Ben wel benieuwd hoeveel geluid de Spark dan maakt. De Mavic was al een stukje stiller dan mijn Phantom 3, maar wel kleinere propellors heb je misschien wel meer herrie.
@
T.E Ik snap niet dat je een Spark hebt gekocht, als je al een kleine opvouwbare Mavic hebt. Dan snap ik wel dat je er snel klaar mee bent. De reden dat ik voor een Spark ga en niet de Mavic, is puur omdat ie goedkoper is en ook klein. Mavic vind ik te duur voor wat ik er mee wil doen en de Phantom 3 is te groot om even snel mee te nemen.
Nu dus nog wachten op Kamera-Express. Wel typisch; tegen mij zeggen ze dus dat eind van de maand de units worden verwacht, terwjil ze onlangs al een lading hebben ontvangen. Een maatje kreeg al de melding dat ie 'm kon halen/afbetalen, hij was vergeten zijn pre-order te annuleren, omdat ie toch maar voor een Mavic ging. Zeg dan gewoon dat je al wel wat binnen hebt, maar dat die al vergeven zijn ivm eerdere pre-orders. V-Nix heeft het over 1-3 werkdagen, maar in hoeverre moet dat lukken? Niet dat ik er superveel haast mee heb, maar nu ik hier jullie berichten zo lees, wil ik toch binnenkort wel mijn P3S verruilen voor de Spark.