The crew 2
Dat zou inderdaad een stuk lekkerder wegkijkenL1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:22:
Kan zij het niet presenteren ipv french John lithgow?
Cgi... Komop we willen gameplay!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoop dat de ps6 zulke graphics gaat halen ooit.
Bij The Crew 1 hadden ze ook een hele dikke CGI trailer, maar vervolgens was de game grafisch totaal niet indrukwekkend. Op zich nog wel aardige game en ik heb me er wel mee vermaakt, maar dit moet echt beter. Maar die komt toch niet dit jaar, dus dat gaat nog geen gameplay tonen.
Maar ze gaan dus veel meer sporten en type voertuigen toevoegen. Dat is wel gaaf, maar dan moeten ze ook enorm veel meer uit gaan werken dan dat ze eerst gedaan hadden. Of er zit geen open wereld bij, wat ik me niet kan voorstellen (en gaan ze die kleiner doen? Lijkt me ook raar).
Maar ze gaan dus veel meer sporten en type voertuigen toevoegen. Dat is wel gaaf, maar dan moeten ze ook enorm veel meer uit gaan werken dan dat ze eerst gedaan hadden. Of er zit geen open wereld bij, wat ik me niet kan voorstellen (en gaan ze die kleiner doen? Lijkt me ook raar).
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 12-06-2017 22:24 ]
Meh... The Crew vond ik ook al wat tegenvallen... zelfs coop was het niet echt super
Deze video was echt gaaf. Helaas zal het resultaat tegenvallen denk ik
Wow wel een heel scala aan voertuigen te kiezen dus.
En race circuits in een open wereld game vind ik een tof idee.
En race circuits in een open wereld game vind ik een tof idee.
Lijkt me niks, maar damn die trailer hehe.
Verwijderd
Ik wou net zeggen.Martinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:23:
Bij The Crew 1 hadden ze ook een hele dikke CGI trailer, maar vervolgens was de game grafisch totaal niet indrukwekkend. Op zich nog wel aardige game en ik heb me er wel mee vermaakt, maar dit moet echt beter. Maar die komt toch niet dit jaar, dus dat gaat nog geen gameplay tonen.
Dit zal wel The crew 2 zijn.
En de trailer ziet er geweldig uit, maar we mogen blij zijn als het grafisch 50% zo mooi is als in de trailer.
En dat 50% van de dingen die we net hebben gezien erin zitten.
Hou van Ubisoft games, maar trailers van hun geloof ik al jaren niet meer.
Nou ik zeg niet dat het niet stabiel blijft het is echter geen zekerheid dat het wel stabiel blijft.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:20:
[...]
Stuur even een linkje, zoals ik zonet zei zoek ik er nog eentje.
Waarom denk je dat dat niet stabiel blijft?
Voor de switch: zoek niet langer, gratis geleverd. Diverse mediamarkt's hebben ook gewoon voorraad (zie website)
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Worden veel van die cgi trailers niet gemaakt door hetzelfde bedrijf?Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:24:
Trailers maken kan ubi altijd wel
Yay laten we vooral alle vormen van racen in 1 drukken waardoor we nergens voldoende aandacht kunnen besteden.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat zag er wel vet uit; al die verschillende voertuigen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Omdat The Crew 1 zo'n onwaarschijnlijk succes was, gaan ze maar nóg een deel uitbrengen
Pffff, wat zijn die Ubisoft presentaties toch altijd houterig...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Eens wat anders dan het snelle, ingeslikte pratenNieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:25:
Deze man met zijn rustige stem
Altijd? Die actrice van normaal doet het toch juist altijd wel lekker vlot?Rossi46 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:26:
Pffff, wat zijn die Ubisoft presentaties toch altijd houterig...
Dit ziet er al weer heel anders uit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vind de Ubisoft presentatie het best wegkijken.
Waarom komt men niet eens met een echte realistische racegame waar je onderin begint en opbouwt naar de top mits je goed genoeg bent en sponsors vind
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Rijd door veld met planten die dwars door de auro gaan... Doet horizon 3 veel beter...
pricewatch: Asus VX24AH ZwartSkylerNL schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:20:
Mooie monitor! iemand enig idee welke dat is?
deze toch?
Steam/XBL: Avioto
DTM Race Driver was dat vroeger toch?L1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:27:
Waarom komt men niet eens met een echte realistische racegame waar je onderin begint en opbouwt naar de top mits je goed genoeg bent en sponsors vind
Of de career mode van Project Cars. Daarin kun je in de karts beginnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 12-06-2017 22:28 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Project Cars?L1nt schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:27:
Vlees noch vis dit. 13 in een dozijn willen proppen. Dit wint het niet van een Forza, Gran Turismo op het gebied van autoraces, niet qua lol in GTA V met heli's en vliegtuigjes of speedboats.
Hopelijk is de besturing van alle soorten voertuigen goed...
Lekker "overal op vooraad" als ik dat ding uit Duitsland moet laten komen dan. Mediamarkt vraagt 349 voor de Switch waar hij op voorraad is, niet de 329 adviesprijs. Sowieso wil ik de grijzeDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:25:
[...]
Nou ik zeg niet dat het niet stabiel blijft het is echter geen zekerheid dat het wel stabiel blijft.
Voor de switch: zoek niet langer, gratis geleverd. Diverse mediamarkt's hebben ook gewoon voorraad (zie website)
Als je nu nog een vergelijking met de Wii U wil maken als je het hebt over stabiliteit, dan heb je het in ieder geval niet helemaal begrepen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
poei... als deze man de game moet verkopen zie ik het somber in
Niet hele overtuigende gameplay beelden
Ik vind het wel knap dat ze totaal niks laten zien van gameplay. Zo'n game moet je toch zien rijden en volgens mij gaan ze weer de Crew 1 kant op die veel te arcade aanvoelde en eigenlijk weinig uitdaging bood. En de wereld moet echt meer races hebben, want je was erg snel klaar voor een wereld die zo groot was.
Die monitor heb ik ook, maar volgens mij was het de zilvere 25" versie
pricewatch: Asus MX25AQ Grijs, Zwart
Haha. De beta signup pagina werkt niet. XD
Ja maar dan iets meer accessable. Kruising tussen Forza/gt en project cars dan
Precies dit inderdaad. Alles erin proppen, maar daardoor alles half. Net als The Crew 1, die vergeleken met Forza Horizon 3 echt heel slecht was.Joosie200 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:28:
Vlees noch vis dit. 13 in een dozijn willen proppen. Dit wint het niet van een Forza, Gran Turismo op het gebied van autoraces, niet qua lol in GTA V met heli's en vliegtuigjes of speedboats.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hoe kan iemand die aan een internatione game met Engelstalige hard- en software werkt, zo slecht Engels?
Hahaha kom ik met voorbeelden en dan is dat weer niet goed voor meneer, onzin.Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:29:
[...]
Lekker "overal op vooraad" als ik dat ding uit Duitsland moet laten komen dan. Mediamarkt vraagt 349 voor de Switch waar hij op voorraad is, niet de 329 adviesprijs. Sowieso wil ik de grijze
<knip. Ik noem de wiiu niet. Dus niet relevant>
Als je echt zo hard opzoek bent dan bestel je hem gewoon bij Amazon. Is gratis geleverd dus zit geen nadeel aan.
Dit is gewoon iemand proberen te vangen en als je dan met je neus op de feiten gedrukt wordt je er alsnog onderuit proberen te lullen. Helaas.
Dankje!Inverted_World schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:30:
[...]
Die monitor heb ik ook, maar volgens mij was het de zilvere 25" versie![]()
pricewatch: Asus MX25AQ Grijs, Zwart
haha deze gaat wel weer leuk worden... momenten echt dubbel gelegen in deel 1
Wat is de link? Had die even gemist.Foodie88 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:31:
Haha. De beta signup pagina werkt niet. XD
Jij bent hier degene die stelt dat hij "overal op voorraad" is. Donstil in "Het E3 2017 topic"Donstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:31:
[...]
Hahaha kom ik met voorbeelden en dan is dat weer niet goed voor meneer, onzin.
Als je echt zo hard opzoek bent dan bestel je hem gewoon bij Amazon. Is gratis geleverd dus zit geen nadeel aan.
Dit is gewoon iemand proberen te vangen en als je dan met je neus op de feiten gedrukt wordt je er alsnog onderuit proberen te lullen. Helaas.
It isn't. Niet in Nederland in de gemiddelde winkel.
Maar blijf lekker in je anti-Nintendo bubbel, veel plezier
Deze persconferentie had behoorlijk zijn geweest als ze niet alles een week van te voren hadden aangekondigd of gelekt.
Oké dan passen we dat aan naar "Dusdanig op voorraad dat het niet moeilijk is er een te bemachtigen"Richh schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:33:
[...]
Jij bent hier degene die stelt dat hij "overal op voorraad" is. Donstil in "Het E3 2017 topic"
It isn't. Niet in Nederland in de gemiddelde winkel.
Maar blijf lekker in je anti-Nintendo bubbel, veel plezier
Maar goed jij zocht er een. Dus neem aan dat je hem inmiddels besteld hebt. Graag gedaan!
Transference voor VR heeft zeker mijn interesse, cool!
Nvm.
[ Voor 99% gewijzigd door Xgar op 12-06-2017 22:39 ]
Die link werkt nog helemaal niet... transferencegame.com
Waarom hebben ze eigenlijk aisha tyler niet op het podium gezet?
Dan ben ik blij dat ik alle spoilers heb vermeden. Moet zeggen dat dat ook een stuk leuker is.Nieuwevolger schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:34:
Deze persconferentie had behoorlijk zijn geweest als ze niet alles een week van te voren hadden aangekondigd of gelekt.
Nope, ik zoek daadwerkelijk de grijze en ben niet van plan om meer dan de adviesprijs te betalenDonstil schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:34:
[...]
Oké dan passen we dat aan naar "Dusdanig op voorraad dat het niet moeilijk is er een te bemachtigen"
Maar goed jij zocht er een. Dus neem aan dat je hem inmiddels besteld hebt. Graag gedaan!
Dit. Heb er niks van meegekregenMartinspire schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:35:
[...]
Dan ben ik blij dat ik alle spoilers heb vermeden. Moet zeggen dat dat ook een stuk leuker is.
Mysterieuze VR game inderdaad.Joosie200 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:35:
Weirde trailer, ik kan hier weinig mee, speciaal voor VR dit of wat?
oeh een goede piraten game kan zeker leuk zijn.... Hoewel AC: Black Flag wmb ook al goed in de buurt kwam van lekker looten
Omdat ze schijtirritant is?Dijkstraat schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:35:
Waarom hebben ze eigenlijk aisha tyler niet op het podium gezet?
Zowel de Beta site voor AoE als die van The Crew liggen compleet plat.
Black flag 2 ?? Lijkt me stug...
Weer een CGI trailer...
Pirates of the Carribean the game?
Black Flag realistischer gedaan?
Dit is geen Sea of Thieves toch?
Black Flag realistischer gedaan?
Dit is geen Sea of Thieves toch?
Fuck Sea of Thieves. Dit ziet er goed uit.
Eindelijk een echt piraten game na AC: Black Flag? Zou ik erg gaaf vinden
Gameplay graag...
Een nieuwe IP, jeeeeeetje!
Het piraten gedeelte in BlackFlag was fantastisch. Dat zie ik graag uitgewerkt naar een piraten game
voc boot....engels uniform...right (of leek dat alleen maar zo?)
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Die gameplay komt vast zometeen wel. Of het is een game die pas in 2019 uit komt.
Cool.
Heb Sid Meier's Pirates (2004) regelmatig op de OG Xbox gespeeld. Die was best tof en dit ziet er helemaal vet uit.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Skull & Bones ook op de Switch graag
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Yay shared world!! NOT!!
Ik dacht dat dit de uitsmijter ging worden, maar ik denk nu dat het splinter cell gaat worden.
Ja dat zelfde heb ik altijd een beetje met een vrouwelijke kapitein.bonzz.netninja schreef op maandag 12 juni 2017 @ 22:39:
voc boot....engels uniform...right (of leek dat alleen maar zo?)
Oeh graphics ogen mooi!!
Gameplay