Het E3 2017 topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Kwam net deze afbeelding tegen. Xbox first party en timed exclusive aankondigingen per E3. Eigenlijk best zorgwekkend als je ziet dat ze van 16 stuks in 2013 naar 3 stuks in 2017 zijn gegaan, waarbij Ori en Forza MS 7 al verwacht werden (die 3e ken ik verder niet).

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCHcfMbVwAQ3sjo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
PBP schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Als er één altijd mis zit met zijn voorspellingen is het Pachter :D , die man neem ik totaal niet serieus.
Mwha, vind zijn uitleg erover opzich wel nice.. zegt ook niet hele gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:47
.GoO schreef op maandag 12 juni 2017 @ 13:10:
[...]

Waarom zou je op vakantie op je Switch gaan spelen? Dan kan je toch net zo goed thuisblijven 8)7
In het vliegtuig, mezelf vermaken met de Switch? Als ik onder de parasol in de zon zit en mijn boek afwissel met de Switch? De voornaamste reden voor mij om de Switch te nemen was om fatsoenlijke games te kunnen spelen op momenten dat ik niet thuis ben. Vakantie is dus zo'n gelegenheid. Op wintersport met vrienden ging ook de Wii of PS4 mee voor 's avonds.

Anyhoo;
Ik heb nog even de uitgebreide stream teruggekeken van Sea of Thieves en ik moet zeggen dat dat er toch wel heel geinig uitziet. Ben wel benieuwd naar hoeveel andere schepen je tegen gaat komen op een server.
Vanavond nog even Ubi en morgenochtend Sony terugkijken. Heel benieuwd.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:43:
[...]

Mwha, vind zijn uitleg erover opzich wel nice.. zegt ook niet hele gekke dingen.
Nee, vond ook niet dat ie gekke dingen zei.. volgens mij heeft ie t wel bij t goede eind. Xbox prijst zich hiermee de pan uit, en mensen kopen dan wel een PS Pro (al helemaal als er nog een price-dropje komt) of wachten op de next gen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ik zit even een preview over A Way Out te lezen. Het klinkt wel interessant: een action/adventure game in splitscreen. Ik vraag me alleen af hoe ze dit met het geluid gaan doen. Moet de ene speler een hoofdtelefoon op of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:27:
Ik zit even een preview over A Way Out te lezen. Het klinkt wel interessant: een action/adventure game in splitscreen. Ik vraag me alleen af hoe ze dit met het geluid gaan doen. Moet de ene speler een hoofdtelefoon op of zo?
Mogelijk linker/rechter speaker? :P Al denk ik net als met splitscreen racen, je hoort beide geluiden, maar je filter wel je eigen geluid eruit obv beeld wat je ziet. Online split is natuurlijk wel logisch.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:27:
Iedereen krijgt gewoon dezelfde audio. Bij andere split screen games als Gears of War is dit ook gewoon zo.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Klopt het dat playerunknowns battleground alleen op de xbox komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
SC4RF4C3 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:45:
Klopt het dat playerunknowns battleground alleen op de xbox komt?
Nee, timed.

http://www.psx-sense.nl/2...chts-tijdelijk-exclusief/
rnenator schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:44:
[...]

Iedereen krijgt gewoon dezelfde audio. Bij andere split screen games als Gears of War is dit ook gewoon zo.
Maar bij GoW loop je feitelijk bij elkaar in dezelfde omgeving. In deze game krijgt de ene speler echt een cutscene voorgeschoteld terwijl de ander speelt en helemaal niet in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 15:42:
Kwam net deze afbeelding tegen. Xbox first party en timed exclusive aankondigingen per E3. Eigenlijk best zorgwekkend als je ziet dat ze van 16 stuks in 2013 naar 3 stuks in 2017 zijn gegaan, waarbij Ori en Forza MS 7 al verwacht werden (die 3e ken ik verder niet).

[afbeelding]
Die kwam ik tegen op reddit en daar zeiden ze dat MS geleerd had van Scalebound en pas games aankondigt als ze binnen 12 maand uit komen. Gemiddeld ook 3 jaar ontwikkeling nodig en huidige baas zit er nog te kort (geen idee of dat klopt).
Volgend jaar zouden er dus meer AAA games aangekondigd moeten worden.

Ik betwijfel het allemaal. Komt een beetje over als het Nintendo/Sega verhaal zo. Sega miste ook gruwelijk de boot. Gelukkig sprong toen Sony er bij in met de PS1 maar als MS nu weg valt weet ik niet zo 123 wie in het gat moet springen.

Nintendo zit in een totaal ander segment en word geen directe concurrent voor Sony. En Sony zonder concurrent zal gaan verslappen en dan zijn wij de gamers er helemaal de dupe van.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:48:
[...]
Maar bij GoW loop je feitelijk bij elkaar in dezelfde omgeving. In deze game krijgt de ene speler echt een cutscene voorgeschoteld terwijl de ander speelt en helemaal niet in de buurt is.
Ik denk dat de online coop, als je dat bedoelt, ook split screen is.

[ Voor 14% gewijzigd door rnenator op 12-06-2017 16:51 . Reden: Witruimte uit quote gehaald. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

DBZ Fighters tot nu toe game of the show, en dat terwijl ik geen eens een Dragon Ball Z fan ben. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
rnenator schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:51:
[...]

Ik denk dat de online coop, als je dat bedoelt, ook split screen is.
Ik weet niet wat je precies bedoelt. Punt is dat je bij Gears in dezelfde omgeving loopt en het is voornamelijk schieten, waarbij cutscenes voor beide spelers gelden (als er al cutscenes in de co-op zitten, ik heb de game nooit gespeeld). In A Way Out heb je situaties dat de ene speler een cutscene krijgt, terwijl de andere de game aan het spelen is en zich op een andere locatie bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:54:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoelt. Punt is dat je bij Gears in dezelfde omgeving loopt en het is voornamelijk schieten, waarbij cutscenes voor beide spelers gelden (als er al cutscenes in de co-op zitten, ik heb de game nooit gespeeld). In A Way Out heb je situaties dat de ene speler een cutscene krijgt, terwijl de andere de game aan het spelen is en zich op een andere locatie bevindt.
Zoals in de presentatie? Daar zie je ze ook al split screen spelen. Bij een cutscene in het ene scherm zal je vooral het geluid uit dat scherm horen, maar als er op dat andere scherm iemand neergehaald wordt, zal je dat geluidje ook wel horen.

Ze spelen ook met split screen. Ze gebruiken up en under, afwisselend met side by side en picture in picture... Ze zullen ook wel met het geluid spelen op die manier, zeker bij picture in picture.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

L1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:50:
Die kwam ik tegen op reddit en daar zeiden ze dat MS geleerd had van Scalebound en pas games aankondigt als ze binnen 12 maand uit komen. Gemiddeld ook 3 jaar ontwikkeling nodig en huidige baas zit er nog te kort (geen idee of dat klopt).
Volgend jaar zouden er dus meer AAA games aangekondigd moeten worden.

Ik betwijfel het allemaal. Komt een beetje over als het Nintendo/Sega verhaal zo. Sega miste ook gruwelijk de boot. Gelukkig sprong toen Sony er bij in met de PS1 maar als MS nu weg valt weet ik niet zo 123 wie in het gat moet springen.

Nintendo zit in een totaal ander segment en word geen directe concurrent voor Sony. En Sony zonder concurrent zal gaan verslappen en dan zijn wij de gamers er helemaal de dupe van.
Ergens wel een punt van waarheid, overzicht geeft geen release datum, maar gros zat wel in dat jaar (of Q1 erop) als release, SoT en SoD2 hebben nu ook voorlopende datum staan. Sony stond vorig jaar al met een enorme waslijst '2017' games (gok daarvan nu aantal zelfs 2018).

Al weet ik niet precies van de lijst dit jaar (die 20) welk timed of Xbox exclusive zijn (incl PC - omdat ashen als Lifetime exclusive staat), kan je alleen nog discussie voeren of deze zich AAA mogen noemen, dat is de laatste jaren toch al een twijfelachtige term geworden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Stiekem hoop ik dat Sony op zijn minst een referentie naar No Mans Sky heeft, of nieuws over een update, zou het toch wel missen als die game er na al die jaren ineens niet meer is. :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Homeland schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:16:
Stiekem hoop ik dat Sony op zijn minst een referentie naar No Mans Sky heeft, of nieuws over een update, zou het toch wel missen als die game er na al die jaren ineens niet meer is. :-D
Ik denk dat ze bij Sony heel hard aan het hopen zijn dat Gamers die game vergeten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Benieuwd of we eindelijk Death Stranding gameplay gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gewoon deeltje 2 aankondigen, doen ze met Battefront en Project Cars ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Silversin schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:18:
Benieuwd of we eindelijk Death Stranding gameplay gaan zien.
Zoek maar even in dit topic naar Death Stranding. Ik denk dat je het antwoord dan wel te weten komt ;).

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
dvd-linden schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:19:
[...]

Zoek maar even in dit topic naar Death Stranding. Ik denk dat je het antwoord dan wel te weten komt ;).
Booo Kojima boooooooo.

Ah dan maar Bloodborne 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Hopelijk vanavond Borderlands 3 informatie.
Ik heb vandaag gelezen (Geen bron) dat er webshops zijn waarbij de PS4 en PC versie worden aangeboden voor pre-order.
Aangezien we vanavond nog Sony en PC gaming show krijgen, ben ik zeer benieuwd wat er gaat komen.

Tot nu toe nog niet weggeblazen door een titel op de E3.
A Way Out lijkt mij wel leuk, maar dan moet je echt met een vriend spelen en niet zomaar random online.
Fifa 18 laat te weinig zien. Ik wil gameplay of wat dan ook.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBowser
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23-11-2024
Pykow schreef op maandag 12 juni 2017 @ 17:31:
Hopelijk vanavond Borderlands 3 informatie.
Ik heb vandaag gelezen (Geen bron) dat er webshops zijn waarbij de PS4 en PC versie worden aangeboden voor pre-order.
Aangezien we vanavond nog Sony en PC gaming show krijgen, ben ik zeer benieuwd wat er gaat komen.

Tot nu toe nog niet weggeblazen door een titel op de E3.
A Way Out lijkt mij wel leuk, maar dan moet je echt met een vriend spelen en niet zomaar random online.
Fifa 18 laat te weinig zien. Ik wil gameplay of wat dan ook.
Ik ook.. wat FIFA gameplay zou heerlijk zijn!

Denk dat Sony aardig wat games gaat aankondigen, kan niet wachten op de nieuwe God of War ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Resident evil 2 remake please! die heeft sinds zijn aankondiging nog niets laten zien van zichzelf. En Sony en Capcom zijn close tegenwoordig! ik blijf hopen!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
PSVR ondersteuning, let maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de E3 er alweer op zit. Alles wat nu komt boeit me niet echt. Voor de mensen die nog wel kijken, veel plezier nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42
(jarig!)
ik zat ergens wel te hopen op een remake van Interstate '76 of een goede opvolger daarvan
Activision maar helaas

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Moeten we wat verwachten van PC Gaming Show?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:30
Fylax schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:39:
Dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit jaar wat meer gingen aankondigen, ik hoop zelf op borderlands 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Nieuwe Wolfenstein fuck yeah!

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 15:12
Fylax schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:39:
Als je een PC gamer bent en hieronder zit iets tussen waarvan je denkt YES!, dan wel. Anders kan je 'm ook gewoon overslaan.

Even snelle copy/paste van http://www.pcgamer.com/wa...-show-2017-e3-livestream/
• A major announcement from Firaxis Games.
• A new game from Klei Entertainment, creators of Mark of the Ninja, Don’t Starve, and Oxygen Not Included.
• New BattleTech footage, with brand new info from creator Jordan Weisman.
• A live demo of Wargroove, the Advanced Wars-style game from Chucklefish.
• A visit from PlayerUnknown, revealing what's next for Battlegrounds.
• An exciting new announcement from Tripwire Interactive.
• New footage and details from the PC games we’re most looking forward to.
• Much more!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Een nieuwe Sid Meier's Pirates! van Firaxis zou wel heel leuk zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Er is nu ook een klein half uur aan gameplay van Assassin's Creed: Origins te zien:

[YouTube: https://youtu.be/O5K0HL1AOhw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Ik zou een Silent Hill (1,2,3) remake op de Unreal engine geweldig vinden. Maar heb niet het idee dat dit ooit zal gaan gebeuren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 22:59

v8power67

Psn: Mausosaurus

New Crackdown 3 information 4K 30fps on XBX ,Amazon lists "Destructible battle arena"
Step up your boom and stop crime as a super-powered Agent of justice in Crackdown 3
Level up your super-Agent skills to jump over skyscrapers, hurl trucks at your enemies and fight like a boss
Lure vindictive crime lords out of their strongholds by roughing up their street soldiers, attacking criminal operations and taking out high-value gang captains
Crackdown 3 comes with Wrecking Zone - a 10-person Player-vs-Player race to tear down the opposing team’s stronghold using your strongest Agent superpowers in a 100% destructible battle arena powered by Microsoft Cloud
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389980
Hmm deze graphics en dan 30fps had toch echt 60fps verwacht eerlijk gezegd.

Sowieso alle grote games op forza na zijn 30fps.
Wat dus meteen bevestigd dat de custom cpu biwt genoeg is voor 60fps.

Gears of War 4 Xbox One X Graphical Upgrades
4K Native at all times
-High Res Textures
-Higher Polygon count rendering
-Longer Draw Distance
-Fully Dynamic Shadows in entire environment
-Enhanced Shadow Detail
-Improved Reflections
With that being our focus, we’re running at 4K 30FPS for Campaign/Horde and 4K 60FPS for Versus with adaptive scaling to ensure a rock-solid frame rate that fans expect from our head to head multiplayer. Many of the improvements to Campaign also make it to Versus and Horde, including 4K, HDR, higher resolution textures, improved draw distances, and Dolby Atmos Support.
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389921
Dus weer geen 60 fps op multiplayer na.
En multiplayer is ook adaptive scaling van neem aan resolutie?!?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
PCGamershow zonder AMD ? :?

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:32
Ik vind die announcer nu al irritant om eerlijk te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Is deze om 19:00 begonnen ?
Zo ja wat heb ik gemist ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:16
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:08:
Is deze om 19:00 begonnen ?
Zo ja wat heb ik gemist ?
Nog niks speciaals, alleen trailer van XCOM2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:39
Intel is waarschijnlijk een beetje bang voor Ryzen geworden en is (onder andere daardoor) hoofdsponsor van het event geworden.

Met Intel als hoofdsponsor kan je AMD on-stage wel vergeten ja :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Metro: Exodus E3 Demo was Running on PC Comparable to Xbox One X Specs

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389905

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:16

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Nice had niet verwacht dat Battletech werd besproken. die heb ik 2 jaar terug kickstarted

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvd-linden
Nog meer nieuws, ditmaal bekend gemaakt door Bandai Namco:

• Ni No Kuni 2 verschijnt dit jaar nog; op 10 november om precies te zijn.

• Gameplay video van Dragon Ball FighterZ:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 18:11:
Jammer dat de E3 er alweer op zit. Alles wat nu komt boeit me niet echt. Voor de mensen die nog wel kijken, veel plezier nog!
De e3 gaat anders pas straks echt los.

En pff wat is de pc gaming show saai zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2017 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:34:
[...]

De e3 gaat anders pas straks echt los.

En pff wat is de pc gaming show saai zeg.
wat kunnen we nog verwachten ??

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
ravw schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:35:
[...]

wat kunnen we nog verwachten ??
Ubisoft z'n piraten ip, Sony en nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Intel perspraatje mag nu wel stoppen en weer terug gaan naar de games. "i9 xtreme" klinkt heel leuk, maar daar mag je dan ook 1000€+ voor gaan dokken bij Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Tam publiek bij die intel speech. Hij maakt toch nog wel wat leuke prijzen beschikbaar e.d.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Shadow of the collosus remake laat maar komen!!!! http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1390080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Wat een rommetlje daar zeg.. wegvallend geluid etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
Jelmer93 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:46:
Wat een rommetlje daar zeg.. wegvallend geluid etc..
hadden ze maar een AMD chip moeten nemen ;-) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dvd-linden schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:25:

[video]
Nee, niet mijn DBZ fighter, hou ik het wel bij Xenoverse :P
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:01:
New Crackdown 3 information 4K 30fps on XBX ,Amazon lists "Destructible battle arena"

[...]

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389980
Hmm deze graphics en dan 30fps had toch echt 60fps verwacht eerlijk gezegd.

Sowieso alle grote games op forza na zijn 30fps.
Wat dus meteen bevestigd dat de custom cpu biwt genoeg is voor 60fps.

Gears of War 4 Xbox One X Graphical Upgrades

[...]

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1389921
Dus weer geen 60 fps op multiplayer na.
En multiplayer is ook adaptive scaling van neem aan resolutie?!?
Van 30/900 naar 60/4k lijkt me ook vrij onhaalbaar, daar zie ik echt geen suprises. Al had ik bij GoW wel meer verwacht, adaptive scaling is inderdaad underscaling om de fps hoog te houden. Vraag is alleen hoe vaak het voor gaat komen.

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dubbel :/

[ Voor 98% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2017 19:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ravw schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:47:
[...]

hadden ze maar een AMD chip moeten nemen ;-) :+
AMD? Dat is toch voor als je geen geld voor een Intel CPU hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:51:
[...]

AMD? Dat is toch voor als je geen geld voor een Intel CPU hebt?
offtopic:
Zwaar offtopic, maar nee ;)

Deze presentatie is wel een welkome afwisseling tussen alle hypeshows die je van Microsoft, Ubisoft en EA krijgt voorgeschoteld. Wat meer info over games die uit gaan komen of updates voor bestaande games. Niet dat gehaast en geschreeuw en gejuich van 't publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
vind het zelf ook veel rustiger dan de andere shows en reclame geschreeuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Het is wel wat amateuristisch soms, trailers die te vroeg starten, geluid wat uit of aan staat op momenten dat 't andersom moet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ze zitten daar niet te juichen omdat er niks te juichen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:00:
Ze zitten daar niet te juichen omdat er niks te juichen valt.
Ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
het is wat magertjes maar oké niet alles is interessant maar er zitten ;leuke dingen tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Vind de pc show merendeels alleen maar gepraat , ontzettend irritant.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:40:
[...]

Ubisoft z'n piraten ip, Sony en nintendo.
Nintendo ben ik nog wel benieuwd naar, aangezien de Switch nog nieuw is. De Playstation heeft weinig tot niks te bieden denk ik. Meeste games zijn toch weer typisch japans en de PS Pro kennen we wel en valt toch wel erg tegen voor een 'upgrade'. Geen echte 4k is helemaal bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:09:
[...]

Nintendo ben ik nog wel benieuwd naar, aangezien de Switch nog nieuw is. De Playstation heeft weinig tot niks te bieden denk ik. Meeste games zijn toch weer typisch japans en de PS Pro kennen we wel en valt toch wel erg tegen voor een 'upgrade'. Geen echte 4k is helemaal bedroevend.
Wow!

Denk jij echt dat er niets nieuws getoond gaat worden van Westerse studios?

Wat vond je van de Xbox conference eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
[...]

Of voeg iets toe, of post niet. Dit is in ieder geval niet de bedoeling

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 12-06-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Een beetje laat, maar toch, net de E3 Show van Microsoft bekeken.
Toch wel mooie dingen gezien, de XBox X vindt ik voor 499 euro wel mee vallen, denk dat ik hem gewoon ga bestellen.

Met Sony ben ik wel een beetje klaar, ze hebben meer eigen IP's, maar voor elke game is voor een ander platform wel een alternatief. Daarnaast ben ik het wel met @Verwijderd eens, veel Japanse gameplay, dat moet je liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54

lorddrune

Thick as a Brick

Age of Empires :D

Edit: Beetje een anticlimax, ik had gehoopt op een nieuwe AOE.

[ Voor 66% gewijzigd door lorddrune op 12-06-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Act-One schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:35:
maar voor elke game is voor een ander platform wel een alternatief.
Wat een waardeloos excuus, zo kan je ook zeggen dat voor elke game er een alternatief is, en je dus maar 1 van elke shooter hebt bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Toch wel mooie dingen gezien, de XBox X vindt ik voor 499 euro wel mee vallen, denk dat ik hem gewoon ga bestellen.

Met Sony ben ik wel een beetje klaar, ze hebben meer eigen IP's, maar voor elke game is voor een ander platform wel een alternatief. Daarnaast ben ik het wel met @Verwijderd eens, veel Japanse gameplay, dat moet je liggen.
Ik ben wel benieuwd watvoor mooie dingen heb je gezien bij MS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Site ligt al plat :P

Dit zal wel weer Windows store exclusive worden, echt zonde. Vooral na al dat werk wat ze gedaan hebben voor de Steam versie van AoE2.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:26

Vrijdag

De Zwarte

Ja tof, maar waarom niet gewoon een nieuwe? Daarbij komt deze ook naar de Xbox, dus ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de controls. Halo Wars vond ik destijds een beetje mwoah om te spelen.

/edit: Haha, zegt hij "ja, we hebben met de Gamescon in Keulen nog meer te vertellen en een speciale AoE event". Lekker pun :P

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 12-06-2017 20:44 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:24
dvd-linden schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:25:

[video]
Nice, Ni No Kuni 2 was ik eigenlijk alweer een beetje vergeten maar kijk er best naar uit. d:)b

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd super enthousiast.....En toen stond er Definitive Edition :+ :+ .
Sorry hoor, maar dat als grote finale vind ik wel een klein beetje beschamend hoor.
Heb volgens mij geen echte aankondiging gezien van een grote titel.

Ik dacht na de Microsoft show dat het niet saaier/slechter kon, toch gelukt.
Slaapverwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik ben wel onder de indruk van de nieuwe Xbox X, daarnaast komt deze E3 net iets te vroeg, de def-kits zijn bijvoorbeeld recentelijk uitgeleverd. Ik denk dat veel echt XBX IP's nog uit moeten komen.

Daarnaast vind ik super dat ik de games van mijn ouder Xbox 1 weer kan spelen, het is toch geweldig dat een bedrijf hier kosten voor maakt zonder dat ze er maar iets aan verdienen. Het zijn allemaal van die kleine dingen die voor mij maken dat Microsoft echt voor games bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54

lorddrune

Thick as a Brick

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:45:
[...]

Ik werd super enthousiast.....En toen stond er Definitive Edition :+ :+ .
Sorry hoor, maar dat als grote finale vind ik wel een klein beetje beschamend hoor.
Heb volgens mij geen echte aankondiging gezien van een grote titel.

Ik dacht na de Microsoft show dat het niet saaier/slechter kon, toch gelukt.
Slaapverwekkend.
Ik had exact hetzelfde, reageerde een beetje te enthousiast toen ik WOLOLO hoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
(jarig!)
nu al weer klaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:41:
[...]

Ik ben wel benieuwd watvoor mooie dingen heb je gezien bij MS?
Persoonlijk vind in Sea of Thieves een game dat recht in mijn straat ligt als ik met een paar mensen kan samen spelen, Ori is ook goed als het is zoals de eerste, verder heb ik wel meer goede games gezien, dat die ook op PC en/of PS4 uitkomen boeit me niet, als ik op PC wou spelen dan deed ik wel een dure pc upgrade na 5 jaar ipv een One X te pre-orderen, of ging ik een Pro halen als ik echt Sony games wou.

Nogmaals een exclusive is niet perse slecht omdat het jou niet aanspreekt, dan haal je het lekker niet maar om dan continue te verkondigen dat '' er niets goed te zien was tijdens de MS show '' is een persoonlijke mening en geen feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Iemand een idee hoe laat ze met CoD WW2 vannacht komen?
(Sony begint iig 3.00, maar kan Activision of Sledgehammer niet vinden)

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 12-06-2017 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:51:
is je glazen bol stuk? :P

maar even serieus, ik denk tussen 3 en 5 uur :+

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 12-06-2017 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:51:
Gok tussen 03:00 en 05:00 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Qua presentatie vond ik de PC Gamer Show best meevallen. Ze hebben lang niet het budget van de anderen (ook omdat ze geen publisher zijn bv) dus dan is het best knap hoe ze dit in elkaar hebben gezet. Geen technische problemen gezien en verder goede flow (minder irritant dan vorig jaar, betere vragen ook). Het grote probleem was de inhoud, maar daar kunnen zij eigenlijk weinig aan doen. Als devs niks te tonen hebben of het spel een beetje muf is, dan is dat wel jammer. Daarom ook geen boeiende games gezien. Age of Empires was niet echt een knaller, snap niet waarom ze dan niet gewoon een nieuwe game uitbrengen als ze toch van plan zijn er aardig wat werk in te steken. Maar goed, dat terzijde.

Vind het wel opvallend dat er verder geen grote AAA titel is verschenen op het podium. Als je kijkt naar welke publishers geen presentatie hebben, hadden ze toch hier kunnen komen staan. Noem een Activision, een Take 2, Capcom, etc. Gemiste kans. In ieder geval ben ik wel blij dat er toch nog een andere show bij is gekomen die toch wat anders doet dan de grote publishers. Afwisseling +1

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
jaja _O-

Kan losse devs niet vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:49:
[...]

Persoonlijk vind in Sea of Thieves een game dat recht in mijn straat ligt als ik met een paar mensen kan samen spelen, Ori is ook goed als het is zoals de eerste, verder heb ik wel meer goede games gezien, dat die ook op PC en/of PS4 uitkomen boeit me niet, als ik op PC wou spelen dan deed ik wel een dure pc upgrade na 5 jaar ipv een One X te pre-orderen, of ging ik een Pro halen als ik echt Sony games wou.

Nogmaals een exclusive is niet perse slecht omdat het jou niet aanspreekt, dan haal je het lekker niet maar om dan continue te verkondigen dat '' er niets goed te zien was tijdens de MS show '' is een persoonlijke mening en geen feit.
Sea of Thieves en State of Decay 2 waren erg leuk om te zien, maar beide zijn naar volgend jaar uitgesteld, dan heb je een console die qua exclusives gewoon bar weinig voorstelt, en dat is wel jammer.

Er waren leuke dingen te zien op de Xbox persco, maar het is niet de knaller geweest die MS nodig had, vandaar dat het ook wel een redelijke teleurstellende persco was achteraf voor mij..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Beter checkerboardig dan echte 4K en alleen maar multiplatform titels laten zien zonder ook maar 1 nieuwe exclusieve IP. Los daarvan ziet Crackdown er nu niet echt heel bijzonder uit en dat krijgen ze niet eens op 60fps.

Oh ja? Geef me eens de exclusieve tegenhangers van alle Naughty Dog en Quantic Dream games? Horizon Zero Dawn? The Last Guardian? Days Gone? Spider-Man? God of War? Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Sea of Thieves en State of Decay 2 waren erg leuk om te zien, maar beide zijn naar volgend jaar uitgesteld, dan heb je een console die qua exclusives gewoon bar weinig voorstelt, en dat is wel jammer.

Er waren leuke dingen te zien op de Xbox persco, maar het is niet de knaller geweest die MS nodig had, vandaar dat het ook wel een redelijke teleurstellende persco was achteraf voor mij..
True, had ook liever Sea of Thieves en/of Crackdown gehad dit jaar, nuja de Xbox zelf neemt al een hap uit het budget dus heb toch het geld niet om er meteen 3-4 games op launch day of meteen erna bij te kopen dus ben wel even zoet met iets uit de lijst AC:Origins/Battlefront2/CoD WW2 en dan The Witcher 3 eens proberen na de One X patch, tegen dat ik de MP van Battlefront2/CoD beu ben of weer eens door the witcher uit ben is het al bijna Sea of Thieves tijd :+
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:54:
[...]
Oh ja? Geef me eens de exclusieve tegenhangers van alle Naughty Dog en Quantic Dream games? Horizon Zero Dawn? The Last Guardian? Days Gone? Spider-Man? God of War? Ik ben benieuwd. :)
The Last guardian was de dikste bagger ooit qua performance, snap niet dat iemand dat zou opnoemen in een lijst met goede games.

En rechtstreekse tegenhangers zijn er niet van die games, daarmee kijk je ook naar de lijst van exclusives en wat je uit een console wilt halen overall gezien en beslis je wat je zelf koopt, als heel die lijst wat jij opnoemt mij dermate boeiend leek had ik al maanden een PS4 Pro maar vind het geen console die krachtig genoeg voor mijn persoonlijke wensen en dan veranderen de games er voor mij ook niets aan.

[ Voor 30% gewijzigd door Katmi op 12-06-2017 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Origins schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:53:
[...]

Dat laatste woordje, daar zit het hem in "mij".....
Voor jou dus, iets wat zeer subjectief is, er zijn genoeg mensen die wel een goed gevoel hebben bij de Xbox perscon. Dat jij dat niet hebt, prima.... Maar is het nou nodig om dit 20x te laten weten?

Of ben jij ook zo'n iemand die de buurman elke week verteld dat je zijn auto niet mooi vind?

MS heeft zo objectief mogelijk gezien een prima presentatie gehad, voldoende snel, veel games (daar gaat het toch om) Xbox1 ondersteuning (verrassing!) De games komen wel, en al die exclusieve games, dat is niets meer dan een smaak dingentje.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beter checkerboardig dan echte 4K en alleen maar multiplatform titels laten zien zonder ook maar 1 nieuwe exclusieve IP. Los daarvan ziet Crackdown er nu niet echt heel bijzonder uit en dat krijgen ze niet eens op 60fps.

[...]

Gears, Forza, Halo, Killer instinct, Quantom break, Sunset overdrive, state of decay
Zo eventjes uit mijn hoofd..... En dat zeg ik als PS4 fanboy..

Sorry hoor maar Xbox heeft ook gewoon een hele sloot aan exclusieve games, die ik het persoonlijk best wel waard zou vinden om te spelen en een keer een xbox voor aan te schaffen.
Dat deze conference(wederom)tegenviel wilt niet zeggen dat ze geen games meer hebben Bram....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:58:
[...]

Voor jou dus, iets wat zeer subjectief is, er zijn genoeg mensen die wel een goed gevoel hebben bij de Xbox perscon. Dat jij dat niet hebt, prima.... Maar is het nou nodig om dit 20x te laten weten?

Of ben jij ook zo'n iemand die de buurman elke week verteld dat je zijn auto niet mooi vind?

MS heeft zo objectief mogelijk gezien een prima presentatie gehad, voldoende snel, veel games (daar gaat het toch om) Xbox1 ondersteuning (verrassing!) De games komen wel, en al die exclusieve games, dat is niets meer dan een smaak dingentje.
Heerlijk zo een zure reactie! hier kan ik dan wel van genieten hoor Bullet.
Ik was ook in discussie met iemand, en daar geef ik mijn mening over, geen probleem toch? als jij dat storend vind dan is dat jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustkiller
Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:58:
[...]

Gears, Forza, Halo, Killer instinct, Quantom break, Sunset overdrive, state of decay
Zo eventjes uit mijn hoofd..... En dat als PS4 fanboy..

Sorry hoor maar Xbox heeft ook gewoon een hele sloot aan exclusieve games, die ik het persoonlijk best wel waard zou vinden om te spelen en een keer een xbox voor aan te schaffen.
Dat deze conference(wederom)tegenviel wilt niet zeggen dat ze geen games meer hebben Bram....
Alleen halo en sunset daarvan zijn exclusief, xbox weet zelf volgens mij ook niet meer wat exclusief betekend. alles van gisteren komt ook voor window 10 (wat ik overigens een groot pluspunt vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

[...]
Los daarvan ziet Crackdown er nu niet echt heel bijzonder uit en dat krijgen ze niet eens op 60fps.
Crackdown is eigenlijk nooit een grafische topper geweest. De eerdere games zagen er ook al verouderd uit toen ze uitkwamen. En ik kan me voorstellen dat MS nu liever de game de deur uit doet dan nog te wachten voordat die gasten er wel een fatsoenlijke engine in zetten.

Crackdown moet je doen om auto's naar tegenstanders te gooien. Niet voor de grafische pracht en praal.

En inderdaad. MS mist nu gewoon exclusives. Ze hebben met het fiasco bij Rare en andere studio's het zichzelf wel heel lastig gemaakt. En ik denk ook dat dit komt omdat de leiding bij MS gewoon geen grote uitgaven meer wil doen. En ik heb ook dan het idee dat Phil hier ook weinig aan kan doen.

Wat je wel vergeet is dat de 3rd party games de laatste jaren wel veel sterker zijn geworden dan voorheen. Die weten inmiddels ook al bij sommige titels de 1st party graphics te benaderen. Ik denk dat als je de exclusives buiten beschouwing laat, het einde van het jaar ook al erg tof is. Bovendien moeten we nog maar zien welke Sony exclusives het einde van het jaar gaan halen. Die zijn altijd vrij vroeg met het sharen van (toffe) trailers en gameplay. En daarbij vallen sommige titels achteraf ook erg tegen (The Last Guardian bv, waarom lijkt me duidelijk). Toch hebben ze een paar mooie studio's waar ze ongetwijfeld wat moois van gaan laten zien. Ik weet echter nog van vorig jaar dat een heleboel exclusives me niet konden bekoren (hoe goed ze er ook uit zien en wat ze aan gameplay laten zien). Stiekem hoop ik dat Sony nog eens wat anders gaat doen dan al die fantasy en zombie-/monster-stuff. Met Detroit gaan ze al een leuke richting op bv, maar Heavy Rain kennende is dat wel een titel waar je waarschijnlijk van moet houden om hem te waarderen. Ben benieuwd wat ze verder uit de hoge hoed trekken.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als Sony ook gaat "tegenvallen" (maw niet gaat overweldigen) dan kunnen we maar 1 conclusie trekken.

En dat is dat No Mans Sky de E3 heeft vernietigd, en dat geen van allen nog fabeltjes en lieve koekjes durven verkopen maar alles wat grote aankondigingen betreft op safe gaan spelen. (alleen maar haalbare zaken dus.)

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 12-06-2017 21:05 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Dat zijn toch niet de tegenhangers van de games die ik noem? Misschien even de quote lezen waarop ik reageer. Ik zeg niet dat Xbox geen exclusives heeft. :)
Bullet NL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:58:
[...]

Objectief gezien is een show natuurlijk niet heel bijzonder als het gros wat je laat zien multiplatform is. Dat kan iedereen wel. Een show waar over 5 jaar nog wordt nagepraat is er eentje waar je je publiek mee overdondert en shit laat zien waardoor iedereen jouw console in huis wilt hebben. Volgend jaar herinnert men zich alleen nog de Scorpio en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
dustkiller schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:01:
[...]

Alleen halo en sunset daarvan zijn exclusief, xbox weet zelf volgens mij ook niet meer wat exclusief betekend. alles van gisteren komt ook voor window 10 (wat ik overigens een groot pluspunt vind)
Voor MS is Win 10 en Xbox tegenwoordig hetzelfde, als je zit te wachten zoals vroeger in de oude dagen op een game dat enkel en alleen op Xbox uitkomt ben je eraan voor de moeite.

De keuze of je die op PC of Xbox speelt is dan persoonlijk, of afhankelijk hoe goed je pc nog is, of andere factoren.
Mijn pc is al een paar jaar oud dus steek liever het geld in de Xbox om op de bank te gamen dan dat ik nogmaals mijn pc upgrade voor een bedrag dat 50 tot 100% boven de Xbox prijs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:52:
Qua presentatie vond ik de PC Gamer Show best meevallen. Ze hebben lang niet het budget van de anderen (ook omdat ze geen publisher zijn bv) dus dan is het best knap hoe ze dit in elkaar hebben gezet. Geen technische problemen gezien en verder goede flow (minder irritant dan vorig jaar, betere vragen ook). Het grote probleem was de inhoud, maar daar kunnen zij eigenlijk weinig aan doen. Als devs niks te tonen hebben of het spel een beetje muf is, dan is dat wel jammer. Daarom ook geen boeiende games gezien. Age of Empires was niet echt een knaller, snap niet waarom ze dan niet gewoon een nieuwe game uitbrengen als ze toch van plan zijn er aardig wat werk in te steken. Maar goed, dat terzijde.

Vind het wel opvallend dat er verder geen grote AAA titel is verschenen op het podium. Als je kijkt naar welke publishers geen presentatie hebben, hadden ze toch hier kunnen komen staan. Noem een Activision, een Take 2, Capcom, etc. Gemiste kans. In ieder geval ben ik wel blij dat er toch nog een andere show bij is gekomen die toch wat anders doet dan de grote publishers. Afwisseling +1
Waren genoeg pre e3 trailers die daar ook wel getoond had kunnen worden, maar blijkbaar wouden de uitgevers/ontwikkelaars van project cars 2 of ace combat 7 om wat te noemen er niet aan te beginnen. Wel leuk voor die kleine ontwikkelaars dat ze nog even een podium krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

Je hebt helemaal gelijk betreffende de games, (ik vond de MS presentatie zelf overigens prima). Ik snap die hele exclusieve hype niet zo, ik wil gewoon leuke games spelen, als dit nou multiplatiform games zijn, boeien.... Je kan er nu alleen donder op zeggen dat de Xbox X straks als de devvers (ook de onafhankelijke) hun best een beetje doen de mooiste belden laat zien.

Wat boeit het mij nou dat World of Tanks straks op alle platformen te spelen is, dat hij het straks in 4K doet op mijn Xbox X vindt ik veel belangrijker. Dat Sony vanavond het volgende deel in een exclusieve game serie toont.... Prima, erg fijn voor de PS4 bezitters.

Wordt ik daar als Xbox (straks de X) en PS4 eigenaar minder blij om? Dacht het niet..... Velen hebben hier nog niet door dat beide platformen prima naast elkaar kunnen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
enchion schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:04:
Als Sony ook gaat "tegenvallen" (maw niet gaat overweldigen) dan kunnen we maar 1 conclusie trekken.

En dat is dat No Mans Sky de E3 heeft vernietigd, en dat geen van allen nog fabeltjes en lieve koekjes durven verkopen maar alles wat grote aankondigingen betreft op safe gaan spelen. (alleen maar haalbare zaken dus.)
Ben je serieus?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:05:
[...]

Voor MS is Win 10 en Xbox tegenwoordig hetzelfde, als je zit te wachten zoals vroeger in de oude dagen op een game dat enkel en alleen op Xbox uitkomt ben je eraan voor de moeite.

De keuze of je die op PC of Xbox speelt is dan persoonlijk, of afhankelijk hoe goed je pc nog is, of andere factoren.
Mijn pc is al een paar jaar oud dus steek liever het geld in de Xbox om op de bank te gamen dan dat ik nogmaals mijn pc upgrade voor een bedrag dat 50 tot 100% boven de Xbox prijs zit.
Voor 500 euro kan jij een pc bouwen die xbox one x verslaat qua power.
Zowel 2ehands als nieuw. En dan kan je ermee op je tv op de bank gamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:04:
Objectief gezien is een show natuurlijk niet heel bijzonder als het gros wat je laat zien multiplatform is. Dat kan iedereen wel. Een show waar over 5 jaar nog wordt nagepraat is er eentje waar je je publiek mee overdondert en shit laat zien waardoor iedereen jouw console in huis wilt hebben. Volgend jaar herinnert men zich alleen nog de Scorpio en verder niks.
Wat maakt mij nu uit wat ik volgend jaar over een E3 herinner, dat boeit toch helemaal niet, het gaat er om dat ik het afgelopen jaar en het komende jaar lekker kan gamen met de games die ik wil spelen.

Dat jij of iemand anders een persconferentie niets vind, pfffff.... boeien, echt dat zal mij een worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:08:
[...]

Zowel 2ehands als nieuw. En dan kan je ermee op je tv op de bank gamen ;)
500 euro voor een 4k 60fps pc inclusief elk onderdeel wat je nodig hebt ? een gpu die daar al voor nodig is al 50% of meer van dat budget, tenzij je geloofd dat je met een 1050ti op 4k kunt gamen in de laatste nieuwe games en nog deftige fps haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:08:
500,-? In een kastje als de Xbox One X enz? Dat lijkt mij wel wat krap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:04:
[...]

Inderdaad en dat is zonde, want MS heeft absoluut de mogelijkheden om geweldige exclusieve titels te maken, of eventueel titels te kopen.
Na het fiasco Scalebound (zonde) zijn ze hier gewoon mee gestopt, en lijkt de focus meer te gaan naar steamgames.
Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste