[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 12:12
Geert1976 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:09:
voor de devs hier ;)

1ste beta van iOS 11.1 zonet released
Public beta kan vanavond om 10 uur wel eens droppen...

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 20:11
Sinds iOS 11.0.1 (icm iPhone 6) blijft m'n bluetooth logo aan staan (donkergrijs), ook als er geen bluetooth apparaat verbonden is. Normaal wordt het logo dan lichtgrijs.

Meer mensen last van?

[ Voor 4% gewijzigd door NRG-81 op 27-09-2017 20:25 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

NRG-81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:14:
Sinds iOS 11.0.1 blijft m'n bluetooth logo aan staan (donkergrijs), ook als er geen bluetooth apparaat verbonden is. Normaal wordt het logo dan lichtgrijs.

Meer mensen last van?
Op welk toestel ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• NRG-81
Excuus, iPhone 6

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:20
Ja, heb ik ook bij 3 iPads!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door _Bailey_ op 27-09-2017 20:31 ]

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

BT al uitgezet in instellingen en je toestel opnieuw opgestart ?
Update van iOS11 via WiFi ?
Grts, Jr.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 16:43

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Iemand hier ook gemerkt, dat hij soms de lader niet detecteert sinds iOS 11.0.1?

Nu al twee keer voor gekomen.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:22
Splinter Cell schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:59:
Iemand hier ook gemerkt, dat hij soms de lader niet detecteert sinds iOS 11.0.1?

Nu al twee keer voor gekomen.
Jep, vrij hinderlijk.

omniscale.nl

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Tijd om feedback in te zenden dan.

https://www.apple.com/feedback/

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:22
Gedaan. 11.0.1 staat er nog niet bij in de iOS-versies die je kunt kiezen overigens.

omniscale.nl

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:25:
Gedaan. 11.0.1 staat er nog niet bij in de iOS-versies die je kunt kiezen overigens.
Ja, best onprofessioneel dit. Gaat al jaren zo....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:41
11.0.1 is duidelijk een verbetering. Qua snelheid gaat alles vlotter, en de batterijduur is werkelijk subliem. Nog 75% over nu sinds vanmorgen daar waar ik gister op dit tijdstip rond de 20% met eht zelfde gebruik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
drusloos schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:31:
11.0.1 is duidelijk een verbetering. Qua snelheid gaat alles vlotter, en de batterijduur is werkelijk subliem. Nog 75% over nu sinds vanmorgen daar waar ik gister op dit tijdstip rond de 20% met eht zelfde gebruik
Ik deel deze ervaring. Prima update d:)b

• NRG-81
Hackus schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:38:
BT al uitgezet in instellingen en je toestel opnieuw opgestart ?
Update van iOS11 via WiFi ?
Grts, Jr.
Ja, ja en ja

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

CK3v1N schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:30:
Nog iemand last van het "spinning wheel" op het homescreen, naast het wifi of mobiele data icoon? Ik word er gek van. Een reset van de netwerk instellingen heeft het tijdelijk verholpen, maar het probleem komt terug.
Nou nou, heb je al bij ververs op achtergrond eventueel onnodige apps uitgezet of apps eens afgesloten?

NRG

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hier ook gemeld, ook al had ik er geen last van. wel dat News vast blijft zitten zo nu en dan, toon meer en minder doet het dan niet, en je kunt niet klikken om het bericht te openen.

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Same and done, 6s hier trouwens :)

Moet sinds iOS 11 soms een paar keer pluggen voor ie gaat chargen gek genoeg.

• Mr.ZeroNull!
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-09 17:53
WhatsappHack schreef op zondag 10 september 2017 @ 21:20:
[...]

“Gratis” is een traditionele fout haha, HTC deed dat ook.
Is verholpen in de nieuwe beta, schijnt het... :+

Verwijderd

PaYnE81 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:47:
Moet sinds iOS 11 soms een paar keer pluggen voor ie gaat chargen gek genoeg.
Mmm, irritant, zal er even op letten zometeen. Ik had dit irritante gedoe ook met een oude ipad 2 (niet air). Daarvan kwam het door de cheap ass kabel van de Action. Maar dit lijkt er wel veel op, alleen komt het nu dus kennelijk voor met originele kabels. Goed om te weten, bedankt voor de tip. Ik heb de ipad wel voor het werk nodig en ik ga er vanuit dat hij hem oplaad in de nacht als de kabel erin zit, scheelt weer gedoe met een verlengsnoer en weet ik niet wat als ik op het werk opeens een lege ipad heb.

• Ninehouzer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-11-2022
Sinds de update van gisteren, iOS 11.0.1 gaat mijn batterij merkzaam langer mee. Gebruik 6 uur, stand-by 15 uur en nu nog 33% batterij over. Ik gebruik een iPhone 7.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:56
Sinds iOS 11.0.1 (icm iPhone 6) blijft m'n bluetooth logo aan staan (donkergrijs), ook als er geen bluetooth apparaat verbonden is. Normaal wordt het logo dan lichtgrijs.

Meer mensen last van?
Volgens mij was dat ook al in iOS 11 zo. Is ‘nieuw’ in iOS 11. Had ook liever gehad dat dat donker en licht was gebleven zoals voorheen :)

©2004

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:19:
[...]

Klaarblijkelijk comprimeert AirDrop de bestanden dus ook automatisch naar JPG / H.264 om zo compatibel te zijn met andere apparaten. Kopiëren middels USB zou wel goed moeten gaan. Vanavond maar eens proberen.
Werkte dit wel? Ik wil filmpjes ook als HEVC opslaan op mijn NAS. Maar krijg het niet voor elkaar om ze als HEVC over te krijgen. Ook al staat op mijn telefoon de optie behoud originelen aan onder foto's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:59

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Meer mensen last van?
sinds iOS 11 kun je Bluetooth niet meer uitzetten via de toggle in het command center, het blijft wel actief voor oa AirDrop. Alleen via Instellingen -> Bluetooth kun je het uitzetten en dan
verdwijnt het Bluetooth icoontje gewoon netjes.

En mocht dat het niet zijn; check gewoon eens met welk apparaat je stiekem Bluetooth verbinding hebt? ;)

youtube.com/@hisrep

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Wel waardeloos dat ik nog steeds de oude Siri stem heb....

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Splinter Cell schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:15:
Wel waardeloos dat ik nog steeds de oude Siri stem heb....
Ff van land wisselen en dan terug naar NL?
En doe jezelf een lol, kies de vrouwelijke stem...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
WhatsappHack schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:14:
[...]

Ff van land wisselen en dan terug naar NL?
En doe jezelf een lol, kies de vrouwelijke stem...
Helpt niks van alles al geprobeerd. Ook de optie Man of Vrouw heb ik niet. Maar als ik terugschakel hoor ik de nieuwe stem wel als testgeluid. Maar heb nog steeds de oude robot stem. Helaas.

Ik had gehoopt dat iOS 11.0.1 dit wel zou fixen.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Sinds de update naar IOS11 (en 11.01) heb ik een 'vaag' issue. Ik heb namelijk 2 wifi netwerken (ziggo hotspot en mijn prive wifi). Als ik de iPhone 7 verbinding laat maken met mijn prive netwerk, dan schakelt deze naar verloop van tijd over naar de wifi hotspot van ziggo. Dit terwijl mijn prive wifi een sterker signaal heeft in huis.

Ik heb de telefoon al een keer opnieuw opgestart. Mijn iPad pro (9.7") en mijn Macbook Pro, hebben dit issue overigens niet.

Ik hoop dat dit gewoon een bug is en dat het in IOS 11.1 is opgelost.

• NRG-81
DeNachtwacht schreef op woensdag 27 september 2017 @ 23:02:
[...]
sinds iOS 11 kun je Bluetooth niet meer uitzetten via de toggle in het command center, het blijft wel actief voor oa AirDrop. Alleen via Instellingen -> Bluetooth kun je het uitzetten en dan
verdwijnt het Bluetooth icoontje gewoon netjes.

En mocht dat het niet zijn; check gewoon eens met welk apparaat je stiekem Bluetooth verbinding hebt? ;)
Het heeft imho niets te maken met de nieuwe werking van de toggle in het Control Centre. Bluetooth staat bij mij altijd standaard aan. Het gaat om het verschil tussen aan (licht icoon) en verbonden (donker icoon).

En uiteraard heb ik meteen gecheckt met welk apparaat ik verbinding zou hebben. Geen van apparaten was echter verbonden volgens de instelingen.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
_Rayman_ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:05:
Sinds de update naar IOS11 (en 11.01) heb ik een 'vaag' issue. Ik heb namelijk 2 wifi netwerken (ziggo hotspot en mijn prive wifi). Als ik de iPhone 7 verbinding laat maken met mijn prive netwerk, dan schakelt deze naar verloop van tijd over naar de wifi hotspot van ziggo. Dit terwijl mijn prive wifi een sterker signaal heeft in huis.

Ik heb de telefoon al een keer opnieuw opgestart. Mijn iPad pro (9.7") en mijn Macbook Pro, hebben dit issue overigens niet.

In de mijnZiggo-omgeving kan je de hotspot gewoon uitzetten.
Alleen kan je dan zelf ook geen hotspots meer gebruiken buiten de deur.

• WhatsappHack
  • Niet online
_Rayman_ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:05:

Dan zet je automatisch verbinden met dat hotspot netwerk toch uit? :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:56
NRG-81 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:47:
[...]

Het heeft imho niets te maken met de nieuwe werking van de toggle in het Control Centre. Bluetooth staat bij mij altijd standaard aan. Het gaat om het verschil tussen aan (licht icoon) en verbonden (donker icoon).

En uiteraard heb ik meteen gecheckt met welk apparaat ik verbinding zou hebben. Geen van apparaten was echter verbonden volgens de instelingen.
harm12nl schreef op woensdag 27 september 2017 @ 22:52:
[...]

Volgens mij was dat ook al in iOS 11 zo. Is ‘nieuw’ in iOS 11. Had ook liever gehad dat dat donker en licht was gebleven zoals voorheen :)
:)

©2004

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

@WhatsappHack & @Dennisdn Bedankt voor jullie reacties. Helaas is dat geen optie, omdat ik de ziggo hotspots ook op andere plaatsen gebruik, waar ik b.v. bijna tot geen verbinding heb met het mobiele netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02:08
_Rayman_ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:52:
@WhatsappHack & @Dennisdn Bedankt voor jullie reacties. Helaas is dat geen optie, omdat ik de ziggo hotspots ook op andere plaatsen gebruik, waar ik b.v. bijna tot geen verbinding heb met het mobiele netwerk.
Je kunt toch in IOS11 per netwerk instellen of hij er automatisch verbinding mee maakt? Dus dan zet je dat uit voor de hotspot. Dan zit je thuis altijd op je eigen wifi en als je de hotspot nodig hebt zet je dat handmatig even aan. Je username/password blijven dan wel onthouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Wat @PhilipsFan zegt klopt, je kan dan gewoon nog handmatig verbinding maken via Instellingen; hij zal alleen niet meer automagisch verbinding leggen met die hotspots. Dus als je slecht mobiel bereik hebt en je wilt op zo'n hotspot heb je een extra stap, maar je bent thuis wel van 't gezeik af.

• Boborc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-07 11:39
Erik1805 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:55:
[...]

Klikken op instellingen en dan dmv 3d touch direct naar wifi of bluetooth gaan.

[afbeelding]
Naar zo iets ben ik op zoek, maar heb een iphone SE (dus geen 3d touch :-( ) Andere suggestie?

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 23:22
Boborc schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:03:
[...]

Naar zo iets ben ik op zoek, maar heb een iphone SE (dus geen 3d touch :-( ) Andere suggestie?
Lang ingedrukt houden?

Oh nee mijn fout, dat werkt alleen in het bedieningspaneel

[ Voor 12% gewijzigd door Sinus_rhythm op 28-09-2017 13:15 ]

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
In het begin van spots, voordat ik het blokkeerde, heb ik mij eens goed ingelezen. De theorie was toen dat je op eigen netwerk nooit op je eigen hotspot komt.

Zou het kunnen dat op een bepaalde plek in huis de hotspot van de buren sterker is dan jouw eigen netwerk? Wellicht kun je wat andere wifikanalen van je eigen netwerk uitproberen om er meer vermogen in te krijgen.

• Boborc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-07 11:39
Sinus_rhythm schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:13:
[...]

Lang ingedrukt houden?

Oh nee mijn fout, dat werkt alleen in het bedieningspaneel
Dan beginnen alle iconen te trillen om ze te verplaatsen/apps te verwijderen. Had het ook geprobeerd :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Boborc schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:03:
[...]

Daar is geen optie voor op toestellen zonder 3D touch.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• tom.cx
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-07 15:06
Wat je kan doen als je een Macbook hebt is het volgende.

Als je klikt op 'Apple Logo > Systeemvoorkeuren > Netwerk > Geavanceerd (rechts onder)'. Onder het tab wifi heb je alle wifi netwerken staan. De volgorde van de lijst is ook de prioriteit. Alles wat boven aan staat, daar verbind hij dus als eerste mee en gaat zo verder de lijst af. Als de Ziggo Hotspot boven jou eigen netwerk staat in de lijst gaat hij dus automatisch op een bepaald moment met de Ziggo Hotspot verbinden.

Mocht je geen Macbook hebben. Vergeet dan beide netwerken. Maak eerst verbinding met je eigen netwerk. Daarna met de Ziggo Hotspot. De Ziggo Hotspot komt dan namelijk onder jou netwerk te staan. Hij zal dan niet meer zo snel switchen.

Succes ;-).

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:32
Het gaat in dit draadje echter om IOS, niet OSX...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

joenja schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:53:
Het gaat in dit draadje echter om IOS, niet OSX...
via iCloud synct ie je wifi settings normaal gesproken mee dus wat hij zegt kan wel gebruikt worden :)

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:32
Weer wat geleerd :)

• _Bailey_
  • Niet online
rock stable iOS 10.3.3 opgegeven en maar ge-update naar iOS 11.0.1

Maar man man man (met stem van Rob de Geus)...wat is alleen al de animatie van het unlocken van je iPhone traag. Leuk zo'n soort luikje wat naar boven gaat als je je telefoon unlocked
Degene die dat bij Apple bedacht heeft, heeft zich stierlijk verveeld, denk ik

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 28-09-2017 18:27 ]

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 09:54
Toch weer wat vreemds met Airprint.
Airprint is geïnstalleerd op een windowsbak zodat we met z'n allen thuis vanaf elk apple device kunnen printen. Nu blijkt dat er met 11.0 en hoger niet geprint kan worden. Met een oudere ipad wel.

Hij mauwt iets over beveiliging......

de veiligheid van deze verbinding kan niet worden gecontroleerd.

Meer mensen??

[ Voor 10% gewijzigd door bing69 op 28-09-2017 18:50 ]

Bing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dafmay
Public beta 11.1 is beschikbaar voor download.

>:)

• eddiemen
  • Laatst online: 28-09-2022
dafmay schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:01:
Public beta 11.1 is beschikbaar voor download.

>:)
Up and running _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Yups.

En weer een heel stuk sneller en soepeler dan 11.0.1. Geweldige update weer _/-\o_

Edit : sterker nog...mijn iPhone 7 Plus is nu weer net zo snel en vloeiend als voorheen met 10.3.3.

Morgen mijn iPhone 8 Plus binnen. Eens zien hoe die initieel draait op ios11...en of de public beta 11.1 wel nodig is.

[ Voor 32% gewijzigd door dafmay op 28-09-2017 20:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eddiemen
  • Laatst online: 28-09-2022
dafmay schreef op donderdag 28 september 2017 @ 19:55:
[...]

Yups.

En weer een heel stuk sneller en soepeler dan 11.0.1. Geweldige update weer _/-\o_

Edit : sterker nog...mijn iPhone 7 Plus is nu weer net zo snel en vloeiend als voorheen met 10.3.3.

Morgen mijn iPhone 8 Plus binnen. Eens zien hoe die initieel draait op ios11...en of de public beta 11.1 wel nodig is.
Spannende dag dus morgen!, enjoy!

• dafmay
eddiemen schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:38:
[...]

Spannende dag dus morgen!, enjoy!
Thx! d:)b

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

accu/batterij houdt (nog)langer onder 11.1 (SE)

• Fons2003
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-02-2019
In ios 11 in combinatie met carplay schijnt een nieuwe optie in maps te zitten.
De maximumsnelheid zou nu zichtbaar moeten zijn op sommige wegen.

Werkt deze optie wel of moet er iets ingesteld worden ?

Fons

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Fons2003 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:31:
In ios 11 in combinatie met carplay schijnt een nieuwe optie in maps te zitten.
De maximumsnelheid zou nu zichtbaar moeten zijn op sommige wegen.

Werkt deze optie wel of moet er iets ingesteld worden ?

Fons
Tot nu toe alleen V.S. en U.K. Ben benieuwd of het nog in iOS 11 beschikbaar komt voor NL en BE..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkorpionNL
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-10 20:16
Eergisteravond mijn iPhone SE en iPad mini 2 van 10.3.3 naar 11.0.1 ge-update en ik ben echt blij verrast hoe snel beide devices zijn. Van tevoren heb ik nog getwijfeld of ik mijn iPad nog wel moest updaten, maar hij is er echt sneller van geworden tov 10.3.3. Blij met deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 09:21

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Heb de update gedaan op m'n iPhone maar ik ben er eigenlijk niet zo blij mee. Het Quick-optie panel (swipe van beneden) vind ik echt raar, zeer onoverzichtelijk. De nieuwe 'movie player' is een doorn in m'n oog (volume control e.d. alles lijkt verdwenen van de interface). De iconen van de default apps passen ineens helemaal niet meer bij de rest, lijkt wel een oud android toestel zo de launcher... Mail app gebruikt ineens ENORME captions die mijn halve scherm in nemen. Snap eigenlijk niet wat de voordelen moeten zijn van deze update.. ben niks tegen gekomen wat *nieuw* en handig is, alles is meer een downgrade aan de UI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-10 12:52
Iemand ervaring met IOS11 op de iPad Air 2?
Het draait nu (met 10.3.3) zo soepel dat ik geen risico wil nemen weer alles te moeten verwijderen.

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

xaliton schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:43:
Iemand ervaring met IOS11 op de iPad Air 2?
Het draait nu (met 10.3.3) zo soepel dat ik geen risico wil nemen weer alles te moeten verwijderen.
zie hier; https://gathering.tweaker...ords%5D=%20iPad%20Air%202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer UYL
  • Laatst online: 06-10 12:52

[IMG]https://card.psnprofiles.com/2/Meneer_UYL.png[/IMG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos-P
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10:07
Sinds de update naar 11.0.1 op mijn iPad heb ik bij de widgets geen linker en rechter kolom meer in landscape mode. Heeft iemand hier een oplossing voor. Ik heb hier met de zoekfunctie niets over kunnen vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jos-P op 29-09-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ik zie veel mensen met batterij issues, heel raar want ik zit nog op iOS 11.0 met mijn iPhone 7 Plus en de accu gaat langer mee dan ooit tevoren..

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 17:36
Toch wel erg raar: iPhone 6 front (selfie) camera werkt niet meer (zwart beeld).
-iOS11 kaal geinstalleerd, werkt niet
-IOS10 tergug gezet, werkt ook niet, dus dacht camera is toevallig kapot gegaan

Net naar de winkel geweest. Nieuwe camera er in, werkt ook niet. Nog 1 voor de zekerheid, ook niet. Heel vreemd.
-iOS11.0.1 kwam langs, helpt niet.

Verbaas me er vooral over dat het onder iOS 10 niet meer werkt. Zit er camerafirmware in de iOS install die onomkeerbaar is oid?

Ik kreeg nog een tip om restore naar iOS10 met DFU te doen. Maakt het uit of je vanuit DFU herstelt of niet?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Laatst online: 02:08
iantje31 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:24:
ik zie veel mensen met batterij issues, heel raar want ik zit nog op iOS 11.0 met mijn iPhone 7 Plus en de accu gaat langer mee dan ooit tevoren..
Er zijn geen batterij-issues. Mensen halen dit werkelijk bij ELKE ios-update weer van stal, je kunt er gewoon op wachten. Als je problemen hebt met je batterij, dan betekent dit dat je ergens een rotte app hebt die hard werkt op de achtergrond, dit kun je gewoon uitzetten. Je kunt zelfs in de instellingen bij batterij de app opvragen die het meeste energie heeft verbruikt. Het kan natuurlijk ook zijn dat je batterij echt versleten is.

Een oorzaak voor de ontstane indruk kan zijn dat bij een schone IOS-installatie het besturingssysteem eerst allerlei dingen gaat scannen en indexeren. Hierdoor kan het zijn dat je batterij de eerste dag wat sneller leeg loopt. Dit verdwijnt echter altijd na enkele dagen.

Hier in huis een iPhone 7, iPad Air 2, iPad Pro 10.5, iPhone 6S, 2x een iPhone 5S en geen enkel probleem met IOS11.

[ Voor 4% gewijzigd door PhilipsFan op 29-09-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaspov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:35:
Toch wel erg raar: iPhone 6 front (selfie) camera werkt niet meer (zwart beeld).
-iOS11 kaal geinstalleerd, werkt niet
-IOS10 tergug gezet, werkt ook niet, dus dacht camera is toevallig kapot gegaan

Net naar de winkel geweest. Nieuwe camera er in, werkt ook niet. Nog 1 voor de zekerheid, ook niet. Heel vreemd.
-iOS11.0.1 kwam langs, helpt niet.

Verbaas me er vooral over dat het onder iOS 10 niet meer werkt. Zit er camerafirmware in de iOS install die onomkeerbaar is oid?

Ik kreeg nog een tip om restore naar iOS10 met DFU te doen. Maakt het uit of je vanuit DFU herstelt of niet?
Herstel is al eerder aangegeven voor mensen die niet tevreden zijn met 11. moet je niet lang meer mee wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Hackus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:17:
[...]

Herstel is al eerder aangegeven voor mensen die niet tevreden zijn met 11. moet je niet lang meer mee wachten...
Dat heb ik al gedaan, terug naar iOS10? En het gaat niet om tevreden, het werkt niet goed.

[ Voor 8% gewijzigd door jaspov op 29-09-2017 14:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaspov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:20:
[...]

Dat heb ik al gedaan, terug naar iOS10? En het gaat niet om tevreden, het werkt niet goed.
https://support.apple.com/en-gb/contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Thanks, ook al gedaan (had ik er niet bij gezet). Hopen op een fix. Hoopte dat hier iemand wist hoe het kan dat de camera ook na restore niet werkt (of er firmware meekomt oid die niet dowgrade als je het OS downgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaspov schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:29:
[...]

Thanks, ook al gedaan (had ik er niet bij gezet). Hopen op een fix. Hoopte dat hier iemand wist hoe het kan dat de camera ook na restore niet werkt (of er firmware meekomt oid die niet dowgrade als je het OS downgrade)
Herstel via IPSW al geprobeerd ?
Misschien beter een eigen onderwerp aanmaken ipv hier in algemeen iOS11

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 29-09-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
Hackus schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:32:
[...]

Herstel via IPSW al geprobeerd ?
Misschien beter een eigen onderwerp aanmaken ipv hier in algemeen iOS11
Thanks, ook al gedaan ja. Zal een eigen topic starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Nu online

Mars Warrior

Earth, the final frontier

drusloos schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:31:
11.01 is op mijn iPhone 6 Plus een waardeloze update. 11 was uitstekend.
IPhone hangt regelmatig. Alleen harde reset helpt dan. Geen enkele response meer van het beeldscherm.

Kan vaak niet eens de telefoon aannemen omdat het scherm niet reageert.
Herstarten helpt niet.

Sommige uren van de dag een compleet onbruikbaar apparaat van €900.

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:21
Mars Warrior schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 15:52:
[...]

IPhone hangt regelmatig. Alleen harde reset helpt dan. Geen enkele response meer van het beeldscherm.

Herstarten helpt niet.

probeer de public beta eens te downloaden 11.1 collega had dit ook en nu draait die weer subliem...

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Herstarten helpt niet.

Denk je dat het goed is om een harde reset uit te voeren ?

was de update 11.0.1 nodig voor jouw toestel qua gebruik ?

Ik begrijp sommige mensen niet met harde reset etc. kijk je instellingen na en ga anders terug naar 11(15A372)

Jr. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:02
[...]

Herstarten helpt niet.

Hier hetzelfde met ios 11 en 11.01 , het beeldscherm reageert niet meer of bijna niet meer. Het is het toestel van mijn moeder. Zelfs de glazen screenprotector eraf gehaald , maar hetzelfde resultaat. Opnieuw geinstalleerd met ipsw en geen verbetering. Er zijn veel problemen met ios 11 zo te lezen.
Wat ik niet begrijp want er zijn tal van betas uitgekomen.... Terug 10.3 erop gezet en de iPhone werkt weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:41
[...]

Herstarten helpt niet.

Op mijn 7 en 7plus werkt het goed. Ik doe wel altijd een clean install. Dus als nieuwe iphone instellen. Foto’s en contacten heb je dan nog, whatsapp data ook, en kan je gelijk de app installeren die je alleen gebruikt. Misschien jouw 6 plus ook even resetten? Beta 11.1 heb ik inmiddels ook draaien, update van ruim 2GB en die maakt het allemaal nog beter. Wellicht zal die ook bij jou helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:01
Foto’s, contacten en je wa backup staan in iCloud dan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
iOS 11.1 geïnstalleerd op de iPad.

Tot nu toe retesnel, na installatie kwam gelijk code intoetsen i.p.v. press homebutton. Deze gelijk in de feedback gegooid,

Verder bij een aankoop kwam inloggen op Appstore niet voor betaling, deze kwam pas na sluiten game (Mario) ook netjes gemeld,

Verder net iets vlotter als de 11.0.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 08:38

Saven

Administrator

Na mn slechte bereik met ios11 nu ook de laatste dagen last van een goede battery drain. Waar ik normaliter einde van de dag zo'n 60% overhad is dat nu nog maar 20% :N

Belachelijk, en jammer. Voor het eerst dat ik echt zelf meemaak dat een update de boel zo erg verneukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Saven schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:42:
Na mn slechte bereik met ios11 nu ook de laatste dagen last van een goede battery drain. Waar ik normaliter einde van de dag zo'n 60% overhad is dat nu nog maar 20% :N

Belachelijk, en jammer. Voor het eerst dat ik echt zelf meemaak dat een update de boel zo erg verneukt
Heb je geprobeerd het op te lossen, zo ja wat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Misschien indexering die bezig is bij update naar iOS 11??

Batterij is bij echt subliem

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook dikke battery drain, maar een restart lostte het bij mij op.

Even andere vraag: heeft iemand een al dan niet betaalde versie van het toetsenbord uit ios 10 (of ouder) gevonden? Mijn zoon heeft wel een toetsenbord app, maar die heeft de meest wereldvreemde zaken erin staan waarop ik niet kan typen, maar ik zou graag de oude zonder al die andere tekens erbij terug willen. Met google vind ik alleen maar informatie over hoe ik een 1 handig toetsenbord krijg, maar ik wil gewoon mijn ios 10 toetsenbord terug en voor de rest ios 11 behouden.

ohja, nog een bug waar ik me aan erger: voorheen had je in de appstore als je al wat games uit een gamebundel had een korting, maar als ik nu op een bundle klik moet ik de volledige prijs betalen, ook al heb ik bijvoorbeeld al 2 van de 3 games. Iemand erop durven te drukken en krijg je dan de kortingsprijs of betaal je dan gewoon dubbel voor een game? De prijs wordt ook niet meer aangepast, eerst zag je de volledige prijs en werd die opeens vervangen door een lagere prijs omdat je al deels spullen had gekocht, maar nu is dat weg?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:22:

Even andere vraag: heeft iemand een al dan niet betaalde versie van het toetsenbord uit ios 10 (of ouder) gevonden? Mijn zoon heeft wel een toetsenbord app, maar die heeft de meest wereldvreemde zaken erin staan waarop ik niet kan typen, maar ik zou graag de oude zonder al die andere tekens erbij terug willen. Met google vind ik alleen maar informatie over hoe ik een 1 handig toetsenbord krijg, maar ik wil gewoon mijn ios 10 toetsenbord terug en voor de rest ios 11 behouden.

ohja, nog een bug waar ik me aan erger: voorheen had je in de appstore als je al wat games uit een gamebundel had een korting, maar als ik nu op een bundle klik moet ik de volledige prijs betalen, ook al heb ik bijvoorbeeld al 2 van de 3 games. Iemand erop durven te drukken en krijg je dan de kortingsprijs of betaal je dan gewoon dubbel voor een game? De prijs wordt ook niet meer aangepast, eerst zag je de volledige prijs en werd die opeens vervangen door een lagere prijs omdat je al deels spullen had gekocht, maar nu is dat weg?
Het is mij niet opgevallen dat er verschillen zat/was tussen het iOS 10/11 toetsenbord.

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 23:22:

Wat bedoel je precies met het toetsebord?
Op de iPad heb je nu een nieuw toetsenbord, net als een los toetsenbord met de cijfers en leestekens erbij, bedoel je dat?
Ik vind het juist zeer handig!
Afbeeldingslocatie: https://www.iphoned.nl/wp-content/uploads/2017/07/ipad-pro-quicktype-580x375.png

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Kan een mod a.u.b. posts over de niet bestaande battery drain naar een uithoek op het forum verplaatsen? Voor nu en in de toekomst graag.. Wat een moeimakers zeg.

Mensen mogen best verder kijken in plaats van zeiken. En alleen al in dit draadje staan zoveel tips en mogelijke oorzaken. Gebruik de zoekfunctie dan!

disruptive mood :off

NRG

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:13
GerardVanAfoort schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:56:
Kan een mod a.u.b. posts over de niet bestaande battery drain naar een uithoek op het forum verplaatsen? Voor nu en in de toekomst graag.. Wat een moeimakers zeg.

Mensen mogen best verder kijken in plaats van zeiken. En alleen al in dit draadje staan zoveel tips en mogelijke oorzaken. Gebruik de zoekfunctie dan!

disruptive mood :off
Niet bestaand? Doe niet zo naïef. Al die mensen zuigen het uit hun duim zeker. Leuk al die tips en oorzaken. Feit is dat veel mensen hier gewoon last van hebben. Apple-gebruikers hebben een hoog verwachtingspatroon en daar past dit niet in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Steven.w schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:18:
[...]

Niet bestaand? Doe niet zo naïef. Al die mensen zuigen het uit hun duim zeker. Leuk al die tips en oorzaken. Feit is dat veel mensen hier gewoon last van hebben. Apple-gebruikers hebben een hoog verwachtingspatroon en daar past dit niet in.
We zitten hier op een Tech Forum, niet op de handwerkclub van "Tante Betsy". Eigen inzet om een oplossing te zoeken ontbreekt in 9 van de 10 posts. gewoon even zeuren omdat het ook op Twitter of elders gezegd wordt lijkt het op.

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:24

swv

Steven.w schreef op zaterdag 30 september 2017 09:18:
[...]

Na een update klagen er altijd mensen over batterijproblemen. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Is een beetje hetzelfde als de iPhone is duur-opmerkingen na de release van een nieuwe.

Mocht je problemen hebben met de batterij: dan kan je herstarten, soft resetten of hard resetten. Of Facebook de-installeren ;) Dat is altijd de procedure. Helpt dat niet dan is er wat anders aan de hand. Defecte batterij of héél slecht bereik bijvoorbeeld. Maar dat ontstaat niet na een update natuurlijk.

Mocht je problemen hebben met de prijs: beter betaalde baan zoeken.

Het leven is niet zo moeilijk hoor :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:13
swv schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:38:
[...]

Na een update klagen er altijd mensen over batterijproblemen. Daar kan je de klok op gelijk zetten. Is een beetje hetzelfde als de iPhone is duur-opmerkingen na de release van een nieuwe.

Mocht je problemen hebben met de batterij: dan kan je herstarten, soft resetten of hard resetten. Of Facebook de-installeren ;) Dat is altijd de procedure. Helpt dat niet dan is er wat anders aan de hand. Defecte batterij of héél slecht bereik bijvoorbeeld. Maar dat ontstaat niet na een update natuurlijk.

Mocht je problemen hebben met de prijs: beter betaalde baan zoeken.

Het leven is niet zo moeilijk hoor :z
Relevante zaken benoem je. Batterijproblemen na een update hebben inderdaad niks met ontvangstproblemen te maken dus is totaal irrelevant. Je denigrerende toon over een betere baan slaat de plank ook volledig mis. Erg relevant ook voor de discussie.

Het gaat erom dat het mensen opvalt dat na de update de batterij aanzienlijk sneller leegloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 08:38

Saven

Administrator

PhilipsFan schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:36:
[...]

Er zijn geen batterij-issues. Mensen halen dit werkelijk bij ELKE ios-update weer van stal, je kunt er gewoon op wachten. Als je problemen hebt met je batterij, dan betekent dit dat je ergens een rotte app hebt die hard werkt op de achtergrond, dit kun je gewoon uitzetten. Je kunt zelfs in de instellingen bij batterij de app opvragen die het meeste energie heeft verbruikt. Het kan natuurlijk ook zijn dat je batterij echt versleten is.

Een oorzaak voor de ontstane indruk kan zijn dat bij een schone IOS-installatie het besturingssysteem eerst allerlei dingen gaat scannen en indexeren. Hierdoor kan het zijn dat je batterij de eerste dag wat sneller leeg loopt. Dit verdwijnt echter altijd na enkele dagen.

Hier in huis een iPhone 7, iPad Air 2, iPad Pro 10.5, iPhone 6S, 2x een iPhone 5S en geen enkel probleem met IOS11.
Ja dat riep ik dus ook altijd. Totdat je wel echt zelf tegen deze dingen aanloopt |:( Geen gekke apps die drainen, geen ander raar gebruik etc. Alleen een update doorvoeren en daarna battery life naar de tyfus :r

• M0otje
  • Laatst online: 06-10 19:41
Ik heb na de laatste fix update 11.0.1 het geval dat bij bellen dat ie automatisch op luidspreker springt. En als iemand opneemt moet ik weer luidspreker uitschakelen om een normale gesprek te voeren. Heeft meerdere hiervan last gehad?

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Ik had eerder gemeld batterijproblemen te hebben met name tijdens gebruik (iPhone 5s). Dit lijkt na ongeveer 5 dagen te zijn verminderd en heb nu niet meer echt het gevoel dat de batterij veel sneller leeg gaat (maar nog wel iets).

Ook heb ik animaties op eenvoudig gezet. Vind de telefoon op die manier veel sneller en fijner in het gebruik! Ook leek vanaf toen de batterij weer langer mee te gaan, maar denk niet dat het met elkaar te maken heeft.

NOSIG

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 16:23
@Mars Warrior dat je baalt van je batterij kan ik snappen maar een toestel van 3 jaar heeft kent wel afschrijving en vertegenwoordigd geen 900 euro meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Roos79 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:43:
@Mars Warrior dat je baalt van je batterij kan te snappen maar een toestel van 3 jaar heeft kent wel afschrijving en vertegenwoordig geen 900 euro meer ;)
en jouw spellingscontrole is dood? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 16:23
@Geert1976 Ja die is echt dood helaas en dat is in mijn ogen het enige stukke van IOS11.
(Ik ben dus helemaal niet meer gewend goed na te lezen bij deze dus excuus en wat gewijzigd :+ )

Bij mij heeft dus uiteindelijk een clean install en pas daarna een back terug zetten wel geholpen.

[ Voor 3% gewijzigd door Roos79 op 30-09-2017 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:59

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Steven.w schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 09:18:
[...]

Het hele punt is dat veel van die berichten gewoon niet kloppen. Ze worden vaak door schreeuwerige types geplaatst die de nieuwe iOS hooguit een dag en vaak zelfs minder dan een halve dag hebben draaien. Terwijl op die momenten vaak op de achtergrond nog heel veel optimalisaties plaats vinden die stroom vreten. Je ziet het ook andersom trouwens: juichberichten dat de batterij "amazing" is. Net zulke onzin.
_Christiaan_ schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:38:
Ik had eerder gemeld batterijproblemen te hebben met name tijdens gebruik (iPhone 5s). Dit lijkt na ongeveer 5 dagen te zijn verminderd en heb nu niet meer echt het gevoel dat de batterij veel sneller leeg gaat (maar nog wel iets).
Zie hier een bericht dat nota bene nét boven me gepost wordt.

Berichten van mensen die de nieuwste iOS een week hebben draaien en nog steeds klagen over de batterij, kom je zelden of nooit tegen. En ook daar is vaak nog een tweetal dingen die men niet geprobeerd heeft en in 90% de oplossing is.
Stap 1. Start je telefoon opnieuw op. Je zal je verbazen hoeveel mensen op fora lopen te roeptoeteren over batterijproblemen zonder dat ze dit gedaan hebben, en het lost al veel problemen met de batterij op. Zéker na een migratie naar nieuwe iOS.
Stap 2. Helaas... even een reset naar fabrieksinstellingen lost de overige problemen op. Kost even wat moeite, maar betaalt zich toch echt uit omdat je alle risico's van verkeerd ingestelde configuratiebestanden of achtergrondprocessen 100% uitsluit.

[ Voor 11% gewijzigd door DeNachtwacht op 30-09-2017 17:21 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Bij mijn iPhone 7 gaat het ook niet echt lekker met de wifi. Ik heb dus 2 wifi signalen. 1 voor de eerste verdieping en 1 voor de begane grond. Hij verbind automatisch met de begane grond wifi en die van de eerste etage. Als ik op de eerste etage ben, zet ik hem vaak handmatig op de wifi van de 1e etage (sneller). maar na een minuut of 5 staat ie weer verbonden met wifi van begane grond..

afijn, ik automatische verbinding uitgezet bij wifi instellingen van dat netwerk. Ik zit op de 1e etage, verbind met dat netwerk. En een minuut of 5 later ben ik ineens verbonden met 4g. Hij verbind dan niet meer automatisch (logisch) maar waarom valt wifi steeds weg? Daar had ik eerst geen last van. Ook irritant dat als die op automatisch verbinden staat dat hij dan telkens verbinding maakt met een zwakker netwerk op de begane grond. terwijl ik verbonden ben (ook automatisch) op de 1e verdieping.

Ook mijn iPad air werkt niet lekker. Scherm kantelt niet automatisch meer mee.. arghh. Eerst moet ik dan uit de app gaan en dan draait hij pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

M0otje schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 10:07:
Ik heb na de laatste fix update 11.0.1 het geval dat bij bellen dat ie automatisch op luidspreker springt. En als iemand opneemt moet ik weer luidspreker uitschakelen om een normale gesprek te voeren. Heeft meerdere hiervan last gehad?
Instellingen - algemeen - toegankelijkheid.
Audioroute/audiopad

Jr.

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
iantje31 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:24:
Bij mij ook. Nu 20%. Ik heb em gisterochtend om 6 uur uit de lader gehaald.

[ Voor 10% gewijzigd door AppleFangirl op 30-09-2017 18:15 ]

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Saven schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:42:

Bij mij (iPhone 7 plus) was het na de update zo dat een of ander proces bleef hangen. Bij de batterij statistieken was het gebruik gelijk aan de stand-by tijd, na een restart bleef dit zo. Na de iPhone een keer uitgeschakeld en volledig opgeladen te hebben klopt de gebruik/stand-by tijd weer én m'n batterij gaat voor mijn gevoel even lang mee als met iOS 10.

(Uitschakelen -> volledig opladen -> daarna opstarten)

[ Voor 3% gewijzigd door xh3adshotx op 30-09-2017 18:52 ]

Verwijderd

HereIsTom schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 00:12:
[...]

Wat bedoel je precies met het toetsebord?
Op de iPad heb je nu een nieuw toetsenbord, net als een los toetsenbord met de cijfers en leestekens erbij, bedoel je dat?
Ik vind het juist zeer handig!
[afbeelding]
Zijn er nu 2 toetsenborden beschikbaar op de ipad dan? Of begrijp ik je verkeerd. Die op de afbeelding heb ik nu, maar ik wil graag de oude weer terug zonder IOS 11 kwijt te raken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2017 19:55 ]

• M0otje
  • Laatst online: 06-10 19:41
Hackus schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 14:23:
[...]

Instellingen - algemeen - toegankelijkheid.
Audioroute/audiopad

Jr.
Merci het lag inderdaad aan dat. Wel vreemd dat ie dan vanzelf aan gesprongen is, want heb na de update niet aan instellingen gezetten.

Ik heb een andere probleemtje (al een tijd), namelijk als ik een foto wil maken dan maakt ondanks dat ik ie op stil staat een geluid. Iemand hier eerder meegemaakt en een oplossing ervoor gevonden?
Pagina: 1 ... 20 ... 44 Laatste