No Dark Mode no party.
Kijkt u eens:Nick25 schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 15:09:
[...]
@Donstil kunnen we weer een bench verwachten?

Dit is ongeveer het gemiddelde uit 5 runs, prima voor een eerste beta)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Sinds iOS 11.3 laat de App Store weer de grootte zien van een nieuwe App Update. Net zoals dat in iOS 10 het geval was. Ook wordt gelijk het nieuwe versienummer getoond.
[ Voor 58% gewijzigd door Splinter Cell op 24-01-2018 22:53 ]
Is de verlanglijst ook weer terug in 11.3? Die zou ik namelijk liever weer terug zien dan de grootte en het versienummer.
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Idd, en welke apps ik uberhaupt in me wishlist had staan. Dat is ook allemaal weg... begrijp het nog steeds niet...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Draai jij 11.3 bèta? Zo ja...hoe is jouw ervaring zo ver?Splinter Cell schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 22:49:
Sinds iOS 11.3 laat de App Store weer de grootte zien van een nieuwe App Update. Net zoals dat in iOS 10 het geval was. Ook wordt gelijk het nieuwe versienummer getoond.
Ik draai hem ook ondervind geen problemen prima 1e betadafmay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:59:
[...]
Draai jij 11.3 bèta? Zo ja...hoe is jouw ervaring zo ver?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Nee, maar op YouTube staan genoeg filmpjes.dafmay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 11:59:
[...]
Draai jij 11.3 bèta? Zo ja...hoe is jouw ervaring zo ver?
Mooi, misschien kun jij mij een antwoord geven? Staan nu alle app reviews/beoordelingen in de App Store nu eindelijk op de nieuwste datum gesorteerd, of staat alles nog steeds kriskras door elkaar heen?Nick25 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Ik draai hem ook ondervind geen problemen prima 1e beta
Klinkt goed...dank.Nick25 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:03:
[...]
Ik draai hem ook ondervind geen problemen prima 1e beta
Ik kan nuSplinter Cell schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 12:06:
[...]
Nee, maar op YouTube staan genoeg filmpjes.
[...]
Mooi, misschien kun jij mij een antwoord geven? Staan nu alle app reviews/beoordelingen in de App Store nu eindelijk op de nieuwste datum gesorteerd, of staat alles nog steeds kriskras door elkaar heen?
- Nuttigst
meest postitief
Meest kritisch
meest recente
[ Voor 5% gewijzigd door Nick25 op 25-01-2018 16:55 ]
EINDELIJK. Heb je ook een screenshotje?Nick25 schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 16:54:
[...]
Ik kan nuDat gaat netjes op datum als ik meest recente sorteer
- Nuttigst
meest postitief
Meest kritisch
meest recente
[ Voor 5% gewijzigd door Splinter Cell op 25-01-2018 17:32 ]
Splinter Cell schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 17:30:
[...]
EINDELIJK. Heb je ook een screenshotje?

RAM management is eindelijk weer perfect op 11.3...nice!
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 25-01-2018 22:52 ]
Mag ik vragen wat er niet goed aan was?dafmay schreef op donderdag 25 januari 2018 @ 22:13:
RAM management is eindelijk weer perfect op 11.3...nice!
pff 3 uur door de stad lopen kost je 70% aan batterij..
Het blijf een beta 11.3
Het blijf een beta 11.3
Heeft Apple iets aangepast op iOS 11.2.5 qua iCloud?
De reservekopie gaat opeens echt belachelijk snel. o0
De reservekopie gaat opeens echt belachelijk snel. o0
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik heb geen achteruitgang in accutijd ivm de stable versies.icegodd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:16:
Het blijf een beta 11.3
Vanochtend nog na een nette 7,5u gebruik & 36u standby 18% accu over.
Hier op 3 toestellen geen last van.icegodd schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:16:
Het blijf een beta 11.3
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ook geen last van
best knap 70% kwijt raken met even door de stad te lopen..
Meer mensen dat Skype niet werkt onder 11.3 b1?
Shit
3rd Party Apps
New Issues
Skype may crash on launch or after sign-in. (36501124)
Shit

3rd Party Apps
New Issues
Skype may crash on launch or after sign-in. (36501124)
[ Voor 55% gewijzigd door Nick25 op 29-01-2018 15:12 ]
Nope, Ik Skype nietNick25 schreef op maandag 29 januari 2018 @ 15:04:
Meer mensen dat Skype niet werkt onder 11.3 b1?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
In welk universum leef jij?4POX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 05:55:
Niemand is zo dom om BETA OS op een productie machine te installeren.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Meest onzinnige antwoord wat ik heb gehoord4POX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 05:55:
Skype werkt niet. Geen probleem. Niemand is zo dom om BETA OS op een productie machine te installeren.
4POX schreef op dinsdag 30 januari 2018 @ 05:55:
Niemand Geert is zo dom om BETA OS op een productie machine te installeren.
BETA tests doen op een productie machine is wel de meeste efficiënte manier van opsporen van bugs. 
Zelf draai ik geen beta's meer, iOS 11 voelt al beta genoeg aan. Hoewel het nu wel steeds beter gaat.
Zelf draai ik geen beta's meer, iOS 11 voelt al beta genoeg aan. Hoewel het nu wel steeds beter gaat.
Verwijderd
Ik lijk toch WiFi problemen te ondervinden op 11.3, uurtje geleden geïnstalleerd en toch heel wat drops en verbindingsproblemen sindsdien.
Niemand Geert is zo dom om BETA OS op een productie machine te installeren.
#iToo
[ Voor 23% gewijzigd door Hackus op 30-01-2018 11:23 ]
Nog iemand het volgende ?
Ik gebruik 70% van de dag Whatsapp op de desktop ( win )
Tot gisteren werden berichten gewoon gemarkeerd als gezien/gelezen op de telefoon, als ik ze op de desktop behandelde.
Sinds gisteren dus, na een uurtje gebruik op de desktop, open ik mijn telefoon, en krijg alle berichten als 'nieuw' binnen ( met bijbehorende tril/geluidssignalen )
IOS11.2.5 - WA2.18.20
Heb ik ergens wat over het hoofd gezien bij meldingen in IOS, of heeft WA een griepje opgelopen
Tot gisteren werden berichten gewoon gemarkeerd als gezien/gelezen op de telefoon, als ik ze op de desktop behandelde.
Sinds gisteren dus, na een uurtje gebruik op de desktop, open ik mijn telefoon, en krijg alle berichten als 'nieuw' binnen ( met bijbehorende tril/geluidssignalen )
IOS11.2.5 - WA2.18.20
Heb ik ergens wat over het hoofd gezien bij meldingen in IOS, of heeft WA een griepje opgelopen
Jammer dat de optie om de cpu-trothling uit te zetten er nog niet in zitSplinter Cell schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 14:58:
iOS 11.3: Nieuwe animoji’s, Accubeheer en Health Records-functie.
[...]
https://www.apple.com/new.../apple-previews-ios-11-3/
The developer preview of iOS 11.3 is available to iOS Developer Program members at developer.apple.com starting today
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Sinds dat je bent geüpdatet naar WA 2.18.20 ?FreshMaker schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 07:49:
Nog iemand het volgende ?
IOS11.2.5 - WA2.18.20
Inderdaad, tenminste, het was voor gisteren niet het gevalHackus schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:06:
[...]Sinds dat je bent geüpdatet naar WA 2.18.20 ?
Berichten die ik gelezen / beantwoord had in de WA-desktop waren ook al aanwezig / synced met de telefoon.
Het enige verschil was imho de update van WA.
toevoeging
Wat eventueel zou kunnen ( al weet ik niet of ik dat gisteren of daarvoor aangepast heb ) is dat ik de meldingen op de telefoon heb aangepast naar alleen 'stroken'
Voorheen stond die standaard op toegangsscherm en geschiedenis ook.
[ Voor 25% gewijzigd door FreshMaker op 31-01-2018 11:12 ]
Zal denk ik door de update komen en je 1e contact na de update met je iPhone.
Ik gebruik zelf alleen WA op iPhone
Ik gebruik zelf alleen WA op iPhone
Ik denk dat ik er achter ben ... nog even aankijken en verder proberen.
Ik heb in berichtgeving "toon in geschiedenis" aangezet, en nu komen de 'nieuwe' berichten niet meer (extra) binnen.
Denk dat het een iPhone dingetje is, en ik dus zelf 'veroorzaakt' heb, door de settings aan te passen.
Ik heb in berichtgeving "toon in geschiedenis" aangezet, en nu komen de 'nieuwe' berichten niet meer (extra) binnen.
Denk dat het een iPhone dingetje is, en ik dus zelf 'veroorzaakt' heb, door de settings aan te passen.
Ik heb iets geks met 11.3 public beta 1. Als ik de iPhone op de laptop aansluit, dan krijg ik geen camera te zien (Windows 8.1) dus kan ik geen foto's van de telefoon overzetten. Ik weet dat Apple hier recentelijk iets veranderd heeft, namelijk dat je het toestel moet ontgrendelen voordat hij zichtbaar wordt voor de laptop, maar ik zie de foto's helemaal niet.
In iTunes wordt het toestel wel zichtbaar. Ook m'n iPad Pro met dezelfde IOS-versie vertoont dit verschijnsel en een andere PC gebruiken maakt geen verschil. Iemand die dit ook ervaart en misschien een oplossing heeft? Is er een andere manier om foto's van je telefoon naar je PC te krijgen in origineel formaat (dus ook met Live Photo filmpjes)?
Edit: ik heb inmiddels een workaround gevonden. De app FileExplorer kan verbinding maken met een Windows share en de foto's daarheen kopieren. In eerste instantie lijken dan alleen de jpg-bestanden mee te gaan, maar als je daarna op de share kijkt staan de mov bestandjes er ook. Ik heb nog niet gechecked of alle EXIF-data ook klopt, maar ik neem aan van wel.
In iTunes wordt het toestel wel zichtbaar. Ook m'n iPad Pro met dezelfde IOS-versie vertoont dit verschijnsel en een andere PC gebruiken maakt geen verschil. Iemand die dit ook ervaart en misschien een oplossing heeft? Is er een andere manier om foto's van je telefoon naar je PC te krijgen in origineel formaat (dus ook met Live Photo filmpjes)?
Edit: ik heb inmiddels een workaround gevonden. De app FileExplorer kan verbinding maken met een Windows share en de foto's daarheen kopieren. In eerste instantie lijken dan alleen de jpg-bestanden mee te gaan, maar als je daarna op de share kijkt staan de mov bestandjes er ook. Ik heb nog niet gechecked of alle EXIF-data ook klopt, maar ik neem aan van wel.
[ Voor 20% gewijzigd door PhilipsFan op 03-02-2018 01:49 ]
Misschien weet iemand dit hier, maar in de jaren dat ik een iPhone heb heb ik het nog niet kunnen ontdekken.
Snachts staat mijn telefoon op slaapstand zodat ik geen notificaties krijg van Whatsapp en e-mail enzo. Vip personen ingeschakeld, als die bellen gaat de telefoon wel over. Werkt perfect. Echter; graag zou ik een aantal apps wél een notificatie willen laten verzenden in de slaapstand, denk aan rookmelders, inbraakalarm, camera’s, etc. Is er een mogelijkheid om per app in te stellen welke wel en niet een notificatie geven in de slaapstand? Vind het nogal vervelend dat gelijk alles uit is.
Ben benieuwd!
Snachts staat mijn telefoon op slaapstand zodat ik geen notificaties krijg van Whatsapp en e-mail enzo. Vip personen ingeschakeld, als die bellen gaat de telefoon wel over. Werkt perfect. Echter; graag zou ik een aantal apps wél een notificatie willen laten verzenden in de slaapstand, denk aan rookmelders, inbraakalarm, camera’s, etc. Is er een mogelijkheid om per app in te stellen welke wel en niet een notificatie geven in de slaapstand? Vind het nogal vervelend dat gelijk alles uit is.
Ben benieuwd!
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Valt het nog iemand op dat app updates waanzinnig groot zijn? Is dit alleen op iOS?
Facebook 500mb
Tripadvisor 250mb
Google keep(!?) 170mb
Of ligt dit gewoon aan mij
Facebook 500mb
Tripadvisor 250mb
Google keep(!?) 170mb

Nee dat ligt niet aan jou. Ze zijn bij mij net zo groot. (Althans de onderste twee. Facebook gebruik ik niet)Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:34:
Valt het nog iemand op dat app updates waanzinnig groot zijn? Is dit alleen op iOS?
Facebook 500mb
Tripadvisor 250mb
Google keep(!?) 170mb
Verwijderd
Zo bedoel ik het nietDonstil schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 15:46:
[...]
Nee dat ligt niet aan jou. Ze zijn bij mij net zo groot. (Althans de onderste twee. Facebook gebruik ik niet)

Het was meer in de zin van: ben ik de enige die het zo vreemd vind dat dit zo groot is?
Ooh hehe. Ja de Facebook app staat er niet om bekend heel goed geschreven te zijn. Dus die grote verbaasd mij niet.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:03:
[...]
Zo bedoel ik het niet![]()
Het was meer in de zin van: ben ik de enige die het zo vreemd vind dat dit zo groot is?
Die andere twee vind ik niet buitensporig eigenlijk. Hoge resolutie textures, plaatjes (tripadvisor) en het loopt al snel op.
Een update van een app is in principe net zo groot als de app zelf, want eigenlijk download je de volledige app weer als er een update van is. Dus tja, dat kan flink oplopen als de app een bepaald formaat heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:03:
[...]
Zo bedoel ik het niet![]()
Onzin, sinds iOS 6 ondersteunen apps delta updates, waarbij een update alleen de bestanden bevat die sinds de vorige versie zijn aangepast.
Klopt ! Kijkend naar WA, is de gehele App 158.6MB en de update 106.5MB. Facebook gebruik ik niet, maar de App zelf is 490.7MB.
[ Voor 50% gewijzigd door Hackus op 05-02-2018 12:38 ]
My bad, dat is inderdaad mogelijk sinds ios 6. Dan vermoed ik dat die apps gewoon niet (goed) gebruik maken van die delta feature. Luie programmeurs vermoedelijk...Tsunami schreef op maandag 5 februari 2018 @ 10:36:
Onzin, sinds iOS 6 ondersteunen apps delta updates, waarbij een update alleen de bestanden bevat die sinds de vorige versie zijn aangepast.
Nou nog geen beta 2 vandaag. Beta1 is zo brak dat ik daar toch een beetje op gehoopt had
Idd lijkt erop dat het vandaag niet gaat worden...dan wordt het morgen naar verwachting.Donstil schreef op maandag 5 februari 2018 @ 19:06:
Nou nog geen beta 2 vandaag. Beta1 is zo brak dat ik daar toch een beetje op gehoopt had
Enfin...blijft soms koffiedik kijken... 😉
11.3 beta 2 is uit...
...hopelijk volgt over een paar uur de public beta...
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 06-02-2018 19:07 ]
thanks!dafmay schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:07:
11.3 beta 2 is uit...
en hopelijk gaat de ING App dan ook weer werken, alhoewel ik dat betwijfel...denk dat ING zelfs ff ''wat stekkertjes moet omdraaien"
een belangrijke side note voor iPhone X gebruikers:
According to Apple's release notes, starting with iOS 11.3 beta 2, users performing tethered updates or restores on iPhone X will need to use iTunes 12.7.3. Apple says certain features, including Face ID, may not work as expected when using an older version of iTunes.
[ Voor 32% gewijzigd door _Bailey_ op 06-02-2018 19:14 ]

Hopla, eindelijk die brakke eerste beta eraf.
want jij weet al dat de 2e Beta beter is dan de 1ste?Donstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:19:
[afbeelding]
Hopla, eindelijk die brakke eerste beta eraf.
iets met een Glazen Bol?
Iets met begrijpend lezen Geert.Geert1976 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:20:
[...]
want jij weet al dat de 2e Beta beter is dan de 1ste?
iets met een Glazen Bol?
Op naar de brakke Beta 2
Hij is wel redelijk groot voor een beta update. Dat geeft de burger moed
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-02-2018 19:26 ]
40 sec en we zijn hem aan het installerenDonstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:26:
Hij is wel redelijk groot voor een beta update. Dat geeft de burger moed
Zeer benieuwd of deze minder spring board crashes heeft
@Donstil benchje
[ Voor 4% gewijzigd door Nick25 op 06-02-2018 19:54 ]
Nou ik had vooral een enorme pageload op websites. Dat lijkt nu bij de eerste testen voorbij.Nick25 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:50:
[...]
40 sec en we zijn hem aan het installeren![]()
Zeer benieuwd of deze minder spring board crashes heeft
Mijn hele phone flipt nu sinds die aan et voor bereiden isDonstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:55:
[...]
Nou ik had vooral een enorme pageload op websites. Dat lijkt nu bij de eerste testen voorbij.
Dev portal heeft storing.
X kan wel via iTunes laatse versie
X kan wel via iTunes laatse versie
[ Voor 43% gewijzigd door Hackus op 06-02-2018 20:06 ]
Zo weer back
Voelt goed aan merk wel verschil met website laden enz
Voelt goed aan merk wel verschil met website laden enz
Edit: HapticFeedback is stuk bij mij. Doet het nergens meer.
Bats, aantal runs gedaan. Dit is ongeveer gemiddeld.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 06-02-2018 20:12 ]
Als ik nu op ios 11.2 een dikke 2 punten meer haal, is deze beta dan brak?Donstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:11:
Edit: HapticFeedback is stuk bij mij. Doet het nergens meer.
[...]
Bats, aantal runs gedaan. Dit is ongeveer gemiddeld.
[afbeelding]
Eduardboon schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 20:45:
Als ik nu op ios 11.2 een dikke 2 punten meer haal, is deze beta dan brak?

Jongens, wat is er in vredesnaam aan de hand met het overzetten van foto's van iPhone naar PC? Ik had daar eerder al een post over, toen dacht ik dat het aan de 11.3 beta lag. Maar ik heb het inmiddels met een paar andere toestellen geprobeerd (11.2.5 en 11.2.1) en op verschillende PC's (Windows 10 en Windows 8.1) en heb daarbij ook verschillende kabeltjes geprobeerd.
Het effect is bij allen hetzelfde: Na het aansluiten en detecteren vraagt de iPhone of ik de PC wil vertrouwen. Ik kies 'vertrouw', voer de toestelcode in en vervolgens wordt het toestel zichtbaar op de PC in iTunes.
Maar NIET in de Windows Explorer. Hoe kan ik in vredesnaam foto's van iPhone naar PC overzetten? De workaround die ik eerder postte werkt niet goed, ik krijg dan bij elke overzetting een iets ander bestand. Ik heb nu dus GEEN manier om foto's origineel van de iPhone op de PC te krijgen, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Wat doe ik fout?
Het effect is bij allen hetzelfde: Na het aansluiten en detecteren vraagt de iPhone of ik de PC wil vertrouwen. Ik kies 'vertrouw', voer de toestelcode in en vervolgens wordt het toestel zichtbaar op de PC in iTunes.
Maar NIET in de Windows Explorer. Hoe kan ik in vredesnaam foto's van iPhone naar PC overzetten? De workaround die ik eerder postte werkt niet goed, ik krijg dan bij elke overzetting een iets ander bestand. Ik heb nu dus GEEN manier om foto's origineel van de iPhone op de PC te krijgen, dat kan toch niet de bedoeling zijn? Wat doe ik fout?
Meer dan 2 punten zelfs https://www.dropbox.com/s...8%2021%2031%2011.png?dl=0
Morgen in alle kranten: “Apple maakt iPhones bewust langzamer, ook met goeie accu. Het bewijs is geleverd.”Eduardboon schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:34:
[...]
Meer dan 2 punten zelfs https://www.dropbox.com/s...8%2021%2031%2011.png?dl=0
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 06-02-2018 22:09 ]
Haptic Feedback was hier ook weg na beta 2 maar weer terug na een normale reboot
“iPhone X langzamer na gerucht over EoL van product. Staat X voor einde verhaal Apple?”Donstil schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:59:
[...]
Morgen in alle kranten: “Apple maakt iPhones bewust langzamer, ook met goeie accu. Het bewijs is geleverd.”
ING werkt hier zowel met beta 1 als met beta 2Geert1976 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 19:13:
[...]
thanks!
en hopelijk gaat de ING App dan ook weer werken, alhoewel ik dat betwijfel...denk dat ING zelfs ff ''wat stekkertjes moet omdraaien"
een belangrijke side note voor iPhone X gebruikers:
According to Apple's release notes, starting with iOS 11.3 beta 2, users performing tethered updates or restores on iPhone X will need to use iTunes 12.7.3. Apple says certain features, including Face ID, may not work as expected when using an older version of iTunes.
Bing
Wow, mijn iPad Pro is echt retetraag na de update (ook na reboot). Merk het vooral in apps als Priime waar het laden van een foto nu ineens een "loading" indicator toont waar daar voorheen altijd instant was.
Misschien dat er wat geindexeerd wordt op de achtergrond. Even aankijken.
Misschien dat er wat geindexeerd wordt op de achtergrond. Even aankijken.
[ Voor 66% gewijzigd door Sluuz op 07-02-2018 08:42 ]
PSN: Sluuz
Skype werkt ook weerbing69 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:09:
[...]
ING werkt hier zowel met beta 1 als met beta 2
Buiten de standaard dingen (andere kabel, andere usb pport etc.) zijn er denk ik niet veel opties.PhilipsFan schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 21:23:
Jongens, wat is er in vredesnaam aan de hand met het overzetten van foto's van iPhone naar PC? Ik had daar eerder al een post over, toen dacht ik dat het aan de 11.3 beta lag. Maar ik heb het inmiddels met een paar andere toestellen geprobeerd (11.2.5 en 11.2.1) en op verschillende PC's (Windows 10 en Windows 8.1) en heb daarbij ook verschillende kabeltjes geprobeerd.
Gebruik zelf al tijden geen kabel meer. Photosync https://www.photosync-app.com/ werkt erg fijn.
Jij hebt een iPhone X?bing69 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:09:
[...]
ING werkt hier zowel met beta 1 als met beta 2
Absoluut een aanrader! Heb deze ingesteld dat zodra ik thuiskom hij automatisch een sync doet naar mijn NAS, nooit meer angst om foto's kwijt te raken door het verliezen van mijn telefoon oidWouter36 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 08:59:
[...]
Gebruik zelf al tijden geen kabel meer. Photosync https://www.photosync-app.com/ werkt erg fijn.
Dat klinkt interessant. Blijft deze app met z'n tengels van de bestanden af? Ik wil exact de ongemodificeerde foto's en filmpjes geupload hebben (inclusief bestandsnaam). Andere oplossingen (ook bv Dropbox) hebben de neiging om de bestanden te modificeren. Als dat goed werkt dan is dit natuurlijk nog beter dan een kabeltje...L201 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 09:41:
[...]
Absoluut een aanrader! Heb deze ingesteld dat zodra ik thuiskom hij automatisch een sync doet naar mijn NAS, nooit meer angst om foto's kwijt te raken door het verliezen van mijn telefoon oid
@PhilipsFan Bestanden worden voor zover ik weet ongemodificeerd doorgegeven. Ik heb hem ook ingesteld staan op Original Name (bijv. IMG_9999.jpg), maar kan ook kiezen voor Recording Time (bijv. 2015-01-15_12-24-37.jpg) of Recording Time + Name (bijv. 2015-01-15_12-24-37_IMG_9999.jpg).
Daarnaast kan je ook nog custum formats definieren voor filenames maar daar heb ik geen ervaring mee.
Synchroniseren naar mijn NAS doe ik middels WebDAV en gebeurt op basis van geolocatie als ik thuis kom. Je kan meerdere geolocaties instellen om dat te laten doen en ook aangeven of het enkel op wifi mag bijv.
Daarnaast kan je de kwaliteit opgeven (Full Quality bij mij, wat staat voor Don't resize. Transfer original files).
Je kan ook aangeven of HEIF-HEIC naar jpg geconverteerd moet worden, of niet. Of dat je ze beiden wilt.
Ik heb dus enkel een WebDAV target ingesteld staan, maar je kan ook naar FTP, Dropbox, 500px, Google Photos, Flickr en nog veel meer sturen. Of naar computer, maar dat moet via een kabel vermoed ik (nooit gebruikt)
Daarnaast kan je ook nog custum formats definieren voor filenames maar daar heb ik geen ervaring mee.
Synchroniseren naar mijn NAS doe ik middels WebDAV en gebeurt op basis van geolocatie als ik thuis kom. Je kan meerdere geolocaties instellen om dat te laten doen en ook aangeven of het enkel op wifi mag bijv.
Daarnaast kan je de kwaliteit opgeven (Full Quality bij mij, wat staat voor Don't resize. Transfer original files).
Je kan ook aangeven of HEIF-HEIC naar jpg geconverteerd moet worden, of niet. Of dat je ze beiden wilt.
Ik heb dus enkel een WebDAV target ingesteld staan, maar je kan ook naar FTP, Dropbox, 500px, Google Photos, Flickr en nog veel meer sturen. Of naar computer, maar dat moet via een kabel vermoed ik (nooit gebruikt)
Werkt ook via wifi, photosync windows/mac programma installeren en klaar.L201 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 11:23:
Of naar computer, maar dat moet via een kabel vermoed ik (nooit gebruikt)
Ik heb het zo ingesteld: map/devicename/jaar/originele bestandsnaam
Metadata blijft origineel
Vanaf de pc gaat het naar de cloud.
[ Voor 6% gewijzigd door Wouter36 op 07-02-2018 11:53 ]
@L201 Volgens mij had je me de photosync app ook al geadviseerd in mijn topic over hoe het beste om te gaan met foto’s op je iphone. Tot heden heb ik gebruik gemaakt van de DS Photo app om de foto’s te backuppen naar mijn Synology NAS. Dit werkt op zich aardig, maar de gebackupte foto’s worden niet automatisch verwijderd van je iphone. Dat moet je handmatig doen. Geen ramp, maar wel extra handeling.
Nadat de foto’s gekopieerd zijn naar de NAS verplaats ik ze (enorm rot klus, met een klein ventje rondlopend, maak je enorm veel foto’s en filmpjes) naar folders in de /photo map, zodat ze zichtbaar zijn in Photo Station.
Middels de photosync app kunnen de foto’s wel automatisch verwijderd worden na een sync/backup?
Wat doet de app met live foto’s? DS Photo maakt van een dergelijke ‘foto’ twee bestanden: een jpg en een mov (of wellicht mp4, dat weet ik niet zo uit mijn hoofd).
@Wouter36 Bedankt voor de bevestiging dat metadata origineel blijft. Zoiets lijkt me echt wel een harde eis bij het syncen/backuppen van foto’s.
Nadat de foto’s gekopieerd zijn naar de NAS verplaats ik ze (enorm rot klus, met een klein ventje rondlopend, maak je enorm veel foto’s en filmpjes) naar folders in de /photo map, zodat ze zichtbaar zijn in Photo Station.
Middels de photosync app kunnen de foto’s wel automatisch verwijderd worden na een sync/backup?
Wat doet de app met live foto’s? DS Photo maakt van een dergelijke ‘foto’ twee bestanden: een jpg en een mov (of wellicht mp4, dat weet ik niet zo uit mijn hoofd).
@Wouter36 Bedankt voor de bevestiging dat metadata origineel blijft. Zoiets lijkt me echt wel een harde eis bij het syncen/backuppen van foto’s.
[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 07-02-2018 12:08 ]
@meesje Verwijderen kan in elk geval (ik sync ook naar een Synology overigens).
Ik heb een cronjob op mijn Synology draaien wat elke 4 uur de foto's verplaatst naar een tweetal andere mappen. 1 voor Photostation ook, en die ander naar een import directory van Lightroom.
Live photo's heb ik uitstaan, het wordt wel ondersteund, maar wat hij dan precies overzet weet ik zo niet, zou ik even moeten proberen dan.
Ik heb een cronjob op mijn Synology draaien wat elke 4 uur de foto's verplaatst naar een tweetal andere mappen. 1 voor Photostation ook, en die ander naar een import directory van Lightroom.
Live photo's heb ik uitstaan, het wordt wel ondersteund, maar wat hij dan precies overzet weet ik zo niet, zou ik even moeten proberen dan.
Live photo’s heb ik ook uit staan. Echter de bij een nieuwe iphone vergeet ik dat wel eens en dan maakt ie standaard live foto’s.L201 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:17:
@meesje Verwijderen kan in elk geval (ik sync ook naar een Synology overigens).
Wat is volgens jou de toegevoegde waarde van photosync tov DS Photo? Puur gelet op de integratie met Synology en niet de andere cloud opslag diensten (wat wellicht ook handig kan zijn).
Er zijn in elk geval meer configuratie mogelijkheden. Daarnaast de mogelijkheid om foto's te kunnen verwijderen van je iPhone natuurlijk. Maar ik heb eerlijk gezegd ook weer te weinig met DS Photo gedaan om er meer over te kunnen zeggen
Heb jij de update al binnen? Op m’n iPhone 7 nog niks te bekennen...Geert1976 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:25:
PB2 iOS 11.3 is uit.
En gelukkig doet de ING Bankieren App het weer op de iPhone X
Jup, rond 19.10uTradeMarkNL schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:04:
[...]
Heb jij de update al binnen? Op m’n iPhone 7 nog niks te bekennen...
Wellicht even je toestel herstarten...
Al gedaan. Heeft ook geen haast verder, zal er morgenochtend wel zijn.Geert1976 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:06:
[...]
Jup, rond 19.10u
Wellicht even je toestel herstarten...
Heb je wel een Betaprofiel actief ?
Ja hallo, waar zie je me voor aanHackus schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 20:17:
Heb je wel een Betaprofiel actief ?

Vraagje, vanavond komt mijn nieuwe Iphone binnen en de 7 gaat naar de vrouw. Als ik de 7 helemaal herstel gaat dan ook de ios Beta eraf, of hoe krijg ik hem er anders af?
Bing
Het beta profiel verwijderen en dan via itunes een downgrade uitvoeren naar de laatste final.
Beta profiel hoef je niet te verwijderen. Als je een downgrade doet (Via DFU dus) is deze er sowieso al af._Rayman_ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:53:
Het beta profiel verwijderen en dan via itunes een downgrade uitvoeren naar de laatste final.
https://beta.apple.com/sp/betaprogram/unenroll#iosbing69 schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 07:47:
Vraagje, vanavond komt mijn nieuwe Iphone binnen en de 7 gaat naar de vrouw. Als ik de 7 helemaal herstel gaat dan ook de ios Beta eraf, of hoe krijg ik hem er anders af?
(zoek mijn iPhone uitvinken en uitloggen bij iCloud-AppStore), maar da wist je wel denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 08-02-2018 10:09 ]
Waarom ontdek ik nu pas iCab? Oo
Wat is dat een geniale browser zeg! Zit zelfs proxy support ingebouwd en een stuk makkelijker om video’s te rippen met tooltjes als keepvid (na de browser te spoofen).
Wat is dat een geniale browser zeg! Zit zelfs proxy support ingebouwd en een stuk makkelijker om video’s te rippen met tooltjes als keepvid (na de browser te spoofen).
Nog het belangrijkste in deze PB2, bij mij is de cpu-throttling uitgezet!Geert1976 schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 19:25:
PB2 iOS 11.3 is uit.
En gelukkig doet de ING Bankieren App het weer op de iPhone X
iPhone 6(geen s)
Batterij health 83%
Geekbench CPU met PB1 was nog onder de 800mzh, nu met PB2 (zonder iets aan te passen) 1537mzh!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Verwijderd
Op beta 1 kon ik geen apps meer downloaden, bleef maar vragen achter een verificatie code van paypal voor gelijk wel app
Daarna mijn icloud wachtwoord en daarna een freeze.
Nu beta 2 eens proberen.

Nu beta 2 eens proberen.
Ik heb net pas IOS 11 gedownload en het is een beetje wennen. Vooral vanaf donker scherm naar ontgrendelen vind ik erg lelijk nu het een beetje geleidelijk gaat. Kan ik dit nog ergens terugzetten?