[iOS 11] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Lucifertje Al eens getracht om een schone instal te doen, en gewoon handmatig je Apps weer toe te voegen ? Dus geen reservekopie plaatsen. (Geldt voor meerdere gebruikers trouwens).

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 19:26
UltraSub schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 07:34:
[...]

Al eens geprobeerd uit en weer in te loggen in de AppStore?
Zeker, verscheidene keren maar ook dan kan ik geen apps downloaden. Na clean install ingelogd zonder backup terug te zetten, dan is het geen probleem.

Kan het zijn dat ik problemen heb ik iOS 11 omdat ik apps via twee Apple ID's heb gedownload en dat het daarom nu fout gaat? Met ene account heb ik de meeste apps gedownload maar met bijv. de eerste account heb ik apps zoals WhatsApp gedownload.

Kan het daarom fout gaan met terugzetten van de apps?

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 09:46

ddZ

Je merkt wel, dat het iets minder vlot werkt dan onder 10.x… Maar dat is dan ook alles.

• Udo71
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 18:42
burne schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 16:29:
[...]

Even rebooten voordat je Geekbench start. Moet je sowieso doen voor benchmarks (altijd beginnen met een voorspelbare beginsituatie) maar ook met iOS 9 en 10 had ik soms halve scores die na rebooten weer normaal waren. Geen idee wat dat is want het is niet dat je iPad op halve kracht draait, andere benchmarks geven normale scores op dat moment.
Gisteravond een clean install gedaan en probleem opgelost. Had hem al een keer gereboot, maar dat hielp niks. Iig bedankt!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Vroeger kon je de periode (bv 1 week/1maand/onbeperkt)waarover de e-mailberichten werden gedownload aanpassen. Kijk ik eroverheen of is die optie verdwenen?

Verwijderd

Pannekoek81 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 07:26:
[...]

Onze iPad mini 2 is er sneller op geworden. Ben zeer tevreden.
Zo, dat is voor het eerst dat een iPad sneller wordt. Ik ben benieweuwd naar anderen hun ervaringen t.a.v. iPad Air 1 en Mini 2.

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:21:
[...]

Zo, dat is voor het eerst dat een iPad sneller wordt. Ik ben benieweuwd naar anderen hun ervaringen t.a.v. iPad Air 1 en Mini 2.
Dat hoeft op zich niet gek te zijn. Nu alles met iOS 11 op 64 bit draait.

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 19:09
Safari lijkt me net trager reageren op mijn 7 plus.

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:10
HappyGilmore schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:
Vroeger kon je de periode (bv 1 week/1maand/onbeperkt)waarover de e-mailberichten werden gedownload aanpassen. Kijk ik eroverheen of is die optie verdwenen?
Geen idee waar het nu zit, maar als ik zoek naar een mail of woord gaat hij wel ver terug

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik heb gister het beta profiel van de Ipad verwijderd, maar ik blijf op iOS 11 zitten, ook na een reset. (Ik had de GM) hoort dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 12:12
Jeffrey88 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:18:
Ik heb gister het beta profiel van de Ipad verwijderd, maar ik blijf op iOS 11 zitten, ook na een reset. (Ik had de GM) hoort dit?
Yes! IOS 11 = GM

(hetzelfde versienummer)

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 23-09-2017 14:23 ]

• DutchOx
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 03-10 10:35
Meerdere last van dat soms app iconen verdwijnen van de homescreen, maar na het swipen tussen de pagina’s weer terug zijn?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WBG04NZ.jpg

• AppleFangirl
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2023
sderooij schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:07:
Hoe kan het dan dat op mijn 7 plus alle animaties zo stotteren en mijn batterij zo snel leegloopt? ZIjn er mensen met een 7 plus waar het wel allemaal soepel loopt en batterij geen issue is?

Ik ging van 10.3.3 via OTA naar 11, zou een clean install helpen? Ben nu weer teruggegaan naar 10.3.3 via clean install...
Hier geen problemen met de 7 plus en iOS 11. Alles loopt soepel. Heb ook geen beta’s gedraaid en OTA
update gedaan.

Heeft iemand een iPad Air ge-update? Is toch wel een oud model dus ik twijfel een beetje.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:20
Zojuist onze andere iPad en mijn SE ook ge-update. Geen problemen zover. Allemaal via iTunes restore en update optie gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Theopolis
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-08 17:27
AppleFangirl schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:49:
[...]

Hier geen problemen met de 7 plus en iOS 11. Alles loopt soepel. Heb ook geen beta’s gedraaid en OTA
update gedaan.

Heeft iemand een iPad Air ge-update? Is toch wel een oud model dus ik twijfel een beetje.
iOS 11 op mijn iPad AIR werkt hier zonder problemen. Gewoon doen ;)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Jeffrey88 schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 14:18:
Wat dacht je dan, dat je 12 alvast zou krijgen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
CyBeR schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:35:
[...]

🤣 zou leuk zijn! Maar nee ik dacht dat ik weer terug op iOS10 zou worden gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
NiGeLaToR schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:29:
[...]

Ik kan nog niet echt iets vinden van AR kit. Wellicht kijk ik niet goed, wat kan ik ermee?
Ik heb "AR Airplanes" gemaakt. Je kunt ermee een RC vliegtuigje rondvliegen :+
https://itunes.apple.com/...rplanes/id1286291343?mt=8

Werkt nog niet helemaal goed op 4.7 inch (iphone6s) of kleiner, maar bug fix is underway.
Is trouwens het vliegtuig dat in het Rijksmuseum staat (3e etage), de BAT FK23.

Mixed Reality dev

• Lucifertje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 19:26
Hackus schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 10:25:
@Lucifertje Al eens getracht om een schone instal te doen, en gewoon handmatig je Apps weer toe te voegen ? Dus geen reservekopie plaatsen. (Geldt voor meerdere gebruikers trouwens).
Ja, en dan werkt het wel maar moet ik alles handmatig gaan terugzetten en weet ik even niet hoe ik m'n foto's en contacten weer snel terug kan zetten (zonder al teveel moeite).

Begreep van een bekende dat hij hetzelfde probleem had, ook daar in het verleden twee verschillende Apple ID's gebruikt dus denk dat het voor de hand liggend is dat het door komt.

Ik draai nog lekker even door op iOS 10, vind het wel prima ;-)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-10 22:24

The Chosen One

Zie signature!

Als ik terug naar IOS 10 ga heb ik me normale wishlist dan weer?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 22:49
The Chosen One schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 18:02:
Als ik terug naar IOS 10 ga heb ik me normale wishlist dan weer?
Kan er geen nieuw topic komen terug naar iOS 10?

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-10 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:21:
[...]

Hier ook een Air die er alleen maar beter op is geworden 8)
Enige min punt hij laad niet meer aan de iphone lader maar ik ga even een herstel doen aan i tunes nu ;)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
De Air is hier ook merkbaar "vloeiender" geworden, met iOS 10 kon je echt merken dat iedere actie even wat denkkracht nodig had. Vooral merkbaar bij intoetsen webadres in Safari. Dat was echt bijna niet te doen tenzij je search suggesties uitzette.

Verder positief dat ik vandaag mijn wifi wachtwoord eenvoudig heb kunnen delen met vrienden die op visite waren. Dat werkt top, enige wat jammer is, is als je het bericht toevallig weg veegt dan kun je zonder beide iphones te rebooten dit niet meer terug krijgen.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

HappyGilmore schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:56:
Geen idee waar het nu zit, maar als ik zoek naar een mail of woord gaat hij wel ver terug
Ja maar dat wil ik dus juist niet :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:11
Menesis schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 16:39:
[...]

Ik heb "AR Airplanes" gemaakt. Je kunt ermee een RC vliegtuigje rondvliegen :+
https://itunes.apple.com/...rplanes/id1286291343?mt=8

Werkt nog niet helemaal goed op 4.7 inch (iphone6s) of kleiner, maar bug fix is underway.
Is trouwens het vliegtuig dat in het Rijksmuseum staat (3e etage), de BAT FK23.
Cool, is toevallig het enige AR appje wat ik nog heb gehouden ondanks dat ie inderdaad niet helemaal goed werkt. :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Roos79
Waarom zet Apple gelijk die stomme foto bibliotheek weer zelf aan na zo n IOS Up date?
Ik had gelijk weer gedoe op mijn oudere 5s die maar 16 GB ruimte heeft :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-10 11:59
NiGeLaToR schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 21:13:
[...]

Cool, is toevallig het enige AR appje wat ik nog heb gehouden ondanks dat ie inderdaad niet helemaal goed werkt. :)
Oh cool! :) De update is nu "in review" bij Apple, hopelijk zsm beschikbaar!

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

sderooij schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:07:
Hoe kan het dan dat op mijn 7 plus alle animaties zo stotteren en mijn batterij zo snel leegloopt? ZIjn er mensen met een 7 plus waar het wel allemaal soepel loopt en batterij geen issue is?

Ik ging van 10.3.3 via OTA naar 11, zou een clean install helpen? Ben nu weer teruggegaan naar 10.3.3 via clean install...
Geen laat van stotteren, maar de batterijduur is echt aanzienlijk slechter; minimaal een uur minder bij vergelijkbaar verbruik…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 14:19
ddZ schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:01:
[...]

Geen laat van stotteren, maar de batterijduur is echt aanzienlijk slechter; minimaal een uur minder bij vergelijkbaar verbruik…
Ik heb een clean install gedaan, en werkt nu super. De batterij is echt bizar goed geworden, beter dan bij 10.3.3. Ik zit nu op 40%, en heb gisterochtend mijn telefoon opgeladen en in de tussentijd nog genoeg whatsapp/facebook gebruikt :D

Gaat om een 7+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Zou het accuverbruik mogelijk een relatie hebben met het aantal apps welke je geïnstalleerd hebt staan voor de update? Kan mij bedenken dat er allerlei optimalisaties op de achtergrond worden uitgevoerd en dat deze voor 70 apps een stuk langer duren. Heb je net aan 20 appjes is die zo klaar ook.

Net zoals Android in beeld doet na een update, optimaliseren van app x van xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Nog geen idee van de batterij duur om mijn 7 plus, maar de volgende animaties zijn beduidend trager:

- Switchen van home screen naar notification screen
- Openen van Safari, meerdere tabbladen
- Opstarten van de camera app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

sderooij schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:05:
[...]

Ik heb een clean install gedaan, en werkt nu super. De batterij is echt bizar goed geworden, beter dan bij 10.3.3. Ik zit nu op 40%, en heb gisterochtend mijn telefoon opgeladen en in de tussentijd nog genoeg whatsapp/facebook gebruikt :D

Gaat om een 7+.
Ow nice :)

Een verslechterde batterijduur na een nieuwe iOS-versie is heel normaal & zou vanzelf weer bij moeten trekken, maar mocht dat uitblijven, dan zou een clean install zeker een idee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:40
De iPhone 7 zojuist ge-update. Er zit een merkbare delay bij het sluiten van apps tov ios 10 waar dit instant was. Vreemd dat ik hier niemand anders over hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Wat is zeer hard mis op iOS 11 is de mogelijkheid om met de files app ook aan de bestanden te geraken die op je time capsule staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41
Lyca schreef op zondag 24 september 2017 @ 10:33:
Nog geen idee van de batterij duur om mijn 7 plus, maar de volgende animaties zijn beduidend trager:

- Switchen van home screen naar notification screen
- Openen van Safari, meerdere tabbladen
- Opstarten van de camera app
Yep, dat heb ik ook. App's sluiten en opstarten duurt langer nu. De fade in en fade out is nu bij mij duidelijk zichtbaar. Zelf op mijn ipad 2017. Ik vermoed dat dit dus ook met opzet gedaan is.
STIMPPYYY schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:30:
De iPhone 7 zojuist ge-update. Er zit een merkbare delay bij het sluiten van apps tov ios 10 waar dit instant was. Vreemd dat ik hier niemand anders over hoor...
Bedoel je een delay of wat ik hierboven beschrijf? Dat de fade in en fade out gewoon beter zichtbaar is. Hierdoor voelt het allemaal iets slomer aan.

[ Voor 35% gewijzigd door grote_oever op 24-09-2017 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

bah, mijn 7 was rock-solid maar afgelopen dagen twee crashes gehad nog niet eerder meegemaakt. Spingboard reageerde nergens meer op alleen cc reageerde en ik kon notificatie scherm naar beneden trekken. Lockscreen werkte wel met beantwoorden berichten maar verder niks.
Beide keren moeten rebooten. Voor de eerste crash had ik net garageband verwijderd, voor de tweede ongeveer 700 fotos op dropbox opgeschoond: mag niet tot crash leiden lijkt me..
Wordt een clean install vrees ik.
Ik heb een dure iphone voor de stabiliteit gekocht, niet voor deze onzin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
@TrJ Of een back up maken en dan herstellen via i tunes en back up terug zetten eerst proberen?
Mijn I pad had hier baad bij namelijk het is het proberen waard.

Verder heb je best grote wijzigingen gedaan dat moet daarna nog even settelen lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:36
Sinds iOS11 werkt de front (selfie/facetime) camera niet meer op mijn iPhone 6. Ook in andere apps alleen maar zwart beeld. Reset, reboot en afsluiten camera app helpen niet :( . Mocht iemand nog andere tips hebben behalve de hele boel wissen en opnieuw beginnen...

[ Voor 20% gewijzigd door jaspov op 24-09-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

[b][message=52679443,noline]
Verder heb je best grote wijzigingen gedaan dat moet daarna nog even settelen lijkt mij?
Ja, settelen is prima maar crashen niet. Toestel kwam er zonder mijn "hulp" niet meer uit.. Daarnaast is de opbouw van 3d touch menuutjes nog steeds schokkerig dus mijn irritatie groeit :-)

edit: Bam! 3e crash: gebeurde tijdens in- en uitgaan map met apps. Volgens mij deed ik dit ook bij andere crashes.. kijken of ik het kan reproduceren..

[ Voor 19% gewijzigd door TrJ op 24-09-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

4POX

Everybody is wired

CyBeR schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:35:
[...]

Is niet zo verkeerd. Bij IOS9 of IOS10 was ik dat vergeten. Werd op een ochtend wakker met een x.1 beta die mijn batterij voor het middaguur leeg kon krijgen.

Kan je vertellen. Dat is niet fijn.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaspov schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:03:
Sinds iOS11 werkt de front (selfie/facetime) camera niet meer op mijn iPhone 6. Ook in andere apps alleen maar zwart beeld. Reset, reboot en afsluiten camera app helpen niet :( . Mocht iemand nog andere tips hebben behalve de hele boel wissen en opnieuw beginnen...
Deed ie het vlak voor update naar 11 nog wel ? Lijkt me eerder hardware matig iets.

Verder nogmaals de tip om een nieuwe iOS via iTunes in te stellen ipv OTA.

- Kijk je instellingen na en of de Apps van 10 ook voor 11 geschikt zijn. uitleg is eerder al gepost.
11 is vol 64-bit en niet alle Apps kun je overzetten. en sowieso krijg je een reservekopie van 11 niet terug naar 10.3.

Grts, Jr.

[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 24-09-2017 12:24 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:36
Hackus schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:19:
[...]

Deed ie het vlak voor update naar 11 nog wel ? Lijkt me eerder hardware matig iets.

Verder nogmaals de tip om een nieuwe iOS via iTunes in te stellen ipv OTA.

- Kijk je instellingen na en of de Apps van 10 ook voor 11 geschikt zijn. uitleg is eerder al gepost.
11 is vol 64-bit en niet alle Apps kun je overzetten. en sowieso krijg je een reservekopie van 11 niet terug naar 10.3.

Grts, Jr.
Ja deed het prima. vorige week nog een filmpje gemaakt met demon cam, app die onder ios11 ook niet meer werkt. Zou wel erg toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Als je een clean installatie doet via iTunes, wat gebeurd er dan met je foto’s? En je wachtwoorden? Ik heb veel wachtwoorden in mn Keychain staan.

MacBook Pro Retina 2015 | iPhone XR | iPad 2018 | Time Capsule | Apple TV 4th gen | Apple Watch Series 2 | AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFangirl
Mn iPad Air is inderdaad wel sneller geworden.

7 Plus heeft prima accu onder iOS 11 bij mij. Gister middag opgeladen. Toen ik rond 22:30 ging slapen was het 97%. In zit nu op 75% en vrijwel continue gebruikt sinds uur of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ethereal81 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:58:
Het valt me vooral op dat sinds ios11 mijn WiFi-ontvangst stukken beter is. Aan de thuissituatie is niets veranderd, maar op plekken waar ik voorheen moest schakelen naar 4g heb ik nu prima WiFi. Fijn.
Ik dacht dat het verbeelding was, dit was mij ook opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
AppleFangirl schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:51:
Mn iPad Air is inderdaad wel sneller geworden.

7 Plus heeft prima accu onder iOS 11 bij mij. Gister middag opgeladen. Toen ik rond 22:30 ging slapen was het 97%. In zit nu op 75% en vrijwel continue gebruikt sinds uur of 10.
Klinkt goed 8)
Mijn 6s voelt echt vloeiend maar de batterij was drama 8)7
Nu dus even een herstel (via I tunes)gedaan en dan back up terug gezet ben benieuwd :)
Op de ipad was dat ook de oplossing voor het niet willen laden aan de iphone lader (doe ik soms bij gebrek aan)

Bij problemen is voor velen hier de TIP herstel eens via I tunes ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Roos79 op 24-09-2017 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
TrJ schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:41:
bah, mijn 7 was rock-solid maar afgelopen dagen twee crashes gehad nog niet eerder meegemaakt. Spingboard reageerde nergens meer op alleen cc reageerde en ik kon notificatie scherm naar beneden trekken. Lockscreen werkte wel met beantwoorden berichten maar verder niks.
Beide keren moeten rebooten. Voor de eerste crash had ik net garageband verwijderd, voor de tweede ongeveer 700 fotos op dropbox opgeschoond: mag niet tot crash leiden lijkt me..
Wordt een clean install vrees ik.
Ik heb een dure iphone voor de stabiliteit gekocht, niet voor deze onzin...
Voor stabiliteit altijd de latere versies pakken. Bedrijven schakelen ook niet gelijk over als Windows 11 net uit is. Je kunt nog terug naar iOS10.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 27-09 13:00
Ik had op mijn 6S (periodiek terugkerend) last van haperende animaties en enorme battery drain. Via Privacy->Analyse->Analysegegevens viel op dat er veel meldingen over 'mediaserverd' te vinden waren (met name dat andere processen hierop aan het wachten waren).

Vervolgens 'Reset network settings' gedaan en het probleem verdween (inclusief de logs in analysegegevens); de 6S voelt nu sneller aan dan voorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-10 11:31
Nog iemand anders die een probleem heeft waar als je op landscape mode je scherm opneemt je niet het opname kan stoppen door op het rode balk boven te drukken terwijl dat op normale verticale mode wel lukt

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-10 14:19
piqueno11 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:49:
Nog iemand anders die een probleem heeft waar als je op landscape mode je scherm opneemt je niet het opname kan stoppen door op het rode balk boven te drukken terwijl dat op normale verticale mode wel lukt
net geprobeerd, klopt. Alleen vanuit verticale mode kan je de opname stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
piqueno11 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:49:
Volgens mij kan je de powerknop gebruiken om te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
Berlinetta schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:15:
[...]

Volgens mij kan je de powerknop gebruiken om te stoppen.
Klopt dat werkt, heb 't zojuist geprobeerd alleen dan gaat de telefoon wel uit haha :D

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sinds de update naar officiële iOS 11 en WatchOS 4 afgelopen week heb ik het probleem dat ik geen achievements meer krijg in de activity tracker. De longest move streak staat bijvoorbeeld nog op 19-09-2017 en een 100% achievement heb ik ook de hele week al niet meer gehad. Dat terwijl ik iedere dag netjes mijn doelen heb gehaald. Mijn streak zat bijna op 300 dagen, dus ik word hier niet erg gelukkig van ;( Een herstart van de watch of de iPhone maakt geen verschil.

Zijn er meer mensen met dit probleem en hoe heb je dit opgelost?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piqueno11
Na van de s7 edge naar de Iphone 8 + overgestapt te zijn moet ik zeggen dat ik erg blij met m'n keuze. IOS11 is erg soepel en doet alles probleemloos. Echter irriteer ik me wel aan 1 ding van de iphone. Wanneer je een hotspot maakt zie je de heletijd boven een dikke blauwe balk. Waarom kan dit niet als op android een kleine pictogram boven in de balk staan naast de tijd etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Mijn iPhone 7 plus met 11 loopt echt vaak vast. Vooral bij instagram. Eerst al Bluetooth gezeik en nu komt steeds vaker voor. Hopelijk update Apple op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Robehr schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:28:
Mijn iPhone 7 plus met 11 loopt echt vaak vast. Vooral bij instagram. Eerst al Bluetooth gezeik en nu komt steeds vaker voor. Hopelijk update Apple op korte termijn.
Reddit en macrumors staan ook vol met iOS 11 klachten. Niet dat dat echt representatief is, maar ik denk dat we binnen 2 weken iOS 11.0.1 kunnen verwachten waar ze het 1 en ander zullen gladstrijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Robehr schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:28:
Update via WiFi uitgevoerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Hackus schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:54:
[...]

Update via WiFi uitgevoerd ?
Ja.
Geert1976 schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:38:
[...]

Reddit en macrumors staan ook vol met iOS 11 klachten. Niet dat dat echt representatief is, maar ik denk dat we binnen 2 weken iOS 11.0.1 kunnen verwachten waar ze het 1 en ander zullen gladstrijken.
Thx

Dit is de eerste keer dat ik zoiets als dit meemaak trouwens. De iPad blijft nog op 10 voorlopig.

[ Voor 9% gewijzigd door Robehr op 24-09-2017 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Robehr schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:56:
[...]

Ja.

[...]

Thx

Dit is de eerste keer dat ik zoiets als dit meemaak trouwens. De iPad blijft nog op 10 voorlopig.
Download hier de IPSW en restore via iTunes op je pc.
druk op Shift als je Herstel kiest in iTunes en installeer dan de net gedownloade iOS voor jouw toestel.

[url="https://http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/?search_keywords=a1387"]Hier kun je zien[/url]
welke 7 je hebt, via je serienummer. (GSM of Global)

Grts, Jr.

[ Voor 29% gewijzigd door Hackus op 24-09-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
Heb wel sinds iOS11 dat in de Messages app een beetje raar werkt.

Het scherm scrollt niet automatisch naar beneden als ik een message verstuur of een ontvang. Waarmee ik vaak het bericht “sent” of “delivered” niet kan zien onder het ballonnetje. Dan moet ik nog eens extra naar beneden scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:34
Onder ios11 syncen mijn foto’s ineens ook niet goed meer.
De foto’s van mijn iphone kmen ineens niet meer terug op de ipad.
Icloud sync uit en aanzetten helpt niet.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35
Ik heb model A1784 van de 7 plus. Weet iemand of ik de gsm of global versie nodig heb? Alvast bedankt

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Erik1805 schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:32:
Ik heb model A1784 van de 7 plus. Weet iemand of ik de gsm of global versie nodig heb? Alvast bedankt
http://www.everymac.com/u...up/?search_keywords=A1784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMystery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:05
Is het een groot verschil als je een herstel doet via ipsw of gewoon herstel binnen iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

rimave schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:26:
Onder ios11 syncen mijn foto’s ineens ook niet goed meer.
De foto’s van mijn iphone kmen ineens niet meer terug op de ipad.
Icloud sync uit en aanzetten helpt niet.
Heb iets vergelijkbaars. Het lukt niet om foto's te selecteren en daar naar Google Drive te sharen of met Gmail te versturen.... :?

Nevermind. Lukt nu wel. Drive had geen toestemming.... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 24-09-2017 22:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-10 16:43

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
In de nieuwe App Store staan recensies niet meer op datum gesorteerd

https://www.iculture.nl/n...volgorde-recensies-datum/

Dit dus. Ik krijg echt geen hoogte van deze beslissing. Hoe moet je nou ooit te weten komen, of een nieuwe update nieuwe bugs/problemen geeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoe ik iOS11 de functie om mailberichten niet meer als 'push' te ontvangen. Voorheen kon je dit apart instellen, maar is nu niet meer zichtbaar. Weet iemand waar ik dit kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 09:02:
Ik zoe ik iOS11 de functie om mailberichten niet meer als 'push' te ontvangen. Voorheen kon je dit apart instellen, maar is nu niet meer zichtbaar. Weet iemand waar ik dit kan vinden?
Settings > Accounts & Passwords > Fetch New Data.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, helemaal suf gezocht afgelopen dagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kevii23
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-09 18:49
Laatste paar dagen, elke dag wel een keer, last gehad van het feit dat de klok/tijd op het notificatiescherm verdwijnt en vervolgens geen notificaties weergeeft. Ik krijg ze wel binnen en de telefoon trilt ook gewoon, maar je kan nergens zien voor welke app dit is. Vervolgens telefoon opnieuw opstarten om te wachten op de volgende keer dat het weer gaat gebeuren..

Ik zag online dat dit bij meerdere IOS een bug/glitch is geweest, maar het is wel zeer vervelend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De free app of the week is gone, stelletje gierige geldwolen bij Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Hoe kan dit:
WidgetsWidgetsWidgets

Al mijn widgets gewoon helemaal leeg op mijn lockscreen!!
Als ik daarna unlock en dan weer ga kijken zijn ze allemaal wel gevuld.
Lock ik hem daarna weer, en ga dan weer kijken op mijn widgets zijn ze allemaal nog steeds gevuld?

Iemand een idee wat hier aan de hand is???

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Laatst online: 16:55
funske schreef op maandag 25 september 2017 @ 11:47:
Hoe kan dit:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Al mijn widgets gewoon helemaal leeg op mijn lockscreen!!
Als ik daarna unlock en dan weer ga kijken zijn ze allemaal wel gevuld.
Lock ik hem daarna weer, en ga dan weer kijken op mijn widgets zijn ze allemaal nog steeds gevuld?

Iemand een idee wat hier aan de hand is???
klinkt als een privacy setting of iets in die richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
doebbalapoent11 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:44:
[...]

klinkt als een privacy setting of iets in die richting
Bij Instellingen had ik al van alles bekeken, ook de privacy setting, maar ik zie niets wat er fout ingesteld kan zijn.

Have Fun Funske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebbie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:24
Zijn er nog meer mensen met een error 3503 via Itunes upgrade/restore naar IOS11?

Werk: Netwerk monitoring prutser —- Prive: Developer Homewizard app voor Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Laatst online: 16:55
funske schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:48:
[...]

Bij Instellingen had ik al van alles bekeken, ook de privacy setting, maar ik zie niets wat er fout ingesteld kan zijn.
hmm dat is vreemd, heb je al een restart gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Die bug met widgets had ik met iOS 10 al regelmatig, specifiek dat de HUE-widget niet geladen kan worden. Met iOS 11 nog niet gezien, wel dat de klok verdwijnt.

Daarnaast kan de Kaarten-widget 'Bestemming' niets vinden, die zegt dat locaties aan moet, terwijl deze aan staat. Vrij irritant.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tebbie
  • Laatst online: 23:24
doebbalapoent11 schreef op maandag 25 september 2017 @ 12:57:
[...]

hmm dat is vreemd, heb je al een restart gedaan?
Ja, Ipad Air komt met een support logo / Itunes restore.
Itunes download de software, pakt uit en vervolgens zegt Itunes dat het niet lukt door een onbekende fout 3503

Werk: Netwerk monitoring prutser —- Prive: Developer Homewizard app voor Homey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:49
Splinter Cell schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:50:
In de nieuwe App Store staan recensies niet meer op datum gesorteerd

https://www.iculture.nl/n...volgorde-recensies-datum/

Dit dus. Ik krijg echt geen hoogte van deze beslissing. Hoe moet je nou ooit te weten komen, of een nieuwe update nieuwe bugs/problemen geeft....
Lijkt een rare beslissing geweest idd, lijkt wel alsof de programmeur vergeten is een 'order by' clausule toe te voegen aan de query. Hopelijk was deze aanpassing niet intentioneel anders mogen ze de analyst/manager die dit bedacht heeft even binnenroepen voor een beetje uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
jos707 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:04:
[...]

Lijkt een rare beslissing geweest idd, lijkt wel alsof de programmeur vergeten is een 'order by' clausule toe te voegen aan de query. Hopelijk was deze aanpassing niet intentioneel anders mogen ze de analyst/manager die dit bedacht heeft even binnenroepen voor een beetje uitleg.
Niet alleen een datum probleem. Als er een nieuwe update was, werden de oude reviews onder de oudere versies gestopt. En was met de nieuwe update de reviewpagina weer blanco, voor nieuwe reacties.

Ik heb nu zelf ook een paar reviews achtergelaten, maar die worden na dagen nog niet toegevoegd. Ook als ik naar mijn account ga (blauwe icoontje) en dan inlog en mijn reviews bekijk, staan ze daar niet onder.

De app store is gewoon een puinhoop nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ik heb sinds de update echt problemen met de batterij. Ik kon voorheen prima een dag doen met een volle charge maar vandaag zit ik al op 27% batterij op de helft van de dag. Zelfde gebruik als normaal.

Toen ik er net achter kwam heb ik mijn batterijspaarstand aangezet en ik zie voor mijn ogen de procenten wegtrekken... 32..31..30.. naar de 27%. En dat allemaal in 1 minuut tijd!! Ik heb geen nieuwe apps geinstalleerd en navigatie wordt ook niet gebruikt op dit moment.

Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 9% gewijzigd door Rule op 25-09-2017 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob558
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 19:27
Rule schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:22:
Ik heb sinds de update echt problemen met de batterij. Ik kon voorheen prima een dag doen met een volle charge maar vandaag zit ik al op 27% batterij op de helft van de dag. Zelfde gebruik als normaal.

Toen ik er net achter kwam heb ik mijn batterijspaarstand aangezet en ik zie voor mijn ogen de procenten wegtrekken... 32..31..30.. naar de 27%. En dat allemaal in 1 minuut tijd!! Ik heb geen nieuwe apps geinstalleerd en navigatie wordt ook niet gebruikt op dit moment.

Zelfde probleem hier. Hoopte dat een update (heb overigens een verse installatie gedaan, zonder Backup) de batterij ten goede zou komen. Iphone 6s plus hier. Heb overigens maar even een afspraak bij de genius bar gemaakt om een diagnostic test te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 06-10 14:33
Al mijn foto’s op de filmrol staan niet meer op datum volgorde sinds de update en is blijkbaar ook niet te veranderen?

En ook de battterij van mijn iPhone 7 loopt leeg. (Harde reset al uitgevoerd )

[ Voor 24% gewijzigd door Kepro op 25-09-2017 13:59 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Oké, dat is irritant...

In iOS 10.xx kon je je geschoten RAW-bestanden (.dng's) vanuit de Filmrol kopiëren naar je laptop (in mijn geval naar mijn MacBook dmv. Airdrop). Dit deed ik bewust niet via - in mijn geval - ProCam 5, aangezien je via iedere foto handmatig moet aantikken & je niet zo snel kan selecteren als in de Filmrol.

In iOS 11 zie ik nog de steeds de raw-bestanden tussen de rest staan in de Filmrol, maar na kopiëren naar de MacBook zijn allemaal JPEG's geworden.. Why Apple, why ;( Het was al erg genoeg, dat je al een aparte app nodig had, om de RAW-files ertussen uit te pikken, maar dit is nog een extra stap terug imho...

Oh ja, die ProCam-update naar versie 5 want iOS11? Die blijkt te crashen, danwel niets meer te doen zodra ik een hele rits bestanden tegelijk wil gaan kopiëren... Dezer dagen maar eens een clean-install doen, wie weet helpt dat, want de batterijduur is ook aanzienlijk minder geworden sinds iOS11...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 17:32
Ik had er ook de eerste 5 dagen last van op mijn SE. Sinds gisteren is mijn batterij terug ok. Vermoedelijk gewoon processen van nieuwe iOS die op achtergrond draaien.

 iPhone 17 256GB Zwart|  Apple Watch S11 SG |  Mac Mini M1 (2020) |  MacBook Air 13" (2025) Blauw |  Apple TV 4K (2x) |  Airpods 4 (2024)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
het kan aan mij liggen, maar volgens mij was iOS 10 direct na de release vele malen beter dan het huidige iOS 11. Met vele malen beter bedoel ik met name de user experience en simplicity.
Simplicity, een van de USP's uit de tijden van Jobs

Noem mij maar een azijnpisser (heb nog wel een fles thuis staan), maar ik vind iOS 11 over het algemeen genomen best wel een clusterf*ck ten op zichte van iOS 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Er moeten nog wel de nodige updates tegen aan. Maar dit was met iOS 10 net zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Splinter Cell schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
Er moeten nog wel de nodige updates tegen aan. Maar dit was met iOS 10 net zo.
tsja, van wat ik me kan herinneren was de transition van iOS 9 naar iOS 10 qua user experience en simplicity vele malen eenvoudiger dan nu van iOS 10 naar iOS 11.

Maar daarentegen komen vooral iPad gebruikers erg aan hun trekken dit jaar met iOS 11, dat is dan wel weer mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Topicstarter
Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:11:
[...]

tsja, van wat ik me kan herinneren was de transition van iOS 9 naar iOS 10 qua user experience en simplicity vele malen eenvoudiger dan nu van iOS 10 naar iOS 11.

Maar daarentegen komen vooral iPad gebruikers erg aan hun trekken dit jaar met iOS 11, dat is dan wel weer mooi
Laat ik nou net een iPad gebruiker zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ddZ

ddZ

Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:07:
het kan aan mij liggen, maar volgens mij was iOS 10 direct na de release vele malen beter dan het huidige iOS 11. Met vele malen beter bedoel ik met name de user experience en simplicity.

Noem mij maar een azijnpisser (heb nog wel een fles thuis staan), maar ik vind iOS 11 over het algemeen genomen best wel een clusterf*ck ten op zichte van iOS 10
Eens. Waar ik me ook aan irriteer is het gebrek aan consistentie in iOS11 (zoals deze gast hier laat zien.) Bepaalde designkeuzes ook; waarom zulke grote headers in Mail etc.? Waarom zit Night-shift verstopt in het Control Center etc...

Ben een sucker voor goede UI/ UX en vind dit echt verschrikkelijk... Ben toentertijd ook bij Spotify gebleven, omdat ik maar niet kon wennen aan de (Apple) Music-app; vond het er spuuglelijk uit en moest echt zoeken hoe bepaalde basale dingen voor elkaar te krijgen, die in Spotify peace of cake waren... (niet dat de app van die laatste nou zo geweldig is...). Na de proefperiode het meteen de nek omgedraaid..

Net even de Music-app geopend en hij is er niet mooier op geworden; big bold heading anyone? :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33

Is het niet zo dat hij met je afbeeldingen bezig is om voorvertoning en collages te maken?
Ik geloof dat je hem aal de lader legt en hij dan dit gaat uitvoeren, ergens kan je dat instellen.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
mell33 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:24:
[...]

Is het niet zo dat hij met je afbeeldingen bezig is om voorvertoning en collages te maken?
Ik geloof dat je hem aal de lader legt en hij dan dit gaat uitvoeren, ergens kan je dat instellen.
Ik heb op het werk alleen geen lader bij.. erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Je kan het uitzetten dacht ik.
En alle push op de achtergrond ook.
zet je het thuis weer aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 15:05
Snap die commotie over NightShift in het CC niet. Ik heb het 1x ingesteld en laat automatisch aan-/uitgaan. Dat is toch geen instelling die je regelmatig wijzigt? Qua frequentie zeker minder vaak dan de andere toggles/instellingen die wel op het hoofdscherm zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-10 16:06

Trouble

Everything is awesome

Ik snap oprecht nog steeds niet dat je geen snelkoppeling naar de instellingen in het control center kunt zetten. Dat lijkt me juist de meest logische keuze om er in op te kunnen nemen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Laatst online: 05-10 17:26
ddZ schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:00:
Oké, dat is irritant...

In iOS 11 zie ik nog de steeds de raw-bestanden tussen de rest staan in de Filmrol, maar na kopiëren naar de MacBook zijn allemaal JPEG's geworden.. Why Apple, why ;( Het was al erg genoeg, dat je al een aparte app nodig had, om de RAW-files ertussen uit te pikken, maar dit is nog een extra stap terug imho...
Denk dat dit een instelling is, mijn iPhone staat op Engels en dan staat het bij Settings > Photos > Transfer to Mac or PC > Automatic / Keep Originals.

Om RAW te kunnen kopiëren moet het volgens mij op Keep Originals staan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Geert1976 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:07:

Eens. Een van de eerste pb's en pb 6 of 7 op iPad Pro 9.7 en iPhone 7 gehad hier. HighSierra voor mijn Macbook Air '15 i7 8GB.

Net voor het weekend even tijd gestopt om netjes backups te maken/verwijderen, de Air terug naar Yosemite, upgrade naar Sierra en recover Sierra en alle updates gedaan. iPhone en iPad terug naar 10.3.3. Ik ben eindelijk van een aantal storende loops en dubbele 'aangemelde' bellen via iPhone devices van mijn Macbook en iPad af. Apple ID en iCloud gerelateerde profiel errors waar je weinig inzage in hebt helaas.

Vooral iOS vind ik dit jaar voor het eerst echt niet mijn smaak. Na de bèta's en hier meelezend sinds de release concludeer ik voorzichtig dat het gewoon niet af is.

Voordat ik iOS of macOS alsnog upgrade ga ik eerst over een maand of 2 bij A-mac of Apple Store devices aan de tand voelen.
Jammer dat je voor iOS dan qua veiligheids updates kiest om 'vatbaar' te zijn.. Gelukkig is mijn Asus met merlin wrt nog een goede poortwachter :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 22:12

_Christiaan_

Master of SOG

Hier heb ik zeker ook last van op mijn 5s.

Ik zat net effe 10 minuten in het instellingenmenu, en paar minuten gesurft in Safari. Ik voel de telefoon gewoon warm worden! En de batterij is 13% gezakt. Dit geeft voor mij aan dat de telefoon gewoon veel meer CPU-cycles nodig heeft om hetzelfde te doen.

Bij mij speelt het batterijprobleem dus vooral als ik de telefoon actief gebruik.
Roos79 schreef op zondag 24 september 2017 @ 13:06:
[...]

Klinkt goed 8)
Mijn 6s voelt echt vloeiend maar de batterij was drama 8)7
Nu dus even een herstel (via I tunes)gedaan en dan back up terug gezet ben benieuwd :)
Op de ipad was dat ook de oplossing voor het niet willen laden aan de iphone lader (doe ik soms bij gebrek aan)

Bij problemen is voor velen hier de TIP herstel eens via I tunes ;)
Betekent dit dan dat je herstelt naar IOS 10? Of hoe moet ik dat zien?

Wat ik misschien nog wil gaan doen is een reset naar fabrieksinstellingen. Alleen ik wil de iPhone X gaan halen over een maandje, en dan wacht ik misschien liever daar eerst op voordat ik moeite ga steken in een reset naar fabrieksinstellingen + restore.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 15:09
loeberce schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:54:
Snap die commotie over NightShift in het CC niet. Ik heb het 1x ingesteld en laat automatisch aan-/uitgaan. Dat is toch geen instelling die je regelmatig wijzigt? Qua frequentie zeker minder vaak dan de andere toggles/instellingen die wel op het hoofdscherm zitten.
Eens, daarnaast ben je binnen no-time bij de juiste setting door te zoeken in Spotlight.

Gebruik dat 9 van de 10x als ik welke setting dan ook aan moet passen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Pagina: 1 ... 18 ... 44 Laatste