Gaat je met een pc nooit lukken. Vandaar dat de prijs ook zeer netjes is. 499 euro hebben de meeste mensen wel over voor een nieuwe console. Zeker als deze verreweg de beste prestaties levert!
Oh nu mogen we alleen goede games noemen. Make up your mind. Ik heb overigens zeer genoten van TLG en de performance op de Pro is prima.Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:56:
[...]
True, had ook liever Sea of Thieves en/of Crackdown gehad dit jaar, nuja de Xbox zelf neemt al een hap uit het budget dus heb toch het geld niet om er meteen 3-4 games op launch day of meteen erna bij te kopen dus ben wel even zoet met iets uit de lijst AC:Origins/Battlefront2/CoD WW2 en dan The Witcher 3 eens proberen na de One X patch, tegen dat ik de MP van Battlefront2/CoD beu ben of weer eens door the witcher uit ben is het al bijna Sea of Thieves tijd
[...]
The Last guardian was de dikste bagger ooit qua performance, snap niet dat iemand dat zou opnoemen in een lijst met goede games.
En rechtstreekse tegenhangers zijn er niet van die games, daarmee kijk je ook naar de lijst van exclusives en wat je uit een console wilt halen overall gezien en beslis je wat je zelf koopt, als heel die lijst wat jij opnoemt mij dermate boeiend leek had ik al maanden een PS4 Pro maar vind het geen console die krachtig genoeg voor mijn persoonlijke wensen en dan veranderen de games er voor mij ook niets aan.
Die gaan natuurlijk alleen moeite doen als het ding significant gaat verkopen. Ik verwacht er niks van voor € 500,- zonder systemsellers.Bullet NL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:06:
[...]
Je hebt helemaal gelijk betreffende de games, (ik vond de MS presentatie zelf overigens prima). Ik snap die hele exclusieve hype niet zo, ik wil gewoon leuke games spelen, als dit nou multiplatiform games zijn, boeien.... Je kan er nu alleen donder op zeggen dat de Xbox X straks als de devvers (ook de onafhankelijke) hun best een beetje doen de mooiste belden laat zien.
Wat boeit het mij nou dat World of Tanks straks op alle platformen te spelen is, dat hij het straks in 4K doet op mijn Xbox X vindt ik veel belangrijker. Dat Sony vanavond het volgende deel in een exclusieve game serie toont.... Prima, erg fijn voor de PS4 bezitters.
Wordt ik daar als Xbox (straks de X) en PS4 eigenaar minder blij om? Dacht het niet..... Velen hebben hier nog niet door dat beide platformen prima naast elkaar kunnen bestaan.
Je zegt toch echt zelf dat MS objectief gezien een prima show had. Qua uitvoering wellicht, maar inhoudelijk was het niet best, objectief gezien zeg maar.Bullet NL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:09:
[...]
Wat maakt mij nu uit wat ik volgend jaar over een E3 herinner, dat boeit toch helemaal niet, het gaat er om dat ik het afgelopen jaar en het komende jaar lekker kan gamen met de games die ik wil spelen.
Dat jij of iemand anders een persconferentie niets vind, pfffff.... boeien, echt dat zal mij een worst wezen.
Dat betwijfel ik, aangezien een Pro ook niet onwijs top verkoopt (en dat is dan een upgrade van de meest succesvolle console allertijde), ik verwacht ook niet dat mensen even 500 euro neer gaan leggen.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:13:
Gaat je met een pc nooit lukken. Vandaar dat de prijs ook zeer netjes is. 499 euro hebben de meeste mensen wel over voor een nieuwe console. Zeker als deze verreweg de beste prestaties levert!
Mijn verwachting is dat de Xbox One X absoluut niet de verkopen haalt die er verwacht wordt die ze willen halen.
[ Voor 8% gewijzigd door Origins op 12-06-2017 21:21 ]
Een rx580 met een pentium cpu is genoeg.Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:11:
[...]
500 euro voor een 4k 60fps pc inclusief elk onderdeel wat je nodig hebt ? een gpu die daar al voor nodig is al 50% of meer van dat budget, tenzij je geloofd dat je met een 1050ti op 4k kunt gamen in de laatste nieuwe games.
(Penrium cpu is al vele malen sterker dan de jaguar van xbox one x)
Enne xbox one x doet ook geen 4k 60 behalve in forza 7.
Ik kon met mijn rx480 forza 6 apex spelen in 3840x2400(hoger dan 4k ong 1miljoen pixels meer) met meeste op max met 60fps vsynced zonder drops.
Dat is qua graphics veel verder dan de xbox one x zal kunnen met forza 7. Dus ja 500 euro bouw je makkelijk een pc die xbox one x verslaat.
Zeker als je nog 2ehands gaat zoals mijn pc. Xeon 6 core x5670 overclocked 4.4ghz voor 80 euro owned een jaguar cpu van de xbox zonder te zweten.
12gb ram koste ook niks.
En mn rx480 4gb voor 240 euro vorig jaar dus nu nog goedkoper. Mijne loopt.op 1400mhz en doet dan ruim 6 tflops. Een rx580 doet al 6.1 op 1340mhz en meeste fabrieks overclocks gaan richting 1400 of meer.
[ Voor 10% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2017 21:24 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Je mag opnoemen wat je wiltbram1984 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:14:
[...]
Oh nu mogen we alleen goede games noemen. Make up your mind. Ik heb overigens zeer genoten van TLG en de performance op de Pro is prima.
Feit dat je al een Pro nodig had om stabiele fps op dat game te halen zegt genoeg. als je ziet wat Horizon kan doen op een Slim qua performance.
E3 haalt het beste van mensen naar boven.
Klopt inderdaad, maar even helemaal los daarvan: het punt was dat er voor elke PS exclusive een tegenhanger op een ander platform beschikbaar is. Dat is feitelijk gewoon onjuist.Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Je mag opnoemen wat je wiltmaar ik zou gewoon persoonlijk TLG niet opnoemen door de baggere performance op de base ps4 als je dan toch goede games opnoemt.
Feit dat je al een Pro nodig had om stabiele fps op dat game te halen zegt genoeg. als je ziet wat Horizon kan doen op een Slim qua performance.
Een gaming PC samenstellen waarbij minder dan ~40% van je budget naar de GPU gaat is sowieso out of balance, dus dat zit zeker wel goed.Katmi schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:11:
[...]
500 euro voor een 4k 60fps pc inclusief elk onderdeel wat je nodig hebt ? een gpu die daar al voor nodig is al 50% of meer van dat budget, tenzij je geloofd dat je met een 1050ti op 4k kunt gamen in de laatste nieuwe games en nog deftige fps haalt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Smaken verschillen, maar een Halo of Gears of War heeft de PlayStation gewoon niet. De PlayStation moet het voornamelijk hebben van goede singleplayer games. Niks mis mee, maar na 10 uur raak je zo'n game gewoon bijna niet meer aan en dat is zonde!
Tevens wijzen de onderzoeken uit dat de gemiddelde Xbox speler meer games koopt dan de PlayStation speler. Dus lijkt het mij onzin dat de PlayStation betere games produceert.
Tevens wijzen de onderzoeken uit dat de gemiddelde Xbox speler meer games koopt dan de PlayStation speler. Dus lijkt het mij onzin dat de PlayStation betere games produceert.
Ik vind de hardware van de XOX echt prachtig. Heel klein en strak ontwerp. Vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de koeling. Vind de prijs van 499 eigenlijk ook wel logisch. Het ziet er echt allemaal veel beter uit dan die rare ps4 pro.
Echter denk ik wel dat het heel lastig gaat worden. Er zijn geen mooie exclusives die je naar de XOX trekken. De meeste mensen hebben maar 1 console en die zullen denk ik eerder richting de PS4 gaan. Zeker ook omdat er veel meer van verkocht:
- Ik verwacht dat er ook nog lang games voor ontwikkeld zullen worden doordat de markt groot is, ook als er een opvolger komt.
- De kans dat je vrienden een ps4 hebben is groter waardoor multiplayer games wellicht beter tot zijn recht komen.
Echter denk ik wel dat het heel lastig gaat worden. Er zijn geen mooie exclusives die je naar de XOX trekken. De meeste mensen hebben maar 1 console en die zullen denk ik eerder richting de PS4 gaan. Zeker ook omdat er veel meer van verkocht:
- Ik verwacht dat er ook nog lang games voor ontwikkeld zullen worden doordat de markt groot is, ook als er een opvolger komt.
- De kans dat je vrienden een ps4 hebben is groter waardoor multiplayer games wellicht beter tot zijn recht komen.
[ Voor 14% gewijzigd door giantgiantus op 12-06-2017 21:29 ]
Sorry ? Heb geloof 70 of 80 uur in alleen al horizon zero dawn zitten. En als dlc dropt wordt dat denk wel dubbele.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:25:
Smaken verschillen, maar een Halo of Gears of War heeft de PlayStation gewoon niet. De PlayStation moet het voornamelijk hebben van goede singleplayer games. Niks mis mee, maar na 10 uur raak je zo'n game gewoon bijna niet meer aan en dat is zonde!
Enne halo en gears zijn ook niet meer wat het was.
Bungie halos waren top erna is gewoon niet meer echt halo.
En gears 4 is ook geen succes geweest.
Klopt die heeft de Playstation niet, vooral jammer met Gears of War 1/2 en Halo 1/2 waren pareltjes, toen werd de serie uitgemolken en werd het meer een lijdensweg met de titels helaas.Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:25:
Gears of War hebben voor mij ook niet meer dan een 10 uur speelduur.. dat soort games speel ik ook niet voor de multiplayer..
Geef mij maar liever een singleplayer van 10 uur, ala Last of Us dan de zoveelste online shooter waar je 100 uur mee doet.
Het is ook een mening dat Playstation beter games produceert, maar het is een feit dat MS maar weinig met eigen studios doet.
Zowel Halo en Gears zijn lang niet meer wat het geweest zijn en daarbij zijn dan beide shooters en daar word je tegenwoordig compleet mee doodgegooid. Je hebt Killzone op de PS, maar dat is net zo min een boeiende titel tegenwoordig. Andersom kun je overigens een veel langere lijst opnoemen, dus wat je punt nu precies is, geen idee. Dat jij denkt dat de singleplayers op de PS 10 uur duren, zegt eigenlijk al genoeg over je kennis van zaken. Ik kan alleen al 2 lineaire SP's noemen waar ik bij elkaar opgeteld tussen de 40 en 50 uur mee bezig ben geweest, maar dat terzijde. Om nog maar te zwijgen van Horizon (100+ uur) en Bloodborne (200+ uur met multiplayer mooi in de singleplayer verwoven).Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:25:
Ik heb altijd een xbox gehad. Zelfs de one bij release. Inmiddels toch de deur uit gedaan en een ps4 gekocht. Ik had wel het idee dat de xonex het tij weer kan keren. Alle nieuwe games zullen wel significant beter draaien op die machine. Dat zou voor mij een goede reden zijn om toch weer de xbox te hebben. Maar de beste games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb waren toch Sony exclusives.
Vind het wel bizar hoe Microsoft de plank heeft misgeslagen. Echt mismanagement met het verspelen van al die studio's.
Ik hoop dat ze eigenlijk met echt iets nieuws komen of durven veranderen door bijvoorbeeld een halo open World ofzo 😀
Vind het wel bizar hoe Microsoft de plank heeft misgeslagen. Echt mismanagement met het verspelen van al die studio's.
Ik hoop dat ze eigenlijk met echt iets nieuws komen of durven veranderen door bijvoorbeeld een halo open World ofzo 😀
Net het laatste stuk van de Microsoft sessie gezien en nog even bethestda. Beide sessies keken gewoon lekker weg. Anthem zag er goed uit en gaf mij een beetje een Tribes feel van vroeger. Quake ga ik ook zeker spelen. Vroeger erg veel Quake 2 en 3 gespeeld. Hiernaast vond ik Dishonored er interessant uit zien(vorige deel nooit gespeeld of veel van gezien) en Forza 7 zal ik denk ook wel op de PC spelen. Het hele Playstation vs Xbox interesseert mij erg weinig. Persoonlijk heb ik een ps4 en daar hou ik het bij en dat is puur dat ik gewoon te weinig tijd heb om beide te spelen.
Zo nog even de sessie van Ubisoft meepakken en morgen de Sony sessie kijken na het werk. Ben benieuwd wat voor interessants er nog getoond wordt
Zo nog even de sessie van Ubisoft meepakken en morgen de Sony sessie kijken na het werk. Ben benieuwd wat voor interessants er nog getoond wordt
Ubisoft even aankijken, snel paar uur slapen en dan Sony checken! Ben benieuwd!
Dit denk ik ook, het managment wacht al 15 jaar dat de investeringen van xbox worden terug verdient, maar dat is alleen maar tijdje met de xbox 360 gebeurd. Dan verpesten zij het massaal met de xbox one lancering, als ze de xbox one gewoon normaal in de markt had gezet had die misschien wel al 40 miljoen keer verkocht. Dan had je ook weer een grotere userbase om je exclusives aan te verkopen, hadden die ook weer hogere budgets gekregen. Daarnaast hebben ze het ook goed verpest met het sluiten van Lionhead. Ik denk ook dat het van het hogere management komt dat de scorpio 499 gaat kosten ipv 449.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:02:
[...]
En inderdaad. MS mist nu gewoon exclusives. Ze hebben met het fiasco bij Rare en andere studio's het zichzelf wel heel lastig gemaakt. En ik denk ook dat dit komt omdat de leiding bij MS gewoon geen grote uitgaven meer wil doen. En ik heb ook dan het idee dat Phil hier ook weinig aan kan doen.
Ik ben bang dat het eigenlijk alleen maar verder bergafwaarts gaat.
En het verschil tussen Sony en Microsoft steeds groter gaat worden. Slecht voor ons als consument.
En het verschil tussen Sony en Microsoft steeds groter gaat worden. Slecht voor ons als consument.
Verschil is voornamelijk het dynamic weather en wat atmosfeer qua regen wolken etc.
Is btw xbox one vs xbox one x.
Natuurlijk is nu niet goed te zien dat fm6 veel aliasing heeft ivm 1080p zonder anti aliasing vs 4k waar AA niet zo meer nodig is.
Edit
Kijk het btw op mn mobiel in 1080p dus geen eerlijk vergelijking zo. Zal natuurlijk op een tv scherm beide in native resolutie een veel groter verschil zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 12-06-2017 21:58 ]
Hopelijk wordt ubi niet te langdradig, normaal hebben ze een heel lekker tempo, maar vorig jaar was al minder. Haha ze hebben de chat op youtube al uitgeschakeld, misschien maar beter ook.
YouTube: Ubisoft E3 2017 Conference
YouTube: Ubisoft E3 2017 Conference
[ Voor 46% gewijzigd door Nieuwevolger op 12-06-2017 22:00 ]
Nou laat eens zien dan.v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:18:
Dus ja 500 euro bouw je makkelijk een pc die xbox one x verslaat.
(Nieuw uiteraard)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat Rabbid filmpje was wel lachuh!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik was al benieuwd wie deze game ging aankondigen! Ubisoft zelf of tijdens die van Nintendo!
Mario en Rabbids dat vind ik nu oprecht een geniale combinatie.
Miyamoto on stage!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
It's French John litgow
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sow, de stream via Mixer.com loopt ver voor op YouTube.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ppff heb je die wereldvreemde Japannert weer, alles wordt ongemakkelijk met die man erbij.
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 12-06-2017 22:04 ]
Altijd ongemakkelijk een Japanner op het podium
Dude kijk even in pricewatch. Of google ofzo.
Je had toch zo veel kennis van hardware ? Kan je wel even een systeem inmekaar flansen op pricewatch toch?
Mooi man, het is nu al leuk
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Dankzij deze held heeft menig Tweaker waarschijnlijk een schitterende jeugd gehad!
Nou mijn mening is daarom ook dat het niet kan voor 499,-v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:04:
[...]
Dude kijk even in pricewatch. Of google ofzo.
Je had toch zo veel kennis van hardware ? Kan je wel even een systeem inmekaar flansen op pricewatch toch?
Dit dus....Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:05:
Wanneer leren die zakjappanners nou eens fatsoenlijk Engels of skip lekker zo'n gesprek en doe dat als video met subs of zo.
Shigeru MIyamoto draagt het shirt, de winnaar, van de Tshirt contest die Nintendo tijdje terug gehouden heeft.
Deze quote bezorgde me een ban op NeoGAF.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:05:
Wanneer leren die zakjappanners nou eens fatsoenlijk Engels of skip lekker zo'n gesprek en doe dat als video met subs of zo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Holy shit holy shit holy shit MIYAMOTO ON STAGE
Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:05:
[...]
Nou mijn mening is daarom ook dat het niet kan voor 499,-
Myimotto of hoe je het ook shrijft is niet zomaar iemand, maak graag een uitzondering voor hem.
Deed MS toch beter tot nu toe. Minder (ongemakkelijk) lullen en meer tonen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die fransman wilt hem nu wel van het podium af.
Wat een onzin zeg.v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:18:
[...]
Een rx580 met een pentium cpu is genoeg.
(Penrium cpu is al vele malen sterker dan de jaguar van xbox one x)
Enne xbox one x doet ook geen 4k 60 behalve in forza 7.
Ik kon met mijn rx480 forza 6 apex spelen in 3840x2400(hoger dan 4k ong 1miljoen pixels meer) met meeste op max met 60fps vsynced zonder drops.
Dat is qua graphics veel verder dan de xbox one x zal kunnen met forza 7. Dus ja 500 euro bouw je makkelijk een pc die xbox one x verslaat.
Zeker als je nog 2ehands gaat zoals mijn pc. Xeon 6 core x5670 overclocked 4.4ghz voor 80 euro owned een jaguar cpu van de xbox zonder te zweten.
12gb ram koste ook niks.
En mn rx480 4gb voor 240 euro vorig jaar dus nu nog goedkoper. Mijne loopt.op 1400mhz en doet dan ruim 6 tflops. Een rx580 doet al 6.1 op 1340mhz en meeste fabrieks overclocks gaan richting 1400 of meer.

Je kunt echt onmogelijk een PC bouwen voor 500,- die het zelfde gemak zal geven als een xbox one x. En als je het probeert ben je waarschijnlijk de helft van je game-tijd settings aan het tweaken of frame-drops tegen te gaan.
Ik was zelf voor de eerste keer positief verrast over een console. Dit is een hoop waar voor je geld.
Damn begint alweer goed... NOTTT
Wat is het nieuws hier eigenlijk? Gaat Ubisoft Nintendo helpen om eindelijk eens multiplatform te gaan?
Ik begin die Yves Guillemot van Ubisoft steeds meer te mogen. Je leest regelmatig over de vijandige overname die Vivendi op Ubisoft in gang heeft gezet en hoezeer hij daar tegen is om te beschermen wat Ubisoft is. Hij komt over als iemand die oprecht passie voor games heeft.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Met miyamoto mag er geluld worden. Die man is enorm inspirerend.
v8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:07:
Damn begint alweer goed... NOTTT
Als je dit soort dingen post heb je geen idee wat er gebeurd hier in de gaming industrie. Dit is ground breaking!Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:07:
Wat is het nieuws hier eigenlijk? Gaat Ubisoft Nintendo helpen om eindelijk eens multiplatform te gaan?
Als je 4k@60 wil alles ultra dan wel ja.Inverted_World schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:07:
[...]
Wat een onzin zeg.Fijn dat je in 1 spel iets niet schokkerig kunt spelen op 4K. Ik zelf heb helemaal niets met consoles, en heb hier een setup met een 5820K/64GB en 1070 in SLI. En ik speel het meeste op t randje op 4K @60 FPS en dan hebben we het over een build van 2700+ euro.
Je kunt echt onmogelijk een PC bouwen voor 500,- die het zelfde gemak zal geven als een xbox one x. En als je het probeert ben je waarschijnlijk de helft van je game-tijd settings aan het tweaken of frame-drops tegen te gaan.
Ik was zelf voor de eerste keer positief verrast over een console. Dit is een hoop waar voor je geld.
Maar je denkt toch niet dat de xbox one x in de buurt komt van pc games op ultra ? En al hellemaal geen 60fps op een forza na.
Nog niet gebeurd, maar het lijkt onvoorkomelijk.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:08:
Hoe staat het eigenlijk met Ubisoft? Was die hostile takeover al afgeweerd en over?
Zal wel aan mijn leeftijd liggen. Of smaak. Maar waar zijn die konijnen ook al weer van?
Wii, Rayman Raving Rabbids. Behoorlijk succesvolle partygamesL1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:10:
Zal wel aan mijn leeftijd liggen. Of smaak. Maar waar zijn die konijnen ook al weer van?
Dit ziet er nog wel geinig uit, maar zal dit een Switch game zijn? Grafisch niet verkeerd imo. Al heb ik weinig met turnbased combat, maar daar is vast een markt voor. Ik vraag me echter af of dit nou echt iets is wat Nintendo voor ogen had. Ziet er nogal standaard uit qua combat namelijk.
Ah okee... Laatste nintendo console is n64 voor mij.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:09:
[...]
[...]
Als je dit soort dingen post heb je geen idee wat er gebeurd hier in de gaming industrie. Dit is ground breaking!
Nintendo boeit mij echt letterlijk niks...
Eerste zin was: exclusive voor switchMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:11:
Dit ziet er nog wel geinig uit, maar zal dit een Switch game zijn? Grafisch niet verkeerd imo. Al heb ik weinig met turnbased combat, maar daar is vast een markt voor. Ik vraag me echter af of dit nou echt iets is wat Nintendo voor ogen had. Ziet er nogal standaard uit qua combat namelijk.
Rayman volgens mijL1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:10:
Deze game ziet er serieus leuk uit. Weer eens wat anders
Edit: serieus, switch exclusief?
[ Voor 18% gewijzigd door DYX op 12-06-2017 22:13 ]
Mario X-Com 
Sold.
Sold.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha nou "Ground Breaking" zeg.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:09:
[...]
[...]
Als je dit soort dingen post heb je geen idee wat er gebeurd hier in de gaming industrie. Dit is ground breaking!
Haha ik heb ook geen flauw idee.L1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:10:
Het zou best wel een dikke aankondiging zijn als deze game al niet een half jaar geleden gelekt zou zijn.
Maar dan moeten ze het toch nog waarmaken en laten zien dat het een leuke game is.Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:13:
Het zou best wel een dikke aankondiging zijn als deze game al niet een half jaar geleden gelekt zou zijn.
Nintendo die met een westerse developer in zee gaat? Het Mario-IP dat niet uit de stallen van Nintendo komt? Ja, dat is ongekend.
En we gaan verder met AC: Origins...
Leukste aankondiging deze E3 tot nu toe. Heel benieuwd wat dit gaat worden!
Deden ze jaren geleden ook met Philips.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:14:
[...]
Nintendo die met een westerse developer in zee gaat? Het Mario-IP dat niet uit de stallen van Nintendo komt? Ja, dat is ongekend.
Ze weten gewoon dat ze niet meer zo arrogant kunnen zijn en vissen daarom buiten hun eigen vijver.
Nintendo zou een gigantische hoeveelheid extra spellen verkopen als ze naar de One/PS4 zouden komen.
Lol die Donkey Kong rabbid
Ik heb hier best wel zin in. Waarschijnlijk dan toch een Switch halen dit jaar.

Ik heb hier best wel zin in. Waarschijnlijk dan toch een Switch halen dit jaar.
Loopt mijn stream achter of gokte je ?Rivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:14:
En we gaan verder met AC: Origins...
Ik zal er geen Switch voor kopen maar Mario Rabbids ziet er erg leuk uit.
Ik ben me er prima van bewust dat in feite alles er een stuk beter uitziet op PC. Maar wat Microsoft neer zet met de Xbox One X is toch wel erg netjes. Voor dat geld, zulke grafische prestaties. Ik ben ook wel benieuwd wat je exact nodig zou hebben om dezelfde prestaties te evenaren, en dan niet 2e handsv8power67 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:09:
[...]
Als je 4k@60 wil alles ultra dan wel ja.
Maar je denkt toch niet dat de xbox one x in de buurt komt van pc games op ultra ? En al hellemaal geen 60fps op een forza na.
Stond in beeld
Sowieso loopt Mixer.com ver voor op YouTube. Maar het kwam ook gewoon in beeld te staan.
Ja, omdat Philips ze de CD-technologie licenseerde. Daar hebben ze van geleerd, sindsdien doen ze het nooit meer.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:16:
[...]
Deden ze jaren geleden ook met Philips.
Ze weten gewoon dat ze niet meer zo arrogant kunnen zijn en vissen daarom buiten hun eigen vijver.
Nintendo zou een gigantische hoeveelheid extra spellen verkopen als ze naar de One/PS4 zouden komen.
Ze vissen helemaal niet buiten hun eigen vijver, dit is een Switch exclusive.
En het schijnt dat Nintendo best wel wat mensen in dienst heeft die marktonderzoek doen, waarbij ze afwegen of het nog nuttig is om een nieuw device te lanceren. Het blijkt dat dat telkens nog zo is (Switch sales zeggen genoeg)...
Welke Mixer dan precies? Die van Gamespot en IGN lopen wel achterRivanov schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:17:
[...]
Sowieso loopt Mixer.com ver voor op YouTube. Maar het kwam ook gewoon in beeld te staan.
Gast, origin was gister al aangekondigd..
Maar dit kennen we al iddNieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:18:
Gast, origin was gister al aangekondigd..
Egypte vind ik wel een erg tof thema om een game in te hebben
Ja switch sales zijn nog goed idd. Of dat stabiel blijft is nog maar af te wachten natuurlijk.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:18:
[...]
Ja, omdat Philips ze de CD-technologie licenseerde. Daar hebben ze van geleerd, sindsdien doen ze het nooit meer.
Ze vissen helemaal niet buiten hun eigen vijver, dit is een Switch exclusive.
En het schijnt dat Nintendo best wel wat mensen in dienst heeft die marktonderzoek doen, waarbij ze afwegen of het nog nuttig is om een nieuw device te lanceren. Het blijkt dat dat telkens nog zo is (Switch sales zeggen genoeg)...
Inmiddels zie ik ze inmiddels overal gewoon op voorraad liggen namelijk.
Stuur even een linkje, zoals ik zonet zei zoek ik er nog eentje.Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:19:
[...]
Ja switch sales zijn nog goed idd. Of dat stabiel blijft is nog maar af te wachten natuurlijk.
Inmiddels zie ik ze inmiddels overal gewoon op voorraad liggen namelijk.
Ja, Coolblue heeft de rood-blauwe sinds vanavond weer op voorraad. Voor 349 in plaats van 329. That's it. "Overal op voorraad"

Waarom denk je dat dat niet stabiel blijft?
[ Voor 14% gewijzigd door Richh op 12-06-2017 22:24 ]
Mooie monitor! iemand enig idee welke dat is?
Bijzonder. Aan het begin van de conference liep mixer.com/ign echt ver voor op youtube.com/gamesliceMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:18:
[...]
Welke Mixer dan precies? Die van Gamespot en IGN lopen wel achter
Nu lopen ze weer ver achter.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 12-06-2017 22:21 ]
Off screen gameplay 
Trouwens, mensen die voa mixer streamen halen het beeld van youtube, je loopt dus gewoon achter.

Trouwens, mensen die voa mixer streamen halen het beeld van youtube, je loopt dus gewoon achter.
Kan zij het niet presenteren ipv french John lithgow?