezig zijn met de bestelling :) Nog een laatste check of alles goed staat ingevuld bij de bezorginformatie en dan kan het wachten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien raar vraagje,

ik heb vanmiddag 2 mailtjes ontvangen ik heb hem voor pc (de download versie) gekocht maar kreeg een mailtje voor een fysieke versie en een digitale.

kan iemand me helpen wat hier gebeurt :)

Ohja en nieuwe video van ubisoft over de verschillende figurines die nu te koop zijn
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QWnqozp5_q8]

[ Voor 17% gewijzigd door gamerboy op 12-10-2017 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog 11 dagen tot origins er eindelijk is zijn jullie net zo blij als ik op dit moment dat het zo snel gaat.

hebben jullie al bedacht wat jullie als eerste gaan doen? mijn eerste taak Senu aaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
Ik heb geen idee waar de game precies mee begint, of je een stukje story hebt of niet. Ik heb ergens gelezen dat je na een minuut al aan het spelen kunt zijn in het grote Egypte (dus geen ellenlange prologue voordat je daadwerkelijk bent waar je wilt zijn (zoals in Syndicate)), maar ik weet niet of je dan al vrij bent om te gaan waar je wilt (verwachting is van wel). Ik had bedacht dat mijn eerste taak een piramide verkennen zou moeten zijn, alleen is dit weer afhankelijk van waar je start (anders misschien pokke eind reizen) en of er geen high level tegenstanders bij de piramide zitten. Daarna zal het vooral story en side missions spelen worden, ik speel games toch meestal wel om het verhaal.

[ Voor 13% gewijzigd door YdieresiS op 16-10-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik speel denk eerst wat story missions. Of het spel echt uitleg nodig hebt vraag ik me af. Maar ik ben van het weekend al uren Shadow of War aan het spelen zonder dat ik dus echt het Nemesis gebeuren kan gebruiken, omdat ik nog niet ver genoeg was. Ik dacht dat ik wat verkeerd deed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

gamerboy schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:11:
Nog 11 dagen tot origins er eindelijk is zijn jullie net zo blij als ik op dit moment dat het zo snel gaat.

hebben jullie al bedacht wat jullie als eerste gaan doen? mijn eerste taak Senu aaien :)
Wat mijn strategie altijd al is geweest met alle AC:

1. Viewpoints unlocken waar mogelijk (ook als er een pittige uitdaging bij ligt :9 )
1.a Per viewpoint alle collectibles unlocken waar mogelijk
2. Story missie
2.a Na elke story missie kijken of er een side mission is die ik kan doen
3. Begin bij punt 1(a)

Ik weet namelijk van mijzelf dat als ik mij puur op side en main missies richt, ik te snel door het spel heen ben. En ik wil het rekken tot het bittere einde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who Am I?
Ik ga mij gewoon lekker mee laten slepen door het verhaal en iedere mogelijke sidequest doen. Collectibles verzamelen is soms leuk, maar als het er zo debiel veel zijn als in Syndicate heb ik er niet zo veel zin in. Heb dus ook geen plan uitgestippeld. Ik zie wel wanneer de piramides langs komen en bij de plekken die ik herken van toen ik er vorig jaar was zal ik iets meer de tijd nemen om alles te bekijken en kijken of alles een beetje klopt. Ga gewoon overal ruim de tijd voor nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000

caesar1000

U want some?

Topicstarter
gamerboy schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:11:
Nog 11 dagen tot origins er eindelijk is. Zijn jullie net zo blij als ik op dit moment dat het zo snel gaat.

Hebben jullie al bedacht wat jullie als eerste gaan doen? Mijn eerste taak Senu aaien :)
Een piramide beklimmen natuurlijk. 8)

Daarnaast ben ik vooral benieuwd naar hoe het nieuwe combat systeem speelt en hoe groot de wereld nou eigenlijk echt is als je zelf speelt. Even van punt X naar punt Y rijden op m'n kameel en ik weet het. :)

Voor de mensen die Uplay Units te over hebben: je kunt nu alvast een van de 'beloningen' unlocken. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1Rm3ThA8LZFLvSXYPAZlVcr9/full.png

[ Voor 16% gewijzigd door caesar1000 op 16-10-2017 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ja ben ik ook enorm benieuwd naar @caesar1000

alvast voor iedereen een nieuwe video van ubisoft

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=SbUgMhX93JA]

het is een super gave real life trailer :D

[ Voor 12% gewijzigd door gamerboy op 16-10-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Als RPG liefhebber van het eerste uur ben ik wel blij dat steeds meer games RPG elementen krijgen. Zo ook in Origins. Ik denk dat het goed bij de game past en ben erg benieuwd hoe het uitpakt in de game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-SaveMe- schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 21:15:
Als RPG liefhebber van het eerste uur ben ik wel blij dat steeds meer games RPG elementen krijgen. Zo ook in Origins. Ik denk dat het goed bij de game past en ben erg benieuwd hoe het uitpakt in de game!
same here same here. is inderdaad wel tof dat games zich voor keer aanpassen aan wat gebruikers al jaren vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
https://twitter.com/assassinscreed/status/918555629207408640

Om 18.00 is er een stream met gameplay en prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Tot nu toe alle Assassin's Creed's gehad op de Xbox.
De laatste vond ik wel minder, maar dat is omdat die modernere tijd me wat minder trok en het oude Italië me juist enorm trekt (Iemand nog tips voor vergelijkbare games in oud Italië?).

Toch wil ik Origins wel weer spelen.

Maar nu... wat is jullie advies.
Speel hem op de PC (Met Xbox one controller) (Core-i7 920, 6GB DDR3 1600, HD6970)
Speel hem op de Xbox One

en als Xbox One, dan:
Nu pre-orderen, zo ja waar de mooiste deal?
Wachten op een mooie aanbieding?
Digital code, of fysieke schijf?

Ik heb nog €80,- tegoed bij Microsoft staan (toen met die korting de cadeaupassen gekocht). Maar heb ook nog 200 Uplay punten.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@HellStorm666 met de specs die je hebt zou ik pc niet aanraden. Dus dat beantwoord vraag 1 ik raad aan om op Xbox te gaan dan. Met preorder heb je extra spullen/missies dus is wel aan te raden. Als je denkt de seasonpass te willen kopen is de gold-edition de beste deal voor nu op origine tegen inlevering van 100 punten 20% korting dan is ie nog maar €72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
gamerboy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 15:47:
@HellStorm666 met de specs die je hebt zou ik pc niet aanraden. Dus dat beantwoord vraag 1 ik raad aan om op Xbox te gaan dan. Met preorder heb je extra spullen/missies dus is wel aan te raden. Als je denkt de seasonpass te willen kopen is de gold-edition de beste deal voor nu op origine tegen inlevering van 100 punten 20% korting dan is ie nog maar €72
Of de code PROMO20 gebruiken. Je hebt de seasonspass dan voor minimaal de helft van de prijs met die 20% korting! Ik heb het zelf ook zo gedaan, maar dan voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Razorbite schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:04:
[...]

Of de code PROMO20 gebruiken. Je hebt de seasonspass dan voor minimaal de helft van de prijs met die 20% korting! Ik heb het zelf ook zo gedaan, maar dan voor de pc.
Bij de Ubi store? want daar geeft ie aan dat PROMO20 niet werkt op de Gold voor Xbox One

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:09:
[...]

Bij de Ubi store? want daar geeft ie aan dat PROMO20 niet werkt op de Gold voor Xbox One
die code werkt niet op pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

Is er nog een voordeel van de fysieke versie vs de digital download?

EDIT:
Opzich is het denk ik ook heel zo gek niet om te wachten tot Black-Friday... Momenteel heb ik toch niet heel veel tijd om te spelen... Duurt maar een Maandje langer. Mis ik alleen de pre-order bonus.

[ Voor 60% gewijzigd door HellStorm666 op 17-10-2017 16:48 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:40:
Is er nog een voordeel van de fysieke versie vs de digital download?

EDIT:
Opzich is het denk ik ook heel zo gek niet om te wachten tot Black-Friday... Momenteel heb ik toch niet heel veel tijd om te spelen... Duurt maar een Maandje langer. Mis ik alleen de pre-order bonus.
games die zo niuew zijn gaan daar geeninvloed van hebben.
plus de digitale heb ik voor gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

gamerboy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:56:
[...]

games die zo niuew zijn gaan daar geeninvloed van hebben.
plus de digitale heb ik voor gekozen
Thnx.

Hoe/waar kan je de digitale kopen?
Bol.com lijkt alleen de disk te hebben. Ubisoft store is digitaal?

En is t bij de fysieke niet zo dat je "meer" krijg? Oa een kaart, muziek en een speciale steel cover voor €2,50.

[ Voor 14% gewijzigd door HellStorm666 op 17-10-2017 20:02 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Thnx.

Hoe/waar kan je de digitale kopen?
Bol.com lijkt alleen de disk te hebben. Ubisoft store is digitaal?

En is t bij de fysieke niet zo dat je "meer" krijg? Oa een kaart, muziek en een speciale steel cover voor €2,50.
Da's alleen zo als je de deluxe versie koopt. De normale en gold editie zijn volledig digitale content die raad ik aan bij de historie te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

gamerboy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:30:
[...]

Da's alleen zo als je de deluxe versie koopt. De normale en gold editie zijn volledig digitale content die raad ik aan bij de historie te kopen
Heb je een linkje? Ik ken de historie niet.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellStorm666 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Heb je een linkje? Ik ken de historie niet.
Bedoelde ubistore. Was auto verbetering 😁👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666

HellStorm666

gamerboy schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 20:34:
[...]

Bedoelde ubistore. Was auto verbetering 😁👍
Aha 😄

En de deluxe versie is niet een download code?
Of kan je dat later kiezen?

Scientia Potentia Est

Pagina: 1 ... 4 ... 30 Laatste