[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 38 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Falcon schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 20:38:
Geekbench CPU met PB1 was nog onder de 800mzh, nu met PB2 (zonder iets aan te passen) 1537mzh!
Je had meegekregen dat of er gethrottled wordt afhangt van batterij-veroudering, huidige lading en temperatuur? En dat je dus op volle snelheid blijft als je telefoon koud en volgeladen is?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

burne schreef op zondag 11 februari 2018 @ 20:23:
[...]

Je had meegekregen dat of er gethrottled wordt afhangt van batterij-veroudering, huidige lading en temperatuur? En dat je dus op volle snelheid blijft als je telefoon koud en volgeladen is?
Ja zeker... daarom had ik de testen op precies de plek in huis uitgevoerd en met de lightning cable aan het toestel.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Volgens mij is dat onzin, mijn iPhone wordt ook gethrottled als hij aan de lader ligt en volledig is opgeladen. Zoals ik in Tsunami in "[iPhone] Accu's, throttling en benchmarks" aangaf staat throttling standaard uit vanaf iOS 11.3 beta 2, en wordt het pas ingeschakeld als je iPhone uitvalt door batterij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
De NU.nl app heeft dark mode gekregen vandaag. Toetertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Tsunami schreef op maandag 12 februari 2018 @ 10:07:
Volgens mij is dat onzin, mijn iPhone wordt ook gethrottled als hij aan de lader ligt en volledig is opgeladen. Zoals ik in Tsunami in "[iPhone] Accu's, throttling en benchmarks" aangaf staat throttling standaard uit vanaf iOS 11.3 beta 2, en wordt het pas ingeschakeld als je iPhone uitvalt door batterij problemen.
Dus jij beweert dat
Deze energiebeheerfunctie is gebaseerd op een combinatie van de temperatuur van het apparaat, en de oplaadstatus en impedantie van de batterij. De maximale prestaties van bepaalde systeemonderdelen, zoals de CPU en GPU, zullen alleen dynamisch worden beheerd door iOS als dit is vereist voor de genoemde variabelen. Op die manier worden de taken van het apparaat automatisch gebalanceerd, zodat de systeemtaken soepeler worden verdeeld en snelle gelijktijdige prestatiepieken worden voorkomen.
leugens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik denk dat ze met "oplaadstatus" de battery health en het aantal laadcycli bedoelen, en niet of hij aan de lader ligt of is opgeladen. Ik check sinds eind december regelmatig mijn CPU-snelheid, zowel aan de lader als los, en deze komt nooit meer op de 1850 Mhz.

Maargoed, het algoritme voor throttling is ook verbeterd in beta 2, dus er kunnen verschillende redenen zijn waarom het allemaal sneller loopt in beta 2.

[ Voor 23% gewijzigd door Tsunami op 12-02-2018 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Splinter Cell schreef op maandag 12 februari 2018 @ 11:40:
De NU.nl app heeft dark mode gekregen vandaag. Toetertjes.
Het is fijn dat steeds meer apps een darkmode krijgen. Mijn inziens had Apple die moeten aanbieden voor, in ieder geval, de iPhone X. Past toch wel bij een OLED scherm.
Smart invert vind ik dan net iets te lelijk. Hopelijk verschijnen er meer en meer apps met true black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Wil mijn IPad (ios11) als tweede scherm gebruiken voor de touchscreen functies icm een Windows pc (W7).
Zijn er hier ook gratis goede apps voor, of alleen betaalde?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:48

s0kkie

Cowabunga

Iemand hier ook last van als je muziek via Spotify luistert en daarna Instagram opent dat dan de muziek vanzelf op pauze gaat?
Ook als ik een video op volledig scherm doe gaat het automatisch op pauze :/
Dit speelt sinds 11.3 beta 2 bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:29

RnB

Ja, maar dan met Tidal en Apple Music.
Het gebeurt echter niet altijd, heb mijn vinger er nog niet op kunnen leggen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:01

The Chosen One

Zie signature!

Zal wel niet het hetzelfde zijn maar heb wel iedere keer sinds minimaal een paar updates dat als ik een Twitch stream kijk en dan naar PiP ga dat de stream pauzeert. Bij Netflix heb ik dat niet.

Maybe dat dat iets vanuit Twitch kant is?

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 15-02-2018 17:51 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 17:01:
Iemand hier ook last van als je muziek via Spotify luistert en daarna Instagram opent dat dan de muziek vanzelf op pauze gaat?
Ook als ik een video op volledig scherm doe gaat het automatisch op pauze :/
Dit speelt sinds 11.3 beta 2 bij mij.
Denk dat dit een bug is. Heb het ook sinds 11.3 b2 icm Apple Music. Voorheen deed ie t wel gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:36
Ik word zo gek van de batterij bug met iOS 11.x.x. Eerder dacht ik mijn iPhone X alleen kampte met de batterij bug: de stand-by tijd even lang als de gebruikstijd. (Zie instellingen > batterij > onderaan). Waardoor het idevice veel sneller leegt loopt dan normaal. Maar nu heeft mijn iPad er ook al last van. Elke ochtend het batterijniveau in de gaten houden wordt irritant en oplossingen door auto brightness in en uit te schakelen helpen ook niet.
Ik hoop echt dat na 11.3 iOS weer wat stabieler is.
Tot zo ver mijn grootste irritatiepunt.

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnMartijn op 16-02-2018 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
Interessant. Zojuist crashte mijn iPhone SE twee maal achter elkaar vanwege een pop-up om verbinding te maken met wifi. Enfin, een van de twee netwerken had dus dat teken uit India als naam wat iPhonesaat crashen.. Nieuwe aanvalsvector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tomino schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:38:
Interessant. Zojuist crashte mijn iPhone SE twee maal achter elkaar vanwege een pop-up om verbinding te maken met wifi. Enfin, een van de twee netwerken had dus dat teken uit India als naam wat iPhonesaat crashen.. Nieuwe aanvalsvector?
Zet “vraag om verbinding” uit als t lastig is.
Daarnaast moet je er volgens mij alsnog zelf initieren dus geloof er niet zoveel van als attack vector tbh. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:13
Auto connect stand ja/nee heb ik bewust zo staan. Het tonen van die pop-up met het vreemde teken was echter voldoende om mijn telefoon te laten herstarten.. geen eigen initiatie dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

martijnmartijn schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 16:02:
Ik word zo gek van de batterij bug met iOS 11.x.x. Eerder dacht ik mijn iPhone X alleen kampte met de batterij bug: de stand-by tijd even lang als de gebruikstijd. (Zie instellingen > batterij > onderaan). Waardoor het idevice veel sneller leegt loopt dan normaal. Maar nu heeft mijn iPad er ook al last van. Elke ochtend het batterijniveau in de gaten houden wordt irritant en oplossingen door auto brightness in en uit te schakelen helpen ook niet.
Dit is iets van alle tijden en niet per se iOS 11 gerelateerd. Ik weet dat niemand, en jij in het bijzonder, er niet op zit te wachten, maar je toestel herstellen in iTunes en (iCloud) backup terugzetten is een kleine moeite met gegarandeerd resultaat. ‘s avonds is er vast wel een momentje om de iPad/iPhone een uurtje met rust te laten en te herstellen. Bijv. als het toestel toch opgeladen moet worden. Heb je meteen een volle batterij voor de komende dag en kan je meteen zien hoe het toestel de nacht doorgekomen is met normale standby tijden.

Ik heb het ook weleens. Laatst mijn iPhone SE nog... Dan weet ik al hoe laat het is. Als het een keer per jaar is dan is dat al veel. Dan kan ik mij of lopen ergeren of het probleem accepteren en er meteen iets aan doen volgens bovenstaande methode* en kan ik daarna weer glimlachen :)

* Als herstarten/soft reset niet helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
[quote]swv schreef op vrijdag 16 februari 2018 @ 23:19:
*knip*

Het herstellen helpt dus niet. Dat maakt het juist zo vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Och. Ik heb jarenlang iedere langslopende Windows Phone-gebruiker gepest met mijn SSID 👀. En dat was niet eens opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:53

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb hier dus echt geen last van. En waarom hang je de telefoon niet aan de lader als je gaat slapen? Is ook beter voor de accu.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 13:15

4POX

Everybody is wired

Tylen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 06:46:
[...]

Ik heb hier dus echt geen last van. En waarom hang je de telefoon niet aan de lader als je gaat slapen? Is ook beter voor de accu.
Welke consumenten organisatie roept ook alweer op om niet tijdens het slapen je apparaten op te laden? :)

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
4POX schreef op zondag 18 februari 2018 @ 06:51:
[...]

Welke consumenten organisatie roept ook alweer op om niet tijdens het slapen je apparaten op te laden? :)
Is echt een valide optie zonder fast charge 😂

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

[...]

Nou wie? En waarom zou je dat niet moeten doen? Zet jijzelf ook je hele huis uit als je gaat slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Dezelfde die een Galaxy S7 als 'niet meer aankopen' beschouwen. ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:11
[...]

Geen consumentenorganisatie, maar bond van verzekeraars:
NOS.nl: "'s Nachts je smartphone opladen vergroot risico op brand"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beetledrift
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-08 22:15
Ik heb nu een paar keer gehad dat spotify mijn data gebruikt als ik van wifi af ga, en dat terwijl de data schakelaar op uit staat. (Ik heb muziek in spotify gedownload voor offline gebruik)

Moet ik deze bug bij IOS zoeken of zal dit aan spotify liggen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]
Haha de Consumentenbond is toch niet iets wat wij Tweakers serieus nemen? Die hebben als doelgroep 50+,60+ en bejaarde.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Tylen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 06:46:
[...]

Waarom denk je dat ik elke ochtend mijn batterijniveau check? Vanaf 100 procent kunt je controleren of de stand-by tijd en de in gebruikstijd hetzelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Als je van de lader komt staat alles op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Weet iemand een bluetooth game controller die op zowel iOS als op een PC (naja eigenlijk een Hololens)?
Ik heb rondgezocht en het antwoord lijkt nee*, omdat iOS MFi vereist, waardoor het dan weer incompatibel is met PC.
maar ik vraag het hier toch maar even..

* die snes controller die als enige staat vermeld lijkt me verkeerd geclassificeerd.

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Weet iemand of het mogelijk is om op een makkelijke manier de 'meldingen' van bijvoorbeeld whatsapp even uit te zetten? Dus dat je geen melding krijgt bovenin je scherm. Nu doe ik dat via Berichtgeving maar dat lijkt zo omslachtig.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Flipm0de schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:16:
Weet iemand of het mogelijk is om op een makkelijke manier de 'meldingen' van bijvoorbeeld whatsapp even uit te zetten? Dus dat je geen melding krijgt bovenin je scherm. Nu doe ik dat via Berichtgeving maar dat lijkt zo omslachtig.
Is daar de niet storen optie voor (maantje in control center).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:49
Dit ligt niet aan je iphone of ios 11. Je moet even een back up maken en een reset of via itunes een ipsw bestand erop laden. Ik heb precies dit gehad.

Het is nou eenmaal instabiel ios 11, maar dat was 10 ook. En 9 enz, totdat een van de laatste versies uitkwam. Ik durf bijna mijn hand in het vuur te steken dat de laatste versie van ios 11 net zo stabiel is als ios 10.3.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:17

Flipm0de

geen

Tylen schreef op zondag 18 februari 2018 @ 17:21:
[...]

Is daar de niet storen optie voor (maantje in control center).
jahoor! Dat ik die niet heb gezien. Moest m wel even op "altijd" zetten in het optie menu. Bedankt! _/-\o_

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:36
Ios 11.2.6 nu publiek gekomen met de fix voor de Telugu bug die apps laat crashen

[ Voor 47% gewijzigd door NielsTn op 19-02-2018 22:50 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik heb weer 1 van de werkelijkste iOS bug waar ik gek van wordt. Sinds een aantal dagen heb ik een leeg toegangsscherm. Als ik m’n iPhone x pak dan krijg ik een leeg scherm, zonder tijd, knoppen om licht aan te zetten en camera te pakken. Naar links en rechts swippen werkt dan ook niet meer. Enige wat ik kan doen is telefoon unlocken. Telefoon uitzetten en weer aan kost probleem op. Maar ja, soms heb ik dit twee keer per dag. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:21
Dit doet zich al voor sinds de introductie van iOS11. Doe eens een google op "iOS11 empty lockscreen". Ladingen aan pagina's.

Ik heb het eerst ook gehad met vroege beta's, maar de laatste maanden heb ik er geen last meer van gehad. Kan je dus ook niet helpen met "doe dit en het is gefixt" helaas.

[ Voor 41% gewijzigd door Sluuz op 20-02-2018 08:11 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
michael3 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 23:04:
Wil mijn IPad (ios11) als tweede scherm gebruiken voor de touchscreen functies icm een Windows pc (W7).
Zijn er hier ook gratis goede apps voor, of alleen betaalde?
Niemand die iets kent?
Of moet ik hiervoor een aparte topic voor openen?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

michael3 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:52:
[...]

Niemand die iets kent?
Men verwacht ook altijd dat je wat van je eigen bevindingen laat zien.. simpel de vraag droppen heeft een averechts effect op GoT. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Michael Knight schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 11:03:
[...]

Men verwacht ook altijd dat je wat van je eigen bevindingen laat zien.. simpel de vraag droppen heeft een averechts effect op GoT. :)
Ik had aardig wat gegoogeld maar kwam er niet uit.
Heb wel dergelijk eerst zelf gekeken of ik wat kon vinden.
Wil het graag wel een app die middels USB verbinding werkt, niet over Wi-Fi ivm vertraging.

Moet ik dat straks anders verder motiveren?
En hoe zou ik dat moeten doen, want ik kom alleen betaalde tegen, zoals https://computertotaal.nl...-als-tweede-scherm-64360/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
3e beta voor Developers iOS 11.3 nu live

[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 20-02-2018 19:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/71c4erb8h6itj.jpeg

Snel installeren. Beta 2 is ruk!

Edit:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/omo993ppsqf.png

[ Voor 27% gewijzigd door Donstil op 20-02-2018 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16:37
Geert1976 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 19:02:
3e beta voor Developers iOS 11.3 nu live
Nice ff binnen hengelen!

Hoe zijn jullie bevindingen?

[ Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 20-02-2018 19:39 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 14:11
Sluuz schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 08:10:
Dit doet zich al voor sinds de introductie van iOS11. Doe eens een google op "iOS11 empty lockscreen". Ladingen aan pagina's.

Ik heb het eerst ook gehad met vroege beta's, maar de laatste maanden heb ik er geen last meer van gehad. Kan je dus ook niet helpen met "doe dit en het is gefixt" helaas.
Vaag, ik heb het sinds de laatste paar dagen. En meerder malen per dag. Zie op google meer mensen die er inderdaad last van hebben. In ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 19:40

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

michael3 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 14:02:
[...]

Ik had aardig wat gegoogeld maar kwam er niet uit.
Heb wel dergelijk eerst zelf gekeken of ik wat kon vinden.
Wil het graag wel een app die middels USB verbinding werkt, niet over Wi-Fi ivm vertraging.

Moet ik dat straks anders verder motiveren?
En hoe zou ik dat moeten doen, want ik kom alleen betaalde tegen, zoals https://computertotaal.nl...-als-tweede-scherm-64360/
Kijk, dat is al beter.. je eigen bevindingen :) Ik maak al jaren gebruik van Splashtop, waarmee ik mijn schermen kan mirroren naar de iPad. Het voordeel van hun (overige) software is, dat je het ook makkelijk binnen je eigen netwerk kan gebruiken, zonder direct afhankelijk te zijn van extra/externe servers. Zolang je eigen netwerksnelheid in orde is, werkt het prima.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
michael3 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 10:52:
[...]

Niemand die iets kent?
Ken geen gratis, maar heb goede ervaringen met:
https://www.duetdisplay.com/nl/

En zo duur is t nou ook weer niet.

[ Voor 15% gewijzigd door WhatsappHack op 21-02-2018 06:27 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
WhatsappHack schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 06:25:
[...]

Ken geen gratis, maar heb goede ervaringen met:
https://www.duetdisplay.com/nl/

En zo duur is t nou ook weer niet.
Deze kwam ik ook al tegen, alleen werkt deze alleen met mac, en ik wil de iPad aansluiten op een pc W7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael3
Michael Knight schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:52:
[...]

Kijk, dat is al beter.. je eigen bevindingen :) Ik maak al jaren gebruik van Splashtop, waarmee ik mijn schermen kan mirroren naar de iPad. Het voordeel van hun (overige) software is, dat je het ook makkelijk binnen je eigen netwerk kan gebruiken, zonder direct afhankelijk te zijn van extra/externe servers. Zolang je eigen netwerksnelheid in orde is, werkt het prima.
Bedankt voor de tip, ga mij vanavond daar in verdiepen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
michael3 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:06:
[...]

Deze kwam ik ook al tegen, alleen werkt deze alleen met mac, en ik wil de iPad aansluiten op een pc W7.
For real? Tweede regel tekst:
“Nu Voor Mac en PC.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Heads up...Public beta 3 is uit.

:)

[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 21-02-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 11.3 public beta 2 skipt YouTube altijd de eerste 2 seconden van een filmpje. Zal dit een bug in iOS zijn of moet YouTube gewoon een update uitbrengen?
Heb zelf al YouTube verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar hij blijft t doen.
Ook in beta 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd net ff getest, nergens last van.
(iPad pro 2016) gebruik de App niet op telefoon

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:27:
Sinds 11.3 public beta 2 skipt YouTube altijd de eerste 2 seconden van een filmpje. Zal dit een bug in iOS zijn of moet YouTube gewoon een update uitbrengen?
Heb zelf al YouTube verwijderd en op nieuw geïnstalleerd maar hij blijft t doen.
Ook in beta 3.
Het is mij ook opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:57:
@Verwijderd net ff getest, nergens last van.
(iPad pro 2016) gebruik de App niet op telefoon
Hmm misschien niet op de iPad dan..
dafmay schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Het is mij ook opgevallen.
Zal dan wel een bug zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:27:
Ook in beta 3.
Op closed beta 3 nergens last van op mijn iPhone (iPhone X).

• GilbertvH
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 16:14
Inmiddels ook B3 op mijn SE geïnstalleerd. Waar Beta 2 soepel draaide merk ik nu een enorme lag in het openen van apps. Herstart van toestel biedt geen soelaas. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Mijn ervaring met bèta 3 op mijn iPhone X is heel erg goed moet ik zeggen. Meest soepele versie zover d:)b

@GilbertvH sorry, geen idee of mogelijke oplossing.

[ Voor 21% gewijzigd door dafmay op 22-02-2018 14:15 ]

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:51
GilbertvH schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:30:
Inmiddels ook B3 op mijn SE geïnstalleerd. Waar Beta 2 soepel draaide merk ik nu een enorme lag in het openen van apps. Herstart van toestel biedt geen soelaas. Meer mensen hier last van?
Merk ook dat de batterijduur VEEL beter is tov de vorige beta 2. Ben op de 8plus begonnen met Beta2 dus veel vergelijken tov origneel kan ik niet. Zit nu sinds gisterenochtend 6h19 (nu om 14h22) nog 58% over.
Dit uiteraard met normaal gebruik.

Bing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
dafmay schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:07:
Mijn ervaring met bèta 3 op mijn iPhone X is heel erg goed moet ik zeggen. Meest soepele versie zover d:)b
Ik heb zelf ook niks te klagen nu maar wat was beta 2 ruk zeg :/

• dafmay
  • Nu online
Nick25 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:43:
[...]

Ik heb zelf ook niks te klagen nu maar wat was beta 2 ruk zeg :/
Niets van gemerkt >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Zal wel door me 8 komen dan toen :P

X _/-\o_ O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Nick25 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 14:53:
[...]

Zal wel door me 8 komen dan toen :P

X _/-\o_ O+
Rustig aan...doseren die hap...en met volle teugen genieten ;)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Een aantal reacties zijn afgesplitst naar [iOS 11] Probleem met update.

Voor specifieke vragen en problemen graag een eigen topic openen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Sinds vanmiddag werd er spontaan om mijn wachtwoorden gevraagd.
Echter kan ik niet in mijn instellingen komen. Na een seconde of 30 gaat het instellingen scherm weer uit zonder wat te laten zien.
Heb al een harde reset gedaan dmv home en powerknop 10 seconden in te drukken. Het helpt allemaal niet.
Jullie enig idee?

Edit:
Batterij liep binnen een paar uur leeg.
Volledig herstel naar fabrieksinstellingen was de enige oplossing.

[ Voor 15% gewijzigd door Geurt-kun op 25-02-2018 19:42 . Reden: Oplossing ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/dEquJXr.jpg

Dit begint wel erg vervelend te worden. Gebeurt bijna continue op m'n iPhone X met iOS 10.2.6

Vanaf 10.2.4/5 is dit meer regel dan uitzondering geworden..

/edit; is m'n WhatsApp bugged?! 1.4 uur op de achtergrond? WTF?!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PhTZ1Fa.png

[ Voor 22% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2018 22:14 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@Rivanov Automatische helderheid al uitgezet, herstart en weer aan?
iOS 11 is wel beter imho.

WhatsApp Web/Desktop sessie actief? Dan eet ie namelijk meer op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ach, typ ik iOS 10 terwijl ik natuurlijk 11 draai. Sorry voor de verwarring.

Automatische helderheid staat aan.
Gebruik geen WhatsApp Desktop.

Herstarten helpt altijd maar voor even. Dag erna vaak weer hetzelfde probleem.

Zal auto Brightness eens uitschakelen, al mag dit niet uitmaken. Gebruik dit altijd namelijk en dit issue speelt pas enkele maanden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
@Rivanov Puur even de auto-brightness togglen. Je hoeft het niet permanent uit te zetten, enkel uit en weer aan. Heeft hier het probleem opgelost en voor veel anderen ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
WhatsappHack schreef op zondag 25 februari 2018 @ 09:23:
@Rivanov Puur even de auto-brightness togglen. Je hoeft het niet permanent uit te zetten, enkel uit en weer aan. Heeft hier het probleem opgelost en voor veel anderen ook. :)
Zal het eens testen. Net nog maar een hard reset gedaan. Vannacht heeft hij aan de lader gehangen tot 100%. Vanochtend stonden de Usage en Standby beide weer op 1 uur en 47 minuten. |:(

We wachten af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik had een iPhone 7 met 32GB opslag. Ik heb iCloud fotobibliotheek aanstaan, werkt lekker met m'n Macbook.

Vorige week heb ik mijn iPhone 7 laten vallen |:( . Ik heb toen even tijdelijk een 6S kunnen gebruiken, welke 16GB opslag had. Met optimaliseer iPhone opslag kon ik toch bij al mijn foto's, want deze werden gewoon in de iCloud geduwd. Mooi.

Nu heb ik een iPhone 8 met 64GB opslag. Ik wil wel weer mijn foto's lokaal terug op mijn telefoon. Dus ik heb 'download en bewaar originelen' aangezet in de instellingen, telefoon verbonden met mijn thuiswifi en aan de lader gelegd. Er komen echter geen foto's terug op het toestel, alleen als ik een foto opvraag (aantik om te bekijken) op mijn iPhone, wordt deze lokaal weer beschikbaar.

Iemand nog tips? Want ik kom even niet verder nu.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BeQuietAndDrive schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 21:16:
Ik had een iPhone 7 met 32GB opslag. Ik heb iCloud fotobibliotheek aanstaan, werkt lekker met m'n Macbook.

Vorige week heb ik mijn iPhone 7 laten vallen |:( . Ik heb toen even tijdelijk een 6S kunnen gebruiken, welke 16GB opslag had. Met optimaliseer iPhone opslag kon ik toch bij al mijn foto's, want deze werden gewoon in de iCloud geduwd. Mooi.

Nu heb ik een iPhone 8 met 64GB opslag. Ik wil wel weer mijn foto's lokaal terug op mijn telefoon. Dus ik heb 'download en bewaar originelen' aangezet in de instellingen, telefoon verbonden met mijn thuiswifi en aan de lader gelegd. Er komen echter geen foto's terug op het toestel, alleen als ik een foto opvraag (aantik om te bekijken) op mijn iPhone, wordt deze lokaal weer beschikbaar.

Iemand nog tips? Want ik kom even niet verder nu.
Even wachten. als je inlogt met je Apple-ID komen de foto's etc vanzelf op je tel. Is geen reservekopie of dergelijk voor nodig alleen iCloud-fotobibliotheek aanvinken en Optimaliseer iPhone-oplsag ipv Download en bewaar originelen. ( onder foto instelling)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 01-03-2018 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14:58

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb juist optimaliseer opslag nu uitgezet, en download originelen aangezet. Moet ik dat dus omkeren?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
Wanneer ik een email krijg;

Een email komt binnen en ik lees deze in de standaard Mail app (iCloud account) en is dan gemarkeerd als gelezen. Soms gooi ik dat mailtje ook weg. Dit doe ik een bijvoorbeeld op mijn iPhone, pak ik dan later mijn iPad dan zie ik daar dezelfde email, ongelezen.

Na het openen van de Mail app op de iPad, verdwijnt die ongelezen email dan na een paar seconden als ik hem op de iPhone al weggegooid heb. Heb ik hem alleen gelezen op de iPhone (en is deze daar gemarkeerd als gelezen) dan verschijnt de mail op de iPad als ongelezen en moet ik hem nogmaals openen en een paar seconden wachten tot hij ook als gelezen gemarkeerd wordt.

Het maakt niet uit op welk device is het lees, effect blijft hetzelfde en is erg irritant. Ook als ik een Mail op mijn Mac lees gebeurt hetzelfde. Heb devices al gerestored maar dat helpt allemaal niet. Verder zijn alle mail instellingen standaard, alles staat op Push. Het lijkt ook niet iets waar ik zelf wat aan kan doen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de emailadressen via POP of IMAP geconfigureerd?

Als t via POP is geconfigureerd dan heb je wat je nu hebt. IMAP synchroniseert alles direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-03 09:36
Standaard iCloud dus IMAP. Wat je zegt klopt trouwens niet, met POP download je een email met je device vanaf de mailserver en is de mail van de server af. Op andere clients komt deze mail dan niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:53
En dat klopt ook weer niet helemaal. In je e-mail programma kan je instellen wat er met het bericht moet gebeuren na het downloaden van de POP server. Standaard wordt het inderdaad verwijderd, maar je kan instellen dat het bericht bewaard moet blijven. Tenminste, dat kon vroeger met Outlook Express, hoewel ik verwacht dat het met moderne e-mail programma's ook kan.

Toen in nog POP e-mail gebruikte, had ik hem zo ingesteld dat het bericht pas van de server verwijderd werd, na het verwijderen uit Outlook. Daarmee had je het voordeel dat het bericht ook via webmail nog beschikbaar bleef.

Later toen er een iPhone en iPad kwamen heb ik ook nog een tijdje op deze wijze gewerkt, zodat het e-mail bericht op alle apparaten gedownload kon worden. Maar verder was het wel behelpen, want verzonden items worden uiteraard niet gesynchroniseerd. Hetzelfde geldt voor verwijderde berichten, dus je berichten moest je op ieder afzonderlijk apparaat wissen. Dat was het moment om een iCloud mail adres aan te maken en al mijn POP adressen te laten doorsturen daar naar toe.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen O op 03-03-2018 20:42 ]

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Heads-up...Beta 4 is uit.

Hopelijk volgt later vanavond ook de public beta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
dafmay schreef op maandag 5 maart 2018 @ 19:19:
Heads-up...Beta 4 is uit.

Hopelijk volgt later vanavond ook de public beta...
Mijn x is al bezig met binnen hengelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
...en de public beta is nu ook uit.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
ervaren meer mensen dat sinds de laatste beta (4) het toestel sneller leegloopt maar ook gedurende de dag warmer/heter aanvoelt?

Mijn gebruik is hetzelfde als voordat ik de laatste beta heb draaien op m'n iPhone X.

Op Reddit en macrumors lees ik meerdere soortgelijke ervaringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Batterij is hier vandaag juist beter met beta 4. Beta 3 was een drama maar ik heb nu nog 47% batterij terwijl dat op beta 3 om
Dit tijdstip onder de 20 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vanochtend voor ik ging fietsen beta 4 er op en nadien volgeladen. Om 7:30u afgekoppeld en nu 67% (iphone8). Ik kan geen verschil waarnemen, normaal ook om uur of 20u 65-72% lading.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
@Geert1976 Hier ook geen issues vandaag op bèta 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 19:42:
Batterij is hier vandaag juist beter met beta 4. Beta 3 was een drama maar ik heb nu nog 47% batterij terwijl dat op beta 3 om
Dit tijdstip onder de 20 was.
Ik heb ook niks te klagen :) batterij goed , snelheid prima!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
dafmay schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 20:58:
@Geert1976 Hier ook geen issues vandaag op bèta 4.
Heb de telefoon eens aan en uit gezet. Sindsdien is het toestel niet meer overdreven warm geweest...hopelijk blijft 't zo ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geert1976 schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 02:35:
[...]

Heb de telefoon eens aan en uit gezet. Sindsdien is het toestel niet meer overdreven warm geweest...hopelijk blijft 't zo ;)
Nu verbruikt ie niets :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
haha...scherp! ;)
vond het al zo verdacht stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Kan je die tussenstap bij screenshots uitzetten? Nu moet je eerst nog tikken op de kleine afbeelding en dan opslaan. Soms is dat wel handig maar niet als ik in korte tijd veel screenshots wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

readytoflow schreef op woensdag 7 maart 2018 @ 12:57:
Kan je die tussenstap bij screenshots uitzetten? Nu moet je eerst nog tikken op de kleine afbeelding en dan opslaan. Soms is dat wel handig maar niet als ik in korte tijd veel screenshots wil maken.
Je hoeft daar niet op te klikken, wordt aut. opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Echt? Ik was vorige keer een screenshot kwijt meen ik me te herinneren... ik ga het eensproberen

Edit: pff... }:O je hebt gelijk... |:(

thx

[ Voor 20% gewijzigd door readytoflow op 07-03-2018 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had de link als niewstopic ingestuurd maar werd niet geplaatst. Terwijl het toch echt wel een leuk speeltje is: [url]masterkitter[/url] en/of https://itunes.apple.com/app/theparallaxview/id1352818700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07:49
het trillen bij 3D touch is wel weg bij beta 4 bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:51
drusloos schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:38:
Hier niet hoor!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
drusloos schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 11:38:
Werkt prima bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Weet iemand toevallig hoe ik een VPN configuratie kan verwijderen in IOS 11? Ik heb blijkbaar een keer een of andere VPN app geïnstalleerd en bij verwijderen is deze niet mee verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

fisherman schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 17:53:
Weet iemand toevallig hoe ik een VPN configuratie kan verwijderen in IOS 11? Ik heb blijkbaar een keer een of andere VPN app geïnstalleerd en bij verwijderen is deze niet mee verwijderd.
Instellingen -> Algemeen, bijna onderaan VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Hackus schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 18:11:
[...]

Instellingen -> Algemeen, bijna onderaan VPN
Klopt, maar in dat menu kan ik de vpn niet verwijderen als ik op het uitroepteken klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Is de App verwijdert in je iCloud onder Algemeen opslag of

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Hackus schreef op donderdag 8 maart 2018 @ 19:13:
Is de App verwijdert in je iCloud onder Algemeen opslag of
Er staat onder

Om de instellingen voor VPN robot t beheren, gebruik je de app VPN robot.
Normaal gesproken zou daar een verwijder knop staan.

Die app staat overigens niet meer in de app store en ik zie hem niet in mijn opslag zitten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pOzHS4FKvmpKpWI2qb9KFlg1/full.png

[ Voor 9% gewijzigd door fisherman op 08-03-2018 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lijkt mij of de App niet (geheel)verwijdert is

Pagina: 1 ... 38 ... 44 Laatste