De keys op het standaard Apple keyboard? Die werken hier zonder problemen.
Mijn .DMG en herstart problemen lijken opgelost, ik heb het SMC en NVRAM gereset en hielp zo te zien.
Waar ik nog wel mee zit zijn de "Systeemextensies" die geblokkeerd worden waar ik niets mee kan:
Dit is de installer voor de drivers van een 3Dmuis, de installer doet zijn werk, maar gedurende de installatie gooit MacOS 5 dezelfde meldingen omhoog, dat er een systeemextensie geblokkeerd is.
Online kom ik tegen dat ik bij "Beveiliging en Privacy" op dit moment onder "App Store en Ontwikkelaars waarvan de identiteit bekend is" een nieuwe optie zou moeten krijgen met een "toestaan" knop.
Die zou daar moeten verschijnen op het moment dat die systeemextensie melding tevoorschijn komt en hij zou daar 30 minuten moeten blijven staan, wanneer die 30 minuten om zijn verdwijnt de optie en is de installatie nutteloos geweest, dan moet je hem opnieuw uitvoeren om die optie weer terug te krijgen.
dit zou er dus tevoorschijn moeten komen
Maar die optie komt dus nooit tevoorschijn. Ik kan dus niets toestaan, waardoor de drivers nutteloos zijn en de 3D muis al een paar dagen stof staat te vangen.
Enig idee hoe ik die "toestaan" knop tevoorschijn kan toveren zodat ik weer aan het werk kan?
[Edit]
Mijn gebruikersaccount is een beheerder, dus daar kan het niet aan liggen.
[
Voor 7% gewijzigd door
Spike_wolf op 30-09-2017 15:48
]