Toon posts:

Het E3 2017 topic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste
Acties:

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:12
Amaze86 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 01:32:
Alleen die phil van ms bakte er weinig van deze E3.
Origins schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:16:
[...]
Die kerel is toch wel echt naar een bedenkelijk niveau gedaald, behoorlijk sneu, had in het begin idee dat het best een goede gast, zegt nu alleen maar vreemde dingen.
Dat valt best mee hoor. Hij heeft een frisse en een goede+duidelijke blik op waar ze staan en waar ze heen moeten met de Xbox family. Misschien moet je de interviews met hem eens kijken i.p.v. alleen de negatief uitgezochte en uit verband getrokken korte stukjes bekijken.
Bronnen controleren en nadenken is hier niet aan de orde. Oneliners plaatsen is belangrijker :O .

Maar dat Phil Spencer eens wat raars zegt daar hebben ook andere mensen last van. Jim Ryan had laatst ook zijn moment van domme uitspraken.
DeeSung schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 02:16:
[...]
Te hoge verwachtingen?

Mogen ze niet gewoon blij zijn met een extra exclusive op hun lijst🤣
Er is een beste lijst met exclusives die er aan komt voor Xbox platform (dus Xbox/W10). Dat het behalve AAA titels ook kleinere studios zijn is wat anders. Je kan wel AAA-games aankondigen en ze pas over 2-3 jaar later uitbrengen maar dat heeft ook geen zin. En Microsoft heeft daar van geleerd met het Scalebound debacle. Zoals Phil al zei, ze komen er aan maar zoiets kost tijd.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-06 20:07
Dat de hogepieten van sony en ms gekke dingen zeggen is inderdaad van aller tijden geweest.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-03-2022
Hortz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:10:
[...]

[...]

Dat valt best mee hoor. Hij heeft een frisse en een goede+duidelijke blik op waar ze staan en waar ze heen moeten met de Xbox family. Misschien moet je de interviews met hem eens kijken i.p.v. alleen de negatief uitgezochte en uit verband getrokken korte stukjes bekijken.
Bronnen controleren en nadenken is hier niet aan de orde. Oneliners plaatsen is belangrijker :O .

Maar dat Phil Spencer eens wat raars zegt daar hebben ook andere mensen last van. Jim Ryan had laatst ook zijn moment van domme uitspraken.

[...]

Er is een beste lijst met exclusives die er aan komt voor Xbox platform (dus Xbox/W10). Dat het behalve AAA titels ook kleinere studios zijn is wat anders. Je kan wel AAA-games aankondigen en ze pas over 2-3 jaar later uitbrengen maar dat heeft ook geen zin. En Microsoft heeft daar van geleerd met het Scalebound debacle. Zoals Phil al zei, ze komen er aan maar zoiets kost tijd.
Heb de interviews ook gelezen, dat is juist het gene wat mijn beeld van hem doet veranderen.
Wat Ryan zegt leuk, die kerel heb ik ook niet hoog zitten, net als Andrew House.

Dus hou de opmerking betreft dat bronnen controleren en nadenken maar voor je, en accepteer dat mensen door middel van zijn opmerking een negatief beeld van hem kunnen krijgen.

[Voor 8% gewijzigd door Origins op 16-06-2017 10:29]

PSN: Mallakai-NL

• Nieuwevolger
Op zich heeft Phil Spencer aardig wat goeie dingen gedaan voor de xbox branche, zoals cross play initiatieven, gamers de keuze geven voor ea acces of gamepass en backward compability. Het is ook goed dat hij wilt afstappen van timed exclusive content voor een platform, ook al is het nogal hypocriet aangezien onder zijn leiding playstation spelers de legends op FIFA niet hadden en the division had ook dlc die eerder uit kwam op de xbox en pc.

Ik begrijp ook wel dat Phil Spencer gewoon niet het budget krijgt van Nadel om veel exclusive content te maken om te concurreren tegen Sony, maar het sluiten van Lionhead en cancellen van Scalebound zijn dan aparte keuzes als je wilt proberen de xbox branche relevant te maken. Ook al kan ik best begrijpen dat Scalebound gecanceled als de game steeds achter dead lines achter liep en je al kan zien dat de visie van de game niet zo uitpakt als gehoopt en daardoor de game niet zo goed is. Maar Microsoft zat gewoon niet in de positie om z'n orginele rpg te cancelen.

Wat ik Phil dan wel kwalijk zou nemen is dat hij zogenaamd xbox en pc samen wilt brengen, maar het zijn alleen pc gamers die ervan profiteren. Die krijgen de exclusives van xbox, maar hoeven niet voor xbox live te betalen om online te gamen, daar tegen over krijgt xbox op misschien wat indie games na 'typische' pc games voor terug. Door het grote markt aandeel van Sony zie je toch vaker de combi van ps4 en pc als combi om een game naar toe te brengen dan xbox en pc.

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-05 22:06
Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:17:
Maar het sluiten van Lionhead en cancellen van Scalebound zijn dan aparte keuzes.
Er is niets relevants van deze 2 studio's gekomen. Fable heeft altijd mooie beloftes niet na kunnen maken en Scalebound zullen ze niet voor niets gecanceld hebben.

Ze hebben gewoon nog de studio's achter Gears of War, Halo en Forza. Laat hen een nieuw IP maken. Je merkt met een aankondiging van Anthem dat iedereen daar heel erg aan toe is.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dustkiller
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-06 09:56
rnenator schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:29:
[...]

Er is niets relevants van deze 2 studio's gekomen. Fable heeft altijd mooie beloftes niet na kunnen maken en Scalebound zullen ze niet voor niets gecanceld hebben.

Ze hebben gewoon nog de studio's achter Gears of War, Halo en Forza. Laat hen een nieuw IP maken. Je merkt met een aankondiging van Anthem dat iedereen daar heel erg aan toe is.
Niets relevants? Scalebound werd gemaakt door platinum games, die hebben genoeg relevante games gemaakt (metal gear rising, bayonetta, vanquish, nier automata). Deze game had juist mensen naar xbox kunnen halen zoals bayonetta 2 voor de wii u heeft gedaan.

• rnenator
  • Laatst online: 11-05 22:06
dustkiller schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:33:
[...]
Niets relevants? Scalebound werd gemaakt door platinum games
Je hebt gelijk, Platinumgames heeft zich wel bewezen, maar ze zullen echt niet zomaar een game cancelen.

Rare en Lionhead hebben daarentegen jarenlang niets laten zien wat de moeite waard is. Als Sea of Thieves niks wordt, snap ik wel als ze Rare gaan sluiten, hoewel ik begrepen heb dat de Avatars weer een upgrade krijgen 8)7

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Nieuwevolger
rnenator schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:29:
[...]

De man achter scalebound mag je gerust een legend noemen met games als resident evil 2 en devil may cry achet z'n naam. Zelf denk ik dat scalebound te ambitieus was voor de capacitiet die het team had. Was ook niet heel erg overtuigd van de eerste beelden, maar zag wel de potentie.

Fable is altijd een populaire franschise geweest, het oude management maakt een gigantische fout dat de volgende fable per se een f2p service game moest worden. Als ze gewoon voor fable 4 hadden gekozen, dan had xbox een exclusive rpg gehad die ze nu nodig hebben.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:34
Wat hangt er een zaadsfeer in dit topic zeg (paar pagina's gelezen). Normaal leef ik ongeveer in het E3 topic rond de beurs, maar het is meer een fanboy war hier. Snap dat het niet meevalt als je niet alle consoles kan kopen, maar probeer dan iig te onthouden dat je ook de Sjaak bent als de concurrentie weg valt. Het is beter voor iedereen als alle 3 de platforms goed presteren. Kijken of je bijvoorbeeld Sony nog zo gezellig vind als ze een pure monopoly hebben.

Al met al vond ik het een tamme E3 van alle 3 de consolefabrikanten en het is duidelijk zichtbaar dat de E3 steeds minder belangrijk wordt. Denk dat de toekomst bij beurzen als Gamescom en PAX ligt en dat er steeds minder primeurs op de E3 langs komen.

• Kenny_026
  • Laatst online: 05-06 15:33
Beakzz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:11:
Wat hangt er een zaadsfeer in dit topic zeg (paar pagina's gelezen). Normaal leef ik ongeveer in het E3 topic rond de beurs, maar het is meer een fanboy war hier. Snap dat het niet meevalt als je niet alle consoles kan kopen, maar probeer dan iig te onthouden dat je ook de Sjaak bent als de concurrentie weg valt. Het is beter voor iedereen als alle 3 de platforms goed presteren. Kijken of je bijvoorbeeld Sony nog zo gezellig vind als ze een pure monopoly hebben.

Al met al vond ik het een tamme E3 van alle 3 de consolefabrikanten en het is duidelijk zichtbaar dat de E3 steeds minder belangrijk wordt. Denk dat de toekomst bij beurzen als Gamescom en PAX ligt en dat er steeds minder primeurs op de E3 langs komen.
Welkom in de consolewars >:)

Het is lasting om te kunnen redeneren met veel mensen hier. Op het moment dat je een kritische noot plaatst bij een keuze van een developer of bepaalde partij dan krijg je al snel aanhangers van die partij over je heen. Ook als is je opmerking objectief of misschien wel je eigen mening, geaccepteerd wordt het haast nooit.

Ik heb zelf bijvoorbeeld al vrij vroeg een preorder geplaatst van de Switch. Als je echter een kritische opmerking plaatst over de prijs of het magere aanbod van games dan krijg je direct een shitload van kritiek over je heen. Vaak kan ik het negeren maar dat lukt me ook niet altijd. Ineens ben je dan deelnemer in de oorlog.

Maar goed, ik vond het ook teleurstellend. Ik had veel meer innovatie willen zien. HoloLens icm games of echt innovatieve games bleven allemaal uit. Anthem is toch wel de grootste eyeopener geweest maar dat allemaal gebaseerd op bestaande principes. Gamers verslaafd maken door loot en xp... vrij oud concept in hele geile graphics. A way out kan grappig worden maar is ook niets nieuws natuurlijk.

Microsoft heeft nu net als Sony een goede koers ingezet vind ik. Nieuwe console met volledige backwards compatibility. Een koers die ik graag zie zoals ze dat ook bij mobiele telefonie en andere tech doen. Van mij mogen ze ieder jaar nieuwe consoles uitbrengen met betere specs. Nu hebben de ps4 pro en de X1X krachtige hardware met 4k support maar mensen hoeven niet over te stappen. Als ze over twee jaar weer een console uitbrengen die wederom volledig backwards compatible is dan kun je dus blijven spelen wat je wilt maar heb je de keuze of je voor die uber graphics wilt gaan of met minder genoegen neemt.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ben ik toch wel benieuwd welke game fanboy jij denkt dat ik ben :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nieuwevolger
De vlam vloog af en toe wel in de pan, maar vond het tijdens de persconferenties best gezellig weer.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
kbloem schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:41:
[...]

Microsoft heeft nu net als Sony een goede koers ingezet vind ik. Nieuwe console met volledige backwards compatibility. Een koers die ik graag zie zoals ze dat ook bij mobiele telefonie en andere tech doen. Van mij mogen ze ieder jaar nieuwe consoles uitbrengen met betere specs. Nu hebben de ps4 pro en de X1X krachtige hardware met 4k support maar mensen hoeven niet over te stappen. Als ze over twee jaar weer een console uitbrengen die wederom volledig backwards compatible is dan kun je dus blijven spelen wat je wilt maar heb je de keuze of je voor die uber graphics wilt gaan of met minder genoegen neemt.
De PS4 Pro en Xbox One X zijn geen echt nieuwe generatie consoles en zijn alleen volledig compatible met de huidige generatie games.
PS4 heeft helemaal geen backward compatibiliteit en bij Xbox zijn ook enkel bepaalde 360 (en straks originele Xbox) games beschikbaar. Het is ook maar afwachten of de "PS5" of de volgende Xbox backward compatible gaan zijn, al is die kans bij die laatste wel wat groter.

Forward compatibility (nieuwe software op een oude machine) op een console verwachten lijkt me erg optimistisch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:54

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ik werd fanboy genoemd en troll en gevraagd weg te gaan toen ik zei dat ik forza ( getoonde beelden e3 ms show) niet heel bijzonder vond.
En dat ik de schaduwen van Assassin's creed origins echt opvallend lelijk vond...
Gewoon puur mening..
Owh en state of decay 2 vond ik echt niet mooi en heel houterig qua animaties.
Terwijl er genoeg hetzelfde zeiden vissen ze mij eruit...
Tja dat noem ik kansloos en triest..
Heb me erna iets laten gaan met wat troll berichten uit reactie wat niet goed was maar toch. Ik deelde gewoon wat ik zag.
Heb erna ook gezegd dat die forza beelden van een gtr op nurburgring gp track in die onweersbui er echt fenomenaal uitzag. En Assassin's creed ontzettend veel potentie heeft.
State of decay nika meer van gezien maar zag wel fall 2018 release dus genoeg tijd om dingen te fixen.

Ik heb geen voorkeur voor merk maar wel voor een beter product.
Destijds was dat gewoon een ps4 voor mij.
Vorig jaar met de pro idem.
Nu twijfel ik ontzettend of ik xox preorder of niet.
Maar als ik kijk naar het huidige gebruik van mijn xbox one, en de echte nieuwe games die eraan komen, plus dat ik een pc heb die forza 7 kan spelen minimaal op 1200p/60 met alles hoog/ultra, doet mij gewoon erg twijfelen of een xox wel zijn prijs waard is..
Hoop echt op killer bundels of nieuwe onaangekondigde games/features.
Want ik wil toch wel graag gewoon beste van alles hebben. (Nu ook nog een keer 4k tv...)

[Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 16-06-2017 14:05]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:53

Superkiwi

Hoi doei

kbloem schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:41:
[...]
Welkom in de consolewars >:)
Mijn PS4 en XOne S hebben ook constant ruzie met elkaar, niet normaal. Heb ze zelfs iets verder uit elkaar moeten zetten :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenny_026
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:10:
[...]

Mijn PS4 en XOne S hebben ook constant ruzie met elkaar, niet normaal. Heb ze zelfs iets verder uit elkaar moeten zetten :P
Hetzelfde geldt voor mn Switch en Samsung tv. Samsung beschuldigd mn Switch van zomaar kanalen switchen en de Switch doet alsof zn neus bloed :)
MartijnS72 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:59:
[...]

De PS4 Pro en Xbox One X zijn geen echt nieuwe generatie consoles en zijn alleen volledig compatible met de huidige generatie games.
PS4 heeft helemaal geen backward compatibiliteit en bij Xbox zijn ook enkel bepaalde 360 (en straks originele Xbox) games beschikbaar. Het is ook maar afwachten of de "PS5" of de volgende Xbox backward compatible gaan zijn, al is die kans bij die laatste wel wat groter.

Forward compatibility (nieuwe software op een oude machine) op een console verwachten lijkt me erg optimistisch.
Klopt helemaal wat je zegt maar daar doel ik ook niet op. Als ze nu een PS5 of PS6 of PS7 uitbrengen, ze zouden allemaal de games die nu op de PS4 draaien gewoon af moeten kunnen spelen in de toekomst. Dus dat iemand met een PS4 dezelfde disc met GTA 6 in de winkel koopt als iemand met een PS7. Alleen heeft de PS7 dan zeg maar een resolutie van 8k. Dan kan iemand zelf kiezen om die PS7 te kopen als hij ook een keer een nieuwe tv koopt of ook dezelfde graphics wil die hij bij vrienden ziet.

In PC land werkt dit al sinds den beginne natuurlijk. Je kunt nu de Sims4 op 1280x720 spelen en op 4k. De gamer kan zelf kiezen om zn geheugen, CPU en graphics card te upgraden wanneer hij of zij daar zin in heeft.

En zoals bij alles zit er een houdbaarheids datum aan natuurlijk. Maar sinds ik Cerny over de x86 architecture hoorde praten hoopte ik dat ze deze lijn in gingen zetten.

Voor PlayStation zou dit een geweldige stap zijn aangezien ze nu het overgrote marktaandeel hebben. Als je praktisch oneindig backwards compatibility kunt beloven zal die positie alleen maar sterker worden.
v8power67 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:01:
Ik heb geen voorkeur voor merk maar wel voor een beter product.
Destijds was dat gewoon een ps4 voor mij.
Vorig jaar met de pro idem.
Nu twijfel ik ontzettend of ik xox preorder of niet.
Maar als ik kijk naar het huidige gebruik van mijn xbox one, en de echte nieuwe games die eraan komen, plus dat ik een pc heb die forza 7 kan spelen minimaal op 1200p/60 met alles hoog/ultra, doet mij gewoon erg twijfelen of een xox wel zijn prijs waard is..
Hoop echt op killer bundels of nieuwe onaangekondigde games/features.
Want ik wil toch wel graag gewoon beste van alles hebben. (Nu ook nog een keer 4k tv...)
Ik hoop dat ze die X1X ook wat krachtiger hebben gemaakt voor wat processing power of offloading icm de HoloLens. Dat lijkt me echt een fantastisch product. Jammergenoeg hebben we daar niet meer van gezien.
Ik zou graag Anthem willen spelen met een HoloLens die een interface om mn arm projecteerd of bepaalde omgevings elementen In de woonkamer projecteerd.

[Voor 20% gewijzigd door Kenny_026 op 16-06-2017 14:50]

• Nieuwevolger
Forward compability is ook niet altijd eeuwig, sommige games zijn gewoon niet goed draaibaar te krijgen op te oude hardware. Denk aan the witcher 3 op de ps3, gewoon niet mogelijk. Na verloop van tijd is het het ook niet meer waard om games te maken voor last gen hardware, verkopen zijn gewoon te weinig. Ben zelf benieuwd of Microsoft en Sony het voor elkaar de nieuwe console backward te krijgen, als er wordt over gestapt naar een zen/ryzen cpu. Dan is het de vraag of code die is geschreven voor een jaguar cpu, ook goed draaibaar is op een zen cpu en in hoeverre emulatie nodig en mogelijk is. Voor consoles zou het eigenlijk het best zijn om zo snel mogelijk van die waardeloze jaguar cores af te zijn.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-05 10:22
v8power67 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:01:
Ik werd fanboy genoemd en troll en gevraagd weg te gaan toen ik zei dat ik forza ( getoonde beelden e3 ms show) niet heel bijzonder vond.
Ik vond het ook niet bijzonder. Auto's en characters zagen er goed uit. Niet beter dan andere spellen. Echter textures waren ontzettend inconsistent. In sommige gevallen zoals dat beige gekleurde rotsachtig landschap ziet het er soms uit zoals Battlefield 1 (semi-realistische graphics) maar soms diezelfde rotsen ook Xbox 360 niveau textures. Water shaders waren dan vaak weer heel goed, maar boompjes en toeschouwers leken soms ook nergens op:

(wtf zijn dit voor graphics 8)7)

Waarom dat geforceerde 4k?
Als ze die game gewoon op 1080p zouden laten kun je een mooiere game krijgen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:51:
[...]

Ben ik toch wel benieuwd welke game fanboy jij denkt dat ik ben :)
Dat is nogal makkelijk op te maken uit je berichtjes hoor, hoef je niet bijster intelligent voor te zijn (zelfs ik zag het!). Je zegt dat je meerdere consoles hebt, maar het is overduidelijk dat je wel een voorkeur hebt. Je gelooft ook sneller positieve (onzinnige) geruchten van de ene en negatieve geruchten van de ander bv. Geeft verder niet hoor, maar druipt wel behoorlijk van je berichtjes af...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fleximex schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:05:

Waarom dat geforceerde 4k?
Als ze die game gewoon op 1080p zouden laten kun je een mooiere game krijgen.
Alles draait om texture resolutie/quality.

Kijk dit maar eens
http://media.gamersnexus....itcher-3-textures-l-2.jpg

Maakt geen kloot uit welke resolutie, als je texture resolutie flut is, blijft het flut.

De vraag is alleen tot hoever je wil 'inzoomen', tot hoever deze textures (zoals gras, curbs, etc) wel zo hoog moeten zijn. Ga je liever voor auto/dashboard, of meer voor de omgeving. Hetzelfde met BF1, pak de console versie, pak de PC versie, is niet leuk hoe groot het verschil tussen die 2 is (al hebben ze bij BF1 wel dynamic texures).

Als T10 aparte 1080p mode heeft met verhoogde texture kwaliteit, fuck die 4k en ga 1080p draaien. Maar als textures tussen beide resoluties gelijk blijft (wat in de basis voor elke game zal zijn), gaat 1080p weinig mooier worden.

Maarja, trailers, screenshots en ingame, de dag dat die 3 gelijk aan elkaar zijn, zullen we nooit meemaken :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Donstil
  • Niet online
Aenea schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:09:
[...]

Dat is nogal makkelijk op te maken uit je berichtjes hoor, hoef je niet bijster intelligent voor te zijn (zelfs ik zag het!). Je zegt dat je meerdere consoles hebt, maar het is overduidelijk dat je wel een voorkeur hebt. Je gelooft ook sneller positieve (onzinnige) geruchten van de ene en negatieve geruchten van de ander bv. Geeft verder niet hoor, maar druipt wel behoorlijk van je berichtjes af...
Ik dat je mij verwart met iemand anders, ik zeg namelijk nergens dat ik meerdere console heb. Ik heb ook maar een enkele console en daarom ben ik dus wel benieuwd voor welk kamp jij denkt dat ik een fanboy ben. (Waar je overigens geen antwoord op geeft)

[Voor 13% gewijzigd door Donstil op 16-06-2017 18:11]

• Aenea
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:58:
[...]

Ik dat je mij verwart met iemand anders, ik zeg namelijk nergens dat ik meerdere console heb. Ik heb ook maar een enkele console en daarom ben ik dus wel benieuwd voor welk kamp jij denkt dat ik een fanboy ben. (Waar je overigens geen antwoord op geeft)
Huh? Oh, hmm, ik dacht je een PS4 had, maar daarnaast kom je nogal fan-erig over voor de Xbox dus nam aan dat je al een ouder model Xbox ook had, vandaar!

Meen mij te herinneren dat wij hele discussies hadden over wat de Xbox One X allemaal zou kunnen en daar zaten wat dingen tussen van jou die vaak geroepen worden door de wat fanatiekere Xbox fans...

Wat er dan wel weer op duidt dat je aan het overwegen was on een One X te kopen dus zou je wel meerdere consoles hebben ;)

Anyways, wat vind je nu van de One X? Ga je 'm halen? En wat je gehoord hebt over wat "True 4k" nu uiteindelijk betekent en wat de One X kan in vergelijking met je erg hoge verwachtingen, wat denk je er nu van?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:02
[YouTube: https://youtu.be/9mkOx1fH2G0]

Dit jaar nog! Ik ben er erg benieuwd naar :)
Ziet er een beetje Amnesia-achtig uit qua sfeer. Als net zo'n sanity systeem gebruiken als Dark Corners kan het wel een mooi creepy spel worden :9

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Donstil
  • Niet online
Aenea schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:28:
[...]

Huh? Oh, hmm, ik dacht je een PS4 had, maar daarnaast kom je nogal fan-erig over voor de Xbox dus nam aan dat je al een ouder model Xbox ook had, vandaar!

Meen mij te herinneren dat wij hele discussies hadden over wat de Xbox One X allemaal zou kunnen en daar zaten wat dingen tussen van jou die vaak geroepen worden door de wat fanatiekere Xbox fans...

Wat er dan wel weer op duidt dat je aan het overwegen was on een One X te kopen dus zou je wel meerdere consoles hebben ;)

Anyways, wat vind je nu van de One X? Ga je 'm halen? En wat je gehoord hebt over wat "True 4k" nu uiteindelijk betekent en wat de One X kan in vergelijking met je erg hoge verwachtingen, wat denk je er nu van?
Ik heb een Ps4 Pro idd. Gekocht op release omdat een hoop vrienden op de Ps4 spelen en dat is eigenlijk best wel een beetje tegen gevallen, althans hardware is een leuke upgrade maar daar had ik zeker meer van verwacht. Het zelfde gevoel heb ik nu een beetje met de XOX eigenlijk, ik denk dan ook niet dat ik hem ga kopen. Althans zeker niet direct aan het begin.

Al mis ik op de Ps4 wel een echt fatsoenlijke racer, ProjectCars is het voor mij niet dus ik verwacht van deel 2 ook niet zo gek veel, met Forza heeft Microsoft op dat gebied altijd wel mijn aandacht en daar kijk ik als Playstation gebruiker erg jaloers naar :)

• dvd-linden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-01 20:11
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:42:
[...]
Al mis ik op de Ps4 wel een echt fatsoenlijke racer, ProjectCars is het voor mij niet dus ik verwacht van deel 2 ook niet zo gek veel, met Forza heeft Microsoft op dat gebied altijd wel mijn aandacht en daar kijk ik als Playstation gebruiker erg jaloers naar :)
En how about Assetto Corsa? Is dat ook niks? Ik heb hem nooit gespeeld, dus kan er zelf niet over oordelen. Zie alleen de naam best regelmatig voorbij komen, vandaar. Driveclub heb ik de laatste tijd wel veel gespeeld en die beviel erg goed, alhoewel het niet te vergelijken is met Gran Turismo of Forza (dat laatste lijkt me, heb nog nooit een deel gespeeld dus weet niet helemaal wat de game qua inhoud doet).

Ik kijk overigens ook wel enigszins jaloers naar de Forza serie hoor. Gran Turismo altijd een erg vette game gevonden, maar de tijd die ze bij Polyphony Digital nodig hebben om een deel uit te brengen is echt te bizar voor woorden; helemaal als je het vergelijkt met de Forza serie.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aenea
Donstil schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:42:
[...]

Ik heb een Ps4 Pro idd. Gekocht op release omdat een hoop vrienden op de Ps4 spelen en dat is eigenlijk best wel een beetje tegen gevallen, althans hardware is een leuke upgrade maar daar had ik zeker meer van verwacht. Het zelfde gevoel heb ik nu een beetje met de XOX eigenlijk, ik denk dan ook niet dat ik hem ga kopen. Althans zeker niet direct aan het begin.

Forza is 1 van de grootste redenen dat ik toch ook nog wel een Xbox One ga halen! Alleen de One X is mij ook tegen gevallen (ook al waren mijn verwachtingen wat minder) en ga dan gewoon voor de One S denk. Wacht nog even tot na November om te kijken of er soms nog wat gaat gebeuren qua nieuwe exclusives en afwachten tot de vergelijkingen tussen Pro en One X er zijn....

• Nieuwevolger
Gran turismo is allang niet meer die legendarische serie als vroeger. xbox heeft straks 2 forza's gehad op de xbox wanneer gran turismo sport uitkomt. Dan is het nog maar de vraag of het de perfecte racer wordt, die het ooit was, ik ga er tenminste niet van uit. De tijd die ze nodig hebben om een nieuw deel te ontwikkelen gaat ook nergens meer over, helemaal als je ziet dat de concurrent 2x zo kort nodig heeft, maar wel dezelfde om misschien wel meer kwaliteit levert. Sony kan ook niet echt wat tegen de studio, het is z'n 15 jaar hun best verkopende serie geweest dus het geld van het ontwikkelen verdienen ze wel terug. Sowieso zou het nergens op slaan om hun exclusive race franchise op te doeken, maar ps4 bezitters moeten ondertussen 4 jaar wachten op een deel voor de console.

• v8power67

v8power67

Nieuwevolger schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:13:
Gran turismo is allang niet meer die legendarische serie als vroeger. xbox heeft straks 2 forza's gehad op de xbox wanneer gran turismo sport uitkomt. Dan is het nog maar de vraag of het de perfecte racer wordt, die het ooit was, ik ga er tenminste niet van uit. De tijd die ze nodig hebben om een nieuw deel te ontwikkelen gaat ook nergens meer over, helemaal als je ziet dat de concurrent 2x zo kort nodig heeft, maar wel dezelfde om misschien wel meer kwaliteit levert. Sony kan ook niet echt wat tegen de studio, het is z'n 15 jaar hun best verkopende serie geweest dus het geld van het ontwikkelen verdienen ze wel terug. Sowieso zou het nergens op slaan om hun exclusive race franchise op te doeken, maar ps4 bezitters moeten ondertussen 4 jaar wachten op een deel voor de console.
Zitten nu al op 4 forzas. Horizon 2/3 forza 5/6.
En als gt sport na fm7 komt hebben ze er 5.

Maare ik speel gt sport beta en die is echt beter dan alles wat er op de console markt is.
Heb alle forzas maar laatste 4 zijn echt matig.
Speel ze amper en zijn snel saai.
Waar ik gt5 1300uur gespeeld heb en gt6 ong de helft maae dat kwam door release ps4.
Gt sport wordt echt een hele dikke titel. Ze zien het ook als een soort refresh/reboot.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:52:
[...]

Zitten nu al op 4 forzas. Horizon 2/3 forza 5/6.
En als gt sport na fm7 komt hebben ze er 5.

Maare ik speel gt sport beta en die is echt beter dan alles wat er op de console markt is.
Heb alle forzas maar laatste 4 zijn echt matig.
Speel ze amper en zijn snel saai.
Waar ik gt5 1300uur gespeeld heb en gt6 ong de helft maae dat kwam door release ps4.
Gt sport wordt echt een hele dikke titel. Ze zien het ook als een soort refresh/reboot.
Horizon is niet bepaald straat van FM en GT, worden ook gemaakt door ander bedrijf.

Maar goed dat GT eindelijk eens komt en dan ook goed is, voor mij gevalletje te laat inmiddels.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:55:
[...]

Horizon is niet bepaald straat van FM en GT, worden ook gemaakt door ander bedrijf.

Maar goed dat GT eindelijk eens komt en dan ook goed is, voor mij gevalletje te laat inmiddels.
Geen motorsport nee maar hij had het over forza games en dat is incl horizon.
Maar ja vrees dat het een gemis wordt voor jou ;)
De vibe van gt sport is echt heel goed. En aangezien forza geen verassing meer is elk jaar kijk ik echt uit naar een game als gt sport. Nieuw en vertrouwd.
Maar ik ben dan ook echt een gt racer. Forza 2 was beste in de forza reeks erna weinig vernieuwing.
Oef gt5 online lobbies met dag nacht en weer erin. Lekker nurburgring rijden voor tijden. Alleen frew eun geen races nika. Soort van time attacken.
Echt beste race ervaring ooit.
En ik heb alle forzas nfs enz gespeeld.
Niks tipt aan die ervaring.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

v8power67 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 23:09:
[...]

Geen motorsport nee maar hij had het over forza games en dat is incl horizon.
Maar ja vrees dat het een gemis wordt voor jou ;)
De vibe van gt sport is echt heel goed. En aangezien forza geen verassing meer is elk jaar kijk ik echt uit naar een game als gt sport. Nieuw en vertrouwd.
Maar ik ben dan ook echt een gt racer. Forza 2 was beste in de forza reeks erna weinig vernieuwing.
Oef gt5 online lobbies met dag nacht en weer erin. Lekker nurburgring rijden voor tijden. Alleen frew eun geen races nika. Soort van time attacken.
Echt beste race ervaring ooit.
En ik heb alle forzas nfs enz gespeeld.
Niks tipt aan die ervaring.
Met de tekst 'xbox heeft straks 2 forza's gehad' moet je ook wel weten dat hij het over FM heeft en niet Horizon. Ik ga weinig aan de game missen, bij deeltje 6 had ik er al weinig meer mee en het gemis van aantal iconische tracks versterkt het principe, het is geen niet mijn GT meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Damnnnnnnn

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 22:47
Al dat gepraat over Forza vs GT, echte mannen rijden niet op asfalt en de Dirt serie is gelukkig op beide platformen te krijgen 🤡

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• v8power67

v8power67

TTHEEBO1 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:56:
Al dat gepraat over Forza vs GT, echte mannen rijden niet op asfalt en de Dirt serie is gelukkig op beide platformen te krijgen 🤡
Oef die heeft nog teveel alcohol van de vrijdagmiddag​ borrel in zn bloed :+

Maar serieus ik vind dirt spelen leuk, heb dirt rally op de ps4.
Maar speel met controller en die game speelt echt zaad met controller...
Die kan nog veel leren van een forza en gt. Die zijn beide echt perfect te spelen met controller.
Zelfde met project cars... Heb meerdere settings van forums gebruikt. Maar kan gewoon geen lekker gevoel krijgen ermee.

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1393125&page=1
PC World Struggles To Build PC for $500 to match XOX

Ik ben mans genoeg om toe te geven als ik fout zit.
En bij deze, ik zit fout. Ik dacht dat ze de xbox one x zouden kunnen matchen met pc hardware maar helaas het lukt ze nog niet hellemaal.
Wie weet waar we staan qua prijzen in november.
(Misschien dat de rx 580 enz kaarten dan weer voor normale prijzen verkocht kunnen worden ipv de huidige mining craze prijzen).

Las ook dat ms geen winst maakt maar ook geen verlies op de xbox one x. Ze spelen quitte.

[Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 17-06-2017 09:35]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kenny_026
Al dat gedoe over textures, resoluties etc is iets waar pc gamers waarde aan hechten en wat ze steeds weer als argument gebruiken. Maar consolegamers interesseerd dat geen reet. Hetzelfde dat pcgamers geen of minder waarde hechten om naast elkaar op de bank te zitten. Ieder zn ding toch? Als ik de eerste keer de open wereld van horizon in loop denknik wauw... na vijf minuten staat de gameplay me niet aan en speel ik het niet meer. Minecraft zie ik voor het eerst en ik lag me kapot om de graphics, na 1000 uur heb ik er nog steeds geen genoeg van. De eindeloze zinloze discussies over checkerboard rendering, aa en dynamic lighting begrijp ik nooit zo...

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:06:
[...]
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1393125&page=1
PC World Struggles To Build PC for $500 to match XOX

Ik ben mans genoeg om toe te geven als ik fout zit.
En bij deze, ik zit fout. Ik dacht dat ze de xbox one x zouden kunnen matchen met pc hardware maar helaas het lukt ze nog niet hellemaal.
Wie weet waar we staan qua prijzen in november.
(Misschien dat de rx 580 enz kaarten dan weer voor normale prijzen verkocht kunnen worden ipv de huidige mining craze prijzen).

Las ook dat ms geen winst maakt maar ook geen verlies op de xbox one x. Ze spelen quitte.
Nogal een open deur van heb ik jou daar. Microsoft kan in bulk inkopen doen bij AMD, welke partner nog meer. Net zoals Sony krijgen zij kwantumkorting omdat ze niet zoals een pc gamer consumentenprijzen moeten betalen. Ze hebben een btw voordeel. Plus ze kunnen besluiten net zoals Sony met de PS3 met verlies te verkopen om via games quitte en later winst te draaien. Ik heb het dan nog eens over dat door de cryptocurrency allerhande RX kaarten zijn gehamsterd.

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 14:50
Ik begin de prijs van Xbox Box One X Box steeds meer in perspectief te zien.
Ik heb bij de release al een Box willen aanschaffen maar toen waren er nog geen leuke games. Nu met Crackdown onderweg en wie weet wat nog meer ga ik wel serieus overwegen om er een te nemen en omdat 4K de toekomst is dan toch misschien ook maar full monty en voor de One X. Maar ik zal sowieso geen early adopter zijn van de X.
De claims dat de X wel of niet checkerboard, wel of niet 4K doet, doet dan niet echt ter zake imho. Ik ben ook geen echte racefanaat, dus de battle tussen GT en Forza doet me niet zo heel veel. Wat ik dan wel weer boeiend vind is die Netflix-like subscription voor games op Xbox. Ik hoop dat ze bij Sony zoiets ook nog gaan overwegen, in plaats van PSNOW wat eigenlijk te duur is.
Dus wie weet. Misschien ga ik dan toch overstag voor de X...

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• Nieuwevolger
Ik vind graphics zeker wel meespelen in de immersie van een game. Het maakt voor mij de slachtvelden in bijvoorbeeld battlefield 1 of het vechten met een robot t-rex intenser. Maar aan de andere kant als ik een oude game speel kijk je ook wel weer door de gedetaileerde graphics heen.

Natuurlijk ook geen verrassing dat de one x goedkoper is dan een pc met vergelijkende hardware. Microsoft koopt z'n onderdelen is veel grotere orders in. Daarnaast krijg je er een controller erbij geleverd en aangezien bijna iedereen toch wel een tv bezit hoef je die er niet bij te kopen, dat is met de pc wel anders.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-06 22:47
v8power67 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:06:
[...]

Oef die heeft nog teveel alcohol van de vrijdagmiddag​ borrel in zn bloed
Haha, ik drink niet 😉

Anyway, was compleet aan het trollen, excuses ☺ Speel zelf binnen het racegenre alleen casual af en toe een Rally game, en ben daar ws zo slecht in dat ik gebrek aan controle meer toeschrijf aan mijn eigen skills (heb ook, naast mariokart, niet echt referentiemateriaal). Ik geloof je dus direct.

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Redelijk nutteloos maar het ziet er wel erg mooi uit.
Ze hadden die tijd echter beter in een schade model kunnen steken 8)7

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:15:
[...]

Redelijk nutteloos maar het ziet er wel erg mooi uit.
Ze hadden die tijd echter beter in een schade model kunnen steken 8)7
Als ik iets niet belangrijk vind in een sim racer is het damage model....
Dat is leuk in burnout of need for speed voor het spektakel.
Ik probeer ongelukken te vermijden in race games.
Enne zoals gt5/6 online deed is gewoon een schade model alleen niet cosmetische. Werkte perfect.

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:26:
[...]

<Knip>

Enne zoals gt5/6 online deed is gewoon een schade model alleen niet cosmetische. Werkte perfect.
Een schademodel kan juist heel veel toevoegen. Kijk bv naar de 24h van Le mans. Daar is cosmetische schade een enorm belangrijke factor.

In het echte leven heb je nou een maal ook een "schade model" dus wil je als ontwikkelaar een "Sim racer" neer zetten dan hoort dit er gewoon bij.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:28
v8power67 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:26:
[...]

Dat is leuk in burnout of need for speed voor het spektakel.
Gran Turismo is in 2001 in blijven hangen en proberen nu nog een keer hetzelfde kunstje.. (4 jaar steken in ontwikkeling van een racegame, gaat nergens over) Het interesseert echter helemaal niemand meer..

De concurrentie poept meerdere games uit en ook iedere keer een stukje beter. Nee, wat dat betreft heeft Sony echt de plank compleet misgeslagen. Jammer want ik was ook fan van Gran Turismo, tot deel 3 was het leuk, sindsdien heeft het mijn interesse (en van vele anderen) verloren.

• Donstil
  • Niet online
Segafreak83 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:40:
[...]

Gran Turismo is in 2001 in blijven hangen en proberen nu nog een keer hetzelfde kunstje.. (4 jaar steken in ontwikkeling van een racegame, gaat nergens over) Het interesseert echter helemaal niemand meer..

De concurrentie poept meerdere games uit en ook iedere keer een stukje beter. Nee, wat dat betreft heeft Sony echt de plank compleet misgeslagen. Jammer want ik was ook fan van Gran Turismo, tot deel 3 was het leuk, sindsdien heeft het mijn interesse (en van vele anderen) verloren.
Kijken naar de (prachtig gemodelleerde) auto is belangrijker geworden dan de tracks en het racen.

Het lijkt meer een auto verzamel game geworden en het filmpje hierboven (dat met die kleurtjes) bewijst dat nog maar eens.

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 14:50
Had dat met schademodellen niet te maken met de licenties van autobouwers? Ik was altijd in de veronderstelling dat de meeste high-end bouwers niet zaten te wachten op auto's die aan stukken worden gereden.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:45
cri0s schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:46:
Had dat met schademodellen niet te maken met de licenties van autobouwers? Ik was altijd in de veronderstelling dat de meeste high-end bouwers niet zaten te wachten op auto's die aan stukken worden gereden.
Verschilt per fabriek.

• Donstil
  • Niet online
cri0s schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:46:
Ja dat was jaren geleden zo idd, inmiddels niet meer.
Auto's hebben in Forza (om dat voorbeeld maar weer te nemen) gewoon schade.

• Nieuwevolger
Polyphone stopt inderdaad een eeuwigheid in de presentatie van de game, dat is alleen nou net niet het belangrijkst bij een race game. Het is ook maar de vraag of we straks een GT7 gaan zien deze generatie. Op zich hoeven ze niet heel veel aan te passen ten opzichte van gt sport, waar ze erbij forza dus 2 jaar over doen om dat te doen, zal het bij polyphone vast weer 3 jaar duren en dan zal het weer uitgesteld worden en dan is het de vraag of de ps5 dan al is uitgekomen.

Ook van de marketing van GT sport maakt Sony er een potje van, ze hadden 2 hele mooie trailers gemaakt voor de E3, tonen ze die in in de pre show waar maar weinig van af wisten, gevolg is dat mensen de trailer compleet gemist hebben en nog geen 300.000x zijn bekeken.

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:49:
Polyphone stopt inderdaad een eeuwigheid in de presentatie van de game, dat is alleen nou net niet het belangrijkst bij een race game. Het is ook maar de vraag of we straks een GT7 gaan zien deze generatie. Op zich hoeven ze niet heel veel aan te passen ten opzichte van gt sport, waar ze erbij forza dus 2 jaar over doen om dat te doen, zal het bij polyphone vast weer 3 jaar duren en dan zal het weer uitgesteld worden en dan is het de vraag of de ps5 dan al is uitgekomen.

Ook van de marketing van GT sport maakt Sony er een potje van, ze hadden 2 hele mooie trailers gemaakt voor de E3, tonen ze die in in de pre show waar maar weinig van af wisten, gevolg is dat mensen de trailer compleet gemist hebben en nog geen 300.000x zijn bekeken.
Is GT Sport geen GT7 dan? Is dat weer een soort veredelde demo zoals met die Proloog dingen? Of is het wel een volledige game?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
Donstil schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Kijken naar de (prachtig gemodelleerde) auto is belangrijker geworden dan de tracks en het racen.

Het lijkt meer een auto verzamel game geworden en het filmpje hierboven (dat met die kleurtjes) bewijst dat nog maar eens.
Met gt:sport proberen ze de aandacht juist weer te leggen op racen in plaats van het verzamelen van auto's, wat dat ook uiteindelijk mag betekenen.

Het idee van schademodellen klinkt natuurlijk leuk omdat het realistisch is. Maar in de praktijk zal het betekenen dat iedereen elkaar online kapot gaat beuken, in de beta zie je ook al dat de game veranderd is in een bots auto game. Ten tweede als je schade rijdt in de singelplayer, je gewoon op replay drukt.

Het is wel een volwaardige versie, maar er ligt volgens mij meer focus op online racen in plaats van coins te sparen om nieuwe auto's te kopen.

[Voor 8% gewijzigd door Nieuwevolger op 17-06-2017 13:54]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:53:
[...]

Met gt:sport proberen ze de aandacht juist weer te leggen op racen in plaats van het verzamelen van auto's, wat dat ook uiteindelijk mag betekenen.

Het idee van schademodellen klinkt natuurlijk leuk omdat het realistisch is. Maar in de praktijk zal het betekenen dat iedereen elkaar online kapot gaat beuken, in de beta zie je ook al dat de game veranderd is in een bots auto game. Ten tweede als je schade rijdt in de singelplayer, je gewoon op replay drukt.

Het is wel een volwaardige versie, maar er ligt volgens mij meer focus op online racen in plaats van coins te sparen om nieuwe auto's te kopen.
Dus geen schade model want anders gaat iedereen elkaar beuken maar nu beukt iedereen elkaar zonder schade model. Duidelijk verhaal :)

Verder jammer dat de game zich zo op online focust. Racegames zijn voor mij persoonlijk juist heerlijk offline (wel met tijd synchroniseren tegen vrienden)

[Voor 17% gewijzigd door Donstil op 17-06-2017 14:14]

• Nieuwevolger
Een technisch wonder, je zou bijna denken dat niet mogelijk is. YouTube: Metro:Exodus E3 reveal Technical Analysis XboxOne X - PC De trailer die tijdens de xbox conferentie werd getoond zou in 4k zijn.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:51
Grafisch is GT altijd de mooiste game geweest in het genre. Iedere editie weer. En ook dit keer lijkt het daar weer op :)

Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het geluid. Dat was by far het grootste probleem van GT. Op het gênante af eigenlijk. Het bizarre daarbij is dat ze al heel lang gebruik maken van echte geluidssamples, maar blijkbaar gaat het bij het implementeren ervan volledig mis :?

Overigens vind ik games als Project Cars en Assetto Corsa een verademing. Dat zijn échte racegames, waarbij je ook niet hoeft te levelen. Gewoon racen wat je zelf wilt, op de track die je zelf wilt. En het stuurt (met stuurtje) een stuk beter dan Forza.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rossi46
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:19:
Een technisch wonder, je zou bijna denken dat niet mogelijk is. YouTube: Metro:Exodus E3 reveal Technical Analysis XboxOne X - PC De trailer die tijdens de xbox conferentie werd getoond zou in 4k zijn.
Draaiende op een PC ;)

• Nieuwevolger
Ze zeggen dat de pc vergelijkende specs had als de xbox one, maar ze stiekem een gtx 1070 met een normale cpu gebruikt hebben. Zal we heel knal zijn als ze het zo op de xbox one x kunnen laten draaien en de normale xbox one en ps4 goed draaibaar krijgen.

• Rossi46
Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:04:
[...]

Ze zeggen dat de pc vergelijkende specs had als de xbox one, maar ze stiekem een gtx 1070 met een normale cpu gebruikt hebben. Zal we heel knal zijn als ze het zo op de xbox one x kunnen laten draaien en de normale xbox one en ps4 goed draaibaar krijgen.
Daarom zeg ik het dus . Ga er maar vanuit dat ze het voor de consoles (ook de XOX) het wat terug gaan schroeven. Kan haast niet anders.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:45:
[...]
Overigens vind ik games als Project Cars en Assetto Corsa een verademing. Dat zijn échte racegames, waarbij je ook niet hoeft te levelen. Gewoon racen wat je zelf wilt, op de track die je zelf wilt. En het stuurt (met stuurtje) een stuk beter dan Forza.
AC en PC vind ik echt slecht qua stuur, ffb is of niet aanwezig of opeens 100%, buiten onrealistisch kunnen remmen. Dat zijn 2 games die gewoon op de PC horen, met lobbies, leagues, skins, iets wat console versie nooit had.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rossi46
SinergyX schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:32:
[...]

AC en PC vind ik echt slecht qua stuur, ffb is of niet aanwezig of opeens 100%, buiten onrealistisch kunnen remmen. Dat zijn 2 games die gewoon op de PC horen, met lobbies, leagues, skins, iets wat console versie nooit had.
Geen idee wat je referentie is, maar PC en zeker AC wat betreft stuurgedrag slecht noemen is gewoon lachwekkend _O-

Dat de mogelijkheden op de console beperkter zijn, dat klopt inderdaad en dat is jammer. Maar nog altijd véél beter wat betreft puur racen dan GT en Forza.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rossi46 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:50:
[...]

Geen idee wat je referentie is, maar PC en zeker AC wat betreft stuurgedrag slecht noemen is gewoon lachwekkend _O-

Dat de mogelijkheden op de console beperkter zijn, dat klopt inderdaad en dat is jammer. Maar nog altijd véél beter wat betreft puur racen dan GT en Forza.
Mijn referentie? Kleine 4,5 uur instellingen proberen met een TX 458.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nieuwevolger
YouTube: If Xbox One X is $500 - How Much Will Next-Gen Consoles Cost?
Interresante video waar de prijs van de scorpio goed wordt uitgelegd.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 17:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Bedankt voor het topic! Niets toegevoegd, maar genoeg te lezen... Thanks! d:)b

• G_Dragon
  • Laatst online: 23:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

On_E schreef op maandag 12 juni 2017 @ 16:51:
DBZ Fighters tot nu toe game of the show, en dat terwijl ik geen eens een Dragon Ball Z fan ben. :)
Haha en ik ga hem skippen als die hard DragonBall Fan , omgekeerde wereld :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon
  • Laatst online: 23:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Is er nog geen aparte topic voor Dragon Ball Fighterz ? Dit verbaast me

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Pagina: 1 ... 24 25 26 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee