[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 28 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:08

Trouble

Everything is awesome

Gaat niet door schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:18:
Ik heb op mijn iPhone 8 nu al twee keer gehad dat de auto lock niet werkt. Ik heb het op 30 sec ingesteld, maar het scherm blijft aan (dimt ook niet). De enige oplossing is een reset van het toestel. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?
Dat heb ik 1x gehad, toestel uit- en aangezet en toen werkte het wel weer. Sindsdien ook geen last meer van gehad. Bedoel je met een reset een volledige reset of net als bij mij uit- en aanzetten?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-08 20:57
duncanvdlinden schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

Nee dat kan niet maar als je zo bezorgd bent over de opslag van je oudere foto’s dan zet je toch opslag optimalisatie aan? Dan staan je oudere foto’s automatich in iCloud en thumbnails alleen op je toestel. Nadeel vind ik dan dat IOS dit dan automatisch voor je managed (een beetje ondoorzichtig). 2e optie is je oude foto’s uploaden naar een andere clouddienst en ze verwijderen uit de foto app...
Bedankt voor je antwoord, maar ik doe niet aan cloud opslag. Enige mogelijkheid voor nu is alle foto's op een schijf zitten en wissen op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25

iMars

Full time prutser

iMars schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 01:56:
Ik heb iets raars sinds ik iOS11 heb. Als ik een foto maak, of een screenshot, en deze per iMessage wil versturen, zit deze optie er niet bij. Kan kiezen uit WhatsApp, Telegram, Facebook, Instagram en nog een paar anderen, maar sms/iMessage zit er niet bij. Dan moet ik iMessage openen en vervolgens de foto/screenshot selecteren. Nogal omslachtig en irritant...

Meer mensen die dit hebben?
Niemand? Ik vind het eigenlijk behoorlijk hinderlijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0S24mGW0f2vIaICLa9AYTNMi/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ewEoMLeJmCXwudiiyZgnz8tR/thumb.jpg

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

moca007 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:18:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar ik doe niet aan cloud opslag. Enige mogelijkheid voor nu is alle foto's op een schijf zitten en wissen op de iPhone.
Je kunt je foto's toch gewoon (meenemen) naar de X, alleen convert het niet naar het nieuwe bestandstype.
(of mis ik iets) ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:48
iMars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
Heb je iMessage wel aan staan voor sharesheet? Ik kan gewoon kiezen voor 'Bericht' waarmee het via iMessage gaat. Klik eens helemaal rechts van die lijst op 'Meer' om te kijken of je 'Berichten' kunt aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:59
iMars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

[afbeelding][afbeelding]
Je zou eens het volgende kunnen proberen:
Bij je 1e screenshot kan je bij Whatsapp, telegram etc. zijwaarts scrollen. Je krijgt dan de optie "More" (ik denk meer in het NL?). En dan kan je kiezen wat je allemaal te zien krijgt bij het dat scherm.

[ Voor 0% gewijzigd door Remy!!!! op 30-10-2017 15:26 . Reden: Wat xoniq dus zegt ]

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:33:
[...]

Je kunt je foto's toch gewoon (meenemen) naar de X, alleen convert het niet naar het nieuwe bestandstype.
(of mis ik iets) ?
Het klopt wat je zegt, de nieuwe bestandstype neemt veel minder opslag in gebruik.. Ik heb nu bijvoorbeeld 20gb aan foto's, als de foto's omgezet zouden worden naar het nieuwe bestandstype dan zou ik het bv 10gb inbeslag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

moca007 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:46:
[...]

Het klopt wat je zegt, de nieuwe bestandstype neemt veel minder opslag in gebruik.. Ik heb nu bijvoorbeeld 20gb aan foto's, als de foto's omgezet zouden worden naar het nieuwe bestandstype dan zou ik het bv 10gb inbeslag nemen.
Dat lijkt me sowieso slim om elders nog opslag te houden. iPhone verliezen of dergelijk en je bent alles kwijt in jouw geval.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca007
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:51:
[...]

Dat lijkt me sowieso slim om elders nog opslag te houden. iPhone verliezen of dergelijk en je bent alles kwijt in jouw geval.
Maak regelmatig reserve kopie + alle foto's en belangrijke data op extern schijf plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:01
iOS 11 is voor mij nog niet zo'n super prettige ervaring. Een paar van de probleempjes op een rij (iPhone 6S):

- batterij. Is net vervangen door Apple zelf in de terugroepactie maar gaat geen dag mee. Nooit. Oa whatsapp background is mede oorzaak (gebruik wel webbrowser om te chatten)
- startscherm (nog voor je je pincode intoetst zeg maar) raakt bugged, om de paar dagen verdwijnen de knoppen. Kan de camera app dan niet starten (naar zijkant swipen) of de sneltoetsen (zaklampje, wifi, etc) niet openen. Op het startscherm zie je alleen mijn achtergrondfoto, verder niets.
- schermdraaien in apps werkt slecht. Blijft vaak hangen en moet dan de app killen voor dat ie weer draait. Alle apps zijn bij.
- visuals/menu's haperen, dat is overigens sinds de laatste 11.x update, daarvoor viel het niet zo op.
- telefoonapp regelmatig zeer traag. Dan klik ik op een naam en dan belt ie heel iemand anders. Leuk om mensen te spreken die ik niet wilde spreken, maar bizar is het wel. Komt denk ik omdat ie na m'n klik actie nog doorscrollt en dan de klik pas nadat het scrollen gestopt is registreert/uitvoert.

En nog wat kleine onhebbelijkheden. Kan wel weer een schone installatie doen, maar het begint een beetje een windows ding te worden - elke keer een schone installatie is ook niets. Heb pas sinds een jaar af en toe dit soort issue's, daarvoor nooit problemen met updates etc gehad. Hoop elke 11.x update maar dat het iets helpt, maar tegendeel lijkt waar.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
NiGeLaToR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:02:
iOS 11 is voor mij nog niet zo'n super prettige ervaring. Een paar van de probleempjes op een rij (iPhone 6S):
Ik zit op 11.1 beta 5 en dit is de eerste die echt op een "stable" lijkt. Batterij is uitstekend zoals ook te zien bij vele gebruikers op reddit, en ben in 4 dagen 1 niet-hinderlijke bug tegengekomen. Oh en de bug van de rekenmachine natuurlijk :+

Ik denk dat 11.1 gaat worden wat 11.0 had moeten zijn. 10+ betas en 3 10.0 updates waren blijkbaar nog niet genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 07:52

4POX

Everybody is wired

thefal schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Ik zit op 11.1 beta 5 en dit is de eerste die echt op een "stable" lijkt. Batterij is uitstekend zoals ook te zien bij vele gebruikers op reddit, en ben in 4 dagen 1 niet-hinderlijke bug tegengekomen. Oh en de bug van de rekenmachine natuurlijk :+

Ik denk dat 11.1 gaat worden wat 11.0 had moeten zijn. 10+ betas en 3 10.0 updates waren blijkbaar nog niet genoeg...
Het is soms echt een tick-tock bij Apple

Ze brengen een update uit met allemaal problemen. Om na een maand met een update te komen die de problemen weer oplost. maanden heb ik een telefoon die na een normale dag nog 50 procent batterij heeft. Om bij de volgende update een ervaring te leveren dat ik in de namiddag moet laden.

Soms denk ik. Is de source code een puinzooi. Dat elke kleine verandering ergens anders voor problemen zorgt.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NiGeLaToR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:02:

* Kan wel weer een schone installatie doen *
Heb je dat al gedaan dan ?

[ Voor 67% gewijzigd door Hackus op 30-10-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Apart dat mijn ervaring met iOS 11 op de iPhone 7 Plus nu aardig negatief is. Allemaal nadat ik bepaalde apps heb geinstalleerd zoals o.a. Facebook en consorten apps. Heb ze daarna ook verwijderd. Maar het is er niet beter op geworden.

Ik ga maar eens de boel herstellen via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Laatst online: 15-09 22:47
Berlinetta schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:59:
Apart dat mijn ervaring met iOS 11 op de iPhone 7 Plus nu aardig negatief is. Allemaal nadat ik bepaalde apps heb geinstalleerd zoals o.a. Facebook en consorten apps. Heb ze daarna ook verwijderd. Maar het is er niet beter op geworden.

Ik ga maar eens de boel herstellen via iTunes.
Ah je bent niet de enige hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

xoniq schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Heb je iMessage wel aan staan voor sharesheet? Ik kan gewoon kiezen voor 'Bericht' waarmee het via iMessage gaat. Klik eens helemaal rechts van die lijst op 'Meer' om te kijken of je 'Berichten' kunt aanvinken.
Nope daar staat ie dus ook niet tussen.
Remy!!!! schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:38:
[...]

Je zou eens het volgende kunnen proberen:
Bij je 1e screenshot kan je bij Whatsapp, telegram etc. zijwaarts scrollen. Je krijgt dan de optie "More" (ik denk meer in het NL?). En dan kan je kiezen wat je allemaal te zien krijgt bij het dat scherm. :P :P
Daar staat het ook niet tussen...

Dit zijn mijn opties vanuit foto's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Z8Hmsd7cFcxR3xDVBTSeT4SR/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LPo06NcvoxGzlyQ2Ix6yvwW4/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LUG88Op9TLKlm0nz1XMZjd2u/thumb.jpg

En dezelfde opties staan ook onder screenshot delen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EME6Xp8dXSJFj0z9hJBO1kg9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/cHcA16XElGVjJQiA3H5C3tPT/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LcCd0GN7z5blnVJMlYe13aw9/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
iMars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Nope daar staat ie dus ook niet tussen.

[...]

Daar staat het ook niet tussen...

Dit zijn mijn opties vanuit foto's:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

En dezelfde opties staan ook onder screenshot delen:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Bijzonder. Heb je iMessage wel aan staan? Zo ziet het er bij mij uit:

Afbeeldingslocatie: https://drive.qinox.nl/public-share/sYtRNxVoE4gpQ7G/preview?path=/&mode=thumbnail&size=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

xoniq schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:31:
[...]

Bijzonder. Heb je iMessage wel aan staan? Zo ziet het er bij mij uit:

[afbeelding]
Yup, gebruik meer iMessage dan WhatsApp. Ik heb de 11 beta gehad, daarna de GM en daarna de normale updates (11.0.1...11.0.3). Heb eigenlijk helemaal geen zin om te resetten en iCloud backup terug te zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
iMars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:34:
[...]

Yup, gebruik meer iMessage dan WhatsApp. Ik heb de 11 beta gehad, daarna de GM en daarna de normale updates (11.0.1...11.0.3). Heb eigenlijk helemaal geen zin om te resetten en iCloud backup terug te zetten.
Ik gebruik ook gewoon de laatste stable.
Dit lijkt een issue te zijn met iOS 11:

https://ios.gadgethacks.c...-11s-share-sheet-0180193/
Hier staat ook een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Hackus schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:19:
Het beste is via IPSW iOS 11.1 instellen voor de mensen die nu nig problemen ondervinden. Uitleg heb ik al eerder gepost hier.
Wat is het verschil als je een ISPW download en dan een restore doet, of iTunes de software laat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iAmRenzo schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:55:
[...]

Wat is het verschil als je een ISPW download en dan een restore doet, of iTunes de software laat downloaden?
update van iTunes vervangt niet het vorige, via de IPSW plaats je alleen dat op je toestel en is er niks achtergebleven op je toestel. en je hebt gelijk het hele bestand zodat je niet telkens hoeft te wachten op iTunes download.

Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Heb je dat al gedaan dan ?
Nee, ik blijf bezig. Heb dat recent door de batterij perikelen ook al geregeld moeten doen. Ik weet wel dat als m'n nieuwe iPhone er is dat ik geen volledige backup ga terugzetten.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
iOS 11.2 beta nu beschikbaar voor devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
MelvinW schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:03:
iOS 11.2 beta nu beschikbaar voor devs.
Idd...nice. Eens zien of later vanavond rond 10u (9u ivm wintertijd?) de public beta ook beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NiGeLaToR schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:36:
[...]

Nee, ik blijf bezig. Heb dat recent door de batterij perikelen ook al geregeld moeten doen. Ik weet wel dat als m'n nieuwe iPhone er is dat ik geen volledige backup ga terugzetten.
Dat doe je normaal ook niet constant :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

xoniq schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:38:
[...]

Ik gebruik ook gewoon de laatste stable.
Dit lijkt een issue te zijn met iOS 11:

https://ios.gadgethacks.c...-11s-share-sheet-0180193/
Hier staat ook een oplossing.
Dat moet het inderdaad zijn! Ik maak gebruik van BlackBerry Work om mijn werk email te kunnen lezen. Aangezien het een privé toestel is, gaat deze er dus maar even vanaf ;) thnx!! _/-\o_ d:)b

Profiel verwijderd en "Bericht" is weer terug O+

[ Voor 4% gewijzigd door iMars op 30-10-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Ik zie ook 11.2 in mijn updates. Komt 11.1 vandaag om 19:00 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vanwege de wintertijd is het 18u ipv 19u 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
kevinkrs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:31:
Morgen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:33:
Vanwege de wintertijd is het 18u ipv 19u 😉
Ik zie 'm nog niet op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
kevinkrs schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:31:
Nope...niet vandaag. Misschien morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

PB om 21u dan ipv 22u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Yup...methinks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kevin, ga je eerst 11.1 pr instellen en dan beta 11.2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:39:
Kevin, ga je eerst 11.1 pr instellen en dan beta 11.2 ?
Ik durf niet 11.1 te installeren na al deze apple elende, maar wel aantrekkelijk hmmm :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xoniq
iMars schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:29:
[...]

Dat moet het inderdaad zijn! Ik maak gebruik van BlackBerry Work om mijn werk email te kunnen lezen. Aangezien het een privé toestel is, gaat deze er dus maar even vanaf ;) thnx!! _/-\o_ d:)b

Profiel verwijderd en "Bericht" is weer terug O+
Top, mooi dat het opgelost is. Gelukkig hebben we een platform waar we elkaar kunnen helpen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ok, ben succesvol van iOS11 beta naar de gewone iOS gedowngrade met behoud van alle inhoud, apps en logins *. Maar nu kan ik geen backups maken in iCloud en iTunes:
  • iCloud staat aan, maar is grijs en er is geen optie om handmatig een backup te doen.
  • iTunes: als ik op de knop Backup Now klik flitst er iets boven in beeld maar gebeurd er niets en er is geen foutmelding (typisch iTuens, geen user feedback van systeem status, slecht programma)
Ik wil dit doen om alles over te zetten naar een nieuw toestel (iphone8). Tips? Is het normaal dat je na een downgrade niet kunt backuppen?

* via:
1. eerst voor de zekerheid een backup gemaakt, zowel iCloud als iTunes
2. telefoon aan computer met iTunes en Homeknop+powerknop inhouden totdat iTunes een reparatie voorstelt.

[ Voor 23% gewijzigd door Menesis op 30-10-2017 21:51 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Hackus schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 18:21:
[...]

Dat doe je normaal ook niet constant :?
Nee, maar als je Apple support benadert met vage batterijklachten laten ze je je telefoon eerst opnieuw voorzien van iOS. Tot die terugroepactie kwam en bleek dat ie gewoon stuk was. Mijn punt is: het is dus net gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

iOS updaten, is wat anders als een IPSW Restore zgn schone installatie.
Als je Apple belt voor technisch support,
vragen ze je iTunes te updaten en te kijken of iOS up-to-date is. Maar goed, dat is mijn ervaring hier in. Ik kan niet speculeren over wat jou verteld is. Ik zou dit toch adviseren als PR 11.1 uitkomt.

@Menesis
Waar jij het over hebt kan ik ff niet volgen. Ik raad ook niemand aan jouw opties zomaar te proberen. Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een vaag bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Laatst online: 07:52

4POX

Everybody is wired

Gisteren 11.1 BETA 5 op mijn telefoon gezet. Was het wel een beetje spuugzat om maar steeds in de middag te moeten laden. Nu had ik van 18:00 - 22:00 maar 20 procent battery gebruik. Waar het normaal 50 procent is.

IOS BETA profile is active. Het kan zomaar gebeuren dat mijn telefoon in de nacht 11.2 public beta gaat installeren?

[ Voor 0% gewijzigd door 4POX op 31-10-2017 03:22 . Reden: 10.2 -> 11.2 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb ook het gevoel dat beta5 iets meer batterij gebruikt. 4POX kom je wel gauw tot een conclussie in een paar uur gebruik.

ik denk dat vanavond iOS11.1 uitkomt en vlak daarna 11.2 pb

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
4POX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 03:21:
Gisteren 11.1 BETA 5 op mijn telefoon gezet. Was het wel een beetje spuugzat om maar steeds in de middag te moeten laden. Nu had ik van 18:00 - 22:00 maar 20 procent battery gebruik. Waar het normaal 50 procent is.

IOS BETA profile is active. Het kan zomaar gebeuren dat mijn telefoon in de nacht 11.2 public beta gaat installeren?
Afhankelijk van het profiel dat je geinstalleerd hebt. De dev-beta is gisterenavond uitgekomen, de public beta komt vermoedelijk morgenavond. Dan nog zal hij, als je een developer-profiel hebt, alleen de beta downloaden en niet installeren; daar moet je toestemming voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:08:
Ik heb ook het gevoel dat beta5 iets meer batterij gebruikt. 4POX kom je wel gauw tot een conclussie in een paar uur gebruik.

ik denk dat vanavond iOS11.1 uitkomt en vlak daarna 11.2 pb
Of het wordt met een week uitgesteld je weet maar nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kevinkrs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:21:
[...]

Of het wordt met een week uitgesteld je weet maar nooit :p
Ik wil wel eens weten wie er gister om 21:05u, : instellingen > algemeen > software-update hebben geprobeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Hackus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:25:
[...]

Ik wil wel eens weten wie er gister om 21:05u, : instellingen > algemeen > software-update hebben geprobeerd :D
:w

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
[...]

Ik heb wel om 18.01u en om 19.01u instellingen - algemeen - software update geprobeerd. Dat was om 18.02u en om 19.02u toch wel een lichte teleurstelling. Vanavond opnieuw proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door DwightKSchrute op 31-10-2017 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:57
[...]

:Y

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
[...]

Ik? :$ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Ios 11.2 beta 1 aan het binnen hegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:51
Trouble schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 08:59:
[...]

Dat heb ik 1x gehad, toestel uit- en aangezet en toen werkte het wel weer. Sindsdien ook geen last meer van gehad. Bedoel je met een reset een volledige reset of net als bij mij uit- en aanzetten?
Ik bedoel idd het uit en weer aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afcwil
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-03-2021
Ik heb iOS 11.0.1 op mijn iPhone 7 staan en sindsdien doen 2 oude apps het niet meer. Deze staan ook niet meer in de store
Maar wat nog vreemder is dat sinds eergisteren een deel uit mijn filmrol weg is? Van eind 2015 tot nu, de foto’s staan wel nog als aantal onderaan vermeld en als ik naar foto’s ga linksonder in filmrol dan staan ze er wel???
Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-09 22:21
Waren die oude apps al jaren niet meer bijgewerkt? Dan waren ze waarschijnlijk nog 32-bit en werken ze niet meer vanaf iOS 11. Alleen apps die bijgewerkt zijn naar 64-bit die zijn compatibel.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Duuuus ios 11.1 update in een halfuur?? :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
iOS 11.1 is uit. Fijne Halloween allemaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Splinter Cell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:58:
Eindelijk, vanavond installeren :D is de build anders dan dev beta 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

15B93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Dat is dus exact hetzelfde als beta 5 -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sv7088
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 12:20
In iTunes nog steeds 11.03 voor mijn iPad2017 en iPhone SE, ik zit op beide apparaten nog op 10.3.3 en wil graag updaten via iTunes en niet via WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:30
Splinter Cell schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:58:
Joepie de 3D task switcher is terug (hard drukken op linker kant scherm en dan met vinger op scherm vegen naar rechts) en goh .. die emoji's...

Man, man, kan ik eindelijk naar huis nu ? 1000 km file .. zonder regen etc.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 20:18
Eerste indruk SE op iOS 11.1, stuk soepeler en duidelijk minder / geen lag. Emojis zijn ook wel grappig.
Even aankijken of er nog bugs te zien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Banshee schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:41:
Eerste indruk SE op iOS 11.1, stuk soepeler en duidelijk minder / geen lag. Emojis zijn ook wel grappig.
Even aankijken of er nog bugs te zien zijn.
tov 11.0.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Tov van 11.0.3 idd. Die was zo nu en dan behoorlijk traag.
Zelfs met de energiespaarstand aan loopt het nu heerlijk soepel.
Dat was voor de update echt geen werken meer.
Mijn mening uiteraard, maar toch 🙂

[ Voor 57% gewijzigd door Banshee op 31-10-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sv7088
sv7088 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:39:
In iTunes nog steeds 11.03 voor mijn iPad2017 en iPhone SE, ik zit op beide apparaten nog op 10.3.3 en wil graag updaten via iTunes en niet via WiFi
Nu is 11.1 wel zichtbaar in iTunes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
--

[ Voor 173% gewijzigd door _Bailey_ op 31-10-2017 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 13:18

aex351

I am the one

iOS 11.1 = iOS 11.1 beta 5 en ik kan bevestigen dat met een iPhone 6 er nog steeds vastlopers zijn. Wel in mindere maten, maar ik vond beta 4 beter. Ook de Vodafone 4G bug zit er nog in.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 21:31
Hier een (rode!) iPhone 7 gebruiker: mijn eerste ervaringen met IOS 11.1 zijn alvast positief. De nieuwe emojis zijn leuk. Ik had over IOS 11.0.3 geen klagen qua batterijduur maar ik hoor en lees toch overal dat 11.1 dit zou verlengen tot 2-3u extra gebruik. Of dat zo is horen jullie later. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik dacht dat jij ook beta gebruiker was @Banshee
Ik hoop dat veel leden er baat bij hebben. @sv7088 goed idee om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Hackus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:02:
Ik dacht dat jij ook beta gebruiker was @Banshee
Ik hoop dat veel leden er baat bij hebben. @sv7088 goed idee om
Nope, geen bèta’s hier 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 22:34
Draait naar mijn gevoel sneller op de iPhone 7 plus. Ben benieuwd naar accu tijd

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:59
Erik1805 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:12:
Draait naar mijn gevoel sneller op de iPhone 7 plus. Ben benieuwd naar accu tijd
Hier ook op de 7 plus allemaal veel vloeiender. Hopelijk accu ook net iets beter.
Allesinds tevreden met het oplossen van de lag.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
iPhone 7: lijkt idd vloeiender. Verder niet zo heel veel last gehad van bugs in de vorige versie

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34
Hier idem. nauwelijks bugs gehad in vorige 11 versies met iphone7.
Kan ook niet echt zeggen dat 11.1 vloeiender/sneller ervaring is dan 11.03..

[ Voor 6% gewijzigd door roT- op 31-10-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sv7088
sv7088 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 18:46:
[...]

Nu is 11.1 wel zichtbaar in iTunes
Eerste indruk is dat 11.1 tov 10.3.3 soepel draait op een iPhone SE en mijn iPad 2017, 2 GB interne RAM zal ook wel helpen tov oudere systemen met 1 GB RAM
Mijn echtgenote heeft een iPhone 5S en een iPad Mini 2 beiden met 1 GB RAM en die laat ik nog een poos op IOS 10.3.3 tot dat IOS 11.X verder geoptimiseerd is voor oudere hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Nu online

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Jammer dat App Store nog steeds een puinhuip is met de beoordelingen en de datums. Alles staat nog steeds kriskras door elkaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Splinter Cell op 31-10-2017 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
aex351 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:00:
iOS 11.1 = iOS 11.1 beta 5 en ik kan bevestigen dat met een iPhone 6 er nog steeds vastlopers zijn. Wel in mindere maten, maar ik vond beta 4 beter. Ook de Vodafone 4G bug zit er nog in.
Ik had beta 5 geinstalleerd. Nu net de official release van 11.1 geinstalleerd. Naar mij gevoel draait het nèt even wat soepeler. Maar wellicht komt het omdat de cpu nog hoog staat te draaien van het installeren van alle apps? Of juist misschien door het uitzetten van alle debug modes in iOS? (Zelfde met bijv c# release build vs debug build?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

kevinkrs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:37:
[...]

Ik had beta 5 geinstalleerd. Nu net de official release van 11.1 geinstalleerd. Naar mij gevoel draait het nèt even wat soepeler. Maar wellicht komt het omdat de cpu nog hoog staat te draaien van het installeren van alle apps? Of juist misschien door het uitzetten van alle debug modes in iOS? (Zelfde met bijv c# release build vs debug build?)
iOS 11.1 Beta 5 = 11.1, kortom er is geen enkele verschil. Het enige verschil is dat zodra de volgende beta klaar staat ik die krijg, dit op basis van een geïnstalleerde profiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luke_msx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 11:43
aex351 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

iOS 11.1 Beta 5 = 11.1, kortom er is geen enkele verschil. Het enige verschil is dat zodra de volgende beta klaar staat ik die krijg, dit op basis van een geïnstalleerde profiel.
Met uitzondering van de iPad Pro, iig de 10.5”, die met buildnr. 15B101 wel een nieuwere versie kreeg dan beta 5.

Macbook 2,13 GHz 4GB 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
aex351 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:39:
[...]

In de dev beta ben je verplicht iphone data af te staan voor analyse naar apple. In de normale build niet. Dus er MOET een klein verschil zijn? Ik kan me ook haast niet voorstellen dat 11.1 dev beta 5 geen debug modes heeft aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

kevinkrs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

In de dev beta ben je verplicht iphone data af te staan voor analyse naar apple. In de normale build niet. Dus er MOET een klein verschil zijn? Ik kan me ook haast niet voorstellen dat 11.1 dev beta 5 geen debug modes heeft aanstaan.
Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Volgens mij wordt diagnostische gegevens bij crashes enz. wel sneller gedeeld. Maar voor mij was deelnemen aan deze beta eigenlijk noodzakelijk. Omdat mijn iPhone 6 met iOS 11 echt niet vooruit te branden was in combinatie met allerlei problemen. Er bestaat ook een Developer beta, en volgens mij wordt daarmee meer data verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
aex351 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:54:
[...]

Ik heb geen idee om eerlijk te zijn. Volgens mij wordt diagnostische gegevens bij crashes enz. wel sneller gedeeld. Maar voor mij was deelnemen aan deze beta eigenlijk noodzakelijk. Omdat mijn iPhone 6 met iOS 11 echt niet vooruit te branden was in combinatie met allerlei problemen. Er bestaat ook een Developer beta, en volgens mij wordt daarmee meer data verzameld.
Zelfde op mijn 128gb 7plus (en zeg niet dat je telefoon opschonen door apps te verwijderen de oplossing is. 30gb in gebruik valt best mee :D )

Hij is nog steeds bezig met apps installeren dus kan nog geen uitspraak doen over die haperingen diecik soms zie. Wel heb ik een paar nutteloze apps verwijderd die ik toch niet gebruik. Over een paar dagen zullen we een betere vergelijking kunnen maken.

Tevens 11.2 geinstalleerd op mijn 6s, en wow dat voelt pas snel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Buildnr is gelijk, maar ik heb 11.1 PR er op net en merk gelijk sneller toestel. Alles reageert strak zonder lichte flikkering die ik wel op beta5 had. (SE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Hackus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:04:
Buildnr is gelijk, maar ik heb 11.1 PR er op net en merk gelijk sneller toestel. Alles reageert strak zonder lichte flikkering die ik wel op beta5 had. (SE)
Ik dacht even dat ik gek begon te worden :p ik had dat gevoel namelijk ook. Nog steeds niet zo snel als ik het zou willen tho, merk soms nog wat kleine haperingen maar ik laat de telefoon eens lekker indexeren en een nachtje slapen.

Spotify flikkert bij het opstarten tevens nog wel (het logo). Verder viel het mij op dat de blauwe flikkering van het toetsenbord in whatsapp weg is (maar misschien nog wat extra berichtjes spammen om het zeker te weten hehe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banshee
Ligt het aan mij, of is onderin in safari de knoppenbalk nu wat grijzer gekleurd?
Heb hier al mijn apparaten gelijk van update voorzien, dus heb geen vergelijk meer. Wel veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Banshee schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:25:
Ligt het aan mij, of is onderin in safari de knoppenbalk nu wat grijzer gekleurd?
Heb hier al mijn apparaten gelijk van update voorzien, dus heb geen vergelijk meer. We veel duidelijker.
Ik merk geen verschil. Wat ik wel merk is dat ein-de-lijk de rotatie bugs op de iphone 7 plus zijn opgelost. Was vooral irritant op de homescreen.

Tevens heb ik wel een itunes restore teruggezet, tig niet gebruikte apps verwijderd en vervolgens bij instellingen -> algemeen -> reset instellingen (DUS NIET DE DATA) gedaan.

Werd we eens tijd na 4 jaar :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ah crap. Merk dat sinds iOS 11.1 m’n microfoon bij het maken van videoopnames weer het irritante geruis/getik hoorbaar heeft van de processor.

Wederom worden alle filmpjes verziekt met die herrie er doorheen.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
WhatsappHack schreef op woensdag 1 november 2017 @ 02:22:
Ah crap. Merk dat sinds iOS 11.1 m’n microfoon bij het maken van videoopnames weer het irritante geruis/getik hoorbaar heeft van de processor.

Wederom worden alle filmpjes verziekt met die herrie er doorheen.
Als je een bluetooth koptelefoon aangekoppelt hebt besoel je? Ik heb dan juist als ik dingen als camera open een irritante gepiep (alsof je de volume veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

kevinkrs schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Zelfde op mijn 128gb 7plus (en zeg niet dat je telefoon opschonen door apps te verwijderen de oplossing is. 30gb in gebruik valt best mee :D )

<knip>

Tevens 11.2 geinstalleerd op mijn 6s, en wow dat voelt pas snel aan...
iOS 11.2 beta is toch alleen voor ontwikkelaars? (just checking) want 11,1 geeft
bij mij nog steeds crashes en willekeurige vertragingen.

We zijn nu bijna twee maanden verder. En nog steeds zijn deze problemen niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
aex351 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:29:
[...]

iOS 11.2 beta is toch alleen voor ontwikkelaars? (just checking) want 11,1 geeft
bij mij nog steeds crashes en willekeurige vertragingen.

We zijn nu bijna twee maanden verder. En nog steeds zijn deze problemen niet opgelost.
Yep als je een Apple developers account hebt kun je 11.2 via de beta profile naar binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
WhatsappHack schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:42:
[...]

Al eens een ander kanaal geprobeerd?
Even scannen wat in gebruik is en dan goed afstellen.
Ik zal er inderdaad nog wat moeten mee spelen. Bij mijn vrouw werkt alles wel vlot dus hopelijk geen iPhone issue i.p.v. iOS of WiFi issue.

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Banshee schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:25:
Heb hier al mijn apparaten gelijk van update voorzien, dus heb geen vergelijk meer. Wel veel duidelijker.
Klopt, sommige dingen zijn wat duideijker.
Net zoals je in de instelling bent, en eerst was het “terug” en nu is het bijvoorbeeld “instelling”. Zo zijn er nog wel wat meer kleine dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:12

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Bug report: Als je in contacten zit en een contact opent en vanuit hier terug swiped dan is het blurry/streeperig bovenin.

Ook gerapporteerd aan Apple. 👍

[ Voor 14% gewijzigd door Tylen op 01-11-2017 08:43 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14:51
Tylen schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:34:
Bug report: Als je in contacten zit en een contact opent en vanuit hier terug swiped dan is het blurry/streeperig bovenin.

Ook gerapporteerd aan Apple. 👍
Dat lijkt (bij) mij gewoon de zoekbalk? Alles loopt hier in ieder geval als een zonnetje op m'n iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Nu online

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Gisteren vijf app reviews geschreven. Staan keurig in de boordelingen (als je inlogt bij Blauw icoontje app store). Nu een nachtje verder, allemaal weg. Dit gebeurt dus vaker.......

Ook worden app beoordelingen ook niet geplaatst soms/vaak....

Nog meer mensen last van? Graag dan als bug doorzenden, hoe meer meldingen hoe sneller het opgepakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
Is het iemand opgevallen dat safari browser gigantisch veel stroom verbruikt? 30% met 9 minuten gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:23
kevinkrs schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:22:
Is het iemand opgevallen dat safari browser gigantisch veel stroom verbruikt? 30% met 9 minuten gebruik...
Ik heb hetzelfde met Safari op mijn 6S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

kevinkrs schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:22:
Daar had ik met beta5 het gevoel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevii23
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-08 21:05
Met alle hoop van de wereld IOS 11.1 gedownload, maar ik blijf dezelfde bug houden (klok verdwijnt van beginscherm en notificaties worden niet gedisplayed). Ik vind het nu wel mooi geweest en ga vanmiddag maar eens kijken voor een nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
kevinkrs schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:24:
[...]

Als je een bluetooth koptelefoon aangekoppelt hebt besoel je? Ik heb dan juist als ik dingen als camera open een irritante gepiep (alsof je de volume veranderd)
Nee altijd.
De microfoon pikt het geluid van de processor op en dat komt dus onder video’s en live photos. Dan hoor je de hele tijd een gekraak/gepiep er doorheen, zo’n irritante coil-whine. Het maakt niet uit op welk apparaat je het afspeelt. Al kopieer ik het naar m’n mac: die noise blijft er onder zitten.

In rumoerige omgevingen zoals een concert, café of een winkelstraat o.i.d. geeft dat niet zo, maar ik film meestal juist in relatief stille omgevingen. En dit verziekt dan dus het hele filmpje.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Kevii23 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 10:39:
Met alle hoop van de wereld IOS 11.1 gedownload, maar ik blijf dezelfde bug houden (klok verdwijnt van beginscherm en notificaties worden niet gedisplayed). Ik vind het nu wel mooi geweest en ga vanmiddag maar eens kijken voor een nieuwe telefoon.
Dat is een rigoureuze oplossing voor een bug... ;)

In een poging om je toch nog te helpen: heb je al eens gekeken of het probleem opgelost is als je de telefoon herteld en tijdelijk geen backup terug zet? Dan weet je misschien of het aan het toestel ligt of aan je backup..

[ Voor 21% gewijzigd door hk12nl op 01-11-2017 12:30 ]

©2004

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geinige kleine verandering in iOS 11.1: als je op de klok klikt om snel helemaal omhoog te scrollen is er nu een mooiere ease-out tegen het einde.
Pagina: 1 ... 28 ... 44 Laatste