Probeer je iPhone eens opnieuw op te starten. Bij installeren of verwijderen van het beta-profiel is dat nodig om het van kracht te laten worden/uit te schakelen.4POX schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:43:
Paar dagen geleden het BETA profile verwijderd.
Vandaag krijg ik de melding dat 11.2 public beta klaar staat om geïnstalleerd te worden.
Hoe kan ik dit annuleren ?
Ja, Nederlands is eerst taal toetsenbord. Heb gedaan wat je zei.Hackus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:12:
@grote_oever
Is uw toestel dubbel NL geactiveerd en NL als 1e toetsenbord ?
Zet voorspellen anders eens uit, en daarna uw toestel uit en weer aan.
Jr
Ik heb voorspelling uitgezet. iPhone opnieuw opgestart; woordenboek gerest; iPhone opnieuw opgestarte... en
W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E
Grrrr wat een hardnekkige voorspelling.
Goddamn Apple.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het gaat al beter.Hackus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:45:
[...]
Kijk eens rustig alle instellingen na
Draait dit constant ?
Jr.
[afbeelding]
Nu 8 uur standby en 5 uur online en de batterij heeft nog 40%
Hier iPhone 8 Plus met iOS 11.1 nu op 53% Gebruik 28 uur Stand-by 84 uur!Grandisimo schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:05:
[...]
Het gaat al beter.
Nu 8 uur standby en 5 uur online en de batterij heeft nog 40%
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Heb je dit al geprobeerd? https://www.imore.com/how...ronounce-a-name-correctlyiAmRenzo schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:42:
Weet iemand hoe ik Siri een naam kan laten onthouden? Eén vriendin, die een iets afwijkende spelling in d'r naam heeft, wordt door Siri nooit onthouden. Hoewel er maar één naam is die zo klinkt in mijn telefoonlijst, vraagt Siri elke keer weer of ik haar bedoel. Rete irritant. Is daar geen oplossing voor?
THE_BASE schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:41:
Meer mensen het gezeur dat Live Photos continue aan gaat? Ook al zet je de settings op bewaar instellingen?
Vind het de meest irritante functie van het gehele OS en gaat nog continue aan ook.
Zelfde verhaal hier. De instellingen zelf veranderen overigens niet, het is echt een bug in de camera app. Force quit en opnieuw opstarten, en de app hanteert weer de instellingen uit de Settings app.BleuZ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:24:
Ik merk op mijn iPhone 7 wel dat de camera-instellingen zich van tijd tot tijd resetten. Ik heb altijd de flits en Live Photos uit staan en het raster aan, maar uiteindelijk zetten de flits en de Live Photos zichzelf toch weer aan en verdwijnt het raster.
Ik draai nu de iOS 11.1 Beta 3 maar dit speelt al een hele tijd. Is dit herkenbaar voor jullie?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dat werkt niet als je iOS in het Nederlands hebt ingesteld. In NL kun je alleen beetje rommelen met de fonetische uitspraak - https://www.iculture.nl/t...tspraak-fonetische-namen/. Lost dit probleem echter niet op.theblindman schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:08:
[...]
Heb je dit al geprobeerd? https://www.imore.com/how...ronounce-a-name-correctly
Scherm op minimale aantal nits en batterijbesparing aan met WiFi, Bluetooth en alle toeters en bellen uit?HereIsTom schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:40:
[...]
Hier iPhone 8 Plus met iOS 11.1 nu op 53% Gebruik 28 uur Stand-by 84 uur!
Nits heb ik niks ingesteld en ook niet batterijbesparing, WiFi, Bluetooth en 4G staan aan.Evernote schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:11:
[...]
Scherm op minimale aantal nits en batterijbesparing aan met WiFi, Bluetooth en alle toeters en bellen uit?
iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile: iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W
Bizar denk dat je een wereld record hebt gebroken.HereIsTom schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:26:
[...]
Nits heb ik niks ingesteld en ook niet batterijbesparing, WiFi, Bluetooth en 4G staan aan.
Netjes!
Volgens het artikel waar je naar linkt, lost het het probleem wel op? Alleen moet je het inderdaad wel met de hand invoeren.ZiSE schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:00:
[...]
Dat werkt niet als je iOS in het Nederlands hebt ingesteld. In NL kun je alleen beetje rommelen met de fonetische uitspraak - https://www.iculture.nl/t...tspraak-fonetische-namen/. Lost dit probleem echter niet op.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ja dit is al sinds iOS 11. Ook in andere apps gebeurd dit. Ik denk dat Apple heeft bezuinigd op hun 'test-afdeling'.jasjenl schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:18:
Heb iets irritants ontdekt in iOS 11.1op een iPhone: als je tussen het Nederlandse toetsenbord en het emoji toetsenbord wisselt wordt in apps zoals whatsapp het laatste bericht overlapt door het emoji toetsenbord omdat deze een regel hoger is dan het Nederlandse toetsenbord. Daardoor kun je het laatste bericht niet meer lezen in whatsapp en in Facebook Messenger is het nog erger: daar kun je het bericht dat je aan het typen bent niet meer lezen en als je dan de tekst van de chat omhoog schuift, verschuift het hele emoji toetsenbord naar beneden waardoor je niet eens meer kunt terugswitchen naar het normale toetsenbord... Vraag me af of dit een Bug van iOS is of dat de apps hier op aangepast moeten worden.
[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 05-11-2017 17:41 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Okay perfect dantheblindman schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:50:
[...]
Volgens het artikel waar je naar linkt, lost het het probleem wel op? Alleen moet je het inderdaad wel met de hand invoeren.
11,2 beta iPhone 8plus
Open een app, dubbel tap homeknop zodat beeld naar midden komt en dan app sluiten via homeknop.
De app sluit en daarna blijft het beeld ff raar hangen en niet zuiver.
Kan iemand dit eens testen voor me?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Zojuist geprobeerd op een iPhone 8 met iOS 11.2 beta 1 en ik kreeg geen bug/glitch.Gunth schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:37:
Iemand deze glitch?
11,2 beta iPhone 8plus
Open een app, dubbel tap homeknop zodat beeld naar midden komt en dan app sluiten via homeknop.
Ik zie na het sluiten van de App even een flits...that's it. Wel een glitch...maar voor mij persoonlijk verder geen punt.Gunth schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:37:
Iemand deze glitch?
11,2 beta iPhone 8plus
Ja ben er ook verbaast over, met iOS 11.0.3 was het al goed, maar nu met iOS 11.1 dus helemaal perfectEvernote schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:27:
[...]
Bizar denk dat je een wereld record hebt gebroken.
Netjes!

OK, wou ff controleren of ik niet de enige was😉dafmay schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:42:
[...]
Ik zie na het sluiten van de App even een flits...that's it. Wel een glitch...maar voor mij persoonlijk verder geen punt.
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Lijkt een bug want ik krijg die melding steeds.4POX schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:43:
Paar dagen geleden het BETA profile verwijderd.
Vandaag krijg ik de melding dat 11.2 public beta klaar staat om geïnstalleerd te worden.
Hoe kan ik dit annuleren ?
Zo'n 4 uur SoT met normaal / licht gebruik : internet, email, whatsapp, uurtje klaverjassen, uurtje muziek over de airpods.
Nu nog 74% batterij resterend.
Ik teken er voor
Ik heb een probleem met ios11: mijn iphone 6 16gb geeft dagelijks een bericht dat de opslagruimte op de telefoon bijna vol is. Als ik dan bij opslag kijk heb ik 13,7 van de 16gb in gebruik.
In ios 10 gaf hij die melding pas bij ongeveer 1gb vrije ruimte, nu al bij 2,3gb?
Weet iemand of dit te verhelpen is? Of kan ik die melding uitschakelen?
BVD!
herstarten.Michie23 schreef op zondag 5 november 2017 @ 21:30:
[...]
Lijkt een bug want ik krijg die melding steeds.
Daarna in storage de installatie bundle verwijderen.
Weer herstarten.
melding is weg.
Durf 11.2 nog niet aan. 11.1 was een tick. De volgende tock zal weer een batterij slurper zijn.
Waar je je bevind in de UI bedoelde ikKecin schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:51:
[...]
Is dit een ding ja? Ik haal bijna volle bak van de router af (in de tuin), nu haal ik 2/3 maar de verbinding schiet dan ineens over op 4g. Dat terwijl er ook andere wifi apparatuur hangt dat het gewoon doet. Sinds iOS11 ook last van bedenk ik me nu pas, ik dacht dat het aan mijn AP lag. Had al kanalen geswitcht enzo
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
(ps Iphone X heeft deze vorige week al gehad)
Edit @Geert1976...
[ Voor 37% gewijzigd door dafmay op 06-11-2017 19:12 ]
[ Voor 90% gewijzigd door kortenhoef86 op 06-11-2017 20:50 ]
Wauw, dat zijn nog eens tijden, hoe krijg je dat voor elkaar?HereIsTom schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:40:
[...]
Hier iPhone 8 Plus met iOS 11.1 nu op 53% Gebruik 28 uur Stand-by 84 uur!
MaxPoweR schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:37:
[...]
Wauw, dat zijn nog eens tijden, hoe krijg je dat voor elkaar?
Dat denk ik niet. Deze hoes is niet compatible met de iPhone 8 (plus).
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Het is een grapje JeroenJeroen O schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:03:
[...]
Dat denk ik niet. Deze hoes is niet compatible met de iPhone 8 (plus).
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Die melding krijg ik ook en heb er de afgelopen dagen veel tijd aan besteed, helaas met weinig resultaat.tvdo schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:35:
Hallo,
Ik heb een probleem met ios11: mijn iphone 6 16gb geeft dagelijks een bericht dat de opslagruimte op de telefoon bijna vol is. Als ik dan bij opslag kijk heb ik 13,7 van de 16gb in gebruik.
In ios 10 gaf hij die melding pas bij ongeveer 1gb vrije ruimte, nu al bij 2,3gb?
Weet iemand of dit te verhelpen is? Of kan ik die melding uitschakelen?
BVD!
Probleem is niet eens de melding an sich maar het verschijnsel dat "System" mijn opslagruimte lijkt op te vreten.
Had hiervoor een 16 GB iphone 5 op iOS 10.3.3. Heb nu een SE 32GB. Backup van oude toestel op nieuwe teruggezet. SE zat toen nog op iOS 10.3.3.
Meteen hierna ging de podcast app over de pies, die ging ineens een sloot ouwe episodes downloaden (terwijl dit echt beperkt was in de settings).
Goed, opnieuw restoren (eerst SE naar 11.1 gebracht) en voor de zekerheid podcast app meteen (tijdelijk) verwijderd. Leek resultaat te hebben, ik had nog 12 Gb over. Podcast teruggezet, die neemt nu 67 MB in.
Verder neemt bijv. whatsapp 385 MB in beslag, da's de grootste in mijn lijst.
Gisteravond gaan slapen met System op ongeveer 15GB. Vanochtend wakker geworden, datzelfde System is nu ineens weer 29,7GB en het duurt niet lang meer voordat hij gaat mekkeren over low storage space.
Totaal onduidelijk waardoor dit komt en wat eraan te doen is.
Het is echter wel een domper op de feestvreugde aangezien dit nieuwe toestel dubbel zoveel capaciteit heeft. Ik had "dit" dan ook niet verwacht.
Als ik dan bij softwareupdate kijk zegt hij dat ik de laatste versie heb? Iphone 8

[ Voor 5% gewijzigd door dieter0901 op 07-11-2017 15:58 ]
Heb ik ook ja, vet irritant. Draai 11.2 beta 1, maar er is nog geen beta 2 voor de iPhone 8+dieter0901 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:57:
Ik krijg sinds gisterenavond constant de melding dat ik de software moet update.
Als ik dan bij softwareupdate kijk zegt hij dat ik de laatste versie heb? Iphone 8
[afbeelding]
[afbeelding]
PSN: Sluuz
Mocht je regular user zijn, moet je ff geduld hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 07-11-2017 19:09 ]
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
jup!UnitedJunk schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:30:
11.2 Public Beta heeft nu Apple Cash. Hoe zit dit straks in Nederland? Net als Apple Pay niet te gebruiken?
en zo zijn er al jaren diensten van Apple waar wij in NL naar kunnen fluiten
C'est la vie!
(erg jammer uiteraard)
Het is niet dat we er naar kunnen fluiten, maar het duurt langer. Apple pay staat op het punt als ik de bronnen mag geloven, zo zal dit ook wel naar Nederland komen op een dag. Apple is nu eenmaal Amerikaans, en daar is de markt groter voor hun dan andere landen, ze zullen daarom daar sneller dingen uitrollen. Zo heeft Nederland weer dingen die wij meer hebben dan in andere landen vanuit Nederlandse bedrijven.Geert1976 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:04:
[...]
jup!
en zo zijn er al jaren diensten van Apple waar wij in NL naar kunnen fluiten
C'est la vie!
(erg jammer uiteraard)
Beta 2 loopt kut op de 7+, ik ga terug naar 11.1 en probeer het dan opnieuw
Stond, geruchten zijn alweer ontkracht.drusloos schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:19:
[...]
Het is niet dat we er naar kunnen fluiten, maar het duurt langer. Apple pay staat op het punt als ik de bronnen mag geloven, zo zal dit ook wel naar Nederland komen op een dag. Apple is nu eenmaal Amerikaans, en daar is de markt groter voor hun dan andere landen, ze zullen daarom daar sneller dingen uitrollen. Zo heeft Nederland weer dingen die wij meer hebben dan in andere landen vanuit Nederlandse bedrijven.
Beta 2 loopt kut op de 7+, ik ga terug naar 11.1 en probeer het dan opnieuw
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mobiel internet werkt niet meer.
Weet iemand of ik dat in safari kan doen?
In mijn YouTube app staat aan de rechterkant een pijl als suggestie. Die kan ik aanklikken en vult hij de suggestie in. Hij laat de suggestie nog staan zodat im hem kan aanvullen.
Als ik bij safari op een (google) suggestie klikt, zoekt hij meteen. Kan ik dit aanpassen?
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
simkaart er in ?
IPSW heet het btw en wanneer zie je deze foutcode ?
Kortom welke stappen heb je uitgevoerd..
*Toegangscode wel invoeren als je tracht random terug te stellen*
geïnstalleerde iPhone aan iTunes gehangen en dan IPSW ?
[ Voor 48% gewijzigd door Hackus op 08-11-2017 00:27 ]
Ga naar deze site http://www.3u.com/ , installeer dat programma en installeer ipsw met dit programma.drusloos schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:55:
ik probeer iOS 11.1 via ipso te installeren, maar telkens krijg ik een foutmelding te zien (fout 3014) in iTunes. Ik zit nu op 11.2 beta 2. Iemand een idee hoe ik hem wel geïnstalleerd krijg? 11.2 beta 2 loopt namelijk niet lekker waardoor ik liever even terug ga
Werkt altijd
Ik heb de telefoon niet gewist, dit doe ik nooit. Simkaart laat ik er ook altijd in. Ik heb de geluid - knop en aan/uit knop ingedrukt tot ik het iTunes teken zag. Toen aan mac gehangen en herstel iphone gedaan, iTunes de laatste update laten downloaden, en toen kreeg ik deze foutcode. Vervolgens op ipsw.me de 11.1 ipsw gedownload, weer toen via software update zoeken met de alt toets ingedrukt dat ipsw bestand aangevinkt, werkt weer niet.Hackus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:21:
telefoon geheel gewist ?
simkaart er in ?
IPSW heet het btw en wanneer zie je deze foutcode ?
Kortom welke stappen heb je uitgevoerd..
*Toegangscode wel invoeren als je tracht random terug te stellen*
geïnstalleerde iPhone aan iTunes gehangen en dan IPSW ?
En ja ik weet dat het ipsw heet, alleen autocorrectie maakt van de gekste woorden een nog gekker woord
Zet je toevallig Wifi uit via Control Center? Want daar zet je Wifi-namelijk niet uit.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:39:
iPhone 7 met IOS 11.1 (niet-beta). Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik Wifi uitschakel (voor het slapen gaan bijvoorbeeld) en mijn toestel aan de lader leg. De volgende ochtend staat Wifi dan weer aan. Is dat een bekende bug of moet ik die nog even gaan melden? Want ik kan het niet echt naspelen namelijk. Dat heb ik gisteravond even geprobeerd, kijken of Wifi weer aansprong als de lader erop gaat, maar dat gebeurde niet.
Link
Edit: deze link kwam ik in het iPhone X topic tegen. Daar staat dat hij om 5 uur 's ochtends automatisch weer aan gaat. Die kende ik nog niet.
[ Voor 21% gewijzigd door DwightKSchrute op 08-11-2017 08:54 ]
Dat is geen BUG, daar spreken we al sinds 1e iOS11 beta over.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:39:
iPhone 7 met IOS 11.1 (niet-beta). Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik Wifi uitschakel (voor het slapen gaan bijvoorbeeld) en mijn toestel aan de lader leg. De volgende ochtend staat Wifi dan weer aan. Is dat een bekende bug of moet ik die nog even gaan melden? Want ik kan het niet echt naspelen namelijk. Dat heb ik gisteravond even geprobeerd, kijken of Wifi weer aansprong als de lader erop gaat, maar dat gebeurde niet.
De stappen volgen die ik al vaker heb aangegeven en geen DFU herstel uitvoeren !drusloos schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:08:
[...]
Ik heb de telefoon niet gewist, dit doe ik nooit. Simkaart laat ik er ook altijd in. Ik heb de geluid - knop en aan/uit knop ingedrukt tot ik het iTunes teken zag. Toen aan mac gehangen en herstel iphone gedaan, iTunes de laatste update laten downloaden, en toen kreeg ik deze foutcode. Vervolgens op ipsw.me de 11.1 ipsw gedownload, weer toen via software update zoeken met de alt toets ingedrukt dat ipsw bestand aangevinkt, werkt weer niet.
En ja ik weet dat het ipsw heet, alleen autocorrectie maakt van de gekste woorden een nog gekker woord
Lees eerst hoe je je toestel terug zet en denk dan aan Beta versies te gebruik.
Jr
Moet me wel aanpassen aan ios maar valt wel mee (sommige zaken zijn veel fijner afgewerkt)
Het feit dat de IOS store uit Itunes gehaald is vind ik enorm jammer!
Ik heb wel een probleem om een goeie uitleg te vinden hoe ik een custom ringtone (stuk liedje) kan maken voor op de Iphone. Blijkbaar sindso IOS 11 of Itunes 12.7 zijn hier problemen mee?
Kan iemand mij helpen?
Tja, ik heb dit topic doorzocht op 'wifi' en ik vond niet gelijk iets relevants. Dus om het nou gelijk 'geen bug' te noemen alleen op basis van het feit dat u het al langer wist: gefeliciteerd. Nu maar een kop koffie eerst?Hackus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:58:
[...]
Dat is geen BUG, daar spreken we al sinds 1e iOS11 beta over.
[...]
De stappen volgen die ik al vaker heb aangegeven en geen DFU herstel uitvoeren !
Lees eerst hoe je je toestel terug zet en denk dan aan Beta versies te gebruik.
Jr
Die andere linkjes van DwightKSchrute zijn wel handig, thanks hiervoor. Onbegrijpelijke wijziging dit, maar ik zal er wel aan gaan wennen misschien.
Maar man man...iOS 11.1 is echt een waar beest op de iPhone X (nu 5e dag in bezit). Echt bizar hoe smooth/snel het OS op deze telefoon loopt, nauwelijks to geen framedrops.
Gisterenavond 2230u naar bed gegaan met 100% (telefoon slechts op Niet Storen gezet) en vanochtend vroeg ging die kolere wekker om 530u, telefoon stond nog steeds op 100%.
Zegt wel iets over hoe goed Apple hun eigen OS voor elkaar heeft!
de X met iOS 11.1 is echt een bizar groot verschil met mijn iPhone 7 op 11.0.2
[ Voor 12% gewijzigd door _Bailey_ op 08-11-2017 10:00 ]
Je kunt sinds iOS11 alleen WiFi aanzetten in (dock-control center) of onderbreken.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:55:
[...]
Tja, ik heb dit topic doorzocht op 'wifi' en ik vond niet gelijk iets relevants. Dus om het nou gelijk 'geen bug' te noemen alleen op basis van het feit dat u het al langer wist: gefeliciteerd. Nu maar een kop koffie eerst?
Die andere linkjes van DwightKSchrute zijn wel handig, thanks hiervoor. Onbegrijpelijke wijziging dit, maar ik zal er wel aan gaan wennen misschien.
In instellingen kun je het zelf uitzetten
Ze hadden gewoon een hard touch of long touch moeten toevoegen om het volledig uit te zetten.Hackus schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:18:
[...]
Je kunt sinds iOS11 alleen WiFi aanzetten in (dock-control center) of onderbreken.
In instellingen kun je het zelf uitzetten
Gezien de andere icoontjes in het control center dit wel kunnen.
Beetje een slordigheid van hun kant.
Ook al snap ik de intentie erachter wel.
Battle.net: NagaByrd#2844
Onder de streep is het relatief simpel, je moet een audio bestand converteren naar een AAC bestand met de extensie m4a. Dit kan met audio tools als Audacity, of converteer tools als Format Factory. Als je die hebt, verander je de extensie naar m4r en sleep je die naar iTunes. iTunes zal het herkennen als ringtone en als je binnen iTunes hebt ingesteld dat ringtones gesynchroniseerd moeten worden zal die de volgende keer op je iPhone staan.DorkoTheBeast schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:59:
Ben omgeschakeld van jaren Android naar Iphone X sinds vorige week.
Moet me wel aanpassen aan ios maar valt wel mee (sommige zaken zijn veel fijner afgewerkt)
Het feit dat de IOS store uit Itunes gehaald is vind ik enorm jammer!
Ik heb wel een probleem om een goeie uitleg te vinden hoe ik een custom ringtone (stuk liedje) kan maken voor op de Iphone. Blijkbaar sindso IOS 11 of Itunes 12.7 zijn hier problemen mee?
Kan iemand mij helpen?
Het enige is wel dat de ringtone minder dan 30 seconden lang moet zijn en onder een bepaalde grens kwa bestandsgrootte, al ben ik tegen dat laatste nog nooit aangelopen.
Hoe ik het persoonlijk doe:
0. Open iTunes met je iPhone gekoppeld, ga naar het tabje van je telefoon, ga naar Tones en klik daar op het vinkje die zegt dat ringtones gesynchroniseerd moeten worden.
1.Importeer in Audacity
2. Knip tot juiste lengte
3. Export naar m4a en ga naar stap 5, of export naar wav/mp3
4. Converteer wav/mp3 naar m4a in Format Factory
5. Pas m4a extensie aan naar m4r
6. Sleep naar iTunes en Sync met je iPhone
Als je het nog gedetailleerder wilt zal ik vanavond even screenshots maken
[ Voor 0% gewijzigd door thefal op 09-11-2017 15:11 . Reden: m4b>m4r ]
https://support.apple.com/nl-nl/HT203519
Dit heb ik ook allemaal al geprobeerd maar dat werkt ook niet. Als ik bijvoorbeeld op iOS Safari iCloud sync tijdelijk uitzet en de volgorde van mappen verander op mijn Macbook en daarna weer iCloud sync aanzet staat de volgorde van de mappen in compleet willekeurige volgorde op mijn iPhone

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Bij apps als whatsapp werkt 3D touch pas na ~5seconden, doe ik eerder 3D touch op een gesprek, dan doet hij de peek en pop als het ware ineen (ik kom dus direct in het gesprek terecht). Dit is ook het geval bij de mail app bijvoorbeeld.
Opnieuw installeren van de apps is helaas niet de oplossing, maar voordat ik een fresh install doe, vroeg ik me af of er meer mensen zijn met dit probleem? Het zou namelijk zonde zijn om m'n telefoon voor niks opnieuw te installeren natuurlijk.
Ik ervaar het probleem niet zoals jij omschrijft, maar heb soms dat de 3D touch veel minder gevoelig is en ik erg hard moet drukken. In andere apps werkt hij wel weer bij lichtjes harder drukken.nick93192 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:06:
Ik heb sinds ios 11 flink wat problemen met 3D touch op mijn 6s (ios 11.1).
Bij apps als whatsapp werkt 3D touch pas na ~5seconden, doe ik eerder 3D touch op een gesprek, dan doet hij de peek en pop als het ware ineen (ik kom dus direct in het gesprek terecht). Dit is ook het geval bij de mail app bijvoorbeeld.
Opnieuw installeren van de apps is helaas niet de oplossing, maar voordat ik een fresh install doe, vroeg ik me af of er meer mensen zijn met dit probleem? Het zou namelijk zonde zijn om m'n telefoon voor niks opnieuw te installeren natuurlijk.
https://i.imgur.com/DMGu8mb.jpg
https://i.imgur.com/AFhnodA.jpg
Dat is de bug die ik bedoel. Ik draai iOS 11.1
Heb het gemeld in de Feedback app trouwens.
PSN: Sluuz
Te laat... wat nu?Gunth schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:06:
Voor de Belgen die bij proximus zitten, niet updaten naar beta 11.2.
Mobiel internet werkt niet meer.
Ik heb dit inderdaad gelezen. Heb zelf overigens geen last van dit probleem met mijn 8 Plus icm airpods op 11.2 bèta 2. Ik gebruik slechts de Tidal App voor muziek luisteren.Sluuz schreef op donderdag 9 november 2017 @ 10:49:
Heb nu in 11.2 beta 2 een irritante bug dat wanneer je bv Spotify luistert via een bluetooth koptelefoon en je die koptelefoon uitzet, hij switcht naar de iPhone speaker en door blijft spelen. Zorgt voor scheve bekken op straat als je je koptelefoon uitzet haha.
Heb het gemeld in de Feedback app trouwens.
https://petapixel.com/201...ill-cut-storage-use-half/Tennisbal schreef op woensdag 8 november 2017 @ 23:35:
Ik heb mijn iphone aan mijn windows itunes gehangen voor backup. Nu heb ik opeens veel meer ruimte en foto lijkt amper ruimte in te nemen?? Maar ik zie wel al mijn foto’s/video en heb er 1 gemaild, was gewoon 1 mb. Ik gebruik icloud maar ook offline kan ik de foto’s zien. Snap er niks van?
Je kan ook ringtones met iTunes zelf maken:thefal schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:29:
[...]
Onder de streep is het relatief simpel, je moet een audio bestand converteren naar een AAC bestand met de extensie m4a. Dit kan met audio tools als Audacity, of converteer tools als Format Factory. Als je die hebt, verander je de extensie naar m4b en sleep je die naar iTunes. iTunes zal het herkennen als ringtone en als je binnen iTunes hebt ingesteld dat ringtones gesynchroniseerd moeten worden zal die de volgende keer op je iPhone staan.
Het enige is wel dat de ringtone minder dan 30 seconden lang moet zijn en onder een bepaalde grens kwa bestandsgrootte, al ben ik tegen dat laatste nog nooit aangelopen.
Hoe ik het persoonlijk doe:
0. Open iTunes met je iPhone gekoppeld, ga naar het tabje van je telefoon, ga naar Tones en klik daar op het vinkje die zegt dat ringtones gesynchroniseerd moeten worden.
1.Importeer in Audacity
2. Knip tot juiste lengte
3. Export naar m4a en ga naar stap 5, of export naar wav/mp3
4. Converteer wav/mp3 naar m4a in Format Factory
5. Pas m4a extensie aan naar m4b
6. Sleep naar iTunes en Sync met je iPhone
Als je het nog gedetailleerder wilt zal ik vanavond even screenshots maken
1. Importeer muziekbestand wat compatible is met iTunes
2. Rechtermuisknop op het bestand in iTunes en klik op Song Info
3. Ga naar het Options tabblad en geef de start en end time op van het fragment wat jij wilt hebben (start en end time moet niet langer dan 30sec zijn)
4. Klik op OK en converteer het bestand naar m4a
5. Het nieuwe bestand zal een kopie zijn van het geselecteerde bestand, echter is dit het fragment van 30 sec
6. Rechtermuisknop op het fragment en klik op Show in Windows Explorer (of Finder) en rename dit bestand naar m4r
7. Sleep dit bestand naar het Tones scherm van de iPhone binnen iTunes
Thanks! Ik wist niet dat het mogelijk was om binnen iTunes een kopie van een bestand te maken in m4a formaat! Scheelt idd 1 a 2 programma's downloaden als je die anders nooit gebruik.RnB schreef op donderdag 9 november 2017 @ 14:57:
[...]
Je kan ook ringtones met iTunes zelf maken:
..
3. Ga naar het Options tabblad en geef de start en end time op van het fragment wat jij wilt hebben (start en end time moet niet langer dan 30sec zijn)
4. Klik op OK en converteer het bestand naar m4a
..
7. Sleep dit bestand naar het Tones scherm van de iPhone binnen iTunes
In de laatste stap hoef je alleen het bestand binnen iTunes te slepen, die herkent zelf dat het een m4r bestand is en zet die automatisch in de juiste categorie.
Vergeet trouwens ook niet de eindtijd van het liedje weer terug te zetten op het werkelijke eind, anders stopt het liedje zelf ook ineens na 30sec.
En vergeet niet het gekopieerde bestand (de m4a) binnen iTunes weer te verwijderen, het bestand bestaat niet meer omdat je die naar m4r vernoemd hebt en iTunes verwijderd het helaas niet zelf maar gaat er wel over mekkeren als je hem probeert af te spelen of als hij ingesteld staat voor synchronisatie.
[ Voor 22% gewijzigd door thefal op 09-11-2017 15:22 ]
Edit: wat suf.. 2x drukken op de side button en het werkt. Is dit uit te schakelen? Dus direct installeren zeg maar?
[ Voor 19% gewijzigd door crazylegs op 09-11-2017 19:09 ]
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Geert1976 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:06:
iOS 11.1.1 is zojuist released
* Oplossing voor een probleem met de autocorrectie van het toetsenbord
* Oplossing voor een probleem waarbij 'Hé,Siri' niet meer functioneerde
informatie over de beveiligingsaspecten van Apple software-updates vind je op deze webpagina:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201222
Ik heb ergens gelezen dat je het ook zo kan oplossen:
Maar ik heb geen mac, en die apple configurator is enkel voor op Mac denk ik?Downgrade is niet noodzakelijk. Als tijdelijke oplossing kun je via de Apple Configurator 2 een profiel aanmaken met de apn van proximus. Mobiel internet gefixt en gesprekken komen erdoor. Carrier blijft wel VTR, maar werkt perfect als tijdelijke oplossing.
is er een andere manier om de provider instellingen handmatig te veranderen?
Het probleem is dus een bug in ios11.2 waardoor de belgische provider proximus de instellingen meekrijgt van een spaanse provider VTR. waardoor we niet meer kunnen 4g'en en bellen.
Je zou kunnen kijken of je de carrier handmatig werkend krijgt door Instellingen > Aanbieder van automatisch af te halen en dan zelf de provider selecteren.dieter0901 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:31:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat je het ook zo kan oplossen:
[...]
Maar ik heb geen mac, en die apple configurator is enkel voor op Mac denk ik?
is er een andere manier om de provider instellingen handmatig te veranderen?
Het probleem is dus een bug in ios11.2 waardoor de belgische provider proximus de instellingen meekrijgt van een spaanse provider VTR. waardoor we niet meer kunnen 4g'en en bellen.
Met m4b wou het eerst niet lukken maar met m4r wel THX!
Dit werkt nietbardi-1 schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:54:
[...]
Je zou kunnen kijken of je de carrier handmatig werkend krijgt door Instellingen > Aanbieder van automatisch af te halen en dan zelf de provider selecteren.
Maken weet ik niet, weet wel dat je ringtones kan aanschaffen via de iTunes Store op de iPhone.HereIsTom schreef op donderdag 9 november 2017 @ 21:51:
Kun je ook ringtones zonder iTunes/computer maken voor de iPhone?
Terug gaan naar 11.1 via 3u tools.
Werkt perfect
Hm, vraag me af of dat het probleem dat ik met siri had in mijn auto op gaat lossen: als ik mijn iPhone 8 in de auto via bluetooth met de carkit van de auto verbonden had, reageerde de telefoon wel als ik 'he siri' zei, maar daarna reageert de telefoon niet op een opdracht. Dus siri werd wel actief, maar luisterde daarna niet meer, waardoor ik er alsnog niks aan had.Hackus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:21:
[...]
Die Bug beleef ik nog steeds ja.jasjenl schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:00:
[...]
Hm, vraag me af of dat het probleem dat ik met siri had in mijn auto op gaat lossen: als ik mijn iPhone 8 in de auto via bluetooth met de carkit van de auto verbonden had, reageerde de telefoon wel als ik 'he siri' zei, maar daarna reageert de telefoon niet op een opdracht. Dus siri werd wel actief, maar luisterde daarna niet meer, waardoor ik er alsnog niks aan had.
Alleen bij mijn vrouw ipv Siri
Ik heb de oplossing gevonden voor diegene met ios11.2 en proximus zonder te downgraden:Gunth schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:23:
[...]
Terug gaan naar 11.1 via 3u tools.
Werkt perfect
Ga naar deze link via je Iphone:
https://private.aseinet.c...e=ios/ios-profile&sub=ios
APN invullen: internet.proximus.be
op de knop klikken,
Nu kan je het profiel downloaden: "mobileconfig" en installeer het.
Pfff, gelijk geïnstalleerd omdat ik nog steeds met de W.E W.E W.E W.E W.E bug zat. Autocorrectie maakt van het woord we altijd W.E. Na installatie bleek hij even goed te werken, maar nu weer gezeik met het woord we.Hackus schreef op donderdag 9 november 2017 @ 19:21:
[...]
![]()
* Oplossing voor een probleem met de autocorrectie van het toetsenbord
informatie over de beveiligingsaspecten van Apple software-updates vind je op deze webpagina:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201222
W.E W.E W.E W.E W.E W.E W.E
- geen rare apps op telefoon
- geen root
- toetsenbordwoordenboek al meerdere keren reset
- woord wordt gecorrigeerd in elke app
- telefoon meerder malen gerestart
- 1x iPhone hersteld.
Nooit zo hard geïrriteerd aan zn “bug”.
Ja dat je ze kan kopen wist ik, maar wil ze zelf downloaden of maken in iOS 11.xJieve schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 10:11:
[...]
Maken weet ik niet, weet wel dat je ringtones kan aanschaffen via de iTunes Store op de iPhone.
Meer mensen deze ervaringen? CarPlay problemen?
Ik kwam dat toevallig deze week tegen.
https://9to5mac.com/2017/...make-ringtone-garageband/
Dankje, maar ik kan zelf helaas niet zo goed zingenalex75 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 10:27:
@ HerelsTom
Ik kwam dat toevallig deze week tegen.
https://9to5mac.com/2017/...make-ringtone-garageband/
Begin deze week mn nieuwe iPhone X in gebruik genomen, clean install gedaan en het is gelukt om de Apple Watch badges te behouden. Het volstond bij mij om het volgende te doen, in chronologische volgorde:Roos79 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:36:
@_Christiaan_ Ik vind dat dus wel een Groot probleem al die badges die haalt ed ik doe er echt mijn best voor.
En dan kan men hier dat onzin vinden maar voor mij is dat gewoon wel belangrijk![]()
En eerlijk dat is een voordeel van Fitbit en Garmin die die dingen ook On Line heeft staan.
@Hackus En klagen mwah als mijn iphone meerdere keren per dag aan de lader moet dan is dat best iets waar ik over mag klagen.
En ik heb hem al hersteld via I tunes maar wel een back up terug ivm apple watch let wel enkel IOS10 zit ertussen.
Want voordat ik een apple watch kocht deed ik elke IOS versie een clean install
En dat was geen garantie voor geen problemen trouwens
1) iCloud 'Gezondheid' sync aan te zetten op mn oude 5s,
2) Apple watch te ontkoppelen van mn oude iPhone 5s
3) iCloud 'Gezondheid' aanzetten op mn nieuwe iPhone X
4) Apple watch koppelen aan mn nieuwe iPhone X.
Dan zet hij de badges gewoon over. Opmerking: dit werkte i.c.m. iOS 11.1.1. Opmerking 2: badges en workouts blijven wel behouden, maar de rest (bijv. de ingestelde apple watch faces e.d.) moest ik opnieuw instellen. Op zich niet heel veel werk overigens.
Ik ga dit bij wijze van test, volgende week eens uitproberen op mijn oude 5s. Ik had voorheen met mn 5s ernstig minder battery life na de update van iOS 11. Dit ga ik als volgt testen: Ik heb net een IPSW clean install gedaan en mn apps handmatig opnieuw geïnstalleerd en ingesteld (<1 uurtje werk). Daarna laat ik hem dit weekend aan de lader hangen, zodat hij rustig aan nog een beetje kan indexeren en initialiseren e.d. (en zodat ik dit weekend gewoon kan genieten van mn iPhone X). Daarna ga ik mn 'schone' 5s volgende week weer eens een paar dagen in gebruik nemen, en kijken aan het eind van de dag hoeveel batterij ik over houd.dafmay schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:29:
@Rule
@_Christiaan_
Ik zou jullie aanraden een clean install te doen vanuit iTunes (ipsw restore) en zonder terugzetten van Backup.
Heb dit zelf gedaan op mijn iPhone 7 Plus met ios11. Mijn toestel loopt eigenlijk perfect sindsdien. Daarvoor veel last van haperingen en batterij snel leeg. Nu niet meer...echt een wereld van verschil.
Kost je wat tijd en moeite maar is zeker de moeite waard. Ps ik was binnen zo'n anderhalf uur weer up&running.
Als je theorie klopt, dan zou de batterij van mn oude iPhone 5s een stuk langer mee moeten gaan
Overigens merk ik op de iPhone X, waar ik dus ook een clean install heb gedaan, een gigantische battery life improvement t.o.v. mn oude 5s met een 3,5 jaar oude install. Als ik niet te gek doe, kan ik op mn nieuwe X 2,5 dag op 1 batterijlading doen.
Ik laat de bevindingen hier weten!
NOSIG
Sneller dan wat?TweakTom92 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 11:21:
Gisteravond overgegaan naar iOS 11.2 Beta 2, moet zeggen dat hij veel soepeler en sneller aanvoelt bij het opstarten van apps en in apps zelf. Er is alleen af en toe een kleine framedrop bij het openen apps vanuit het homescreen.
Ik draai nu 11.1.1 op een SE en kan mij niet voorstellen dat het nog sneller kan
Alles opent instant zonder laden zowat.
Mijn laatste iPhone was een 3gs, daarna altijd Android gehad.
Sinds deze week een iPhone van de zaak, maar man man, wat een heerlijk OS is het
SE is wel klein, en wat wennen, maar prima te doen.
Ik heb dit nu ook in mijn tijdelijke auto met SMEG systeem (Peugeot-Citroën multimediasysteem). Zodra ik mijn telefoon aan de USB kabel hang om te laden loopt het hele systeem vast. Zodra ik hem ontkoppel werkt alles direct weer goed...Mackeessie schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:01:
Sinds de IOS 11,2 public beta van deze week heb weer problemen met het beluisteren van muziek via USB op de geluidsinstallatie van mijn Mini. Ook Mini Connected, via USB werkt niet. Via bluetooth werkt beluisteren van muziek wel. Ik had hetzelfde probleem bij de eerste Beta's van IOS 11.0, daarna niet meer.
Meer mensen deze ervaringen? CarPlay problemen?