iOS 11 is voor mij nog niet zo'n super prettige ervaring. Een paar van de probleempjes op een rij (iPhone 6S):
- batterij. Is net vervangen door Apple zelf in de terugroepactie maar gaat geen dag mee. Nooit. Oa whatsapp background is mede oorzaak (gebruik wel webbrowser om te chatten)
- startscherm (nog voor je je pincode intoetst zeg maar) raakt bugged, om de paar dagen verdwijnen de knoppen. Kan de camera app dan niet starten (naar zijkant swipen) of de sneltoetsen (zaklampje, wifi, etc) niet openen. Op het startscherm zie je alleen mijn achtergrondfoto, verder niets.
- schermdraaien in apps werkt slecht. Blijft vaak hangen en moet dan de app killen voor dat ie weer draait. Alle apps zijn bij.
- visuals/menu's haperen, dat is overigens sinds de laatste 11.x update, daarvoor viel het niet zo op.
- telefoonapp regelmatig zeer traag. Dan klik ik op een naam en dan belt ie heel iemand anders. Leuk om mensen te spreken die ik niet wilde spreken, maar bizar is het wel. Komt denk ik omdat ie na m'n klik actie nog doorscrollt en dan de klik pas nadat het scrollen gestopt is registreert/uitvoert.
En nog wat kleine onhebbelijkheden. Kan wel weer een schone installatie doen, maar het begint een beetje een windows ding te worden - elke keer een schone installatie is ook niets. Heb pas sinds een jaar af en toe dit soort issue's, daarvoor nooit problemen met updates etc gehad. Hoop elke 11.x update maar dat het iets helpt, maar tegendeel lijkt waar.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!