Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Gemekker schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:18:
[...]

Ik heb besteld op 25-5-2017, de dag na de persconferentie. De verwachte leverdatum/verzenddatum (voor Fly More combo's) stond toen ook al op 30 juni.

Edit: ik heb net de track&trace code van DHL ontvangen. Hopelijk kan ik dus inderdaad dit weekend gaan vliegen :)
Een maand, wel onbegrijpelijk dat het zo slecht leverbaar is. Hebben niks geleerd van de Mavic Pro, ik wacht geduldig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
matthijst schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:02:
[...]

Kom inmiddels meer dan 20 jaar in de zomer in de VS, weet wel een beetje hoe het werkt :*)
Euro staat op 1,12? Dan is rekenen met 1,1 vrij normaal?
https://www.visa.nl/reizen/wisselkoers-calculator
2% koersopslag.
699,00 Amerikaanse dollar = 638,24 Euro
Je hebt gelijk, ik had aantal weken geleden wat cash nodig. Dus zat nog in de cash modus. Dollar was toen ook nog stukje lager. Heb m'n CC gecheckt en kom indd op 1,1 uit nu.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:21
Ik lees aan de ene kant wat zorgwekkende verhalen over het bereik van de Spark RC, en aan de andere kant is er ook voldoende te vinden dat het bereik prima is (1-2km).

Kan iemand zijn ervaringen delen met het bereik can de Spark met de RC? Alles >1km is wat mij betreft prima, maar als er al regelmatig problemen zijn bij zeg 300m meter dan wordt dat toch wel een belangrijk nadeel t.o.v. de Mavic te houden...

[ Voor 30% gewijzigd door iisworks op 27-06-2017 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

iisworks schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:40:
Ik lees aan de ene kant wat zorgwekkende verhalen over het bereik van de Spark RC, en aan de andere kant is er ook voldoende te vinden dat het bereik prima is (1-2km).

Kan iemand zijn ervaringen delen met het bereik can de Spark met de RC? Alles >1km is wat mij betreft prima, maar als er al regelmatig problemen zijn bij zeg 300m meter dan wordt dat toch wel een belangrijk nadeel t.o.v. de Mavic te houden...
Waarom überhaupt de mavic omruilen voor een spark? Je gaat met alles een flinke stap terug. Vliegtijd, geen 4k, minder bereik... en veel handzamer is hij niet want je kan de poten niet inklappen. Wel een stukje lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
T.E schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:57:
[...]
Waarom überhaupt de mavic omruilen voor een spark? Je gaat met alles een flinke stap terug. Vliegtijd, geen 4k, minder bereik... en veel handzamer is hij niet want je kan de poten niet inklappen. Wel een stukje lichter.
Op vrijwel alle punten wint de Mavic het idd met gemak. Maar dat gewicht is voor mij nu net een erg belangrijke factor. Qua bulk lijkt de Spark trouwens toch echt ook een stukje beter omdat hij vrij plat en robuust is. Ik merk gewoon dat ik de Mavic gewoon niet zo snel meeneem. Hetzelfde verhaal als waarom ik tegenwoordig nooit meer een compactcamera meeneem, terwijl mijn Redmi 4 smartphone toch echt geen superfoto's maakt.

En... het is natuurlijk ook gewoon een nieuwe gadget. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:26

Japie.G

Colour Classic

MLPN schreef op maandag 26 juni 2017 @ 23:55:
[...]

Ziet er leuk uit! Ik zie het beeld soms stotteren in het begin en wanneer je langs de bomen vliegt (vanaf 1:20). Is dit normaal bij alle drones vanwege dat je met 30 fps filmt en niet 60fps? Ik zie dit namelijk vaker bij drone filmpjes en is dit stotteren nog een beetje te verminderen/maskeren?
Valt mij ook op. Hoop maar dat het aan brakke rendersoftware ligt ofzo. Want dat zou behoorlijk onacceptabel zijn voor mij.

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Spark voor 495 in aanbieding bij TomTop:
https://www.tomtop.com/dj...er-1111/p-rm7999w-us.html

Verzending vanuit China (ca 2 weken), importkosten voor EU worden vooraf voldaan.

Of toch de Fly More bij Conrad, vandaag laatste dag met 10% korting, 4 weken verwachte levertijd.

Keuzes, keuzes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 19:17
Inmiddels bij Conrad 6 weken levertijd voor de combo. In het verleden heb ik bij Conrad ook al langer dan normaal moeten wachten bij een pre-order. Dus ik sla die deal nu even over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
En bij DJI nu ook de combo een weekje vlotter: 7-11 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:51
Extra batterij op voorraad bij Kamera Express. Ook de batterij hub is nog op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:13
iisworks schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:10:
Heb de spark net vorige week in nl gepreorderd
Nu twijfel ik als nog bij Dji bestellen
Of de pre order af wachten wat is sneller denk je ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
iisworks schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 20:10:
Net gekeken maar bij DJI zijn alle fly more combo 18 tot 22 werkdagen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:38
Dan kijk je scheel ;)
Blauwe flymore 5-7 dagen, andere 7-9 dagen of 7-11.

[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 27-06-2017 22:48 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
In de app stond 18 tot 22 werkdagen, nu inderdaad 5-7 werkdagen.

Hoop dat het snel in een winkel in NL te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst_koopje
  • Laatst online: 09-09 00:49
Bij de media markt ligt de spark gewoon in de schappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
ernst_koopje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:14:
Yes, maar iedereen wil de Fly More en die lijkt voorlopig niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
ernst_koopje schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:14:
Niet in Groningen althans niet in het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Efraim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-03 19:16
iisworks schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:40:

Mijn max afstand tot nu toe was 450m en dat ging zonder enig probleem, open veld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

worden ze nu al goedkoper...? ken de website verder niet

http://webshop.jpcomputer...y-More-Combo-Alpine-White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb'm daar meteen gepre-ordered, bedankt voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 08:42:
[...]

Ik heb'm daar meteen gepre-ordered, bedankt voor de tip. :)
Zou eerst even contact met ze opnemen..... ;) dan weet je ieder geval dat ze bestaand en geen ''tik'' foutje hebben gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:32:
[...]

Zou eerst even contact met ze opnemen..... ;) dan weet je ieder geval dat ze bestaand en geen ''tik'' foutje hebben gemaakt :+
Heb net een bevestiging gekregen voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:37:
[...]

Heb net een bevestiging gekregen voor dat bedrag.
Ook telefonisch, dus bedrag is correct en verwachten volgende week het een en ander binnen te krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeetje
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17-04-2024
Ik krijg als het goed is morgen het fly more gedeelte van mij spark binnen. Weet iemand toevallig of het werkt als ik verbinding maak met de remote via deze kabel?
https://www.kamera-expres...9zZW.z&CatalogCategoryID=

Persoonlijk kan ik mij niet voorstellen waarom het niet zou werken, omdat het met een otg kabel ook gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:13
rkeetje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:42:
Ik krijg als het goed is morgen het fly more gedeelte van mij spark binnen. Weet iemand toevallig of het werkt als ik verbinding maak met de remote via deze kabel?

Persoonlijk kan ik mij niet voorstellen waarom het niet zou werken, omdat het met een otg kabel ook gewoon werkt.
Neem
Aan dat het gewoon werkt

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

iisworks schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:07:
[...]

Op vrijwel alle punten wint de Mavic het idd met gemak. Maar dat gewicht is voor mij nu net een erg belangrijke factor. Qua bulk lijkt de Spark trouwens toch echt ook een stukje beter omdat hij vrij plat en robuust is. Ik merk gewoon dat ik de Mavic gewoon niet zo snel meeneem. Hetzelfde verhaal als waarom ik tegenwoordig nooit meer een compactcamera meeneem, terwijl mijn Redmi 4 smartphone toch echt geen superfoto's maakt.

En... het is natuurlijk ook gewoon een nieuwe gadget. :)
Haha. Je hebt een phantom niet meegemaakt? Dan is de mavic een verademing.
Maar ben ook benieuwd naar de spark in real life maar denk kwa tas waar je hem instopst het niet zoveel uitmaakt. Je wilt toch alle accu's etc meesleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
T.E schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:08:
[...]
Haha. Je hebt een phantom niet meegemaakt? Dan is de mavic een verademing.
Maar ben ook benieuwd naar de spark in real life maar denk kwa tas waar je hem instopst het niet zoveel uitmaakt. Je wilt toch alle accu's etc meesleuren.
Jawel, heb ook nog even een P3S gehad maar daar was ik na een paar dagen wel klaar mee...een hele koffer vol, pffff! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Ook telefonisch, dus bedrag is correct en verwachten volgende week het een en ander binnen te krijgen. 8)
heb je ook gevraagd waarom hij 100 euro goedkoper is...? Zelfs op DJI is hij nog 799 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E

T.E

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:42:
[...]

heb je ook gevraagd waarom hij 100 euro goedkoper is...? Zelfs op DJI is hij nog 799 :-(
Vraag me ook af hoe het kan dat sommige winkel ver onder de normale prijs zitten.
Groter inkoop aantallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.E schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Vraag me ook af hoe het kan dat sommige winkel ver onder de normale prijs zitten.
Groter inkoop aantallen?
Ik zou zeggen, bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.E schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Groter inkoop aantallen?
Of alle winkels strijken gewoon standaard de 100 euro op, omdat DJI ook die prijs hanteerd, terwijl het dan voor leveranciers dan misschien veel goedkoper inkopen is.

Denk dat de winkels het nooit zullen zeggen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nickbock
rkeetje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:42:

Het werkt alleen als het een OTG kabel is. Dat lees ik niet in de spec's. Anders kan je er nog een OTG verlengstukje tussen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeetje
nickbock schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:13:
[...]

Het werkt alleen als het een OTG kabel is. Dat lees ik niet in de spec's. Anders kan je er nog een OTG verlengstukje tussen zetten.
Ik ben benieuwd, een maat van mij heeft een marvic dan test ik het eerst een keertje met zijn kabel, want zo'n kabel is wel een stuk handiger dan de 0.5 meter lange kabel die ik nu zou moeten gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickbock schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:13:
[...]

Mocht je een Samsung S8 hebben krijg je het verloop stukje erbij van Micro USB naar USB Type-C connector

Helaas ben ik hem kwijt geraakt ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Wat voor kabeltje heb ik nodig voor de remote van mijn spark naar iPhone 7 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dacht dat Spark t draadloos deed, of werkt dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rkeetje
@toonr
Ik denk dat je deze kabel moet hebben en daar een een otg kabeltje naar micro usb aan moet doen.https://www.apple.com/nl/...g-naar-usb-kabel?fnode=97

@matthijst
In principe werkt het wel, maar daar heb je ook alles mee gezegd. Het schijnt dat de verbinding via wifi niet zo heel best is en snel wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_04
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Is het niet mogelijk de mavic kabel te gebruiken?

http://store.dji.com/product/mavic-rc-cable

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 19:25
matthijst schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:54:
Dacht dat Spark t draadloos deed, of werkt dat niet?
Dat doet ie ook. Er hoeft geen kabel tussen remote en telefoon.
Ik verbind de iPhone draadloos met de remote.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
Volgens mij is dat dus geen OTG kabel. En dat is een vereiste om het te laten werken met de Spark remote.

Zelf heb ik deze OTG adapter gekocht, daar kan je vervolgens elke andere kabel op aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
Overigens werkt een OTG kabel op iOS alleen als je EERST de remote aanzet, en dan de GO4 App verbind via Wifi, dan de kabel in plugt en vervolgens wifi uit zet.

Zo'n OTG kabel verbinding is niet altijd nodig maar kan wel helpen in stabiliteit van het ontvangen beeld op je telefoon. Zeker als je vliegt in gebieden met veel 2.4Ghz wifi/bluetooth signalen.

Bluetooth uitzetten op je telefoon kan ook al goed helpen als je toch via wifi verbonden wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:46:
[...]
Helaas, volgens JP Computers:
Prijs klopt. Eerste leveringen naar verwachting niet voor de 2e helft juli.

En de voordelige prijs... ik heb begrepen dat er een forse marge op DJI spul zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
V-Nix hoopt vanaf eerste week juli de fly more combo binnen te krijgen, ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg een beetje het idee, dat alle leveranciers heel veel hopen....maar er weinig binnen komt..( behalve dan de klanten een pre-order te laten doen ) aangezien er zoveel marge op de DJI producten zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Mee eens, maar bij DJI zelf is de levertijd ook drastisch verlaagt van 18-22 werkdagen naar 7-11 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 12:03:
Krijg een beetje het idee, dat alle leveranciers heel veel hopen....maar er weinig binnen komt..( behalve dan de klanten een pre-order te laten doen ) aangezien er zoveel marge op de DJI producten zit....
Dat is zeker waar!! Wel mailtjes sturen waarin ze zeggen: de bestelling is onderweg naar ons.. En vervolgens 1,5 week later nog niks binnen! 25 mei een pre-order geplaatst bij cameranu en nog steeds niet binnen! Spijt dat ik niet rechtstreeks bij DJI heb besteld. Gevalletje aan het lijntje gehouden worden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:11:
[...]

Dat is zeker waar!! Wel mailtjes sturen waarin ze zeggen: de bestelling is onderweg naar ons.. En vervolgens 1,5 week later nog niks binnen! 25 mei een pre-order geplaatst bij cameranu en nog steeds niet binnen! Spijt dat ik niet rechtstreeks bij DJI heb besteld. Gevalletje aan het lijntje gehouden worden... :(
Dat is ook het gene wat mij tegenhoud, ik wacht wel tot het in de winkels ligt. Ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:16:
[...]

Dat is ook het gene wat mij tegenhoud, ik wacht wel tot het in de winkels ligt. Ik heb geen haast.
In tegenstelling tot mij , ga 23 juli op vakantie.....en wil hem graag meenemen... ;(

Heb even nagevraagd bij DJI het is max. 17 dagen tot hij op de deurmat ligt ( 7 tot 11 werkdagen bij DJI en 6 dagen verstuur proces )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:44:
[...]

In tegenstelling tot mij , ga 23 juli op vakantie.....en wil hem graag meenemen... ;(

Heb even nagevraagd bij DJI het is max. 17 dagen tot hij op de deurmat ligt ( 7 tot 11 werkdagen bij DJI en 6 dagen verstuur proces )
6 dagen om te versturen :? :?

Hoop dat het op tijd komt, ik ga er niet vanuit dat ik hem heb voor mijn vakantie. Kan het altijd nog meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Queenfanmichel schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:59:
[...]

6 dagen om te versturen :? :?

Hoop dat het op tijd komt, ik ga er niet vanuit dat ik hem heb voor mijn vakantie. Kan het altijd nog meevallen.
Ben even van het maximale uit gegaan meestal is het met ups\DHL 3 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Ben even van het maximale uit gegaan meestal is het met ups\DHL 3 dagen
Het zekere voor het onzekere ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk zonet op de website van DJI ....

Estimated to ship 1-3 business days after payment confirmation. voor de combo...

denk dat ik hem van het weekend maar bij DJI bestel

edit : oeps was een foutje....nadat ik bestemming nederland intikte 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Gister bij Mediamarkt Rotterdam Alexander lagen ze gewoon in de schappen terwijl er op de website staat niet op voorraad

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dronekenner nieuwsbrief met update en demofilmpje van Spark
http://mailchi.mp/5a26265...e-leveringen?e=cbebea6403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Knoop doorgehakt en ook maar een bestelling geplaatst voor de combo. Ik hoop dat de geluiden over kortere levertijden kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 6 juni heb ik de DJI Spark Fly More Combo (Lava red) besteld, rechtstreeks bij DJI. Deze zou 22 tot 34 werkdagen later verzonden worden aanvankelijk. Na een dikke week contact gehad via de chat op DJI.com, mijn levering zou 20 juli of later verzonden worden.

Tot ik 3 dagen geleden ineens een mail kreeg met een tracking code van DHL. Inmiddels is mijn Spark geleverd! Veel sneller dan verwacht... gelukkig.

Ik zou aanraden rechtstreeks bij DJI te kopen, en de langere levertijden bij andere winkels niet afwachten. Helaas geeft DJI voorrang aan rechtstreekse klanten, boven importeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 21:45
Ik heb mijn bestelling bij DJI ook gisteren binnen gekregen, de DJI Spark Fly More Combo (geel). Heb de Spark gisterenavond al even geconfigureerd en een korte test gedaan in de woonkamer. Dat viel niet tegen! Maar ik hoop hem dit weekend natuurlijk even buiten fatsoenlijk te kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Handige case als alternatief voor de foam doos (Spark + 2 extra accu's en wat klein spul):
https://nl.aliexpress.com...A-Lining/32817876527.html

De meeste EVA cases waar alles in past zijn relatief groot (lijken identiek aan die van de Mavic maar met andere inlay, 29*21*11 cm).

Dan voldoet de Spark Fly More bag prima, die lijkt ook niet al te groot. Kan iemand daarvan de maten &
gewicht posten?

Een lichte neopreen pouch zou ook wel handig zijn. Wellicht dat een tablet pouch past.

[Update] Een case met ook plaats voor RC:
https://www.amazon.com/dp/B072MSYZ9X
26x19x7cm, 350g

[ Voor 59% gewijzigd door iisworks op 01-07-2017 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeetje
Ik heb een afstand testje gedaan met mijn remote gisteravond en vanmiddag, maar bij mij is de verbinding na iets meer dan200 meter al weg. Het maakt niet uit of ik mijn telefoon via WiFi of USB verbindt het bereik blijft ongeveer hetzelfde. En dat terwijl er geen gebouwen of iets tussen stonden (tot twee keer toe gewoon op een weiland).

Hebben jullie dit probleem ook? Want persoonlijk vind ik 200 meter wel heel erg weinig, zeker omdat ze 10 keer zoveel belooft hadden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
rkeetje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 17:54:
Ik heb een afstand testje gedaan met mijn remote gisteravond en vanmiddag, maar bij mij is de verbinding na iets meer dan200 meter al weg. Het maakt niet uit of ik mijn telefoon via WiFi of USB verbindt het bereik blijft ongeveer hetzelfde. En dat terwijl er geen gebouwen of iets tussen stonden (tot twee keer toe gewoon op een weiland).
Heb zelf nog geen Spark, maar dat klinkt niet veelbelovend. Ik hoop toch iig dat hij in CE mode tot iets van 1km kan komen. Kun je nog kiezen 2.4 of 5.8GHz? Heb je bij de settings nog gekeken of er veel interferentie was? Wellicht handmatig een kanaal kiezen?

En op welke hoogte was dat trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkeetje
iisworks schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:28:
[...]

Heb zelf nog geen Spark, maar dat klinkt niet veelbelovend. Ik hoop toch iig dat hij in CE mode tot iets van 1km kan komen. Kun je nog kiezen 2.4 of 5.8GHz? Heb je bij de settings nog gekeken of er veel interferentie was? Wellicht handmatig een kanaal kiezen?

En op welke hoogte was dat trouwens?
Ik heb wat met de instellingen, maar dat hielp niet heel veel. Hij staat standaard op 5.8ghz en er was bijna geen interferentie op 5 ghz, vandaag ga ik het nog maar een keer proberen en dan intensief met de instellingen spelen, want ik wil eigenlijk wel minimaal 500 meter weg kunnen vliegen.

Ik vloog trouwens de eerste ronde op 50 meter en de tweede ronde op 80 meter hoogte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
Je zou eens 2.4 kunnen proberen als je buiten bebouwing bent, aangezien het bereik daarvan beter zou moeten zijn. En 80m hoog lijkt me ruim voldoende om een goede range te halen, zeker op zo'n relatief korte afstand. En je leest ook wel dat Bluetooth op de smartphone uitzetten soms helpt:
http://forum.dji.com/thread-100466-2-1.html

Op zich moet ca. 1km haalbaar zijn als ik het zo lees. Maar we zijn nu ook wel verwend met de Mavic... ;)

[ Voor 42% gewijzigd door iisworks op 01-07-2017 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
In afwachting van mijn Spark nog maar eens wat reviews bekeken. Vond deze wel interessant: http://www.gadgetgear.nl/...ark-zo-slimme-mini-drone/

M.i. is dat gesture control sowieso maar een gimmick, ik verwacht dat niet te gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
Die meneer is denk ik vergeten om de manual te lezen, een aantal zaken waar hij zich over verbaasde staan daar gewoon in. Onder andere dat hij gewoon landt als hij <3m van Home Point is. Niet dat ik dat voor dit type drone logisch vind, want je zou zeggen dat hij met die knop altijd netjes landt waar hij begon en niet 2-3m verderop. Dat kan zomaar heel verkeerd uitpakken als je niet op tijd annuleert...

En inderdaad is dat hele Gesture verhaal een behoorlijke gimmick, zeker zolang je geen video's kunt maken. Maar daar heb ik hoop of verbeteringen in toekomstige FW versies. En mijn ervaring met wifi vliegen op de app is bij de Mavic dusdanig beroerd dat ik zeker de Fly More wil nemen omdat daar een RC bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Hebben jullie dit probleem ook? Want persoonlijk vind ik 200 meter wel heel erg weinig, zeker omdat ze 10 keer zoveel belooft hadden. :(
Die tien keer (2000) ga je in ons land niet halen. In Europa is de max afstand volgens de handleiding 500/300 meter afhankelijk van welke frequentie. 200 meter op een 5gHz verbinding klinkt niet heel erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
Nu voor 509 euro in de pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
tomas123 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 09:20:
Nu voor 509 euro in de pricewatch
Maar onbekende levertijd:
Nu besteld, over 3 weken geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik lees her en der berichten over random flyways en ben er nog niet achter of dit nou komt door slechte planning en vluchtvoorbereiding of iets anders. Wat ik tot nu to oppik klinkt zorgelijk:
- Return to home doet zijn werk niet?
- Na signaalverlies met wifi kan er van alles gebeuren?
- Ook een flyaway met de afstandbediening en ook geen rth?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Vmu schreef op zondag 2 juli 2017 @ 11:47:
Ik lees her en der berichten over random flyways en ben er nog niet achter of dit nou komt door slechte planning en vluchtvoorbereiding of iets anders. Wat ik tot nu to oppik klinkt zorgelijk:
- Return to home doet zijn werk niet?
- Na signaalverlies met wifi kan er van alles gebeuren?
- Ook een flyaway met de afstandbediening en ook geen rth?
Vaak pilot error:
http://forum.dji.com/forum.php?mod=viewthread&tid=87212

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Die redenen ken ik inderdaad, maar dit is de Spark en ik heb zo een analyse nog niet gezien voor deze in het bijzonder.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Extra gewicht en minder compact... Maar voor wie wil wel handig dat het wel verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Vandaag voor het eerst met de spark gevlogen, kleine vier batterij ladingen op gevlogen.
Allereerst was het activeren en koppelen van de spark met de controller verre van gebruiksvriendelijk. WiFi aan, uit, dat netwerk dit netwerk, vrij vaag gedoe.
Maar uiteindelijk toch de lucht in, waarna opviel hoe vaak de DJI go app crasht (2 tot 3 keer per batterij).

Maar positief was hoe stabiel het ding vliegt en stil hangt, ook bij best een vlagerige wind. Heb geen ervaring met andere drones, maar het vlieg gedrag valt me reuze mee.

Ik vraag me wel af of ik alles wel juist gebruik qua wifi netwerk. Mijn telefoon connect met het wifi netwerk van de controller die, neem ik aan, weer contact maakt met het wifi netwerk van de drone.
Echter ik de app heb ik een mooi Google maps dingetje op mijn scherm maar laat, bij gebrek aan een internet connectie, natuurlijk niets zien. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Vandaag op de vliegclub voor t eerst de spark even gevlogen. Tot 200 meter gegaan en nog vol bereik en top beeld. Was met andere dingen aan het spelen dus geen max test gedaan. Komt nog wel. Ik denk dat het sterk afhankelijk is van de omgeving. Toch apart dat de spark niet net zo ver kan komen als onze normale RC apparatuur. Zal wel komen omdat een behoorlijk stuk van de bandbreedte nodig is om de video terug te sturen. Zie overigens wel dat de app behoorlijk snel gecomprimeerde video laat zien. De Mavic is echt een behoorlijke klap beter op dit gebied. Desalniettemin doet de spark het geweldig leuk. Echt een dingetje voor 'erbij'. In sportmode is er ook leuk gewoon mee rond te scheuren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aSqgSKN.jpg

Onze normale RC apparatuur haalt makkelijk een kilometer of 2 gewoon binnen de huidige wetgeving.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Yucuck9.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Japie.G op 02-07-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparcky
  • Laatst online: 09-09 18:15
Hallo, (Dit is mijn persoonlijke mening en ik ben vanaf het begin ook een Mavic-pro eigenaar.)

Het is een schattige kleine drone met grote aspiraties ....

Video- en beeldkwaliteit zijn geweldig.
Snelheid is belachelijk snel in de sportmodus.
Het is schattig en klein. (Vrouwen houden ervan ;-))
Leuke vluchtmodi, zoals panorama en quickshot.
Laat me mijn Mavic vergeten.
Batterij opladen is snel.
Ik wil een tweede ...

Maar ...... met een testvlucht boven een in aanbouw winkelcentrum ... (met de remote controller)

Ik had GPS lost, ging in ATTI-modus ... Dus weg met de wind .... (na slechts 10 seconden werkte een RTH ... # Panic)
Ik had een Compass lost .... in ATTI-modus .... (#PanicAgain)
Een aircraft disconnect .... #SuperPanic !! (RTH na 20 seconden.)
En de Spark is te klein om het in de lucht te zien als het 100 meter is en 250 meter verderop .... (#WherismyDrone?)
Mijn video feed meerdere malen weg ... (#Blind)

Dus het is een prachtige drone, maar hou hem in de buurt, max 200 meter, de interne antennes / kompas zijn oke, maar veel meer ontvankelijk voor interferentie in vergelijking met een Mavic.
(Ik heb dit nooit bij mijn Mavic in deze beurt gehad, meerdere grote metalen kranen.)

Sparcky (ik heb deze bijnaam sinds 1996 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Laatst online: 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Sparcky schreef op zondag 2 juli 2017 @ 21:36:
Hallo, (Dit is mijn persoonlijke mening en ik ben vanaf het begin ook een Mavic-pro eigenaar.)

Het is een schattige kleine drone met grote aspiraties ....

Video- en beeldkwaliteit zijn geweldig.
Snelheid is belachelijk snel in de sportmodus.
Het is schattig en klein. (Vrouwen houden ervan ;-))
Leuke vluchtmodi, zoals panorama en quickshot.
Laat me mijn Mavic vergeten.
Batterij opladen is snel.
Ik wil een tweede ...

Maar ...... met een testvlucht boven een in aanbouw winkelcentrum ... (met de remote controller)

Ik had GPS lost, ging in ATTI-modus ... Dus weg met de wind .... (na slechts 10 seconden werkte een RTH ... # Panic)
Ik had een Compass lost .... in ATTI-modus .... (#PanicAgain)
Een aircraft disconnect .... #SuperPanic !! (RTH na 20 seconden.)
En de Spark is te klein om het in de lucht te zien als het 100 meter is en 250 meter verderop .... (#WherismyDrone?)
Mijn video feed meerdere malen weg ... (#Blind)

Dus het is een prachtige drone, maar hou hem in de buurt, max 200 meter, de interne antennes / kompas zijn oke, maar veel meer ontvankelijk voor interferentie in vergelijking met een Mavic.
(Ik heb dit nooit bij mijn Mavic in deze beurt gehad, meerdere grote metalen kranen.)

Sparcky (ik heb deze bijnaam sinds 1996 ;) )
Al over gedacht om een review te schrijven? (die optie bestaat al jaren ;) )

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ding heeft aardige beelden, ben er aangenaam door verrast (niet mijn drone overigens/helaas) :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ook hier nog wat non-graded 'raw' footage uit mijn spark.

YouTube: DJI Spark - footage from first flight.

Valt zeker niet tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-07 21:45
Dit weekend heb ik ook een paar rondjes kunnen vliegen met mijn Spark. Eerst met alleen mijn telefoon en daarna met de RC. In beide gevallen geen problemen gehad met wegvallende GPS of crashende DJI-app. Moet zeggen dat ik ook zeer tevreden ben over hoe de Spark omging met de redelijk harde wind. Stond op een parkeerplaats met veel ruimte (en dus veel wind), maar de Spark bleef goed stabiel.

Heb hem nog wel in beginnersmodus staan, dus ben niet verder dan 30 meter gevlogen. Toen ik hem echter op 30 meter hoog had vliegen, vond ik dat toch al behoorlijk hoog :X Moet daar dus nog wel een beetje aan wennen :)
Fly-guy schreef op zondag 2 juli 2017 @ 20:22:
Ik vraag me wel af of ik alles wel juist gebruik qua wifi netwerk. Mijn telefoon connect met het wifi netwerk van de controller die, neem ik aan, weer contact maakt met het wifi netwerk van de drone.
Echter ik de app heb ik een mooi Google maps dingetje op mijn scherm maar laat, bij gebrek aan een internet connectie, natuurlijk niets zien. Klopt dat?
Als mijn telefoon (iPhone 7) met wifi met de drone of de RC verbonden is dan download hij alles gewoon via 4G. Zo heb ik bijvoorbeeld ook de updates voor de Spark gedownload.

[ Voor 34% gewijzigd door Gemekker op 03-07-2017 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Japie.G schreef op maandag 3 juli 2017 @ 08:30:
Ook hier nog wat non-graded 'raw' footage uit mijn spark.

YouTube: DJI Spark - footage from first flight.

Valt zeker niet tegen!
Hoe simpel krijg je dat soort beelden in de praktijk op Youtube?
Is dat een kwestie van bij elkaar slepen, klikken, plakken in de DJI app en upload klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Kijk dit soort dingen dus:

YouTube: Sparky is Gone !!! DJI Fly away?

Onduidelijk of dit nou pilot error of Spark probleem is maar de ervaring van @Sparcky lijkt niet op zichzelf te staan.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

matthijst schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:34:
[...]

Hoe simpel krijg je dat soort beelden in de praktijk op Youtube?
Is dat een kwestie van bij elkaar slepen, klikken, plakken in de DJI app en upload klikken?
Dat kan ja, maar ik gebruik liever een normale editor. Dus beelden in laden jn fcpx, exporteren naar youtube en klaar 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Word de Spark na bestelling snel geleverd? Of krijgen alleen de mensen met een pre-order mondjesmaat geleverd op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UncleSam schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:41:
Word de Spark na bestelling snel geleverd? Of krijgen alleen de mensen met een pre-order mondjesmaat geleverd op dit moment?
Volgens mij heeft er nog niemand die een pre-order bij een leverancier heeft staan zijn combo binnen, naar mijn weten alleen de mensen die direct bij DJI hebben besteld....

Ik ga morgen ook een directe bestelling bij DJI doen.....kan ik ze altijd nog cancelen bij de leveranciers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Ik zie inderdaad dat de levertijden via DJI zijn gezakt naar 7-11 werkdagen voor een combo en 5-9 werkdagen voor een losse Spark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegades08
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik heb vandaag op de chat gezeten met de Support Desk van DJI (via DJI.com) i.v.m. aankoop DJI Spark Alpine White Fly More Combo voor mijn zomervakantie naar Sri Lanka (vertrek 26 juli). Er werd aangegeven dat shipping time 7-11 business days is + 3-5 Delivery Days. Totaal zou het dus maximaal 16 werkdagen kunnen duren. Zou dus betekenen dat ik 'm de dag voor mijn vertrek, 25 juli, binnen moet hebben. Ik hoop natuurlijk eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
UncleSam schreef op maandag 3 juli 2017 @ 16:48:
Ik zie inderdaad dat de levertijden via DJI zijn gezakt naar 7-11 werkdagen voor een combo en 5-9 werkdagen voor een losse Spark.
Dat was het al een aantal dagen, hoop dat het verder zakt zo snel mogelijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
renegades08 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 17:12:
Ik heb vandaag op de chat gezeten met de Support Desk van DJI (via DJI.com) i.v.m. aankoop DJI Spark Alpine White Fly More Combo voor mijn zomervakantie naar Sri Lanka (vertrek 26 juli). Er werd aangegeven dat shipping time 7-11 business days is + 3-5 Delivery Days. Totaal zou het dus maximaal 16 werkdagen kunnen duren. Zou dus betekenen dat ik 'm de dag voor mijn vertrek, 25 juli, binnen moet hebben. Ik hoop natuurlijk eerder :)
Ik hoop het voor je, maar ga er maar niet van uit! Ik heb een rode fly more combo besteld op 20 juni en betaald via cc.

Afgelopen donderdag contact gehad via chat; eerst was het ready for pick-up, zou binnen max 48 uur mail ontvangen met tracking info. Net wederom contact gehad en nu werd mij verteld dat ik moest rekenen op een verzend datum van 20 juli plus een aantal dagen voor de levering..... Belachelijk hoe DJI hier mee om gaat plus de mensen die bij de klantenservice werken roepen ook allemaal maar wat heb ik het idee. Morgen maar wederom contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Gemekker schreef op maandag 3 juli 2017 @ 09:11:
Als mijn telefoon (iPhone 7) met wifi met de drone of de RC verbonden is dan download hij alles gewoon via 4G. Zo heb ik bijvoorbeeld ook de updates voor de Spark gedownload.
Zal dan misschien een android ding zijn, want bij zowel de s6 als s8 blijft de kaart leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Net bij Tomtop een Spark besteld met een $35 kortingscode (TTSPARK3) voor €459 (incl. importkosten voor EU, kies de "EU" stekker optie.)
https://www.tomtop.com/dj...er-1111/p-rm7999w-eu.html

Verzending schijnt daadwerkelijk ca. 2 weken te zijn, en voor dat bedrag wil ik de gok wel wagen.

[ Voor 24% gewijzigd door iisworks op 04-07-2017 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Greetoz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:38:
Volgens mij kan een verzender de douane kosten niet vooraf betalen. Het is gebleken bij dit soort bedrijven dat ze de waarde dan onder de 22€ houden (op papier). Bij een steekproef moet je gewoon alsnog aannde deur betalen. Sommige bedrijven bieden wel de service dat je de kosten achteraf dan nog terug krijgt.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat niet vooraf geregeld zou kunnen worden, vooral bij grote bedrijven. Als je bij DJI bestelt komt het voor sommige streken soms ook rechtstreeks vanuit China en dan is ook alles vooraf afgehandeld.

[ Voor 89% gewijzigd door iisworks op 04-07-2017 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Hoe kom je van $499 op 459 euro inclusief 25% btw/douane?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iisworks
TT code: TTSPARK3 voor $35 extra korting.
Als je de EU versie kiest dan staat in de omschrijving (de stekker optie, EU is ook duurder dan US) :
"we will pay tariffs in advance when the ship to Europe"

In chat heb ik dit nog een keer nagevraagd en ze bevestigen dat de importkoksten dan vooraf betaald worden. Ik heb met PayPal betaald als extra veiligheidsmaatregel, maar ik las van iemand uit Duitsland bij wie dit prima gegaan was, en in 2 weken binnen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door iisworks op 04-07-2017 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
iisworks schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:45:
Als je de EU versie kiest dan staat in de omschrijving (de stekker optie, EU is ook duurder dan US) :

In chat heb ik dit nog een keer nagevraagd en ze bevestigen dat de importkoksten dan vooraf betaald worden. Ik heb met PayPal betaald als extra veiligheidsmaatregel, maar ik las van iemand uit Duitsland bij wie dit prima gegaan was, en in 2 weken binnen. :)
Als je priority shipping kiest is het zelfs binnen 3 tot 6 werkdagen. Twijfel nu enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 23:12
iisworks schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:45:

Klinkt verleidelijk idd. Maar de shop reviews van TomTop zijn niet bepaalt Top te noemen, dus je neemt een aardig risico. Vooral de Garantieafhandeling schijnt dramatisch te zijn.

Om die Spark een beetje leuk te vliegen heb je eigenlijk ook de remote nodig en met 13 minuten vliegtijd is een extra batterij ook geen overbodige luxe.

Klein optelsommetje:
459 ( Spark ) + 179 (remote) + 59 ( batterij ) = 697

Goedkoopste flymore combo ( die bovenstaande + nog een aantal leuke extra's bevat ) in de pricewatch = 732

Take your pick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Klopt, calculated risk. Vandaar betaald met Paypal. :)
En in dit geval verloopt de garantie gewoon via DJI.

En qua prijs... als hij echt direct leverbaar was zou ik de 799 er wel voor over hebben. Ik wil echter niet eerst de volle mep betalen voor de losse Spark en dan de noodzakelijke Fly More extra's (RC+accu) er nog bij kopen. Ik heb ook een preorder voor 699 openstaan bij een reseller. In de tussentijd kan ik met de losse vast tsten, dan kijk ik wel weer verder tegen die tijd dat de Combo's goed leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Laatst online: 11-09 18:05
Volgens mij kan een verzender de douane kosten niet vooraf betalen. Het is gebleken bij dit soort bedrijven dat ze de waarde dan onder de 22€ houden (op papier). Bij een steekproef moet je gewoon alsnog aannde deur betalen. Sommige bedrijven bieden wel de service dat je de kosten achteraf dan nog terug krijgt.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:38:
klopt heb wel eens een gehad nadat ik de bestelling had gedaan op Alie..........

DHL China belde naar DHL nederland , en DHL-nederland stuurde mij een brief of ik de inklaringskosten wou betalen ( pakketje lag toen nog in china ) als ik nee zou zeggen was het voor hun makkelijk retourneren....en bij ja mocht ik het middels de brief via bank/cc/ideal overmaken naar DHL....en dan zou het pakketje pas verstuurd worden uit china....

ik was zowiezo voordeliger uit dan als ik het hier zou halen ....
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Let op:
Voor je filmpjes post, wees je bewust van de regelgeving omtrent het vliegen met drones en besef dat je op eigen risico post. Er wordt actief gekeken naar beeldmateriaal en waar het is opgenomen en wie het gemaakt heeft.