[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 29 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii23
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 21:05
harm12nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:28:
[...]

Dat is een rigoureuze oplossing voor een bug... ;)

In een poging om je toch nog te helpen: heb je al eens gekeken of het probleem opgelost is als je de telefoon herteld en tijdelijk geen backup terug zet? Dan weet je misschien of het aan het toestel ligt of aan je backup..
Klopt, maar we zijn nu 3/4 updates verder en het wordt eigenlijk alleen maar erger.

Ik heb alles gedaan wat er te doen valt, maar het blijft terugkeren. Hij heeft nog niet niet in een bak met rijst gestaan als 'last resort' :9 Alle mogelijke oplossingen heb ik wel een keer doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 22:47
Hackus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:30:
[...]

Daar had ik met beta5 het gevoel van.
Ik heb ook dat whatsapp erg veel achtergrond energie verbruikt zonder dat ik web whatsapp gebruik... hmmm misschien komt daar mijn battery drain van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 16:23:
update van iTunes vervangt niet het vorige, via de IPSW plaats je alleen dat op je toestel en is er niks achtergebleven op je toestel. en je hebt gelijk het hele bestand zodat je niet telkens hoeft te wachten op iTunes download.

Jr.
Je zin klopt volgens mij niet helemaal... "update van iTunes vervangt niet het vorige"?
Als ik op restore druk en iTunes het bestand laat downloaden of ik download eerst het bestand en kies dat bij 't restoren lijkt me 0 verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 19:57
Bij de Agenda/Calendar is nu de eigenschap van een afspraak ipv 'gratis' nu goed vertaald naar 'beschikbaar' in 11.1 PR!
nou... dat duurde paar weken/maanden vanaf 11.0 maar me very happy!

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Is het nig iemand overkomen dat W’app er ineens spontaan mee kapt, halverwege het typen?

Best kans dat het een kwestie van W’app bug was, die nu geplet is, mede door een (te) snelle opvolging van iOS-versies...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Ramzzz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:59:
Is het nig iemand overkomen dat W’app er ineens spontaan mee kapt, halverwege het typen?

Best kans dat het een kwestie van W’app bug was, die nu geplet is, mede door een (te) snelle opvolging van iOS-versies...
Aantal keer gehad ja. Maar de iOS versies kunnen kme maar niet snel genoeg komen. Pletten die bugs, zit nu op 30% batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Mijn iPhone 8plus is met zijn accu nog niet onder de 50% geweest, meestal haal ik de avond met 70+%...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Ramzzz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:05:
Mijn iPhone 8plus is met zijn accu nog niet onder de 50% geweest, meestal haal ik de avond met 70+%...
Ik vermoed dat het komt omdat mjn safari gigantisch veel energie vebruikt, en whatsapp blijft op de background draaien, ook al heb ik achtergrond verversen uitgezet... geen web whatsapp gebruikt tevens. Mijn whatsapp staat nu op 30% energie verbruik...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Nu online
11.2 Public Beta nu ook beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
MelvinW schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:11:
11.2 Public Beta nu ook beschikbaar!
Top! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:36
Ramzzz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:05:
Wat zijn je nadere statistieken als ik vragen mag, doelende op gebruik en stand-by.

Mijn iPhone 7 heeft nu 4.22u gebruik en 11.56u stand-by en nog 8% na vanmorgen rond 7.00u van de lader te hebben ontkoppeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:18

aex351

I am the one

iOS 11.2 publieke beta is beschikbaar (bijna 2GB). Ik ga deze meteen maar even proberen, want iOS 11.1 werkt niet goed.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Miki schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:53:
[...]

Wat zijn je nadere statistieken als ik vragen mag, doelende op gebruik en stand-by.

Mijn iPhone 7 heeft nu 4.22u gebruik en 11.56u stand-by en nog 8% na vanmorgen rond 7.00u van de lader te hebben ontkoppeld
Ik houd dat niet bij, ik kijk alleen naar wat ik over heb aan het eind van de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
[...]

Heb ook een 8plus en na 3.56 uur gebruik en 33.13 stand-by sta ik nog op 65%.
Ik laad meestal om iedere 2 dagen op. Zit meestal rond de 6 uur gebruik en 50 uur standby gemiddeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:49
[...]

Mijn iPhone 7 op dit moment: 3u39min gebruik en 11u32min stand-by en nog 63%. De hele batterijdrain waarover hier zo vaak over gesproken wordt niet hoeven meemaken. Batterij was vanaf 11.0.1 al prima. Draai nu 11.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
OosterF schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:15:
[...]

Mijn iPhone 7 op dit moment: 3u39min gebruik en 11u32min stand-by en nog 63%. De hele batterijdrain waarover hier zo vaak over gesproken wordt niet hoeven meemaken. Batterij was vanaf 11.0.1 al prima. Draai nu 11.1.
Komt door mijn whatsapp process :( 1 uur op achtergrond en 45 minuten op scherm gebruikt. Geen web whatsapp gebruikt, zelfs whatsapp opnieuw geinstalleerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 7 plus,
4 uur en 18 min gebruik, 20 uur en 55 min stand-by en zit nog op 61%. 96% is safari gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:32
Hier ook een prima batterij met de iPhone 7 128gb. Vanmorgen even op de lader gezet en geladen van ca 30% tot ca 66%. Vandaag intensief gebruikt en nu nog 20% over.

Zal morgenavond even kijken nadat hij vanacht volledig is opgeladen.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Moet zeggen dat ik door de batterij van de 8plus echt aangenaam verrast ben. M'n S6 edge zag je gewoon de procenten aftellen als je hem even gebruikte. 25 % in een pauze van 30 min met gewoon een beetje tussen het eten door de telegraaf app lezen. Ik weet niet of dit nou door de telefoon zelf of de optimalisatie van IOS of door beide komt

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 01-11-2017 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ramzzz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:08:
[...]

Ik houd dat niet bij, ik kijk alleen naar wat ik over heb aan het eind van de dag.
Je kunt ze zo aflezen in het menu onder batterij.

Ik heb het vermoeden dat of mijn batterij brak is of dat mijn software installatie volledig van het padje is. Er is in iedergeval iets niet goed als ik de cijfers vergelijk. Ik haal dus een kleine 4,5u wat dus niet erg veel is :/

Even afwachten of 11.1 normaliseert en anders toch even contact opnemen met Apple ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 01-11-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:12

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

8+. 7:33 gebruik en 12:28 standby. 27% momenteel.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twieeker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-02 18:36
Jammer,

2-jaar geleden op een iPhone overgestapt omdat je op de iPhone niet steeds van die wazige bugs hebt (vastlopers, battery drain, hitte).

Sinds iOS 11 helaas allerlei problemen.

Waarvan de vervelendste is dat mijn touchscreen niet meer responsief is en dat daarna de telefoon crasht.

Ook enorme hitteproductie en batterij drainage.

Ben een vrij intensief gebruiker, maar in het verleden geen problemen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen,

Ik heb sinds het updaten naar iOS 11 een hele vervelende bug die zich af en toe voordoet :? Na het updaten naar 11.1 blijft de bug zich helaas voordoen. Het gaat om een lege toegangsscherm. Je kunt de toegangscode niet invoeren omdat het toetsveld niet zichtbaar is. Ook is de tijd niet zichtbaar. De rest is zoals het hoort wel zichtbaar ( batterijlevel, bereik enz.). Ik krijg de IPhone 6s dan alleen ontgrendeld via de vingerafdrukscanner of als ik blind mijn toegangscode intyp. Blijkbaar is het toetsveld onzichtbaar geworden. Weet iemand raad? Heeft het wellicht met een app te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Draait de app store ook op iOS 11?
Lijkt down hier 🙂

Edit: werkt weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Banshee op 01-11-2017 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:19
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:42:
Allen,

Ik heb sinds het updaten naar iOS 11 een hele vervelende bug die zich af en toe voordoet :? Na het updaten naar 11.1 blijft de bug zich helaas voordoen. Het gaat om een lege toegangsscherm. Je kunt de toegangscode niet invoeren omdat het toetsveld niet zichtbaar is. Ook is de tijd niet zichtbaar. De rest is zoals het hoort wel zichtbaar ( batterijlevel, bereik enz.). Ik krijg de IPhone 6s dan alleen ontgrendeld via de vingerafdrukscanner of als ik blind mijn toegangscode intyp. Blijkbaar is het toetsveld onzichtbaar geworden. Weet iemand raad? Heeft het wellicht met een app te maken?
Dit heb ik ook ervaren met mijn 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Leuk nieuwtje in iOS 11.1
Wanneer je nu in een App op de top bar van je iPhone drukt, zodat je in één keer naar boven scrolled.. remt het langzaam af. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:16
WhatsApp loopt vaak vast.
Dan weer de typbar in het midden zonder de letters in te kunnen tikken. Dan weer in landscape mode en krijg ik niet eruit.

iOS is echt slecht aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alles loopt soepel hier met iOS11.1 op SE. Geen last van grootverbruik van de accu niks.
tot nu toe loopt WhatsApp 2.17.71 ook goed. Ook met de iPhone 7 ervaar ik niks negatiefs op iOS 11.2 beta
(gebruik is minimaal momenteel)

Verder wil ik wel eens meer info lezen van leden die wel problemen ondervinden. Dat wat ze gedaan hebben het te verhelpen en duidelijke info welke iOS versie en hoe geüpdatet etc.

[ Voor 31% gewijzigd door Hackus op 01-11-2017 22:17 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Lees hier nogal wat problemen omtrent het batterij verbruik en andere dingen in IOS 11.1
Ik zelf draai nog op 11.0.3 en ondervind geen problemen. Kan ik beter nog even wachten op een wat stabielere versie of zitten de problemen hoofdzakelijk in de beta uitvoeringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
11.2 beta 1 draait in ieder geval tot dusver retesnel en soepel...geweldige update weer van Apple...I'm impressed!

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 01-11-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Voor de betas moet je in een apart programma van Apple zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

(schone) 11.1 draait prima, ook op de 6 en 6s hier in huis. Mike

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hackus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 23:02:
(schone) 11.1 draait prima, ook op de 6 en 6s hier in huis. Mike
Okay dan ga ik hem morgen eens installeren. Ben er altijd een beetje huiverig voor omdat m'n 8+ het nu prima doet zeg maar. Maar er zitten soms nog wel eens wat framedrops in de animaties valt me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

oa van 10 naar 11 en 11 naar 11.1 enz installeer ik altijd schoon. Mijn beta toestel kan dat niet, dat gaat altijd via WiFi. tussenliggende updates doe ik soms via iTunes en ook via WiFi. Dat gaat hier prima, en ik zorg ook voor een volle batterij, zo niet laat ik het toestel na update gewoon aangesloten op Apple lader en sowieso MFI kabel. Ligt er net aan waar de Apple kabel ligt, die zwerven overal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Ben een Apple noob maar wat bedoel je met schoon? Laatste keer gewoon via wifi die update geselecteerd en laten installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dan zou ik het simpel doen, en via iTunes herstel kiezen. zorg wel voor recente reservekopie, en liefst verwijder je alle oudere. maar voor een Noob, is deze optie safe te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Zelfs dit is op het moment abacadabra voor me. Ben met android gewend van installatie kiezen en android verwijderde de oude en klaar. Ik zal me hier eens in gaan verdiepen. En iTunes installeren want die heb ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Er zal wel een instructievideo op youtube staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Ik heb nu weekend. Zaterdag weer beginnen dus ga ff spitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
Komende van 10.3.3 alles geupdate via wifi naar nu de recente 11.2 beta.
Op 11.0 en 11.0.1 wat sneller leeggaande accu en af en toe de klok weg.
Op 11.0.2 ,11.0.3 en 11.1 geen rare dingen meegemaakt en langer doen met de accu.
Nu 11.2 beta en die draait naar mijn gevoel ook lekker vlot, accu gebruik is nog even afwachten aangezien ik hem er net op heb staan.

Met 11.0 en 11.0.1 had ik na 20 uur standby en 3 uur gebruik rond de 25 procent over
Met 11.0.2 en 11.0.3 had ik na 20 uur standby en 3 uur gebruik nog rond de 60 procent over.
Hopelijk is het met 11.2 beta ook in orde met de accu.
Dit op een 6s

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
mike30 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:52:
Lees hier nogal wat problemen omtrent het batterij verbruik en andere dingen in IOS 11.1
Ik zelf draai nog op 11.0.3 en ondervind geen problemen. Kan ik beter nog even wachten op een wat stabielere versie of zitten de problemen hoofdzakelijk in de beta uitvoeringen?
Je moet niet alles geloven wat ze schrijven! Hier draait iOS 11.1 prima en de batterij gaat lang mee!
Dus je kan ‘m gewoon installeren.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

rb0wag schreef op donderdag 2 november 2017 @ 00:22:
Komende van 10.3.3 alles geupdate via wifi naar nu de recente 11.2 beta.
Op 11.0 en 11.0.1 wat sneller leeggaande accu en af en toe de klok weg.
Op 11.0.2 ,11.0.3 en 11.1 geen rare dingen meegemaakt en langer doen met de accu.
Nu 11.2 beta en die draait naar mijn gevoel ook lekker vlot, accu gebruik is nog even afwachten aangezien ik hem er net op heb staan.

Met 11.0 en 11.0.1 had ik na 20 uur standby en 3 uur gebruik rond de 25 procent over
Met 11.0.2 en 11.0.3 had ik na 20 uur standby en 3 uur gebruik nog rond de 60 procent over.
Hopelijk is het met 11.2 beta ook in orde met de accu.
Dit op een 6s
Misschien moet je gewoon maar een 3110 scoren op ebay en dat hele smartphone-verhaal vergeten. Want ik heb het idee dat je hoe dan ook wel een probleem weet te vinden in de versie die je nu draait en denkt dat die in de versie die je drie uur geleden draaide niet zat.

De 3110 heeft geen versies dus ook geen versie-specifieke problemen.

Dat scheelt in ieder geval een hoop stress.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rb0wag
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-09 21:00
burne schreef op donderdag 2 november 2017 @ 01:03:
[...]

Misschien moet je gewoon maar een 3110 scoren op ebay en dat hele smartphone-verhaal vergeten. Want ik heb het idee dat je hoe dan ook wel een probleem weet te vinden in de versie die je nu draait en denkt dat die in de versie die je drie uur geleden draaide niet zat.

Ik heb er ten eerste geen stress van hoor en als ik een nokia wil trek ik er hier wel eentje uit de la (5110,3210,3310,3330,6210,7650,E71 aanwezig of het allemaal nog werkt weet ik niet).
Ik ben geen veeleisende gebruiker beetje whatsapp telegram weer en browsen, en ja er zal best een fout te vinden zijn in de laatse beta maar een bug (zolang niet regelmatig en heel hinderlijk isj kan ik prima mee leven. Belangrijkste voor mij is gewoon goed de dag doorkomen met een accu lading.

Volgens mij ging dit topic om ervaringen, bovenstaande waren dus mijn ervaringen😄 en snap jou reactie op mij dus niet helemaal maar het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
burne schreef op donderdag 2 november 2017 @ 01:03:
[...]

Ik heb tevens ook batterij problemen hoor... om een of andere reden blijft whatsapp op de achtergrond draaien en safari verbruik is hoog. Herinstallatie van whatsapp had niet gewerkt, maar zal het vandaag even in de gaten houden. Met safari heb ik tevens maar wel geprobeerd alle geschiedenis en data te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Gisterenavond opnieuw mijn batterij gekalibreerd(tweede keer dus) en nu lijkt eea er beter uit te zien. Waar ik voorheen in het eerste uur al -10% had is het nu -4%. Het is nog te vroeg om victorie te kraaien maar goed. Het is al wat verbetering.

Ik blijf me alleen verbazen naar de aanvalslust in dit topic als het gaat om bugs en fouten die worden vermelden. Als een groep hyena's storten ze zich op hun manke prooi. Immers ervaren zij het probleem niet dus het bestaat niet terwijl in ieder ander topic dit gedrag gelijk de kop wordt ingedrukt met n=1. Erg bijzonder allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Miki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:38:
Gisterenavond opnieuw mijn batterij gekalibreerd(tweede keer dus) en nu lijkt eea er beter uit te zien. Waar ik voorheen in het eerste uur al -10% had is het nu -4%. Het is nog te vroeg om victorie te kraaien maar goed. Het is al wat verbetering.

Ik blijf me alleen verbazen naar de aanvalslust in dit topic als het gaat om bugs en fouten die worden vermelden. Als een groep hyena's storten ze zich op hun manke prooi. Immers ervaren zij het probleem niet dus het bestaat niet terwijl in ieder ander topic dit gedrag gelijk de kop wordt ingedrukt met n=1. Erg bijzonder allemaal...
Hangt volgens mij ook van de reactie af. Vaak heeft men de mening al klaar voordat er het e.e.a. geprobeerd is en wordt er gecommuniceerd dat Apple k*t is of was vroeger alles beter. Daarbij wordt vergeten dat we het hier over complexe technologie hebben welke steeds complexer wordt. Iedereen gaat daarnaast anders met zijn telefoon om. Dat hierdoor iets niet werkt zoals het zou moeten werken is natuurlijk heel vervelend maar ik denk ook dat er voldoende oplossingen worden aangedragen die eerst geprobeerd kunnen worden.

Batterijproblemen lijken wel bij elke update terug te komen voor een x% gebruikers. Zelf 'gelukkig' nooit last van gehad maar het blijft wel een bijzondere case elke keer.

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Miki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 08:38:

Zoals ik al vaker heb verklaard; Ik vind als je op GoT zit en niet op een theeclubje of brijclub, je wel kunt vermelden wat je hebt gedaan het te verhelpen. Het onderwerp staat vol tips..

oa zulke berichten
kx22 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:33:
WhatsApp loopt vaak vast.
Dan weer de typbar in het midden zonder de letters in te kunnen tikken. Dan weer in landscape mode en krijg ik niet eruit.
we zijn hier om elkaar te helpen toch, en niet alleen maar klagen en er niks aan doen.

iOS is echt slecht aan het worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 02-11-2017 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Hackus schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:03:
[...]

Zoals ik al vaker heb verklaard; Ik vind als je op GoT zit en niet op een theeclubje of brijclub, je wel kunt vermelden wat je hebt gedaan het te verhelpen. Het onderwerp staat vol tips..

oa zulke berichten

[...]
Besef alleen wel dat de doelgroep in deze Apple gebruikers vaak juist Apple kiest vanwege het minder hoeven te tweaken/pielen/prutsen enz.
Begrijp me goed dat ik er zelf niet vies van ben en al vaak via Google eerder een antwoord heb gevonden dan dat ik via GoT een antwoord vindt.

Daarnaast kan ik me niet heugen dat ik me al met iDevices in de afgelopen jaren de genoemde vage problemen ben tegen gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 02-11-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Miki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:13:
[...]

Besef alleen wel dat de doelgroep in deze Apple gebruikers vaak juist Apple kiest vanwege het minder hoeven te tweaken/pielen/prutsen enz.
Begrijp me goed dat ik er zelf niet vies van ben en al vaak via Google eerder een antwoord heb gevonden dan dat ik via GoT een antwoord vindt.

Daarnaast kan ik me niet heugen dat ik me al met iDevices in de afgelopen jaren de genoemde vage problemen ben tegen gekomen.
Updaten bekabelt via iTunes voorkomt al veel. Ik praat ook niks goed van iOS nu, maar het blijkt dat veel (problemen) ontstaan door telkens updaten via WiFi. Ik vind ook dat iOS11 niet echt klantvriendelijk in te stellen is voor Jan en alleman. iOS 10.3.3 via WiFi updaten naar 11.

Het zou inderdaad ideaal zijn, als dat alle zonder problemen zou kunnen, en je elke 3mnd een update zou krijgen die je toestel voorbereid op komende nieuwe functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:01
Gisteren mijn iPhone 6s en iPad Air 2 naar 11.1 geupgrade. Ik heb hem volledig schoon geinstalleerd via een ispw in DFU. Geen backup terug gezet behalve wat icloud zaken zoals contacten en notities. Draait tot nu toe prima.

Ik had toen iOS 11.0.1 geloof ik uitkwam ook geupgrade, snelheid was oke, maar de apparaten liepen veel te vaak vast. Heb toen gedowngrade naar 10.3.3 Nu bij de .1 release durfde ik het wel aan en dan gelijk maar even een frisse start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
dennis_rsb schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:49:
Gisteren mijn iPhone 6s en iPad Air 2 naar 11.1 geupgrade. Ik heb hem volledig schoon geinstalleerd via een ispw in DFU. Geen backup terug gezet behalve wat icloud zaken zoals contacten en notities. Draait tot nu toe prima.

Ik had toen iOS 11.0.1 geloof ik uitkwam ook geupgrade, snelheid was oke, maar de apparaten liepen veel te vaak vast. Heb toen gedowngrade naar 10.3.3 Nu bij de .1 release durfde ik het wel aan en dan gelijk maar even een frisse start.
Ik moet toegeven, op de iPad air 2 staat 11.1 als een deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Miki schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:13:
[...]

En dat is precies mijn ervaring. Een dag tot een week na het uitkomen vragen mijn apparaten of ze mogen updaten, ik zeg ja en een half uur later draait het ding een nieuwe versie. Met iOS11 heb ik valsgespeeld omdat ik een tijdje een beta heb gedraaid en uitzag naar de wijzigingen in multitasking.

Ik heb zeven serverruimtes vol computers om mee te pielen, ik wil een telefoon die het gewoon doet en een laptop die een dag zonder lader kan.

Als ik dan zie dat bepaalde mensen hier iedere keer dezelfde problemen hebben, soms al sinds iOS7 (en ik heb niet verder dan dat gezocht), dan neig ik er naar het probleem niet bij Apple te zoeken. Zeker omdat 99% van de gebruikers zonder enig probleem update. Ik ontken niet dat ze problemen hebben, ik zeg dat er meer aan de hand is dan Apple die ongetest slechte software naar een miljard iOS-devices pusht.

(Als een miljard iOS-devices allemaal 1W meer gaan gebruiken moet je twee middelgrote kerncentrales bijbouwen om de stroom daarvoor te leveren.. Daar heb jij nog nooit zo over nagedacht maar Apple wel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
kevinkrs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:01:
[...]

Ah je bent niet de enige hoor. :)
Ik heb via iTunes eerst een back-up gedaan en doen weer de iPhone een restore gegeven.
En was het weer in orde.

Na de iOS 11.1 software update, was de iPhone slechte iPhone ervaring weer teruggekeerd.
Heb voor mijn iPhone zowel mij iPod Touch een update hersteld via iTunes en alles is weer perfect in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:43
Vanuit de lock screen opent de camera op zijn kopmet een veeg naar links . Heel handig

[ Voor 16% gewijzigd door fisherman op 02-11-2017 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
harm12nl schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:36:
Hier ook een prima batterij met de iPhone 7 128gb. Vanmorgen even op de lader gezet en geladen van ca 30% tot ca 66%. Vandaag intensief gebruikt en nu nog 20% over.

Zal morgenavond even kijken nadat hij vanacht volledig is opgeladen.
Beloofd is beloofd:

Standby 9uur en 50 min
Gebruik 2uur en 20 min

Nog 72% batterij :)
fisherman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:07:
Vanuit de lock screen opent de camera op zijn kopmet een veeg naar links . Heel handig
Weet niet wat je precies bedoeld maar ik herken dit niet. iOS 11.1? Wellicht opnieuw opstarten?

[ Voor 25% gewijzigd door hk12nl op 02-11-2017 16:56 ]

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
harm12nl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:55:
[...]

Beloofd is beloofd:

Standby 9uur en 50 min
Gebruik 2uur en 20 min

[...]

Weet niet wat je precies bedoeld maar ik herken dit niet. iOS 11.1? Wellicht opnieuw opstarten?
Als ik de camera gewoon opstart, dan is het beeld gewoon zoals het moet. Je kan met een veeg naar links vanuit het lockscreen de camera opstarten. Dan staat het beeld wel op zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
harm12nl schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:55:
[...]

Beloofd is beloofd:

Standby 9uur en 50 min
Gebruik 2uur en 20 min

Voor andere mensen ook maar mijn gebruikscijfers:

iPhone 7 plus 128gb

Standby: 8uur 48 min
Gebruik 4uur en 58 min

Nog 33% batterij

[ Voor 15% gewijzigd door kevinkrs op 02-11-2017 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

fisherman schreef op donderdag 2 november 2017 @ 17:09:
[...]

Als ik de camera gewoon opstart, dan is het beeld gewoon zoals het moet. Je kan met een veeg naar links vanuit het lockscreen de camera opstarten. Dan staat het beeld wel op zijn kop.
Nergens last van hier

edit: batterijverbruik * gebruik 5uur,7min - Stand-by 34uur, 42min en 45% resterend

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 02-11-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Idem!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
Met de iPad (2017 128gb) geen probleem. Alleen met de 7 plus (256gb) dus. Via het snelmenu wat van onder naar boven gaat opent de camera wel gewoon recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb sinds ios11 continue dat wanneer ik switch van het Nederlandstalige toetsenboord naar het Emoji toetsenboord dat ik het laatste whatsapp berichtje niet meer kan lezen omdat die hoogte niet goed berekend wordt..
Ik testte dit bij een collega van me en die had precies hetzelfde probleem..?

Als je switcht vanaf het Engelse toetsenboord (met de grijze woordsuggestiebalk aan) en dan naar de Emoji heb ik er geen last van omdat die hoogte dan gelijk blijft..

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 19-09 21:45
spenky schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:43:
Ik heb sinds ios11 continue dat wanneer ik switch van het Nederlandstalige toetsenboord naar het Emoji toetsenboord dat ik het laatste whatsapp berichtje niet meer kan lezen omdat die hoogte niet goed berekend wordt..
Ik testte dit bij een collega van me en die had precies hetzelfde probleem..?

Als je switcht vanaf het Engelse toetsenboord (met de grijze woordsuggestiebalk aan) en dan naar de Emoji heb ik er geen last van omdat die hoogte dan gelijk blijft..
Ios11 en whatsapp zijn geen vrienden van elkaar. Wordt al vanaf dag 1 geplaagd door zulke bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
grote_oever schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:59:
[...]

Ios11 en whatsapp zijn geen vrienden van elkaar. Wordt al vanaf dag 1 geplaagd door zulke bugs.
Ik gebruikte Whatsapp als voorbeeld, maar ik heb dit bijvoorbeeld net goed bij Instagram of Slack...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Heb in iOS 11 ook het probleem, dat de URL balk van Safari vaak wegvalt als je op hetzelfde moment een app open hebt staan die je locatie gebruikt (bijvoorbeeld Waze). De blauwe Locatie balk valt dan over de URL balk van Safari. Erg irritant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:25
Hmm ik heb op 11.2 ineens dat als ik de app store open een melding krijg dat ik Bluetooth moet inschakelen om verbinding te maken met accessoires .
Nog nooit eerder gehad en krijg het ook niet uit.

DaveD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinkrs
DaveD1109 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:18:
Hmm ik heb op 11.2 ineens dat als ik de app store open een melding krijg dat ik Bluetooth moet inschakelen om verbinding te maken met accessoires .
Nog nooit eerder gehad en krijg het ook niet uit.
Daarom is het ook nog een beta :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Meer mensen het gezeur dat Live Photos continue aan gaat? Ook al zet je de settings op bewaar instellingen?

Vind het de meest irritante functie van het gehele OS en gaat nog continue aan ook.

EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Heb je al bij camara gekeken in instellingen? Daar staat een optie of het standaard aan of uit moet.. Of bedoel je juist die optie? 😄

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
THE_BASE schreef op donderdag 2 november 2017 @ 22:41:
Meer mensen het gezeur dat Live Photos continue aan gaat? Ook al zet je de settings op bewaar instellingen?

Vind het de meest irritante functie van het gehele OS en gaat nog continue aan ook.
Exact hetzelfde op mijn iPhone 7 plus. Super vervelend inderdaad.

Na een DFU restore en compleet schone installatie, nog steeds hetzelfde... Zonde van de tijd geweest 😂

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Meer mensen het gezeur dat Live Photos continue aan gaat?
Even gecheckt, geen van mijn apparaten negeert live photo's voorkeuren. (iPhone 6s, iPad Pro 9.7") Het staat uit en blijft uit.

[ Voor 4% gewijzigd door burne op 02-11-2017 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online

Hier geen last van op 11.2 beta 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 09:31

BleuZ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:24:
Ik merk op mijn iPhone 7 wel dat de camera-instellingen zich van tijd tot tijd resetten. Ik heb altijd de flits en Live Photos uit staan en het raster aan, maar uiteindelijk zetten de flits en de Live Photos zichzelf toch weer aan en verdwijnt het raster.

Ik draai nu de iOS 11.1 Beta 3 maar dit speelt al een hele tijd. Is dit herkenbaar voor jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Laatst online: 18-08 10:48
Ik ben totaal niet op de juiste plek om dit te vragen maar weet niet precies waar ik het wel moet doen maar heb een probleem met Itunes (windows)

Heb ter voorbereiding van de iphone X alles omgezet naar Itunes maar als ik een song delete dat gaat deze enkel uit de itunes library en krijg ik geen vraag om deze ook te verwijderen van de disk (move to recycle bin)

Iemand een idee hoe ik dit wel kan ?

@burne Bedankt voor de tip... Dit werkt wel heel wat beter!!

[ Voor 7% gewijzigd door DorkoTheBeast op 03-11-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo77
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 21:55
Wat ook weer werkt met ios 11.1 is als ik 's morgens naar mijn werk vertrek en hij heeft contact via bluetooth met mijn carkit, dat de kaarten app terug aangeeft hoe lang ik onderweg ga zijn. Dit bleek niet meer te werken na de upgrade van ios 10 naar 11.

Nu dus terug wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Zorg dat iTunes je muziek ook kopieert naar z'n eigen folder. iTunes zal muziek in 'andere' folders niet weggooien. Dat regel je met twee vinkjes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bW6q3m0BkuSGVwJrmukEU0CQ/medium.png

Als die goed staan kies je File -> Library -> Consolidate (sorry, je moet even zelf naar het Nederlands vertalen) en kopieert iTunes al je muziek naar "/Users/DorkoTheBeast/Music/iTunes/iTunes Media".

Vervolgens kun je dingen ook weggooien, omdat iTunes zichzelf nu eigenaar van het bestand vindt.

In dezelfde dialoog kun je overigens ook alle meldingen en bevestigingsvragen weer aanzetten.

Volgende keer gewoon een topic aanmaken, mag best, kijkt niemand je boos over aan.

[ Voor 5% gewijzigd door burne op 03-11-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb nu ook IOS 11.1 op mijn iPhone 7 gezet. Eerste indruk is positief. Een tijdje geleden heb ik eens een filmpje bekeken met 100 nieuwe dingen in IOS11. Vooral de iPad heeft er baat bij, maar ben er tot nu toe tevreden over.

Wat bij mijn iPhone 7 niet meer werkt, is het berichtenscherm op het lockscreen. Ik moet eerst mijn iPhone unlokken voordat ik erbij kan (swipe down vanaf bovenkant scherm). Ik kan die instelling ook nergens vinden. Is dat eruit gehaald?

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 03-11-2017 11:42 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:43
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:42:
Ik heb nu ook IOS 11.1 op mijn iPhone 7 gezet. Eerste indruk is positief. Een tijdje geleden heb ik eens een filmpje bekeken met 100 nieuwe dingen in IOS11. Vooral de iPad heeft er baat bij, maar ben er tot nu toe tevreden over.

Wat bij mijn iPhone 7 niet meer werkt, is het berichtenscherm op het lockscreen. Ik moet eerst mijn iPhone unlokken voordat ik erbij kan (swipe down vanaf bovenkant scherm). Ik kan die instelling ook nergens vinden. Is dat eruit gehaald?
Ik weet niet helemaal of je dit bedoelt, maar veeg op het lockscreen eens kort van beneden naar boven. Als het meezit, krijg je dan allerlei oudere berichten te zien. Bedoel je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:59
DwightKSchrute schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]

Ik weet niet helemaal of je dit bedoelt, maar veeg op het lockscreen eens kort van beneden naar boven. Als het meezit, krijg je dan allerlei oudere berichten te zien. Bedoel je dit?
Dat zal de oplossing zijn - en anders onder instellingen - "touch ID en toegangscode" even controleren of daar geen zaken uitgezet zijn (oa meldingen kun je uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In 11.1 zijn voor mij de wifi connection issues helaas nog niet opgelost.

Je ziet vol bereik echter de verbindingen blijven hangen. Is meestal wel op te lossen door bijvoorbeeld Vliegtuigmodus in en uit te schakelen maar blijft natuurlijk irritant.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:22:

Je ziet vol bereik echter de verbindingen blijven hangen. Is meestal wel op te lossen door bijvoorbeeld Vliegtuigmodus in en uit te schakelen maar blijft natuurlijk irritant.
Omdat ik denk dat het niet aan het toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DwightKSchrute schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]

Ja, dat is hem. Jemig. Gek dat ze daar nu twee verschillende gestures voor hebben bedacht, afhankelijk van waar je je bevindt. Maar bedankt!

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:27:
[...]

Ja, dat is hem. Jemig. Gek dat ze daar nu twee verschillende gestures voor hebben bedacht, afhankelijk van waar je je bevindt. Maar bedankt!
Ik vind het ook niks anders, ik had liever dat ze zoals in Android groeperen. Whatsapp notificaties groeperen, Instagram notificaties groeperen, Facebook notificaties groeperen, Telegram notificaties groeperen etc. En een group op rangvolgorde van laatste notificatie tonen.

Het te rommelig nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
[...]

Niet helemaal. Het notification center is samengevoegd met het lockscreen. Het is dus telkens hetzelfde scherm, maar de gesture is afhankelijk van of je telefoon is gelocked of niet. Zie het zo: als je telefoon gelocked is, zit je al op het lock/notificatiescherm en hoef je dus alleen even een veegje omhoog te doen om reeds geziene notificaties ook te zien.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57

ddZ

BleuZ schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:24:
Ik merk op mijn iPhone 7 wel dat de camera-instellingen zich van tijd tot tijd resetten. Ik heb altijd de flits en Live Photos uit staan en het raster aan, maar uiteindelijk zetten de flits en de Live Photos zichzelf toch weer aan en verdwijnt het raster.

Ik draai nu de iOS 11.1 Beta 3 maar dit speelt al een hele tijd. Is dit herkenbaar voor jullie?
Dat is zeker herkenbaar. Nog leuker: hij onthoudt het af en toe 8)7. (Zelfde met HDR trouwens; moet ik steeds handmatig aanzetten bij iedere foto). Met de iPhone 5 nooit dat gezeik gehad, met deze 7 Plus helaas wel...
Alles staat gewoon goed bij instellingen...

Waar ik laatst bij toeval achterkwam, maar ook irritant: als ik, vanuit iMessage snel een foto maak om deze meteen te versturen, wordt het standaard een Live Photo (je ziet even kort het gele balkje met 'Live Photo' zodra je je foto geschoten hebt)...

Het heeft even geduurd voordat ik erachter was, maar voordat ik hem verzend moet ik linksboven op dat 'witte' rondje tikken; dan krijg je hetzelfde symbooltje met deze keer een streep erdoor heen. Vervolgens versturen en DAN is het geen Live Photo, anders wel..

Geen idee vanaf wanneer dat laatste grapje erin zit (was zeker in het begin, vanaf wanneer het toen mogelijk was), maar wel irritant.. Draai op dit moment iOS 11.1 op een iPhone 7 Plus..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fisherman
Na calibratie van het kompas werkt de camera app weet naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Help!!!! schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 12:22:

Heb je een Vodafone zakelijk abonnement?
Een prettiger workaround is in de data instellingen 4g alleen voor data in te stellen.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarbonCopy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-07 20:31
Op mijn iPhone 8 in combinatie met iOS 11.0.3 heb ik met regelmaat dat het rockscherm vastloopt als ik de notificaties van boven naar beneden trek. Het enige wat dan overblijft is een kaal scherm. Het toestel kan ik uiteraard wel weer unlocken maar na het locken verschijnt niet de tijd meer terug op het scherm. Ontzettend irritant. :/

http://i67.tinypic.com/qqo4xt.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door CarbonCopy op 04-11-2017 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

CarbonCopy schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:24:
Op mijn iPhone 8 in combinatie met iOS 11.0.3 heb ik met regelmaat dat het rockscherm vastloopt als ik de notificaties van boven naar beneden trek. Het enige wat dan overblijft is een kaal scherm. Het toestel kan ik uiteraard wel weer unlocken maar na het locken verschijnt niet de tijd meer terug op het scherm. Ontzettend irritant. :/

http://i67.tinypic.com/qqo4xt.jpg
Tijd om te updaten naar 11.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-09 22:27

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Never mind, compleet verkeerde topic 8)7

[ Voor 92% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 05-11-2017 08:52 ]

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen050
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-08 13:16
Hackus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:30:
[...]

Tijd om te updaten naar 11.1 ?
Met iOS 11.1 bestaat deze bug helaas nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[...]

Is dit een ding ja? Ik haal bijna volle bak van de router af (in de tuin), nu haal ik 2/3 maar de verbinding schiet dan ineens over op 4g. Dat terwijl er ook andere wifi apparatuur hangt dat het gewoon doet. Sinds iOS11 ook last van bedenk ik me nu pas, ik dacht dat het aan mijn AP lag. Had al kanalen geswitcht enzo

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Ik wordt echt helemaal gek. Ik heb sinds iOS11 dat hij het woord we automatisch corrigeerd in W.E. Ik heb geen idee waar ik dit kan aanpassen of resetten. Iemand enig idee? Kennelijk gebruik ik vaak het woordje we.

Ik vermoed dat het door iOS11 komt. Daarvoor nooit zulke problemen gehad.

"Herstel toestenbordwoordenboek" werkt niet helaas :(

[ Voor 15% gewijzigd door grote_oever op 04-11-2017 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:12
grote_oever schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:18:
Ik wordt echt helemaal gek. Ik heb sinds iOS11 dat hij het woord we automatisch corrigeerd in W.E. Ik heb geen idee waar ik dit kan aanpassen of resetten. Iemand enig idee? Kennelijk gebruik ik vaak het woordje we.

Ik vermoed dat het door iOS11 komt. Daarvoor nooit zulke problemen gehad.

"Herstel toestenbordwoordenboek" werkt niet helaas :(
Je zou kunnen kijken bij Instellingen > Algemeen > Toetsenborden > Tekstvervanging of daar iets bij staat?
Eventueel kun je ook Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel toetsenbordwoordenboek proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
gister via itunes mn oude vertrouwde ios10 naar ios11.1 getransformeerd.
Alles werkt zeer goed, maarrrrrrrr de levensduur van de batterij is opeens schrikbarend verkort !
Waar ik voorheen makkelijk een dag ermee deed, zit ik nu met 2 uur online en 2 uur standby op nog maar 30%........!
Ik heb geen rare apps of facebook en dat soort rommel.
Alles staat uit voor de rest.
Mijn vraag.......sta ik hier alleen in of zijn er meer gevallen bekend van deze lekkende batterijen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
grote_oever schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:18:
Ik wordt echt helemaal gek. Ik heb sinds iOS11 dat hij het woord we automatisch corrigeerd in W.E.
Wat is W.E.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
theblindman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:47:
[...]

Je zou kunnen kijken bij Instellingen > Algemeen > Toetsenborden > Tekstvervanging of daar iets bij staat?
Eventueel kun je ook Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel toetsenbordwoordenboek proberen.
Toetsvervanging staat hij niet bij. Daarnaast heb ik al paar keer "Herstel toestenbordwoordenboek" geprobeerd. Werkt helaas niet :(
Weet ik niet, maar dat maakt hij ervan. Heb het zelf nooit getypt. En volgens mij is dit sinds iOS11. Heb het voor dit tijd nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Grandisimo schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:02:
gister via itunes mn oude vertrouwde ios10 naar ios11.1 getransformeerd.
Alles werkt zeer goed, maarrrrrrrr de levensduur van de batterij is opeens schrikbarend verkort !
Waar ik voorheen makkelijk een dag ermee deed, zit ik nu met 2 uur online en 2 uur standby op nog maar 30%........!
Ik heb geen rare apps of facebook en dat soort rommel.
Alles staat uit voor de rest.
Mijn vraag.......sta ik hier alleen in of zijn er meer gevallen bekend van deze lekkende batterijen ???
Heeft u uw toestel aan de lading gelaten cq na update vol geladen ?
Er staan meer opties om te proberen in dit topic.

Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@grote_oever

Is uw toestel dubbel NL geactiveerd en NL als 1e toetsenbord ?
Zet voorspellen anders eens uit, en daarna uw toestel uit en weer aan.

Jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Hackus schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:09:
[...]

Heeft u uw toestel aan de lading gelaten cq na update vol geladen ?
Er staan meer opties om te proberen in dit topic.

Jr.
Uiteraard.
Zet hier niet zomaar wat neer.
Heb nooit zo kort over een volle lading gedaan.
Schrikbarend is wat in me op komt.
Vandaar dat ik alles heb verwijderd en heb uitgezet om het is even goed te testen.
Met mijn gebruik kom ik niet ver de dag in en heb geen mogelijkheid om hem tijdens het werk op te laden.
Voorzie helse tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Grandisimo schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:38:
[...]

Uiteraard.
Zet hier niet zomaar wat neer.
Heb nooit zo kort over een volle lading gedaan.
Schrikbarend is wat in me op komt.
Vandaar dat ik alles heb verwijderd en heb uitgezet om het is even goed te testen.
Met mijn gebruik kom ik niet ver de dag in en heb geen mogelijkheid om hem tijdens het werk op te laden.
Voorzie helse tijden.
Kijk eens rustig alle instellingen na
Draait dit constant ?

Jr.

Afbeeldingslocatie: http://tips.wechat.com/wechatportal/img/loading.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 04-11-2017 15:46 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 44 Laatste