[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 22 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07 19:59
burne schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:01:
[...]

[afbeelding]

Hoewel de exacte tekst af kan wijken omdat jij een andere lcd hebt.
Kan me dat knopje even niet voor de geest halen, maat zal vanavond even kijken.
Bedankt alvast...

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik krijg steeds meer het gevoel, dat een 5s en 6 met hun SoC en RAM iOS11 niet goed aankunnen. lijkt er op dat een 6s minimaal aan te bevelen is voor iOS11

Jr.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07 15:14
Bij mij thuis draait een 5s redelijk ok op iOS11. Telefoon is al vier jaar oud, dus ik verwacht niet dezelfde snelheid als bij mijn 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:00
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik met iOS 11 toch de minst goede ervaringen heb. Bluetooth dat automatisch aangaat, evenals mijn hotspot. Was laatst bij een klant aanwezig, en plotseling was mijn laptop al verbonden met mijn hotspot van mijn iPhone.

Gelukkig nu door tom.cx z'n post de automatische helderheid kunnen uitzetten. Ben ik nou zo raar, of probeert Apple deze functies te "verbergen"? Voor de eenvoudigheid had dit toch net zo goed onder "Beeldscherm en helderheid" kunnen staan? :S

Qua batterij heb ik verder geen problemen, ik kan net zo lang met de batterij in iOS 11 als met iOS 10.

Op mijn iPad ben ik wel stukken tevredener met iOS 11. De multitask functie vindt ik persoonlijk prettig werken, het geeft je net iets meer overzicht.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 15:11

jasjenl

Liab A Tymo

Hackus schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 17:37:
[...]

Heb je een iOS11 device op dezelfde Apple-ID ?
Nope, mijn iPad zit ook nog op 10.3.3. Maar daar is dezelfde app (google drive ging het om) wel gewoon geupdate. Ik las dat het wellicht komt doordat ze er (per ongeluk?) een 64 bit only versie van hebben gemaakt. Het zal wel weer opgelost worden gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 22:49
1. Waar ik mee zit is wifi, het wi-fi blijft maar traag verbinden als ik uit slaapstand kom.

2. En wat ik ook vaak heb, is dat bellen via wifi soms aan staat, en soms uit (bij je 4g zie je dan wifi staan geschreven)

Nu zeggen veel dat je je backup niet terug moet zetten -ik heb een bijgewerkte backup vanaf mijn iphone 5s tijd (dus alles is 64bits, en geen oude apps erop.)
Heel irri als de backup weglaten de enige oplossing is, en van Apple krijg je dat advies ook vaak. ik word er zelfs boos om want je praat over 5jaar aan gegevens, die zij dan nog wel hebben (boos)

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-06 21:39
Ik heb een Iphone 6, maar die lijkt een stuk trage te zijn met IOS11.

Ook lijkt het alsof hij bepaalde schermen in zijn cache opslaat.
Bijvoorbeeld zie ik dat ik 2 nieuwe mails heb, open ik de mail zie ik eerst een paar seconden het oude laatste mailtje wat ik heb geopend en dan schiet hij naar de inbox. Heel erg irritant. Dit is ook bij andere apps waar je even een paar seconden nog je scherm van een paar uur terug ziet.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
xares schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:57:
Ik heb een Iphone 6, maar die lijkt een stuk trage te zijn met IOS11.

Ook lijkt het alsof hij bepaalde schermen in zijn cache opslaat.
Bijvoorbeeld zie ik dat ik 2 nieuwe mails heb, open ik de mail zie ik eerst een paar seconden het oude laatste mailtje wat ik heb geopend en dan schiet hij naar de inbox. Heel erg irritant. Dit is ook bij andere apps waar je even een paar seconden nog je scherm van een paar uur terug ziet.

Meer mensen met dit probleem?
Zet de push en fetch eens aan, dan staan ze er ook gelijk als er gecontroleerd word voor mail.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-06 21:39
mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:04:
[...]

Zet de push eens aan, dan staan ze er ook gelijk als er gecontroleerd word voor mail.
Push staat aan (Exchange), maar dit is ook met andere apps.

Bijvoorbeeld Chrome:

Ik open Chrome, krijg ik eerst een paar seconden een tab te zien die al lang gesloten is, van 2 uur terug. (uit een soort cache ofzo) En dan schiet hij naar het scherm zonder de tabs open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
xares schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:08:
[...]

Push staat aan (Exchange), maar dit is ook met andere apps.

Bijvoorbeeld Chrome:

Ik open Chrome, krijg ik eerst een paar seconden een tab te zien die al lang gesloten is, van 2 uur terug. (uit een soort cache ofzo) En dan schiet hij naar het scherm zonder de tabs open.
Home power reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
tom.cx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:16:
[...]

Ik heb dat inderdaad ook maar had vanochtend ook last van het feit dat mijn wekker niet was afgegaan. Ik weet alleen niet of dit met de draadloze lader te maken heeft. Die heb ik deze nacht voor het eerst gebruikt op mijn nachtkastje. En precies deze nacht is mijn wekker niet afgegaan. Of het toeval is ... geen idee.
Ik was zelf een beetje dom: de tijden omgedraaid dus had overdag het maantje. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schanske
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-07 21:18
mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:52:
1. Waar ik mee zit is wifi, het wi-fi blijft maar traag verbinden als ik uit slaapstand kom.
Dat ervaar ik op mijn iPad Pro 9.7 ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-07 14:20
THE_BASE schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Ik was zelf een beetje dom: de tijden omgedraaid dus had overdag het maantje. :)
Het maantje (niet storen) houdt de wekker niet tegen hoor, die gaat altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 12:01
THE_BASE schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 11:32:
[...]

Ik heb hem zelfs standaard altijd aan staan. Vind het heerlijk dat het stil blijft als ik notificaties krijg. Dat houdt het een beetje rustig aan mijn hoofd. Als het echt belangrijk is bellen ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-07 22:07
tom.cx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Ik heb hem zelfs standaard altijd aan staan. Vind het heerlijk dat het stil blijft als ik notificaties krijg. Dat houdt het een beetje rustig aan mijn hoofd. Als het echt belangrijk is bellen ze wel.
Pas wel op dat je dat goed instelt. Ik had dat ook een tijdje aan staan en als ik dan gebeld werd, kwamen alleen mijn favorieten door. Alle overige belletjes kregen gelijk mijn voicemail.. |:( _O-

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
harm12nl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Pas wel op dat je dat goed instelt. Ik had dat ook een tijdje aan staan en als ik dan gebeld werd, kwamen alleen mijn favorieten door. Alle overige belletjes kregen gelijk mijn voicemail.. |:( _O-
Ik heb op de optie gelet! Ben er al een keer eerder ingetrapt. Tot iemand mij twee keer belde en zei. Waarom verbreek je eigenlijk de eerste keer gelijk de verbinding? Wijze les :-). Zeker als het je moeder is die het zegt... hahaha 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
tom.cx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:12:
[...]

Ik heb op de optie gelet! Ben er al een keer eerder ingetrapt. Tot iemand mij twee keer belde en zei. Waarom verbreek je eigenlijk de eerste keer gelijk de verbinding? Wijze les :-). Zeker als het je moeder is die het zegt... hahaha 8)7
Haha ja ik kwam er ook op die manier achter :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 21:26

The Inquisitor

Greetings weaklings

harm12nl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Huh, kun je dat instellen dan? Bij mij gaat het volgens mij gewoon over, maar ik hoor het niet. Favorieten mogen er altijd door, en herhaalde oproepen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurricane Jac
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 11:23
tom.cx schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:45:
[...]

Zeker.

Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Aangepaste weergave. Hier zet je “Pas automatisch aan uit”.
Pff zo makkelijk, maar ik ga het daar niet zoeken maar wel fijn dat het weer werkt!

P4 1,7 GHz 256 ram bus geforce 3 ti 200 64mb MSI 850 PRO 5 MOBO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Hurricane Jac schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Pff zo makkelijk, maar ik ga het daar niet zoeken maar wel fijn dat het weer werkt!
Ik snap niet dat Apple het heeft verplaatst. Want niemand zou bedenken dat het nu onder toegankelijkheid zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alles is gemaakt op Engelstalig menu. Voor Nederlandse gebruikers (Twitterende huisvrouwtjes) is het niet echt gebruiksvriendelijk. Maar goed, wat eigen inzet en vragen aan ervaren gebruikers lost veel op.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:52:

2. En wat ik ook vaak heb, is dat bellen via wifi soms aan staat, en soms uit (bij je 4g zie je dan wifi staan geschreven)

Nu zeggen veel dat je je backup niet terug moet zetten -ik heb een bijgewerkte backup vanaf mijn iphone 5s tijd (dus alles is 64bits, en geen oude apps erop.)
Heel irri als de backup weglaten de enige oplossing is, en van Apple krijg je dat advies ook vaak. ik word er zelfs boos om want je praat over 5jaar aan gegevens, die zij dan nog wel hebben (boos)
Enige tip is waar je WiFi wil gebruiken even mobiele data uitzetten, geldt ook andersom.

Ik snap niet waarom een hotspot gebruikt wordt, en al helemaal niet van je eigen 4g netwerk.
Voor mij geen hotspot van huis of mobile provider. Ik heb zelf zat data 4g en verbind nagenoeg nooit met WiFi, alleen als ik Netflix of via YouTube wat wil casten op mijn TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-07 21:23
Ik heb een rare bug in WhatsApp.

Foto's die ik doorgestuurd krijg worden niet meer automatisch opgeslagen in mijn filmrol.

Ook als ik deze handmatig opsla krijg ik ze niet in mijn filmrol.

Meerdere mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Hackus schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Enige tip is waar je WiFi wil gebruiken even mobiele data uitzetten, geldt ook andersom.

Ik snap niet waarom een hotspot gebruikt wordt, en al helemaal niet van je eigen 4g netwerk.
Voor mij geen hotspot van huis of mobile provider. Ik heb zelf zat data 4g en verbind nagenoeg nooit met WiFi, alleen als ik Netflix of via YouTube wat wil casten op mijn TV
Ik heb geen hotspot ingesteld, het is bellen via wifi https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Je telefoon gebruikt wifi als versterker om verbinding te maken met ons mobiele netwerk. Zo blijf je goed bereikbaar.

bedankt voor de tip om 4g uit te zetten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mel33 op 04-10-2017 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

tijdens bellen met iphone7 blijft scherm op zwart als ik hem van oor haal, om het scherm te gebruiken moet ik eerst homeknop indrukken.
Ik kan hier geen instelling over vinden en dit was volgens mij echt niet zo voor ios11 toch?
Gebeurt zowel tijdens als na gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Ik heb geen hotspot ingesteld, het is bellen via wifi https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Je telefoon gebruikt wifi als versterker om verbinding te maken met ons mobiele netwerk. Zo blijf je goed bereikbaar.
1e regel was reactie op jouw Mell, de rest is algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Bobo221 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:

Foto's die ik doorgestuurd krijg worden niet meer automatisch opgeslagen in mijn filmrol.

Ik heb het ook soort van, alleen worden de foto's pas veel later gesynchroniseerd...
Incidenteel gaat het dan wel meteen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
Bobo221 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:29:

Als je de optie handmatig even uit en aan zet lost dat het probleem niet op?
Heb je ook gekeken of Wahtsapp nog rechten heeft om foto's te mogen opslaan na de update in iOS11? De rechten worden namelijk nog wel eens gereset na een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom.cx
TrJ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:33:
tijdens bellen met iphone7 blijft scherm op zwart als ik hem van oor haal, om het scherm te gebruiken moet ik eerst homeknop indrukken.
Ik kan hier geen instelling over vinden en dit was volgens mij echt niet zo voor ios11 toch?
Gebeurt zowel tijdens als na gesprek.
Ik heb nog wel eens dat ik de balk voor het opnemen niet kan verschuiven. Dan moet ik het gesprek dus weigeren met de aan/uit knop. Daarna de persoon terug bellen.

Edit: Had niet opgelet. Excuses voor de dubbele post.

[ Voor 4% gewijzigd door tom.cx op 04-10-2017 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
The Inquisitor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:23:
[...]

Huh, kun je dat instellen dan? Bij mij gaat het volgens mij gewoon over, maar ik hoor het niet. Favorieten mogen er altijd door, en herhaalde oproepen ook.
Dacht dat hij toen de bellers direct naar mijn voicemail doorstuurde ja..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

harm12nl schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Dacht dat hij toen de bellers direct naar mijn voicemail doorstuurde ja..
Dat ga ik vannavond dan maar even testen, want dat wist ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
The Inquisitor schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Dat ga ik vannavond dan maar even testen, want dat wist ik niet.
Wellicht dat dit in de latere versies is aangepast. Ik praat over ongeveer 1 tot 2 jaartjes terug :) Maar ben wel nieuwsgierig wat je bevindingen zijn!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 21:10
Na 11.0.2 doet het meldingsgeluid het niet meer als er een SMS binnenkomt. Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 00:14

Nyana

Who?!

Ik heb zo’n beetje sinds ios 11 dat waneer ik een filmpje af speel in safari, standaard het geluid uit staat. Ook al staat mn 7 plus niet op stil.
Is hier een instelling voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-11-2023

MXL

Iemand een oplossing voor het volgende probleem. Als ik ga hardlopen doe ik mijn telefoon in een hoes. De sensor in de homeknop werkt dan uiteraard niet. Voorheen als ik de homeknop indrukte kon ik de code handmatig intikken. Nu op mijn SE krijg ik die optie niet meer. Via Siri kan ik dan wel een podcast starten, pas daarna geeft hij het scherm om de code in te toetsen. Erg irritant. Iemand een oplossing hievoor?

[ Voor 3% gewijzigd door MXL op 04-10-2017 20:55 ]

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MXL schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:54:
Iemand een oplossing voor het volgende probleem. Als ik ga hardlopen doe ik mijn telefoon in een hoes. De sensor in de homeknop werkt dan uiteraard niet. Voorheen als ik de homeknop indrukte kon ik de code handmatig intikken. Nu op mijn SE krijg ik die optie niet meer. Via Siri kan ik dan wel een podcast starten, pas daarna geeft hij het scherm om de code in te toetsen. Erg irritant. Iemand een oplossing hievoor?
Inderdaad. Irritant ja. 😖

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:47

Trouble

Everything is awesome

Mijn Siri spookte onderweg in de auto zojuist. Ik had een Storytel luisterboek draaien over m'n Bluetooth, gaat die ineens op pauze, begint Siri wat te brabbelen, wtf. Teruggespoeld, zelfde zin: alweer. En niets dat op 'Hallo Siri' lijkt. Doorgespeeld, even later: wéér. 8)7 Toen was ik er zat van en heb ik een cd gestart :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Nyana schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 20:09:
Ik heb zo’n beetje sinds ios 11 dat waneer ik een filmpje af speel in safari, standaard het geluid uit staat. Ook al staat mn 7 plus niet op stil.
Is hier een instelling voor?
Even safari browsergegevens wissen.

@Trouble ja dat doet hij ook wel eens als ik ziggo go tv kijk. Dan moet je ‘hé siri’ toestaan uitzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Mel33 op 04-10-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:47
Bij mij gebeurd dit enkel als ik een notificatie probeer te openen. Als je gewoon 2x op de homeknop drukt vraagt hij bij mij gewoon een toegangscode of touchID. Bij een notificatie kan je overigens nog steeds op gebruik toegangscode drukken om deze alsnog in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:47

Trouble

Everything is awesome

mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

@Trouble ja dat doet hij ook wel eens als ik ziggo go tv kijk. Dan moet je ‘hé siri’ toestaan uitzetten.
Mjah, dat doe ik liever niet tijdens het rijden ;) Had het wel even bedacht, maar ik let toch echt liever op de weg en m'n medeweggebruikers.

Misschien dat ik het helemaal uit ga zetten, ik gebruik Siri praktisch nooit.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-07 00:14

Nyana

Who?!

mell33 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:21:
[...]

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:44
Ik weet niet wat voor hoes je hebt, maar zoek anders eentje met een doorzichtige voorkant. Ik heb voor op het water een waterdichte doorzichtige hoes waar de TouchID het gewoon doorheen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Zym0tiC schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:28:
[...]

niet met bellen gemerkt, wel dat ik soms geen data heb (wel 4g icon/ontvangst), gebeurd als ik langere tijd op wifi heb gezeten. Flight modus aan/uit is een quick fix. Toevallig eens geprobeerd of data hetzelfde doet op dat moment?

van alles al geprobeerd, factory default, netwerk settings gereset, ipsw met itunes geflashed (wel met terugzetten icloud backup) :'(
Heb ik ook last van. Het is begonnen met de update naar iOS11. Een update naar iOS11.01 zou een verbetering moeten geven.
Ook de netwerkinstellingen resetten zou moeten helpen.
Gisteravond is er weer een update geweest, deze zojuist geïnstalleerd.
Morgen kijken of er verbetering is.
Ben benieuwd of jou problemen opgelost zijn.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Trouble schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 21:24:
[...]

Mjah, dat doe ik liever niet tijdens het rijden ;) Had het wel even bedacht, maar ik let toch echt liever op de weg en m'n medeweggebruikers.

Misschien dat ik het helemaal uit ga zetten, ik gebruik Siri praktisch nooit.
Ik had nog even geprobeerd met me stem of siri zichzelf uit kan zetten, en dat lukt gedeeltelijk.
Als je zegt ‘hé siri’ en dan zeggen ‘ ga naar de hé siri instellingen of gewoon ‘siri instellingen’
Dan kom je in de siri instellingen en kan je met 1 vinger het wel uitzetten.
(Kheb meerdere dingen geprobeerd met siri uit te schakelen. Tot nu toe een beetje bepekt qua mogelijkheden.)

Edit:/ als je zegt ‘siri instellingen’ krijg je er een verhaal bij, dat ze de wereld wil verbeteren, en dan zet ze je naar de siri-instellingen door, haha. Maar dat krijg je niet altijd erbij, dus hoe dat precies zit weet ik nu nog niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EeT91zMvrTXBKd5u0NpatmjU/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/M9iR5gg0ME8XzS3Sa4D1aeJB/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hteWO4aHGX0p5SAbU1G1VtsQ/full.png
Dit hier onder zijn zowiezo de mogelijkheden met je stem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jiDEWUFubBwwHGrXuogibwQZ/full.png
Maar je kan ‘Hey siri’ uitzetten, en dan kan je nog steeds lang op de homeknop drukken om siri op te roepen.

[ Voor 26% gewijzigd door Mel33 op 05-10-2017 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 16:40
Geurt-kun schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:01:
[...]

Heb ik ook last van. Het is begonnen met de update naar iOS11. Een update naar iOS11.01 zou een verbetering moeten geven.
Heb dit probleem ook en zelfs met update 11.0.2 dit probleem nog. Bij ons op de zaak hebben veel mensen dit probleem na de update. :( Hoop dat apple dit snel oplost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:34

Zym0tiC

^_^

Geurt-kun schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 23:01:
[...]

Toevallig Vodafone?

Updates hebben niet geholpen. Oplossing was voor mij het aanpassen van de Apn instellingen. Had eerst meen ik live.vodafone.com nu office.vodafone.com. Sinds dien geen problemen meer.

VF zakelijk trouwens, weet niet of dat betreft instellingen nog wat uitmaakt

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:26
Meer mensen last van een bug in "niet storen"? Gisteren een update uitgevoerd van 11.0.1 naar 11.0.2 en zoals altijd 's nachts mijn toestel (6S) in niet storen staan. Maar toch werd ik wakker van vibratie push bericht van een nieuws app. Toen toestel maar in vliegtuigmodus gezet.

Het gekke is dat ik het nu niet na kan bootsen door bijvoorbeeld een bericht naar mezelf te sturen, misschien een eenmalige hickup..

[ Voor 19% gewijzigd door jwtje op 05-10-2017 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
jwtje schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:35:
Meer mensen last van een bug in "niet storen"? Gisteren een update uitgevoerd van 11.0.1 naar 11.0.2 en zoals altijd 's nachts mijn toestel (6S) in niet storen staan. Maar toch werd ik wakker van vibratie push bericht van een nieuws app. Toen toestel maar in vliegtuigmodus gezet.

Het gekke is dat ik het nu niet na kan bootsen door bijvoorbeeld een bericht naar mezelf te sturen, misschien een eenmalige hickup..
Je kan daarvoor de instellingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
mell33 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Wat bedoel je precies? Mijn instellingen staan naar mijn weten correct er worden alleen oproepen geaccepteerd van mijn favorieten en daar staat alleen mijn vriendin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Misschien over heen gelezen: Maar wat zijn de ervaringen met de vernieuwde siri? Behalve dat het nu ook een 'ze' is? Ik heb mijn phone nog steeds niet geüpdate, en mijn ipad heb ik niet de hele dag bij me, dus ik vergeet het telkens te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt voor je gaat slapen je toestel op vliegtuigmodus zetten. Ik laat mijn iPhone in de woonkamer, en dat geeft mij meer rust in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-07 17:03
Zym0tiC schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:29:
[...]

Toevallig Vodafone?

Updates hebben niet geholpen. Oplossing was voor mij het aanpassen van de Apn instellingen. Had eerst meen ik live.vodafone.com nu office.vodafone.com. Sinds dien geen problemen meer.

Even quoten: Ook last van dezelfde bug op zowel iOS 11 als iOS 11.1. Ook VF, ook zakelijk. APN staat (stond) op live.vodafone.com. Ik zal het omzetten, kijken of dat werkt.

EDIT: Het werkt :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl

Nee geen last van. Wel wat meldingen gehad zag ik vanmorgen. Wellicht dat het alleen die app betreft?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207768

:F vanochtend werkte weer de wekker niet.. stond wel in beeld maar geen geluid |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
Hackus schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 09:37:
[...]

Je kunt voor je gaat slapen je toestel op vliegtuigmodus zetten. Ik laat mijn iPhone in de woonkamer, en dat geeft mij meer rust in de nacht.
Dat is natuurlijk wel een hele bijzondere oplossing voor als 'niet storen' niet werkt zoals het zou moeten werken.. 8)7

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
mell33 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Je kan toch niet per app bepalen welke er wel of niet 'doorheen' komt? Volgens mij kan je alleen de bellers door laten komen als 'niet storen' aanstaat..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Je kan aangeven welke lijst of contactpersonen er door mogen komen.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

harm12nl schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:15:
[...]

Dat is natuurlijk wel een hele bijzondere oplossing voor als 'niet storen' niet werkt zoals het zou moeten werken.. 8)7
Ik geeft het aan als mogelijkheid, Het is geen directe oplossing voor het probleem niet storen, maar het werkt wel om meer rust te krijgen in de nacht. Daar is het wel de oplossing voor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 05-10-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 16:40
[...]

Toevallig Vodafone?

Ja wij ook vodafone zakelijk. Zojuist aangepast en zal is kijken of dit werkt. bedankt voorde tip iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

[...]

Toevallig Vodafone?

Hier ook Vodafone zakelijk. Heb zojuist van ICT gehoord dat het probleem bij Vodafone ligt, een specifiek iPhone6 probleem is en dat ze ermee bezig zijn.
Nb, ook de update 11.02 heeft niet geholpen.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Meer mensen ervaring met een "storage" bug op iPhone 6? Ik krijg geen inzicht meer in de breakdown van mijn opslag-gebruik sinds ik iOS 11 heb!

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
harm12nl schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 10:17:
[...]

Je kan toch niet per app bepalen welke er wel of niet 'doorheen' komt? Volgens mij kan je alleen de bellers door laten komen als 'niet storen' aanstaat..
Je kan in die specifieke app de meldingen aanpassen. of die app even opnieuw installeren, maar ik denk dat jou device even een home power reset nodig heeft. (is het bij bellen, sms bericht en een app bericht, of alleen die app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
mell33 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:23:
[...]

Je kan in die specifieke app de meldingen aanpassen. of die app even opnieuw installeren, maar ik denk dat jou device even een home power reset nodig heeft. (is het bij bellen, sms bericht en een app bericht, of alleen die app)
Heb je een voorbeeld? Want volgens mij werkt dat niet voor 'niet storen'.

Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen :)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
harm12nl schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Heb je een voorbeeld? Want volgens mij werkt dat niet voor 'niet storen'.

Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen :)
Geef dan ook even antw of het 1 app betreft, die app heeft instellingen, en daar kan je dan wel wat mee, of de app is niet goed, en dan gaf ik je de tip hem te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Of je CC is niet goed, oftewel je iphone even resetten, Maar ik hoor je daar niet over?

Je hebt het nu over?

edit:\
Het gaat over deze vraag.

[ Voor 33% gewijzigd door Mel33 op 05-10-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-04 19:54
IPhone SE, DFU install van IOS 11.0.2 en alleen de drie volgende apps: Whatsapp, Fitbit, Strava. Batterij is een drama. Op IOS 10.3.3 kon ik minimaal 2 dagen mee met gewoon gebruik, nu na 1 dag is ie < 30%. Er is niet echt een oorzaak te vinden, meer dat wanneer je de telefoon gewoon gebruikt, hij ook gewoon meer stroom eet in verhouding tot IOS 10. En ja ik wil best wachten totdat alles geindexeerd is en geoptimaliseerd, maar dat zou met een lege telefoon en 3 apps toch echt geen 5 dagen moeten duren. Het goede nieuws is dat alles wel heel soepel loopt, geen issues hier.

"That was left handed..." - JJH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-07 17:50

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Jouke74 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:51:
IPhone SE, DFU install van IOS 11.0.2 en alleen de drie volgende apps: Whatsapp, Fitbit, Strava. Batterij is een drama. Op IOS 10.3.3 kon ik minimaal 2 dagen mee met gewoon gebruik, nu na 1 dag is ie < 30%. Er is niet echt een oorzaak te vinden, meer dat wanneer je de telefoon gewoon gebruikt, hij ook gewoon meer stroom eet in verhouding tot IOS 10. En ja ik wil best wachten totdat alles geindexeerd is en geoptimaliseerd, maar dat zou met een lege telefoon en 3 apps toch echt geen 5 dagen moeten duren. Het goede nieuws is dat alles wel heel soepel loopt, geen issues hier.
Double check, je weet dat Wifi en BT alleen volledig uit te schakelen zijn in settings he? Wifi kan door scannen ook best wel wat batterij vreten gedurende de dag.

Indexeren etc. zou met een dag max wel klaar moeten zijn, dus verwacht niet dat dat de oorzaak zal zijn. Wat geeft het batterij verbruiks overzicht aan qua apps en usage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
Safari 50-60% > dat klopt ook want ik zit in de trein altijd te bladeren op internet. Fitbit 30%, en dat klopt ook want ik heb gisteren een rit getracked met GPS. Nieuw is Maps 10%, en dat is raar want die heb ik helemaal niet gebruikt. Wat moet maps trouwens bij mijn icloud drive, en waarom ververst die nu opeens op de achtergrond? Whatssapp ook niet anders als bij IOS 10, ongeveer 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jouke74 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:51:
leg je iphone aan je laadsysteem - druk de home en powerbutton in tot je toestel opnieuw opstart en laat je toestel tot zeker 1 uur aangesloten na 100% lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Jouke74 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:03:
Safari 50-60% > dat klopt ook want ik zit in de trein altijd te bladeren op internet. Fitbit 30%, en dat klopt ook want ik heb gisteren een rit getracked met GPS. Nieuw is Maps 10%, en dat is raar want die heb ik helemaal niet gebruikt. Wat moet maps trouwens bij mijn icloud drive, en waarom ververst die nu opeens op de achtergrond? Whatssapp ook niet anders als bij IOS 10, ongeveer 10%.
Geen idee wat Maps in dat geval aan het doen was of in je iCloud drive deed (hoe heb je dit gechecked trouwens?) Locatie gebruik staat standaard alleen aan voor gebruik van Maps, wellicht dat de Fitbit iets doet met locatie en info van Maps?
Hackus schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:05:
[...]
leg je iphone aan je laadsysteem - druk de home en powerbutton in tot je toestel opnieuw opstart en laat je toestel tot zeker 1 uur aangesloten na 100% lading.
Dit zou je ook nog kunnen doen inderdaad, baat het niet dat schaadt het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouke74
Bij de systeeminstellingen van icloud drive staat maps (net als Whatsapp) in de lijst van programma's die access hebben. Hetzelfde geldt voor op achtergrond verversen. Zal de 100% lading eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jouke74 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:15:
Bij de systeeminstellingen van icloud drive staat maps (net als Whatsapp) in de lijst van programma's die access hebben. Hetzelfde geldt voor op achtergrond verversen. Zal de 100% lading eens proberen.
Ga er even goed voor zitten, en stel alles in zoals jij het nodig hebt.kan je altijd wat besparen op verbruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 21:31
Ik ben een iOS newbie en mij aan het orienteren op een iPad 2017. Ik heb één vraag waar ik erg benieuwd naar ben:

Kan je in iOS instellen dat hij zijn WiFi verbinding niet vast moet houden in de slaapstand?

Ik heb op dit moment een Nexus 7 2013 die exact dit doet en daardoor ongeveer 2 weken op de batterij mee gaat. Ik gebruik hem alleen 's morgens en 's avonds sporadisch. Als hij niet wordt gebruikt hoeft er ook geen verbinding met WiFi te zijn.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 15:11

jasjenl

Liab A Tymo

Jassy schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:29:
Ik ben een iOS newbie en mij aan het orienteren op een iPad 2017. Ik heb één vraag waar ik erg benieuwd naar ben:

Kan je in iOS instellen dat hij zijn WiFi verbinding niet vast moet houden in de slaapstand?

Ik heb op dit moment een Nexus 7 2013 die exact dit doet en daardoor ongeveer 2 weken op de batterij mee gaat. Ik gebruik hem alleen 's morgens en 's avonds sporadisch. Als hij niet wordt gebruikt hoeft er ook geen verbinding met WiFi te zijn.
Volgens mij niet, maar als je hem maar sporadisch gebruikt gaat een iPad ook wel zeker 2 weken mee. Als ik m een dag niet aangeraakt heb is er meestal nog niet 1% batterij verbruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Volgens mij gaat Wifi automatisch in sleep bij lock in iOS, tenzij je background syncs hebt aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Geen idee of WiFi in slaap gaat als de iPhone locked. Bij mij lijkt die gewoon actief te blijven in ieder geval. Wat me wel opvalt in IOS 11.x is dat soms bij bv WhatsApp het keyboard soms niet snel naar voren komt als je een antwoord wilt verzenden. Verder voelt het systeem best smooth en ook batterij duur is oké. Vanaf vanmorgen 7uur in de weer en nog 62% over bij redelijk intensief gebruik. Nogtoe top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Geen iOS 11 dingetje, maar wel erg mooi: IK heb ineens dat ik bij Whatsapp per gesprek het laatst gekozen toetsenbord verschijnt. Echt ideaal, want ik heb een paar internationale vrienden, waarbij ik het US tobo gebruik, en voor de rest het NL tobo. Nu krijg ik bij de internationale mensen direct het US toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-07 11:50
Sinds de update naar iOS 11 (ondertussen 11.0.2), gaat er iets goed mis met het geluid op mijn iPhone SE. Ik gebruik Spotify om muziek te luisteren, met de meegeleverde earpods, hartstikke fijn allemaal uiteraard. Maar na enige tijd bedenkt mijn telefoon dat ik geen muziek meer luister (de muziek speelt door, maar bijvoorbeeld op lockscreen is daar niks meer van te zien). Als ik dan een belletje krijg, hoor ik niks (de ringtone wel, maar de beller niet en de beller hoort mij ook niet, ongeacht of ik de oortjes ingeplugged laat of niet). Een softe reset verhelpt dit, tot na enige tijd het zich weer voor doet.

Als ik echter gewoon nooit mijn oortjes inplug, blijft het wel doen. En het lijkt er ook op dat het het goed blijft werken als ik tussentijds even mijn muziek op pauze zet. Heeft er iemand soortgelijke klachten? Of wellicht een idee hoe dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-07 15:14
The Inquisitor schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:49:
Geen iOS 11 dingetje, maar wel erg mooi: IK heb ineens dat ik bij Whatsapp per gesprek het laatst gekozen toetsenbord verschijnt. Echt ideaal, want ik heb een paar internationale vrienden, waarbij ik het US tobo gebruik, en voor de rest het NL tobo. Nu krijg ik bij de internationale mensen direct het US toetsenbord.
En als Emoji het laatste toetsenbord was? Bij mij spring hij dan terug naar de vorige in de lijst, in mijn geval UK. Echt onhandig vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

loeberce schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 11:16:
[...]

En als Emoji het laatste toetsenbord was? Bij mij spring hij dan terug naar de vorige in de lijst, in mijn geval UK. Echt onhandig vind ik dat.
Dat moet ik nog even proberen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Jouke74 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 16:15:
YouTube: Improve iOS 11 Battery Life (Tips & Tricks)

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
mell33 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Geef dan ook even antw of het 1 app betreft, die app heeft instellingen, en daar kan je dan wel wat mee, of de app is niet goed, en dan gaf ik je de tip hem te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Of je CC is niet goed, oftewel je iphone even resetten, Maar ik hoor je daar niet over?

Je hebt het nu over?

edit:\
Het gaat over deze vraag.

[...]
Sorry? Jij geeft volgens mij niet het juiste antwoord op de vraag die gesteld wordt. Dat zorgt voor verwarring. Relax aub, volgens mij proberen we elkaar hier allemaal te helpen!

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fisherman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Ik heb een contact waarmee ik op de iPad niet kan facetimen. Op mijn iPhone kan dat wel. Kan dat met de telefoon aan de andere kant te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Sinds ios11 bel ik en meerdere collega's zonder nummerherkenning.
We bellen dus als anoniem, Zeer irritant ;)
Meer mensen hier last van?

[ Voor 11% gewijzigd door reinier666 op 06-10-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 07:40
Nummerherkenning staat wel aan? (Instellingen ->Telefoon -> Nummerherkenning)

Ik ben vandaag toch maar terug gegaan naar 11.0.1. Vannacht was mn iPhone 7 weer vastgelopen namelijk waardoor de wekker niet af gaat. Hij reageert dan nergens meer op behalve soft reset (sluimer & volumeknop). Met iOS 11 & 11.0.1 had ik hier geen problemen mee. Ik wacht wel op 11.1 voor ik weer update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

The Inquisitor schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:49:
Dat had ik al in 10.2 beta, dat zou dus op open/publieke versie ook al moeten zijn. raar dat het nu pas in 11(.0.2) zit, sinds WA 2.17.60 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Hackus schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

Dat had ik al in 10.2 beta, dat zou dus op open/publieke versie ook al moeten zijn. raar dat het nu pas in 11(.0.2) zit, sinds WA 2.17.60 ?
Telefoon zit nog op iOS10, dus denk dat het met de WA update is gekomen. Misschien is het al iets langer, ik praat niet dagelijks met internationale mensen. Ik vond het in ieder geval een mooie feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Geen idee of dit hier hoort, maar op kantoor(met een iPhone) bij ons krijg ik mensen waarbij na de update sommige apps niet willen opstarten en ook dat bv het icoon van de agenda gewoon weg is. Ik heb geen idee wat de oplossing is. Zijn er mensen hier die dit ook ervaren.

[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 06-10-2017 19:59 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pierre schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 19:47:
Geen idee of dit hier hoort, maar op kantoor bij ons krijg ik mensen waarbij na de update sommige apps niet willen opstarten en ook dat bv het icoon van de agenda gewoon weg is. Ik heb geen idee wat de oplossing is. Zijn er mensen hier die dit ook ervaren.
Hoi Pierre, Er zijn Apps die niet meekunnen naar iOS11 omdat het nu volledig 64-bit is. Het beste is alle extra Apps verwijderen. Icloud drive uitzetten, zoek mijn iPhone uitvinken en nieuwe reservekopie maken en instellen.
Dat vanuit je Appstore kijken welke je wel kunt instellen. als het goed is zijn alleen werkende Apps aanwezig.
U bent de handige Harry op kantoor, voor PC problemen ?

Jr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-07 07:40
Zijn het wel 64bit apps?
Je vindt de appcompatibiliteit voor 32-bit apps als volgt:
Open de Instellingen-Algemeen > Info.
Kies voor het kopje Apps.
Heb je geen verouderde apps, dan is het kopje Apps niet aanklikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Armo op 06-10-2017 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-07 21:18

freddyathlon

McLaren Mercedes

reinier666 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 17:56:
Sinds ios11 bel ik en meerdere collega's zonder nummerherkenning.
We bellen dus als anoniem, Zeer irritant ;)
Meer mensen hier last van?
Bekende bug;

https://www.onemorething....elt-nummerherkenning-uit/

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Hackus schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 20:00:
[...]

Hoi Pierre, Er zijn Apps die niet meekunnen naar iOS11 omdat het nu volledig 64-bit is. Het beste is alle extra Apps verwijderen. Icloud drive uitzetten, zoek mijn iPhone uitvinken en nieuwe reservekopie maken en instellen.
Dat vanuit je Appstore kijken welke je wel kunt instellen. als het goed is zijn alleen werkende Apps aanwezig.
U bent de handige Harry op kantoor, voor PC problemen ?

Jr.
Ben 2e lijns support maar zit met meerdere mensen op support. En heb zelf niet zoveel met Apple. Thx voor de tip maandag gelijk proberen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Interessant artikel dit: 5 redenen waarom jouw iPhone steeds trager aanvoelt
https://www.iculture.nl/gids/iphone-trager/

Een schone installatie klinkt aantrekkelijk, maar hoe krijg je snel, eenvoudig en overzichtelijk al je oude apps weer op hun plek? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
iCloud backup terugzetten. Dan download het toestel alle apps gewoon uit de store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 21:52
Ik heb donderdag een clean install gedaan op mijn 6s na 2 jaar en dat bevalt me erg goed :) Wat ik heb gedaan is gewoon vooraf screenshots maken van de homescreens + folders. Na de clean install download ik alles weer wat ik echt gebruik en deel ik alles weer in zoals ik het eerst ook had. Lekker simpel, maar het werkt :)

Het is wel weer even een gedoe met al die meldingen van apps die je krijgt met toegang tot push, locatie, foto's e.d. maar dat is maar eenmalig.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
jwtje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:42:
iCloud backup terugzetten. Dan download het toestel alle apps gewoon uit de store.
Volgens begrijp je de term "schone installatie" niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
bram1984 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:40:
Interessant artikel dit: 5 redenen waarom jouw iPhone steeds trager aanvoelt
https://www.iculture.nl/gids/iphone-trager/

Een schone installatie klinkt aantrekkelijk, maar hoe krijg je snel, eenvoudig en overzichtelijk al je oude apps weer op hun plek? Iemand tips?
Raar verhaal betreffende het herinstalleren van iOS. Er wordt gesproken over achtergrondprocessen van slechte apps. Gezien iOS een gesloten platform is, is dit helemaal niet aan de orde.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
bram1984 schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:46:
[...]

Volgens begrijp je de term "schone installatie" niet helemaal.
Ik snap het wel hoor het is meer een kwestie van gemak ;) Je kan natuurlijk helemaal schoon gaan door je toestel te herstellen en dan alles handmatig te doen (kost veel tijd). Maar herstellen en een iCloud backup terugzetten is niet meer dan je instellingen en apps downloaden, deze apps staan niet in je backup daar is hij te klein voor maar worden gewoon uit de store gehaald. Lijkt me ook redelijk schoon.

[ Voor 10% gewijzigd door jwtje op 07-10-2017 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
gast schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:49:
[...]

Raar verhaal betreffende het herinstalleren van iOS. Er wordt gesproken over achtergrondprocessen van slechte apps. Gezien iOS een gesloten platform is, is dit helemaal niet aan de orde.
Nou ja, ik weet dat YouTube toch bleef draaien, terwijl ik dat in de achtergond had uitgezet.

En verder is gewoon een besturingsysteem met een bestandssysteem met processen en services die worden gebruikt. Het kan makkelijk zijn dat een proces niet meer reageert als deze afgesloten wil worden.

Daarnaast heb je enkele verschillen tussen een telefoon met eMMC geheugen en NVME die wordt gebruikt.
Als je telefoon helemaal volstaat kan hij ook nog eens langzamer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jwtje schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 12:54:
[...]

Ik snap het wel hoor het is meer een kwestie van gemak ;) Je kan natuurlijk helemaal schoon gaan door je toestel te herstellen en dan alles handmatig te doen (kost veel tijd). Maar herstellen en een iCloud backup terugzetten is niet meer dan je instellingen en apps downloaden, deze apps staan niet in je backup daar is hij te klein voor maar worden gewoon uit de store gehaald. Lijkt me ook redelijk schoon.
Dat ligt er net aan wat je instellingen zijn onder -> reservekopie. ik heb een aantal posts eerder aan Pierre al een tip gegeven.

Jr.

Pagina: 1 ... 22 ... 44 Laatste